Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

SOS Craiova!

Dacă fotbalul nostru n-a luat-o chiar razna, Universitatea trebuie 
să primească licenţa!

Comisia de Apel a sistemului de licenţiere, prezidată de Ionuţ Iavor, analizează astăzi contestaţia Universităţii Craiova, căreia i s-a refuzat într-o primă fază, pe 15 mai, cererea de […]

marți, 26 mai 2009, 6:13

Dacă fotbalul nostru n-a luat-o chiar razna, Universitatea trebuie 
să primească licenţa!

Comisia de Apel a sistemului de licenţiere, prezidată de Ionuţ Iavor, analizează astăzi contestaţia Universităţii Craiova, căreia i s-a refuzat într-o primă fază, pe 15 mai, cererea de obţinere a licenţei pentru stagiunea 2009-2010. În 
cazul în care CA nu va schimba hotărîrea iniţială, Ştiinţa va fi retrogradată şi, în loc să joace la toamnă în Europa League, 
va evolua în eșalonul secund.

Cînd s-a opus acordării licenţei, Viorel Duru, directorul departamentului de resort din FRF, s-a legat de faptul că la 
31 martie, ultimul termen de prezentare a dosarelor, Craiova
nu şi-ar fi achitat integral obligaţiile către bugetul de stat şi către terţi. Adrian Mititelu A RESPINS ÎNSĂ FERM ORICE ACUZĂ. Printre altele, a susţinut şi a demonstrat că pe lista pretinselor datorii figura şi una pe care clubul ar fi avut-o faţă de o firmă
a sa. Altfel zis, Mititelu i-ar fi fost dator chiar lui Mititelu!

Mai nou, pe 21 mai, patronul grupării alb-albastre a primit 
de la Administraţia Finanţelor Publice a Municipiului Craiova 
un certificat de atestare fiscală, act publicat ieri de GSP, din 
care reiese negru pe alb că Universitatea e cu TOATE PLĂŢILE 
LA ZI. Absolut cu toate, n-are nici o datorie, nici o coadă.

Punînd răul înainte, să admitem că Ştiinţa ar fi întîrziat cu vreo lună şi jumătate achitarea taxelor. Pentru asta ar putea 
fi penalizată cu amendă, în nici un caz însă, sub nici o formă, trimisă la matineu! Cu atît mai mult o asemenea decizie ar constitui un abuz incalificabil cu cît, de pildă, restanţele cluburilor din Primera Division depășesc 3,4 miliarde de euro, 
iar federaţia spaniolă încearcă să le ajute, nu să le înfunde. 
Spre deosebire de Bucureşti, la Madrid nimeni nu pomeneşte 
despre retrogradare. La vreme de criză, acolo se caută soluţii, 
nu se dictează sancţiuni.

Se ştie ce înseamnă Craiova pentru fotbalul românesc, o echipă cu tradiţie şi cu suporteri în întreaga ţară, ba şi o stare 
de spirit, nu mai insist asupra laturii sentimentale. Pentru 
ceea ce a reprezentat şi reprezintă ea, mă alătur celor care solicită SĂ FIE JUDECATĂ CORECT, nu îngropată la dorinţa unui funcţionar prea zelos, probabil şi manipulat de cei interesaţi 
ca Universitatea să fie marginalizată ori chiar distrusă. Aceştia nu sînt puţini. Ar profita de necazul Ştiinţei unele formaţii din zona fierbinte, lesne de bănuit din ce motiv, dar şi cîţiva dintre granzii campionatului. Concret, marile grupări bucureştene ce 
nu şi-au ascuns intenția de a achiziționa tinerele talente ale Olteniei, în frunte cu fraţii Costea.

Ignorîndu-l pe Viorel Duru, deşi respectivul trebuie tras la răspundere deoarece şi-a depăşit competenţele informînd în scris UEFA despre situaţia Universităţii fără să fi obţinut însă aprobarea conducerii , merită urmărită atitudinea pe 
care o vor adopta şefii Casei Fotbalului. Normal ar fi ca Mircea Sandu să apere cauza Craiovei, fireşte, în cadru legal, tocmai pentru a demonta suspiciunea că ar duşmăni-o din pricină că Adrian Mititelu, uneori gură spartă, a îndrăznit să-l înfrunte. 
Din cîte am înţeles, şi cred că am înţeles bine, preşedintele 
FRF nu vrea să-şi lege numele de decapitarea Universităţii, 
idee cvasiunanim socotită ca fiind deplasată şi sfidătoare, 
bătaie de joc, ADEVĂRATĂ NEBUNIE.

Numai că, ştiţi proverbul, pînă la Dumnezeu te mănîncă sfinţii, iar cei din anturajul Naşului par convinşi că, lovind în Ştiinţa, ar îndeplini un ordin nerostit. Cum lucrurile nu stau 
aşa, e momentul ca ei să renunţe la presiuni şi la intimidări, 
s-o lase în pace pe Craiova şi să-i dea licenţa!

Comentarii (83)Adaugă comentariu

al bundy (1 comentarii)  •  26 mai 2009, 18:48

daca stiinta va fi retrogradata este numai mana stelei. asa au intrat doi ani la rand in c.l. si intotdeauna vor apela la asemenea practici pt. a-si vedea interesul becali ar calca si pe maica-sa pentru a intra in europa ligue.

