Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Diversiunea

Tocmai pentru că tot vorbesc despre o fuziune imaginară, Marian Iancu şi Gigi Becali sînt adversarii Urziceniului!

N-am crezut nici o clipă că Steaua şi Unirea vor fuziona, fie prin absorbţie, fie pe altă cale. Pe post de diversiune, FUMIGENA […]

miercuri, 27 mai 2009, 6:17

Tocmai pentru că tot vorbesc despre o fuziune imaginară, Marian Iancu şi Gigi Becali sînt adversarii Urziceniului!

N-am crezut nici o clipă că Steaua şi Unirea vor fuziona, fie prin absorbţie, fie pe altă cale. Pe post de diversiune, FUMIGENA a fost lansată pe piaţă de Marian Iancu, cel mai isteţ şi mai abil conducător din fotbalul nostru, după care a înhăţat-o din mers Gigi Becali. Conform afirmaţiilor lor, autodeclaraţi duşmani de moarte ai lui Dinamo, patronii respectivi ar simpatiza cu Unirea în finalul campionatului şi, pasămite, ar dori ca formaţia din Urziceni să cîştige titlul, evident, în detrimentul celei din Ştefan cel Mare.

Asta însă numai în aparenţă. De fapt, atitudinea lui Iancu şi a lui Becali e doar O POZĂ, UN TRUC. În realitate, bătînd monedă pe viitoarea asociere, ei nu acţionează în favoarea actualului lider al Ligii I, ci contra lui. Tot referindu-se la o fuziune pe care finanţatorul clubului ialomiţean, Dumitru Bucşaru, a dezminţit-o IMEDIAT ŞI FERM, Marian Iancu şi-a propus să monteze publicul timişorean împotriva Unirii. Să-i inoculeze ideea că „Poli” va întîlni duminică pe Unirea, dar şi pe Steaua, una dintre echipele, ca şi Dinamo, detestate pe malul Begăi.

Întrucît Gigi Becali procedează la fel, deşi într-un registru mai sărac în nuanţe, intenţiile celor doi nu-s greu de descifrat. Ei încearcă să pună ŞI MAI MULTĂ PRESIUNE pe umerii fotbaliştilor din Urziceni. Dintre care unii, a lăsat să se înţeleagă Becali, ar rămîne de dinafară în cazul în care el va reuşi să-l convingă pe Bucşaru să admită fuziunea. Daţi-mi voie să mă îndoiesc că visul lui Gigi se va îndeplini. Într-adevăr, Bucşaru îi datorează vreo 9 sau 10 milioane de euro, doar că, din cîte cunosc, a garantat împrumutul cu nişte terenuri pe care ar fi dispus să le cedeze în orice moment. Latifundiarul din Pipera poate intra şi mîine în posesia lor, atît că preţul pămîntului a scăzut dramatic şi ar ieşi în pierdere.

Legat de Becali, surprinde şi deranjează, inclusiv pe majoritatea suporterilor roş-albaştri, insistenţa cu care acesta caută cu disperare o soluţie, fie şi mai puţin onorabilă, ca Steaua să joace totuşi în Champions League! Să remarcăm însă, ba să şi salutăm, că nu toţi gîndesc ca el în Ghencea. Însuşi căpitanul echipei, Ghionea, a îndrăznit să-şi contrazică patronul: „Nu aş accepta niciodată să primesc un lucru pentru care a muncit altcineva, aşa că nu sînt interesat de locul ocupat de Unirea Urziceni. E munca lor şi mi se pare normal să culeagă ei roadele”.

Cu siguranţă că, reticenţi la comentariul de mai sus, mai sînt destui naivi care să-şi închipuie că Iancu şi Becali vor binele Urziceniului. Părerea mea e că nu, că doar joacă teatru. Spre a ne lămuri cine are dreptate, va trebui să aşteptăm meciurile în care Unirea va da succesiv piept cu Timişoara şi cu Steaua, pe parcursul cărora anticipez că ambele VOR LUPTA DIN RĂSPUTERI, îşi vor apăra şansele cu ambiţie şi cu dăruire. Ar fi urît să se întîmple altfel, de aceea cred şi sper să nu se întîmple.

