Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nestăvilitul domn Duru

În loc să-l cheme la ordine pe unul dintre subalternii lor, şefii Federaţiei îi permit să-şi facă mendrele!

Aşadar, după ce Craiovei i s-a refuzat licenţa într-o primă instanţă, astfel se şi intitulează forul condus de Vasile Vlăduţă, Comisia de […]

vineri, 29 mai 2009, 2:56

În loc să-l cheme la ordine pe unul dintre subalternii lor, şefii Federaţiei îi permit să-şi facă mendrele!

Aşadar, după ce Craiovei i s-a refuzat licenţa într-o primă instanţă, astfel se şi intitulează forul condus de Vasile Vlăduţă, Comisia de licenţiere în primă instanţă, Apelul aceluiaşi sistem, prezidat de Ionuţ Iavor, a întors în unanimitate decizia iniţială şi i-a recunoscut Universităţii DREPTUL DE A JUCA mai departe în Liga I. Cazul părea închis şi lucrurile intrate pe un făgaş normal. Practic, nu mai era nimic de discutat.

Surprinzător însă, iată că n-au intrat! Autorul raportului în baza căruia clubului din Bănie i se respinsese dosarul, Viorel Duru, continuă să se agite ca muşcat de şarpe şi să avertizeze că lucrurile nu vor rămîne aşa!!!! Cel prins în organigrama Casei Fotbalului pe post de şef al Departamentului de licenţiere şi afilieri, dar şi de membru al Comisiei Antidoping!, a ieşit deunăzi la GSP TV ca să se răţoiască la Craiova şi, prin asta, SĂ SE FACĂ DE RÎS. Acţionînd după cum îi e numele, Viorel Duru a reclamat că Universitatea „a găsit o portiţă legală prin care a eludat criteriile de licenţiere”, pentru a-şi încheia rechizitoriul aidoma unui procuror: „UEFA va verifica modul în care Craiova a primit licenţă!”.

Mai întîi, ceea ce-i grav, e că domnul Duru se contrazice singur, în stil de Gîgă. Deoarece, recunoscînd-o el însuşi ca fiind legală, rezultă că portiţa la care se referă nu încalcă regulamentele în vigoare, ci ţine cont de ele, LE RESPECTĂ. Şi mai grav trebuie considerat faptul că, simţindu-se rănit în orgoliul său de conţopist atoateştiutor, respectivul şi-a îngăduit să ameninţe cu UEFA, căreia i s-a adresat din proprie iniţiativă, fără să fi avut aprobarea conducerii Federaţiei!

Fireşte că Viorel Duru vorbeşte doar ca să se bage în seamă şi să-şi dea importanţă. Întrucît e evident că şi-a depăşit competenţa, că a scăpat caii, s-ar impune ca şefii săi, în frunte cu Naşu’, să-i mai tempereze elanul şi SĂ-L TRAGĂ LA RĂSPUNDERE. Să-i interzică să se mai bage unde nu-i fierbe oala. Pentru că nu-i normal ca hotărîrea uneia dintre comisiile federale, indiferent care, să fie atacată din interior, ba să se ceară şi intervenţia UEFA!

Pe lîngă faptul că-şi consumă energia în slujba unei cauze pierdute, nestăvilitul domn Duru mai uită un aspect esenţial. Ar trebui să-şi aducă aminte, ori mai degrabă să-i aducă alţii, că leafa pe care o ia de la Bucureşti, nu de la Nyon, provine din contribuţia cluburilor, deci şi a Craiovei, nicidecum din buzunarul lui Mircea Sandu sau al lui Ionuţ Lupescu. Dacă Viorel Duru îşi închipuie altceva, se înşală amarnic.

Comentarii (72)Adaugă comentariu

primo (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:12

Bravo domnule Ioanitoia, trebuie sa-l tempereze cineva pe respectivul Duru, daca federatia doarme

alegzandru (6 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:18

Nu actioneaza Duru din proprie initiativa, domnu Ioanitoaia. Chiar asa, credeti ca sistemele astea totalitare, cum este cel de la FRF, se intretin cu personaje cu personalitate, care ia singure haturile si mana caii? Nicidecum, Sandu controleaza totul cu mana de fier, nimic nu se face fara voia lui. Credeti ca o chestie de amploarea unei retrogradari a unui club mare e decisa de Duru sau alta musculita? Clar a fost o conspiratie la mijloc, demontata cu ajutorul lui Mitica Dragmir. In semn de protest vis-a-vis de conspiratia asta, Universitatea ar trebui sa boicoteze FRF prin retragerea tuturor sportivilor sai de la loturile nationale timp de 6 luni. Chestia asta va destabiliza nationala mica, insa trebuie aratat ca si cluburile au puterea de partea lor, si nu se lasa calcate in picoare!

