Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arpi şi Muri

Evident, s-a demonstrat că joaca de-a antrenorii a tras-o în jos pe CFR!

De cîte ori am scris că politica DE A SCHIMBA ANTRENORII ca pe şosete, 4 în decurs de numai 9 luni!, nu-i va servi CFR-ului, suporterii campioanei […]

luni, 27 aprilie 2009, 6:44

Evident, s-a demonstrat că joaca de-a antrenorii a tras-o în jos pe CFR!

De cîte ori am scris că politica DE A SCHIMBA ANTRENORII ca pe şosete, 4 în decurs de numai 9 luni!, nu-i va servi CFR-ului, suporterii campioanei m-au luat la rost. Cu precădere cei tineri m-au acuzat pe blog de nepricepere, ba şi de rea-credinţă. Pasămite, de la sud de Carpaţi n-aveam cum sesiza strategia concepută minuţios de patronul Arpad Paszkany şi de preşedintele Iuliu Mureşan, una inteligentă şi eficace, dacă nu şi înţeleaptă. Conform fanilor CFR-ului, toţi mai puteau greşi, numai Arpi şi Muri nu!

Admit că n-am înţeles ceea ce, în opinia mea, nici nu era de înţeles. Bunăoară, de ce-a trebuit ca Andone să fie înlocuit cu Trombetta, apoi Trombetta cu Uhrin şi, la fel de repede, Uhrin cu Conceicao. Cel mai tare a surprins, în măsura în care a şi amuzat, argumentul invocat pentru DEMITEREA LUI UHRIN. L-au mătrăşit cît ai zice peşte deoarece, nefiind latin, nu se potrivea ca stil cu componenţii lotului, majoritatea portughezi şi sud-americani, adică mai boemi, ostili unei discipline riguroase. Ar fi fost însă obligatoriu ca Arpi şi Muri, altminteri cu merite uriaşe în ascensiunea echipei, în construirea arenei ultramoderne din Gruia etc., să ştie că Uhrin e ceh şi, ca atare, să nu-l angajeze!  

Sperînd să îndrepte lucrurile, cei doi l-au adus pe Conceicao, cu care iarăşi s-au păcălit, din moment ce tehnicianul lusitan a obţinut DOAR DOUĂ VICTORII în 5 meciuri de campionat. După dezamăgitoarele egaluri de-acasă cu Gloria şi cu Oţelul, CFR s-a depărtat la 7 puncte de Dinamo şi la 5 de Unirea cu 7 etape înaintea finalului stagiunii. În condiţiile în care va juca atît în Ştefan cel Mare, cît şi la Urziceni, riscă să rateze Liga Campionilor şi nu mai e foarte sigură nici măcar de calificarea în Europa League. Logic, publicul a început să-şi piardă răbdarea şi, o dată cu ea, încrederea în acţiunile întreprinse de Paszkany şi Mureşan. Dovadă că, tribuna l-a huiduit copios sîmbătă pentru întîia oară pe preşedinte.

Asemenea lui Conceicao, şi Mureşan pare să-i fi ieşit de la suflet lui Paszkany. Surse din anturajul său pretind că patronul i-ar dori în Gruia pe Dan Petrescu şi pe Mihai Stoica. Cîntărind ce-au realizat aceştia la Urziceni, un adevărat miracol, asta chiar ar însemna o lovitură, O MUTARE CÎŞTIGĂTOARE, care s-ar încadra într-o strategie bine gîndită şi cu bătaie lungă. Numai că duminică, pe GSP TV, la Recurs, MM a negat ferm c-ar fi primit vreo ofertă din partea finanţatorului clujean. A lăsat totuşi o portiţă deschisă, sugerînd că ar accepta să discute în cazul în care Paszkany ar renunţa la Mureşan. Cum Arpi şi Muri au plecat împreună la drum, mă îndoiesc că se va întîmpla aşa. Rămîne de văzut însă dacă, găsind puterea de a recunoaşte c-au greşit, au şi învăţat ceva din ce-au greşit.

Comentarii (46)Adaugă comentariu

stefan cel mic (1 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 19:21

Isi dau palme ca l-au dat afara pe Andone si ca l-au lasat sa plece pe Trica. Echipa si-a pierdut din siguranta anului trecut. Doar Kone a fost o decizie buna in rest doar o multime de decizii gresite. Dar nu ma mir atat timp cand si Munteanu, Berodi a fost terminati la fel…

boldizsar attila (2 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 19:27

sint un fan cfr din copilarie. tin sa recunosc ca aveti dreptate in ceea ce scrieti. chiar sint surprins de faptul ca paskanyi si muresan au facut atitea greseli in acest sezon cit pentru toata perioada in care au fost in liga 1. totusi sanse mai sint pentru cfr atit pentru liga cit si pentru uefa. sa facem un mic calcul. cfr joaca cu dinamo urziceni si timisoara dar acestia trebuie sa joace si cu steaua care daca joaca fair play atunci ar putea sa ajute cfrul.

