Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dispensă de cinste?!

Superioară Vasluiului, Dinamo n-avea nevoie de ajutorul lui Haţegan, dar a beneficiat de el!    

După ce a bătut Rapidul cu 3-0, am scris că „Dinamo şi-a surclasat net adversarul” şi „a etalat un fotbal de calitate, pe alocuri entuziasmant”. Sîmbătă […]

duminică, 12 aprilie 2009, 4:02

Superioară Vasluiului, Dinamo n-avea nevoie de ajutorul lui Haţegan, dar a beneficiat de el!    

După ce a bătut Rapidul cu 3-0, am scris că „Dinamo şi-a surclasat net adversarul” şi „a etalat un fotbal de calitate, pe alocuri entuziasmant”. Sîmbătă însă, deşi liderul a învins pe FC Vaslui la aceeaşi diferenţă de scor, lucrurile n-au mai stat la fel. Nu zic că Dinamo n-a meritat victoria, A MERITAT-O DIN PLIN, dar notez că formaţiei roş-albe i-a dat o mînă de ajutor şi arbitrul Haţegan.

Exceptînd momentul cînd l-a iertat pe Kirovski de un cartonaş galben, care putea fi roşu, „centralul” arădean a fluierat în favoarea „cîinilor”. Trec peste faza în care Lobonţ l-ar fi faultat sau nu în careu pe Gheorghiu, pe care nici măcar reluările video n-au lămurit-o. Indiscutabil însă că în minutul 37, la 1-0 pentru Dinamo, s-ar fi cuvenit ca Haţegan SĂ ACORDE 11 METRI pentru Vaslui deoarece Ad. Cristea l-a lovit cu piciorul în gît pe Ljubinkovici. Şi dacă n-ar fi existat contact, intervenţia dinamovistului trebuia sancţionată, căci e imposibil de crezut că arbitrul n-a văzut piciorul ridicat de Ad. Cristea la nivelul capului unui adversar!!!! Dar a existat contact şi, ca atare, Haţegan era obligat să dicteze penalty. Nu se impunea şi eliminare întrucît atacul bucureşteanului a constituit joc periculos, nu şi brutal.

În general, a deranjat maniera în care tînărul arbitru amintit a condus meciul, cu o TENTĂ PRO-DINAMO uşor de sesizat. Superior Vasluiului, ambiţios şi pragmatic, cu M. Niculae eficace şi cu Zicu sclipitor, liderul n-ar fi avut nevoie de sprijin. Cert e însă că l-a primit.

Refuz să cred în teoria că, alertat de eşecul suferit la Craiova, Dinamo şi-ar fi luat, expresia îi aparţine lui Moldovan, TOATE MĂSURILE spre a nu mai pierde. Pasămite, acţionînd direct, adică asupra lui Haţegan, dar şi indirect, asupra lui Aug. Constantin, care l-ar fi eliminat pe Spadacio la Urziceni tocmai pentru ca rapidistul să lipsească din întîlnirea de Cupă cu Dinamo programată miercuri!!!! Mergînd cu speculaţiile prea departe, nu ne vom vindeca niciodată de scenarită, ba ne vom îmbolnăvi şi mai tare. Ceea ce nu înseamnă însă că Haţegan nu i-a ajutat pe elevii lui Rednic.

Mă refer la Haţegan, al cărui debut în Liga I l-am lăudat, cu tristeţea unuia care a crezut în corectitudinea sa şi, implicit, în viitorul său. Din păcate, multe dintre greşelile comise de el sîmbătă nu s-au încadrat în categoria celor omeneşti şi deci scuzabile. Oricum, şi dacă n-a venit cu lecţia dinainte învăţată, S-A FĂCUT DE RÎS. Cînd FRF l-a propus peste rînd pe lista FIFA, a solicitat şi a obţinut pentru acesta o dispensă, deoarece arădeanul nu întrunea vechimea necesară pentru a fi promovat, minimum 2 ani în primul eşalon. Să-i fi obţinut oare şi o dispensă de onestitate?!

Comentarii (74)Adaugă comentariu

[D][S][N] – Mizerabilii (29 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:12

Intotdeauna cand esti propus peste rand, mai devreme sau mai tarziu, acest lucru se vede!

Coco (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:20

Hai sa fim seriosi, a gresit doar la faza asa zisului penalty si la inca o lovitura libera, mi se pare exagerat dle Ionitoaia, omul n-a scos balonul din poarta cum a patit Dinamo inprima etapa la Tg Jiu. Penalty a fost dar exista si niste probleme d ecare vad ca nu discutati :

1) Daca il lovea in gat cu piciorul jucatorul vasluian ar fi cazut pe jos, e un jucator cu experienta si ar fi profitat si de o chestie mai putin grava ca sa obtina un penalty
2) Jucatorul vasluian lasa capul in jos, mai mult e cu mana drepta pe Cristea, pe care-l dezechilibreaza, in cadere acesta il atinge.
3) Ambi jucatori urmareau balonul, fiecare a intervenit cum a considerat. de altfel jucatorul vasluian nu a protestat nici el si nici echipa FC VASLUI.

