Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cercul vicios

Dincolo de greşeala lui Zapata, Steaua a avut în întîlnirea de la Lyon prea multe mîini moarte Se înşală cine-şi imaginează că istoria nu se repetă deoarece, iată, Steaua s-a împotmolit pentru a treia oară consecutiv în grupele Ligii Campionilor. […]

joi, 6 noiembrie 2008, 3:52

Dincolo de greşeala lui Zapata, Steaua a avut în întîlnirea de la Lyon prea multe mîini moarte

Se înşală cine-şi imaginează că istoria nu se repetă deoarece, iată, Steaua s-a împotmolit pentru a treia oară consecutiv în grupele Ligii Campionilor. Faptul că a ajuns pînă acolo reprezintă un merit ce nu trebuie minimalizat, de aceea nu-i cazul să fim foarte aspri cu ea. Cu excepţia CFR-ului, alte echipe româneşti n-au reuşit nici măcar cît Steaua. Dar atît, căci actualul bilanţ al garniturii din Ghencea, un singur punct din 4 partide, a produs o nouă dezamăgire. Dintre cele 32 de formaţii angajate în C1, doar FC Basel stă la fel de prost.

Deşi a pierdut cu 2-0 la Lyon, Steaua s-a comportat totuşi onorabil. N-a arătat nici un complex şi s-a străduit să dea o replică hotărîtă. A şi dat uneori, numai că n-a reuşit altceva. Nu i se poate reproşa atitudinea, a vrut şi a transpirat, dar a întîlnit, ca şi în meciul cu Bayern, un adversar mai puternic. În final, şi-a spus cuvîntul nu diferenţa de angajament, ci de valoare, băieţii lui Puel fiind mai buni. Unii pretind că fără eroarea lui Zapata, vinovat la golul 1, repriza s-ar fi încheiat 0-0 şi, cu un pic de noroc, poate şi partida. Greu de crezut, ÎntrucÎt logic era ca, mai devreme sau mai tÎrziu, plusurile lui Olympique, cu precĂdere de ordin tehnic, sĂ se reflecte Şi pe tabela de marcaj.

Să nu-l scoatem însă pe portarul sud-american ţap ispăşitor! Evident că a greşit, parcă imitîndu-l pe Stăncioiu în faza loviturii libere executate de Wendel la Cluj, dar la fel de trist e că Steaua a avut miercuri prea multe mîini moarte. Pe lîngă şterşii B. Stancu, Nicoliţă, D. Moreno, Szekely şi Semedo, ultimul de-a dreptul inexistent, nici chiar Rădoi, de regulă sufletul şi locomotiva grupului, n-a impresionat.

Practic, fotbaliştii roş-albaştri şi numeroşii lor suporteri se învîrt de cîţiva ani în jurul cozii. Primii promit, iar ceilalţi aşteaptă, ambii însă degeaba. Şi dacă admitem că, prin comparaţie cu sezoanele anterioare, Steaua e într-un relativ progres, creşterea nu-i suficientă pentru a-i permite să reziste în C1. Aici, la nivelul cel mai înalt, voinţa şi organizarea nu mai ajung. Ele ajută, să zicem, în confruntările cu adversari din linia a doua, dar nu şi în cele cu marile forţe ale fotbalului continental. Pentru a le face faţă granzilor, e nevoie de valoare, ba şi de clasă, capitol la care, din păcate, Steaua suferă. DacĂ ea se va mulŢumi sĂ achiziŢioneze jucĂtori ieftini, adicĂ modeŞti, nu va ieŞi dintr-un cerc vicios. Va rĂMÎne În continuare prizoniera propriilor limite.

Cîndva, performanţa se mai putea realiza doar prin entuziasm, prin dăruire şi prin determinare, prin hei-rup. Lucrurile s-au schimbat însă şi se schimbă mereu. Ca să obţii rezultate răsunătoare, trebuie să bagi bani, mulţi bani, cu toate că nici o investiţie masivă nu garantează totdeauna succesul. Exemplul oferit de Şahtior Doneţk e semnificativ. Dar ca să ai şanse, eşti obligat să umbli adînc şi des la buzunar. Atît timp cît Gigi Becali şi cei din anturajul lui nu vor înţelege acest adevăr, Steaua nu va face carieră în Champions League. Nici azi, nici mîine, niciodată.

Comentarii (53)Adaugă comentariu

zsigodya (9 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:06

Ai uitat de „Anorthosis” Famagusta !
Restul komentariului e apa de ploaie ! ..**

utus (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:08

Nea Ioanitoaie sa stii ca in C1 sunt 32 echipe, nu 16!!!

stelistu’ (113 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:24

Cu articolul asta cred ca s-a spus totul. in campionatul nostru mai merge cu jumatati de masura, dar in afara unde joaca cei mai buni nu ai sanse nici macar cu echipe de mana a 2a gen Fiorentina.

Bine, eu ca suporter al Stelei nu ma astept sa batem pe Lion pe unde o prindem dar sa te domine atat de mult in 4 meciuri …

Speram macar la locul 3 si inca am avea sanse sa il obtinem dar dupa cum s-au facut transferurile la Steaua e foarte greu.

