Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pariuri cîştigate

Clar că se schimbă ceva: la 1-1, Răzvan le-a cerut “tricolorilor” să atace!

Să zicem că am obţinut acest 1-1 de la Paris 
şi cu noroc. Mai experimentaţi şi superiori fizic, francezii ne-au ascuns mingea minute în şir, Henry a […]

duminică, 6 septembrie 2009, 4:49

Clar că se schimbă ceva: la 1-1, Răzvan le-a cerut “tricolorilor” să atace!

Să zicem că am obţinut acest 1-1 de la Paris 
şi cu noroc. Mai experimentaţi şi superiori fizic, francezii ne-au ascuns mingea minute în şir, Henry a expediat balonul în bară, Escudé a înscris în proprie poartă etc., etc. Şansa noastră 
s-a numit şi Domenech, căci numai un antrenor mediocru l-ar fi înlocuit pe neobositul Gourcuff 
şi l-ar fi menajat pe fîșnețul Ribery!

Într-adevăr, Les Bleus au controlat întîlnirea autoritar, în vreme ce “tricolorii” au stat la cutie nu pentru că şi-ar fi propus, ci pentru că, puşi sub presiune, au putut ieşi rar din încercuire. Pe de altă parte, ocazia irosită de Surdu la 0-0 a fost totuşi cea mai mare a partidei. Oricum, un egal pe Stade de France în faţa unui adversar silit să învingă şi montat în consecinţă merită laude, chiar dacă el ne-a scos definitiv din cursa pentru Africa de Sud. Ne luasem însă la revedere de la CM 2010 înainte de numirea lui Lucescu junior. Vorbeam și despre calificare, dar mai degrabă ca să ne încurajăm singuri. Ne cam împăcaserăm cu gîndul că am scăpat trenul.

Răzvan a mobilizat echipa, a aşezat-o bine 
şi a organizat-o la fel. A căutat să închidă spaţiile şi, în linii mari, şi-a atins scopul. De acord că n-a atacat cît am fi dorit, poate şi din pricină că i-a lipsit Mutu. De observat însă că Lucescu junior a cîştigat majoritatea pariurilor personale. Pentru că impecabilul Coman i-a redus la tăcere pe cei 
ce-l contestau socotindu-l un portar prea scund, 
iar Maftei, I. Apostol, Mara, Max Nicu, Surdu şi Roman, controversatele promovări ale tînărului selecţioner, şi-au făcut conştiincios treaba. 
Max Nicu şi Mara au pierdut cîteodată ritmul, de aceea jocul pe flancuri a suferit. Din fericire, Chivu, Rădoi şi Raţ şi-au confirmat clasa, cu precădere acestora şi lui Coman datorîndu-li-se rezultatul.

Ca observaţie generală, se cuvine remarcată implicarea întregii formaţii, modul în care ea a ştiut şi a reuşit să răspundă comenzilor. Cînd Max Nicu întîrzie să se acomodeze, iar Mara n-a prins ziua cea mai fastă, şi ei au vrut şi au transpirat. 
Concluzia e că nici unul dintre “tricolori” n-a părut în plus, convocat printr-o decizie excentrică sau, 
şi mai puţin, printr-un bilet de favoare. Limpede 
că Răzvan n-a greşit selecția.

Din cele petrecute sîmbătă seara, m-aş opri asupra unei secvenţe de final. Ca să evite barajul, francezii forţau cu disperare victoria cînd Răzvan, după ce tocmai introdusese încă un atacant, pe G. Bucur lîngă Marica şi Surdu, le-a făcut semne jucătorilor să urce. Le-a cerut să îndrăznească, să nu se declare mulţumiţi cu 1-1 pe stadionul vicecampioanei lumii! Am interpretat îndemnurile respective, repetate, ca o dovadă îmbucurătoare a schimbării de atitudine a unei “naţionale” care, scuturîndu-se de complexe, începe să refuze jumătăţile de măsură. Pe drumul către CE 2012, al reconstrucţiei, al înţelegerii şi al răbdării, va fi nevoie şi de curaj. Mai ales de curaj.

Comentarii (66)Adaugă comentariu

disneyland (8 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:01

Cum anume si-au facut Maftei si Surdu treaba?

Ionut`hd (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:03

CU UN ASTFEL DE JOC, N-O SA BATEM VECI VREO ECHIPA MARE.
FRANTA E O ECHIPA CARE A DAT DOAR 4 GOLURI IN ULTIMELE 7 MECIURI. DESI ARE JUCATORI DE CLASA, NU ARE UN ANTRENOR BUN SI SUFERA, SI TOTUSI, IERI, NOI AM FOST CEI CARE AM SUFERIT.
NU CRED CA AVEM VREUN VIITOR CU RAZVAN LUCESCU PE BANCA.

flipper (9 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:08

Sa nu cumva miercuri seara sa-i ”paraseasca” ghinionul pe cocosi si sa le ”intre” totul in meciul cu Serbia! Atunci, sa-i fereasca D-zeu pe sarbi, care, intre noi fie vorba, nu m-au impresionat la Constanta, unde ne-am cam batut singuri…Sincer, sunt neutru, dar as vrea sa se califice cea mai buna echipa a grupei , asta ca sa vedem fotbal ”adevarat” la World Cup, la vara!

xavi (53 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:11

le-o fi facut razvan semn sa atace,dar noi tot in aparare am stat. iar impresia ca am jucat pe final cu trei varfuri, prin introducerea lui bucur ,langa surdu si marica,este falsa, pt ca surdu a trecut mijlocas stanga,plus ca dupa vreo 8 minute a fost inlocuit.

xavi (53 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:12

…cu un inchizator,codrea.

Marius (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:15

Nu e deloc asa! Daca bateam Franta ne calificam! Cel putin la baraj. Logica e simpla: victoria noastra arunca Franta in degringolada totala iar pe noi ne punea pe cai mari. O Franta debusolata si demoralizata lua bataie de la Serbia peste 2-3 zile iar noi am fi intalnit mai tarziu o Serbie calificata, fara miza. O victorie ne ducea imediat la baraj, lucrurile sunt clare.

