Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ţara arde şi baba se piaptănă!

Timp de două ore, conducătorii FRF au vorbit discuţii

Ieri, Mircea Sandu a ţinut o conferinţă de presă, la care l-au însoţit Ionuţ Lupescu şi Florin Prunea. Surprinzător, de la întîlnire a lipsit Victor Piţurcă, preşedintele Federaţiei comunicîndu-le celor din […]

vineri, 12 septembrie 2008, 6:29

Timp de două ore, conducătorii FRF au vorbit discuţii

Ieri, Mircea Sandu a ţinut o conferinţă de presă, la care l-au însoţit Ionuţ Lupescu şi Florin Prunea. Surprinzător, de la întîlnire a lipsit Victor Piţurcă, preşedintele Federaţiei comunicîndu-le celor din sală şi, mai departe, telespectatorilor că l-a chemat şi pe tehnician, dar acesta n-a catadicsit nici măcar să anunţe că nu va veni. De aici concluzia că Piţurcă l-a ignorat pe Mircea Sandu, deşi formula mai potrivită ar fi că l-a sfidat.

Deoarece nu-i întîia oară cînd antrenorul “naţionalei” nu-l bagă în seamă pe Naşu’, nu-i cazul să ne mai mirăm. Am mai primit însă o dovadă elocventă că şeful FRF şi selecţionerul nu mai vorbesc în ultima vreme aceeaşi limbă. Din ziua în care Piţurcă nu s-a sfiit să declare că îl informează doar pe Ionuţ Lupescu despre ceea ce se întîmplă la lot, raporturile dintre cei doi s-au răcit şi, e clar, aşa au rămas. Normal era ca, aflat sub contract cu Federaţia, Piţurcă să se conformeze dorinţelor lui Mircea Sandu, fie şi numai pentru salvarea aparenţelor. Iată însă că selecţionerul se izolează de ziarişti şi de suporteri, dar şi de superiorii săi.

Pe lîngă absenţa lui Piţurcă, altceva a surprins şi mai tare. Faptul că, pe parcursul a aproape două ore, conducătorii Federaţiei s-au arătat mai preocupaţi de atacurile lui Dumitru Dragomir la adresa lui Lupescu şi a lui Prunea decÎt de soarta echipelor reprezentative, la care s-au referit vreo 5 minute, hai 10, dar nu mai mult! Adevărat, pe preşedintele Ligii îl mai ia gura pe dinainte. Exagerează şi iese în decor, deşi uneori are dreptate. La o adică, putea să i se dea un răspuns, dar nu era momentul să i se dea ieri.

Altul trebuia să fie subiectul conferinţei, de la care jurnaliştii şi, prin intermediul lor, opinia publică aşteptau lĂmuriri privind impasul În care au ajuns echipele naŢionale din custodia FRF. Toate În vrie, fĂrĂ excepŢie. Începînd cu cele de juniori, care nu şi-au îndeplinit obiectivele, continuînd cu cea de tineret, ieşită recent din cursa pentru CE, terminînd cu reprezentativa A, ale cărei şanse de calificare la CM s-au diminuat serios după eşecul de-acasă cu Lituania. În loc să vorbească despre asta, să ofere explicaţii şi să-şi ceară scuze, federalii au vorbit discuţii! N-au atins nici unul dintre aspectele ce frămîntă fotbalul românesc şi, din păcate, îl trag în jos, îl duc la vale. Procedînd astfel, au lăsat impresia că sînt rupţi de realitate. Ba chiar că evită s-o înfrunte, de parcă refuzul de a ridica o problemă, indiferent care, ar însemna că eanu există ori că s-a rezolvat. O asemenea politică e numită a struţului.

Într-o conjunctură în care nenumăraţii suporteri ai “naţionalei”, unii îngrijoraţi şi  alţii de-a dreptul indignaţi din cauza suitei de prestaţii slabe ale “tricolorilor”, solicită într-o proporţie considerabilă destituirea lui Piţurcă (idee cu care repet că nu-s de acord), Mircea Sandu şi principalii săi colaboratori au trecut peste această chestiune în fugă. I-au dedicat doar cîteva fraze. Tocmai de aceea, dacĂ n-a fost o diversiune, ÎntÎlnirea a fost o pierdere de timp. O încercare, altfel neizbutită, de a muta mortul pe Academiei.

Comentarii (88)Adaugă comentariu

edi (2 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 18:46

Nu sunt nici pe departe un fan Mitica Dragomir, dar se pare ca federalii vor sa-i puna in spate rezultatele echipelor nationale. Tipic romanesc, neasumarea responsabilitatii.

LIVELEAK… (2 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 18:47

nea OWI,hai ca si astia ridica „transee”in jurul lor…:))))

FEDERATIA ROMANA DE BOX (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 18:53

…YO ZIC,CA DOROFTEI E MAI MESERIAS DECAT BUTE,SI DACA PRIVIM LUCRURILE ASA CUM SUNT,PANTERA ROZ,E MA MOV DECAT VIOLETUL…HAI POLI!

lord belial (36 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:11

afara cu piturca rudimentarul!

