Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Omul potrivit

Contrar părerii unora, Răzvan a remarcat “jocul tactic perfect” făcut de Dănciulescu

Ionel Dănciulescu n-a fost niciodată un răsfăţat 
al “naţionalei”. În ciuda faptului că e, după Dudu Georgescu (252), Cămătaru (198) şi Radu II (190), al patrulea marcator all […]

luni, 8 iunie 2009, 7:00

Contrar părerii unora, Răzvan a remarcat “jocul tactic perfect” făcut de Dănciulescu

Ionel Dănciulescu n-a fost niciodată un răsfăţat 
al “naţionalei”. În ciuda faptului că e, după Dudu Georgescu (252), Cămătaru (198) şi Radu II (190), al patrulea marcator all time din campionatul intern, cu 185 de goluri, el a bifat sîmbătă abia a 7-a selecţie. Pe rînd, Iordănescu şi Piţurcă nu prea l-au băgat în seamă, chiar dacă primul l-a folosit în memorabilul “amical” de 5-1 cu Germania, disputat pe 28 aprilie 2004. Prilej cu care Danciugol şi-a făcut DATORIA CU PRISOSINŢĂ, înscriind de două ori.

Născut pe 6 decembrie 1976, actualul dinamovist începuse să-şi ia gîndul de la tricoul reprezentativei. Invitat în emisiunile pe care le realizez la televiziune şi la radio, a părut mai degrabă abătut decît necăjit cînd am adus vorba despre asta. “A venit timpul celor mai tineri, aşa că echipa naţională e un capitol ca şi încheiat pentru mine”, zicea resemnat.

Probabil că în sinea lui nu-şi pierduse speranţa, dar evita s-o recunoască public. Pe lîngă calităţile de fotbalist exponenţial, avînd şi mult bun-simţ, prefera să ocolească subiectul. Încerca să braveze.

Iată însă că, o dată cu numirea lui Răzvan, lui Dănciulescu i s-a mai oferit o şansă. Scoţîndu-l de la naftalină, noul responsabil al “tricolorilor” L-A TITULARIZAT surprinzător în întîlnirea cu Lituania. Deşi România a cîștigat la Marijampole, victorie indiscutabilă, Dănciulescu nu s-a numărat printre remarcaţii partidei, listă deschisă de Chivu, Rădoi, Ghioane şi Marica.

Într-adevăr, n-a prins o zi deosebită, ceea ce 
nu justifică însă atitudinea celor ce s-au repezit să-i solicite selecţionerului, inclusiv pe blog-ul Gazetei, să renunţe la golgeterul din Ştefan cel Mare. Reacţia contestatarilor a mers pînă acolo încît, din dorinţa de a ironiza inutil, unii au scris că “Danciulescu mai poate marca doar în meciuri aranjate”

Înaintea tuturor, însuşi Răzvan n-a ezitat să sară în apărarea veteranului pe nedrept pus la zid. L-a lăudat, argumentînd că “a făcut un joc tactic perfect”. În acelaşi registru, ex-internaționalii Ilie Balaci şi Viorel Moldovan au declarat duminică la Recursul etapei, pe GSP TV, că Dănciulescu n-ar trebui SĂ LIPSEASCĂ DIN LOT. Că e un jucător foarte util “naţionalei”. Balaci a insistat că “l-aş fi convocat mereu în ultimii ani”.

Nici eu nu mă alătur celor ce pretind, sau măcar sugerează, că atacantul amintit a terminat benzina şi că Lucescu junior ar trebui să-l ignore! Consider un astfel de raţionament pripit şi incorect. Şi dacă admit că Danciugol n-a sedus sîmbătă, gîndesc că rolul încredințat lui la Marijampole, de legătură între compartimente, a fost dintre cele mai pretenţioase, poate chiar CEL MAI GREU.

Deoarece nu-i uşor să fii tot timpul omul potrivit la locul potrivit, să alergi dintr-un careu într-altul şi să nu oboseşti. Or, tocmai asta i s-a cerut şi,spre lauda lui, iar n-a rămas dator. În consecinţă,înclin să cred că renunţarea la Dănciulescu ar însemnao greşeală. Numai şi pentru că profesionişti în genul lui, serioşi şi muncitori, se numără în fotbalul nostru, 
din păcate, pe degetele unei singure mîini.