Comentarii (34)Adaugă comentariu

MB (14 comentarii)  •  27 mai 2009, 18:50

In primul rind , Iancu este de partea lui Dinamo, daca e sa ne alegem cine vrem sa cistige titlul. Toate actiunile lui cind vine vorba de Dinamo, de la transferuri la meciurile directe, arata lucrul asta. Nu stiu daca e vorba de simpatie (ma cam indoiesc) sau de interese financiare, insa asta e ceea ce vad eu. Ceea ce ma deranjeaza foarte mult insa sint declaratiile referitoare la meciul direct cu Unirea, ca le va da meciul, ca nu le va da, ca le va da numai in cazul in care se intimpla nu stiu ce. Ar trebui sa existe pedepse din partea federatiei pentru asa ceva, ca sa nu mai spun ca in felul asta insulta echipa din Urziceni reducind-o la statutul unei echipe care nu poate reusi daca nu i se da meciul. Sa fim seriosi, Timisoara – Urziceni e un joc de 1×2 si rezultatul direct al unor asemenea comentarii este ca , indiferent cine va iesi campioana, automat va exista un sentiment de indoiala si de neincredere. In opinia mea , asta este un rau enorm pe care ei il fac fotbalului cu efect pe termen lung, foarte lung.

clio (170 comentarii)  •  27 mai 2009, 18:55

Corect, domnule Ioanitoaia.
Trebuia, poate, adaugat si ca:
-Becali si Iancu sunt prieteni cu Borcea, poate chiar parteneri in unele afaceri, in timp ce, intre ei, Becali si Iancu nu se prea inghit, ci doar se suporta reciproc.
-Iancu a umblat la jucatorii sai pentru meciul cu Dinamo si l-a folosit, in acest sens, pe Chivorchian. Balint a mirosit prea tarziu tarasenia.
-Timisorenii nu-i vor ierta nicicand lui Iancu cele doua meciuri cu Dinamo din acest campionat.
-Mai mult, autoritatile locale au impus, pentru anul urmator, o conditie de bun-simt pentru a mai sprijine financiar societatea SC FC Timisoara: obtinerea a, macar, jumatate din punctele in joc din confruntarile viitoare cu Dinamo…!
-In timpul acestui sezon, Iancu a sugerat ca Unirea a fost „sprijinita” de FRF, comisiile ei, in special CCA. Faptul ca ialomitenii nu au mai fost defavorizati, ba din contra, tinde sa confirme ipoteza si sa minimalizeze la maxim motivele, reale si nedeclarate, pentru care Iancu ar fi dispus sa-i sprijine.
Nu cred ca Unirea poate castiga la Timisoara, asa dupa cum este foarte putin probabil ca aceasta din urma sa obtina victoria, in ultima etapa, la Brasov.
De aici si circumspectia, fara frontiere, a lui Dan Petrescu si Mihai Stoica cu privire la sansele reale ale Unirii de a cuceri victoria in campionat.
Dinamo ramane principala favorita, din pacate pentru fotbal…

SEVILLA86 (36 comentarii)  •  27 mai 2009, 19:12

Chestia asta cu fuziunea,este la fel ce face dan diaconescu cu elodia,cind e moarta cind e vie, ceva de genul hai sa discutam discutii !Nu merita atentie !!!

milici (440 comentarii)  •  27 mai 2009, 19:30

Fuziunea ar avea sens numai daca Unirea ar ajunge in UCL;asta se poate intampla doar daca Steaua e batuta de Unirea.
Daca Steaua e batuta de Unirea si fuziunea are loc Gigi Becali intra iar in vizorul DNA pentru blat in folosul propriu.
Verificand mereu rezervorul de benzina cu chibritul imi face impresia ca Free Gigi s-a imbolnavit de CELULita…

MTV (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 19:37

Aoleu,macar astazi sa uitam de trogloditii astia care conduc cluburile romanesti.Sa ne bucuram de finala CL,sa vedem fotbal adevarat,nu trucajele astea meschine din liga 1 !

