Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Om bogat, om sărac

Învingînd-o pe Poli, Dinamo a dovedit că ştie nu numai să cîştige, ci şi să joace

Dinamo a învins clar pe Bega şi şi-a consolidat poziţia de lider. Dacă anterior demonstrase că ştie să cîştige, acum a arătat că ştie […]

duminică, 9 noiembrie 2008, 5:51

Învingînd-o pe Poli, Dinamo a dovedit că ştie nu numai să cîştige, ci şi să joace

Dinamo a învins clar pe Bega şi şi-a consolidat poziţia de lider. Dacă anterior demonstrase că ştie să cîştige, acum a arătat că ştie şi să joace. DeŞi scorul de forfait poate fi socotit exagerat, Dinamo a fost sÎmbĂtĂ mai bunĂ. Evident mai bună. Lobonţ, Tamaş, Ad. Cristea şi Dănciulescu s-au distins în mod special, iar cînd ultimul e în vervă, “cîinii” sînt greu de oprit. Aşa au stat lucrurile şi la Timişoara, unde Dănciulescu nu numai că a înscris, ci a ordonat şi a însufleţit evoluţia întregii trupe roş-albe. Modest şi harnic, Danciugol s-a dovedit încă o dată omul potrivit la locul potrivit şi în momentul potrivit. La 31 de ani, el se numără printre puţinii noştri fotbalişti adevăraţi, unul fără ifose, dar valoros, profesionist din cap pînă în picioare.

Analizînd acest succes, cu atît mai preţios cu cît s-a realizat în condiţiile absenţei cîtorva titulari, se cuvine remarcată şi contribuţia antrenorului Rednic. “Puriul” a ghicit formula de start, ca şi schimbările, introducerea lui A. Cristea aducînd garniturii vizitatoare şi golul 3, care a încheiat definitiv conturile. În plus, Rednic a reuşit să-şi motiveze elevii, i-a învăţat să nu se sperie de un public vrăjmaş. Urmare a unei izbînzi pe deplin meritate, echipa din Ştefan cel Mare le-a închis gura celor ce nu s-au sfiit s-o conteste, pretinzînd că a ajuns în fruntea clasamentului mai degrabă conjunctural. În ciuda faptului că pînă la linia de sosire rămîne de străbătut drum lung, nu Încape ÎndoialĂ cĂ Dinamo trebuie cotatĂ printre principalele candidate la titlu. Poate chiar prima.

În schimb, Poli a prins o zi proastă. Desigur, calculînd că Brezinsky a marcat în propria poartă, ba şi că Cisovsky l-a păcălit pe Pantilimon cînd a deviat în plasă şutul de 3-0 trimis de A. Cristea, ea poate invoca şi lipsa norocului. Doar că, scuzaţi banalitatea, norocul mai e şi cum şi-l face omul. Or, în afara ratărilor lui Art. Karamian şi G. Bucur, Timişoara n-are de ce se lega. Nici de arbitraj, căci prestaţia lui Haţegan, uneori ezitantă, n-a stîrnit controverse. Practic, Dinamo a depăşit-o pe Poli absolut la toate capitolele, începînd cu luciditatea, continuînd cu organizarea şi terminînd cu dăruirea. Dacă fundaşii tăi centrali, slovacii amintiţi mai sus, se întrec în gafe, iar Borbely şi Magera par din alt film, la ce să speri? La nimic.

