Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Răzvan şi contestatarii

Egalul cu austriecii a demonstrat iar că nu ştim să atacăm!

Faptul că meciul cu Austria s-a jucat pe un gazon atît de prost încît unul dintre tuşieri şi-a sucit glezna ar trebui să ne facă să roşim. Înainte de […]

joi, 10 septembrie 2009, 3:28

Egalul cu austriecii a demonstrat iar că nu ştim să atacăm!

Faptul că meciul cu Austria s-a jucat pe un gazon atît de prost încît unul dintre tuşieri şi-a sucit glezna ar trebui să ne facă să roşim. Înainte de orice, s-ar cuveni să ne îngrijoreze însă evoluţia modestă a “tricolorilor”. Pentru că s-a dovedit iar că băieţii noştri, care n-au cîştigat nici una dintre cele 4 partide disputate acasă în actualele preliminarii , nu sînt capabili să exploateze avantajele ce decurg din calitatea de gazde. Se simt bine ca outsideri, nu și ca favoriţi. În ultimul rol falsează.
Ştiu să se apere, vezi baricada ridicată la Paris, dar se descurcă anevoie cînd se aşteaptă de la ei să atace, să forţeze.

Evident, lecţia ofensivei e cea mai grea. Devine însă obligatoriu să fie învăţată, capitol la care Răzvan mai are mult de lucru nu numai la scheme, ci şi la mentalitate. Degeaba ai atitudine, aici nu-i putem reproşa nimic “naţionalei”, dacă nu izbuteşti să şi marchezi. Cinic sau nu, golurile aduc victoria, doar ele.

Lucescu junior şi-a propus miercuri să atace, de aceea a şi operat 5 modificări în formaţie. Deşi n-a urmărit să le închidă gura contestatarilor, practic le-a făcut pe plac. A renunţat la Maftei, la Max Nicu, la Mara, la Surdu şi, silit de suspendare, la I. Apostol, primii 4 aspru criticaţi după prestaţiile de pe Stade de France. În schimb, mizînd pe un plus de vigoare şi de ambiţie, i-a titularizat pe Săpunaru, pe Codrea, pe Ad. Cristea, pe M. Roman şi pe G. Bucur. N-a gîndit rău, dar nu şi-a atins scopul din pricină că, exceptîndu-i pe G. Bucur şi pe M. Roman, ceilalţi n-au convins.

Săpunaru a dezamăgit, Codrea s-a văzut rareori, iar Ad. Cristea a pierdut adesea cadenţa şi duelurile directe. Întrucît şi Marica a transpirat fără folos, ba a şi ratat o ocazie monumentală, ofensiva noastră a suferit. În ciuda efortului lui Ghioane şi a curajului lui M. Roman, atacul a primit puţine baloane. Logic, a şi periclitat puţin poarta adversă. Aşa s-a consfinţit un egal ce, cu părere de rău, trebuie socotit echitabil, corect. Şi în ideea că finalul i-a găsit pe “tricolori” înghesuiţi în careul lui D. Coman, storşi de vlagă şi chiar incoerenţi.

Selecţionerul le-ar putea răspunde acum contestatarilor cu “asta aţi cerut, asta v-am dat!” Aceştia însă îi vor aduce aminte că, în opinia lor, a comis erori de selecţie cînd a refuzat, de pildă, să-i convoace la lot pe Fl. Costea, pe M. Niculae şi pe Nicoliţă. Cunoaşteţi proverbul, în urma războiului mulţi viteji se-arată. Am mai spus-o şi o repet, ar fi fost loc şi pentru cei 3, ca şi pentru alţii, dar nu-i de crezut că prezenţa lor ar fi schimbat radical datele problemei. Cum nu le-au schimbat, iată, nici titularizările menţionate.

Într-un moment în care, profesînd un optimism exagerat, visăm să-i batem pe toţi şi aproape că nu mai batem pe nimeni, o judecată realistă ne-ar ajuta să conştientizăm că “naţionala” se află, asemenea întreg fotbalului românesc, în criză de valori. Că vrem mai mult decît putem. Oricît de bine intenţionat ar fi cineva, şi Răzvan e, nu va face niciodată un frac din stambă, dar despre asta vom mai vorbi.

