Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Criză şi la Cluj?

Pînă şi echipa campioană pare să fi schimbat placa: nu mai cumpără, vinde!

Cei care afirmă că efectele crizei mondiale se resimt şi la CFR sesizează că, spre deosebire de stagiunile anterioare, actuala campioană a redus la maximum transferurile. Dacă […]

joi, 8 ianuarie 2009, 7:23

Pînă şi echipa campioană pare să fi schimbat placa: nu mai cumpără, vinde!

Cei care afirmă că efectele crizei mondiale se resimt şi la CFR sesizează că, spre deosebire de stagiunile anterioare, actuala campioană a redus la maximum transferurile. Dacă altădată umplea vestiarul în intersezon, acum i-a luat doar pe Dario Flores, pe Paulo Frangipane şi pe Rade Veljovici. Primul de la River Plate, dar nu Buenos Aires, ci Montevideo, celălalt de la Belgrano, din liga a doua argentiniană, iar sîrbul de la Vozdovac, atacant şi golgeter, numai că adus şi el din eşalonul secund Nişte iluştri necunoscuţi.

Neaşteptat de puţin în raport cu obiceiul unei echipe care a şi fost numită, datorită importurilor masive, “legiunea străină” din Gruia. Adepţii ideii de mai sus invocă încă un argument cînd susţin că formaţia someşeană şi-a schimbat politica din cauza recesiunii. Ei remarcă faptul că, în loc să mai cumpere jucători, CFR CAUTĂ ÎN PREZENT SĂ VÎNDĂ CÎT MAI MULŢI. După ce s-a despărţit de Trică, umblă să-i dea pe Culio şi pe Dubarbier. Mai nou, şi pe Deac, pentru care negociază acum cu Vasluiul, unul dintre puţinele cluburi din Liga I care, alături de Timişoara, căci lui Marian Iancu i s-a deblocat recent un cont de 20 de milioane de euro, nu se plînge de bani.

În schimb, Arpad Paszkany şi Iuliu Mureşan resping ferm varianta amintită, sugerînd că nu lipsa banilor i-a determinat să procedeze aşa. Consideră că, dacă filosofia lor s-a dovedit o dată eficientă, se va mai dovedi o dată. Prin modul în care acţionează, conducătorii clujeni lasă să se înţeleagă că privesc fotbalul CA PE UN SPORT, DAR ŞI CA PE O AFACERE. Ca atare, după ce au reuşit să le confere anonimilor Culio şi Dubarbier statutul de vedete, par dispuşi să-i cedeze în cazul în care vor obţine preţurile dorite.

Pînă se vor lămuri în ce măsură Paszkany şi Mureşan au ori nu dreptate, suporterii campioanei trebuie să meargă pe mîna acestora. Nu doar că lotul CFR-ului, apreciază cei doi, nu va rămîne descoperit prin plecarea cîtorva titulari, dar Paszkany şi Mureşan sînt chiar persoanele care au contribuit hotărîtor, printr-o strategie înţeleaptă, la cucerirea titlului şi la cîştigarea Cupei României. Performanţă cu atît mai lăudabilă cu cît a fost realizată de o echipă care n-a spus nimic decenii de-a rîndul. FIREŞTE, ASEMENEA MANAGERI MERITĂ UN CEC ÎN ALB.

A surprins însă, şi nu în maniera cea mai plăcută, felul în care CFR Cluj a rezolvat problema antrenorului. Debarcîndu-l pe italianul Maurizio Trombetta, deşi anunţase că va continua colaborarea cu acesta, a apelat la cehul Duşan Uhrin, destituit deunăzi de Timişoara!!!! Bizară mişcare, ca să nu-i zicem altfel, inclusiv dacă judecăm că Uhrin jr. ŞI-A FĂCUT BINE TREABA PE MALUL BEGĂI. Atît că, pentru a beneficia de serviciile cehului, CFR va trebui să forţeze regulamentul în vigoare şi să recurgă la un artificiu, ştiţi din ce motive. Să pună un antrenor principal de formă, l-a şi desemnat pe Ales Jindra de la Banik Sokolov, şi el venit din liga a doua!, iar pe Duşan Uhrin să-l folosească pe post de consilier.

