Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Aplauze triste

Timişoara a făcut cam tot ce-a putut, doar că n-a putut foarte mult

După Poli – Stuttgart 0-2, Răzvan Lucescu a declarat că „s-a văzut lipsa de experienţă a timişorenilor”. A dorit să fie amabil, întrucît VfB nu s-a dovedit […]

miercuri, 19 august 2009, 4:24

Timişoara a făcut cam tot ce-a putut, doar că n-a putut foarte mult

După Poli – Stuttgart 0-2, Răzvan Lucescu a declarat că „s-a văzut lipsa de experienţă a timişorenilor”. A dorit să fie amabil, întrucît VfB nu s-a dovedit superioară doar la capitolul invocat de selecţioner, ci la toate. Recunoscînd deschis că „asta ne e valoarea!”, Marian Iancu  nu s-a sfiit să pună degetul pe rană şi trebuie să-i dăm dreptate.

Într-adevăr, Timişoara nu s-a predat uşor, ceea ce îi acordă circumstanţe atenuante. Din păcate, n-a izbutit mare lucru în faţa unui Stuttgart puternic, organizat nemţeşte. Poli a murit frumos, dar atît. Practic, deznodămîntul de marţi seara era oarecum previzibil din moment ce, ca să ne rezumăm la un exemplu, VfB l-a împrumutat pe Hleb de la Barcelona, care îi plătise lui Arsenal 15 milioane de euro pentru bielorus, iar cea mai scumpă achiziţie a lui Poli, Gigel Bucur, a costat de 10 ori mai puţin! Comparaţia pare cinică şi chiar e, însă merită subliniată: unde-s bani mai mulţi, sînt şi jucători mai buni.

Veţi zice că, deşi teoretic a existat o diferenţă de clasă şi între Şahtior şi Poli, ultima a fost capabilă să răstoarne calculul hîrtiei şi, spre lauda ei, s-o elimine pe deţinătoarea la zi a Cupei UEFA. Corect, numai că excepţiile confirmă regula, n-o şi fac.

Probabil că meciul cu Stuttgart ar fi căpătat alt curs în cazul în care Magera n-ar fi irosit o ocazie monumentală, rarisimă, de nescuzat. Din nou de acord, cu observaţia însă că o partidă trebuie judecată după ce s-a întîmplat pe teren, nu după ce s-ar fi putut întîmpla. Cine gîndeşte altfel îşi fură căciula singur. A fi patriot nu înseamnă, am mai spus-o, să nu fi realist.

Să acceptăm că destinul Timişoarei se aseamănă cu al majorităţii echipelor noastre. În general, ele se descurcă în compania unor parteneri de mîna a doua şi capotează în confruntările cu cei din elita continentală. Nu că n-ar vrea, dar nu pot. De aici şi concluzia că plapuma fotbalului românesc, totuşi în creştere, rămîne încă scurtă. Ne permite să visăm, însă nu foarte departe.

Statornici şi entuziaşti, spectatorii de pe Bega au impresionat ca de fiecare dată, dincolo de faptul că l-au huiduit copios pe Marica, aşa cum procedaseră şi cu Mircea Lucescu. De-a dreptul amuzant, asistenţa le-a reproşat celor doi mai vechea legătură cu Dinamo, duşmanul de moarte, de parcă însuşi căpitanul violeţilor, Alexa, n-ar fi îmbrăcat vreme de aproape 3 ani tricoul roş-alb!!!! Oricum, publicul timişorean s-a situat peste nivelul formaţiei favorite, dovadă că a aplaudat generos pînă şi eşecul. Şi cînd sînt triste, în genul celor de marţi, aplauzele a 25.000 de oameni îţi sporesc încrederea în tine şi în viitor. Poli a pierdut bătălia cu Stuttgart, chiar şi războiul, dar mai are atîtea de purtat.

