Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Serea a găsit ce-a căutat

După ce a condus semifinala de Cupa României dintre CFR Cluj şi FC Vaslui 
într-o manieră vădit părtinitoare, “centralul” focşănean a fost dat afară din arbitraj!

Nu susţin că CFR n-ar fi eliminat-o pe FC Vaslui din Cupă şi fără […]

joi, 30 aprilie 2009, 4:49

După ce a condus semifinala de Cupa României dintre CFR Cluj şi FC Vaslui 
într-o manieră vădit părtinitoare, “centralul” focşănean a fost dat afară din arbitraj!

Nu susţin că CFR n-ar fi eliminat-o pe FC Vaslui din Cupă şi fără sprijinul arbitrilor. Poate c-ar fi reuşit. Afirm însă că, miercuri, “centralul” Ionică Serea 
şi asistentul Adrian Vidan, mai ales primul, i-au ușurat campioanei drumul spre victorie. Aşa cum, să ne reamintim, au mai ajutat-o pe parcursul actualului sezon M. Drăgănescu în partida cu CS Otopeni, I. Kovacs contra Gloriei Bistriţa şi, de asemenea în Cupă, 
R. Dumitru în întîlnirea cu Pandurii Tg. Jiu. De precizat că, la vremea respectivă, toţi aceştia AU FOST OPRIŢI de la delegări.

As în materie de prestaţii dubioase, 
vezi tabloul alăturat, Serea s-a făcut iarăşi de băcănie. Dacă Vidan poate invoca unele circumstanțe atenuante, căci ofsaidul la mustaţă din care Ruiz a deschis scorul era greu de sesizat, ca şi cel din secvenţa în care l-a oprit nejustificat pe clujeanul amintit, Serea nu are nici una. Pentru că a comis greşeli, multe şi flagrante, într-o SINGURĂ DIRECŢIE, focşăneanul a lăsat din capul locului impresia că arbitrează părtinitor, iar pe măsura scurgerii timpului a convins
N-aş insista asupra faultului lui De Sousa la Temwanjera, clar, dar trecut cu vederea înaintea golului 1. La fel, nu i-aş cere capul lui Serea nici pentru faptul că n-a fluierat, deşi se impunea, cînd Dani a lovit piciorul lui Temwanjera în careu, nu balonul. Intervenţie întîrziată şi, ca atare, neregulamentară, penalty. Să admitem 
însă că prima fază s-a petrecut totuşi la mijlocul terenului, iar cealaltă s-a încadrat şi ea în categoria celor grele. Îngăduitori, să zicem că putea fi interpretată diferit.

Din păcate pentru el, Serea s-a dovedit însă de rea-intenţie în momentul în care nu a sancţionat cu 11 metri intrarea aceluiaşi 
De Sousa la Wesley, PENALTY INDISCUTABIL. Sută la sută penalty, de manual, pe care 
și un arbitru începător l-ar fi acordat. Să 
nu pretindă Serea, altfel excelent plasat, 
că n-a văzut faultul pentru că, ţinînd cont de experienţa lui, nu-l crede nici un sugar! 
A greşit grav, a influenţat direct rezultatul 
şi, prin asta, a stabilit fraudulos una dintre finalistele Cupei

Fireşte, patronul Vasluiului l-a acuzat 
pe Serea în termeni foarte duri. L-a implicat în delegarea acestuia, ba şi în “orientarea” lui, pînă şi pe preşedintele Mircea Sandu. 
Să convenim că Adrian Porumboiu vorbeşte uneori prea mult. Acum însă, are perfectă dreptate, focşăneanul i-a îngropat echipa.

În situaţia în care Serea ar fi primit o sarcină, protectorii lui s-ar fi străduit să-l salveze, dar iată că nu s-a întîmplat așa. 
Ieri, Ionică Serea a fost retrogradat și, în contextul vîrstei, EXCLUS Din ARBITRAJ. Final grăbit, trist și meritat.

Anul şi scandalul
2004-2005 Dinamo – FC Naţional 4-0 
A acordat greşit două penalty-uri pentru Dinamo şi l-a eliminat degeaba pe “bancarul” McKain. A fost suspendat 23 de etape

2005-2006 Gloria Bistriţa – Steaua 1-0 
I-a refuzat Stelei două penalty-uri. 16 etape suspendare.

2006-2007 Ceahlăul – Oţelul 4-3 
N-a dat un penalty clar oaspeţilor, a anulat eronat un gol înscris de Oţelul și a fluierat uşor 11 metri pentru gazde. 5 etape suspendare.

2007-2008 UTA – Poli Timişoara 2-3 
La scorul de 2-2, în finalul jocului, n-a acordat un penalty evident gazdelor. A primit 6 etape.

2008-2009 Farul – Poli Timişoara 1-1 
Nu l-a eliminat pe Maxim, care l-a lovit cu cotul pe Bădoi, spărgîndu-i arcada. 6 etape suspendare.

Comentarii (101)Adaugă comentariu

Porumboiu (14 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 22:21

Asteptam excluderea din arbitraj a lui Tudor pt ce a facut anul trecut la Steaua – CFR !