Clujeanu din Atlanta (218 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 19:29

Aici ai dreptate d-le Ionitoaia. Eu cred ca portughezul e doar o solutie pana la vara. Ce nu inteleg eu la Arpi e ca daca dai afara un antrenor ,macar pune unul mai bun ca el.Nu trebuia lasa sa plece nici Andone nici Trica.Macar daca am invata din greseli.Aici in State un antrenor sta cateva sezoane la o echipa.Sezonul asta e compromis,macar la vara sa aduca un antrenor valoros care sa fie lasat macar un campionat.Nu cred ca MM si Petescu ar fi o solutie. Noi avem presedinte, antrenor nu avem. Petrescu singur,DA.

adi (180 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 19:32

Muri nu-i batut in cuie la CFR. Pana la urma tot o s-o nimereasca cu un antrenor bun, adevarat, gen Petrescu, poate chiar el insusi ! Meme e un manager bun, si , dupa parerea mea, nu-i exclus ca sa fie instalat pe postul lui Muri. Un lucru e sigur. La CFR se vor continua investitiile. Nu e nici o problema daca se rateaza Liga Campionilor sezonul acesta, cat despre Europe League, CFR nu are cum s-o rateze. Sunt, din pacate, si alte echipe care sunt la al 4-lea angajament cu antrenori in acest sezon, ca Steaua si Otopeniul. Nu e bine, dar sper ca o sa fie mai bine in sezonul viitor !

milici (440 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 19:36

Echipa lui Arpi tocmai Muri…
Dle Ovidiu trebuie sa intelegeti ca situatia e complexa:pai la cata regie face Arpi , concretizata prin ajutoare sistematice din partea arbitrilor , e aproape anormal ca chefereul din orasul lui Boc sa piarda puncte.Pai ce antrenori sunt aia care plecand permanent din start de la 1 sau 2 la 0 si avand un lot asa dichisit pierde pncte cu echipele minore-asta e logica lui Arpi.
Anul asta sunt alegeri , Clujul poate sa-si piarda protectia fata de DNA , trebuie actionat rapid.

Sibelius (36 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 19:40

Apoi, nea Ovi baci CFR-ul a trait anul trecut din 3 elemente: Andone, arbitraje si Trica(ordine alfabetica). La acestea s-au mai adaugat Dinamo si Rapid care de suparare mare au pus pusca jos in final de campionat. Anul acestea le-au pierdut treptat pe toate. Craii de la Cluj ziceau acum ceva vreme ca de la echipele din Bucuresti au invatat diverse. Au invatat mult prea bine povestea schimbarii antrenorului si a declaratiilor „destepte”. Acum CFR are in conducere un fel de Becali cu doua capete.

KVSC1907 (218 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 19:46

Nu il vrem pe MM in Gruia!! Petrescu da,MM nu!!!

Stelist din 1977 (17 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 19:51

„Pasămite, de la sud de Carpaţi n-aveam cum sesiza strategia concepută minuţios …”

asta pare miticiala Dnul Ioanitoaia

Arpi si Muri au contruit ceva in liga lui mitica si asta a deranjat , eu zic ca mai trebuie sa ne tinem palaria in mina cind vb de oamenii astia iar daca termina pe 10 e treaba lor
Numai bine

milici (440 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 19:58

Echipa lui Arpi tocmai Muri…
Dle Ovidiu trebuie sa intelegeti ca situatia e complexa:pai la cata regie face Arpi , concretizata prin ajutoare sistematice din partea arbitrilor , e aproape anormal ca chefereul din orasul lui Boc sa piarda puncte.Pai ce antrenori sunt aia care plecand permanent din start de la 1 sau 2 la 0 si avand un lot asa dichisit pierd puncte cu echipele minore-asta e logica lui Arpi.
Anul asta sunt alegeri , Clujul poate sa-si piarda protectia fata de DNA , trebuie actionat rapid.

Mihai (3 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 20:08

Intotdeauna desele schimbari de antrenor la o echipa nu au darul de a produce prea multa bucurie,rezultate notabile nici atat,mai ales la o echipa care se vrea in top,o echipa de la care se asteapta performante atat pe plan intern,dar si in Europa.La noi conducatorii isi pierd foarte repede rabdarea,se doreste obtinerea de rezultate „peste noapte”,dar acolo unde nu exista o strategie pe termen lung,cu un lot de jucatori competitiv,cu un plan bine pus la punct,structurat pe mai multe etape evolutive nu se vor obtine rezultate si performante….valabil si pentru CFR Cluj.
Va doresc numai bine!