Comentarii (36)Adaugă comentariu

drucker (3 comentarii)  •  19 august 2009, 17:23

Am o singura intrebare . Nu chiar atit de retorica pe cit pare . Cu Scutaru la ei si Hleb la noi , cit ar fi fost scorul ?

speedofmind (13 comentarii)  •  19 august 2009, 17:52

Domnule Ioanitoaia, diferenta dintre Alexa si Marica este ca Alexa, chiar daca a jucat la Dinamo, e devotat timisorenilor si asta se vede meci de meci! Orice pacate anterioare fata de Orasul Revolutiei ar fi avut si le-a rascumparat din plin! Nu in ultimul rand, atmosfera pe care o intretin de fiecare data suporterii la Timisoara isi pune amprenta pe caracterul jucatorilor. Un contraexemplu in acest sens e derapajul moral al lui Torje.
In rest, Poli a jucat aseara cum a putut, cu un lot decimat dar mai ales deconcentrat si, de la un punct timorat. Revenirea pe final a fost tardiva. Una peste alta a fost o experienta utila, cred eu chiar mai utila decat egalul de la Donetk.
P.S. Au trecut 5 luni de cand am castigat (de la dl Argaseala) la „focul de intrebari” un tricou cu Steaua. Mai am sanse sa-l primesc?

DNA (37 comentarii)  •  19 august 2009, 18:41

Inteleg sa se califice Stuttgart-ul, dar pe cind macar un egal acasa?..0-2 e cam sever acasa dupe ce te califici in dauna Sahtiorului, care, sa nu uitam, nu l-a avut pe Lucescu pe banca in primul meci, ceea ce cred ca a contat….In rest respect Timisoara, Sabau face treaba buna acolo….un tip integru…

arabu (4 comentarii)  •  19 august 2009, 19:10

Bun articolul. Am fost ieri in peluza, si chiar daca am fost tristi am cantat cum cantam de obicei. Bine ca avem sansa sa ne masuram cu mai marii Europei, dar din pacate nu avem fata de CL. Avem jucatori tineri, care acumuleaza experienta, cum de altfel si organizatorii. Sa speram ca si dl. Iancu prinde cate ceva de la omologii lui din Stutgart, fiindca aici vad problema mare a lui Poli. Presimt ca la primele infrangeri o sa porneasca cu avalansa de critici pentru Sabau, si care nu o sa stea mai mult de un an, cum nu a stat nici Dusan. Succes Poli la Stutgart, dar mai ales in EL!

Rumburak (4 comentarii)  •  19 august 2009, 19:16

Aplauzele nu sunt triste deloc.Si nici foarte mahniti nu suntem.Ar fi fost extraordinar sa ne calificam in grupe dar totusi am eliminat echipa dvs de suflet Sahktar Donbass detinatoarea ‘en titre’ a cupei uefa…cu tot cu antrenorul ala al ei…na, cum ii zice…am uitat cum il cheama.

Venoame (40 comentarii)  •  19 august 2009, 19:57

Meciul asta mi-a lasat un gust amar, nu neaparat din cauza desfasurarii jocului ci a rezultatului de pe tabela, care ne lasa fara speranta pt CL. Baietii au iesit la joc exact cum NU au facut cu Shaktar iar asta ne-a costat. Asta si cele 2 absente care s-au dovedit cruciale. Oricum, sper sa ramanem cu o atitudine pozitiva si sa ne indreptam jocul in EL.

Adi (1 comentarii)  •  19 august 2009, 20:37

Un meci trist.
Timisoara o echipa fara atac , fara precizie … multe greseli personale … jucatorii nu erau in stare sa ramana la „balon” … vai mama lor de jucatori nici macar pasele nu erau precise dar sa mai traga la poarta …
Pana la urma tot STEAUA ramane singura echipa de EUROPA !

