Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Onorabil, dar atît

Deşi a îndrăznit, Munteanu a ratat aseară debutul în Champions League Ce se poate spune după acest 0-2 de la Lyon, prin care Steaua şi-a luat la revedere de la Ligă? Că garnitura roş-albastră a pierdut onorabil pe terenul multiplei campioane […]

joi, 6 noiembrie 2008, 1:35

Deşi a îndrăznit, Munteanu a ratat aseară debutul în Champions League

Ce se poate spune după acest 0-2 de la Lyon, prin care Steaua şi-a luat la revedere de la Ligă? Că garnitura roş-albastră a pierdut onorabil pe terenul multiplei campioane a Franţei, ceea ce nu-i puţin. Dar nici mult nu e în condiţiile în care, cu excepţia unui sfert de oră ceva mai curajos din repriza secundă, Steaua a contat rar în economia partidei. Ea are meritul de a nu fi stat la cutie şi  de a fi încercat să iasă la joc. Atît însă pentru că, În rest, a pasat des Înapoi Şi a contraatacat timid, fiind presatĂ În majoritatea timpului. Ca să învingi, în orice sport de echipă, îţi trebuie musai posesie, suport şi agresivitate. Din păcate, Steaua n-a arătat aseară nici una dintre aceste calităţi.

Mai e de spus şi că debutul lui Dorinel în Champions League a coincis cu un eşec, deşi noul antrenor din Ghencea chiar a îndrăznit în momentul în care i-a titularizat pe Tiago Gomes, pe B. Stancu şi pe Szekely, dar şi cînd, spre finalul întîlnirii, a forţat cu două vîrfuri împinse, cu Arthuro folosit lîngă Kapetanos. Schimbîndu-l după 35 de minute, Dorinel i-a dat o lecţie lui Semedo. Rămîne de văzut în ce măsură ex-clujeanul, parcă absent, a şi băgat-o la cap.

A reuşit însă doar cu Tiago, ce-şi poate reproşa şi el imprudenţa de la golul 1. Ştiind cum bate Juninho loviturile libere din afara careului, eviţi să-l faultezi la 20-22 de metri. Tiago însă a riscat şi brazilianul a deschis scorul, ba şi drumul lui Lyon către un succes logic. Menit să-l răsplătească pe cel mai bun, pe cel mai valoros.

E drept, şi Zapata a scăpat mingea aşa cum se scapă săpunul în cadă. Probabil, el va susţine că a fost mascat şi păcălit de zid, numai că datoria unui portar de nădejde e să apere, nu să explice. Dar mai intrĂ oare Zapata, care alterneazĂ intervenŢiile salvatoare cu greŞelile copilĂreŞti, În categoria portarilor cu adevĂrat de Încredere?!

Toate acestea sînt de spus, ca şi destule altele. Rezumînd, prestaţia şi înfrîngerea de la Lyon au venit să demonstreze o dată în plus cît se întinde plapuma vicecampioanei României. Ea pare în stare să joace de la egal la egal cu unii adversari, dar nu rezistă în duelurile cu formaţii de primă mînă, între care şi Olympique. La nivel înalt, voinţa şi organizarea nu mai ajung. E nevoie şi de clasă, iar Steaua de azi n-o are.

Comentarii (52)Adaugă comentariu

visinel (9 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 1:50

Bine zis. Pur si simplu Lyon, ca si Arsenal, BArcelona etc este din alta clasa. Lionezii nu alunecau ca ai nostri, toate contrele le erau favorabile, alergau mai repede, faceau un-doi-trei-uri de care ori vroiau etc. Multi zic uite, Petre Marin e batran, are 35 de ani, d-aia e cam depasit. Ei, da Juninio cat are? To 35, numai ca e din clasa I, nu a doua. Si spun asta stiinda ca mai exista si super-clasa: Messi!

Kittutza (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 1:51

Eu deja sunt satula de infrangerile astea. Si declaratiile de dupa. Sa-i vad ca dau totul pe teren si totusi pierd, si pe urma le mai ascult scuzele.