Comentarii (46)Adaugă comentariu

manowar (6 comentarii)  •  8 iunie 2009, 19:51

Ma bucur de aprecierile pe care Danciulescu le-a primit de la oameni de fotbal… de la suporteri te poti astepta la orice! Eu sper sa mearga mai departe si sa-l mai vedem la nationala!

Avem nevoie de un om si de un fotbalist ca Danciulescu!

Kandinsky (5 comentarii)  •  8 iunie 2009, 20:07

A facut cateva faze extrem de bune Danciulescu. Alaturi de Mara, au fost cei mai buni de pe teren. Pacat ca Marica e un ratalau notoriu.

Iron Maiden (10 comentarii)  •  8 iunie 2009, 20:40

Atacantii nu trebuie sa faca jocuri tactice (perfecte). Danciulescu nici in perioadele lui de varf nu a avut loc la nationala, acum cu atat mai mult.

E un jucator care a jucat putin in strainatate. Este motivul pentru care se situeaza in apropierea lui Dudu Georgescu si Camataru – jucatori care nu au jucat deloc sau au facut-o la apusul carierei in strainatate.

Lucescu si-a permis sa experimenteze in situatia unei calificari compromise. Cu Danciulescu la Paris sau Belgrad, Romania nu are nicio sansa sa marcheze. Si Danciulescu va continua sa faca meciuri tactice perfecte. Ramane de vazut cum aratau comentariile daca pierdeam cu Lituania.

Dragos C. (78 comentarii)  •  8 iunie 2009, 20:42

Sa ai in campionat un jucator care a marcat 190 de goluri si sa nu il convoci la Nationala este o prostie monumentala, chestie de care numai piturca putea fi capabil…
Danciulescu nu a marcat mai putin de 12 goluri in nici un campionat! Cu exceptia celui in care a jucat prin Turcia 8 luni, permanent, fie ca a fost la Steaua sau la Dinamo, a marcat cel putin 12 goluri, ba a fost si golgheter de vreo 2-3 ori. Cum sa nu-l convoci? Pe deasupra este si un om de o modestie si un bun simt incredibil!
Cred ca Danciu mai poate juca cel putin un an si jumatate la cel mai inalt nivel!

Iron Maiden (10 comentarii)  •  8 iunie 2009, 20:42

Mai avem nevoie de Claudiu Niculescu si Tamas ca lenea sa fie la ea acasa, la echipa nationala.

Iron Maiden (10 comentarii)  •  8 iunie 2009, 20:53

La cel mai inalt nivel nu a stiut sa marcheze decat un nenorocit de gol cu Manchester United si unu’ mai acatari cu Germania. In rest, in meciuri internationale cam nimic.

Godefroy (1 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:00

Danciulescu e un fotbalist de valoare, harnic si disciplinat. Locul lui e la nationala si ar trebui sa fie si in inimile fiecarui iubitor de fotbal din Romania. Ma bucur ca oamenii de fotbal – comentatori, analisti, foste mari glorii, il apreciaza pe Danciu. Nu trebuie sa va luati dupa unor suporteri care isi mai pierd vremea pe blogurile gsp in loc sa invete pt lucrari de control, teze, bac si altele mai potrivite pentru ei. GSP nu trebui sa devina o gazeta a blogurilor si a pustilor de cartier

Iron Maiden (10 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:11

Eu am terminat cu tezele si lucrarile de control. Si imi pot permite sa spun ca: Danciulescu NU ARE VALOARE.

Iron Maiden (10 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:16

Spuneti-mi cate goluri a marcat in meciuri internationale? Din pacate, nationala Romaniei e angajata in competitii internationale si nu poate juca contra Romania B, Romania U-19, Romania fete s.a.m.d.