Spre regretul suporterilor, garnitura lui Uhrin nu s-a ridicat la nivelul atmosferei extraordinare create în tribune. Parcă a cărat apă cu ciurul. De presupus însă că Timişoara nu va depune armele, judecînd că a pierdut o bătălie, nu şi războiul. Întrucît există şansa ca Poli să primească înapoi cele 6 puncte pe care i le-a luat FIFA, e logic ca ea să nu se considere ieşită din cursa pentru victoria finală. Sau măcar pentru podium. De văzut.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

tiesto (5 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 18:18

Bravo Dinamo !!!!!!!!!!!!

kappa (69 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 18:44

Am putea spune ca Timisoara s-a batut singura. Dinamo doar si-a facut datoria si i-a trecut in palmares. Dinamo tot nu m-a convins in conditiile in care jucatorii gazda si-au inscris doua autogoluri, iar Dancilescu a inscris golul 2 ca-n curtea scolii. Fundasii centrali de la Poli au fost absolut catastrofali. Practic le-au facut cadou toate golurile. Meritul lui Dinamo e ca i-au taxat de cate ori au avut ocazia. Nu stiu ce probleme sunt la club (plata banilor la jucatori sau altele) dar am vazut o cu totul alta atitudine la Poli prin comparatie cu meciul jucat cu CFR. Parca Dinamo i-a adormit. Insa echipe cu adevarat europene, care nu se lasa adormiti de lentoarea paselor lui Dinamo si joaca agresiv, fiind primii la minge, precum Steaua sau CFR au trecut peste Dinamo ca si panzerele germanilor cand au atacat si cucerit Polonia in al doilea razboi mondial.

florin (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 18:44

ianitoaia scrie numai in zicatori. Nu prea ma pricep dar nu prea le are cu scrisul

jack (18 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 18:50

d.le Ioaniţoaia cine vă scrie textele?
Că ma îndoiesc că dumneavoastră nu aţi auzit de î din a

goe (7 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 19:09

nu vreau sa-i caut scuze lui Poli, dar daca izvoranu era eliminat in prima repriza, altfel arata articolul asta.

grachus (3 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 19:13

Oare de ce Iancu , in saptamina premergatoare meciului, clama ca Dinamo e o echipa buna, ca meciul va fi foarte dificil, ca Poli e obosita, iar Borcea, desi echipa nu juca nimic, era foarte sigur de victorie? Domnule Ioanitoaia nu cred ca nu ati realizat ce va fi…
Dar nu aveti singe in instalatie , asa ca bagati capul in nisip. Si uite asa Dinamo mai cistiga un meci, va cistiga ,poate, si campionatul si toamna viitoare iar va vorbi de ghinion, de arbitri, si va face mare, in Europa, vreo alta echipa obscura…Un fundas isi mai da autogol, dar ce am vazut la Timisoara e comic. Ala chiar a vrut sa-si dea gol. Analizati faza si vedeti..

nebunu’ (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 19:15

Poli nu a vrut sa castige acest meci. A fost evident, s-a vazut de la MOSCOVA; Ma mir ca nu aveti tupeul sa scrieti despre acest lucru. Mijlocul lui Poli nu a facut nimica – s-au vandut, si-au batut joc de treijdemii de oameni, platitori de bilet care au venit sa vada doua echipe jucand FOTBA, Daca ma duc maine la IULIUS MALL parca il vad pe Alexa la cumparaturi impreuna cu 2 -3 jucatori polisti , LA CUMPARATURI; NORAL, PT CA SI-AU LUAT PRIMELE DE LA DINAMO;
Pt cei care n-au inteles ce-am vrut sa spun, repet, AU VANDUT MECIUL

lord belial (36 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 19:36

dinamo, ati tremurat in fata celor 10-15 suporteri saptamina trecuta in gropita voastra de stadion. ***

George (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 19:50

Foarte corecta descrierea lui Danciulescu !Bravo lui, unui jucator modest,fara ifose,muncitor!Nu ca restul, trebuie sa-i scoti cu politia de prin crasme (Mitea). Pentru Grachus :***.Daca si aici vezi tu blat,inseamna ca esti dus rau.Dracu stie ce a vrut sa faca ala la I-ul gol,da’ la ultimul,chiar daca n-o devia ala (si acolo nu prea a avut ce face,ca a sutat Cristea in el)tot gol cred ca era.

marius s.galati-DINAMOVISTUL (6 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 19:57

A fost blat,oameni buni?Sunati-va campiile!Au fost autogolurile VOITE?Ascultati-va muntii!(Ecoul de la batutul campului,fiindca nu a dorit sa rodeasca micsunele! In primul rand se ara pamantul ,apoi se seamana cu sarg semintele sfeclei ,boabe marunte si boabe de vara……deie Domnul sa rasara in curtea lui Dinamo o performanta uriasa in Champions League!).