Nu-i exclus ca alegerea să se dovedească inspirată, întrucît Paszkany şi Mureşan au tras rareori în gol. Totodată însă, nu e uşor de înţeles de ce-a fost nevoie ca echipa campioană să angajeze un tehnician pe care tocmai l-a dat afară una dintre contracandidatele ei Nu cumva, ca să ne întoarcem de unde am pornit, din pricina banilor?

Comentarii (97)Adaugă comentariu

Vox (36 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 15:37

Da, se pare ca aveti dreptate d.p.d.v. al transferurilor, primul nu l-am vazut si nu ma pronunt, al doilea daca nu a fost profesionist pana la 29 de ani, ma indoiesc ca renaste, iar al treilea e petarda.

tepes (7 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 15:48

este logic sa nu mai faci importuri masive la cluj atat timp cat echipa merge bine, stadionul este arhiplin la meciurile importante si cred ca o medie de peste 6-7000 in rest. deci treaba merge atat pe plan sportiv cat si economic.
multi mdintre jucatorii buni au fost candva „ilustrii necunoscuti’ asa ca…, depinde de niste profesinisti sa-i aduca pe prima pagina.
PS jucatorii de la unirea urziceni erau aproape pierduti, sub mana unor profesionisti au devenit aproape vedete.
deci, se poate. mai bine cumperi ieftin si cu cap, iar cu munca sa ridici cota, decat sa faci transferurile proaste ca la steaua, unde ai vandut sub pretul de achizitie.
as vrea sa vad ca CFR sa cumpere si din esalonul secund national, asta ar insemna ca avem un fotbal sanatos, dar asta e alta poveste. aici trebuie o conducere profesionista, ceea ce ne lipseste.
va salut

ionut (1 comentarii)  •  10 ianuarie 2009, 20:56

Comentariul este de doi bani, pentru ca si Culio si Dubarbier erau la momentul in care au fost adusi tot niste celebrii necunoscuti si pana la urma au confirmat . Clujul procedeaza similar, inclusiv la capitolul antrenori, unde se pare ca de data aceasta chiar si-au audus atrenor .
Nea Ovidiu, esti jalnic .

ion (6 comentarii)  •  11 ianuarie 2009, 1:06

Tocmai ca nu este nici o criza la CFR.Isi fac o formatie beton,o sa vedeti?
***

Moromete (2 comentarii)  •  11 ianuarie 2009, 6:11

In trecut am lucrat la o pravalie cu care am semnat un contract ce avea o clauza de confidentialitate conform careia nu puteam pleca de la ei catre alta pravalie ce activa in acelasi domeniu.

Contractul a fost revizuit prin 2004 pentru ca nu mai era in concordanta cu legislatia in vigoare: clauza incalca dreptul muncii.

Cred ca stimabilii care au facut regulile sunt incompetenti.

Felicitari celor de la Cluj pentru:

1.ce au aratat in CL
2.ca au facut un stadion si un sistem
3.ca au construit o echipa din anonimi
4.nu folosesc valize ci propozitii articulate
5.pentru ca releva incompeta celor de la FRF
6.ca ofera un exemplu decent intr-o tara indecenta

Ciocan Ion (7 comentarii)  •  11 ianuarie 2009, 8:01

Dati va rog mai multe stiri despre UNIVERSITATEA CRAIOVA,campioana sufletelor noastre va rog in numele unui grup de romani din Cana da si Québec.Mai lasati echipele din Bucuresti macar o perioada,va multumim.Je vous remercie beaucoup.Bonne journée.

calin (20 comentarii)  •  11 ianuarie 2009, 16:47

Conducatorii echipei CFR Cluj sunt profund imorali. Colaboreaza cu cei mai corupti oameni din fotbalul romanesc, Victor si Ioan Becali, au facut oferta lui Uhrin care era sub contract cu Poli, au pile la Mircea Sandu si beneficiaza de arbitraje incredibil de favorabile. Nu o sa mai ia niciodata campionatul in Romania, si-au dat arama pe fatza si le doresc ce ii doreste Mititelu lui Andrei Ionescu.