CONASU (79 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:23

Acest fotbalist a facut multe sacrificii pentru fotbal pentru ca l-a iubit si l-a respectat chiar si atunci cand jignit si blamat pe nedrept altul isi lua lumea in cap. Insa Danciulescu a strans din dinti, a tras din greu si le-a dat o palma celor care nu mai credeau in el realizand o cariera remarcabila. Din pacate nu a fost vazut de ultimii 4 antrenori ai „nationalei” !!!. O fi vreo legatura ca toti au jucat la Steaua ?! ..Cine mai stie…

catalin (1 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:24

hm..imi pare rau sa spun asta dar suporterul roman nu se pricepe la fotbal….cine zice k DANCIULESCU nu are valoare e un om care nu are treaba cu fotbalul…si el vede doar cine da gol si atat….nu mai stie altceva…

explorish (5 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:27

si care ar fi ceilalti maxim 4 profesionisti din campionatul nostru, dle ioanitoaia? ca ati zis degetele de la o singura mana.

rasvan (2 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:34

astia care ziceti de danciu da fiind terminat ca fotbalist va inselati groaznic de rau . nu aveti voi competenta sa va dati cu parerea despre jocul lui. multi antrenori au spus ca a facut un meci perfect. si sa sfat , nu numai cei care dau gol contribuie la faza respectiva, invatati fotbal inainte sa vorbiti din fata calculatorului

durden (338 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:45

@dl.ionitoaia

ma bucur ca ati ales acest subiect.toata lumea s-a grabit sa abordeze alte subiecte mai putin importante,dupa meciul cu lituania.adevarul este ca avem necoie si de danciu omul si de de danciu fotbalistul.Problema este insa urmatoarea:ORICATE MECIURI AR MAI JUCA DANCIULESCU LA NATIONALA DE ACUM INCOLO,RAUL DEJA FACUT PRIN ABSENTA SA NU MAI POATE FI REPARAT!!!poate alta fata ar fi avut romania cu danciu pe teren in meciurile in care ne-am facut de rusine in ultimii ani!!!

@iron maiden

ar trebui sa-ti fie rusine ca folosesti userul ala!cred ca esti un manelist sub acoperire si n-ai treaba cu fotbalul!!!apuca-te mai bine de dans sportiv!!!

lizer (2 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:50

cu respect, pentru „Iron Maiden”:
Probabil ca pentru tine jocul de fotbal este cel care il joci tu pe maidan unde cineva da in minge si alti 10-15 alearga dupa ea. Apoi mai sunt vreo 2 care stau in fata portii (inclin sa cred ca tu faci parte din categoria asta) si cand vine mingea (ca o sa ajunga odata si odata mingea si la ei), inscriu si sunt cei mai buni. Esti tanar; asteapta cativa ani si ai sa intelegi jocul de fotbal!

Iron Maiden (10 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:51

Dar „catalin” tu ce esti? Nu cumva tot un suporter roman?! Nu ai argumente, in afara meciurilor tactive grozave pe care le face. Toata lumea il lauda pentru numarul de goluri marcate. Dar in ce campionat le-a marcat? Eu vorbesc despre meciuri internationale. Andrei Vochin ar putea face o statistica simpla: nr. meciuri internationale jucate si nr. goluri marcate de Danciulescu.

Iron Maiden (10 comentarii)  •  8 iunie 2009, 21:53

Da „rasvan”. Competenti sunt doar cei care au o parere buna despre Danciulescu. Dupa rationamentul tau…

jiji (166 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:03

consider ca aceasta echipa in momentul de fata nu poate avea pretentii de a se bate de la egal la egal pt un loc de calificare.este o echipa destul de modesta.cred ca atribuim merite prea mari unei echipe care a invins o formatie slaba submediocra.acel 0-3 este un accident.pana vom avea echipa mare trebe sa mai asteptam 2-3 ani

Constantinopolialistul (25 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:15

Buna ziua domnule Ioanitoaia!
Sunt tare suparat pe Dv. ca dupa suflul nou si -ATENTIE-profesionalismul de care se face “vinovat”Razvan Lucescu dv.continuati sa fiti acelas “in locul limitaţilor, dacă nu şi expiraţilor, Nicoliţă, Fl. Petre, Cociş sau Codrea”(nu pot sa cred ca dv.va puteti exprima asa)
Oare nu se putea scrie si fara sa iritati???
Pt. prima data in ultimii 10 ani simt ca Razvan este implicat total si are NEVOIE DE AJUTOR de la dv.mass-media,de la noi suporterii.
Publicul i-a aratat simpatie NU PENTRU CA AM INVINS LITUANIA!
Suporterii simt daruire si PROFESIONALISM la noul antrenor asa ca vor fi credeti-ma si la rau alaturi de el si de echipa nationala!
El a aruncat manusa TUTUROR FACTORILOR IMPLICATI IN VIITORUL ECHIPEI ROMANIEI!
Suporterii au ridicat manusa urmati dv.si asa cum este intr-o reclama “Te bagi?”-cu suzele de rigoare pt.folosirea la persoana I-a.
Va doresc tot binele din lume si mai multa cumpatare cu scuzele de rigoare daca v-am ofensat!
Un suporter al fotbalului romanesc ,al sportivitatii si respectului intre romani indiferent de pregatire si de pozitie sociala!
Hai Romania!-Un nou inceput!