liviu (5 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:21

Daca esti fan U. Craiova poti deveni paranoic dupa toata povestea asta.

criticul (40 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:25

Felicitari domnule Ioanitoaia, iata ca v-ati ,,prins” repede ce joc face acest domn Duru care vrea sa ne bage-n ,,B” cu orice pret, sper sa fie demis de acolo cat mai curand, fiindca dupa ce ca e un om nechibzuit si rau, mai e si -**pe desupra! Cine-i el ma rog?? Inspectorul Javert care vrea sa-l infunde-n puscarie pe vecie(a se citi in liga secunda) pe inculpatul Jean Valjean(Universitatea Craiova)? Pentru noi, craiovistii, acest Duru e ZERO ca OM!!

martzic (43 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:31

Domnule Ioanitoaia ma dezamagiti din nou. Chiar daca sunt sigur ca nu o sa-mi publicati comentariul asta, eu tot va spun ce cred eu ca gresiti. Domnul Duru doar isi face treaba cand nu este de acord cu ingineriile financiare prin care unii incearca sa driblexe statul prin neachitarea datoriilor. Sa inteleg ca sunteti de acord cu practicile „baietilor destepti”? De ce trebuie sa aibe acordul federatiei? Nu face parte dintr-o comisie independenta? Nu a spus M. Sandu ca el nu se „baga”, si ca nu este responsabil de ce se intampla in curtea lui? In aceiasi ordine de idei cred ca sunteti de acord si cu interventia SRI-ului in magistratura nu-i asa? **

keke-stiinta (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:32

Bravo, nea Ovidiu! Da’ ma intreb: ce-l mana pe el in lupta?? Oare nu cumva o fi primit „comanda” sa nu dea licenta Craiovei? Ca e prea inversunat, in ***!! Nu se poate asa ceva.. un functionaras de la frf sa faca si sa dreaga in stanga si-n dreapta aratand ce bicepsi are. Si daca faza cu uefa e adevarata, a doua zi, Sandu trebuia sa-i dea eject din functie, pentru ca nu se poate k un angajat sa actioneze de capu’ lui sesizand uefa. Aici nu inteleg a sesizat in numele lui sau in numele frf-ului, dar este la fel de grav. Practic acuza institutia unde lucreaza sau, in al doilea caz, frf se acuza pe ea insasi!!!??? Este INCREDIBIL! Si, in tot acest timp, Sandu doarme in galosi!!

Alexandru (2 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:35

O oarecare dezamagire mi-a produs-o CTP acum ceva timp atunci cand, laudandu-va, considera ca sunteti o somitate in cronica sportiva! O fi vreo asemanare intre idealul jurnalistic al lui CTP si dvs? Eu zic ca nu si ca remarca lui CTP a fost gratuita. De ce ? Pentru ca demersul dvs. jurnalistic excede legea, fiind o bravura populara de cele mai multe ori. Cred ca este clar ca licenta Craiovei a fost acordata cu incalcarea legii (platile respective fiind facute dincolo de termenul prohibitiv), FRF a incalcat „legea” , dar gasiti de cuviinta sa va lansati – iar – pe valul unei asa-zise simpatii oltenesti cu critici **! DE obicei, oamenii valorosi, la everestul carierei, dau sens profesiei lor. Nu este cazul dvs.

aga (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:48

PT. MARTZIC

CRAIOVA A PLATIT TOATE DATORIILE!!!

Deci nu mai te ardeia atat!

FERNANDO (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:48

este exact asa cum spune mai sus Alegzandru.bai frate,sunt in somaj,nu-mi ajung banii si in loc sa-mi vad de ale mele stau si-mi mananc nervii din cauza acestei muste,Duru**.nu vedeti ca e sluga lui sandu mircea si vrea sa-i demonstreze cat de zelos e si in timp ce acesta e plecat din tara el ia masuri din proprie initiativa inpotriva lui mititelu.stie ca exista televiziune,ziare,opinie publica dar mai stie ca nimeni nu-i poate face nimic si ca daca se arata sluga credincioasa,la anul,cand comisia pe care o conduce se va desfiinta,m.sandu ai va gasi altceva de facut in frf.d-le Ioanitoaia,te rugam frumos,nu-l lasa asa,mai bombardeaza-l din cand in cand si scoate-i si fotografia ca sunt sigur ca-i un hatru de om,fa-l sa-l i-a rusinea,cu toate ca ma-ndoiesc ca ar putea simti asa ceva.

