Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Criză şi la Cluj?

Pînă şi echipa campioană pare să fi schimbat placa: nu mai cumpără, vinde!

Cei care afirmă că efectele crizei mondiale se resimt şi la CFR sesizează că, spre deosebire de stagiunile anterioare, actuala campioană a redus la maximum transferurile. Dacă […]

joi, 8 ianuarie 2009, 7:23

Pînă şi echipa campioană pare să fi schimbat placa: nu mai cumpără, vinde!

Cei care afirmă că efectele crizei mondiale se resimt şi la CFR sesizează că, spre deosebire de stagiunile anterioare, actuala campioană a redus la maximum transferurile. Dacă altădată umplea vestiarul în intersezon, acum i-a luat doar pe Dario Flores, pe Paulo Frangipane şi pe Rade Veljovici. Primul de la River Plate, dar nu Buenos Aires, ci Montevideo, celălalt de la Belgrano, din liga a doua argentiniană, iar sîrbul de la Vozdovac, atacant şi golgeter, numai că adus şi el din eşalonul secund Nişte iluştri necunoscuţi.

Neaşteptat de puţin în raport cu obiceiul unei echipe care a şi fost numită, datorită importurilor masive, “legiunea străină” din Gruia. Adepţii ideii de mai sus invocă încă un argument cînd susţin că formaţia someşeană şi-a schimbat politica din cauza recesiunii. Ei remarcă faptul că, în loc să mai cumpere jucători, CFR CAUTĂ ÎN PREZENT SĂ VÎNDĂ CÎT MAI MULŢI. După ce s-a despărţit de Trică, umblă să-i dea pe Culio şi pe Dubarbier. Mai nou, şi pe Deac, pentru care negociază acum cu Vasluiul, unul dintre puţinele cluburi din Liga I care, alături de Timişoara, căci lui Marian Iancu i s-a deblocat recent un cont de 20 de milioane de euro, nu se plînge de bani.

În schimb, Arpad Paszkany şi Iuliu Mureşan resping ferm varianta amintită, sugerînd că nu lipsa banilor i-a determinat să procedeze aşa. Consideră că, dacă filosofia lor s-a dovedit o dată eficientă, se va mai dovedi o dată. Prin modul în care acţionează, conducătorii clujeni lasă să se înţeleagă că privesc fotbalul CA PE UN SPORT, DAR ŞI CA PE O AFACERE. Ca atare, după ce au reuşit să le confere anonimilor Culio şi Dubarbier statutul de vedete, par dispuşi să-i cedeze în cazul în care vor obţine preţurile dorite.

Pînă se vor lămuri în ce măsură Paszkany şi Mureşan au ori nu dreptate, suporterii campioanei trebuie să meargă pe mîna acestora. Nu doar că lotul CFR-ului, apreciază cei doi, nu va rămîne descoperit prin plecarea cîtorva titulari, dar Paszkany şi Mureşan sînt chiar persoanele care au contribuit hotărîtor, printr-o strategie înţeleaptă, la cucerirea titlului şi la cîştigarea Cupei României. Performanţă cu atît mai lăudabilă cu cît a fost realizată de o echipă care n-a spus nimic decenii de-a rîndul. FIREŞTE, ASEMENEA MANAGERI MERITĂ UN CEC ÎN ALB.

A surprins însă, şi nu în maniera cea mai plăcută, felul în care CFR Cluj a rezolvat problema antrenorului. Debarcîndu-l pe italianul Maurizio Trombetta, deşi anunţase că va continua colaborarea cu acesta, a apelat la cehul Duşan Uhrin, destituit deunăzi de Timişoara!!!! Bizară mişcare, ca să nu-i zicem altfel, inclusiv dacă judecăm că Uhrin jr. ŞI-A FĂCUT BINE TREABA PE MALUL BEGĂI. Atît că, pentru a beneficia de serviciile cehului, CFR va trebui să forţeze regulamentul în vigoare şi să recurgă la un artificiu, ştiţi din ce motive. Să pună un antrenor principal de formă, l-a şi desemnat pe Ales Jindra de la Banik Sokolov, şi el venit din liga a doua!, iar pe Duşan Uhrin să-l folosească pe post de consilier.

