Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Războiul patronilor

Pentru că le-au fost ignorate interesele, investitorii au sărit la gîtul lui Răzvan Lucescu! Mă îndoiesc că Victor Piţurcă s-ar găsi în spatele contestatarilor succesorului său. Chiar dacă s-a despărţit supărat pe FRF, nu-i stilul lui să uneltească. Pare mai […]

luni, 7 septembrie 2009, 5:41

Pentru că le-au fost ignorate interesele, investitorii au sărit la gîtul lui Răzvan Lucescu! Mă îndoiesc că Victor Piţurcă s-ar găsi în spatele contestatarilor succesorului său. Chiar dacă s-a despărţit supărat pe FRF, nu-i stilul lui să uneltească. Pare mai degrabă un însingurat decît un om de gaşcă. Faptul că Gigi Becali l-a criticat pe Răzvan după ce a văzut meciul cu Franţa împreună cu Piţurcă nu convinge cu privire la implicarea acestuia.

Gură bogată, patronul Stelei se vrea atotştiutor. Îi place să se bage-n seamă, se crede buricul pămîntului. Posibil să-şi fi închipuit că, stropşindu-se la Răzvan, îl serveşte pe Piţurcă. Spre deosebire de restul patronilor care trag în Lucescu junior din toate poziţiile, europarlamentarul putea însă să se abţină. În fond, unul dintre cei mai contestaţi jucători de la Paris, Romeo Surdu, e stelist.

Referitor la Borcea, la Mititelu şi, într-o măsură mai mică, la Iancu, cel mai simplu e să judecăm că ei caută să-şi lege imaginea de cea a echipei naţionale. Să-şi dea importanţă. Dar oare numai asta să-i mîne în luptă? Răspunsul e nu, din moment ce Mititelu a declarat că “şi eu, ca investitor, sînt afectat de ceea ce se întîmplă”. Evident, pe finanţatorul Craiovei l-a iritat neconvocarea lui Florin Costea, talentatul atacant pe care el însuşi îl scosese din lot acum cîteva săptămîni La fel cum s-a dezlănţuit şi Borcea cînd a constatat că Marius Niculae şi Andrei Cristea n-au fost selecţionaţi.

Nu-i vorba aici că reprezentativa României ar fi dezamăgit pe Stade de France, unde n-a sedus, dar a terminat la egalitate cu vicecampioana lumii, ci despre altceva. Despre interesul unor conducători de a le fi selecţionat un fotbalist ori altul. Folosit în “naţională”, respectivul ajunge mai cunoscut, devine o firmă. Implicit, îi creşte şi preţul, adică va putea fi vîndut mai uşor şi mai bine. În condiţiile în care Răzvan n-a cedat presiunilor, iar sugestiilor şi mai puţin, unii patroni s-au coalizat împotriva lui. Aceştia nu s-au sfiit să interpreteze independenţa antrenorului drept o sfidare. Iar ea i-a deranjat cu atît mai tare cu cît, în perspectivă, le ameninţă şi buzunarele.

Să admitem că Răzvan s-a grăbit titularizîndu-i pe Mara, pe Maftei, pe Max Nicu şi pe Surdu în loc să-i fi luat pe Fl. Costea, pe M. Niculae şi pe A. Cristea, deşi a precizat că-i monitorizează şi pe ultimii, că rămîn în vederile lui. Să zicem că A decis sentimental, cu inima. Indiscutabil însă că nu şi-a propus să le facă un nume celor pe care i-a preferat, să-i vopsească. Deoarece Mara împlineşte 32 de ani, Maftei se apropie de 29, Max Nicu evoluează în Germania, iar Surdu e, repet, omul lui Gigi Becali. S-o fi pripit, cum îl acuză unii, dar n-a avut nici un gînd ascuns. Aşa a crezut el că trebuie să aleagă şi aşa a ales.
Fără să fie lipsit de substrat, războiul declanşat de conducători e unul lipsit de sens, ba şi dăunător. Tocmai din acest motiv ar trebui să i se pună capăt cît mai repede. Întrucît echipa naţională se află în reconstrucţie, “tricolorii” au nevoie de linişte şi de înţelegere, nu de zgomot şi de zîzanie. Protestatarii să nu uite că cine seamănă vînt culege furtună.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

Decebal (83 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 18:23

Nu stiu de ce ii puneti pe aceeasi lista pe Becali si Borcea, pe de o parte, si Mititelu si Iancu, pe de alta parte. Primii doi au facut 95% din zgomotul de dupa meci, pe cand Mititelu si Iancu deabia au deschis gura.

domnul_x (9 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 18:41

1) pai s-o luam metodic:
-gigi dixit: mara si nicu n-au valoare ! exact pe postul ala joaca banel si tanasa. giginho loveste si in surdu. de ce ? pt ca stancu joaca pe postul acestuia si e mai comercial ,mai tanar, se pot lua bani mai buni pe el decat pe surdu.din pct-ul asta de vedere, stancu dadea mai bine pe sticla , la paris.
-borcea : ce cauta mazilu si m. constantin la nationala ? fix acolo joaca tamas si m. niculae.
-iancu: coman e portar de linia portii. cu el nu ne asiguram viitorul. fix acolo joaca pantilimon ! ce surpriza.
asistam la o coaliție a interesului financiar ,atat si nimic mai mult.
2) in spatele lui gigi par mai degraba verii,daca ne gandim ca nicu,mara,maftei,ghioane,apostol,cred ca si coman, nu sunt sub contract cu ei.
3)reconstrucția nationalei e o aiureala. nu poti reconstrui cu jucatori de 29,30 ,31 de ani. la nationala trebuie sa vina cei mai in forma jucatori. selectionerul trebuie sa faca o lista cu maximum 50 de jucatori inaintea fiecarei campanii de calificare si sa-i foloseasca pe acestia.