snee pt iron maiden… (7 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:15

pt tine danciulescu e k iron maiden….pt mine..si ce rost ar avea sa te contrazic….probabil capul e undeva in fumuri cand vb de fotbal…in rest noi sa fim sana tosi si ei sa joace fotbal…

mihai (3 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:16

da ii un jucator foarte bun, oprtunist si tot timpul dispus la efor numai ca mi se pare foarte greu sa fie titular dupa ce o sa isi revina mutu

Bula (17 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:27

D-l Ioanitoaia respect. Va angajati pt. a inlatura o nedreptate pe care unii cititori, mai putin priceputi in fineturile fotbalului, o fac. Radoi si Gabi Balint au tinut neaparat sa.l remarce pe Danciu dupa meci pt. travaliu si disciplina tactica de care a dat dovada! Nedreptate a fost si atitudinea lui Piturca fata de Danciu bazata pe resentimente personale ignorindu-l ani la rind! In virsta de 32 de ani se pare ca mai are destule resurse sa traga si o echipa dupa el cum a tot facut-o la Dinamo!
Cred ca e linistitor pt. selectioner sa stie ca poate conta mereu pe el!

rasvan (2 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:33

nu, eu spun ca nimeni competent nu l’a criticat

taras bulba (294 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:38

Dupa ce ca a alergat de iau sarit „capacele” la virsta lui, mai sunt unii care il si critica !!!! Da faptul ca ia dat o pasa perfecta lui Tanase sau cine era acolo, perpendicular pe centrul portii, ati uitat !!!!

Alex (4 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:43

Nea Ovidiule, nu mai apleca urechea/ochiul la ce spun habarnistii.

Dinamovistul (17 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:50

cei care il critica nu stiu ce valoare are un atacant capabil sa recupereze mingi in propriul teren …am citit pe unii care ziceau ca trebuia sa joace Costea in locul lui Danciu.. si facand un exercitiu de imaginatie ma gandeam cate mingi ar fi irosit Costea incercand sa marcheze si de cate ori l-am fi regasit in propria jumatate incercand sa recupereze mingi …:)) Costea ar fi insemnat o MANA MOARTA pe teren..am fi fost 10 contra 11 cu el pe teren in locul lui Danciulescu..
singur critica pe care i-as aduce-o lui Razvan ar fi nefolosirea lui Gigel Bucur in a doua repriza pe final de meci..cred c-ar fi putut duce scorul la 2-0 la viteza pe care o are….

gigi (3 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:51

Cred ca Danciu a fost convocat si a jucat titular in aceasta partida pentru profesionalismul sau,inteligenta extraordinara de care da dovada in timpul jocurilor si nu in ultimul rand pentru efortul fizic extraordinar de care da dovada.Cred ca el si mijlocasul Argesului nu s-au evidentiat in aceasta partida prin executii iesite din comun dar au fost oamenii care,mi s-a parut,au depus un efort fizic(cu folos) extraordinar.Felicitari baietilor si antrenorului,inca o data si ferlicitari dv.,D-le Ioanitoaia, pentru articolele excelente!!!

Dinamovistul (17 comentarii)  •  8 iunie 2009, 22:53

@Iron Maiden,
daca citeai articolul aflai ca a fost folosit in doar 7 meciuri..nush cate goluri a dat dar doua a dat sigur..dubla din meciul cu Germania…
alte intrebari mai ai?=))
Mutu oare cate goluri a dat in primele lui 7 meciuri la nationala? dar marica? dar Hagi?etc…