Marius (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 1:56

E clar ca Lyon are 2 clase peste Steaua dar nu putem spune ca s-a facut de ras.
E clar insa ca nu a stralucit asa cum se sateapta de la o stea.Dar cum Steaua noastra nu straluceste de ceva vreme era putin probabil sa ne orbeasca cu stralucirea ei in aceasta seara.
Rabdare e cuvantul pe care trebuie sa-l invete romanii din aceasta lectie dar mai ales RESPECT.Asta a aratat Lyon prin joc si prin spectatori.Respect fata de fotbal si in primul rand fata de ei.

singur eu (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 1:57

Voi vorbiti despre diferenta de clasa cand diferenta dintre voi si jurnalistii din alte tari e mult mai mare ca cea dintre Steaua si Lyon.

Cand o sa ajungeti si voi la acelasi nivel ca cei din tarile puternice, atunci sa comentati.

Pana un alta, Steaua e o echipa din Romania.
Daca era din Anglia, mai intelegeam.
Dar asa, rade ciob de oala sparta.

steuac (16 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 2:02

sintem varza sintem de risul euroopei vai de mama noastra parca sintem picati din nori parca ne-am incaltat invers.

biancorossi (60 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 2:04

E nevoie şi de clasă, iar Steaua de azi n-o are.
E nevoie si de onoare, dar nici pe asta steaua nu o are de mult.

1 Olympique Lyon 4 2 2 0 10-6 4 8
2 Bayern München 4 2 2 0 6-2 4 8
3 Fiorentina 4 0 3 1 4-7 -3 3
4 Steaua 4 0 1 3 4-9 -5 1

3 ani=16 meciuri=12 infrangeri, 3 egaluri si 1 victorie= golaveraj 14-31.
Radoi are dreptate : daca ar avea onoare, steaua ar trebui sa ia o mica vacanta in CL, altfel devine prima aspiranta la infrangerea eterna.

2you2 (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 2:28

Steaua ar trebui sa aibe onoare si sa nu mai participe in CL, ar trebui sa o lase pe Dinamo, nu-i asa biancorossi??? Ei ar juca mai frumos si apoi de rusine s-ar definta…

mircea gherendi (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 2:46

D-le Ioanitoaia aveti perfecta dreptate insa ma asteptam ca un foarte bun jurnalist sa puneti punctul pe i,adica sa reliefati si cauzele care duc la acest esec unul dintre ele este lipsa jucatorilor tineri de perspectiva in lotul Stelei ,lipsa unui antrenor consacrat in echipa Stelei si mai mult campania dezastruoasa de achizitii a Stelei.Nu cred ca poti concura pe pistele de automobilism viteza cu Loganul ca nu poate mai mult si nu e de vina soferul, nici de Bugatti Veyron nu sunt bani dar de un volswagen ar fi problema este ca nimeni nu vrea acest lucru.De ce nu ii sfatuiti pe investitori ca in loc de 20 mil de euro dati pe ciurucuri mai bine pe 3-4 jucatori talentati care pusi in valoare sa faca fata cl.Deci bani dupa cum bine vedeti sunt insa foarte prost investiti iar dumneavoastra ati putea sa le spune-ti acest lucru pentru ca parerea dvs conteaza

Theodor Doru Popa- Brasov (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 3:04

Este foarte greu, chiar deprimant sa vezi ratarile in serie alor nostrii in confruntarile cu cei de dincolo de hotare. Parca nci nu-ti mai vine sa te mai uiti la asemene meciuri in care {era sa scriu romanii, dar acum expresia nu mai corespunde relitatii } asa ca scriu, echipele care reprezinta Romania, se chinuie, realmente pe teren si ne chinuim si noi in fata televzoarelor. Unii dintre comentatori, in furia lor isi revarsa necazul, pe care-l inteleg, asupra ziaristilor, dar la urma urmei, sincer ce vina au acestia. Ei isi fac meseria, unii mai bine, altii mai putin bine. Mama „natura” nu ne-a facut pe toti la fel. Care ar fi solutia ? Fiecare vine cu solutia lui si crede, sincer, ca numai el are dreptate! Dar, sa nu uitam ca acun vreo 20 de ani si ceva cand „Steaua”, de care aacum ne este rusine, castiga, Cupa Campionilor Europeni, parca nu avea nici un strain in echipa, erau toti din propria noastra ograda, asa ca parca avea dreptate Emil Gredinescu cand scriaca trebuie sa revigoram sau sa reinfiintam propriile noastre scoli de fotbal. Cred ca asta ar fi solutia de perspectiva pentru fotbalul romanesc, care a ne scoata din penibila situatia de acum, cand am devenit ciuca batailor in Europa ! prof. dr. Theodor Doru Popa -Brasov.

