Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ţara arde şi baba se piaptănă!

Timp de două ore, conducătorii FRF au vorbit discuţii

Ieri, Mircea Sandu a ţinut o conferinţă de presă, la care l-au însoţit Ionuţ Lupescu şi Florin Prunea. Surprinzător, de la întîlnire a lipsit Victor Piţurcă, preşedintele Federaţiei comunicîndu-le celor din […]

vineri, 12 septembrie 2008, 6:29

Timp de două ore, conducătorii FRF au vorbit discuţii

Ieri, Mircea Sandu a ţinut o conferinţă de presă, la care l-au însoţit Ionuţ Lupescu şi Florin Prunea. Surprinzător, de la întîlnire a lipsit Victor Piţurcă, preşedintele Federaţiei comunicîndu-le celor din sală şi, mai departe, telespectatorilor că l-a chemat şi pe tehnician, dar acesta n-a catadicsit nici măcar să anunţe că nu va veni. De aici concluzia că Piţurcă l-a ignorat pe Mircea Sandu, deşi formula mai potrivită ar fi că l-a sfidat.

Deoarece nu-i întîia oară cînd antrenorul “naţionalei” nu-l bagă în seamă pe Naşu’, nu-i cazul să ne mai mirăm. Am mai primit însă o dovadă elocventă că şeful FRF şi selecţionerul nu mai vorbesc în ultima vreme aceeaşi limbă. Din ziua în care Piţurcă nu s-a sfiit să declare că îl informează doar pe Ionuţ Lupescu despre ceea ce se întîmplă la lot, raporturile dintre cei doi s-au răcit şi, e clar, aşa au rămas. Normal era ca, aflat sub contract cu Federaţia, Piţurcă să se conformeze dorinţelor lui Mircea Sandu, fie şi numai pentru salvarea aparenţelor. Iată însă că selecţionerul se izolează de ziarişti şi de suporteri, dar şi de superiorii săi.

Pe lîngă absenţa lui Piţurcă, altceva a surprins şi mai tare. Faptul că, pe parcursul a aproape două ore, conducătorii Federaţiei s-au arătat mai preocupaţi de atacurile lui Dumitru Dragomir la adresa lui Lupescu şi a lui Prunea decÎt de soarta echipelor reprezentative, la care s-au referit vreo 5 minute, hai 10, dar nu mai mult! Adevărat, pe preşedintele Ligii îl mai ia gura pe dinainte. Exagerează şi iese în decor, deşi uneori are dreptate. La o adică, putea să i se dea un răspuns, dar nu era momentul să i se dea ieri.

Altul trebuia să fie subiectul conferinţei, de la care jurnaliştii şi, prin intermediul lor, opinia publică aşteptau lĂmuriri privind impasul În care au ajuns echipele naŢionale din custodia FRF. Toate În vrie, fĂrĂ excepŢie. Începînd cu cele de juniori, care nu şi-au îndeplinit obiectivele, continuînd cu cea de tineret, ieşită recent din cursa pentru CE, terminînd cu reprezentativa A, ale cărei şanse de calificare la CM s-au diminuat serios după eşecul de-acasă cu Lituania. În loc să vorbească despre asta, să ofere explicaţii şi să-şi ceară scuze, federalii au vorbit discuţii! N-au atins nici unul dintre aspectele ce frămîntă fotbalul românesc şi, din păcate, îl trag în jos, îl duc la vale. Procedînd astfel, au lăsat impresia că sînt rupţi de realitate. Ba chiar că evită s-o înfrunte, de parcă refuzul de a ridica o problemă, indiferent care, ar însemna că eanu există ori că s-a rezolvat. O asemenea politică e numită a struţului.

Într-o conjunctură în care nenumăraţii suporteri ai “naţionalei”, unii îngrijoraţi şi  alţii de-a dreptul indignaţi din cauza suitei de prestaţii slabe ale “tricolorilor”, solicită într-o proporţie considerabilă destituirea lui Piţurcă (idee cu care repet că nu-s de acord), Mircea Sandu şi principalii săi colaboratori au trecut peste această chestiune în fugă. I-au dedicat doar cîteva fraze. Tocmai de aceea, dacĂ n-a fost o diversiune, ÎntÎlnirea a fost o pierdere de timp. O încercare, altfel neizbutită, de a muta mortul pe Academiei.

Comentarii (88)Adaugă comentariu

bucurestiul (294 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:34

Mass-media din tzara, este cea mai mare „bataie de joc”. Pai CTP-uL ne sfatuieste sa ne sinucidem in masa, ca sa realizam ceva. Nu scapam, noi de astia, asa usor.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:36

bucurestiul
Nu mai vorbi de cultura !
Cultura a fost cam pana in anii ’70 !
Pe urma au venit la putere **colegi de breasla cu S.E..C.U.R.I.S.T.I.I. ! Si toate personalitatile culturale si intelectuale au fost marginalizate. Ca si in prezent.

