Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Diferenţă de valoare

Deşi într-o uşoară ascensiune, Stelei îi mai rămîne drum lung pînă departe

Faţă de sezoanele cînd Sevilla, Real Madrid şi Lyon o surclasau pe Ghencea, Steaua s-a prezentat ceva mai bine în meciul cu Bayern. L-a pierdut, dar la limită, onorabil. […]

joi, 18 septembrie 2008, 5:24

Deşi într-o uşoară ascensiune, Stelei îi mai rămîne drum lung pînă departe

Faţă de sezoanele cînd Sevilla, Real Madrid şi Lyon o surclasau pe Ghencea, Steaua s-a prezentat ceva mai bine în meciul cu Bayern. L-a pierdut, dar la limită, onorabil. În marea lor iubire, numeroşi fani roş-albaştri pretind că, avînd două bare şi dominînd finalul întîlnirii, Steaua merita un scor egal şi nu l-a obţinut din pricina neşansei. A susţine asta înseamnă însă a privi doar sfertul plin al paharului. Pentru că dacă Zapata n-ar fi intervenit salvator în 3-4 rînduri, Bayern ar fi cîştigat şi mai clar. Cu toate că unora nu le place, chiar şi aceştia trebuie să considere victoria formaţiei bavareze ca logică.

O întreagă polemică a stîrnit golul înscris de B. Stancu şi anulat de danezul Bo Larsen pe motiv de fault. Fireşte, Gigi Becali a văzut gol valabil, dar şi, printre alţii, selecţionerul Piţurcă. Specialiştii sînt însă de altă părere. Invocînd acea lege a fotbalului conform căreia “portarul este în posesia mingii atunci cînd o atinge cu oricare parte a mîinilor sau a braţelor”, ei îi dau dreptate arbitrului. Adevărul e că, deşi scăpase balonul, Rensing ţinea o palmă pe el în clipa în care, fără să-l incomodeze în vreun fel, B. Stancu i l-a suflat. Practic, stelistul n-a comis fault, atît că regulamentul îi privilegiază pe goal-keeperi în asemenea situaţii. După opinia mea şi a altora, tocmai deoarece le asigură portarilor o protecţie exagerată, regulamentul e prost şi s-ar cuveni revizuit. Numai că, fie el şi prost, regulamentul trebuie respectat, de unde concluzia că Bo Larsen n-a greşit în faza respectivă.

În ciuda unor slăbiciuni evidente, doar în parte explicabile prin absenţa cîtorva titulari, în frunte cu Rădoi, Steaua s-a arătat într-un uşor progres în raport cu precedentele ei evoluţii la nivel înalt din Champions League. Îi mai rămîne însă drum lung de parcurs pînă să se bată de la egal la egal cu granzii Europei şi unul încă mai lung pînă să-i învingă. De acord, întărindu-şi şi lărgindu-şi lotul, a făcut un pas important, poate doi, dar pînă departe mai e.

Pare simplist să zici că rezultatele depind într-o proporţie hotărîtoare de buget, ştiind că în ecuaţia succesului mai intră, cu rol determinant, atitudinea, mentalitatea, angajamentul. De regulă însă, lucrurile stau chiar aşa. Cum Stelei nu i se poate reproşa că n-a muncit, dimpotrivă, a transpirat din răsputeri, succesul lui Bayern s-a datorat plusului de valoare. Atîta vreme cît cele mai scumpe achiziţii ale lui Lăcătuş, D. Moreno şi Szekely, au costat 1,5 milioane de euro fiecare, iar Klinsmann şi-a permis să-l lase rezervă pe internaţionalul Podolski, adus de la Köln cu 20 de milioane, nu prea avem ce vorbi. Şi, din păcate, nici ce spera. Oricît de ambiţios şi de priceput ar fi, cine conduce un Logan va ajunge totdeauna la destinaţie mai tîrziu decît şoferul unui Maybach, cred că Gigi Becali înţelege ce vreau să spun.

