Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dezastrul roş-alb

Dinamo a pierdut titlul la finiş din cauza lui Rednic  şi a unor jucători expiraţi, dar şi din vina acţionarilor           Dacă Dinamo n-ar fi fost aproape de titlu, foarte aproape, pierderea acestuia n-ar fi trebuit să devină o dramă. […]

luni, 1 iunie 2009, 6:49

Dinamo a pierdut titlul la finiş din cauza lui Rednic  şi a unor jucători expiraţi, dar şi din vina acţionarilor
         
Dacă Dinamo n-ar fi fost aproape de titlu, foarte aproape, pierderea acestuia n-ar fi trebuit să devină o dramă. Aşa însă, deoarece formaţia roş-albă a condus clasamentul 22 de etape din 33, ba şi 14 din 16 în retur, ratarea campionatului s-a transformat în Ştefan cel Mare într-o ADEVĂRATĂ TRAGEDIE, o catastrofă. Drept urmare, de nervi, Cristi Borcea a spart un geam al vestiarului şi a avut nevoie de îngrijiri medicale, iar suporterii s-au bătut cu jandarmii pe străzile din jurul stadionului ca în Irak sau ca în Afganistan! Vreo 10 dintre ei ar fi fost arestaţi.

Cum se întîmplă totdeauna în asemenea cazuri, acum se caută vinovaţii. Fireşte că primii sînt REDNIC ŞI JUCĂTORII, care n-au reuşit să gestioneze tensiunea din finalul sezonului. Au clacat, mai ales psihic, exact în momentul în care era neapărată nevoie să-şi păstreze sîngele rece.

Orice ar invoca în apărarea lor, nu vor fi ascultaţi. Sub o formă sau alta, vor suporta consecinţele. Se aude că lui Rednic i se va rezilia contractul înainte de termen, după cum e de aşteptat ca unii dintre componenţii lotului, măcar 5-6, să fie puşi pe liber. Eşecul a provocat atîta necaz şi atîta disperare încît mulţi vor plăti. De altfel, Vasile Turcu a şi avertizat că urmează CURĂŢENIA GENERALĂ: „antrenori, medici, masori, jucători, toţi trebuie să-şi dea demisia!”.

Aparent, acţionarii nu-s în situaţia de a-şi reproşa ceva. S-au arătat mai generoşi ca oricînd, dovadă că au cheltuit cu jucătorii circa 9 MILIOANE DE EURO în ultimul an, triplu prin comparaţie cu Unirea Urziceni! Părerea mea e că de data asta însă aparenţele înşală şi că Borcea et Comp. au partea lor de vină. Întîi, pentru că l-au angajat din nou pe Rednic, la care renunţaseră în toamna lui 2007 din pricină că Puriul pierduse vestiarul. S-ar fi cuvenit să judece că dacă l-a pierdut o dată, îl poate pierde, cum s-a întîmplat, şi a doua oară. Aşa se explică, fără însă să se scuze, şi repetatele abateri disciplinare comise de Tamaş, de Torje şi de alţii.

Mai departe, pentru că, victime ale unui sentimentalism exagerat, au readus în Groapă cîţiva fotbalişti care N-AU JUSTIFICAT sumele consistente investite în ei. Deşi lista e mai lungă, ea trebuie începută cu Mitea şi cu Zicu, dar îi cuprinde chiar şi pe Tamaş, pe Moţi şi pe Cl. Niculescu. Acţionarii au confundat declaraţiile de fidelitate faţă de club, mai degrabă conjuncturale, cu valoarea unor jucători ce au lăsat impresia, uneori şi certitudinea, că AU ARS PREA REPEDE. Socotind că şi Torje, al cărui transfer a costat o avere, a dezamăgit prin inconstanţă, vrînd, nevrînd, ne întoarcem de unde am plecat. Adică la concluzia că n-ajunge să bagi bani, trebuie să ştii şi în cine să-i bagi!

