Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Se va supăra Platini?

Oprescu are dreptate: noul stadion naţional trebuie să fie dotat şi cu pistă de atletism!

Mircea Sandu avertiza deunăzi că Platini va fi dezamăgit să constate că stadionul naţional din Bucureşti, al cărui şantier s-a inaugurat în noiembrie anul trecut, […]

marți, 7 octombrie 2008, 7:23

Oprescu are dreptate: noul stadion naţional trebuie să fie dotat şi cu pistă de atletism!

Mircea Sandu avertiza deunăzi că Platini va fi dezamăgit să constate că stadionul naţional din Bucureşti, al cărui şantier s-a inaugurat în noiembrie anul trecut, posedă şi pistă de atletism. Pasămite, preşedintele UEFA n-ar agrea asemenea amenajări, ar vrea arene destinate exclusiv fotbalului. Aşa o fi, atît că Euro 2008 a demonstrat contrariul. “Tricolorii” au susţinut două partide pe “Letzigrund” din Zürich, pe care s-au bătut de-a lungul vremii 27 de recorduri mondiale atletice, iar finala s-a disputat pe stadionul vienez Prater, şi el cu pistă! 

Numai Dumnezeu ştie însă cînd va reuşi Platini să vină în inspecţie şi, eventual, să se necăjească. Cu siguranţă că nu în 2010, cum se lăuda ex-primarul general al Capitalei, Adriean Videanu, întrucît ritmul operaţiunilor în Complexul “Lia Manoliu” e unul de melc. În 11 luni, nu s-au îndepărtat de acolo nici măcar munţii de moloz! Pe lîngă că nu va fi gata la termen, cu certitudine că stadionul va înghiţi mai mulţi bani decît suma anunţată iniţial, cifrată la 140 de milioane de euro. Lesne de dedus şi din ce motiv, deoarece amînarea lucrărilor antrenează totdeauna şi pretutindeni creşterea costurilor.

Întrebarea e dacă noua arenă trebuie să aibă pistă? Conform lui Adriean Videanu, dar şi lui Mircea Sandu, n-ar trebui. Fostul edil a explicat la vremea aceea şi de ce. Pentru că el va construi în apropierea stadionului de fotbal, cu 30 de milioane de euro, un altul numai pentru atletism. Pe politicieni însă nu-i doare gura să promită. S-a dovedit repede că Videanu a vorbit ca să se afle în treabă şi să cîştige imagine. Ministerul Transporturilor, proprietarul terenului la care se referea Videanu, a refuzat şi refuză categoric să cedeze fie şi un singur metru! Pe amplasamentul respectiv funcţionează unicul turn de paraşutism din ţară, iar dezafectarea lui nu intră în discuţie.

Spre deosebire de Videanu, succesorul acestuia, Sorin Oprescu, s-a declarat adeptul unui stadion multifuncţional. Cu precădere din raţiuni financiare, justificînd că Primăria n-are destui bani cît să ridice şi o a doua arenă, dar şi din altele. În ideea că nu i se pare normal, şi nici nu e, ca stadionul naţional să găzduiască numai partide de fotbal, nu şi concursuri de atletism, meciuri internaţionale de rugby, concerte etc. Altminteri, recuperarea investiţiei s-ar prelungi.

Pe marginea subiectului mai rămîn multe de spus şi de precizat. Bunăoară, nu s-ar putea înălţa acolo vreun mall ori vreun cazino, cum sugera Naşu’, fiindcă s-ar încălca Legea Sportului. Şi dacă, prin absurd, nu se va renunţa totuşi la varianta lui Videanu, evident nerealistă, ce meciuri se vor juca pe noul stadion? Cele ale echipei reprezentative şi finala Cupei, adică prea puţine în raport cu cît se va cheltui. Ca atare, ieşirea din impas impune corectarea din mers a vechiului proiect şi completarea lui cu o pistă de atletism, ca să intre şi Bucureştiul, fie şi cu atîta întîrziere, în rîndul lumii. Chiar cu riscul ca Platini să se supere, viitoarea arenă trebuie să aibă pistă!