MOTAN (14 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 20:06

Domnule Ioanitoaia explicai ***, ca tot este invitat la Recursul Etapei, cine este si cum joaca Danciulescu. Ori este *** rau intentionat sa spui ca Danciu nu are valoare sau ca il are contracandidat pe Dica, un jucator ce nu mai joaca de luni bune.

Virgil (3 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 20:17

Hai ca sant comici toti cei care au vazut blat la meciul asta.Adica lamuresti o intreaga echipa a lui Poli sa se dea la o parte.Si unde mai pui ca majoritatea sunt straini si nu prea cunosc fenomenul asta numit de noi blat.Poate Poli a pierdut pentru ca a jucat sub o presiune mai mare decat in meciul cu Partizan.Dinamo a stiut sa speculeze excelent.

pt grachus (3 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 20:26

bai omule,***! ai impresia ca timisoara nu viseaza la banii din CL? mai ales iancu? ce sanse aveau daca invingeau pe dinamo? dar daca mai si primeau cele 6 puncte luate cu japca? prin ceea ce spui tu insulti toti timisorenii! daca te uiti bine la faza golului lui danciulescu (si analizezi bine) o sa vezi ca a vrut sa de-a pe langa poarta, dar a nimerit bara si…a intrat in poarta…ia vezi ca nu sa bucurat deloc! (pe acelasi principiu cu autogolul) esti banal omule!

JO (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 20:27

Pt grachus…
Cred ca nu realizezi ce vorbesti…
Inaintea meciului,Iancu spunea ca meciul incepe de la 1-0 pt Poli,Alexa ca lui Danciu ii e frica de el,Chivorchian ca a pregatit artificiile si sampania…
Unde zici tu ca vezi blatul?
In your dreams little boy!

tandd (79 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 20:30

grachus….ca toti romanii vezi numai scenarii SF.Tu vrei sa spui ca poli a dat meciul lui dinamo???pai echipa de pe locul 1 practic,vinde meciul echipei de pe locul 2????e aberant ce spui tu din zeci de motive,ar trebui sa te uiti si la meci unde dinamo precum spune tataia ioanitoaia a fost peste poli la toate capitolele.Apropo cam la ce pret crezi ca s-a vandut meciul?:)

rock (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 20:56

adicatelea…dinamo joaca super,asa o fi,cind ai cumparat 5 jucatori adversi,acum,altadata,la pauza se cumpara toata echipa,cazul otelul,altadata,cumperi un tusier samd,ce pacat ca nu putu butelie sa cumpere pe aia de la „naimegen” si joaca in singura cupa disponibila,cupa romaniei…ovidiule nene,ca un giurgiuvean ce sunt,terminaram la majorescu in ani diferiti,tu mai mare cu vreo 8ani,la virsta noastra e greu sa-ti mai zic nene,in fine,revenind la oile,nu,cainii nostrii,un sfat,schimba bre dioptriile ca poate asa vezi cum sta treaba,daca tu ai vazut altceva,sa fi sanatos,dinamo nu mai poate pacali pe nimeni.

