Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Fotbal nebun

Scrisesem acest text după-amiază, cînd Sabău era numit la Dinamo. Pe seară, el a renunţat. Vi-l ofer, tocmai pentru că articolul exprimă nu neapărat faptul că am avut dreptate prezicîndu-i o viaţă grea Moţului, ci mai ales pentru că situaţia […]

vineri, 19 iunie 2009, 4:51

Scrisesem acest text după-amiază, cînd Sabău era numit la Dinamo. Pe seară, el a renunţat. Vi-l ofer, tocmai pentru că articolul exprimă nu neapărat faptul că am avut dreptate prezicîndu-i o viaţă grea Moţului, ci mai ales pentru că situaţia în sine vorbeşte despre starea fotbalului nostru. În text găsiţi motivaţiile renunţării lui Sabău.

Nicolae Badea mi-a confirmat ieri că Sabău va fi noul antrenor al „cîinilor”, numire neagreată însă de fraţii Becali. Dar aceştia ar fi lăsat-o mai moale după ce în FAVOAREA MOŢULUI ar fi intervenit Hagi, fostul său coechipier de la Brescia şi de la echipa naţională. Personal, nu cred. Aşa cum îl ştiu eu, şi pretind că-l ştiu, „Regele” n-are nici o legătură cu povestea respectivă. Mîndru şi orgolios, absolut pe drept, Hagi nu se bagă nici pentru el, darămite pentru alţii.

Cert e că fraţii, cei mai influenţi impresari din fotbalul nostru, dar şi recunoscuţi suporteri dinamovişti, continuă să fie supăraţi pe Sabău. Ieşit deunăzi pe GSP TV, Ioan a avertizat că vreo 5-6 dintre jucătorii roş-albi reprezentaţi de ISM NU-L DORESC pe Sabău. L-ar prefera pe piteşteanul Ionuţ Badea pentru că, fiind mai tînăr, pasămite i-ar înţelege mai uşor. Ar fi mai aproape de vestiar.

Ar trebui ţinut cont, pînă la un punct, şi de părerea jucătorilor. În privinţa celor din Groapă, nu prea ar fi însă cazul. Contabilizînd excesele şi rezultatele lor recente, deducem lesne cam ce le-ar plăcea lui Torje, lui Pulhac, lui Izvoranu şi altor cîtorva: SĂ N-AIBĂ ANTRENOR! De ce să transpire bieţii băieţi cînd ar putea să belferească şi să tragă un chef pe săptămînă ?!

Judecînd reacţia impresarilor, să convenim mai întîi că aceştia sînt în fotbalul de pretutindeni un rău necesar. Apoi şi că rişti să-ţi pui lumea în cap dacă le dai dreptate. Opinia mea e însă că în împrejurarea de faţă Ioan şi Victor Becali chiar au. Deoarece Bistriţa şi, punctual, Sabău I-AU PĂCĂLIT cu Sepsi, pe care l-au cedat la Benfica pentru 1,8 milioane de euro fără măcar să-i fi informat pe cei doi! Cu a căror firmă jucătorul amintit se găsea sub contract. Deşi fraţii îl duseseră gratis pe Sepsi la Gloria, ba îl şi sprijiniseră financiar în repetate rînduri, Moţul s-a deplasat el însuşi la Lisabona ca să perfecteze transferul. Act neobişnuit, căci nicăieri un antrenor nu participă la negocieri, nu-i treaba lui să vîndă sau să cumpere fotbalişti. Astfel s-a şi ajuns ca Sabău, primind o cotă din suma transferului lui Sepsi, să încaseze de la Pădureanu 400.000 de euro salariu pe ultimul an!!!! Asta în condiţiile în care Gloria, clasată la finalul campionatului pe locul 13, a scăpat cu emoţii de retrogradare.

Logic, veţi zice că nu-i cazul să-i compătimim pe fraţii Becali. Au pierdut o dată după ce au cîştigat de atîtea ori. Ca atare, are balta peşte. De acord, întru totul de acord. Pe de altă parte însă, luînd în calcul opoziţia acestora şi, mai departe, a „cîinilor” reprezentaţi de ei, merită presupus că Sabău NU VA FI ÎNTÎMPINAT CU FLORI în Ştefan cel Mare. Unde n-ar fi exclus ca butoiul cu pulbere să sară în aer chiar mai repede decît îşi imaginează acţionarii.