Vasile Alexandrescu (17 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:13

Ce va asteptati sa spuna la conferinta de presa?Sa recunoasa ca au distrus fotbalul romanesc?Ca au trait de pe urma generatiei de aur si n-au pus nimic la loc?Ca se ia spaga pentru a ajunge la loturile nationale?ca se vand campionate?Ca se dau campionate pentru a-si salva unii odraselele de la puscarie?Va asteptati sa ne spuna care este pretul corect pentru un titlu de campion in Romania?Mai bine se tiganesc cu Mitica Dragomir decat sa recunoasca ca sunt incompetenti si mai mult decat atat ca fura de pe urma unui sport in care ei nu au investit nimic.

dan banat (4 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:17

Poate Pitzi era la poker.

Anton (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:22

Articolul este in regula, ce surpinde ca domnul Ioanitoaia nu incearca sa trezeasca un pic din amorteala tineretul. Ceea ce se intampla la FRF este tipic pentru toate institutiile din Romania care fie sunt conduse de grupuri de interese, fie mai atrag prin conduceri cativa tineri „ca sa dea bine”.
Desi nu am vazut conferinta de presa si prestatia lui Lupescu si Prunea, pot sa fiu sigur ca cei doi tineri din conducere au doar rol decortiv.
In concluzie, „tara arde si tanarul se piaptana”!

uzyy (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:23

ne pierdem in acuzatii marunte,uitam ca abia am invins ”insulele” pozitia 198 in clasamentul FIFA,uitam ca nu jucam nimic,uitam ca aceasta calificare este deja compromisa(cu jocul asta nu invingem Franta niciodata)uitam ca am dat 3 goluri in ultimele 6 meciuri,deci peste nationala se asterne uitarea…………..

Giani (10 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:34

stiu ca la o conferinta de presa ziaristii pun si ei intrebari? de ce nu ati trimis domnule ziaristi acolo sa-i ia pe sus pe vorbitori ?

mor cand il aud pe lupescu ca nu suntem brazilia si ca de unde atatea pretentii pentru performanta?

sa va spun ceva, acolo ar trebui sa vina oameni care sa vrea sa fie cei mai buni in ceea ce fac, nu pierde vara din astia.

astept cu nerabdare ca generatia de aur sa treaca la carma frf si sa pune o data la punct toate neregurile din fotbalul romanesc

hai Romania !

SAVI BRATESCU (15 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:37

AMERICA,SUA,CALIFORNIA,LOS ANGELES:fratilor situatia e GRAVA.Trebuie taiat an carne vie,asa cum afirma PRUNEA.Trebuiesc masuri URGENTE.Aici in AMERICA,in toata presa rezultatul meciului ROMANIA-LITUANIA 0-3,a produs un SOC.S-a analizat DEZASTRUL de la CLUJ-napoca ,pe toate fetele.An concluzie:parerea mea,cat si a tuturor specialistilor americani ,romani,si internationali este clara:NATIONALA ROMANIEI de FOTBAL ,reprezinta EMBLEMA,stema ,TARII,A POPORULUI ROMAN,a ROMANIEI in EUROPA,AMERICA si in intreaga lume.E CEVA SFANT.TOTI VREM CALIFICAREA ECHIPEI DE FOTBAL A ROMANIEI LA CM CAMPIONATUL MONDIAL 2010 din AFRICA DE SUD.Pentru aceasta se impun MASURI IMPORTANTE URGENTE.ANGAJAREA UNUI ANTRENOR STRAIN,v-a recomandam ANTRENORUL SUA,STATELOR UNITE ALE AMERICII.De ce?NATIONALA ROMANIEI are nevoie de un antrenor NEUTRU,serios,care are o situatie financiara deosebita ,si nu-l intr-ereseaza decat PERFORMANTA.trebuie luata selectia VALORILOR de la RADACINA,de la 0,zero,selectie bazata pe TALENTE SI MUNCITORI,jucatorii PROFESIONISTI din LIGA 1,slava DOMNULUI AVEM DESTUI,dar trebuie selectionati cei merituosi,muncitori ,nu cei pe pile ,spaga,comisioane.Exemplu practic ,nationala ANGLIEI,victorie categorica 1-4,in deplasare in CROATIA,dupa ce a pierdut calificarea acasa pt T F C E DIN 2008,ELVETIA -AUSTRIA,a ras totul ,a facut curatenie GENERALA la NATIONALA ,a plecat cu selectia GENERALA in toata ANGLIA,la toate echipele din PREMIER LIGUE,la toate ,fara a tine cont de maretia cluburilor,si nici de numele acestora ,ci doar de VALOAREA ?FOMA ACTUALA A JUCATORILOR MUNCITORI,si a angajat un antrenor celebru ,STRAIN,neutru?PE marele fachir,vrajitor,cu ochi de adevarat cautator de talente de AUR,FABIO CAPELLO,si rezultatele se vad.Avem un mare talent,rasarit la CONSTANTA,cred ca-i un nou HAGI,un nou lider al ECHIPEI FARUL CONSTANTA ,si a-l recomand sigur al echipei noi al NATIONALEI ROMANIEI,MAXIM FLORIN,fundas,stanga golgeter?CARE A MARCAT GOLURI TRASNET si cu stangul si cu dreptul,si mai sant multi ca el,dar trebuie selectionati cu curaj.TREBUIE JUCATE,abordate toate jocurile de calificare la CM,la VICTORII,toate?GRUPA ESTE FOARTE GREA,dar abordabila,promovati jucatori tineri din echipa de tineret,si batranii care trag ,si sant in forma.Ca secund la nationala ,i-l recomand,recomandam pe celebrul antrenor OLANDEZ,LUIS VAN GALL.valorile MUTU CHIVU,trebuiesc pazite strasnic.TREBUIESC angajati body-guarzi,speciali pt protectia tricolorilor,peste tot ,atat in tara cat si afara,pentru ca ei reprezinta BRILIANTELE ROMANIEI,ale tuturor ROMANILOR ,din tara si de pretutindeni,din diaspora ,incusuv din AMERICA,SUA.echipa national a ROMANIEI,rebuie pazita de clanul mafiot becali.clanul mafiot becali trebuie interziz,sa i se interzica orice ,contact orice apropiere,legatura cu jucatorii si echipa nationala a ROMANIEI.CLANUL mafiot becali s-a demonstrat in strainatate ,ca este CANCERUL ECHIPEI NATIONALE a ROMANIEI ,al fotbaluli ROMANESC,al societatii ROMANESTI,si TREBUIE eradicat urgent din temelii?SCOS IN AFARA LEGII.si eliminat din ROMANIA,trimis la origini in RF Machedonia ,la Skoplje.Liga 1 trebuie transformata urgent cu 20 DE CLUBURI profesioniste ca-n OCCIDENT.atentie,LITUANIA cu antrenor strain portughez?SI O FEDERATIE AMBITIOASA ?BAZATA PE MUNCA CINSTITA a urcat ,in linia 1,in grupa 1 valorica ???!!!.rezultatele o demonstreaza:rROMANIA-LITUANIA 0-3,,???!!!,LITUANIA – AUSTRIA 2-0,???!!!MODESTI,dar muncitori ,pana la sacrificiu,pt mondiale toti trag cu dintii de fiecare victorie,fiecare meci,pt ca FIFA,platescte REGESTE.

