Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Care Mutu va plăti?

Recursul la un tribunal  civil elveţian riscă să fie o sabie cu două tăişuri

După ce TAS i-a respins apelul înaintat împotriva deciziei FIFA care-l silea s-o despăgubească pe Chelsea cu exact 17.173.990 de euro, Mutu a devenit bun de […]

duminică, 30 august 2009, 5:19

Recursul la un tribunal  civil elveţian riscă să fie o sabie cu două tăişuri

După ce TAS i-a respins apelul înaintat împotriva deciziei FIFA care-l silea s-o despăgubească pe Chelsea cu exact 17.173.990 de euro, Mutu a devenit bun de plată. Deoarece termenul pentru începerea plăţii expiră astăzi, iar internaţionalul român n-a achitat încă nici un sfanţ, varianta că Il Fenomeno s-ar retrage, lansată de ziarul toscan La Nazione, nu-i chiar fantezistă. Poate fi luată în discuţie, deşi Mutu şi-a prelungit recent contractul cu Fiorentina pînă în vara lui 2012.

Varianta pare puţin plauzibilă, numai că, pe de altă parte, retragerea l-ar scuti pe cel în cauză de orice problemă, l-ar elibera. Asta în ideea că, fiind strict de natură sportivă, verdictul de la Lausanne îl vizează pe jucătorul Mutu, nu şi pe cetăţeanul cu acelaşi nume. Altfel zis, dacă ar părăsi mîine terenul, Mutu n-ar mai trebui să plătească nimic. Ar rămîne cu ce-a strîns.

Greu de crezut însă că Mutu, care a împlinit pe 8 ianuarie 30 de ani, ar vrea să se lase. Evident că noi am dori să continue atît timp cît „naţionala” are şi va avea nevoie de el. În consecinţă, ne-ar bucura ca apelul pe care-l pregătesc avocaţii săi pentru Curtea Supremă Elveţiană să însemne un succes. Să ducă la diminuarea unei amenzi aberante, fără precedent în istoria fotbalului, ori chiar s-o anuleze.

Atît că lucrurile nu-s simple. Fireşte că avocaţii îl îndeamnă pe Il Fenomeno să-şi caute dreptatea şi în afara instanţelor sportive, dar să nu ne închipuim că insistă de dragul clientului. Nu, se gîndesc în primul rînd la onorariile lor, care înseamnă mulţi bani, foarte mulţi bani. Mai departe, există posibilitatea ca CSE să nu admită recursul. Dar nu-i exclus, opinează juriştii pe care i-am consultat, ca petentul să iasă şi mai rău dintr-un asemenea demers. În sensul în care Curtea Supremă să menţină hotărîrea TAS şi, în calitate de tribunal civil, să-l considere şi pe cetăţeanul Mutu dator! Adică să-l oblige pe acesta să plătească nu doar cît joacă, ci cît trăieşte. În concluzie, deoarece recursul reprezintă o sabie cu două tăişuri, Mutu ar risca adresîndu-se la CSE. Ar face mai bine dacă, trecînd peste orgoliu, ar încerca să-l înduplece pe Abramovici.

Într-un moment în care Chelsea pretinde că ştirile despre suspendarea sau retragerea lui Mutu sînt „simple speculaţii”, nu trebuie să-l credem pe directorul ei de comunicare! Mai degrabă merită presupus că gruparea londoneză îi va cere curînd FIFA să aplice decizia TAS şi să-l execute pe român. Cum clubul n-a dat semne că l-ar ierta pe Mutu, dimpotrivă, a urmărit permanent să se răzbune pe el şi să-l înveţe minte, nu-i de aşteptat să-şi schimbe atitudinea.