Albu-Sibiu (95 comentarii)  •  12 ianuarie 2009, 11:45

Intr-adevar criza la Cluj domnule Ioanitoaia. Ce parere aveti despre cele 4 transferuri pana acum? Cate au facut celelalte cluburi? Tactica CFR e simpla: aducem 20 de jucatori, nu-i supralicitam, ii testam zdravan, 10 confirma si asa are echipa. Iar cei care confirma au valoare de cate 6-7 ori mai mare decat s-a dat pe ei. Poate pt dvs e specula mica dar, in vremuri de tranzitie (chiar si fotbalistica) asa intri in lumea celor bogati (si aici nu ma refer la cluburile sarantocilor din Romania).

Sire (25 comentarii)  •  12 ianuarie 2009, 13:20

ce criza prietene e la Cluj? ai auzit ce salar are nenea Uhrin? si, totusi, cred ca este echipa cu cele mai multe transferuri in aceasta pauza…trezirea!!!!

CFRRR (15 comentarii)  •  12 ianuarie 2009, 13:22

Daca la 4 jucatori transferati plus mai multi antrenori transferati (printre care si Uhrin) e criza ce va fi cand va fi bine!! Scoateti articolul cat mai repede de aici ca o sa intrati in criza de credibilitate mister Ovidiu.

Mike (4 comentarii)  •  12 ianuarie 2009, 15:13

Chiar nu inteleg de ce ar cumpara mai mult de 4 jucatori 😕

io (2 comentarii)  •  13 ianuarie 2009, 7:22

da, nea’ Ovidiu, e criza, stai linistit !

Manolo (A.) (1 comentarii)  •  13 ianuarie 2009, 14:43

Foarte slab comentariu… Mult sub nota (oricum modesta) a domnului Ioanitoaia. *** Daca venea Uhrin la steluta era mai bine? Era ok regulamentul? cand au aprut jenantii Elton, Andrey Nazario Afonso, Pedriel, Toja, Szekely… au fost anuntati cu surle si trambite in deschiderea ziarului de parca ar fi venit niste galactici…
Ei erau jena lumii! La fel e si Lacatus! (cum a fost si Hagi, Balint sau Munteanu). Se va dovedi… In loc sa ne bucuram ca va creste nivelul campionatului cu un antrenor excelent (mult peste „umflatul” Lucescu jr.) ne apucam sa promovam nulitati in antrenorat ca Balint, Lacatus, Mircea Radulescu, Hagi etc… Si sa inventam o criza la cel mai echilibrat (financiar si administrativ) club din Liga1 in timp ce Steaua, Rapid, Iasi .. . sunt in colaps, mimeaza performanta si se zbat in mediocritate. Clujul si Uhrin o sa le dea peste nas aceastor **** jenante de bucuresteni-munteni-oleteni (cei care, de altfel, conduc tara alaturi de moldoveni dupa revolutie – si se vede cu ce rezultate morale, ce performanta…

sebi (274 comentarii)  •  13 ianuarie 2009, 15:57

Un articol foarte slab, in dulcele stil clasic al domnului Ioanitoaia, la mare concurenta cu cel al unui student din anul I la jurnalistica.

anti GSP (81 comentarii)  •  13 ianuarie 2009, 18:56

pt. Manolo (A.)

Vreau doar sa-ti aduci aminte de jenantele meciuri din returul trecut: Dinamo – cfr si cfr – RAPID.

Prin acest tip de meciuri trucate (prin retragerea adversarului) , mult mai grav decat celebrul caz valiza, nu va creste niciodata nivelul fotbalului.

Inainte de a scoate perle… gandeste

CFRRR (15 comentarii)  •  14 ianuarie 2009, 7:23

Pt.nr 65,anti gsp,***zici meciuri trucate ale CFR-ului cu mari forte europene ca dinamo si rapid !!?? CFR-ul bate la pas tot Bucurestiul,diferenta de valoare se vede clar,in special cand se iese in Europa,acolo nu mai tine cu valiza&bricheta. ***

anti GSP (81 comentarii)  •  14 ianuarie 2009, 10:54

pt. rârâitul sai bâlbâitul cfrrrrrrrrrrrr

Imi place aroganta ta. Incepi sa semeni cu noi: CAPITALISTII. Dar… mai e mult pana departe
În altă ordine de idei, nu este nici o concordanta intre spusele tale si realitate.
Afirmi cu tarie ca:”CFR-ul bate la pas tot Bucurestiul”.
Intrebari: Iti mai aduci aminte (doamna) de cand n-a mai batut cfr-ul(cu litere mici) STEAUA (cu majuscule)?
Cu o singura exceptie, cand chiar că cfr-ul a batut la pas, a fost meciul cfr – DINAMO in acest sezon. In rest, cu exceptia meciurilor TRUCATE, DINAMO – cfr si cfr RAPID, nu-mi amintesc de alte succese.