Comentarii (64)Adaugă comentariu

ya des karais (96 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 15:47

E clar ca nu putem porni la drum cu razvan.Probabil ca Lupescu l-a pus ca interimar,cum banuiam eu, si va aduce un selectioner adevarat,nu marionete, ca sa ne calificam la Euro.Razvan e pentru echipe mici,care se apara tot meciul.El cauta sa nu piarda,nu neaparat sa castige,asa e caracterul lui.Trebuie sa antreneze 2-3 ani o echipa mare si abia apoi sa vina la nationala,unde nu e gradinita de antrenori.Avem noi antrenori buni,un Boloni,Andone,Dan Petrescu,avea cine sa vina la nationala.Va spun eu ca Razvan nu prinde preliminariile pentru 2012,el e doar un samsar.

luke2 (21 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 15:49

Domnule Ioanitoaia,

Comentariul dvs. nu are nici o noima. Daca ati incercat sa-l protejati pe Razvan eu zic ca nu ati reusit. Nu se poate sa dai vina numai pe valoarea campionatului si al jucatorilor… Sa fim seriosi si altii au aceleasi probleme si mai si castiga. Exemplul Greciei este de prisos.. Asa cum sunt si tari cu conditii fotbalistice mult mai bune decat noi, Turcia de exemplu si nu prea fac nimic in lume. Mingea este rotunda si oricine o poate baga in plasa daca exista o tactica coerenta, vointa jucatorilor, autodepasirea si dedicarea. Asa se intampla peste tot in viata, daca iti propui ceva si chiar iti doresti ai sa reusesti. Daca stai sa te lamentezi ca nu ai conditii, nu faci nimic si ramai jos acolo unde si suntem acum.

dimitris (13 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 15:54

de acord ca aria de selectie nu cea mai buna insa e o gresala imensa sa o mai limitezi si tu ca selectioner dupa criterii mai mult decat discutabile….practic prin selectia facuta nu numai ca razvan a incurajat nepotismul dar a si descurajat pe potentialii viitori selectionabili acestia stiind ca deja nu au nicio sansa daca nu au imbracat tricoul rapidului sau brasovului….razvan a plecat din start cu nedreptati la drum asa nu poate culege acum decat ce-a semanat ..sau poate mai mult chiar furtuna…

Bogdan (4 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 16:01

„Faptul că meciul cu Austria s-a jucat pe un gazon atît de prost încît unul dintre tuşieri şi-a sucit glezna ar trebui să ne facă să roşim.”

Foarte adevarat, domnule Ioanitoaia, insa mai trebuie precizat un lucru: rosesc numai si numai cei care au constiinta, au bun simt, au simtul responsabilitatii. Ati fost prea elegant cind ati spus ca „ar trebui să ne facă să roşim”

Razvan Lucescu, ca si tatal sau, este un personaj aparte in peisajul romanesc. Cind tatal sau isi ducea jucatorii la film sau chiar la teatru, ceilalti „oameni de fotbal” se uitau chioris pentru ca nu intelegeau acest lucru… Educatia, mentalitatea, seriozitatea – calitati care te fac intr-adevar sa rosesti.

Mike (4 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 16:02

Apropo am uitat de America de Sud: Paraguay – Argentina 1-0, Chile si Ecuador aproape sa se cailifice in fata Argentinei, niciuna din aceste echipe enumerate mai sus n-au valoare domnul Ioanitoaia???

Vali (4 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 16:04

De acord cu dvs. ! Pentru contestatari: lasati-l pe Razvan sa-si faca treaba !

Adrian (10 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 16:12

domnule Ioanitoaia presa ii face eroi sau martiri pe acesti jucatori care nu stiu sa joace fotbal.in loc sa ii criticati cand trebuie si sa spuneti ca nu joaca nimic ii ridicati in slavi.

galerie (2 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 16:18

Lipsa lui Costea din lot este impardonabila. As putea plusa si as spune ca lipsa ambilor Costea din lot nu are vreo explicatie.

Lucescu trebuie sa lucreze mai intai la mentalitatea lui si apoi la cea a jucatorilor daca mai vrem sa castigam vreun meci vreodata. Altfel, victoriile, indiferent de adversar au sa devina doar intamplari. O sa fim o nuca greu de spart si atat. Asta nu este fotbal. Raman la parerea ca alegerea selectionerului s-a facut pripit si din pricini de imagine. Primul care trebuie sa plece nu e Lucescu ci Mircea Sandu.

bogdan (1 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 16:29

Suntem penibili!!

Bula (19 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 16:45

Golul austriecilor a aratat ce mare portar avem!

Sorin (5 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 16:48

Pentru Razvan meciul decisiv va fi cel cu Feroe. Cu Serbia nimeni nu-i va putea imputa nimic, chiar daca pierdem la scor de forfait, dar daca nici cu Feroe nu facem 3-0, atunci cred ca isi va da demisia. Am tot respectul pentru Razvan, dar ca sa fii selectioner cred ca iti trebuie ceva mai multa experienta decat are el, iar experienta, din pacate, nu se mosteneste, nu se transmite, nu se poate invata – e ceva strict personal. Cei care s-au amagit ca prin numirea lui Razvan ca selectioner, indirect va contribui si tatal sau la progresul echipei nationale, cred ca s-au inselat (poate cu buna stiinta…)