Să nu mai dezgropăm morţii şi să spunem că Briliantul a greşit. Sigur, a greşit cînd a prizat cocaină şi cînd, prea plin de el, a îndrăznit să-i sfideze pe oficialii lui Chelsea, inclusiv pe magnatul Abramovici. Să le rîdă în nas. Corect, doar că a suferit destul şi, cuminţit după suspendare, şi-a spălat din păcate. S-ar cuveni să plătească, sub nici o formă însă 17 milioane de euro! Să nu zicem, cel mai uşor, că Mutu culege acum ce-a semănat. Să nu facem pe moraliştii degeaba. Tocmai pentru că se află la anaghie, n-ar strica să-i arătăm un plus de înţelegere şi de simpatie. Totuşi, a greşit un român de-al nostru.

Comentarii (40)Adaugă comentariu

bogdan (1 comentarii)  •  30 august 2009, 17:31

Corect nea Ovidiule, concluzia e k ar fi mai profitabil sa se lase ?

suporter (1 comentarii)  •  30 august 2009, 17:40

corect! asa este, cati dintre noi nu am gresit?ba mai mult altii nici nu isi mai revin, el macar se pare ca si-a bagat mintile in cap dupa acel episod.Este normal sa plateasca cu el si Juve ca doar a profitat de el atunci.Oricum suma este aberanta,unica in lume si demonstreaza forta si influenta rusnacului.

kyx (22 comentarii)  •  30 august 2009, 17:40

Nu, concluzia este k Chelsea nu asteapta decat scuze publice de la Mutu si sa discute cu clubul si cu Abramovici despre micsorarea pretentiilor. Insa asa cum spunea si nea Ovidiu, Mutu e impins de la spate de avocati, care-si vor partea.
Daca Mutu ar renunta la orgoliul care l-a adus in aceasta situatie si ar vorbi cu cei de la Chelsea, eu cred ca ar scapa cu 4-5 mil maximum. Oricum, inainte de a se adresa unei instante civile merita incercata aceasta varianta. Sa speram ca Mutu (a gresit, adevarat, dar oricine merita o a 2-a sansa si Mutu pana acum nu si-a batut joc e ea) o sa inteleaga asta.
Bun articol nea Ovidiu, tot asa!

question (141 comentarii)  •  30 august 2009, 17:41

Am si eu o intrebare pentru gsp sau pentru cine se pricepe…. Daca se adreseaza unei instante civile Mutu nu va fi oricum suspendat de FIFA..parca asa era regulamentul orice contestatie in afara instantelor sportive a unei decizii sportive atrage suspendarea petentului..

drogda (2 comentarii)  •  30 august 2009, 17:47

Pe timpul acela concura in echipa cu DrogBA si pentru ca pe teren nu avea sanse sa gandit ca daca se drogeaza, lumea-l va numi DrogDA si astfel va deveni nr.1.

Sa fie sanatos si nu ne prea intereseaza problema lui financiara, iar fotbalul romanesc se va descurca de minune fara ifosul acesta

robert (1 comentarii)  •  30 august 2009, 17:48

Sa plateasca !!!!!!!…..orice om plateste pentru greselile lui….deci sa plateasca si Mutu……sunt oameni care fac eforturi supranaturale pentru a achita datorii in urma unor greseli……(un om cu un venit de 80 de milioane anual cum poate achita o datorie de 200 milioane care o are in urma unei greseli ???…..face eforturi sau este executat silit……..acum la un alt nivel se intampla cu Mutu…..deci sa plateasca……imi permit 10 masini in valoare de cateva milionae de euro si nu pot sa platesc 17 milioane???….nu ia pus nimeni cutitul la gat sa plateasca anul asta…..toti suntem oameni……..Chelsea ar face bine sa se adreseze si ea instrantelor civile sa fie siguri ca o sa isi primeasca banii).Nu ii mai plangeti de mila…..imi permit sa cheltui cateva mii de euro intr-o noapte si nu am bani???…..banii aceeia puteau fi rata lunara pentru datoria catre Chelsea…..