Norbert (25 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 18:58

Toata lumea stie,incluzind aici fanii fideli si tacuti ai cluburilor,ca Becali Gigi se crede buricul pamintului,si o mare parte de vina o are presa ca il scoate mereu la rampa.Un individ de teapa lui trebuie ignorat poate asa isi va da seama de nulitatea care este.Punct.

durden (338 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 19:01

numai in Romania omul de rand ar putea coaliza cu becali si borcea impotriva unui om ca razvan.si numai in Romania poate lumea sa critice o echipa in constructie de faptul ca n-a castigat in franta!!22 de milioane de antrenori?!nu!!1 antrenor foarte bun(razvan) intr-o mare de 22 de milioane de idioti care nu stiu pic de fotbal!!!

speedofmind (13 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 19:05

Domnule Ioanitoaia, axa Piturca-Becali-Borcea mocnea de ceva vreme si era doar o chestiune de timp pana sa izbucneasca. Momentul a fost ales de Borcea, care spera sa-si promoveze unele vedete de care vrea sa scape, intr-un meci de maxima audienta. N-a mers fiindca petrecaretul dinamovist a fost prins in flagrant iar Razvan „a percutat” taios! Piturca, dupa ce a incheiat brusc telenovela din Banie spera sa mai prinda o „mana” la pokerul FRF-ului iar Becali e impins de la spate de samsarii familiei (ingrijorati de intentia UEFA de a inchide robinetul comisioanelor si care mai vor si ei niste „oase”, ca sa nu fie lasati in off-side de o decizie brusca in directia asta). O figura aparte o face Marian Iancu, probabil exasperat de umilintele la care Razvan, ranit de cele doua goluri de la Donetsk, il supune pe Gigel Bucur.
Nationala devine din nou o placinta dorita de lipitorile din fotbalul nostru, in detrimentul interesului national. Pacat !

OTI (6 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 19:13

Perfect de acord, cu mentiunea ca totusi i s-ar putea gasi lui Piturca un antecedent, atunci cand il suna pe Gigi inaintea meciurilor Stelei antrenate de Hagi, sa-i spuna ca el ar fi vazut altfel asezarea in teren.

toto (8 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 19:14

Corect, conducatorii sunt niste nesimtiti. Insa, problema cea mare este a voastra a ziaristilor, care preluati si difuzati toate tampeniile debitate de analfabetii care conduc cele mai importante echipe romanesti. Mare pacat ca se continua promovarea ciobanului caruia i se cere parerea pentru orice nimic, in fiecare zi. Ma uit la TV si raman uimit cat de rau pot sa se umileasca reporterii care ii sorb toate cuvintele latifundiarului.

Anotak (31 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 19:42

D-le Ioanitoaia aproape perfect articolul,doar cu o mica scapare,a-ti omis sa spuneti ca noi Romani suntem un popor care nu-si vede lungul nasului.De ce spun acest lucru?deoarece noi vrem sa castigam in fata Frantei,(asta la ei acasa)dar nu am fost in stare sa castigam in Austria si nici cu Lituania(asta la noi).In cea ce-i priveste pe”domnii investitori”nu cred ca sunt prea multi iubitori ai fotbalului care sa-i bage in seama,iar Piturca ar trebui sa-si vada de treaba lui nu sa critice.Chir daca Lucescu i-ar fi convocat pe A.C.,M.N.,F.C.,sau ori ce alt jucator din liga a-I-a,nu ar fi putut sa scoata un rezultat mai bun,iar de critici tot nu ar fi scapat.Cel mai bine ar fi ca Lucescu sa procedeze dupa cum spune o zicala din batrani”CAINII LATRA,URSU’TRECE”.

nels (133 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 20:11

Referitor la comentariile patronilor (aproape analfabeti, cu bani!!) gen becali, borcea, turcu, mititelu etc mai bine mai ingnorati-i, cel putin in ce priveste nationala.
Chiar si in cazul campionatului ii mai pteti ignora. Intervievati jucatori, antrenori.
In cazul special becali parca toate posturile TV ar avea studiou in „palatul” lui. Ne-am saturat de mult de ei.
Mentiune: Nu sunt fan al nici unei echipe romanesti, doar a celei care joaca fotbal

brazvan (57 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 20:23

corect. de ce nu ma mira faptul ca toti patru contestatari sunt printre cei mai prost-crescuti oameni din fotbal?!
din pacate, tot ei sunt si cei mai „cultivati”, iar aici este vina ZIARISTILOR.

brebu (2 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 21:04

cind Piti nu l-a bagat pe Max, n-a fost bine. Acum, cind Razvan l-a bagat, iar nu-i bine. Poate ar fi timpul sa scapam de aceste tumori, pe nume Becali (toti trei), Borcea, Mititelu, Mitica, Sandu, plus inca citiva (sic!) de prin presa…

dan_cj (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 21:07

oare nu se da prea multa importanta acestor asazisi conducatori? oare nu-i umfla prea mult media seara de seara in buletinele de stiri? de ce se comenteaza atat de mult ce declara ei? de ce nu – i ignotati total? se stie doar cine sunt…oameni cu un coeficient de inteligenta subunitar si ireductibil, fara scoala, fara cultura, fara educatie, fara bun simt … fara … fara… nu cred ca e atat de importanta parerea unui cioban analfabet, a unui vanzator de butelii ramas inca la stadiul de pitecantrop sau a unui obez libidinos de care ti-e greata cand il auzi darmite cand il mai si vezi.
razvan face o treaba minunata si trebuie lasat sa o continue in liniste…restu sa urle…

chip (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 21:32

asta e firea noastra, suntem a tot stiutori, criticam, lovim prin vorbe, arbitri, antrenori, jucatori, oficiali …. unora li se pare ca sunt atotstiutori, unora ca averea detinuta le da dreptul …. per total lipsa de profesinalism. nu trebuie sa ne mai mire nimic. daca ciobanul ar fi sef la frf probabil azi ar fi fost la prorapid sa supervizeze antrenamentul, sa dea indicatii si sa stabileasca echipa pt meciul cu austria.
asa cum in liga se dau suspendari si amenzi pt declaratii, nu inteleg de ce oficialii frf nu s-au autosesizat si in aceste cazuri… daca vom continua asa, probabil vom mai astepta o calificare la un turneu final mult timp de acum inainte.