cosmo (237 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 20:27

schimbarea lui andone a fost absolut normala, echipa n-a jucat nimic intreg anul 2008 cat a fost la timona. sigur, omul a luat un titlu, nu se facea sa-l demiti. dar noul sezon incepe dezastruos, de data asta si ca rezultate. daca mergea jocul, si mai pierdea puncte din ghinion, n-aveai ce sa zici. plus ca pe -aici prin cluj mai auzi cate o barfa de pe la echipa, andone n-avea nicio treaba, dar era un tip simpatic.
in fine, vine trombetta. echipa are un comportamnet mult peste asteptari in ucl, un joc frumos, gustat de tribune, dar rezultate sub asteptari in cateva deplasari.
din pacate, e demis si el. asta a fost greseala. dar cine ar fi crezut ca e o greseala cand inlocuitorul lui e dusan uhrin? un antrenor serios, profesionist care si-a demonstrat calitatile la mlada boleslav si la timisoara. cu totii am crezut ca e un proiect pe termen lung. dar in scurt timp vestiarul a ajuns un butoi cu pulbere? ce dracu sa si faci? cel mai probabil pastrarea lui uhrin ar fi fost benefica pe termen lung si un dezastru pe termen scurt. cum echipa are obiective si pe termen scurt, s-a mers pe mana jucatorilor. a mers pe vremea lui andone, de ce n-ar merge si acum? probabil pt ca acum nu mai sunt pe teren trica, didi si toni.
plecarea lui trica se simte si pe gazon si in vestiar.
jucatorii au calitati, asa ca, nea ovi, mai trebui un antrenor care sa stie sa le puna in valoare.
fie vorba intre noi, uhrin m-a dezamagit profund cu insistenta lui in a-l urca pe pereira la mijloc, cand el a jucat f bine ca fundas, si avem alte 3 variante pentru postul de mijlocas.
in rest, ai dreptate, sansele la cupa uefa sunt mici, de ucl nici n-are sens sa povestim.
sanatate!

houser (4 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 20:41

au gresit, nu au gresit. e clubul lor. si acolo la cfr chiar poti sa spui ca e clubul lor. nu ca in ghencea sau stefan cel mare. clubul ala acum 6 ani nu avea suporteri la meci, nu avea tribnune la stadion, jucau in liga 3a. poate sa si retrogradeze, publicul clujean ar trebui sa le pupe talpile celor 2. nu sa ii huiduie. DAR DEH, NU PREA SE VEDE COMPORTAMENTUL ALA VESTIC. uitati-va la hoffenheim, au fost pe primul loc, au coborat de acolo, dar suporterii sunt mandri de ce au realizat echipa lor. DEGEABA NE FACETI PE NOI MITICI, CLUJUL ARE CEL MAI URAT COMPORTAMENT DIN FB. ROMANESC. ma refer aici si la u. cluj, si la cfr cluj.

houser (4 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 20:43

si nici timisoara nu e mai prejos de cluj, remember coregrafia de acum cativa ani furata cu 24 de h inainte de meci de suporterii dinamovisti. pt. cine nu stie, era un cavaler care avea in sabie tricoul rosu cu numarul 11.

clio (170 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 20:44

CFR = DNA = Kassay = banii lui Paszkany, aruncati de Muresan in stanga si-n dreapta = un imens balon de sapun Cheia = Cheia, este in Sud…

bubu (180 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 20:53

Ok, s-au facut cateva greseli. Asta se intampla la orice club, de-a lungul anilor. Totusi, si asa, CFR este pe locul 4.Deloc rau. Cred ca Arpi v-a invata din greseli si CFR se va bate la titlu din nou in sezonul viitor. Domnule Ioanitoaia, si Steaua greseste cu antrenorii, si schimbandu-i asa de des, si pentu ca acolo gigi alege mai nou antrenorii ca sa tempereze conflictul cu suporterii. Un antrenor trebuie ales in primul rand cu gandul de a avea rezultate, dar despre asta nu scrieti nici un cuvant. Doar criticati CFR-ul.

mario (2 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 21:46

Din pacate cei doi conducatori au intrat in tagma asa zisilor patroni bucuresteni.
PACAT.
Am crezut ca ei se doresc a fi profesionisti,de fapt……….
ei au inceput gresit proiectul fara a avea rabdare.
Si au facut o mare greseala,au dat afara un antrenor la insistentele jucatorilor.