Comentarii (52)Adaugă comentariu

bogdan (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 17:47

asa e,buna comparatia cu masinile. un logan face un maybach doar daca ramane maybachul fara benzina(nu a fost cazul)

clio (4 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 17:47

Un comentariu obiectiv.
Luand exemplul lui GazProm care a investit initial in antrenor si in fotbalistii rusi si abia dupa ce au luat cupa UEFA au bagat banii si in importul de jucatori, nu ar trebui Becali sa aduca si el un antrenor adevarat, sa renunte sa-i faca echipa si sa-l lase sa lucreze linistit doua sezoane?!
Protasov si Zenga schimbasera mentalitatea.
Protasov a plecat la mai bine, dar pe Zenga l-a compromis Becali.
Nu ar fi aceasta o varianta viabila si la noi, oare?
Iata, CFR ul ! Cu investitie ZERO !

SS (4 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 17:48

La fel de gresita este si judecata urmatoare: daca esti soferul unui Maybach automat ajungi inaintea celui care conduce un Logan. Degeaba ai Maybach daca esti prost pregatit si nu stii sa-l conduci.
Nu cred ca bugetul conteaza atit de mult la acest nivel: odata ce esti calificat in grupele LC, sansele sint egale.

Jan (6 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:00

Aici lucrurile sunt clare: Berbecali a declarat nu va cumpara NICIODATA vreun jucator bun si scump (chiar si unul precum H. Kewell al Galatasaray-ului), pentru ca, zice el, trebuie sa-i plateasca salariu prea mare si distruge grila de salarii a echipei. Incep sa sara in sus „finul”, Ov. Petre…

marin (98 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:02

daca o sa tot continuam sa pierdem „onorabil” n-o sa facem nimic; steaua e incremenita in proiect, mereu regrete, mereu „o sa facem mai mult”, mereu comparatii fataliste (noi mici-ei mari). sa aplice sistemul cluj : sa aduca antrenor nu jucatori-de-glorie-apusa, sa aduca jucatori straini cu alta mentalitate, patronul sa-si vada de ale lui si nu de formula de echipa.
daca nu vom vedea mereu aceeasi piesa pliciticoasa

gio (9 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:10

am fost dominati in primul rand fizic,parca am asistat la un meci intre un boxer de categorie mica si unul de la super grea ,stelistii au parut striviti chiar la inceputul meciului de forta lui Bayern.

eulupu (2 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:13

Invocînd acea lege a fotbalului conform căreia “portarul este în posesia mingii atunci cînd o atinge cu oricare parte a mîinilor sau a braţelor”

Nu este ADEVARAT – posesia mingii e definita ca: „portarul are mingea INTRE MINA(orice parte a miinii si o alta „suprafata”(cealalta mina,pamintul,bara,corpul portarului).

„Adevărul e că, deşi scăpase balonul, Rensing ţinea o palmă pe el în clipa în care, fără să-l incomodeze în vreun fel, B. Stancu i l-a suflat.”

Daca TINEA o palma pe el FARA ca balonul sa fie intre MINA si O ALTA „SUPRAFATA” (vezi mai sus) deposedarea e CORECTA! Portarul pierde posesia balonului cind il arunca in aer si ATINGE pamintul.
International Board Decision Two of Law 12.

