Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Victorie mică, dar ce urmează?

Un 1-0 fără glorie: însă pentru obţinerea lui chiar s-a muncit!

Cu excepţia ultimelor minute, cînd Lobonţ a avut o intervenţie providenţială, meciul Feroe – România s-a jucat într-o singură direcţie. Conform previziunilor, spre poarta insularilor. Net inferiori valoric, dar […]

miercuri, 10 septembrie 2008, 9:54

Un 1-0 fără glorie: însă pentru obţinerea lui chiar s-a muncit!

Cu excepţia ultimelor minute, cînd Lobonţ a avut o intervenţie providenţială, meciul Feroe – România s-a jucat într-o singură direcţie. Conform previziunilor, spre poarta insularilor. Net inferiori valoric, dar aprigi şi vînjoşi, aceştia s-au mulţumit să ridice 3 tranşee în faţa propriei porţi, din care pricină au şi primit tîrziu gol. Băieţii lui Piţurcă au dominat copios, inclusiv după eliminarea corectă a lui Ghionea, numai că au desfăcut greu, surprinzător de greu, o apărare aglomerată. Drept e că s-au străduit, cu un plus pentru Fl. Costea şi pentru Cociş, dar n-au strălucit. Cum arbitrul i-a refuzat un penalty clar lui M. Niculae, tras de tricou în careu, iar acelaşi vîrf a irosit cîteva ocazii, deschiderea scorului s-a tot amînat, punîndu-ne la încercare răbdarea şi nervii. Ba şi, în final, dîndu-ne mari emoţii. Pînă la urmă însă, în pofida numeroaselor absenţe, echipa noastră a obţinut un succes logic şi meritat. S-o recunoaştem, o victorie mică, fără glorie, dar care i-a adus primele 3 puncte în cursa preliminariilor. Realist vorbind, e aspectul cel mai important, cu observaţia că ar trebui să ne preocupe şi ce se va întîmpla mai departe.

Ieri, atît Mircea Sandu, cît şi Mircea Lucescu au dezminţit categoric c-ar fi avut o convorbire telefonică pe parcursul căreia preşedintele FRF l-ar fi tatonat pe antrenorul Şahtiorului în perspectiva preluării de către acesta a echipei naţionale. Fiind oameni în toată firea, trebuie să-i credem, ceea ce nu-l scuteşte însă de probleme pe actualul selecţioner. În ciuda unor merite deosebite şi imposibil de contestat, Piţurcă s-a trezit după 0-3 cu Lituania în mijlocul unei ostilităţi crescute, extinsă de la presă la publicul larg. De unde nici pînă atunci nu era foarte simpatizat, şi din pricina refuzului de a comunica, ruşinea de la Cluj l-a izolat şi mai tare. L-a făcut să piardă şi din puţinii săi suporteri. Greu de spus în ce măsură e corect sau nu. Mai degrabă nu, dar e, aşa se prezintă lucrurile într-un moment în care din ce în ce mai mulţi iubitori ai fotbalului îi cer lui Piţurcă să demisioneze.

Normal ar fi însă, şi elegant, să i se acorde credit, ba şi sprijin deplin, şi pentru partida cu Franţa din 11 octombrie. Abia apoi, în funcţie de deznodămîntul acesteia, să se ia o decizie. În caz de izbîndă, chiar şi de egal, responsabilul „tricolorilor” să continue. În caz de eşec, întrucît şansele de calificare la CM 2010 s-ar reduce dramatic, să i se mulţumească, dar să i se rezilieze contractul. Atenţie, nu-i exclusă nici varianta ca Piţurcă să aştepte să bată Franţa, după care, orgolios şi deranjat de atîtea critici, unele nedrepte, să se retragă din proprie iniţiativă. Rămîne de văzut.

Comentarii (86)Adaugă comentariu

godaro (133 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 9:18

teoretic, 1-0 cu Feroe este o victorie, insa mi-e greu sa cred ca (,) contracandidatele no vor inscrie cel putin 1 gol. in aceasta situatie victoria noastra cu 1-0 devine o infrangere

Cata (14 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 9:20

Nea Ovi, pot sa stiu de ce il tot pupati in fund pe barbugiu?
Cat timp va ramane nesimtitul asta antrenor, pe mine nu ma mai intereseaza nationala. Sper sa nu ne calificam la mondiale, ca iar ne face Piti de ras acolo.