marius (1 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 16:50

intr o tara in care camelia potec este obligata sa renunte la inot pt ca nimeni nu vrea sa i plateasca antrenorul,intr o tara in care nu avem la 20 de ani de la revolutie un aeroport decent,o autostrada terminata sau un stadion de fotbal macar de 4 stele ,majoritatea romanilor se viseaza campioni europeni la fotbal!!!
in momentul in care vom intelege ca efectiv facem parte din lumea a treia in toate privintele si nu ne vom mai crede buricul pamantului si nu vom mai trai in minciuna faptului ca romania conteaza in vreun domeniu mondial de abia atunci vom incepe o viata noua si cu o mentalitate noua!!!
o mentalitate a celor care vor sa reuseasca ,sa invinga si sa arate ca au orgoliu,mandrie si inteligenta!!!
din comentariul t.v. de aseara am inteles ca romania a pierdut la klagenfurt din cauza unor greseli in aparare pentru ca altfel am dominat meciul….gresit,si atata timp cat vom mai privi astfel lucrurile nu vom fi campioni!!! austria locul 77 in lume dupa 2 meciuri cu romania locul 26 a iesit invingatoare !!!romania a pierdut !si trebuie sa acceptam faptul ca atata putem !
totul in tara asta trebuie reconstruit inclusiv dorinta de a invinge ! si important a nu invinge intr un mod rusinos ci en fanfare! franta nu ne a batut la paris dar au aratat ca o echipa mare ! noi am aratat frica,slabiciune …de fapt vestita aparare a romanilor contra dusmanilor ,,am parjolit ogoarele si am otravit fantanile,,!!! cat timp ne vom mai apara????????

df (3 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 17:05

Cred ca Lucescu jr. a gresit cand a vrut sa le faca pe plac contestatarilor,pentru ca asta a fact,inroducand in teren pe Codrea,Mazilu,Surdu,Cristea si a lasat pe banca pe Max si neinvitand la nationala un F.Costea sau Niculae. Max este un baiat muncitor,alearga,este unul din mijlocasi de baza ai lui Herta nu-l poti compara cu Codrea,Cristea,Apostol,etc.Cine a conlucrat cu el in meciul cu Franta?Se compara meciul cu Franta ,unde nu puteai sa mergi 10 m cu mingea la picior din cauza presingului creat de francezi ,cu meciul de acasa cu Austria , fara miza si lejer?Eu il consider peLucescu vinovat pentru canu a stiut sa faca sectia adecvata,ca nu a format echipa cum trebuie atat in Franta cat mai ales in meciul cu Austria si pentru ca a cedat presiuni contestatarilor.Este un antrenor bun mai bine zis un bun psiholog,mai departe… cred ca mai are de invatat.
Cred ca cel mai bun era Bioloni,nu Hagi,nu Petresu,Andone sau Olaraoiu ci BIOLONI SAU UN ANTRENOR STRAIN CUNOSCUT.

microbist aradean (2 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 17:13

Sunt absolut de acord cu cele scrise si cred ca la ora aceasta cel mai important ar fi sa ne concentram asupra formarii unei echipe, a unei noi mentalitati, sa schimbam stilul acesta de temporizare care ne-a omorat de atatia ani… Practic, singurul obiectiv concret ar fi acum conservarea coeficientului pentru ramanerea in urna a 2-a valorica. Apropo, stie cineva unde se gasesc acesti coeficienti actualizati dupa etapa din 9 septembrie? Multumesc pentru raspuns!

milici (440 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 17:29

Presa l-a cam luat in brate pe Lazvan Checu:cand obtinem un rezultat bun e bun juniorul, cand nu, nu are cu cine.
Cine sa mai vada greselile elementare:
_echipa scunda cu abonament permanent la goluri cu capul si din corner, mai ales impreuna cu Coman care nu iese la centrari).Chivu si mai ales Radoi nu le au la cap.Ce sa faca ei cu austrieci de 2m?
_criteriul prieteniei e preferat altor a;numai ca prietenii nu au tocmai valoare (Surdu ,Maftei , Constantin etc.)
_Gigel Bucur e bun in forma, a fost uitat dar cine sa-i dea mingi asa cum trebuie, ca mijlocasii exceleaza prin moldestie?
Atitudinea finantatorilor a avut componente ok fara excese pro domo dar aplaudacii, federalii ca si Lazvan au sarit ca arsi facand front comun.
Cu cat Lazvan va fi umflat cu pompa mai abitir, cu atat mai rasunatoare va fi explozia.