Comentarii (85)Adaugă comentariu

brazvan (57 comentarii)  •  1 iunie 2009, 19:08

SCARBA CEA MAI MARE MI-O PRODUCE TURCU, CARE-SI SCHIMBA DECLARATIILE SI STARILE DE SPIRIT CU O CONSECVENTA CE DENOTA LABILITATE. ASTA SE CONTRAZICE SI CAND RESPIRA. PLUS CA JIGNESTE IN STANGA SI DREAPTA, FARA NICI O JENA.

neamtzu (13 comentarii)  •  1 iunie 2009, 19:10

Falimentul blaturilor….asa se cheama ce s-a intamplat……

motanul incaltat (603 comentarii)  •  1 iunie 2009, 19:27

Cind aduci jucatori liberi de contract -nu se poate sa ai alt deznodamint.Marius Nicolae a venit de la Ivernesse,o echipa de pluton din Scotia.Daca venea de la Juve-poate trebuia gindit daca trebuie adus sau nu…Claudiu Niculescu s-a facut de ras in Germania si a venit din Cipru.De Mitea nu mai vorbesc iar Moti e un fel de Dica.Niste RATATI.Pai daca-i bate Brasovul acasa cu Catalin Munteanu-o alta perla ratata prin vest-sa vedeti scoruri ce-o sa incaseze Dinamo in preliminariile C.L sau in Europa League,daca Timisoara isi va recupera punctele…Abia astept.Nu mai trebuie readus nici un jucator care nu se descurca in Vest.Nici la cluburi -nici la nationala:gen Rat ,Marica sau Daniel Niculae.In caz contrar o sa ne umileasca iar Lituania-si nici o echipa nu va ajunge in gruple CL sau grupele Europa League…Nici anul asta nici peste 20 de ani…

radmos (2 comentarii)  •  1 iunie 2009, 19:29

dupa cum a jucat TOT CAMPIONATUL, NU E UNIREA CAMPIOANA MERITUASA…dar in continuare, sa dai in dinamo e un mod de viata pt. tine.tine minte ce’ti spun:000 puncte va lua unirea in grupele C.L.asta ca toti sunteti multzumiti ca A PIERDUT DINAMO !

tifos (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 19:38

adevarat radmos…zero punte va aduce unirea atat cate a adus dinamo in ultimii 20 de ani :)))

calin (26 comentarii)  •  1 iunie 2009, 19:42

da de ce sa fie tragedie, lasa ca joaca in turul trei preliminar si intra si dinamo in grupe 😉

I love you NEC! (179 comentarii)  •  1 iunie 2009, 19:48

Pai daca nu s-a mai putut aranja cu arbitri, erea normal ca Динамо sa ia din trei pe cea mai scurta!

centenaru (2 comentarii)  •  1 iunie 2009, 19:56

nu conteaza cate puncte va aduna Unirea in CL k dinamo oricum a adunat vreo cateva tentative de a ajunge acolo iar puncte… dinamo nici nu poate visa la ele

lord belial (9 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:09

dinamo, aceasta echipa de impostori, s-a pregatit atit de asiduu pentru liga campionilor incit a pierdut campionatul.
hahahaha.

Alex (4 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:25

„Vreo 10 dintre ei ar fi fost arestaţi”

Of, domnule, deci numai 1 dinamovist mai este in libertate?!
;))))

eu (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:27

cum nu au mai fost albitrii romani sai albitreze cum au clacat.deci reiese ca sint blatistii, fac magarii cu albitrii.valoarea lor sa vazut in meciu cu craiova si urziceniu.

buratino (19 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:36

Oricum este un sfarsit de Campionat interesant ,chiar daca sunt multe frustari la orizont.

pika17 (23 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:38

Am impresia ca va pare rau de aceste rezultate. Poate ma inshel.

vlad (309 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:39

fi cinstit domnul ioanitoaia….
de ce zici ca in Irak sau Afganistan ? Nu ai vazut ca s-au batut si in Spania la Sevilla acuma cand a retrogradat betis?
din pacate asta e Lucrescu Jr ne-a luat titlul……dupa ce prin intermediul lui taica-sau a mancat o paine vreo 15 de pe la Dinamo….dar asta e

dinocaine1956 (2 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:46

AM VISAT FRUMOS TOATA SUFLAREA DINAMOVISTA SI UITE UNDE AM AJUNS NE-AM DESUNFLAT LA FEL CUM NE-AM UMFLAT. PACATUL ESTE AL NOSTRU CA SUNTEM CAINI PANA LA MOARTE SI DINCOLO DE EA.
ASA SUNT CAINII NE RIDICAM CAND DIN NOU CA PASAREA PHONIX DIN PROPRIAI CENUSE. DINAMO E VIATA MEA NE-AM SUPARAT DAR NE VA TRECE.’ MAINE E O ALTA ZI’ SCARLETT (PE ARIPILE VANTULUI)

mihai (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:49

Dinamo de o viatza se chinuie sa ajunga in europa.. si knd o fac .. .. asa k orice alta echipa e mai buna k dinamo in europa. Eu zic k nu st destul de pregatitzi, si acum sa mai si accidentat borcea si nu are cn sa ii pregateasca… Dinamo Locul 3 !!! (nu meritatzi in europa)

marius (11 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:52

LIGA CAMPIONILOR INTERZISA !!!!!!!!!!!!!