Comentarii (63)Adaugă comentariu

ba nu (1 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 19:45

nu e nevoie de o pista de atletism.sunt altele de exp cea de la Dinamo,de ajuns ptr marii nostri atleti (care or fi aia).nu e drept?ba da,e foarte drept pentru ca fotbalul este cel mai popular sport si cel mai profitabil.nu cred ca se strang mai mult de 100,max1000 de persoane care sa vada pe careva alergand.concerte se pot organiza si fara sa aiba pista de atletism,iar in randul lumii nu intram cu o pista de atletism,ci cu un stadion demn sa org un meci de fotbal la cerinte europene.bineinteles ca e nevoie de mai multe,dar…oricum degeaba ne contrazicem ca mai e mult pana o sa avem un stadion national european

gollum (53 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 20:00

il impacam pe platini daca-i dam si lui,cand vine la bucuresti,o pista 😉
cat despre videanu,bine ca nu a cerut sa puna borduri pe noul stadion !

christian (5 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 20:46

citesc si nu-mi vine sa cred, in sec 21 cind toate echipele mari care au stadioane cu pista isi construiesc altele noi fara pista noi care nu avem nici un stadion de fotbal in romania demn de sec 21 cind in sfarsit incepem sa construim unul vrem sa-l facem cu pista. rusine domnule ioanitoaia nu ma asteptam la asa ceva din partea dv.

Reddog (46 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 21:05

*****
avem stadionul dinamo pt.atletism,sa se faca stadion de fotbal fara pista,nu intereseaza pe nimeni atletismul voi chiar nu vedeti!

lol (4 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 21:49

„sunt altele de exp cea de la Dinamo,de ajuns ptr marii nostri atleti (care or fi aia).”

Hehe, avem nevoie de super stadion pentru marii nostri fotbalisti (care or fi aia 😀 ).

Intransigent (1 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 22:02

si ce e rau daca va avea si pista? si ce daca se va supara Platini? pana cand ne vor impune altii cum sa traim in tara noastra? un stadion il faci pentru 50-60 de ani, nu pentru o finala de UEFA. cum sa ai mari atleti daca nu au unde sa se antreneze?

mihai (2 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 22:28

raspuns catre „ba nu” , „christian” si altii ca voi…

acest stadion va fi NOUL STADION NATIONAL.
NATIONAL domnilor , insemnand pentru toata lumea si nu doar pt iubitorii de fotbal. ganditi ilogic. intr-o tara care isi permite UN SINGUR STADION de 5 stele trebuie sa profiti la maxim de multifunctionalitate. vreau sa vad un meci de rugby exact ca in europa pe un stadion de 5 stele. vreau sa vad o competitie nationala de atletism tot pe un stadion de 5 stele. momentan atletii nostrii obtin medalii la europene, la mondiale si la olimpiade. ekipa de rugby sta mai bine in clasamentul mondial decat ekipa romaniei de fotbal. cu ce va deranjeaza o pista ? de ce va deranjeaza ca mai intra si alti fani pe stadion decat fanii fotbalului ? CU CE ?
stadionul DINAMO nu e stadion…. e mai modern cel de rugby de la ARCUL DE TRIUMF decat stadionul DINAMO.
se vede ca sunteti romani adevarati… nu va ganditi decat la interesul vostru si nu la interesul unei tari

mihaic3001 (42 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 23:17

Opinia mea este urmatoarea : in conditiile in care noi ca tara ne permitem NUMAI un stadion de acest nivel sa-i spunem, trebuie sa fie multifunctional (rugby, fotbal, atletism si altele). Stadionul NATIONAL, da ? Pai atunci ?
Hai sa fim seriosi, dupa ce ca suntem saraci, mai suntem si fuduli !!! Ai dreptate nea Ovidiule, la fel si domnul „mihai”, ce s-o mai dam dupa cires ? Suntem prea saraci ca sa irosim bugetul alocat acestui proiect numai ptr. fotbal, oricat de mult imi place mie fotbalul. Indiferent cum, un lucru e SIGUR – ALT STADION CARE S-AR PROMITE ULTERIOR DE CATRE POLITICIENI, NICI N-O SA MAI VADA ROMANIA. … Amin + …..

Mihai al 2 lea (7 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 23:21

Bai , dar de ce il darimam pe asta de avu pista si locuri mai multe; la juma de parale il supermodernizam pe asta si eram cum vrea Oprescu Sorin medic si primar si cum ne propune nea Ovi de la Perish.***

dragos (1 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 23:22

pana una alta atletismul ne reprezinta cu cinste in lume , nu fotbalul

Mihai al 2 lea (7 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 23:25

Acu vad ca sunt al 3-lea , dar ideea este ca ne baunam pentru un lucru normal, tre sa avem nu un singur stadion, in Bucuresti, ci si prin tara, dar pe acolo le face Pinalti si Paszkanny…

minutul90.ro (11 comentarii)  •  7 octombrie 2008, 23:46

Cred ca este nevoie de un stadion care sa fie capabil sa gazduiasca evenimente sportive de amploare. Cu sau fara pista acest stadion va trebui sa existe.

