Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

S-a dat de gol!

De unde pînă unde e Naşu’ atît de convins că Adunarea Generală îl va declara pe Iancu persona non grata?!

Suporterii de pe Bega pretind contrariul, dar eu nu cred că Mircea Sandu chiar are ceva de împărţit cu Timişoara […]

marți, 10 martie 2009, 6:23

De unde pînă unde e Naşu’ atît de convins că Adunarea Generală îl va declara pe Iancu persona non grata?!

Suporterii de pe Bega pretind contrariul, dar eu nu cred că Mircea Sandu chiar are ceva de împărţit cu Timişoara şi că antipatia lui a provocat această nebunie CU DEPUNCTAREA, cu palmaresul, cu culorile etc. Şi mai puţin cred în varianta c-ar fi luat vreun comision. Cu toate defectele lui, Naşu’ nu-i omul care să se dea pe mîna unuia ca Zambon.

Apreciez că lucrurile stau mai simplu. Deşi chestiunea era şi e foarte importantă, inclusiv sub aspect sentimental, Mircea Sandu şi colaboratorii lui nu i-au acordat atenţia necesară. În consecinţă, superficialitatea sau neglijenţa lor, poate ambele, i-a făcut Timişoarei UN MARE RĂU. Federaţia avea datoria să se ocupe de caz, s-o asiste şi s-o sprijine pe Poli, dar n-a făcut-o, din care motiv e vinovată. Ulterior, pe măsură ce Marian Iancu a îndrăznit să-l înfrunte, ba să-l şi ofenseze, preşedintele FRF s-a îndîrjit. Din dorinţa de a-i demonstra adversarului că s-a pus cu cine nu trebuia, şi-a încordat muşchii. Astfel, finanţatorul violeţilor s-a ales cu o suspendare pe 10 luni şi cu 3 miliarde amendă, sancţiuni dictate recent de Comisia de Disciplină. Evident, PEDEPSE EXAGERATE, căci nici măcar întreprinderile farmaceutice, de pildă, cînd sînt acuzate de poluarea apelor, nu-s silite să suporte asemenea amenzi astronomice! Oricum, ca să revin, n-a fost şi nu e o luptă a intereselor, cît una a orgoliilor. Din ciocnirea a două pietre tari au ieşit scîntei.

Dacă Federaţia a greşit tergiversînd trimiterea dosarului şi încurcîndu-l, adică refuzînd s-o ajute pe Poli, a greşit şi Marian Iancu. L-a numit pe Naşu’ „dezinformat, prost sau dobitoc” şi a adăugat, trufaş, că războiul împotriva acestuia e „un şotron”. Acum pare să regrete, dar va plăti la greu, cu vîrf şi îndesat, pentru jignirile amintite. Numai că, surprinzător, nici în condiţiile în care Iancu va avea de tras, Mircea Sandu nu-i mulţumit! A anunţat deunăzi că patronul timişorean urmează să fie declarat PERSONA NON GRATA.

Aici merită discutat mai pe larg deoarece, conform articolului 28 din Statutul FRF, singurul for abilitat să declare un oficial persona non grata e ADUNAREA GENERALĂ. Şi doar la cererea Comitetului Executiv. Atunci, pe lîngă faptul că Mircea Sandu ţine morţiş să-l vadă pe Iancu plătind încă o dată pentru una şi aceeaşi culpă, trebuie să ne întrebăm de ce e el atît de sigur că mai întîi CEx va propune şi apoi AG va decide excluderea finanţatorului timişorean din fotbal?! Practic, fiind convins că se va întîmpla aşa, Naşu’ s-a dat de gol. A recunoscut indirect că TAIE ŞI SPÎNZURĂ, că are în buzunar toate organismele federale. Ai căror membri joacă după cum le cîntă el. Tocmai pentru că, de regulă, vorbeşte despre principii şi despre independenţa comisiilor din FRF, e limpede că vorbeşte numai ca să se afle-n treabă şi să salveze aparenţele. O asemenea situaţie fireşte că nu-i normală.