Cezar Grigoras (4 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:25

Urmaresc inregistrarea meciului transmis aseara de TF1 . Comentatorii , printre care s-a aflat si Arsène Wenger, antrenorul lui Arsenal su comentat mult in prima repriza pe seama prestatiei lui Maftei, care a fost tot timpul depasit. Arsène Wenger spunea „daca antrenorul roman nu face ceva pe partea dreapta a apararii lor nu cred ca romanii vor mai rezista mult”, „primele 42 de minute au fost foarte lungi pentru Maftei”, „ar fi interesanta o statistica cu cate centrari au fost de pe partea [lui Maftei]” . Am fost pe stadion si le dau dreptate francezilor. Maftei nu e o solutie buna pentru postul de fundas dreapta.

luci (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:52

ati vazut alt meci domnu Ioanitoaia??? auf ost mult peste noi cocosii. de la noi cel mai bine a jucat coman, apoi chivu, marica, radoi. in rest slabi toti. ce sa mai vorbim de max nicu si mara? au fost 2 gloabe. nu au ce sa mai caute la nationala.

mersi (37 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:55

Ce a aratat Romania in plus, Domnule Ioanitoaia? Ce atacuri, cand toata Europa spune ca am avut mare noroc, iar Franta mare ghinion? Eu nu dau vina pe Razvan, el efectiv la momentul actual nu are cu ce si cu cine sa bata Franta sau Serbia, la ele acasa, asa ca voi ziaristii faceti un mare derviciu nationalei cand o ridicati in slavi pentru…nimic. Si nu spun asta ca sunt mahnit ca am ratat orice sansa matematica de a mai ne califica, ratarea sata vine din era Piturca, Razvan, repet, nu are nici o vina, vina e o buba mai veche a fotbalului romanesc, nu am mai produs valori ADEVARATE, nu din cele umflate de presa de la Hagi incoace, Mutu si Chivu sunt simpli fii risipitori de calificari, si care mai mult se afirma pe plan monden, ce mai, niste tipi destul de mofturosi si care pozeaza in victime ale aceleiasi prese!

Albu Sibiu (95 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 17:56

Nu pot intelege si nici nu am cum sa fiu de-acord cu analiza aceasta tactica. Punctul central: blamarea lui Max Nicu si Mara pentru prestatia lor de aseara. Max Nicu intr-adevar a fost cam rar in posesia mingii insa Mara aproape la fiecare actiune a noastra. Asta spune ca stia sa gaseasca spatiile, are viziunea jocului. Problema este insa ce se intampla cand ajungea mingea la el: Marica si Surdu plecau bezmetic spre fata, Ghioane si Apostol erau pierduti in spate, Maftei se credea fundas central, nu de banda. La fel si Rat, aport ofensiv – ZERO. In conditiile astea, cand nu ai joc pe centru si in care iti lasi mijlocasii laterali izolati, cum poti sa le ceri ceva? Mara are meritul de a fi venit de cateva ori si in spate, are cateva mingi recuperate, deci s-a achitat si de sarcini defensive fiindca s-a vazut chiar in startul partidei, Maftei era complet depasit pe partea lui. Iar Apostol, de el nu spuneti nimic? Pentru o centrare norocoasa de autogol merita sa fie absolvit de prestatia jenanta din prima repriza? Eu i-am numarat cel putin 5 greseli majore, 2 din ele ducand la ocaziile mari pentru francezi. Chivu a fost, vorba comentatorilor de la TVR „imperiali” (echivalentul „senzationalului” celor de la Pro TV….comentatori cu vocabular de 100 de cuvinte) dar asta tot nu trebuie sa ne faca sa uitam ca a degajat de doua ori cu semiluft din careu si, mai ales pasa gresita la 30 de m de poarta, faza la care tot el a salvat in ultima clipa in careu… E drept ca Roman a adus un plus (doar ofensiv!) fata de Mara, dar asta in conditiile in care mijlocul nostru juca un pic mai sus, oferea posibilitati de combinatie si tragea jucatori adversi pe alte culoare. E totusi bine ca am gasit vinovatii pentru felul fricos in care a aratat Romania ieri, cu nimic mai presus de cum o facea Azerbadjanul in compania noastra, de pilda. Asadar pe final Razvan are meritul de a fi avut curajul sa atace? Care final? Ultimele 5 minute? Asta e tactica de Gloria Bistrita, de Pandurii, nu de un meci international. Preferam sa luam bataie cu 2-0, 3-1, asa cum pronosticam, dar sa le lasam o impresie buna francezilor, sa spuna „Da, astia stiu fotbal!”. Egalul acesta nu mai are valoare mai mare decat acel 5-1 cu Germania de acum cativa ani cand tot am sperat ca dupa aia se va naste o noua reprezentativa. Daca ne consolam cu gandul ca am jucat cu cine stie ce nationala atunci sa vedem un pic ce vrem sa fim, sa ajungem. La Mondiale astfel de echipe ca Franta se califica. Decat sa fi avut o astfel de prestatie si la Mondiale, mai bine stam acasa si privim relaxati meciurile mondialului de FOTBAL. Sportul national la care noi suntem deocamdata „subdezvoltati”…Intr-adevar, un pariu castigat….

