Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Acelaşi Becali

Finanțatorul Stelei a tăcut doar două ceasuri, după care și-a reintrat în rol!

Chiar am fost convins că zilele de arest, meritate ori nu, L-AU transformat pe Gigi Becali. Trebuie că mulți alții și-au închipuit că finanțatorul Stelei a învățat […]

marți, 21 aprilie 2009, 6:28

Finanțatorul Stelei a tăcut doar două ceasuri, după care și-a reintrat în rol!

Chiar am fost convins că zilele de arest, meritate ori nu, L-AU transformat pe Gigi Becali. Trebuie că mulți alții și-au închipuit că finanțatorul Stelei a învățat ceva din necazul prin care a trecut. Tocmai deoarece nu se consideră vinovat, ci victimă, nu mă așteptam să bată în retragere. Cu atît mai puțin să se căiască, să aibă remușcări și să-și pună cenușă în cap. Bănuiam însă, fără să fiu singurul, că-și va respecta promisiunea de a nu se mai repezi să vorbească vrute și nevrute.

Iată că m-am înșelat. Și-a ținut promisiunea numai cîteva ore, vreo două. Apoi și-a reintrat în rolul cu care ne obișnuise, a ieșit pe sticlă și a început să turuie. Alternînd ideea creștină de iertare cu cea păgînă de răzbunare, s-a lansat într-un șir de tirade HAOTICE, uneori fără logică, alteori fără măsură, cîteodată fără amîndouă. Spășit, abandona viața politică pentru ca, amenințător, să anunțe cîteva minute mai tîrziu că “vine timpul să intru în război!”.

Într-un fel, l-am înțeles pe omul politic Gigi Becali. Stîrnind simpatie, ori măcar compasiune, detenția i-a conferit un capital electoral în plus, drept pentru care a și hotărît să-l exploateze. Cu ce șanse de reușită ne va lămuri curînd votul pentru europarlamentare.

Pe patronul Stelei însă nu l-am înțeles. Dacă intenționează SĂ-L DEMITĂ pe Lăcătuș, în ciuda faptului că în repetate rînduri i-a garantat antrenorului postul pînă la finalul campionatului, bărbătește ar fi s-o recunoască și, eventual, să acționeze. Nu să amestece lucrurile în stilul său caracteristic, ilustrat printre altele de mărturisirea că “am greșit lăsînd echipa pe mîna lui. Nu m-am mai băgat deloc, deși am știut că se va alege praful! Nici n-am să mă mai bag pentru că vreau să văd unde se va ajunge”. Practic, pretinzînd că nu se bagă, lesne de dedus că tocmai asta face, se bagă!

Mă opresc, limitîndu-mă să observ că Gigi Becali nu s-a schimbat. A rămas același. Continuă să spună una și să fumeze alta. Înaintea oricui, el însuși pierde cel mai tare, fiind greu de crezut, chiar imposibil, că o atitudine menită să provoace confuzie, ba și derută, îi folosește. Grav e că nu-i folosește nici Stelei.

Comentarii (71)Adaugă comentariu

Fane Rosca (16 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 19:46

Nea Ovidiu,
Incearca sa faci un efort si sa ignori acest personaj.
Normal ca nu s-a schimbat nimic!
O sa se schimbe atunci cand o sa stea 10 ani, nu cateva saptamani acolo unde ii e locul…
Trista epoca pentru Steaua.
Foarte trista.

adi (180 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 19:48

Eu niciodata nu am crezut ca s-ar fi putut schimba cu ceva in acele doua saptamani. Personal, nu pot sa cred nici un cuvant din ce spune omul acesta, nu inteleg cum de il cred altii !

tzutzix (1 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 19:52

poate ca daca nu l-ar mai baga atat in seama presa s-ar mai linisti si el. ca doar n-o turui la pereti.