Stelistul Nebecalizat (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:24

Domnule Ioanitoaia,
Ar trebui sa observati ca multe maini bune devin moarte dupa ce ajung la Steaua. Driblingurile lui Szekely sau Stancu nu se fac cu trei picioare in Ghencea si cu doua la Galati sau Urziceni. Cat despre Banel, mai mult alearga … Cand iei un jucator bun si-l plimba capriciile patronului la echipa a doua sau il tine la respect gasca din vestiar, cam iese din formna. E clar: conducerea are nevoie de psiholog !

stelistu’ (113 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:27

cred ca, cu articolul asta s-a spus totul despre steaua in CL.

ramanem cu speranta ca Dorinel va redresa echipa pt campionat si ca va veni vremea sa jucam si noi ca steaua din 96…sau macar ca BateBorisov sau Famagusta

TURISTUL (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:37

AVETI DREPTATE DAR PARCA PREA PUTINA DARUIRE SI PREA DOMINATI AM FOST …DA-O IN MASA DE TREABA SI SA LE SPUNEM PE BUNE IN AFARA DE TIAGO SI OGARARU+ SAU – KAPETANOS CARE AU FOST PE PLUS RESTUL SAU COMPORTAT DE NOTA 4 SPRE 5,5.
ODATA CU TRECEREA TIMPULUI AM CREZUT CA VOM PROGRESA DAR AM AJUNS DE UNDE AM PLECAT ADICA CUM NE STA NOUA MAI BINE SA STAM LA MANA ALTORA.SUCCES STEAUA SI CFR DAR CU TOTII STIM CUM ARATA VIITORUL.
TOTODATA CRED CA ESTE TIMPUL SA INCEPEM SA NE BAZAM PE TINERI,SA LE ACORDAM SANSE,SA-I CALIM.

Ovidiu Ioaniţoaia (1338 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:42

Corect, 32, rămîn dator!

ambidextru (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 16:58

„Practic, fotbaliştii roş-albaştri şi numeroşii lor suporteri se învîrt de cîţiva ani în jurul cozii. Primii promit, iar ceilalţi aşteaptă, ambii însă degeaba.” Care ambii? Din cate stiu, ambii inseamna „amandoi” (si cf. DEX, ca am verificat acum), or fotbalistii si suporterii din articol sunt mai multi. Eventual mergea scris ambele parti. Parerea mea. Si a DEX-ului. Sau a ambilor.

ronnie (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:09

corect ambidextru, ramane nea Ovidiu dator si la tine

requiem (53 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:33

Problema noastra, e ca ne-am invatat sa traim din miracole si cand ele se raresc incepem sa ne umflam in pene. Pai ce buget punem noi pe masa incat sa ne gandim sa stam la aceeasi masa cu cele 16 echipe care se califica in optimi. Care este in fapt nivelul Ligi 1 si al nationalei, care este prestatia echipelor romanesti in cupele europene? Noi le pierdem pe toate la primul tur european, doar Steaua facand exceptie. Nivelul Ligi 1 este ridicol, o liga care este si fragmentata pana la aberant de echipa nationala.

O echipa ca Steaua nu poate invata nimic din aceasta Liga 1 decat frustrarea de a nu putea obtine un rezultat adecvat, in fata unor echipe care se supra-aglomereaza cu 11 jucatori in propriul careu, fac anti-joc total si fac totul posibil ca sa nu se joace nici 40 de minute de joc efectiv. Diferenta de la acest joc din Liga 1, mai bine zis ‘refuzul de a juca’ si ce se joaca in CL e prea mare. Practic Stelei ii trebuie 2 echipe cu mentalitati diferite, atitudini diferite si antrenamente diferite, pentru ca ce se joaca in Liga 1 nu are nici o legatura cu fotbalul care se joaca in Europa in anul 2008. Asta despre atitudine de joc, concentrare, efort depus. Despre valoare, mai aruncati si voi cate o privire pe PIB-ul Romaniei, inainte sa va mai umflati atata un pene.

Privind fotbalul la modul realist, si lipsit de frustrari, o calificare in cele mai bune 32 echipe din Europa cu 8-10 meciuri de acest nivel pe sezon, eliminarea din aceasta competitie a 1-2 echipe de top gen Galatasaray, Fiorentina, Dynamo Kiev, trairile pe care le ai la un meci gen Steaua – Lyon 3-5 sunt ceva inegalabil iar fanii adevarati iubesc Steaua pentru asta si sunt constienti ca sunt privilegiati in Romania. Bravo Steaua! Cand o face Lyon si Bayern si mai stiu eu ce monstru finaciar macar 50% din ce a facut Steaua cu 15-20 mil buget mai discutam.

pt requiem (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:45

si cine spune ca o sa lasati Fiorentina acasa?
ai jucat tu aseara pe PS sau ti-a spus mama Omida?

pe 4 terminati asa ca mai moale cu gandurile astea razboinice…nici cu dinamo nu a castigat, nu o va face nici duminica , nici cu Fiorentina…poate doar cu Buzaul*(nici pe astia nu i-au invins:))))))

Autogreen (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 17:49

NU cred ca e cazul sa scoatem ochii unui singur jucator, fotbalul se joaca in echipa nu individual.

q (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 18:54

Nea Ovidiu, ai dreptate 100% aici. Avem lot slab, asta e… Cu 3-4 jucatori de valoare, inca 8 medii si restul slabi nu poti sa faci fata in astfel de competitie. Pacat!