sorea (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 21:05

Grachus, esti stelist?
Pt ca voi astia, valizarii, vedeti peste tot conspiratii.
Uita-te la statisticile LC si vezi unde stati voi.
Important e sa participi, nu?
La nesfirsit.
***
In rest, bafta…

grachus (3 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 21:40

Dragilor, daca-mi spune cineva ce fundas , pentru a respinge mingea, o sterge deviant cu capul…
Iar Iancu abia in ultima zi vorbea ca vor cistiga cu 1-o. Atunci cind a realizat ca e prea de tot.
Priviti faza primului gol si vedeti ca fundasul nu respinge minge, nu o trimite oriunde, numai in poarta nu, ci o deviaza a la Ibrahimovici.. Cine nu vede asta, ori e dinamovist, si il inteleg, ori e orb… Ceea ce ma surprinde e ca dinamovistii nu vad ca in acest fel , dar anul asta au noroc pentru ca gratie Rapidului si Stelei intra direct, nu vor face nimic si vor fi eliminati mereu de descultii de la Nec, de islandezi, de letoni,
estoni ..etc.
Cit despre Iancu , la cite bube are in cap. nu e bine sa se puna cu militia..
Dragi dinamovisti, de ma credeti sau nu, treaba voastra, eu oricum n-am ce pierde, voi pierdeti Europa si veti da vina, cum face Turcu, pe ghinion. Treaba voastra!
Domnule Ioanitoaia, capul plecat sabia nu-l taie.. Vad ca stiti, si aplicati , asta. Nu pot sa cred, ca la experienta dvs, nu vedeti asta. Pacat, ma gindesc la ce ati fi putut fi!
Credeti ca nea Ion Chirila ar fi bagat capul in nisip?
Asta ar fi diferenta dintre un ZIARIST si un scribalau..

grachus (3 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 21:47

V-am rmarcat la campionatul mondial din America, cind protestati, la o conferinta de presa, asupra modului cum e tratata echipa nationala, dupa ce cistigase. Iata, mi-am spus un om de valoare! Acum exclam asemeni titanului: si totusi nu e decit un om! Pacat, mare pacat!

marian (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 21:47

N u este nebun Rednic candr spune ca sunt multi care sunt invidiosi ca suntem pe primult loc …sunt multi dar acum mai sunt si multi nebunii care sunt sub medicamentatie si care viseaza blatul …sunt dinamovist dar de acum il respect pe Incu pt declaratii si il urasc pe turcu ca ne face de rusine peste tot …..rusine …cat despre meci ….cei mai buni vor juca la anul la tvr ~!!!!!DINAMO VA JUCA SIGUR!!!!!

pienar (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 22:03

se pare ca nimeni nu vrea sa recunoasca .anul acesta jocurile sant deja facute,ura pentru steaua este prea mare .toate echipele de 2 lei se vor da inapoi din fata lui dinamo,uitati-va la aparatorul lui poli cat de static este parca vad meciul cu bistrita iar portarul nu mai zic,comparati orice alt meci al timisoarei cu acesta de ieri,incomparabil . in afara de suporteri dinamovisti cu toti am vazut clar,blaaat,dar frt simplu ca mai toate meciurile lui dinamo,rusine pentru toti presedintii lui dinamo daca ei cred ca asa se poate face performanta se insala,rusine pentru fotbalul roamnesc .timisoara iti meriti soarta v-au inmuiat cainii.

copos (20 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 22:21

da ma rock…a cumparat la pauza 5 de la poli….sunteti penibili cu totii……dinamo a fost 3 clase peste fc timisoara si daca asta deranjeaza….wtf…who cares…

Bachi (12 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 22:25

Blat, iar se va stii asta peste ani si ani. Luand situatia meci de meci de la infiintare ce mai ramane din palmaresul lui dina.m.u? Cupe si campionate castigate fraudulos, cu numeroase ”mijloace specifice”, in Europa zero performante. Trebuie spus aici ca, un meci nu se castiga neaparat cu bani, mai sunt si alte mijloace, intreaba-l pe porcea & co. Ceea ce este mai grav, domnule Ioanitoaia este faptul ca si daca ar castiga ceva ”pe bune”, dina.m.u nu mai este crezuta decat de naivi., pentru ce-a fact de-a lungul prea multilor ani pe care-i are un asemenea club in RO. In rest salutari de la dina.mu. Moscova ca-s originalii.