Nu am vazut EXACT cum s-a intimplat dar daca e asa cum se descrie (o singura mina fara o alta „suprafata”)
portarul NU a fost in posesia mingii!

vasim (144 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:20

Mi-a placut ce a zis SS:
„La fel de gresita este si judecata urmatoare: daca esti soferul unui Maybach automat ajungi inaintea celui care conduce un Logan. Degeaba ai Maybach daca esti prost pregatit si nu stii sa-l conduci.”
Doar concluzia lui e gresita precum se vede in acest exemplu e important cum conduci un club si apoi cum conduci o echipa!!!
Deci conducerea clubului e importanta de la presedinte pana la ultimul scooter sau antrenor de juniori.
Dar la Steaua cine e important doar Gigi !!!
Deaia nu o sa aiba Steaua vreodata rezultate!!!
Cand o sa aduca specialisti Gigi si o sa ii lase sa lucreze sa contruiasca o echipa si un imperiu al footbalului atunci are Steaua sanse la calificare in CL!!!
Asta se face cu bani multi!
Realist trebuie ca o echipa care are pretentii in CL sa aiba un buget de 50 de milioane Euro pe an si o organizare beton!!!
Se poate incepe si cu un buget de 20-30 de milioane dar e importanta conducerea clubului!
Este important bugetul ( jucatorii-masina) dar si cum conduci (adica antrenorul, presedintele si organizarea clubului in general adica conducerea!!!).
Hai Romania si odata si odata o sa se destepte si conducatorii cluburilor din Romania cand o sa se sature sa fie ciuca batailor!!!

Parmalat (3 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:22

@eulupu: pai tinea mingea intre o mana si suprafata care era gazonul, deci regulamentul spune clar si arbitrul a avut dreptate

vasim (144 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:23

@eulupu: Portarul tinea mana pe minge si mingea era lipita de pamant.
Deci decizie corecta!

BULA (10 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:25

Problema se pune ALTFEL !
N-am sa-l dau exemplu pe un Dobrin, sau Dumitrache (probabil astzi ar fi costat de doua ori cit Ronaldo), ci pe …..LACATUS !! Lacatus , n-a fost un mare talent, DAR juca cu inima, si nu accepta ca cineva sa fie mai bun ca el, INDIFERENT CINE EREA IN FATZA LUI !!!! Asta l-a facut FIARA, nu altceva! El a fost cel care a schimbat fatza si a Nationalei (tine-ti minte meciul cu Spania 3-1 ?!); DECI, UNDE VEDETI VOI ACUM ASA CEVA LA JUCATORII STELEI ?!!

P.S. Numai doi jucatori au mai fost ca el (din pacate fundasi, spun pacat pentru ca Laca dadea si goluri fiind extrema dreapta_comparati numai pe EL cu Balanel, si vedeti …desene animate):
_Dan Coe
_Deselnicu

eulupu (2 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:34

Din raspunsurile primite de la altii – decizia a fost corecta.
Ceea ce m-a indemnat sa comentez a fost:
„Invocînd acea lege a fotbalului conform căreia “portarul este în posesia mingii atunci cînd o atinge cu oricare parte a mîinilor sau a braţelor” – poate o exprimare gresita,poate un „mit”, dar NEADEVARAT. Multumesc celor care mi-au descris faza!

Suporter Steaua (2 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:42

Autorul acestui articol ar trebui sa revada meciul dintre AS ROMA si CFR Cluj. Ori are memoria slaba ori da dovada de rea vointa. Dupa calculele mele, AS ROMA este cu mult peste CFR dpdv al valorii jucatorilor si cu toate astea CFR le-a dat cu terenu’ in cap. Domnule Ioanitoaia, daca ati avea dreptate n-ar exista casele de pariuri. Calculezi cat costa echipele si stii care va fi rezultatul. NU domnule, eu spun ca atitudinea conteaza foarte mult, iar in combinatie si cu o valoare decenta poate conduce la victorii asa-zise imprevizibile.
Domnule Ioanitoaia, azi este 19.09.2008, va propun sa pastrati acest articol si sa-l cititi dupa meciul din retur, cu Bayern. Poate credeti ca glumesc sau sunt naiv. Astept comentariul dvs. dupa meciul din retur.
P.S. Pregatiti-va niste cenusa.

