Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Echipă de familie

Steaua e împînzită de verii şi nepoţii lui Gigi Becali

Numeroşi sînt aceia care îl preţuiesc pe Lăcătuş, printre care şi subsemnatul, dar nu-i iau apărarea. Deoarece pe un antrenor, oricare ar fi, îl menţin în funcţie doar rezultatele. Le […]

joi, 23 octombrie 2008, 3:37

Steaua e împînzită de verii şi nepoţii lui Gigi Becali

Numeroşi sînt aceia care îl preţuiesc pe Lăcătuş, printre care şi subsemnatul, dar nu-i iau apărarea. Deoarece pe un antrenor, oricare ar fi, îl menţin în funcţie doar rezultatele. Le ai, continui. Nu le ai, pleci, din proprie iniţiativă ori demis. Simţind că s-a umplut paharul, Lăcătuş a coborît cu lacrimi în ochi de pe corabia sub al cărei pavilion şi-a transformat numele în renume. Cu atît mai greu i-a fost să lucreze cu Gigi Becali, practic, să-i dea ascultare, cu cît el insistase numai pentru Ogăraru şi Szekely dintre fotbaliştii recent achiziţionaţi. Ceilalţi 9 au venit peste capul lui, fie aduşi de Adrian Ilie, fie de Gigi însuşi.

O situaţie des întîlnită întrucît cel care pune banii are dreptul să se şi amestece. Urmează să ne lămurim cum a decis Gigi Becali, bine sau rău, căci Semedo a dezamăgit în meciul cu Lyon, iar tinerilor Pedriel, A. Ionescu şi B. Stancu le mai trebuie vreme să convingă. Ori să eşueze, alături de Croitoru, de Cristocea şi de Neaga, mai nou şi de Arthuro, la Steaua II, în liga a 3-a.

Surprinzător, pe lista “specialiştilor” care au determinat aducerea de jucători apare şi Virgil Becali, vărul şi mîna dreaptă a patronului. După propria-i mărturisire, Virgil ar fi hotărît achiziţionarea lui Toja. Nu-i însă singura rudă a finanţatorului angajată la Steaua. Fiul lui Virgil, Valentin, pregăteşte grupa de juniori din care face parte şi Fl. Matei, recomandat drept “al doilea Hagi”. Cumnat cu Gigi, Costel Geambazi e administratorul bazei sportive din Ghencea, iar fraţii Marius şi Adrian Ianuli, nepoţii magnatului, figurează şi ei în schema clubului. În calitate de team-manager, primul stă pe bancă în timpul meciurilor, el fiind cel care primeşte indicaţii prin telefon de la lojă şi le transmite mai departe antrenorilor. Adrian se ocupă cu treburi organizatorice.

Alt nepot, Lucian Becali, deţine un procent însemnat din acţiunile Stelei, pe care, evident, i le-a cedat unchiul Gigi. Dacă presupunem că, datorită recentei împăcări, fraţii Giovanni şi Victor Becali vor avea de spus un cuvînt din ce în ce mai greu în privinţa viitoarelor achiziţii, reiese că Steaua a devenit o echipă de familie. Deşi implicarea fraţilor amintiţi ar putea însemna un real cîştig, căci Giovanni şi Victor chiar se pricep la transferuri, datele problemei nu se schimbă. Steaua e a lui Gigi Becali şi, în subsidiar, a neamurilor lui.

În atare condiţii, succesorului lui Lăcătuş nu-i va fi deloc uşor să reziste. Dimpotrivă, îl vor presa patronul, dar şi rubedeniile acestuia. Căutînd să-l convingă pe Dorinel Munteanu să accepte postul vacant de antrenor, Gigi Becali i-a promis că “n-am să mă bag peste tine!”. Cunoscîndu-i însă obiceiurile, nimeni nu-l crede. Nici măcar el.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

radu-oradea (8 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 15:46

f bun articol,toata stima pt dorinel,dar nu e de steaua la ora actuala…ca stelist am tot sperat ca toja e bun,dar meciul cu lyon mi a aratat altceva
sincer,acum d le ioanitoaia
daca AS FI EU GIGI BECALI,v as pune pe dvs principal,pe geambasu secund si pe vochin director tehnic,atata de mult va pricepeti in teorie incat as vrea sa va vad si la practica,cred ca ar fi super caterinca sa va vad pe banca alaturi de geambasu si vochin