nime.n.lume (36 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 19:54

Cred ca e momentul meu de glorie! Sa scriu pe blog: „Nu v-am …”.
Dar ce ghiseft as face?
Vorba veche despre naravuri si firi e verificata taica, si becali nu e altfel decat media parvenitilor.
Deci se supune unor reguli chair si cand nu e in arest. 😀

milici (440 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 20:24

Descrierea personajului e perfecta, nimic nu s-a schimbat , in continuare vorbeste gura fara el .Free Gigi aduce prejudicii Stelei si lui insusi.Cine-l mai crede?
Credinta lui e o fanfaronada caracterul si comportamentul asijderea.
Singurul lucru pozitiv e posibilitatea sa nu fie bagat in blauri pe linie sportiva.
Arestarea lui a fost un circ gratuit , inexplicabil care demonstreaza ca Justitia e varza.

ovidel (12 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 21:05

Un articol despre arbitrii cinstiti, cati ar fi, ar fi mult mai interesant si mai citit.Faceti cateva articole despre Tudor, poate altii, lasati-l in amarul lui pe Becali, chiar e plictisitor.Se repeta la infinit, nu spune nimic nou sau interesant.

radu (8 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 21:08

sincer mi a parut f rau de jiji ca a fost arestat…dar,acum,cand vad prostiile care le debiteaza,imi dau seama ca omul e dus rau de tot cu pluta….in plus,oriunde deschizi tv ul,e acolo,sper macar sa nu l vad si pe animal planet

Clujeanu din Atlanta (218 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 21:29

D-le Ioanitoaia.La varsta dumneavoastra si la experienta de viata care o aveti n-ar trebui sa fiti asa de naiv… Cum ati putut crede asa ceva??Daca un om needucat intra la zdup e normal sa iasa la fel de needucat….Macar de il mai tineau pana dupa pasti ca sa avem si noi un Paste linistit. Oierul are 20 % din vina restul o are presa pt. cateva procente de raiting in plus…..Cand vad ce se intampla in Ro imi pare bine ca am emigrat.Totusi eu nu cred ca cineva mai poate crede ceva din aiurerile acestui personaj dubios .

Caine Rau (46 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 21:44

pai ce vina are el,daca voi il cautati?!?!?!

clord (7 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 22:01

Sunt suporter stelist, de multi ani… zeci de ani, nu merg la meciuri la peluze dar am platit cateva milioane bune sa stau la tribuna zero cand Steaua a jucat in Liga.
L-am detestat pe Becali, si nu pentru banii lui, si nici pentru faptul ca am ceva de impartit cu el… il detest pentru penibilitatea cu care apare pe sticla, il detest pentru lucrurile pe care le spun nespunand nimic, il detest pentru ca poate a vrut sau poate nu, a devenit marioneta altora.
Asta toate inainte de a fi arestat… apoi, cand a fost retinut si a stat in detentie, mi-a parut rau. De ce? Pentru in locul lui putea fi oricine, ceea ce el facuse ar fi facut oricine care ar fi avut posibilitatea. Sa-si recupereze o masina pe care niste hoti o furasera si care… sigur n-ar fi fost recuperata de politie, niciodata!
Si am sperat, ca dupa acest episod nefericit din viata lui si din viata oricarui om acceptat de societate, ca acest om sa se schimbe… si inca mai sper, nu pentru el, ci pentru Steaua.
Dar astept in zadar, omul Becali s-a nascut asa, a trait asa… si bomba bombelor, asa va ramane 🙂
Un personaj atat de contradictoriu nu se va mai naste de aici intr-o mie de ani…

nu conteaza (19 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 22:33

Subscriu la cele scrise de userul CLORD.

Romanul (5 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 22:33

Nea Ovidiu cu ceva timp in urma ai spus ca nu ai sa mai scrii despre acest personaj. Cat timp a stat la puscarie si dupa ce a iesit, pagina de net a gsp-ului a fost plina cu informatii despre el, cum a „petrecut el la inchisoare” si multe alte perle. Chiar nu aveti ce scrie? De ce publicati toate vorbele unor oameni care au un nivel scazut de educatie? Se pare ca astea sint exemplele pe care le promovati. Deja ce ati cultivat culegeti. Injuraturi,violenta si intoleranta.