Costin S. (1 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 17:44

Mi-a „placut” ieri dupa meci vehementa unora ca Mircea Sandu sau George Stanca in a sustine ca „avocati” ca avem echipa tanara in reconstructie !!! Marica la 23 e cel mai tanar …AUstria avea stoper de 19 ani ,si inca cativa jucatori intre 20 si 23 de ani ! Ei aveau echipa facuta pt. viitor , nu noi ! Iar tineretul antrenat de submediocrul Sandoi nici sa nu mai comentez…

alex (5 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 17:45

Romanii sunt campioni la inventat scuze in urma esecurilor suferite,iar chestia cu gazonul de slaba calitate este o scuza de prost gust deoarece se stia cu saptamani inaintea meciului ca in ghencea este gazonul distrus si totusi cei de la FRF au insistat ca acest meci sa se joace acolo ignorand alte terenuri din provincie cu un gazon excelent.Sunt curios daca cineva din FRF i-si va asuma vina ca nationala a jucat pe acel teren,cat despre rezultat antrenorul trebuie sa raspunda.

jiji (166 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 17:48

Problema cea mai mare este ca jucatorii romani nu au valoare,in afara de chivu si mutu partial,restul joaca la echipe de duzina.
Amintiti va ca jucatorii din generatia de aur jucau la echipe bune iar cei din tara aveau rezultate in cupele europene.
Cum sa avem jucatori de valoare cand voi ziaristii ii ridicati in slavi pe dinamovisti ca sau calificat cu liberec,ba mai scoate ti si dvd uri.iar altii scriu si articole despre tricouri,sa fim seriosi oricine ar fi selectionar nu ar avea de unde sa aleaga.granzii numai au jucatori de valoare.nicolita si m niculae nu au ce cauta la nationala

stresu (81 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 17:59

Lucescu „ăl mic” a greşit selecţia.

Marea majoritate a celor convocaţi au vârste apropiate de bariera 30.

În condiţiile în care actuala campanie de calificare a fost compromisă de pe vremea lui Piţi, n-o să înţeleg niciodată raţionamentul lui Răzvan…, ba da, cred că ştiu… NU CONTEAZĂ CĂ NU BAT; CONTEAZĂ SĂ NU IAU BĂTAIE !

În loc să conteze pe fotbalişti mai tineri, dornici de afirmare, cu reale perspective, s-a contat pe jucători la apus de carieră…

Nu sunt de acord cu Borcea, Becali et comp., cu Nicolae, Nicoliţă s.a. la naţională, dar…

claudiu (2 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 18:41

pai o sa faca treaba cu lazar ,mazilu maftei,m.constantin surdu, coman etc

adi (180 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 18:55

In legatura cu contestatarii : sunt doi la numar, jiji+borcea. Vinovata e presa care i-a bagat in seama si a facut mare tam-tam in legatura cu acesti contestatari ! Nu trebuiau bagate in seama decat parerile oamenilor de fotbal (antrenori+jucatori).

MK (5 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 18:59

Problema nu este antrenorul. Problema este lipsa jucatorilor cu adevarat valorosi. Nivelul competitiei interne. Atata vreme cat vom avea echipe de club alcatuite majoritar din jucatori straini, fara a impune o limita si fara a creste tinere talente, nu vom avea o nationala competitiva. Iar cei care mai scriu sau contesta selectia facuta, sa aiba in vedere faptul ca „jucatorul care n-a jucat intotdeauna era cel mai bun pe postul respectiv”. Asta apropo de Costea, Marius Niculae s.a. Toti sunt o apa si-un pamant, adica mediocrii si asta se vede in ratarea pe banda a calificarii in competiile majore cat si in faptul ca odata vanduti afara nu fac fata si se intorc cu coada intre picioare in mediocritata campionatului intern.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 19:01

Un alt egal istoric-acuma total cu „Imperiul Austro-Ungar”.Din pacate acum citeva sute de ani Austria si Ungaria formau un imperiu-acum doar out-siderele Europei la fotbal dar peste Romania-din pacate pt.noi…O sa fim umiliti atita timp cit o sa se mai bazeze vreun selectioner pe jucatori ca Codrea,Marica,Marius Niculae,Nicolita,Radoi…Sunt suporter U dar pe Florin Costea l-as aduce la nationala numai cind s-o transfera intr-un campionat puternic ,la o echipa din primele 4 din acel campionat pe cel putin 5 milioane de euro cum declara ca asta ar fi valoarea lui.Pina atunci ramine doar o”vedeta” a unei echipe de pe locul 8 dintr-un campionat jalnic…Ar trebui incercat NUMAI cu jucatori tineri gen Dananae sau Roman.Oricum o sa terminam grupa pe un „onorabil” si „promitator” loc 5 in fata Insulelor Feroe.Si atunci parerea mea ar fi ca Marica sa se transfere de la VfB la magazinul alimentar din cartierul opus stadionului de fotbal din Stutgart ca ajutor de vinzator.Si ceilanti sa-i urmeze exemplu unde au noroc:pe santier,la curatenia oraselor sau ceva similar.Caci cu fotbalul de performanta NU AU NICI CEA MAI MICA LEGATURA….

adidas (36 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 19:45

d le ioanitoaia fotbalistul roman nu este nici englez si nici neamt ca sa lupte din mandrie,,,stiind ca nu se ,ai califica nu au tras tare,,,sa l lasa m pe razvan sa si continue munca linistit ca si pe boneti il schimbasera toti dupa 2 meciuri

solomon (9 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 19:48

austriecii nu sunt chiar asa de slabi , sunt foarte tineri doar . sa nu uitam ca majoritatea din ei au jucat ptr. austria U21 si au obtinut locul 3 si 4 la ultimele 2 mondiale de tineret. oricum nu mai putem schimba nimic dar cred ca Razvan daca e lasat in pace o sa faca o echipa tanara pe langa Mutu si Chivu.

