Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Piţurcă rămîne

În cazul în care partida cu Franţa va fi un eşec, antrenorul “tricolorilor” va trebui însă să plece

În condiţii normale, cu Chivu, cu Mutu şi cu alţi 5-6 prezumtivi titulari pe teren, 1-0 în Feroe ar fi deranjat rău. […]

joi, 11 septembrie 2008, 3:53

În cazul în care partida cu Franţa va fi un eşec, antrenorul “tricolorilor” va trebui însă să plece

În condiţii normale, cu Chivu, cu Mutu şi cu alţi 5-6 prezumtivi titulari pe teren, 1-0 în Feroe ar fi deranjat rău. Ar fi încins şi mai tare o discuţie oricum încinsă. Aşa însă, avînd în vedere şi moralul zdruncinat al unor fotbalişti bătuţi măr acasă la ei de lituanieni, trebuie reţinută victoria obţinută în deplasare. Mică, dar victorie. Deşi “tricolorii” s-au chinuit la Torshavn, au ieşit învingători şi acesta e aspectul cel mai important. Surprinzător, Piţurcă a văzut, doar el, că băieţii lui au jucat spectaculos! Ba şi-a permis, mulţumit de scor, să-i jignească pe numeroşii săi contestatari, jurnalişti, simpli suporteri etc., stropşindu-se la “nişte derbedei”! Nu-i mult, e chiar prea mult.

Graţie meritelor mai vechi, de netăgăduit, dar şi a succesului de miercuri, Piţurcă rămîne în post şi la meciul cu Franţa. Corect, şi-a cîştigat dreptul respectiv, e logic şi e firesc să se întîmple astfel. Probabil ca lui Mircea Sandu să-i fi trecut însă prin cap, măcar o clipă, să-l schimbe pe Piţurcă. Pentru că îl presează opinia publică, indignată de acel 0-3 de la Cluj, dar şi pentru că el însuşi s-a simţit lezat de unele declaraţii ale selecţionerului. Cu precădere de aceea că ascultă numai de Lupescu! În consecinţă, e de presupus că preşedintele FRF s-a gîndit la demiterea antrenorului. Şi-a făcut însă cîteva calcule şi s-a oprit, conştient că, reziliindu-i contractul lui Piţurcă înainte de termen, va fi silit să golească vistieria federală. În plus, că nu va găsi nici o soluţie pentru a-l înlocui repede pe acesta, pînă la 11 octombrie. În situaţia în care ar găsi totuşi una, dar întîlnirea cu Franţa s-ar pierde cu un nou tehnician pe bancă, atunci toate oalele s-ar sparge în capul Naşului şi al colaboratorilor săi. Lor li se va cere demisia. Asta şi urmăreşte Mircea Sandu, ca în eventualitatea unui eşec în faţa Cocoşului Galic, el şi apropiaţii lui să scape basma curată, iar altcineva să plătească. Lesne de dedus cine. Va plăti Piţurcă, pe care nimeni nu-l va mai salva dacă partida programată peste o lună va aduce încă o înfrîngere.

Într-un asemenea context, selecţionerul nu încetează să fie singur împotriva tuturor. Ce se petrece în jurul lui îl lasă rece, nu-l mişcă. Afişează o indiferenţă ori o superioritate, să mă scuze, de sinucigaş. Ignoră publicul larg şi pe Mircea Sandu, ba e gata să se ia la harţă şi cu Mutu, riscînd s-o păţească la fel ca în 1999, cînd Hagi şi Gică Popescu l-au scos de la “naţională”. Nu pare să fi învăţat ceva din ce-a suferit fără vină. Are multe calităţi, însă şi cusurul de a se crede stăpînul adevărului absolut. Oricine poate greşi, numai el nu. În măsura în care trebuie socotit puternic unul care vrea să moară pe mîna lui, Piţurcă intră în categoria celor puternici. E un personaj care n-aşteaptă de la alţii să-i facă rău, şi-l face cu mîna lui. Mircea Sandu îl poate schimba pe selecţionerul Piţurcă, nu însă, sub nici o formă, şi pe omul cu acelaşi nume.

Comentarii (62)Adaugă comentariu

Romanasul (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 16:06

Interesanta analiza asta !
Mircea Sandu va ramine probabil inca odata in picioare indiferent de ceea ce se va intimpla in meciul cu Franta.
Vor urma declaratii de genul „trebuie sa recladim echipa nationala „, „e nevoie de un nou inceput „, e nevoie de timp etc etc etc.
Cit rabdare va mai avea timpul cu Mircea Sandu ?
(Prababil atita timp cit va cotiza la partidele politice care trebuie sau unii din liderii lor din umbra !!!!!)