hjhcvn (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:05

Radoi locomotiva echipei?Domnu Ioanitoaia, cand la-ti vazut pe radoi ca trage echipa dupa el?eu unu niciodata poate a tras echipa dupa el la spital, ca la fotbal e cel mai praf de la steaua.Steaua nu progreseaza deloc,vinde jucatori si cumpara de acelasi nivel,macar de ar avea un centru de juniori ca lumea nu cu rudele lui becali pe acolo.

shmo (35 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:11

Si cand te gandesti ca unii il comparau pe zgapata asta cu Lobont !?

eu (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:22

Nu vreau sa ma transform in avocatul nimanui, dar nu cred ca e just ca Zapata sa fie gasit singurul vinovat de infrangerea de aseara. Si pt. ca sa ma explic as avea cateva argumente:
1. fotbalul e un joc de echipa care se joaca in 10 jucatori de teren plus portarul. Prin urmare, presupunand ca portarul gafeaza, ceilalti jucatori ar trebui sa compenseze sau chiar sa evite aceasta gafa.
2. as vrea sa dau exemplul, cred eu foarte elocvent, a unei echipe care a avut si are in continuare in lot portari de valoare mediocra (ca sa nu zic slaba): AC Milan, echipa care a castigat in ultimii 20 de ani numeroase trofee, in special pe plan international. Nici Rossi, nici Abbiati, nici Dida, nici Kalac si altii nu sunt portari valorosi, care de foarte multe ori au gafat. Totusi, aceste erori nu au afectat scorul partidei (sau daca l-au afectat, acest lucru nu s-a intamplat de multe ori). Acest fapt se datoreaza prezentei pe teren a celorlalti jucatori: FUNDASI, MIJLOCASI si ATACANTI.
Prin urmare consider ca toata echipa este vinovata de rezultatul obtinut si mai precis lipsa de valoare a jucatorilor, in special a celor din linia mediana.
Ps. Si inca o mica precizare, desi sunt mari gafeuri, portarii amintiti mai sus au ramas in continuare in echipa, conducerea avand in continuare incredere in ei si fiind constienti de urmarile nefaste ale acuzatiilor si haosului atat in cazul jucatorului incriminat cat si in cazul echipei.

nea_nelu (19 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:22

Greselile lui Zapata..atat vezi pe gsp, dc nu zice nimeni de singurul sut pe poarta al Stelei in 90 de minute, dc nu zice nimeni ca in prima repriza Lion a avut o posesie de 61%, de ce nu zice nimeni ca am avut maxim 3 cornere(nu mai tin minte exact), dc nu zice nimeni ca am avut 2 lovituri libere si ne-am batut joc de ele, de ce nu zice nimeni ca dayro, glezna fina a echipei, nu a reusit un singur dribling cat a fost in teren, de ce nu spune nimeni ca Radoi a jucat foarte mult sub nivelul sau?
In loc sa dam cu ei de pamant, ascultam vorbele adversarilor..ca Steaua a fost mai dezinvolta meciul asta.Putem schimba antrenori, jucatori, patroni, suporteri ca tot la fel vom juca indiferent de echipa care participa. Ridicam in slavi un CFR care a profitat de o Roma la pamant, Bravo lor ca au avut cap, dar nu va grabiti sa ridicati statui, ca atacantii adversi trec pe langa statui si marcheaza

clau bv (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:35

pt nea nelu…..mi se pare ca nu am avut nici macar un corner…s-ar putea sa ma insel…dar nu cred

eu (14 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 19:48

Crestere,ambitie,curaj…Unde le-ati vazut?Din nou,Steaua a jucat sa nu ia multe,nu sa scoata puncte!O faza care spune totul:cam la jumatatea primei reprize,Lyon primeste o lovitura libera la mijlocul terenului.Mingea era oprita in careul Stelei!Si…Un jucator de la Lyon se duce ,ia mingea,o duce la mijloc,pentru a se relua jocul!Stelistii,condusi cu 1-0 intr-un meci de „totul sau nimic”,nu dadeau mingea,se uitau ca …oile!Repet:ei erau condusi cu 1-0!Erau bucurosi ca mai scapa un pic de senzatia aia ca Lyon le da gol cand vrea!De ce nu scrieti nimic de faza asta?Spune totul de jocutile Stelei in CL:sa nu luam multe!Simtind ca nu sunt pusi in pericol,nici Lyon nu s-au omorat cu firea!Cand au avut nevoie sa dea multe,au dat…Nu am vazut toata prima repriza…Imi spune si mie cineva,Steaua a avut vreun sut pe poarta?

GELLU (26 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 20:24

Lectia de fotbal!
Intr-un interval scurt de timp ne-a fost predata de catre echipele din Franta o lectie despre cum trebuie sa se joace fotbal. Cei destepti invata, dar cei mai multi se lamenteaza. Pot fi luate in discutie multe aspecte: bugete, infrastructuri, jucatori adusi din strainatate,pregatire tactica si fizica, chiar si psihologica, dar eu cred ca totul porneste de la „elementul” om :jucator, antrenor, patron, spectator. OMUL este factorul decisiv. Totul tine de educatia fiecaruia si a tuturora la un loc.
Imi vin acum in minte doua exemple (ele sunt foarte multe si concludente):
– cineva (si stiti bine cine) il avertiza pe Piturca: ai sa vezi cum stie Steaua sa inchida jocul daca are 2-0 si…
Bunul Dumnezeu l-a ajutat sa fie 2-0 co OL la Bucuresti, numai ca de la vorbe la fapte este cale lunga!
– la finalul meciului de la OL, cel mai bun jucator de pe teren, evident Juninho, i-a intins mana lui Radoi, cel mai… de pe teren, iar acesta i-a intors spatele!
A propos de educatie si de acelasi Juninho: cat de elegant s-a exprimat acesta despre Steaua!
Prin comparatie, Dorinel declara ca OL a castigat cu noroc!
Pot sa mai continui, dar cred ca este suficint.
Fara cei 7 (mai nou 6) ani de acasa, fara scola si fara educatie solide nu se reuseste in niciun domeniu.
In incheiere am o provocare pentru Nicolita: desi am 54 de ani, pun pariu ca nu ma dribleaza. Poate ca arunca mingea pe langa mine si atunci ma depaseste la viteza, ca doar este jucator de … atletism!