Zdravko_Jmekerov (1 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 19:51

Gazonul a fost prost insa a fost la fel de prost si pentru austrieci.
In liga profesionista nu poti limita numarul jucatorilor straini… la fel ca si circarii, lautarii, manelistii fotbalistii au rolul sa ofere distractie publicului.
Se pot obliga insa cluburile profesioniste sa contribuie cu bani la formarea jucatorilor autohtoni.
Apoi prezenta jucatorilor straini e benefica pentru jucatorii nostri, mai invata cite ceva, au concurenta etc.

CALINESCU (96 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 20:01

MECIUL CU AUSTRIA NE-A DEMONSTRAT CA RAZVAN ESTE UN ANTRENOR MEDIOCRU LA FEL PRECUM A FOST SI CA FOTBALIST !!!
DUPA MINE SINGURUL ANTRENOR CAPABIL SA RECONSTRUIASCA NATIONALA ESTE LOTI BOLONI !!!!!!!
E SCUMP INSA MERITA TOTI BANII !!!!

raptor (29 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 20:18

nea ovidiu,ai zis ca in fotbal conteaza golurile ,pe adrian cristea de ce nu-l mentionezi printre cei buni?a dat centrarea la golul nostru plus alte 3-4 faze bune,ce,crezi ca mutu sau altul ,faceau mai mult decit el?

Adi.NYC (49 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 20:25

Romania nu are nici mijlocasi si nici atacanti de valore internationala…cu exceptia lui Mutu. Marica este ok, dar nu este un pericol foarte mare pentru echipele adverse. Tinand cont ca are doar 23 ani, eu sper ca in 2-3 ani sa ajunga la o valoare apropiata de cea a lui Mutu.

Dar pana atunci, doar atat putem. Razvan n-are nici o vina.

bogdan (18 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 20:38

Sa avem pardon nea Ovi, in primul rind ca aceasi saracie de valori era si in era Piturca si toata lumea zbiera ca daca am avea alt antrenor ar fi altceva, acum se vede ca nu e, problema e ca nu avem valori iar asta nu se rezolva peste noapte, s-a facut tapaj de valoarea lui Cristea, a jucat, a centrat excelent a fost periculos dar e apatic iar asta nu se schimba, piticania aia de Bucur a facut cite ceva dar n’are fata, Niculae e bataios dar limitat tehnic, Costea nici la Craiova nu mai joaca de figuri in cap ce are, Coman scoate mingi grele pe linia portii dar e zero la centrari, iar la gol a gafat si el, mingea abia sutata a trecut „prin” el, Sapunaru sau Maftei sunt unul mai gafegiu decit altul, dar marea durere e la mijloc…nimic la creatie, Codrea saracu n’are ce cauta, Ghionea e limitat nu degeaba e rezerva la Kiev, care nu e exact Barcelona. N’aveam nea Ovi nici stamina, nici mare tehnicitate, si nici mentalitate de luptatori, suntem, ne place sau nu, o echipa extrem de modesta care joaca din amintiri si inca avem pretentii de pe vremea cind eram cineva, nu ne calificam nicaieri mult timp de acum incolo. Un cuvint despre Razvan, sunt de acord ca trebuie lasat in pace, abia a inceput, dar nici protejat ca un bibelou nu e in regula, iar tendintele aratate deja plus experienta de la Rapid si Brasov ne indica un tip fricos, adeptul lui 0-0 ca poate dam cumva si un gol, si prea legat de fotbalisti limitati dar in care are incredere…va invata curind ca siguranta ti-o dau doar rezultatele nu comfortul cu jucatori ascultatori…

Hodjea Mite (11 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 21:06

Pitzurca a fost cel mai rau, eliminarea este in principal datorita lui. Incorect, Razvan, nu gandit prea bine. Codrea este un jucator de mana a II-a, nu are ce cauta in nationala. Florea Costea este o valoare, si nu inteleg tampenia de a nu-l baga. Surdu , slab, nu este de nationala, alta grava eroare de selectie, chiar daca nu l-a bagat cu Austria. Nicu trebuia mentinut titular chiar daca la Paris nu a mers.