G F (46 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 16:19

analiza e corecta. acum cateva zeci de minute i-am explicat unui coleg scenariul descris de dumneavoastra, pentru ca acuma sa-l vad publicat. e o coincidenta, cu siguranta, insa demonstreaza logica scenariului. cu toate acestea, nu trebuie asteptat, chiar daca antrenorul nou numit pierde cu franta. se poate explica si intelege usor ca premisele dezastrului au fost create exclusiv de piturca. dvs vorbiti de meritele lui piturca, insa nu argumentati. doar spuneti ca ar fi. sunt cat se poate de realist si obiectiv, cu toate acestea nu vad niciun merit! doar noroc+mutu. piturca pierde pe mana lui, dar asta arata slabiciunea sistemului din romania, arata ca un individ poate, inca, sa-i duca la dezastru si pe cei care nu ar vrea sa-l urmeze. in nicio situatie piturca nu-i puternic. e doar descreierat!

nnn (5 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 16:33

Nu stiu cu ce drept afirmati dvs. ca Piturca tebuie sa plece daca pierdem cu Franta?
Nu stiu cum puteti sa sustineti ca fotbalul romanesc e la pamant, ca nationala merge prost, fara sa amintiti ceva de dnii. Mircea Sandu si Dumitru Dragomir?
Sunt de acord ca vinovatii trebuie sa plateasca, insa, nu sunt convins ca dvs. trebuie sa dati „amenda”.
Si apoi, ca tot va erijati in arbitrul corectitudinii sportive, de ce nu luati in calcul cu aceeasi insistenta si faptul ca sefii federatiei ar trebui de asemenea sa plece. Cu totii vedem ca nationala e la pamant. De ce doar Piturca sa plateasca?In campionatele occidentale, dupa un esec al nationalei, se schimba si seful federatiei, nu numai selectionerul.
Cel putin in acest artico, ati fost mult prea partinitor ca sa nu spun altfel…
Incercati sa judecati obiectiv si pana la capat.

bornaz (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 16:34

mda… dar cu ce ajuta o astfel de „gandire” politica?

Federatiile sportive sunt doar o sursa de bijnitareala.
E trist cate patimi se consuma intr-u bataia de joc a unor federali.

alex (9 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 16:34

cum adica piturca nu are merite, doar noroc + mutu? ce argument mai convingator ar trebui sa aduca ioanitoaia in afara faptului ca piti a calificat echipa in 2000, pleiada de antrenori perindati intre timp la nationala nu au facut nicio branza, pentru ca tot piti sa revina si sa califice echipa in 2008???!!! minimalizati cu o mare lejeritate meritele unui om doar pentru ca va e antipatic. nu am nicio prietenie cu piturca, dar observ ca asta e un obicei foarte raspandit in romania: sa dai in meritele unui om, sa emiti judecati de valoare stand pe un scaun si nefacand nimic. sunt convins ca daca piti ramane califica echipa. nu uitati ca lituania o sa incurce si alte echipe, franta nu mai e ce a fost, iar accidentul romaniei – pentru ca asta a fost sambata – o sa fie repeptat si de altii.

kukulika (16 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 16:58

Da, Piturca mai ramine pina dupa meciul cu Franta. Apoi, la revedere … va pleca de buna voie, cu gindul impacat ca „geniul oltean” nu moare niciadata si-i la fel de peren ca nesintirea.

Am preferat sa vad Franta aseara. A fost un meci bun, in care ambitia jucatorilor a fost evidenta, cu inca probleme in aparare. Benzema e un copil rasfatat, si nu ar trebui sa ne faca probleme; dar parca vad ca-l facem noi jucator mare pe 11 octombrie.

Dupa meciul cu Franta vom avea sigur un alt selectioner si sper si rezultate mai bune.

Hai Romania!

G F (46 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 17:15

piturca a calificat echipa sau echipa l-a dus pe piturca la europene? aceasta-i intrebarea! Raspunsul, momentul adevarului, s-au vazut la turneul final. Joc jalnic, impresia de antifotbal, sfidarea suporterilor minunati pe care i-am avut in tribune, priponirea jucatorilor de clasa in aparare. Ce mai e de spus? Ziaristii europeni, obiectivi si necrutatori, l-au desfiintat pe piturca, vorbind de tactica antifotbal pe care a etalat-o nationala la euro. Cel mai urat fotbal, cele mai urate meciuri, culminand cu pierderea unui meci in fata unui adversar care ne-a invitat sa-l invingem! alex, esti ruda cu piturca, iei comision de la el sau esti pur si simplu naiv?