Nu-i exclus ca alegerea să se dovedească inspirată, întrucît Paszkany şi Mureşan au tras rareori în gol. Totodată însă, nu e uşor de înţeles de ce-a fost nevoie ca echipa campioană să angajeze un tehnician pe care tocmai l-a dat afară una dintre contracandidatele ei Nu cumva, ca să ne întoarcem de unde am pornit, din pricina banilor?

Comentarii (97)Adaugă comentariu

eusebiu camilar (20 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 19:37

Iar va legati de nimicuri ! CFR a transferat „ilustrii necunoscuti” si pana acum.. mici exceptii… Acesti „necunoscuti” au ajuns jucatori cautati in Europa… asa ca .. rabdare domnu’ Ioanitoaia… In plus, transferi jucatori multi pana formezi o echipa cat de cat.. apoi transferi doar jucatori pe posturile deficitare…

Nu pomeniti nimic de bombele lu’ Becali… adica jucatori adusi de la Buzau… alea da transferuri… Constat ca ranchiuna la adresa ardealului nu piere pe plaiurile mioritice ! Nu-i nimic… suportam asa cum am suportat toata mizeria din tara lu’ mitica zeci de ani ! Campionatu’ insa nu-l mai pupati …

Forza CFR ! Forza Poli !

Catalunya not in Spain (3 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 19:55

in mintea ta !! pe vremea cand se aduceau mai multi jucatori spuneai”” de ce se aduc straini, de ce ne trebuie asa de multi jucatori, jucatori second hand, romania are jucatori destui nu avem nevoie de straini…ect ect..!”
Acum o iei invers !!!!! esti penibil coane !!! FOARTE PENIBIL !

1q (7 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 20:06

cfr a renuntat la trombetta,asa cum a renuntat si la bergodi sau andone, neelegant ! pe de alta parte, trombetta a fost tot timpul doar un interimar,a fost adus in acest scop,a parut dupa meciurile cu roma si chelsea ca poate mai mult,dar l-au tras in jos meciurile din campionat.

uhrin nu a fost adus pt ca era mai ieftin,ci pt ca cfr-istii au sesizat o oportunitate (de a aduce un antrenor foarte apreciat) si s-au grabit sa n-o piarda. sa nu-l ia altii.

cfr-ul nu are nevoie de „bombe” pe piata transferurilor,pt ca oricum are un lot foarte bun.

„Paszkany şi Mureşan au tras rareori în gol.”
ei asta chiar e gogonata ! oliveira,prette,oberman,ruiz,dorsin,hirschfield…africanul ala adus de la beitar etc.

radu (27 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 20:08

nu sunt de acord. cfrul are oferte pentru jucatori dupa evolutia in europa, ceea ce nu era cazul anul trecut. cand exista oferte e normal sa se negocieze un pret bun. 3 achizitii in iarna mi se pare mai mult decat ok, avand in vedere ca virgula celelalte echipe mari nu aduc nimic. anul trecut au facut 4 achizitii majore (duba, peralta, dorsin, hirschfeld), pana acum fac 3. care e problema?

Chelbea (2 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 20:26

Ovidiu, de parca de restu am fi auzit pana sa ajunga la CFR 🙂

Grigorescu (10 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 20:33

NU

eerrr (4 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 21:39

ce clar e ca anumiti ziaristi din Bucuresti nu suporta CFR-ul si incearca sa le distruga imaginea cu fiecare ocazie. dar oricat ar incerca, suporterii isi dau seama de diferentele dintre Becali, Borcea sau Copos pe de o parte si conducatorii lui CFR pe de alta.

sportsaga.ro (51 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 21:45

Paskany are probleme mari pentru ca mari lui afaceri sunt in domeniul imobiliar. Si stim cu totii ce s-a intamplat cu piata aceasta.

gabone (16 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 22:10

dar de Steaua de ce nu zici ca e criza?dar de Rapid de ce nu zici ca e criza?