grand canyon (9 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:43

Cred ca este o situatie intr-adevar dureroasa, fara nici un sens pentru anii in care traim. Orice organizatie, club, societate se incadreaza NUMAI in una din aceste 2 situatii:
1). este nationalizata, guvernamentala, parlamentara, sau cum vreti sa o numiti,….si atunci guvernul sau forul tutelar are putere de schimbare, numire, tragere la raspundere….etc
2). este privata, si atunci actionarii prin Board of Directors, au puterile necesare pentru conducere, si numesc un presedinte, CEO, CFO or nu conteaza ce titlu poarta, numai sa aiba grija de organizare si sa raspunda de rezultate.

Privesc cu surprindere ce se intimpla in fotbalul romanesc, si ca neutru american, nu pot sa vad nici o incadrare corecta a FRF…..pentru mine este pur si simplu ca afacere mica de familie, in care fiecare face ce vrea, sfindeaza pe cine vrea, nu raspunde in fata nimanui, si ca un Hobby, nu-i intereseaza rezultatele. Pentru ei este important ca sunt populari, se vorbeste de ei, calatoresc pe banii care nu-i muncesc si tot inainte…..

Daca FRF este guvernamentala, este tipul foarte serios ca ministrul sportului sa intervina…

Daca FRF este privata, este timpul ca actionarii sa se trezeasca si sa actioneze, de aceea se numesc ACTIONARI….

Daca nu este nici guvernamentala, nici privata, ATUNCI SA SE RETRAGA INSEMNELE NATIONALE, SA SE REORGANIZEZE O ADEVARATA FEDERATIE DE FOTBAL, CU BYLAW, SCOPURI, TERMENE, PLANIFICARII,…si acesti amatori de Sandu, Lupescu, Prunea, Piturca and Co., sa fie trimisi sa joace …piTURCA in Cismigiu.

rushdie (24 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:45

Romania are acum senatori si deputati care au fost foarte bine mersi profitori ai sistemului dinainte de 90 si care dau acum lectii de liberalism democratie si echitate,etc.
Va amintiti de greva foamei a revolutionarilor fara carnet din orase in care nu s-a tras nici-un glonte?

Asta e tara, asta e mocirla morala in care se scalda voios cistigatorii perioadei actuale.

Pareti mirat de faptul ca Piturca si conducerea federatiei nu dau dovada de bun-simt. De unde?

Totul e foarte coerent si logic.

grand canyon (9 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:48

Domnule SAVI BRATESCU….cred ca am ajuns ca noi, cei din America sa suferim mai tare ca cei din Romania…..trist dar adevarat….si uneori suntem numiti…TRADATORI DE TARA….imi vine sa pling nu alta…

grand canyon (9 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:56

Pentru Domnul Ovidiu….am inteles din articol care este Tara, care este Baba…..DAR UNDE SUNT POMPIERII????????????????? Cind 80% din suporteri, cer Demisia…..unde sunt cei care ar trebui sa auda plinsetul lor????????????

VS (8 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 19:59

… si care-i noutatea?!
Nu merge nationala mare?
Pai nu vezi ce declara Dragomir?! d-aia nu merge
Nu merge nationala mica?
Voi nu vedeti ca se ia Lupescu de mine? d-aia nu merge
Nu merge nimic?
Ia fiti atenti cum STIM sa ne certam. Intre noi.
… 1saptamana mai tarziu…
Sandu: Avem sanse sa ne calificam!
Lupescu: Avem potential!
Dragomir: Fotbalul nostru produce rezultate!

