Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cei dintîi vinovaţi

Investitorii din fotbal trebuie să respecte legile, nu să le facă!

“Vrem arbitri străini ca să nu ne mai certăm între noi!”, au solicitat cîţiva patroni de cluburi şi li s-a îndeplinit prompt dorinţa. Fiţi convinşi că se vor certa […]

vineri, 21 august 2009, 5:29

Investitorii din fotbal trebuie să respecte legile, nu să le facă!

“Vrem arbitri străini ca să nu ne mai certăm între noi!”, au solicitat cîţiva patroni de cluburi şi li s-a îndeplinit prompt dorinţa. Fiţi convinşi că se vor certa în continuare, căci e greu de crezut că finanţatorii, în frunte cu omniprezentul Gigi Becali, vor rezista să nu iasă pe sticlă de dimineaţă pînă seara şi să se ia la harţă. Să se contrazică și să se amenințe.
Sigur că ei joacă un rol de seamă. Fără banii lor, ar fi şi mai rău, dovadă ce se petrece în Giuleşti. Nimeni nu se înghesuie să cumpere un Rapid pe care Copos azi îl vinde şi mîine nu.  Ca atare, rostul finanţatorilor nu trebuie minimalizat. Mai departe însă, deranjează atitudinea şi, mai ales, mentalitatea acestora. “Deoarece noi dăm banii, logic e ca noi să și dictăm!”, o afirmă deschis sau măcar bat şaua să priceapă iapa.

Fals, pe de-a întregul fals. Întrucît nu-i obligă nimeni să bage bani, e clar că, dacă bagă, fie au un interes, fie le place, fie amîndouă. Mai degrabă amîndouă. Normal e ca finanţatorilor să li se recunoască importanţa, dar nu să le fie acordate privilegiile pe care le pretind şi, de cele mai multe ori, le obţin. Ar fi momentul, în măsura în care n-a trecut, ca ei să înţeleagă că trebuie să respecte legile, nicidecum să le şi facă! Atît că FRF nu conduce după legi, ci după influenţe, probă că modifică ROAF în funcție de voința patronilor, cei dintîi responsabili, cu rare excepţii, pentru atmosfera de iarmaroc şi pentru absenţa regulilor din fotbalul nostru.

Cînd cei mai vocali dintre mahări au cerut cavaleri ai fluierului de-afară, Comitetul Executiv, alcătuit majoritar din oameni fără tangenţe cu Liga I, a dansat după cum i-au cîntat patronii. Iniţial contra ideii, Mircea Sandu s-a repliat rapid, pretextînd democraţia votului. Democraţie însă trucată, din considerentul că au decis reprezentanţii sectorului feminin, ai celui de sală etc. care n-au nici o treabă cu campionatul primei divizii! Urmează să constatăm ce se va întîmpla în clipa în care Borcea, Gigi Becali et Comp. se vor declara nemulţumiţi şi de arbitrii din import. Să nu vă temeți, ROAF se va schimba din nou!

Altminteri, e iarăși scandal în Ştefan cel Mare. Pentru că roș-albii au fost învinși acasă de Liberec, dar şi pentru că ultraşii au rupt gardurile şi l-au silit pe “centralul” din  Austria să fluiere finalul în minutul 88! Practic, Dinamo se confruntă cu două probleme grave. Una priveşte cele cîteva sute de bezmetici, cealaltă banca tehnică. Legate între ele, nu vor putea fi rezolvate separat.

Acum, cînd acţionarii umblă să scape de Bonetti, s-ar impune să-şi reproşeze că l-au adus pe italian. Care nu-i un antrenor bun ori prost. Pur şi simplu, nu-i antrenor. Chiar n-a dovedit nicăieri nimic. Pe lîngă înfrîngere, lipsa de angajament a cîtorva jucători şi de competenţă a lui Bonetti i-a provocat pe unii suporteri. Sub nici o formă, răbufnirea acestora nu poate fi însă justificată. Deoarece nu există scuze pentru huliganism, asemenea gesturi se plătesc foarte scump. Să convenim însă că vina pentru incidentele de joi seara le aparţine atît puştilor ce-au invadat pista, cît şi conducătorilor clubului. Ei le-au dat nas ultraşilor şi, numindu-l pe Bonetti, i-au împins să-şi piardă răbdarea. O dată cu ea, din păcate, şi capul.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

cata (1 comentarii)  •  21 august 2009, 18:06

Aveti perfecta dreptate.
Sunt dinamovist, dar la cum au jucat aseara cred ca intram si eu pe teren. Vina o poarta actionarii pentru ca au dat viteza unor antrenori foarte buni care acum antreneaza prin fostele tari ruse sau pe la arabi. Dar bineinteles, poate ei se pricep mai bine ca noi de angajeaza antrenori de pe internet sau de pe la jocurile FIFA. Bravo lor!!! Sunt pe drumul cel bun…

gabi vulpe (28 comentarii)  •  21 august 2009, 18:21

5 ani sa le dea si sa se desfinteze Dinamo si o sa se termine atunci si cu influentele lu` Borcea…

pablo (2 comentarii)  •  21 august 2009, 18:21

Dinamo este un club blestemat. *** pentru toate relele comise de-a lungul anilor…Tot ceea ce se intimpla acum la dinamo este o consecinta normala si chiar binevenita la toate faradelegile comise de acest club si reprezentantii lui dintodeauna. Sper ca nu ati uitat … Gheata de aur a fost desfiintata dupa ce reprezentanti de vaza ai lui dinamo au violato si supuso si la perversiuni cu repetitie. Titluri castigate cu ajutorul arbitrilor sau al altor santaje scarboase conducatori care au delapidat si altii cu caractere si manifestari mult mai abjecte decat acei fani debusolati gonind deznadajduiti dincolo de gard spre un ideal, impingand echipa in prapastie cu un elan demn de o cauza adevarata. Dinamo merita un purgatoriu. Dinamo trebuie sa se curete. Trebuie sa arda pana la cenusa tot puroiul adunat acolo. Dinamo trebuie retrogradata in liga a IV. Pentru ce? Stie Dinamo.

tata’e (10 comentarii)  •  21 august 2009, 18:35

Bun articol, dar parca asteptam sa scrieti ceva si despre cel ce a promovat permanent decredibilizarea arbitrilor romani intrucat nu a avut curajul sa se puna rau cu finantatorii, antrenorii sau impresarii. Cine a initiat emisiunile tv la care se analizeaza cu predilectie greselile de arbitraj, iar in multe situatii, dupa 6-7 reluari auzim celebra „nu ne putem pronunta, nu e bun unghiul de filmare”? De ce nu analizati cu aceeasi fervoare de ce jucatorul x nu joaca ceea ce trebuie, daca a respectat tactica si indicatiile antrenorului, poate maniera de abordare a meciului de catre antrenor a fost gresita, poate a fost dejucata de tactica abordata de antrenorul advers etc. De cate ori ati criticat antijocul sau jocul prestat contrar spiritului jocului, acela de a juca pentru a inscrie si a castiga, nu de a te apara si lua un punct ? E greu sa te autoanalizezi si sa gasesti aceste puncte, mai ales cand te-ai catarat pe neoficialul soclu de mafalda al ziaristilor sportivi. In aprecierea mea insa, putini sunt cu adevarat ziaristi sportivi si mai putini cu adevart cronicari, dar majoritatea sunt simpli mazgalitori de hartie si guralivi la emisiunile tv de sport pe care le evit datorita „calitatii”.