Bogdan D (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 22:12

Dle Ioanitoaia, cum puteti sa presupuneti ca CFR l-a luat pe Uhrin de la o contracandidata din pricina banilor, cand se stie ca Uhrin va avea cel mai mare salariu al unui antrenor in Romania (500.000 euro), pe cand debarcatul Trombetta avea 50.000? Sau cum puteti sa afirmati ca CFR tine mortis sa il vanda pe Dubarbier, cand Muresan a zis clar ca nu vrea sa-l lase sa plece, motiv pt care i-a stabilit pretul la 10 milioane?! Daca tinea mortis il lasa la 5 milioane si-l vindea. Pe Deac daca o sa-l vanda o sa faca asta asta pt ca oricum nu prea a prins echipa, indiferent cine a fost antrenor. Vorbiti despre cei 3 „ilustri necunoscuti” despre care spuneti ca i-a achizitionat CFR-ul… spuneti ce va spuneau Culio, Dubarbier, Pereira sau Tony cand au venit la Cluj? Lasa-ti-ma sa ghicesc: NIMIC! Deci care-i diferenta dintre CFR-ul de acum si cel din urma cu un an? Nu prea exista! Daca echipa nu a mai transferat jucatori pe banda rulanta exista un motiv clar: echipa este stabila, competitiva, si mai era nevoie de un fundas central bun, de un mijlocas de creatie si de un atacant! Exact asta au cumparat Paszkany si Muresan!

amnesiac0210 (44 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 22:38

pana acum a plecat trica, nu pt. ca ar fi avut CFR nevoie de bani (l-au lasat pe o suma modica tocmai pentru ca olteanul sa obtina un salariu mai mare), ci pentru ca nu era justificata plata unui salariu la nivelul celui oferit de famagushteri unui jucator de aproape 33 de ani. in rest nu a mai plecat nimeni pana acum. se vb de deac si vaslui. care-i problema? e chiar bine pt. jucator sa plece undeva unde sa si joace. culio – daca se ofera o suma buna pe el, care-i problema? galiassi la fel, postul lui e acoperit si a gafat (din pacate) mult in ultimele meciuri. asadar – CE probleme cu banii la CFR?
in rest a punctat foarte bine bogdan d ceva mai jos.
articol slab si nefundamentat.

TheGodafther (3 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 22:52

Mi-am dat cu parerea si la articolul trecut si o sa o spun si aici, chiar cu riscul de a ma repeta. Nu cred ca in acest moment CFR-ul trece printr-o criza. Din punctul meu de vedere are cel mai valoros si mai echilibrat lot din Liga 1 si este normal ca nu transfera jucatori doar de dragul artei. In legatura cu Trica, nu se poate spune ca s-a facut ceva super afacere cu el, CFR-ul nu a luat decat cateva sute de mii de euro pentru el. Iar Culio si Dubarbier vor pleca doar daca vor aparea oferte foarte bune atat pentru ei cat si pentru club (chiar Muresan a spus asta). Se incearca pastrarea normalitatii la Cluj si continuitatea cu aceasta echipa care a aratat ca stie si poate sa joace fotbal.

Andrei (1 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 22:53

Vasluiul nu are probleme cu banii pentru ca Adrian Porumboiu are afaceri in agricultura…zona neatinsa de criza pentru ca oamenii inca trebuie sa manance :). Cat despre CFR, analiza mi se pare incorecta din motive mentionate in comentariile anterioare. Criza si la Cluj? Da.

lu’ gabone (17 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 23:31

Citeste articolul de ieri. A spus si de Steaua, stai linistit. Oricum, va veni criza financiara, se vede la unele echipe, cu timpul se va vedea si la altele. Totusi, daca nu-i da pe Culio si Dubarbier, Cfr o sa ramana cu ei de bibelou, cum a facut Steaua ciobanului.
Si nu mai sariti cu gura pe ei ca se iau de ardeleni, n-are nimeni nimic cu ei, cel putin in articolul asta.
Oricum presa din Romania e de cacao, se da dupa cine vine cu banu, desi uneori are momentele ei.

