Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dictatura vestiarului

În ziua în care l-a angajat pe cehul D. Uhrin, mazilit după doar 5 meciuri, CFR n-a ştiut pe cine aduce?!

Colecţia stă martoră că ne-am mirat, eu şi Gazeta, în clipa în care CFR Cluj l-a luat pe Uhrin, […]

luni, 6 aprilie 2009, 7:53

În ziua în care l-a angajat pe cehul D. Uhrin, mazilit după doar 5 meciuri, CFR n-a ştiut pe cine aduce?!

Colecţia stă martoră că ne-am mirat, eu şi Gazeta, în clipa în care CFR Cluj l-a luat pe Uhrin, tocmai uşuit de la Timişoara. Cu atît mai tare ar trebui să ne mirăm în prezent, cînd l-a dat afară pe ceh după doar 3 luni şi 5 MECIURI OFICIALE. Ba şi, ca ironia să fie completă, după o victorie categorică în faţa Vasluiului, şi ea o formaţie cu veleităţi europene! Numit imediat, portughezul Oliveira a devenit astfel al 4-lea tehnician al campioanei în actualul sezon.

Să fie clar, rămîne la latitudinea conducătorilor oricărui club să schimbe antrenorul ori de cîte ori cred că e necesar, chiar şi în fiecare săptămînă, cu condiţia să le permită contractul semnat cu acesta. Iar celor de la CFR, lui Paszkany şi lui Mureşan, le-a permis.

Decizia demiterii lui Duşan Uhrin A SURPRINS însă precum un fulger declanşat din senin, asta şi pentru că “legiunea străină” din Gruia ocupă totuşi locul 4 în Liga I, cu şanse reale la titlu sau măcar la Cupa UEFA. A surprins şi deoarece am trăit mult timp cu impresia că managementul grupării de pe Someş e dintre cele mai moderne, solid, serios, echilibrat. Dar iată că, din păcate, se adună semne din ce în ce mai numeroase şi mai convingătoare că ne-am amăgit. JOACA DE-A ANTRENORII n-o pune pe campioană într-o lumină favorabilă. 

A contrariat şi modul în care finanţatorul clujean şi-a motivat hotărîrea:  “Am considerat că stilul german al lui Duşan nu se potriveşte la o echipă cu fotbalişti latini, alcătuită în mare parte din portughezi şi sud-americani”. Ce s-ar cuveni să deducem din cuvintele rostite de Paszkany? Că l-a angajat pe Uhrin, în iarnă, fără să cunoască maniera de lucru a acestuia, socotit mai exigent decît majoritatea confraţilor lui de breaslă?! Or, la un club cu pretenţii, nu se admite o politică făcută LA ÎNTÎMPLARE, la ce-o fi şi ce-o ieşi!

Mai departe, se naşte întrebarea de ce a renunţat CFR la serviciile italianului Trombetta, din moment ce respectivul, latin şi el, se putea înţelege mai uşor, şi chiar s-a înţeles, cu portughezii şi sud-americanii invocaţi de Paszkany?!

Auzindu-l cum afirmă că l-a trimis la plimbare pe Uhrin din cauză că n-a reuşit să urce CFR-ul în fruntea clasamentului, surse autorizate susţin că Paszkany, ale cărui merite în ascensiunea formaţiei clujene sînt incontestabile, a ascuns adevărul. Concret, cehul ar fi intrat într-un CONFLICT mocnit cu cîţiva jucători şi a căzut în dizgraţia acestora. Înaintea tuturor, a căpitanului Cadu, căruia a îndrăznit să-i ceară să nu mai vorbească la mobil în vestiar şi să nu mai fumeze.

Avînd de ales, Paszkany şi Mureşan n-au ezitat să sacrifice antrenorul. Mai zic o dată, e dreptul lor şi îi priveşte. În măsura în care am manifestat rezerve cînd cei doi l-au înlocuit pe Andone cu Trombetta şi pe Trombetta cu Uhrin, îngăduiţi-mi să gîndesc la fel şi acum. Sigur că numai viitorul va demonstra cine a greşit, doar că la nici o echipă dictatura jucătorilor n-a dus la nimic bun. Nicăieri şi niciodată.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

andrei (262 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 20:19

faptul ca se doreste un antrenor cu stil latin la CFR, nu inseamna ca orice antrenor cu stil latin, i.e. Trombeta e potrivit.

cu Ulhrin au facut o greseala intr-adevar angajandu-l. dar stii cum se zice: prostul nu e cel care greseste, ci cel care persista in greseala.

sunt fan CFR si desi mi-as dori mai multa continuitate pe banca tehnica, am fost de acord atat cu demiterea lui Andone, cat si a lui Trombeta si a lui Ulhrin. pur si simplu nici unul dintre ei nu este ceea ce avem noi nevoie.

[D][S][N] (29 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 20:34

Schimbarile de antreor nu le va aduce nimic bun!
Cehul e scula de antrenor!