ozzy (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 15:58

gigi oierul,are apucaturi de presedinte de C.A.P dintr-o comuna oarecare,dintr-o vreme demult apusa,ce detine si echipa de fotbal.Cei mai in varsta recunosc portretul robot al omului de fotbal colectivist ,cum odinioara era tara plina.Mai ramane sa-i scoata pe fotbalisi la defilare de ziua oieritului si am rezolvat sportul de masa…..rural.Va multumesc din inima drag conducator,Tovarase Becali pentru abnegatia si spiritul neobosit intru propasirea marii victorii.

vioregh (16 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 15:58

CREDETI CA ESTE POSIBIL SA SCAPAM VREO-DATA DE ACEST BECALI ?

Marius (2 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 16:04

m-am saturat sa tot il atac peste tot pe nea jiji beee si pe familia lui, asa ca nu mai zic nimic, doar un lucru: nu uitati ca voi din mass-media l-ati creat pe omu asta si acum nu puteti sa-i mai faceti nimic, asa k astept un editorial in care sa-si faca cineva mea culpa ( dar cred ca astept degeaba)

HATMANUL (2 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 16:12

draga ovidiule nu pierd emisiunile tale,ai mare dreptate dar cind ma gindescc pe mina cui a ajuns steaua ma cutremur,eram in stare in tinerete sa nu merg in misiuni pe frontiera ca sa nu pierd meciurile stelei,ca sa nu mai spun ca veneam in bucuresti de la satu mare pt.a vedea meciurile stelei,am riscat sa fiu pesepsit si sa nu execut un ordin al ministrului de interne de a semna adeziune pt.dinamo si a plati cotizatie pt.dinamo,dar gata mea ajuns isi bate joc de simbolurile stelei va ramine jiji singurul suporter al echipei,ori citi bani va da poate vor veni numai straini sa-i toace banii,nu mai pot sa fiu supoterul unei echipe condu-se de un paranoic.te salut

yo_72 (3 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 16:19

Teoretic si practic nu ai dreptate nea ovi.Aatata timp cat o echipa este de fapt o societate pe actiuni, cum este si normal, actionarul care detine totul sau majoritatea actiunilor are tot dreptul sa angajeze in posturi rude, prieteni etc. .*** Sa stii nea ovi ca este mai usor in ziua de azi sa te angajezi la o firma privata, de ce nu SC Steaua, Dinamo, Rapid etc. , decat la o institutie de stat unde posturile se mostenesc de parca am fi in comuna primitiva.

TYLER DURDEN (4 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 16:49

Bine punctat,domnule Ioanitoaia! Numai oameni de valoare in spatele echipei,unul si unul 🙂 Sa nu-i uitam nici pe antrenorii de la echipele de copii,plus marele antrenor Strizu,la echipa a doua a Stelei 🙂 E totul putred in linia a doua,sunt acolo oameni care,in loc sa se ocupe cinstit de zootehnie,au ajuns – nici ei nu stiu cum – specialisti pe langa o echipa de Champions League.

marius (79 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 17:13

dupa parerea mea problema e urmatoarea: ciobanul (incult) ajuns rege (cu palat) crede ca odata cu banii a castigat si altceva – intelect. a ajuns sa creada despre el ca se pricepe, ca e mai bun, mai destept, mai competent decat ceilalti. asta e cea mai mare drama: un prost care se crede destept….

TURISTUL (6 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 17:32

„MATA” ESTE BECALI!!!
UN „4 CLASE” CARE A DISTRUS MITUL „STEAUA” .
UN DISTRUGATOR DE PRINCIPII SI POVESTI DE IUBIRE .LACA TE VOM IUBI MEREU ZMEULE!!! IMI PARE RAU CA MULTII NU ISI DAU SEAMA PRIN CE AI TRECUT.
SANATATE MULTA OM BUN!