Tarate in loc de creier (8 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 21:59

Pai nu stim sa atacam ca avem atacanti precum Marica.
La Stuttgart joaca sub presiune iar daca nu joaca e pus pe tusa nu acelasi lucru se intampla si la nationala. Joaca nu joaca Marica tot titular e bine merci!! Vedeti ca nu joaca de ce tot insistati cu el? E batut in cuie la nationala precum Sandu?
Asta nu inteleg.
Cu batuti in cuie d’astia icompetenti nu o sa avem fotbal la nationala niciodata.

alb_rosu_in_VN (171 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 22:02

Observ o schimbare de atitudine in comentariul Dvs, ceea ce nu-i poate fi decat utila lui Razvan Lucescu. Sper sa vada si el minusurile din jocul nostru, pornind de la selectie si mergand pana la jocul ofensiv care ne-a cam lipsit dupa 1-0 cu Austria, iar schema din Lituania si Ungaria nu ne-a mai mers. Nu foloseste nimanui ca Lucescu sa fie laudat doar pentru ca are un discurs civilizat cu presa. Un selectioner are mai multe responsabilitati, inclusiv de a gasi solutii acolo unde nimeni nu le intrevede. Ce mare arie de selectie are Feroe, de a reusit sa bata Lituania, care pe noi ne-a batut cu 3-0? Solutii sunt, ele trebuie doar cautate. Lucescu nu va reusi sa faca treaba daca va merge la nesfarsit pe mana jucatorilor pe care i-a antrenat la Brasov si Rapid. Lucescu nu va reusi in aceasta functie daca va continua sa se comporte ca un antrenor de club si nu ca un selectioner de nationala!

macaroane cu branza (4 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 22:19

Sapunaru a fost vinovat 70% ptr. acest egal, vinovat la golul austriecilor dar a gafat enorm in meciul asta.
La fiecare schimbare eram mai mult ca sigur ca cel schimbat o sa fie el, dar se pare ca Lucescu nu are ceea ce trebuie sa aiba un antrenor bun. Surprinzator Sapunaru a terminat meciul pe teren si asta este de reprosat antrenorului. Nu poti sa ignori asemenea stangaci. El a facut-o.
In plus l-a avut si pe Codrea dar in opinia mea Sapunaru ar fi fost o prioritate in a fi schimbat.
Nu inteleg, el nu vede la antrenamente eficacitatea paselor si randamentul jucatorilor? Ce fel de antrenamente face? In functie de ce face selectia?
Slabut Razvane! Slabut!

MACARONE (170 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 22:35

Nationala a jucat extraordinar, dar a avut ghinion aseara…
Nu mai zicem nimic sa nu-l suparam pe selectionerul Razvan Lucescu si presa noastra de fotbal…
Poate sa aduca pe cine vrea el, mie sa-mi lase jucatorii acasa…
Feciori de tatici, jucatori sau arbitri…
Jucatori finuti si antrenori nasici…
Antrenor cu un Dinu Gheorghe in spate si cu patron ce pune banu’ jos pentru a minti fotbalul…
Selectioner ce invoca lipsa educatiei si a caracterului, dar care injura birjereste un arbitru de sex feminin, in public, pe un teren de fotbal…
Presedinte si Director general de FRF ce impart intre ei salariul contractual al selectionerului demis…
Despre ce Nationala vorbim?!
Care fotbal?!
CARE PRESA?!

Karmen (1 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 22:57

Razvan trebuie sa constientizeze ca are nevoie de un atacant „pur sange ” nu de Marica ,care este mereu „REZERVA” la clubul sau ,cand v-a juca titular meci de meci atunci sa -l introduca titular,asta nu v-a inscrie goluri nici in 5 ani,sunt femeie si am remarcat lucrul acsta ,Razvan ar trebui sa vada lucrul acesta.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 23:18

De acord cu Bogdan si Calinescu. Comentariul lui Bogdan exprima clar pozitia in care se afla acum Lucescu. Cred ca acum putem merge totusi pe mana lui Lucescu, daca a fost numit, dar sunt de acord ca mult mai potrivit era Boloni, chiar daca spune uneori lucruri dureroase pentru noi. A plecat de la nationala in 2001 intr-un moment in care eram pe locul 2 in grupa si aveam sanse la calificare. De atunci am ratat toate mondialele. Lucescu sa stea pana in 2011, iar daca nu ne calificam, trebuie readus cu orice eforturi Boloni, ca sa reinnodam sirul calificarilor.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 23:30