Dupa meci a aparut dl Porumboiu cu teoriile lui SA-I FIE RUSINE !!!!!!!! Asa cum face mereu , l-a acuzat pe CANU de blat ca ulterior sa revina.

As vrea sa vad in cupa un meci DINAMO-VASLUI , sa arbitreze Porumboiu, la linie sa-si aleaga pe cine vrea, o s abata tot Dinamo si as apoate o sa inceteze !!!!!!!

Cine n-a fost lameci scrie si crede ce a zis comentatorul la TV, care comentator e stelist in mod clar, multe comentarii au fost rautacioase, de ex cel cu carnetul de conducere luat de Moti. Cum Moti n-a fost pana acum nici macar audiat , e jenant ce a facut ca si plangerea cu cabina care i s-a pus deja la dispozitie. In concluzei sa mearga in Ghencea daca vrea conditii, comenmtatorii adevarati stateau in ploaie dar erau cinstiti nu slugarnici si partinitori

MU@E GASCA SLUGILOR PROASTE (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:25

BOSOROG IMPUTIT CE ESTI!1CAT MAI CRITICI PE DINAMO JIGODIE CE ESTI!!!!!

cornel (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:33

Hei, mister!
De ce nu te duci mata la pensie linistit, ca ai ce manca acolo…a cerut cumva Dinamo, ajutorul arbitrului, ai matale senzatia ca n-ar fi putut invinge fara „ajutorul” lui? Eu nu stiu de ce-ti place sa amesteci sula cu Prefectura, de ce nu recunosti ca esti anti-Dinamo si ca scrii dupa ureche?

affu (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:36

Gata,au venit banii de la Vaslui si ati stiut cum sa scrieti? Chiar nu va este jena,nu? Doare al dracului cand DINAMO este pe primul loc,stiu.Cred ca veti fi chinuit asa pana la sfarsitul campionatului cand,conform duplicitarismului innascut de care dati dovada in momentele cheie,veti recunoaste „fara drept de apel” superioritatea campioanei.

Nu vi s-a spart oglinda in nicio dimineata,domnule Ioanitoia? Inseamna ca e din tabla!Nu meritati nici macar un zambet ingaduitor,sunteti mai fals ca facaturile chinezesti.Sunteti omul zilelor noastre,din cap pana-n picioare.Mult succes.DINAMO VA FI CAMPIOANA!!!!!!

horia-boby (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:36

Domnule Ioanitoatia,de ce oare nu vorbiti si de greseala lui Augustus Constantin din meciul de la Urziceni,unde,parerea mea, a avantajat Unirea !! Cand Dinamo a avut arbitrajul acela nenorocit de la Medias,cu Lajos,a sarit toata presa in capul dinamovistilor,acum ca e Unirea avantajata…….pauza !!! si,va rog respectuos,luati TOATE fazele controversate din meciul de aseara al lui Dinamo si puneti-le in balanta !! …nu doar fazele incriminate de dl.Porumboiu,care,sa fiu scuzat,cand pierde,nu stie decat sa acuze arbitrii sau sa isi acuze unii jucatori de blat,cum a facut aseara,voalat ce-i drept,cu Canu !!…va multumesc ptr. timpul acordat si,cu speranta ca voi primi un mic raspuns,va salut respectuos,Horia din Hunedoara .

passaris (9 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:39

nu mai inteleg nimic!!!!! de ce nu gasesc NICI MACAR UN RAND la ora aceasta despre marea hotie a lui constantin jr de la Urziceni! gata, trecem cu vederea?????DE CE??? SI PANA CAND??? nu sunt un paranoic, nu vad comploturi la tot pasul, imi place sa cred ca sunt un om rational, de bun simt… dar ce se intampla acum e peste puterea mea de intelegere! de ce nu scrie nimeni nimic despre vicierea de rezultat a lui Constantin Augustus??? cu atat mai mult cu cat vad ca deja dvs, d-le Ioanitoaia ca si d-l Buzarin ati avut drept subiect arbitrajele!

jiji (166 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:41

destul de obiectiv articolul nea ovi,dar cand toata lumea vede ceva iar oficialii lui dinamo altceva,e clar ca dinamo are lectia invatata.toata lumea o acuza pe dinamo deoarece dealungul anilor au procedat in felul asta.in meciul de aseara e normal ca vasluiul sa tipe in special porumboiu care nu e obsinuit sa fie furat din contra.per total asta e dinamo,beneficiaza de tot ajutorul pt a ajunge in liga.cunoscand trecutul lui dinamo si a lui borcea,avem tot dreptul sa fim convinsi ca acest campionat este a lui dinamo deoarece insusi dinamo si a luat toate masurile pt al castiga,aseara am avut parte de o mostra pt a nu ne face iluzii ca alta va fi castigatoare.nu ar trebuie sa ne mire ca fotbalul romanesc este in scadere,in special natioanala.desi nu il inghit pe iancu de la timisoara,cea mai indreptatita sa castige acest campionat este poli timisoara iar pe locul 2 unirea urziceni.