Gogu (19 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 17:58

Toate au fost cu putinta, pentru ca in 2003, niste neica nimeni, au instrainat simbolul fotbalului romanesc, unui *** ordinar.Asta este realitatea, restul nu mai conteaza.Atata timp cat Steaua va fi guvernata de acest ***, lucrurile nu vor merge bine, indiferent de antrenor.Avea dreptate Olaroiu, cand spunea:”Gigi de ce iei antrenor, antreneaza tu!”
Apropos, nu cred ca il apuca paltonul pe Dorinel la Steaua.Pacat de el, mare pacat.

dyylu (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 18:01

atat timp cat „nea jiji” se va amesteca in treaba echipei steau se va duce de rapa.vorba lu MITICA DRAGOMIR doar un antrenor mort ar rezista la steaua.a ucis 2 simboluri ale stelei,HAGI SI LACATUSI,cine mai urmeaza?afacere de familie sau nu steaua e in cadere libera atata timp cat toti negustori de castraveti fac transferuri sau au functii in organigrama clubului

luceafar (2 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 18:32

domnule ovidiu, oare nu scriati dv in urma cu un an si ceva in urma evenimentelor ce sau petrecut cu hagi ca nu veti mai scrie nici un articol sau editorila despre becali? iar acum aveti 2 la rind sau poate ati uitat?

luceafar (2 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 18:37

„Profesorul” lui Hagi

September 22nd, 2007 | Fotbal intern

… se angajează în faţa cititorilor că astăzi e ultima oară cînd scrie despre finanţatorul Stelei'”
aceste cuvinte le-ati scris dv, nu eu

paul (2 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 18:38

nea ovidiu era vorba ca nu mai comentezi si nu mai pomenesti nimic de gigi?

iulian (5 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 18:38

ma uit la cei care azi fac spume la gura injurandu-l pe becali fiindca l-a dat afara pe lacatus si sunt aceiasi cu cei care ieri faceau spume la gura cerand demisia lui lacatus.ipocriti ***!

Ioan Hotenski (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 20:07

Domnule Ioanitoaia, io nu sint de acord

kiru (7 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 20:29

bravo nea ovidiu!! bravo!1

chef (12 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 20:35

Aveti dreptate. STEAUA NU MAI EXISTA. Nici Rapidul nu mai exista dar asta nu prea e problema ca acolo lumea nu este obisnuita cu rezultate an de an. In schimb, simbolul acestei tari a ajuns jucaria unui paranoic iar noi, milioane de suporteri stam si suferim degeaba. La Steaua conduce Stalin si rudele sale. Trebuie sa iesim in strada sa incercam o noua revolutie, trebuie sa-l facem sa inteleaga ca nu suntem prosti si chiar ne intereseaza aceasta echipa.

go go (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 20:56

don Ovidiu cum ar reusi sa scape Steaua de clanul acesta de mafiotii? probabil DNA ar fi o solutie sa ii inchida cate-va zeci de ani!

lichne (4 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 21:24

Multe cluburi din lume sunt intr-un fel sau altul o afacere de familie, dar in sensul bun al cuvantului…Pana acum jiji a reusit sa castige si ceva bani datorita calificarilor in grupele Ch.L si si-a permis sa se „joace” antrenor si atotstiutor. Ce se va intampla daca datorita deselor interferente ale patronului Steaua nu se va mai califica in Ch.L? Eeeeh atunci probabil ca se va destepta si jiji si-si va da seama ca daca si baga nasul peste tot il costa infinit mai mult sa tina echipa. Si atunci ori va vinde clubul ori va lasa profesionistii sa se ocupe de fotbal!!

SS (4 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 21:34

Steaua Bucuresti reprezinta drumul sigur spre esec.
Singura nemultumire e ca dureaza cam mult pina se scufunda corabia … pacat, in mod normal, gigelu si familia lui de inzestrati nu ar fi avut cum sa ajunga mari vedete intr-o tara cit de cit normala. In continuare, astept ca Steaua sa fie preluata de un investitor dornic de performante pe termen lung si nu de tepe de la un an la altul.