motanu spania (23 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 3:19

UNDE E CHE GUEVARA CU RADOI AL LUI SA II CITESC COMENTARIUL .SA APUCAT RADOI SA VORBEASCA DE ONOARE ,VOI STELISTILOR AR TREBUI SA O LASATI MAI MOALE CU CALIFICARILE ACESTE DIN CHAMPIONS DIN ULTIMI TREI ANI CA NU SUNTETI MAI PRESUS DECIT DINAMO.DIFERENTA A FACUT-O NASUL LU RADOI SI VALIZELE.DACA TOT VA DATI CORECTI VOI STELISTILOR AR TREBUI SA DISCUTAM PUTIN DE CUM VA-TI CALIFICAT .NICI DINAMO NU MERITA DAR NICI VOI.IN PRIMUL AN ATI CISTIGAT CAMPIONATUL IN FATA RAPIDULUISI NUMAI NOI CRED CA STIM CUM ATI DEPASIT RAPIDU IN ULTIMELE 5 MECIURI SI CUM AVEA TIMISOARA UNU LA ZERO LA PAUZA IAR A DOUA REPRIZA STEAUA SA SCHIMBAT TOTAL SI TIMIS.NU A MAI TRAS UN SUT PE POARTA.ANUL URMATOR A PUS BOTU FRAIERI DE LA DINAMO SI ATI OCUPAT LOCUL 2 PE ULTIMA SUTA DE METRI.MECIURILE PRELIMINARE SUNT MERITUL STELEI JOS PALARIA PENTRU PARCURSURILE DIN ULTIMI ANI IN CUPA U.EF.A.ANUL ACESTA NU A MAI PUS BOTUL FRAIERI DE LA DINAMO DAR ATI JUCAT FENOMENAL IN RETUR SI ATI APUCAT LOCUL 2.DRAGA CHE GUEVARA SPUNE-I TU LUI RADOI CA ESTI MINDRU DE TRASEUL LOR DIN LIGA CAMPIONILOR DAR MAI ALES DE JOC.IAR CU MARELE CARACTER SI FOTBALIST RADOI VA ROG SA MAI VORBIM PESTE 3 ANI TRAGEM LINIE CA SI LA ALTI TALENTATI BUNA SEARA.

vali (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 3:26

De acord cu Ovidiu pentru ca Steaua s-a descurcat onorabil. Nu sunt de acord cu plapuma acordata Stelei pentru ca Steaua a jucat un fotbal mult mai adevarat decat in ultimii ani. Nu a mai jucat la ciupeala ci chiar a incercat sa faca fata unei echipe , sa recunoastem, de mare valoare. Steaua are nevoie de rabdare cu formatia actuala si va fi bine.
D-le Micea Gherendi va propun un exercitiu de logica: daca Steaua cumpara 4 jucatori cu 20 de milioane deci o medie de 5 milioane pe jucator nu-i asa ca acesti jucatori vor avea salarii de la 700.000 in sus? Intrebare: ce faceti cu palmasii din actuala echipa? Sponsorizati cumva?

Adrian (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 3:39

Mai baieti. Cititi cu atentie ce a scris Mircea Gherendi mai jos, ca mare dreptate are. Atat poate Steaua la ora actuala. Nu cereti ce nu poate da. Vreti dupa al doilea joc sub comanda lui Dorinel sa avem o echipa care sa bata tot, inclusiv toate echipele cu renume din Europa. Din cand in cand se mai intampla sa mai si castigam. Mingea e rotunda. Dar ce vreau sa spun este sa nu cautam motive pentru care am luat bataie, ci sa mai avem putina rabdare, sa vedem ce stie sa faca Dorinel din echipa asta, cu aceeasi jucatori cu care Lacatus a mers foarte prost in ultimul timp. Daca echipa lui Laca nu a fost constanta de loc in joc, acest lucru trebuie rezolvat de Dorinel. Daca reuseste sa faca echipa sa joace bine si sa fie constanta, atunci va demonstra ca e un antrenor bun. Dar constructia unei echipe bune, cere timp, ceea ce Dorinel n-a prea avut fiind de o saptamana si jumatate la conducerea echipei. Si cu jucatorii astia second hand, el cam trebuie sa faca din rahat bici, si culmea, sa si pocneasca. Timpul ne va da raspuns.