BABAI (14 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 21:51

incep si astia cu diversiuni hai ca te iau la mine ca poate ne dai meciul

dany (2 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 22:04

da anul asta au dat o in bara cei de la cfr.este cea mai mare prostie sa schimbi 3 antrenori intr un singur sezon. categoric este si vina jucatorilor care au dictat si ei antrenorul si aicea ma refer la demiterea lui ando si dusan cat si vina conduceri.acum au un program infernal cu dinamo timisoara si urziceni in ordinea data asa ca la modul cum joaca cfr ul greu sa mai prinda un loc de euroliga pasaminte de CL. ptr a iesi cu bine din aceste 3 partide plus cupa cu vasluiul este forte greu daca nu de a dreptul imposibil mai ales ca au si ogramada de jucatori accidentati.poate la anul…capionatul viitor icepe de acum…….

brna (1 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 22:04

Interesant, oricare ar fi acum situatia echipei CFR, cu bune si cu rele, tot sunt pe locul 4, adicaaaa, muult mai sus decat „Ztiaua”, care este pur si simplu ridicata in slavi pe la o gramada de posturi tv.. Sper sa va fie ciuda, miticilor, daca CFR termina pe un loc bun, sper sa nu ia ucurestiul campionatul, va aratam noi ce inseamna provincie!

drenthe (4 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 22:25

MM ar fi cea mai importanta achizitie a CFR-ului, doar cei care nu inteleg fenomenul pot sustine contrariul. Forzzza CFR, forzzza campionii!!!

Dangauanu (57 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 22:27

Ar mai fi o parere dle Ioanitoaia
Sub Andone jocul n-a mai mers (tot din cauza jucatorilor), iar Trombeta era secundul lui pe aceea vreme si un secund e un secund.
Ce a facut sa fie jocul CFRului un joc bun pe vremea aia au fost o aparare beton – Cadu, Toni.., un mijloc bun, un atac bunicel , o buna intelegere intre jucatori, un lot unit SI prime consistente. Asta a fost „norocul” lui Trombeta.

Acum – Toni si Cadu – OUT
Trica, Didi – lipsa
Prime – niema
plus aere de vedeta la unii jucatori

Echipa are jucatori bunicei dar nu pe toate posturile ( vezi Muresan)

Poate merge Bergodi, Andone, Uhrin, trombeta sau Conce… sa-i dirijeze piciorul lui Muresan sa nu greseasca o preluare?

Si daca mai adaugi si putin ghinion (golul Bistritei din ultimele 2 minute de joc sau ratarile din meciul cu Otelul) tragi linie si spui
CFR e inca in cartile ligii!

PS. Sint sigur ca si I Muresan si Arpi au invatat cate ceva din sezonul asta,. Ei au facut foarte multe pentru noi ardelenii, ne-au oferit tot mai mult si mai mult in fiecare sezon-eh! eu as zice ca nu e chiar asa o tragedie daca nu e Champ Leage in Cluj anul asta.
Sa le uram CFRistilor bafta multa!

CFRRR (26 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 22:49

Un articol bun domnu’ Ovidiu,toata lumea greseste si se pare ca nici conducerea CFR-ului nu este scutita de asa ceva. Dar chiar daca a iesit prost anul acesta,suntem bucurosi ca-l avem patron pe Arpad Paszkany,fara el CFR-ul era probabil tot in liga 3,iar stadionul putea avea soarta celor de la ‘U’ Cluj,adica demolarea ! Din cauza asta ardoarea pe care o arata CFR-istii cand e vorba sa isi apere patronul! Iar pe cei tineri trebuie sa-i intelegeti,varsta,ce sa-i faci !

MM (180 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 23:14

Eu zic ca e totusi bine daca esti pe locul 4 dupa atatea schimbari de antrenori. In schimb, nu inteleg de ce criticati CFR-ul, in acelasi timp in care laudati echipe aflate mai jos in clasament.

emil (1 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 23:37

Imi plac comentariile dvs cerebrale si de bun simt. Analizati atit de pertinent situatia de la CFR! Si saptamina trecuta ati avut un articol tot despre echipa ardeleana, ceea ce ne duce cu gindul ca chiar va intereseaza fenomenul. Domnule O.I., cred ca ar fi cazul sa schimbati directia, sa va indreptati atentia si inspre alte echipe, cu mai putine greseli. Eventual inspre Steaua, ce ziceti?

OOO (3 comentarii)  •  27 aprilie 2009, 23:39

Sper clujenii, spera ! Nu mai iese Base presedinte si se duce dre aq Cfr Cluj ca Arpi o sa fie cautat pt blaturi cu arbitrii ! Sau ati uitat cum ati luat campionatul ?! Daca Dinamo dadea meciul Stelei, nu mai jucati voi in Cl in grupe ! Si Rapidul v-a dat meciul ! Si o gramada de arbitrii v-au dat meciuri ! In returul cu Andone, Cfr nu a mai castigat nimic pt ca a intervenit Becali si Cfr-ul nu a mai avut parte de arbitraje pro cfr ! Cfr-ul e afara din Europa ! O sa fiti o echipa de pluton iar in cativa ani va mananca retrogradarea!

Poate Meme sa vina la Cfr ca Dan Petrescu nu o sa vina !

PS: Un campionat castigat o data la o suta de ani, de o echipa cu 300 de fani !

Soseta (2 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 0:11

Chiar ti se par multe 4 sosete schimbate in 9 luni?