Urs Meier (1 comentarii)  •  26 mai 2009, 19:28

Va rog sa retrogradati Craiova, Urziceniul, Timisoara si Vasluiul. Va rog de asemeni sa promovati ceahlaul, astra, victoria si feceolt. De asemeni va rog sa ne lasati in pace. Nu va mai vrem… Am merge la handbal ca ungurii, dar mi-e teama ca, vazand salile alea jalnice pline de oameni, ar veni si acolo suboamenii astia otravitori : sandu, dragomir, becali, borcea, copos…

unitati de masura (1 comentarii)  •  26 mai 2009, 20:05

Mi-a scapat mie, sau anul trecut, luarile de pozitie – nu neaparat ale dvs – convergeau catre ideea ca : ai datorii retrogradeaza. A, mi-am amintit atunci era vorba de Otelul, Iasi.
Sunt de acord ca nu trebuie sa retrogradeze NIMENI. Dar cine sa ofere solutii : lpf-ul, frf-ul? Pai baietii astia ar trebui sa munceasca, sa gaseasca solutii.

Multumesc frumos pentru articol, un oltean! (2 comentarii)  •  26 mai 2009, 20:47

Sincer,

Stiu ca nu ma sfiesc sa critic redactorii GSP cand mi se pare mie ca gresesc, dar azi sunt convins ca au dreptate: evident, lumea o sa creada ca sunt subiectiv si e dreptul ei. Pe de alta parte, m-ar durea sufletul sa vad ca o echipa ca Stiinta (si la fel de bine se poate citi Timisoara, Urziceni sau orice alta echipa curata) poate fi batjocorita in asa hal numai si pentru ca patronul ei are gura mai mare decat altii si nu stie sa fie un Yes-man!

Sper sa ma trezesc maine din acest cosmar si sa vad ca inca nu s-a-ntors lumea cu fundu-n sus, si ca Stiinta va putea juca in Europa… evident daca va merita, adica daca va ocupa unul din doritele locuri din fata.

Pana atunci insa, va multumesc domnule Ioanitoaia pentru articol: dumneavoastra (si mass-media in general) cu precadere aveti o voce mai puternica, mai apasata si mai auzita decat a confratilor de breasla.

Sa auzim numai de bine: ca s-a facut dreptate, or mai precis ca NU S-A FACUT O INJUSTITIE echipei din Craiova!

o iubire alb albastra (1 comentarii)  •  26 mai 2009, 21:26

Daca ati inceput o „campanie” pt instaurarea ordinii in FRF va rog sa o continuati pana la sfarsit, daca veti reusi.
Pana nu va pleca gasca Sandu+ nu se va obtine ordinea dorita.
Bineinteles ca retrogradarea Craiovei este doar razbunarea nespusa a sefului FRF, executata de un subordonat prea zelos si, tocmai de aceea, trebuie continuate demersurile incepute pt a „retrograda” pe durul Duru. Mai ales ca si-a depasit atributiile, facandu-ne de ras in fata forurilor europene.

nime.n.lume (36 comentarii)  •  26 mai 2009, 21:40

aplicarea legii trebuie sa fie obligatorie.
pentru toti.
Dar in Romania nu e, nu a fost si ma indoiesc ca o sa fie.
In primul rand ca legea e prost intocmita.
In al doilea ca se aplica diferentiat.
In al treilea ca nu e clara.
In al patrulea ca cei ce o aplica nu sant credibili.
In al cincilea ca sant fan al stiintei si nu vreau sa se aplice echipei mele.
In al saselea ca Nasu e de vina.
Si Mitica, si Lupescu, si Steaua si mai ales Dinamo.
Cum ziceam, ca la noi la nime’n lume!
As putea cita acum pe Nenea Iancu, dar e prea „sablon”.
Ultima concluzie: din aceasta situatie nu putem iesi! Am zis!
Decat poate pe usa din fata!

adi (2 comentarii)  •  26 mai 2009, 21:47

era timpul si pentru o dezbatere serioasa!
nu de alta, dar sloganul gsp-ul era „noua ne pasa de sport. poate prea mult!”
sper ca maine sa se judece drept si sa putem da drumul acestor tineri ai craiovei spre europa.
in caz contrar, va fi o noua revolutie, iar noi, oltenii, suntem cei mai fierbinti dintre romani.

teodor d. (13 comentarii)  •  26 mai 2009, 21:59

Daca o gasca din f.r.f. condusa de m.sandu va reusi retrogradarea CRAIOVEI ,atunci e vai de noi.

rautaciosul (3 comentarii)  •  26 mai 2009, 22:16

Craiova e o echipa mare dar nu inteleg care este cauza respingerii licentei. Daca e legala inseamna ca e corecta,daca nu e o aberatie. cred ca iarasi ni se arunca praf in ochi si comentam pe supozitii. daca mititelu si craiova au datorii sa le plateasca,daca nu sa plateasca. cred ca suporterii ar trebui sa fie suparati pe mititelu nu pe frf.