CFR-istu07 (7 comentarii)  •  19 august 2009, 20:46

Daca vroiau, svabii le dadeau 6-0. Nu se poate invoca ghinionul, doar lipsa de valoare.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  19 august 2009, 20:58

Timisoara a jucat atit cit a putut si s-a terminat 0-2.Normal n-ar fi trebuit sa se califice cu Sahtior ,dar a bagat autobaza si si-a batut joc de fotbal…Macar acum a incercat sa joace fotbal.Nici o echipa din Ro n-ar trebui sa joace cu autobaza.Si nici echipa nationala.Poate la anul o sa ia bataie doar cu 0-1,apoi anul urmator 0-0.Apoi-poate o sa bata cu 1-0 Stutgart sau alta echipa de talia ei.Dar o sa ajunga sa bata jucind fotbal nu batindu-si joc.Daca nu ,nu vom inainta niciodata-doar din cind in cind o sa facem un rezultat satisfacator,batindu-ne joc de fotbal si de noi insine.Si nemti si toti ceilanti vor continua sa intrebe:Timi-cum??
Si nu vrem asta ,cred eu…

goarna olteniei (6 comentarii)  •  19 august 2009, 21:20

daca primul meci era in deplasare, timisoara ar fi adoptat aceeasi strategie ca la donetz. Aparare solida, ermetica si iesiri pe contraatac.
Jucand primul meci acasa, sabau a considerat ca trebuie schimbata strategia. Pacat. Cand ai o echipa „subtire” si joci cu o echipa ca stuttgart nu-ti poti permite sa joci ca si cu…uta, la orgoliu. Un 0-0 acasa, perfect realizabil, ar fi dat sperante pentru retur, nemtii simtindu-se datori sa atace.

claustrofobus (85 comentarii)  •  19 august 2009, 21:44

dan alexa a fost fluierat la incaput si pedepsit de fani pt istoria cu dinamo! dar dan a strans din dinti a luptat pt poli , s-a dezis de dinamo si a fost iertat de oameni! si este chiar foarte apreciat acum la timisoara. daca razvan venea la timisoara acum cativa ani pun pariu ca mircea lucescu ar fi fost iertat. cat despre marica babel l-a introdus pt razboiul psihologic cu poli si a ales bine ca marica a jucat de parca nu juca impotriva conationalilor lui ci contra unor dusmani de moarte.

adidas (36 comentarii)  •  19 august 2009, 22:05

da unde s bani multi este si performanta…
dar porto cu murinho antrenor a luat si cupa uefa si champions league….si nu au avut buget precum madrid sau manchester sau multe alte echipe care erau atunci in liga
in schimb au avut ceva ce noi romanii nu o sa avem niciodata adica mentalitate

john (2 comentarii)  •  19 august 2009, 22:15

Domnule Ioanitoaia, nu mai incercati sa dregeti busuiocul, concluzia domnului Iancu este corecta dar depinde totul de continuarea ei : asta ne este valuarea si ne multumim cu ea sau dorim sa crestem in valuare? In contextul investitiilor din ultimii ani ne apropiem de vestici dar mai ramane ceva : mentalitatea. Stuttgart daca era condusa cu 2-0 invingea cu 3-2, echipele romanesti daca primesc gol se retrag mioritic sau ataca dezorganizat si isteric. nu le mai mangaiati ca isi merita soarta.

radu (9 comentarii)  •  19 august 2009, 22:48

De ce in CL la un 11 metri dubios se protesteaza cu coltul de la gura, iar in Cupa Romaniei intr-o faza asemanatoare (din punctul de vedere a dificultatii) se face un scandal monstru? Nu cumva suntem paranoici cand e vorba de campionatul intern si arbitrii romani? Eu zic ca suntem paranoici, iar presa canta in struna. Amplificam scandalurile in loc sa discutam consturctiv despre fotbal ca sa ne ridicam nivelul mediocru in care ne aflam.