Cred ca FRF va trebui sa faca un program de amicale tari pentru Romania pana in iunie 2010, in care sa fie testati mai multi jucatori, astfel incat la inceputul preliminariilor viitoare Lucescu sa aiba conturat clar un nucleu de 20-25 de jucatori valorosi, intre care si cativa tineri. Vom avea de unde alege, vor fi destule echipa nationale calificate la CM care ar putea juca cu noi in pregatirea turneului final.
Problema varfului e acuta. Marica pare a nu fi o solutie viabila, inscriind foarte rar. Dovada ca e rezerva la Stuttgart chiar si dupa plecarea lui Gomez, care inscrie la foc automat si la Bayern si la nationala.
Inca o observatie. Poate ca e greu sa ajungem la mentalitatea lor, dar sa observam ca din fosta Iugoslavie, Serbia e ca si calificata, Croatia si Bosnia (!) sunt foarte aproape de baraj, iar Slovenia are inca sanse. Asta in timp ce alte tari din fostul bloc comunist ca Romania, Bulgaria, Ungaria, Polonia, Cehia, Ucraina etc sunt practic eliminate. Poate daca am avea si noi mai mult curaj, mai multa ambitie, ne-am putea lua si noi la tranta cu marile puteri cum fac sarbii!

corectorul (66 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 23:40

Ştiu să se apere,spuneti,dar cu tristete remarc ca atatea lovituri libere dictate impotriva noastra din marginea careului,pozitie centrala,si intr-un meci contra Austriei,denota altceva!au fost vreo 4-5!daca jucam contra Portugaliei,erau vreo 12-13!iar la procentajul lui CR9 se termina vreo 5-0!inchizatorii nostri nu numai ca n-au „inchis”,ba chiar au instaurat anarhie totala in jumatea noastra de teren!

corectorul (66 comentarii)  •  10 septembrie 2009, 23:51

insa e adevarat ca nimeni nu poate sa demonstreze ca cei trimisi in teren au respectat indicatiile antrenorului;daca n-au stiut,n-au putut sau n-au vrut,e alta poveste.nu cred ca Razvan i-a invatat pe Sapu si Radoi sa faca acele ghidusii,iar pe Rat sa umble brambura la cornerul din care a iesit golul!nu stiu sa atace e valabil pt cei care au jucat,mai putin Bucur.adevarul e undeva la mijloc in cazul lui Roman,care poate dar trebuie sa-l invete cineva cum!

claustrofobus (85 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 0:13

intrebari:
1) de ce nu se mai afiseaza razvan cu boc pe la antrenamentele nationalei, sau invers ma rog?
2) de ce nu il ajuta mircea lucescu pe razvan asa cum se zvonea? sau poate il ajuta?
3) de ce nu le-a raspuns razvan contestatarilor pe teren nu pe la televizor? la fel si jucatorii?
4) ce vrea razvan de la echipa nationala pe termen scurt mediu sau lung? sau nu stie?
5) dar de la federatie nu vrea nimic? chiar totul e perfect acolo de cand l-au numit selectioner?

ioio (2 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 0:54

Ar trebui sa i se acorde timp lui Lucescu sa fim seriosi noi nu ne vom califica nu din cauza lui ci din cauza meciurilor anterioare (stim cu totii care). In cazul in care nu reuseste sa arate ceva in urmatorii ani antrenorul se poate schimba si nu e necesar sa aiba nationalitatea romana

uimit (1 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 1:00

tot citind comentariile articolelor raman uimit.cat de fraier e un om de „statura” lui Mircea Sandu.vazand comentariile meciurilor din ultima vreme ale Nationalei imi dau seama ca nashul a trecut prin viata asta degeaba.ce cauta Razvan acolo?sau de ce se vorbeste cu tatal lui?ce cauta Stelica?si lista ar putea continua.pai mai „nashule” ia de te gandeste la o varianta de staff tehnic compus din Gigi,Giovani,Victor(astia toti becali) dupa care poti sa-i inghesui pe acolo si pe Borcea,Iancu si daca organigrama iti permite mai baga,ca ai de unde.ce naiba nu esti baiat destept?

ioio (2 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 1:02

A si inca ceva (scuze ca postez de doua ori la rand) la ce ne asteptam la altceva decat la saracie cand la noi centrele de copii si juniori sunt cum sunt iar selectia la copii si juniori se face cum se face. Aici nu e vina antrenorului nationale ci a presedintilor si patronilor de cluburi ca sa nu uitam divinitatile din casa fotbalului. La noi mai apare din cand in cand cate o valoare ca ne pune Dumnezeu mana in cap nu ca am reusi sa o descoperim si sa o promovam.