eu (14 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 20:25

Scuze,era la jumatatea reprizei secunde!

rrolss (10 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 20:35

am si eu o remarca:pe cioban n il intereseaza performanta in europa si doar banii veniti de la uefa…e praf in ochi ce ne arunca el cu performanta,cu optimi de cl…pai steaua nici nu s-ar califica in cl daca nu ar umbla cu valize,cu arbitrii….ciobanul vrea sa dea impresia ca baga bani multi in fotbal pt a castiga voturi,in realitate bugetul clubului provine din banii de la uefa ,sponsori,vanzare de bile…atat…nu e rau ca se autofinanteaza clubul dar sa nu ne minta ca pe copii ca el salvatorul stelei si ca e cel mai bogat roman

mihai (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 21:46

cei care viseaza ca bagand 5 mil de euro intr-o echipa vor face performante in c.l. sunt ori cretini ori sunt gigi becali, ce a realiat steaua in 86 nu va mai realiza o echipa romaneasca mult prea curand sau niciodata, durerea cea mai mare este ca gigi a facut din steaua un s.r.l.

Costinvlad (17 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 21:47

Toata lumea vorbeste de bani cand de fapt adevarata problema sunt scouteri Stelei si nu numai ai stelei ci ai intregii divizii A! Jucatorii ca si Cristiano Ronaldo ar trebui luati din faza de juniorat si crescuti aici !! Este singura varianta valabila pt bugetele formatiilor din Romania !!
Ce se intampla cu centrele de copii si juniori infiintate de Gica Popescu?! Nu produc chiar nimik!? Unde sunt juniorii Stelei?! Daca s-ar insista mai mult pe jucatori tineri atletici cum este si Ochirosii sunt convins ca randamentul ar fii altul….

cc (51 comentarii)  •  6 noiembrie 2008, 22:30

Ce samai vb, suntem varza! Am tot asteptat, asa cum zicea si Domnul Ioanitoaia „ei promit, noi asteptam” si nu ne-am ales cu nimic! Atita timp cind nu ai decit un fotbalist de certa valoare intr-o echipa, si aici ma refer la Goian, nu poti emite pretentii sa obtii rezultate in confruntarile cu echipele „grele”! Nu am stiut sa profitam de pasa proasta a fiorentinei (mai bine zis, nu am avut cu cine!!), si acum Fiorentina joaca foarte bine si tare va fi greu sa ne indeplinim obiectivul in meciul de acasa: sa nu luam multe, sa pierdem onorabil! Halal mentalitate, halal „obiective”, halal echipa si patron!

Decebal (83 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 0:30

Craiova nu a investit nimic in transferuri de un an de zile, dar are 1 punct mai putin decat Steaua in momentul asta. Conteaza foarte mult si investitiile, dar sa fie facute si cu cap.

kraz (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 1:53

N-a greşit Zapata, a greşit zidul.

mircea gherendi (5 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 1:58

Bravo domnule ioanitoaia se pare ca ati tinut cont de doleanta suporterilor de a le atrage atentia baietilor cu ‘ochi albastrii’ ca fara investitii fara centre de copii si juniori pe cheltuiala exclusiva a patronului si fara un management profesionist nu se poate.In fiecare an vom pati la fel (asta in cazul in care ne vom califica in ucl) daca nu se trece la profesionalismul mai sus amintit ori in caz contrar daca avem demnitate nu ne mai prezentam pentru ca nu are rost.VA MULTUMIM!!!!!!!!!

nime.n.lume (36 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 2:20

de acord cu GELLU @20.
E vorba de oameni, de cultura, de educatie.
Problema e ca „tot satul creste fiecare copil” si fiecare copil devine adult si e o parte din „tot satul”.
Cum iesim din cercul asta vicios cu Romania si romanii?
Unii au ales o iesire fizica si s-au dus pe alte coclauri (si-au luat lumea’n cap – asta schimba individul, fara beneficii pentru sat), altii au adus oameni noi in sat (crescuti in alte sate) sa schimbe satul din ” vaideei” in „niilaei”.
Altii au incercat sa imite pe cei din satele mai rasarite si sa se schimbe pe loc, om cu om, bucata cu bucata.
Cam asta se intimpla acum in Romania si in fotbal.
Unele sate se schimba in bine mai iute, altele mai incet.
Pentru unii e prea iute, pentru altii e prea incet.
Nu santem primii nici ultimii ce trec prin asta.
Vedeti si evreii au trebuit sa stea 40 de ani in pustie si sa moara toti cei ce au fost odata sclavii faraonului pana sa li se dea voie sa intre pe pamantul fagaduintei.
Asa ca Brucan a fost un optimist, unul invatat cu cincinale in patru ani jumate! 😀
Icredere, rabdare si tutun!
Drumul lung se face un pas dupa alt pas si e bine daca toti pasi sant in directia buna.