2449 (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 18:28

Romania is a third world country. Third.

d (3 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 18:44

Domenech e unul dintre cei mai slabi selectioneri din lume!!! asa ma bucur ca inca il tin aia la nationala ..pai daca noi ne enervam ca piturca si razvan nu reusesc f mult, ganditi-va ce-am fi simtit daca henry, ribery,gourcuff,evra,etc erau romani 😀 noi cel putin avem scuza ca jucatorii sunt cam praf, cu mici exceptii- Domenech ar trebui spanzurat de ai lui :)))

NAE (2 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 18:44

¨Ne luasem însă la revedere de la CM 2010 ¨…MAI MULT CA PERFECTUL ISI DA PUMNI IN CAP NEA OVIDIU… CAND ERAM EU SCOLAR ERA… NE LUASERAM.. DAR MA ROG… DOAR N-OM LUA IN SEAMA TOATE PROSTIILE PRECUM GRAMATICA SI ALTE BOLI VENERICE…;)

radu (2 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 18:52

d-le ioanitoaia, ne tot plangem ca nu avem cu cine , ca nu avem valoare, ca nu avem nu mai stiu ce samd…in acelasi timp il tot laudam pe razvan ca reinventeaza jucatori si poate ca partial chiar asa e…dar de ce razvan ii reinventeaza doar pe cei care nu dau randament in partidele cruciale ?…de ce nu l-a facut sa joace si pe fl. costea, de ce nu i-a luat si pe andrei cristea si marius niculaie ?…pe adrian cristea l-a lasat in afara lotului pentru ca a facut sex inainte de cantonament !!!…si pentru ca franta chiar asa cum a jucat aseara, la turatie maxima, era de batut daca aveam curaj si nu aveam 3 maini moarte in teren…mara, max si surdu…roman putea sa inceapa titular de exemplu…e trist ca mereu spunem ca nu avem cu cine…e total gresit…avem cu cine dar de fiecare data selectia se face pe interese si simpatii !…asta e marea problema si va ramane…o nationala cu fl. costea in forma ,tanase refacut, fragilul mutu disponibil, cu marius niculaie in forma care o arata acum castiga aseara…dar cu o alta tactica si cu un alt antrenor…poate un gus hiddink, un capello, un ranieri…sa ne uitam la grecia unde a ajuns cu antrenorul german, la rusia la euro2008, la cum conduce autoritar anglia grupa acum cu capello…noi suntem romani si ne plangem mereu iar din egaluri ca cel de aseara facem sarbatoare nationala…pana cand ??

baba-oarba (2 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 18:56

maica, pe vremea cand eram eu o copila mica si proasta era unu’ angelo care ii invata pe jucatori ca cel mai bine e sa ai tu mingea si sa fuga adversarii dupa ea. copii astia d’alde piturca si lucescu au descoperit ca mai bine e sa dam basica adversarilor si sa alergam noi dupa ea cu limba scoasa. maica, io ti-o spun pe-a dreapta, antrenorii astia tineri si talentati confunda miscarea cu agitatia. cu frantzujii astia chiar ca am avut norocul prostului.

Tibi (5 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 18:59

D-le Ioanitoaia, depinde din ce punct de vedere ati urmarit partida, daca pornesti din start cu gandul sa nu ti-o iei atunci rezultatul este cel asteptat, dar sub alte auspicii rezultatul Romaniei desi meritoriu lasa foarte mult de dorit, Sorin Cartu are de ce sa fie bucuros, i-ati preluat „autobaza”! Cat in cea ce priveste selectia, Fl.Costea este de 100 de ori mai bun ca Marica sau Surdu, ne mai trebuieste un mijlocas la coordonare ca avem o gaura imensa acolo. Chiar daca am jucat cu Franta, asta nu inseamna automat sa bagam numai jucatori defensivi! Apoi degeaba il bagi pe bucur sau pe Mazilu daca nu are cine sa le de-a pase! Il criticati pe Mara sau pe Max Nicu, e adevarat ca au gresit, dar ce puteau face saracii cand fundasii laterali ai nostrii nu veneau sa ii sprijine iar Apostol si Ghioane se margineau sa ramana in propriul careu? Ce trebuiau sa faca? Sa dribleze de unii singuri toata echipa franceza? sunteti de-a dreptul penibili.

Evita-ma (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 18:59

Toata lumea uita faptul ca e vorba de o reconstructie a nationalei,si nu de un produs finit.Indiferent de jocul prestat,am aratat in ultimele 3 meciuri ca avem idee cum sa ne aparam.Ca am avut si mare bafta cu Franta,cu Ungaria si cu Lituania si nu am luat gol (pt ca toate 3 au avut sanse mari de gol in meciurile jucate cu noi) ,norocul face parte din joc.Deocamdata e un inceput de drum.Avem un C Tanase care il vom vedea ca nu degeaba il ridica toata lumea la rangul de talent.Avem un M Roman care e tanar si curajos, avem un I Apostol care va capata experienta odata cu cele 6 meciuri in UCL si nu cred ca se va opri aici,avem un M Nicu care usor usor va intra pe panta ascendenta de la Hertha,aceeasi care l-a adus la nationala,avem un C Marica in crestere (si are doar 24 de ani)…Si vor mai veni din spate.Trebuie doar sa avem rabdare si incredere.Mereu s-a cerut,niciodata nu a fost.Chiar si francezii au nationala in reconstructie.Generatia lor de aur din anii 98-2000 si finalista din 2006 nu mai e.A ramas un schelet doar.Si totusi si la ei exista diferenduri.Pentru ca nu e nicaieri rabdare.Portugalia finalista in 2004 la Euro,e afara de la World Cup.Si totusi la fiecare campanie exista un inceput de drum.Pana la CE din 2012 hai sa ne bucuram de faptul ca avem totusi 4 echipe in EL si 1 in CL. Se poate auzi de Romania si in felul asta.

Hai Romania!