Doktor H. (1 comentarii)  •  21 august 2009, 19:06

@ tata’e
Domnule tata’e… jos palaria. Subscriu si io la fiecare cuvintzel. Ai dreptate in totalitate. PUNKT !

PS Domnule Ioanitoaia, cine puii mei ii lasa pe trogloditii astia sa apara pe sticla, huh ? Cine ii baga toata ziua in seama si misuna pe langa ei, poa’ le pica si lor o farama de ceva ? Cine ? Masoneria, agenturili straine, cine?

aladdin (9 comentarii)  •  21 august 2009, 19:06

Pare rău, dar concluzia cu care încheiaţi articolul mi se pare pripită.

După cum înţeleg eu fotbalul, conducătorii (finanţatorii) unui club au tot dreptul din lume de a numi pe oricine antrenor. (Cu eventuale restricţii impuse de federaţiile la care se acreditează, vizavi de licenţierea antrenorului.) Chiar şi pe Bonetti. Că antrenorul se dovedeşte a fi mediocru e problema lor, a celor care l-au numit şi care-i plătesc salariul. O problemă care NU se rezolvă prin dărâmarea gardurilor şi invadarea terenului de joc.

Dacă fanilor nu le convine un antrenor (jucător, finanţator) n-au decât să-şi redirecţioneze pasiunea înspre alte cluburi care sunt mai potrivite cu judecăţile lor critice. Sau pot să stea fain-frumos acasă şi să se uite la tenis, sau pe-o terasă şi să facă integrame şi sudoku lângă o ladă de bere. Dar NU au nici un drept de a recurge la violenţă (sau ameninţări cu folosirea acesteia) pentru a-şi „rezolva” diferendul de opinii.

Atât finanţatorul de club, cât şi fanul acestuia, pot decide să facă ce vor cu banii lor — finanţatorul, să-i dea sau nu unui antrenor/fotbalist; fanul, să-i dea sau nu pe un bilet. Şi abia prin intermediul acesta, al banului, poate fiecare dintre ei să influenţeze destinul unui club.

Or’, legătura financiară dintre fani și conducătorii unui club este, cred, destul de evidentă — în momentul în care fanii decid să NU mai cumpere bilete (tricouri, fulare, DVD-uri, etc.), şi au tot dreptul din lume de a decide astfel, e limpede că o sursă importantă din VENITURILE finanţatorilor va fi secând. În (scurt?) timp, asta va avea efect asupra politicilor pe care diriguitorii unui club le aplică atunci când optează pentru un antrenor sau jucător.

Concluzia mea este una singură: banii (ăia puțini/mulți, câți or fi), sunt singurul mijloc prin care un fan poate „vota” în cadrul unui club. Atâta vreme cât alege să-l scoată din buzunar și să-l pună în visteria clubului, va trebui să-și asume deciziile diriguitorilor clubului respectiv. (Inclusiv pe aceea de a angaja un antrenor sau jucător slab.) Când va alege să NU îl mai scoată din buzunar, e momentul în care își va fi transmis dezaprobarea personală înspre cei care dețin frâiele unui club.

florin balas (2 comentarii)  •  21 august 2009, 19:08

Trustul de sport din care faceti parte are posibilitatea de a influenta cel mai mult directia in care evolueaza fotbalul romanesc , cu exceptia celor implicati direct bineinteles.
Cum ?
Prin modul in care puneti in discutie arbitrajele , de exemplu.
Pare ciudat dar se discuta excesiv de greselile arbitrilor in dauna fenomenului sportiv.
Dumneavoastra : GSP , Digi , Antena1 etc. detineti drepturile de televiziune si alocati cele mai mari spatii ( la TV si in presa scrisa ) esalonului 1 al fotbalului romanesc.
Aveti si audienta pe masura.
Folositi cat mai bine „puterea” pe care o aveti !
Nu prea ajutati sportul romanesc daca analizati obsesiv fazele discutabile din meciurile de fotbal.
Se creeaza o presiune suplimentara asupra arbitrilor care nu au viata usoara : sa fie delegati , sa convinga , sa nu supere persoane influente , sa faca fata amenintarilor directe sau voalate pe teren si in afara lui , sa aiba prestanta s.a.m.d.
Chiar daca sunt greseli de arbitraj , in foarte multe cazuri care au fost discutate , nu sunt intentionate.
Chiar si fara „presiuni din afara” , chiar daca arbitrii vor fi ce in ce mai bine pregatiti si oricat de bine intentionati ar fi greselile vor continua sa apara.
Si chiar daca s-ar rezolva problema arbitrajului romanesc , daca toata lumea ar fi de acord ca avem parte de arbitraje excelente oare vom beneficia si de fotbal de calitate ?
De performante deosebite , de spectacol de clasa pe terenurile de fotbal ?
Pentru ca sa nu uitam asta dorim in primul rand !
De acord , sa castige si cei care investesc !
Din transferuri , din primele oferite de UEFA etc.
Dar nu putem sti cum vor folosi ei castigurile ; bine ar fi sa se investeasca in baze sportive , in „cresterea” tinerelor talente , in atragerea cat mai multor oameni catre sport sau pur si simplu sa investeasca in segmente din economia nationala.
De aceea va rog pe dumneavoastra jurnalistilor insistati in primul rand pe fenomenul sportiv , incercati sa fiti obiectivi si promovati valorile ( pe teren si in afara lui ) !!!
Eu unul va voi multumi , de va fi asa.