Comentarii (42)Adaugă comentariu

un timisorean (9 comentarii)  •  10 martie 2009, 18:50

Stimate d-le Ioanitoaia,

Va dau dreptate ca toata povestea are la baza (si) o manifestare de orgolii. Este vorba de a face o demonstratie de putere (din partea lui Mircea Sandu – in fotbal, din partea lui Marian Iancu-in general).
Problema e doar ca FRF a facut fraude ! Si in privinta „transferarii” la Zambon a sufletului unui oras si cu privire la informarea forurilor internationale. Ca sa nu mai discutam de aspectele formale, cum e hartia trimisa la TAS cu semnatura unui oarecare.

Mircea Sandu se si teme: 1. Pentru ca a fost data FRF in judecata; 2. Pentru falsurile facute de oameni din FRF. Singura sa solutie este de a-l dicredita total pe Marian Iancu, declarandu-l „non-grata” si prezentand international conflictul ca fiind declansat de cineva indezirabil in fotbal.
Reactia lui se vrea dura (si) pentru a se putea justifica la momentul cand/daca se va ajunge sa fie cazul.

ionnis (16 comentarii)  •  10 martie 2009, 18:52

bv nea ovi. cum ti-ai dat seama?

UltraMihai (32 comentarii)  •  10 martie 2009, 18:57

sandu mircea e un sovin si un las, ptr ca in loc sa-is recunoasca greseala se afunda mai tare in zloata!

pai cand ne-au dat pe mana lui zambon, nu ne bateam la titlu, nu aveam sperante, a fost usor sa iti bati joc de o echipa de care nu ii mai apsa la nimeni, poate doar suporterului banatean!

va dati seama cat smenuri si mangleli se fac pe la diviziile inferioare ? de aia nu o sa avem niciodata un fotbal competitiv si sanatos cu astia la conducere!

Dan (93 comentarii)  •  10 martie 2009, 19:14

Nu este totul clar cu depunctarea. In primul rand Poli s-a conformat deciziei FIFA de a schimba numele si culorile chiar daca culorile sant asemanatoare. Federatia a luat cunostinta de schimbarea numelui si culorilor si ca atare a programat pe Poli in campionat. Aici este o problema ascunsa si anume ce a determinat FIFA sa ceara depunctarea clubului Poli. Informarea FIFA de catre FRF cum ca nu s-au respectat cele cerute de ei? Totul ar trebui sa se afle in data de 02 aprilie chiar daca Dragomir va incearca sa musamalizeze totul si sa-l convinga pe Iancu ca este mai bine asa pentru ca altfel ar pierde mult mai mult. Eu nu cred in capacitatea lui Dragomir de a face dreptate. El va incerca un compromis din care Iancu va avea de pierdut.

alin marginean (1 comentarii)  •  10 martie 2009, 19:15

In afara de inceputul scandalului ( cind FRF l-a „improprietarit” pe Zambon fara a avea competenta legala ), restul e binisor !
Daca aveti ultimul meci al Nationalei la Timisoara, priviti cum e „primit” Sandu&co. de public, personal am fost si eu intre cei peste 30.000 de oameni acolo si m-am simtit foarte bine strigind din suflet … si la meciul cu Brazilia a fost primit la fel , si stiti bine ca nu uita si nu iarta ! Ar fi chiar edificator daca ati putea edita si prezenta acele imagini , as vrea sa-i urmariti reactia !
Restul e evocat destul de exact de „un timisoarean”…

vic (2 comentarii)  •  10 martie 2009, 19:23

domnule ovidiu banatzeni astea nu sunt botezatzi cu toata apa cum zici dumneata daca le trece prin cap sa vina la bucuresti peste mircea sandu vreo suta de mii exact cind va fi adunarea aia generala dar sa vina si suporteri lui rapid dinamo si steaua ca sai sustzina sal dea domnule jos pe mircea sandu cheat nu mai e nimeni in aceasta romanie capabil sa conduca o federatie asa sa crezut si ceausescu ca alti nu mai sunt capabili asa e si el

bibilik (2 comentarii)  •  10 martie 2009, 19:26

eu cred ca exista o singura cauza a acestei lupte si anume aceea ca iancu tine regim ( sau cura de slabire ) si nu are voie sa manance gratare .
Altfel conflictul era stins demult la o campeneasca marca Nasu Sandu organizata bineinteles de nea Kasai , motanul care cade tot timpul in picioare.