1-0 cu Feroe. Ba, voi sunteti nebuni?

Decebal (83 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 9:23

Domnule, sunteti singurul care a incercat si a si reusit o analiza cat de cat rezonabila a meciului. Restul s-au complacut in dezastre si exagerari aiuristice. Si, oarecum neasteptat, sunteti singurul care l-a remarcat pe Costea, desi cred ca el a contribuit la 75% din actiunile ofensive.

G F (46 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 9:25

nu va urma nimic spectaculos. boala lunga, moarte sigura. problema grava e ca piturca tine mortis sa ii traga pe toti dupa el, la doi metri sub pamant. e trist ca asistam neputinciosi la aceasta lectie de istorie: ceea ce vedem acum s-a mai petrecut in romania, in alte planuri, politic, social, cultural. au mai existat cazuri de indivizi care au distrus totul in jurul lor in timp ce responsabilii si chiar societatea pierdeau timpul in discutii sterile sau acuze neconsumate. e un deja vu. nu ma intereseaza numele personajului, ce va urma dupa, ma intereseaza ca toata lumea vede dezastrul si nu luam masuri. asteapta mircea sandu sa vada furia poporului? vrea razbunari in stil columbian? oare piturca este atat de bezmetic sa nu inteleaga ca acei 80% care-l vor demis, il urasc de fapt? este sentimentul pe care l-am remarcat la toti oamenii cu care am dezbatut subiectul in ultimele zile. nu mai e dezgust, nu mai e repros, este ura 100%. sa nu va mirati daca piturca va fi lapidat la urmatorul meci pe vreun stadion in romania! razbunarea romanilor nu e de catifea, s-a vazut in istorie!

io (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 9:32

Bai fratilor, ,ai lasati-ma cu demisia asta lui Piti, voi chiar nu vedeti ca nu avem valori in fotbalul romanesc??????? Nu mai suntem capabili sa ne batem cu granzii doar daca facem un joc ” gen Feroe” si poate poate o punem si noi de un egal. Asta e trebuie sa fim constienti de valoarea noastra si sa asteptam sa vina cei din urma sa creasca nivelul valoric al fotbalului romanesc. Pana una alta lasati-l pe Piti in pace pentru ca doar datorita lui ne-am calificat la Euro de pe primul loc din grupa cu Olanda si Bulgaria. A facut din **** bici, atunci i-a iesit mai nou insa nu prea dar adevarul este cu NU AVEM VALOARE. E foarte adevarat ca suntem undeva de nivelul Lituaniei, Bosniei, Slovaciei…

NU MAI SUNTEM CE AM FOST IN ANII 1990-2000

radu-ilarion munteanu (22 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 9:44

salutand luciditatea si echilibrul, oricum bine cunoscute si mai mereu etalate de d-l ioanitoaia, un profesionist confirmat pe termen lung, nu pot sa nu remarc atitudinea gregara a lumii fotbalului. daca e sa discutam de demisii, acestea ar trebui sa inceapa cu trioul mircea sansu, prunea si lupescu. dezastrul nationalei nu e izolat pe plan european. sigur, asta nu scuza nationala romaniei, dar raspunderea de departe de a apartine exclusiv selectionerului. razgaiata vedeta ar trebui lasata in pacele ei, romania se poate califica daca jucatorii accidentati vor fi recuperati si piturca va fi lasat sa-si pregateasca in liniste revansa. nimic mai periculos decat prostia ca nationala ar depinde de mutu. sper din toata inima ca pe ghencea acesta sa fie anihilat de goian si radoi si sa inceapa a se dezumfla gogoasa lui. n-as putea tine niciodata cu dinamo, dar, de ce n-ar putea deveni danciulescu golgheterul romaniei, la o adica? domnule piturca, vei avea intotdeauna un suporter, chiar daca faci gafe nepermise cu ziua de luni de dupa calificarea unei echipe romanesti in liga campionilor.