Totii bisnitarii si pontentatii din anii 80 au ajuns „oameni de afaceri” ! Nu a fost nevoie de cultura au fost de ajuns relatiile. Ce nevoie avem de cultura ? Cu cat suntem mai prosti cu atat mai bine pentru ei ! Vreti sa stricam „noua ordine” ?

Si efectele se vad in incompetente la toate nivelele !

pancone (4 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:37

Bai zamolxe….tu esti foaarte taree frate….
Despre articol…Domnule Ovidiu… cam slabut azi…nu stu ce se intampla acolo in birou la dumneavoastra, ca de ceva vreme in coace v-ati cam pierdut inspiratia, sau sunteti ca dupa concediu?

bucurestiul (294 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:39

Corect. Iti dau dreptate.

pancone (4 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:40

iar despre scandalurile din fotbal, se stie presa la alimenteaza si le dezvolta.
Urmariti toate interviurile de la tv. absolut toti jurnalistii incep cu urmatoarea fraza ” Domnule…… ati auzit ce a zis cutarica despre dumneavostra? „

bucurestiul (294 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:45

Asa e, la inceputul anilor 80′, Securitatea ajunsese, la mare putere, in toate domeniile. Nu misca, nimic, fara ei. Abuzau de relatii, controlau totul, dupa care l-au executat pe „Ceasca” si au pus mina cam pe tot ce misca in Romania. Nu mai dau nume, ca le stim cu totii

bucurestiul (294 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 11:48

Pai bine, asta s-a aflat mai de multishor. Presa, serveste interese si controleaza mintile, adica le manipuleaza. Mai ales la cei tineri.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 12:04

nu sunt tare …
dar se pare ca asta este adevarul !

Articolul spune si el mai voalat ca la conferinta de presa de ieri au iesit „o seama de cuvinte” care incep cu „IN”
incultura
incapacitate
incompententa
interese
ineptii
….

EO (10 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 12:05

zamolxe,
ce ma surprinde este.. nu ca spunem, in principiu, aceleasi lucruri, ci ca ne si contrazicem spunand aceleasi lucruri. specific romanesc,nu?
problema e ca trebuie sa ne dezicem de asta. la un nivel mai mic, vei descoperi ca „dezbina si curcereste” este un principiu „aservit” fituicilor de mare tiraj…

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 12:20

De cand politic situatia in tara s-a satbilizat la doua amestecaturi de partide „a fi la putere – a fi in opozitie” ziaristii au pierdut o mare parte a „pietii de desfacere”

Prin urmare trebuie sa mai gaseasca si scrie si ei ceva !
Problema ca scriu in 90% din cazuri articole care nu intereseaza pe nimeni (decat vre-un octogenar pensionar cu spirit de mahalgiu)

Dar in 10% din cazuri mai au si ei dreptate ! Si eu cred ca articolul asta face parte din astia 10%

EO (10 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 12:23

poate, in ultimul ceas, veti recunoaste ca sunteti intr-o mare masura vinovati pentru felul asta de imagine. de la bun inceput, maharii din fotbal s-au inhamat la caruta imaginii through fotbal, pentru ca le-a fost acordata o platforma ideala pentru spalare de bani si, cum spuneam, imagine. asa cum stiti, este foarte greu sa gasim un om bogat si corect, deci, fiind un lucru general, il excludem din ecuatie, pentru ca “astia sunt” si nu avem cum intoarce timpul legislativ inapoi… pentru a reface drumul legalitatii. pe de alta parte, in momentul in care gresesti o problema la matematica, nu poti sa o repari, ci trebuie reinceputa cu o mai mare atentie. probabil ca ar trebui sa acordati o mai mare atentie cliseelor pe care le creati, o societate se structureaza in mare, foarte mare masura, pe intarirea-reintarirea-in cele din urma intarirea unor clisee.
constuiti o nevroza atat de puternica, incat cu greu vom mai iesi din ea, iar scandalurile vor escalada, ca orice scandal, in cele din urma piatra se va transforma in glont, glontul in mortaciune. stiu ca dvs credeti ca exagerez, dar vom mai vedea… watch!!!
spuneti ca asta se vinde, poate ca asa e, dar pe dvs, pe dvs personal, va satisface ca asta se vinde? nu ar trebui, poate, sa sugrumati, incet incet, felul asta de a imbraca si emite stiri periculoase pentru constiinta?
in opinia mea, cetatenii romaniei, intr-un moment de luciditate, ar trebui sa actioneze in judecata trusturile pro si “contra”, pentru alterare definitiva a constiintei, ptin stirile de la ora 5, prin “intermedierea” unor lideri viciati pana la morbid, pentru intoleranta, pentru prea multa toleranta. luati presa, rasfoiti detasat, fara a va propriu aminti de rolul pe care il aveti in ea. daca veti face asta si veti reaiza ce spun, veti fi macar izbavit. tot prin intermediul unei batiste cu lacrimi.