ROMANESCU (47 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 20:58

Dle.Ioanitoaia !
Personal ,ma leaga amintiri dragi de acest club,CFR ,care sunt adinc ascunse in sufletul meu .
Si , va marturisesc, v-am suspectat de „antipatie”,fata de noi ,ardelenii,si, de clujeni, in mod special .
V-am citit blog-urile totdeauna ,gasind o „subtila antagonie” cu tot ce se intampla la Cluj.
Ca si tot romanul,am cautat explicatia in diferite motive: ca nu aveti comunicare cu sefii clubului,ca nu puteti „manca aceeasi paine alba”(expresia Dvs.foarte draga) de la relatia cu ei, ca……..
Dar, de aceasta data va dau dreptate !!
Nici eu nu vad buna „insirarea ” asta de nume pe banca tehnica a echipei !!
Oare,ce-or fi gandind Paszkany si Muresean ?
Treaba lor,dar este si a noastra !!
Si, credeti-ma, am fost si voi fi un mare suporter al fotbalului romanesc, indiferent din ce colt al tarii ar fi, dar in mod special , mi-am dorit toata viata sa avem si noi ,la Cluj,bucuria mari performante ca si la Craiova, Bucuresti,Pitesti !
Acum ,am avut satisfactia unor mari relizarii, iar pe Dvs. v-am considerat ca si un „adversar” al polarizarii „dominatiei fotbalului romanesc ” in zona noastra.
Pentru ca , FOTBALUL ESTE ROMANESC SI LA CLUJ,nu-i asa !!!!???
Eu sper sa vad,de acum innainte, aprecieri si critici obiective la adresa tuturor cluburilor din Romania,si,nu numai la adresa celor ca le” aveti la suflet’,pentru ca sunteti un formator de opinie(si opinia Dvs,conteaza).
Aveti tot respectul nostru !!!!
DUMNEZEU SA-I OCROTEASCA PE ROMANI (indiferent de nationalitate si unde s-ar afla pe glob)

unul (1 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 21:14

de ce a fost Uhrin dat afara de la Timisoara?cine este impresarul lui Uhrin?acel impresar cu cine are afaceri ?oare nu cu Jiji Becali? morile de vant din Dobrogea a cui proprietate sunt? dle Ioanitoaia,va doresc ancheta placuta.si inca ceva:poate Iancu si Paszkany nu sunt chiar asa de prosti sa moara cu piatra legata de gat….

durden (338 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 21:28

foarte bine ati punctat in articol dle ioanitoaia.si eu am fost dezamagit sa vad ca iluziile referitoare la profesionalismul clujenilor s-au risipit…

si ma mai mira ceva.daca anul trecut aveam incredere in cfr sa faca o figura frumoasa cu marile echipe ale europei,acum,cand ma uit la meciurile lor,mi se pare ca sunt alti oameni.desi in mare parte sunt aceiasi jucatori(rezultatele slabe nu pot fi puse doar pe seama absentei lui trica) nu mai reusesc sa convinga nici in meciurile cu codasele ligii 1

consider ca motivul pt forma slaba este genul fite „fumez in vestiar ca ma cheama cadu”.lucru de la care nu ma asteptam la un fotbalist cu o mentalitate solida.

CE CREDETI DLE IOANITOAIA:sa fie povestea cu fumatul o minciuna sau ideea conform careia mentalitatea de strain nu se compara cu a noastra???

CFRRR (26 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 21:39

Aici aveti dreptate domnul Ioanitoaia,patronul CFR trebuia sa-si dea seama ca un antrenor cu stil de lucru german nu ar merge la echipa lui.Rezultatul,tensiuni si puncte pierdute!! Vorbind despre antrenori ma gandesc cum ar juca oare Brazilia sau Argentina daca lar avea antrenor sa zicem pe Klinsmann !!?

Rasturnica Ciprian (32 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 22:06

Dupa cite se pare, cei din conducerea CFR Cluj sint tot oameni! Ca fac greseli, n-ar fi asa de neobisnuit dar se pare ca persista in greseala lor de baza: nu stiu sa umble cu oamenii! Ca despre sef se vehiculeaza o sumedenie de povestioare e firesc; dar in ultima vreme se pare ca prieteni apropiati ai lui Paszkany se indeparteaza de el si suportul pe care l-a avut multa vreme din partea Clujului si a clujenilor dispare, usor dar sigur. Paszkany devine pe zi ce trece tot mai autoritar si inflexibil si se pare ca la CFR linistea e pe duca! Are seful probleme?
Multi au crezut ca CFR Cluj ar fi o exceptie in fotbalul romanesc. Asa e cind te iei dupa aparente.

fan fotbal (33 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 22:52

Acest Conceicao nu este decat un interimar pana la venirea antrenorului dorit de Paszkany, la vara. Dar cine este acel antrenor??? Multi spun ca ar fi Dan Petrescu, altii ca e Couceiro etc. Vom vedea, dar sunt convins ca, oricati antrenori va schimba, CFR-ul va ramane o echipa de top in Romania. FORZA CFR!!!

brichetu (6 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 23:03

Paszkany a luat intotdeauna cea mai buna decizie pt.clubul sau,CFR,nici o miscare nu a fost intamplatoare,totul a fost si este calculat in cel mai mic detaliu,lucruri care voi sudistii vad ca nu prea le intelegeti,niciodata nu ati stiut ce e aceea organizare,doar sa bateti din clanta ca tatele si sa barfiti pe toata lumea,miticilor tare redusi vad ca sunteti.Si apropos,Ovidel,cand ai de gand sa recunosti ca ai colaborat cu securitatea?

fox_fire (3 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 23:24

Cu multi ani in urma, un om intelept mi-a dat un sfat: ” Cand trebuie sa iei hotarari importante, sa judeci cu capul, nu cu inima. Daca te vei lua dupa inima, vei pierde”.
Ultimii doi antrenori Trombetta( meciul cu Pandurii, Poli Timisoara, victoria din ultima secunda cu Gaz Metan, etc) si Uhrin( Rapid, Univ Craiova) nu au fost destul de buni. Not good enough, vorba englezului.
Asa ca au fost schimbati. Scurt.