yo (3 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:52

asta merita dinamo. pentru ca s-a dat la o parte cu cfr anul trecut. pentru ca a castigat cum a castigat cu arbitrii. pentru ca se fac an de an de ras in europa (cu foarte mici exceptii).
oricum, dinamovistii ar trebui sa intre in liga pe propriile forte, adica sa bata in tururile preliminare, asa cum doar STEAUA A FACUT!!!! le place sau nu, steaua este singura echipa romaneasca cu nume in europa, e singura care a reusit pe propriile puteri (si rapid acu’ cativa ani)…..

senateo (17 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:54

Borcea si Turcu au dovedit ca nu se pricep mai bine la jucatori decat gigi becali. Nici MM nu a gasit superjucatori dar cel putin i-a gasit dispusi sa asculte si sa lucreze sub comanda unui antrenor priceput. Borcea a vrut sa il aduca pe Razvan Lucescu dar s-a multumit cu Rednic, un antrenor care are rezultate dezastruase daca se intoarce la o echipa.

corectorul (66 comentarii)  •  1 iunie 2009, 20:59

spuneam cu ceva timp in urma, printre altele, ca (re)aducand jucatori pe criteriul „caine pana la moarte”, haita „se duce pe balau” inainte sa moara cainii! eu cred ca nu ar trebui sa joace pana la moarte, pot continua in cadrul clubului ca maseori, felceri, antrenori secunzi… si daca clacheaza psihic in luptele crancene cu „axa” Urziceni-Videle-Rosiori, imaginati-va cand dau piept cu „pretorienii” de la Nijmegen (imi cer scuze, niciodata nu am fost sigur cum se scrie), sau, mai rau, cu 17 Nentwori Tirana, Doamne Pazeste…

rrolss (10 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:00

problema la dinamo a fost ca mereu a fost ajutata echipa de arbitrii,de comisii si de alte echipe care prin traditie se dau la o parte cand ii intalnesc iar cand nu sa mai putut au avut rezultatele corecte…iar ghinionul lor cel mare a fost programul …ca daca ar fi intalnit in ultimele etape echipe gen bistrita ar fi castigat exact cate meciuri aveau nevoie

vlad (309 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:00

cred ca stelistii uita ca ei is pe locul 6…..nu stiu de ce se bucura atat…..poate din cauza ca nu sunt la retrogradare…

crinul negru (15 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:04

-e un obicei la dinamo sa viseze cu ochi deschisi, mai grav este ca ei (ma refer la conducatori) cred ca banii rezolva totul, fotbalul este si sport si in sport daca celalalt combatant e mai bun castiga, la dinamo conducatorii prin declaratiile lor au facut un mare rau echipei, hotararile comisiilor au intarit increderea echipei ca ei sant cei mai tari si e suficient sa se prezinte la stadion!!!!
-in pregatiri borcea a demonstrat cata pregatire are ca fotbalist, echipa a urmat exemplul conducatorului sef si si-a tras-o si ea la finalul campionatului.

victor (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:05

daca nici tamas, moti n-au valoare !? cel mai castigat e turcu. a vrut sa fie vedeta tv si a reusit. oricum pierderea campionatului de catre dinamo a adus mare bucurie presei de 2 lei. felicitari.

polonezu (264 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:08

-presupunand ca s-au apucat sa faca ceva impreuna, eu cred ca, in primul rand, jucatorii trebuie scosi din ecuatie: ei au fost acceptati atat de antrenor cat si de actionari (valoarea lor era cunoscuta); in al doilea rand, iese si antrenorul din ecuatie: el a fost angajat de actionari prin contract ferm parafat de ambele parti; asa ca singurii raspunzatori …de lucrare, raman actionarii! suporterii, suporta ce suporta…

alambic (18 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:35

Când ziceţi despre Zicu că e o investiţie nejustificată îmi pare lipsă de fair-play.