ORRE (67 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:46

„o sa va steraga de pe fata pamanuntului, cartier renumit prin crime si nesiguranta, care ati facut de rusine Romania prin ****trimisi in lume. Tancurile va vor sterge de pe fata pamantului, asa de repede cum ati fost ****direct in „CAMPIONI” abia astept sa vad umilirea. Apropo , mare bu.lan aveti ca nu joaca ratusca si plestiuta. pacat ca Hitler nu va extirpat inaine sa ****in Romania.”

asta am spus cu cateva zile inainte de meci SI MARE DREPTATE AM AVUT (ca era 0-1 sau 0-5 sau 1-10) senzatia a fost una singura „jucau doua echipe, cluburi de o diferenta fantastica” PUR SI SIMPLU NU AVEAU NICI O SANSA.

SI CULMEA CA SE NUMESC ECHIPA FANION A ROMANIEI. NU CUMVA A FOST CFR CLUJ.

CATA DIFERENTA INTRE CLUJ SI STEAUA, NORMAL CA A FOST, UNII CU BRICHETE, VALIZE , ARANJAMETE, ALTII CU JOCURI CORECTE.

sylar (11 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 18:53

asta spuneam si eu. vad k toate articolele sunt numai despre meciul stelei, care intradevar, a fost un meci mult mai slab pe langa cel al CFR-ului. ziaristi***

Sandokan (19 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 19:16

Nu va mai legati de „intamplarea” de pe Olimpico. E intr-adevar o relizare si e dintre putinele din ultima vreme din sportul romanesc. E oarecum normal sa incercam sa o folosim ca etalon, dar din pacate e doar o iluzie. Roma o sa faca scor la Cluj, ca de altfel si Chelsea. Roma a tratat meciul superficial, a fost surprinsa si nu si-a revenit pe parcursul celor 90 de minute. Dar oricum Roma nu are forta unei mari echipe, mai ales ca a fost ciuca batailor in ultimii ani in cupele europene. Aceasta Roma a fost ridiculizata cu 7-1 pe Old Trafford de Man U.
Valoarea si constanta unei echipe s evede pe termen mai lung. Degeaba a batut CFR la Roma, daca termina grupa pe ultimul loc. Simplu foc de paie.

sahdesah (64 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 19:52

D-le Ioanitoaia,
va contrazic pe deplin. banii in fotbal sunt bani negri, asa ca echipele din europa isi cumpara doar intre ele pe bani multi… nu stiu daca ma intelegi, d-le ioanitoaia, dar un maradona din rominia nu va fi niciodata cumparat cu 20milioane, simplu ca vine din rominia, si nu au ajuns sa isi faca decontaruile ca in echipele din europa. si la noi a inceput sa miste ceva pe terenul asta, szekely nu a valorat niciodata 1,.5 mil, dar l-a dat pentru ca becali a primit ceva ins chimb in campionat , nu stiu daca ma intelegi dumneata acum ce vreau sa spun…

privitor (3 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 19:57

Fata de anii trecuti, e o evolutie; doar ca mai scunda decit cea necesara unui punct de CL; pe oamenii astia ii striveste nu diferenta de valoare si CONSTIINTA acestei diferente.

adytza (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 20:29

Dl.Ioanitoaia atat dumneavoastra cat si colegi din redactie faceti o comparatie intre de valoare dar si de atitudine.OK.Aveti dreptate dar sa va zic cum am vazut atat eu cat si cei di jurul meu steaua:1)Toja la inchidere langa lovin a fost ceva penibil.Nu stia ce sa faca cu mingea dar in mod special cum sa scape mai repede de ea.2)Ogararu nu mai este cel de acum 2-3ani si nu avea ce cauta in teren.3)Nu au avut curaj sa atace mingea de cele mai multe ori si parca jucau cu frica.DE CINE OARE?Parca nu erau tot oameni.4)faceti o mica comparatie de atitudine a stelei intre meciul cu galata si cu bayern.Atunci au putut si acum nu.V-ATI VAZUT CU SACI IN CARUTA.IN LIGA SI ATAT.RESTUL NU MAI CONTEAZA.NU VA PASA DE SUPORTERI.