Comentarii (42)Adaugă comentariu

durden (338 comentarii)  •  19 iunie 2009, 17:12

hai frate ma lasi cu becaliotii?!d-aia nu mai pot eu,ca au fost pacaliti o data!ei sunt cancerul fotbalului romanesc si tebuiesc extirpati daca vrem vreodata sa mai evoluam!!!

mihai (2 comentarii)  •  19 iunie 2009, 17:24

Ne-am saturat ca dvs.domnule Ioanitoaia sa scrieti in favoarea fratilor Becali.Acestia au distrus fotbalul romanesc.Bravo lui Sabau ca-i infrunta.

FANDIROMA (33 comentarii)  •  19 iunie 2009, 17:25

ACESTI DOI FRATI AU AJUNS IN FOTBALUL ROMANESC MAI CEVA DECAT CONDUCATORII DE CLUBURI.EI DAU VERDICTE ,EI NUMESC PRESEDINTI,EI NUMESC ANTRENORI.CHIAR CONTEAZA FAPTUL CA SUNT FANI DINAMO PENTRU A NUMI UN ANTRENOR ACOLO?!PAI DINAMO ARE SI ALTI FANI IN AFARA FRATILOR.CUM ARA ARATA TOTUL DACA FIECARE AR VREA SA-SI IMPUNA UN ANUMIT FAVORIT?!ACESTI DOI INFRACTORI NECONDAMNATI MI SE PAR INTRUCHIPAREA NESIMTIRII SI A GROBIANISMULUI.IAR PRESA(O PARTE DIN EA)ARE O MASURA DE VINA.I-A INVITAT PRIN TALK-SHOW-RI,LE-A CERUT DECLARATII ,LE-A LUAT INTERVIEW-RI.IAR EI SE COMPORTA DE FIECARE DATA SI CU PRESA ,SI CU TELESPECTATORII MAI RAU DECAT IN CEL MAI NENOROCIT GHETTO.INJURA,SCUIPA,LOVESC,AMENINTA.CINE-AU AJUNS ,FRATILOR,ASTIA DOI AUTOINTITULATI BINEFACATORI AI FOTBALULUI?!CHIAR TREBUIE SA APAR EI IN FIECARE PEISAJ?!MAI LASATI-NE CU EI!SUNT ALTI OAMENI CARE MERITA ASCULTATI IN MATERIE DE FOTBAL.

cristi (1 comentarii)  •  19 iunie 2009, 17:35

Mendoza este iar la Steaua,intrati pe google la andreas mendoza wiki!!!!!!!!!!!!

ba(la)nel (66 comentarii)  •  19 iunie 2009, 17:39

giovani ii aduce aminte aminte lui sabau de omul pe care l-a omorat cu masina…el, giovani, ce-a patit cand a lovit un tanar pe trecerea de pietoni de la barbu vacarescu? oare nu a fost absolvit de orice vina tocmai ptr ca si el, ca si sabau, erau la dinamo in timpul respectivelor evenimente?

asa ca…sa fim seriosi…

florinch (6 comentarii)  •  19 iunie 2009, 17:42

Normal ca jucătorilor reprezentați de frații Becali le-ar conveni Ionuț Badea si nu Sabau.Le este frica sa nu-i pună la munca „moțul” si sa le interzică sa mai meargă prin cluburi.Cui nu-i convine sa se duca la echipa a II a sau sa plece dacă-și găsește echipa care sa dea banii ceruți de conducerea clubului.Daca nici anul acesta jucătorii ce vor rămâne nu vor pune osul la treaba inseamna ca au ceva la cap.

Razvanica (8 comentarii)  •  19 iunie 2009, 17:59

Sabau a terminat cu Bistrita pe locul 6, ceea ce Badea si Razvan Lucescu nu au reusit la echipele lor. Cu locul ala ar fi prins Europa League daca am fi avut tot atatea reprezentante.

kily (170 comentarii)  •  19 iunie 2009, 18:03

Sa intelegem ca se inlocuieste un samsar de jucatori cu altul, recte Rednic vrs Sabau…?!
In cazul asta, cum ar zice ardeleleanul: „Faina trebusoara!”

florin (1 comentarii)  •  19 iunie 2009, 18:11

niste nemernici fratii bercali,sunt numai dupa interes daca sunt caini sa lase rautatile,***

costan (20 comentarii)  •  19 iunie 2009, 18:20

Sunt din Bistrita si as fi mandru ca sabau sa reuseasca sa castige un titlu cu dinamo.Cum urmaresc fenomenul fotbal de aprox.50 de ani pot sa spun ca Gloria n-a avut nici cand un antrenor mai slab ca sabau.Sunt de acord cu cei care ii blameaza pe fratii Fecali,dar din pacate trebuie sa le dau dreptate.Daca e sa vedem niste antrenori buni pentru Dinamo de ce nu s-a gandit nimeni la Grigoras,Ionut Popa sau antrenorul de la Medias,care a aratat ca a construit o echipa, ce a demonstrat ca stie fotbal,pacat ca au avut ghinion.

andrei90 (7 comentarii)  •  19 iunie 2009, 18:31

:)) nici dumneavostra nu credeti ce scrie propriu ziar ?