Insurgentul (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 2:37

De foarte mult timp nu am citit un articol care sa sintetizeze atat de clar, concis si la obiect situatia in care se afla echipa mea de suflet! Acest articol ar trebui tiparit in mii de exemplare si imprastiat cu un elicopter in toata Pipera…

Felicitarile mele!

goghe (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 3:45

pentru gellu: degeaba ai 54 de ani daca inca nu ai aflat ce inseamna dribling! In parte, este exact cum ai spus tu ca o sa treaba Banel pe linga tine-da usor mingea pe linga si gata! Din cauza unor fazani ca tine, care dorm cu amintirea cracilor pe care ii dadea giscanul, nu o sa reusim sa apreciem niciodata putinul pe care il avem. Din Steaua de ieri, numai Banel, Ghionea, Ogararu, Tiago, Zapata, Kapetanos si in parte, Goian cu Radoi au avut ce cauta pe teren! Restul … vai de mama lor-***

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 4:41

Domnilor, Steaua a pierdut si va mai pierde daca jucatorii nu le e aminte de jocul cu balonul ROTUND. Fotbalul nu e stiinta, este arta, si ca sa nu spun prea multe, vezi GOLUL MAGNIFIC al lui MUTU , cu nemtii. Tot stadionul a ramas tablou. De ce ? Fotbalul e arta, pasiune si placere. Vrei sa joci fotbal bine, NU TE GANDI LA BANI, CI LA ARTA FOTBALULUI. Patroane, nu le da banii pana nu joaca un fotbal autentic. Daca nu vor, afara cu ei. Nu mai apar pe nici un jucator. Sant avizi numai dupa bani. Patroane fa ordine ca poti ! Hai Steaua !

krick (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 8:17

Fotbalul este o afacere.
Puneti in balanta ce buget are Bayern sau Lyon sau chiar Fiorentina si haideti sa vedem cat are Steaua. Pai de aici pleaca toata diferenta. Asta e nivelul la care trebuie sa ne asteptam. Cum va explicati ca Steaua a jucat atat de bine cu Dinamo? Pentru ca Dinamo joaca la fel de prost ca si Steaua. Si apoi pe langa jucatori mai este si rolul antrenorului. In Romania insa antrenorii se schimba mult prea des, odata pentru ca patronii vor rezultate care sa le aduca bani si in al doilea rand pentru ca nu avem antrenori adevarati. As putea sa pun pariu ca daca vine in Romania cel mai bun antrenor din lume, nu va face mare lucru cu fotbalistii care activeaza in campionatul intern. Si stiu si antrenorii acest lucru si totul pleaca si de la modul de organizare al cluburilor si de promovare a tineretului. Ati vazut cat tineret are Lyon? Peste 400 de copii de unde sigur se vor ridica 4 foarte buni care vor prinde lotul seniorilor.
Asa ca sa spunem multumesc daca bate Steaua acasa pe Fiorentina.
Iar CFR-ul a avut noroc cu Roma si Chelsea (care se vede ca nu e in forma), un mare noroc, chiar daca au cel mai bun lot din campionatul romanesc.

zorro (16 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 9:27

Acum Stelei ii trebuie un portar ca Iordache, fundasi ca Bumbi si Belo, mijlocasi ca Hagi, Stoica,Boloni si atacanti ca Lacatus,Piturca si Balint! ; deci mai mult de jumatate de echipa! ; oare am citit pe undeva ca Gigi Becali,..se pricepe la fotbal? ; cred ca am visat!

Stelutzu (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 10:02

TOT ARTICOLUL CADE IN FATA PERFORMANTELOR CIPRIOTILOR DE LA ANORTHOSIS. FARA VALORI RECUNOSCUTE, FARA INVESTITII MASIVE, IATA C-AU SANSE SA PRINDA OPTIMILE. POATE AR TREBUI STUDIAT MAI ATENT ACEST CAZ, O EXCEPTIE DESIGUR, DAR CRED CA MERITA, MAI ALES PENTRU BECALI. E VORBA DE „UNITATE DE GRUP” CUM SE SPUNEA PE VREMURI, DE OMOGENITATE, DE ENTUZIASM SI DEPASIREA PROPRIILOR LIMITE, NU STIM…

eu (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 10:05

Diferenta dintre steau si lyon nu e data de gafa lui zapata ci de valoarea jucatorilor, la steaua sunt prea putini care stiu sa dea cu piciorul in mingie, inclusiv marele jucator radoi care in afara sa faulteze si sa-si certe colegii nu e in stare. Cand le-o veni mintea la cap marilor nostri conducatori de cluburi sa incerce sa investeasca in centrele de juniori daca tot sunt afaceristi si sa nu mai arunce banii pe straini vazuti pe dvd-uri. Exemplu Toja, de ce nu i se da incredere lui Ochirosii si e folosit marioneta de Toja?