albsinegru (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 17:18

Nu sunt de acord cu ceea ce scrieti! Am ajuns la concluzia ca Mircea Sandu e de neclintit la ora asta! Daca in momentul actual „i se rupe” de curentul de opinie anti-piturca ce va face sa credeti ca isi va face griji dupa ipotetica infrangere din fata Frantei? Eu cred ca in continuare mai exista cateva detalii financiare de reglat intre sandu si piturca, si ca, din acest motiv, sandu prefera sa isi asume riscul de a-l pastra pe banca nationalei. Un lucru e foarte clar: razboaiele care se duc la nivel de conducere a FRF, LPF, nationala, etc, au substraturi mult mai profunde decat incercati sa ne facem sa credem. Sunt convins ca presa sportiva stie mult mai multe amanunte din culise, dar, din motive cel putin bizare prefera sa nu le scoata la iveala! Asa cum unii au recunoscut ca aveau inregistrarea din cazino cu piturca, dar au preferat sa o ignore, asa cred ca si acum niste interese dicteaza si in presa sportiva din Romania. Si e pacat ca presei i se dicteaza! Asa cum scriam si in alta parte, in afara de lamentari si analize mai mult sau mai putin pertinente, inca nu am vazut o luare hotarata de pozitie a presei! La ce tratament au oferit piturca si jucatorii reprezentantilor presei, ar fi trebuit sa faceti ceva concret impotriva lor! Chiar daca s-ar fi ajuns la o boicotare a echipei nationale! Sunt convins ca daca nimeni nu scria nimic azi despre meciul cu Faroe, azi s-ar fi lasat cu demiteri in fotbalul romanesc! Asa le oferiti zi de zi o scuza sa ne minta si sa mimeze fotbalul in continuare: ei sunt niste victime, sunt hartuiti si neintelesi! Noi, cei care le induram toate mizeriile suntem niste dictatori! Noi platim bilete la meciuri, a caror valoare se poate masura in procente de doua cifre din veniturile noastre! Ei incaseaza sute de mii de euro sa isi bata joc de noi! Si totusi, ei sunt ceu ce trebuie menajati, intelesi, lasati in pace sa se concentreze! Eu unul m-am saturat sa il inteleg pe piturca, m-am saturat sa ii explic sotiei ca nu am amanta ci sunt doar nervos din cauza ca Romania nu joaca nimic, m-am saturat sa vad cum ipocritul ce teoretic ar trebui sa ne dea socoteala pentru dezastrul numit nationala de fotbal a Romaniei ne spune ca am jucat frumos si spectaculos cu Faroe! Vrem nu vrem, trebuie sa acceptam explicatia selectionerului ca suntem o echipa din lumea a treia a fotbalului! Dar e obligatia voastra, a presei sa ii amintiti ca acum cativa ani eram o forta in fotbalul european si mondial! Sau ca, macar, am jucat fotbal si nu ne-a fost jena ca suntem romani!

varus (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 17:27

Nu avem echipa de nivel de turneu final. Jucatorii sunt cei ce joaca, nu antrenorul. Poate sa vina si Cruyff ca tot degeaba.

G F (46 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 17:37

albsinegru: postare sincera si bine articulata. si eu i-am cerut dlui Ioanitoaia sa paraseasca salonul si sa-si asume o pozitie. dupa care a scris acest articol. nu l-am luat ca pe un raspuns, nici ca pe-o justificare. l-am luat ca pe-o tragere de timp. cred ca dl Ioanitoaia nu-si manifesta transant opinia tocmai pentru ca stie ca nu poate misca nimic la acest moment. am spus-o :vom privi dezastrul in ochi! fratii, verii, nasii si miticii au creat si consolidat adevarate bande mafiote care fie se acopera reciproc, fie se rafuiesc public din cand in cand. Intre timp ei au devenit milionari, sutimilionari si aspira la statutul de miliardari. In euro. Presa i-a rasfatat in tot acest timp, pierzandu-si statutul de”caine de paza”. E din ce in ce mai pagubos sa fii patriot in romania, nu-i asa?

albsinegru (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 17:46

E intr-adevar pagubos sa fii patriot la momentul actual! Pana la urma noi ne lamentam ei se imbogatesc! Si au un principiu sanatos: cine nu e cu noi e impotriva noastra! Ei raman uniti demonstrand inca o data ca sunt o mare „famiglia” asupra careia vegheaza linistit Nashu’!

blackevels (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 17:57

Mai oameni buni,nu va mai zbateti atat cu tot felul de comentarii…pentru mine lucrurile sunt clare: atat Mircea Sandu cat si Piturca sunt niste oameni profund necinstiti si duplicitari.Cum sa pui o clauza de reziliere de un mil.de euro???Intelegerea e clara: daca vom fi nevoiti (de diversi factori) sa intrerupem contractul…impartim milionul…si gata!!! Pai daca era totul pe bune, cu milionul asta si cu salariul lui Piturca nu puteam de la inceput sa aducem un antrenor adevarat de afara pe 2 milioane??? E clar ca nu! Ei cum s-ar mai fi capatuit cu cate jumate de milion?Ii doare pe ei undeva de echipa nationala! Nemernici si interlopi ordinari!!!

G F (46 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 17:57

nashu e doar un instrument, daca ar fi condus l-ar fi demis de mult pe piturca, fara indoiala.