OOO (2 comentarii)  •  6 aprilie 2009, 23:44

Se alege prafu’ ! Se vede ca au promovat din ligile inferioare si ca au castigat campionatul si cupa cu blaturi ordinare !

sd (21 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 0:36

va citez: „am trăit mult timp cu impresia că managementul grupării de pe Someş e dintre cele mai moderne, solid, serios, echilibrat”;
asa am crezut si eu si probabil inca multi altii; cu timpul insa am inceput sa am indoieli si am spus intr-un comentariu mai vechi ca probabil titlul cistigat de cfr a fost norocul incepatorului; acum sunt sigur!

cosmin (1 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 0:44

De ce dumneavoastra, ca jurnalist reputat, nu tratati prestatia domnului Craciunescu jr. si a echipei sale de fluierasi, din meciul Stelei cu Gloria Bistrita? De ce cand se greseste impotriva echipelor „mari” toti sar prin ziare si tv, iar cand se fac „erori” in favoarea lor totul se ignora si apa trece. Atunci nu e de mirare ca atunci cand dam de cupele europene ne facem de rusine.
O zi buna si sper, sincer sa primesc un raspuns. Multumesc mult
Cosmin B.

filip (8 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 2:06

numai este de mirare domnule Ioanitoaia caci asa cum am spus-o mereu: ” ce nu este posibil in lume, ESTE POSIBIL LA ROAMANI. (BINEINTELES IN SENS NEGATIV MEREU.) asa ca mai mult decat atat , mi sa confirmat faptul ca am fost de acord cu multi care m spus cu totii ca cei de la cluj il vor intrece pe becali in privinta schimbarii antrenorilor si de altfel asa cum a spus si Iordanescu ieri, la noi cuvantul PROFESIONIST SI PERFORMANTA cu adevarat nu exista, la noi sunt boschetari, interese, bisericute, aranjamente, convorbiri ascultate, genti de bani si multe altele…asta este fotbalul romanesc si mai ne miram de ce in primur tur din UEFA cu echipa de mana a 2-3a o „luam pe coaja” pt ca acolo nu exista ceea ce este in campionatul nostru, din cauza asta…..sa vedem cat vca dura si la dinamo, daca au invatat din greselile trecute asa cum au spus…..cu toate ca in momentul cand ma gandesc ce echipe i-au eliminat in ultimii ani cu exceptia lui Manchester, ma pufneste rasul…sarcastic si ironic 🙁 …in fine toate astea se intampla deoarece la noi este o MENTALITATE de 2 bani. cata vreme va exista nu vom ajunge decat sa coboram in jos la fund in toate domeniile, politic, social , economic , sportiv .etc etc ……ma opresc aici cas deja am tras un oftat mare si sunt satul si voi toti ceilalti de acasa care a-ti mai ramas pe acolo……..scuze pt eventualele greseli de ortografie, sper sa fiu inteles caci scriu la 2 noaptea ora Romaniei….

jos_cenzura (102 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 4:04

l-au eliberat pe dusan uhrin pentru ca sa ne preia nationala! :))

KVSC1907 (218 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 5:09

”sau măcar la Cupa UEFA”. Domnule Ioanitoaia,noi vrem titlul, nu loc de cupa UEFA!

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 8:31

BUN ARTICOL. CFR-ul DIN CLUJ A FACUT PROGRESE REMARCABILE IN FOTBALUL ROMANESC, DAR, NU ARE INCA EXPERIENTA CA ALTE ECHIPE. HAI STEAUA

cristian (139 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 8:32

@brichetu: Paszkany a luat intotdeauan deciziile cele mai bune, iar totul este calculat in cel mai mic detaliu, adica la fiecare detaliu din asta mic, cate un antrenor…Noi sudistii astia care barfim, spunem ca Cfr a luat un titlu din intamplare…iar chestiunea asta nu se va mai repeta vreodata…

polist de cind ma stiu (7 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 8:59

E frumos ca la fotbal se pricepe toata lumea, dovada sint toate postarile de inainte. Din pacate pina duminica am crezut ca nu toti patronii de club sint zero barat…Am gresit si-mi cer scuze…

yoyo (1 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 9:12

Paszkany stie foarte bine ca schimbarile repetate nu fac bine echipei, dar cand sunt probleme trebuie actionat rapid si cat mai eficient. Cu Andone Arpi a fost tolerant, a asteptat mult pana sa demite….si a invatat din asta!!! ..si o va face pana cand nu va gasi antrenorul ideal ptr. jucatorii sai!!! Deci nu-i nimic fantastic…

pentru brichetu (31 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 10:03

brichetule, sudistii astia fraieri de care zici tu v-au batut cu 4-1 aici la Craiova. Cu toata aroganta voastra de clujeni care sunteti de pe alta planeta. Unde cameramanii sunt omorati cu pietre in strada ziua si filmati.