calin (26 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 10:19

iarasi o campanie anti zapata inventata de presa
cind in zid stau 2 francezi lovitura o bate cel mai bun executant de lovituri libere din lume si stelistii ii lasa pe aia sa fac ce vor nu e vina lui zapata ci e vina jucatorilor e si vina lui dorinel fiindca shema din care s-a marcat e evident exersata la antrenamente si probabil a mai fost folosita si in alte meciuri interesant, daca zapata ar fi stat pe coltul lui si juninho ar fi trimis peste zid toti ar fi spus ca de ce a stat acum toti il lauda pe tiago si nimeni nu mentioneaza ca el l-a faultat pe juninho intr-o zona ideala pentru el adica 30-35 m in zona centrala la o faza putin importanta pe de alta parte toti uita ca in debutul partidei zapata a scos un sut din careu al lui benzema si a mai avut citeva interventii de unu la unu

din Sua (5 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 10:53

Dragii mei, echipa Stelei trebuie felicitate pentru efortul depus in ultimii ani si pt rezultatele sale de exceptie pt nivelul sau. Echipa Steaua si-a propus tot ceea ce si-a dorit si nu a incercat sa devina ceea ce nu este: adica un club galonat al Europei.
Este o echipa cu un buget mica, din esalonul 2 al Europei, este constienta de acest lucru si incearca sa scoata maximul din aceasta situatie. Adica cresterea de jucatori, vinderea lor, scoaterea de profit si inceperea unui nou ciclu. Becali a fost foarte clar prin declaratiile sale: peticesc echipa pana imi cresc juniorii. Juniorii pot sa nu creasca niciodata – dar asta este cu totul altceva.
Ocazional, Steaua se poate dovedi o nuca tare pt echipele europene: vezi Victoria impotriva Galatei, uriasa performanta de a te califica intr-o semifinala de cupa europeana, o victorie din 9 meciuri in CL, etc.
Este ca un copil mediocru care se duce le olimpiada pe judet si reuseste marea performanta de a ajunge in faza nationala. Acolo insa, printr-un efort deosebit si o vointa de fier poate obtine un onorabil loc 10 – 12 insa niciodata nu va fi pe podium. Si ce-i faci il incurajezi sau il descurajezi? Daca reusesti sa intelegi acest lucru vei primi meciurile Stelei ca o sarbatoare, cu placere, emotie, speranta, vei merge cu baietii la o bere si vei comenta fazele aprinse. Daca nu, te vei enerva, vei tipa ca nu ne comparam cu elitele, bugete, Juninho versus Dayro, Gatusso versus Ghionea, Benzema versus Vali Badea etc etc.
Eu am urmarit meciurile Stelei, am cantat, am aplaudat victoria celor mai buni si raman cu speranta ca decat sa urmaresc meciurile unor echipe in care emotia lipseste cu desavarsire mai bine ma bucur dece am – adica echipe romanesti care si-au deposit conditia si s-au calificat in CL.
Cat despre aia 3-4 jucatori buni cu care sa faci fata in Europa. Lucrurile nu stau chiar asa. Aduci vreo 2 Juninho pe 20 milioane si se accidenteaza sau primesc cartonase galbene. Si iar ramai in curul gol. Asa ca mai bine jucatori cam de aceeasi valoare dar cu potential, caci nu se stie cand si cum explodeaza.
Scouteri: toate marile echipe dau cu piciorul la cate o valoare. Vezi Juninho refuzat de Barca.
Inca ceva: marele Ajax si-a dat seama ca nu mai poate concura cu marile forte si ca a picat din esalonul 1 in 2. Asa ca Ajax cauta talente de 2-3 milioane si spera sa le vanda pe 20. Ocazional mai apare prin CL unde e capacita de echipe gen Real sau Barca si … cam atat. Raman zmei in campionat, mielusei in Europa si producatori/exportatori de talente.
Exista si grupa a 3 a valorica: Nec, Rapid, Dinamo Bucuresti, Partiza Belgrad, Dinamo Salzburg, Austria Viena, Catania, Siena, Rennes. Astia se bat de la egal la egal intre ei, asa cum cei din esalonul 1 de bat de la egal la egal intre ei.
Cei din esalonul 1 zdrobesc orice echipa din esaloanele inferioare, cu diferenta ca din cand in cand se mai impiedica de cate o echipa din esalonul 2, rar dar se mai intampla.
Nu-i asa ca-i simplu?

marcelinho (49 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 11:12

sfat pentru Zapata: fratele meu columbian, trebuia s-o lasi in poarta p-aia trimisa de benzema k nimeni nu era sa zik nimik. asa, ti-ai pus in cap toti specialistii, care nu inteleg ca juninho a dat direct in bresha din zid, stiind ca portarul va merge in colt. ala maninca pine in fotbal, iar presa maninca…

Digweed (10 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 11:44

Ce comentarii… Ce oameni superficiali exista in Romania… Domnul Ioanitoaia a spus urmatorul lucru: Trebuie bani, transferuri capabile pt performanta. Cat de mult o iubesc eu pe Steaua, ea este o echipa mediocra pt Europa si, uneori prin jocul sau si atitudine, chiar si in campionat. Eu cred insa altceva: Becali are probleme cu banii (cash) din moment ce se fereste in a transfera jucatori capabili (cu salarii mari) cu toate ca in ultimele 3 participari a primit aproximativ 30 mil Euro. El a stricat aceasta echipa. De cand a plecat MM Steaua se scufunda usor, dar sigur!