Razvan si Vidra (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 18:03

Piturca ramane si trebuie sa ramana pana la terminarea contractului. Asa este normal. S-a uitat repede ca atunci cand avea oferte mult mai tentante din strainatate toti se rugau de el sa nu plece.
Cu jucatorii pe care ii avem cine ar putea face mai mult?
In nici-un caz nu antrenori frustrati care n-au avut rezultae notabile gen Dinu.
Cat despre ziaristii pe care nu-i baga in seama, gen Geambasu, sunt jalnici prin modul de a critica.
Dl Ioanitoaia nu intra in aceasta categorie.

mortu (2 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 18:18

nu poate fi schimbat ca o pereche de ciorapi! Sandu trebuie sa aduca un nume mare ca sa-l demita pe Piti. _El ca persoana e neinteresant atita vreme cit isi face treaba si pina acum a clacat doar la Cluj. Jucatorii il sustin si asta cintareste greu! O sa trebuiasca sa mai traim o bucata de vreme cu Piturca. In RO lucrurile nu se schimba asa usor! Ba mai degraba de loc!

vasim (144 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 18:31

Piturca se comporta ca un leu ranit si incoltit.
Sa stiti ca e un antrenor bun.
O sa vedeti cand vine alt antrenor, ca nu o sa faca treaba mai buna ca Piturca.
Sa nu uitam ca Piturca ne-a calificat la 2 turnee finale cu seniorii si odata cu tineretul.
Tineretul de atunci nici nu s-a mai calificat.
Odata l-ati regretat pe Piturca o sa il regretati si a doua oara.
Piturca o sa plece dar nu cred ca dupa meciul cu Frantza cred ca atunci o sa castigam.
Poate dupa meciul cu Serbia o sa o dam in bara.
Ce interesant e ca inainte de CE nimeni nu dadea sanse Romaniei ca o sa se califice din acea grupa.
Nici nu ne-am calificat dar am scos doua egaluri din 3 meciuri si meciul cu olandezii l-am pierdut mai onorabil ca Italia sau Frantza si atunci de ce atata tam-tam dupa CE?
Pentru ca noi nu gandim pe termen lung noi gandim spontan ca animalele ti-e foame hai sa mancam o gazela, simt miros de sange.
In rest numai bine pacat ca la noi sunt atatia specialisti in football incat cei care sunt cu adevarat numai au loc de ceilalti(ma refer la Piturca).
Hai Romania orice ar fi!

rushdie (24 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 18:53

Calificarile „eroice” urmate de turnee finale penibile nu prea au sens decit pentru clasamente.
Spectacolul e sacrificat, fintinile sint otravite in calea „dusmanului”, totul ars sau innecat, facem ceata si ne calificam cu greu. Dupa aceea nu mai conteaza.

Marele merit al lui Piturca ca a incropit echipe cu ce a gasit si adesea nu prea a gasit. Acum e uzat si trebuia deja sa plece dupa meciul cu Lituania; pentru el si pentru echipa. A mai plecat si a mai revenit, are nevoie deci de o lunga vacanta …
Am vazut meciul Franta-Serbia.
Nu stiu daca Domenech e la fel de ciufut ca si Piturca dar dupa meciul cu Austria a fost criticat rau de tot.
E controversat dar are de unde alege fara probleme ca sa-si faca echipa.
Franta are 33 de titulari potentiali foarte buni si tineri. Ati vazut cum joaca un pseudo-debutant ,de exemplu Gourcuff? Si cine sta pe banca rezervzlor la echipa asta?
Stiti ce baze de pregatire si ce sistem de recrutare a copiilor si juniorilor au francezii?
Bun.
Cam esta e.

G F (46 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 18:53

vasim: in mod normal nu te-as baga in sema, **. Ca sa spui ca piturca este ANTRENOR bun, trebuie sa te bazezi pe mai mult decat pe o calificare, trebuie sa dai exemple tehnice, cum ar fi:a castigat meciul x folosind tactica y, facand schimbarea z. vorbind despre calificarea facuta cadou de albania si de golurile lui mutu, nu demonstrezi ca piturca e antrenor, darmite unul bun. Eronat ca a fost chemat inapoi. Au fost presiuni dinspre corleone si gasca pentru a pastra banutii la ciorap; daca angajau un antrenor strain insemna sa apuna zilele clanului becali. cu piturca, a mai spus-o si altcineva, nationala nu a fost decat galantarul negustorilor din pipera. in ce priveste meseria de antrenor, la euro a dat cel mai jalnic exemplu de asa nu. am fost bataia de joc a ziaristilor europeni, italienii au scris ca tactica lui piturca a fost „11 jucatori in spatele mingii”. niciun selectioner nu s-a acoperit de atata ridicol la un turneu final, ca piturca. romania, altadata supranumita brazilia estului, a reusit contraperformanta sa „joace” cele mai urate partide de la euro. vor ramane in istorie rugamintile jucatorilor la adresa lui piturca sa-i lase sa atace! orice ai spune, asta se trage de la piturca. un om urat din toate punctele de vedere, care a reusit sa urateasca totul in jurul sau. il sustin jucatorii? care? cei care n-ar fi selectionati niciodata de un antrenor obiectiv si combativ? jucatorii de clasa vor sa scape de el cu maxima urgenta. asta se vede si din avion. q.e.d.
p.s. nu-mi raspunde, te voi ignora!

rushdie (24 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 19:01

GF e in tara si stie jocurile din culise mai bine ca mine.
pare rezonabil ce zice omul asta.