Un fost stelist.

insurgentul (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 21:59

Becali este cea mai mare pata de pe emblema celui mai titrat club din Romania. Usor dar sigur va distruge aceasta echipa. Marius Lacatus se retrage in maxima glorie de Steaua! Ne-a calificat in Champions League si lasa echipa pe 3 la mica distanta de primul loc… o echipa populata cu cocotieri adusi pe sume modice sau chiar mocca a reusit cu Lacatus antrenor sa scoata pe Galata… Lacatus e a doua legenda dupa Hagi care suporta bataia de joc a acestui om…

Rusine tuturor care l-au contestat!

cocosul galic (8 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 23:35

Fratior e foarte simplu: haideti sa-i lasam stadionul gol citiva ani , sa nu mai scoata el bani din biletele din liga campionilor !
de ce va duceti ca la circ la meci ? Doar stiti ca el asa face in fiecare vara : se face ca ia jucatori, face o publicitate imensa in presa si apoi la prima confruntare dura, in care normal pierdem, incepe sa „scuipe ” in stinga si in dreapta. si un sfat antrenorilor: refuzati-l , numai un infometat poate sa accepte postul asta la steaua acum

dany (5 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 0:55

rog mass-media:nu maipomeniti numele aluia careface de rusine STEUA!!!

sageatasudului (10 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 0:58

Pe drumul pe care este acum, Steaua nu numai că va retrograda, cum aducea vorba Piţi, dar se va desfiinţa definitiv, poate şi cu ajutorul DNA.

REDDOGCOCO (34 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 1:02

Sint dinamovist ,ca asa a fost sa fie.Dar,ceea ce se intimpla acum la Steaua ma dezamageste,ca sa nu mai spun de Dinamo,si mai ales Rapid.Eu am mai spus-o:
„finantatorul” Stelei,nu vrea performanta,sa fie clar.El face totul sa ajunga in liga,doar pentru bani,care ajung in buzunarul lui.Balivernele care le arunca tot timpul…sint praf in ochii suporterilor…Daca Dorinel se v-a duce la Steaua,o sa faca o mare greseala.Cind il v-a da afara,in acel sezon nu v-a mai putea antrena in liga I,si ar fi pacat.Dar,mai e un lucru:cum sa-i pese acestui individ(‘finantator’)de Steaua,cind el e machidon?Daca era roman verde,poate,dar asa…Si mai si zice de nu stiu ce unguri de la Cluj…Si el si „ungurii
” de la Cluj,au privilegiul de a fi numiti romani,doar pentru faptul ca s-au nascut in tara noastra,dar in timp ce aia de la Cluj nu ne fac de ris,ci chiar investesc,acest machidon nu face nimic altceva decit sa-si bage bani in buzunar an de an,din liga campionilor.Daca voia cu adevarat performanta,nu ajungea Steaua ciuca batailor,an de an,in aceasta competitie,sa fie clar.Sa se duca unde-a dus mutu’ iapa,sa plece unde se vorbeste limba lui,sa ne lase pe noi….ca romanu e rabdator,da’ si cind n-o mai rabda……….

Dragos (5 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 1:13

Rusine sa ne fie! Stelisti din toata tara… Ne-am complacut in mizerie, inghitind totul de la patronul clubului si sperand ca vom ajunge undeva prin investitiile lui. Steaua din pacate nu mai e a noastra… E a lui. Dar putem face ceva! Suntem mai multi decat toti si vom avea sustinerea tuturor. Nu trebuie sa inceapa din nou de la Timisoara, haideti sa aratam ca si Bucurestiul poate face revolutie! PE EL!