Wilder (10 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 22:27

Oameni buni,n-a fost 11 m la Wesley,priviti cu atentie faza.

englezul (2 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 22:29

D-le Ioanitoaia va rog comparati arbitrajul lui serea cu cel de aseara dintre mu si arsenal,dvs l-ati exclude si pe acel arbitru,Porumboiu l-ar face criminal,prin ce comentati incurajati un fotbal de domnisoare,aveti pretentia sa joace ca englezii dar faceti lobby unor arbitraje de baschet

sorin (1 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 22:42

la fel cum arbitrul serea a arbitrat intr-o directie la fel tot gsp este contra cfr se vede clar ca nu acceptati ca o echipa mai ales din ardeal sa cistige campionatul sau cupa nu v-am vazut atit de vehement impotriva lui tudor cind a furat pe fata cu steaua doua penaltiuri neacordate sau atunci a fost doar o simpla greseala .ar trebui ca ziarist sa vedeti toate greselile

bogdan al II-lea (1 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 22:44

Domnule Ioanitoaia,

sunt convins ca va referitzi la alt meci. va intzeleg. se mai intampla. nu e prima data. lasatzi-i pe cei mai lucizi.

adi (180 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 22:44

Degeaba m-a cenzurati! Astept raspuns de la Ioanitoaia !

mario (2 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 22:56

oare ce a cautat serea,domnule ioanitoaia?eu cred mai mult ca serea a cazut victima sistemului ferefist impus de mircea sandu,care aplica sanctiuni de obicei prea tarziu si fara efecte importante.adevarat ca si serea a gresit,dar nici finantatorul vasluiului nu mai inceteaza cu acuzele la adresa tuturor,dar mai putin la adresa lui?
chiar numai el e dezavantajat in fotbalul romanesc?ma indoiesc………

andrei (1 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 23:02

care e sensul? de ce sa mergi la stadion sa incurajezi echipa? cand vezi practic in fata ochilor un furt si nu poti face nimic. mai pe fata decat aseara nu se poate… e trist daca fotbalul a ajuns in stadiul asta. cu ceva timp in urma am realizat cum se castiga campionate (fc vaslui-steaua 0-4), ieri am vazut cum se castiga cupe … e trist, dar si mai trist e ca nimeni nu face nimic…
serea si asa iesea la „pensie”, si-a facut datoria ca o prostituata de centura si-a luat partea, s-a sters frumos in coltul gurii si a plecat satisfacut de ceea ce i-a facut lui porumboiu…
mai trist e ca si-a batut joc de un oras intreg si o moldova care ar fi vrut vasluiul in finala…
ionica ai grija, e sus si nu doarme!!!

alnik63 (11 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 23:21

rusine sa va fie domnilor reporteri.promovati un fotbal de doamne,dca in anglia se dadea penalty la acele faze ,eu ma arunc de pe intercontinental.

@lbert (3 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 23:38

aceste decizii mi se par ca ultima zvignire a muribundului

adi (180 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 23:38

Daca in Anglia se dadea 11m la fazele alea eu ma arunc din varful turnului Effel !

alin (1 comentarii)  •  30 aprilie 2009, 23:53

nici acum si nici in 1000 de ani nu veti intelege ca nicaieri in europa, arbitrajele nu sunt analizate dupa caste video revazute de 100 de ori sau dupa imagin transmise de penibile posturi de televiziune care folosesc 3 camere de luat vederi la o transmisie. Vi se pare normal d-le ioanitoaia sa dati verdicte strambe? Cum imi explicati penalty-ul la Wesley atat d-voastra cat si inegalabilul Vochin cand intre minge si Wesley se afla oicioorul lui Sousa? Puteti? Intrebati-l pe Porumboiu daca nu stiti, ori pe Lazarescu…Din pacate, in tot ceea ce face gazeta de 2 ani incoace este reacredinta. Pacat, veti pierde, daca nu s-a intamplat deja acest lucru, o mare masa de cititori din Ardeal si nu numai…

Dl.Ioanitoaia (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 0:05

Va credeam mai inteligent(i). Nici una dintre faze nu poate fi demostrata nici prin reluari ca ar fi fost 11 m. NICI UNA. Mai degraba sinteti niste guri sparte si analizati de dragul analizei.
Golul lui Ruiz daca a fost ofside a fost un offside mult mai mic decit cel a lui Goian din meciul cu Olanda. A fost poate o fractiune din pozitiile corpului poate nealiniate. Asa ca lasatio mai moale, ati exagerat.