CFR-ist (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 20:47

Nu vad nici o diferenta intre comentariile „cunoscatorilor” inainte de meciul CFR-ului pe Olimpico si dupa. Macar pentru ca a rasturnat orice pronostic si a reusit o victorie unica, practicand in acelasi timp un fotbal de exceptie, ar merita mai mult respect si incredere, iar „cunoscatorii” nu ar mai da eroic cu bata in balta.

just_me (2 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 21:02

adytza :

super caracterizare . total adevarat

ww11 (5 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 21:35

nai boustenilor aia cu logan maybach va intreb ai o masina de 1000 de ori mai buna decat alta da esti sofer mai prost ok ,,,la cea mai mica neatentie ..loc liber..asta de 1000 de ori mai buna face diferenta..si oface de 1000 de ori mai bine …altfel esti sofer bun…ok drum in fata liber,,,ok da ce te faci ca ala cu maybach e de 1000 de ori may bah ca tine??? ii furi soseaua..i-ntepi roata,,,,,,,tevaiti ca **** cati-a taiat calea ?sau strangi bani sa-ti iei si tu maybach………..iiiiiiiiiiiiiii

Andrei Marius (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 21:55

Valoare ?

În romania nici nu ştii când jucătorii sunt gata de joc şi decişi cu adevarat (Şi nu pentru primele de joc ) să facă ceva.. majoritatea s-au plictisit de fotbal !

Comentarii de milioane au învăţat să zică şi când vine vorba de fotbal parcă tot la comentarii se gândeşte .. în fine, publicitatea şi „vai eu sunt fotbalist” !

Bine ati revenit in mocirla (84 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 23:37

Dar de meciurile din UEFA ce parere aveti?

edrin (2 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 23:38

Lui steaua ii trebuie in primul rind antrenor si in al doilea rind un psiholog. Ca de obicei de explicam infringerile , impotenta prin faptul ca , capra vecinului e mai scumpa au bugete mari domle si de asta desi meseria noastra e de fotbalist , habar nu avem sa dam pase , ne tremura chiotii cind avem un adversar in fata si desi ne numim antrenori cu patalama , il punem pe Toja sa tremure la mijloc de parca ii cazuse calciu , nu il folosim pe Stancu titular si scoatem pe Szekeli singurul jucator roman care juca fotbal. Deci in concluzie avem nevoie de Dan Petrescu….

dermengiev (1 comentarii)  •  18 septembrie 2008, 23:56

Vax. ȚSKA nu s-a prezentat mai bine, doar că Bayern nu e la fel de tare ca Real sau Sevilla. Gigi are locul 4 asigurat.

Ionescu Marius (10 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 0:16

@edrine, se zice „stelei”, nu „lui steaua”

tony cluj (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 0:20

steaua este o echipa superba de box! incaseaza goluri cu nemiluita ca si un sparring partner pentru Maywheather!!! asa echipa trebuie neaparat in Champions League!!! Altfel cu cine sa fac puncte echipele de second-hand care aspira la grupele UEFA? bravo mega-super-hiper Steaua!!! tineti-o tot asa si sa vina si **** ala de radoi odata sa fie tacimul complet!!! cu cu radoi + 10 oi punctele pe care le vor lua Firenze si Lyon sint si mai sigure! asa ca: fundul in poarta miticilor si sa scoateti cit mai multe „rezultate”. Ce pacat ca aici nu merge cu valize si brichete…. pacat, mare pacat mitici mici mici mici si neajutoratzi

edrin (2 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 0:24

@Ionescu Marius cred ca esti in eroare.
Steaua este considerat nume propriu . Conform logicii tale ar trebui sa folosim ” Bayernului” , „TSKAului” . Revino-ti