MIMO (164 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 9:49

nu pot sa cred ca ziaristul sau ziaristi au memoria scurta pai pe vremea lui iordanescu se juca cu 8 fundasi si se astepta totul de la hagi o pasa pe varf sau un gol si acum se ateapta de la mutu ce **** si acum toti vor sa jucam ca olanda toti in atac toti in aparare iar ziaristi si pe vremea lui iordanescu primeau *** srtang o colectie de puroi pt santaj si mai tarziu o arunca pe piata rusine moralitatea presei o vorba de voi inventata

robert (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 9:53

Domnule Ioanitoaia,lam adus pe Piturca la nationala cu regrete ca lam dat afara in acele momente in care el realizare calificarea la un campionat(european sau mondial) neavand alte solutii si socotindul ca pe un adevarat salvator al echipei nationale.Uite ca el chiar a fost salvatorul de care vorbim si a calificat Romania la un turneu final dupa 8 ani.Acum ce face?Il dam afara ca sa il chemam peste 4 ani din nou?Eu zic nu!!!!Lasati-l sa duca si aceasta campanie de calificare la bun sfarsit,vedem cum joaca echipa,si numai in functi de jocul echipei nu de atingerea obiectivului sa il dam afara.Putem avea o capanie de calificare foarte ghinionista si sa nu avem realizari.(lituania a prins o zi mare cand neau batut pe noi…poate in alte conditii mergem la ei in gradina si le dam 3 goluri de creatie …nu goluri pe care le dai numai in unele zile cand iti merge bine).Meciul cu Feroe putea sa se termine 0-5 daca aveam si noi un pic de noroc si **** ala de arbitru dicata cele 2 lovituri de la 11 m pe care „nu lea vazut”…..Imi doresc sa il dati afara pe Piturca si sa va duceti toti cu ofrande prin presa peste 4 ani la el sa il implorati sa preia nationala !!!!!! Mult succes pentru voi acesti oameni de fotbal! demisie Sandu,Lupescu,Prunea si Mitica….performanta de acolo incepe ….nu de la antrenorul echipei nationale.

dorel (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 10:02

Vreau si sa stiu cine are dreptate: matale care zici sa-i credem pe Lucescu si Sandu care zic ca n-au discutat nimic, sau pe obscurul autor care ne prezenta ieri chiar si discutia telefonica dintre astia 2. Daca matale ai dreptate, atunci ce sanctiune i se aplica obscurului autor pentru mistificarea convorbirii si inducere in eroare cu buna stiinta? Desi eu inclin sa-l cred pe ala ca matale esti mai senil.

no matter (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 10:10

Domnule Ioanitoaia atitudinea dumneavoastra impune de la sine respect pt ca in momentul cand colegii din presa nu fac decat sa-l desfiinteza pe Piturca dupa meciul slab cu Feroe, dar de fapt inca suparati dupa meciul cu Lituania dumneavoastra faceti o analiza la rece doar a meciului de aseara.Insa faptul ca ii dati o mana de ajutor selectionerului cum ca ar trebui sa continue totusi pana dupa meciul cu Franta cu toate ca nu merge nimic la nationala este de fapt un branci de ajutor.Piturca oricum ar fi tot suparat pe presa va ramane iar atunci ve-ti veni si-i ve-ti arunca articolul in fata cum ca a-ti fost printre putinii care au crezut in el,iar harapnicul vorbelor ce-l ve-ti arunca asupra lui va fi mult mai usturator.De fapt folositi un tertip destul de uzat al presei ridicati cat mai sus o persoana pt ca in acelasi timp de va cadea,caderea sa-i fie fatala.