@durden (31 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 10:09

chestia cu mentalitatea straina nu e o regula. Cred ca depinde de sportiv. Uita-te la Ronaldinho care la campionatul mondial inainte de meci petrecuse toata noaptea cu un fotomodel. Si sunt multe exemple si nu doar din fotbal.

diana_klausenburg_napoca (30 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 10:13

Constat -deloc surprinsa- ca senectutea nu va aduce nici intelepciunea si nici gandirea profunda care ar trebui sa vina la varsta toiagului si a hipocolesterolemiantelor.
Daca dumneavoastra INCA va scaldati in iluzia ca Paszkany si Muresan sunt obedienti hachitelor unui vestiar latino-american inseamna ca ati imbatranit degeaba.
Daca va admirati in oglinda si va spuneti ceva de genul :”Sunt oltean si mandru de valoarea Universitatii care a dat cu Campioana de pamant!” inseamna ca aveti degeaba ghiocei la tample.Sunt realmente surprinsa de cat de superficial tratati subiectul CFR si managementul echipei campioane.Insa nu sunt deloc surprinsa.

CFR-ist convins ! (180 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 10:19

Ceea ce ma deranjeaza pe mine e ca cei care nu tin cu CFR intotdeauna critica actualul antrenor al CFR-ului pentru ca dupa aceea sa critice demiterea lui, si tot asa. Pai hotarati-va odata fratilor ! Ori e bun ori nu e bun !

Cata (3 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 10:35

Domnule Ioanitoaia, sunt deacord in mare parte cu cele spuse de dumneavoastra. Nu trebuia sa-l aduca pe Uhrin de la bun inceput. Eu nu m-am bucurat cand am aflat ca l-au luat in iarna, tocmai pentru ca era clar ca nu e compatibil cu stilul de joc al CFR-ului.
Dar nu sunt deacord cu afirmatiile astea de la „surse autorizate”. Astea de obicei sunt minciuni gogonate si macar dumneavoastra nu ar trebui sa va bazati un articol pe asa ceva.

PS: ati putea incerca sa scapati de „CAPS LOCK” si sa nu scrieti atatea cuvinte cu majuscule, ca e cam inestetic. Mai bine scrieti in „italic” cuvintele pe care vreti sa le subliniati, ca arata altfel.

daniaania (34 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 10:49

fiti sigur d-le Ioanitoaia, ca ceva nu este in regula cu acest Dusan…nu clubul este de vina ci probabil el..!! cei de la CFr nici ei nu-l cunosteau pt.ca nimeni nu le-a spus nimic…ceva este sigur ” putred in Danemarca{cehia}…eu am incredere in decizia lui Arpii care este un om destept, iar pt. el primeaza jucatorii, cu care a luat eventul..!! daca nu este intelegere si comunicare,prietenie, cum sa obtii rezultate..?asa ca astept si din partea dumitale intelepciune..!! in rest numai bine..!!

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 11:28

@diana_klausenburg_napoca
Am reţinut ironiile şi jignirile, care nu folosesc dialogului, dar şi reproşul că aş fi oltean. Nu, m-am născut la Periş, Ilfov, şi n-am trăit nici o zi în Oltenia. În rest, dacă dumneata consideri că a schimba antrenorii la fiecare trei luni constituie o dovadă de competenţă, atunci chiar că Arpi şi Iuli sînt două genii!

Albu-Sibiu (95 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 11:45

Domnule Ioanitoaia cred ca sunteti de-acord cu mine ca intr-o situatie de criza se impun solutii adecvate. Criza la CFR nu era faptul ca nu jucau mare lucru ci ca sunt tot mai putine sanse de a castiga campionatul! Campionatul aduce Liga Campionilor si bani, necesari ca aerul acum. Paszkany a luat singura masura care ii mai putea cumva aduce revigorarea echipei (de termen scurt). Avea acum de ales: jucatorii sau antrenorii. Nu cred ca puteau renunta la Cadu (chiar daca e accidentat), Dani sau Tony – si nici nu vroiau dar la antrenor e intotdeauna mai usor. Jucatorii pe care ei i-au inventat au ajuns stapani la CFR si cred ca de fapt prin aducerea lui Conceincao ei devin antrenori. Vom vedea pentru prima data (poate) la noi cum un club profesionist e condus de catre proprii jucatori. Practic postul de antrenor e desfiintat dar in felul acesta mai exista o sansa de a trage la campionat. Ceea ce pare ca uita toata lumea este incredibilul fapt ca acesti jucatori au fost in stare sa simuleze fotbalul doar pentru a-l debarca pe Uhrin! S-au pierdut puncte importante in felul acesta si daca se va pierde campionatul la mai putin de 5 puncte vina o vor avea in primul rand exact acest grup de jucatori. Sunt ei legende la CFR dar vor trebui vanduti cat mai repede, asa cum (ce ciudat!) nu s-a pus niciodata problema pana acum!

Un simplu suporter CFR (3 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 12:14

Domnule Ioanitoaia,

Fiecare parere trebuie respectata dar de ce nu incercati sa da-ti o sansa stafului de la Cluj. De fiecare data contestati si iar contestati. Pana acum fiecare schimbare a adus un plus echipei si sincer mie imi pare rau ca anrenor doar dupa Bergodi restul e ……vb reclamei Can Can. Iar daca o schimbare nu aduce plus trebuie luate masuri ceea ce si fac Arpi si Iuli asa cum ii numiti dvs si care sincer ar trebui sa aiba din partea dvs un respect mai mare. Pe banii lor fac ce vor nu trebuie sa judece prin prisma unui editorialist. Din comentariile dvs imi dau seama ca nu v-ati descurca de loc in locul lor (poate si reciproca ar fi valabila) insa daca ati fi condus un club in calitate de finantator sau presedinte si ati fi avut succes sincer as apleca urechea la criticile dvs. Acum nu pot.