GARDA VECHE,STIINTAe (38 comentarii)  •  26 mai 2009, 22:22

Foarte corect zis dle Ovidiu!
Si corect zice dl A Paunescu mai Jos!
Ocolind, pe măsura puterilor şi a oamenilor care au condus-o, orice tranzacţionism ruşinos, clubul universitar de pe Jiu a contribuit în câteva rânduri, decisiv, la schimbarea mentalităţii din fotbalul intern şi la ieşirea fotbalului românesc în Europa. Defecte au toţi oamenii, aşa că, nu rareori Craiova a fost, nu numai vulcanul reînoirii acestui sport al patimilor şi inteligenţei, ci şi viesparul tuturor zâzaniilor, arţagului şi incompatibilităţilor. Au fost şi sunt momente în care toţi, în Oltenia, sunt certaţi cu toţi. Şi, tocmai când lipsa de speranţă apare în oribila ei splendoare, cei care au de împlinit un ideal – politic, artistic, sportiv, cultural – trec peste toate cele care îi despart şi aşază, în ediţie definitivă, punctul pe i. Dar cea mai semnificativă parte a istoriei Universităţii Craiova este cea dedicată luptei cu abuzul, cu şantajul, cu teroarea, pentru supravieţuire.

Că au fost la putere securiştii, că au fost la putere miliţienii, că au fost nomenclaturiştii de partid, că s-au mobilizat, împotriva Universităţii, Gărzile Patriotice, Căştile ONU, precupeţii şi analfabeţii. Gripiştii aviari sau porcini, şefii ferefişti şi pompierii apei de toaletă, coloneii anchetatori ai lui Dinamo şi coloneii mobilizatori ai trupelor de lângă Steaua, ţinta lor a fost belirea Craiovei. Desigur, şi slăbirea celuilalt club al oamenilor simpli, Rapid Bucureşti. Unii dintre teroriştii de după 1944 au devenit samsari capitalişti, după decesul partidului unic, cu securitatea şi miliţia lui cu tot, şi şi-au pus în practică, şmechereşte, cu cinism şi bonomie mincinoasă, capodopera ruinării Craiovei. Au pârjolit terenul şi, tocmai când îşi frecau lăbuţele, de satisfacţia că Universitatea Craiova s-a dus dracului, a răsărit din cenuşă, pusă la cale de şantajişti, o altă serie de talente olteneşti, imposibil de strivit.

Ţin minte o scenă apocaliptică, petrecută cândva, în celălalt veac într-o dimineaţă tulbure. Fostul şef al Securităţii, Tudor Postelnicu, l-a sunat pe Nicu Ceauşescu, în biroul acestuia, în care mă aflam şi eu, înaintea unui turneu al Cenaclului Flacăra. Care a fost conţinutul convorbirii? Postelnicu se lăuda că i-a pus pe cei de la Federaţie să dea meci pierdut Craiovei, după o întâlnire de Cupă cu Minerul Certej, câştigată în teren de Craiova, pe motiv că un jucător, Cioroianu, cred, ar fi fost introdus în teren, în ciuda unor cartonaşe galbene pe care le primise. Deşi nu era un om nedrept, Nicu Ceauşescu s-a bucurat că Postelnicu “rupsese coada pisicii”, în problema acelei echipe nesupuse şi mândre care era Craiova.

Am protestat şi pe loc, şi în Flacăra, împotriva felului inchizitorial în care era privită Universitatea Craiova, de către oameni care reprezentau instituţii semnificative ale statului român de atunci. Gâdilat în amorul propriu şi în orgoliul Sportului său Studenţesc, Nicu Ceauşescu nu a înţeles că i se întinde o capcană, în care cândva avea să cadă fără putinţă de recurs. Eu nici pe Postelnicu nu l-am urât după 1989, dar nu am cum să nu depun această mărturie: Dinamo – ca echipă a Miliţiei şi Securităţii – nu s-a împăcat niciodată cu existenţa Craiovei, acolo, între fruntaşele fotbalului naţional. Chemările intempestive şi pedepsitoare în armată erau metoda preferată a celeilalte trupe a forţei nenuanţate Steaua. Greu de uitat felul în care l-au terorizat generalii pe Iordănescu devenit student la Craiova şi l-au şi readus la Steaua!

Pe de altă parte, cred că nu e cel mai potrivit lucru cu putinţă ca în primă epocă de sărăcie, nevoi, necazuri ale oamenilor, FRF să încerce din nou răbdarea românilor. S-ar putea ca oltenii să-şi iasă din fire.

ASTA ESTE EDUCATIA POPORULUI NOSTRU!?

alambic (18 comentarii)  •  26 mai 2009, 22:41

Deci, tovarăşul Duru trimite documente cu pecetea FRF la UEFA, când nu ar fi fost cazul s-o facă. Iar tovarăşul Sandu, în calitatea-i de şef suprem, nu-l zboară pe tovarăşul Duru din numita Federaţie, ci îşi declară durerile de miocard vizavi de situaţia Craiovei.

O situaţie ce aminteşte de o altă echipă provincială, condusă de un alt patron incomod (pentru tovarăşul Sandu), şi de un oarecare tovarăş Kassai care a trimis documente purtând pecetea FRF înspre oareşice alte instituţii sportive, când nu era cazul s-o facă. Şi, aţi ghicit?, tovarăşul Kassai continuă să primească salar de la instituţia condusă de tovarăşul Sandu.

Să mai amintesc, în treacăt, şi de inocenţa tovarăşului Sandu în legătură cu recentele anchete DNA din arbitrajul românesc. N-a mâncat usturoi, tovarăşu’; naiba ştie de ce tot face gargară cu apă de gură.