polist de cind ma stiu (7 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 10:15

piturca trebuia demis dupa euro…scotind acum filme cu el vechi de sase ani e o dovada de lasitate si caracter zero. sa pleci in faroe, sa stii ca ei se vor apara in propriul careu si sa nu bagi in echipa jucatori care stiu sa traga la poarta din 25 de metri, inseamna ca habar n-ai de fotbal…pariez ca lituanienii ii vor bate la scor doar marcind din afara careului…

fane (4 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 10:48

CINE SUNT MUTU SI CHIVU? NATIONALA SE DESCURCA F. BINE SI FARA EI. CASTIGAM IN DEPLASARE , JUCAM BINE ,DOMINAM, PRESAM ADVERSARUL. NICI MUNTEANU ,HAGI, POPESCU, DUMITRESCU, PETRESCU, LUCESCU, DINU ETC NU AR FI PUTUT FACE MAI MULT DECAT ATAT. NU PUTEM DECAT SA FIM MANDRI DE ACESTE PERFORMANTE UIMITOARE PE PLAN INTERNATIONAL. NU STIU CE NU MERGE ,NU STIU CE LIPSESTE DAR CE SE INTAMPLA E JENANT,E PENIBIL. EU NU CRED CA AR FI ACCEPTABILA O ASEMENEA ATITUDINE DE PLAFONARE, DE AUTOMULTUMIRE, DE IGNORANTA IN ABSOLUT NICI UN DOMENIU PROFESIONAL IN VIATA REALA- ASA CUM SE REMARCA LA NATIONALA. CA UNII SUNT PRO PITI ALTII MAI MULTI ANTI PITI NU MAI CONTEAZA CAND LUCRURILE SUNT PE UN DRUM BUN . DAR SITUATIA E GRAVA. IN MOMENTUL IN CARE TU CA ANTRENOR ,PROFESOR, MAESTRU, INDRUMATOR ESTI MULTUMIT CA ELEVUL ,UCENICUL TAU SA IA EXAMENUL CU NOTA 4,5 SUFICIENT CAT SA EVITE CORIGENTA CE PRETENTII SA MAI AI. IN LOC SA IEI NUMAI 9 SI 10 MERGI TARAS CU NOTE DE 5. CE PERSPECTIVE SUNT? CE VIITOR DE EXCEPTIE POATE AVEA UN ASTFEL DE ELEV? SI NU MAI ESTE VORBA DE EXPERIMENTE ,DE UN NOU CICLU, DE UN SCHIMB DE GENERATII ,DE UN NOU DRUM. SUNTEM DE MULT INTRATI PE DRUMUL ACESTA DE VREO CATIVA ANI. ACEASTA E MENTALITATEA ROMANEASCA FALIMENTARA. SA NU NE DEPASIM CONDITIA. SA FIM PRESUL EUROPEI. CE CONTEAZA DACA AI MEI COPII NU AU CE SA MANANCE SI LEMNE PT IARNA NU SUNT,IAR IN CASA NU AM MAI ZUGRAVIT DE 15 ANI. DACA AM BANI DE BAUTURA SI TIGARI ,DATORITA MUNCII PRESTATE CA ZILIER (10 ZILE DINTR-O LUNA) SUNT UN CAMPION. PT TOVARASII MEI DIN BUFET SUNT UN OM REALIZAT ,SUNT RESPECTAT. ACEST FEL DE GANDIRE INROBESTE TOT MAI MULT MINTEA ROMANILOR. MULTI ROMANI SUNT NISTE RATATI SI DATORITA VOUA CARE VA IMBATATI SI CU APA DE IZVOR SI DOAR LE CREATI ILUZII. REALITATEA TREBUIE REFLECTATA ASA CUM ESTE NEAGRA ,GRI , CENUSIE ,CACANIE. A SPUNE ALTCEVA INSEAMNA MINCIUNA, INCUMETARE, DEZIMFORMARE.

ION (6 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 10:51

A batut pina si luxemburgu pe cineva!!!!!!!!!
Antrenoru elvetiei ce sa mai faca?
sa se spinzure?

duverhel (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 10:56

Vreau sa-i felicit pe membrii PC, pentru faptul c-au supravietuit Marelui Experiment . La alegeri va fi mai greu .

doru (2 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 10:57

prima data cand i-mi doream sa egaleze FEROE de cand ma uit la meciurile nationalei. de ce nu se trezesc cei de la federatie de fapt si pt ei ar trebui sa se trezeasca cineva

necenzuratu` (2 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 10:59

am un mare regret. acela ca nu au egalat feroezii pe final de meci. poate asa se trezeau bizonii din frf si incercau sa schimbe ceva. sa ajungem oare sa dam vina pe adversar ca nu si-a dat autogol, ca sa mai castigam si noi un meci?
RUSINE!!!