Dragos C. (78 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 22:05

COMAN, MAFTEI, MARIUS CONSTANTIN, SAPUNARU, COSTIN LAZAR, MAZILU, GHIOANE – ex Rapid
ROMAN – Brasov
RAT – Sahtior
SURDU – ex Brasov
Antrenament la ProRapid (!!!) in loc de Mogosoaia, acolo unde s-au bagat bani grei de catre FRF tocmai pentru Echipa Nationala!
O jumatate din Nationala Romaniei este de la Rapid sau de la Brasov! Este incredibil cata prostie! Mai lipseau Nicolae de la Auxerre (va venii sigur la urmatoarea convocare…), Maldarasanu si Ilyes (astia nu mai stau bine in ghete ca ii lua sigur!) si Buga (n-a prea jucat in ultima vreme caci daca era titular la Rapid nu mai pupa Marica titular…) Aaaaa, s-a retras Viorel Moldovan… Ce pacat…! Ce daca are 100 de ani?? Are experienta si a jucat si in Franta…. Cand? In secolul trecut? Si ce daca? Eu am incredere in baietii mei! Hai baieti, toti in careul de 16 m! Sigur nu ne pot da gol!…

Dragos C. (78 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 22:23

Se vorbeste pe aici de reconstructia Nationalei… Care reconstructie? Media de varsta este mai mare ca pe vremea lui Piturca!
Coman = 30 ani
Maftei = 29 ani
Radoi = 29 ani
Chivu = 29 ani
Rat = 28 ani
Mara = 32 ani
Ghioane = 28 ani
Apostol = 28 ani
M. Nicu = 26 ani
Surdu = 25 ani
Marica = 24 ani

Rezervele:
M. Constantin = 25 ani
Ad. Cristea = 25 ani
Mazilu = 27 ani
Gigel Bucur = 29 ani
Costin Lazar = 28 ani
Mutu = 30 ani

Doar Pantilimon, Tatarusanu si Roman au sub 23 de ani!!!
Am innebunit cu totii???? Care reconstructie??? De ce nu joaca cu tinerii daca vrea reconstructie?
Pantilimon
Scutaru – Gaman – Dragos Grigore – Latovlevici
Roman – Bourceanu – Onicas (Rus) – Torje
Liviu Ganea (Alexe) – Fl. Costea
Ce daca luam bataie cu 4 -0? Si cu 1-1 ce-am facut? Toti acesti tineri sau altii la fel de tineri puteau avea un meci memorabil contra unor mari jucatori europeni si ar fi capatat experienta. pentru asta are un an la dispozitie pana la debutul campaniei pentru europene. Sa formeze o echipa NOUA SI TANARA! Ce sa faci cu Maftei, Radoi, Chivu, Apostol, C. Lazar sau Mara in 2012 cand o sa fie europeanele din Polonia??? Astia o sa aiba toti peste 32 -35 ani!!! Jucam la Old-boys????

Ioan (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 22:30

iancu din cat stiu l-a laudat pe Razvan, si a apreciat rezultatul. Nu stiu ce postii vorbeste Ioanitoaia.

unu’ (22 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 22:40

Prin folosirea unor jucatori ca Mara, Maftei sau chiar Apostol, Lucescu a dovedit ca a fost mult mai interesat de rezultat decit de reconstructia echipei. Rezultatul i-a iesit, dar de la meciul urmator trebuie sa riste si sa mearga pe mina tinerilor care au sanse sa prinda cel putin un ciclu de 4 ani.

black (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 22:42

aici cam ai dreptate domnule Ioanitoaia, rusine patronilor din fotbal, cu asa patroni, asa echipe, dar avem pretentia ca din ele sa putem alege o selectionata nationala capabila sa bata pe oricine. Rusine, rusine, rusine: oierului sef, omului cu buteliile si brutarului cu capul chel si gol.

Un cititor (18 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 23:08

In primul rand vreau sa il felicit pe Razvan Lucescu pentru rezultat dar vreau sa punctez cateva lucruri :
1. Un stejar e cu atat mai puternic cu cat rezita la mai multe intemperii…. era printr-un manual din clasele primare povestea unui stejar, care in ciuda tutror intemperiilor si a multor „probleme” a devenit mai puternic….
2. Un om care nu accepta critica e o persoana care nu are viitor (aici cred ca a gresit Piti). Nu as include reactia lui Borcea si a lui Becali la capitolul critica si mai degraba la rautate, dar si din asta se poate invata…. eu cred ca un Banel, un M.Niculae poate chiar cei 2 Cristea de la Dinamo nu ar tb sa lipseasca de la nationala
3. Daca Razvan nu va lua ce este bun din aceste critici sa analizeze si apoi sa treaca mai departe atunci va fi rau pentru el…
4.De ce sa nu fim realisti asupra unui lucru in prima repriza natioanala a jucat tare prost, s-a chinuit grozav. De ce sa spun ca a juat bine daca nu a fost asa
5. Bogdan Mara cu tot respectul pentru el nu cred ca are ce sa caute la nationala. Aici cred ca Razvan a gresit… nu avem nevoie acum de un jucator de 32 de ani… mai bine incepea cu Roman sau cu Cristea… mai era Banel pe acelasi post si inca alti jucatori care sunt mai tineri si pot constitui viitorul. Oare Mara peste 3 ani va mai putea juca la Euro 2012? la 35 de ani putin probabil si daca suntem in reconstructie sa mergem pe jucatori mai tineri. (Acelasi lucru e valabil si pentru Danciulescu jos palaria pentru el dar nu mai e o solutie pentru nationala ACUM)
6. Cred insa ca nationala se afla pe un drum bun, un drum ascendent am arata o forta de grup uriasa si o disciplina extraordinara (cam asa a luat Unirea Urziceni titlul fara valori individuale dar un grup extrem de puternic) si daca va continua asa Razvan va face o treaba excelenta…
7. Mult succes lui Razvan si nationalei Romaniei si echipelor romanesti din Europa