bach (7 comentarii)  •  20 august 2009, 0:39

Scrierile domnului Ovidiu Ioanitoaia mi-au fost candva „simpatice”. Ziaristul incerca sa concentreze, in cuvinte putine, adevaruri din sport – nu doar din fotbal. Chiar daca nu am fost intotdeauna de acord cu ideile emanate de articolelel domnului Ovidiu Ioanitoaia, am apreciat stilul concis, dar direct, precum si doza de echilibru si de bun simt care voala articolele domiei sale.
Din pacate, in acest ultim text, reputatul ziarist a dat cu batul in balta, probabil din dorinta de a-si castiga popularitate printre suporterii echipei banatene. O alta explicatie nu vad, avand in vedere eruditia sportiva si experienta „maestrului”.

Domnule Ioanitoaia, NU POLI TIMISOARA a jucat cu Stuttgart, ci FC TIMISOARA. O alta echipa, cu alta IDENTITATE SPORTIVA – si stiti prea bine ce inseamna asta! Adica o echipa a carei identitate sportiva si al carei palmares coincide cu cele ale lui Fulgerul Bragadiru si AEK Bucuresti!

Asadar, domnule Ioanitoaia, nu hraniti minciuna in care se tarasc cei mai multi din suporterii timisoreni. Ei sustin o echipa – Fulgerul Bragadiru – infiintata de un om si ajunsa acum sub obladuirea unuia in orasul Revolutiei.

Cat despre acei timisoreni – de fapt, cam toti – care incearca sa contopeasca „Poli” si „FC” Timisoara in constiinta iubitorilor de fotbal… imi provoaca repulsie. Asumati-va trecutul si prezentul, baieti, altfel veti ramane in istorie!

Punct si de la capat (8 comentarii)  •  20 august 2009, 5:22

Cu Bourceanu si Parks pe teren alta era situatia pe tabela.
Poate ca Iancu si Sabau sa invete ceva din lectia asta si sa se rezume doar la jucatorii care pot ajuta echipa.
Nu are rost sa ai jucatori de umplutura in lot doar ptr. faptul ca sunt ieftini ptr. ca platesti inzecit ptr. asta.
Poli trebuie sa aduca jucatori de valoare si sa scape de umpluturi. Este mult de lucru la echipa si este nevoie cel putin de alti sase jucatori de valoare.

sut bara gol (29 comentarii)  •  20 august 2009, 8:44

exceptia infirma regula…chestie simpla de logica

Ricanantul (3 comentarii)  •  20 august 2009, 9:36

Stimate D-le Ioaniţoaia,

Departe de mine gândul de a vă vitupera, ori, mai rău!, de a dori să epatez pe un blog foarte citit, al unui site, de asemenea, extrem de citit.
Dar este inadmisibil şi strigător la cer faptul că la valoarea/ vârsta dvs. să apară greşeli gramaticale în opiniile postate şi, iarăşi mai rău, ca acestea să nu fie semnalate, corectate, retuşate, şterse cât mai repede.
Vorbesc de „să nu fi realist”. Impardonabilă cangrenă în inima limbii române, în care conjunctivul prezent – fie şi la formă negativă!- deşi se scrie cu doi „i” mereu, aici este amputat, handicapat de un „i” atât de important.
Tantum ergo, alimentaţi părerea general-răspândită(sau , in facto, chiar valabilă!), conform căreia minorităţile României n-au dovedit o acribie filologică remarcabilă sau măcar o croială gramaticală cu iz de prestanţă.