Cu stima,
UN SIMPLU SUPORTER CFR

Un simplu suporter CFR (3 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 12:47

De fapt va inteleg deoarece in momentul in care esti suporterul unei echipe cazi usor in situatia: ” MAI USOR VEZI ASCHIA DIN OCHIUL CELORLALTI DECAT BARNA DIN OCHIUL TAU”. Dar campioana indiferent care e merita RESPECT!

Albu-Sibiu (95 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 13:12

Rectificare: Conceincao – am scris gresit intr-un moment de neatentie.
Nu sunt catusi de putin de-acord cu demiterea lui Uhrin. Uhrin era proiectul pe termen lung si revazand in minte toate aceste partide conduse de ceh imi dau seama ca tactica sa a fost cat se poate de logica pentru fiecare meci in parte. Niciun suporter al CFR-ului care rasufla usurat acum nu va putea spune ca jucatorii nu erau asezati bine in teren. Vor spune despre mingi bubuite, despre stilul fizic… Stiti oare ca stilul tine de jucator, individual si nu e intotdeauna o directiva a antrenorului? Atunci cand ai coechipier aproape, care alearga, se demarca, munceste pt tine si echipa, e foarte usor sa-i dai pasa. Dar atunci cand jucatorul are ca tel schimbarea antrenorului oare cum se comporta grupul? Latinii CFR-ului imi provoaca sila. Uhrin avea o enorma incredere in Dani, cel pe care-l considera dupa stagiunile de antrenamente omul cel mai important din echipa si tocmai portughezul a fost cel care a tradat (jucand meci de meci – slab – pana acum). Uhrin a dat dovada de mare caracter plecand asa. Nicio declaratie temperamentala (vezi cum face inca Andone), nicio cerere de clauza de reziliere (fiti siguri ca avea in contract). Nu-i putem neaparat imputa nici lui Paszkany nerabdarea fiindca el incearca din rasputeri sa salveze acest sezon. Nu sunt sigur ca Dinamo a scapat in castigatoare. M-am convins de mentalul in grafic de spinare de camila al lor. Situatia se poate schimba decisiv daca CFR-ul joaca in retur asa cum a jucat si in tur cu ei. O victorie in Bucuresti nu e tocmai utopica. Insa mai mult decat orice se cere o reorientare puternica a CFR-ului in vara. Se cere instaurarea ordinii si repunerea unui antrenor puternic nu a unui pres. Iar jucatorii care nu vor sa se alinieze acestei politici, indiferent cat au facut pana acum, trebuie pusi la mezat!

adi (6 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 13:23

Corect. Dictatura jucatorilor nu poate duce decat la faliment. Cu putin timp in urma s-a auzit faptul ca ar fi un conflict intre portughezii Cadu, Tony, Dani, Nuno Claro, Leao etc. si argentinienii Culio, Dubarbier, Ruiz, Frangipane, etc. Pai cum o sa fie acum cand conducerea l-a adus pe antrenorul cel mai iubit de Tony? O prostie. Si Paskany si Muresan ne dovedesc ca nu stiu ce e ala management sportiv. Cum vine asta sa sacrifici antrenorul in favoarea jucatorilor? Pai stai d-le sa analizam problema conflictului. Aaah, s-a simtit Cadu lezat ca i s-a interzis fumatul si mobilul. Pai bai Cadu ia vino tu maine dimineata la mine in birou ca eu sunt patronul cubului cu care ai contract si care te plateste da? Si o sa-ti comunic ca amenda pentru sfidarea antrenorului e mai mare decat aia incasat de Dubarbier pentru lovirea adversarului. Si daca tot nu-ti convine si face pe smardoiul, eventual nepunand osul in meciuri asa fain pleci la echipa a doua si iti distrug cariera de nu te vad. Pai frate da’ nu inteleg o chestie acolo. S-a dat lumea cu susul in jos sau cum? Pai tu esti platit sa joci si sa respecti regulamentul antrenorului pe care eu ca patron l-am aprobat. Daca nu faci asta zbori de nu te vezi. Si Cadu era cel mai bun pentru a da un exemplu si celorlalti. Asa o vor continua intr-o abureala si nu vor obtine nimic. In cel mai rau caz va fi nevoie iar sa intervina Muresan pe la arbitri si adversari ca sa mai castige niste puncte. Jucatorilor le placea Trombeta pentru ca ii lasa cum vroiau ei si uite unde s-a ajuns. Locul 4 si bataie cu 4-1 de la Craiova. Disciplina fratilor. Asta e secretul. Eu inca mai sper ca Paskany va intelege asta.

diana_klausenburg_napoca (30 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 14:10

„Arpi si Iuli” SUNT doua genii!Dovada?”Au realizat eventul anul trecut,nu?Au construit cel mai modern stadion din Romania,nu?Stadion privat!De3 ce nu spuneti nimic despre milogelile celorlalti patroni-recte musiu Mititelu,care tot timpul cerseste banuti de la Primarie?Cand a realizat ultima oara eventul Craiova?Hmmm,oare cand,chiar asa?
De ce nu recunoasteti ca realizarile CFR-ului cam stau in gat celor de dincolo de Carpati?
CFR a jucat la Craiova spre a scapa de Uhrin,asa cum Rapidul a jucat cu Dinamo datorita unor restante financiare.
Sigur ca e mai convenabil sa credeti si sa va imbatati cu apa rece ca Stiinta a facut „meciul secolului” cu Rapidul deoarece ar fi flatant pentru mandria locala olteneasca.Ca sunteti din Peris Ilfov este irelevant deoartece sunteti un fan declarat al Craiovei.