Ce mai încoace-ncolo, e bun tovarăşul ăsta Sandu la şefia FRF-ului. Toate merg strună. E un munte de incompetenţă înghesuit prin birourile FRF-ului (începând cu cel al preşedintelui), da-n rest nu-i nici o problemă. Totu-i sub control.

Câtă vreme tovarăşul Sandu o să fie la şefia FRF-ului, eu unul nu mai trag speranţă de îndreptare a lucrurilor…

PussyCat (2 comentarii)  •  26 mai 2009, 22:46

Repet ! Craiova trebuie sa ramana in prima liga. este un simbol

Cosmin Dumitrescu (1 comentarii)  •  26 mai 2009, 23:03

Steaua nu a patit absolut nimic in cazul valiza sau in alte zeci de ocazii cand au scapat prin faimosul „am glumit” al lui george becali. Cum sa ne retrogradeze sau sa ne interzica sa jucam in europa pentru NIMIC!!! sau pentru ca au fost platite taxele mai tarziu!!

Daca DOAMNE FERESTE se intamplaun abuz maine, trebuie ca toata presa sa ceara transparenta totala in cazul dosarelor de licentiere a tuturor echipelor, ca sa vedem daca Craiova e singura cu probleme.

laurentiu (9 comentarii)  •  26 mai 2009, 23:07

Fotbalul nostru a luat-o razna de mult timp. Si multi s-au facut ca nu vad. Daca se ia decizia retrogradarii Craiovei, suntem toti de vina, federatie, comisii, cluburi,jucatori,impresari,suporteri,presa sportiva. Ce-am facut noi toti atatia ani? Am acceptat tacit daca nu am incurajat toate mizeriile din fotbalul romanesc, blaturi,arbitraje penale,comisioane,jucatori plecati liber pe acte antedatate, netoiu,dinel,jenel,borcea……..
Lista este prea lunga.

Antipaste (13 comentarii)  •  26 mai 2009, 23:25

Multumim domnule Ioanitoaia. Prietenul la nevoie se cunoaste!

alin amsterdam (6 comentarii)  •  27 mai 2009, 0:08

sant fan Stiinta chiar am activat la juniorat in aceasi grupa cu Vancea in 88-89…..ideea este aceasta ;chiar credeti ca s-ar putea ajunge la asa ceva ??prin absurd sa presupunem treaba aceasta pai atunci o sa vedeti ce nu ati vazut la Timisoara in momentul depunctarii pt ca ar fii cea mai mare mojicie de pe fata pamantului…..sincer ar trebuii sa va dea de gandit treaba asta ….va salut pe toti…..

Luc (14 comentarii)  •  27 mai 2009, 0:17

Multumim pentru acest articol care dovedeste ca sinteti onest. Cred ca daca toata lumea de buna credinta s-ar implica in fotbalul romanesc nu ar mai avea loc alienatii mintali care petrec mai mult timp la DNA decit la federatie. Cit timp nu se face curatenie, cit timp presedintele Basescu ii premiaza pe incompetenti, cit timp ne facem ca stergem praful de pe cadavrul fedaratiei, atunci vor fi tot felul de cazuri bricheta, valiza, penescu si alte magarii pe fata! Cred ca este cazul sa distrugem din temelii acest sistem corupt in care mircea sandu nu stie nimic din ce se intimpla sub el unde toti isi fac de cap sau dupa cum le spune „capul”. Avem fotbalisti valorosi in Romania care sint condusi de oameni iresponsabili la nivel de federatie. Ce-ar fi daca lui Mircea Lucescu i s-ar oferi locul lui mircea sandu? Sau lui Boloni? Atunci am avea performanta la nivel international. CFR Cluj este o echipa de profesionisti straini si de aceea au avut ceva valoare in CL. Restul…. Asteapta Curatenia GENERALA la FRF!

gabi (5 comentarii)  •  27 mai 2009, 0:42

MULTUMIM PENTRU ARTICOL SI PENTRU SUSTINERE

EU (3 comentarii)  •  27 mai 2009, 0:46

Domnule Ioanitoaia eu cred ca ar trebui respectate legile in Romania indiferent de numele echipei.

Daca Craiova nu a respectat legea trebuie sa raspunda conform legilor in vigoare. Daca incurajati ilegalitatile atunci nu incurajati sportul asa cum va laudati si reclamele sunt doar de fatada sa va faceti publicitate.

Daca sunt iertate datoriile Craiovei sa fie iertate datorile tuturor contribuabililor iar faptul ca pe nou firma Craiova nuare datorii dar are pe cea veche nu ii disculpta deloc. Din pacate ziuarul face lobby doar celor pe care ii place.