Anotak (31 comentarii)  •  19 iunie 2009, 18:40

Sa rezolvat,Sabau nu mai vine la Dinamo.Toata povestea sa contramandat,nu vrea sotia lui Sabau si gata.

termometru (4 comentarii)  •  19 iunie 2009, 18:59

Acest articol are o problema de logica si una principiala.

1. Problema de logica – daca Padureanu si Sabau au putut vinde un jucator ABSOLUT LEGAL fara sa fie nevoie in vreun fel de acordul domnilor Becali, inseamna ca domnii Becali nu au fost pacaliti, intrucat ori nu aveau drepturi, ori le aveau dar neexclusiv.

Daca domnii Becali au fost pacaliti si Sepsi a fost jucatorul lor, inseamna ca pot dovedi asta cu acte. Pe vorbe fluturate la TV nu merge. Daca au DREPTATE se pot adresa judecatoriei. Atat timp cat se limiteaza sa injure, cred ca este mai bine sa lasam problema la nivel de Pipera si sa nu o mai luam in seama.

2. Problema de principiu – Dinamo a fost paine pentru afacerea celor doi frati. Cei doi trebuie sa ii fie recunoscatori lui Dinamo si nu sa saboteze clubul, indiferent de motiv. Nu vreau sa mai subliniez si faptul ca cei doi Becali se si declara suporteri dinamovisti, intrucat – strict in opinia mea – aceasta pretinsa apartenenta insulta clubul.

Clanul Becali are meritele sale ca deschizator de drumuri in impresariatul sportiv profesionist, insa in acest moment paraziteaza competitia interna aducandu-i prejudicii mari.

Propun ca noul salut in Romania sa fie „NU Becali”.

Ripensia (17 comentarii)  •  19 iunie 2009, 19:14

„Mîndru şi orgolios, absolut pe drept, Hagi nu se bagă nici pentru el, darămite pentru alţii”. Nu zice nimeni ca Hagi nu a fost un jucator de exceptie! Nu inteleg insa de ce nu a facut performanta la cluburile mari! Cei ce l-au vazut jucind pe Dobrin sint indreptatiti sa aiba dubii in priviinta suprematiei „regelui”, jucator care n-a dat niciodata cu capul in mingie si care a avut piciorul drept numai ca sa nu cada! Prea multe superlative, zic eu!

Freddy Rekla (28 comentarii)  •  19 iunie 2009, 19:22

Trist…
Foarte trist.
2 samsari dicteaza ce si cum la echipa Ministerului de Interne. Ca stelist, ar trebui sa sar in sus. da’ nici la noi nu e mai bine.

Freddy Rekla (28 comentarii)  •  19 iunie 2009, 19:26

@ Ripensia:
Corect, 110% corect!
Hagi ar fi avut si Drept daca se hotara sa il urmeze pe „Procuroru’ „, si nu ASE-ul [sau ce crede el ca a facut].
Cat cu capul…

Bula (17 comentarii)  •  19 iunie 2009, 19:28

Jucatorii nu-l doresc pe Nelutu? Eu cred ca mai degraba fratia Becali nu-l agreaza. Jucatorii sint folositi – majoritatea sint deja in vacanta – ca masa de manevra, pt. ca dupa prestatia din finalul sezonului n-ar avea atita tupeu sa se pronunte in priviinta antrenorului! Tupeul este al fratilor ciobanasi! Acesti pretinsi suporteri dinamovisti ar trebui inlaturati din preajma cercului de conducere din Stefan cel Mare pt. ca au adus prea multe prejudicii clubului!

j (5 comentarii)  •  19 iunie 2009, 19:40

ripensia,cat de prost poti sa fii…hagi a fost poate cel mai talentat jucator de la maradona incoace,la egalitate cu zidane,as zice. cand lua mingea,se vedea. ia vizioneaza cateva clipuri pe youtube,sa te lamuresti. pt ca ai memoria prea scurta. ori nu te duce procesorul.