Aur (6 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 12:27

Foarte bun articol.Realist si echilibrat.Dupa parerea mea,rezolvarea acestor probleme ale fotbalului romanesc,nu reprezinta problema ,ori datoria, unui singur om, ci a unei intregi natiuni.Sant necesare masuri radicale si un adevarat profesionalism,atat la nivel guvernamental cat si la nivel de cluburi.Incerc sa enumer cateva,fara pretentia de ale epuiza:
La nivel national:
-Reinfiintarea Ministerului Tineretului si Sportului.
-Infiintarea unui colectiv de lucru,cu caracter permanent,in care sa fie cooptate toate fostele mari glorii ale sportului romanesc si dupa caz,chiar si mari sportivi in activitate,care sa se ocupe de elaborarea planurilor pe termen scurt,mediu si lung, de dezvoltare a fiecarei ramuri sportive.Si ceea ce este f.important:Alocarea de fonduri pentru indeplinirea acestor obiective.
In ce priveste fotbalul,masurile ce ar trebui luate,consider ca trebuie sa cuprinda:
Identificarea si amenajarea ca terenuri de fotbal,a tuturor suprafetelor de teren,ce pot capata o astfel de destinatie.(Maidane,terenuri nefolosite,terenuri ce pot fi concesionate de catre proprietari,iubitori ai fotbalului,pentru acest scop,etc.etc.).Amenajarea se poate face cu fonduri la nivel central,la nivel local si prin voluntariat.
-Identificarea,amenajarea si includerea intr-un circuit comunitar a tuturor salilor de sport,ori a spatiilor ce pot capata aceasta destinatie.Construirea,in completare,in fiecare localitate(cartier)a unor centre comunitare complexe de desfasurare a activitatilor sportive,dotate cu terenuri de fotbal,handbal,volei,tenis,sala de sport multifunctionala,etc.
-Integrarea tuturor copiilor,inca de la nivelul gradinitei intr-un sistem de practicare organizata a unui sport,in functie de optiune si aptitudini.
– Cooptarea tuturor fostilor sportivi,pe baza de voluntariat,ori acolo unde e cazul,platiti,in acest sistem de instruire sportiva a tuturor copiilor,fiecare la propria disciplina.
Tot ce va spun nu sant povesti,sant ,este adevarat,minuni ,facute de catre institutia VOLUNTARIATULUI,in tari in care aceasta notiune n-a apucat sa fie desfiintata,de vremurile in care era…obligatorie.Pot da, in acest sens,exemplul nepotilor nostri din Canada:unul de 14 ani,care are 7 ani de practicare organizata a baschetului si tenisului si 3 ani de practicare a inotului;celalalt de 12 ani,are 5 ani de practicare organizata a fotbalului si 3 ani de practicare organizata a hocheiului.Copiii si tinerii,sant incurajati si stimulati sa practice sportul organizat si li se creeaza conditii in acest sens.Nepotica de 17 ani,pentruca face parte din echipa de atletism(alergari de semifond)a colegiului,beneficiaza de o bonificatie la rezultatele scolare.Pentru a se mentine,insa, in echipa,isi incepe fiecare zi cu o alergare de cateva mii de metri,in complexul sportiv din vecinatatea casei,in afara orelor destinate antrenamentelor si concursurilor.Este inutil sa va spun ,ce influenta benefica a avut asupra lor practicarea sportului,din punct de vedere al dezvoltarii fizice si a personalitatii.Nu-mi ies din minte,privirile mustratoare ale lor ,fata de dezaprobarea mea fatisa,in fata unei decizii gresite a unui arbitru.(Fiindca si acolo,arbitrii sant tot oameni si mai gresesc.Si nota-bene,fac aceasta tot pe baza de…voluntariat.).
-Asezarea pe baze temeinice si profesioniste,cu adevarat,a activitatii scolii de antrenori.
-Schimbarea criteriilor de alegere a presedintilor de federatii ale diverselor sporturi ,in asa fel incat in aceste functii sa ajunga oameni cu adevarat pregatiti si preocupati de a face ceva pentru aceste sporturi.Desfiintarea sistemelor actuale,ce permit accesul in aceste functii,dupa apartenenta la un grup de interese,ori din vointa cuiva anume.
Ar mai fi multe de spus.Poate cu alta ocazie…
Concluzia:Prezenta Stelei ,ori a CFR in primavara europeana,n-ar rezolva problemele de fond,ba dimpotriva,asa cum nici cucerirea CCE de catre Steauan-a prea schimbat mare lucru.Vor avea grija si de aceasta data,noii…baieti destepti sa-si aroge meritele,fara nici o acoperire,findca se va ajunge acolo,pur si simplu din intamplare!

Trita Fanita (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 13:38

Domnule Ioanitoaia…de Famagusta ai auzit? Oare cate milioane au dat ei pe cel mai scump jucator? De Inter ai auzit? Oare de cati jucatori de la Inter ai nevoie pentru ca insumandu-le salariile sa egalezi bugetul Stelei? Asa ca lasa-ne cu jucatorii astia scumpi, ca nu tine…jucatorii sunt de vina, pentru ca sunt nesimtiti si indolenti!!! Si sa nu uitam de ****…

bogdan tei (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 13:57

ziaristi din franta ne fac praf cronici frumoase despre meci etc iar voi ziaristi din romania mergeti pe burta si sa nu mai zic sunteti penibili cu unele articole realitatea trece pe linga voi la derbiul dinamo steaua ati fost pe linga.vrem in ziar o cronica frumoasa despre un derbi rapid-steaua,timisoara-dinamo.nu sa ne spuneti prosti despre patroni sau despre mitica dragomir ca parerea lui nu ne intereseaza.Vrem fotbal,Vrem stadioane!