radu (2 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 3:48

DOMNULE IOANITOAIA,aveti datoria morala ca un cunoscator al DEDESUPTURILOR din FOTBAL sa faceti un sondaj in paginele GAZETEI ,despre starea HULIGANISMULUI de la „donamo”.Suporteri dinamovisti sunt saraci cu duhul,ei nu au nici o vina.VINOVATI sunt ce ce conduc destinele acestei CATASTROFE ce se numeste „dinamo”.borcea,badea si turcu sunt derbedeii jalnici ai EUROPEI nu suporterii.Cred ca ar trebui pusa INTREBAREA???Trebuie desfintata echipa „dinamo”? Sunt convins ca rezultatul sondajului va fi intrun procent zdrobitor pentru DESFITAREA asa zisei echipe „dinamo”

ptru-dermengiev (294 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 4:45

Da, de Lokomotiv, ce zici ? A luat-o frumos de la Wolfsburg, nu ?

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 7:51

ARTICOL BUN. STEAUA NU A MERS. CLUJUL, A FOST O SURPRIZA PLACUTA. BRAVO LOR. FOTBALUL SE JOACA PE GOLURI. STEAUA A AVUT SI GHINION, DAR, SA NU UITE CA, A JUCAT SLAB. HAI STEAUA 1

Cris (4 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 8:33

Nu este o c`restere de forma a Stelei… Doar Zapata a facut difrenta de anii precedenti, altfel ar fi plecat si Bayern cu 3-0 si ar fi parut normal la ocaziile avute.

Adi (2 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 9:55

Ioanitzoaia, nu totul depinde de bani, a demonstrat-o CFR-ul marti. Steaua a fost o echipa fara suflu si fara idei.

CL (41 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 10:06

Am avut 20 de minute in debutul meciului in care am jucat ca niste curci plouate. Bayern a profitat si a inscris golul care s-a dovedit a fi suficient.
In rest s-a jucat parte-n parte, cu ocazii mari pentru fiecare, Bayern profitand de improvizatia „Toja – mijlocas central”, iar Steaua de nesiguranta lui Rensing.
Presupunand ca am inteles, in parte, ratiunea pentru care Toja i-a fost preferat lui Tiago ca „numar 8”, n-am inteles de ce practic tot ce trebuia sa faca Toja si-a asumat Lovin, columbianul fiind lasat sa se descurce la recuperare cu Ze Roberto, Schweinsteiger si Van Bommel.
Toja n-a contat deloc la constructie, pentru ca Lovin a arestat toate mingile care plecau spre careul lui Bayern, distribuindu-le in stilu-i caracteristic (din 14 mii de atingeri, pasele scurte telefonate si previzibile, iar pasele lungi, in majoritate laterale, plouate si pe pozitii statice ale atacantilor; nici o pasa filtranta, nici o combinatie), dupa cum n-a contat deloc nici la recuperare pentru ca nu e facut pentru postul asta, dimpotriva: pe pressingul nemtilor a pirdut o gramada de mingi care au pus Bayern pe contraatac.
Cum Semedo s-a dovedit a fi o mana moarta in atacul Stelei, jucand la alibi si demonstrand de ce „avea Andone ceva cu el”, tot jocul gandit de Lacatus, cu atacuri rapide purtate pe flancuri, acolo unde Bayen nu conta decat pe Lahm, respectiv Lell, si cu un Toja combinativ si cu fata la poarta, s-a cam facut praf! Si s-a transformat intr-un fel de „v-ati ascunselea” pe de o parte intre Semedo si proprii coechipieri, iar pe de alta parte intre Dayro si Lucio, Van Buyten si Demichelis.