bucurestiul (294 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 12:31

In curind, o sa ramina, 3 partide „mari si late”, plus udmr-ul care e un partid etnic, obisnuit „la ciolan”. Si gata, cica s-a facut reforma. Dupa asta,” o sa curga „lapte si miere”. In fotbal,”Sandu” vrea sa mai stea 2 ani si se lupta sa-i satisfaca lui Lupescu placerea de a scapa de Dragomir. Pentru asta, Sandu are de „alergat” cam mult. Si este aproape imposibil. Nimeni, nu poate sune ce se va intimpla, in viitor.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 13:02

EO
e de mirare !
Asta nu este nevrotism este PARANOIA !
cati din tara i-l cunosteau pe COPOS drept „Ana Electronic” pana a intrat in fotbal ?
cati din tara auzisera de Becali pana a luat Steaua ?
sau de Mititelu, Iancu, Penescu …

Bine ca nu toti folosesc asta in scopuri electorale ! (EXCEPTIE PRIMII DOI)

DEX
PARVENIT = (Om) imbogatit, ajuns, inaltat la o treapta superioara fara a avea merite deosebite SI ADESEA PE CAI NECINSTITE. ( ce definitie frumoasa pentru o seama intreaga de „oameni de afaceri” – ca vorba aia – exceptiile confirma regula – mai sunt totusi si exceptii)

Scandalurile, fie din fotbal sau nu, apar si vor apare atata timp cat acesti parveniti vor continua sa controleze fenomenul politic, juridic si economic.

Ca om de rand si cetatean onest al acestei tari nu poti nici macar in calitate de consumator de massmedia sa stopezi stirile de la ora 17 (de parca alea ar fi stiri !) Nu-i vorba ca nici cu alea de la ora 19 nu mi-e rusine.

Dati-mi un buletin de stiri unde sa vad si eu o analiza serioasa a unei probleme economice de interes national (fara iz de scandal !)

ne-asteapta iar o REVFOLUTIE ? O ADEVARATA REVOLUTIE ?

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 13:30

Nimeni nu-l sustine pe MITICA !
Fiecare sa-si poarte „bubele” asa cum le are !

Daca FIFA sau UEFA da o ciculara FRF-ului de genul „ori i-l dati afara pe Piturca ori va deazafiliem pentru ca ne stricati imaginea” inseamna ca FIFA sau UEFA tine cu Dragomir ?

In cazul fenomenului Piturca nu credeti ca Procuratura ar trebui sa se autosesizeze si sa ia la intrebari atat cazinoul cat si pe Piti ?

Si Nixon a fost numit presedinte pe 20 ianuarie 1973 si a fost OBLIGAT SA-SI DEA DEMISIA pe 9 august 1974 pentru – ATENTIE ! – un eveniment intamplat in 12 august 1972 in care nu a fost implicat personal ci partidul din care facea parte !

Si Sandu Mircea vine cu argumente de copil inapoiat mintal ca nu are de ce sa-l dea pe Piturca afara din cauza ca momentul numirii ca antrenor este ulterior evenimentului si ca evenimentul nu a fost public ?

Te pomenesti ca in cazul lui Nixon evenimentul a fost public, si totusi l-au numit presedinte !

BRAVO mai baiete ! Da’ sa te vad dac-ti da FIFA vre-o circulara ce faci ?

michele (2 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 13:37

Domnule Ioanitoaia,

Va rog, cu toata stima pe care v-o port, sa ne comunicati opinia dvs. despre ce poate citi orcine pe site-ul FRF la pagina dedicata ECHIPELOR NATIONALE ale ROMANIEI (14,15,16,17,18,19,29 si 21 de ani).
Toatele obiectivele sunt RATATE si ei sunt preocupati ca „fetitele” lui Prunea le strica famillile.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 13:48

Pai eu ce spun !
INCOMPEENTA MANAGERIALA !

Atentie – nu din partea lui Mircea Sandu care a „pasat” foarte elegant responsabilitatile la celor doi „sindicalisti santajisti” Lupescu si Prunea !

Sandu ca functie in FRF este echivalent cu functia de presedinte a Romaniei
Lupescu echvalentul primului ministru
Prunea echivalentul ministrul de externe

Ce pacat ca echivalenta asta se transforma in identitate cand este vorba de competenta profesionala ! Nu vedeti ca si guvernul functioneaza la fel de bine ca si FRF-ul ?