durden (338 comentarii)  •  10 martie 2009, 19:36

sandu si dragomir sunt niste parveniti si trebuiesc indepartati ca lepra fotbalului romanesc ce sunt!!!

marian (27 comentarii)  •  10 martie 2009, 19:52

trebuie facuta o greva a fotbalistilor! in primele 15 minute sa refuze jocul sa stea la taclale…

bebeben (1 comentarii)  •  10 martie 2009, 20:12

in afara disputei dintre cei doi, oricum se stie ca actuala echipa din liga 1 nu este politehnica pe care a cumparat-o dl. Zambon ci fostele ROCAR si Fulgerul Bragadiru. cat despre culori, mie mi se pare normal sa aiba ce culori doreste, sunt multe echipe pe glob cu aceleasi culori.

Pantera MOV (9 comentarii)  •  10 martie 2009, 20:39

Dle.Ioanitoaia, cu tot respectul trebuie sa va spun ca, dvs. analizati problema de la Buc. dupa niste fragmente de informatii.De aceea vreau sa va mai informez cu cateva amanunte, care eu cred ca au importanta in caz. De exemplu: Zambon a venit la Tms, trimis de FRF, in speta de M.Sandu, el insusi a spus atunci si daca vreti, caut pe undeva ziare locale din aceea vreme sa vedeti declaratia lui si a venit cu”un mare contabil” de la Dinamo – Colonelul Varzaru. Cand a plecat, de asemenea, el personal a declarat ca renunta LA TOT. Ceea ce s-a intamplat, pentruca ulterior, cand a venit Dobos cu echipa, de la Buc. in combinatie cu Institutul Politehnic Timisoara, nu a mai revendicat NIMIC, pana la cateva luni dupa ce dl.IANCU si BkP au preluat echipa.

Pantera MOV (9 comentarii)  •  10 martie 2009, 20:44

Atunci Zambon si-a infiintat o echipa care a mutat-o la Dragasani, apoi la Buc si care se numea Politehnica Timisoara !!! E firesc, fara acordul Inst.Politehnic Tms??? Eu, daca infiintez la Tms, un ZIAR si-l numesc Gazeta sporturilor de BUCURESTI o pot face fara acordul Dvs??? Si ce sens are, daca e tiparit si scris la TMs sa-i zic de Buc. daca nu sunt o subredactie a DVS.????? In plus FIFA a CREAT UN PRECEDENT PERICULOS, daca Abramovici muta Chelsea la Moscova si-i zice Chelsea Londara, desi va juca la MOSCOVA, are voie de ex. ???

Pantera MOV (9 comentarii)  •  10 martie 2009, 20:47

De asemenea referitor la CULORI!!! Cum poate fi cineva PROPRIETARUL UNEI CULORI??? Daca Brazilia se declara proprietara CULORII GALBEN, noi, Suedia,Ucraina si altii jucam IN PIELEA GOLA si cu nr. manjite cu spray???

ionel. (4 comentarii)  •  10 martie 2009, 20:49

Nu stiu ce au de impartit M. Sandu si Iancu dar echipa de fotbal P Timisoara sigur a suferit o mare nedreptate si persoane sforiste precum Sandu ori Prunea nu au ce mai cauta in fruntea fotbalului romanesc! Si oricum Sandu a stat cam mult in fruntea FRF.

Pantera MOV (9 comentarii)  •  10 martie 2009, 20:50

Cum isi permite cineva in Romania, sa amendeze cu 140.000 euro, o persoana pt. ca l-a jignit??? Nici dl. Presedinte Basescu nu-si permite asa ceva, desi de foarte multe ori, foarte multi il jignesc si pe el si pe fiica lui???? Pt. ca multe chestii nu se pot numi „glume”, sau „pamflete”????