De fapt EI vorbesc aceeasi limba. Cand se „cearta”, se cearta toti. Cand se scuipa, se scuipa toti. Cand se pupa, se pupa toti. Vor da cu pietre unul in altul dar for fi atenti sa nu-si sparga capetele, doar nu-s prosti. Nu-s prosti, da-s cam multi.

Valeriu. (21 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 20:41

Conferinta de presa ne-a risipit si ultima iluzie;speram ca
M.Sandu sa-l demita pe Piturca,si sa-i sanctioneze dras-
tic pe Prunea,Lupescu si Kasay. CE MIZERIE si CE RUSINE!

suporter (56 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 21:02

oameni buni, nu mai vorbiti de nationala Romaniei.
NATIONALA ROMANIEI NU MAI EXISTA !!!
Exista doar o echipa a lui Mircea Sandu, Lupescu, Piturca.
Ea reprezinta numai interesele lor, jucatorii joaca numai pentru banii lor.
Nu au nici o legatura cu romanii si Romania, doar se folosesc de insemnele acestei tari.

Nationala Romaniei, a romanilor, NU MAI EXISTA!

nebunu’ (25 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 21:06

suporter- are dreptate, ar trebui sa renegam acesta nationala, sa nu mai mergem la meciuri si sa nu-i mai urmarim la TV.

Bully (2 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 21:16

au vorbit numai depsre dragomir tocmai pentru a muta subiectul in alta tabara ! nu le pasa deloc situatia in care a ajuns echipa nationala…care este umilita pe teren propriu de lituania si se chinuie sa bata feroe. sa va fie rusine sandu,lupescu,prunea si nu in ultimu rand piturca!!! lasa ti locurile libere sa vina alti oameni mai competenti si care sa stie sa si asume responsabilitati !! ati facut prea multi bani din aceste jocuri de culise si prea multe dedesubturi ascundeti ! afara de la frf cu toti !

Di Stefano (15 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 21:35

Da, este adevarat… Sentimentul ca Nationala Romaniei se instraineaza IREMEDIABIL si pe zi ce trece de romani, devine tot mai mult o realitate.
Motivul ?… LIPSA DE DEDICATIE, TALENT SI RESPECT din partea celor chemati sa joace pentru Romania.
Intre ‘nationala’ si romani s-a produs o ruptura iremediabila…
Fotbalul romanesc E LA PAMINT iar „nationala” E DOAR O CARICATURA A CEEA CE AR TREBUIT SA FIE.
Romanii NU-SI MAI IUBESC ‘nationala’ pentru ca nu mai au motive sa o faca.

clio (4 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 21:47

Sandu, Piturca si gasca lor pot fi pedepsiti intr-un singur mod:
ZERO SPECTATORI ROMANI LA ROMANIA-FRANTA

Elvir (11 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 21:49

Domnule Ioanitoaia..calitatea dumneavoastra gazetareasca rezida in principal in capacitatea de a sesiza temele pregnante si de a le trata cu un minim aer de aparenta impartialitate. Totusi…acestea sunt roadele experientei. Nu prea vad in articolele dumneavoastra acea sclipire pe care doar talentul ti-o pune la indemana. Singura explicatie pe care o gasesc este ca incercati probabil sa va adaptati publicului dumneavoastra tina, iar din acest motiv nivelul exprimarii nu poate depasi anumite standarde medii. Cititi un orice articol scris de domnul Radu Paraschivescu vreodata si veti sti la ce ma refer.

petre (5 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 22:18

Este realmente sfidator modul cum se comporta federalii si piturca; de parca ar fi nationala lor. Este nationala noastra a tuturor, indiferent ca ne pricepem sau nu la fotbal. Bine ar fi daca ei s-ar pricepe macar; dar chiar ei sunt total pe langa. Si apoi mai e si limbajul suburban si jignitor pe care-l folosesc. Daca cineva isi exprima parerea sau pune o intrebare de bun simt este imediat catalogat drept derbedeu; sau raspunsul este o intrebare de o ironie ieftina: ”Domnisoara, va pricepeti la fotbal?” Pentru un fotbal curat trebuie sa plece toti din federatie, dar si toti de la liga. Iar in locul lor sa vina oameni nepatati si care nu pot fi asociati cu diferite grupari de tip mafiot. Va fi foarte greu. Este necesara o revolutie in fotbal pentru ca nu putem astepta pana la disparitia fizica a sobolanilor din federatie si de la liga.
Jos mafia sandu! Jos mafia dragomir! Jos mafia becali! Jos mafia iancu! Jos mafia dinamo! Jos mafia porumboiu! etc. Ei trebuie sa dispara toti din fotbal, chiar daca se cearta intre ei si dau impresia ca ar vrea o schimbare; doar o schimbare, dar nu si o revolutie. Doar atunci vom avea fotbal adevarat in Romania. Asteptam Revolutia din Octombrie dupa meciul pierdut cu franta si cu majoritatea echipelor eliminate din cupele europene. Suna foarte ciudat: ca adevarat roman imi doresc sa fie asa pentru ca doar asa se va putea intampla ceva la noi. Poate ca atunci ne trezim.