stefan (27 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:42

sa ma kc in nasul tau de laba.dinamo a furat meciurile din tur .borcea a incercat sa economisesca niste bani cu otopeniu si gaz matan si uiye ce sa intamplat si asa zisi reporteri k tine le este frica sa vada sau sa spune ceva.pentru asta avem asa nationala sau asa campionat

oarecare (5 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:45

M00ie ma bosorog spagagiu. Lasa-te de jurnalistica, esti penibil animalule.

Razvanica (8 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:47

Bah, voi nu va mai saturati sa scrieti articole despre arbitraj? Sau altceva nu stiti? Unde a fost tenta clara pro-dinamo? Ca nu a dat o indirecta? Mai gresesc si arbitrii, e normal. Si Augustus a gresit la meciul Rapidului, dar nu a fost unarbitraj tendentios. Nici la CFR cu Iasi nu a fost tendentios. Oamenii gresesc, asta e viata. Nu e toata lumea perfecta ca Ioanitoaia, Craciunescu sau, mai nou, Buzarin. Dar voi atat stiti, sa barfiti. Nu mai vorbesc ca nu scrieti nimic despre alte sporturi, dar nici despre fotbal nu mai scrieti, ci despre lucrurile care se intampla pe langa fotbal.

Gambeta (18 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:48

Ai dreptate, Ioanitoaia! Sa terminam cu scenariile, caci ceea ce au facut Hateganu si augustusul Constantin nu sunt scenarii. Sunt certitudini! Cei doi au jucat in favoarea lui Dinamo cu siguranta, nu doar in imaginatia noastra, ci pe teren. Si-or fi primit solda?!?

Gagauta (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:51

Domnule Ioanitoaia….mereu vedeti greselile facute in favoarea lui Dinamo dar pe cele facute imptotriva lui Dinamo nu le vedeti niciodata.
In meciul Dinamo-Rapid 3-0 N’doye a fost faultat dur, de rosu dar nu s-a comentat deloc aceasta decizie
Aseara in meciul Dinamo-Vaslui 4-1, Moti a fost lovit cu pumnul in fata(min 62) si arbitrul nu a dictat nimic.
Asadar de ce oare vedeti doar ceea ce vreti sa vedeti?

dragos (4 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:54

In ce campionat puternic se dadea pena;ty la faza cu Cristea ? Nici Lubinkovic nu si-a dat seama ca a fost lovit pe moment . Oricum sunt de acord cu dl. Turcu care nu il va mai primi pe Gradinescu pe Stefan cel Mare .

Chianti (4 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:56

Domnule Ioanitzoaia,

Impreuna cu alti slugoi ai oierilor, ati declansat o campanie nesimtita impotriva lui Dinamo. Pentru ca mi-e greu sa cred ca la fiecare etapa doar Dinamo este intotdeauna avantajata in halul in care sustineti pe pseudoposturile TV pe care le detineti si pe fitzuica aceasta care are nevoie de zeci de situri fantoma ca sa creasca nr de accesari pt publicitate online.

Ca sa va raspund punctual de ce trustul d-voastra a fost penibil si aseara si astazi. In primul rind nu vad de unde se vede asa de clar atacul lui Cristea la Ljubinkovici. Este clar ca e un atac periculos, pentru care se da lovitura libera indirecta, insa nu vad cum „specialistii” d-voastra au ajuns la concluzia ca ar fi fost contact intre cei doi. Dupa intensitatea sutului, as fi zis ca Ljubinkovici n’ar fi mai trebuit sa ramana in picioare, DACA AR FI FOST VREUN CONTACT. Da’ de unde! Baiatul nu numai ca a stat in picioare, insa n’a avut nici o problema sa continue jocul.

La interventia lui Lobont, numai reaua credinta a unor pseudo-jurnalisti cu sufletul ros-albastru ar vedea penalty. In primul rind mingea este deviata la 90 de grade fata de directia de atac a jucatorului vasluian. Mingea nu putea ajunge acolo DECIT deviata Lobont pentru ca nu putea fi deviata de jucatorul advers pe o asemenea directie.