vasile-Baia Mare (16 comentarii)  •  1 mai 2009, 0:24

Domnule Ovidiu ca fost fotbalist de performanta sunt scarbit de ce a ce faceti cu acest post (GSP).
Credeti ca doar dumneavoastra aveti dreptate,va uitati de 10-20 de ori la o faza si aveti pretentia ca le stiti interpretape toate exact, acesti arbitrii au fractiuni de secunda pentru a hotara o faza discutabila,ei nu au reluari.
Pe vremea mea (anii 70-80),un arbitru te facea pe fata
si nimeni nu se rastea la el deoarece conform regulamentului FIFA(este suveran),dar v ati gasit dumneavoastra GSP,sa faceti reguli.
Cu acesti arbitrii Steaua, Dinamo,Craiova,UTA,Argesul
sau Victoria se duceau an cupe an fazele superioare,decand cu corectitudinea GSP-ului, suntem
ciuca batailor an cupe.
Daca a ti urmarit Verder-Hamburg,ce mai spuneti de arbitraj (hent an careu,intrari dure fara cartonase),uitati va an campionatul Englez cate se sanctioneaza cu fauturi sau cartonase,cate henturi an careu „nevazute de arbitrii”,atunci am o antrebare unde este dreptatea voastra.
Maradona,Mesi,Zidan si cati altii au anscris goluri cu mana, (unde au fost arbitrii cei corecti de care vorbiti).
Domnule Ovidiu eu nu ai dau dreptate lui Serea dar va antreb cat de corect era Porumboiu,Craciunescu,Zota,
sau cel de la Steaua an perioada 1992-1999, cand arbitra derbiurile dintre Steaua si Dinamo sau Rapid si
Dinamo,cand faceau tot posibilul sa elimine unul sau doi jucatori numai Dinamo sa nu castige.
Acelasi lucru al faceti si astazi ori si cine sa castige campionatul numai Dinamo nu ca nu ne face reting.
La meciul cu Rapid, Torje este lovit an careu de catre fundasul rapidului faza aproape identica cu cea a lui Cristea an meciul cu Vasluiul, dar surpriza nu ati comentat nimic (comentatorul:(asta este de discutat)).
Dar va mirati ca va anjura lumea,atunci retoric se pune antrebarea cand sunteti obietivi si cand aveti interese.
Va mai antreb daca Dinamo ar fi marcat un gol cu Timisoara identic, (primul gol) cati de la GSP ,ar fi sarit an sus ca iar a cumparat Dinamo arbitrii si iar a fost avantajata.
La fel daca Steaua castiga din penaltii sau din ofsaid mama se rupe pamantul,dar ca Timisoara, Clujul sau Craiova sau Urziceni sau Vasluiul lui Porumboiu,beneficiaza la randul lor de aceste avantaje
nu este nici o problema.
Sa ne auzim cu bine domnule Ovidiu,(dar meditati daca sunteti drepti si cinstiti).

cristian1024 (73 comentarii)  •  1 mai 2009, 0:33

Se vede de la o posta ca sunteti impotriva CFR. Pe site-ul asta, de regula, CFR ul e in subsolul paginii, mai putin cand este criticat( sau chiar si atunci). Preferati sa puneti in prim plan stiri de doi bani despre Steaua si Dinamo si despre ai lor conducatori…

prosper boy (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 0:34

Sunt socat de compasiunea pe care o aratati fata de domnisoarele din fotbalul nostru. Cum ar suna comentariul unui meci din Scotia, unde nici un jucator nu are toti dintii in gura, dar unde targa nu intra pe teren atat de des ca la noi.
N-am vazut meciul si nu stiu cum a fost maniera de arbitraj… dar domnule Ioanitoia, in Anglia, Germania si in multe alte campionate de FOTBAL MASCULIN nici nu s-ar fi discutat de penalty. Mai mult, Wesley merita galben: picior aruncat in lateral pentru a fi agatat si a provoca faultul (nu era o pozitie buna pentru un stangaci). Similar a luat galben ILIE DUMITRESCU intr-un meci Romania-Israel (cred ca terminat 2-1, acum vreo 12-13 ani).

Jazz (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 0:47

Domnule Ioanitoaia, ca majoritatea mesajelor de aici sint impotriva celor spuse de dvs. dovedeste un singur lucru: ati renuntat la tonul fals ponderat de pina acum (ati mimat bine intelepciunea si impartialitatea) si ati adoptat explicit pozitia care a fost exprimata clar inca din timpul meciului de comentatori. Stim bine ca un ziar si o televiziune (mai ales in agonie) traieste din mult mai mult decit sport. Stim ca ceea ce scrieti nu scrieti la intimplare, ca ordinea intrarii in emisie a patronilor nu e aleatorie. Atunci cind numele lui Becali apare de 53 de ori pe o singura pagina internet a ziarului, nici nu mai e nevoie sa ne prefacem ca e vorba de sport. E vorba de influente, de manipulare, de rating si de multi bani. „Lichidarea” lui Serea, discursul anti-CFR, satisfactia lui Buzarin cind Clujul joaca prost, insistenta pe Becali si Porumboiu fac parte dintr-o politica. Si nimic nu e mai insuportabil pentru presa de scandal decit tacerea. De aceea il adulati pe Becali si il detestati pe Paszkany; e fireste, cu cel din urma nu se pot scrie doua rinduri pe zi… Vreau doar sa va reamintesc ca va apropiati tot mai des, dvs. si echipa dvs., de pragul de jos al deontologiei. Puterea corupe.

Burebista (3 comentarii)  •  1 mai 2009, 0:57

Vad ca tot vorbesc anumite persoane de aici despre suporterii Cfr, cum ca si ei sunt suporteri Cfr etc….! O intrebare…..cati suporteri a avut Cfr-ul in cupa la meciul cu Vaslui ? Pai 300 sunteti toti pe Constantin Radulescu meci acasa !
Un campionat castigat o data la o suta de ani, de o echipa cu 300 de fani ! ! !

PS: Asa ati luat si campionatul trecut si cupa!

radu (63 comentarii)  •  1 mai 2009, 1:12

ceva c nu s-a scris: comentatorii „neutri” au spus la prima faza d penalty k nu a fost, iar la a doua k se putea da. mai apoi k din doua jumatati d penalty se da unu. d unde concluzia asta? iar la sf meciului au ajuns la concluzia k au fost doua penalty CLARE. d offside-u la ruiz care nu a fost au trecut urgent. chiar daca ruiz a ratat, la fel puteau rata si cei d la vaslui penalty. galeria cfr-ului are un banner: „nu ma uit la GSP”, care nu il veti vedea la tv prea curand. apropo d tudor, alea da penalty!!! dar tudor e „evlavios”(sper k am scris corect), deci n-a vazut

spellbound (fr) (12 comentarii)  •  1 mai 2009, 2:01

Buna seara dnle Ovidiu Ioanitoaia.