lord belial (36 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 3:59

nu ti-ar fi rusine, ioanitoaio, sa vorbesti urit de zapata? asta e tactica pe ziua de azi a gsp-ului? sa il atacati pe zapata? in cite meciuri nu a intervenit providential? el de vina ca steaua nu stie sa marcheze? si lloris a luat 3 goluri, din care doua parabile, in tur, dar colegii l-au ajutat si au inscris de cinci ori.
***

canadianul (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 4:07

Dle Becali va rugam sa iesiti cu valiza si prin Europa , asa o sa cistigam si noi citeva meciuri in CL.
Prin Tara pina acum a mers si va merge butoanele , brichetele valizele …., restul cunoasteti!!!
RUSINE!!!!

senateo (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 7:51

onorabil si nu prea, priviti clasamentele celor 8 grupe si vedeti ca steaua este cea mai slaba echipa (alaturi de Basel) cu doar 1 punct din 12 posibile. Ori sa fii codasa Europei , depasita pina si de Bate Borisov si Aalborg nu prea e onorabil ci chiar rusinos.

TAViX (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 8:19

Numai **** cauta scuze la infrangere gen ca portarul nu a aparat bine, etc.
Steua daca vroia sa castige meciul terbuia sa inscrie de cel putin 2 ori. Ce mai atata tura-vura. Ne luom de Zapatta, dar uitam ca noi nu mai stim sa inscriem, sa creem o faza de gol, sa cream ocazii. Asa ca hai sa punem toata vina pe portar, nu, ca e mult mai usor.

cristy (98 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 8:40

am mai intrebat oare de ce anorthosis poate?
de ce zenit poate sa castige cupa uefa si dupa aia sa castige si supercupa contra lui manchester? ei pot? oare din ce clasa fac parte ?oare ce buget au? suntem penibili cautam scuze.

Valentin Andrei (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 8:45

Comentariul lui Ioanitoaia e demn de un profesionist cel este cel ce l-a semnat.
Felicitari.
Am doar un gust amar ca persoane precum Zelgin (parca asa-l cheama) sunt lasate sa se exprime pe pagina GSP-ului spunind prostii. O fi Zapata un portar mediu, dar in nici un caz aseara n-a fost groparul Stelei. Asa cum sta mare scris pe site.
Pacat de munca multora pe acest site!

cara (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 9:14

de ce nu mai zice nimic miorel **** de la curtea lui jiji ?cine joaca in liga?lyon cu siguranta .cat despre echipa valiza ,bricheta etc este doar un partener de antrenament cu public.bravo lor pt inca o pagina glorioasa.astept raspunsul celor 2.si sa ne spuna de la ce etapa intra in joc valizele ,plasele ori sacosele ca sa stim si noi la pariuri

The Truth Is Out There (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 9:39

„Dinamo nu e echipa de Ch.League…steaua este….”…ighii…bibibbaa…aaa,,,aaaabbbbaa…

****

Fara valize si fara arbitri „bricheta” sunteti ZERO BARAT!!

radu-ilarion munteanu (22 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 9:51

domnule ioanitoaia, sunteti nedreot in mod subtil. daca concluziile dv sunt acoperite de fapte si sunt vizibile si de „militianul din colt”, ele se cer afortiori generalizate la intregul fotbal romanesc. steaua nu are clasa, celelalte echipe roamnesti nu au nimic. steaua e chiroul in tara orbilor. limitele unei echipa pompate artificial, ca cfr clusj, s-au vazut. dinamo nu exista. de rapid nici nu merita sa vorbim. asta e ce trebuie subliniat, nu lipsa de lcasa a stelei. si orcium daca tot va limitati la lipsa de lcasa a stelei incepeti prin a compara bugetele. sa fim seriosi. ex nihilo nihil.

juanes (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 9:56

cand in min.25 posesia era 61-39 asta spune totul …. ca numai el radoi e de liga

Ducu (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 10:23

Din pacate cei 3 ani de participare in CL nu a marcat un progres pentru jocul echipei.
Echipa este in regres, ccea ce se vede si in campionat.
In forma actuala de organizare (nepoti, veri & Co) nici nu se poate mai mult.
Nici macar jucatorii nu se vor lauda, decat cu mici exceptii, cu transferuri la echipe mari.
Singurul castigator este patronul!