Rusinica !!!

pacos (3 comentarii)  •  27 mai 2009, 0:51

INCA ODATA SE DOVEDESTE CA AVEM UN FOTBAL MIZERABIL,MA DOARE SUFLETUL SA VAD CA STIINTA CRAIOVA ESTE BATJOCORITA DE TOTI,CE SE VREA DE FAPT?SA LI SE MAI IA INCA ODATA JUCATORII?NU SE MAI POATE ASA CEVA,FACETI DOMNILOR ZIARISTI CEVA SI SCOATETI FOTBALUL ROMANESC DIN MOCIRLA IN CARE A INTRAT.

dsn (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 1:20

D-le Ioanitoaia, bun articol. Trebuie sa recunosc de la inceput ce sunt fan Craiova de cand ma stiu, n-am vorbit niciodata despre mititelu (nici de bine nici de rau). Dar ce face FRF cu aceste comisii este nesimtire ordinara. Un sistem nenorocit. Si va spun si de ce. Deci 31 martie data limita. OK. FRF primeste dosarul in feb (de ex.) dar il tin acolo si ii spune pe 30 martie ca nu are dosarul in regula si il arde. Ori intru-un climat normal acest dosar se evalueaza IMEDIAT si ii spune unde are probleme. Dupa care ii da un termen sa le remedieze. Daca tot a fost acest termen pana in mai, trebuiau sa reevalueze si sa ia decizia. Oricum sincer la ce se intampla la FRF senzatia generala este de s-carba. Ce ma bucura insa este ca am vazut comentarii de la stelisti care refuza vehement fuziuni, smecherii si pomeni stil becali. Este important sa mai vezi oameni demni. Numai bine.

@rautaciosul (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 1:39

– „Craiova e o echipa mare dar nu inteleg care este cauza respingerii licentei. Daca e legala inseamna ca e corecta,daca nu e o aberatie ”
– „daca mititelu si craiova au datorii sa le plateasca,daca nu sa plateasca. ”
– „cred ca suporterii ar trebui sa fie suparati pe mititelu nu pe frf.”

P.S. foarte tare comentariul „rautaciosului” mi-a placut faza cu : daca are datorii sa plateasca…daca nu sa plateasca…si daca tot plateste/a platit sa mai fie si vina lui Mititelu…frf oricum nu are nici o vina…

Parerea mea : Mititelu va fi executat pentru ca nu a intrat in jocurile celorlalti… mai tineti minte acum cativa ani cand a fost retrogradat Sportul ? …. toata vara au stat pe capul lui Siman sa plateasca(mai ales Dragomir)… la Mititelu : nu ai platit pana in martie : PA…liga II … Romania steaua…europa steaua… RUSINE steaua…. o RUSINE ros-albastra…

andreii (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 2:13

moral vorbind, ar fi aiurea ca sa i se ia Craiovei dreptul de a juca in Liga 1 si in cupele europene.

pe de alta parte, legal vorbind, Craiova ar putea pierde. scrie clar in regulament ca toate datoriile trebuie platite pana pe 31 martie, iar Mititelu nu a facut asta, ci a incercat o „smecherie” prin care sa scape fara sa plateasca cele 1.7 milioane datorate statului.

trebuie sa terminam odata cu smecheriile astea tipic romanesti cu trecerea datoriilor la stat pe o alta societate care bineinteles ca nu le va plati niciodata. faptul ca si in Spania exista cluburi cu datorii este absolut irelevant.

vlad (13 comentarii)  •  27 mai 2009, 2:19

mda, chiar nu mai poate nimeni sa fie obiectiv??? U Craiova nu mai are datorii acum, nu pentru ca le-ar fi platit, ci pentru ca le-a transferat altei firme, tot a lui Mititelu. Scamatoria asta ar putea fi facuta de absolut toate cluburile din Liga1, si totusi doar craiova a facut-o. Uitam cati bani a trebuit sa scoata Copos din buzunar in primavara asta? Daca nu ma insel, peste 3 milioane de euro. De ce sa fie Mititelu special??? Si evident, ca in toate cazurile, nu se poate recunoaste greseala, ci se da vina pe o conspiratie…. STUPID! La fel ca si articolul asta!

Boston (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 2:35

Rusine FRF! Astia in loc sa ajute cluburile le saboteaza. Parca e federatia mamii lor. Cit despre Mititelu am mai zis: deschide un cont, ceva. Traiesc in America si sunt dispus sa donez citeva sute de dollari sau ceva de genul $20 lunar etc. Multa bafta „U”!!!
Hai Craiova!!!

Johno (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 4:19

Ma astept la orice de la nemernicii ce conduc fotbalul romanesc. Indiferent de decizia lui duru (cine spanac e asta ??!? ce treaba are cu fotbalul ?!) CRAIOVA va supravietui, va renaste si mai indarjita. CAPUL SUS STIINTA, NOI ORICUM TE VOM IUBI.

pardalian666 (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 4:50

Cu o umbra pala de speranta,priviind la tot ce se intampla sa emigrezi in alta tara,sau chiar viata,asemenea abuzuri ca sa nu se intample!Si stam cu toti sfiosi privind,si credem ca asa e cel mai bine,dar realizam cu mahnire si regret,traim o mare dezamagire!Nu poti ca sa sfidezi normalul,si sa privesti tacut,nepasator,sa speri ca nu te afecteaza,ca tu esti doar un calator!Romani din toata tara,acum e vremea ca sa ne trezim,si sa strigam cu toti in gura mare,nedreptatiile sa le oprim!Si nu e doar vorba de Stiinta,aici e vorba de tot ce traim,o viata plina-n nedreptate,asta avem si asta primim!Daca tu crezi ca e mai bine,sa stai si doar ca sa privesti,atunci soarta ti-o meriti straine,ca roman nu pot sa te numesc!Nu judec si nu dau sfaturi,spun doar ce se intampla,si dc ai curaj trezeste-te ca totul e de rapa!