Eu zic sa nu il mai sustinem atat si sa acceptam deciziile unor oameni intelepti….

dragos (2 comentarii)  •  30 august 2009, 17:54

Mutu n-are cum sa-l induplece pe Abramovici, din moment ce s-a ajuns pana aici. E o situatie complicata pentru el. Sigur ca exista si o solutie pentru ca Mutu sa scape de belea, iar asta o va gasi el. Chiar daca inseamna retragerea sau alta masura la fel de drastica, n-are incotro, FIFA, TAS, etc nu e nici FRF sau LPF sau alte comisii mioritice care functioneaza dupa principiul ca daca prima a dat o pedeapsa/suspendare, a doua o macar o injumatateste. Iar daca ar mai exista si o a treia, ar anula-o pe prima de tot. Nu e chiar o situatie roza pentru el, dar sa nu-l plangem atat si sa nu facem o drama nationala din asta, ca oricat de Mutu ar fi el, mai sunt si alti romani (chiar foarte multi) cu probleme mai mari ca ale lui (pastrand proportiile de statut, salariu, etc). Sigur ca este un jucator important pentru nationala lui Razvan, dar dupa cate vad eu, selectionerul are cam alte planuri de constructie a echipei si se poate descurca si fara el. Cel putin fara acel Mutu de fitze, aere si talente cu care ne-a mai obisnuit. Cu el e cam ca la loterie, nu stii daca azi e briliant sau simplu pasator aiurea. Eu nu l-am considerat pe Mutu niciodata la nivelul de importanta pentru nationala pe care l-au avut un hagi sau popescu . Daca echipa nationala prinde o zi buna, inspirata de selectioner, avem cu cine juca. In rest, bafta Mutu! Bafta nationalei pe Stade deFrance, si nu in ultimului rand bafta tuturor romanilor cu datorii, ca asta a ajuns o conditie nationala!

grizzly (3 comentarii)  •  30 august 2009, 17:55

il fenomeno este un alias care nu are nimic in comun cu Mutu, prizat sau nu. alintati-l cu briliant sau ce mai doriti, dar fenomenul este Ronaldo si ar fi mare pacat sa existe cel mai mic termen de comparatie intre cei doi.
P.S. era vorba aia, D-zeu iti da, dar nu iti baga in traista. Mutu sa accepte ca orice barbat consecintele actelor sale.

grizzly (3 comentarii)  •  30 august 2009, 18:07

pacat ca nu exista o functie de edit.
Mutu merita a 2-a sansa, daca, atunci dupa ce a primit vizita oficialilor lui Chelsea, care i-au zis „STIM!”, isi recunostea greseala, isi cerea scuze si promitea sa se tina de treaba. cum el a vrut sa fie „j”mecher cu unul dintre oamenii care si-au cladit averea pe razboaie civile si pe disparitia multor afaceristi de real succes. e, a fost smecher pana s-a suparat ala si l-a luat pe sus cu cacealmaua sa cu tot. asta e, cand te crezi deasupra tuturor, ai sansa sa revii cu picioarele pe pamant, dar razi de toti si te crezi zeu, nu poate nimanui sa ii para rau ca a dat cineva cu tine de pamant. asta e mentalitatea romanului, sa creada ca poate pacali pe oricine, si cand vede ca e groasa, vrea sa fuga. vorba unui postant pe aci, daca isi cerea si ieri scuze oficial la Abramovici scapa. dar nu, el se ia dupa Gheara, ca e mare mafiot. sa fie, sa il vedem si noi cat e de smecher.

adi (4 comentarii)  •  30 august 2009, 18:20

Interesant cat de intelegatori suntem pe banii altuia…
Incercati sa faceti un exercitiu de imaginatie si sa va puneti in pielea lui Abraovici: A cumparat un jucator, o marfa; aceaasta marfa a plecat GRATIS in alta parte numai si numai din vina lui! Ce ar fi trebuit sa zica Abramovici? Succes Mutule mai departe? Fiti seriosi.

io (1 comentarii)  •  30 august 2009, 18:59

Dar pana la urma cu ce a gresit Mutu? Si-a reziliat singur contractul? Nu inteleg…

vlad (9 comentarii)  •  30 august 2009, 19:10

cel mai bine ar fi sa se lase…Chelsea ar ramane cu buza umflata si el s-ar linisti si s-ar ocupa de familia lui..