milici (440 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:48

S-au rupt atatea creioane cu subiectul licentierii oltenilor ca nici pana acum nu prea se stie despre ce e vorba.
Cine ascunde adevaratul subiect si cum de presa noastra incisiva care a trecut si prin barierele DNA nu e in stare sa puna pe tapet adevarata problema.
Similar s-a intamplat si cu depunctarea lui Poli Timisoara ramasa in ceata si acum.
Din pacate Timisoara are mai putini suporteri de calibru decat Craiova astfel ca nu are cine s-o sustina , prin urmare banatenii vor ramane cu punctele luate fara motiv.Cred ca in ultimii 40 de ani nu s-a depunctat cumulativ cu 6 puncte nimeni desi au fost evenimente mult mai grave.
Nu ne intereseaza , tacem si facem jocul FRF SRL si al echipei organelor , DINAMO.

rac68 (7 comentarii)  •  29 mai 2009, 15:53

Ce pretentii sa ai de la o federatie de mameluci si incompetenti?

Aurel Iovitu (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:05

@martzic & Alexandru: tov. Duru, dupa ce ca are neamuri si in alte comisii, ar trebui sa-si vada lungul nasului! Ce inseamna inginerii financiare? Atata vreme cat NU incalci legea si ai mijloace financiare si contabile, etc. acest neica nimeni nu se poate substitui autoritatilor fiscale din Romania, cveea ce este valabil si pentru UEFA. Este clar, pentru cine l-a ascultat ieri, ca a actionat „la comanda” si acum trebuie sa faca ceva pentru avansul primit, nu? Pe de alta parte, vad ca nu e singurul contopist din FRF care-si permite sa trimita tot felul de bocete „a la Telegrame-le” lui Caragiale la UEFA fara sa (se) intrebe daca chiar asta e treaba lui.

michelangelo (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:13

poate maniera in care s-a exprimat duru nu e cea mai eleganta, dar daca ce a spus, referitor la divizarea unei societati comerciale din care una a preluat activul si alta pasivul, toate astea pentru ca sa se poata realiza dosarul de licenta, iar nu e bine. adica pana la urma tot noi suntem cei care pierdem pentru ca datoriile alea la stat pe care le avea universitatea tot noi trebui sa le platim. iar in momentul in care universitatea incaseaza milioane de euro pentru transferuri din jucatori sigur nu va acoperi datoriile societatii care a ramas cu datoriile.

Mititelu (25 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:18

Fratilor, Craiova a mutat toate datoriile CLUBULUI pe o firma. Firma urma sa fie falimentata si se pierdea urma datoriei. Ce o tot dati atata cu onoarea Craiovei?!? Ioanitoaia este craiovean, ce sa zica acum, ca este o manarie ieftina?

Antipaste (13 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:24

@ingerul mihail

„portita” este legala. De aici incolo este rauvointa.
Daca totul este ilegal se va fgasi cineva din stat sa vocifereze. Esentialul este ca pe UC Craiova sunt 0 (zero) datorii. Multumit!

4 inapoi la vopsit capela!

Ion Ion (167 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:43

Pentru unu care posteaza sub numele michelangelo! Ce datorii platesti tu, ba? Ce sume din transfer , vere? In primul rand, nu platesti datoriile Univ.Craiova! In al doilea rand, pana acum Mititelu n-a transferat pe nimeni, n-a vandut pe nimeni, decat pe unu amarat, Ionescu, care lustruieste banca Stelei II< Datoriile,le-a platit Mititelu, datoriile viitoare le va plati, nu-ti fa tu probleme! Revenind la Duru, nu, el n-a primit comanda sa incurce Craiova, eu cred ca a primit bani dintr-o valiza, altfel nu -mi dau seama dece atata inversunare impotriva Craiovei! Hai, Craiova!

andreii (2 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:43

hai mai Ioanitoaia, nu mai tot insista cu faza asta ca numai iti pierzi si credibilitatea pe care o mai ai. dupa cum am mai zis-o si alta data aici, moral nu e corect sa-i fie luate Craiovei dreptul de a juca in Liga 1 si in Europa League, dar legal ar fi meritat-o din plin. Mititelu a incercat o mica mare inginerie financiara prin care sa scape de plata a 1.5 milioane de euro la bugetul statului crezand ca inca suntem in faza in care lucruri de genul ala se puteau face. din fericire, nu se mai pot si din cauza asta Craiova era gata sa fie retrogradata. pana la urma, celor de la Federatie li s-a facut mila de suporterii Craiovei si nu au mers pana la capat, dar sa vii acum si sa-i acuzi pe cei care sustin dreptatea, de genul lui Duru, ca sunt incorecti, e aiurea. mai bine ai tace ca numai dai impresia ca scrii in functie de pasiuni mai degraba decat de realitate… parerea mea..