Stim ca redactia d-voastra (Stiucan, Samoila, Vochin, Buzarin) e foarte dezamagita de clasarea actuala a echipei de suflet, undeva pe la mijlocul clasamentului. Si mai stim ca anii trecuti GSP a fost intr-o tacere complice la valize, brichete, meciuri trucate, arbitri de casa trimisi in momentele „delicate” ale unei anumite echipe. Insa asta nu e o scuza pt comentariile penibile ale unor jurnalisti specializati pe la facultatzile de inginerie ale patriei.

el_nino (3 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 16:57

Hai sa fim seriosi nea Ovi, un asemenea arbitraj nu poate avea loc fara o lectie inainte, a fost prea evident. Altfel era la 1-1, se schimba si cursul jocului, poate nu mai intervenea si eliminarea lui Canu. Totul e pregatit sezonul asta pentru Dinamo, sa nu uitam si de meciul cu Gaz Metan.

tim (18 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:00

Si tu nea ovi? Nu va este rusine? Toti „jurnalistii”( cum va porecliti) plus clovnul ala de craciunescu…toti sunteti…ciudat( ca sa nu spun exact ce gandesc!)? Pot intelege ca in ritmul acesta ultimele etape pot deveni neinteresante si implicit nu o sa va mai vinteti fitzuicile, tabloidele astea ale voastre ( caci asta au devenit: tabloide!)…Pariez ca v-ati frecat mainile de bucurie dupa meciul de la Craiova. Precis deja discutati prin redactii cum o sa apara rasturnari de lider…bla, bla…si ce incinsa va fi lupta… Iar acum cand Dinamo a castigat…lejeeeeeeeeer as putea spune, va apuca spaima! Dar nu v-ati saturat sa scrieti si..sa nu exprimati nimic? Sunteti jalnic…acum pe final de carieara va faceti de ras…zau asa! Mai intai va luati ca p_apagalul dupa s_oarecu `ala de craciunescu cum ca a fost penalty la Cristea, pentru ca mai apoi sa scrieti…citez: „joc periculos”. Acuma, dupa ce ati vazut in cei 150 de ani ai dvs un milion de meciuri, cam ce fel de lovitura se da la joc periculos? Ei…aud…? Dar lasa, mata esti obosit…inteleg…somn usor…mosulica!

red dog (4 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:00

Comentariu de doi lei indexati ! Gasca GSP sufera si ea de scenarita! Iar Porumboiu este cel putin penibil ! Tipa ca arbitrii sunt cu DINAMO cu o luna inainte de meci ! El care a fost obisnuit sa comande arbitrajele ! Cotul pe care l-a incasat Moti nu il comentati profesionistilor gsp-isti !Comentariu penibil, ziar penibil, chiar aservit ! DINAMO A FOST CLAR MAI BUNA SI NU E VINOVATA CA ARBITRII MAI SI GRESESC ! Faptul ca voi atacati cu ura DINAMO nu ne intereseaza ! IUBIREA NOASTA PENTRU DINAMO DEPASESTE CU MULT URA VOASTRA PROSTEASCA ! TRAIASCA DINAMO !!!!!!!!!!!!!!

live (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:02

penibil ca de obicei

_TM (3 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:04

cineva imi spune si mie de ce se poate posta pe toate site-urile mai putin pe dinamovisti.ro???ham ham hau hau:
*SUNTETI INCONTESTABIL LA TREI PUNCTE IN SPATELE LUI POLI
TIMISOARA.INCONTESTABIL.INCONTESTABIL!!!CONTESTABIL MODUL IN CARE CASTIGATI FIECARE MECI.INCONTESTABIL FAPTUL CA PENTRU VOI FOTBALUL SE REDUCE L A DECLARATIA LUI nICULESCU.NU STIU DACA AR FI SA JOC IN EMIRATE PENTRU ‘UN MILION DE DOOLARI’ SAU SA JOC IN CHAMPIONS LEAGUE CE AS ALEGE”INCEIAT CITATUL.INCONTESTABIL SI DESIGUR MASURA A TOT CEEA CE SUNTETI.SI CAND MA GANDESC CA ADRIANO ARE PROBLEME CA SI-A PIERDUT MOTIVATIA DE A JUCA FOTBAL.HAHA DINAMOVISTILOR STITI CE E FOTBALUL?SPORTUL?PASIUNEA UNEI BUCURII DUPA UN MECI CASTIGAT PE BUNE?VA VOM ARATA CHIAR IN CUSCA VOASTRA.CU 100 DE ARBITRII NU VA SCAPA RETURUL ASTA DE COADA TAPANA MENITA SA AJUSTEZE VANTUL SCAPAT DE FRICA TEMPLIERILOR)))DIN TIMISOARA.FORZA VIOLA.O ECHIPA.UN ORAS.UN SUFLET
*POSTAT DIN TIMISOARA