Luc (14 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 1:48

Am asteptat de la Razvan caracter, cinste, corectitudine in selectionarea celor mai buni jucatori din tara. Ne-a adus in schimb finii si prietenii de la echipele unde a antrenat. Chiar daca pierzi,( si putem considera o pierdere jocul cu Austria) atunci cind esti principial nu ai ce sa-ti reprosezi. Faptul ca apare in presa pentru a apara finii mi se pare o admitere subconstienta a greselilor facute. Sper ca Razvan sa redevina profesionist asa cum l-am stiut si sa inceapa de la zero ca altfel nu ne calificam nici in 2092! Incepe cu tinerii pe care poti sa-i cresti si lasa politele pe care le ai cu unul sau altul. A promis ca vrea suporterii nationalei inapoi dar i-a alungat si din fata televizorului. Nunai un antrenor fara experienta poate sa spuna sint neinvins in patru meciuri. Ce ai cistigat de fapt cu ele in afara de glorie personala? E timpil sa stringem din dinti si sa muncim nu sa cerem statui!

jiji jeep (5 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 3:10

nene ovidiu,sa nu plangem dupa pitzi pt.ca am fi ridicoli si mai ales am da apa la moara tuturor iubitorilor de caterinca fotbalistica !este normal ca aceasta campanie sa arate asa pt.ca de la inceput a fost ca pelinul nu ca zaibarul lui oltenasul cu fluier de soc ! nu-i normal sa-l criticam pe tanarul lucescu,pt.simplul motiv ca el a preluat o masina second-hand si toata lumea doreste acum sa avem o limuzina ! este o prezentare plastica dar revenind la serios,toata lumea in romania este selectioner si mai ales cunoscator a fenomenului ce pt. messi sau ronaldo este o meserie ! la noi acesti jucatori pana cand nu vor intelege ca pt. a fi vedeta inainte de toate trebuie sa sti ca fotbalul iti da doar daca de mic joci pe terenuri dichisite de investitori, esti talentat,esti serios,club-uri nexam,fara pile si spagi la antrenori,somn la ore fixe,in loc de jack daniels bei la dorna ,asculti nu neaparat chopin dar nici manele ,iubesti ca sa fi iubit si mai ales nu semnezi contracte cu ‘dulai’ care te fac si te crezi dupa cateva luni omul universului pt .ca contul tau este baban fata de vecinul care toata viata a venit la stadion ,poate suferind,ca sa vada fotbalisti si nu pacalici !cand vor intelege aceste lucruri ,atunci lucescu va putea sa fie tras la raspundere pt .cei selectionati…iar tu,nene ovidiu vei putea sa scrii din nou despre golurile baietilor nostri de pe nou camp ,allianz arena ,bernabeu,de kuip,olimpico s.a.m.d !

taras bulba (294 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 4:47

Am mai spus-o si o sa mai ma repet o o singura data !!! Este cea mai slaba generatie de fotbalisti !!! Chiar si daca ar veni conducatori noi cu alta mentalitate, chiar daca se va imbunatati peste noapte infrastructura, arbitrajul, selectia, etc… Romania fotbalistica va trece printr-o perioada grea de acum incolo la nivel de nationala !!! Imi pare rau dar nu se poate face din „***** ,bici” !!! Toti propun alti jucatori, alti antrenori !!! Degeaba oameni buni sa terminat cu talentul… !!! Lipsa acuta de talent = 0, fotbal !!!! S-ar putea sa facem egal la Belgrad sau printr-o minune sa invingem acolo, tot degeaba !!!!

Tarate in loc de creier (4 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 5:37

„Eu sînt doar un tip care munceşte şi stă în umbră”
Asta a declarat Roman si ca el sunt multi altii care muncesc si stau in umbra. De ce?
Nationala este doar o forma de a eticheta „jucatori internationali”nu de a face si performanta si ptr. asta FRF-ul lui Sandu trebuie sa dispara.
La nationala se impun jucatori nu se selectioneaza in functie de merit. Asta e problema.

mutzake (4 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 10:00

dle ioanitoaia,
lasand la o parte ultimele evenimente de la nationala, certurile interminabile si discutiile care oricum tot discutii raman, vreau sa va fac 2 propuneri, si sper sa le si luati in considerare.
1: avand in vedere ca gsptv nu se afla decat in grila rds-rcs, va propun ca in cel mai scurt timp sa va creati un post de radio, care sa transmita exact ce se transmite pe gsptv. va dati seama ce ar insemna ca soferii care parcurg distante lungi sau care nu pot viziona meciul, sa il poata asculta la radio?
2: in saptamana care vine, incep meciurile din cupele europene. va sugerez, ca de luni pana vineri sa publicati un poster cu echipele noastre participante in cupele europene. pe o parte echipa, iar pe spate (daca se poate) cateva fotografii din meciurile de calificare. asa ar fi frumos si fair-play fata de echipele care incearca sa duca mai departe respectul si admiratia adversarilor din europa.

Traduceri autorizate (4 comentarii)  •  11 septembrie 2009, 10:33

ca sa ataci trebuie sa fii in stare sa faci asta, sa ai jucatori. noi nu avem in afara de mutu nici un jucator capabil sa faca ceva notabil de la mijloc in sus. pe vremea lui hagi aparuse mutu. din pacate acum nu se mai intrevede nimic. suntem in cadere libera si nu vrem sa recunoastem. piturca a facut minuni cu jucatorii pe care i-a avut

Comentează