motanu spania (23 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 1:30

[Admin GSP: Vă rugăm nu mai scrieţi cu litere mari]
ASA ESTE OAMENI BUNI A AJUNS CA NISTE OAMENI FARA PRINCIPII SA CONDUCA CLUBURI DE FRUNTE ALE FOTBALULUI ROMANESC SI AICI MAREFER SI LA RAPID SI DINAMO.EU SUNT DINAMOVIST DAR NU POT SA NU VAD CA IN ROMANIA AU CUMPARAT UNII PRIN DIFERITE METODE NISTE CLUBURI CARE AFARA AR FI COSTAT BANI GREI.DE CE NU SE FACE CAIN SPANIA CU SOCIOS CU ALEGERI SA DE-A RAPORTUL LA 4 ANI FIECARE CONDUCATOR SI SA SE FACA ALEGERI SA VEDEM ATUNCI DACA ISI MAI BAGA FAMILIILE IN CLUB SAU ADUC OAMENI PROFESIONISTI.EU NU STIU CE CAUTA NISTE AFONI SA ANTRENEZE ECHIPE DE COPII LA ACESTE CLUBURI IAR MARI JUCATORI A ACESTOR CLUBURI STAU DEGEABA.NICI UN CLUB DIN BUCURESTI NU ARE DEPARTAMENT DE SCAUTING.LA NOI VORBESC D.V.D URILE E BATAIE DE JOC.NU MAI VORBESC DE JUCATORI CARE NU AR MERITA SA INBRACE TRICOUL STELEI SAU A LU DINAMO SAU RAPID DAR ASTA E,VINA ESTE SI A NOASTRA IA SA NU NE MAI DUCEM TOTI PE NICI UN STADION SI NIMENI SA NU SE MAI UITE LA MECIURI LA TELE.IA SA VEZI CUM II PUNEM PE GINDURI DAR NOI NE DUCEM PE STADION IAR SE GHIDEAZA DUPA ZICALA OAMENI LATRA NOI NE VEDEM DE TREABA.

andrei (1 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 1:36

Si in tot acest timp nu exista nici o posibilitate de a fi dat jos gigi becali de la conducerea stelei !? Adica … sa lase loc cuiva care are un plan, o strategie, o oarecare idee despre ce inseamna fotbal, nu un retard total care se apuca el sa faca echipa. Practic asta inseamna ca antrenorii care au trecut pe la steaua niciodata nu au putut sa isi exercite meseria si toata lumea i-a injurat pe ei cand de fapt singurul si cel car trebuie injurat e: GIGI BECALI. Si aici nu se poate sa nu vin si o intrebare oarecum retorica … dintre toate cluburile din romania de ce a ajuns el tocmai la steaua ?

hills (2 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 6:23

Steaua o echipa valoroasa cu un palmares bogat manjita de o familie de makedoni pusi pe capatuiala pe spatele acestui mare club. Chiar nu vede nimeni acest lucru? pacat; fanilor faceti ceva.

hills (2 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 6:24

Bravo Dragos, foarte fain commentu, subscriu.

stelist (294 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 8:12

Sunt destui oameni bogati in Bucuresti, care iubesc Steaua, Rapid, Dinamo. In plus sunt educati, cu bun simt si ar face treaba buna. Patroni adevarati. Da, nu au nici o sansa, ca sunt mafiotii la conducere. Pai cum ar fi sa vina la Dinamo, un Tiriac ? In plus mai sunt si echipe ministeriale. Incredibil, dupa 20 de ani, de asa zis capitalism. Ar trebui o revolutie, care sa-i de-a pe astia jos, sa vina altii mai buni. Sunt destui Paszkani in Bucuresti dar nu au loc de astia.

Alegz (33 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 8:18

Da ati zis-o foarte bine este o afacere de familie … dar este o AFACERE
Steaua este probabil printre putinele cluburi din Romania care nu merg in pierdere…
Steaua este de 3 consecutiv in UCL si datorita lui Becali ( fie si prin investitiile in stadioan .. dar mai mult prin ridicare salariilor si pastrarea jucatorilor)

fraţii Giovanni şi Victor Becali era cei 20% buni pe la Dinamo .. da se pricep la transferuri insa si Gigi trebuie sa isi mentina pozitia … altfel luam si restul de prosti de la Dinamo .. si anume vanzarea jucatorilor adusi dupa 6 luni .. dc nu chiar mai devreme

stelist (294 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 8:19

Va imaginati un Tiriac ? Pai Tiriac, ar organiza clubul de la cap la coada. Ar aparea civilizat la tv, de 2, 3 ori pe an si nu ar mai da din buric ca Shakira. Nici nu ar fi agramat ca Turcu sau demagog precum Badea. Ce imagine, ar crea clubului Dinamo in afara tzarii ? La fel e valabil si pentru Rapid sau Steaua. E nevoie de o schimbare majora si sa se retraga mafiotii din posturi.
Din pacate oamenii seriosi ar putea fi pusi in dificultate in urma auditului, ca nu stii la ce te poti astepta. Cred ca mafiotii le-ar cere sa plateasca si hirtia igienica de la wc-uri.