daniel (14 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 23:17

Conducatorii de cluburi, nu mai au ce vinde si sperau , ca nonvalorile, vor mai merge la nationala, ca pe vremea lui piti si poate prind o zi ,mai buna si se vinde ceva.Nu uitati, din ce familie provine razvan ,ca tatal lui ,a realizat in fotbal multe si sa luptat si cu regimul, ca razvan a avut atatea conflicte cu copos si nu a cedat , care sportiv dupa meci ia recunoscut valoarea ,iar in legatura ,cu expresia cu oameni de si din fotbal, sant de acord, ca un ziarist sau un patron, nu poate fi ca un antrenor sau un presedinte de club-aici ma refer de cei cu fler, gen mm stoica, dinu gheorghe nu gen borcea sau becali pt ca teoria..cu practica.In rest luci jr a scos un egal la vicecampioana mondiala ne lauda italienii francezi iar noi astia cu valoarea lui borcea becali iancu de timisoara spunem ca trebuia sa dominam acolo.Sant aceleasi persoane ,care il laudau pe piti chiar si cand olanda, sa dat deoparte, dea vazut toata europa si singurul post, care au luat atitudine atunci ,fanatik a si fost scos a doua zi de pe grila de programe digi, iar acum dupa egal tot fanatik a laudat performanta lui luce.Pai singura noastra sansa era daruirea pe teren a jucatorilor si asa am reusit in franta .Nationala nu e a lui becali sau a lui borcea sau iancu la nationala joaca jucatori si de la alte echipe .Bafta luce

adidas (36 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 23:31

razvan nu face compromisuri asta este sigur

Mile (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 23:41

Este interesanta alianta ciudata dintre Borcea si Becali. In mod sigur exista o intelegere intre cei doi sa se sprijine unul pe altul, iar la orice initiativa a unuia sa preia imediat si celalalt. Astia doi sigur s-au intalnit in tihna undeva vara asta si au pus la cale ceva. Probabil, ca s-a intamplat urmatorul lucru: obisnuiti cu sforarii, blaturi, valize, etc. care ii ajutau sa castige campionate si-au dat seama ca, daca nu se aliaza, risca sa nu mai castige nimic in echipelor din provincie care promoveaza competenta, managementul sportiv modern, fair-play-ul (Unirea Urziceni, CFR Cluj, FC Brasov, etc.)

brutus (1 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 0:12

ala de la dinamo,ala de la steaua,ala de lacraiova toti sunt niste scursuri,ce au facut ei pentru fotbal?

corectorul (66 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 0:24

de acord cu inceputul, dar de pe la „punctul culminant” si „deznodamant” incepem sa ne bagam in seama! Razvan,o fi el batran ca fotbalist,dar ca antrenor e foarte tanar,si reactioneaza ca atare!pe undeva se vede ca e din „clanul Lucescu”:prefera sa lucreze cu limitele oamenilor de incredere decat cu fitele celor pe care nu-i prea cunoaste!si ii dau dreptate:daca Mutu n-are chef, iar Chivu a promis ca merge la cumparaturi la ora meciului!?

corectorul (66 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 0:30

in alta ordine de idei: pe mine,ca suporter,ma doare la trei metri de punctul cu pricina ca Borcea e disperat sa vanda un caine la pret de specula,iar lui Gigi ii scad actiunile la telemea! ca sa nu mai vorbesc cat ma framanta macelaria lu Mititelu! poate la Razvan a fost si un gest de fronda!ca i s-a acrit omului de oieri si informatori!Domenech a inceput fara Ribery si Benzema,iar odata Cantona(The Great) si Ginola nici macar nu erau convocati! Bine,cand ai de unde…

daniel_ray (4 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 1:02

domnule guru Ioanitoaia, emisiunea dvoastra era pe la inceputurile ei despre fotbal, insistind pe spectacolul sportiv, evidentiind ceea ce e important in domeniu. acum se pare ca ratingul v-a determinat sa o coteliti mai pe birfe, smenuri, susanale, ca deh, asta prinde la posesorii de telecomanda. din specialisti in sport prea multi oameni cheie din domeniu (din pacate si dumneavoastra) au trecut linia spre ceva ce ne face unora tot mai multa sila zi de zi. Personal am renuntat sa ma mai uit la emisiunile sportive si deseori urmaresc meciurile pe mut, preferind sa comentez cu prietenii meciurile si sa merg tot mai mult la stadion. viitorul copiilor nostri e in miinile voastre, si sportul e f important, suntem o natie de vreo 20mil ar trebui sa fim abonati la toate turneele finale, primaverile europene si ziaristii ar trebui sa faca lobby mereu pt alocarea mai multor fonduri pt sport, in general, nu sa piarda vremea tinind pe unii mari businessmen ocupati la telefoane. Probabil ca in locul declaratiilor unora care se pricep „nevoie mare” mai bine ati fi insistat pe partile spectaculoase ale meciului cu Fr (vezi, in speta, reflexele lui Coman, omul ala chiar merita laudat!). Apropo, Costi „birfa” Stucan mai lucreaza la gsp?