Pantera MOV (9 comentarii)  •  10 martie 2009, 20:52

Cat priveste legatura intre M.Sandu si Zambon, pe aici se barfeste ca prin filiera Zambon, s-au procurat****. Eu nu cred, dar multi cauta explicatii si atunci apar versiuni,scenarii, etc.

un roman (1 comentarii)  •  10 martie 2009, 21:03

frf in forma lui actuala trebuie desfintata. e o anomalie juridica. probabil politicienilor le este frica de voturile pierdute printr-o eventuala implicare. foarte trist!!!

zsigodya (16 comentarii)  •  10 martie 2009, 21:08

Ba, astia care va tot datzi timisoreni pe aici, vedetzi mai bine ce-i in curtea voastra, ca autoritatzile locale au dat „Poli” pe mana lui Zambon !
Vladea, rectorul din 1990-1993 al Politehnicii v-a lasat o echipa si un club ! Dar a fost eliminat pentru ca avea coloana vertebrala !
Urmasul lui (nu stiu cum il cheama pe maimutzoiul ala, dar l-am intalnit si stiu ca este doar un intrigant care era demn de falsurile prin care a ajuns rector !), omul lui Iliescu, nu numai ca a schimbat numele Universitatzii Tehnice Timisoara in varianta de azi, draga lui Ilici si dupa modelul bolsevik al celei de la Bukale, dar a si cedat controlul clubului catre mafiotzii din Primarie, care apoi au vandut totul catre Zambon !
Si nici nu avetzi marca pe denumirea clubului si pe emblema, din 1995-96, asa cum sustzinea intrigantul, ci avetzi inregistrarea la OSIM doar din 2006 ! (mai precis a fost inaintata in 2006 si atzi obtzinut-o in 2007 !)
Asa ca Zambon are dreptatea de partea lui, chiar daca voua nu va convine ! Iar elefantul de Ferentari va minte si va amana, ba doua luni, ba 6 luni, ba 1 an, ca pe el il apara opinia publica fotbalistica a Timisoarei de anchetele cu petrolul furat !

Alex (23 comentarii)  •  10 martie 2009, 21:23

Chiar credeti ca A. Kassai n-a stiut ce face cand i-a dat actele acelea lui zambon, desi nu avea dreptul?? Iar nesimtirea lui sandu nu are limite.. Toata lumea stie cine e si ce porcarii a facut, dar in loc sa recunoasca si sa incerce sa repare „greselile” flagrante, el face tot posibilul ca efectele lor sa se amplifice..

Garcea (1 comentarii)  •  10 martie 2009, 21:26

Urmarea logica ar fi propunerea catre CL Timisoara ca numitii Sandu Mircea si Kassai Adalbert sa fie declarati persona non-grata pentru municipiul Timisoara, pentru grave deservicii aduse orasului si imaginii acestuia in Europa.
P.S. Ce conducator de federatie de fotbal e ala care nu se sinchiseste ca la Bucuresti sau Dragasani evolueaza o echipa numita Politehnica Timisoara?

cornel (2 comentarii)  •  10 martie 2009, 21:41

Din pacate, nu e o situatie unica la noi in Romania, si cam face parte din specificul perioadei noastre de tranzitie, indiferent in ce plan se desfasoara: politic, economic, sport, educatie, sanatate, etc. Asa ca nu e de mirare. Provoaca sila!

Alex (23 comentarii)  •  10 martie 2009, 21:42

Draga,
Autoritatile locale au intr-adevar o mare vina ca i-au predat clubul unui personaj ca zambon, dar zambon a renuntat la echipa in momentul in care a incetat sa mai finanteze, a vandut unii jucatori si a fugit cu restul.. Gratie lui a. kassai, deci frf, zambon a primit in mod ilegal dreptul sa foloseasca numele de politehnica timisoara, desi echipa lui era la dragasani si nu mai avea nimic in comun cu Politehnica sau cu Timisoara!!! Oricine crede ca asa ceva e corect, poate fi numit pe buna dreptate „dezinformat, prost sau dobitoc”.. in legatura cu Universitatea te inseli.. In 1991 i s-a schimbat numele, prosteste, in Universitatea Tehnica, pentru ca in 1995 sa i se schimbe inapoi in Universitatea Politehnica, care era numele traditional, incepand cu Scoala Politehnica din 1920.. cu echipa s-a procedat evident gresit, pentru ca pe langa coruptia din primarie, la vremea aia nici nu prea erau bani in fotbal, doar la echipele „ministeriale”.. iancu are si el multe pacate, dar atat timp cat continua sa investeasca bkp prin el, nu prea i se poate reprosa nimic..