În momentul în care Zicu a (re)venit la Dinamo era o investiţie FOARTE justificată — era dorit de toţi granzii bucureşteni (şi nu numai). Era clar un jucător care dădea randament în campionatul românesc.

Ghinionul lui a fost accidentarea din meciul cu Lazio. Asta l-a pus pe butuci şi l-a scos din circuit.

Ce ar fi trebuit să facă acţionarii lui Dinamo? Să-l arunce la groapa de rebuturi? ‘Au să-ncerce să-l repună pe picioare şi să investească mai departe în el?

Eu unul zic că măcar vizavi de acest jucător, conducerea lui Dinamo a avut un comportament de lăudat.

Singurul lucru nejustificat vizavi de Zicu e părerea jurnaliştilor care-l consideră o investiţie inutilă.

Cornel (22 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:38

Greu de inteles cum s-au lasat fraieriti cu arbitrii straini, ce bun era Corpodean acuma !!!

Dan (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:40

Daca tot faceti curatenie la Dinamo , incepeti cu Borcea.

durden (338 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:40

1.nici eu nu sunt de acord cu escapadele lui tamas sau torje dar pana si mie mi s-a luat!!!cred ca sunt altii de 10 ori mai rau,pe care ii vad eu mereu prin cluburi si despre ei nu mai ziceti nimic..na,va place sa dati aiurea in „alcoolicii” de la dinamo nu?

2.dle ioanitoaia ati imbatranit!!ori asta ori nu mai stiti fotbal!!!mot,tamas si niculae sunt 3 clase peste orice jucator de la orice echipa din liga 1.problema lor nu e valoarea ci persoanele care nu stiu sa-i motiveze s-o puna in practica

3.nu credeam ca o sa spun asta vreodata,dar anul acesta actionarii chiar nu prea suntt vinovati.desigur ca au gresit ca si in ceilalti ani cu declaratii si alte gesturi insa in materie de management chiar nu prea au gresit.au bagat bani,au angajat oameni sa-i gestioneze…mai departe nu li se poate imputa decat angajarea oamenilor respectivi..dar,serios acum,jucatirii sunt de 100 de ori mai vinovati!!!

adrian (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 21:44

Nu imi pot explica cum a pierdut Dinamo titlul, asa cum nici dinamovistii nu isi explica de ce se bucura atata lume ca o alta echipa va castiga campionatul si va juca direct in grupele CL. Cred ca asta spune multe despre aceasta echipa si despre ‘simpatia’ pe care o genereaza Dinamo si conducatorii ei printre microbistii din Romania.

simplu (5 comentarii)  •  1 iunie 2009, 22:10

Intrebarea este : Citi jurnalisti i-au laudat pe acesti jucatori expirati si de ce? Moti,Goian,Tamas,Pulhac,Izvoranu,Bostina si mai alesTorje bautori fruntasi; Cristea,Zicu indolenti pina la nesimtire ,un Ze Kalanga care nici el nu stie ce cauta in fotbal,majoritatea jucatori de un singur picior,si pe deasupra fumatori. Sa punem aici si ce am vazut cu totii: echipa nu are pregatire fizica si nici tactica.Si mai e si aceasta imitatie de antrenor,rautacios, schimbator si suficient.Aceasta este reteta perfecta a contraperformantei pe care jurnalistii sportivi n-au sesizat-o permanetizind o iluzie in care multi au crezut.De fapt un cosmar care se repeta mereu si pe care il cunoastem de mult, NECALIFICATII,NEPRICEPUTII,IMITATORII,ESCROCII care ne-au invadat prezentul.

anakin (4 comentarii)  •  1 iunie 2009, 22:15

nu neg faptul ca nu iubesc dinamo deloc. chiar din contra. dar mai mult decat atat, desi vad ca exista simpatizanti ai acestei echipe, totusi, putina lume ii suporta. or sa urle multi pentru ceea ce spun acum, dar dinamo este o echipa care produce foarte multa antipatie. si ma prezint in cercuri destul de largi (desi acest lucru e unul mai mult decat relativ in acest context) pentru a mi se confirma ideea. pentru celelalte echipe lumea, mi se pare mie, manifesta indiferenta sau chiar simpatie, dar dinamo e foarte urata de foarte multe persoane. nu stiu de ce. poate asa e doar la noi, in aceasta parte a ardealului unde domina sentimentul pro steaua. nu stiu in rest. dar ideea este ca dinamo este una dintre cele mai dezagreate (si dezagreabile) echipe din tara. si acum latrati! forta steaua!

florin (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 22:48

31 mai trebuie declarata Sarbatoare Nationala.