csongi (25 comentarii)  •  14 ianuarie 2009, 17:23

Nea Ovi, ai cam dat-o in bara cu asta.

amnesiac0210 (44 comentarii)  •  14 ianuarie 2009, 18:51

@ #67
lasand micile rautati la o parte, stimabile, poate ai sa-mi dai dreptate cand spun ca lotul CFR’ului este, probabil, cel mai bun din tara, sau pe aproape. prestatia din grupele CL, chiar daca nu foarte eficienta dpdv al rezultatelor efective (i.e., puncte), a fost multumitoare spre buna in teren, ceea ce, pentru o echipa din romania, nu e tocmai de lepadat.
Nu cred ca se pune problema ca o echipa din liga 1 sa defileze in campionat, oricare ar fi ea, deci e inevitabil sa prinzi meciuri mai bune ca si prestatii nu foarte reusite, lucru valabil inclusiv pt. steaua ta, cu majuscule sau fara. iti mai spun eu un meci bun al CFR-ului din acest tur – cel cu urziceniul, cam primul meci pierdut de unirea la care petrescu si mm n-au facut spume pe tema arbitrajului. nici cu arges n-am jucat rau, iar penescu o trebuit sa-si inghita propriile laturi deversate inaintea meciului referitoare la „furtul pe fata” de care era „sigur” ca va avea parte. am avut si meciuri cu probleme de arbitraj (nu voite anti-CFR, dar s-a intamplat sa pierdem puncte pe mana fluierasilor – rapid, otelul, printre altele), ghinioane (cu rapid, otelul, brasov, timisoara) ca si meciuri slabe, in care meritam sa pierdem (vaslui, pandurii), sau meciuri slabe in care meritam sa pierdem dar, cu un pic de noroc, am scos cate un punct (iasi, craiova). nimic iesit din comun, nici vorba de curente favorabile de arbitraj in favoarea noastra.

reecky (1 comentarii)  •  14 ianuarie 2009, 23:48

Nea’ Ovi nu cred ca atat uhrin, sau balint rezista pana la finalul sezonului la cele 2 echipe

Remus (29 comentarii)  •  15 ianuarie 2009, 6:38

nea Ovidiu, esti cam depasit, sorry dar campania de transferuri nu e incheiata. Eu cred ca-i mai corect sa se vorbeasca la sfarsit… Astept sa va aud atunci!

cz (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2009, 7:31

@anti GSP: ia-o usor, suporterule ! ai nevoie sa-ti fie reimprospatata memoria cu meciuri “memorabile” de-ale stelei ? cum a castigat cu rapidul?–bricheta, cu ceahlaul?–arbitrii, cu craiova–tur-blat–retur–arbitrii, cu vasluiul?–nu e prima oara, cumparat jucatori, cu mioveniul–blat pe fata, cu bistrita–asa, un 3-0 pac,pac–blatulet, cu farul ?–numai blaturi(si anul trecut si anul asta si anii trecuti), cu otelul–blat, cu gloria buzau ? — blat, cu CFR–arbitrul tudor iti spune ceva ?
nu zice nimeni ca astia de la CFR sunt sfinti insa nici nu sufera comparatie cu steaua! sa mai amintim de meciurile jenante din Ch. L. ? astept sa-mi raspunzi. pa,pa.

cosmin (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2009, 17:05

pt anti gsp
neconcordanta de care vorbesti esti incapabil s-o argumentezi in mod real. tot ce spui e impresia ta.
in plus, faptul ca scrii cu litere mici cfr te descalifica din start ca interlocutor, e genul de atitudine a unui fanatic fara pic de ratiune.ce sa mai vorbesc despre faptul ca(,) consideri aroganta o calitate. esti zero taiat in 4, amice.

eusebiu camilar (20 comentarii)  •  16 ianuarie 2009, 19:47

da domle,

singura echipa din liga 1 care a adus jucatori… e in criza… In schimb steaua care vinde tot… e „favorita”..