Adi.NYC (49 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 1:13

Becali, Borcea, Turcu, Mititelu si Iancu…n-au nici o treaba cu fotbalul. Ei nu inteleg acest sport si nici nu stiu sa manage cluburile unde sunt finantatori.

Presa din Romania are cea mai mare vina. Acesti oameni nu ar trebui sa fie bagati in seama; nu ar trebui sa fie intrebati de fotbal pentru ca nu se pricep. Nici unul dintre ei nu a fost fotbalist profesionist, antrenor, arbitru sau intr-o pozitie care sa le permita sa inteleaga in detaliu acest sport.

Cu exceptia lui Iancu, toti sunt niste inculti care vorbesc facand dezacorduri gramaticale, dar asta nu ar fi o preblema atat de mare daca ar stii macar despre ce vorbesc.

Iancu are impresia ca este extrem de inteligent (si este, comparativ cu cei 4 pacalici amintiti mai sus), dar este rau de gura, iar deciziile lui manageriale si declaratiile pe care le face dovedesc ca este doar un Becali putin mai stilat.

RUSINE presei din Romania pentru suportul dat acestor 5 pacalici!!!

Faceti emisiuni despre fotbal cu oameni din fotbal!!!!…nu cu investitori retardati!!!

Luati exemplu din Vestul Europei si din USA!!!!

Sunt de 13 ani in USA si nu am vazut o emisiune sau interviu, unde un investitor sa vorbeasca despre jocul echipe sale; ei vorbesc doar despre planuri de viitor ale clubului si posibile investitii in club.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 1:52

Spun de la bun inceput ca sunt un fan al lui Razvan Lucescu si am incredere, cu mici obiectii, in selectia facuta de el. E un tip pasionat, pregatit, dedicat meseriei si sper sa aiba noroc si inspiratie. Totusi, incepe sa se contureze ideea ca dupa meciul din Franta are doar 4 contestatari (Becali, Borcea, Mititelu si Iancu). Poate ca acestia au anumite interese, desi cred mai degraba ca au exprimat niste opinii personale. Dar sa zicem. Ce ne facem totusi cu miile de suporteri care au exprimat opinii defavorabile pe toate site-urile. Si ei au interese ascunse? Sa fim drepti si sa recunoastem ca multi au sperat intr-o victorie la Paris care ne-ar mai fi mentinut in cursa pentru calificare. De aceea poate acest 1-1 este privit ca o infrangere de catre multi romani. Si eu cred ca macar pe final, in ultimele 20-25 de minute, cand francezii au inceput sa aiba o scadere in joc, puteam juca ceva mai ofensiv si evita acele trageri penibile de timp care au creat o impresie nefavorabila. Am dat senzatia ca ne multumim cu putin, desi doar victoria ne ajuta cat de cat. Nu putem cere publicului un entuziasm general dupa acest 1-1, pentru ca nu este cazul. Sigur, calificarea nu a fost compromisa de Lucescu, dar iata ca se vor face 16 ani, daca nu si mai mult!, de cand nu mai participam la un CM, ceea ce e cam mult pentru suporterul roman. E normal sa fie si contestatari dupa un astfel de joc si de rezultat si nu trebuie blamati. Sper ca Lucescu sa traga anumite invataminte, sa selecteze criticile pozitive de cele nefondate si rautacioase si sa faca o nationala puternica de care sa fim mandri. Primul lucru pe care ar trebui sa-l faca ar fi sa treaca peste anumite orgolii si sa selecteze si titularizeze la nationala pe cei mai in forma si desigur pe aceia care corespund planului tactic trasat de el, indiferent de la ce echipe provin. Sunt curios cum va arata meciul cu Austria, dat fiind faptul ca e primul acasa sub conducerea lui Lucescu. Din pacate iar nu avem teren bun, desi am patit-o de atatea ori (cu Slovenia, cu Norfegia, cu Danemarca etc) si credeam ca n-o sa mai avem probleme de acest gen.

Horia (2 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 2:19

Aveti dreptate pana la un punct.Razvan Lucescu nici el nu e perfect, ce a insemnat acel moment din prelungiri cand ii facea semne arbitrului cu mana la ceas?Romania trebuia sa incerce imposibilul, era singura sansa de a mai spera la o ipotetica calificare, chit ca in fata ei se gasea vicecampioana mondiala.Puteau sa ne bata si cu 3-1, tot asta era.Tot eu va si raspund: Razvanel a tratat meciul dpdv personal, egoist, urmarind un rezultat de egalitate in deplasare pe terenul unei echipe redutabile, care sa-i ramana 20 de ani de acum incolo in CV-ul de antrenor.Are cu cine semana, vorba aceea, aschia nu sare departe de trunchi.De astfel de oameni nu avem nevoie.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 2:48

BRAVO RAZVANE, MERGI INAINTE TATA CACI NUMAI ASA SCAPAM DE patronul Stelei si al lui Dinamo. Cand nu or mai avea bani, vor da cluburile pe numic. Abia astept acest MOMENT. BUN ARTICOL SI LA SUBIECT. HAI STEAUA !

vasile-Baia Mare (16 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 3:01

Asa cum noi cei de blog, putem sa avem o parere propie,legata de selectioner si de felul an care face echipa nationala,tot asa si acesti patroni, buni,rai,prosti,nebuni,schizofrenici s au m ai stiu eu cum or fi ei, au dreptul sa si spuna punctul de vedere propiu.
Sa nu uite Razvan, felul an care contesta selectia facuta de Piturca,pe vremea cand era la Rapid,nemultumit fiind ca nu sunt suficienti jucatori selectionati de Piturca.
O seara placuta tuturor.