diana_klausenburg_napoca (30 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 14:12

Meciul secolului cu CFR nu cu Rapidul,pardon…
Desigur,voi fi banata.

daniel (14 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 15:05

Din pacate incet dar sigur cfr ramane istorie in stilul asta.Pacat ca relansase campionatul si intrecerea provincie -capitala.

dan (2 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 16:13

Domnule Ioanitoaia, uitati un amanunt foarte interesant. CFR a jucat tot timpul in sistemul de joc 4-3-3. Toti antrenorii care s-au succedat la CFR (inclusiv Ando care nu era fan al acestui sistem) s-au supus. Uhrin s-a incapatinat sa promoveze un sistem 4-4-2 rigid, fara sa cintareasca fiecare fostbalist din lot la ce se preteaza. Sa il joci pe Dubarbier(care da randament exceptional pe banda) in aceeasi linie sau chiar mai avansat decit Kone pe care il cobori sa vina la combinatii in loc sa il lasi sa isi faca treaba lui de atacant puternic la bataie, inseamna nu doar ca nu iti cunosti lotul, ci ca pe cei mai buni doi jucatori ai CFR-ului ii pui sa joace cu totul altceva decit posturile pe care dau randament maxim. mai este un antrenor la nationala care se incapatineaza sa faca doar ce vrea

mario (3 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 16:23

uhrin e in primii 3 antrenori din romania la ora actuala…ma bucur ca a fost demis de la cluj..il asteptam la steaua

zsigodya (16 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 16:26

Lucrurile nu-s atât de simple, precum par a se vedea de la Bukale !
În stagiul din iarnă, din Turcia, Uhrin a pornit foarte tare în pregătirea cu jucătorii. Jucătorii au spus, pe un ton normal, că antrenamentele sunt mult mai tari decât erau ei obişnuiti, dar n-au comentat prea multe, s-au conformat programului, iar presei i-au spus că asta va fi în avantajul lor, când se reia returul. S-au jucat două-trei meciuri în care, aparent, CFR-ul s-a mişcat bine. Asta a fost faţa frumoasă ce se vedea de la Bukale, şi bine-nţeles că presa de Bukale a dat serioase semne de îngrijorare că proiectul Clujului s-ar putea materializa şi anul acesta…
Dar, după asta, a „transpirat” şi faţa mai puţin idilică: la unul dintre antrenamente, Y. Kone nu a mai făcut faţă seriei de sprinturi (!), a refuzat să continue, iar în relatările presei s-a afirmat că Uhrin a încercat să-l forţeze pe jucător să continue efortul ! A venit apoi şi un meci în care CFR-ul a luat bătaie de la o echipă modestă. Meci de pregătire, dar s-au văzut slăbiciunile… Că doar n-or fi vrut jucătorii, şi atunci, să-l saboteze pe Uhrin, ca acum la Craiova, în campionat… În acest moment, toată lumea a remarcat că, după doar două săptămâni, echipa dădea semne de oboseală pe teren, astfel că Iuliu Mureşan a dat un interviu în care a spus că, în perioada imediat următoare, se va pune accentul pe recuperarea fizică a jucătorilor !
Deci Uhrin a început foarte tare, a exagerat, iar apoi a trebuit să reducă motoarele ! În condiţiile în care el trebuia să ducă echipa în maximum de formă la început de retur ! Şi în condiţiile în care, cu 1 an în urmă, CFR-ul îşi sufoca adversarii în minutele 70-90 ! Asta e o dovadă sau de lipsă de profesionalism, sau de evaluare greşită a situaţiei ! Credeţi, domnule Ioaniţoaia, că astea au trecut neobservate de către Paszkany şi Mureşan ?
Lui Trombetta i s-a imputat, după câte ştiu, laxitatea programului de pregătire, ceea ce conducerea de la Cluj a considerat că este motivul rezultatelor slabe ale echipei în ultima parte a turului.
Iată că nici trecerea în extrema cealaltă, făcută de Uhrin, nu a dat alte rezultate ! Adevărul este că echipa lui Uhrin nu juca mare lucru pe teren, şi doar calităţile lotului au făcut ca rezultatele să nu fie mai proaste decât au fost !
M-aş mira ca vre-unul dintre „şpeţialiştii” care-şi dau acum cu părerea să fi putut anticipa un astfel de mers al lucrurilor, în ce-l priveste pe Uhrin ! Dar e foarte la îndemână să-i reproşăm asta lui Paszkany sau lui Mureşan…
Uhrin se pare că, în loc să optimizeze pregătirea, se ocupa „să facă poliţie” cu nişte oameni maturi şi care-s, zic eu, destul de responsabili, de vreme ce au câştigat când erau sub bagheta unor antrenori mai „lacşi”, ca Andone sau Trombetta. Iar şefii care fac poliţie îşi pun subalternii în cap, aşa cum se întâmplă peste tot ! Deci nu a adunat în jurul lui „marea familie”, care este necesară într-o echipă care vrea performanţe.
Uhrin nu a fost schimbat la dorinţa jucătorilor, ci de rezultatele generale ale muncii sale, care au fost necorespunzătoare. Iar Paszkany nu este omul care să facă compromisuri !
Este vizibil că, episodic, la Bukale este mai de dorit punerea într-o imagine proastă a conducerii de la Cluj, decât o analiză pertinentă a situaţiei reale ! Nu cred că v-aţi dori acolo un şef cu cerinţele lui Paszkani… Şi mai cred că majoritatea nici nu aţi face faţă la aşa ceva…