Kobbra (1 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 0:07

Deci pentru rugby nu este nevoie de un stadion cu pista, vezi Twickenham in Scotia sau Millenium Stadium in Tara Galilor, etc. Iar pt atletism au stadionul Dinamo unde se pot tine competitii sau se pot face antrenamente. Da chiar asa s-a organizat la noi vreo cupa mondiala de atletism si nu au avut oamenii loc pe dinamo? eu zic ca noul stadion nu are nevoie de pista. Forza Steaua!!!

Alex (626 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 0:34

Oprescu are dreptate … cine zice ? dumneata d-le Ioanitoaia ? dar pe noi care dam bani sa construim acel stadion nu ne intreaba nimeni daca vrem pista , pt ca minim 80 % vor raspunde ca nu vor, din nenumarate motive.

mersi (37 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 1:23

Nu mai tot o tineti cu pista si multifunctionalitatea, ca nu s-ar juca prea multe meciuri, dar ce, Steaua, Dinamo sau Rapid n-ar pute juca in cupele europene, tot nu au ele arene moderne conform ultimelor cerinte UEFA? Cine spune ca pe noua arena trebuie sa joace doar echipa nationala?! Pierdem timpul sa modificam proiectul initial care era clar, FARA PISTA, in timp ce nu avem in tara un stadion conform ultimelor cerinte UEFA, al lui Steaua e omologat, dar nu e nici el bun pentru meciuri mai importante de Liga Campionilor, spectatorii nu sunt protejati de ploi, nu e adica acoperit ca cel din Cluj, insa acesta din urma e prea mic, doar vreo 24000 de locuri! Chestia cu pista care a aparut ce cand a iesit doctorul primar, nu face decat sa prelungeasca agonia si sa intarzie realizarea celui mai mare stadion adevarat, dac se va realiza vreodata, parca vad ca nici in 2012 nu vom avea ce ne dorim cu totii! Rusine Oprescu, rusine Marasescu si altii care, pe motiv, chipurile, ca militeaza si pentru alte sporturi, in speta, atletismul, nu fac decat sa impiedice realizarea unui proiect maret, mai ales acum, dupa ce s-a prezentat si oficial ca NU va avea pista, ca dovada stau nedumeririle celor implicati in proiect, nu s-a zis ca va fii la fel ca cel din Frankfurt?!? Vine doctorul-primar sa opereze in ceasul al 13-lea vreo pista?! Sa fim seriosi, nu se vrea sa se faca nimic,nu ca dezi Doamne, ar trebui pista, ce trebuie neaparat la Bucuresti sa se desfasoare concursuri atletice de ce avengura, domnilor?! Avem piste la Timisoara, Craiova, daca se va face cu pista vizibilitatea va scadea dramatic, va fii iarasi un stadion stalinist ca si fostul 23 August! Rusine sa va fie, va tot certati pe pista, si nu faceti nimic!

mersi (37 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 1:28

Am sa ma repet, doctorii daca sunt buni profesionisti si le place aceasta nobila meserie, sa stea prin spitale si sa vada ce mizerie e pe acolo, nu sa se bage in chestii de care sunt straini, stadioane, proiecte de anul 2008 cu pista! Doar nu va organiza Romania vreo Olimpiada si noi nu stim!

mersi (37 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 1:31

***dupa alegeri nu se va mai face nimic, nu mai are rost sa ne ambalam, asa e la romani, vorba multa si sut cu stanga politica in dreptul iubitorilor de fotbal, care vor trebui sa suporte Oprescu si Marasescu, pista sa ne dea si binocluri sa putem vedea ca lumea un meci de fotbal, va spun eu, ca pana nu vine un particular sa bage bani pe cont propriu, nu se va realiza nimic ca lumea in tara asta!