alex (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:06

poate suferim de scenarita si poate exageram…DAR UNELE FAZE SUNT FLAGRANTE SI PREA PE FATA d-le ioanitoaia! NU SE POATE TU CA ARBITRU… SA NU VEZI ACESTE INFRACTIUNI DE PE TEREN! hai intelegem ca sunt si ei oameni…si mai gresesc…DAR SUNT PREA ELEMENTARE UNELE SI NU AI VOIE SA NU LE FLUIERI! iar de aicea e foarte usor sa sarim la banuieli si concluzii! cand vezi ca nu fluiera o faza clara,n-o fluiera nici pe a 2 a deja din greseala sarim la rea-vointa din partea arbitrilor! acuma este urmatoare intrebare de pus…de ce ACEEASI arbitrii…GRESESC IN FAVOAREA ACELORASI ECHIPE?! de ce aceeasi arbitrii care gresesc in favoarea respectivei echipe SUNT DELEGATI DINOU LA UN MECI AL ACELEASI ECHIPE?! asta este tot greseala SAU REA-VOINTA?! acestea sunt intrebarile de pus d-le ioanitoaia…iar daca d-voastra presa nu scormoniti aceste nereguli din spatele cortinei…atunci lasam sa fie corupt definitiv! cu toata stima va scriu!

ALEX (3 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:06

hai nea ovidiu…mai lasati-ne cu ajutorul arbitrului, cand dinamo castiga, o face cu arbitrul…cand pierde are jucatori betivi care nu sunt profesionisti. cine a fost aseara pe stadion si a vazut meciul poate sustine exact contrariul celor scrise de dvs.hategan a fragmentat jocul si a dat o sumedenie de faulturi evidente ale jucatorilor vasluiului asupra atacantilor lui dinamo drept lovituri libere pt ei.uitati deasemenea de lovituri intentionate cu cotul ale vasluienilor nesanctionate etc…una peste alta vasluiul a jucat ca o echipa de divizia b, la fel ca favortita dvs la timisoara dealtfel…SINCER NE-AM CAM SATURAT DE LAMENTARILE DLUI PORUMBOIU CARE CAND PIERDE O FACE INTOTDEAUNA PE MANA ARBITRILOR PRECUM SI DE PREJUDECATILE DVS CUM CA DINAMO CASTIGA INTODEAUNA CU ARBITRII…si la safirsit o intrbare pt dvs: daca tot e dinamo asa influenta cu arbitrii cum de nu a apasat pe nici un buton inainte de meciul cu craiova astfel incat toti jucatorii pasibili de suspendare in meciul urmator au evoluat in banie????

Birlik (48 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:11

Domnule Ioanitoaia, am spus de multe ori pana acum ca aceasta „echipa” Dinamo, este ajutata de sus „frf” sa castige campionatul si spun asta pentru ca; acest „arbitru” Hategan a dezavantajat Steaua de 3(trei) ori in acest campionat (meciurile cu Vaslui si Pandurii),iar acum a avantajat Dinamo si a mai fost ajutata sa nu piarda cu Medias si Otopeni, lupta in Liga1 se da intre 17 echipe pentru locurile 2-18 pentru ca primul loc deja este ACONTAT de Dinamo Inca inainte de a Incepe Campionatul!Cum justificati punctele furate de „frf” lui Poli?
Haideti sa nu tot o mai dam la Intors ca nu Tine Vrajalea!
Liga 1 nu este Corecta iar acest lucru nu poate decat sa distruga fotbalul si toate astea doar pentru ca Borcea isi doreste sa asculte acel imn si sa ia acei bani cu care ii va impartii frateste cu cei care lau ajutat!
O zi buna

Alex (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:15

Sa fim sinceri nea Ioane, Hategan se incadreaza in gandirea tuturor echipelor care nu vor sa scarme rahatul. Nu vrea sa fie el cel care schimba liderul. Este o gandire la unison a arbitrilor, ba chiar o gandire sanatoasa. Ce nu este sanatoasa este maniera in care a comentat unui dintre ziaristi acest meci, mai cu tenta decat a facut-o Hategan. Mai avea un pic si isi baga p… il clubul Dinamo de nervi ca bate iar. Lucrurile astea nu se vad? Mai bine bagati Britney Spears pe fundal decat trepadusi care nu isi pot stapani frustrarile.(!!!)
In prima etapa cand a fost Dinamo dezavantajata ati trecut foarte repede peste moment. Acum doua sezoane, la cel mai recent titlu castigat, cand erau meciuri in care arbitrii isi bateau joc efectiv de Dinamo, nu zicea nimeni nimic. Cand Becali striga ca pana la Pasti ajunge pe locul 1 nu isi mai punea nimeni intrebari??? Cum credeti ca ar fi facut-o? Cu jocul bun al Stelei?

_TM (3 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:19

inadmisibil domnule Ioanitoaia.Conduceti acest trust?de ce nu se poate posta nimic pe dinamovisti.ro???Pe toate site-urile gsp se poate posta mai putin pe dinamovisti.ro.Luminati-ma si pe mine am problema asta de o ora.Acelasi mesaj merge postat pe toate site-urile GSP!!!????