@! traie (13 comentarii)  •  8 ianuarie 2009, 23:54

stim ca bucurestiului nu-i convine ca CFR a luat titlul si campionatul,dealtfel nici macar nu s-au deranjat conducatorii fotbalului romanesc sa vina la cluj sa le inmaneze medaliile de campion(l-au trimis pe kassai),asa incearca sa conteste si legalitatea lui Uhrin dar nu vad ca lacatus are al doilea contract cu steaua (daca e un singur contract atunci Dorinel a evoluat fara contract iar asta presupune ca nu avea drept sa ocupa loc pe banca tehnica ceea ce ar trebui sa atraga sanctiuni)asa incearca sa arunce cu noroi in jucatorii CFR-ului ca sunt de mana 3-a dar:ACESTI JUCATORI DE MANA 3-A A CASTIGAT CAMPIONATU,CUPA SI A FACUT MAI MULTE PUNCTE IN LIGA CA JUCATORII DE PRIMA MANA DE LA STEAUA CARE SUNT SI JUCATORI DE NATIONALA,poate la anul vom auzi ca VELJOVICI e golgeterul romaniei sau Flores e jucatorul anului .Referitor la criza de la CFr ei au vandut pana acum un singur jucator care nu acopera nici macar 10% din banii cheltuiti pe cumparari de jucatori asa ca nu vad de ce ar umbla neaparat sa vanda ,si daca chiar vroiau atunci nu stabileau un pret de 10 milioane pe Dubarbier si cu 4-5 il dadeau linistit

barabas (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 0:15

Domnule Ioanitoaia ai imbatrinit degeaba esti ziarist dupa ureche daca te documentai un pic aflai ca Frangipane nu vine de la Belgrano ci de la Deportivo Cali,Vozdovac e unul din acei sirbi componenti ai echipei de tineret din care a facut parte si Tosic si nu mai demult va intrebati de ce nu l-a luat Iancu pe Tosic acuma va intrebati de ce l-a luat Paszkany pe Vozdovac.Clujul il vinde pe Deac nu de bun.Daca CFR e in criza ,a cumparat 3 jucatori,cine a mai cumparat?nimeni nimic.Daca Uhrin e o solutie ieftina de ce are un contract de 500000?Cu banii aia lua 10 antrenori mioritici ,dar poate asta te roade.

Campioana CFR (12 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 1:40

Vesnicele cautari de nod in papura specifice dambovitei… fata de ce a scris barabas mai jos, ar mai fi de adaugat ca e normal sa vinzi 1-2 jucatori importanti daca primesti pe ei bani de multe ori suma care ai platit-o pe acestia, ca N-avea rost sa aduca mai multi jucatori decat cei necesari pt. a corecta minusurile, ca vor fi promovati 1-2 jucatori de la echipa a 2-a (ex. Traore), etc.

Sa nu uitam ca toate echipele din Liga 1 au desemnat CFR ca fiind adversara cea mai puternica! Cu cateva corecturi plus un antrenor F. BUN CARE CUNOASTE CAMPIONATUL ROMANESC (acesta e motivul!!), echipa nu va avea probleme in retur!!

Cautati crizele in alte parti! La Cluj n-avem!…

Horia (12 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 2:12

Gandire de Bucuresti. Managerii CFR-ului pur si simplu sunt cu capul pe umeri si se straduiesc sa fie eficienti, constructivi si sa rateze cat mai putin. Asta e tot.

trombetta (13 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 2:12

Plecarea lui Trombetta s-a facut discret. Fac pariu ca asa a fost intelegerea de la inceput. I-au oferit o sansa incredibila, aceea de a antrena in Champions League, dar i s-a cerut sa se retraga fara comentarii gen „Andone” atunci cand i se va cere. Ceea ce Trombetta a si facut. Cariera lui Trombetta a facut un pas mare inainte prin sansa oferita de CFR, iar italianul s-a retras cu eleganta. Multumim, Trombetta! Bine ai venit, Dusan! CFR e in criza doar de … 6 puncte.

visca catalunya lliure (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 5:25

privesti cam ciudat situatia nea Ioanitzoaia.. cate cluburi au facut investitzii la fel de inteligente ca CFR-ul? au adus no-name-uri care au ajuns la 4-5 mil de euro.. asta insemna strategie de marketing (bine-nteles, acompaniata de rezultate!) mi se pare absurd sa folosim termenul CRIZA la Cluj tinand cont de ultimele evenimente.. timpul va arata cine a avut dreptate, nu?