Besofone (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 19:07

Serios ? Ce teama imi era ca il pierdem. M-am rugat zile in sir sa nu-l pierdem pe *** de nea Piti. Cate bucurii nu ne-a facut el noua ! Cum am mai stat noi si am urmarit Mondialul din Germania acasa si cum am facut ** praf la Europene. Iar acum am debutat in tromba, i-am inecat pe toti in fum. Te rugam, nu pleca, nea Piti, pe cuvant ca ne taiem venele. Sa nu cumva sa-l lasi pe altul in locul tau. Si asa avem numai rebuturi de jucatori, barem sa fie un antrenor genial ca tine, sa ne mai tina cu fruntea in sus. Sa nu cumva sa-l aduceti pe Lucescu sau pe altul. Cu nea Piti pana la moarte. Sau pana la primul colt de strada, la un barbut !!!

nebunu’ (25 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 19:08

Eu sunt tare curios sa aflu rationamentul in urma caruia Sandu nu l-a schimbat pe Piturca. A fost evolutia „inselatoare” de la euro si ma refer la supermeciul cu Olanda urmata de un alt meci istoric cu Lituania si ma gandesc bineinteles victoria mareata cu Feroe, iar eu nu inteleg cum, dupa aceste meciuri jalnice continuam sa pastram antrenorul !!!!! care este viitorul fotbalului romanesc cu Piti pe banca??????? ce perspective sunt??? sau toata lumea asteapta sa revina Mutu si salveze situatia.
Sandu & Compania vor distruge fotbalul romanesc; In cativa ani ne vom bate de la egal la egal cu Luxembourg, Lichtenstein, San Marino, probabil si cu nationala Vaticanului

Costin (4 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 19:26

Cauzele caderii nationalei de fotbal a Romaniei trebuie cautate in alta parte: numarul jucatorilor romani ce pot fi selectionati la nationala a scazut dramatic in ultimii doi ani, de cand echipele din liga 1 importa masiv jucatori din afara. In plus, am mai observat ca putinii jucatori romani eligibili isi protejeaza picioarele, „nu pun osul” la nationala, pentru a nu se accidenta si a nu pierde contractele mult mai avantajoase de la cluburi. Fotbalul romanesc a devenit o mare afacere iar echipa nationala e tratata cu gargara,de sus pana jos!

cepanamea (40 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 20:08

Piturca este unic, asa este, dar nu duplicitar, nea Ovidiu…ceea ce-l face respectabil!

johndoe (14 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 20:41

maestre daca ati fi consecvent, ce bine ar fi…dupa meciul cu olanda l-ati tinut in „PUF”..si ai spus citez „Mutu sa taca”…desi toata lumea a vazut ca Piti a facut campionatul praf, nu ati avut curaj nici macar sa il zgariati cu un cuvant, in schimb ati dat in jucatori…acum o luam invers…Piti trebuie sa plece…oare o sa aveti curajul sa spuneti asa ceva..trebuie sa plece acum…

visinel (9 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 20:41

Piturca e cum e, n-are nici mai multe calitati nici mai multe defecte decat altii. presa insa le enormizeaza, le umfla, inventeaza, pentru ca el nu comunica, exact inversul lui becali, caruia i se ciugulesc din gura de-a valma declaratii, onomatopee si alte injuraturi. Tragic e ca Piturca, „derbedeul” – cine joaca barbut, nu? – este parte a buna a aisnergului, nu e mai rau decat multi, si in plus a calificat echipa. de doua ori. Spre deosebire de altii, piturca, el, are o mare calitate. bizara pentru romanica, e consecvent.

ingenuu (50 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 20:45

corect punctul de vedere. pitzi isi face rau de unul singur, nu stie sa fie diplomat, mai ales cand e in culpa.

ioan timisoara (16 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 20:50

e prea de tot. e absurd sa nu demiti selectionerul dupa 0-3 cu Lituania (cea mai rusinoasa infrangere din ultimii 30 de ani (cel putin), dar sa-i cari sa bata franta, altfel va fi demis.
E absurd sa conditionezi nationala de evolutia sau ne-evolutia unor titulari. Nationala nu e o echipa de club cu un lot limitat, cu titulari indiscutabili, e o selectie cu resurse nemarginite.
M-am saturat. Am fost intr-o gramada de deplasari pt a sustine tricolorii. Daca nu este demis Piturca, mai bine demisionez eu ca suporter. Demisionez cu greata. De eazi nu mai am de-a face cu mafia fotbalului. ***.
La revedere

adikady (6 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 20:52

domnule ioanitoaia va rog sa cititi comentariu meu la sa ne temem de feroe:am avut apropae dreptate

any (12 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 21:09

Cum sa-l pastreze pe Victor Piciurca ,zis „barbut ,nu este in stare sa bata o echipa de pescarii sau nu stiu eu ce amatorii de doi bani ,hai sa fim seriosi ,in secunda doi trebuia eliminat ,asta e culmea ,cind o sa intelegem o data ca nu sintem in stare sa fim o echipa valoroasa ,mai bine zis o echipa de turneu final ,hai sa ne trezim o data din prostia asta ,a spus bine Gatu,trebuie un joc ,un joc mental cum se spune mai bine ,pina atunci sa stam in banca noastra si sa privim la altii cum joaca fotbal ,nu joaca ,fotbal de doi lei sau de doi bani ,mai bine sa privim la altii ,sint o clasa deasupra noastra si vor fii de acum inainte un secol?