Deceneu (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:23

„Arbitraj”de Liga Campionilor,”comportament”de Liga Campionilor,mai putin echipa de Liga Campionilor.Din pacate aceasta echipa ne va reprezenta in Liga, iar acolo arbitrii nu mai pot fi influentati. Dupa asemenea arbitraje, precum cele ale lui Kovacs si Hategan,sa nu mai mire pe nimeni de ce scad audientele iar lumea nu se mai inghesuie pe stadioane.Eu personal cred ca ma reprofilez pe handbal, pentru ca macar acolo am ce vedea.
Cu respect.

ALEX (3 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:23

mai aveam o intrebare: ati vazut tot meciul sau scrieti din ce vi s-a povestit?????

Marcel (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:24

Articol excelent. Bine ca ne descurcam. Vrem in liga campionilor, nu conteaza mijloacele. Important ca e BORCEA si TURCU. Adevarati conducatori.

lori (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:28

cum puteti suporta asemenea furt !!!!!!!nu se sesizeaza nimeni??dinamo a castigat toate meciurile numai cu arbitri …

_TM (3 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:30

cineva imi spune si mie de ce se poate posta pe toate site-urile mai putin pe dinamovisti.ro???
mai bine de o ora..NU SE POATE POSTA PE DINAMOVISTI.RO!!!SE PARE CA SI LA GSP SUNT CONTROVERSE CU DINAMO IN FAVOAREA CUI OARE?
*SUNTETI INCONTESTABIL LA TREI PUNCTE IN SPATELE LUI POLI
TIMISOARA.INCONTESTABIL.INCONTESTABIL!!!CONTESTABIL MODUL IN CARE CASTIGATI FIECARE MECI.INCONTESTABIL FAPTUL CA PENTRU VOI FOTBALUL SE REDUCE L A DECLARATIA LUI nICULESCU.NU STIU DACA AR FI SA JOC IN EMIRATE PENTRU ‘UN MILION DE DOOLARI’ SAU SA JOC IN CHAMPIONS LEAGUE CE AS ALEGE”INCEIAT CITATUL.INCONTESTABIL SI DESIGUR MASURA A TOT CEEA CE SUNTETI.SI CAND MA GANDESC CA ADRIANO ARE PROBLEME CA SI-A PIERDUT MOTIVATIA DE A JUCA FOTBAL.HAHA DINAMOVISTILOR STITI CE E FOTBALUL?SPORTUL?PASIUNEA UNEI BUCURII DUPA UN MECI CASTIGAT PE BUNE?VA VOM ARATA CHIAR IN CUSCA VOASTRA.CU 100 DE ARBITRII NU VA SCAPA RETURUL ASTA DE COADA TAPANA MENITA SA AJUSTEZE VANTUL SCAPAT DE FRICA TEMPLIERILOR)))DIN TIMISOARA.FORZA VIOLA.O ECHIPA.UN ORAS.UN SUFLET
*POSTAT DIN TIMISOARA

george (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:31

hategan i-a impins pe dinamo si la buzau, atat cat au avut nevoie.este arbitrul lui dinamo, dar m-a surprins sa-l fure pe porumboiu.atat timp cat cinstea lui este pusa la indoiala, este terminat ca arbitru.

raison (27 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:31

Domnule Ioanitoaia,va rugam sa lansati un strigat de disperare al iubitorilor de fotbal onesti si echidistanti in opinii . Ceea ce face Dinamo in acest campionat esta strigator la cer . Nu spunem ca este singurul club care recurge la mijloace neortodoxe,dar aici deja se intrece orice masura . Respect suporterilor dinamovisti care se simt jenati de situatie si tinjesc dupa normalitate……..

Rasturnica Ciprian (32 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:38

Nu stiu de la cine pleaca aceasta campanie de presa impotriva lui Dinamo! Oricum, facind jocurile unuia si altuia ziaristii au uitat ce inseamna sa fie obiectivi! De la OI nu mai astept de mult altceva! S-a inregimentat si el.

suprem (8 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:44

1. despre ajutorul dat Unirii Urziceni IN FIECARE etapa cand veti avea ceva de spus ? sau nu este edificator meciul cu Rapid ?
2. despre coatele jucatorilor de la vaslui nu se poate spune chiar nimic ? despre culoarea cartonasului primit la penalty ce se poate spune ? doar un ”joc periculos” este singurul lucru de care se poate vorbi ?
3. veti raspunde candva acestor intrebari ? sau veti continua ca si cum nu exista nici o reactie la comentariul dvs ? iata ca de cand v-ati pierdut echidistanta apar si comentariile negative ! aveti de meditat ! oricum audienta GSP tinde catre 0(ZERO), orice comentarii rauvoitoare veti face in continuare!

suprem (8 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:45

p.s. aveti dispensa de echidistanta cumva ?

alexandru (5 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 17:59

ps TM- daca e sa traim in banuiala si sa facem scenarii politiste i-ti propun un scenariu:Timisoara-U Craiova=blat(vezi ratarea unui penalty)ce zici?