milici (440 comentarii)  •  10 martie 2009, 23:23

Compromisurile , acceptate deja de presa, din faza de constituire a FRF au creat acesti monstrii conform principiului-cine fura azi un ou (si nu-l pedepseste nimeni) maine…
Acum ASOCIATIA FAMILIALA (cu PROFIT…) FRF SRL a devenit stat in stat, conduce discretionar fara nici un control fotbalul pe drumul fara intoarcere.
Nu-si mai aduc aminte de notiuni ca sportivitate , fair play , spirit competitional.
Ce conteaza jucatorii,suporterii,finantatorii , totul e sa pice banul la greu , nimeni sa nu carteasca…
Arbitrii sunt dirijati , sanctiunile sunt dirijate , CLASAMENTUL e DIRIJAT.
Se lucreaza cu manusi , actele MURDARE sunt semnate de FUNCTIONARI MINORI , astfel ca STAFFUL pare curat.
Pentru credibilitate s-a adus sange tanar (Lupescu , Prunea ) mai contaminat decat cel vechi si s-a cumparat increderea FIFA.
Cinste mult hulitului MITICA DRAGOMIR (si aici totul e sub control Prunea si Lupescu il injura la greu si multi ii cred) ca incearca sa faca DREPTATE lui POLI.Greu de crezut ca va reusi ca altii au indicatii sa se opuna.
De partea lui Mitica avem numai DREPTATEA , cei mai buni SUPORTERI din frumoasa si rabdatoarea TIMISOARA si incercari timide ale ziaristilor.
JOS FRF SRL!
Lupta POLi lupta!

zsigodya (16 comentarii)  •  10 martie 2009, 23:24

Mey draghe,
Nu merge cu „renuntzari la echipa” si alte basme ! Lucrurile sunt clare juridic: echipa ce o avetzi voi e „Fulgeru” Bragadiru, transplantata la Timisoara, si nimeni nu poate schimba asta numai pentru ca asa avetzi voi chef si va suna mai bine la ureche !
Existau legi si regulamente si atunci, iar conform lor voi nu putetzi dovedi legatura intre „Poli” si „Fulgeru”, chiar daca vre-un elefant se da peste cap ! Ca Zambon a luat echipa si a plecat cu ea la subsuoara, asta-i prostia voastra…
Si nu-mi povesti tu mie cum i s-a schimbat numele „prosteste” Politehnicii, ca eu am fost acolo in anii aia si stiu foarte bine cum s-a facut totul ! Vladea a facut totul legal si gandit, dar a venit boul de la „Electro”, sluga lui Iliescu, a falsificat cu comunistii lui componentza consiliului care facea alegerea rectorului, si nici asa nu a scos destule voturi pentru a castiga ! Drept pentru care au falsificat ulterior procesul-verbal al sedintzei de alegeri si l-au scos pe bivolul komunist castigator cu 1 (un) vot ! Procesul-verbal exista si acum cu stersaturile de rigoare !
Iar prima lui masura luata a fost sa anuleze numele de model occidental „Universitatea Tehnica Timisoara” si sa ia numele ckackatului de Bukale, „Universitatea Politehnica”, care nume nu a avut nici o baza in istoria Timisoarei, pentru ca denumirea dupa preluarea puterii de catre comunistii lui Dej a fost „Institutul Politehnic”.
Ma mir ca nu vi-i rusine sa sustzinetzi ilicismele impuse in oras dupa 1992 ! Dar probabil si tu esti din grupul de bolsevici al lui Cartis si al Primariei, si vetzi primi ce meritatzi de la suporteri in 3 aprilie, cand se va vedea tot adevarul si nu vetzi mai putea mintzi…

kappa (69 comentarii)  •  10 martie 2009, 23:33

Fapt: secretarul FRF, Adalbert Kassai a semnat un document si a legalizat un fals.

Cam in ce fel se putea rezolva problema asta in mod normal ?

FRF se sesizeaza si il da afara pe Kassai pentru abuz in functie. Apoi trimite un act la forurile la care este afiliata si confirma abuzul mentionand ca a fost o gresala a unui angajat si ca a luat masuri.

In loc sa faca lumina, FRF a continuat sirul de nedreptati si Mircea Sandu este vinovat chiar daca poate nu a fost de vina initial.