adi (52 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:47

atat timp cat legea 31, permite divizarea, iar ANAF-ul, creditor in acest caz, spune ca nu are vreo creanta de la CRAIOVA, nu inteleg unde se incalca legea.
toti baietasii de tastatura ar trebui sa invete ceva pe la scoala, apoi sa injure!
SI NU UITATI CA DINAMO, RAPID, SUNT IN PROCES CU ANAF-UL PENTRU EVAZIUNE FISCALA, DAR NU AU AVUT NICIODATA PROBLEME CU LICENTA.

negoro (5 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:48

Ce s-o mai dam dupa’ cires…. Bunastarea financiara a domnului Duru ar fi crescut simtitor daca U Craiova era retrogradata. El impusca doi iepuri deodata. Atat prin prisma faptului ca o retrogradata ramanea in prima divizie cat si a celui o alta echipa avansa cu un loc mai sus in clasament, deci o calificare in EL. Daca „premiul” (cel mic) in ceea ce priveste retrogradarea pare ca a fost iremediabil pierdut, Viorel Duru face tot posibilul pt. a incasa „premiul” cel mare. Se pare ca si-a pierdut simtul ratiunii si al ridicolului….

Mandea (6 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:50

@Mititelu on 29.05.09 at 4:18 pm.
Esti dezinformat (ca sa nu spun altfel) in mai multe randuri:
1. Cand o firma intra in faliment primul creditor care recupreaza ceva este statul. Apoi, nu este atat de simplu cum ti se pare tie sa falimentezi cu buna-stiinta o firma.
2. Dl. Ioanitoaia este giurgiuvean (adica din Giurgiu, in caz ca nu intelegi din prima)

Mandea (6 comentarii)  •  29 mai 2009, 16:55

@ Andreii (cu doi de i): Suma in discutie este de 1,8 miliarde de lei (d’aia vechi) adica vreo 45.000 euro. Altfel, suma nu are nicio importanta. Important este ce spune legea. Iar legea (stramba sau dreapta) spune ca Mititelu are dreptate. PUNCT. Restul este doar rea-credinta…

baba-oarba (5 comentarii)  •  29 mai 2009, 17:04

maica, io nu zic ca mititelu asta e usa de biserica, are si el pacatele lui ca toti oamenii. matale ovidiule, faci gresala de a nu explica limpede care este metodologia acordarii licentei, adica sa ne spui ce rol si competente are fiecare persoana si instanta implicata. duru asta e un procuror sau ceva asemanator? el are competenta de a cerceta si investiga sau numai de a constata? daca mutitelu a adus acte legale ca n-are datorii, are el dreptul sa le puna la indoiala? e ca si cum un politai imi cere actele la control si in loc sa se uite in ele imi cere sa demonstrez ca le-am obtinut in mod legal. ce va sa zica aia „portita legala”? pai daca e legala, e legala ce mai chichirez galceava! io cred ca asta a bagat mana pana la cot in borcanul cu miere si acum nu stie cum sa o scoata la vopsea. ori i s-au intunecat mintile de oftica si de ficat albastru si a dat iama prin uefa. la ue, la onu, la haga nu a reclamat nimic? e clar ca e mana unor mafioti de impresari, duru asta e doar o coada de topor. cred ca scenariul era simplu: dupa ce craiova era retrogradata, frf dadea o reglementare prin care jucatorii echipelor retrogradate se puteau transfera liberi de contract. lozul cel mare nu era pedepsirea craiovei sau mazilirea lu’ mititeu, ci costea, bornescu, prepelita, dananae si ceilalti. s-au pierdut zeci de milioane de euroi la faza asta, d’aia face duru tambalau, s-a trezit sarac dupa ce a visat un purcoi de parale. ori trebuie sa dea inapoi si nu mai are de unde ca a papat malaiu’. ia sa vezi matale cum se va imbolnavi brusc de pneumonie, ca pe unde umbla el e curent mare.

alambic (18 comentarii)  •  29 mai 2009, 17:16

[…] respectivul şi-a îngăduit să ameninţe cu UEFA, căreia i s-a adresat din proprie iniţiativă, fără să fi avut aprobarea conducerii Federaţiei!

Sau cu aprobarea tacită a acesteia!