Ziarizd (14 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 14:12

Porcarie de articol.

lasa (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 15:58

frumos articol si adevarat.desi pe uni ii deranjeaza,asta datorita adevarului care ii doare

gusti (6 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 17:34

Din punctul meu de vedere,si daca se desfiinteaza Steaua nu o sa-i simt lipsa,dar sa ii punem in carca lui Zapata golul primit din lovitura libera de la,probabil ,cel mai bun executant de acest gen din lume,e prea mult.Fara Zapata,Steaua nu numai ca nu ajungea in C.L.,dar nici macar in preliminarii nu ajungea.Sa nu uitam ca jucator mai bun nu e decat Gigi Becali(adevaratul artizan al clasarii din campionat).
Cand Juninho a dat gol Barcelonei de la 45 m.,nimeni nu a acuzat portarul,ci s-au inclinat in fata reusitei extraordinare a executantului.Sa recunoastem ca atunci cand s-a acordat lovitura libera,toti ne-am imaginat ce urmeaza sa se intample:Juninho,sut,gol.Si asa s-a intamplat.De cand s-a calificat in CL,Steaua,desi a schimat si antrenorii si in buna masura echipa,joaca acelasi lucru.Singura constanta in acesti ani a fost Gigi Becali.Cred ca este evident cine este adevaratul antrenor al Stelei si la fel de evident este ca orice jucatori ar aduce si orice marionete de antrenori nu o sa se schimbe nimic.Mi se pare logic ca suporterii sa renunte la afectiunea pt. Steaua in conditiile in care clubul nu urmeaza decat incalcita si paguboasa cale inventata de un personaj ratacit din Neanderthal,dar cu impresii de Mesia contemporan.

superzapata (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 17:35

zapata tu eres el mejor portero de steaua…y no cree que dice todo estos cabrones ** de periodistas…todo esta una metira…todo esta una guerra de los ** periodista rumanos antisteaua …

Andra stelista (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 17:38

Vrem sa vedem meciuri pe cablu ***Altfel va desfiintati singuri nea Ovideleeeee!La articole te pricepi-mersi,dar dupa ce mai vedem urmatoarele batai ale stelutei si ale ceferistilor din colosvar,noi,adica la ce ne mai uitam,nu-i asa neicusorule?Nu va simtiti un pic penibil sa discutati dupa fiecare etapa despre meciuri pe care nu le vede decat o foarte mica parte dintre noi?Domnule,nea Ovidele-ca te respect pan’ la urma,**,ca esti om batran ***-e la fel de rusinos ca rusinea produsa de „sticlariile de sport” romanesti,atunci cand nu s-au gandit sa transmita meciul de box in care Lucian Bute isi apara centura mondiala!…Astept cateva cuvinte,ca de vorbe sunt satula…

nyc (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 17:52

Bun articol si la obiect. As mai adouga un fapt pentru care Steaua a piedut cu Lyon si anume ca a jucat parca pe viata si pe moarte cu Dinamo (ca si CFR cu Dinamo inainte de meciurile cu Bordeaux) fapt ce i-a facut pe jucatorii sa piarda din prospetime (no mass) . Dupa cite stiim nici o echipa romaneasca nu poate face (s-au facut) doua jocuri foarte bune (cu echipe mari) din trei in trei zile pentru ca nu stau bine phisic. Deci greseala lor vine din abordarea meciurilor in campionatul intern inaintea meciurilor din Liga Campionilor, ca de altfel si a antrenorilor care ar trebui sa rotesca 5-6 jucatori la fiecare meci si sa le de-a posibilitatea titularilor sa se refaca/odihneasca . Urmaresc acest fapt si la echipa nationala si la alte echipe mari si vad acelas pattern ex. Chelsea a batut dumineca trecuta cu 5-0 in campionat dupa care a pierdut la AS Rome, in aceeasi situatie a fost Barca, Ac Milan etc. To summarize „Trebuie o Dozarea a efortului depus inainte de meciurile din Champion League”, plus ca iti trebuie jucatori de valoare ca sa resisti la inalt nivel, ceea ce impune serioase investitii pe termen lung….my two cents. Good luck

Piciu (51 comentarii)  •  7 noiembrie 2008, 18:06

Bani , Bani si numai Bani aveti in cap .

In orice loc din lumea asta exista oameni care fac ce fac din placere si pasiune .

La Romani prea multi Bani duc la suficienta .

Sunt oameni care fac performanta fara sa cistige milioane de euro pe an .

Totul este sa i rabdare si sa-i cauti si sa-i cizelezi .
O astfel de echipa poate juca de la egal la egal cu toti granzi europei .

Din pacate in Romania adevaratele caractere sunt calcte in picioare si un rol deosebit in aceasta privinta il are mass-media .

Poate ca inainte de a mai vorbi de bani o sa incepeti sa vorbiti de caractere , omenie , prietenie si nu in ultimul rind Fair-Play .

O dovada clara ca se poate ajunge la rezultate deosebite si fara foarte multi bani a fost Rapidul lui Razvan Lucescu . Rapid a fost o echipa unita in adevaratul sens al cuvintului .
Daca nu ar fi jucat cu Steaua sferturile de finala din UEFA in mod sigur ajungeau in finala .
Din pacate atmosfera Dimboviteana plina de orgolii si frustrari i-a impiedicat sa joace cu aceiasi concentrare cu care ar fi jucat impotriva unei echipe din alta tara .

Comentează