Soso (25 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 18:05

Domnule Ioanitoaia „felicitari” pt. articol dar este aceeasi „placa” uzata si zgiriata…
Dupa cum majoritatea celor care am postat si care vom mai posta (probabil) cunoastem faptul ca posedati cunostinte de limba italiana.
Faceti un efort si mai „inspirati-va”si de la fratii nostrii de ginta latina italieni!!!
Poate in viitorul apropiat o sa vedem o schimbare-in bine-la articolele dv.caci a cam sosit momentul cind romanii NU MAI „DIGERA” lipsa de obiectivitate impartiala si uneori tendentioasa atit de de des intilnita in gazeta pe care o conduceti!
Domnule Ioanitoaia va doresc numai bine si sa RENASTETI ca si U Craiova spre binele cititorilor care asteapta ALCEVA de la dv.
Numai bine!

suporter romania (3 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 18:59

oricum Dinamo va fi campioana dar va face 0 pct in liga pun pariu asa a castigat echipa asta Dinamo cu ajutorul arbitrilor sa va uitati atenti nu joaca fotbal cu adevarat nu au atitudine de liga campionilor fratilor o sa n-e facem de ras cu Dinamo

Serban (147 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 18:59

Individul e omul „de casa” al echipei Dinamo. Preventiv a dat „peste mana” Stelei la Tg. Jiu. Atunci mi-am zis ca a dat mai mult de 5% gazdelor, dar acum sunt convins ca Porumbiu are dreptate – Dinamo isi ia toate masurile sa ajunga campioana.
Sa fie totul legat de declaratiile lui Borcea, confirmate de Lupescu, ca dupa ce va castiga campionatul Dinamo se retrage Borcea, iar postul lui de la Dinamo va fi dat lui Lupescu?! Sincer sa fiu cred ca Borcea ii va da plasa lui Lupescu!!! Scopul scuza mijloacele!

cucu (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 19:01

dinamo in frunte cu borcea si turcu = cancerul fotbalului romanesc

darthmalak (8 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 19:05

Sunt unul din miile poate zeci de miile de cititori consecventi ai echipei gsp, fosta echipa prosport, fosta sportul romanesc, acum plecat pe meleaguri foarte indepartate si zic eu mult mult mai civilizate.
Nu reusesc din pacate sa vad meciurile echipei mele favorite decat cand sunt difuzate de antena1 asa ca nu pot comenta pe ansamblu prestatia arbitrului din aceasta partida dar cred dupa cum am vazut din clipurile publicate ca s-a arbitrat la compensatie pentru ca la penaltiul lui Niculae se dadea rosu. Lucrurile se pot rezolva mult mai usor daca s-ar accepta revederea fazelor ca in fotbalul american.

UN DINAMOVIST (7 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 19:07

am 39 de ani, dintre care vreo 30 mi i-am „mancat” sustinand, si la bine, si la rau, pe DINAMO; in aceste 3 decenii, au mai fost momente in care mi-a fost JENA ca tin cu DINAMO (mai ales inainte de Revolutie), dar ca in returul asta NICIODATA!!!! domnule Borcea, M-AM SATURAT sa vad la fiecare meci GRESELI MARI de arbitraj favorabile echipei mele de suflet, NU MAI VREAU sa castigam cu arbitrii!!! o sa mergem in Liga (daca o s-o facem…), iar acolo ce mai facem??? de ce nu-i lasati ce joace asa cum stiu??? la ce ne foloseste ca ne amagim c-avem mare echipa??? M-AM SATURAT sa vad hotiile lui Lajos, Avram, Hategan, etc, etc, etc… si-nca nu l-am vazut pe Corpodean, nu?! pe ala il pastram pt finalul campionatului, cand mizele vor fi si mai mari, asa-i??? PACAT, domnule Borcea!!! strici totul, arunci o pata nemeritata de noroi pe obrazul muncii antrenorilor si jucatorilor!!!

lol (17 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 19:08

Toata lumea vorbeste de UCL. NU CONTEAZA. Mai rau decat Steaua (3 ani la rand) sau CFR, Dinamo nu poate face. Decat CFR poate ca atitudine, ca Steaua, nici ca atitudine, nici ca rezultate. Deci, daca va va fi rusine cu modul cum se va prezenta echipa in UCL, nu uitati ca trebuia sa va fie rusine si de celelalte.

lol (17 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 19:11

@raison

Din pacate nu mai tanjeste NIMENI dupa normalitate, fiindca stim ca ea este IMPOSIBIL DE ATINS in Romania. Normalitatea a murit odata cu maniera de a castiga un campionat de catre Lucescu cu Rapid, odata cu valizele lui Becali, odata cu brichetele care opresc meciuri si stabilesc rezultate la masa verde si odata cu rezultatele favorabile CFR-ului din partea anumitor echipe ce aveau interesul sa nu castige o anumita echipa campionatul. NU NE MAI DATI LECTII DE MORALITATE. NU SUNTETI IN MASURA.