Florin1412 (2 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 22:43

Fie ca ne convine, fie ca nu Steaua fara Gigi Becali si fara MM nu ar fi jucat o semifinala de Cupa UEFA si nu s-ar fi calificat de trei ori consecutiv in grupele Champions League…Cand nu s-a mai bagat si nu a mai investit s-a ales praful…Asa ca cei care ii contesta incultura ar trebui sa ne arate omul ala cult care e dispus sa vina sa investeasca in fotbal si sa faca si performanta…Prefer sa ramana Becali 50 de ani la echipa de acum incolo si sa mergem an de an in Champions League decat sa vina unul cult, sau smecher cum e cazul Rapidului!
Sa vina si MM inapoi!

swamp (7 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 22:47

Oameni buni , parerea mea este ca acest Gigi este un fel de emanatie a mentalitatilor noastre, un corolar definitoriu al natiei noastre. Tocmai de aceea el va continua sa isi ascuta in continuare ragetele mediatizate in direct sau inregistrat ptr ca face parte din eul nostru , nu avem cum sa il negam. Este al timpurilor acestea. Este reprezentativ fidel. Cand a intrat la racoare , lumea il plangea , iar la otv apareau babele plangand analfabet , ca si tziganii din catacombele bucurestene , ce-i strigau numele ragusito-manelistic . Presa intreaga il deplangea ca pe un martir pasoptist, meschin imboldita de sentimentul unei privatiuni de rating. Eu nu inteleg – acum isi inchipuia cineva ca Gigi se va pocai cu ocazia racorelii de 10 zile… ? Nu…el va fi la fel mereu , pana cand timpul lui va trece. Cel mai trist fapt este ca va scufunda un mare nume al Romaniei , STEAUA BUCURESTI.

Ziaredesport (1 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 22:55

De ce mai deschid pagina de sport a gsp-ului sau a prosportului? Ca sa stiu ce se mai intampla in alte sporturi, in divizia a 3-a unde sunt echipele din judet si cam atat. Daca ar trebui sa dau bani ca sa citesc prostiile becaliene publicate zilnic, n-as da banii pe asa ceva. Tot il publicati pe Chirila si ale sale carti dar in genere ati uitat sa fiti jurnalisti de sport, si ati ajuns jurnalisti de scandal, de tabloide…Mare pacat de presa asta sportiva romaneasca! Da’ de ce-mi mai pierd eu timpul cand pot deschide lequipe.fr sa citesc presa adevarata…

lol (17 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 23:17

Stiti cand o sa se schimbe Becali? Surpriza! Atunci cand nu va mai avea voie pe sticla, cum i s-a intamplat o vreme lui Vadim (ati vazut ce liniste era si ce calm a devenit?) si cand presa scrisa va actiona concertat (risc un pic de limba de lemn, dar asta e…) si nu-l va mai baga in seama vreo jumatate de an. Nu stiu daca si cand se vor indeplini aceste conditii sau macar una din ele. Niciodata, probabil. Insa e imposibil sa-ti tii o promisiune luata in solitudine, in celula, atunci cand stii ca afara asteapta 25 de televiziuni si 50 de ziare, cu 100 de reporteri si 200 de fotografi. E IMPOSIBIL . Trebuie sa fii sfant, ascet, iar Becali orice e, numai sfant nu. Presa si Becali se hranesc reciproc. Presa ii da lui Becali energie si inspiratie pentru aberatii, Becali da presei vanzare. Si Dvs, si noi, toti, care comentam aici, suntem complici la „fenomenul Becali”. Cati au taria s-o recunoasca, fara ipocrizia celui ce judeca o crima amagindu-se ca totul se petrece in afara sa, cand, de fapt, el face parte din circumstantele ei??

adi (6 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 23:19

e jenant,penibil ,scarbos, sa bagi in seama asemenea exemplare!din aceasta cauza suntem aici ,noi romanii.