jiji jeep (5 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 19:16

nea ovidiu ,se vede clar ca acest baiat are mana de antrenor ! la 1:1 cerea baietilor sa atace pt.a putea incerca sa repare tampenile facute de marele barbugiu de oltenia ! este incredibil cum acest personaj de casino,pe numele lui pitzurca a fost selectioner in fata unor nume ca, halagian,jenei,lucescu senior,andone sau chiar hizo sau rednic .este strigator la cer cum a putut acest element sa pacaleasca atata lume,fara sa ne dam seama ca nasul sandu a fost complice la ceea ce inseamna camora din fotbalul autohton .sa plece tot staff-ul FRF si sa ne lase sa ne lingem ranile facute de niste incompetenti in frunte cu marea naparca mircea sandu ! nu avem un messi sau ronaldo dar avem ceea ce multi nu au ,si anume avem o pepiniera extraordinara de pusti talentati care din cauza unora nu a fost exploatata cum trebuie !lucescu jr. este cel care cu siguranta va aduce nume care pot juca pt.nationala ,fara sa asculte de jiji ,borcea sau alt investitor de carton carpatin ! este antrenorul de care romania avea nevoie, nu numai pt.rezultate ci si pt.a arata ca fotbalul este un joc si nu un joc de interese pt. mai marii agenti FIFA care au facut varza multe lucruri in soccer-ul autohton !cei care il contesta pe acest baiat cu staif si scoala fotbalistica sunt clar dezaxati si vor sa vina unul de teapa lui barbugica care sa le faca jocurile strategice ! nu se mai poate cu vrajeala si acum cand a venit unul de tip ‘first-class’ se vad in afara jocului si se simt amenintati ca nu mai pot aruca jucatori la nationala dupa care sa-si umple conturile !apropos de micutul borcea ,sa-si vada de minunea de la rumburak si arrabella si sa mai taca din gura ca sa se pregateasca in continuare vreo 30 de ani ca sa joace in liga !el si multi altii sa taca si sa isi vada de caterincile de jucatori pe care ii platesc regeste dar joaca ca si pitzurca ,adica pe la casino-uri si cluburi ! echipa lui juniorul are ceva ce ii fac pe multi sa faca…dero ! salutare taica si noroc !

viorel (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 19:24

valoarea adversarului sa vazut ..bravo celor care au jucat cu un minus pentru mara si max se putea mai bine ,pentru a avea ocazii de gol ne trebuie mingi pentru atacanti ca sa punem si noi presiune pe fundasi lor sa ramana mai jos apropape de poarta lor sa nu fim sufocati cum am fost in primele 30 de minute dar lucrul asta e posibil daca mijlocasi laterali puteau sa scoata adversarul direct din joc printr-un dribling cea ce nu sa intamplat si cred ca asta a fost cheia jocului

peter (4 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 19:29

Dnul Ioanitoaia, cum sa fie selectia corecta cand Razvan a lasat acasa jucatori care confirma etapa de etapa preferand maini moarte precum Max Nicu care a atins mingea de 5 ori tot meciul sau Surdu care face atletism in nici un caz fotbal . Cum sa-l ei pe Surdu cand el n-a miscat in fata lui Tamas acum o saptamana, dar credea cineva ca o sa inscrie impotriva lui Galas & co? Asta e o blasfemie ptr fotbal, nepotismele au revenit la nationala , eu respect articolele dvs, dar hai sa fim seriosi si sa nu ne mintim singuri, ieri s-a facut unul din cele mai proaste jocuri din ultimii ani al echipei nationale, daca nu era Coman si Chivu era o umilinta fara precedent, si asta tre sa dea de gandit acolo sus , la cine trebuie, pana nu e prea tarziu. Daca n-o comiteau francezii, noi si daca jucam de ieri si pana acum , tot n-am fi dat gol, sa nu ne mintim singuri. Nu-l mai incurajati pe Razvan, aduceti-l cu picoarele pe pamant, altfel e condamnat sa ramana”baiatul lui tata” forever.

jiji (166 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 19:30

Rezultatul l am obtinut cu mare noroc,nu ,,poate cu noroc,, asa cum sustine dnul ioanitoaia,nu se supara nimeni daca francezii ne bateau aseara.
Sigur ca rezultatul este cel care conteaza si asta va ramane in istorie.Noi am dat un gol din senin,practic o singura ocazie am avut si am dat 1 gol
Ca joc suntem departe,rezultatul este meritul jucatorilor si al antrenorilor nationalei,dar sperante pt viitor ,nu avem.
Sincer viitorul nu suna bine deloc.
Avand in vedere ca a obtinut 1 punct in franta,nu i se poate imputa nimic,antrenorului,dar sa nu uitam ca nu poti sa te bazezi pe noroc,raman la parerea ca selectia a fost oarecum indoielnica

sorin tanta (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 19:33

buna seara domnule ioanitoaia

as vrea sa va intreb daca dumneavoastra ca un mare ziarist ce sunteti aveti vreun control la cine si ce apare la postul gsptv.acesti oameni care se considera ziaristi si fac acele emisiuni sunt pentru mine penibili.eu ma asteptam la naum sa fie mai calculat.

aseara la acea emisiune dupa meci pur si simplu mi-a fost mie rusine sa ma mai uit la ea cand am vazut pe cine au sunat ei sa isi dea cu parerea si ce anume spunea acest om care nu merita nici macar sa ii spun numele….

as vrea si eu sa stiu ce parere aveti dumneavoastra despre aceasta treaba si m-as bucura daca ati putea da un raspuns in aceasta seara la emisiune

cu stima sorin

Alex Mihai (3 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 19:40

Domnul Ioanitoaia,doresc sa imi exprim si eu parerea ca om prea pasionat de sport si in special de fotbal. Sunt scarbit de reactiile conducatorilor de fotbal asupra echipei nationale.Acesti oameni nu au cum sa isi exprime o parare despre ceea ce se intampla acum la nationala pentru ca nu cunosc fotbalul.Conducatorii nu au cunoscut realitatile din fotbal , nu le cunosc si nu le vor cunoaste vreodata domnule Ioanitoaia.Daca le-ar fi cunoscut, fotbalul romanesc ar fi ajuns mult mai sus.Sa luam exemplu ceea ce se intampla cu un antrenor daca echipa nu functioneaza o perioada scurta de timp??? antrenorul este inlocuit!!! Eee… domnule Ioanitoaia aici se observa nepriceperea conducatorilor de cluburi din fotbalul romanesc.Cum indraznesc sa faca declaratii ostile la adresa selectionerului atunci cand „in ograda lor” nu se uita???DACA ACESTI CONDUCATORI AR INVESTI BANI IN SCOLI DE FOTBAL DE UNDE SA IASA MACAR UN JUCATOR DE NIVEL MONDIAL,ATUNCI AR FI INDREPTATITI SA ISI EXPRIME CRITICILE ASUPRA UNUI SELECTIONER.

peter (4 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 19:42

suntem ok in aparare, dar de la mijloc in sus , fara Mutu suntem varza. Nu stim sa tinem de minge, nu avem forta, imaginatie, creatie, nu au fost ieri pe teren jucatori care sa faca diferenta. Suntem ok in aparare, scoatem mingea de acolo dar mai departe nu stim ce sa facem cu ea si o dam usor la adversari, trebuie pastrat Apostol si Marica in rest trebuie facute schmbari mai trebuie rulati si alti jucatori, ca suntem slabi de tot .