kily (170 comentarii)  •  8 iunie 2009, 23:04

Este mult, mult prea tardiva selectionarea lui Mara si Danciulescu. Nu se justifica nici ca gest reparatoriu. De cand a fost numit, Razvan cere sa nu mai fie comparati, el si echipa, cu Piturca si lotul acestuia, insa prin selectia facuta a sugerat tocmai acest lucru, ca este necesar sa-i promoveze pe cei refuzati pina acum.
A fost posibil sa castige cu Lituania, avandu-i pe cei doi in teren, dar ce se va intampla cu Franta? Cu Lituania erau morti in minutul 50…!
Daca Razvan pastreaza aceasta falanga dreapta, cu Radoi in aparare stoper dreapta, cu Sapunaru si Mara, cu Danciulescu in „atac”, cavaleria franceza ne va cotropi.
Toata stima si respectul pentru atacantul care a fost si a mai ramas, pentru cariera sa formidabila, pentru omul Danciulescu, cel ce a avut taria de caracter si tenacitatea de a lupta cu cea mai urata galerie din tara -cea dinamovista…
Dar, pentru numele Domnului, este un inceput de nou drum, cu obiectiv implacabil Euro 2012, nu?
Cati ani vor avea cei doi atunci?!!!
Daca cu Lituania nu ai avut curajul sa promovezi tinerii, macar de la mijloc in sus, atunci cum si cand mai reconstruiesti nationala? Sau nu mai gandeste nimeni in perspectiva, ci doreste castigul imediat?! La ce ne mai foloseste coeficientul de tara si grupa a doua valorica daca media de varsta a primei echipe facuta de Razvan, cu obiectiv in 2012, este de peste 28 de ani?!!!
In fotbalul romanesc se considera ca este suficient sa participi si sa incasezi prima de calificare, indiferent ca se numeste UCL, Europa League, Euro sau CM…
Dar, la performanta reala se mai gandeste cineva in fotbalul romanesc?!!!
Personal, daca unul dintre cei trei: Radoi, Mara si Danciulescu mai prind un meci ca titulari, eu nu voi mai privi acel meci…
Pentru ca nu mi-am dorit un antrenor tanar care sa selectioneze numai jucatori de 28-32 de ani, temator de infrangeri si dornic de a obtine rezultate imediate si prime de calificare!
Razvan Lucescu nu va avea viata lunga la Nationala si nu isi va atinge nici obiectivul. Pentru ca se multumeste cu putin, putin va obtine…

ptr-Kily (294 comentarii)  •  8 iunie 2009, 23:22

Da ai dreptate, suntem asa uriti ca avem suporteri in toata tara, mai ales in Bucuresti si in Ardeal…Nu exista oras, comuna, sat sa nu gasesti dinamovisti !!! Eu sunt din Bucuresti si iubesc Dinamo dar am rude in Oltenia si o parte din ei sunt Dinamovisti !!!!

Mihai Pelikan (2 comentarii)  •  8 iunie 2009, 23:35

Da, pe undeva ati putea avea dreptate: PROSTIA NU DOARE! Pai daca ar durea, romanii ar fi surzi de urlete !
In comentariile cititorilor Dvs referitor la Razvan ( toate par concepute de rednici, piturci, mititei di alte incapacitati ) este evidenta preocuparea ignorantilor, de a da sfaturi CUNOSCATORILOR !
Rusine !
De ce prostovani nu-si trateaza boala lor incurabila : PROSTIA ?

kily (170 comentarii)  •  8 iunie 2009, 23:49

Sunt nascut si crescut in Andronache, mahala din „fundul” Colentinei, am fost prima oara in Groapa la 8 ani, prin ‘ 65, ultima data cand niste desbracati de pescari islandezi au umilit toata „floarea dinamovista”…
Iubesc Rapidul, cea mai chinuita echipa din era comunista, dar am crescut linga acesti ”dinamovisti” imposibili, sub Dej, Ceasca, Iliescu sau Basescu! Niste descreierati, dementi si fara mintile la ei, dinamovisti ce nu au meritat si nu merita nici azi o echipa ca Dinamo! Si aici ma refer la jucatorii care au trecut si unii joaca si acum in Groapa, cu Danciulescu in frunte…

ptr-Kily (294 comentarii)  •  9 iunie 2009, 0:21

Eu sunt vecinul tau din D-na Ghica !!!! Personal nu am nimic cu rapidistii, ati avut dinamovisti care au facut istorie in Giulesti !! Nu-i mai amintesc ca ii stii si tu . Orice galerie din tara asta are si uscaturile ei !!! Ce aia de la rapid sau steaua nu au ? Eu nu pot sa uit acel meci de la sfirsitul anilor 80′ de pe Giulesti cind erati deja cazuti in B’ si Boloni a dat un gol si alerga sa va ia mingea din poarta sa va mai de-a unu !!!!! Sa nu mai pomenesc de bricheta !!! Eu unul mereu am tinut cu rapidul si in europa si mai ales cind ati jucat cu steaua !!!