daniel- valencia-spania (5 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 3:14

dragii mei…intotdeauna non-valoarea a fost promovata in romania….un cioban…puscarias…a ajuns europarlamentar….un incult mai mare ca ceausescu…atotstiutor in toate…..OARE CE PREG FABULOASA SE POATE FACE LA MULSUL OILOR?????

requiem (15 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 6:07

1. Ziceti ca Romania nu a convins, dar a obtinut un egal in Franta. Pai, doar victoria era un rezultat care ne mentinea cu sanse la calificare, nu egalul. Un egal cu Franta poate fi un rezultat excelent, dar depinde in ce context este obtinut; din moment ce ne-a scos din cursa de calificare si mai este si realizat cu un autogol, reprezinta un rezultat slab pentru noi si lipsit de glorie, care favorizeaza clar Serbia si gadila putin pe Franta in perspectiva calificarii.

Morala: uneori prea multe argumente scoase din context pot dauna persoanei sau ideii in favoare careia sunt folosite.

2. Vorbiti de coalitii intre patroni, interese si subiectivism. Ei bine acesti patroni pe spinarea carora se intemeiaza tot conceptul de echipa nationala, poate inteleg mai greu ca si multi alti microbisti, aceasta noua filozofie de la echipa nationala, prin care echipele care joaca in Europa an de an si au adus Liga 1 pe 7 in Europa, nu au loc la echipa nationala cu mai mult de 0,5-1 jucatori, in timp ce echipe care nici nu participa in cupele europene ca Brasov sau Rapid fac furori in materie de selectii.

Morala: Reconstructia prin mediocritate si de ce este ea criticata?

3. Ideea, ca niste indivizi care au investit zeci de milioane in fotbal si au dus Liga 1 la un nivel mult superior fata de ceea ce inseamna astazi echipa nationala in Europa (performanta FRF-ului), nu ar avea voie sa propuna jucatori (chiar si proprii), sa critice sau sa se exprime in legatura cu echipa nationala, este in opinia mea ridicola, precum si fixatia presei de a le baga pumnul in gura la orice tip de declaratie care ar reprezenta un interes propriu, samd. In cazul lui Razvan Lucescu, lucrurile nu stau atat de simplu, el nu administreaza o afacere privata sau un bussines de familie sau afinitate.

Morala : Poate fi Razvan considerat selectionerul cu cei mai multi fini de echipa nationala din lume? Bineinteles, o simpla coincidenta de genul, ca la noi la nimeni. Baiatu are ochi bun la cununat, e un vizionar.

4. Daca patronii au dreptul sa critice si sa se agite, nu inseamna ca au si dreptul de a impune jucatori la nationala, asa ca presa ar trebui sa se mai linisteasaca cu conspiratile paranoice si cu bagatul pumnului in gura, respectiv cocolosirea NOULUI selectioner si a finilor lui. Continuund pe linia asta uzurpatoare, nationala iconificata, imbatranita si reconstruita, poate sa devina si mai antipatica decat este deja. O sa va explic alta data cum sta treaba cu excesul de superioritate si complexul de zeu, poate cu ocazia construiri noilor statui aferente locului 5/6 intr-o banala grupa de calificare.

Morala: Daca continuati pe linia asta, presa si echipa nationala (staff-ul si afiliatii) se vor confrunta in curand cu o ‘problema’ mult mai mare decat criticile intemeiate, interesate dau ‘dezinteresate’, si anume: PURA INDIFERENTA si lehamitea absoluta. Bafta si la mai mare.

Si daca va plictisiti in viitorul apropiat de ‘intaratare viesparului’ contra patronilor care traiesc in paradoxul de a distruge si creea fotbalul in acelasi timp, va propun sa luati in discutie care sunt implicatile religioase ale faptului ca ultimele 2 calificari ale nationalei au fost obtinute de nimeni altcineva decat ‘Satana’, in conditiile unui adevarat ‘iad de presa’, fara a se bucura de perioada de gratie lucesciana. Sa fie chiar asa mare diferenta intre un breton si un cercel, sau e vorba doar de inflatia anului 2009, tusul, tiparul si internetul?

In incheire. Si iarba de pe Ghencea s-a sinucis, la pre-anuntul vizitei calcatorului de steaguri si a ‘echipei lui M…’ datoare vreo 17 mil. prin asociere, de la ultima dedicatie pentru lautarii latratori. Ramane doar sa vedem demnitate si divinitatea Templului Fotbalului Romanesc la meciul cu Austria.

Dochia (11 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 6:52

Acesti mari „investitori” ai fotbalului romanesc care se tot bat cu caramida-n piept ca fac transferuri pe bani grei, cat de grei nu se stie ca niciodata nu se arata cand un jucator semneaza contractul cu un anumit club sa ne arate si noua cand se face tranzactia, ce suma are cecul, ce comision are impresarul si ma rog alte detalii care se vor transparente insa nu se intampla asa, au pretentia sa aibe cat mai multi jucatori la echipa nationala doar sa aibe jucatorul un pret mai bun la vanzare, oare ei n-ar trebui sa profite de ocazia asta, ca au echipele calificate in grupe si daca vor sa-si faca un nume in Europa acum le este momentul, chiar nu inteleg …te faci cunoscut in Europa doar jucand la nationala?! … pai daca aveti jucatori asa valorosi sa-i vad macar in primavara europeana si apoi sa le inteleg frustrarea investitorilor care baga putin si vor sa scoata profit cat mai mult, intr-un interval scurt!

Leo (3 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 7:02

Este inadmisibil sa acuzati conducatorii de cluburi pentru atacurile lor, cand presa este cea care ii cauta TOCMAI PENTRU A OBTINE ASTFEL DE DECLARATII.