N-am jucat nimic – acuma vad ca asa zice si MARCA (26 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 19:52

„Românii, care nu au jucat mai nimic, au complicat în mare parte viaţa Franţei în preliminariile pentru CM 2010. Repriza a doua a început diferit, Henry reuşind să deschidă scorul. Asta pînă Escude şi-a marcat în proprie poartă şi o tăcere sinistră a invadat Saint Denis”, notează cotidianul Marca.

mersi (37 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 20:05

Continuam sa ne imbatam cu apa rece, iar ziaristii, din pacate, dau tonul acestei atitudini si mentalitati balcanice. Nu vreau sa profit de acest prilej si sa arat bubele vechi si noi ale fotbalului romanesc, nu e cazul acum, dar din nou se face prea mult tam-tam de faptul ca am jucat contra Frantei la Paris, de parca asta ar scuza prestatia jalnica a unei echipe ce se vrea mai curajoasa pe atac, in fond si francezii au tot 2 picioare si un cap, dar alta mentalitate. Atata timp cat ne bucuram ca nu am luat bataie, inseamna ca noi insine nu prea credeam in victorie, ori cu astfel de mentalitate te excluzi singur de la o cupa mondiala, la care, s-o recunostem odata pentru totdeauna, cu o astfel de echipa nu faceam decat sa repetam era Piturca del Euro 2008.

mihai-dudu (20 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 20:06

Domnule Ioanitoaia,

1) Sunt perfect de acord cu Dvs. Am vazut pe tot parcursul meciului o atitudine excelenta si un angajament total din partea alor nostri. Singura dezamagire pentru mine a fost evolutia lui Bucur de la care ma asteptam ca in 20 minute cit a jucat sa se demarce permanent si sa foloseasca flancurile terenului. Acuma nici nu stiu ce sarcini i-a dat Lucescu.
2) Multi colegi critica pe blog evolutia echipei si a unora dintre jucatori dar uita ca Franta are 7-8 jucatori de la mijloc in sus cu niste calitati fotbalistice extraordinare si in plus toti au fost intr-o forma de zile mari. Eu n-am mai vazut Franta sa joace atit de bine in ultimii ani. Nici chiar in era Zidane nu am vazut Franta sa combine atit de bine (si sa nu uitam ca ne-a cam tot batut in perioada lui Hagi si ai lui)
3) Nu sunt de acord cu parerile critice exprimate pe blog la adresa lui Surdu, Maftei care au jucat foarte bine si in special la adresa lui Apostol care impreuna cu Coman, Chivu, Rat, Marica au jucat de la f bine in sus.
4) Cred ca Razvan Lucescu ar trebui sa analizeze daca nu cumva e necesara utilizarea macar a unui fundas central mai inalt in conditiile in care Radoi, Chivu, Coman sunt jucatori de talie cam scunda pentru posturile pe care joaca; de altfel la un moment dat am intrat cam in panica la orice centrare pe sus.
5) despre norocul Romaniei in acest meci: e adevarat ca Francezii au avut 3-4 ocazii foarte bune la inceputul meciului, au avut si o bara si un autogol. La gol eu am vazut fault clar facut de jucatorul francez care a pasat cu capul lui Henri. Practic l-a bagat pe Surdu la sub-brat si l-a impiedicat sa sara la minge. Pentru mine asta a fost fault clar, deci gol nevalabil. In al doilea rind, la autogol daca mingea trecea s-ar fi dus exact in fata portii unde atacantul nostru era plasat excelent la 6 metri. In orice caz nu a existat ocazie mai mare decit cea a lui Surdu pe toata durata meciului.
6) Eu am vazut meciul pe TV5Monde, comentatorii francezi fiind foarte obiectivi si placut impresionati de evolutia tricolorilor si de asemenea au recunoscut faptul ca pe final arbitrul nu trebuia sa acorde fault pentru francezi cind a scapat Bucur de Escudee pe dreapta, ba dimpotriva trebuia sa lase jocul sa continue sau, in cel mai rau caz, sa indice obstructie in favoarea noastra.
7) Cineva il critica pe Maftei…Eu zic ca a jucat foarte bine si trebuie sa remarcam ca in zona aceea au colaborat nume grele, Henri, Toulalan, Gourcouf, Evra.
8) O recomandare pentru Lucescu: e drept ca cu echipa actuala o sa avem meciuri foarte strinse cu orice adversar, dar dupa mine, daca vrem sa avem sanse sa invingem echipe grele atunci va trebui sa incadram in echipa si individualitati, fotbalisti cu calitati tehnice deosebite si carora sa le cerem efort.

O seara buna!

bogdan (7 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 20:17

Oameni buni sa fim seriosi, asta este una dintre cele mai slabe, valoric vorbind echipe nationale din istorie, o echipa decenta, de ouvrieri, bine asezata in teren dar complet lipsita de orice valori capabile sa faca diferenta, nu avem nici tehnica deosebita ca pe vremuri, nici fizic nu stam bine ca de obicei, extrem de limitati. S-a obtinut, cu multa sansa, un rezultat peste valoare echipei. Nu ne calificam nicaieri cu echipa asta daca avem in grupe doua echipe de valoare, nu avem cum sa producem nici o surpriza, nici macar cu Mutu care e deja la apogeu. Fara suparare, dar Nicu, Mara, Surdu, Mazilu, sa ne iertati dar absolut nu au ce cauta la nationala sint, si e mult zis, mediocrii. Inteleg dorinta lui Razvan sa imprime o atidudine noua, sa promoveze jucatori luptatori si disciplinati, dar orice echipa are nevoie de cel putin 3 valori capabile sa cistige un meci dintr-o executie mare, etc, iar asta nu avem !