Sunt dezamagit sa va citesc scriind cu atata seninatate despre claritatea indiscutabilitatii la penalty-ul/fault-ul asupra lui Wesley.
Mie, personal, nu mi s-a parut fault, ci din contra mi s-a parut ca Wesley a cautat mai mult decat trebuie un contact flagrant.

Toate greselile de arbitraj din aces meci sunt discutabile… insa intr-adevar surprinzator intr-o singura directie.

dan (294 comentarii)  •  1 mai 2009, 3:20

Voi ati fost mereu avantajati. Punct. ereu. Dinamo sunt mici copii fata de voi !!!

Norbert (25 comentarii)  •  1 mai 2009, 5:56

Hmmm….D-le Ovidiu ioanitoaia,desi nu traiesc pe meleaguri romanesti,mi-a ramas in singe acest microb pt tot ceea ce e roman,romanesc,Romania.Am trait acolo in perioada comunista cind stiti toti care a-ti trait acele vremuri ca arbitrii faceau legea si influentau rezultatele in fotbal,la comanda,daca li se cerea.Dupa 20 de ani de libertati democratice in care coruptia in arbitraj functiona teribil,in paralel,ori mina in mina cu cea din societatea romaneasca,iar justitia romana a acestei generatii isi face datoria si demasca mocirla creata,ii pune laBastilia pe intrusi,e normal sa apara aceste reactii de recul ale CCA.Ceva de genul ; ursul e vinovat,e arestat acum sa impuscam toti iepurii din padure.Gresit.Mentionez ca nu sint suporterul nici uneia din echipele in cauza,dar sa il dai afara din arbitraj pe Serea,ori oricare ar fi fost in locul lui e greseala.Eu nu vad in reluari,reaua intentie ori favorizarea rezultatului.Afost greseala,dar greseala de data aceasta s-a pedepsit exemplar.Nu cred ca e corect si uman ceea ce se intimpla si se vrea exemplu de urmat la ora aceasta.Sa se taie in carne vie,cind este cazul altfel nu indreptati arbitrajul nici in 50 de ani.Pacat.

Esti varza…tzoaio (2 comentarii)  •  1 mai 2009, 6:42

Mister „tomescu”, nici un penalty nu e clar !
Uita-te iar (te rog eu frumos) la piciorul drept a lui wesley cum si-l baga intentionat in calea piciorului lui sousa…iar dupa faza nici macar nu protesteaza, ba dimpotriva, cfr-istii sant cei nemultumiti…
La cealalta faza la fel, daca fundasul cfr-ului loveste cu atata tarie piciorul vasluianului, cum de se da peste cap (jucatorul) si nu-i merge de fapt piciorul in lateral ?
Sigura faza cu adevarat de incriminat a fost faza de la mijlocul terenului cand cfr-istul ii sare in spate unui vasluian (la faza golului), acolo , da , a fost fault !
Iar la offside nu centralul e vinovat ci tusierul !…dar a fost si un offside semnalizat eronat impotriva cfr-ului de care, binenteles „tomescu” nu vede si nu zice nimic !?!

eu,suporterCFR (28 comentarii)  •  1 mai 2009, 6:47

observ ca toata lumea trage din toate partile in CFR! nu offside nici la gol nici cand a fost oprit a 2a oara. daca ziceti ca n-a fost 11 m la temwanjera doar o observatie : la cel de-al doilea asa zis penalty nici un jucator de la vaslui nu a protestat. cum asa ???
@burebista: strabunule, oamenii lucreaza in mijlocul saptamanii, cine sa mearga in celalalt capat de tara ?

mihai (31 comentarii)  •  1 mai 2009, 7:39

D-le ioanitoaie,tin sa va reamintesc un singur lucru,pe caere,probabil nu la-ti uitat,doar la-ti omis cu buna stiinta.Arbitrul Serea,se pare ca este intro mare”prietenie”cu fostul arbitru Porumboiu,drept motiv, in acest meci de cupa a prins momentul si a”ajutat”pe cat de mult sa putut echipa patronata de acesta. In alta ordine de idei,sa stiti ca cei care va critica si va acuza de lipsa de impartialitate au dreptate,si nu sunt putini. Bag de seama ca pe la GSP sa impamantenit ideea ca tot ce nu este”made in Bucuresti”nu aduce profit,in concluzie nu merita mediatizare. Paskanyi si Muresan nu fac reting pentru simplul motiv ca nu vor sa se balacareasca prin media,cum fac altii,deci nu sunt buni(cine nu-i cu noi,este impotriva noastra).Va pare cunoscuta sintagma?Este din vremuri nu de mult apuse,pe care ati avut ocazia sa le cunoasteti.In concluzie,cautati sa fiti mai echidistant,mai deontolog,daca se poate.