Tudi (8 comentarii)  •  9 iunie 2009, 0:31

Personal l-am apreciat pe Danciu, a jucat bine si s-a zbatut mult. Singura chestie care i se poate reprosa sunt cele 2 faze din careu la care a ratat, faze pe care un golgeter ca el trebuia sa le fructifice. Dar in mare, Danciu a fost un plus si sper sa il mai convoace. Sper sa i se dea si lui Costea o sansa sub Lucescu, dar daca se poate fara tam-tam-ul de rigoare…chiar nu era cazul.

Cornel (22 comentarii)  •  9 iunie 2009, 0:36

Danciulescu e muncitor, de acord, dar cam multi muncitori apar pe lista nationalei ! cu exceptia lui Mutu, care a ramas in continuare dator la nationala, intreg grupul e format doar din muncitori plus un taran, M.Niculae. Cum nici antrenorul n-a stralucit vreo data, nationala pare condamnata la munca de jos – meciuri chinuite prin cotloanele Europei si apoi vizionarea la tv. a turneelor finale.

Resiteanu’ Exilat (44 comentarii)  •  9 iunie 2009, 0:53

Pentru cei ce’l contesta pe Danciulecu:

Pentru mine, Dinamo este o echipa ilegala (ca si Steaua), creata si favorizata de comunisti, ramasita unui regim odios, criminal.

Dar, jucatori ca Parcalab, Dumitrache, Lucescu, Deleanu, Cheran, Dinu, Klein, Niculescu si DANCIULESCU au fost si sunt mari FOTBALISTI. Ma bucur ca era lui Piturca, Nicolita, Cocis si Ovidiu Petre s’a incheiat. Si ma bucur ca aria de selectie nu se restrange la unele cluburi si interese si jucatorrii sunt chemati INDIFERENT de provenienta si ETATE. Danciulescu, nu numaai ca merita o reparatie morala, inca JOACA FOTBAL.

Birlik (48 comentarii)  •  9 iunie 2009, 1:19

D-le Ioanitoaia, eu nu sunt de acord cu R.Lucescu pentru ca a spus ca vrea sa intinereasca echipa si el a jucat cu jucatori cu varste peste 30 ani!
Ca suporter nu pot accepta ideea, ca cei mai buni marcatori (Bucur si Costea) nu au jucat, ba mai mult deloc iar Costea nici in lot 18 nu a avut loc.
Danciulescu are 33 ani iar Costea 24 si nu inteleg cand vrea sa intinereasca echipa si cand le da si celorlalti o sansa de a juca? (in meciuri amicale :-))) ? nu are rost ). Raman la parerea ca Bucur sau Costea nu trebuia sa lipseasca din primul 11 iar M.Nicolae nu avea de ce fie Convocat, nu a jucat mai nimic si din cate stiu atacantii trebuie sa dea goluri, exact ce Danciulescu si Niculae nu FAC!
Cat despre Danciulescu, ca si jucator el este bun pentru Liga 1 si cu asta am spus tot!
P.S Chiar si Dorin Goian are mai multe goluri marcate in meciuri INTERNATIONALE (Cupele Europene si La Nationala)SI SA NU UITAM CA e FUNDAS nu ATACANT! :-)))

polonezu (264 comentarii)  •  9 iunie 2009, 7:41

-surprinzator (sau, poate nu) cei mai slabi in jocul cu lituanienii au fost varstnicii, deci si danciulescu (…si marica); care, cu timpul , trebuie inlocuiti daca vrem sa progresam; cu ei in schipa ramanem mult sub sarbi, austrieci si francezi!