suporter (56 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 22:26

asa e….tot mai multi romani spera sa pierdem meciuri, pentru ca poate doar asa se va schimba ceva.
Nu, nu se va schimba oricate meciuri vom pierde.
Deja ni se tot spune ca „fotbalul romanesc nu are valoare”, deci sa ne multumim cu putin…..Putinul pe care il pot ei. Ne manipuleaza …sa nu mai cerem nimic.
Sa ne multumim cu „meciurile” lor.
Ar trebui….SA SE INFIINTEZE O ALTA FEDERATIE!
De ce nu? Daca va fi cu oameni noi si nepatati suporterii o vor sustine, si vor merge doar la meciurile ei.
Dar de astia de acum,nu scapam niciodata.
Pentru ca o considera federatia LOR, nu a romanilor!

poli iasi (4 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 22:41

Oameni buni,ati vazut ce a fost la Timisoara,recent??Ati vazut,da?,ok.
Ei,poate sa fie in toata tara la fel,NU-I VA DA NIMENI JOS pe mafioti!!Trebuie intrat in forta in ei,scosi cu forta din federatie,problema este ca jandarmeria este cu ei!!DEGEABA au iesit timisorenii in strada,ce au rezolvat??NIMIC!!!Trebuie o noua varsare de sange,trebuie intrat cu forta in ei,altfel nu vor intelege sa-si dea demisia,pt ca sunt „legati” unul de altul prin santaje si compromisuri prea mari…..ORI PLEACA TOTI ,ORI NICIUNUL…!

martzic (43 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 23:18

In fiecare zi vin pe GSP cu speranta ca doar, doar voi citi stirea ca Piti nu mai este antrenorul nationalei, ca Nasu si-a dat demisia, si s-au luat masuri de redresare a situatiei. Nu ma las batut, tot sper si mai astept.

sahdesah (64 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 0:36

domne dar piturca chiar nu se simte? ce vrea? sa mergem cu sapele l-a bucuresti sa-l dam jos? pai o sa ajungem si la asta daca altceva nu se poate cu asta care are salariu de 400mii de euro fara macar sa stie sa zica buna ziua. nu domnule, daca nu ai nici macar cei 7 ani de acasa, atunci la matura, d-le piturca…

mark (30 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 5:44

Total de acord cu Clio. Daca nu s-ar duce nimeni la meciurile nationalei (sau foarte putini, asta sa fim un pic mai realisti), cred ca ceva s-ar schimba. Altfel ne racim gurile de pomana, sau tabacim deshtele pe tastatura, mai exact.

mark (30 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 5:49

Am mai gasit o solutie: daca Piturca ar fi dat in judecata pentru hotia de la cazinou, atunci ar fi sanse sa fie bagat la zdup. Si astfel contractul cu Federatia (care se pare ca e beton-armat, in favoarea lui Piturca) ar inceta sa fie valabil – cel putin asa sper, ca doar n-o fi o clauza in el ca poate conduce si prin telefon, de la racoare.

Cine il da in judecata?

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 5:49

Si Nicolae Ceausescu se credea mare si tare, pana intr-o zi cand, a fost EXECUTAT. Asa va fi si cu NASU si toata gasca lui. Romanul rabda pana la un punct dar, poate veni o vreme cu final negativ si cu varsare de sange, cum a mai fost. Dar mai e mult pana departe !
HAI STEAUA!

Chi-x (69 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 6:25

Dle Ioanitoaia, de cesti duplicitar? Cum vezi dumneata o alta schimbare „esentiala” la nationala, fara schimbarea antrenorului? Ce „pastile miraculoase” ai pentru a le da – pe post de hapuri – FRF pentru ca fotbalul romanesc sa se inzdraveneasca? Daca Piturca si Sandoi nu sunt inlocuiti, la ce sa mai „vorbim vorbe”?

olteanu stelist (35 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 6:45

vedeti domnule Ioanitoaia, asta-i nenorocirea la noi ! inainte de a scrie aci, ma uit si pe celelalte pareri : as vrea ca domnul arhitect Popescu, chiar sa fie arhitect, pentru ca vreau sa-i spun domniei sale si altora ca dansul ca nu efectul vremilor de azi [ borcea(aruncatul banilor imi provoaca greata), becali(cand molfaie din mandibula la fereastra lojei imi provoaca o scarba infinita), copos (educatia utecista crede el ca ii da dreptul sa se creada buric, cand el este nimic), dinu(tirade intelectuale fara de sfarsit),muresan (dece s-o mai facut medic, daca comportarea este lamentabila), dragomir, sandu,lupescu ( nu cred ca a invatat prea multe din societatea germana), prunea(cu p de la peste)]este vinovat ci elita romaneasca, care a abdicat de la menirea ei istorica pentru societatea romaneasca, ca de altfel pentru orice societate. Ca sa nu credeti ca acuz fara noima, am sa va spun ca-mi plac domnul profesor IONUT POPA, HOROBA (vorbeste rar da bine), LUCESCU jr.,LACATUS, TOLONTAN, VOCHIN. sa discut despre fotbal !? cui foloseste ? AMIN!

sahdesah (64 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 7:13

Eu nu inteleg de ce FRF nu s-a democratizat, si a ramas cu aceasi mentalitate comunist. este de tot risul sa avem presedinti de federatie decenii la rindul, daca nu ma insel acest sandu face in curind 2 decenii si mai vrea…. de ce nu se face o lege ca la presedentie, 1-2 mandate de 2-3 ani, si dupa aia, s-a dus cu caracatitsa… da, in birocratie, cac doar asta e FRF, posturile se dau la concurs si pe termen de max 5 ani… sa vezi atunci ce se curatsa… nu se mai fac familii si tot felu de legaturi, pentru ca nu rezista mult…

daca as fi sa fac EU curat, as incepe sa ii dau afara pe toti babalicii incepind cu dragomir, sandu etc… iar piturca, ar trebui sa-si dea singur demisia, a ratat un campionat european si startul, eu cred ca e suficient… ce vrea? mila? daca e adevarat faza cu cazinoul, atunci procuratura ar trebui sa se autosesizeze….si la pirnaie cu d-l nesimtit PITURCA

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 8:18

Intr-adevar !
Cea mai buna pedeapsa !