Domnule Ioanitoaia, daca faceti jurnalism, ar trebui sa organizati conferinte de presa. Oare „The Sun” il suna pe Abramovich sa il intrebe daca i-a placut ce jucatori a luat Capello la nationala?

stresu (81 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 7:59

Domnule Ioanitoaia,

Vă întreb, ca român, ca suporter al României:
Jocul echipei noastre din meciul cu Franţa v-a mulţumit ?
Vă dă speranţe că într-un viitor nu prea îndepărtat echipa noastră va fi una de temut ?

Nu ştiu răspunsul dvs., dar îl anticipez.
Dar, iată răspunsul meu (desigur este părerea mea personală):
Cândva, Chivu, critica jocul “generaţiei de aur” afirmând că acea echipă a României se punea cu fundu” în poartă şi aştepta…

Trebuie să recunoaştem că în meciul cu Franţa, NOROCUL a fost de partea noastră: un portar în zi mare, bara, imprecizia sau lipsa de inspiraţie a francezilor, au dus la un egal inechitabil, au dus la eliminarea ROMÂNIEI din lupta pt. calificare, au dus FRANŢA… doar la baraj.

Stau, mă gândesc şi vă întreb: Oare cât va ţine norocul nostru ? Va urma o altă campanie de calificare, pt. EURO 2012, cînd, cine ştie, vom avea alţi adversari dificili şi poate mai inspiraţi. Iar ne vom baga cu fundu în poartă, iar vom aştepta… nu ştiu ce minune ?

În altă ordine de idei vă întreb: grupul de jucători pe care contează Răzvan acum, la o calificare de mult compromisă, ce vârstă vor avea în 2012 ? Coman 32, Apostol 30 etc etc etc. Răzvan face ceea ce a făcut şi Piţi: ţine cu orice preţ la rezultate în detrimentul alcătuirii unui grup de jucători tineri, de perspectivă cu care să atacăm, MODERN, viitorul.
Iar ca un argument il reprezinta finalul meciului cand, baietii nostrii trageau de timp desi egalul nu ne era favorabil.

asparagus (8 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 9:43

Eu cred ca o nationala se construieste pe obiective si cu bazinul de selectionabili avut la dispozitie si drept urmare:
1). Obiective:
– urmatoarele doua competitii majore din 2012 si 2014
2).Selectionabili
-tinerii jucatori din campionatul nostru angrenati in CL si EL
– 2-3 jucatori din campionatele externe care de asemenea sunt valorosi chiar daca se apropie de o varsta care ar putea sa -i priveze de o participare la CE sau CM chiar daca vor avea merite intr-o eventuala calificare.
Cred ca Razvan nu are sanse sa califice Romania daca gandeste ca acum si mai ales daca din cauza unor conducatori de club se razbuna pe jucatori

bimbo (1 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 10:09

domnu ioanitoaia, sub articolul lui matale se afla un altul, care merita citit. poate iti amintesti cum erai si mata odata, cand nu deevenisesi atat de „impaciuitor”… (asta e un eufemism)

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 10:10

De acord cu Horia si requiem! Si mie mi se pare ca Lucescu a gandit putin egoist meciul cu Franta urmarind in primul rand sa nu piarda pentru a-si asigura linistea pe termen mediu. Dovada este si declaratia sa de ieri in care spune „nu pot sa ma bucur si eu in liniste pentru un rezultat mare cu Franta!” Putea macar sa spuna „nu putem sa ne bucuram” in loc sa se gandeasca doar la el… Cred ca o infrangere demna cu Franta ar fi fost mai apreciata decat acest egal chinuit care oricum ne-a scos din cursa. Cred ca Lucescu trebuia sa riste. Nici el,nici nationala n-aveau nimic de pierdut chiar si in cazul unei infrangeri. Povestea cu punctele pentru coeficient nu tine, pentru ca acest punct nu ne ajuta mai deloc; la calcularea acestor coeficienti se dau 3 puncte la victorie (nu 2 ca in cupele europene) si 1 punct la egal, iar totalul se imparte la numarul de meciuri jucate. Cu cele 8 puncte acumulate pana acum in 7 meciuri nu facem nici o branza…
Lucescu a gandit meciul cu Franta defensiv, fiind probabil speriat de o posibila catastrofa care i-ar fi subrezit mult pozitia abia castigata si i-ar fi sters cu buretele aprecierile din ultimul timp. Nu s-a gandit nici un moment la calificare (pe care o asteptau toti suporterii) pentru ca obiectivul lui nu este CM ci CE din 2012. De aceea acest meci avea importanta mai mult pentru cartea sa de vizita decat pentru o calificare pe care a considerat-o pierduta din start de catre predecesorul sau. Sa vedem cum si ce vom arata cu Austria. Acasa ne va fi greu sa pacalim fotbalul, desi nici terenul nu ne va ajuta sub nici o forma.

fan (1 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 10:11

ptr. Stresu : mai omule, ce te astepti sa jucam cand echipa nu are valoare…nivelul ligii I este undeva la zero iar din campionate straine de valoare ne putem lauda doar cu Chivu.ce sa faca Razvan? sa-l naturalizeze pe Benzema ca sa putem avea si noi la nationala jucatori de la Real? du-te si intreaba-l tu daca vrea cetetenie romana. degeaba ne luam de selectioner, nu are de unde alege. degeaba apar toti cu exemple gen Cristea,Niculae sau Costea, nici unul dintre acestia nu pot sa faca diferenta pe teren. francezii se pot plange ca nu au selectioner si nu noi…

Petro (1 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 10:34

Bun asa dl. Ioanitoaia…numai asa putem indeparta oamenii de nimic din fotbalul nostru…Razvan e omul potrivit la locul potrivit , iar jucatorii se simt f confortabil cu Razvan pe banca… Foarte frumos articolul, inchideti-i gura omului cu creier de oaie( beeeeeeeecali)