Gândiţi-vă puţin — dacă, să zicem, webmaster-ul domeniului gsp.ro ar publica –din proprie iniţiativă, fără aprobarea sau înştiinţarea redacţiei; pur şi simplu în virtutea faptului că are posibilitatea tehnică de a o face– pe sit un articol ce ar aduce prejudicii unui partener de afaceri al gsp.ro, ce a-ţi face? Nu v-aţi declara public solidaritatea cu partenerul atacat şi nu aţi încerca să vă întrerupeţi colaborarea cu „nestăvilitul webmaster”?

Ehh, revenind lanestăvilitul Duru şi şeful lui de la Federaţie — vedeţi cumva să se-ntâmple aşa ceva? Oare de ce nu?

[…] leafa pe care o ia de la Bucureşti, nu de la Nyon, provine din contribuţia cluburilor, deci şi a Craiovei, […]

Asta presupune că nu există alţi bani (alţii decât cei din salariul legal al Durului) în ecuaţie — lucru de care nu putem fi deloc siguri.

thunderbolt (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 17:18

Buna ziua,

Ca sa fiu scurt, sunt de acord cu contestatarii articolului.
De ce urmariti populismul acesta ieftin, domnule Ioanitoaia?
Unde o fi Nea Vanea, Dumnezeu sa-l ierte?

Decebal (83 comentarii)  •  29 mai 2009, 17:27

Interventia domnului Duru este ridicola, „portita legala” este faptul ca toate datoriile au fost platite. Cand vii cu fisa de la fisc care arata clar ca esti pe 0, ce poti sa mai comentezi ? Ca s-a intarziat o zi, 10, 20 plata, ok, dai o amenda, dar nu poti sa retrogradezi o formatie care nu are datorii, doar pentru ca le-a avut candva.

juvete (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 17:34

pentru alexandru si martzic(partzic) si alti ca ei
Ca sa poti intelege ce scrie domnul Ioanitoaia iti trebuie multa minte.La voi nu e cazul…….

Dicon (4 comentarii)  •  29 mai 2009, 17:50

Stiu ca ,,portitele” legale sunt imorale,dar ele exista si sunt folosite de mullte ori in situatii infinit mai grave decat cazul Craiovei.Revenind la caz,poate-mi explica adversarii Craiovei cu ce este mai morala contestarea datoriilor in instanta(varianta aplicata de majoritatea cluburilor)cu singurul scop de a trece de momentul licentierii,decat solutia aplicata de Mititelu.Sunt interese pe care noi le putem doar banui si,din pacate,sunt multi pe care dreptatea-i intereseaza mult mai putin decat un beneficiu incorect dobandit.Oricum,Craiova nu moare si nu se preda.Nu stiti nimic despre sufletul oltenesc.

maximuz (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 18:18

Domnilor, la anul maestrul Duru ramane fara slujba, pentru ca de licentieri se va ocupa exclusiv UEFA. El se zbate acum sa iasa in fata, sa afle lumea de el si preceperea lui sperand sa intre in comisia de licentiere. Trebuie sa aiba el o promisiune din partea cuiva care are trecere pe acolo, altfel ar fi ridicol de prosst sa se bage singur in seama. Pe urma, va dati seama cate a ratat dintr-o lovitura? Daca U Cva era retrogradata si nu intra in cupe, multa lume trebuia sa se simta obligata fata de Duru: echipa de pe locul 7 care mergea in cupe, echipa care nu mai cadea in B, echipele de la locul 7 in jos care urcand un loc in clasament incasau mai mult de pe urma contractului cu televiziunea. N-a ramas Duru sarac, dar i-au sarit cateva perne de sub fund.

Am bani de dat…. (2 comentarii)  •  29 mai 2009, 18:38

Din pacate toate portitele de care profita toti patronii din fotbal sunt pe banii nostri. Cred ca fara sa platim impozite + subventii de la primarii+stadioane la pret de apartament putem fi multi din noi patroni de echipa.**

adi (6 comentarii)  •  29 mai 2009, 18:48

,,portite legale,,……saracu duru, omu cred ca trebuie sa dea banii lui jiji inapoi si in prostia lui crede ca mai are sanse sa ramana cu ei….atitudinea lui tradeaza o oarecare lipsa de preocupare pentru cluburi tocmai din partea celor care ar trebui sa le apere, respectiv sefii frf, concluzia e clara, daca nu esti cu ei, e de rau…

pintea (3 comentarii)  •  29 mai 2009, 19:01

E prea mult haos in FRF, in LPF si in comisii, mizeria a inceput sa puta si da pe afara! Duru e un neica nimeni! Ar trebui schimbata toata garnitura, incepand de la cap, tot sistemul autosuficient, arogant, obedient, putred, cangrenat sin LPF si FRF! Atentionam ministrul sportului ca fotbalul este inca un joc sportiv si nu un joc de noroc si ar trebui sa se implice si sa puna cu botul pe labe golanii de acolo, sa le mai ia din drepturile de televizare si sa mai sprijine si alte sporturi ….