Paul (4 comentarii)  •  11 martie 2009, 1:44

@zsigodya
Scoala Politehnica, Institutul Politehnic, Universitatea Politehnica… Ceea ce conteaza este numele traditional de Politehnica al institutiei respective, de la infiintare pina azi (cu exceptia perioadei „naive” de Universitatea Tehnica datorata nepotrivitului Vladea). Oricum, esti pe dinafara, Cartis nu a fost de la „Electro”…

Gabi TM (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 3:13

Domnilor oare in fotbal de ce nu se pot face doua federatii ca si in automobilism,interesti-va si o sa vedeti ca in Romania exista doua federatii de automobilism.Motivele ptr. care sa creat a doua federatie sunt cumva similare.

Gabi TM (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 3:14

Scuze ptr. greseala

un cititor (18 comentarii)  •  11 martie 2009, 10:05

Nu cred ca aveti dreptate…. In primul rand e oarecum normal ca un presedinte de federatie sa taie si sa spanzure pentru ca pana la urma se bucura de simpatia a cel putin 50%+1 din adunarea generala. In al 2 lea rand aici nu ar trebui sa fie vorba de simpatie sau de nesimpatie ci de dreptate….cred ca iancu alaturi de becali trebuie declarati PERSONA NON GRATA vorbesc mult prea mult si fac prea mult scandal in fotbabul din romania. Asa ca ati uitat ceva domnule Ovidiu poate ca Sandu se bazeaza pe faptele lui Iancu si ca el a facut fapte pentru care merita sa fie declarat PERSONA NON GRATA …..

Pantera MOV (9 comentarii)  •  11 martie 2009, 10:54

Unde joaca Poli Timisoara( alui zambon), pe ce teren in TMS???????????????????????

Rasturnica Ciprian (3 comentarii)  •  11 martie 2009, 11:13

Treaba romaneasca! Dupa 89 o tara intreaga a fost devalizata (n-are nimic de-a face cu valize sic!), peste noapte au aparut milionari si miliardari si toti au acceptat starea de fapt fara multa galagie. Asemenea tamtam ar fi fost normal daca lumea s-ar fi sesizat cum a ajuns de exemplu petrolul romanesc in mina unuia si altuia. Dar Poli Timisoara e mai importanta decit faptul ca o ceata de nemernici s-au infruptat din avutia nationala si acum cirmuiesc „democratia” romana dupa bunul plac, impartind sume considerabile gruparilor politice. Cit despre politicieni ca atare sa nu mai vorbim! Dupa razboi se vehicula in Germania un slogan : fiecare popor are conducrea pe care o merita!

jardel rapid (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 11:20

sa plece mafia din fotbal cu** (sandu dragomir becali borcea copos ……. sa lase fotbalu oamenilor care lau creat.***

ovıd (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 11:40

bravo nene . ai zis si dn ta o data cu curaj lucrurilor pe nume

Pantera MOV (9 comentarii)  •  11 martie 2009, 12:36

Si totusi, unde-i(cum ziceti voi adevarata Poli..) Poli Timisoara a lui zambon,unde joaca,unde se antreneaza???????? Am luat la rand toate terenurile din Tms, nici unde NIMENI NU STIA NIMIC !!!!!!

sevilla86 (6 comentarii)  •  11 martie 2009, 12:37

Numirea lui mitica dragomir,pe post de impaciuitor intre Poli si frf,si negociator la tas,este praf in ochi! O TEMPORIZARE A LA mircea sandu,pentru ca lucrurile vor ramine „CUM AM VORBIT”-ADICA ASA CUM SUNT ACUMA!

banateanul (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 12:43

In locul lui Iancu asi retrage echipa di FRF si as inscre echipa in campionatul SERBIEI sau UNGARIEI ca sa scapam de atatea sicane produse de echipele din Bucuresti care nu accepta concurenta.