mihai (9 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 10:36

75 de min au avut posesia cei de la Lyon .E mult ,e putin asta voi decideti ,dar dupa parerea mea e un joc de neprezentare. sa ai posesia doar 15 minute -e exasperant de putin . Mingea fuge din corpul jucatorilor nostri de parca s-ar lovi de vreo teava. Preluari facute parca din Serie C nu B pt c-am vazut cu totii ce stiu Studentii sa faca. Cu o minge ridicata de exasperantul P marin pentru a ajunge tocmai pe la 20 de metride poarta francezilor niciodata n-o sa castigam . Exact in cele 15 minute s-au gandit ai nostri baieti sa construiasca cu mingi pe jos. (subliniez pe jos) .Mingi date”unde o fi, daca s-o nimeri la un coleg-din ce in ce mai bine. asa n-o castigam,ori aducem jucatori de nota 10 ori 9 ori de 5 sau 6.

Doar o fata (18 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 10:39

Cine este LYON? Atat!

adrian (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 10:52

…ECHIPA CARE A CAPOACIT-O PE STEAUA! DOAR ATAT…

SteauaTheBest (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 11:03

Plini de **** aici/…/adevarul e dureros pentru unii. Steaua e o echipa slaba in Europa, de acord dar e extrem de „sangeros” sa afli ca este cu 3 clase peste Dinamo, cu 2 peste Rapid si cu 1 clasa peste CFR. Asta e! Ne acceptam soarta! Cea mai buna echipa din ROmania atat poate. Atat poate fotbalul romanesc. Altii pot sa latre dar am vazut cu totii prestatiile din UEFA, deci No Comment. Steaua fara clasa…poate…dar fotbalul romanesc e reprezentat de Steaua! Ironic nu? ***

shampang (14 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 11:13

despre care „clasa” se vb. ?? atata timp cat in romania finantatorii unor echipe ii preocupa mai mult aparitiile la tv si prima pagina a ziarelor nu putem vb. de o echipa cu „clasa”

daniels (63 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 11:14

si zapata e in nivelul actual al Stelei si doar Thiago pare un castig fata de ******** Lovin ! in rest cam atat ca deja vrem prea multe de la banelii nostri care nu pot decat ceea ce au aratat !

nikuroko (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 11:18

PENTRU CEI CARE CRITICA STEAUA ,GANDITIVA INAINTE SA VORBITII .STEAUA E SINGURA ECHIPA DIN ROMANIA CARE FACE CEVA PRIN EUROPA [ADUNA PUNCTE ]NU CA celelalte echipe .cat despre cei care isi dau cu parerea despre jocul STELEI AU FACUT SI EII CEVA CA ANTRENORII DE VORBESC ASA .balint este un papagal nu stie decit sa critice .am vazut meciurii cu el la STEAUA CAND ERA O EPAVA PE TEREN ,SI ACUMM ISI DA CU PAREREA .SA SE DUCA SA MUNCEASCA INTR-O FABRICA DE BISCUITII .ESTII CEL MAI **** jucator care ai jucat la STEAUA

leonidas (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 11:22

Fratilor nu l-am auzit pe ****** sef aseara !
de ce ? defapt stiti ce cred eu ? la cat de mirlan si prefacut e, acum nu vrea sa apara in fata televizorului ptr a da explicatii, gandinduse ca partidul sau ar avea de pierdut deoarece suporterii stelei nu i-ar mai vota.
asa ca atentie stelisti !!! nu va lasati trasi pe sfoara de atata ori de ******* asta! in rest steaua a aratat cat poate, mai nimic !

jiji (166 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 11:23

nea ovi decat rusinos cu nec nijmegen mai bine onorabil cu lyon.dar cu toate astea sunt sigur ca dinamo ar fi facut mult mai multe in meciul cu lyon,poate numai ghinionul sa nu i fi lasat pe **** sa castige meciul cu lyon si poate accidentarile.

mario (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 11:30

sunt STELIST pina la moarte dar trebuie sa vedem ceva si anume :-de asta jucatorii care vin la noi au salarii de 200-250 000 euro pe an si aia au 3-4-5 milioane de euro,nu va mai mirati degeaba de aceste rezultate ….ginditi-va la asta ca atit ne permitem …..altfel aveam si noi un jucator de 3-4 milioane de care puteam sa ne legam.
Mi-ar palce in schimb sa intre sa intre si porcea asta odata in CL ca tot este el frustrat ca nu mai intra saracul ca sa o ia si el sa vada ce inseamna sa joci acolo
in rest fortza steaua(raminem cei mai buni in campionat)