ZERO SPECTATORI LA MCIUL CU FRANTA !

Pacat ca noi, romanii, nu suntem in stare sa o aplicam !

sahdesah (64 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 8:29

domnule,
cu cit ma gindesc mai mult, cu atit imi vine sa turbez: deci, atita timp cit ministerul de resort nu face o lege de functionare in toate federatiile de sport la nivel national, vom avea o debabndaa peste tot. adica FRF-ul, cu ce drept isi insuseste toti banii si isi fac salarii de sute de mii pe an? de ce le permite ministeru de resort? adica frf este o sociatate privata pe banii statului? de unde si pina unde? daca da, atunci mai itnii sa platesca chiria pe toate cladirile de la stat si sa se numeaasca SANDU, PRUNEA< LUPESCU COMPANY!

HOTIIIIIIIIII

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 8:39

Aveti dreptate d-le Ioanitoaia !
Din conferinta de presa de ieri n-am inteles nimic !
Inca o data de adevereste ca fotbalistul gandeste tot numai cu picioarele. Asa ca oricum nu aveam mari pretentii de la Lupescu si Prunea !
Mircea Sandu este din alt aluat si dupa parerea mea pregateste el ceva !
Si de fapt ce sa zica concret ? Ce vedem toti ?
Sa recunoasca ca la FRF exista NEPROFESIONALISM MANAGERIAL ?
Ca in cazul Timisoara FRF a gresit chiar daca Timisoara are sau nu dreptate ?
Faptul ca deciziile comisiilor de disciplina sunt luate cu neprofesonalism ?
Faptul ca la nationala ai un antrenor CARE NU MAI POATE REPREZENTA O NATIUNE chiar daca profesional o fi bun ?
NEPROFESIONALISMUL MANAGERIAL al unora din FRF da posibilitatea atacurilor din tote partile.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 8:56

Nu este necesar sa faca ministerul de resort o lege !
Toate federatiile sportive sunt constituite CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE ca si cluburile !

Problema nu este la luarea unor decizii PUR SPORTIVE !
Neprofesionalismul se manifesta la luarea unor decizii care au tangenta cu LEGILE IN VIGOARE !

Oare cum ar reactiona FRF daca vine unul cu bani din afara fotbalului da anunt ca premiaza o anumita echipa daca joaca corect ? Sau daca premiaza un arbitru care arbitreaza fara greseala ?

La ce l-ar incadra ? La coruptie ? Conform carei LEGI valabile in Romania ? Sau astia din FRF nu stiu ca mai exista si alte LEGI care scutesc de impozite valorile date CU TITLU de sponsorizare ? De ce n-ar da cineva cu titlu de sponsorizare si premieri ?

Si daca respectivul nu are nici o echipa cui ia punctele FRF ? Ca atat poate face ! Depuncteaza pe Lupescu si pe Prunea !

Fiecare federatie sportiva ar trebui sa-si aduca juristi de exceptie care sa le puna regulamentele sportive de acord cu legile din Romania.

bucurestiul (294 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 8:59

Ne place, nu ne place, la masa bogatzilor, se afla Steaua, Dinamo, Rapid si CFR. S-ar putea in viitor sa urce si Craiova , Timisoara, Vasluiul. Surpriza, in ultima vreme este Urziceniul si cine stie, poate mai apare vreo una. Restul, asta e, sa se bata sa nu retrogadeze. Ce vreti, mai mult ? Tineret sau juniori, de valoare, nu prea avem. Si n-am inteles, ce vreti, sa nu mai jucam cu Franta ? E, uite, ca o sa jucam cu Franta si daca avem toti jucatorii sanatosi si in forma, poate ii batem. Mai e nevoie si de o zi buna si un pic de noroc. La Timishoara, pleaca un „mafiot” si vine altul. Asta nu va mai intereseaza ? Asta e bine ? CFR-UL umbla cu „smecherii”, vezi, mecil de ieri. Asa au facut si anul trecut. Toata lumea s-a luat de valiza, dar nimeni nu a zis nimic ca Rapid, Dinamo, etc., au facut jocurile, CFR-ului. Unele, chiar s-au pus „capra”. Aud ?

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 9:20

O fi la masa bogatilor Steaua,Rapid,CFR,Dinamo
Iar in viitor probabil ca va urca NUMAI VASLUIUL !

Pentru ca „incomozii” din fotbalul romanesc se numesc Steaua, Timisoara, Craiova, Urziceni !

Pe Urziceni ii „arde” pe toate partile ! Ca saracu patronul ala nu zice nimic ! Pe Craiova a „ars-o” cat a putut mai bine pana l-a mai linistit pe Mititelu. Pe Timisoara nu mai vorbim ! Pe Steaua la fel !