Catalin (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 23:10

Sunt dinamovist pana la moarte dar trebuie sa recunoastem ca Urziceniul a meritat titlul!!
In primul rand ne-au luat 6 puncte din 6 !!!
In al doile rand, cand nu poti bate Otopeniul si iasul ce sa mai ceri??!!
In al treilea rand conducerea!! Nici macar nu stiu cine e patron la Urziceni !! Declaratii ca ii rupem, ii distrugem, samd nu au facut decat sa ii umple de orgoliu pe adversarii nostri care au jucat pe viata si pe moarte!! Felicitari!!
Apoi jucatorii. Astora nu le-a zis nimeni ca intre 20 si 30 de ani trebuie sa se tina de treaba. Dupa 30 au vreme sa bea, sa petreaca si sa ……..
Rednic a facut treaba buna cu material pus la dispozitie. Nu in el trebuie tras!!
Numai bine

HAI DINAMO!!

gigi (5 comentarii)  •  1 iunie 2009, 23:12

MACAR UN MECI CINSTIT DACA VEDEAM CA AU BATUT SI ZICEAM E LASA CA UITE POT SA SI JOACE DACA SE CERE DA DE UNDE EI SE MIRAU DE CE JOACA BRASOVU SI NU INTELEGEAU CINE CE SI CUM IA MOTIVAT si se intrebau ca ce naiba se termina meciu si nu le da 11 metrii hahahahahjaaaaaaaaa ce comici erau parca acum sincer imi e un pic mila de inocenta lor ca exista si meciuri pe bune si arbitru corect roman ca cei straini i

cami (2 comentarii)  •  1 iunie 2009, 23:20

bravo urziceni şi bravo braşov….

cami (2 comentarii)  •  1 iunie 2009, 23:21

sper sa isi revina steaua si sa ne fericeasca!!!!!!!!!!!!

ionut (1 comentarii)  •  1 iunie 2009, 23:25

nimic despre articol…am vazut ca oamenii comenteaza cum ca dinamo starneste multe antipatii… normal , majoritatea celor care nu inteleg fotbalul si vor sa intre totusi intr-un grup de suporteri, aleg steaua.steaua = rivala lui dinamo.cand dinamo te impiedica sa castigi un titlu(2-1 anul trecut) acum nu poti decat sa exulti si sa iti versi frustrarea.cand toata presa urla disperata ca dinamo face si drege , e normal sa ai creierul spalat si privirea ingusta.
dinamo are suporteri.unii chiar de calitate.restul e tacere

diana boc (8 comentarii)  •  1 iunie 2009, 23:44

Dezastru, o truda! Doar nu s’a terminat lumea! Atatea exagerari in stanga si’n dreapta si dat cu presupusul ca de ce a ratat Dinamo titlul? cum? cand? cauze? ipoteze? Deja ne lasa reci. In plus, tipic romanesc si machiavelic, a murit capra vecinului. Asta si’a dorit toata lumea inafara de noi, cativa suporteri amarati ai echipei Dinamo. Si va mai mirati ca parem blestemati??!! Pfff! Suntem! Ne spurcati ori de cate ori aveti ocazia. Hai sictir!
Nici o echipa romaneasca nu are fata de UCL oricat v’ati chinui sa’i comentati, sa’i laudati, sa’i periati!

shpagasin (8 comentarii)  •  1 iunie 2009, 23:44

Pentru ionut&co:

Degeaba te amagesti singur ca sunt toti contra echipei Dinamo. Oare nu e Borcea asta al vostru primul care instiga la ura intr-un mod vadit? Ai impresia ca restul suporterilor nu sunt oameni si nu vad gesturile deplorabile ale actionarilor?

Si mai tine minte: cat timp o echipa joaca fotbal pe teren doar ultrasii tipa aiurea, restul populatiei accepta in mod sportiv infrangerile.

Desi nu sunt dinamovist, ci din contra, sunt stelist, neputinta echipei dinamoviste de a-si mentine primul loc intristeaza si mai mult vis-a-vis de calitatea fotbalului. Chestie tipic romaneasca, care arata ca inca nu avem fotbalul pe care l-am dori. Dupa ce vezi o finala de CL ca MU – Barca si te uiti la ce se joaca la noi parca nu-ti mai trebuie fotbal. Cel putin nu romanesc.