dany (1 comentarii)  •  21 aprilie 2009, 23:39

un personaj care numai cult nu e se pare ca face vanzare multor ziare, printre care si ziarul dumneavoastra. Parerea mea este ca viata personala si declaratiile „inteligente” ale unui om nu are prea mare legatura cu sportul. Mi-ar place sa citesc mai multe articole despre sportivi adevarati si nicidecum despre aceste personaje.
As vrea sa sa va salut politicos, dar ceva ma impiedica… sa fie oare stilul in care scrieti?

un oltean (139 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 1:27

Pe mine nu ma intereseaza Steaua, dar am simtit o oarecare parere de rau cand Becali a fost arestat…asta din cauza ca m-am gandit ca se creeaza un precedent pentru hoti, vor avea din ce in ce mai mult tupeu…iar un om obisnuit nu se poate apara ca Becali…apoi, chiar am crezut si eu ca o sa fie mai retinut, nu mai destept, dar mai retinut…in schimb el urla si mai tare decat o facea inainte, iti da impresia ca omul e bolnav…dar daca stau sa ma gandesc, cati nu au facut averi, nu au devenit presedinti, parlamentari in Romania in stilul asta?? Tipand si urland ?? Cam toti…deci, nimic nou sub soare…

nelu (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 1:33

ASA E ROMANUL
Eu unul cred ca asa e romanul, exact ca Gigi , una zice alta face si mai si isi da in petec cu vorbele sale cu sau fara rost.
Romanu e frate si cu dracu pana trece podu , apoi scapa cine poate , nimic nou , nimic schimbat mai mult eu cred ca acum l-au intaratat aceste zile in arest fata de unele persoane.
Sincer ca patron al Stelei eu nu l-am inteles niciodata pe acest om odios care a batjocorit atat fotbalisti cat si antrenori prin comportamentul de mahala pe care el la perfectionat si la adus la nivel de „arta”.
Cati fotbalisti veniti in Ghencea cu surle si trambite nu au plecat pe usa din dos , si sa nu uita ca si „Regele” Hagi a fost sacrificat ca mielu de Pasti .
Imi este rusine ca suporter al acestei echipe cand ma uit la ea acum , incepand cu patron, manager si jucatori.
Nu am uitat de antrenor doar ca mi-a fost idol de cand eram copil , dar acum ma uit si ma intreb daca a uitat ce e fotbalul daca si-a uitat spiritu , are pe banca cateva talente (vezi Ochirosi, Bicvalvi , Ionescu ) si tot se zbate cu oamnei care nu au inima si joca doar pt salar(LOvin, Moreno etc) . Noroc ca mai avem veterani ca Marin si jucatori ca Ogararu care ne aduc aminte de ce iubim Rosu si Albastru . Pe Bostina l-am dat afara si l-am injurat si acum la dinamo numai asist dupa asist da si goluri de generic.
Cine e Moreno sa dea cu tricou de pamant si sa fie nervos ca e schimbat , pe acel gazon In Ghencea au jucat fotbalisti , legende ale Stelei ,Romaniei si ale fotbalului mondial.
Ce mai caut el acolo?
Lacatus „FIARA” trebuie ori sa renasca ori sa plece pana nu ajunge sa se confunde cu ce e acum la Steaua, ar fi mare pacat si chiar as regreta mult acest lucru.
Laca uitate acolo , cu oamnei ca Gigi Becali nu aia ce face , Argasela e de rasu lumi , chiar nu vede ca e o papusa pusa acolo sa dea din cap , ce a facut el pt Steaua (inafara de declarati de 2 lei), Neaga sta pe la a2 echipa cand Steaua nu are atacant , sa fim seriosi .
Sper sa ajunga toti de rasu lumii asa cum au adus si ei Steaua in acesta situatie .
De la un fan stelist sincer si cu parere de rau o spun ca Laca tre sa plece pana nu pierdem tot ce am iubit si strigat ani la rand.
Sa speram ca ma insel si ca maine seara va da o palma la toti in meciul cu cfr .
Forza steaua
LACATUS!!!!! LACATUS!!!!! LACATUS!!!!