P.S. sunt suporter stelist dar nu m-am putut abtine de la un comment! articolul acesta a fost prea aberant 😀

fotbalfan (24 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 6:01

criza afecteaza pe toata lumea. mai ales stiind ca Paszkany avea in plan mai multe proiecte imobiliare. oricum, oamenii au capul pe umeri si cred ca vor face fta cu brio si acestei incercari. daca s-ar fi scaldat in bani poate aduceau jucatori mai scumpi. speram sa faca treaba si astia. despre vanzari: la un moment dat trebuie sa se si vanda, mai ales daca jucatorii nu ar mai putea progresa–vezi culio. dubarbier nu pleaca sub6-8 milioane. deac nu a demonstrat mare lucru, din pacate–paote cu noul antrenor ? hai CFR !

gugu (5 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 7:41

nu ma intereseaza deloc ce e cu frana, dar ioanitoaia are dreptate desi multi nu o recunosc. cand esti pe locul 6 cred k iti trebuie mai mult decat un antrenor, indiferent cate puncte te despart de locul 1. mai ales daca vinzi jucatorii importanti. nu ii poti inlocui cu altii din campionate net inferioare(ex uruguay liga 2 si jucator batran de 29 de ani pe care nu il poti revinde cu profit mare). in plus unul din sponsorii majori ai franei e trigranit o internationala de imobiliare: si stim cat valoreaza imobiliarele pe fondul crizei financiare actuale: vezi averea lui gigi scazuta de la 2,5 miliarde euro la 4-500 milioane. daca anii trecuti aduceau jucatori de 800.000-2milioane bucata is curios daca pe toti trei or fi platit macar 800.000 pe toti trei.

robi48 (8 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 9:58

D-le Ioanitoaia de ce nu scrieti de ce masinatii au fost in stare CFR si Clanul Becali ca sa puna mana pe Dusan Uhrin.Acum se vede ca Iancu avea dreptate si era bine informat.Dupa ce Uhrin a fost reinvestit in functie la Poli,a primit oferta de 500000 Euro de la CFR.Si omul a cedat.Ce s-au gindit fratii Becali ca din cluburile din Bucuresti nu mai iasa banii.Sunt praf.Au trecut cu arme si bagaje la CFR unde vor veni jucatori si se vor vinde cu profit,din care vor ciuguli si Clanul Becali.Acum vom vedea blaturi in retur,facute de jucatorii cu contracte la Giovani si Victor Becali.Asta nu a putut spune Marian Iancu cind la destituit pe Uhrin.Nu avea dovezi.Acum sunt evidente.

LUPU (47 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 10:18

criza dezvaluie adevaratele surse de bani: tot felul de golanii…care acum nu mai merg! asa ca hlujul, apeleaza si el la chelneri, portari de institutii si lacatusi-cofetari!

Adauga (2 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 10:23

clar ca si la cluj e criza, dar e mai dicreta 😉

Albu-Sibiu (95 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 11:42

E interesant domnule Ioanitoaia cum incepeti dvs sa scrieti despre Cluj. Ii aratati intr-adevar mai multa atentie acum, in ultima vreme, dar toate articolele au ton de ingrijorare. De ce?
Nu cred ca cineva de la Cluj a zis ca nu e criza acolo. Se stie doar ca si Paszkany e jucator pe „fosta” piata imobiliara, actual decedata. Ideea este insa ca CFR-ul are posibilitatea de a se autofinanta. Cand mai toate celelalte echipe tac malc de frica crizei, CFR-ul misca ceva pe piata transferurilor. Bine, rau, vom vedea. Culio poate fi vandut deoarece 4 milioane (suma vehiculata) nu e tocmai un pret incorect. Cat despre Dubarbier, umbla oare sa-l vanda? Lazio a oferit 3 milioane. In vremuri de criza poate l-ar fi dat. Insa ei tin la pret. Sa fie joc la cacialma? Nu cred… 9-10 milioane pt un jucator din campionatul nostru ar insemna un nou record. De ce nu l-ar da?
Acesti necunoscuti sunt precum actualii fosti necunoscuti ai CFR-ului, cei cu care au luat campionatul. Daca nu ati auzit dvs de ei asta nu inseamna ca sunt obligatoriu „carpeli”. CFR-ul joaca foarte bine pe piata impresarilor si a scouterilor. Se foloseste de informatii si, de regula, 2 din 3 jucatori adusi confirma, un procent foarte bun pt campionatul nostru…
Numirea lui Uhrin e iarasi o miscare inteleapta. Cu ce era lotul Timisoarei mai bun decat al Clujului? Evolutia din campionat si punctele adunate de unii si altii spun insa altceva. Iancu, cel atat de linistit financiar a gresit flagrant jignind omul cel mai integru din fotbalul nostru. Urmariti acum cu atentie colaborarea dintre Uhrin si Paszkany.

anti GSP (81 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 11:49

In schimb, fenteaza regulamentele.