io (3 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 2:13

@ merci, ba nu
de ce nu bagi tu bani sa faci un stadion numai pt fotbal?
cu ce te incalzeste k „o sa„ organizam finala cupei uefa la buc?????
ce au facut „bravi„ nostri fotbalisti la euro?? ce fac in cupele europene??? sa facem un stadion sa joace echipele noastre in europa… in care europa, k doar steaua si cluju mai sunt…??? si ele au stadion….
nu e vina lu oprescu k te ploua pe tine pe ghencea, e vina lu gigi, k nu baga bani (am atatia bani, k nu stiu ce sa fac cu ei)… de ce sa nu ma duc sa vad un meci de rugby in aceleasi conditii in care te duci tu sa vezi un meci de fotbal??? sau „familia„ atletului care vine la concurs, de ce sa nu aiba aceleasi conditii ca tine la un meci de fotbal???
gandeste-te k ai 100 mil. ce ai face cu ele? un stadion pt toate, sau ai mai imprumuta ink vreo 200, sa faci cate un stadion pt fiecare???
care e chestia, nu vezi k lumea meciurile de fotbal?? intreaba-l pe nasu, unde e investitoru ala care zicea k o sa construiasca 4 stadioane in tara????
atata timp cat se fac din bani publici, si nu ai federatiei, nu vad de ce ar `impune` sandu ceva…..el trebuie sa se multumeasca cu ce i se da.. nu a facut nimic in tara asta 18 ani pt fotbal, a trait pe urma lu hagi, si acum s-a trezit k vrea stadion numai pt fotbal??? de ce nu cauta investitori, sa construiasca un stadion numai pt fotbal??? de ce face gura pe bani publici?? crezi k e corect???
***.
pt ce sa avem un stadion demn sa organizeze un meci de fotbal la cerinte europene, e cineva in tara care sa joace la cerinte europene???
numai pt fotbal, nu stiu cum nemtii construiesc cu 55 mil€ si noi cu 140 mil €?? cu bani aia daca erau destepti faceau, si pt atletism, si rugby, da ei s-au oprit doar la fotbal…
probabil baieti sunteti de acord cu sandu sa faca si niste cazinouri langa el sa mai dea si pitzi o gheara inainte de meci.. de ce nu punem si niste felinare rosii pt baieti, si sa trasam si niste linii albe pt mutu….
***

rudy (11 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 2:13

doar o idee pt cine are ochi sa vada, ca sa se impace si capra si varza s-ar putea crea un sistem care sa extinda locurile si pe pista la meciurile de fotbal, retractandu-se atunci cand e nevoie pt pista de atletism….ce spuneti?

Marius (1 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 2:25

Stadioanele fara pista nu sunt numai pt fotbal, se pot desfasura exact aceleasi manifstatii, concerte, sau intreceri sportive (rugby etc) care se pot desfarusa si pe cel cu pista cu exceptia atletismului, iar acesta din urma are nenumarate stadioane cu pista la dispozitie in intreaga tara. Sa fie clar NU VREM PISTA, NU INTELEGETI CA PISTA DE ATLETISM TINE LUMEA ACASA DIN CAUZA LIZIBILITATII REDUSE SI ATMOSFEREI ????

TAViX (24 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 3:21


Domnule Oanitoaia, nu polemizez, dar va pun o intrebare de bun simt. Totusi de ce a fost demolat fostul 23 august? Care a fost motivul principal? Nu pentru a se crea in locul lui un stadion exclusiv pentru echipa nationala? Spuneti-mi va raog, care este logica in toata afacerea asta, sa demolezi un stadion cu 60 de mii de locuri polivalent, si sa faci altul in locul lui, tot cu pista de atletism, dar cu o capacitate mult mai mica???!?!? De ce a fost domn’le demolat daca se face aceeasi marie, dar cu o palarie mai mica??????????!!!!!!!!! Eu sunt in blocaj mental, sincer, dar traim in romania, nu-i asa, unde prostul tarii e si cel mai bogat om, deci nu ne mai mira nimic….

mersi (37 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 3:43

Ba io, cati spectatori crezi tu ca se vor duce sa vada competitii de atletism sau meciuri de rugby? Ia gandeste-te tu per ansamblu cum spui, chiar daca nu rupem gura targului la fotbal, tot acolo vei vedea cei mai multi spectatori, nu la celelalte sporturi, chestia cu grija fata de toate sporturile care aduceau medalii pe vremuri, nu acum, cand am luat doar 8 (opt) medalii, e pura demagogie de-a lui Oprescu, poate esti ruda cu el, oricum, el e doctor, nu primar sau arhitect sa se priceapa la toate ca Ceasca pe vremuri! Nu e bun de primar, a inceput chipurile sa faca curatenie prin primarie si si-a pus oamenii sai, a cercetat cat de corecta a fost licitatia cu noul stadion, vom vedea cat de corect va fii pana la capatul mandatului sau, sa speram ca va fii doar un mandat!

mersi (37 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 3:48

Concluzia a clara: va iesi o mare porcarie cu pista, poate se va face un mall, sau cine ce interese va avea acolo, deocamdata doctorul trebuie sa opereze mormanele de moloz ramase si apoi sa-si dea cu parerea sa despre pista! Tipic ca la romanii de pe Dambovita, multa vorbarie, fapte deloc, va spun eu ca nu se va face pana la urma nici un stadion!