Zadkielix (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 5:27

Acelasi om!
iNTELEPCIUNEA romaneasca are o multime de proverbe.
Pentru aceasta situatie am selectat unul extrem de cautat si cunoscut in acelasi timp…” Lupul isi schimba parul dar naravul ba!”

razvan (44 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 6:16

paraca era vorba sa nu mai vorbiti de gigi becali in articolele dumneavoastra, ce sa intamplat?

Vasco (363 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 7:28

Ce tara e asta in care un nebun***este facut vedeta si „model” de catre o presa si televiziuni iresponsabile?Raspuns:o tara la fel ca si personajul…Mi-e jena si rusine ca fac parte dintr-o natie in care un *** e mare persoana publica ,patronul celui mai iubit club de fotbal,mare personaj de vaza!Sunt momente in care efectiv ma pisc ca sa fiu sigur ca nu e un vis.Dar e adevarul ca un cosmar.

shalom (5 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 7:48

d-le Ioanitoaia,nu le mai dati apa la moara *** care nu au depasit era comunista cand totul era al „tutulor”,becali ,va convine sau nu ,este patronul echipei steaua ,plateste miliarde in fiecare luna[nu ar fi rau sa faceti un calcul la cat plateste intr-o luna salarii ,utilitati si tot ce inseamna intretinerea stadionului].d-stra stiti ca un patron are si dreptul si obligatia sa critice activitatea angajatilor atunci cand acestia gresesc,asa ca nu vad ce tot scrieti ca jiji spune ,jiji face .Suporterii stelei trebuie sa inteleaga ca echipa este a celui care plateste ,si ca suporterii sunt ai echipei si nu invers,iar echipa trebuie sustinuta si la bucurie si la necaz,altfel nu sunt suporteri adevarati .

GOGU (10 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 7:54

Chiar nu sunt copii destepti, buni la fotbal, oameni care descopera ceva fac ceva ptr ei si reprezinta neamul cu cinste?
Chiar nu mai e nimeni tara asta decat gigi?

Chiar asa de jos ai ajuns nea ovidenski ca din doua saptamani scrii de gigi?

Scrie bre de ceva dar lasa-ne cu interlopii. ***

Corneliu (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 8:18

Si daca nu s-a schimbat ce? O sa te opreasca asta cumva dle Ioanitoaia sa il inviti la „recurs” ca sa satisfaca nevoia de rating?
Becali si toata corhota lui este exact acolo unde nivelul de inteligenta al societatii a ajuns si de aceea este in vizorul public mereu pentru a da curs celui mai vizualizat spectacol din toate timpurile: CIRCUL!

sisif (7 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 8:30

Pentru Florin1412: in primul rind l-ai uitat pe Olaroiu, in al doilea rind un patron nu trebuie sa fie cult ci sa aiba ceea ce se numeste bun simt. As vrea sa te vad cum joci fotbal cind patronul de face albie de porci. Eu stiu ca daca nu joci bine este suficient sa stai pe tusa si atit. In al treilea rind nu vreau sa vad Steaua in CL cum se face de ris timp de 50 de ani, avind la cirma un patron circar.
Pentru domnul Ioanitoaia: va sugerez o tema de discutie care consta in prezentarea activitatii in domeniul fotbalului a patronilor echipelor cu care vrea sa se compare Steaua, de exemplu Real Madrid, Barcelona, Manchester United, Chelsea Londra, Arsenal, Liverpool, Milan, Juventus, Internationale etc. Poate mai invata si patronii nostri cite ceva. Atit.