Mititelu (25 comentarii)  •  29 mai 2009, 19:03

# 20 Mandea on 29.05.09 at 4:50 pm
Stiu ca-i giurgiuvean, stimabile. Stelist, dinamovist, rapdist, craiovan… sau stiintar, ca sa intelegi si matale, ca deh, tre sa ne dam mari ca stim

Procedurile alea de care-mi vorbesti matale n-or fi simple pentru noi, muritprii de rand. Pentru nea Mititelu, Borcea, JJ si altii sunt floare la ureche
Statul roman ia in majoritatea cazurilor praful de pe toba, daca nu stii asta… trezeste-te, esti in Ro.
Dpmdv: Craiova (stiinta, ca sa nu mai ai frisoane cu regiunea) a incercat o manarie pe care Ioanitoaia (un giurgiuvean care tine cu Stiinta) o scoate ca pe o mare realizare.
Stirea seaca este: U Craiova este prinsa cu matza in sac, dar se redreseaza.

Fata Morgana (39 comentarii)  •  29 mai 2009, 19:39

Sa ne lamurim: legea are portite sau este lege? Pai daca este lege nu vad ce mai este de spus caci dosarul Universitatii, „beton” cum la numit Mitica Dragomir, este legal. Restul sunt vorbe de dragul vorbelor. Universitatea trebuia retrogradata dar hartia de la fisc care preciza ca Clubul Universitatea Craiova nu are datorii la fondul de stat, ia impiedicat sa-si duca marsavia pana la cap. Nu putem insa sa nu observam cate corigente a inregistrat anul acesta FRF, si ma tot intreb daca aceasta organizatie de tip mafiot chiar mai are dreptul la proprie licentiere? Voi ce credeti?

dimitris (13 comentarii)  •  29 mai 2009, 19:40

mult respect nea ovidiu…foarte corect si obiectiv

skrap (45 comentarii)  •  29 mai 2009, 19:55

dle ioanitoaia, discutiile pe acest subiect sunt inutile, fanii olteni, printre care va numarati si dvs, acuza federatia, adversarii, martienii, columbofilii, etc, toti sunt vinovati si vinovati ar fi si daca mititelu cocalaru ar fi ucis ca sa scape de datorie. Pe de alta parte, ceilalti pentru care „portita” cu trecerea pasivelor pe alta firma e teapa pe fata. Dar ce mai conteaza, a cazut bancorexul prin ingineriile astea financiare cu firme fantoma, ce mai vrea si duru asta ?

marian (160 comentarii)  •  29 mai 2009, 20:10

MR. IOANITOAIA, TACEREA E DE AUR SI PT ZIARISTI. SA VEDETI POVESTE CAND O SA INTRE DNA SI PE DOSARUL ASTA !

termometru (4 comentarii)  •  29 mai 2009, 20:33

Da, este un nonsens declaratia lui Duru. Cum pot functiona in cea mai importanta federartie sportiva a Romaniei astfel de personaje inapte??

Cit (2 comentarii)  •  29 mai 2009, 21:39

Multumesc pentru „moderare”; imi puteti da si vreun motiv? Care din regulile de mai jos le-am incalcat?

Edi (3 comentarii)  •  29 mai 2009, 22:07

Ce sa mai spunem de federatie uite ce a patit Polii i se fura titlul cu forta impreuna cu cei din Elvetia care sunt cum s-ar spune sefii

clio (170 comentarii)  •  29 mai 2009, 22:22

Si daca UEFA va da dreptate referatului intocmit de „contopistul” Duru ?!
Eu ma indoiesc profund de onestitatea unor patroni gen Mititelu si Siman, Copos si Taher, Borcea si Turcu, Gigi si Becalii toti, croiti parca dupa acelasi calapod cu Penescu.
De aceea s-a ajuns unde s-a ajuns la DNA Pitesti, pentru ca nimeni de la FRF nu mai controleaza pe nimeni, pentru ca nimeni de la FRF nu mai respecta regulamentele si legile fotbalului…
Acest gen de patroni ii sunau pe Lupescu si Prunea sa li se trimita arbitri „subtiri” pina si la meciurile din deplasare, acesti arbitrii sunt cercetati astazi numai din vina lor acestor patroni care AU DAT MITA in plic si valiza…
Acesti patroni eludeaza legile tarii si mituiesc functionari publici (OPC) pentru asi acoperi matrapazlacurile…
Acesti patroni incearca sa-si recupereze TVA-ul si nu platesc impozite, din cauza unora ca ei guvernul nu poate plati ajutor de somaj de 450 lei si pensii de 600, dar plateste pensiile de 34.000 lei…
Daca nimeni nu mai controleaza pe nimeni si constiinta nu mai exista nici ea de mult timp in tara asta, daca coruptia este prezenta la varf in structurile statului, daca fiscul aproape nu exista si se acumuleaza numai spagile celor de la Garda financiara si Curtea de conturi…
Daca presa loveste in acesti „contopisti” si apara acesti patroni „onesti”, tarisoara asta nu mai are nici o sansa sa se vindece!
M-ati dezamagit profund, domnule Ioanitoaia…