LUPU (47 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 8:26

multi macedo-romani au fost legionari si gata sa se jertfeasca pentru tara, deci au fost destul de verzi ca romani..nu aici e problema ci la stilul lui gigi!

ACATRINEI (2 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 8:43

ORGANIZATIE DE TIP MAFIOT !!!!
ESTE ORGANIZATA IN STIL SICILIAN „LA FAMIGLIA”!!!
PITZURCA E TANO CARIDI !!!

lucas (29 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 9:12

unele comentarii sunt pertinente.Dar nu inteleg de ce (in general vorbind) daca afacerea este de familie ar fi ceva rau sau gresit ?! pana acum , aceasta afacere de familie a avut cele mai bune rezultate .Cand vreun alt club gen dinamo care nu este afacere de familie,va avea aceleasi performante , atunci il putem acuza pe becali !nu stiu daca tot ce spune becali ,vine de la el , dar conform sondajelor , suporterii au exact aceleasi opinii !nimeni nu a comentat asta !

viorel (8 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 9:27

Buna dimineata! Argumentatia cu echipa familiei mi se pare slaba si sa fiu explicit necinstita. Chiar asa de repede sa uitam mizeria etapei Paunescu din istoria inca glorioasa a echipei. Cred cu tarie ca daca se mentinea starea de fapt echipa ar fi fost mult mai coplesita de necazuri si probleme. **** Si in aceste momente in care Steaua insemna alb si negru Becali a cui ati vrea sa fie echipa? Unii cu banii cheltuiti asa cum s-au cheltuit altii cu brandul? Eventual turcii si borcii sub directa dvs. autoritate! Curat onest dle.Ovidiu! CURAT MURDAR! Gigi asa cum este, fanfaron si gogoman, circar si lipsit de educatie, obraznic si tupeist a facut totusi ce altii nu au facut – a bagat bani in echipa in timpurile in care la catei se trageau bani de la echipa. Asa ca lasati in pace jucaria lui Becali, ca a lui pe drept este! In incheiere mai sper ca GSP va reveni odata si odata la onestitatea jurnalistica. *** In acest context prefer ca Steaua sa fie a lui Becali si de ce nu familiei sale (vezi prev. Cod Civ.) viorel

viorel (8 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 10:24

Pentru Andrei postat deasupra Motanului Spaniol ! Pacat de locul ocupat. Daca Motanul intelege multe si comneteaza bine, in capul tau totul e varza. Si varza furajera! Despre machedoni poti spune multe, dar in nici un caz ce afirmi si scrii tu. In timp aceasta minoritate s-a facut cunoscuta ca negustori, agricultori, oieri si daca nu stii intelectuali de marca a Romaniei. Sigur Gigi nu poate fi identificat ca un intelectual dar pana la retard este cale lunga. Si apoi sa recunoastem in altele a excelat. Si asa mi se pare ca depasesti masura prin etichetele pe care ti le permiti sa le pui. Te las sa descoperi singur asta si te atentionez ca retardul poate fi dobandit in timpul vietii chiar daca la nastere te prezentai ca o finta normala. Lipsa de cultura, analfabetismul, lipsa scolii si a educatiei te fac sa folosesti etichete pe care nu le intelegi. Un tip ca Gigi nu poate fi identificat ca un retardat, dar ca smecher poate. ***

gbz (5 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 10:56

Dar noi cine suntem? Oare mai stim? Avem dreptul sa judecam? Ce putem face sa indreptam lucrurile? Oare stim care mai este calea dreapta? Ne-am ratacit toti iar reperele de care ne agatam au „obosit”. Intr-o varianta optimista norii negri de deasupra noastra vor mai stationa cel putin o vreme. In toata aceasta perioada nu-mi este teama decat sa nu cumva sa ajungem sa ne fie scarba de noi. Si de tot…

stelist nemultumit (1 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 11:07