sosofm (3 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 8:32

Asta este omul Becali …presa l-a facut mare ca l-a tot bagat in seama. Nu sunt stelist dar trebuie sa recunoastem ca a si facut multe lucruri bune,pe cand alti oameni cu dare de mana din tara asta cheltuie o gramada de bani sa huzureasca ( aici intra si papagalii aia opariti de parlamentari ),care stiu doar sa dea din cioc.
Pe mine ce ma enerveaza mai tare este mentalitatea asta proasta si tampita a romanilor.Cand Steaua si nu numai ea , a jucat bine si a castigat campionatul,parcurs bun in cupele europene…toata lumea tinea cu Steaua si-l ridica in slavi pe Becali ,acum cand trece printr-un moment mai greu (echipa)toata lumea huiduie si injura pe Becali ,Lacatus si pe cine le mai vine la gura.Asta este mentalitatea ****i nu a unui suporter adevarat. Uitati-va la campionatul englez,chiar daca echipa pierde suporterii canta ,este superb sa vezi asa ceva,acei oameni se numesc suporteri adevarati nu gunoaiele care intra pe stadioanele romanesti.La englezi nu exista garduri in jurul terenului,la noi daca s-ar putea ar fi de 5 metri,pentru ca romanul ar intra in teren sa bata arbitrii si mai stiu eu pe cine.
Invatati ,invatati,invatati sa fiti suporteri ai echipei voastre indiferent scorul pe care il afiseaza tabela. Aceai sunt suporteri adevarati care-si sprijina echipa si la bine si la rau.
Un rau enorm pe care al putea sa-l faca patronul Stelei datorita celor care vor sa plece de la echipa stiti care ar fi ?…Sa nu vanda echipa dar nici sa nu mai plateasca jucatorii,acestia normal ca ar pleca.Si atunci ar ramane doar numele de Steaua,pentru ca echipa n-ar mai fi. Atunci sa-i vad pe cei care tot injura acum daca ar da ei bani sa tina echipa,pentru ca de gura sunt buni , sa vedem daca ii tine buzunarul.
Microbisti fiti suporteri adevarati !!!!!!

mujotutun (312 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 8:36

Resping cu indignare ipoteza ca Becali ar fi o „emanatie a mentalitatilor noastre”. Cultivarea lui Becali este o perversitate, ca si excitatia produsa de picioare paroase ori mirositul mizeriei dintre degetele de la picioare. De ce sa nu spunem adevarul: in afara unei compasiuni firesti pentru orice persoana ajunsa la greu, majoritatea cititorilor, in flagrant contrast cu lacrimile unor interesati ori neghiobi ce se perindau pe la televiziuni, si-au manifestat satisfactia pentru incriminarea „latifundiarului”. Caci acest om, nu numai ca a batjocorit orice idee de justitie si legalitate, dar a calcat in picioare insasi demnitatea umana, a dispretuit chiar lamura culturii si civilizatiei si, pe deasupra, a distrus intr-un mod barbar Steaua. Cat despre crestinismul sau, e tot atat de autentic ca al unui om neolitic!
Ca unii il vad ca salvator, ca altii-i asteapta redemptiunea, si a lor prin el, e treba lor; ei sunt aceia care-l emana, dar nu noi!

adu (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 8:47

Comentariul meu nu este despre articol, pentru ca nici nu l-am citit.Este despre ce ar trebui sa faceti voi ca si ziar de sport.Sa incurajati articolele despre sport.
Aseara s-a jucat un meci senzational in Anglia, Liverpol-Arsenal, iar voi, in loc de acest meci scrieti despre Gigi, si va intrebati de ce este un personaj determinant in viata publica din Romania.Sa va fie rusine.

Di Stefano (5 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 9:00

La iesire din arest, Becali multumea „TRUSTURILOR” MEDIA /ZIARISTICE pentru suportul pe care i l-au aratat pe timpul detentiei …
Pe ce criteriu a fost eliberat acest PERICOL SOCIAL, Gigi Becali ???…
Va spun eu: PE CRITERIUL BANILOR care i-au permis sa angajeze cei mai buni avocati !!!…
Ma intreb daca un om ‘de rind’ si fara bani, in locul unui ‘becali’, n-ar fi fost deja condamnat pina acum la cel putin 5 sau 6 ani de puscarie…
CE JUSTITIE ???… CARE JUSTITIE ???… Imi este scirba…

sandmann (13 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 9:56

rusine dle ioanitoaia
rusine presa sportiva
rusine romania pt ca nu se poate abtine ***

Cristi (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 10:07

# 30 adu : Nota 10 pt. commentul tau.

aqws (18 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 10:09

A stirnit simpatie Gigi? Poate printre interlopi si otvizati. Multi, e drept.

ins oarecare (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 10:12

Atunci „domnule” ziarist zic si eu cum zice simpaticul cuplu Huidu-Gainusa.RUSINICA!