2449 (18 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 1:14

daca nu-i indeobste e bunaoara…

Albu Sibiu (95 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 2:43

Domnule Ioanitoaia, de ce incercati sa faceti retorica de pe un lucru atat de usor explicabil? Andone trebuia schimbat fiindca echipa chiar nu mai juca nimic cu tactica lui romaneasca – joc pe flancuri. Trombetta a fost doar un interimar, nimic mai mult. A avut suisuri si coborasuri dar nu pe linia pe care se dorea. A urmat Uhrin cel care trebuia sa fie antrenorul CFR-ului chiar si acum, indiferent de rezultate, cel care putea prin forta construi echipa.
Demiterea lui Uhrin a fost un fel de care pe care intre Muresan si Uhrin. Era clar ca va iesi castigator Muresan doar ca prin aceasta si-a asumat o imensa responsabilitate. La CFR oricine ar fi venit nu mai avea autoritate, postul de antrenor devenise deja unul formal. Iar acum, cu toata prietenia enorma intre Paszkany si Muresan mi-e teama ca ultimul va cadea victima propriilor sale greseli. Nu e nicio tragedie, toate echipele romanesti au alternat un sezon bun cu unul slab insa mi-e teama ca gsp-ul nu nimereste acum aceasta inlocuire. MM Stoica nu va fi niciodata agreat la Cluj, cel putin pentru gestul acela golanesc comis pe Ghencea, lovirea suporterului. Sa nu va surprinda numele care va veni de fapt la CFR. Mergand pe vechiul procedeu al „anuntarii cu 2 luni in avans, prin amabilitatea unor surse cheie, confidentiale” nu faceti decat sa cadeti intr-un joc de tip can-can. Poftim: aveti reactia lui MM Stoica, trebuia s-o aflati si pe cea a lui Paszkany…
Nu e o Zona Crepusculara la Cluj cum gresit ilustrati dumneavoastra e doar un sezon Lectie. Acum conducatorii CFR asimileaza o lectie pe care n-au avut timp s-o primeasca iar dumneavoastra rolul moralistului de pe urma nu va prinde. Inca mai tin minte articolul de la schimbarea lui Andone, cand prevesteati CFR-ului o umilinta totala in Liga Campionilor. Sunt curios cum va arata urmatoarea dvs pozitie daca prin concedierea portughezului (in cazul unui esec in Cupa, sa zicem) vom reusi sa invingem la Dinamo.

andrei (262 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 2:57

dupa cum am mai zis-o si alta data, prolema nu e ca s-au schimbat antrenorii, ci ca antrenorii adusi in locul celor schimati nu erau potriviti.
Andone era depasit de situatie si era evident ca a-l tine ar fi insemnat doar o prelungire a agoniei.
Trombeta aborda meciurile de pe pozitia de echipa mica indiferent ca juca cu Roma sau cu Mediasul.
Ulhrin avea strategia aia cu mingile direct pe varfuri care chiar nu se potriveste cu genul de jucatori pe care ii are CFR-ul.
iar Conceicao e pur si simplu un antrenor prost – cel mai prost care a trecut pe la CFR in ultimii 10 ani.

Muresan e un presedinte bun si sper sa ramana – la urma urmei, chiar daca a mai dat si rateuri cu transferurile, a adus jucatori foarte buni pe bani destul de putini. sa-i luam ca exemplu doar pe ivorienii pe care ii adusese iarna trecuta: din 4 ivorieni, 3 sunt de certa valoare: Traore, Vieira si E. Kone.

dar toata lumea mai si greseste…. si dupa cum mai ziceau si pe altii pe aici, e dreptul lor sa greseasca fiindca Arpi si cu Muri au luat echipa asta din divizia C si au facut-o campioana a Romaniei.

si oricum, sincer sa fiu mie „sfaturile” celor de la GSP catre CFR mi se par inutile atata vreme cat ii e evident oricui ca marea majoritate a ziaristilor de acolo nu suporta CFR-ul. pai uitati-va doar la interventia lui Alin Buzarin de dupa meciul CFR-ului cu Otelul si vedeti daca aia e o atitudine de ziarist echidistant. ma rog, treaba voastra… eu sustin in continuare CFR-ul si sper sa ramana Muri la noi. Dan Petrescu poate sa vina, dar nu MM.

yoyo (3 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 4:23

vad aici, fel de fel de comentarii, care de care mai intelegatoare cu ce se intampla la c.f.r, e simplu, anul trecut, raul, ramu, totzi i-au ajutat sa castige titlu’ nu fotbalul pe care l-au jucat, acum s-a terminat, pana si bistritza a jucat pe bune si nu luau nici pct ala daca nu era arbitru cu ei, asa ca asta li valoarea, basca faptul, ca muresan ii la fel de ingamfat si prost ca si jiji, cand erau pe locul 1 nu-i ajungea nimeni la nas, el se pricepe la pasapoarte, buletine, cu fotbalu’ mai greu

Rasturnica Ciprian (32 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 6:15

Nicaieri un „one man show” nu are, pe termen lung, sanse de izbinda! Sint banii lui Paszkany, dar daca nu are oameni de nadejde de care sa si asculte, visul CFR o sa se stinga in citiva ani. Depinde de Paszkany. Toti il tin de baiat destept si atita vreme cit a avut „succesuri” era si normal. Felul in care rezolva problemele face un mare manager. Lauri a avut cu duiumul. Sint curios ce o sa faca de aici in colo. Ultimii doi antrenori au fost luati cam pripit. Vom trai si vom vide!