mariusnz (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 23:09

Hai sa fim seriosi! Datoria exista? Exista! S-a platit ? Nu s-a platit. Restul sunt snoave!!! ca s-a „transferat” datoria, ca s-a mofificat schimbarea, astea-s smechereli romanesti! Si din cate stiu UEFA nu admite ca datoria sa fie „transferata”, ea trebuie platita! Si nu a fost! Si asta nu vor sa inteleaga stimabilii ziaristi si alti fani! Pana cand nu va fi TOTUL legal, in Romania orice va fi posibil. S-a inceput un santaj sentimental ca „de ce” FRF o vrea pe Craiova in divizia secunda si a dat roade! La fel ca si Poli Timisoara, care in mod normal si legal nu are cum sa recastige punctele! Clar! Hai baieti, lasati o data sentimentul si puneti legea si logica in actiune! Succes tuturor, si un fotbal mai curat!

Che Guevara (363 comentarii)  •  30 mai 2009, 0:57

1. Duru sa nu ne spuna ca face tot ce face de capul lui. Cineva il teleghideaza. De-aia spumega in asa hal de necaz ca Stiinta a ramas in Liga I.
2. Initial a zis ca nu vorbeste nimic pentru ca legea il obliga sa nu se ante-pronunte. Acum s-a apucat sa ne bata la cap, desi s-a dat o decizie definitiva si irevocabila. Acum nu-l mai obliga legea sa taca?
3. Universitatea Craiova traieste din fonduri proprii si este singura echipa din Romania care de 4 ani de zile nu si-a vandut valorile. In plus a investit 2,5 milioane e Euro din banii clubului in baza sportiva care nu-i apartine. Poate ca exista niste datorii, dar atunci cand iei in calcul banii care trebuie platiti nu te uiti si ce bani are de incasat clubul? Orice societate comerciala are datorii la furnizori si are bani de incasat de la clienti. Este normal sa fie asa. Un audit corect se face tinand seama de ambele aspecte. Cred ca important este ca datoriile sa nu fie mai mari decat sumele care urmeaza sa intre in visteria clubului. Si Craiova nu este in aceasta situatie.
4. Duru se comporta exact ca un profesor de liceu care vrea sa primeasca spaga de la elevi. Nu e interesat cat de bine e pregatit elevul pe care il examineaza. Il intereseaza sa descopere care este partea din materie la care elevul este mai slab pregatit si sa pedaleze pe respectivul aspect. Acesta nu este comportamentul pe care trebuie sa il aiba un judecator. Este, mai degraba, modul de gandire al unui inchizitor.

Birlik (48 comentarii)  •  30 mai 2009, 1:13

Observ 3 (trei) Mari Greseli!!!
1. Cum este posibil ca un conducator de club (Mititelu) sa acuze FC.Steaua ca ei sunt cei care vor sa retrogradeze U.Craiova. Hello te rugam Frumos Noi suporterii Stelei nu ne Chemam G.Becali! Deci data viitoare poti sa te adresezi cum ca G.becali urmareste asa ceva!
2. Noi suporterii nu avem cum sa stim exact toate datele problemei si exact adevarul, deci orice comentariu pro sau contra e de prisos, Stelist fiind nu accept asa ceva din partea FRF (adica sa retrogradeze o echipa tanara si frumoasa),in Europa Ligue au simpatie mea si o sa tzin cu ei si celelalte echipe ce vor juca in Europa DAR Fara dinamo si cfr (se stie clar prima: comisiile si tot ajutorul dat de frf iar a doua: pentru ca au castigat un campionat nemeritat cu multe meciuri strategice si ajutorul dat de frf, lpf si prim’mionistru BOC)
3 U.Craiova a avut de’a lungul Anilor Patroni si Patroni ( Deci atentie; Nu avem cum sa Stim exact daca Staicu sau Netoiu dinamovistu nu a lasat echipa cu Datorii!!!) si totushi echipa U.Craiova a demonstrat ca merita sa joace in Liga1 Frutti Fresh si implicit in Europa Ligue pentru ca Joaca Fotbal (nu tzurca! ca cei ce danseaza pe Shakira).
Sunt Sceptic in Privintza Postarii acestui comentariu!