animalutul20 (23 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 22:33

dinamu a fost mai buna , dar poli a jucat slab tare…………si chiorul e imparat in tara orbilor………..la cluj si in groapa dinamu a stat capra la steaua si cfr( 2 echipe spulberate in ucl) asa ca valoarea lui dinamu e data anul asta de superba performanta cu nec nimeni-gen adica genul fetitza pt olandezi , ***

suporter adevarat (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 23:21

timisoara nu a mai batut pe dinamo de 11 ani si se mai gasesc niste frustrati sa spuna ca a fost blat.sau poate,mai nou,timisoara este satelitul lui dinamo.voi stiti.

nicu (7 comentarii)  •  9 noiembrie 2008, 23:51

pt kappa
este f interesant cum a jucat steaua (agresiv?) cred ca te ai uitat la alt meci. intradevar cfr a jucat super bine cu dinamo, dar steaua, ha, ha, ha, nu joaca cu nimeni, sunt varza, si sa zica mersi ca au scapat egal cu dinamo. salve!

pentru rock (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 0:49

sa scrii asta inseamna ca tu teai uitat degeaba la meci . si chiar nu te pricepi la fotbal , ca cu regrete tin sa te anunt ca dinamo chiar a jucat bine , poate pentru prima oara in campionatul asta . hai sa nu ne mai intunece judecata pasiunile noastre si sajudecam la rece .

MERSI DINAMO (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 0:50

D-le Ioanitoaia aveti perfecta dreptate. Sunt dinamovist shi nu mi-e frica sa recunosc k Dinamo nu a aratat mare lucru shi nu a stralucit in joc pana aseara. Aseara echipa a semanat cu cea care a luat campionatul in 2007. Poate e o intamplare dar oricum in jocul de aseara Dinamo a fost o echipa adevarata care a aratat k are mentalitate de invingator. Asta e atitudinea care te face sa fii mandru k esti dinamovist. Respect pt d-voastra d-le Ioanitoaia shi Fortza Dinamo!!

madflax (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 1:04

Pt rock:ai imbatranit degeaba!

corneliu (116 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 1:52

Ati vandut meciul! Numai mimati ca sunteti rapidist! Domnule Iancu de cand ati venit la Timisoara ati tipat „de Iorgu” impotriva lui Dinamo, le-ati toate punctele cand a fost nevoie!! Sa vedeti ce o sa mai moara pe teren in meciul cu Steaua, ca Buzaul si Otopeniul!! Targhet sa iasa campiona Dinamo „care a sata capra” anuul trecut cu CFR Cluj, acum este randul lor si voi stiti asta! Asta este Coalitia Anti Steaua din mass-media si campionat! Aliata Anti Becali! Numai domnul Ionitoia „lauda jocul” extraodinar a lui Dinamo .In UEFA ce-a facaut cu echipa lui neica-nimeni din Olanda care acum este ciuca batailor? Pacalicilor! Steaua criticata pesye tot de toti comentatorii din mass-media, dar CFR Cluj, Rapid si Dinamo ce au facut? Nici un punct la UEFA dar se „bat” sa se duca moca in CL prin rezultatele lui Rapid si Steaua, nu? Sa mearga la calificare ca Steaua nu „moca” prin rezultatele altora si prin aliante in fotbala si mass0media „se face” ca nu vede nimic! S*** ce aveti impotriva lui Steaua?

corneliu (116 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 1:58

Nu va mai certati Iancu a vandut meciul ca numai sunt „butelii” la Timisoara!! Are nevioe de aliati pentru a castiga cele sase puncte castigate deja pe teren! Si va fi 1 Dinamo, 2 Policlinica Timisoara! Se duc in CL, iau cele 10-12 mil de euroi si gata! ***! De 8 luni in mass-media este un curent Anti Steaua! Orice ar face Steaua nu va fi bine pentru „presarii” din Romanai!

corneliu (116 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 2:01

S-au schimbat termenii in Romania. Numai se spene cenzor, ci moderator. Adica daca nu scrii ce vor ei iti scot materialul afara! Trebuie sa fii yes men!! Si atunci ramai! Noapte buna oameni care credeti ca faceti jocurile in campionatul Romaniei!