Clujeanul (3 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 10:12

E simplu ! Cat a tras federatia, lpf si restul echipelor din liga 1 cu cfr…..au luat titlul ! Cand nu ii mai ajuta nimeni, cfr-ul isi arata adevarata fata ! Echipa de pluton ! Toti stim toate astea, dar suntem prea ipocriti sa recunoastem !

Stefan (17 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 11:30

S-a gresit, se vede acum depinde de ce au invatat. Speram ca vor continua proiectul si vor reusi.Pentru cei cu capra vecinului aveti 2 milioane euro datorie pe care nu CFR vi la facut. Ca si clujean spun hai CFR si U nu ca baietasi de cartiere care se dau clujeni.

Jidanu’ (2 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 11:41

VAd ca toti (sau multi dintre DVS) ii dati cu Doamne Ajuta sa explicati de ce l-au schimbat pe Andone. Ca nu mai functiona! Poate chiar aveti dreptate, dar recunostiinta pentru ce a facut el acolo unde este. Sau Trombetta doar un secund. Un secund a fost si Mourinho si a castigat CL.
Problema la natia asta a noastra este lipsa totala de caracter: noi NU suntem in stare sa si recunoastem merite, spunem doar ce a fost a fost, gata altul. Pai mai discutam cand o sa mai castige CFR-ul 4 (PATRU) puncte in CL. Pe langa unul al Stelei cu o victorie acum ani lumina la KIEV e extrem de mult. Dar bineinteles ca Trombetta a fost doar secund.
Asa se intampla cand ascultam de jucatori. Vorbeam la emisiunea Dlui Ioanitoaia cu Cristea despre ce a patit la Steaua si ii era rusine sa isi spuna cu adevarat parerea despre (NE)Omul Jiji.Pacat ca nu sunt mai multi asa.
Ca la Jiji uitam esenta din cauza detaliilor. De fapt nu a fost arestat pe nedrept, dar modul a fost nedrept. Fapta de urmarire, pistoale, lipsire de libertate nu o contesta nici macar el. Si FAPTA este cea care ramane nu cele spuse sau crezute.

La fel si la Cluj Andone si Trombetta au FAPTELE PAskani si Muresan au vorbele. Care acum i-au ajuns din urma.
P.S. Asta nu inseamna ca nu le recunosc meritele enorme de pana acum, dar parca este pacat sa construiesti doar pentru a avea ce darama. Cu stima.

cosmo (237 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 12:12

suporterii echipelor care au facut figuratie in cupa uefa sa ne mai lese. cfr a aratat in ucl ca e echipa de fotbal.

Speedy (57 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 12:52

yoyo, clujeanul si ceilalti care mai zic ca cfr a fost ajutata sa ia titlul: poate ca a fost. dar daca a fost, a meritat sa fie ajutata :). eu sunt stelist, dar nu pot sa nu recunosc ca echipa aia juca fotbal. si a jucat si in CL timp de vreo 2 meciuri…si inca unul strans din „bucatele”. Asta inseamna 3 meciuri din 6. Nu cred ca vreo echipa romaneasca a mai reusit in ultimii 20 de ani sa se ridice la nivelul CL in jumatate din meciuri.
Ceea ce observ acum e ca echipa nu mai joaca nimic.
Nu stiu cat e vina antrenorului, cat a jucatorilor, cat a lui Muresan, cat a configuratiei astrale :). Muresan este platit ca sa gaseasca solutii la probleme. Si pana anul asta a gasit, sa ne amintim ca cfr a jucat mai bine de la an la an in ultimii 4 ani. Asta e primul an de recul de la promovarea in prima liga. Si asta ma face sa fiu optimist. Daca la Steaua lucrurile au o directie clara de 3-4 ani (din rau in mai rau) la cfr lucrurile par sa mearga, chiar daca anul asta e mai slab. Exista in viata oricarui club si astfel de momente. Cati suporteri ai cfr-ului se gandeau in 2002 ca in anul 2009 (7 ani mai tarziu) vor fi suparati ca echipa pierde prezenta in Champions League? 🙂