Mihai (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 5:50

Pentru craiova toata lumea sare in sus dar pentru Sportul Studentesc nu a facut nimeni nimic si au trimis-o in divizia B.

athos75 (7 comentarii)  •  27 mai 2009, 8:13

Este inimaginabil ce se intampla in fotbalul romanesc!!!! O singura solutie:
REVOLUTIE!!!
A venit timpul ca cei din FRF sa plece,sa lase pe altii care pot face treaba si carora le pasa de viitorul fotbalului. De buna voie nu cred ca o sa plece,ramane doar sa fie obligati.Sefii galeriilor echipelor din liga 1 sa boicoteze toate meciurile ramase,si sa organizeze un miting de protest in fata sediului frf..Nu mai conteaza acum..stelisti ,dinamovisti,craioveni,polisti…toti trebuie sa avem acelasi glas.Se poate!!!JOS FRF,JOS SANDU!!

Boby (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 8:22

Desi sunt departe dee tara, am fost mereu aproape de Stiinta.Am urmarit cu sufletul la gura indiferent de orele de disputare , meciurile (atat cat se poate pe net) si am trait bucuriile si tristetile inerente ale oricarui suporter care de mai bine de 30 de ani a iubit doar o singura echipa.
Inainte de a pleca din tara, Stiinta juca la matineu, ceea ce nu m-a impiedicat sa vad ma duc la aproape toate meciurile la care a fot posibil.
Domnule Ioanitoaia , aveti dreptate, e mai mult decat o echipa, este o stare de spirit .Pretutindeni am intalnit oameni care iubesc echipa Craiovei.Am avut sansa ca pentru cativa ani sa locuiesc in Craiova si chiar sa calc pe gazonul unde prin anii 80 Craiova Maxima zburda cu granzii Europei.Am privit de la cativa pasi poarta unde Negrila a inscris acel gol istoric aproape de finalul unui meci nebun..Eram atunci in clasa a treia si eram la ore.Cu radioul in banca ..Am privit de la cativa pasi poarta a carei bara s-a opus la acea minune de foarfeca a lui Zoli Crisan(fie-i tarana usoara) din meciul cu Benfica..Sunt atatea clipe, atatea amintiri , atatia oameni, atata bucurie si atata tristete stranse in mii si mii de suflete de oriunde.
Toate acestea nu pot fi aruncate la cos de NIMENI.
Birocratia, interesele obscure, prostia si smecheria care aajuns deja o virtute, au distrus si vor distruge multe in tara noastra.
Sa nu le lasam sa distruga si acest minunat simbol care ne-a facut viata mai frumoasa, mai plina de culoare.
Pentru domnul Ioanitoaia, tot respectul.Stiu ca a fost suporterul Craiovei intotdeauna si am apreciat ca a fost mereu realist si corect, aplaudand cand a trbuit si criticand cand a fost cazul.
Si de asta data, un comentariu in care desi este multa patima este perfect adevarat.
sa nu lasam Craiova sa fie umilita!
Cu bine tuturor ce au in suflet alb-albastrul unei eterne iubiri!

andrei (5 comentarii)  •  27 mai 2009, 8:51

Acuzati federatia din prisma unui suporter al oltenilor, fapt recunoscut de toti cititorii, ceea ce nu e corect! Atitudinea dumneavoatra mi se pare mai deplasata decat a domnului Duru, pe care il criticati de obedienta. Domnul in cauza isi face meseria pentru care este platit – sa aplice niste prevederi regulamentare. Sunt absolut convins ca dumneavoastra, ca si mine, cunoasteti adevaratul motiv pentru care se afla Universitatea in aceasta situatie, insa refuzati sa-l comunicati si cititorilor**. Eu, ca si contribuabil onest al acestei tari sunt absolut deranjat de ingineriile financiare ale domnului Mititelu, prin care acesta, beneficiind si de articolul de fata, incearca sa eludeze legea in Romania, ignorand sa plateasca statului impozite si taxe. Iar daca doriti sa va informati mai in amanunt, intrebati-l pe domnul Mititelu cat si de cand, are de plata unei firme de echipament sportiv. V-am apreciat foarte mult articolul de saptamana trecuta despre Mircea Lucescu, il consider absolut jenant pe acesta.

underbanat (24 comentarii)  •  27 mai 2009, 9:09

bravo, nea Ovidiu! arde-i pe banditi, asta-i rolul presei, daca nu in lume, macar in Romania! Fiindca acum, in acest moment, singurul reazem al dreptatii, in Absurdistan-ul mioritic, il mai reprezinta cativa gazetari, si aceia usor de numarat pe degetele de la o mana, din pacate. De aceea incerc o satisfactie teribila gandindu-ma la dispozitia leprelor deranjate de articolele lui Nea Ovi!!!