microbist aradean (2 comentarii)  •  21 august 2009, 19:36

Domnule Ioanitoaia,
Sunteti o persoana in varsta (ca si mine de altfel) si ati asistat la fenomenul social numit fotbal de multa vreme. Este foarte adevarat ca atitudinea asa-zisilor spectatori de fotbal de la acest meci al dinamovistilor este mai mult decat condamnabila. Dar explicatia nu sta doar in zona fenomenului sportiv. Lucrurile trebuie analizate mult mai profund. Societatea in general, iar cea romaneasca pare a deveni exponentiala in acest sens, se degradeaza cu repeziciune. Cultura minima devine o „rara avis”, iar gradul de civilizatie este strans legat de ea. Daca gandim in ordine „ierarhica”, patronii de cluburi de astazi, in marea lor majoritate, sunt oameni de o incultura si de o lipsa de civilizatie de neimaginat. Doar ascultandu-i pe Becali, Borcea, Turcu, Mititelu etc te apuca disperarea. Ei, profitori conjuncturali, fac bani din fotbal iar „pasiunea” lor e legata doar de notorietatea pe care numai banul n-o poate aduce intr-o tara plina de parveniti si profitori. Antrenorii, numiti mai degraba in functie de obedienta pe care o arata fata de patroni, sunt si ei, majoritatea, fosti fotbalisti, cu bacalaureat luat la varste la care altii au absolvit deja a doua facultate. Nu tin neaparat sa condamn incultura sportivului, caci sportul cere timp, dar nu se poate sa nu faci diferenta dintre modul in care se exprima un Ilie Dumitrescu fata de Marius Lacatus (toata stima pentru amandoi ca sportivi!). Fotbalistul de astazi este un exemplu cat se poate de limpede al vorbei care spune ca atunci cand s-a impartit cultura… Dar cand vine vorba de spectatori, tragedia e cu mult mai mare! Majoritatea au un nivel de cultura si de civilizatie care n-are de-a face decat poate cu omul de Neanderthal. Iarasi, scuze celor care vin cu adevarat bucurie la un meci de fotbal. Insa incultura in care se scufunda tot mai mult societatea romaneasca se vede tot mai mult la, sa ma iertati!, urangutanii tot mai multi care invadeaza tribunele. Nu e timp si loc pentru dezvoltat tema, dar sunt convins ca intelegeti mai mult decat am reusit sa scriu. Realitatea este ca, din pacate, acesta este doar inceputul unui fenomen care nu va putea fi stopat nici de politie, nici de jandarmi. Si nici nu sunt atat de idealist incat sa-mi inchipui ca fenomenul poate fi „rezolvat” cumva. Devine tot mai adevarat ca „cantitatea de inteligenta de pe Terra este o constanta…populatia este in crestere”… A bon entendeur, salut!

johnny (22 comentarii)  •  21 august 2009, 19:37

Florin Balas, domnule Ioanitoaia, v-a sintetizat foarte dragut niste lucruri extrem de importante. Veti lua aminte la acestea sau veti pune in practica sfaturile dumnealui? Probabil ca nu…
In rest, ce mai fac fratii Becali?

Cristi (34 comentarii)  •  21 august 2009, 19:41

Total de acord cu Florin Balas. Va plangeti de „omniprezentul” Gigi Becali, dar este sunat la fiecare emisiune. Si Dvs, ca reprezentant al presei, aveti o vina.Respecte

Outsider (1 comentarii)  •  21 august 2009, 19:45

Sunt de profesie jurnalist si sunt pasionat in continuare de fotbal, dar de ceea ce inseamna el cu adevarat si nu de circul de la noi, care fara de presa nu ar exista.

Sunteti directorul unui ziar care minte publicul prin propriul slogan (slogan perfect de altfel gandit de Headvertising). Nu cred ca sunteti in masura sa judecati pe cineva din fotbalul asta pe motiv ca il distruge, pentru ca nu l-ar putea distruge fara ajutorul presei, iar la asta sunteti partas direct. Pe Mircea Sandul l-ati criticat ca s-a facut ca nu stie de coruptia din fotbal. Sunteti in aceeasi situatie. Va faceti ca nu intelegeti de ce fotbalul de la noi scade ca valoare. Domnule Ioanitoaia, nu tine in fata noastra, pentru ca sunteti oricum, dar prost nu.

Va pot da un indiciu despre asta prin exemplul de mai jos.
O televiziune cere pe un minut de publicitate la ratecard 4000 EUR. Aceeasi televiziune, in care timpul costa bani, ia interviu in direct lui Becali (costul canalului de satelit nu este deloc mic si e tot la minut) si il tine de vorba 20 de minute. In 20 de minute Becali repeta 2 idei fixe (nu are mai multe), iar „ziaristul” din studio insista si intreaba acelasi lucru, reformulat, de 10 ori. Daca imi spune mie cineva ca Becali (numele este aleator, poate fi orice finantator) reuseste sa produca audienta in valoare de 80.000 EUR (costul celor 20 de minute ocupate) eu ma reapuc de presa, maine.

Am renuntat la ea dezgustat de lipsa de profesionalism pe care am intalnit-o in cei 4 ani lucrati in redactii.

adidas (36 comentarii)  •  21 august 2009, 19:48

stiu ca aveti dreptate dar pana sa se schimbe aceste mentalitati la noi trebuie sa mai treaca 200 ani

moldoe (7 comentarii)  •  21 august 2009, 20:15

Mentaliatea unei natiuni nu se schimba asa usor. Probabil nu se schimba niciodata. Eventual dispare odata cu natiunea. Probabil mentalitatea romanilor se va schimba doar dupa o bomba nucleara sau inca o epoca glaciara. Rusine sa ne fie!

tudor(gt) (43 comentarii)  •  21 august 2009, 20:18

D-le Ioanitoaia , dvs aveti perfecta dreptate si va multumesc pentru acest articol exceptionl (ca si altele dealtfel in ultimul timp) eu sint un om in toata firea dar la halul in care joaca Dinamo daca aveam educatia pustilor sau trinereilor de azi cred ca si eu procedam la fel .Suporterul dinamovist s-a saturat domnule de „lasati-ne sa ne pregatim pentru liga campionilor ” , „eu bag bani si tu vii sa ma huidui pe bani mei „, etc deja orice om s-a saturat de toti si toate de la Dinamo ce a facut Dinamo in ultimi 5-6 ani NIMIC se lauda borcea so turcu ca au facut c*****;praf n-u facut nimic au adus niste jucatori expirati si au dat antrenori buni afara din cauza jucatorilor clanului becali .Mie unul imi e rusine njumai cind ii aud cum se bat cu pumni in piept ca ce-au facut ei pentru Dinamo .
Nu ati facut nimic bai „hahalerelor” v-ati facut imagine si ati fost toata ziua prin presa si la tv , VOI ATI INGROPAT DINAMO -asta ati facut !
Ce s-a intimplat aseara (nu ca asi fi deacord cu asta )e refulariile a toti ani astia seci fara nici o prformanta .

Romanul (5 comentarii)  •  21 august 2009, 20:20

In Anglia nici macar nu sint garduri. Politistii nu poarta arma. Sa nu asculti ce zice un politist sau sa il agresezi…urmeaza iadul. La noi cica e democratie.Ai voie sa faci orice,legile sint facute pentru prosti desteptii le ocolesc. Nu e numai problema lui Dinamo e problema intregii Romanii. Un singur exemplu dau: incearca sa traversezi cu masina Bucurestiul de la un cap la altul si spune-ti ce ati vazut: claxoane,degete,violenta verbala,nu e exclus nici cea fizica,legi nerespectate,semafoare la care opresc doar prostii si multe altele. Nu respectam legile,nu ne respectam nici pe noi dar nici pe altii.Cum rezolvam problemele- cu fermitate.Cine da puterea:parlamentul.Din pacate acolo exista alte probleme si nu cele cotidiene,iar daca s-ar aplica legile Andrei Nastase(fiul lui Adrian Nastase) nu ar mai conduce masina dupa ce a fost prins cu viteza prin Bucuresti.Vedeti ce s-ar intamla daca legile ar fi aplicate?