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 4:59

Stadionul 23 August sa demolat. Nu are rost sa mai discutam aceasta eroare NATIONALA. Sant convins ca nici stadion si nici pista de atletism nu se va realiza pe noul ansamblu DEMOLAT. Nationala va juca la TARA, ce va tot vaitati atata? Trebuia sa iasa Romanul in stada cand sa demolat vechiul STADION. Acum este prea tarziu. Asa ca, HAI ROMANIA ! HAI STEAUA !

cristian (1 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 5:41

pentru rudy
Si eu sunt ferm convins ca exista o posibilitate cu tribune retractabile si se va impaca toata lumea.

dgfdvfdf (4 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 6:38

ce abureala de argument cu pista asta…

a existat vreo competitie de atletism sau rugbi la care au participat mai mult de 10.000 de oameni? ma indoiesc.. atunci sa se duca pe stadionul lui Dinamo…

ce sens are sa chinui zecile de mii de suporteri ai fotbalului la fiecare sfarsit de saptamana doar ca sa se organizeze si concursuri de atletism o data pe an in fata unor tribune goale

parashutistu (1 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 6:51

cred ca si la suceava exista un „unic turn de paraşutism ” !!!

radu (1 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 8:12

sa fim seriosi. ar merita acel stadion sa aiba pista doar daca bucurestiul ar intra in circuitul golden league. lucru la fel de probabil ca si faptul ca romania se va califica la mondiale:)) si domnule ioanitoaia, meciuri de rugby, concerte, etc.. se pot tine si pe un stadion fara pista. deci scuza atletismului este exclusa. la campionatele nationale de atletism sau mai stiu eu ce balcaniade oculte se strang maxim 5000 de oameni. adica ar incape lejer pe dinamo. sau alt stadion cu pista din tara.

kop (6 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 8:33

aia e problema domnule… turnul de parasutism din centrul Bucurestiului. Noi romanii care la parasute suntem primii…

Si in fond ce mare chestie o pista de atletism? Punem si un bazin de inot in spatele unei porti si la poarta cealalta un teren de baschet/handbal/volei si gata. Le avem pe toate.

Traiasca stadionul multifunctional romanesc „3 in 1” marca GSP-Oprescu!

cvaporu (22 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 9:03

Cu respect va anunt ca turnul de parasutism nu e unicul in tara, mai este (cel putin) unul in Cluj. In Gruia… 🙂

flo (1 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 9:07

eu as propune un referendum sau un sondaj de opinie in randul bucurestenilor ( ca numai de la ei vin banii ) , in care sa se afle exact opinia celui care da bani pt noul stadion, adica al bucuresteanului , nu a unuia care s-a trezit dimineata cu fata la cearsaf ( oprescu )
sa vedem atunci cati dintre noi doresc pista la noul stadion….

dorel (3 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 9:24

o gramada guvizi pe aici spun ca la un meci de rugby sau la un concurs de atletism nu se strang nici 5000 de oameni. asta nu ar trebui sa fie motiv de fala ci de intristare.*** haideti si la un meci de rugby si cine stie… poate ajungeti de renuntati si la manele.

Cipri (30 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 9:41

Ideal ar fi ca sa avem un stadion pt atletism, separat.
Este dezolant sa vezi un stadion de 40-50.000 de locuri cu 300-400 spectatori uitandu-se la probe atletice.
Un stadion de fotbal adecvat, pe langa meciurile nationalei, va gazdui si meciurile de fotbal ale echipelor de club din Bucuresti si de lanag Bucuresti (vezi Unirea Urziceni!) in cupele europene. Stadionul Lia Manoliu plin ochi la meciul Dinamo-Lazio este elocvent in acest sens.
Pana una-alta, nu cu castigul de la meciurile de rugby si la intrecerile atletice s-ar amortiza cheltuielile! Hai sa fim seriosi si sa ne uitam putin cati spectatori vin la aceste intalniri!
Stadionul Dinamo are pista de atletism! Cred ca se poate efectua o intelegere ca pe acest stadion sa se desfasoare mitinguri atletice iar Dinamo sa joace pe noul stadion in cupele europene, eventual pe un cost mai mic.

alex (5 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 9:53

Ai dreptate partial Dorele, o gramada de manelisti pe aici insa nu cred ca mai scapa chiar daca se uita o mie de ani doar la rugby.