eu (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 21:10

ienei,boloni,iordanescu cel cu crucea sfanta si iconitele lui,experimentul hagi.Ce au facut toti acestia in comparatie cu nea pitzi? va ganditi la plecarea lui dar nu va gandititi cine vine in locul lui?.nu exista prea multe alternative,ori il luce ori ando

robi (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 21:38

oricum echipa si federatia frantei si a romaniei au ceva in comun.ca si ei si noi am pastrat un antrenor desi nu a indeplinit obiectivul ba chiar mai mult la ei asta a dat spre o mica tragedie ca au fost eliminati de dusmanii lor de suflet:italia.domenech e complet pe langa ceea ce inseamna fotbalul sau simpatie.cu simpatia nici piturca nu sta bine da a terminat peste domenech cu o echipa mai putin titrata la euro.ca i sa zis lu mutu sa taca nu mi se pare nimic gresit.de ce trebuie mutu sa comenteze mai mult decat ceilalti?ca apare pe tabela?daca sar pune pe tabela si fazele in care a fost indepartat golu si chivu ar fi pe tabela mereu.daca piturca dupa ce a facut 1 0 cu pompierii aia si nu a demisionat sa fiti siguri ca nu o sa demisioneze indiferent ce scor ar fi pt ca daca nu a demisionat acum nici nu o va face ca nul intereseaza opinia publica si nici sandu nul demisioneaza ca daca na vrut gaura in buget acum nu va vrea nici atunci.simplu.si cel mai si cel mai rau……ca daca batem franta nici nu putem sa ne bucuram poate decat sa respiram un pic…ca alea sunt punctele pe care leam pierdut cu lituania deci nu avem motive de bucurie extra

Cezar (2 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 21:58

O parte din banii facuti de Piti trisand pe la cazino pesemne ca au ajuns prin buzunarele unor asa-zisi jurnalisti. Altfel nu se explica tonul linistitor a multor indivizi ce se intituleaza „reporteri sportivi”. S-ar intoarce Chirila in mormant sa stie cum unii au ajuns sa terfeleasca meseria -candva onesta- de jurnalist sportiv.
Atunci cand Piti trebuia demis (dupa meciul cu Olanda de la Europene sau dupa meciul cu Letonia) nu a fost. Acum insa cer sa fie demis dupa meciul cu Franta. Nu are nici o logica. Nu e o rusine sa pierzi cu Franta, e rusinos sa joci ca o vaca de Dambovita precum am facut-o in jocul cu Olanda sau in meciul cu Letonia. Jocul cu pescarii din insule nu e decat confirmarea impotentei lotului national. Daca Piti nu e demis acum (cand se mai poate carpi ceva) atunci cand? Ideea lui nea Ovidiu e ca sa-i lasam sa lucreze pentru meciul cu Franta. Pai la ce sa lucreze? In cel mai bun caz Piturca poate scoate un egal cu Franta (dupa un meci la fel de „istoric” precum cel de la Europene). E un egal bun pentru noi? De batut Letonia in deplasare nu suntem in stare, Austria ne casapeste la Viena, Sarbii ne omoara la Belgrad. Cu noroc vom bate 1-0 cu pescarii din Insule la Bucuresti. Cum ne calificam? De fapt nea Ovidiu stie aceste lucruri, Mircea Sandu stie si el. Ceea ce nu se spune e ca SINGURUL MOTIV pentru care Piturca nu e demis e pentru ca federatia nu vrea sa-i dea $$$ (clauza de reziliere a contractului).

STIINTA PANA LA MOARTE (2 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 22:20

Ce atata tam-tam cu Piturca specialistul, cu Piturca eroul calificator. Argumentele antrenorului sunt rezultatele. Cu Olanda, la C.E., mai ca nu ne ziceau: „Baieti, ce vreti sa ne-o bagam si singuri in poarta?” N-a jucat nimic; nici cand eram condusi cu 2-0 si, pe deasupra se mai stia ca din partea Frantei, nu mai venea nici un miracol, noi asteptam inca in aparare ca si cand am fi condus noi cu 2-0. Din acel moment, pt mine, personal, acest Piturca a intrat in dizgratie. Si, apoi, antrenori precum Vicente del Bosque a fost demis de la Real Madrid dupa ce castigase campionatul iar cu 2 ani in urma, Champions League. Iar noi vorbim de marile performante ale lui Piturca de a ne fi calificat la Campionatul European. Cand in 1994, am fost la 3 minute de a juca semifinala, de atunci ar fi trebuit sa cautam sa depasim performanta aceea. Totdeauna trebuie sa aspiri la maxim. Si pentru asta, trebuie schimbat totul, tot sistemul. Si asta stim cu totii dar, ca in toate, ne complacem sa fim mereu manipulati si inselati pe fata.