De ce nu comentati nimik?

Daca antrenorul ceh ajungea in Ghencea cu aceiasi reteta, scandalul era total. Ziare, TV bloguri erau pline.

Dar, CFR-ul, adevarata echipa care fenteaza regulamentele, este privilegiata.

Pacat… si de CFR si de GSP

Ogica (14 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 13:26

@Anti-GSP
Esti simpatic baiete ! Pai daca cei de la Cluj fenteaza regulamentele, atunci ilustrul vostru conducator ce face ?!? De cand a intrat in era Becali, principala preocupare a Stelei e sa fenteze regulamentele (vezi cazul Neaga, valiza dar si alte multe ‘smecherii’). Mai bine te-ai uita in propria ograda inainte de a te preocupa de capra vecinului. Ar trebui sa spun OAIE ?!?

anti GSP (81 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 14:05

pt. Ogica

Oare mai e nevoie sa comentez.
Daca spui Ogica… spui TOTUL.

Ogica (14 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 14:14

@Anti-GSP
Problema e ca Ogica e o gluma, pe cand treaba cu oile la Steaua e cat se poate de serioasa.

BABILONUL IMOBILIAR (9 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 14:39

Uhrin a dovedit ca e profesionist, oriunde a fost. Si la Timisoara, doar (in fapt!…) a terminat pe locul 1 !…

Asta nu inseamna ca succesul ii va fi garantat si la CFR. Nu e prea placut sa stai la toate meciurile din Cupa si Campionat…in tribune. Poate fi un impediment; daca astea-s regulamentele inepte ale FRF…

Sunt vremuri de criza, nu mai se „arunca” nimeni nu milioanele de EUR…Nici in Capitala, nici in provincie. Dar, 500.000 EUR nu e un salariu mic, nici pentru Uhrin.

Oricum, va fi un retur de campionat aprig disputat. Frumos ar fi sa fie si spectacol, nu doar incrancenare si/sau mizerii (in teren, in afara, in presa scrisa ori audio-vizuala…). Fara spectacol, fotbalul nu e…fotbal, nu are farmec!

zsigodya (16 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 14:53

****
Ca sa stii si dumneata, daca unui angajat al unei firme (fie el si Uhrin jr. la F.C. Fulgeru Bragadiru Timisoara S.A.) i se anuleaza contractul de munca (adica este demis…) si apoi vin analfabetii din FRF SA-I INTERZICA SA LUCREZE timp de jumatate de an sau cat o fi, asta-i INCALCAREA DREPTULUI MUNCII, conform legislatiei romanesti in vigoare si conform legislatiei europene ce supervizeaza legalitatea in Romania, membra a UE ! Asa ca p*r*o*s*t*a*n*i*i din FRF si LPF sa se pregateasca de sanctiuni penale si pe linia asta, ca pe linia valizelor si brichetelor deja stie DNA-ul ce-au facut.

belzie (16 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 15:19

are dreptate d-ul ioanitoaia,nu e normal sa spui ca ramane trombeta si apoi sa aduci alt antrenor asa pur si simplu.trebuia cam inainte de ultima etapa sa inceapa sa se injure intre ei pe la tv si prin ziare,muresan sa zica de trombeta ca a trantit meciul cu steaua si trombeta la randul lui sa spuna ca nu e platit de 3 luni dupa care sa se mai injure un pic sa aiba si „ziaristi” o paine de mancare.
poate o sa ganditi de 2 ori cand veti mai scrie urmatorul articol,sau macar o data

valentin (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 15:26

Domnule Ioanitoaia,de ce nu ati vindut azi ziarul separat,asa cum ati facut cu celelalte doua DVD?Este prima data,de cand echipa dumneavoastra a preluat ziarul,cind nu v-am cumparat.

codrinmc (9 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 16:01

Cu siguranta exista criza si la Cluj, e criza mondiala (asta include si Ardealul). De vazut este daca va avea vreun efect in evolutia echipei.

anti GSP (81 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 16:20

pt. Ogica

Problema cu Ogica nu e o gluma.
A facut parnaie ca a incercat sa insele statul.
Ca si CFR-ul in aceste momente.