Pista e ok, poate ca avand unde concura si antrena atletii romani ar reusi performante, poate se reuseste organizarea unui concurs international iar publicul ar prinde gustul si ar veni in numar mare la competitii. In plus, cate meciuri s-ar juca pe stadionul ala anual ?

Altfel, ideea cu referendumul e buna doar ca nu ar iesi asa cum cred manelistii.Vedeti voi dragi manelisti, voi sunteti minoritari chiar si in randurile microbistilor darmite in randurile tuturor bucurestenilor.

dorin.fr (14 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 10:08

…si daca s-ar face mai mult de atat?un stadion multifunctional, precum Stade de France, care sa gazduiasca 20-30 de evenimente pe an? Din acestea, doar 5-10 sunt sportive!!!
…ca doar tot francezii l-au facut si pe asta!! Nu se va supara Platoche pe ai lui!!! :d
Stade de France este o „intreprindere” care reuseste sa degajeze beneficii! Dar ne-ar trebui ceva evenimente sportive si culturale care sa poata sa umple un stadion national, si de astea cam ducem noi lipsa.. 🙁

dorin.fr (14 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 10:17

Flo, nu vreau sa te supar, da’ aici vorbim de un Stadion Natioal, nu de un Stadion Municipal… si banii aia „ai bucurestenilor”… cum sa iti explic? nu platiti voi atatea impozite incat sa construiti stadionl, sa aveti subventii la incalzire si la instalarea termopanelor, sa aveti cele mai bune strazi din Romania, sa renovati centrul istoric, sa punei palmieri la Universitate…sa fim seriosi, banii pe care Bucurestiul ii are de la buget vin si din impozitele pe care le platesc altii, neexistnd o paritate perfecta intre ce plateste fiecare oras si ce primeste ca si buget!
In rest, cred a unii nu au inteles nuanta: „Stadion National” nu inseamna „Stadion National de fotbal”!!! Pe ala sa si-l construiasca FRF din banii ei, ca si asa e cea mai bogata federatie!
Rugbyul are un stadion(as) national, de ce FRF nu si-ar face singura stadionul, „ca sa-i placa lu’ Platini”? Azi-maine, o sa ne ceara sa vopsim pomii in galben, ca sa-i placa lui X!!!

toto (8 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 10:57

Multi cititori s-au prins ca e abureala. Rugby si concerte se pot organiza si pe un teren fara pista. Se poate lasa un spatiu in spatele portilor pt terenul de tinta. Cate concerte s-au organizat pe Cotroceni? Numai eu am fost la vreo 4 si stim cu totii, nu exista pista acolo.
Chestia cu turnul de parasutism e hilara si dezinformatoare. Exista cel puti inca 5 turnuri de parasutism de care stiu eu: Cluj, Suceava, Baia Mare, Iasi, Ploiesti. Se poate demola turnul si face in alt loc. Stadionul Dinamo poate fi folosit foarte bine pt atletism asa cum multi au spus, daca nu se poate face un unul nou pt asta. Si de ce ar juca numai nationala acolo? Cel putin Dinamo ar juca sigur acolo,si nu numai in cupele europene. Si Rapid la fel, amandoua echipele au niste stadioane penibile pt fotbal. Asa cum Inter si Milan sau Lazio si Roma joaca pe acelasi stadion asa ar putea si cele doua echipe bucurestene. Nene Ovidiu, esti un pic invechit si cam subiectiv in articolul asta.

Bogdan (14 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:09

Se castiga miliarde de euro in Romania din concursuri de atletism si din meciuri de rugby, e stiut de oricine. Iar concertele fara pista de atletism sunt ca ****, fapt de asemenea binecunoscut. Deci DA, un DA hotarat: puteti pista acolo, vom amortiza cheltuiala de 69 de ori mai rapid. Dar nu acesta este marele avantaj. Marele avantaj este cresterea substantiala a starii de sanatate a populatiei. Ganditi-va, pe un teren cu pista de atletism, trebuie sa ai forta ca sa arunci acea bricheta, trebuie sa ai plamani ca sa te auda galeria de la tribuna de vis-a-vis. Conteaza, clar. Deci, DA pistei

lancu (2 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:14

la noi ca la nimeni o tara cu, conducatori ****

petschovschi (30 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:21

Cred ca stadionul nu ar trebui sa aiba pista. Intrebarea e atunci de ce a fost darimat stadionul „Lia Manoliu” daca tot se reconstruieste un stadion cu pista ?