Super (31 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 20:47

Bravo Domnule Lucescu si Bravo Nationalei.Toate cu litere mari.Ne apropiem de mentalitatea occidentala.Asa trebuie luptat.Si daca pierdeam acest meci tot va spuneam BRAVO !Suntem pe drumul cel bun.

MACARONE (170 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 20:58

„Nationalele” lui Piti si Razvan fac acelasi lucru: ANTIJOC!
O singura deosebire, in prezent: mobilizarea. Piturca pierduse „relatiile” cu jucatorii „sai”, iar altii nu avea curaj s-aduca. Atitudinea si „mobilizarea” din aceasta vara, le-au avut si selectionatii lui Piti in campania incheiata cu „macelul” din partida cu Olanda la Constanta, Dar, noi romanii, cand obtinem ceva ne incaieram pe prada si se alege praful de toata agoniseala…!
In alt context, Razvan nu putea selectiona „tineretul” zilei pentru a juca cu Franta la Paris si Serbia la Belgrad. Ne faceam de rasul Europei si ajungeam in a patra ei urna valorica. Problema este ca, desi, a adus jucatori cu harsaiti si experimentati iar acestia joaca si ei acelasi lucru: ANTIJOC SPECULATIV!
Juniorul este orgolios si el, desi mai vorbaret… El nu si-a dorit nici un moment sa-si inceapa cariera la Nationala cu esecuri, de aceea si-a adus „plaiesii” sai, cu vechi state in ale fotbalului „la noroc”.
Si, cu marfa existenta pe piata muncii a fotbalului romanesc, el si oricare alt antrenor nu poate realiza performanta decat in masura in care schimba atitudinea acestora fata de jocul de fotbal si obiectul acestuia: golul! A inteles asta si a si reusit ceva in lunile ce au trecut. Dar, la ora primului si „marelui” sau test, a asezat echipat cu fundul in poarta, aceasta reusind primul sut pe spatiul portii (Roman) abia dupa ce reusise sa egaleze prin…autogol… Si asta spune totul!
Razvan este „curajos” din gura, in fapte insa, stie si el ce stiu toti tehnicienii nostri: ANTIJOC SI MICA CIUPEALA!
Romania nu va avea nicicand performante in fotbal, ci mici hold-upuri…!

Radu (52 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 21:31

@everybody:
orice drum cat de lung e..incepe cu primul pas..apoi se adauga al doilea si al treilea si continui. NU-i poti cere lui razvan sa ia nationala de unde a luat-o si s-o faca indestructibila in 5 secunde…nici lumea nu s-a facut intr-o singura zi, nici marile imperii nu s-au nascut din praf… steaua nu a luat cupa campionilor la prima participare in europa si nici cfr-ul sau urziceniul n-au luat titlul la prima participare in liga1… si exemplele pot continua…
asa ca hai sa fim realisti si sa judecam drept… sperantele erau pierdute dinainte de era lucescu, sperantele au revenit in urma rezultatelor acestuia, nimeni nu gandea ca inca se mai poate asa ca nu aruncati acum cu pietre ca el “a pierdut” calificarea..
facem ce putem in continuare, iar razvan face ceea ce stie el mai bine. este acelasi care a dus rapidul in sferturile cupei uefa…asa ca stim de ce e in stare..dc nu avem incredere in el… lasati cinismele si rautatile, utati ce declara din invidie bekali si borcea si fiti oameni onesti, fiti romani

cristian (1 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 22:46

pentru toti cei care cred ca am avut noroc mult aseara as doti sa va spun ca norocul tine tot deauna cu cei puternici ,acum nu ca noi suntem mai puternici ca piese ca si francezii dar suntem poate ca si tot mai puternici iar coman si chivu sunt doi pe cand nationala de aur erau 11 si tot au luat 3 goluri….asa ca nu va luati dupa oameni care au cluburi de fotbal doar ca sa inmulteasca sau sa spele banii si care il implica si pe Dumnezeu in jocul lor murdar.capul sus romani si haideti sa-l lasam pe razvan fara sa-l laudam sa isi faca treaba,sa incepem sa cladim ceva care sa fie respectat de tarile din vest care se cred din toate punctele net superiore celor din est.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 23:06

FRUMOS ARTICOL. AM PIERDUT PE MANA NOASTRA CALIFICAREA LA MONDIALUL AFRICAN. PROBABIL PITURCA SE BUCURA DAR, VA VENI VREMEA CAND ACEST TANAR SI CURAJOS ANTRENOR, RAZVAN LUCESCU, VA ADUCE REZULTATE NOTABILE. RABDARE SI SUCCES PE MAI DEPARTE. HAI ROMANIA!

bihoreanul (7 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 23:26

1-1 italiensc, curat si meritat. Grecia, Italia au turnee finale castigate cu aparare supraaglomerata si contraatacuri taioase. Daca ati urmarit atent meciul scorul ocaziilor a fost de 3-1 pentru franta (exclusiv fazele golurilor) cu diferenta ca cele 3 faze ale francezilor au fost oprite de noi (coman de ori) spre deosebire de cel al lui Surdu oprit tot de noi. Una peste alta AM JUCAT. Poate nu chiar toate fazele la fel de bine dar AM JUCAT. Cine contesta acest adevar (vezi JIJI, IANCU, Borcea, Mititelu) clar are o problema pecuniara la mijloc. BAFTA RAZVAN, batesti Austria la scor si dupa aia sa va mai compare cineva cu nationala lu PITI.

speedofmind (13 comentarii)  •  6 septembrie 2009, 23:28

Indiferent ce declaratii au fost inainte sau dupa meci, eu cred ca Razvan a avut si obiectivul punctelor pentru mentinerea in actuala grupa valorica. Asta a fost un „amanunt” ce a dictat si obiectivul de aseara: cel putin 1 punct. L-a obtinut, si daca arbitrul nu fluiera eronat la driblingul lui Bucur, ar fi fost 3 puncte si euforie nemasurata.
Aseara, Razvan l-a bagat in teren pe Bucur … sper sa fie semnul ca a depasit ranchiuna celor doua goluri din poarta Sahtiorului … Sper sa-l bage din nou, poate chiar o repriza intreaga, la meciul cu Austria.

corectorul (66 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 0:10

exista persoane care spun ca am avut zero ocazii. Escude n-a expediat mingea in poarta din plictiseala,ci pentru ca a fost presat. L-am vazut jucand de foarte multe ori si e un central de mare valoare. ocazia lui Surdu a fost cea mai mare din meci: daca Razvan il avea pe Ribery sau pe Benzema dadeau trei goluri din ocazia aia! Asa ca cei care-l critica pe Razvan sa nu mai manance rahat,pt ca exista si alte alimente,nu e necesar! Iar Ribery nu se da lovit la Nationala si apoi joaca amicale cu… era sa zic Fiorentina!