Cristi (34 comentarii)  •  21 august 2009, 20:27

Sunt de acord cu toate parerile exprimate aici. Unii dintre noi nu stiu, altii nu vor sa respecte legea. In locul lui Turcu, i-as da factura cu reparatiile gardurilor , domnului Mihnea, „liderul galeriei”. Daca tot esti lider, asuma-ti raspunderea. La gura mare suntem primii. Auzi, suporterii ii trag la raspundere pe actionar. Sa fii suporter e facultativ, sa te comporti civilizat e de bun simt, sa rupi gardurile altuia e penal.

MACARONE (51 ani) (170 comentarii)  •  21 august 2009, 21:14

O imensa eroare, domnule Ioanitoaia.
Bonetti nu are nici o legatura cu ce s-a intamplat aseara.
La Pitesti pe banca se afla Rednic, iar acesta a luat si un super titlu cu Dinamo, al doilea din cariera dupa cel castigat cu Rapid. Si daca nici Rednic nu era antrenor…
La Dinamo a fost si Zenga antrenor, cateva etape…
Nici acesta nu este antrenor?!
A fost si Andone antrenor la Dinamo…
Aseara era super ofertat Andone, nu-i asa?! Cat a fost lasat Andone sa antreneze?! Si, mai ales, pe ce loc se afla Dinamo cand a fost indepartat?!
Nici Andone nu este antrenor?!
Au fost la Dinamo si Ion Marin, Multescu, Ion Moldovan, Florin Marin, Orac, Talnar…
Nici acestia nu sunt antrenori?!
Am sa va dau eu cateva nume, domnule Ioanitoaia, care in toata aceasta perioada, cand acesti „pseudo-antrenori” au trecut prin groapa, au fost nelipsiti la Dinamo, precum capusele in corpul vlaguit al unui caine:
Borcea, Dinu, Turcu, Badea, Netoiu, Walter, Savulescu, Danilescu
dar si: Moti, Goian, Tamas, Izvoranu, Blay, Cristea Adrian, Zicu, Bostina, Mitea, Miranda, Vranikovici Thiago si multi alti straini fara valoare…
Acestia sunt vinovatii, domnule Ioanitoaia!
Si, ca sa inchidem cercul, afirm ca, daca primii din enumerarea mea plus Becali, Iancu, Mititelu, Bosanceanu, Porumboiu nu ar fi existat, lotul „Colibasi” nu ar fi existat !
Si nici evenimentele de aseara, din Groapa!
Acesta este adevarul. Nu-l mai ascundeti dupa cires, domnule Ioanitoaia!
Cu stima,

pablo (2 comentarii)  •  21 august 2009, 21:29

Dinamo este un club blestemat. *** pentru toate relele comise de-a lungul anilor…Tot ceea ce se intimpla acum la dinamo este o consecinta normala si chiar binevenita la toate faradelegile comise de acest club si reprezentantii lui dintodeauna. Sper ca nu ati uitat … Gheata de aur a fost desfiintata dupa ce reprezentanti de vaza ai lui dinamo au violato si supuso si la perversiuni cu repetitie. Titluri castigate cu ajutorul arbitrilor sau al altor santaje scarboase conducatori care au delapidat si altii cu caractere si manifestari mult mai abjecte decat acei fani debusolati gonind deznadajduiti dincolo de gard spre un ideal, impingand echipa in prapastie cu un elan demn de o cauza adevarata. Dinamo merita un purgatoriu. Dinamo trebuie sa se curete. Trebuie sa arda pana la cenusa tot puroiul adunat acolo. Dinamo trebuie retrogradata in liga a IV. Pentru ce? Stie Dinamo.

Cititor (4 comentarii)  •  21 august 2009, 21:42

Aveti dreptate in mare parte, dar nu am aceeasi parere cu dv. in ceea ce priveste „iesirea pe sticla a lui Becali” sau altii de speta lui! Spuneti cinstit cati reporteri aveti la palatul lui Becali, sau cate articole nascocite despre Becali doar de dragul de a vinde! Toate astea nu s-au intamplat sub privirile dumneavoastra? De ce condamnati personajele pe care voi presa le-ati creeat? De ce nu aveti curajul sa spuneti STOP la tot ceea ce inseamna mitocanie, barbarism si incultura? De ce NU VA PASA DE SPORT?….in legatura cu suporterii dinamovisti – S-A OBTINUT CEEA CE S-A SEMANAT! adica ceea ce a „promovat” presa! Cand avem oameni politici cu diplome de la SPIRU HARET, cand avem o presa in mare masura „infecta”… ce se poate obtine?….eu, personal, consider ca PRESA ESTE PUTEREA NUMARUL 1 in stat………….si cu asta am spus totul!

Caine rosu (3 comentarii)  •  21 august 2009, 21:54

Felicitari domnule Ioanitoaia !!!!
Cel mai bun , obiectiv, si logic articol scris pe tema ‘scandalul de la Dinamo’. Vina e impartita nu e doar vina suporterilor. O analiza perfect a situatiei. Felicitari , inca odata, pentru articol !

polonezu (264 comentarii)  •  21 august 2009, 22:03

-pt a justifica …invazia, se invoca faptul ca dinamovistii nu joaca bine; dar, unde scrie ca ei tre sa joace mereu bine si sa castige? din moment ce lotul dinamovist este format din fotbalisti mediocrii, altii in varsta, altii neatasati de culorile dinamoviste, e greu de incropit o echipa cat de cat; suporterii trebuie (facuti!) sa inteleaga acest lucru, insa, conducatorii invoca mereu motive puerile: arbitrajele, terenul, adversarul, etc.; in loc sa recunoasca realitatea (poate ca nici nu sunt capabili sa o perceapa!) ei cauta mereu scuze (cum le-o fi venit ideea cu aducerea arbitrilor straini – cand ai nostri sunt mai buni?!); altceva: v-ati gandit ce vom face in momentul in care uefa desfiinteaza gardul care separa terenul de tribune (rusine comentatorilor meciului stelistilor cu scotienii, care s-au marginit sa-i ia …la misto pe scotieni, dealtfel o echipa tanara si de perspectiva, nefiind in starei sa remarce ca acolo nu exista acest gard!)

@ (13 comentarii)  •  21 august 2009, 22:04

Presa este in mare parte vinovata pentru mizeria din fotbalul romanesc. Voi promovati acesti indivizi ignari, cu comportament grotesc. Ma uit de ani de zile pe acest sait: tot al doilea articol este despre unul din ei. Majoritatea stirilor din sport sunt despre trivialitati, declaratii jignitoare etc. Pe sticla, tot voi ii aduceti. Vad ca majoritatea corespondentilor de pe acest sait se plang mereu din acelasi motiv, cu toate acestea, a doua zi, aceeasi poveste. Nu degeaba Radu Paraschivescu a renuntat sa mai scrie pe acest sait. VOI ATI CREAT ACESTI MONSTRI. La d-voastra in emisiune, aduceti mereu cel putin un astfel de personaj grobian. Tot la d-voastra in emisiune se discuta ore in sir daca a fost sau nu penalty intr-un meci banal, de mana a zecea. Jurnalistii GSP (un fel de filosofi, deontologi ai natiunii) apar la televizor mai des decat Ceausescu…si mereu se discuta doar despre maretul nostru campionat. Cele mai idioate stiri sportive sunt in Romania. Pe toate canalele vezi doar Borci, Becali si Mititei, iubite de-ale fotbalistilor si (aproape) nici o faza de sport, nici o imagine in actiune. Cine este responsabil pentru toate acestea?

vasile zavoda (15 comentarii)  •  21 august 2009, 22:12

nu conteaza ca nu-l lasati, bine ca l-ati citit si faptul ca l-ati dat afara inseamna ca e adevarat si va e frica sa nu cumva norodul sa deschida ochii.