În altă ordine de idei, ştim cu toţii motivele, efectele oamenilor din fotbalului nostru şi nevoia acută, croniciza(n)tă de ceva aproape mesianic pentru a ne putea izbăvi de tumorile maligne de tip: Iancu, familia Becali, Borcea, Badea, Copos, Mititelu, Paszkany, Walter, Bosânceanu, Penescu, Condescu, Porumboiu etc.
Meliţăm în gol dacă încercăm să eludăm acest aspect, pentru că, nu-i aşa? , cu astfel de oameni mereu germanii, spaniolii, italieni ş.a. vor părea din altă nume. („extratereştrii”, ca să fiu pe placul publicului larg).
Nici dacă ar avea banii vesticilor, tot n-are face performanţă şi ar fi în aceeaşi mediocritate cluburile, fiindcă aceşti filistini erijaţi în „înţelepţii neamului”(tot din cauza mass-mediei, bineînţeles) n-au suflu, răbdare, pricepere în acest domeniu. Mai bine şi mai matematic spus: n-au nicio tangenţă cu NIMIC din lumea fotbalului.
Dar ei nici la capitolul pecuniar nu stau la fel de bine ca vesticii. Măcar la capitolul bani să fi fost cel puţin egalii celorlalţi, pentru că, vorba vine, la bani nu e nevoie de aşa multă eleganţă şi prestanţă…

Rumburak (4 comentarii)  •  20 august 2009, 10:01

@bach : denumirea „Poli” este marca inregistrata a Institutului Politehnic Timisoara.Cu alte cuvinte ei hotarasc ce echipa are drept sa poarte acest nume .Cand ei vor avea nevoie de sfatul tau in privinta asta probabil ca ti-l vor cere.
Sper ca ti-am provocat un pic de repulsie

DI-NA-MO (10 comentarii)  •  20 august 2009, 10:28

Nu i-am huiduit pe Marica si pe Lucescu ( doar ) pentru trecutul lor dinamovist, ci si pentru prezentul lor jenant. Al doilea, in special, fura si pacaleste de ani de zile in numele interesului national. A fost mereu un privilegiat, datorita caracterului care l-a impins mereu acolo unde sunt bani. A facut performanta, atat cat a facut, doar cu spate puternic, asigurat de catre ministerul de interne sau banii suspecti ai turcilor si ai ucrainenilor. Si acum are obiceiul sa ameninte si sa se smiorcaie de cate ori il apuca mania persecutiei. Dar niciodata nu recunoaste cand este ajutat de arbitri, cum a fost editia trecuta a Cupei UEFA si in dubla cu noi.
Spunea un filolog pe aici de investitori. Nu vom putea sa scapam niciodata de ei pentru ca sunt reprezentativi pentru romani, sunt dupa chipul si asemanarea romanului, de aceea sunt promovati mereu de catre presa, care e si ea, nu-i asa, dupa chipul si asemanarea romanului. In plus, mi se pare totusi o impietate sa fie pusi in aceeasi oala Borcea, Becali, Penescu, cu Iancu, Porumboiu, Basanceanu, Condescu si cel de la Urziceni. Sunt din ligi diferite.

PaSo (34 comentarii)  •  20 august 2009, 10:33

Da, au pierdut o batalie,dar prin eliminarea lui Sachtior si-au asigurat participarea in grupele EL, adica nu si razboiul.

@Ricanantul (1 comentarii)  •  20 august 2009, 10:36

Studiaza un pic istoria filologiei romanesti! nu ai auzit de Lazar Saineanu, Haim Tictin si Moses Gaster. mai apoi.. de celebrul Alexandru Graur? iti doresc multe succesuri! :))