Toma Mihai (1 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 14:00

Aveti dreptate s-a vorbit doua ore ,s-au abordat subiectele fierbinti si practic nu s-a spus nimic,iar de la spusele ca vor veni cu documente nu s-a adus decat un document din 2002 despre Poli Timisoara,restul trebuie sa-i credem pe cuvant ca si pe Dragomir.
Vreau sa va spun ca nu stiu cum au fost selectati ziaristi prezenti la conferinta de presa,dar a parut ca au facut repetitii cu federalii.Nici o intrebare incomoda,nimic si in final au acceptat ,,silenzio stampa”anuntata de federatie in mod smecheresc,federalii spunand tot ce le-a convenit si facand sa para ca totul este in regula cu ei ,ceilalti+suporteri+unii ziaristi comportandu-se gresit,iar dreptatea este la ei cei care nu vor mai raspunde clevetitorilor.
M-am mirat ca nimeni nu i-a spus lui Sandu ca mai exista si alte documente,puse la dispozitie la conferinta lui Iancu,ulterioare anului 2002,prin care Zambon se dovedeste ca nu mai detinea palmaresul.De ce nu l-a intrebat nimeni de ce nu le-a adus caci exista si la federatie s-au la fel a procedat cand i-a dat actul buclucas lui Zambon si acum nu vor sa recunoasca gresala?
De ce nimeni nu le-a spus ca atata timp cat va fi Piturca se va juca numai defensiv cu maxim 2-3 atacanti in 11 de baza.La Piturca este meteahna veche caci si la prima calificare ,cand a fost demis,tot asa juca(luati casetele si vedeti ca in Portugalia s-a bagat cu fundul in poarta si s-a dat un gol norocos,apoi au venit meciurile cu Slovacia si iar s-au chinuit,parca a fost egal la Bucuresti,iar totul s-a limpezit cand a revenit Hagi in meciul cu Ungaria,asa ca este calificarea lui Hagi mai mult decat a lui Piturca asa cum se trambiteaza).
De ce nu i-a intrebat nimeni cum de in ultimii trei ani de cand sunt la federatie nu s-au putut ocupa deloc,zero,de infrastructura,centre de copii si juniori si tot ce au prezentat acolo si se apuca inainte de urmatoarele alegeri9parca ar fi politicieni care promit in campania electorala fel de fel)
Ar fi trebuit sa-i spuna cineva lui Lupescu ca nu suntem in grafic dupa cum spune el ca avem trei puncte(noi avem punctele pe care le iau toti).
Acesti conducatori de federatie se pare ca nu au niciodata nimic sa-si reproseze caci ei chipurile asigura conditii de lucru nationalelor si atat.
Ca o parere personala vreau sa mai spun ca cei mai periculosi oameni sunt cei care au fost lideri sindicali,iar ulterior au sarit in barca managerilor,adica a celor impotriva carora luptau(cazuri exista peste tot in economie si vad ca si in sport)

clio (4 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 14:33

Sandu, Piturca si gasca lor pot fi pedepsiti intr-un singur mod:
ZERO SPECTATORI ROMANI LA ROMANIA-FRANTA

paulus (6 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 15:24

Asa cum am prezis, am batut cu 1 – 0 in Feroe si nu s-a intamplat decat sa se prelungeasca agonia. Daca si de Feroe ne temem trebuie sa ne lasam de acest sport.
Daca cumva batem si Franta din greseala credeti ca s-au rezolvat problemele forbalului nostru ? Nu. Asa am fost pacaliti si in perioada GENERATIEI de aur – cum le place unora sa zica cu toate ca aceea generatie nu a castigat nimic – cand toata lumea uita de problemele curente caci erau rezultate. Sandu isi merita sorta sa nu fie bagat in seama de Piti, caci si el in mod normal nu mai are ce cauta pe acel scaun.
Pentru binele fotbalului nostru ezista o singura solutie pe care o stiu mai multi, dar nu se doreste realizarea ei.
Venirea lui Mircea Lucescu, dar nu sub conducerea Nasului. Si Lucescu sa-si faca el echipa. SUCCES GARANTAT.

Oby (33 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 15:43

Nu degeaba a adormit unul din ziaristi la conferinta de presa. Plictis total, s-au folosit de conflictul cu Dragomir pentru a distrage atentia publicului de la proasta gestionare a problemelor grave din fotbalul romanesc. Imi e rusine, dar recunosc ca aproape doream ca Feroe sa ne egaleze pe finalul de meci, sa se declanseze odata „cutremurul” in FRF si LPF. Cu toate ca si asa, daca ne egalau, veneau ca de obicei cu discursul, „arbiturl ne-a refuzat 2 penalty-uri, mai sunt sanse, nu-i totul pierdut”. Nu inteleg de ce trebuie sa asteptam pana cand sansele de calificare sunt total compromise pentru a face „schimbarea la fatza”??!!