Vidi (3 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 1:00

Daca am privi mai putin patriotard, am observa atat lucrurile bune cat si pe cele rele. Pe de o parte s-a observat dorinta de a juca iar pe de alta parte incapacitatea de a ne ridica peste cutumele noastre: joc defensiv excesiv similar cu cel practicat de Piturca, jucatori care indiferent cat s-ar stradui nu vor avea nimic cu fotbalul modern. Trebuie sa intelegem odata ca indiferent cat s-ar stradui un jucator costeliv si mignon, scuzata-mi fie descrierea: cu capul mai mare ca umerii, nu va putea performa. Este evident ca fotbalul modern implica in primul rand forta, viteza, calitati fizice native. Trebuie sa intelegem sau nu fotbalul este, totusi un sport. Este ca si cum am pune-o la atletism pe Szabo in locul lui N.Grasu … pentru ca are mai multa abnegatie. De aici, se pare, ca greseala majora se face de la selectia copiilor si juniorilor. A-i selectiona, insa, si a-i pune sa lupte cu cei care au inteles demult standardele de performata moderne mi se pare lipsa de profesionalism!

scouter (8 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 1:03

eu unul n-am vazut ca lucescu sa le ceara jucatorilor sa atace. Le facea pur si simplu semn sa se apere cu mijlocasii ceva mai avansat pt. a nu-i lasa pe francezi sa construiasca prea usor si sa ajunga rapid in preajma careului nostru. Si oricum sa ne ierte d-zeu dar ce fotbal e ala daca tu-ti propui sa ataci abia prin minutul 75? Pai ce facem mai fratioare, jucam doar un sfert de ora pe meci si restul pacalim fotbalul sau cum?! Asta-i menatlitate de meltean nu de invingator! Eu ca un vechi suporter al nationalei m-am simtit umilit si scarbit de felul cum am jucat cu Franta. Nu pt. ca as fi crezut ca-i putem domina pe francezi ci pt. ca tactica aleasa de razvan i-a lasat practic pe henry si ai lui sa vina peste noi non-stop. Fara autogolul lui escude nu egalam 100 de ani de acum incolo si asta m-a dezamagit cel mai mult. Avem o nationala de neputinciosi sau antrenorul e un pafarist care nu e in stare sa faca o selectie ca lumea? Cei care-l lauda desantzat pe lucescu sunt sclavii rezultatelor si se ghideaza dupa principiul „scopul scuza mijloacele”. Pacat, mare pacat ca „reconstructia” nationalei se face cu autobaza in poarta. Nu de alta dar daca asta functioneaza cateva meciuri la rand atunci aceasta va fi tactica tricolorilor in era lucescu jr.!

Gellu (26 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 4:32

STIM CE VREM?
Oameni buni, hai sa ne hotaram ce ne dorim:
-un meci modest, stresant si cu sufletul la gura ca nu mai fluiera arbitrul sfarsitul meciului odata;
-un fotbal modern, frumos,placut ochiului, UN SPECTACOL,iar rezultatul sa nu fie rodul norocului,sansei date de un autogol (desi „se pune”si asa ceva), sau unui arbitraj partinitor;
-comentariile de dupa meci gen „am murit cu ei de gat”, „au luptat eroic”, „ne-au facut arbitri”, ori admirativ, de genul ce fotbal am vazut, ce frumos am jucat, lumea ramane cu un meci de neuitat;
– scorul sec 1-1 si atat.
Nu vreau sa amintesc nimic de jucatori si antrenori pentru ca desi ei sunt actorii principali,chiar nu ma intereseaza ca a jucat sau nu Mutu de exemplu, sau ca a fost antrenor x sau y. Este jobul lor si pentru asa ceva sunt platiti, chiar foarte bine.
Cu ce am ramas dupa acest meci retur cu Franta?
Un rezultat mare (dar, din pacate insuficient), dupa un meci care mie personal nu mi-a placut.
Dupa umila mea parere, inca nu ne putem permite sa ne dorim si spectacol si rezultate.
Eu vreau FOTBAL!
Gellu

dan (8 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 9:45

Flancurile noastre (Mara si Max) n-au mers. Aici am pierdut multe mingi…Dar de unde altele?

dan (5 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 9:56

nici makr nu am citit tot articolul,knd am vazut k iar e laudata strategia falimentara a antrenorului nostru…pana knd vom aplauda falimentul?pana knd?sunt chiar curios…cu franta ne-am aparatat,ac vine austria,au zis k o sa se apere si ei,deci vom vedea un mici de tenis fara fileu…hai cu egalu’…o sa fie un punct mare si cu austria

MARIUS (3 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 9:59

Daca sa respingi orice minge cit mai in fata sau in aut inseamna organizare atunci da ,si-a atins scopul.Asa am jucat mereu,de aia ne e greu sa cistigam chiar shi in fata echipelor mai slabe.Dar cu pariurile lui Razvan n-aveam cum sa jucam altfel.

silicon (2 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 10:09

Mai, vad ca Lucescu Jr a creat o gramada de frustari. Unul zice „nu ne trebuie numai o echipa de muncitori, avem nevoie de valori care sa faca si sa dreaga” Care pana mea sunt alea? Marius Niculae, Adrian Cristea, Banel, Costea, etc? Unu cica: Costea e de 100 de ori mai bun ca Marica. Si atunci de ce joaca unul in Germania la locul 3 si altul isi strica marele talent la echipa U Craiova? Fiecare om are o echipa cu care tine si in functie de asta se revarsa si el: Trebuia Banel, trebuia Marius Niculae, trebuie Costea, etc. Lucescu Jr a ales o echipa muncitoare, tocmai pentru rezultat. O echipa cu aerele lui Costea sau Adrian Cristea era facuta praf rapid la Paris

Ne tot agatam de jucatori semi-expirati sau „vedete” pline de fumuri. Lucrurile sunt clare: atunci cand un jucator ajunge la un contract de 1 milion de euro pe an, atunci poate sa ii bata obrazul lui Lucescu Jr: bai mucescule, nu ai voie sa nu ma selectionezi. Pana atunci e treaba lui Lucescu sa zgarme in mediocritatea fotbalului nostru si sa aleaga ce crede el de cuviinta.