Marius (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 2:35

Sunt de acord cu faptul ca Danciulescu este un sportiv excelent , unul dintre cei mai buni atacantzi din tzara .
Nu inteleg de ce el nu e selectionat la echipa nationala a Romaniei , chiar ar merita-o !
Cu toate ca sunt din Timisoara si mare fan POLI , port o stima deosebita pentru omul si sportivul Danciulescu .
Din pacate el e jucatorul lui Dinamo si in partida de sambata a fost , cred , cel mai bun om de pe teren .
Echipa noastra cred ca era sub o presiune prea mare ,
autogolul lui Brezinsky si apoi ratarile lui Bucur si Karamian au influentzat in mare masura desfasurarea jocului . Din pacate n-am intrat la pauza cu 1-1 …iar in
repriza secunda ne-a costat faptul ca Danciulescu n-a fost marcat cu seriozitate . Dupa 0-2 este foarte greu sa mai poti , sa joci si sa reintrii in joc . Dinamo a speculat perfect situatzia , probabil Rednic a dat indicatzii la pauza in acest sens . Nu cred ca in prima repriza ei erau foarte linishtitzi …chiar la 0-1 in pauza ,
cred ca Rednic sau jucatorii lui Dinamo nu erau chiar 100 % convinsi de faptul ca pleaca din Timisoara cu toate punctele . Asa e fotbalul , cateodata nu ies calculele , greselile personale se platesc si influenteaza scorul . Bineinteles nu doresc sa minimalizez o buna prestatie din partea dinamovistilor,
sunt fair play si recunosc ca au fost mai buni .
Sper ca in retur sa dovedim ca si noi avem o echipa valoroasa si ca avem pretentia de a termina campionatul pe podium !
Hai POLI !

Flo-TM. (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 7:30

punctele au fost date militienilor odata cu torje la un joc de poker dintre iancu si borcea!!! De aia nici n-a mai venit Borcea,si nici umflatul de iancu la meci! Care face ca porumboiu,latra cand se simte vinovat si da vina pe Dusan…!!! Iancule ****nu ai fost la nici un meci anul asta pe stadion si tu ai dai lectii lui Dusan??????? */**

houser pentru rock (52 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 9:34

prea multa paranoia e in tine baiatule? de fiecare data cand dinamo castiga, este acuzata de blat. niciodata insa nu ies dovezi la iveala, nici macar o mica declaratie a vreunui magazioner care a auzit ceva. NIMIC. in schimb steaua fura de rupe, toata lumea stie, toata lumea declara, jucatori adversi, patroni chiar arbitrii.

houser pentru toti *** (52 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 9:36

cand steaua castiga, dam cu salam si guta si cu scooter maria, desi patronul nostru spune ca a cumparat meciul. ce conteaza, steaua a luat cupa campionilor, e cea mai tare. dinamo aia orice meci care il castiga e blat. si cu noi cand joaca si ne da 4-2 in ghencea tot blat e.

senateo (17 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 10:31

Dinamo e echipa momentului. Cit despre blaturi mai evident este blatul dintre Rapid si steaua decit altele. jucatorii acestor echipe s-au ferit ca de foc sa atace poarta adversa pentru ca nu cumva sa-si strice unii altora primele. frica de a pierde bani a condus la un blat urit. Ceea ce nu a fost cazul la Timisoara unde un 0-0 ar fi pastrat ambele echipe pe pozitii si nu se supara nimeni.