Acritul (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 10:18

Ce pretentii sa ai de la un oier care mai e si *** pe deasupra… Mie personal imi pare rau ca justitia din Romania nu ne poate scapa de asemenea indivizi, avortoni ale speciei umane, glume sinistre ale naturii!

Titi (4 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 10:22

Decat sa l urmariti pe Becali daca s a schimbat sau nu , mai bine v ati ocupa sa cumparati un soft sa se vada clar daca e off side sau nu la emisiune.Ca suntem in 2009 totusi.Eventual poate stergeti commnetu’ cum ati mai facut

un roman (7 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 10:34

buna! becali este ceea ce este datorita dvoastra, massmedia, pe principiul hai sa dam poporului paine si circ. Din pacate becali a monopolizat si Pastele si Saptamana Luminata, ceea ce e trist si injositor. Intr-o tara civilizata, un personaj ca el ar fi trezit interesul doar ziarelor de scandal si..repede s-ar fi pierdul in anonimatul de unde a rasarit. Ca stelist ce ma declar, astept cu nerabdare clipa cand se va indura sa lase echipa asta atat de iubita in Romania pe mainile unui OM si MANAGER, vezi Unirea Urziceni, apropo nici nu stiu cum arata patronul ei, si e pe locul II!(LA Steaua, Dan Petrescu nu ar face nimic cu un asemenea patron, fiti siguri). Nu-mi vine sa cred cum in continuare cere echipei sa castige campionatul cand, e clar pt toata lumea ca e varza din toate punctele de vedere. Bineinteles ca i se dilata pupilele la gandul milioanelor din Champions League… Asa ca va rog din suflet domnule Ioanitoaia, IGNORATI-L!!!

Smart (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 10:46

Ce sa-i ceri unuia care se crede Hristos. Cati n-au defilat pe pamant de-a lungul anilor… Ce mai mare sila imi provoaca popii care s-au rugat pentru el cu gandul la donatiile ulterioare… si-apoi gloata aia isterica de-l inconjoara tot de focul „impartzelii”.

Gigi Papagali (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 10:59

Se pare ca perioada petrecuta in arest a fost prea scurta pentru transformarea lui JJ. Nu putem decat sa speram ca data viitoare va petrece mai mult timp acolo pentru o transformare reala si definitiva !!!

robert (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:10

da dle ovidiu, acelasi becali care va vinde ziarul si va face audiente la tv! acelasi becali care face biserici si case la amarati! acelasi becali care a salvat de la moarte mai multi copii pe care mult iubitul nostru stat ai ignora! acelasi becali! cel putin el este asa cum este! un om!in loc sa ne uitam in curtea vecinului si sa dam verdicte mai bine ne uitam in oglinda dimineata si ne intrebam daca este bine sau nu sa judecam pe cel de langa noi! cu multumiri

SEVILLA86 (36 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:32

Domnule Ioanitoaia ce ma intristeaza pe mine este faptul ca cu pregatire intelectuala ,cum sunt oamenii din presa scrisa si audio-vizuala, se lupta sa-l aiba pe acest om invitatat in emisiuni sau sa scrie despre el! Pentru a afla ce? Nimic dl Ioanitoaia ! Pentru ca un semianalfabet nu are ce sa spuna! Becali e un dezechilibrat psihic! El saracul nu are nici o vina! De vina sunt acei care ii dau prea multa atentie!

SEVILLA86 (36 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:35

Domnule Ioanitoaia ce ma intristeaza pe mine este faptul ca oameni cu pregatire intelectuala ,cum sunt oamenii din presa scrisa si audio-vizuala, se lupta sa-l aiba pe acest om invitatat in emisiuni sau sa scrie despre el! Pentru a afla ce? Nimic dl Ioanitoaia ! Pentru ca un semianalfabet nu are ce sa spuna! Becali e un dezechilibrat psihic! El saracul nu are nici o vina! De vina sunt acei care ii dau prea multa atentie!

anti GSP (81 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 11:40

Domnule Ioanitoaia,

V-ati pus, macar teoretic, in pielea lui Gigi ?