Giorgio (50 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 15:54

salut fratilor microbisti si sufletisti si cu capul pe umeri!
va dau un exemplu.cu ani in urma,la Craiova,era finantator un laudaros,arogant,escroc samd.Ce s-a ales de echipa aia?Devenise un haos acolo.in cele din urma au „reusit” cea mai mare contraperformanta din istoria acelui club:RETROGRADAREA.Pe urma,a venit un om,cu defectele si lipsurile lui,dar cu dragoste si atasament fata de club.rezultatul?o echipa tanara,frumoasa,cu mari perspective,care joca un fotbal placut sub conducerea unui antrenor capabil si de bun simt.solutia redresarii nationalelor noastre este ff simpla:inlaturarea din fotbal pt totdeauna in primul rand a lui mircea sandu,continuand cu Dragomir si cu alti *** de la FRF si LIGA.inlaturarea lor si aducerea in aceste functii importante a unor oameni capabili si care au dragoste fata de sport si respect pt sportivi si suporteri.***

cezi (10 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 17:43

va plangeti,ca si cum nu voi cereti asdta?! nu cereti voi doar scandal?nu prezentati doar scandaluri?nu e viata voastra,scandalul?intr o tara locuita de o mare parte de,cum sa le spun,mai lenti,asa,in care o tv ca otv,face audienta,altii,ca voi,care ar trebui sa fiti un ziar serios,cel putin asa va credeti,ati inbtrat in jocul tuturor celorlalti!priviti chiar si stirile televiziunilor mari!!!deci doar scandal vreti,dor subiecte de scandal va ofera si ei!!!daca nimanui nu i ar fi pasat de ce spuneau unu contra altuia si se vorbea in toata presa doar de echipe si de jocul lor,atunci nu mai vorbeau ca prostii de ceva ce nu interezsa pe nimeni!!!dar parca vad in fata acolo,in primele randuri,jurnalistii aia cu ranjetul pana la urechi,fericiti de subiecta!!!hahahah,asa a spus ala,tu ce zic?da da ,si ala a spus,ce credeti?cum comentati?mai taceti din gura aia si apucati va voi de treaba serioasa!!!si cand idiotii si idioteniile lor nu vor mai fi bagate in seama de presa,vor schimba si ei discursul,sa fie bagati in seama!!!
p.s.sunt curios daca s a intamplat macar io data la voi acolo in redactie,sa vina o stire despre becali care l injurat pe unu,sau blestemat pe altu,si vreun responsabil sa zica:lasa ne bai frate cu prostia asta,da i drumu la antrenamentul rapidului si vezi ce tactici noi mai probeaza aia!!!hahaha ce spiritual!!!

ZATARRA (1 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 18:21

ce sa vina piturca sa dea de fata cu presa?el isi permite sa dea cu tifla oricui si sa catalogheze pe oricine cum ii vine la gura pt ca nu are caracter[chestia cu barbutul nu e doar o vorba-n vant.tine de felul de a fi al omului care a fost ,este si va fi ;victor piturca];pe langa lipsa grava de caracter,,omul nostru,,mai da dovada si de aroganta si prostie!!!

clio (4 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 18:34

Pentru mishulake:

Din pacate, nu avem sustinatori ai acestei idei, este limpede.
Toti isi dau cu parerea, sunt mari ,,analisti” in ale fotbalului, se cearta ca prostii pe toate site-urile, in toate gazetele, peste tot…
Si este atat de simplu !!
Daca-i vreti pe Sandu si Co, pe Piturca si Co plecati din fotbalul reprezentativ, lasati fotbalistii manelisti si derbedei ai nationalei sa joace cu tribunele goale !!!
Sa stea Basescu, Tariceanu, Vacaroiu, Geoana si ceilalti manelisti din politica in fata tribunelor goale…
Sa transmita Eurosportul acest meci disputat fara spectatori (oricum, francezii vor lipsi si ei pentru ca nu se mai ,,omoara” nici ei dupa Domenech al lor)…
Daca nu vor demisiona cu totii la conferinta de presa de dupa meci, nu vor mai putea merge linistiti pe strada, nici macar in Jeepurile lor bengoase…!

vocea americii (31 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 18:41

D-le Ioanitoaia:

Explicati-mi si mie punct cu punct de ce inca sinteti impotriva demiterii lui Piturca?