Ghandalf (25 comentarii)  •  21 august 2009, 22:19

Ce s-a intamplat, nu este o surpriza si ar fi mai utila o analiza la rece, decat o „caterinca” fierbinte ! Dinamovistii (sau macar o parte dintre ei) sunt convinsi inca de faptul ca au tot dreptul sa intre pe teren si dovada in acest sens stau comentariile postate pe la articolele care dezbat subiectul !!! S-ar putea face o analogie cu spectatorii de la opera, care nemultumiti de prestatia primadonei, s-ar urca pe scena in timpul spectacolului, sa-i aplice o corectie in legatura cu partitura…
De ce spuneam mai devreme ca nu este o surpriza? Amintiti-va doar cateva dintre multele instigari facute de catre „directorul executiv” aka „butelie”: sponsorizeaza chefuri de aniversare a incendierii peluzelor(in timp ce altii aniversau castigarea unui trofeu european), indeamna haita sa devasteze orasul Urziceni, sponsorizeaza deplasarile „suporterilor” pentru a creea presiune, intervine in favoarea turbulentilor cand acestia isi dau in petic, etc. Sunt destule motive pentru a fi cercetat penal pentru istigare la infractiuni ! Mai nou , instrumenteaza un puci la CCA fiindca Huzu a refuzat sa favorizeze puricosii !
Ce mai vreti ? Oare n-ati vazut ca descreieratul ala care a intrat pe teren era asa de dezorientat incat nu stia incotro sa mearga, era evident sub influenta unor substante interzise de lege ! Mai mult decat atat, am citit comentarii care afirmau ca pe site-ul RUSINII CU PURICI s-a facut un sondaj cu tema „sa invadam sau nu terenul la meciul cu Slovan”, ceeace duce problema spre o concluzie mai halucinanta decat povestea insasi !!!
Aici, chiar nu-si au rostul remarci de genul „pentru tot raul facut de-a lungul istoriei de echipa militienilor”, important e ce se face ACUM la echipa condusa de un borfas mafiot pentru care legea e ca o bariera pe sub care trec cateii, dulaii sar peste ea iar fraierii stau in fata ei si asteapta sa se ridice !
Suporterii adevarati, stelisti, dinamovisti, rapidisti, ceferisti, polisti, uniristi, craioveni, etc. trebuie sa se uneasca si sa-si impuna (fara violenta) punctul de vedere , trebuie sa protestam cu totii impotriva mafiei din fotbalul romanesc, !!! Trebuie sa-i facem sa inteleaga faptul ca pasiunea noastra pentru fotbal le baga lor bani in buzunar !!! Boicotati meciurile Ligii I , pana se retrag sponsorii daca e nevoie si atunci vor fi nevoiti sa ne ofere un fotbal curat !
DIXIT

porojao (11 comentarii)  •  21 august 2009, 22:23

Nea Ovidiu, Dvs ati promovat acest tip de presa distrugand celelate sporturi. Poate intelegeti sa terminati cu „asta se vinde” si sa reflectati adevaruri si stiri adevarate!!! Pana la urma urmei fotbalul (inafara de Steaua) nu a adus campioni europeni, mondiali sau olimpici… De ce in Austria se vinde ski si nu fotbal????? Deoarece performanta sportiva, indiferent de sport, este apreciata corect.

MACARONE (51 ani) (170 comentarii)  •  21 august 2009, 23:02

Felicitari, Ghandalf !
Eseul tau ar trebui tiparit maine, pe prima pagina a GSP!

borcea (2 comentarii)  •  21 august 2009, 23:11

Nu ati comentat nimic cand borcea tuna ca nu au avut parte de arbitru bun (adica nu a fost pro dinamo, parca acum 2 etape) intr-un meci fara spectatori si a dat urmatoarea replica (citez!): „va dati seama ce se intampla daca erau suporterii pe stadion?”. Ei bine, am vazut ce a fost daca au intrat suporterii pe stadion. Nu sunt dinamovist, dimpotriva, dar vai de catei… Miauuu!

moldoe (7 comentarii)  •  21 august 2009, 23:27

Stiti cum e? Pestele de la cap se impute.
Dle. Ioanitoaia aveti curajul ca pe tot parcursul sezonului sa nu mai chemati la emisiunea dvs. nici un patron sau presendinte de club? Chemati doar antrenori, jucatori, arbitri, medici, copii de mingi, etc. Doar pe aceia ca se implica activ in acest fenomen. Oricum majoritatea conducatorilor sunt niste nulitati si lumea nu are ce pierde, eventual dvs. veti pierde din audienta pentru ca nu mai oferiti circ.

Sibelius (36 comentarii)  •  22 august 2009, 0:02

„Fiţi convinşi că se vor certa în continuare, căci e greu de crezut că finanţatorii, în frunte cu omniprezentul Gigi Becali, vor rezista să nu iasă pe sticlă de dimineaţă pînă seara şi să se ia la harţă. Să se contrazică și să se amenințe.”
Frumos spus…daca ar veni din partea cuiva care e in afara fenomenului. Atata timp cat presa „sportiva” care citeaza Can-Canul cand da stiri din fotbal si ne anunta triumfatoare ce a mai debitat Gigi. Iar dupa ce ne intoxicati ziua…il aduceti seara la emisiuni sau ii cereti parerea despre diverse. Daca nu lui…verilor, lui Iancu, Borcea, Trica, etc. Si apoi asemeni fecioarelor va mirati de atmosfera din fotbal…una pe care atat GSP(cu tot cu divizia televizata) cat si concurenta o intretine magistral. Da, am uitat…unora le pasa de sport…la fel de mult ca si suporterilor ce invadeaza terenul, sparg geamurile sau pun bannere in limbi straine.

Azardu (1 comentarii)  •  22 august 2009, 0:17

Sibelius, magistral, punctat la fix!

jean cel breaz (1 comentarii)  •  22 august 2009, 1:42

Daca ruperea unor garduri inseamna huliganism , inseamna ca traiesc intr-o alta lume. Domnu’ Ioanitoaia , dumneavostra stiti ce inseamna a fi suporter infocat , a trai pentru un club si a te confunda cu acesta.. Dupa cate vad raspunsul e NU. In primu rand , atmosfera a fost una extraordinara , ca toate meciurile din groapa , pana in minutul cu pricina, in al 2-lea rand , sunt oameni cu caracter imploziv si exploziv , iar pentru majoritatea suporterilor dinamovisti s-a umplut paharul si n-au mai rezistat tensiunii si mai ales umilintei , o umilinta continua de 3-4 ani…care tot nu se termina , iar in al 3 lea rand , bun au daramat gardurile dar apoi ,ce au facut au omorat pe cineva?? au lovit pe cineva , s-au batut cu jandarmi sau jucatorii ? Nu pur si simplu vroiau niste raspunsuri atat. Daca nu ti se acorda timp pentru explicatii, ce trebuie sa faci sa stai ca prostul si sa astepti??