Evan (3 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 10:11

Cresterea de care vorbiti, domnule Ioanitoaia, vine din faptul ca Steaua are un lot mult mai valoros si mai numeros decat in anii precedenti. De ce nu e o crestere semnificativa atunci? Foarte simplu. Pt ca Lacatus e cel mai slab antrenor din istoria Stelei!! Nu mai suport sa il mai vad pe la tv cu scuzele lui patetice. Becali ii fac echipa deci Lacatus este un zero pt ca accepta asa ceva si in plus, habar nu are sa aseze echipa in teren, nu am vazut nici o idee tactica miercuri seara. Nici nu mai vb ca nu a stiut sa ii mobilizeze pt acest meci, sa nu le tremure chilotii in fata nemtzilor. Zapata, Dayro si partial Szekely. Astia au fost singurii care au jucat ce trebuia. Restul praf. Cu 3 jucatori, mai greu sa bati pe Bayern.

clujeni (4 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 10:31

clujeni nu mai fiti asa de exuberanti sa vedem cand o sa vine chelsea cate ocazii o sa aveti,iar apoi sunt curios cu roma in retur ce o sa faceti,dar pana atunci sunt saptamanile voastre de glorie,felicitari,steaua cred ca poate mai mult,dar nu cu bayern,poate lyon sau fiorentina,de dinamo si rapid nu are rost sa vb pt ca nu au jucat nimic,domnilor ziaristi ast acum articole cu privire la jocurile celor 2 de mai sus.sanatate si la munca!

Octav (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 11:01

Steaua nu are lot de grupele Ligii Campionilor. Trebuie ca Gigi sa mai investeasca serios pentru a putea avea pretentia sa treaca de grupe

marinescu lucian (3 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 11:02

Cu atitea televiziuni din 5 meciuri ale echipelor noastre s-au transmis doar 2. Binenteles ale echipelor din Bucuresti. In pauza jocurilor pe GSP se analizau aceleasi doua meciuri pe care le vedeam si noi. Foarte putine date despre celelalte echipe. Cind scapam de marele D.D. care nu pierde nici o ocazie sa apara (in direct sau prin telefon) la toate emisiunile sportive? Se pregateste de alegeri parlamentare si trebuie sa apara cit mai des, si vad ca ziaristi sportivi il ajuta cu constiinciozitate. Cind vom obtine informatii despre Steaua si Dinamo si de la alte persoane decit Becali, Turcu sau Borcea? Si celelalte echipe au finantatori dar nu se stie mai nimic despre ei. Aici nu este si vina presei care ne prezinta tot ce zic acestia de parca ar fi …

nebunu’ (25 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 11:20

Bayern a fost o echipa finuta care au respectat putin Steaua iar dupa inscrierea golului n-au mai tras cu dintii sa inscrie, pur si simplu au lasat jocul sa decurga iar daca mai venea vreun gol era perfect. Nu mi-a placut Toja, P Marin si Semedo, Lovin saracul a incercat sa faca ceea ce ii este imposibil(avand in vedere calitatile lui fotbalistice si fizicul impresionanat).
Din punctul meu de vedere s-a simtit lipsa lui Banel, a lui Radoi si chiar a lui O Petre;

nebunu’ (25 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 11:31

Aceasta diferenta de valoare ar trebui compensata printr-un joc tactic foarte bun si un plasament corespunzator al echipei in teren. De la inceputul meciului, ne-am bagat cu fundul in poarta iar nemtii erau cu lunia de funt (cei 3 aparatori) la mijlocul terenului. Parerea mea este ca trebuia sa fie invers avand in vedere ca am jucat acasa; Posibil ca aceasta sa fi fost o tactica a lui Lacatus pentru a-i surprinde pe nemti pe contraatac cu extremele.
Raman la parerea ca jocul cu 2 inchizatori veritabili da cel mai mult roade in acest moment.
Astept ca acest A Moreno sa-i ia locul lui Lovin intr-o zi

justice (1 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 11:46

domnule Ioanitoaia as dori sa imi exprim dezamagirea pentru faptul ca azi vineri 19 09 2008 ora 11.30 ziarul dumneavoastra inca nu a reusit sa ajunga la chioscurile de presa din timisoara.Astept sa va asumati vina aceasta si poate veti putea explica cititorilor timisoreni cum s-a ajuns in situatia aceasta.Va multumesc!