****

nelone (10 comentarii)  •  17 ianuarie 2009, 19:31

as vrea sa fiti si voi gsp tv si ziar in criza sa simtiti si voi presa efectele crizei ca prea ne intoxicati cu steaua ca pleaca radoi si ca suporterii plang si ca a venit lacatus aaaa si am vazut suporterul stelei care plangea un supr ponderal de la gradinita dlor va mai bateti mult joc de noi ?

nelone (10 comentarii)  •  17 ianuarie 2009, 19:32

sunt sigur ca mesajul de mai jos va fi sters multumesc

nelone (10 comentarii)  •  18 ianuarie 2009, 16:06

multumesc dlor ca a-ti acceptat mesajele mele si va spun ca sunt adeptul echidistantei al bunului simt al educatiei si orce exces ma deranjeaza ,ma scarbeste pana la a-mi pierde eu bunul simt multumesc

fabregas (26 comentarii)  •  18 ianuarie 2009, 21:18

La fel cum actualii jucatori ai CFR-ului, cu putine exceptii (Y.Kone,Fabiani), au fost”ilustri” anonimi atunci cand au venit la Cluj, este posibil ca si acestia sa se lanseze de aici in fotbalul mare. Personal cred foarte mult in profesionalismul celor de acolo. Mai bine va-ti intreba cum GSP a anuntat cu surle si trambite fiecare sosire la Steaua a unor „vedete” de mana a doua (Dayro, Toja, Moreno, Kapetanos, etc.) care nu au demonstrat mare lucru, ba mai mult, l-au bagat in penal pe cioban nevoit sa apeleze la influentarea arbitrilor, brichete si valize pentru a se acoperi de penibil inca un an in CL. Despre asta nu vreti sa scrieti, nu-i asa?

AlaMicu’ (52 comentarii)  •  18 ianuarie 2009, 22:49

Apoi daca la CFR ii criza …. prin alta parte ce e?

criza la scris (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2009, 23:28

Criză şi la Cluj? , asta-i articol nu mai stii ce sa scri mai lasa-te de minciuni si scrie si tu un ceva mai serios ca numai prostii scri .

IcE MaN (2 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 12:52

pt.antiGSP

***lasa-ne!!!

anti GSP (81 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 13:12

pt. IcE MaN

Vă las. Margeţi !

Gruia (1 comentarii)  •  19 ianuarie 2009, 22:45

in afara de Trica cine a mai plecat?Ce criza?Domnu Ioanitoaia……lasa-ti miticismele,CFR e cea mai buna!!!!

forta steaua (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 0:14

sa nu uitam cum a castigat cfr campionatul in urma unui blat cu bistrita (nu exista un blat mai clar ca acesta). cfr a dat gol doar dupa ce s-au intors cu spatele cei de la bistrita.
STEAUA E ADEVARATA CAMPIOANA

bai steaua (27 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 1:10

ia zi cum a castigat steaua la rapid? si la vaslui? sa continui?

cz (1 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 3:12

@anti-GSP: astept raspunsul tau ! sau al stelistilor !
cu curaj ! 🙂

forta steaua (81 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 9:44

pt. bai steaua

da, continua: DINAMO – cfr, cfr – RAPID, U.CLUJ – cfr

PS. – Legat de meciul Rapid – STEAUA, trebuia sa moara un om pt. a se aplica regulamentul? (locul brichetei putea fi luat, orcand, de un obiect dur).

pt forza steaua (27 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 12:19

ai fantezia foarte dezvoltata. si oricum voi ati inceput discutia asta, eu doar am raspuns la acuzele relativ la cine e adevarata campioana. indiferent daca trebuia sau nu intrerupt meciul, scorul era 1-0 pentru rapid si moral trebuia reluat din acel minut. exista 3 certitudini: 1. singurul meci castigat pe fata altundeva decat pe teren a fost al vostru; 2. valizele sunt dovedite si va apartin; 3. cfr a castigat si cupa si campionatul. daca 1 trofeu il mai poti castiga cu noroc, cand le castigi pe amandoua nu mai sunt loc de comentarii.

forta steaua (81 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 15:59

Pt. 88.