behehe (14 comentarii)  •  27 mai 2009, 19:52

hai sa nu vorbim de Ghionea…sezonul trecut nu a comentat cand a primit cele 3 puncte la masa verde dupa cazul „bricheta”…oare a muncit pentru punctele alea???

polonezu (264 comentarii)  •  27 mai 2009, 20:55

-asteptand finala CL am citit articolul dv (de nota 10); asa este, fiecare conducator de club cauta (atat cat il duce mintea) sa influenteze desfasurarea meciurilor care decid participarea in cupele europene, iar atat timp cat nu intervin bani sau aranjamente totul e in regula; considerand ca rezultatele se vor decide pe teren, ar fi interesante unele pronosticuri: urziceniul castiga la timisoara, dinamovistii fac 6 puncte, steaua se claseaza sub locul 6, timisorenii nu primesc cele 6 puncte inapoi; dar intrebarea care ramane este: pe ce terenuri vor juca dinamovistii, urzicatii si craiovenii in cupele europene?

underbanat (24 comentarii)  •  27 mai 2009, 21:12

Exact asa este, asa cum zice un mare gazetar!

mads (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 21:20

CORECT!

CITESTE-MA !!! (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 21:31

faptul ca decizia tas in cazul poli tim. se va anunta abia pe 5, arata ca decizia este in defavoare banatenilor. a fost amanat raspunsul doar pt ca se doreste ca poli sa aiba o motivatie cu urziceniul. daca li s-ar fi dat azi raspunsul, care este in defav. timisoarei, n-ar fi avut motivatie cu unirea. pt ca sa se amane raspunsul a intervenit lupescu.

sandmann (13 comentarii)  •  27 mai 2009, 21:31

ca dinamovist , consider campionatul incheiat
daca printr-o minune iesim campioni asta va fi printr-o conjunctura si nu prin valoare , pt ca urziceni ne-a batut de 2 ori anu asta
faceam crize acu 2 sapt cand auzeam prin presa ca anu asta mai bine ar fi sa nu fie nimeni campioana , dar acum realizez ca asa ar fi cel mai just : prea multe mizerii, prea mult circ , si prea putin fotbal , hai sa fim sinceri si sa recunoastem: nimeni nu joaca nimic

passarisc (9 comentarii)  •  27 mai 2009, 21:36

hai sa terminam cu ipocrizia asta ieftina!!! acum sunt deranjati, dar anul trecut nu am auzit NICI MACAR UN JUCATOR DE LA steaua sa fie de acord(macar la nivel declarativ) cu rejucarea meciului cu RAPID!!! Din pacate ne asteptam la ABSOLUT ORICE din partea acestor indivizi…

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  27 mai 2009, 21:45

ORICE ESTE POSIBIL. HAI STEAUA !

durden (338 comentarii)  •  27 mai 2009, 22:37

slab articol…as putea sa va contrazic 1000 de afirmtii de ale dvs de mai sus,dar nu vreau si nu mai pot pt ca mi-e deja scarba de acest campionat infect in care se vorbeste de la saptamana la saptamana din ce in ce mai mult si se joaca din ce in ce mai prost…

kyx (22 comentarii)  •  27 mai 2009, 22:37

corect MB numai ca federatia niciodata nu va introduce in regulament sanctiuni (drastice desigur) pentru declaratii belicoase cat timp Sandu va fi prezident; cat despre Iancu si Free Gigi (cum cu umor si inspiratie s-a exprimat cineva pe aici) sunt de acord cu Ioanitoaia si alti participanti la aceasta dezbatere.

teo (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 22:55

Domnule Ioanitoaia
Chiar azi ma gandeam la volan ca Becali e atata de disperat sa-l aduca pe Petrescu si alti jucatori de la Urziceni la Steaua, incat ar vrea sa ia Dinamo campionatu.
Altfel daca Urziceniul s-ar duce in liga direct, cred ca nici femeia de servici de la Urziceni nu pleaca la Steaua.
Ar fi pacat sa fie atata de meschin.Pe Iancu, il inteleg:declarat e cu rapid si poli, dar face jocurile lui Dinamo de cand a preluat pe Poli AEK Rocar Bragadiru sau cum s-o numi.