Bula (3 comentarii)  •  22 august 2009, 7:40

D-le Ioanitoaia, cu tot respectul , d-voastra il scoateti tap ispasitor pe Bonetti? Uimitor! Sa va spun un lucru: in comparatie cu ceilalti antrenori italieni din Romania, el si-a gasit de lucru in Italia, ceilalti nu! Ati intors lucrurile pe dos – dar nu numai D-voastra! Italienii au venit aici ca sa auda lumea in peninsula ca si ei sint antrenori! De Bonetti se stie deja in Italia ca antreneaza! Normal ca nu poate reanima repede, repede o gloaba moarta clinic de mai bine de un an! Bonetti a adus insa multe lucruri bune si noi . Asa profi nu s-a mai lucrat la Dinamo de mult: intensitatea si continutul antrenamentelor, comportamentul tactic si asezarea in teren (capitole la care romanii care joaca afara au initial deficite enorme) etc. Sau poate ati crezut ca vine Houdini in Romania? Si inca ceva, apropos obiectivitate jurnalistica: pina si Mitica Dragomir a afirmat public faptul ca Dinamo a pierdut campionatul din pricina arbitrilor(sic!)! Dupa primele doua meciuri, arbitrati de Pitt si Teo, nu intelegeti reactia lui Borcea? Nu vreau sa-l apar, are prea multe la raboj, dar prea amestecati lucrurile si nu faceti diferentieri absolut necesare in ilustrarea evenimentelor. Un jurnalist informeaza si comenteaza fapte verificate, nu birfe! Inca nu am auzit ce parere aveti despre T. Craciunescu si arbitrajul sau din etapa a doua!

lgl (1 comentarii)  •  22 august 2009, 7:45

1.Am sa incerc sa va lamuresc cum stau lucrurile. Ce s-a intamplat pe stadionul Dinamo, a fost o reactie tipica descrisa de psihologia multimilor.
Tanarul care a intrat primul pe stadion si care, a pierdut pe drum cativa oameni de ordine, a starnit initial aplauze si reactii de incurajare. Asa se intampla mereu. Multimea tine cu cel mic si cu cel slab impotriva celui mare si puternic. Cand baiatul a fost incoltit si doborat, iar asupra lui s-au repezit patru aparatori ai ordinei in stadion, reactia de simpatie s-a transformat intr-una de sprijin. De aici n-a mai fost decat un pas. Un pas pana la macel. Personal, am crezut ca asa va fi.
Nu s-a intamplat deoarece a intervenit , providential, arbitrul. A fluierat sfarsitul jocului si i-a indemnat pe jucatori , aproape parinteste, sa paraseasca terenul.
Brusc, mintile infierbantate s-au racorit si au inteles ce au facut. Stiau urmarile.
Rog sa nu fiu inteles gresit. Nu ii apar pe cei care au incalcat si legile scrise si cele nescrise ale convietuirii sociale.
Ca bunic, imi doresc sa apuc ziua in care, fara teama, sa pot veni pe stadion, cu nepotul si nepotica, asa cum si pe mine m-a dus candva bunicul. Acum nu se poate.
E libertate. Libertatea banului, libertatea fortei. Libertatea junglei.
Ati ales gresit. Adevarata libertate e cea a educatiei, a culturii, a bunului simt , a stapanirii de sine, a obsesiei ca binele tau sa nu afecteze binele celui de langa tine.

Ce urmeaza ? Teatrul ! Curand, daca nu ne place , vom da navala pe scena sa lovim actorii. Vom scrie pe peretii si pe gardurile regizorilor sa schimbe actorii sau piesa.
Acum nu se poate intampla asa ceva. Pentru ca actorii nostri sunt oameni adevarati care muncesc intre mucavale vopsite. In fotbal , nu sunt decat mucavale vopsite.Lipsesc …

polonezu (264 comentarii)  •  22 august 2009, 8:57

-revin cu o intrebare: credeti ca lpf si frf vor lua vreo decizie inainte de a afla ce spune uefa? normal ar fi fost ca acestea sa se pronunte, sa-si spuna punctul de vedere inaintea forului european; ar trebui sa-i intrebati ce masuri au luat, ca vad ca reprezentantul lpf abereaza perpetuu, iar cel al frf tace chitic! Deasemenea, daca se considera ca echipele participante in cupele europene reprezinta ROM trebuie sa se pronunte si COSR; daca ecipele reprezinta doar liga lui mitica atunci e treaba lor: de exemplu, stelistii fac un gard din sarma ghimpata si lasa un spatiu gol de douazecisicinci de m. intre teren si tribune, si in plus interzic intrarea spectatorilor care nu tin cu echipa lor; altii, te miri ce vor face! eu zic ca masmedia ar trebui sa oblige aceste foruri sa se pronunte inaintea celui european! mai ales ca sunt in posesia raportului arbitrilor: cum comenteaza acest raport?

victor L (169 comentarii)  •  22 august 2009, 9:11

Mai plingeti mult pe Dinamo? tare cred ca din pricina uscaturilor nu mai vedeti fotbalul.

andrei (45 comentarii)  •  22 august 2009, 9:33

1) azi, sambata 22 august dimineata, la protv se face reclama meciului transmis diseara de sport.ro dinamo 2 – steaua 2, meci in care se asteapta , zice crainicul, batai intre suporteri, injuraturi, sange, etc . Cine instiga ? ce diferenta este intre declaratiile razboinicului sau a buteliei fata de acest promo agresiv ?
2) becali n-ar fi omniprezent daca toata mass media nu s-ar tine dupa fundul lui, toti stim ca spune numai prostii, dar cine il tot baga in prim plan ? El insusi, noi sau politica ziarului ori postului tv ?
3) s-a zis in presa ca unul din liderii galeriei dinamoviste, mihnea ionescu, ar fi profesor. La un post tv liderul asta gasea justificata patrunderea suporterilor pe teren, ratoindu-se la mircea m ionescu pentru apelativul de bezmetici cu care au fost taxati in presa cei care au distrus gardul si au patruns in incinta terenului. Mai apoi ne anunta glorios ca el, in fruntea unui grup de ultrasi, s-a dus in statia de metrou si i-a batut pe alti idioti din tribul ros albastru !Halal pedagog, putem sa ne inchipuim ce educatie primesc copiii aia, dupa care ne intrebam de unde atata violenta la adolescenti !
3) de ce a ajuns dinamo aici ? sa ne amintim de declaratia lui gica popescu despre rebuturile readuse la echipa, era sa fie linsat in presa, d-le ovidiu amintiti-va ce ati scris chiar dvs, nu era mai sanatoasa o echipa cu tineri gen grigore, rus, ganea ,etc decat tamas, niculescu, moti ? Inchipuiti-va ce ar fi fost in ghencea daca ar fi fost reprimiti dica, paraschiv, iacob, etc si ionescu, onicas, stancu ar fi prin echipa a 2-a, s-ar fi petrecut aceleasi violente nu doar banere contra adversarilor. Aici e marea greseala manageriala dar care a fost imbratisata si de fani, ar trebui sa-si recunoasca toti vina, ce sa ceri de la un fotbalist care nu mai poate si care, vorba lui nicolae badea, joaca numai pe baza de CV.
4) nenorocirea e ca daca bat steaua peste 2 etape (gol niculescu din lovitura libera) li se iarta toate in ciuda faptului ca nu se inlatura nici cauza si nici efectul dezastrului in care se afla acum