Asa ca draga Ionut&co, nu avem ceva cu Dinamo, ci cu actionarii, care nu reusesc sa inspire respect prin comportamentul lor, de orice fel. Si din pacate orice raspuns la adresa lor implicit lezeaza Dinamo ca si club.

Cu parere de rau, ca sa pretinzi respect mai intai trebuie sa il acorzi.

doggy (2 comentarii)  •  2 iunie 2009, 0:12

Daca da domnu sa terminam pe locul 2 si o sa facem o figura frumosa in grupe fata de URZICENI ce vor mai spune oile de pe locul 6 sau 7?:))))Aveti rabdare chiar daca acum am plans de oftica si furie…..trebuie sa se termine cu ghinioanele astea odata pentru totdeauna, GATA AM SUFERIT DESTUL!!! veti vedea ca am avut dreptate 🙂

adi (1 comentarii)  •  2 iunie 2009, 0:13

Nu stiu cum se face, dar de cand cu scandalurile cu arbitri dinamo a pierdut tot avansul pe care il avea. Ba mai mult a fost si depasita. Cred ca e limpede despre ce e vorba aici.

gigi (5 comentarii)  •  2 iunie 2009, 0:51

normal la 7 clase cate aveti va place mahalaua simpla a celor ce rup scaune si le dau foc nu a celor care stau acasa de frica sa nu ia una in cap la meci .bravo asa zisilor jurnalisti ca dintre ei va vine inspiratia ca de nivelul asta axsa nu veti trece nevar

ws (8 comentarii)  •  2 iunie 2009, 0:51

Urziceni a luat campionatul, si se pare ca tuturor ne e nitel mai bine. Cu totii am castigat.

De fapt nu, media romaneasca a pierdut. A pierdut din credibilitate. A pierdut prin campaniile isterice anti-Dinamo. A pierdut din cauza faptului ca este cumparata. Cand trebuie sa vorbeasca, presa sportiva din Romania tace. Cand trebuie sa taca, se trezeste vorbind.

Cer prea mult daca vreau ca la un meci Urziceni – Dinamo sa mi se zica de ce a castigat Urziceni? Care a fost tactica, ce greseli a facut Rednic, ce greseli a facut Petrescu, cum a jucat Galamaz samd? Nu am citit asa ceva prin presa, in schimb am vazut behaieli de fericire pentru ca a pierdut Dinamo. Si eternii „actionari” pe care tot presa ni-i baga pe gat zi de zi.

Cum ziceam, Urziceni a luat campionatul. Dar presa romana a pierdut tot ce se putea pierde: credibilitate, decenta, profesionalism.

You can’t get any lower than this.

regards,
ws

gigi (5 comentarii)  •  2 iunie 2009, 0:58

deja va faceti planu cum sa i sabotati pe urzicati da lumea nu mai e proasta nu va mai faceti iluzii si luati va de manuta cu ionut ca se pare ca voi intelegeti fotbalul dar in felul vostru iar aprecierile noastre aveti grija sa le moderati…ca degeaba va osteniti : cinsteeeee corectitudiiineeeee …va arde taaaareeee nuuu?????

benny (13 comentarii)  •  2 iunie 2009, 3:50

D-le Ovidiu ce vreau e sa vorbesc este numai de antrenorul Rednic!!!
Ce cred eu ca , Rednic a primit ce a meritat dupa opinia mea; este un antrenor obraznic daca nu chiar nesimtit,uneori,arogant si nu neaparat un antrenor foarte bun asa cum pretinde dinsul!!
A facut misto de Razvan si de citi altii dar pe El nici ca se vede.
Sincer, mi-a placut ca jucator foarte mult dar ca antrenor nu pot sa spun acelasi lucru.
Deci si parerea mea ca si a altor oameni.du-te in BELGIA!!!!
Mi-e totusi mila de oamenii aceea care au pus bani si suflet la echipa …unde au ajuns.
Nu e ce si-au dorit…spun asta ca nefiind un fan a lui DINAMO!!!