In rest ramane de apreciat munca depusa de MM si Petrescu, dar mi-e scarba de cate e in stare Borcea sa faca ca sa mearga in liga.

www.ziareviste.ro (16 comentarii)  •  27 mai 2009, 23:44

mare dreptate!!!!

Zegetina (2 comentarii)  •  28 mai 2009, 0:03

Tocmai s-a terminat BARCELONA – MANCHESTER UNITED si ma intreb oare vom avea sansa sa vedem la o echipa din Liga 1 shimb de pase (macar atat) cum am vazut azi la Barcelona?

Sincer, nu cred ca in viata asta o sa am aceasta oportunitate, si sincer, domnilor ziaristi … ar trebui sa va intrebati de ce nu, nu cata datorie are unu la altul.

Tiganiada asta din fotbal este creatia voastra si veti sfarsi cu ea de gat, mai ales daca si in urmatorii doi ani veti ascude mingea de suporteri prin televizarea meciurilor doar pe anumite cai mai putin accesibile.

Ne pasa de sport, poate prea mult ca sa mai continuam cu aceasta tiganie. Va place sloganul, reclama e frumoasa, dar voi tot despre telenovele scrieti. Astept primul numar din GSP cu pagini goale – in lipsa de articole de sport.

flavius rotaru (2 comentarii)  •  28 mai 2009, 0:13

Aveti dreptate,dar tocmai s-a sfarsit o mare finala a Ligii Campionilor,domnule Ioanitoaia!
Macar pentru o zi,haideti sa ne bucuram de fotbal…
Macar pentru o zi sa lasam la urma aceasta mizerie numita Liga 1 si sa-i apreciem pe acesti frumosi nebuni care ne-au oferit o asemenea incantare vizuala…ce pacat ca a durat 90 minute.
Macar pentru o zi,va implor,scrieti de altceva decat despre asemenea personaje grotesti,care nu au alt scop decat sa starneasca ce-i mai urat dintr-un sport care noua ne aduce doar amaraciune si venin in suflete!
Va rog,scrieti despre frumusetea acestui sport;scrieti despre acest Mozart al fotbalului care este Messi,despre acest fizician numit Xavi si despre ceilalti care merita atentie!
Va multumesc si sper sa nu ignorati parerea mea!

www.pufosi.org (2 comentarii)  •  28 mai 2009, 0:44

Eu cred ca Unirea si Steaua nu vor fuziona niciodata. Becali a zis ca va cere acordul fanilor sa faca acest lucru iar suporterii stelisti nu vor face niciodata asta !

catalin (5 comentarii)  •  28 mai 2009, 1:01

tot trecutul acestei echipe este plin cu mirsavii de acest gen chiar va faceti ca nu stiti domule ioanitoaia

Bula (5 comentarii)  •  28 mai 2009, 3:49

Nea Ovi, Iancu si Becali sint interesati de binele propriu. N-ai o parere prea buna despre cititorii gazetei tale!

PT ZEGETINA (2 comentarii)  •  28 mai 2009, 9:57

Raspunsul este destul de simplu:
vom vedea in liga I cel putin pase ca la echipa barcelonei doar atunci cand vom imprumuta metodele acestui club in ceea ce priveste cresterea copiilor talentati de la 11-12 ani, in regim de cantonament incluzond si cursuri scolare si tot ce au nevoie. deci cam cand crezi ca va proceda si in liga I un club in acest mod? Ne-am obisnuit sa luam un jucator sa ne scoata din cacat dar in 97% din cazuri s-a demonstrat ca din moment ce scoti un jucator dintr-o echipa unde a jucat 2-3 ani si ai pretentii de a da randament maxim inca de la primul meci mai mult il sufoci. exemple? torje, plesan, andrei ionescu, mitea, szekely etc

politehnica timisoara (59 comentarii)  •  28 mai 2009, 10:38

iancu face totul ca dinamo sa ia titlul.

de la blaj (3 comentarii)  •  28 mai 2009, 11:10

SUPORTERI SUNT ANTI DINAMO DAR NU SI IANCU CARE ESTE ****** LUI DINAMO.DIVERSIUNEA NU O FACE PT POLI CI PENTRU DINAMO.AICI ESTE ***** FOTBALULUI ROMANESC NU DECLARATILE LUI BECALI.