sPORTUL (1 comentarii)  •  30 mai 2009, 2:58

**amintiti-va ca a fost retrogradat Sportul o echipa care terminase pe 4 de 10 ori mai buna si mai freumoasa decat

Mihai (1 comentarii)  •  30 mai 2009, 7:20

Cateva intrebari retorice:

1. S-a intrebat cineva daca o „portita legala” este implicit si regulamentara?

2. Excluderea Craiovei din Europa League si/sau retrogradarea ei ar insemna implicit ca o alta echipa romaneasca sa participe in noua competitie UEFA? Eu zic ca ar participa o echipa din alta tara, si nu una romaneasca.

3. Stie cineva ca directorul de licentiere ARE OBLIGATIA de a face un raport care sa fie prezentat Comisiilor de prima instanta si de Apel si care sa contina propunerea de acordare sau neacordare a licentei?

4. Stie cineva cam cum functioneaza Sistemul de licentiere si care sunt criteriile acestuia?

5. S-a gandit cineva ca atat FRF cat si cluburile participante la licentiere primesc bani de la UEFA pentru chestia asta?

rodin (5 comentarii)  •  30 mai 2009, 8:44

am vazut si eu emisiunea cu duru si ,sincer ,pe mine m-a convins ca are dreptate.ce ma distra la un moment dat era ca problema lui buzarin(reporterul si editorialistul nu stiu caror ani) era nu corectitudinea lui duru ci de ce a raportat la uefa…daca omul s-a simtit innedreptatit normal ca s-a adresat superiorilor lui,dupa logica lui buzarin cine pierde un proces la instata superioara din tara convins fiind ca are dreptate, nu are ce cauta la strasbourg ca doar s-a dat o decizie legala…privind „solutia legala” prin care craiova a luat licenta ,ma lasa rece,e plina constitutia romaniei de solutii legale care din pdv moral sint complet ilegale…pe asrfel de solutii,mai mult sau mai putin legale, au facut avere si patronii din fotbalul de azi altfel nu-mi explic cum un carator de butelii,un zugrav sau un liber profesionist(cioban) au facut milioane dupa revolutie,ca doar nu s-a fi descarcat o galeata cu neuroni devenind geniali peste noapte…

polbac (3 comentarii)  •  30 mai 2009, 10:02

Dl Ioanitoaia,ar fi putut sa se abtina in aceasta privinta;cunoastem relatiile domniei sale cu Craiova. Atat.

Rapi (26 comentarii)  •  30 mai 2009, 11:19

Si mie ,ca si dvs.,mi s-a parut gresita afirmatia ca echipa craioveana ar mai trebui sa mai plateasca ceva, ca nu e in regula licenta,s.a.m.d. De ce? S-o fi incalzit prea tare sfarsitul de campionat… Altfel, l-ati desfiintat pe V.Duru!Pe de alta parte,cred eu ,nu si pentru ca simpatizati Universitatea din Craiova, ci doar ca aveti dreptate…

vioregh (16 comentarii)  •  30 mai 2009, 11:24

eu cred ca cineva este cu capul, din moment ce la dosar exista datoria de 1.7 mil euro luata de la fisc ,cum putea duru sau comisia sa-i dea drept de joc (1 dosar care a fost trimis la uefa) m-i se pare normal si aici federatia nu a gresit din contra legea este ptr toata lumea la fel ,sau trebuia ca de este mititelu cu craiova ,daca -i dadea licenta era o incalcare grava ,asa datoria exista ca este divizata numai daca o accepta uefa m-i se pare normal , eu nu stiu ce vedeti ilegal duru si-a facut datoria felicitari ptr duru si sa respecte legile incontinuare (asta nu inseamna ca daca esti oltean craiova trebuie sa aibe dreptate ,tre sa fii cu capu sa nu judeci corect )mai grav este ce a afirmat mitica ca intervine la comisii si -i face el sa voteze ,ptr asta ar trebui sa demisioneze ,vad ca nu comenteaza nimeni acest aspect si nu cred ca sunt toti olteni aciuiti prin bucuresti la federatie sau in presa

juvete (5 comentarii)  •  30 mai 2009, 12:14

Craiova a platit aseara cu steaua licenta lui Duru- sa vedeti ca se linisteste toata lumea. Daca dispar astia de la federatie, dispar cu doua echipe dupa ei: dinamo si steaua.

Comentează