Incercati sa gasiti argumente tehnice si nu platitudini de genul „nu se face sa schimbi antrenorul in plina campanie de calificare, ca asa e legea stramosilor”.

Nici de genul „ne-a calificat la Euro si a iesit rezonabil, deci sa-l mai tinem, in semn de recunostinta pentru asta”. A fost platit gros pentru calificare, nu? Sa terminam cu bacsisurile.

In fond ce asa echipa mare a cladit Piturca de nu poate fi demontata si reconstruita? Ati vazut vreo strategie la echipa de cind e Piturca in afara de strategia salvarii palaresului personal?

vocea americii (31 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 18:49

Da’ sa va spun eu care e spilul.

Piturca face toate astea in mod intentionat, doar-doar l-or da astia afara.

Sa ia bani acum din despagubiri (prevazute in contractul lui cu FRF) si sa scape de beleaua asta de calificare, decit sa traga la jug inca 2 ani ca salariat. Daca ati fi Piturca, voi ce-ati alege?

TOVI (26 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 19:56

Domnule Ioanitoaia , te mai miri?
Nemernicii arunca vina pe cluburi care aduc jucatori straini. Sa nu uite ca au lasat arbitrii sa loveasca prea mult in echipele care au dat jucatori la Nationala. Comisiile si-au facut treaba cum au vrut , nu cum trebuia.Sa nu uitam mizeriile de anul trecut.In tur arbitrii au tras spre cfr. in retur s-au mai linistit , kiar in meciul direct cu Steaua i-au dezavantajat , dar asta de ochii lumii, sa le inghita gura la stelisti. Spre final cand au vazut cei de la frf ca tot nu merge clasamentul in directia ce au hotarat-o ei , au facut aranjamente la meciul Dinamo-Steaua. In primul rand au pus un arbitru care trebuia sa-si rascumpere greseala , dezavantajand Seaua, si a facut-o prin neeliminarea ui bratu atunci cand trebuia , si in plus suspendarea lui Goian , care a fost amanata pana cu 2 zile inaintea derby-ului.Despre asta voi gazetarii nu ati prea scris.Intereseul v-a facut sa pareti naivi,sa credeti in coincidente,de paraca nu ati stii mizeriile care se fac de atatia ani. Atat Steaua cat si dinamo si rapid si cfr au folosit mijloace nesportive in ultimii ani.Unele echipe de mijloc,gen poli iasi,au apasat sau ridicat piciorul de pe acceleratie dupa interes in meciurile cu candidatele la titlu.Intrebarea ar fi,daca fiecare a facut mizerii,atunci cine merita campionatul?Cine a fost neindreptatit?Singurul lucru care poate arata adevarul este clasamentul UEFA. Acolo se vede valoarea fiecaruia.Le convine sau nu , Steaua a fost cea mai puternica in ultimii 5 ani.Si este si in momentul de fata,dar federatia hotareste campioana in fiecare an.Nu le pasa de Nationala , sau de coeficientul Uefa. Au propriile interese, sa isi asume meritele altora si sa arunce vina pe altii cand treaba merge rau. Acum nu au mai avut pe cine da vina , asa ca incearca sa distraga atentia de la dezastrul de la Nationala.RUSINEEE!!!!

mrx-mry (1 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 20:02

Si-au gasit dinamovistii de la FRF momentul sa-l indeparteze pe Don Corleone. Ei au puterea iar acum cand treaba nu merge bine , in loc sa-si asume vina , cauta vinovati. E vina lor si numai a lor!!!!
Au pradat campionatul intern dupa bunul plac. Nasu era la FRF cand echipele din campionatul intern erau pradate de presedinti si impresari haini prin deturnarea sumelor din transefruri (Mutu , Pancu+ altii de care probabil nu vom sti niciodata) dar acum spune ca nu stie nimic. Despre blaturi nu a stiut niciodata nimic. nu l-am prea auzit sa acuze nivelul slab al arbitrajelor din campionatul intern. Inseamna ca ori este incompetent, daca chiar nu a vazut sau nu a auzit nimc , ori este implicat in acele afaceri murdare. oricum trebuie inlaturat de la FRF. E timpul sa ne lasi Nasule!!!

ciprian (1 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 23:28

domnul dragomir nu mai iese si el la pensie iar domn. mircea sandu sa lase pe altii mai tineri la frf a castigat postul la loto?
cine voteaza impotriva lui va avea viata grea in campionat .au facut averi de pe urma fotbalului si de aia nu vor sa plece .au radacini adinc infipte si e greu sa ii dai jos pe astia .se au la mana unul pe altul

fig (1 comentarii)  •  13 septembrie 2008, 23:41

ce faceti hotilo! va intereseaza doar soarta acelora care va spun adevarul si footbalul il duceti tot mai jos . rusine sa va fie(sandu,prunea,lupescu), sunteti cei mai incompetenti oameni din Romania.stricati si footbalul de tot daca nu iesiti cat mai repede din functile care le detineti foarte strant.