Flo86 (2 comentarii)  •  30 august 2009, 19:11

Daca e roman ce? .. e mai presus de lege?
Alta solutie este ca „Briliantul” sa straluceasca mai puternic pe teren si sa prinda un contract care sa-i permita sa-si plateasca si datoriile. HAI MUTU!

Aurica (1 comentarii)  •  30 august 2009, 19:23

sigur va gasi o solutie si nu se va lasa de fotbal de acum.

Chi-x (69 comentarii)  •  30 august 2009, 19:35

Asa sa zicem si pentru Basescu: „A gresit cu Udrea, dar… e roman de-al nostru!”

sorinssUK (1 comentarii)  •  30 august 2009, 19:37

Buna intrebarea,parerea mea e ca intr-un fel sau altul Adrian Mutu a platit,plateste si va plati in continuare.Vorba aceea „prostia si domnia se platesc”nu?A fost prea mandru sa se duca la Abramovici cand l-a chemat sa rezolve problema pe cale amiabila……………….SA FACA PLATA!!!!!!!!!!

alegz (33 comentarii)  •  30 august 2009, 19:49

Ba chiar bine i-a facut … e chiar mai mica amenda decat suma platita de Chelsea pt el

Clubul a platit 21 mil pt jucator si a ramas clar cu o gaura in trezorerie datorita prostiei/dependentei lui Mutu. Cine ii acopera aceasta gaura ?? Chiar dc e Chelsea sa stiti ca nici la Abramovici banii nu cresc in copaci …

kyx (22 comentarii)  •  30 august 2009, 20:00

Mai copii, voi kiar nu ganditi. Intr-o instanta civila Mutu ar avea extrem de multe sanse sa scape de datorie pt k Chelsea i-a reziliat contractul, fara k la acel moment sa-i ceara despagubiri. Pedeapsa ceruta de Chelsea in MOD OFICIAL a fost catre Federatia Engleza de Fotbal care l-a suspendat 7 luni. Chelsea, in loc sa astepte sa treaca suspendarea si sa-l vanda i-a reziliat UNILATERAL contractul ceea ce intr-o instanta civila echivaleaza cu dezlegarea jucatorului fata de orice legatura cu clubul respectiv.
Abia dupa ce Mutu s-a dus la Juventus Chelsea a avut si pretentii banesti; ca om cu pregatire juridica eu spun asa: intr-o instanta civila Mutu va castiga pt k a fost pedepsit deja de catre club cu REZILIEREA contractului.
Intr-o instanta civila probabil ca Mutu nu va mai plati nimic sau cel mult salariul pe anul in care a prizat cocaina.
Nu stiu pe cine ai consultat nea Ovidiule dar probabil ca nu avea prea multe cunostinte de dreptul european.

Dinaur (1 comentarii)  •  30 august 2009, 20:22

Nu inteleg ce fel de oameni sunteti!!! Voi tineti cu ursu… Cate magarii a facut Abramovici in afara fotbalului, a platit vreodata pt. ele? Nu degeaba are iaht blindat cu scut anti-racheta. Daca are constiinta impacata nu i-ar trebuii asa ceva… Banii pierduti de Chelsea au fost recuperati in alte feluri. Va incanta golurile lui Mutu dar nu-i aveti spatele la nevoie. A facut unele greseli dar toti banii facuti de el in fotbal au fost pe merit. Performanta se face numai prin munca si sacrificiu iar Mutu a meritat ficare cent facut la Chelsea. Hai Mutu!!! Hai Romania!!!

mihai-dudu (20 comentarii)  •  30 august 2009, 23:03

Abramovici ar putea sa-i ceara despagubiri lui Mutu numai in situatia in care nu l-ar fi dat afara.
Dupa mine, punctul de vedere al federatiei engleza a fost „7 luni suspendare din activitatea sportiva”. Mutu si-a ispasit pedeapsa fata de Fed Engleza. Daca Chelsea nu l-ar fi dat UNILATERAL afara pe Mutu atunci Mutu ar fi jucat in continuare pentru Chelsea si nu ar fi fost platit pentru cele 7 luni, eventual i s-ar fi acordat si o amenda pentru prostia facuta.
In rest, in momentul de fata Mutu mi se pare un tip f echilibrat si normal…Nu merita asa ceva si nici nu e corect din motivele de mai sus.