flava (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 12:59

Pentru „zsigodya” (si altii ca el):
Mai lasa-ma cu textele astea. Ideea este simpla: Orasul Timisoara are o universitate care se numeste „Politehnica Timisoara” (sau cum vrei tu sa-i spui), iar aceasta universitate are un club de fotbal cu acelasi nume, acest club are o istorie (palmares), niste culori, un imn, etc. Deci conform acestui rationament firesc, plamaresul, culorile, etc, apartin de fapt orasului si nu pot fi luate de nimeni. Ca jucatorii sau sefii se schimba periodic, este normal. la momentul actual Poli este liderul de drept si de fapt in Romania de aproape jumatate de an cu punctele castigate pe teren. Restul e…can can…

flava (2 comentarii)  •  11 martie 2009, 13:07

Despre Sandu si federatia va spun atat:
„Errare humanum est sed perseverare diabolicum” !
A devenit diabolic si va trebui sa plateasca pentru faptele lui, este inadmisibil ca un oficial sa se comporte asa. Este clar ca pentru el sunt mai importante ambitiile lui prostesti si alte „manarii” decat interesele unui club (de fapt ale unui intreg oras), pe care de fapt el ar trebui sa le sustina.

Terente (8 comentarii)  •  11 martie 2009, 13:20

eI, CUM E DOMNULE iOANITOAIA? Cum e sa mai scrii un articol(fie el si pe blog) in care sa spuneti lucrurilor pe nume? Cam de multa vreme nu am mai vazut asta. E bine nu? Ideea e, cum de s-a intamplat asta? Ce anume v-a determinat? Sigur, e tzara in care toate lucrurile se fac pe fatza si evident chiar daca le-ati spus nu il afecteaza pe NASU cu nimic, dar totusi, ma roade intrebarea> Cum de ati ridicat tonul?

Gicu (1 comentarii)  •  11 martie 2009, 14:31

Onorabililor.
Transpirati degeaba, personajul MS este pus in fruntea FRF sa faca ce? sa apere ce si mai exact pe cine? sunt si alte intrebari de pus dar, indiferent cine este acolo acela trebuie sa apere PRINCIPII si nu interese.
Dece se trece cu atata usurinta peste lantul de erori ele federalilor condusi de MS, dece oamenii lui fac astfel de erori iar personajul in discutie dar si presa trec cu atata usurinta peste acestea, cand in orice inprejurare pentru acestea cineva trebuie sa dea socoteala, ori in cazul in discutie toti sunt bine mersi .
MS este platit sa apere fotbalul si interesele lui judecati cu totii in ce masura a facuto, el a cobora in cutotul alta zona, aceea in care probabil el se simte bine dar ea nu serveste scopului pentru care ele este investit.

Pantera MOV (9 comentarii)  •  11 martie 2009, 16:24

Totusi, chiar asa SECRET NATIONAL este ca nimeni nu vrea sa spuna UNDE JOACA SI SE ANTRENEAZA POLI TIMISOARA A LUI zambon ?!?!?!?!?!

zsigodya (16 comentarii)  •  11 martie 2009, 17:18

@flava, Paul
Numai pentru ametzitzii ca voi exista „idei simple”…
Politehnica (fosta „Scoala Politehnica” interbelica dupa modelul francez, fostul „Institut Politehnic” dupa modelul sovietic, fosta Universitatea Tehnica dupa modelul occidental, actualmente „Universitatea Politehnica” dupa preferintzele lui Iliescu, cel cu „Universitatea Lomonosov” facuta la Moskva…) a renuntzat in 1992 la clubul si la echipa de fotbal ce le tutela conform modelului sovietic, dupa ce a scos generatzii de fotbaliatori analfabetzi cu diplome de ingineri, care nu calcau cu anii pe la cursuri, dar aveau diplome ca si cei care-si rupeau hainele invatzand cu burta goala pana noaptea tarziu in Bibioteca Institutului.
Miscarea s-a facut in urma unei Legi a Sportului care trebuia sa puna ordine in lucruri. In loc sa punetzi ordine, atzi trimis echipa sa manance si sa doarma pe spezele Universitatzii Tehnice, la Cantina si Caminul „Expres”, in locul studentzilor adevaratzi, si atzi facut cafenea-bar VIOLA tot acolo… Mai departe Primaria Timisoarei, rectorul de dupa 1993, adunatura de „parintzi fondatori” *****, consiliile locale si mafiotzii venetici au pus fiecare umarul la disparitzia din Timisoara a clubului si la pierderea simbolurilor…

@Pantera MOV
„Poli” a voastra (sau a lui Zambon…) joaca la Bukale, pe terenul asociatziei sportive „Darmplast”, sau cam asa ceva… In liga a IV-a bukaleza…

Comentează