mihai (20 comentarii)  •  19 iunie 2009, 19:50

Domnule Ioanitoaia, sincer sa fiu, eu tot nu inteleg ce tot intoarceti ideea pe toate partile, ba-i tineti partea lui Sabau, ba pe-a fratilor Becali. Eu zic ca presa ar trebui sa fie mai clara in ceea ce priveste personajele care ar trebui promovate in viata publica in general si in cea sportiva in special. In sensul, ca orice comparatie sau alaturare de nume intre Sabau si fratii Becali sunt o jignire la adresa lui Sabau si a tuturor oamenilor rezonabili din Romania si din lume. Acesti 2 indivizi pe linga faptul ca au monopolizat piata transferurilor din Romania si se „supara pe toti” oridecite ori se mai ridica cite un alt impresar, au si compromis complet imaginea fotbalului si a fotbalistului roman, datorita faptului ca jucatorii detinuti de acesti 2 impresati sunt umflati in meciuri aranjate, apoi se vind afara (de obicei la echipe „renumite” din Grecia, Georgia sau Cipru) si bineinteles ca de obicei nu rezista mai mult de 3-4 luni dupa care se intorc in tara, adicatelea nu s-au acomodat cu clima. Eu va sfatuiesc sa va straduiti sa bagati in seama si sa faceti cunoscuti numai oameni de valoare si cu caracter ai sportului romanesc, care poate ar dori sa se implice mai mult si, de ce nu, sa cistige un ban meritat din sport sau activitati colaterale, dar care nu au loc de aceasta clica de „cocalari” care cu tupeu, coruptie si evaziuni au ajuns sa dicteze in sport si in Romania. Dupa mine este o rusine sa fim la cheremul unor oameni precum : Dragomir, Becali, Borcea si altii de aceeasi teapa. Intre ei si toti borfasii romani care ne fac de rusine peste tot pe unde ajung nu exista nici o diferenta de educatie sau cultura, ci doar de modul in care se „descurca”.

15 ani dupa Hagi (1 comentarii)  •  19 iunie 2009, 20:02

suntem la 15 ani dupa Hagi si nu am mai scos un super talent, Mutu nu a realizat nimic, in afara ca a ajuns la Chelsea unde a dat-o in bara.
Va plangeti ca Hagi nu avea picior drept? Sabau era piciorul drept al li Hagi, un mijloc atat de balansat din punct de vedere al talentului nu vom mai vedea ani de zile in nationala romaniei. Imi aduc aminte de Sabau prin 1987 pe un stadion in Campia Turzii jongland cu mingea in timpul liber. A fost un mare jucator, insa timid si nu cred ca a fost impresariat de jegoshii care scuipa in el acum.
Chiar asha indolienic e Ioan Ovidiu Sabau de il bashcalim cu noroi alaturi de personaje de joasa spetza? Mai multa decentza domnilor!

ionel (16 comentarii)  •  19 iunie 2009, 20:13

Stiu doar un lucru: atata vreme cat clanul Becali va avea un cuvant de spus in fotbalul romanesc, acesta va avea de suferit. Foarte bine a procedat Sabau. Si ca l-a dus pe Sepsi la Benfica. Fratii Becali il vindeau probabil la mafia cecena din Grozny sau in Uzbekistan, acolo unde comisionul la negru e cel mai gras si devalizarea cluburilor de banii din transfer e mai usoara. Si foarte bine daca renunta la Dinamo. Sa antreneze Giovanni sa vedem ce succes va avea cu Pulhacii lui

Ai dat-o in bara cu Craiova (2 comentarii)  •  19 iunie 2009, 20:34

Imi aduc aminte articolul in care infierai criticile aduse artificiului prin care Craiova a primit licenta. Comentariul meu l-ai cenzurat dar articole de genul : http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/viorel-duru-craiova-nu-primise-licenta-dar-a-gasit-o-metoda-de-eludare-a-criteriului-financiar-143601.html nu se mai pot cenzura. Scrie unul in care recunosti ca ai gresit.

culita tarata trita fanita (4 comentarii)  •  19 iunie 2009, 20:50

Ooof, se vede de la o posta ca toate articolele din GSP sunt anti-Sabau si pro-Becali. Oare de ce? Nici nu se pot compara cei doi, nici la valoare, nici la caracter. Sabau a facut minuni la Bistrita prin faptul ca a mentinut-o in prima liga. Fiti siguri ca daca el nu revine Gloria va retrograda in sfarsit. Blaturi nu au mai fost, in orice caz.
Faceti rau fotbalului aparand interesele samsarilor. Sper ca aveti decenta sa publicati acest comentariu.