winston (1 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 16:31

haideti sa va zic ceva domnule Ioaniţoaia .acesti jucatori au adus eventul la Cluj si au facut cateva meciuri de neuitat in liga campionilor iar acest lucru nu o poate nega nimeni.
nu ma intereseaza daca vorbesc la mobil in vestiare si nici macar daca fumeaza sau beau atata vreme cat isi fac datoria pe teren .ok aveti dreptate dicatatura jucatorilor nu e buna la nici o echipa dar nici dictatura unui antrenor nu e buna .
iar faptul ca dumneavoastra sunteti dezamagit de conducere ca a mai schimat un antrenor pe mine personal ma lasa rece si in plus de asta ei au recunoscut ca au gresit cand l-au adus pe Dusan ce vreti mai mult? bine ca si-au dat seama acum si nu mai tarziu ca nici macar un loc de cupa uefa nu mai prindea CFR CLUJ cu Dusan pe banca.

clio (170 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 16:36

Oare, de ce sufera ardelenii de mania persecutiei?!
De ce au complexe de inferioritate prost disimulate, in fata „celor de peste Carpati”?!
Nu am sa inteleg niciodata de ce!
Probabil, titlul castigat de CFR anul trecut i-a surprins pina si pe ei, intr-atat incat gasesc de cuviinta sa-i considere pe regateni vinovati de mercenariatul grotesc din Gruia…
In locul vostru, mi-ar fi rusine!

antigranzii (11 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 17:11

sper ca CFR sa castige campionatul ,daca nu atunci craiova

FANDIROMA (33 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 17:12

NU AS FI INTERVENIT DAR O FAC PENTRU A-I ATRAGE ATENTIA D-REI diana_klausenburg_napoca ASUPRA ANUMITOR ASPECTE.JOCUL CFR-ULUI NU A SCARTAIT DOAR LA CRAIOVA.CU OTOPENIUL,CU BUZAUL SI CU RAPIDUL JOCUL CLUJENILOR A FOST SUBMEDIOCRU SI INCUNUNAT DE SUCCESA DOAR CU AJUTORUL NOROCULUI.LAUDABILA ATITUDINEA DE A-TI SUSTINE FAVORITII DAR UNEORI POATE E DAUNATOR DACA NU O FACI CUM TREBUIE.BUNAOARA , LAUZI STADIONUL FACUT DE ARPI.DAR EU INTREB ALTCEVA: E NORMAL SA LAUD PE CINEVA CA A FACUT CEVA DACA A FACUT DOAR PE JUMATATE?!ADICA STADIONUL DIN GRUIA NU POATE SA FUNCTIONEZE CU NOCTURNA SI SISTEMUL DE INCALZIRE PORNITE IN ACELASI TIMP.SI ZIC CA NU-I NORMAL.IN PRIMAVARA EUROPEANA SE JOACA PRIN FEBRUARIE OPTIMILE.SI DACA CFR AR AJUNGE ACOLO SI AR TREBUI SA JOACE PE O NINSOARE PUTERNICA(ASA CUM A FOST CU RAPIDUL) AR APAREA O PROBLEMA.CONSIDER CA DUPA CE AM APRECIAT MANAGEMENTUL BUN FACUT DE CONDUCEREA CLUJEANA E NORMAL CA ACUM SA IL CRITICAM TINAND CONT CA INDIFERENT CINE A VENIT LA CLUJ CA ANTRENOR NU AVENIT DECAT CA O FATADA DEOARECE PROBLEMELE NU S-AU REZOLVAT.A PLECAT ANDONE(NEMERITAT), A VENIT TROMBETTA CARE A PLECAT SI EL DUPA UN INCEPUT BUN SI APOI UN REGRES.A VENIT UHRIN JR. CARE A FOST DEMIS DOAR PENTRU CA JUCATORII LATINI NU AU VRUT SA SE CONFORMEZE UNUI REGIM MAI DRACONIC DE ANTRENAMENT.CAM ACELASI LUCRU SE INTAMPLA LA PANDURII SI NU-I BINE.S-AUZIM DE BINE

zsigodya (16 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 17:46

@clio
Mai muză, unde vezi tu că ar avea ardelenii complexe de inferioritate faţă de „cei de peste munţi” ?
Mai săptămânile trecute ne acuzau alţi ai voştri că manifestăm faţă de voi o superioritate fără fundament !
Hotărâţi-vă odată…
Ca să ştii şi tu, noi nu avem complexe de nici un fel faţă de voi, doar vedem situaţia reală, aşa cum este ea ! Iar faptul că vă reproşăm una sau alta este din cauza atitudinii voastre. care se reduce la două lucruri: pe de o parte, vă închipuiţi de 90 de ani încoace că Ardealul şi Banatul sunt un fel de colonii ale conducerii de la Bukale, „bune de muls, că nu dau cu copita”… pe de altă parte, dacă aici punem piciorul în prag, în orice domeniu, şi spunem „de ajuns v´o fost !”, vă simţiţi voi persecutaţi, de la distanţă, că vi s-ar lua „jucăria” !
Nu-i jucăria voastră, iar „şopârlele”, ce încercaţi voi să le băgaţi tot timpul în direcţia noastră, să nu credeţi că trec neobservate, doar că, UNEORI, din bunul-simţ ardelenesc, nu vi le scoatem pe nas, cum ar trebui !…