Daca nu, incercati un exercitiu simplu de memorie:

La sfarsitul lunii ianuarie cineva va fura masina. Cu forte proprii (daca se asteapta politia ramai si fara nevasta) o recuperezi.

Apoi a urmat, sa zicem, ILEGALITATEA.

Dupa mai mult de 2 luni, apar mascatii la usa si fac „ravagii” sperie copii, batrani, intorc o casa cu fundu in sus.
Oare nu era mai corect si legal o simpla citatie ?

Dupa 2 luni de zile presupui ca GIGI este pericol public si-l inchizi.

Cum se numeste asta ?
A B U Z, ca sa nu-i spun „DICTATURA POLITICA”

De ce sa taca ?
Sa-i faca jocurile lui BASE ?

Iese europarlamentar, capata iminitate si… la revedere BASE !

Legat de patronul stelei, iar va inselati.
Gigi iubeste Steaua mai mult ca oricare suporter infocat. Cat a fost retinut, cei care i-au tinut locul se resemnasera cu „un loc in UEFA”. El, marele GIGI vrea mai mult, vrea campionatul. Asta nu inseamna ca-l va lua, dar cu siguranta inseamna o alta mentalitate: mentalitatea de invingator.

Hai GIGI, Hai STEAUA !

siralexx01 (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:03

jos cu ciobanul
la puscarie cu el

Albu-Sibiu (95 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:08

Anti GSP, am gasit in 10 secunde 2 erori grave de logica si informare in articolasul tau. Nimic nu ma sperie asa tare in Romania decat ca sunt multi ca tine…

arcasu` (2 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:09

…Becali, un fanfaron si nimic mai mult.
Cat de „saraca” este societatea romaneasca daca de atatia ani un fanfaron face agenda zilnica a romanilor, via media?!
O vorba veche spune ca: „bani au si ***”.

george72 (5 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:11

Domnule Ionitoaia,

Ma faceti sa cred ca sunteti sau naiv, sau novice in chestiuni legate de psihologia umana.
Acest om reprezinta ceea ce psihiatrii numesc ‘caz patologic’.
El este convins ca gesturile sale caritabile( laudabile fara discutie), ii dau dreptul fie de a se compara cu Mantuitorul, fie de a injura in toate partile, fie de a ordona sechestrarea unor oameni si exemplele pot continua.
Dezechilibrul sau psihic este atat de evident incat poate fi observat ‘cu ochiul liber’. Combinatia ciudata de incultura, proasta crestere, mitocanie si exaltare religioasa duce la gesturile si declaratiile halucinante pe care onor presa le soarbe cu nesat si le da mai departe unui popor dornic de circ ieftin si mare amator de ‘Asa Grait-a Dan Diaconescu Senzationescu!’
In concluzie, el a delirat,delireaza si va delira, presa ii preia delirul cu toata puterea ei si il da publicului cu mare gratie si uite asa asistam la o SIMBIOZA perfecta:
el nu poate voi cei din toata presa, iar voi nu puteti fara el! Perdant este un obicei care candva era la randul sau in simbioza cu poporul roman:se numeste BUNUL SIMT!

si voi suntei la fel ca ei (1 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:28

Din cate observ voi oamenii de rand ii dati importanta lui Becali, datorita voua se vind ziarele cu Becali pe prima pagina. Sunteti interesati de el de aceea dati comentarii. Ziceti una si faceti alta…mai lasatima ca daca nu era d-nul Becali nu mai aveati ce citi la servici…

anti GSP (81 comentarii)  •  22 aprilie 2009, 12:42

pt. alba sibiu

Ai dreptate. Pe primul loc este CORECTITUDINEA.

Daca toti ar fi ca mine in Romania ar fi DEMOCRATIE.

Dar, sub bagheta lui Base ne intoarcem, incet dar sigur, la DICTATURA.

Si, filmul asta a mai rulat !

Comentează