Domnule Ioanitoaia,

Din motivele de mai sus nu sunt de acord cu Dvs cum ca Mutu ar trebui sa se ploconeasca la Abramovici.

Inca ceva referitor la fraza de mai jos extrasa din textul articolului Dvs., citez:
” Evident că noi am dori să continue atît timp cît “naţionala” are şi va avea nevoie de el.”
Nu-i chiar frumos sa-i dorim lui Mutu sa nu i se intimple nimic rau doar atita timp cit nationala ara nevoie de el. Eu i-as dori lui Mutu sa cistige procesul, sa continue fotbalul pina cind considera el ca tre sa se opreasca, chiar daca nationala nu mai are nevoie de el.
o seara placuta

Schnappi (5 comentarii)  •  30 august 2009, 23:10

Da ma lesiiii!!! Jucatorul Mutu, cetateanul Mutu? Dar ce Mutu e cetatean in Elvetia? Sa-i puna sub sechestru tot ce are in Elvetia! Na, asa sa-i faca!!
Mai fratilor, deciziile unei curti civile sunt valabile numai in tara respectiva. Asa ca Chelsea trebuie sa-l dea in judecata in Italia, Romania, Monaco si pe unde mai are Mutu ceva ca sa-i ia vreun sfant. Dar hopa, Mutu nu a facut nimic ilegal in tarile astea si niciun contract nu a fost inregistrat, in afara de UK. Restul sunt povesit de adormit copii.
Eu nu inteleg de ce nu incearca Mutu sa deschida proces impotriva lui Chelsea, dar in UK. Daca castiga se face cu bani (daune materiale – salariul pe care l-ar pierdu + daune morale – aici poate sa incarce nota de plata). Daca castiga s-a scos, iar daca pierde trebuie sa aiba grija sa nu isi mai cumpere nimic in UK ca una doua pica sub sechestru. Sau prin deschiderea unui proces poate ar pune presiune si ar putea sa ajunga la un acord mult mai favorabil.
Si eu mai stiu ca daca un fotbalist se adreseaza unui tribunal civil o sa fie suspendat. Asa ca se ajunge tot acolo.
Hai sa nu-l mai plangem de mila lui Mutu. Ca la una adica se duce la Arabi (sau undeva unde FIFA nu are jurisdictie) si ia salariu de doua ori mai mare. Acuma asta e. Cateodata platesti in viata pentru prostiile pe care le-ai facut.

maigret (49 comentarii)  •  30 august 2009, 23:19

Asa suntem noi,romanii…De asta ne facem de ras peste tot in lume.Pentru ca nu stim sa fim solidari si nu ne intelegem unul pe altul…Mutu e cel mai bun fotbalist roman in acest moment.E un nou atac al rusilor si al iudeomasoneriei la adresa Romaniei!Lupta ,Adi!

george (2 comentarii)  •  31 august 2009, 0:53

chiar nu regret daca mutu este obligat sa se lase ….. hagi,gica popescu,d,petrescu etc etc au avut caracter si au lasat loc de buna ziua pe oriunde au evoluat in schimb caracterul acestuia spune multe …trist este ca federatia da inca o data dovada de lasitate iesita din comun ; nu intervine sub nici o forma de teama pierderii scaunelor atat intern cat mai ales extern …