Becali a luat 5 luni suspendare pentru ce s-a scris in ziare ! Iancu a luat si el vreo 3 luni suspendare pentru niste decalratii.

DA SA VEDEM PORUMBOIU IA VREO SUSPENDARE PENTRU INSULTELE DE SAPTAMANA ASTA !

RAPID SI DINAMO S-AU „PORCAIT” O SAPTAMANA INTREAGA INTRE EI SI PE ARBITRII. SI NIMIC ! NICI O SUSPENDARE.

ASTA ESTE „PROFESIONALISMUL” FRF !
PE CINE VREA SA „SCOATA” DIN COMPETITIE I-L ARDE !

bucurestiul (294 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 9:35

Dupa meciul cu Franta, trebuie discutat serios. Indiferent de rezultat trebuie o schimbare, o revolutie, dar trebuie sa mai asteptam 2 saptamini. Nu numai FRF-ul, dar si Liga. Insa la liga este f.greu, pentru ca acolo, mafia e si mai mare, incepind cu patronii. Stai sa vezi cind o venii Tender la Timisoara, ca ala se sfatuieste cu Gigi, asa ca sa-ti imginezi.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 9:46

Sa vedem ce patesc COpos, Borcea, Porumboiu ?
Pentru ca :
din. regulamentul disciplinar al FRF pe 2008
Art. 3 – Principii de conduită
-1. Membrii afiliati la FRF/LPF/AJF si membrii acestora, jucătorii, oficialii, membrii cluburilor si celelalte persoane legate de acestea trebuie să aibă un comportament care să respecte principiile de corectitudine, cinste, integritate si sportivitate.
2. Cu titlu exemplificativ si fără a se limita la aceste situatii, încalcă aceste principii persoana care:

b) prin comportarea sa jignitoare sau în alt mod încalcă regulile unui comportament civilizat si decent sau aduce atingere onoarei, demnitătii sau imaginii unei
persoane

TITLUL II – PARTEA SPECIALĂ
SECTIUNEA I
ABATERI SI SANCTIUNI APLICABILE PERSOANELOR FIZICE
Articolul 52 – Comportarea jignitoare, calomnioasă si declaratii care afecteaza imaginea fotbalului.
1. Fapta unei persoane care prin orice mijloace, cum ar fi gesturi sau cuvinte jignitoare,aduce atingere onoarei, reputatiei, demnitătii sau imaginii publice a unei persoane se sanctionează astfel:

b) dacă autorul este un oficial, va fi suspendat de la o lună la 2 luni.
2. Dacă fapta arătată la pct.1 a fost săvârsită prin intermediul mass media sancŃiunile vor fi următoarele:

b) dacă autorul este oficial al unui club, sau asimilat acestuia ( finantator, sponsor, altii asemenea ), el va fi sanctionat cu interzicerea oricărei activităti legate de fotbal pentru
4 – 6 luni la prima abatere; la fiecare dintre următoarele abateri oficialul va fi sanctionat cu interzicerea oricărei activităti legate de fotbal pentru 1 – 2 ani, iar clubul de care apartine această persoană va fi santionat cu scăderea a 3 puncte din cele
obtinute în campionatul în care participă echipa de categorie superioară.

Asta ca sa stie toata lumea din regulamentul FRF
FRF este OBLIGATA sa aplice aceste masuri lui PORUMBOIU, BORCEA, COPOS dar o aplica UNILATERAL CU REA VOINTA numai lui MITITELU, IANCU, BECALI !

bucurestiul (294 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 10:03

Hai, ca exagerezi, acuma. Pai unde te crezi ? In Germania Federala, Anglia, Elvetia ? Noi suntem undeva , mai la Est, pozitionati. In plus, noi nu avem elite, in Romania. Noi avem doar bogatasi. Nici macar industrialisti, avem agricultori si multe ferme si pamint. Academia Romana, care se afla localizata, in orasul meu scump si drag, face „figuratzie”. Ei, nu au timp, de noi, cei de rind. Ei se intilnesc, asa batrini, cum sunt si joaca table, pe culoarele, Academiei Romane. Iar sotia presedintelui Romaniei, se duce in vizita oficial si face plecaciuni, la Pantofarul Papei, respectiv la Ushier.

EO (10 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 10:12

domnule ioanitoaia,
in ciuda faptului ca scrieti extrem de corect, ca sunteti relativ spre mai putin relativ obiectiv, toate lucrurile care se intampla azi, educate vreme de 16 si mai bine ani, prin tot felul de show-ri care au facut audienta, nu educatie, va sunt intr-o mare masura „datorate”.
nu, nu este nimeni obligat sa explice nimic presei, oricum presa isi va construi subiecte abstracte si absurde, anormale. nu, nu este nimeni obligat, din fotbal, sa ne explice noua nimic… ALTFEL DECAT PRIN JOC-NU NEAPARAT PRIN REZULTATE SAU CONFERINTE DE PRESA din care dumneavoastra/voi sa va luati chenzina, sa va faceti traficul, sa va simtiti importanti.
Fotbalul NU inseamna GSP-uri sau emoticon-uri care sa insoteasca „text” pe prima pagina a ziarelor de scandal/sport. Clasa cea mai de joasa a lantului trofic organizat in societate, este ZIARISTUL conlucrand iresponsabil la nevrozele noastre.
Cat despre Piturca, ce ma intereseaza pe mine de el 🙂

costel (1 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 10:42

D-le EO,
Atita am de zis CORECT!