milici (440 comentarii)  •  1 mai 2009, 8:35

La ambele asazise penaltiuri lucrurile s-au cam intamplat similar asa cum a zis Serea:aparatorul clujean actiona cu piciorul in directia mingii si-a interpus piciorul intre minge si pozitia viitoare a piciorului advers.La cel INDISCUTABIL pare ca Wesley , mai rapid, face o miscare nenaturala departand piciorul de minge, miscare prin care poate fi suspectat de cersirea unui penalti;de astfel Wesley nu a solicitat nimic strangand mainile la doi clujeni.
La Temwanjera ricoseul mingii , privit din anumite unghiuri da impresia ca aparatorul vasluian a lovit mingea.
Asadar Serea nu are nici o vina la golul clujean din offside la limita , nu a dat un penalti cam 30 % si unul can 70%.Cartonase nedate sunt divizate intre echipe.
Au fost arbitraje partinitoare mult mai flagrante si cu mize mult mai mari.
La Cluj Steaua Vochin si-a manifestant , gresit , vocal speranta ca Teo Craciunescu nu va arbitra in compensatie dupa eliminarea lui Lovin;gura pacatosului a avut oaresce dreptate…
Daca Serea o fi vazut meciul si dupa penaltiul de 30% nedat Vasluiului l-a ascultat pe Vochin si la penaltiul Wesley , mai dubios cred eu , a evitat compensatia?
Pe principiul eliminarii lui Serea ca a fost prea partinitor cum ar trebui tratata CFR Cluj care e ajutata sistematic si fara dubii de arbitrii?
Dar desprea Porumboiu , ajutat copios , chiar daca nesistematic de arbitraj ce am putea zice cand agricultorul vede numai greseli impotriva Vasluiului , facand panarama dupa si INAINTEA fiecare meci cu un subiectivism extrem , facand mult tapaj de calitatea de fost arbitru, atacand murdar pe oricine crede altfel?
Eliminarea lui Serea din arbitraj cand atati arbitrii sunt plimbati , nu foarte argumentat , de DNA nu pare o decizie dubioasa daca avem in vedere ca anterior nu s-au tratat asemanator arbitrii mult mai vinovati nu pare o decizie pripita.
Drept e ca eliminarea lui Serea nu e oficiala fiind o presupunere a presei care se intrece in a fabrica astfel de stiri SENZATIONALE.
De urmarit si atitudnea CRESCENDO a mediei fata de Serea incepand cu punerea la indoiala initiala a cate unui penalti , continuind cu alinierea parerilor si cu intrebari de gen-ce faci acum?cum dormi noaptea?- adresate unui om afectat de situatie chiar daca nega asta.
Astia suntem si astia defilam ca tot e azi 1 Mai.

baghera (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 8:35

IONICA SEREA A ARBITRAT EXCEPTIONAL ASEARA. FOTBALUL NOSTRU AR CRESTE FOARTE MULT CU ASEMENEA ARBITRAJE.SA SE TERMINE ODATA CU ACESTI BALERINI FOTBALISTI CICA. NU ATI VAZUT CUM SE ARBITREAZA AFARA.PACAT CA LA PRESIUNEA CUIVA SA STRICI O CARIERA,UN OM.POATE INCEPUSE SA ARBITREZE PREA BINE SI ASTA A DERANJAT. SA FIE CLAR .. LA NICI O FAZA DIN CELE INCRIMINATE NU A FOST PENALTY. DACA ERA MITITELU IN LOCUL LUI PORUMBOIU OARE TOT ASA SE JUDECA. ALTII CAND VORBESC PLATESC SI INCA CUM.

ilie (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 8:51

Articolul dvs. este tendentios nu arbitrajul lui serea. Poate are pacate mai vechi Serea dar de data asta exagerati. Nu a fost 11m la nici una din cele doua faze si s-a vazut clar ca CFR-ul a fost mai buna pe parcursul meciului.

levihal (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 9:52

domnule ioanit oaia ar trebui sa va cereti scuze fata de cititorii acestui ziar daca 99% din cititori spun ca nu aveti dreptate inseamna ca ceva pute!!!!!

adriano (180 comentarii)  •  1 mai 2009, 9:53

Nu stiu daca ar trebui sa rad sau sa plang cand observ asa zisa „impartialitate” a acestui „ziar” ! Nu ma refer numai la domnu’ Ioanitoaia, mai sunt si altii care nu se dezmint ! Unde se ajunge in felul asta ???????