Petroniu (1 comentarii)  •  31 august 2009, 1:22

Kyx are dreptate. Chelsea l-a pedepsit o data prin rezilierea unilaterala a contractului – indiferent ce stipula acesta despre viata extrasportiva. Gata, s-a terminat; restul nu sunt decit „vorbe despre vorbe”. Ca sa mai ceri acum bani, la citeva luni dupa ce i-ai dat deja o pedeapsa, este ca si cind unui puscarias, de exemplu, i se mai dau citiva ani de pedeapsa, pe linga cea initiala, doar asa pentru ca individul este „jemecher”, cum eufemistic se exprimau niste atoatestiutori de pe aici. Apropos, la citi „jmecheri” sunt in Romanica, trei sferturi ar trebui sa stea la racoare. Oricum, ca o simpla concluzie, a inceput sa ma enerveze situatia din fotbalul mondial. De la dorinta, fireasca altfel, de a nu accepta ingerintele politicului in sport, s-a ajuns la situatia aberanta ca UEFA si FIFA sa fie „stat in stat”, sa fie instante supreme, care hotarasc destinele unor oameni. Un fel de Inchzitie moderna …

legionnaire (10 comentarii)  •  31 august 2009, 8:48

abramovici este unul dintre cei mai mari criminali care au existat vreodata. Crime,santaj fraude economico financiare tot tacimul. Nu m-ar mira sa aud ca a facut si trafic de droguri sau de persoane. Si clubul chelsea vine sa dea lectii de moralitate. Ei traiesc din banii murdari obtinuti de abramovici. Pute si la chelsea de la o posta ar fi trebuit sa gaseasca o maniera englezeasca, eleganta de rezolvare. Mafiotii prefera altfel, ruseste…..

COMENTATOR08 (1 comentarii)  •  31 august 2009, 9:17

Suntem 4 milioane de salariati in Romania si afara. Oare o fi asa de greu sa depunem 5 euro intr-un cont deschis de clubul Dinamo ?????? Chiar nu merita MUTU ajutorul nostru ?????!!!!!
De ce clubul Dinamo, clubul lui de suflet, nu face nimic in acest sens ???!!!!!!
Borcea, Turcu, Badea, Dinu, dormiti in pantofi ???

jiji (166 comentarii)  •  31 august 2009, 10:11

Eu nu cred k mutu a platit pt ceea ce a facut,abia acum urmeaza.e clar ca lumina zilei,cine greseste ,plateste.

dan (8 comentarii)  •  31 august 2009, 10:46

Pentru avocatii lui Mutu:
Luati aminte la cele scrise de domnul Kyx…

Ion (12 comentarii)  •  31 august 2009, 10:53

Eu nu cred ca ar trebui sa deschidem cont si sa depunem cate 5 euro pt Mutu! Si eu am nevoie de o suma mare de bani pentru tratarea unei boli pentru cineva din familie. Dar muncim cu totii in familie pentru acei bani, nu ne milogim. Decat sa dam cate 5 euro pt cineva care stie ce inseamna luxul precum si sfidarea oamenilor, muncii si banului (masini de lux, iahturi, ceasuri si telefoane s.a.m.d.), mai bine se dau acesti bani pentru cei care sufera de cancer, penru persoanele defavorizate.
Nu duceti grija lui Mutu! Are multi prieteni bogati care pot sa-l ajute. Unde sunt ei acum? De ce un om simplu care munceste din greu pentru bani trebuie sa-i umple conturile lui Abramovici?
Nu zic, Mutu e cel mai valoros jucator roman al momentului, dar asta nu inseamna ca trebuie sa dam si pielea de pe noi pt el. Spre deosebire de altii, singura lui realizare la nationala nu a fost decat o calificare la un turneu final european (nu includ aici Euro 2000 ca atunci nu a avut nici un rol in preliminarii si nici la turneul final) si atunci a ratat un penalty crucial. Asa ca avem cauze mult mai importante pentru care sa cheltuim bani!!!

e drept ? (1 comentarii)  •  31 august 2009, 10:59

daca ai tras la masea si te-a prins in trafic cu alcool in cap platesti. de ce nu s-ar plati si daca ai tras pe nas ? talentul iti da voie sa gresesti ? de ce nu a gresit sa se arunce in cap ?

bebe (5 comentarii)  •  31 august 2009, 11:03

Adriane, Suntem alaturi de tine. Orice s-ar intampla!