Macrinus (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 11:30

ESTE UN PORTAR ADEVARAT PE BANCA LA RAPID!!!
Dar se pare ca nici Steaua,nici Dinamo si nici CFR-ul nu-l vad!!

razvan (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 11:31

E un baiat pe aici care a spus ca atat poate fotbalul romanesc.de acord..are dreptate cand spune ca steaua e cu 2 clase peste rapid si 3 peste dinamo..ok,dar prietene fii realist..steau e o clasa sub cfr.cfr oricum are mai multe puncte decat steaua in liga,si jocul mult mai bun..in plus la ora actuala forta ofensiva a lui bordo este peste a lui lyon si o sa vedeti asta..si in plus cfr ar mai fii adunat puncte dar nu i au mai tinut picioarele,au cazut fizic.
PS:nu sunt suporter al cfr ului

blabla (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 12:03

@razvan sunt de acord cu tine pana la un punct.Lyon face parte dintre echipele valoroase ale europei,sa zicem echipe 1.Bordeaux e undeva la echipe 3.Steaua,Cfr undeva la echipe 4,5.Lyon poate oricand sa joace o semifinala CL,bordeaux nici nu poate sa intre in optimi.I momentul asta,Cfr pare sa joace mai bine decat Steaua,dar gandeste-te ce harababura e la Steaua,in felul asta de unde performante? si totusi ne-a batut lyon si bayern pana acum,nu nec,nu nurnberg,nu elfsborg si nu wolfsburg.

pitbull (15 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 12:09

@Dle Ioanitoaia,cum sa fie „onorabil” cand pierzi la doua goluri diferenta si francezii au avut clar 11m?Sa nu mai vorbim de posesia zdrobitoare ,in timp ce steaua cu Nicolita in frunte scotea limba de un cot fugind dupa omul cu mingia?Jenanta echipa aceasta Steaua,construita din jucatori cu tehnica mediocra,fara inteligenta creativa ,bazata numai pe forta fizica,mingi aruncate la bataie.Asta este echipa care are „fata de CL”? dupa aprecierile lui Radoi?Pai ce sa spunem atunci de Anorthosis sau Bate B.?echipe fara pretentii pe care voi ziaristii le persiflati si le minimizati valoarea jucatorilor.Ce este de condamnat la Steaua la o analiza a unui ziarist competent****este ,valoarea slaba a jucatorilor,a antrenorilor a conducatorilor si patronului „jucator” Stelistilor ,lasati „orgoliul” mucegait pe care il aveti de nustiu cate si ce trofee castigate si vedeti prezentul deplorabil in care ati ajuns,rusinea ar trebui sa va coplesasca, nu mandria de a fi stelist,adica cei care faceti parte din „cei multi si prosti”

007 (96 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 12:12

N-a fost deloc onorabil

cascaval (13 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 12:13

Asa este, domnule Ioanitoaia!
Zapata nu este portar de incredere si nici Munteanu antrenor…
Paiata de Lobont este portar, iar Hagi si Lacatus marii antrenori ai Stelei…!
A inviat oare Capitanul Codreanu?!
Este GSP oficiosul Garzii de Fier?!
Nu?!
Atunci, de ce aceste executii publice?!
Cand o echipa nu joaca nimic, cand numai Ogararu, Tiago si partial Nicolita isi dau sufletul pentru echipa, de ce trageti in pianist, domnule Ioanitoaia?!

razvan (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 12:18

poate ca ai dreptate si u in anumite privinte blabla,numai ca lyon nu e echipa de semifinale..ei nu au trecut nicodata de primul tur dupa grupe,asa ca cred ca si lyon si bordeaux tot acolo se vor opri…

sile (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 12:23

Mai sunt unii cu Steaua the best pe aici. Privind la rece CFR-ul e in acest moment (cand zic moment la gandesc la toamna lui 2008, nu la secunda) e echipa cea mai valoroasa si cu lotul cel mai puternic. Si pana la urma si singura echipa care s-a descurcat onorabil in cupele europene anul asta. Problema lor e ca au pornit slab in campionat si ca sunt cam sleiti de puteri dupa UCL, campionat si cupa. De asta pot sa profite alte echipe, in special Dinamo