milici (440 comentarii)  •  1 mai 2009, 9:54

La ambele asazise penaltiuri lucrurile s-au cam intamplat similar asa cum a zis Serea:aparatorul clujean actiona cu piciorul in directia mingii si atacantul vasluian si-a interpus piciorul intre minge si pozitia viitoare a piciorului advers.In asemenea cazuri e greu de decis rapidintre interventie intarziata a aparatorului sau un truc al atacantului , de obicei mai rapid.Dupa zeci de reluari la TV e mai uor.
La penaltiul INDISCUTABIL pare ca Wesley , mai rapid, face o miscare nenaturala departand piciorul de minge, miscare prin care poate fi suspectat de cersirea unui penalti;de altfel Wesley nu a solicitat nimic strangand mainile a doi clujeni.
La Temwanjera ricoseul mingii , privit din anumite unghiuri da impresia ca aparatorul vasluian a lovit mingea.Depinde unde era Serea in acel moment.
Asadar Serea nu are nici o vina la golul clujean din offside la limita , nu a dat un penalti cam 30 % si unul can 70%.Cartonase nedate sunt divizate intre echipe.
Au fost arbitraje partinitoare mult mai flagrante si cu mize mult mai mari.
La Cluj-Steaua Vochin si-a manifestant , gresit dar inspirat , vocal speranta ca Teo Craciunescu nu va arbitra in compensatie dupa eliminarea lui Lovin;gura pacatosului a avut oaresce dreptate…
Daca Serea o fi vazut meciul si dupa penaltiul de 30% nedat Vasluiului l-a ascultat pe Vochin si la penaltiul Wesley , mai dubios cred eu , a evitat compensatia?
Pe principiul eliminarii lui Serea ca a fost prea partinitor cum ar trebui tratata CFR CLUJ care e AJUTATA SISTEMATIC si fara dubii de arbitrii?
Dar desprea Porumboiu , ajutat copios , chiar daca nesistematic de arbitraj ce am putea zice cand agricultorul vede exclusiv numai greseli impotriva Vasluiului , facand panarama dupa si INAINTEA fiecare meci cu un subiectivism extrem , facand mult tapaj de calitatea de fost arbitru, atacand murdar pe oricine crede altfel?
Eliminarea lui Serea din arbitraj cand atati arbitrii sunt plimbati , nu foarte argumentat , de DNA nu pare o decizie dubioasa daca avem in vedere ca anterior nu s-au tratat asemanator arbitrii mult mai vinovati nu pare o decizie pripita?
Drept e ca eliminarea lui Serea nu e oficiala fiind o presupunere a presei care se intrece in a fabrica astfel de stiri SENZATIONALE.
De urmarit si atitudnea CRESCENDO a mediei fata de Serea incepand cu punerea la indoiala initiala a cate unui penalti , continuind cu alinierea parerilor si cu intrebari de gen-ce faci acum?cum dormi noaptea?- adresate unui om afectat de situatie chiar daca nega asta.Cat de SPORTIV e sa ataci un om lovit?
Astia suntem si astia defilam ca tot e azi 1 Mai.

coddum (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 9:55

Dar Comisiile cum judeca? Pentru erori similare, pedepse diferite, in functie de statutul celui prejudiciat; gresind impotriva Stelei, primeste 16 etape de suspendare, gresind impotriva Otelului, chiar mai grav decat anterior, primeste 5 etape de suspendare.
„2005-2006 Gloria Bistriţa – Steaua 1-0 
I-a refuzat Stelei două penalty-uri. 16 etape suspendare.
2006-2007 Ceahlăul – Oţelul 4-3 
N-a dat un penalty clar oaspeţilor, a anulat eronat un gol înscris de Oţelul și a fluierat uşor 11 metri pentru gazde. 5 etape suspendare.”

milici (440 comentarii)  •  1 mai 2009, 10:02

Rasfoind toate comentariile constat ca majoritatea crede ca penaltiul INDISCUTABIL la Wesley nu prea a fost fiind un truc al rapidului Wesley.
Oamenii nu par a fi din familia lui Serea , mai ales ca avea probleme cu sotia si mama, nici vasluieni sau interesati direct.
Or fi o parte si Gica Contra dar parca sunt prea multi in contradictie cu un anume curent.Nu-l specific si nu trag concluziile ca risc moderarea.

cristi (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 10:18

brad pit nu a fost suspendat nici macar o etapa dupa ce nu a acordat 2 „11m” in meciul steaua – cfr!!!! acolo a fost clar viciere de rezultat!

anticircotas (4 comentarii)  •  1 mai 2009, 10:28

musiu ioanitzoaia, daca 50 de oameni va spun ca suntetzi de rea credintza, parerea mea este sa o lasatzti mai moale. seninatatea cu care emitetzi sentintze definitive, pe baza unor reluari in care nimic nu e foarte clar, ma face sa pun la indoiala buna dvs credintza (daca o exista). prietenia dvs absolut dezinteresata cu porumboiu (imi aduc aminte cu greatza de o emisiune in care l-ati lasat fara jena sa-l terfeleasca pe craciunescu, prezent alaturi de dvs) va impinge intr-o zona a semnelor de intrebare mai mari decit turnul Eiffel.
fazele clare ale acestui meci au fost faultul lui de Sousa la mijlocul terenului la primul gol si cotul lui Ruiz in pieptul lui Cinu (pt care zic ca merita roshu). de asemenea, cred ca golul lui Cinu din min. 93 a fost inscris regulamentar, dar nu s-a insistat prea mult pe el la reluari, asa ca nu pot fi sigur. in rest, la ofsaidul milimetric (daca a fost) al lui Ruiz la golul 1 si cele doua presupuse penalty-uri se poate discuta la infinit, dar inclin sa cred ca toti cei care si-au spus parerea pina acum (90% impotriva dvs) nu sunt orbi si nici nu s-au intzeles dinainte. actuala comisie de arbitri mi se pare o gluma, cu un specimen ca lazarescu, care da verdicte la tv inainte sa vada raportul observatorului (care a fost alcatuit apoi, sunt sigur, in asa fel incit sa coincida cu parerea sefuletzului de conjunctura).
nu sunt un aparator al arbitrilor, dar ma uit la fotbalul european si vad greseli mult mai mari care nu duc la pedepse precum cea aplicata lui serea. sigur, pt a-l satisface pe amicul porumboiu, ura viscerala pe care cei de la gsp o nutresc fatza de cfr a fost canalizata spre crucificarea lui serea, arbitru care chiar incepuse sa mearga bine si a carui eventuala vina in meciul de cupa nu trebuie nicidecum corelata cu pacatele din trecut (apropo, ar trebui sa vi se aduca aminte cu fiecare ocazie odele pe care i le-ati inchinat in trecut lui ceausescu si orinduirii socialiste multilateral dezvoltate?).
in concluzie, cred ca avem parte de o campanie anti-cfr initiata de gazeta nu neaparat la comanda lui porumboiu, cit mai ales datorita unei atitudini impuse de marii teoreticieni de doi bani ai unui post de televiziune ale carui zile sunt numarate. nu-mi pot explica aceasta lipsa de impartialitate (vezi reactia lui buzarin „vreau sa vad un aut dat impotriva cfr-ului…”, pai ai vazut coane un ofsaid inexistent cind Ruiz a scapat singur cu portarul…), evidenta atit la teoreticienii de carton mai sus amintitzi cit si la jalnicii comentatori ai meciului.
asta e, toa’su patriarh al presei romaneshti, ai cam dat cu mucii in fasole, daca ai facut-o de ignorantza e de rau, iar daca ai facut-o din alte motive, e si mai de rau…