unu’ (25 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 11:56

Daca Steaua ar avea un CREIER la mijlocul terenului ar fi o echipa foarte greu de invins, din pacate N-AVEM NICI UNUL

Aldrin (70 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 12:32

INCA O DIFERENTA INTRE STEAUA SI CFR: PRESEDINTELE EXECUTIV: In timp ce Muresan e un adevarat conducator, care se implica hotarator la echipa, chiar daca uneori ii lipseste modestia, Argaseala nici macar un executant al lui Becali nu este , ci doar un purtator de cuvant. Steaua nu are structura organizatorica de mare echipa europeana. Patronul se implica anarhic in organizarea clubului blocind orice tentativa de evolutie. Pentru ca el „baga banii”!!!

viorel (8 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 13:44

Diferenta de valoare? Esti sigur?
Ai dreptate dle.ovidiu (cu litera mica). Este certa. Steaua tot a jucat dar iubitele tale marionete alb rosii sufletu` lu peste prajit. Problema noastra, a STELUTEI este antrenorul si nu jucatorii. De fapt la fel ca la nationala unde Dvs. cantati imnuri de glorie pocheristului. Iar asta nu recunoasteti niciodata.
Si atunci cum ramane cu obiectivitatea sau sa fiu mai rau cu onoarea Dvs. de jurnalist? Deontologie profesionala la GSP, la dvs – FASSSSSS…..! Sunteti un Rica Venturiano perfect al presei sportive!
Ar trebui un boicot al suporterilor stelisti, ai jucatorilor, a persoanelor publice din club. Poate facem ceva. Hai!
Cat despre caini le doresc sa joace cat mai departe de batranul continent. Stiu eu poate Cecenia. Si nea ovidiu sa comenteze!

unoltean (139 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 14:00

Oare de cate rezultate negative mai are nevoie aceasta echipa pt a disparea de pe primele pagini??…si de cate rezultate pozitive ar avea nevoie echipele din provincie, care zilele astea au fost cu mult peste marii granzi ai capitalei, pt a fi si ei acolo, in primele randuri??…sau nu se vinde ziarul cu Unirea Urziceni sau Vaslui….am inteles!!

ciprian (6 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 15:45

Astazi, prima pagina din Gazeta Sporturilor trebuia sa apartina Unirii Urziceni si Vasluiului. Era apoi loc destul si pentru jocul de 2 lei al lui Dinamo, al Rapidului sau al Stelei. Putina decenta nu strica. De asemenea, putin respect pentru munca unor oameni care nu ne-au facut de ras. Dimpotriva.

felix (36 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 16:35

@nebunu’
Corect! Nemtii au fost domni cu noi. Au marcat (golul a plutit in aer 16 minute), apoi au facut un pas inapoi. Chiar si asa, daca nu era Zapata, mai luam inca 3 clare, poate si 4. Daca aveam noroc cu totii, ar fi fost 2-5. Mai bine 0-1, dar scorul e mincinos. Un egal, oricum imposibil, ar fi fost o marsavie.

nebunu’ (25 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 16:44

Eu as spune ca un egal ar fi fost putin norocos dar DESTUL DE UTIL;

mujdydjh (2 comentarii)  •  19 septembrie 2008, 17:50

Si jucatorii lui CFR costau mult mai putin decat cei ai AS Roma, insa au invins, si de ce maniera au facut-o!
Gresesti, Ioanitoaia, nu tine numai de calcul matematic. Se poate, se poate si cu bani mai putini, insa CU JUCATORI.
Nu cu manelisti, nu cu mogaldani miliardari, nu cu vedete cu 4 clase primare, nu cu basini legate de un patrotism medieval.

Comentează