Dragos C. (8 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 10:36

Fratilor, va mai scriu odata: indiferent ca face Gigi presiune sau Borcea zice ce zice, o mare doza de adevar tot exista! Razvan trebuie sa faca o noua echipa TANARA SI DE PERSPECTIVA pentru europenele din 2012.
Coman = 30 ani
Maftei = 29 ani
Radoi = 29 ani
Chivu = 29 ani
Rat = 28 ani
Mara = 32 ani
Ghioane = 28 ani
Apostol = 28 ani
M. Nicu = 26 ani
Surdu = 25 ani
Marica = 24 ani

Asta e echipa de perspectiva? Pai cati ani vor avea acesti jucatori in 2012, la europene? Hai sa ne uitam si la rezerve, macar alea de ar fi tinere:
M. Constantin = 25 ani
Ad. Cristea = 25 ani
Mazilu = 27 ani
Gigel Bucur = 29 ani
Costin Lazar = 28 ani
Mutu = 30 ani
Doar Pantilimon Tatarusanu si Roman sunt sub 23… Pai ce intinerire e asta? Avem numai elefanti in echipa! Mai trebuiau Maldarasanu, Ilyes si Buga!

polonezu (264 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 10:39

-ca antrenorii echipelor propun jucatori pt nationala e un lucru normal; deasemenea ar fi normal ca si patronii sa propuna jucatori pe care selectionerul sa-i convoace; cu o conditie: sa fie obiectivi; dar, la noi -in liga pastorita de mitica si nashu (cum va place sa o denumiti) numai despre obiectivitatea patronilor nu poate fi vorba (lasam la o parte competenta!): concret, patronii propun exclusiv jucatori pe care vor sa-i vanda sperand ca astfel le creste cota valorica; numai asa se explica reactia patronului echipei craiovene care, culmea, se declara indignat de neconvocarea la lot a lui Fl Costea: intrebarea este -cum putea antrenorul echipei nationale sa-l convoace daca el nu a jucat fiind impiedecat sa o faca chiar de patronul care acum se arata indignat? Deasemenea, se constata ca jucatorii propusi de patronii echipelor sunt, toti, la sfarsitul carierei! O remarca negativa la adresa massmedia esta ca au preluat ideea patronilor (apropos de competenta) cum ca Nicu a jucat slab: adevarul este ca a jucat bine si se afla in real progres putand ajunge un om de baza in echipa nationala.

tudor(gt) (43 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 10:44

Nici eu nu am fost deacord cu unii convocati (mara , max ,)dar pina a da asa cum au dat astia in Razvan e ceva de neninchipuit . Ce sa intelegem ca in alta „epoca” se facea selectia pe interese , ca din acest motiv nu am mai reusit sa ne calificam in nici o finala internationala si ca atunci cind insfirsit am facut-o ne-am facut de tot rahatul ?!
Mai ales Piturca ar trebuii sa taca si acest becali care in toi anii in care Piturca era la nationala cei mai multi erau de la steaua (de aceea jucam asa „bine „). Macar acum s-a vazut alt joc , alta asezare , alt nerv , alta daruire , eu nu am mai vazut atita dariure la echipa nationala de pe timpul generatiei lui Hagi !
Nu avem fotbalisti , pentru ca nu avem de unde sa-i luam , asta-i valoarea fotbalului romanesc (scanadl si televizor ) dar macar sa vad daruire si ca vreau dar NU POT pentru ca asta imi este valoarea .

mujotutun (312 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 11:08

Ipoteza mi se pare hazardata. As zice chiar trasa de par. Pur si simplu se trece peste selectia slaba facuta de R.L., se ignora durerea unor suporteri ai nationalei – intamplator si patroni de club – ca jucatori valorosi (intamplator din echipa lor) nu au fost convocati si se marseaza cu putere pe aspectul economic. Dar cat de relevat poate fi acesta, din moment ce este notoriu faptul ca Mititelu, de pilda, nu dorescte cu nici un chip sa se desparta de Costea in urmatorii ani, ori cand Dinamo, de aproape doi ani, nu a vandut, programatic, mai nimic?
Toate aceste articole (vezi si V. Tudorache) au un singur scop: menajarea lui R.L. Oare asta este rolul presei? Asa a fost cautionat si Piturca, si dupa turneul final dezastruoas, si dupa debutul mizerabil al campaniei de calificare, si dupa continuarea deplorabila, ca apoi sa salute, intr-un cor al bucuriei, demiterea sa. Halal de noi!

tricks (20 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 12:14

„Protestatarii să nu uite că cine seamănă vînt culege furtună.” Domnule Ioanitoaia asta este o amenintare?:O

@fan (1 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 12:25

nivelul ligii I este = 4 echipe in grupele EL si 1 echipa in grupele Cl si asta datorita si acestor patroni cu gura mare pe care Dl Ioanitoaia i critica in acest articol.

sakazuke (1 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 12:27

eu personal cred ca a avut ca obiectiv la meciul asta sa nu piarda ,cadeam in a 3 urna valorica pt europene.cat despre selectie nu ii vad pe mara si pe surdu ca jucatori de nationala dar si razvan ca si pitiurca sau iordanescu are oamenii lui pe care insista si s-ar putea sa pateasca ca cei 2

dan (8 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 13:31

Poate ca cei selectionati de Razvan nu sunt cei mai buni, dar nici Costea, Nicolae si Cristea n-au rupt gura targului cand au fost pe la Nationala…

marcelinho (49 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 13:59

surdu nu e omul lui gigi becali. e finul lui razvan. va rog sa nu incurcati capitolele… becali nu da doi bani pe surdu…

Comentează