In sfarsit am cazut de acord:
1. Cupa Romaniei ati luat-o cu noroc
2. Campionatul l-ati FURAT.

Ps. 1 – Legat de valiza: Am auzit de discutia dintre Trica si grupul strainilor de la „U”, din noaptea premergatoare meciului, unde Trica a achitat „cu varf si indesat” M A S A si am incercat sa-i motivam pe stdudentii clujeni sa JOACE CORECT. Nu am reusit…
Ps. 2 – In cazul bricheta – in regulament este stipulat CLAR: meci pierdut de gazde cu 0-3. Dar voi vreti, permanent sa fentati regulamentele. Ca si cu DUSAN…

Sa mai continui?

qwer (5 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 17:03

Hei,forta steaua Dar regulamentul e clar si in ceea ce priveste valiza,nu?

pt forza steaua (27 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 17:17

nu mai continua ca ma dau batut, ai castigat tu, n-are rost sa ma iau cu tine. ***i nu mai faci distinctie intre subiectele care se discuta. il bagi pe uhrin in ciorba cand nu are nici o legatura cu ce discutam, in vreme ce voi cu lacatus ati facut-o si mai lata. o sa vii acuma cu interpretari de regulament, etc. dar nu tine. iti mai zic doar un lucru: daca un regulament e facut prost de niste incompetenti, e corect si moral sa fie driblat in partile lui gresite si imorale, daca o permite. intentia era sa ii protejam pe antrenori in a fi concediati, iar formularea facuta e fix pe dos si le ingradeste dreptul de munca. scuza-ma, dar asa o porcarie e moral sa nu fie luata in seama.

radu (27 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 17:31

e clar regulamentul si cu valiza, numai ca aici oamenii selecteaza ce le convine si doar de unde le convine pentru a se declara post-mortem castigatorii morali ai campionatului.

si daca tot vine vorba de antrenori, in regulament scrie ca un antrenor poate semna un contract cu o singura echipa intr-un sezon. lacatus a semnat 2 contracte cu steaua in acest sezon, iar uhrin unul singur cu cfr pentru ca cel cu poli l-a semnat in sezonul trecut.

stii cum e, hotii striga hotii.

forta steaua (81 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 18:46

Ha, ha, ha !!!

Voi ati vrut sa-l protejati pe Dusan, dar i-ati concediat, fara regrete pe: ANDONE (cel care a furat cot la cot cu voi) si TROMPETA…
Fente si FENTE

radu (27 comentarii)  •  20 ianuarie 2009, 19:19

***le amesteci varza pe toate. cfrul nu a zis niciodata ca isi protejeaza antrenorii, dimpotriva, au declarat ca daca echipa nu merge antrenorul e de vina. e dreptul lor sa il dea afara atata vreme cat nu exista o lege care sa ii impiedice. fii sigur ca nici uhrin nu are cec in alb la cfr daca nu ia campionatul. radulescu a fact legea pe dos, in loc sa protejeze antrenorii, le ingradeste dreptul la munca. aici e problema. eu ti-am argumentat doar de ce uhrin are dreptul sa antreneze la cfr conform regulamentului, iar la lacatus poate fi o problema. cu toate astea, uhrin nu a fost instalat principal din diplomatie, ca sa nu creeze scandal. scandalul il creati voi, desi nu sunteti sfinti deloc.

forta steaua (81 comentarii)  •  21 ianuarie 2009, 9:46

Pt. Radu (mamii…)

Un regulament, prost sau bun, moral sau imoral, votat, inclusiv de VOI (!!!), trebuie respectat nu FENTAT.
De ce nu l-ati contestat la inceputul campionatului?

Stiati ca DUSAN nu are dreptul sa fie antrenor si l-ati numit consilier…
Oare 4 = 3 ?
NICIODATA !!!

***

bocdan (1 comentarii)  •  22 ianuarie 2009, 11:44

vad ca vinde in rupere, pana acum au cumparat 4 jucatori. d-le ioanitoaia aveti un fler de invidiat!

romania inedit (25 comentarii)  •  23 ianuarie 2009, 23:51

Duşan Uhrin a fost dat afara pentru ca si-a cerut banii pentru munca lui !

Comentează