Se dau exemple de mari stadioane europene cu pista…Da, dar macar acele stadioane gazduiesc meetinguri atletice de anvergura (Paris, Bruxelles, Zurich, Stuttgart, Berlin, Roma etc.) care la Bucuresti nu se vor desfasura niciodata.

Pt. ce sa faci pista ? Ca sa organizezi Campionatele Internationale ale Romaniei o data in an, care oricum e o competitie de doi lei ?
Pt. antrenamente exista piste pe care atletii sa se antreneze…

alex siclovan (2 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:21

zilnic privesc pe geam turnul de parasutism. si sunt in iasi.

Sire (25 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:23

cel mai bine e sa avem un stadion multifunctional pt ca asa e peste tot. de aici se pot recupera investitiile si chiar se poate face profit. ce e asa rau daca avem pista de atletism? nu mai pierdeti vremea pe aici ca e zi de scoala…;)

dorin.fr (14 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:28

FRF, construieste-ti stadion, si lasane-n paca!
fetele de la canotaj au vrut o pista…. nu sunt bani pentru de astea? Ele sunt medaliate olimpice, iar alde Piti si Nasu’ o iau pe coaja de la lituanieni!!!
FRF e cea mai bogata federatie si tot mai vrea pe cand la Deva fetele se antreneaza intr-o sala de pe vremea lu’ Vlad Tepes, handbalul feminin (mai comparam cu fotbalul??? lol) are trei sali cat de cat acceptabile, atletismul s-a descurcat cum a putut la Arcul de Triumf, rugbyul la fel. Scrimerii si ei sunt vai de capul lor, si voi tot exclusiv pentru fotbal vreti sa construiti????
** FRF si faceti-va stadionul vostru, daca il vreti fara pista!!! Si daca e asa, o sa construi o sala pentru box, una pentru scrima, una pentru gimnastica, una pentru judo, etc… o sa umplem capitala de sali si stadionase, ca sa nu se supere Platini, Vizer, Samaranch si nea nelu de la Bobalna!
Vreti stadion, da’ performantele, cam pe cand???? Ca sa facem stadion de fotbal ca sa va huiduim mai aproape de teren (fara pista) nu cred ca va intereseaza!!In sportul romanesc fotbalul nu prea e in top:
handbal fete-JO
rugby-locul 7 in Europa
gimnastca- locul 3 JO (fete) si prezenta (baieti)
canotaj- greu de egalat in momentul asta
Din ce stiu eu sunteti cam la nivelul baietilor in handbal, atletism si basket… Vazand aceste palmarese, cred ca mai degraba ar trebui construita o sala polivalenta ( da’ una adevarata!!!) intai, si apoi un stadion polivalent.

mark (51 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:30

Asta este Eterna si Fascinanta Romania.Tara in care nu stii ce se poate intampla in urmatoarea secunda.Deci,priectul unui stadion de fotbal este de cativa ani buni.S-au cheltuit bani multi pentru studii,pt.proiect,pt.demolarea vechiului stadion.Toata lumea era multumita(inclusiv Ioanitoaia,Tolontan,etc).Cand se apropia sfarsitul demolarii si trebuia inceputa constructia,apar carcotasii.Stai ba nene ca nu e bine,ca ne trebuie pista.Urmeaza o perioada de intrerupere,pt.alte studii,pt.alt proiect,pt.alta documentatie de finantare,etc.Anii trec,vine alt primar,care vrea stadion fara pista.Iar Ioanitoaia scrie:Primarul are dreptate.Si mandatele trec,iar noi privim la o ruina.Pai d-le Ioanitoaia daca convingerea dvs.era ca ne trebuie un stadion multifunctional,de ce nu ati militat pt.modernizarea vechiului stadion?Se cheltuiau si bani mai putini,iar pana acum era gata.Ori atunci nu ne-o cereau interesele?