Antipaste (13 comentarii)  •  27 mai 2009, 9:09

@andri
bai contabilul lu peste’ Daca nu stii sa eludezi taxe prin contabilitatea ta atunci esti un contabil prost. Nu te-as angaja nici pe 1 leu pe an. Meseria de contabil in asta consta cum trebuie sa-mi contabilizez balanta pentru ca sa-mi fie castigul maxim.
In plus ** : Craiova nu mai are NICI O DATORIE.

vkrl (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 9:14

andrei, esti cam deplasat.. stiu ca esti din Tg.mures, ca reprezinti firma aia si ca vrei sa vezi Craiova retrogradata ***… dar datoria respectiva este din 2001-2002, cand la echipa era Gigi Netoiu. Poate ca ar trebui sa te indrepti impotriva lui si a societatilor lui, pe de alta parte, oare nu cumva termenul de plata s-a prescris?

sorin (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 9:22

Sfidarea celor de la federatie a atins cote inimaginabile. Sandu spune ca nu are nicio legatura cu comisiile ” acestea sunt autonome”. O MARE ABUREALA. De ce in prima faza dosarul de licentiere nu avea nicio problema, de ce s-a asteptat pana in ultima clipa, astfel incat craiova sa fie pusa in fata faptului implinit. Daca i se va interzice craiovei sa joace in uefa, eu unul nu o sa ma mai uit la niciun meci din campionatul asta mizerabil.

Mandea (6 comentarii)  •  27 mai 2009, 9:28

@ andrei:
Te inteleg ca antipatizezi Universitatea Craiova cata vreme si eu, la randul me, antipatizez echipele bucurestene dar, logica nu trebuie sa tina cont de sentimente. Domnul Ionitoaia spune 2 lucruri pe care, (probabil) din ura, nu le intelegi: 1. Craiova NU MAI ARE datorii astfel incat poate fi penalizata cel mult cu o amenda si nu cu retrogradarea si, 2. In alte tari (Spania, de exemplu), fedaratiile nationale cauta solutii pentru rezolvarea acestor probleme nu tine mortis sa darame cluburi care inseamna ceva pentru respectivele campionate. In afara acestor lucruri spune de dl. Ioanitoaia, te-as intreba de ce te revolta doar ingineriile financiare ale lui Mititelu si nu si cele ale altor cluburi. Faptul ca ele nu sunt neaparat facute publice (despre transferurile lui Dinamo a scris toata presa si nu s-a intamplat nimic) nu inseamna ca nu exista ci doar ca sunt musamalizate existand astfel unitati de masura diferite. Bine ca trebuie inceputa aplicarea legii cu Universitatea si nu cu Dinamo, Rapid sau Steaua

adi (180 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:06

Dom’ne, dar nu mai scrieti critic la adresa CFR-ului ?

adrian (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:16

Buna!
Indiferent ce se v-a decide Universitatea Craiova v-a avea si mai multi suporteri. Daca vom avea in viitor doar doua echipe in Europa League si una in cealalta sa nu ne miram. Nationala nu v-a mai avea jucatorii Universitatii si footbalul v-a avea de pierdut.
E clar Licenta o vom primi caci presiunea e prea mare si nu doresc sa aiba probleme cei de la Comisie, insa in Europa nu vom avea voie vreo 2 ani, dupa parerea mea.
Totul e din ura caci un om indragostit de footbal a facut lucruri impresionante pentru acest sport.
Va multumesc pentru acest subiect!

florinaus (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:29

Este destul de clar ce se va intampla cu stiinta din moment ce ieri Sandu a declarat pentru cei ce au avut declaratii impotriva lui, acele declaratii se vor intoarce impotriva lor dar nu tot declaratii cum ar fi normal ci fapte ( de razbunare). Acici ar intra in discutie legalitatea dreptului la replica…. sau poate nu mai este legal, iar ceicare au avut declaratii la adresa nasului care nu i-au fost pe plac trebuie neaparat sa infunde puscariile. Rusine.

eli (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:31

Domnilor daca frf este o gasca,si ceilalti care vor dreptate sunt fiecare pentru el ,nu se va schimba nimic.

gorjean (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:44

bravo domnule Ioanitoaia, alaturati-va, noua, ce-i care iubim stiinta neconditionat si care nu vrem decat sa ne incant prin jocul ei in prima liga si in europa league. Ce-i care urmaresc distrugerea izvorului de talente din fotbalul romanesc trebuie pusi la zidul infamiei si scosi din fotbal…ptr ca interesele lor meschine primeaza in fata intereselor fotbalului romanesc si a performantelor acestuia…..precum si a viitorului sau.

sudex (9 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:45

CRAIOVA RESPECTA LEGEA!CRAIOVA E VANATA!SANDULE,PLEACA ODATA!ESTI PUTREGAIUL DE CARE NU AVEM NEVOIE!AVEM NEVOIE DE COMISII CI DE GAMAN,COSTEA ,PREPELITA SAU BORNESCU!
NU VA JUCATI CU O STARE DE SPIRIT!
AU MAI PATIT-O SI ALTII CARE SE CREDEAU VESNICI!

anti GSP (81 comentarii)  •  27 mai 2009, 10:51

La noi este ca la nimeni:

Politehnicii Timisoara i se iau 6 puncte, nemeritat,

Craiova, pare sa fie retrogradata,

Iancu, scapa o perla care , spre deliciul ziarelor, ocupa spatii ample: fuziunea Urziceni – Steaua,

Brasovul, lui, inca, R.Lucescu afirma: „Ne vom face treaba pe Dinamo (care treaba ? se preda, sau joaca la 0 – 0 ?)

Borcea spune ca nu crede ca cineva risca puscaria mimand un meci (dar el a fost inchis pt mima din jocul Dinamo – CFR ?)

Perle, minciuni, aberatii, jocuri la 2 capete etc au fost, sunt si vor exista… din pacate.