NEAMTU’ (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 10:43

De cand am deschis ochii in fotbal,i-am deschis pe Dinamo.Ca echipa,nu stiu ca Dinamo,sa fi avut in vreun an asa noroc.Si nu ma refer aici la meciul de laTimisoara.Ma refer la meciurile din campionat de pana acum,nicidecum la meciul din Cupa UEFA.Erau cazuri cand credeam ca echipa care era dominata in Groapa,nu este Dinamo.Dar ea era.Si culmea mai castica si meciul.A venit meciul de la Timisoara,in care Dinamo si-a dat masca jos.”Asta e DINAMO!”.Dar,urmeaza meciul cu URZICENI.Dan Petrescu a facut acolo din „no name-uri”un comando,care,dupa parerea mea,este peste Steaua,Rapid,Poli,dar nu peste CFR.MM Stoica ne adoarme cu vorbe de genul „noi nu tragem la titlu”.Nu stiu daca URZICENI va iesii vreodata campioana,dar vad ca joaca fotbal modern,in viteza.ATENTIE MARE DINAMO!!! MULTA BAFTA!

alex (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 10:46

Veniti sa vb despre fotbal lucizi, fara a fii influentati de atasamentul din pacate uneori mai mare decat al jucatorilor pt echipa cu care tinem.
1. Dinamo a jucat bine la Timisoara.
2.Blatul nu poate fi exclus pt ca suntem in Romania, dar nici nu trebuie sa vedem blat peste tot.
3. Aceleasi chestiuni se aplica si lui Steaua. Noi dinamovistii putem spune ca decand nu se mai dau la o parte celelalte echipe Steaua nu mai castiga nimic?
Sau daca nu au fost aseara brichete Steaua duce doar un punct.
Cine crede ca Becali e mai cinstit decat Borcea are lipsuri mari.
4. ne ramane sa ne dozam atasamentul, sa gasim in viata bucurii mai mari decat fotbalul, si sa ne bucuram oridecate ori mai vedem un meci de calitate.

jijiprafinochi (10 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 10:51

***se OFTICA, ca echipa de „DOI LEI” nu a mai cistigat de 10 meciuri,nici cu div.B ,si AU TUPEU SA MAI VORBEASCA!!! ei CAMPIONII geamantenelor si VALIZELOR?
Daca citez din autorii „O TARA INTREAGA,a ajuns SA O URASCA pe STEAUA si se dau la o parte din FATA lui DINAMO” inseamna ca ati ajuns de rasul LUMII,(NU TOT VOI ZICEATI ca DINAMO e cea mai URITA echipa din RO?)
ATI reusit ca sub DOMNIA,ciobanului SA VA URASCA o TARA INTREAGA,asta DA ,performanta!!!!!

Florin Miami (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 10:54

„Avem echipa ,avem valoare,noi suntem cainii din Stefan Cel Mare”…..Dinamo Bucuresti…Campioana tarii esti ! Bravo Dinamo iar pt toti frustratii din Romania va spun ca sunteti niste retardati..daca nu vedeti ca Dinamo joaca fotbal si este cel mai bun fotbal la nivelul Romaniei!Pt stelisti…nu stiu daca prindeti locul 3 la cum joaca echipa aia de”figuranti”!!!

vioregh (16 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 11:21

degeaba faci recursul etapei ca tot nu se rezolva nimic nu se ia nici-o atitudine impotriva arbitrilor care gresesc ,mai pierdem si 1 ora ,iar tudor nu cred ca merita sa arbitreze un meci in liga 1 ,cu ironia pe fata ,vede fault de cartonas si arata zimbetul ala de prost dute bai nea ovidule si stai in redactie scrie tot ce vezi ,ca emisiunea o faci degeaba ,ne mai strici si ora de somn