Dangauanu (57 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 16:45

domnu Ioanitaia
din cauza banilor-da-deoarece Trombeta avea 60 mii euro iar Uhrin va avea 500 mii euro!
de data asta nu va inteleg!

apropo: ce-i rau ca CFR l-a luat pe Uhrin?
doar e mai bun decit Trombetta!

si inca ceva?
oare care e diferenta intre Lacatus care a fost readus la steaua si Uhrin-din punct de vedere la regulamentului Ligii1?
o sa spuneti ca Laca a fost readus-si asa va fi si cu Dorinel peste 2 luni!
probabil-oricum nu e corect!

zsigodya (16 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 17:23

Revin cu clarificari:
Totul va dura, cu regulamentul in vigoare, pana unul dintre antrenorii demisi va da in judecata FRF-ul la o instanta civila !
Apoi: ADIO ARME !…

anti GSP (81 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 19:01

pt. zsigodya

In principiu aveti dreptate. Un om DEMIS, se poate angaja oriunde.

Dar nu aveti dreptate in urmatorul sens:
La fiecare loc de munca exista un regulament de ordine interioare (cititi regulamentul de functionare al LPF sau FRF, iar acest regulament a fost votat si aprobat). La inceputul acestui sezon CFR a fost de acord cu acest regulament. Daca nu era, nu trebuia sa participe la joc.

Aici este eroarea dvs.

Antrenorul ceh se poate angaja oriunde, dar nu poate fi primit de echipele din liga I, pt. ca se incalca un regulament. Exceptie face CFR, echipa care fura permanent dar se vaita cand e dezavantajata.

Dar la noi se poate intampla orice. Tariceanu nu respecta o LEGE (cea a maririi salariilor profesorilor)… sa mai continui ?

Corect ar fi ca peste tot sa se respecte REGULAMENTELE si LEGILE 9bune sau rele, daca ne convin sau nu).

lulu (14 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 19:40

nene ioanitoaia albu din sibiu scrie mult mai bine decat matale .iti sugerez sa te retragi ai ajuns la o varsta

cosmin (1 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 20:52

ciudat rationament: semn al crizei e demiterea unui antrenor de 50 k pe sezon si aducerea unuia de 500. e aberant sa sustina cineva ca la cluj nu e criza, dar nici argumentatia dvs. nu sta de data asta in nicun fel in picioare.

zsigodya (16 comentarii)  •  9 ianuarie 2009, 22:44

pentru „anti GSP”:

„La fiecare loc de munca exista un regulament de ordine interioare (cititi regulamentul de functionare al LPF sau FRF, iar acest regulament a fost votat si aprobat)”.
Nu sunt de acord cu dumneavoastra. Nu este „Regulament de ordine interioara”, pentru ca acela este IN CADRUL cluburilor (ca societati comerciale independente). Va referiti la regulamente ale unor asociatii (in speta FRF si LPF) care incalca legislatia (din prostia conducatorilor si a asa-zisilor juristi ai lor).
De vreme ce incalca legislatia, NU SUNT LEGALE !
Si (ma repet), totul va dura pana la darea in judecata a asociatiilor de catre cineva afectat (sa vedem cine-i primul…).

„Antrenorul ceh se poate angaja oriunde, dar nu poate fi primit de echipele din liga I, pt. ca se incalca un regulament.”
Ce ar fi fost daca in regulament s-ar fi stipulat ca un antrenor care a antrenat toamna in seria a II-a a diviziei B nu ar mai avea dreptul sa antreneze in primavara in aceeasi serie, ci doar in seria I-a ?… Nu era tot INCALCAREA DREPTULUI MUNCII, pe baze geografice ? Orice aberatii stabilesc astia de la FRF si LPF sunt legale daca au fost votate de toti membrii ? Daca puscariasii (viitorii colegi de celula ai ciobanului) fac o asociatie si voteaza ca au voie lunea in oras, inseamna ca li se va si da drumul la plimbare ?