Acestea sunt motivele pt. care fotbalul nostru bate pasul pe loc, iar presa, in loc sa le combata, le amplifica cu o statie de mare putere.
Si… mai fac si clipuri publicitare prin care spun: „9 ne pasa de sport, poate prea mult”

alin (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 11:02

Mircea Sandu este terminatorul fotbalului romanesc, el este cel care a hotarat terminarea Craiovei, penalizarea Timisoarei, retrogradarea Sportului…Acest om trebuie schimbat imediat de la conducerea FRF , deoarece din cauza lui fotbalul romanesc a devenit cel mai corupt din Europa !
O rusine, Duru a anuntat Uefa pt a nu mai fi cale de intoarcere in cazul Craiovei, cu acordul lui Sandu care pozeaza in inocent…
Craiova a retrogradat anul trecut Ceahlaul si a stricat jocurile lui Sandu, anul acesta a batut toate echipele de pe primele locuri, echipa se apropie de explozie in sensul bun al cuvantului si s-a hotarat distrugerea ei !
Sper ca DNA SA CURATE FRF DE ACESTI MAFIOTI PT CA ACOLO S-A CONSTITUIT O GRUPARE MAFIOTA CARE-SI APARA INTERESELE PRIN CORUPTIE SI ALTE FAPTE PENALE !
DACA TIMISOARA, URZICENI SAU CRAIOVA AR CASTIGA CAMPIONATUL SANDU SI CLICA LUI NU AR MAI BENEFICIA DE COMISIOANE GRASE !
LUI CEAUSESCU I S-A TRAS DE LA TIMISOARA , LUI SANDU I SE VA TRAGE DE LA CRAIOVA SI PITESTI !

sergiu (8 comentarii)  •  27 mai 2009, 11:06

Rusine celor de la FRF sa-i tai aripele Craiovei astazi este cea mai mare barbarie

Toni-Cv (1 comentarii)  •  27 mai 2009, 11:18

BRAVO DOMNULE IOANITOAIA.CRED CA ATI SPUS TOTUL IN ARTICOLUL DV.SA SPERAM CA IN AL 12 CEAS CINEVA VA JUDECA CORECT SI FARA SA TINA SEAMA DE PRESIUNI.SE STIE PT.TOTI OLTENII,,,,—ANTI BUCUREST—””

Observatorul (9 comentarii)  •  27 mai 2009, 11:28

Mai nene, toti mancati castane dar nu va duceti vreo unul din GSP-isti la Duru ca sa aflati ADEVARUL***! Aa, ne place Craiova, subscriem la ‘starea de spirit’, asta-i adevarat, dar…hai sa vedem cum si de ce a gandit asa V.DURU. Poate e nebun, poate e vreun contabil cu cotiere, poate se drogheaza, poate e ‘orb’ in interpretarea textelor de regulament…Hai sa constatam. E asa greu d-le Ioanitoaia?

Adi C. (2 comentarii)  •  27 mai 2009, 11:29

Am o idee. Toate aceste personalitati din lumea fotbalului si nu numai ar trebui sa faca o scrisoare deschisa catre toate agentiile de presa occidentale si catre UEFA in care sa condamne aceste practici mafiote ale clanului din FRF. Nu cred ca Platini sau UEFA ar dori sa-si asocieze numele cu mizeriile din FRF; Poate cel mai bine si D-lui Blatter sau cum s-o numi, caci el a stiut ceva de vreme ce nu a venit la centenar. Le ia 10 minute din timpul lor pentru a face o astfel de scrisoare si toti acesti oameni importanti alaturi de Mititelu, Iancu, Porumboiu, Craciunescu, G. Popescu, Hagi, eventual Fostii patroni de la Sportul Std. si FC National, nu pot decat sa aiba succes in a schimba acest sistem putred.
Toti spun ca e pacat de Craiova daca s-ar retrograda. Domnilor nu e vorba numai de Craiova, e vorba de fotbalul romanesc, e vorba de suporteri, e vorba de starea de spirit care simtim ca se murdareste odata cu aceste atingeri ale clanurilor mafiote din capul fotbalului romanesc.
´´Mie nu-mi pasa de sport, sau poate prea putin´´- sunt multi care gandesc si asa si trebuie sa-i respectam si pe ei, dar conform raportului cauza-efect cred ca nu este vina lor ca gandesc asa.
Eu locuiesc in Belgia si mi-am luat antena satelit doar ptr. fotbal. Acum sincer imi vine s-o arunc la gunoi.
Va salut si la mai bine.

WaXu (6 comentarii)  •  27 mai 2009, 11:34

felicitari pt articol

polonezu (264 comentarii)  •  27 mai 2009, 11:39

stimate d-le Ovidiu,
-oltenii vor putea juca in Europa League chiar daca nu primesc licenta pt a participa in liga A in sezonul viitor (2009-2010) deoarece aceasta masura administrativa (neacordarea licentei) se refera la anul competitional viitor; or, participantele in competitiile europene ce urmeaza se stabilesc de actualul compionat (2008-2009) si NU de regulile de disputare ale campionatului viitor! Mai ales ca participarea echipelor din esaloanele inferioare este permisa de uefa (vezi cazul castigatoarelor de Cupa).
-cat priveste comasarea echipelor la sfarsit de campionat, ca sa poata participa in cupele europene, ea se poate realiza numai in mintea unor militieni retardati…

Comentează