Ricanantul (3 comentarii)  •  20 august 2009, 11:31

@DI-NA-MO
Faceţi două greşeli enorme, care vor face imposibilă acţiunea ( sau reacţiunea?) de metamorfozare a echipei dvs, Poli Timişoara (nu îi spun F.C, pentru că da, oraşul de pe Bega este universitar, la fel ca şi Clujul, Iaşiul şi Bucureştiul şi, până la urmă, tot dvs. veţi rămâne cu o imagine pătată pe propria răspundere).
Prima: NU EXISTĂ LIGI pentru aceşti oameni. Toţi sunt o apă şi un pământ. Iancu este chiar bucureştean giuleşteano-ferentarist prin naştere, (ne)educaţie, burtă şi culoare oacheşă a pielii. El chiar n-ar putea fi elementul decelării atât de forţate pe care atât de ostenativ o sugeraţi.
Ciobani, mahalagii, arbitri corupţi, bijniţari, dictatori, interlopi, hoţi ai statului. Ştiţi că toţi patronii intră în categoriile acestea. Ori în una, ori în mai multe.
Continuaţi-vă deziluzionarea prin susţinerea unui club artificial, incompatibil cu Institul Politehnic din Timişoara din toate punctele de vedere, mai ales din prisma patronului. Nu veţi putea extirpa tumoarea malignă, vă asigur, cu o astfel de atitudine. De fapt, n-o puteţi nici vedea.
Dacă dvs. consideraţi că Iancu are cea mai mică tangenţă cu Universitatea în general, cu tradiţiile şi spiritul fostei Poli, atunci eu încremesc şi promit că tac, pentru că va meritaţi soarta atunci.
Iar în al doilea rând, nu voi tolera tehnicile sofistice de uniformizare forţată şi falsă a românilor.
Nu, domnule, patronii NU SUNT os din osul românilor!
Curios lucru cum acolo unde nu există uniformizare- încercaţi să impuneţi, iar acolo unde există – o negaţi cu atâta vehemenţă.
Probabil că vă mişcaţi în spaţiul Realităţii, dar cu siguranţă nu în cel al Adevărului. E o diferenţă indicibilă.
Vorbeam de epatare, erijare în randul acestor spurcaţi ultratelevizaţi. De mass-media, creatoare de realităţi cu pensula. Dvs. sunteţi exemplul cel mai edificator, concludent pentru acestea. V-a fost mintea sucită cu acest patron de mucava, Iancu, cel dintr-o ligă aparte de Borcea(?!) şi vi s-a indus, sublimnal, ideea aceasta de antiromânism. Vă compătimesc.

@ @ricanantul
Regret nespus că dvs. aţi tras eclatanta concluzie că aş fi antisemit sau că aş nega valoarea filologilor români de origine evreiască.
Eu vorbeam strict de majoritatea etniilor din România, nu doar de cea de care aparţine d-l Ioaniţoaia, care adesea poceşte limba noastră. Articolul de faţă mi-e probă.
Spiritul de turmă şi Spiritul de Elită. Studiaţi „scindarea” asta a filosofilor români.

P.S: Nu sunt filolog, sunt doar un vorbitor de limbă română. La o adică, toţi ar trebui să ştim măcar scrie corect în limba ţării în care trăim. Nu e o chestiune de preţiozităţi filologice aici, ci de „pâinea cea de toate zilele”!

cfr3 (1 comentarii)  •  20 august 2009, 11:42

Asa e cum spuneti, d-le Ioanitoaia. Desi dupa meciul cu Sahtior, ne facuseram toti sperante… La fel a fost si dupa meciul AS Roma-CFR…
In alta ordine de idei, avand in vedere maniera dvs. eleganta de redactare a articolului, nu stiu de ce totdeauna trebuie sa apara si comentarii malitioase. Vedem cat de caustic a fost „Ricanantul”, cautand cu lupa greseli de ortografie in textul dvs. Cu atat mai penibil este faptul ca tocmai in textul lui critic apar cateva greseli, cu care, evident, a fost mult mai ingaduitor, si care nu sunt „inadmisible”…
Dar hai sa vedem ce apare in textul Ricanantului: „efectele oamenilor din fotbalului nostru” in loc de „fotbalul nostru”, „germanii, spaniolii, italieni” in loc de „italienii”, „tot n-are face performanta” in loc de „n-ar face”, si „filistinii” in loc de „filistenii”.
Jenant…
Inca o data, felicitari d-lui Ioanitoaia.