caligula (7 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 23:13

nu sunt in masura sa ma pronunt in legatura cu competenta profesionala a cuiva ,in general,deci nici a selectionerului piturca,ptr asta exista stafful frf,
in schimb pot sa-mi dau cu parerea despre reactiile unui om care raspunde de un lucru considerat bun national,bun comun(chiar daca in fapt este un bun privat mascat)
imi permit sa fac o singura remarca cu privire la declaratiile selectionerului echipei nationale de fotbal a romaniei:piturca incerca sa-si justifice pozitia momentan subreda prin prisma rezultatelor obtinute,recte calificarea romaniei la recentul tf al euro
dl piturca ar trebui sa stie ca meritele unui om,realizarile lui nu pot fi contestate de nimeni,pot fi rememorate,reapreciate,etc
insa trebuie sa tina cont si de faptul ca atunci cand meritele sunt surclasate de esecuri devii inevitabil incompatibil,degeaba ai avut candva un milion de dolari in cont daca pe moment esti insolvabil!
lautarii daca nu-i platesti ,nu-ti canta si prietenii daca nu-i omenesti la timp, te uita!

franco (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 23:56

eu chiar nu va inteleg pai vad k majoritatea dores schimbare lui piturca dar voi nu va uitati la jucatori pai daca ii ieii dupa nume si dupa cum joaca pt cluburile lor nu cred k ai putea alege altii mai buni dar daca lenesii aia nu vreau sa se accidenteze la nationala u cumva sa nu poata juca in CL.SI PITI ARE VINA LUI dar buba e la jucatori,la aia le e lene sa fuga asteapta sa intre ea singura in poarta.

Ple.shit.za 55 (29 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 0:20

franco @,
ca sa-ti dai seama ce fel de antrenor e Piti, cit de vinovat e el cind vine vorba de performanteleslabe ale unei echipe, uita-te la ce a facut el si ce a facut Zenga la Steaua:
el a stat patru ani, si cu exceptia meciului cu Liverpool, cind a jucat cunoscuta tzurca cu 5 fundasi si atacantul (Opriza) retras aproape fundas dreapta, Steaua era eliminata din cupe prin septembrie.

Zenga, cu acelasi lot, a intrat in grupele UEFA, a trecut in primavara europeana dupa vreo 10 ani si a eliminat (la penalty-uri, ce-i drept) detinatoarea trofeului, Valencia si a fost eliminat cu greu de cea care urma sa cistige trofeul, Villareal. In plus a adus Steaua pe o pozitie fruntasa, campiona de toamna etc. fiind demis de cioan in cele din urma.

Este o diferetna enorma desi in mare cei doi antrenori au operat cu acelasi lot.

Dac (5 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 0:37

Domnule Ioanitoaia,va rog din suflet sa faceti presiuni asupra FRF-ului pentru aranjarea unui amical cu insulele Barbados,vreau sa vad nationala facand spectacol din nou si obtinand o victorie muncita,un rezultat mare care sa ne dea sperante la titlul mondial. Vreau sa vad aparearea de fier a nationalei cum lupta eroic impotriva unor bastinasi curajosi pe masura lor. Am ajuns la fundul piramidei fotbalului.

SAGEATA SUDULUI (10 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 0:53

Piţurcă trebuie să plece, nu datorită incompetenţei, ci datorită atitudinii şi comportamentului necivilizat, incompatibil cu o funcţie publică. Un om cu poziţie publică nu are între libertăţi şi pe aceea de a jigni persoanele care îi critică activitatea. Prin reacţia sa demonstrează de fapt că el este un derbedeu şi nu are ce căuta într-o poziţie publică.

n-are ce cauta barbugiu (262 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 3:20

Sa fie clar: un om care joaca poker in cazinouri NU ARE CE CAUTA la carma echipei nationale!Eu nu inteleg de ce l-au numit in postul asta . ** mircea sandu stia 100% ca e client fidel in cazinouri si cu toate astea l-a numit selectioner. *** nu mai exista alti antrenori integri dpdv moral in tara asta???
Un om care e pasionat de munca sa, nu mai are timp si nici chef sa caute distractii in cazinouri. Se vede treaba ca piturca e atat de plictisit de munca de antrenor , incat cauta metode sa faca bani prin cazinouri….
Vai si amar!

Marcel P (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 5:09

*** piturca e un fricos ca majoritatea antrenorilor romani ..vezi tacticile cu 6 fundasi…calculeaza ei ca daca ai 6 fundasi nu iei gol..de dat s-o nimeri sa dea…cum a dat mutu cu italia…CHIAR NU ISI DAU SI EI SEAMA CA NU TINE….dar sunt 110% alturi de piturca si de nationala cand vine vorba de presa…fotbalul romanesc e bolnav si incepe cu presa…fara exceptii