Basescu (3 comentarii)  •  14 septembrie 2008, 4:47

Buna seara ! Din pacate problemele sunt mult mai profunde si mai grave decat sunt relatate in presa si unii din noi cred.
1. Vina scaderii nivelului din fotbalul romanesc si a echipei nationale este a tuturor.(Patroni,antrenori,conducatori).
De ce patroni ?
Patronii se gandesc la investitii pe termen scurt(jucatori straini) cu rezultate imediate (calificarea in cupele europene), in loc sa faca o strategie pe termen lung cu scoli pentru juniori si conditii pentru descoperirea si dezvoltarea talentelor autohtone, care cu siguranta vor disparea in anonimat.
Antrenorii se gandesc numai la bani si nu la o performanta cu o echipa sau formarea unei echipe competitive in timp.
Conducatorii fotbalului romanesc sunt ca si conducatorii Romaniei.Logic ca nu vor ordine si planuri de viitor, haosul este ideal pentru umplerea buzunarelor si cresterea averilor ilegal.
2. MEDIA.
Din pacate in ultimii ani se practica promovarea violentei, hotiei si haosului chiar de catre cei care ar trebui cu ajutorul intoxicarii TV, presei sa scada nivelul acestora.Stirile pline de violuri,crime ,furturi si mafie nu fac bine societatii romanesti.Chiar daca ele sunt prezente, ca in orice societate democratica, ar trebui musamalizate si relatate cele cu adevarat grave.
Crede oare cineva din MASSMEDIA ca stirile prezentate in acest mod vor duce la educarea generatiei viitoare ?Oare nu exista nimic bun in Romania, decat crime,violuri si jafuri ?
Snt multe de spus ,dar ma opresc aici.
Din fericire privesc toate astea din afara granitelor tarii, dar sunt foarte trist cand vad ceea ce este Romania dupa 19 ani de la Revolutie.

bissi67 (3 comentarii)  •  14 septembrie 2008, 12:36

….da sint multe adevaruri spuse in comentarii si cele spuse de DL.Ionitoaia.Adevaruri care dor si strica fotbalul romanesc.La echipe de club pe plan european vom face incet incet pasi mai mari decit am crezut pina acuma,dar nationala va lasa de dorit in viitor.Binenteles ca sefii si finantatorii de cluburi vor rezultate si performanta cit mai repede,ca banii lor sa nu stea mult pe ,,uscat,,!Asta se intimpla si in Germania ,Anglia deocamdata.Dar acolo sa sesizat foarte repede gresala si s-a convenit la o varianta interesanta si anume o Liga 3 profesionista unde ca si in Liga 2, joaca fotbalisti care nu ,,au loc,,( din cauza multor staini)in ligile superioare.Asta duce la o intarire a campionatelor din liga inferioara si a calitatii fotbalului in general.Deci jucatorii ce nu pot face fata sau sint prea tineri inca pentru Liga 1 pot stringe meciuri in picioare.Veti spune,ca aceasta varianta este si in Romania.Da este adevarat si dau un exp.Ochirosii care este imprumutat la Buzau de Steaua.Desi un mare talent si un fotbalist foarte bun,dar cel ajuta pe el ca joaca la un astfel de club,echipa?Mai bine putea sa fie imprumutat la o echipa care nu joaca contra retrogradarii si poate sa-si dea drumul jucind fara stress(vezi Urziceni,Craiova,Vaslui…)Asa poate creste valoarea lui,nu intro situatie pe care o are la ora actuala.El este numai un exp. dar mai sint si altii care ca el se lupta pentru un loc de titular sau macar sa fie in lotul de primi 16.Un exp pot da din Bundesliga si anume P.Lahm de la Bayern München.El a fost imprumutat la Stuttgart pentru 2 ani in timp ce pe atunci la Bayern juca pe pozitia lui Lizarazu.Ma intreb eu acum,de ce nu a fost imprumutat la Cottbus sau Bochum….Ei ,vedeti acolo nu ar fi avut si nimic de invatat si ar fi stagnat in rindurile unor coechipieri care nu stiu alceva decit sa traga de ei si echipa sa nu retrogradeze,iar asta nu e un fotbal unde un tinar poate progresa.Exp de model acesta sint destule si in fotbalul europea,numai in Romania sint jucatorii blocati cum se spune.E bine cind se aduc juatori straini(dar de valoare)deoarece creste nivelul fotbalului din Liga 1….Problema este ca pasul urmator trebuie facut si anume ca patronii si presedintii de cluburi sa fie obligati sa investeasca o anumita suma in pepiniera cluburilor.Si aceasta suma sa nu fie cam mica.Aici trebuie sa dea FRF ului de gindit.Dar cum se spune si in alte comentarii de mai sus,….toti vor numai banii.De aceea ar fi cea mai buna solutie alegerea lui G.Popescu in fruntea FRF ului.El cred ca avind destui bani(cu toate ca niciodata nui destul)nu-si va mai baga nasul si nu sar murdarii cu banii lui Becali,Borcea…etc.Deci in mare ar fi cam in felul urmator.O noua structura a fotbalului romanesc,al conducerii si a pepinierei fotbalului din Romania.Binenteles trebuie avut rabdare dar va functiona si va da roade peste cittiva ani,altfel vom fi din nou in grupa 3,4 valorica a Europei.Mult succes si hai Romania.