Bolboceanu Alex (5 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 10:21

Mai terminati cu Florin Costea, ca asa s-a zis si despre Plesan, insa in momentul in care a plecat de la Craiova s-a vazut ca nu este chiar extraordinar…Nu il mai atacati pe Piturca, sa nu uitam el ne-a calificat la doua turnee finale, acuma a pierdut calificarea dar eu cred ca nu din greseli tactice, c ptr ca l-au mazilit jucatorii .Razvan Lucescu are acelas stil de a antrena ca si Piturca..Multi critica jocul defensiv practicat de Lucescu , sa nu uitam ca exact cu acest sil de joc a eliminat cu Rapid, Feyenord,Hertha, Sttutgard,Hamburg..

Jan B (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 11:18

Nu vreau sa imi dau cu parerea despre meciul de sambata seara. Ceea ce vreau eu sa subliniez este cat de mult rau pot aduce fotbalului romanesc emisiuni in genul RE si celelalte unde sunt, nu lasati, indemnati chiar sa isi verse dejectiile oameni care in alte conditii nu ar avea ce sa caute pe sticla. Conditii normale inseamna telespactori dezinteresati de parerile unor nulitati intelectuale si interesati de realitatea fotbalului. Domnii Becali, Borcea, Mititelu etc sunt indemnati saptamana de saptamana sa se certe intre ei. Sunt indemnati sa batjocoreasca fotbalisti, antrenori si arbitrii in numele audientei. Ceea ce ma deranjeaza este ca acestor domni li se dau si idei. Nu de putine ori am vazut ideile reporterului X hranite cu forta, in special naivului domn Becali, si apoi expuse in alte emisiuni cu convingerea Mafaldei. Oricum.. un mare bravo pt Razvan si nationala noastra.

Mano (2 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 11:23

Razvan Lucescu a organizat jocul extraordinar de bine, jucatorii s-au daruit asa cum nu am mai facut-o de mult timp. Un rezultat remarcabil in conditiile in care ai in fata superfotbalisti pentru care se bat Real, Barca, Bayer, Milan, Juve etc… Noi jucand cu jucatori de la Urziceni, Brasov, Cluj… si vreo 2 exceptii fortat comparabile cu varfurile lor… Sa ne vedem lungul nasului… Dar atacurile lui Borcea , Becali si Mititelu sunt evident interesate – vor sa-si vanda jucatorii. Asta e singurul lor scop!

ciprian (2 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 11:28

Contestatarii lui Razvan trebuie sa aiba in vedere 2 aspecte:
1.Calificarea era compromisa de Piti dupa infrangerea din Austria.
2. Jocul la rezultat e justificat intrucat orice punct aduce coeficienti pentru Romania si o pastreaza in urna a 2-a valorica.

Dar asa ca de final: Tot nu o sa inteleg cum de ambele trusturi mari de presa ii dau apa la moara clanului Becali in conditiile in care astia scuipa si injura pe unde pot.
Haideti cu boicotul Nea Ovidiule! Dati tonul voi de la gsp!
Apoi spuneti-mi si mie ce legatura aveti dumneavoastra cu Fanatik show de le faceti reclama pe site! Ca mi se pare un pic straniu!

ciprian (2 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 11:31

pentru Alex Bolboceanu: Meciul Cu Hertha a fost super fain… eram pe stadion. feynoord a cazut dupa acel meci si a reinceput constructia echipei…
Echipele nemtesti au acelasi stil de joc.. disciplina, tactica si un dram de noroc.. asa a castigat germania cupa mondiala in 1990.
Ce n-ai da tu sa vezi o finala Romania – Germania la un campionat mondial!!

msk (1 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 11:38

Nu inteleg de ce dupa fiecare meci important al nationalei, comentatorii din studiourile emisiunilor de fotbal suna la Gigi, la Borcea si la alti nenascuti … ce pot ei sa spuna despre acele meciuri? ce cred comenatorii ca au inteles personajele astea jalnice, ce observatii fine au impresia ca vor scoate pe gura analfabetii care ne invedeaza zi de zi si seara de seara ecranul ? ar putea suna pe oricine din tara asta, ar avea aceleasi raspunsuri, dar pe un ton civilizat, cu cateva argumente pertinente si formulate coerent .. fara behaituri si alte remarci infantile care te fac sa-ti scada IQ-ul automat doar privindu-le.
Refuz de ceva vreme sa ma mai uit la politica, am trecut pe sport (fotbal) in speranta ca aici treaba e mai simpla, mai barbateasca, mai clara …. expus pe ecran de personaje ca cele citate mai sus, fotbalul comentat devine pe zi ce trece o mare porcarie … si de multe ori de vina sunteti chiar voi, ziaristii si comentatorii sportvi, cei care dati apa la moara unor neica nimeni ajunsi prin cine stie ce metode „exponenti ai fotbalului romanesc”.
al dvs, cu infinita dezamagire.
MSK

SEVILLA86 (36 comentarii)  •  7 septembrie 2009, 11:54

Felicitari domnule Ioanitoaia pentru emisiunea „Recursul etapei: de aseara! Deci se pot realiza emisiuni atractive si fara „colaborarea de nepretuit” a mascariciului gb,care -mai nou-vrea sa-si faca imagine si pe seama „nationalei”!

Comentează