anonim (2 comentarii)  •  9 iunie 2009, 8:16

mai lasati-ma cu costea va rog, ca a avut sansa, ok la craiova joaca, dar la nationala nimic n-a facut, bine ca am scapat de piturca si numai vad petarde in teren ca cocis nicolita codrea sau daniel niculae, nici numai puteam sa tin cu nationala cand vedeam asemenea jucatori titulari… acum in sfarsit pot sa tin iar cu romania cu jucatori care sunt acolo pe merit, nu ca era deja acolo sau ca e baiatul nu stiu cui … ma saturasem de o echipa defensiva si cu feroe… ala om nu e, si daca pierdem sa pierdem luptand nu cu toata echipa in poarta

Iron Maiden (10 comentarii)  •  9 iunie 2009, 8:24

Da, a jucat intr-adevar doar 7 meciuri la nationala. Dar eu intrebam cate goluri a marcat in meciuri internationale, inclusiv la nivel de cluburi? Imi veti spune ca Danciulescu nu a jucat nici la nivel de club multe meciuri. Si asta e adevarat deoarece au iesit mai intotdeauna din tururi preliminare, fara ca el sa marcheze. „Dinamovistul” mai ai ceva statistici pentru noi referitor la golurile marcate de Danciulescu in cupele europene?

Bula (17 comentarii)  •  9 iunie 2009, 8:41

Eu cred ca Danciulescu a jucat datorita faptului ca selectionerul a considerat ca are nevoie de el si ca altul mai bun pt. ce trebuia jucat nu are in tara. La primul sau meci Lucescu jr. nu-si permitea nici sentimentalisme, nici recompensari. Pt. postul de virf retras Danciulescu e cel mai bun din tara! Daca n-ati fi asa tendentiosi v-ati aduce aminte de lovitura libera ratata de Chivu, acordata in urma unui fault la Danciulescu. A primit o pasa de 40 m de la Radoi, a preluat mingea pe piept in aer si din preluare a depasit fundasul care l-a faultat! Eu nu stiu ce vor copii astia gata cu tezele tip @IronKK, carora tensiunea tezelor si o viata sexuala unilaterala(vezi Manuela) le tulbura un pic mintile. Sau e primavara?

silviu stelistu (15 comentarii)  •  9 iunie 2009, 9:53

SUNT STELIST, DAR DANCIULESCU TREBUIE CONVOCAT SI TREBUIE SA AVEM INCREDRE IN EL, ESTE UN JUCATOR SERIOS SI CU BUN SIMT CUM RAR INTALNESTI LA NOI IN CAMPIONAT

durden (338 comentarii)  •  9 iunie 2009, 10:58

@iron maiden

am eu o intrebare pt tine:esti fan piturca?!asa ca sa ne lamurim si noi…

V. (6 comentarii)  •  9 iunie 2009, 11:48

Sunt rapidist dar pot spune ca Danciulescu este unul din jucatorii campionatului intern pe care il respect foarte mult. Profesionist adevarat, nu a cedat nervos cand „fanii” il puneau la zid pentru trecutul la alta echipa desi era golgeter la zi cu ehipa sa. In plus, este poate unul din cei mai constanti jucatori. Desi s-a lansat ca varf clasic, Danciulescu joaca de ceva vreme un rol mult mai complex, cam cum a jucat si la National. Bravo lui si felicitari lui Razvan pentru ca l-a chemat acolo unde trebuia sa fie de multa vreme.

Fata Morgana (39 comentarii)  •  9 iunie 2009, 13:14

Danciulescu? Da, merita tot repectul chiar daca imi este greu sa vorbesc astfel despre un dinamovist, dar o fac pentru ca imi aduc aminte de Oblemenco, de Sabau, de Dobrin, de Boloni, si mai nou de Costea. Iata un numar de jucatori, si nu sunt singurii, pe care orgolile mizere ale unor antrenori suburbani i-au lasat adesea in afara fotbalului la nivel de echipa nationala. Iar daca gestul lui Razvan Lucescu este laudabil desi cam tardiv, mizeria pe care o arunca asupra unui alt jucator, care nu l-a deranjat cu nimic, reflecta aceeasi meteahna a spurcaciunii pe care o infiereaza la altii.

laur (28 comentarii)  •  9 iunie 2009, 13:33

iesit din forma si totusi convocat..la fel si marius niculae..cam dinamovist nenea asta..un max nicu uitat definitiv, un tanar cu un mare potential cum demult nu am mai avut-costea-chiar jignit de selectioner,aautobaza lui razvan..si cu asta am cam spus totul despre momentul Lituania

Comentează