5157 (98 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 12:45

recunoasteti dle ioanitoaia ca e al naibii de plictisitor sa trebuiasca sa scrii dupa fiecare meci cate ceva, chiar daca in mod normal nu prea ai chef s-o faci

alex (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 12:49

Steaua nu are jucatori de talia celor de la Lyon , acolo unde nu este talent se poate compensa doar prin multa multa munca , si prin mare efort colectiv.Dorinel a incercat sa joace ce trebuie adica tactic dar momentan pot spune despre Steaua ca nu au un joc de echipa .Prin scoaterea lui Semedo de pe teren Dorinel le-a aratat jucatorilor ca postul de titular trebuie castigat dar risca ca pe viitor sa intre in conflict cu jucatorii si sa piarda vestiarul precum Hagi sa mearga jucatorii cu jalbe la Gigi si la primul esec toate sa se intoarca impotriva lui. Ma gandesc ca in campionatele mari echipele modeste ar trebui sa-si schimbe antrenorii dupa fiecare meci pierdut cu echipele de top.Dorinel are dreptate si sper ca jucatori ca Rada , Cristocea , Ochirosii , Neaga sa fie readusi in forma sa fie readusi in primul 11 sa fie concurenta pe fiecare post ca jucatorii care intre sa dea totul pentru a prinde un post de titular ,concurenta e sanatoasa.

prosteaua (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 12:50

de ce nu vorbeste nimeni niciodata despre pregatirea fizica a jucatorilor? nu e evident ca aproape toate duelurile 1 la 1 au fost pierdute? nu e clar ca jucatorii Stelei nu au nici viteza, nici forta nici rezistenta celor de la OL? Cum sa te lupti cu sabia in fata tancului? Se poate vorbi despre tactica si tehnica numai dupa ce aceste lipsuri vor fi puse la punct… dar asta inseamna desigur aducerea de jucatori scumpi capabili sa suporte asemenea efort…. cei actuali nu pot mai mult…

UICA PAIU (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 13:29

Nea Ovi , ai punctat foarte bine; Degeaba ne agitam atata pt ca nu ne putem compara cu marile echipe ale Europei; Au jucatori mult mai valorosi, mai tehnici si mai vitezisti – Steaua putea compensa printr-un joc colectiv al echipei dar este foarte greu sa te pui contra VALORII, TEHNICII si VITEZEI

marcelinho (49 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 14:00

Problema cea mare e ca o luati pe o pista gresita. Daca Zapada nu o lua din lovitura aia o lua din alta asa ca nu dati vina pe portar. Echipa nu e in stare sa marcheze – cind are posibilitatea, o pierde usor. Jucati cu portar fara jucatori de cimp, atunci. In esenta, gafa, daka e, a lui Zapada e mult prea minora per ansamblul problemelor de la echipa. Nu e cazul sa-l salteze din club, da ma tem k napoleonu asta o sa si fak. O sa-l adica pe ala micu-mare de la Bistritza care, cica, nu gafeaza…

marcelinho (49 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 14:07

dak ceri Stelei sa cistige Lyonul inseamna ca trebuie ca Romania sa bata Franta la nivel de trai. kred k e ilogic sa fim suprati de ce nu batem ekipe de top. de asta exista in lume diferente intre tari dezvoltate shi lumea a treia, bogati si saraci, responsabili shi smekeri… parerea mea…
in kaz contrar, riscam sa cadem in penibil. ar fi shi varianta ruseasca (estica) ku multe ruble, da nici ea nu tine la totzi. vezi k banii nu intotdeauna aduk fericirea…

jan pitesti (88 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 14:20

deocamdata asta e valoarea fotbalului romanesc

uncas (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 14:34

sa mai spunem ca un public care isi incurajeaza echipa asa cum au facut francezii aseara merita mai mult decat o echipa cu jumatate de stadion gol! da tare in preturi , gigi! campania e scumpa!

MoroshanK (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 14:58

” Zapata, care alterneazĂ intervenŢiile salvatoare cu greŞelile copilĂreŞti „…..PAI NU ASA ERA SI CARLOS ????? (chiar in meciul cu Lyon –LoooooL!!)

Ce-a avut si ce-au pierdut …si mai ales ce=au castigat cu Zapata?

Comentează