stresu (81 comentarii)  •  20 august 2009, 12:07

Nu cu mult timp în urmă, domnul Iancu ironiza Steaua că s-a făcut de râs în grupele ligii campionilor. Cu părere de rău ţin să subliniez că POLI s-a făcut de râs şi nici măcar n-a intrat în grupe.
Lucescu spunea dupa meciul lor, că speră ca Poli să demonstreze că n-a fost o întâmplare. Din păcate a avut dreptate: A FOST O ÎNTÂMPLARE.
Din punctul meu de vedere meciul a fost pierdut înainte de a începe, iar principalul vinovat este Sabău.
La meciurile cu Shatior, s-a văzut o tactică: s-au pus cu fundu în poartă. In meciul de marti, nici măcar acest lucru nu l-au făcut, dar nici de ieşit la joc n-au făcut-o.
Păcat… Stutgart, cu toţi HLEB-ii lor, puteau fi surprinşi, puteau fi bătuţi.
Dar, daţi-mi voie să remarc şi resemnarea, mult prea timpurie a timişorenilor.
Dar, aşa suntem noi românii: ne mulţumim cu puţin: i-am bătut pe ucrainieni, ce rost mai are să ne forţăm cu nemţii !
Păcat !

Ricanantul (3 comentarii)  •  20 august 2009, 12:10

@cfr3
Una e să scrii un comentariu, alta e să apari pe prima pagină a unui site atât de vizitat.
Una e să greşeşti din grabă( la o adică, daca ştiu că germanii şi spaniolii sunt „articulaţi”, de ce n-ar fi şi italienii? :)) ), alta e să faci o confuzie gramaticală.

Dar dvs., dintr-un imbold părtinitor şi arbitrar, vreţi să scoateţi pe cineva basma curată doar pentru a vă ventila ego-ul.
Şi, o ultimă observaţie, care totalmente se impune.
Filistin este unica versiune corectă în contextul dat şi aici chiar de filologi aş fi susţinut. Faceţi o confuzie URIAŞĂ! Aţi reţinut, aţipit fiind, la Biserică, de filisteni.

Nici aici nu e vorba de preţiozităţi.

FILISTÍN, filistini, s.m. (Livr.) Om mulțumit de sine, fățarnic, laș, mărginit. – Din fr. philistin.

FILISTEÁN, filisteni, s.m. Persoană care făcea parte dintr-o populație antică stabilită în sec. XIII-XII a.Cr. în sudul Palestinei, pe țărmul Mării Mediterane. – Din fr. Philistins.

Oare cine greşeşte şi vorbeşte fără să aibă acoperire? Filistean, după cum m-aţi „corectat” în context, era la fel de „potrivit” ca şi un extraterestru luptând de partea lui Mihai Viteazu.

Sper că v-am edificat şi sper că nu veţi tăgădui şi dexonline.ro şi ultimul DEX, aşa cum aţi făcut cu afirmaţiile mele.

Dan Timis (1 comentarii)  •  20 august 2009, 13:47

Remarc faptul ca, comentarile acestui articol, sunt in majoritatea lor, negative la adresa echipei Politehnica Timisoara si recunosc in vorbele comentatorilor, multa, foarte multa frustrare la adresa echipei si a orasului. Imi pare rau de ei, sunt oameni chinuiti de complexe si sentimente de inferioritate, …justificate de altfel !!! Banat uber Romania !!!

colonel (6 comentarii)  •  20 august 2009, 13:54

da, dinamo e dusmanul timisoarei; de aia poli transfera in draci, jucatori la dinamo, iar cand e cazul, le da si meciurile..pai sunt datori de la eliberarea din puscarie, a marelui ganditor-patron, iancu…..