„Exceptie face CFR, echipa care fura permanent dar se vaita cand e dezavantajata.”
Am vazut cum „fura” CFR: de un an incoace, este arbitrata pe teren propriu de parca ar juca in deplasare, iar vizitatoarele ei (platite de cioban ca s-o incurce) sunt arbitrate conform regulamentului din Uzbekistan. Numai Lupescu stie secretul unor astfel de arbitraje… cu portbagajul plin de branza si de lana…

TimisoaraFan. (5 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 1:42

De ce mi-ati sters comentul , referitor la Uhrin si Iancu , ce am postat am discutat cu cineva din interiorul clubului F.C.Timisoara . nu cred ca am lezat pe nimeni in acest caz . Cu respect .

bogdan (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 3:09

ce bine ca nu e si in anglia presa ca si in romania. probabil ca si manchester united e afectata de criza financiara cand cumpara un jucator care deabea a apucat sa joace in serbia(jucatorul adus impreuna cu tosic)sau chiar si un jucator de liga a doua. un alt exemplu e arsenal care a cumparat jucatori din campionate mici, jucatori necunoscuti si care au ajuns sa aiba cote uimitoare. spuneati ca cei de la cfr gandesc totul si ca pe o afacere…credeti ca e cineva care nu o gandeste si ca pe o afacere?

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 6:40

Daca este criza financiara, inseamna sa nu mai investim in fotbal? Investesti mai putin dar continui sa imbunatatesti mersul echipei. Daca vinzi si nu investesti, asta inseamna ca te intereseaza numai banii adusi din fotbal. Deci, fiecare club din Romania face ce vrea dar, nu va fi un progres pentru fotbalul de club si, cu atat mai mult pentru fotbalul echipei Nationale.
Hai Steaua ! Hai Romania !

bb (294 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 8:54

Nea Ovidiu ? Lasatii in pace. Nu ne intereseaza aceasta echipa. Peste un an, doi, nu mai auzim de ei. Nu merita sa apara as des pe prima pagina.

mido (2 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 9:09

nea’ Ovidiu, de data asta ai dat cu bata-n balta …:)

eu (5 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 11:30

culmea e ca nu ati scris nmic despre „cunoscutii” :
KOLASINAC(probabil cel mai talentat, pacat ca s-a accidentat grav prematur), PANIN,DAN FLORIN, TILINCA,MIJIN, BRUNCEVIC,SANDBERG, D. MITU,PEDRO OLIVEIRA, DIDI, TONY, SEMEDO, DANI,FABBIANI,DUBARBIER,CULIO SI MULTI MULTI ALTII…
VOI, ZIARISTII, NU-I CUNOASTETI NICI MACAR PE ALCANTARA SAU PRETTE…
IL CONTESTATI PE SIXTO
NUMAI DE MAGARII VA OCUPATI!
IULIU MURESAN A SPUS CLAR: NU ADUCEM VEDETE, FABRICAM VEDETE!
***

un cititor (4 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 12:07

Pai, Trigranitul lui Paszkany si-a redus activitatea , imobiliarele nu mai merg………. OARE NU ESTE AFECTAT SI PASZKANY de criza???? – Este AFECTAT, numai ca inca mai supravietuieste cu banii de la UEFA iar daca vinde 1-2 jucatori si-a asigurat bugetul pe cel putin 1 an

anti GSP (81 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 13:00

pt. zsigodya

Nu vreau sa intru in polemica cu dvs.
Cautati noduri in papura.

Imi permit doar sa va intreb:
Acest regulament (prost sau bun, nu conteaza) era in vigoare la inceputul sezonului? Raspuns corect DA.
Daca CFR, nu era de acord cu el de ce n-a protestat atunci. Regulile unui joc nu se schimba si nu se comnteaza in timpul jocului.
Acum este OBLIGATA sa respecte regulile jocului.

Cat despre antrenorul ceh, acesta putea solicita sa se angajeze oriunde. CFR-ul nu trebuia sa-l primeasca; desi datele problemele sunt altele: CFR-ul l-a contactat si a cautat „portite si chichite”

Iar despre Becali, sunteti total dezinformat si rautacios. El se afla in fata unui proces unde va trebui sa demonstreze ca motivarea financiara a unei echipe nu este mita ***

In rest toate bune si mult respect, si mai multa cinste si corectitudine

Comentează