george (1 comentarii)  •  14 septembrie 2008, 14:02

voi chiar nu intelegeti ca doi *** ca prune si lupescu n-au ce sa-i faca lu’ mitica?n-au cum sa doboare ei, niste muci in fasole pe ditamai colosul, sa fim seriosi; si unde mai pui ca vor sa-l traga si pe nasu in razboiul asta, nasu care se vrea a fi un conducator demn de federatia noastra draga.Pai va spun eu ce este acest sandu: este un conducator de doi bani sub nasul caruia fiecare subaltern face ce doreste, isi apara propriile interese in detrimentul prestarii obiectului real de activitate, daca ma pot exprima in felul acesta.Afara cu sandu, afara cu mate fripte si coata goale de prunea si lupescu si bravo lu’ mitica de la liga si la anul poate castigam uefa :)))

Tipster (1 comentarii)  •  14 septembrie 2008, 15:04

Domnule Ioanitoaia eu sunt convins ca atata timp cat suntinterese mai amri in spate va fi greu sa doboarecineva tocmai varful piramidei. Eu deja m-am scarbit de ce se intampla in fotbalul romanesc in ultimul timp, mai traiesc doar cu speranta ca tot romanu ca va aveni o zi cand oameni fie ei mai importanti isi vor asuma raspunderea si vor face ceva sa rezolve problema. Vechea logica la noi dai de greu o pasezi la altu nu preia pasa asa ramane …

vali- tm (4 comentarii)  •  14 septembrie 2008, 22:51

Buna seara nea Ovidiu
ce sa mai vorbinm de conferinta de presa pe care au tinuto cei din federatie daca si ziaristi sau plictisit de minciunile lor si mai bine recuperesza somnul pirdut 🙂 ,iar de comunicare intre cei de la federatie si selectioner clar ca este zero din moment ce rezultatele sunt la fel zero.
HAI POLI TIMISOARA

vali- tm (4 comentarii)  •  14 septembrie 2008, 22:56

Nea Ovidiu
eu am o parere care este valabila in orice conducere : un conducator slab isi ia subalterni mai slabi adica (catelusi), cei care nu comentaza ci doar aproba si sunt fideli
HAI POLI TIMISOARA

vali- tm (4 comentarii)  •  14 septembrie 2008, 23:02

o alta chestie ce am vazut astazi la televizor este si merita mult RESPECT este MIHAELA RADULESCU care dupa mine este singura care a adus intro emisiune TV pe ultimi trei mari jucatori PETRESCU ,POPESCU si
HAGI si ia prezentat exact asa cum ei toti trei o merita,trei simboluri ,trei jucatori cu care ne putem mindri si nu sa ii facem de …….. precum a facut Prunea care se stie ca nu este usa de biserica.
HAI POLI TIMISOARA

Bismark (3 comentarii)  •  17 septembrie 2008, 16:25

D-le O.Ioanitoaia
Sunt un cititor al GSP.De cand au inceput pregqtirile ptr. noul campiont,cat si dupa inceperea lui,pe primele 4-8 pagini nu aflam vesti decat despre steaua.Dupa cate stiu, CFR CLUJ este campioana si castigatoarea cupei.Mai mult,astazi 17 sept. dupa splendida victorie a clujenilor,tot asa se procedeaza.Oare chiar atat de important este becali si trupa lui icat sa fim intoxicati pe 8 pagini?Ne-am saturat de hegemonia stelei,de mizeriile pe care patronul lor le face in fotbal.Despre marea victori a CFR,parca ati scrie absolut tangential.Nu sunt fan CFR si nici anti steaua,dar ar trebui sa existe un mai mare echilibru in comentariile din ziar.
Cu stima si consideratie,
Emanuel Tiharau

Comentează