TheGodfather (3 comentarii)  •  1 mai 2009, 10:48

Un lucru nu pot sa inteleg eu Domnule Ovidiu…De ce in cazul lui FC Arges s-a trecut la procese, arestari etc. si nu se face nimic in cazul unor echipe precum Dinamo si CFR care sunt vadit si frecevent favorizate ???

catalan (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 10:59

Doamnule Ovidiu,vad procentajul parerilor si nu prea e favorabil,incerc sa fiu neutru,va scriu din strainatate,domnul Porumboiu a cam exagerat a uitat de cind arbitra si cum e sa fii pe faza si acum adreseaza asemene cuvinte unor oameni,si Madridul si Barca au cistigat meciuri in urma unor erori de arbitraj dar nu am vazut atita dezbatere si circ la tv.Iar domnul Iancu de ce nu zice nimic de meciul cu Bistrita,nu au fost in stare sa dea gol cu poarta goala,bietul portar nu vroia sa fuga in poarta numai sa marcheze Timisoara.Au sarit ambi presedinti pe Sandu,nu zic ca si el e vinovatsi dupa asa scandaluri de asemenea proportii la noi in fotbal cel mai cinstit ar fii demisia in masa,dar noua ne trebuie multi ani sa ajungem unde vrem sa fim,Brucan a dat un termen lung pe acea vreme dar se pare ca se prelungeste si mai mult

NICU (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 11:08

SEFU VEZI DACA AI DE LUCRU PE LA MAMICA PRIN GRADINA SI LASA CFR IN PACE . TE-ROG FRUMOS.

impartzial (4 comentarii)  •  1 mai 2009, 11:22

Domnule Ioanitoaia, in trecut imi facea impresia ca sunteti nepartinitor dar mai nou uitandu-ma la comentariile dumneavoastra, cat si la site-ul GSP vad ca sunteti aservit total Stelei si clanului Becali. Din 20 de articole pe site 4 sunt ale altor echipe iar restul despre Gigi, Lacatus, Kapetanos etc. Sunteti penibili, sper din tot sufletul sa nu mai castigati licitatia pentru campionatul urmator si sa va desfiintati fiindca pur si simplu nu va aveti rostul. De asemenea aici in asa zisul „blog” nu va vad sa dati raspunsuri la cometarii, sunteti prea ocupat sau credeti ca plebea nu merita un raspuns, nu la obscenitati ci la comentariile ce merita luate in seama. Urmaresc presa sportiva si din alte tari,dar atata „rautate” a presei nu am mai intalnit. Samoila si Stucan detin steagul (contra)atacului contra tuturor echipelor din provincie iar cand aud de CFR Cluj li se inrosesc ochii a turbare. R U S I N E ! ! !

rammstein (6 comentarii)  •  1 mai 2009, 11:23

nu sunt de partea nimanui,dar meciul l-am vazut si eu,la primul caz de penalty,afost clar temwanjera atinge mingea si clujeanul ii ia piciorul,in prima faza si eu am avut aceiasi parere ca in minge a lovit fundasul clujean,la reluari se vede clar ca a fost penalty,cat despre primul gol,ca a fost sau nu offsaid,jocul trebuia oprit si dictat fault la temwanjera,astfel de faulturi se semnalizeaza tot mai putin,si reies capete sparte si accidentari grave,tin sa aduc a minte dragilor arbitrii romani cu ecuson chiar ,ca nici in K1 nu sunt permise loviturile de cot

catalin (5 comentarii)  •  1 mai 2009, 11:24

Pai ce credea porumboiul ”cinstitul” ca Dumnezeu doarme…pai la cate rele a facut transul in fotbalul romanesc…i-a cam venit randul sa sufere pe margine…Ii dau un sfat mai bine sa se lase ca su nu decedeze de inama cea buna si milostiva..Va dati seama ce disppera transul cand ii dau fluierasi temelie…hii hhii hiii