Morrison-Valfre (2 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 5:45

dinu s-a nu vorbeasca poate a uitat de amicalul de pe pasadena stie cum a fost primit ma mir ca procurorul mai si vorbeste nu si-a cerut scuze de la marele dobrin

iuliu hatiegan (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 7:20

Dupa asa un „JOC SPECTACULOS” si cu insulele Feroe nu este deat o solutie DEMISIA lui Piturca

terente (8 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 8:35

Domnule Ioanitaia asa cum sunt smecheri pe tarlalele cu grau ale tarii, la silozuri, la canalizarea Protanului, etc. e normal sa fie si in fotbal. Cel mai mare smecher e Piturca. Pai acum el are indolenta smecherului care, desi o zbarceste in cel mai penibil mod ( atat fotbalistic, dar si declaratii, etc.) este aparat de un contract beton impus lui mircea sandu (e un om de nimic asa ca i-am scris numele cu litere mici). Asa ca nu va mai amarati atat. Piti nu pleaca pentru ca il apara contractul, sau credeti ca e dispus mircea sandu sa vina cu bani de acasa sa plateasca factura de la Ca*sa Fotbalului. **

cioco pitesteanu (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 10:16

ovidiu intodeauna ai aparat pana in panzele albe tot ceea ce e de provenienta olteneasca!crede-ma ca numai e cazul!piturca e de-o aroganta,nesimtire si o lipsa de rusina crasa!e prototipul mediocritatii care printr-o intamplare norocoasa a vietii a ajuns intr-o postura importanta cu mult peste capacitatea sa! din pacate lipsa de profesionalism este o constanta ptr intreg aparatul federal la toate nivelurile!trebuie etapizat schimbat totul ptr a avea din nou daca nu macar un fotbal valoros baremi unul sanatos!

LIVIU (33 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 11:21

TOT TIMPUL SPUNEM CA NU-I MUTU, CA NU-I CHIVA,CA NU-I CINE STIE CINE.DAR CEILALTI NU SUNT FOTBALISTI PROFESIONISTI?!DACA GANDIM ASA VOM FACE EXACT „PERFORMANTELE” DE PANA ACUM.HAI SA NE REVENIM!CRED CA AR TREBUI SA DATI STARTUL LA REVENIRE NU LA AUTOMULTUMIREA „LAS , CA-I BINE SI-ASA”.

Adrian (2 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 11:47

Piturca a creat jocul pe baza a 2 jucatori. Daca ei nu sunt ei nu sunt noi nu avem echipa. Am ajuns sa ne bazam pe 2 oameni in meciul cu Feroe???? inadmisibil.. deranj mare este si acum .. fie ca erau fie ca nu au fost.. nu se accepta asa ceva.. oamenii aia muncesc si ca sa s-e distreze fac un meci de fotbal.. astia ce vin la nationala noastra intorc banii cu lopata.. exista pretentii.

Sandu a zis ca face analiza dupa Feroe.. ce a facut.. a mai amanat-o putin, sper el ca Romania sa fac un meci bunicel, si cu siguranta ca un egal va fi un rezultat favorabil astfel incat Piturca nu va fi demis.. Fotbalul Romanesc este in colaps din cauza celor din federatie!! SANDU SI AI LUI!!!

greata, sila si scarba sunt starile mele cand aud de acesti golani ce tin cu dintii de scaunele lor..

Suporter (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 12:40

Ce usor trecem dintr-o stare in alta. A fost de ajuns o „victorie” chinuita si uitam tot raul din fotbal. Cu astfel de „viziuni” si mentalitate nu vom ajunge niciodata sus. Nu avem „stofa” sa fim puternici. Zicem mersi la toate firimiturile. As fi vrut ca de la oamenii seriosi sa vad mai multa fermitate.

CFR=sabotaj (13 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 12:45

Rusine CFR! Sunteti sabotorii fotbalului romanesc! Din cauza ca nu l-ati luat pe Couceiro, acesta a ajuns antrenorul Lituaniei. Fara Couceiro, Lituania nu ne batea cu mai mult de 2-0, poate chiar 2-1! In plus, cum ati aranjat voi sa piarda nationala chiar in Gruia?! Stiati ca e clima umeda si Piti nu poate da indicatii jucatorilor. Sunteti diabolici! Cel mai revoltator este insa faptul ca ati regizat scorul de 0-3 fara sa folositi brichete aruncate in teren, ca sa nu vi se suspende terenul! Mai are rost sa amintesc ca patronul vostru are origini … austriece? Iar Austria e in grupa noastra? Grupa asta a devenit acum „grupa mortii”. Din pacate, mortii suntem noi!… PS. mai e nevoie sa precizez ca acesta a fost un pamflet?

tamas (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 13:00

am o intrebare…ca nu eram pe teren la feroezi…nea ovidiu ai idee de ce s-a uitat nea pitzi la ceas imediat dupa golul lui cocis??cumva sa faca mai repede schimbarea lui aliuta mai repede?sau era un ceas cu camera ascunsa sa vada planurile tactice ale feroezilor….:)

Ducu (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 13:49

V-ati gandit ca ar putea fi manevra, pierdem cu franta, sandu il da pe piturca afara si fac banii de reziliere jumate-jumate, sau alt procent. nu e tare? s-o fi plictisit si piturca de fitele lui mutu, chivu, s.a.m.d, mare perfomanta n-o sa faca niciodata cu lotul asta si nici chef sa plece fara bani n-are. sandu e acoperit… NUMAI iN ROMANIA poti sa te gandesti la asa ceva…important si grav este ca POTI. poate e o aberatie dar e grav ca macar un om (eu) m-am gandit la ea.

Comentează