Si eu am incercat sa-mi duc fiul la mai multe cluburi de fotbal si am intalnit de fiecare data o Casta de care nu poti sa te apropii sau sa o spargi, decat cu relatii sau cu Spaga.La clubul Steaua pentru copii care este cum spuneti dumneavoastra,”O echipa de familie”la grupa de varsta a copilului este un antrenor pe numele de „R”nepot al lui G.Becali.
care dupa preselectie mi-a spus ca fiul meu citez:”Loveste mingia rudimentar la centrari”>oare eu il dusesem sa joace la echipa mare sau pentru al invata sa joace fotbal.Mentionez ca si la Rapid .Sportul,Dinamo,m-am lovit de aceleasi probleme..Este la fel ca peste tot.Domnule Ioanitoaia va rog daca puteti sa faceti un reportaj despre cele relatate de mine mai sus si poate ma invitati si pe mine sa stam de vorba mai amanuntit despre ce mi s-a intamplat .

alnik63 (11 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 11:24

Domnule Ioanitoaie,eu sunt din CTA si locuiesc de-o viata cu machedoni.asa sunt ei ,daca unul obtine un post de conducere dupa aceea in maxim un an doi, toti subalterni vob fi din rudele lui.eu am pierdut post din cauza asta,a fost de ajuns sa vina o directoare si in 3 ani toti romani de la birou am fost schimbati cu machidoni.e o natie foarte perversa.fereasca dumnezeu sa iasa Gigi presedinte-ca tot cotroceniul va vorbi machedoneste

alexandru (4 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 11:56

Eu doresc doar sa pun o interebare.
Ce afacere familiara,in tara noastra,are profit de milioane de euro la sfirsit de an?
Va multumesc

Moniques (1 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 12:37

Sa scapam de Becali va fi foarte greu, chiar imposibil as zice. Suporterii ar trebui sa nu se mai duca la stadion. Sa fie tribunele goale.

calin (2 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 13:04

In conditiile date, ii prevad un viitor sumbru stelutei noastre, ma rog, a clanului Becali. Cel putin pe termen scurt si mediu. Un loc de UEFA, anul viitor, trebuie sa ne multumeasca. Eu la stadion nu mai merg!

Aldrin (70 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 13:15

Atatea neamuri angajate LA club, denota un singur lucru: neseriozitate!!!! Daca urmaresti performanta angajezi oameni competenti fiecare pe felia lui. Cand crezi ca toate aceste competente sunt printre verii si nepotii tai , nu mai e nimic de asteptat. Cred ca e clar pt toti stelistii ca NU vom avea nici echipa nici club cat va sta marele Becali.

dinamo – echipa pumei (6 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 14:17

bravo stelist, de acord …si mi-a placut mult ultima propozitie

dinamo – echipa pumei (6 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 14:18

si dragos zice bine ce a zis

silviu stelistu (15 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 14:21

cum naiba d-le la echipa de juniori antreneaza unul de care nu stie nimeni din fotbal nimic, ASTA E PROIECTUL LUI BECALI?????? antrenor fara stofa la juniori, vai de el proiect si de acei copii, RUSINE, RUSINE, RUSINE, aveti atatea valori ale clubului si voi becalistii va bateti joc

Adrian 0874 (1 comentarii)  •  24 octombrie 2008, 14:50

Am si eu o intrebare.
De ce in Romania numai antrenorii sunt de vina?Chiar nu vrea nimeni sa vada si sa recunoasca ca avem niste jucatori slabi, fara un pic de personalitate si care nu-si asuma decat verbal responsabilitatea?Chiar nu le este rusine?
In locul lui Gigi, i-as lua pe amatorii astia, nu are rost sa dau nume si ma refer la jucatorii Stelei,
as face o echipa de divizia C si i-as pune sa joace acolo pana le ies fumurile din cap, pana vor dori cu adevarat sa joace fotbal!!!!

Comentează