Johnny (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 11:50

In primul rand Vasluiul nu merita sa se califice ca nu a jucat nimik. Apoi vad ca toti sunteti experti in fotbal. A fost sau nu a fost. Eu zic de o singura faza care cam demonstreaza cum a arbitrat Serea: cotul aplicat de Ruiz in gatul lui Canu se sanctioneaza cu rosu direct deoarece clujeanul nici macar nu are intentia de a juca mingea. Serea ce vede: lovitura libera pentru Cluj. Si sa va zic un lucru: dak era echipa voastra favorita tratata in modul in care a fost tratat Vasluiul, acest site era acuma plin cu injuraturi. Si nu ii mai plangeti voi pe aia de la CFR, ca au ei singuri grija de ei sa aiba parte de ce e mai bun.

adi (180 comentarii)  •  1 mai 2009, 12:44

Bai „Godfather” ! Nu uita si pe Steaua in seria ta de echipe. CFR nu a fost mai favorizata sezonul asta decat Steaua, iar despre sezonul trecut, daca Steaua ar fi luat campionatul, ar fi fost o campioana murdara, avand in vedere ce a facut in retur !

polonezu (264 comentarii)  •  1 mai 2009, 12:56

-tovarasi, stati la locurile voastre! nu vedeti ca e cusuta cu atza alba? ca tot …iesea la pensie (evident, din arbitraj), Serea, chipurile, a fost sanctionat caco misia (cca sau cine l-o fi suspendat) …sa-si arate muschii ! prea tarziu ca aceasta cloaca sa mai castige credibilitate! ma mir ca dv, dle Ovidiu, le cantati in struna; realitatea este ca nu a fost nici ofsaid si nici deposedari care sa impuna fault! un proverb finlandez spune …cel mai orb este cel ce nu vrea sa vada, iar cel mai surd este cel ce nu vrea sa auda!

Alex (53 comentarii)  •  1 mai 2009, 13:22

Foarte bine ca l-au exclus! Nu e prima data cand greseste! L-a oprit pe Ruiz pentru un ofsaid imaginar. Apoi i-a fost mila sa acorde cartonas galben lui Temwanjera si lui Wesley pentru simularile din prima repriza!! Numai chiorii sau alcoolistii au putut vedea altfel!

gica (37 comentarii)  •  1 mai 2009, 13:26

Asadar Serea a fost dat afara din arbitraj pentru ca dupa cateva zeci de reluari gloata de comentatori impartiali si neaserviti au dat-o la pace si au spus ca ar fi putut da 11m cel putin intro faza …..cat despre ofsaid la gol acolo nimeni n-a putut sa dea decizie 100% corecta cum ca ar fi fost in afara jocului Ruiz.Si tusierul a fost retinut de la delegari,mai ales ca nimeni nu remarca ca l-a mai oprit pe Ruiz inca o data nejustificat.
Dar totusi care este diferentza dintre arbitrajul lui Serea si cel a lui Tudor(alias Brad Pitt) din partida Steaua-CFR,facuta varza de marele arbitru?Raspunsul ni-l da viitorul prim vice-presedinte a CCA ,Lazarescu(imi scapa prenumele):CREDIBILITATEA!Da ati citit bine asta-i lipsea lui Ionica sa poata face greseli!
Acum evident trebuie mers mai departe si facute publice(de catre noua conducere a CCA) listele cu coeficientii de credibilitate pe care ai au arbitrii in viata si inca in libertate.
Dl. Ioanitoaia avand in vedere deontologia profesionala ar trebui sa incercati sa fiti cat mai obiectiv posibil….dar mergand pe drumul acesta mi-e ca veti pati ca si bietul Ionica,adica veti fi taxat ca fiind suferind la elementul CREDIBILITATE!

ROBERT (8 comentarii)  •  1 mai 2009, 14:13

deci facand un calcul omul a asta mai mult a stat in ultimii 5 ani decat a arbitrat. In 2004 a fluirat aiurea si a stat 23 de etape. deci clar pana in 2005. in 2005 a repetat si a stat 16 etape (jumate de campionat). ajuns in 2007 a stat 5 etape, in 2008 6 etape, acum in 2009 a ajuns la capatul liniei.
rusine Ligii ca l-a mai primit dupa 2006.

marian (1 comentarii)  •  1 mai 2009, 15:46

Astia sunt arbitri romaniei.Ei urmaresc altceva decit sa arbitreze cum trebuie.Serea a primit ce i se cuvinea.Asa ar trebui sa primeasca toti cei care sunt mituiti si care umbla cu magarii.Daca esti arbitru arbitreaza nu sta cu gindul la euroi si alte golanii.

milici (440 comentarii)  •  1 mai 2009, 16:49

Serea a fost , zic unii , exagerat de partinitor.
Autorii de replici la acest articol pot fi si ei exagerat de partinitori ,ca doar n-o fi dl Ioanitoaia…
O citi cineva de la GSP , in afara de moderatori , aceste replici tendentioase?
Dar dl Ioanitoaia?
De ce nu raspunde nimeni din partea GSP , s-a luat liber de 1 Mai?
Ce sens au toate acest replici?
O fi subiectul Serea unul colateral care sa acopere , ca-n politica , adevaratele probleme ale fotbalului?
Mircea Sandu,Prunea, Lupescu Kassai si tot FRF SRL isi freaca palmele de bucurie.
Marii regizori si blatuitori asijderea.
Jos SEREA tu esti adevaratul vinovat

boldizsar attila (2 comentarii)  •  1 mai 2009, 16:54

mai johnny draga nu ii plinge de mila nimeni cfr-lui dar nici de porumboiu nu trebuiesa ni se rupa inima.

Comentează