vasile-Baia Mare (16 comentarii)  •  2 iunie 2009, 4:56

Domnule Ovidiu
Acesti jucatori depasiti,iesiti din forma,expirati sau cum le m ai spuneti,au jucat pe teren si au batut Clujul,Craiova,Rapidul,Galatiul,Vasluiul,Timisoara, echipe ce se afla an primele 10 locuri ale clasamentului,si pe care este greu sa le anvingi.
Prabusirea pshihica se datoreaza, presiunii la care acesti jucatori au fost supusi, an permanent de catre „Presa” an primul rand,apoi de miza acestor jocuri.
Cum credeti ca se simteau ei cand (Coalitia),trambita meci de meci,Dinamo a furat,Dinamo a aranjat,Dinamo a cumparat.
Dar a venit marele meci cu Unirea, lui MM Stoica, unde tebuie sa recunosc ca, Urziceniul a jucat mai frumos si mai spectaculos,dar exist acest dar, nu penalti si inplicit eliminarea lui Varga, pentru al doilea galben,si nu gol, cand era de fapt gol perfect valabil (sunt declaratiile dumneavoastra de la Procesul Etapei).
Cu toate astea, toata presa nu discuta nimic de acest lucru,ci doar „Elogiaza” performanta Unirii, ce a cinstita si meritorie,oare daca Dinamo castiga cu 1-0, iar Unirii nu i se acora un penaltii si un gol valabil, CE A TI FI SCRIS SI COMENTAT ATUNCI (REVOLUTIE,DINAMO AJUTATA DE ARBITRII,CAMPIONAT TRUCAT,CAMPIOANA FALSA), dar asa s a tacut „chitic” ca doar era bine,
(COALITIA) s a linistit ,am facut o campioana pe echipa noastra.
Dar a venit si meciul de la Timisoara,si din nou Urziceniul primeste cadou un penalti,iar Timisoara,nu l primeste (cand de fapt era ca lumina zilei),dar de data aceeasta dumneavoastra, domnule Ovidiu si nici „Specialistul Craciunescu”nu mai spuneti nimic, nu a ti avut nici o faza litigioasa, la acest meci , si iaca sa avem ce a mai merituosa si corecta echipa din Europa Campioana.( fara sa mai amintesc de meciul cu Rapid sau Constanta).
Nu va mirati atunci ca acesti jucatori au capotat psihic.
Sunt de acord ca, si jucatorilor de la Mediasi, nu le a picat bine neacordarea acelui penaltii, asta an sprijinul si spiritul dreptatii si a corectitudinii.
Aveti domnule Ovidiu o campioana fabricata de dumneavoastra „Presa Sportiva” care joaca frumos ce i drept,dar nu antodeauna cel ce joaca frumos si castiga.

dan stefanescu (3 comentarii)  •  2 iunie 2009, 6:10

dinamo trebuie s-a aduca un antrenor,serios,care stie sa se impuna si ajutat de conducere.cum sa ia dinamo campionatul cind a primit gol la fiecare meci fie acasa fie in deplasare.toata linia de fund trebuie refacuta nu cu jucatori de acum .astia sint varza.apoi ce mijloc are?bostina rebut,cristea care nu are valoare,si doua ***** care se cred fotbalisti pentru ca joaca la dinamo.cum vreti voi ca dinamo cu o asemenea garnitura sa joace in europa,pai ,mai bine s-a nu mearga,ca are aceiasi soarta.o echipa care pierde acasa cind se bate titlu este………………….00000000

blocat (2 comentarii)  •  2 iunie 2009, 7:15

ieri plangeam pe umarul lui Gigi acum bocim actionarii de Dinamo,cat este tragedie cat este ,,magarie” asta este singura intrebare,daca D.Petrescu a avut dreptate cu arbitrii straini atunci trebuie sa-i multumim lui Penescu ca datorita lui a iesit la iveala un joc abject facut de unii conducatori de echipe si de frf.mai grav este ca toata lumea tace dupa eliberarea lui Becali si usor usor se da uitari marea problema a corectitudinii fotbalului in tara.Ganditiva cum arata CCA-ul cu Corpodean presedinte iar Lupescu cu Prunea ………….

cicci (1 comentarii)  •  2 iunie 2009, 7:27

Va intrebati unii de ce lumea si-a dorit ca dinamo sa piarda? Aroganta ros-alba! la steaua e acelasi fenomen, dar acolo doar ciobanul suprem este arogant. la dinamo, borcea, turcu, dinu, rednic, etc e un fenomen de masa.
suflarea dinamovista a sarit ca arsa cand a zis popescu ca dinamo a rebuturile. S-ar putea sa fi avut dreptate. cat despre posibilitatea ca dinamosa se califice dupa un tur preliminar: desi balonul este round, hai sa fim seriosi!

Comentează