Iar când îţi mai vine în minte ceva de genul „…mercenariat grotesc”, înainte de a deschide gura, fă un exerciţiu de memorie cu episodul „valiza” şi citeşte stenogramele date publicităţii, cu convorbirile, „perlele intelectuale” şi festivalul financiar al „idealiştilor” de peste munţi…

zsigodya (16 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 18:00

@FANDIROMA
În primăvara europeană nu se joacă pe ninsoare puternică, pentru simplul fapt că acolo nu ninge în februarie ! Europa vestică şi sudică au climat temperat oceanic sau climat mediteranean. România este în zona de climat temperat continental.
Ar fi trebuit să ştii că, în ianuarie, echipa Timişoarei şi-a făcut pregătirea în zona Sevilla pentru că ACOLO TEMPERATURA ERA 20° C, iar în nordul Germaniei în februarie temperatura era cât este acum la noi în aprilie ! Deci NU NINGE ÎN FEBRUARIE, exceptând poate Scandinavia !
Iar condiţiile de la Cluj de la meciul în discuţie (cantitatea mare de zăpadă căzută în foarte scurt timp) se întalnesc destul de rar, chiar şi în Ardeal !

jos_cenzura (102 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 19:29

@jigodia: la cluj, media temperaturii maxime este 3 grade si media temperaturii minime este -5 grade in februarie – deci NU ar trebui sa se joace fotbal in luna aceea la Cluj (decat poate futsal)

jos_cenzura (102 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 19:30

@jigodia din nou: iar la munchen, de exemplu, media temperaturilor in februarie este aproape identica cu cea de la cluj (media temperaturii minime este -4 grade, iar cea a temperaturii maxime este tot 3 grade) – deci argumentul tau despre diferentele intre europa occidentala si cea orientala nu prea are validitate

Stelist din 1977 (17 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 19:38

Eu sunt stelist , caci asa m-am nascut , gargara intre suporteri e o prostie , la care vrind nevrind particip si eu , oricum sunt convins ca in 10-20 de ani , fotbalul romanesc va arata mult mai echilibrat decit astazi , poate ca steaua si dinamo nu vor mai fi eterne favorite , iar echipe ca timisoara, cluj , vaslui , craiova , vor avea mereu sanse la titlu
Drumul asta a fost deschis de cfr , deci cinste lor

In rest putem sa criticam pe toyota caci sunt in criza , chiar daca pe banii lor fac cele mai bune masini din lume

aa (6 comentarii)  •  7 aprilie 2009, 21:01

@zsigodya:

Cred ca si tu si altii scapati un amanunt din vedere: jucatorii astia de la CFR au „ars” prea repede: in sensul ca au castigat campionatul si cupa in Ro iar apoi au facut cateva meciuri bune in Champions League, si asta le-a pus capac: li s-a urcat la cap ca sunt vedete si de atunci au mers tot in jos.
Iar aceasta traiectorie in jos nu s-a facut sub Uhrin, ci sub alt antrenor. Pe Uhrin l-au adus sa opreasca declinul si sa-i duca in sus, dar era prea tarziu, ptr. ca „vedetele” acestei echipe nu mai asculta de nimeni…
De aceea deciziile sefilor de la Cluj mi se par nefericite, ptr. ca problema acolo e la jucatori nu la antrenor.
Iar chestia ca erau obositi la inceputul campionatului mi se pare absolut aiurea, eu nu cred asa ceva – am trecut si eu prin pregatiri si cantonamente asa ca nu pot sa ‘cumpar” asa ceva.
Nu mai ai „plamani” in meciuri doar atunci cand NU te pregatesti la antrenamente. Daca te pricepi, nu trebuie decat sa te uiti la un meci de la noi si-ti dai seama ca ai nostri nu trag la antrenamente deloc, si de-aia in repriza a 2-a (unii chiar din repriza 1) fac niste greseli incredibile – si asta in mare parte ca nu-i mai tin „grisinele”…
In antiteza, daca te uiti la engleji, nemti, italieni, vezi ca jucatorii alearga ~ dublu decat ai nostri si-n minutul 90 sunt in stare dupa o cursa cat tot terenul sa dea o pasa perfecta ptr. gol.

ned (10 comentarii)  •  8 aprilie 2009, 5:14

@jigodia
Cind spui:
„vă închipuiţi de 90 de ani încoace că Ardealul şi Banatul sunt un fel de colonii ale conducerii de la Bukale, “bune de muls, că nu dau cu copita”… pe de altă parte, dacă aici punem piciorul în prag, în orice domeniu, şi spunem “de ajuns v´o fost !”, vă simţiţi voi persecutaţi, de la distanţă, că vi s-ar lua “jucăria” !”,
in numele cui vorbesti?

Catalunya not in Spain (1 comentarii)  •  8 aprilie 2009, 8:07

fiecare antrenor demis,..era un geniu…si clubul facea o gesala imensa !!! M-AM SATURAT DE COMENTARI TAMPITE !!ganditi-va ca aceasta echipa acum 6 ani era in C..de atuncea a castigat titlul si este in primele 3-echipe din tara ,ce sa mai vorbim de infrastructura,si de bani !
asa ca acesti jurnalisti care isi iau salarile din bucuresti)) , nu au cum sa fie obiectivi !! intrebare..DACA DIN GRESALA CFR VA CASTIGA SI IN ACEST AN CUPA S-AU CAMPIONATUL ..TOT O GRESALA, va fii in opinia fratilor nostri dincolo de carpati?!

Comentează