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 10:45

Pai ce ?! eu am zis ca suntem in vest ?!
Acolo exista un alt tip de profesionalism ala fara prefix !
Nu vezi ca EO aplica principiul „pestele de la cap se-mpute da se curata de la coada” (principiu de altfel pur romanesc)

Dupa el inchidem tot : ziare, televiziuni, bloguri si pe urma sa vezi ce bun o sa fie fotbalul romanesc cu conducatorii pe care-i are !

Tu ai 50% dreptate.
NU AVEM IN ROMANIA OAMENI DE AFACERI !
DAR NICI BOGATASI.
Avem numai o seama de NULITATI SI PARVENITI CARE NU FAC DECAT SPECULA SUB DIFERITE FORME PE CARE O NUMESC AFACERE ! EI NU PRODUC !
MAJORITATEA „BOGATSILOR” DIN ZIUA DE AZI PROVIN DIN „ELITA” DE IERI !
TOTI CARE S-AU „ARANJAT” AU LUCRAT SAU AU COLABORAT STRANS CU CC AL PCR, CC AL UTC, MINISTERE, SECURITATE.
SAU TOTI AU FOST LA NIVEL LOCAL DIRECTORI PE LA PECO, PE LA ILF (APROZARELE DE PE VREMURI), PE LA ABATOARE …. CA DE’ TOATE ERAU LA „COTA” PENTRU CEI DE RAND.

ACADEMIA CRED CA AR TREBUI DESFIINTATA ! CA ORICUM NU-SI MAI ARE OBIECTUL MUNCII ! CINE MAI SCOATE IN ZIUA DE AZI O LUCRARE STIINTIFICA, CINE MAI FACE IN ROMANIA O CERCETARE ? ASA CA DOMNII ACADEMICIENI ORI JOACA TABLE LA SEDIU ORI IN CISMIGIU TOT AIA E !

AI DREPTATE CEREM PREA MULT: PROFESIONALISM IN ROMANIA !
MI-AU DAT LACRIMILE … DE RAS !

Milici (440 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 10:47

Conferinta a fost jalnica si oglindeste nivelul la care a decazut FRF SRL.Aici Ioanitoaia are dreptate.In privinta conflictului cu Mitica Ioanitoaia nu a uitat ca Dragomir e pe lista neagra a GSP si trebuie lovit permanent.Asta e GSP.Afirmatia ca pe Mitica (prudent cand e vorba de interesele fotbalului si jucatorilor) il ia gura pe dinainte e neavenita in acest caz chiar daca e indulcita nedefinit cu ‘uneori are dreptate’.In acest caz se pare ca Mitica chiar ARE DREPTATE si au aparut dovezi clare in presa;nimeni de la GSP NU VERIFICA PROBELE pt ca Mitica TREBUIE ATACAT .In acelasi timp nu se spune nimic despre pozitiile lui Lupescu si Prunea la nivel de copil de clasa I;povestea cu tablele in avion si cu rolul gagicilor pestelui Prunea la meciul cu Olanda (castigat extrem de NOROCOS), cu familiile etc sunt mai mult decat puerile.In stilul GSP nimeni nu analizeaza atitudinea cuplului comico fantezist Lupescu Prunea.Cred ca GSP-istii ar trebui sa se dezobisnuiasca sa gandeasca toti cu un singur cap.

EO (10 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 10:58

zamolxe 7,
nu cer sa se inchida nimic, ci doar K fiecare sa-si fac o autoanaliza si sa revizuiasca ce are de revizuit.
proverbul ala… il aplici dumneata 🙂
„trunchierea” este o crima asupra spiritului logic, literar sau de orice forma.

bucurestiul (294 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:11

Am uitat, ceva. Cum pot eu ca bucurestean, sa explic Romanilor ca unu din bogatasii actuali ai Bucurestiului, vindea brinza si smintina, in orasul meu de bastina, inainte de 90′, si acum e unul din cei mai puternici cetatzeni ai Capitalei Romaniei. Doamne, daca mai traia Tanase, ce show-uri am fi vazut la Teatrul de Revista din Bucuresti. Sau macar, idolul, copilariei mele, Toma Caragiu. De Sturdza Bulandra, ce sa mai zic, ca nu cred ca ar fi rezistat, si s-ar fi sinucis.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:15

cine este NEVROTIC sa-si manifeste nevroza acolo unde trebuie !

In momentul in care bati aiurea-n tastatura – „nu este nimeni obligat sa explice nimic presei, oricum presa isi va construi subiecte abstracte si absurde, anormale.” –
insemana ca pentru dumneata ESTE NORMAL ca :
1. niste oameni care in calitate de conducatori sunt INCOMPETENTI DIN PUNCT DE VEDERE MANAGERIAL sa fie mentinuti in functii (Lupescu si Prunea)
2. un om care-si pierde credibilitatea din punct de vedere al integritatii morale sa ramana nu atrenorul unei echipe ci UN REPREZENTANT AL NATIUNII (Piturca)
3. Pentru dumneata este normal ca la urmatorele alegeri sa avem:
VADIM – presedinte (alt nevrotic)
BECALI – prim ministru (alt nevrotic)
CIOMU – ministrul sanatatii
VANGHELE – ministrul educatiei
IOANA VLAS – ministru de finante

EO (10 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:16

zamolxe,
bine.

Comentează