milici (440 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 13:25

@albu sibiu
Amice ai o memorie selectiva foarte buna…
Ai picat in plasa ziaristilor care , la vremea pumnului lui Meme, demaerasera un atac concertat impotriva stelistului fara alt motiv decat o oarescare aroganta.
Acel suporter , cum ii zici matale ca sa-ti iasa pasienta , a ocupat un loc propice si l-a tinut la meciul cu pricina numai in vorbe de duh despre familie,origine si altele asemenea.
Unii cred ca in democratie ai dreptul sa strige ce ‘vrea’ muschii lor ca de-aia-i libertate.
Privind acum retroactiv e clar ca Meme e un tip priceput in ceea ce face si a avut un rol pozitiv la Steaua ca si la Urziceni.In nici in caz nu merita acele injuraturi ca si atitudinea cvasigenerala a ziaristilor.
Meme , sub stresul in care traia , c-asa-i la Steaua , avea alte mijloace de a rezolva problema , dar cu legile si organele noastre singura solutie realista era aia , in contextul dat.
Evident ca deontologii media au omis sa descrie intreaga faza , care a scapat totusi la o televiziune, astfel ca ea a ramas in memoria unora cam asa:un suporter pasnic care isi sustinea infocat echipa a luat un pumn fara motiv de la Meme.
Pai daca clujenii gandesc la unison cu mintea lui Albu Sibiu si nu vor sa aiba un meserias ca Meme sa le fie de bine.
E posibil ca Meme sa nu vrea Chefereu si in acest caz e posibil sa discutam degeaba.
Totusi ramane MORALA-daca un om e profesionist si isi face bine meseria de ce gasim noi tot felul de chichite pentru a-l ATACA , FARA SA GASIM ALTA SOLUTIE (vezi si cazul CRACIUNESCU).

vasi (1 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 14:01

domnule ioanitoaia sunt cutremurat de faptul ca toti ziaristii sportivi si nu numai,sunt preocupati numai de fotbal.pe plan sportiv la noi au fost evenimente mult mai importante decit acest nenorocit de campionat intern pe care il zbateti cu totii mai abitir decit cautatorii de aur ciururile.este penibil insusi faptul ca vreunul dintre conducatorii de club este banuit de strategie si clarviziune;este o gluma.cluburile de fotbal de la noi si de orinde sunt doar niste mecanisme de spalat bani si daca pe linga asta mai iau si campionate se poate spune ca au pus-o.evenimente mai importante ca strategia lui muri:abandonul constantinei dita la londra,eliminarea echipelor romanesti de handbal bataia de la rugbi,caderea totala a nationalei de rugbi etc

KVSC1907 (218 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 15:39

Noi avem manager ,chiar unul foarte bun. MM sa stea la Urziceni sau unde vrea el. Nu vrem mascarici in Gruia. Petrescu da ,el poate sa vina, da tre sa se mai cizeleze. In Gruia nu e loc de istericale gen Petrescu.

martzic (43 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 15:44

Atita timp cit antrenorii nu sunt lasati in pace sa-si indeplineasca planurile lor, cu metodele lor, asa cum presupun ca patronii au fost de acord cind i-au angajat, nu se poate face performanta… Vezii exemplele lui Hagi si Uhrin. Cind ei au introdus antrnamente „tari” si riguroase jucatorii cu fitze s-au plins la patroni! Nu stiu cit fotbal a jucat Uhrin, dar stiu ca Hagi a jucat mult timp la echipe mari, fiind antrenat de cei mai buni antrenori din lume, si a invatat pe pielea lui cum se face performanta. Atunci cind Hagi si Uhrin au incercat sa aplice ce au invatat nu au fost lasati, patronii au ascultat de marielele jucatorilor si au fost indepartati. Este o prostie sa nu lasi un antrenor sa-si faca treaba, chiar daca nu sunt rezultate imediate!

antigranzii (11 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 16:03

avet-i dreptate ,nu-i bine sa schimbi antrenorii asa des.parerea mea este ca Dan Petrescu e cel mai bun antrenor din liga 1.daca l-ar aduce chiar si cu meme care in ultimul timp s-a mai civilizat ar fi un mare castig. si o intrebare care ma framanta:emisiunile lui Stucan si Decebal sunt despre sport sau despre barfele din sport?

max (1 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 17:13

Un lucru te intreb… de unde stii ca cei ce te-au contrazis pe blog erau tineri? 🙂

calin (20 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 17:57

CFR are cel mai bun lot din Romania de departe, dar e departe de primele 3 locuri. Ce rezulta in mod logic ? Ca are o conducere foarte slaba.