ala (8 comentarii)  •  20 august 2009, 14:18

@Ricanantul ………….esti trist

Mirror (3 comentarii)  •  20 august 2009, 14:19

O chestie destul de interesanta am observat si eu…Timisoara este o echipa care desi are obiective destul de inalte inca mai foloseste formula cu 2 inchizatori clasici(Alexa si Bourceanu)-ca dovada si faptul ca marcheaza destul de putin(in primele 3 etape din Liga 1 are doar 3 goluri marcate). Mi se pare ca cam invechita mentalitatea lui Sabau de a juca mai degraba defensiv si preocupat sa distrugi jocul adversarului decat sa ti-l impui pe al tau atata timp at Poli se vrea a fi o echipa europeana si care se bate la titlu. E o simpla observatie si poate ca gresesc dar eu asta am observat.

suporter fericit (6 comentarii)  •  20 august 2009, 14:30

finala cupei romaniei…CFR Cluj-Aek fulgerul bragadiru 3-0….numai din acest scor va puteti da seama de forta acestei echipe

red (36 comentarii)  •  20 august 2009, 14:36

vad unii pe aici care va judeca ptr niste greseli gramaticale
aici vb despre fotbal nu despre limba romana care oricum nu este o limba asa importanta si are o gramatica tampita inventata de unii cu capul mare care au construit invatamantul de rahat care exista in romania
nu judec pe nimeni si bravo voua ca stiti si pretuiti limba romana dar nu inseamna ca ar trebuie sa fim cu totii ca voi
asta este unii din care scriu pe blog am avut parte de o educatie mai slaba …si ce i cu asta …ne putem exprima sentimentele si asa cu niste greseli minore

de la tm (1 comentarii)  •  20 august 2009, 16:02

am avut rabdarea sa citesc toate comentariile, fiindca articolul mi se pare suficient de realist. adica nu prea avem valoare, insa nici viziune, daruire nu prea avem cu care sa compensam putin/mult sau cat e nevoie…

cat despre comentarii…majoritatea sunt niste distrusi care nu stiu, de fapt, ce vor sa demonstreze. mai bine s-ar uita putin la echipele lor, trecutul echipelor si anturajul lor inainte de a comenta de altii. sper ca a fost suficient de clar…

hai poli!!!

PS: nu incepeti iar cu teoriile cu fc timisoara si liga a 4-a ca voi nici macar nu stiti pe ce lume va aflati. ca sa nu zic mai multe.
Disclaimer: POLI nu e echipa perfecta cu patronul si anturajul perfect (in caz ca cineva a inteles ca sustin asa ceva)

Pantera MOV (9 comentarii)  •  20 august 2009, 16:30

Mestere, e realist articolul, dar se vede ca e scris de la Buc. adica de la cca. 600 KILOMETRI ! E FOARTE GENERAL! Concret, noi(lasand valoarewa la o parte…) avem DOAR DOUA VARFURI=Bucur si Parks! Unul s-a accidentat, asa ca am facut o IMPROVIZATIE: a jucat Maghera, care NU E VARF!!!! Ori la nivelul asta nu poti juca cu strungarul in locul soferului, ca risti! Si o a doua chestie, Sabau a facut o mutare (cacialma, care nici la poker nu reuseste , dacat f. rar…) a jucat cu Scutaru inchizator! Baiatu’ se pare „de perspectiva”, DAR NU ACUM si NU LA ACEST NIVEL. El se retragea cu adversarii, pana unde voiau aia sa se duca……

@ (13 comentarii)  •  20 august 2009, 17:15

Nu se spune „să nu fi realist”, ci „să nu fii realist”. Cu siguranţă este vorba de o omitere, din neatenţie.

ian rush (5 comentarii)  •  20 august 2009, 18:45

Ce lipsa de experienta tot bagati voi ba?Lipsa de experienta in ce ?In fotbal?Timisoara are echipa de mai de mult decat Stutgart banuiesc.Ce lipsa de experienta?
Asta-i valoarea si cu Sahtior s-a vazut cum s-au calificat,aparandu-se ca disperatii in ambele meciuri.

Comentează