Cosmin (3 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:31

Acolo nu se va mai construi niciun stadion. Proprietarul Uzinelor Electroaparataj (adica al terenului aferent uzinelor) este in mari negocieri cu Federatia pentru un schimb de terenuri(de ce in atata timp nu s-a miscat nimic acolo?) asa ca noul stadion promis o sa fie un mall 😀 cu tot cu pista cred :))

adip (1 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:34

IDEAL? Nu cred ca stiu ce inseamna la noi in tara acest cuvant. Insa ce stiu real este faptul ca nu avem o arena moderna in tara noastra capabila sa organizeze la ultimele standarde competitii internationale, nationale, divertisment sau alte manifestatii.Daca vorbim numai de arena de fotbal inseamna ca suntem ingusti la minte, sau nu aveti stima fata de celalalte ramuri sportive care aduc faima si medalii Romaniei.
Meciurile nationalei de fotbal au fost organizate cu preponderenta in Bucuresti dar noi ca spectatori ne-am facut de ras alungand nationala in alte orase, cu aceasta ocazie tin sa felicit organizatorii si spectatorii din orasele Constanta, Piatra Neamt etc
Eu unul tind sa cred ca in viitor stadioanele vor fi pline si la manifestatii de atletism, rugby asa cum vedem meetingurile de atletism in alte tari unde lumea vina sa vada recorduri mondiale, oare nu va place cand vedeti un meci de rugby Franta-Anglia cu casa inchisa?
Eu unul nu vreau un stadion doar pentru cateva meciuri obscure de fotbal
Oricum eu personal nu cred ca arena va fi gata la timp si va costa mult mai scump, si va fi ea moderna?

Catalin (1 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 11:45

La ce ne trebuie pista de atletism? Asa ca da mai bine? Sau pentru a se antrena pe ea niste atleti care la Olimpiada au avut mereu sub 2 minute fata de primul loc. Am avut ocazia sa vad la inceputul anului Lotul de stafeta al Statelor Unite care se antrena in Central Park. Iar in America, Campionatul National de Atletism nu strange in tribune mai mult de 10 000 – 15 000 de spectatori noua de ce ne-ar trebui un stadion cu 60 de mii de locuri numai pentru antrenamentele unor ilustrii anonimi ca de competitii nici nu se poate vorbi, ca nu ar strange nici 20 de spectatori.
Stadionul trebuie sa fie pentru fotbal exclusiv sa joace pe el toate echipele din Bucuresti, avem niste stadioane execrabile in momentul de fata. Daca dai un vant pe Stefan Cel Mare cade si Ghencea si Giulestiul si Cotroceniul si Bania :))

dorin.fr (14 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 12:03

Catalin:
Ilustrii astia anonimi, macar au fost la olimpiada!!!
Locul 5, finale (fara sa vorbim de maraton) si semifinale olimpice ( da, exista semifinale:p), medalii a Mondiale si la Europene, atletismul le-a adus, nu fotbalul!
De ce ne trebuie pista? fiindca e un Stadion National, nu unule national e fotbal!!!
Stadioanele de fotbal sunt de rahat? Oare Dinamo n-a avut stadion gratis? Steaua nu? rapidul… se discuta! dar de ce Clujul are cel mai frumos stadion de fotbal din tara? Tu vrei sa spui ca statul ar trebui sa faca un stadion pentru ca patronii echipelor din Bucuresti sa isi umple buzunarele? Pai unde ai mai vazut tu asa ceva? Pai ce, mie imi da statul lovele sa-mi fac o fabrica? E acelasi lucru! adica statul sa construiasca pentru un particular care face afaceri!Crezi ca Rapidul o sa vina pe un stadion de 60000 de locuri sa joace cu Otopeniul? hahaha! Sau ca o sa fie Steaua sa umple 60000 de locuri inafara meciurilor cu Dinamo Rapid si Cluj? sa fim seriosi!
***
In primul rand echipa nationala tre’ sa merite sa aiba u stadion al ei, in al doilea,publicul de fotbal tre’ sa merite un stadion de fotbal ( chiar visati la scaune la ivelul peluzei si fara grilaje????). Mai e mult pana departe!
Si nu-m ivorbiti de suporterii nationalei la Euro, a marea majoritate erau din diaspora, cum a fost si ei ai Stelei la Madrid!

durden (338 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 12:13

VREI SA INTRAM IN RANDUL LUMII?!?!?!pai atunci sa avem CATE UN STADION/ARENA amenajata pt fiecare sport.asa ar fi normal…de la rugby la atletism la canotaj la sali pt handbal…TREZESTE-TE NEA OVI!!!!!ASTA INSEAMNA CIVILIZATIE!!!!

dorin.fr (14 comentarii)  •  8 octombrie 2008, 12:41

Da’ ce, un stadion ca Stade de France nu ar fi bun (fotbal, rugby, atletism, motocros, curse auto, opera, concerte, teatru, Ski, patinaj)? Sau ca Olimpico? Sau ca Olimpiastadion din Munchen?

Comentează