dorin (81 comentarii)  •  22 august 2009, 9:58

daca asta ar trebui sa fie pretul platit ptr un fotbal mai curat…eu care am fost si voi ramane un dinamovist ..spun o parere pur personala…sa fie exclusa dinamo din europa! poate asa vor disparea macar o parte din mizeriile ce sufoca acest club in frunte cu cativa actionari,fam becali,jucatorii ce mimeaza fotbalul si pseudo suporterii!daca pe suporteri pe undeva i-as scuza..(asa reactionezi cand …cineva la care tii e bataia de joc a ..cuiva)..ceilalti nu au nici o scuza…au adus jucatori ce mimeaza fotbalul numai ca sa le iasa lor comi9sioane grase,au adus un antrenor care se vedea joi..nu are nici o treaba cu fotbalul…ce ia pus el sa joace numai fotbal nu era..si se vedea din avion ca…nu asta puteau,asta era tactica impusa de antrenor!plus si unii din ziaristi de la unele siteuri si ziare nu fac altceva decat sa inflameze spiritele prin barfe,stiri neverificate si lansate pe sticla,sau pe site numai ptr rating!
cat despre suporteri,hmmm…e absolut reprobabil ce au facut…dar ma intreb…de ce se intampla numai in bucuresti asa ceva?(aaa uitam …scuze…si la timisoara…cand a fost huiduit lucescu)…iar cei de la steaua(suporterii ar fi bine sa taca…nici ei nu sunt mai…breji(bricheta) au jignit o femeie nevinovata(lorena) si si mai grav au jignit o tara intreaga prin banerul afisat! culpa lor ar fi mai mare caci dinamovistii aveau treaba doar cu ai lor

maigret (49 comentarii)  •  22 august 2009, 10:28

Respect IGL,total de acord cu tine!In ce-l priveste pe Bonetti,uitati-va la ..Bergodi!Lotul Stelei nu-i peste cel al lui Dinamo…

Janel (2 comentarii)  •  22 august 2009, 11:06

D-le Ioanitoaia! De ce amestecati borcanele? De ce vreti sa-l scoateti vinovat pe Boneti? Ce are acest om cu huliganismul de la Dinamo? Eu ,cred ca ar fi mai bine sa va ginditi ce rol are tv. radio si presa din Romania in tot scandalul acesta. Nu trece o zi sa nu auzi sau sa nu citesti de acesti semianalfabeti si hoti, deveniti milionari peste noapte, care au devenit patroni de cluburi si dicteaza destinele fotbalului din tara noastra. Nu sunt de acord cu actele de indisciplina de pe stadioane, dar acesti „actori ai fotbalului” culeg ce au semanat in toti acesti ani. Sa auzim numai de bine.

zaharia uleianu (4 comentarii)  •  22 august 2009, 11:47

domnule Ioanitoaia , ma tem ca tote luarile de pozitie vis-a -vis de incidentele din Sefan cel Mare sunt zadarnice .uitati-va ca de joi nu se discuta despre altceva .nu se mai desfasoara alte competitii , toate celelalte sporturi sunt trase pe linie moarta . de ce ? simplu .presa de specialitate cauta numai si numai scandaluri iar daca acestea nu apar , sunt provocate .arbitrajele : cotestate , disecate , condamnate , demolate . investitorii : consultati , tolerati , compatimiti , aprobati , contrazisi. antrenorii : supraevaluati , subevaluati , curtati ,nimiciti . suporterii… suporterii : finantati , instigati , dezinformati , provocati , renegati . sa nu creada domnul borcea ca in ce s-a intamplat joi nu poarta o parte de vina .cine a incurajat mizerabila sarbatorire anuala a incendierii peluzei steliste ? ce exemplu mai edificator mai trebuie dat infavoarea stimulari violentei . iar presa , presa se inghesuia sa ia interviuri se calca in picioare sa-l auda pe unul sau pe altul cum promitea ca pe viitor … ziaristi sunt scosi pe banda rulanta , nimeni insa nu urmareste valoarea , harul , bunulsimt al vorbelor lor . ziarul se vinde bine daca are concursuri , can-can-uri sau conotatii sexuale .nimeni nu mai cauta STIREA SPORTIVA cu adevarat . tabloidul sa traiasca ! domnul mitica dragomir pariaza ca si suporterii stelisti vor intra pe teren , o televiziune ieftina vorbeste in continuu despre nustiu ce evenimente de la metrou si chiar a fixat data si locul unei ” noi si glorioase ” batalii intre suporteri pe care spera sa o transmita in direct . personal o consider nu o stire ci o instigare la noi violente ,pe de o parte ,iar pe de alta parte un nou „subiect de presa ” pentru inca o saptamana , cel putin . se poarta afirmatii scoase din context , titluri fara legatura cu continutul articolelor dar care incita si nimeni nu se incumeta sa ia atitudine. poate ca cititorii sunt de vina prin faptul ca tolereaza asemane publicatii .din pacate , gazetarii adevarati (printre care va aflati si dumneavoastra ) se pot numara pe degetele unei singure maini , iar marea masa a superficialitatii ii domina . pacat , n-o sa reusiti sa indreptati nimic chiar daca „VA PASA DE SPORT , POATE PREA MULT ! „

Alex (2 comentarii)  •  22 august 2009, 13:59

Mi-am aduc aminte de un reputat ziarist sportiv, care, acum vreo 15 ani, rupea audientele cu Procesul Etapei, in noptile de duminica.
Acolo au fost „inventate” personajele dezgustatoare care astazi umplu ecranele televizoarelor la asa-zisele stiri. Personaje care inflameaza atmosfera din tribune.
Nu-i de mirare ca fenomenul „ultras” a prins asa de bine la noi, la cat e de bine intretinut de media.