eu (13 comentarii)  •  28 mai 2009, 12:15

asta va fii clasamentul: dinamo,timisoara,urziceni,cfr,rapid,steaua.fac pariu cu cine vrea.ionut_radu75

senateo (17 comentarii)  •  28 mai 2009, 13:16

e normal ca Iancu si Becali sa puna presiune pe jucatorii lor in ultimele 2 etape. Impresia de final conteaza foarte mult. Probabil ca si Timisoara si steaua vor castiga ultimele 2 meciiuri.

tricks (14 comentarii)  •  28 mai 2009, 13:43

Urziceni va bate si Timisoara si Steaua pe bune,nu uitati k este acolo o persoana care stie sa dejoace o diversiune de genul asta (M.M.) Nemultumirile supotrerilor Stelisti sunt basme,de ce nu au reactionat la fel cand sa luat 3 puncte gratis in cazul bricheta? Cat despre Ghionea inainte sa declare asa ceva ar trebui sa se gandeasca cat de mult a castigat din munca altor echipe cu ajutorul „sponsorizarilor” lui Becali..valize alea,alea…

dinu (4 comentarii)  •  28 mai 2009, 13:55

Steua nu are nici o sansa la Urziceni si probabil se va face de ras si vineri , acasa cu Craiova. Becali a coborat sub orice critica cand a declarat ca echipa o face el si nu Pedrazini, ca nu l-ar deranja sa joace in locul Craiovei in Europa, daca aceasta nu obtine licenta si ca fuziunea prin absorbtie cu Urziceniul este ca si facuta.Nici Timisoara, care a jucat deplorabil cu Dinamo si Steaua, nu va bate pe Urziceni, iar Brasovul o va incurca pe Dinamo, care numai fata de campioana nu are.

marius din iasi (30 comentarii)  •  28 mai 2009, 14:06

ioanitoaia intra si el in jocul speculatiilor, la fel ca iancu. se prea poate sa fie o diversiune, insa un verdict cert in acest sens nu poate fi dat de un jurnalist care se respecta, fara nici o dovada.

Speedy (57 comentarii)  •  28 mai 2009, 14:49

tricks> de acord cu prima parte. in partea a doua: vezi intai cum e sa incasezi o bricheta in teasta si pe urma mai discutam daca meciul trebuia oprit sau nu. deci, partea cu opritul meciului a fost ok dupa toate regulamentele din lume. inclusiv dupa cele ale bunului simt. decizia comisiei de a da meci castigat steleimi s-a parut dubioasa ca sa fiu sincer (desi sunt stelist), dar incearca sa intelegi o chestie: a fost o decizie, o hotarare a unui for. nu s-au oferit bomboane ca sa zici „nu, multumesc, nu vreau”. de asta exista hotarari si foruri, ca sa dea decizii care sa fie respectate. cel putin teoretic. deci, indiferent ce a gandit Ghionea, sau orice jucator sau suporter, cele 3 puncte se primeau oricum. cum si de ce s-a decis asa, nu stiu. posibil sa stie becali mai multe 😀

pika17 (23 comentarii)  •  28 mai 2009, 16:04

N-am intzeles prea multe. Pana la urma, anticipatzi ca se va juca pe teren sau va rugatzi sa se intample asta. Eu cred ca mai mult va gugatzi.

soccer_statis (1 comentarii)  •  29 mai 2009, 0:01

Oameni buni, sa revenim la realitate. Aceasta fuziune in felul in care s-a prezentat in presa nu cred ca este posibila dintr-un singur motiv:
– realizarea ei presupune ca Unirea Urziceni sa absoarba Steaua, adica noua echipa sa preia palmaresul Urziceniului.

nu mai e nevoie (2 comentarii)  •  4 iunie 2009, 21:54

acum ca a luat titlul Unirea, nu mai e nevoie de fuziune: Bucsaru ii plateste lui gigi datoria de 10 milioane de euro din banii pe care ii va aduna din participarea in grupele CL si toata lumea e fericita

Comentează