Tot Nea Caisa (222 comentarii)  •  19 iunie 2009, 20:51

Un articol bun, domnule Ioanitoaia, care surprinde bine si nuantat esentele subiectului. As mai adauga si eu ceva: pe Sabau jucatorii nu-l vor, impresarii nu-l vor, o parte din actionari nu-l vor; atunci de ce l-au facut sa-si lase echipa si au purtat negocieri cu el? Iar in transferul la Benfica, nu cred ca fratii Becali au avut drepturi, ci mai degraba au prins un fir si au vrut sa traga de el, dar nu cred ca Sabau a facut lucrurile de capul lui, decizia trebuie sa fi fost a lui Jean Padureanu. In opinia mea, fratii Becali ar trebui sa zica merci, la ce jucatori au oferit dinamovistilor, ca mai au jucatori impresariati de ei in lotul lui Dinamo.

bronx (2 comentarii)  •  19 iunie 2009, 21:13

Cateva cuvinte de spus (apropo sunt stelist)……..Daca Ioanitoaia ar fi avut si gandurile pe care Termometru le-a exprimat si ar fi suplimentat cu acestea si totodata ar fi coroborat cu spusele mentionate de „Ripensia” ……ar fi fost mai mult decat un super articol…….. Niste jeguri promovate de presa pentru interese personale (nu neaparat meschine…ci poate pentru afirmare in meserie…..)….. sa speram ca sunt ale tineretii valuri (valuri purtate de nevoi personale) si odata cu varsta vor avea si alte valori de analizat….
P.S. „J” esti un mare bou……nu ai inteles nimic

auxboy (2 comentarii)  •  19 iunie 2009, 21:26

adevarul e ca personajele negative sunt celele mai mediatizate. . . pentru ca presa este interesata doar sa faca audienta cat mai mare si sa-si vanda marfa cat mai bine. Voua nu va pasa deloc de fotbal asa cum ati facut voi spotu ala al vostru. . . aia e o chestie doar asa de imagine. dak v-ar pasa de fotbal nu ati mai mediatiza toti aceste personje de mahala.

auxboy (2 comentarii)  •  19 iunie 2009, 21:28

scz de greseala toate personajele 😀 😀

daniel v. (12 comentarii)  •  19 iunie 2009, 21:47

fratii becali nu prea adus argumente, giovani se pricepe mai ales la scuipat; sabau e, ca om, cu 7 clase deasupra lor

dan_buc (294 comentarii)  •  19 iunie 2009, 23:50

Si daca Sabau s-ar fi impotrivit transferului lui Sepsi la Benfica, care era treaba ? La Bistrita nu Sabau comanda !!!! Personal imi pare rau ca Sabau nu mai vine dar asta e mergem mai departe , nu s-a terminat lumea aici !!!
@ ripensia !!! : Bine ma asa e ca tine, Hagi a fost un jucator slab !!!! Esti multumit ? Eu l-am prins pe Hagi nu din 90′ ci din 80 ‘ si stiu foarte bine cine si ce a reprezentat Hagi atit la juniori cit si la seniori .

peste (1 comentarii)  •  20 iunie 2009, 0:09

pt ripensia : nu cred ca poti sa compari 2 jucatori care au jucat la 15-20 ani diferenta .Nu o sa se termine niciodata cu intrebarea „care a fost mai bun Pele sau Maradona” .Cat despre Hagi ce sa zic a fost mare tati .Daca am mai avea acum unul ca el , sigur nu ajungeam in urna 3-4 valorica din europa.

neamtzu (13 comentarii)  •  20 iunie 2009, 1:11

Dle Ioanitoaia,

Adik sa intelegem ca vreti sa legalizati afacerile mafiote pe care fratii Becali incearca sa le desfasoare??!!
E logic ca nu au avut nici un drept la Sepsi, pt ca numai cluburile pot detine si vinde drepturile federative ale jucatorului…Restul e poveste si piata neagra, k pe timpul sclavilor…Becali G&V incearca sa scoata bani de pe urma unor fotbalisti, asa zisi „crescuti” de ei, vezi si cazul Zicu, Bratu etc…Trebuie sa se termine odata aceste smecherii de Pipera…Cel mai mult mi-e frica ca aceasta activitate parazitara s-ar putea muta in Ghencea…Filiera Terek e prima piata de teste pt clanul Becali…luati de urmariti….

mario (1 comentarii)  •  20 iunie 2009, 5:11

ideea e simpla…..domnul sabau incearca s-o faca si pe impresaru…..fratii becali ( golani cum incearca presa sa-i scoata) se pricep al dracului de bn la aceasta meserie si sunt ingrozitor de influenti

paul (1 comentarii)  •  20 iunie 2009, 9:09

pt termometru

Hai „nu becali”, frate!
sa ai o zi buna, f logic comment!