TheGodfather (2 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 11:25

Danciulescu merita sa fie titular la nationala. Numai ca Piti nu vrea sa il vada…

mihaic3001 (42 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 12:34

Nea Ovidiule, ai rabdare, numai face predictii de genul acesta. Dinamo a castigat (n-am vazut meciul) un meci important, la fel cum nu a putut castiga alte 3 meciuri importante. Aici apare totusi o „chestie” spusa de un anume <> in comentariul sau. Omule se intreaba (pe buna dreptate) si ma intreb si eu, si probabil destui de multi, ca nu cumva „cele 3 puncte obtinute de Dinamo la Timisoara reprezinta si bonusul din vanzarea lui Torje” ? In rest, pot spune fara tagada caci pentru Dinamo, daca intr-adevar este echipa adevarata cum se spune, vor trebui sa bata Urziceniul. Eu zic, fara rautate, ca Dinamo n-are echipa si mai sus de locul 5 nu va termina. In meciurile directe s-a vazut clar ca este sub Rapid, Steaua, CFR. Numai zic de „victorile dubioase” cu Galatiul, Bistrita si chiar Iasul”, exceptand sa zicem, victoria de la Timisoara, care se zice, „ar fi fost incontestabila”.

liviol (15 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 12:35

Incredibil!
Si-au batut joc de 30.000 de oameni!Erau oameni ce au batut sute de km sa va vada pe voi, multi care au facut sacrificii enorme sa vina la acest meci!
Nesimtitilor!Toti care ati participat la aceasta mascarada nu veti ajunge in veci fotbalisti! crisparea nu era din cauza meciului…jucatorii isi faceau socoteala cat sa joace sa nu para ca e blat! de aceea a iesit o varza totala, niste actori penibili! sa va luati medicamente ***r de banii pe care i-ati pariat! v-ati discredita total! pt mine voi nu mai existati! cat timp va mai fi iancu la aceasta echipa eu nu voi mai urmari fotbal! cer primariei timisoara sa solicite returnarea finantarii acordate catre aceasta echipa de blatisti! nu mai vreau sa stau capra pe banii mei!*** pleacaaaaaaaaa!
***astia de de dinamovisti chiar cred ca au echipa de fotbal…imi vine sa rad! Sunteti penibili!
O sa iesiti campioni pentru ca asta a fost directiva data de M sandu si lupescu!Totul e un teatru ieftin pe care noi il alimentam!
Eu unul nu mai vreau sa particip si sa il alimentez!GATA, AJUNGE!Fotbalul romanesc nu se va schimba niciodata. Societatea româneasca nu se va schimba niciodata!****

dan m. (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 12:53

ai multa dreptate

TRUC (81 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 12:58

Timisorenii nu pot accepta infrangerea, de fapt, umilinta, si gasesc cea mai la indemana scuza: a fost blat. ****
Jumatate din cei care au jucat au fost oamenii antrenorului, jucatori adusi la cererea lui, jucatori pe care ii cunostea din campionatul Cehiei si, culmea, astia au fost cei mai slabi. Poate Uhrin le-o fi spus sa se dea la o parte.
Hai, terminati cu prostiile. Acceptati umilinta, bagati capul in pamant si lasati vorbaria, ca va acoperiti de ridicol****

james crissilv (3 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 14:01

Timisoara mai are de simtit cate ceva pe propria-i piele. Pana atunci insa, …, ce a fost pe teren…?
O zi minunata iti doresc

fan Timisoara (8 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 14:04

Sper sa fie un dus rece, la fel ca si infrangerea de la Medias, dupa care au urmat 8 victorii si 2 egaluri. Vedem la meciul cu Steaua daca meritam sa fim iar pe primul loc.
Hai Poli!

Adrian (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2008, 14:44

O sa vedem ce echipa are Dinamo in Cupa si cu Urziceni. Caci in Europa am vazut ce valoare au etalat. Despre Danciulescu nu pot sa zic decat ca daca era la Europene nu dadea in minge decat cand pasa. Singurul om care la ora actuala poate pune probleme fundasilor adversi in meciurile nationalei e Mutu. Ca atare nu va mai tot agitati cu campionatul asta modest si sperati ca cei care ne vor reprezenta in Europa o vor face onorabil nu ca anul acesta.

Comentează