junker (2 comentarii)  •  31 august 2009, 11:31

sa dau 5 euro pentru mutu????
de ce?
ca a prizat el cocaina???
trebuie sa fiu cel putin nebun sa fac lucrul asta….
mutu imi da mie 5 euro???
a gresit…sa plateasca,chiar nu ma intereseaza de unde…

adidas (36 comentarii)  •  31 august 2009, 12:00

a gresit si in momentul in care sa certat cu fratii becali
in acest moment daca giovani ar fi managerul lui mutu ar iesi pe toate posturile si ar face cu ou si cu otet pe chelsea…ar spune raspicat ca abramovici este sarac si lipsit de moralitate si credetima ar rezolva multe..
giovani a rezolvat multe cu caracterul sau coleric…mai tineti minte episodul barcelona?

Flo86 (2 comentarii)  •  31 august 2009, 13:38

Alta solutie este ca “Briliantul” sa straluceasca mai puternic pe teren si sa prinda un contract care sa-i permita sa-si plateasca si datoriile. HAI MUTU!

astrosbbz (8 comentarii)  •  31 august 2009, 13:51

Nici un jucator nu este raspunzator de suma de transfer! Este riscul investitiei. Daca nebunii de la Real dau 80 mil de Euro pe Kaka si sa zicem ca ia cocaina sa plateasca 80 mil de Euro?! Este o aberatie, iar avocatii lui Mutu sunt niste ****!

raul (1 comentarii)  •  31 august 2009, 14:21

eu zic ca 5 euro de persoana nu ajung,sa punem cate 10 sa-si cumpere si ultimul model bentley si sa-i ramane si ceva pt o noua cucerire !

Neutru (8 comentarii)  •  31 august 2009, 15:49

Pentru Kyx !

Ca avocat practicând in Canada ,sunt de acord cu dta ! Mutu nu ar trebui sa plateasca aceasta despagubire. Rationamentul meu este insa altul.
1. Intre Mutu si Chelsea nu s-a incheiat niciun contract de vânzare-cumparare, contractul a fost intre Parma si Chelsea. Legatura intre Mutu si Chelsea este de alta natura, ea este intre angajat si patron.
2. Chelsea a comis o grava eroare reziliind unilateral contractul cu Mutu deoarece in loc sa-l vânda altui club si sa recupereze din pretul platit Parmei , au facut din el un jucator liber care nu trebuia cumparat (cea ce se numeste in America, „un agent liber”) . Astfel, Juventus a pus mâna pe Mutu fara sa plateasca nimic vreunui club.
3. Una din regulile de baza atât in materia contractuala cât si delictuala este principiul diminuarii pagubei. Una din parti trebuie sa faca totul pt. a diminua paguba cauzata de cealalta parte. Când ai un Ferrari si accidentezi o usa, nu dai masina la fier vechi si ceri dupa aceea sa fii despagubit pt. intreaga valoare ci incerci s-o repari si ceri despagubiri doar pt. costul reparatiei.

ciocumic (3 comentarii)  •  31 august 2009, 15:57

Si eu subscriu, sa se dea cate 10. Toata lumea in afara de mine.

maria (2 comentarii)  •  31 august 2009, 20:28

Fara precedent este amenda asta enorma pusa in carca lui Mutu, un fotbalist care a gresit luand cocaina, asa cum multi au luat inaintea lui si nu au fost atat de mediatizati si atat de tare penalizati! Nu e corect din partea clubului Chelsea, dupa ce l-a dat afara ( =pedeapsa) sa-l mai pedepseasca inca o data cerandu-i sa achite suma de transfer! E greu de dus o asemenea povara si asta se vede pe chipul lui Mutu.
Adrian Mutu, sunt alaturi de tine si iti doresc sa iesi cu bine din aceasta grea problema!

ionut (1 comentarii)  •  8 septembrie 2009, 1:16

mutu achita-i in primul rand datoria lui’ nea jiji , numai fi marlan, ai ajuns sa te saracesti la o datorie asa mica, esti penibil..

Comentează