Aurel (48 comentarii)  •  20 iunie 2009, 18:12

Domnule Ioanitoaia, verifica Domnule inainte de scrie (pardon, a da cu bata in balta). ATI FOST un jurnalist respectat. Dar pupati pe unii unde n-ar trebui dupa ce au scuipat in direct confrati de breasla de-ai Domniei tale. JENANT.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  20 iunie 2009, 19:04

Ce antrenor paote fi ala care declara :CRACIUNUL-sarbatoare pagina? Apoi incearca sa-i traga pe altii pe sfoara…Rednic n-a fost bun ,pt.ca uneori parasea echipa ca sa-si vada poate citeva ore familia in Belgia?Oare noi n-am fi facut la fel??? Si e inlocuit cu unul care paraseste echipa pt.ce???Sa participe la reuniuni religioase ale uneia din cele mai periculoase secte din Romania????Pai avea dreptate Gigi Becali—dupa ce Dinamo avea o stema dubioasa isi mai punea si antrenor pocait.

Lui DAN BUC (4 comentarii)  •  20 iunie 2009, 20:07

Sigur, lumea nu s-a terminat aici, odata cu renuntarea lui SABAU. Dar pentru DINAMO lumea s-a terminat demult, demult. Inca din 89. Oricat a incercat Borcea s-o reinvie folosind de cateva ori ca nimeni altul magicele butoane, asa cum zice un cantec, ce e mort, mort ramne…Tu insa poti continua sa tragi cu prastia in vrabii…

motordecautare (1 comentarii)  •  20 iunie 2009, 21:19

Am o rugaminte domnule ioanitoaia, va rog sa declarati public ca nu stiati de spre mizeria din fotbalul romanesc si ancheta DNA v-a surprins. Hai va rog eu frumos.

Juve (1 comentarii)  •  21 iunie 2009, 1:13

De acord

speedofmind (13 comentarii)  •  21 iunie 2009, 13:42

Greu de spus cine ar avea dreptate in conflictul dintre Becali Brothers si Sabau ot Bistrita; s-a dedulcit ardeleanul la placinta pacatosilor si acestia il musca de fiecare data cand au ocazia. Treaba lor. Dar e neverosimil ca niste samsari sa decida cine antreneaza, indiferent despre ce echipa e vorba. Ma mir ca actionarii pleaca urechea in problema asta la parerile puerile a unor neaveniti. Daca vor sa nu-si risipeasca banii ar trebui sa judece dupa criterii stric sportive deoarece munca antrenorului e pe plan sportiv. Sunt curios cat va ramane si Rednic, chiar daca esecul din editia asta de campionat isi are simburele in loja…

@motanul incaltat : „Ce antrenor paote fi ala care declara :CRACIUNUL-sarbatoare pagina? Apoi incearca sa-i traga pe altii pe sfoara…” Craciunul chiar ca e o sarbatoare de dinainte de crestinism … greu fara cultura generala …

@Ioanitoaia: am castigat in urma cu 2 luni un tricou al stelei, la emisiunea dumneavoastra. Va rog sa ma ajutati sa intru in posesia acestuia. Va multumesc.

asasiasa (1 comentarii)  •  21 iunie 2009, 14:09

motanule incaltat, craciunul numai sarbatoare crestina nu este … mai citeste
si ce legatura are credinta cu meseria ??

Marius (6 comentarii)  •  22 iunie 2009, 13:07

Nu mai spuneti tampenii in legatura cu a 2-a mare sarbatoare ca crestinilor.
Adevarul este ca sarbatoarea Nasterii Domnului s-a suprapus unei sarbatori pagane.
PRICEPUT?
P.S.: Eventual, cautati in DEX ce inseamna suprapus.

Marius (6 comentarii)  •  22 iunie 2009, 13:10

erata: „… a crestinilor”

Comentează