Pe reputatul ziarist de la care a inceput totul, il cunoasteti, domnule Ioanitoaia?

mihai (2 comentarii)  •  22 august 2009, 15:14

Vina e impartita, poti condamna suporterii pentru ca au protestat si intrat in teren dar nu ii poti sanctiona? Sau poti dar nu vrei? Dinamo e foarte probabil sa nu mai joace in vreo cupa europeana in urmatorul an sau daca va juca, o va face cu portile inchise?

pepe2 (6 comentarii)  •  22 august 2009, 15:36

„omniprezentul Gigi Becali” — de ce e, domnule Ioanitoaia, omniprezent?

pepe2 (6 comentarii)  •  22 august 2009, 16:06

ca sa nu ma intelegeti gresit: cine il ajuta sa fie omniprezent? Nu dati citeva nume?

bibanu (1 comentarii)  •  22 august 2009, 17:08

Am abonament la steaua la tribuna II, dar nu merg la meci din cauza lui George Becali e un om din cea mai joasa speta din cati am vazut pe la televizor. Ca sa fie liniste pe stadioane ar trebuii intai interzisi toti agramatii de la televizor, Mitica si cu Sandu sa plece iar la jandarmerie nu ar mai trebui angajati toti nescoloti care stiu doar sa bata si atat. Datoria fortelor de ordine este sa previna incidentele nu sa intre in forta. Iar voi ziaristi atat timp cat ii bagati in seama pe borcea gigi iancu muresan …. etc. pentru audienta face si voi rau fotbalului romanesc. La urmatorul meci in ghencea voi sta cu abonamentul in mana in fata la intrarea in stadion in semn de protest fata de comportamentul lui George Becali pentru care suspendarea terenului inseamna doar o pierdere de 600-700 de mii de euro. Cand auzi o astfel de replica e clar ca el este cu gandul numai la bani, deci nu merita sa fie in ghencea sa isi faca echipa lui fc pipera si faca ce vrea acolo. Este o persoana falsa umbla numai dupa voturi. In viziunea lui suporterii stelei sunt acele persoane care vin si ii cer autografe lui… asta zice tot si cei cumparati de el care purtau tricouri cu „free gigi”. Cel mai bine ar fi ca Romania sa fie suspendata 10 din europa, poate asa nu s-ar mai da toti in stamba pe la televizor si ar pleca de la echipele de club.

Felicitari (1 comentarii)  •  22 august 2009, 17:33

In sfarsit un articol obiectiv, v-am tot criticat de multe ori ca umblati dupa scandaluri si senzational, dar vad ca stiti sa faceti si altceva…..sper ca schimbati macazul si nu mai vedem ce toata ziua pe site….ce a zis X…..cum a comentat Y.

Crystyyy (15 comentarii)  •  22 august 2009, 17:50

Imi amintesc ca acum cativa ani a fost o emisiune sportiva in care a fost invitat Siman, patronul lui Sportu Studentesc. Echipa lui tocmai jucase un meci in care a fost macelarita de arbitru. Incepe emisiunea. Realizatorul se freaca pe maini bucuros ca poate porni un mic scandal. Prima intrebare vine: Ioanitoaia_”Domnule Siman echipa Sportu a fost furata pe fata, ce spuneti?” _Siman:,,Nimic, arbitru nu are nici o vina”. Ioanitoia: Cum domne ca a vazut o tara ca meritati 11 m!” Siman:,, Daca am fi fost buni dadeam gol si impotriva arbitrului, deci nu am nimic de comentat”. La care dumneavoastra domnule Ioanitoia ati dat o replica care m-a umplut de repulsie: ,, Hai domnule Siman ca daca toti patroni ar fi ca dumneavoastra noi ziaristi am muri de foame…” Mai e ceva de zis domnule Ioanitoia, mare aparator al fotbalului? Ne mai miram cum au aparut acesti circari de patroni asa de cunooscuti? Sunt doar creatiile voastre,,mari ziaristi”…

bagherra (1 comentarii)  •  22 august 2009, 18:34

cele mentionate de mine ma face sa refuz a mai cumpara cea ce numiti dvs ziar sportiv ma simt lipsit de informatie sis incer dezamagit de cea ce ziarul dvs promoveaza.Pentru orice zvon trebuie data si parerea domnului Becali in legatura cu aceasta ,u mai spun ca faar dansul nu se poate face emisinue tv de sport la gsp tv sunt scarbit de astel asa zise informatii.fotbalul e acolo unde si preza il duce
IN JOS.Lasati -ne sa ne bucuram de fotbal indiferent cu ce echipa tinem

ciine (23 comentarii)  •  22 august 2009, 18:40

D-le Ovidiu
Nu sint frate cu nici-un actionar si nici bezmeticul din tribune dar stiu un lucru. Cine da banul face ce vrea el. Suporterul daca ii place incurajeaza echipa daca nu isi schimba echipa sau nu mai vine la stadion.Cum ar fi ca dumneata sa-ti cumperi un apartament si sa vina zece cunostinte sa sa-ti mobileze ei apartamentul cum vor ei dar pe banii dumitale. Nu se poate n-ai fi acceptat dumneata. Asa si la fotbal actionarii aduc ce antrenor vor, ce jucatori vor ei nu trebuie sa intrebe sau sa ceara voie nimanui cum isi cheltuiesc banii. Este strict treaba lor. Daca suporterilor le cinvine bine daca nu sa nu mai vina la stadion. Asa este civilizat.

dinny (681 comentarii)  •  22 august 2009, 21:22

„Baga bani…baga bani”…ce vorbe urate si neadevarate…fiindca de fapt acesti patroni fanfaroni,de fapt imprumuta banii,nu-i investesc….nici mie nu-mi plac arbitrii straini…nu-s cu nimic mai breji decat ai nostrii…ori fluiera tot si fac meciurile faramite,faramite,de nu mai intelegi nimic din el,ori gresesc si ei ca si ai nostri…sau mai rau,vezi cazul spaniolului de la meciul Unirea Urziceni-Dinamo,care de fapt a stabilit campioana…..si voi mass-media ati mers piano-pianissimo,n-ati scos o voirbulita…ai spus-o d-ta la Recurs cu juma de gura si apoi s-a trecut repede la chestiuni „mai importante”…arbitrajul acela scandalos(mai ales ultimele 15 minute) find aruncat la cosul de gunoi….gol valabil anulat,11m neacordat,eliminare la o simulare a lui Varga….
Deci nici mie nu-mi plac arbitrii straini-este si nenarurala prezenta lor in campionatul nostru….dar cand Tudor nu da 11m la atacul lui Dananaie cu ambele talpi inainte la Danciulescu…il da cu „roatele” in sus…si el NU FLUIERA NIMIC….cand Nagy vede ofsaid la o faza in care pozitia reglementara a lui Niculescu era EVIDENTA…..cand Teo Craciunescu scoate in min 12 cartonasul rosu la un atac periculos-din lateral,dar care nu s-a soldat cu nimic…nici macar cu atingerea adversarului…la o faza in care Grigore vrea sa joace mingea…atacul este la nivelul solului…era suficienta o atentionare…la o alta faza Tamas vede si el rosu pentru ca l-a calcat pe acelasi „mim” – fara intentie….azi la Medias un ceh l-a calcat-neintentionat pe un moldovean si nu s-a fluierat NIMIC…
…deci cand ti se intampla toate astea ce-ti ramane ?…
Stii o „zicere” de-a lui Paller:
-Cel mai mare rau pe care l-a facut inchizitia nu a fost acela ca a omorat oameni,ci ca i-a facut pe acestia sa gandeasca asa:Daca se omoara in numele lui D-zeu,singura speranta a ramas Dracul !
****

Comentează