Dragos C. (78 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 19:24

Am fost aseara pe stadion. Eu nu stiu ce meci a vazut domnul Ioanitoaia! Eram chiar la masa presei, la Tribuna zero si mai multi jurnalisti prezenti la meci radeau de prestatia lui Hategan PRO VASLUI !!!!! In afara acelui 11m la duelul lui Cristea cu Liubinkovici, Hategan a dat o gramada de lovituri libere Vasluiului! La orice contact era lovitura libera pentru Vaslui. Nr 23 de la moldoveni a faultat de cel putin 15 ori si nu a fost sanctionat niciodata cu galben desi uneori au fost faulturi dure de tot. Chiar nu inteleg cum de se transforma acest arbitraj intr-unul pro-Dinamo, asa cum spune D-ul Ioanitoaia. Spectatorii erau intr-o adevarata criza de nervi din cauza arbitrajului Pro-Vaslui si dv il transformati intr-unul pro-Dinamo???? Luati faza cu faza diseara, la Recursul Etapei, si comentati fiecare decizie a arbitrului, sa vedeti cum a arbitrat Hategan! Arbitrul s-a linistit numai dupa ce scorul s-a facut 3-1. Pana atunci a dat totul numai in favoarea Vasluiului, cu exceptia amintitului duel Cristea-Liubinkovici cand, probabil, nu a vazut caci altfel cred ca ii dadea si rosu lui Cristea……

gherghiceanu ionel (46 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 19:51

Hategan a gresti in ambele directii…uimitor este ca angajatii GSP nu scot o vorba despre cele in favoarea Vasluiului…PUMNUL IN GURA LUAT DE MOTI LANGA CAREUL DE 16 M. CHIAR SUB OCHII TUSIERULUI, NU L-A VAZUT NIMENI??? ALA ERA 100% ROSU.

Singura echipa dezavantajata este steaua, pentru ca domnul bekali nu mai poate s-o ajute cu albitrii, si de aia suntem pe un nemeritat loc 8. FORZA STEUA, FORZA BECALI.

dan (294 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 20:10

Da asa este cum spuneti d-vstra dar daca la lovit intr-adevar in git cum se intimpla ca jucatorul vasluiului nu se plinge nici macar citeva secunde de durere !! Mie sincer cea mai mare greseala de arbitraj mi sa parut cea dinmeciul rapidului unde jucatirul urziceniului sa afla intr-o saritura la 3 metrii de jucatorul rapidului neavind nici o intentie de a juca mingea !! Legat de arbitrajul lui Tudor la meciul Craiovei unde in ultimele 20 de mminute le-a acordat oltenilor vreo 10 lovituri libere din toate pozitiile !! Care echipa din liga 1 , a mai beneficiat de asa ceva !! Mai ca nu le-a bagat mingea in poarta cu mina d–nul arbitru !! Cfr-ul care e ajutat constant de arbitrii aproape etapa de etapa, etc..

Suporter Steaua (9 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 20:33

Acest arbitru Hategan este absolut jenant. Eu unul sper ca niciodata sa nu mai arbitreze Steaua. Fragmenteaza jocul enervant de mult. Are decizii socante sau nu reactioneaza cand trebuie. Enerveaza jucatorii prin modul de adresare si prin faptul ca este orgolios. Am vazut ca tine minte cand un jucator comenteaza si se „razbuna” cu prim ocazie. In opinia mea nu are ce cauta in Liga I. Nu stiu cine l-a promovat dar din punctul meu de vedere este ori un arbitru foarte slab ori un arbitru crupt. In oricare din aceste sitiuatii, nu are ce cauta la meciurile Ligii I. Nu-mi place de Porumboiu, dar a avut dreptate cand a spus ca Hategan a arbitrat pentru Dinamo. Acelasi lucru am vazut si eu la televizor. Cred ca jucatorii si antrenorul Vasluiului au fost frustrati si de aici si nervii care au condus la eliminare. Dinamo are sa vada cum e cu un arbitraj corect la meciurile din Europa. De fapt a si vazut anul trecut.

dinamovvist (1 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 20:50

Sunt dinamovist,vreau Dinamo in CL si nu conteaza ca ne ajuta arbitrii…Castigam ajutati de arbitrii, corpodean sau hategan tot aia e, e bine ca sunt si ne ajuta …Penalty clar la Vaslui, si ce daca 🙂

caine rau (2 comentarii)  •  12 aprilie 2009, 20:54

Hategan e cu noi,dinamovistii e clar si bravo lui.Care-i problema? Macar sa intram noi in CL si sa luam titlul.Normal ca nu conteza cine fura pt noi, important e sa luam puncte indiferent cum.Sper ca Borcea sa nu mai stea „degeaba” ca la meciu cu Craiova…si sa actioneze asa ca cu Vasluiu…Daca eram suporter vasluian cred ca turbam de furie :)))))

Comentează