alambic (18 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 18:28

Touché! Asta apropos de schimbarea antrenorilor precum caii *** După a me’ umilă părere, clujenii erau mai fericiţi acuma dacă ar fi rămas cu Ando pe tot parcursul campionatului. Ar fi fost o continuitate de aproape doi ani la echipă, ceea ce sigur ar fi avut efect în sudarea relaţiilor de joc şi, în consecinţă, în rezultatele obţinute. Apoi, păstrarea lui Ando măcar pe durata anului trecut (turul campionatului, toamna europeană) indiferent de rezultate, ar fi fost o răsplată corectă pentru performanţele la care acesta a contribuit pe durata campionatului precedent. Andone merita cu prisosinţă să-şi fi încercat măiestria de antrenor în Champions League. Arpi şi Muri i-au spulberat această şansă cu o uşurinţă caracteristică fetelor de pe centură. Trombetta. Omul acesta părea, într-adevăr, să se fi nimerit precum musca-n lapte în postul de antrenor al CFR-ului taman în ajunul meciurilor din CL. Spre surprinderea mea (şi, probabil, nu doar a mea) a reuşit să obţină nişte rezultate onorabile. Bravo lui! Nu ştiu dacă chiar avea alură de antrenor cu pretenţii, dar privit prin prisma rezultatelor (CL + campionat) cred că a avut un parcurs acceptabil. Probabil că în timp ar fi devenit din ce în ce mai bun. Experienţă ce ar fi acumulat-o, trebuie că ar fi fost un factor pozitiv încet-încet… În sfârşit, demiterea lui Uhrin a fost o fază de cascadorii râsului. Nu ştiu ce frecuşuri a reuşit să aibă Duşan cu Muri, Cadu, Culio, etc., dar –în mintea me’, obosită ce-i drept– era limpede că dacă s-ar fi trecut cu brio peste faza de acomodare reciprocă (pe care eu aş fi văzut-o ca întinzându-se pe toată durata returului), ce ar fi rezultat mai apoi ar fi fost o formulă „ucigătoare” pentru restul pretendentelor la titlu din România. N-a fost să fie. Duşan a pierdut un game; CFR-ul a pierdut setul şi meciul. Conceicao. Singurul lucru pe care l-aş spune legat de acesta e ca jurnaliştii care vor să-l intervieveze să se grăbească să o facă cât mai iute, pentru că din mai încolo n-o să-l mai prindă-n Ardeal. Aşa. Şi-acu’, într-un pur-sânge stil latinesc (adică cel care dă-n clocot prin Gruia), conform căruia musai să mă pricep la fotbal şi politică (nu şi maşini :-)), mi-oi da cu părerea şi vizavi de cine cred c-ar trebui să-i urmeze lui Conceicao. Ei bine… (se-aude zumzetul tobelor? :-))… domnişoarelor, doamnelor şi domnilor… (se-accelerează ritmul tobelor)… Muri şi Arpi… (bu-ru-bum-bum-bum-bum-bum)… antrenorul cu cele mai mari şanse de succes în formula CheFeReului esteeee… (BUM-BUM-BUM!!!)… Gheooooooorghe Hagiiiii! Pe bune. Eu cred că seriozitatea şi înţelepciunea lui Hagi ar aduce o anumită încredere şi siguranţă în propriile forţe pe care jucătorii CFR-ului le au cu prisosinţă. Unde mai pui că şi Hagi îşi doreşte să dovedească –once and for all– că are un cuvânt de spus şi ca antrenor. Şi are. Sau o să aibă, atunci când va mai avea ocazia. În sfârşit, Hagi ar putea inspira suficient respect în ochii lui Arpi încât să-i readucă acestuia ceea ce se spune că prisoseşte ardelenilor: răbdarea. Căci cu aceasta se poate trece nu doar marea, ci şi perioadele mai agitate din istoria unui club. Am zis. Howgh! 🙂

andrei (262 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 19:22

@alambic: daca tu il vezi pe Hagi ca pe o solutie la CFR, atunci e clar ca tot ce ai zis inainte de propunerea respectiva e exact invers decat adevarul.

alambic (18 comentarii)  •  28 aprilie 2009, 21:43

@andrei: Hagi e un om cu multă experienţă în fotbal. A văzut multe la viaţa lui, iar acum a ajuns într-un punct în care e ponderat în declaraţii şi acţiuni. A-nvăţat pe proprie piele că e mai bine să rumegi niţel lucrurile înainte de a te lansa în tot felu’ de acţiuni riscante (cum sunt, bunăoară, schimbările astea dese de antrenori de la CFR).

Eu cred că echipa care-l va convinge pe Hagi să-i devină antrenor, va avea multe de câştigat de pe urma experienţei acestuia. Mi-aş fi dorit ca echipa asta să fie CFR. (Sau, şi mai bine, FCM Tg-Mureş, dacă reuşeşte să intre în prima ligă şi face rost de resursele financiare necesare.)

Şi încă o chestie: mai devreme sau mai târziu, Hagi o să revină ca selecţioner la echipa naţională a României. Moment la care orice conducător de club din ţară îşi va dori să poată sta de vorbă la telefon cu el, ca să-i sugereze un jucător, doi, din propria ogradă…

Comentează