GOGU DE LA COCSERIE (2 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 11:05

Fratilor, Andone a fost debarcat nu de mult, dupa ce a facut performanta cu adevarat la cluj, nu ciocolata in nadragi ca nulitatea de piturca. Daca mai il tine la nationala pana la meciul cu Franta, s-ar putea sa nu mai existe sansa de supravietuire pentru o nationala si asa in coma. Sper ca cei din federatie sa gandeasca si pentru performanta cat mai se poate, altfel facem parastasul si Dumnezeu sa ne ierte.
Nu sunt de acord ca nu avem fotbalisti, dar sunt intru totul de acord ca nu avem antrenor. Vreti sa spuneti ca Lituania are jucatori superpotenti? Austria are jucatori doar de zeci de milioane de Euro? Nu, domnilor, au antrenor care stie ce trebuie facut pentru ca echipa sa arate in teren un joc eficient, exact ceea ce trebuie pentru a se atinge obiectivul. Cu piti, probabil ca vom avea asigurat la final locul 5 in grupa. Cred ca schimbarea antrenorului este inevitabila, iar aducerea unui antrenor strain, cu coloana vertebrala, la care sa nu aiba influenta jigodiile din frf, este imperativa.
Da-le Doamne gandul cel bun, acum, cat nu e prea tarziu.

Alex (14 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 11:17

Cu tot respectul pt dl Ioanitoaia care a analizat lucid si echilibrat meciul si pt cei care incearca sa ii ia apararea lui Piturca, aducand aminte de performantele acestuia cu Nationala, cred ca toate acestea sunt de prisos cand acest personaj vine dupa meci si in loc sa scuze jocul slab al echipei, declar cu o evidenta aroganta ca echipa ‘a jucat spectaculos’ !!!
Adica isi bate pur si simplu joc nu numai de jurnalistii care il intervieveaza si pe care ii face ‘derbedei’ ba si pe toti suporterii Nationalei !
De acord ca problema cu cazinoul nu are nici o legatura cu jocul de fotbal, dar pana una alta Piturca reprezinta intreaga tara prin functia pe care o are, si ca pe langa faptul ca ar trebui sa aiba calitati de antrenor (nu stiu daca are rost sa discutam pe tema asta), trebuie sa aiba si calitati morale adecvate. El este profesorul tinerilor fotbalisti care reprezinta tara. Ce sa invete acestia de la el ?!?
Intr-o tara normala, Piturca si-ar fi dat demisia de onoare in secunda 2 … Din pacate nu suntem o tara normala.

Marius (2 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 12:13

Ca de obicei, dle Ioanitoaia, o scaldati cu gratie. Mi se pare ca un comentator de calibrul dvs. ar trebui sa fie mult mai transant, mai acid si, de ce nu, mai corect. Pledand pentru mentinerea situatiei actuale nu faceti un bine fotbalului romanesc. Anii v-au domolit, se pare, spiritul combativ. In fotbalul romanesc e nevoie de un suflu nou, la toate nivelurile. Iar dvs. ziaristii, sunteti chiar obligati s-o spuneti si sa militati pentru schimbare. Altfel, ce rost mai aveti?

Sably (15 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 12:16

D-le Ioanitoaia,
Incercarea nici macar abila a acestui articol de a fi unul echilibrat este ANULATA DEFINITIV de MARSAVIA comisa ieri de Gsp care a preluat si difuzat CU DOAR CATEVA ORE INAINTEA MECIULUI NATIONALEI acea „dezvaluire” din „Cancan”!
Nu, nu-l apar pe Piturca, va reamintesc doar CAT ati contribuit (la fel!) cu ocazia precedentei demiteri a lui Piturca, cum mai apoi „nici usturoi n-ati mancat, nici gura…” dar, o singura intrebare am, la care nu ca as astepta sa raspundeti, ci doar macar sa reflectati.
Cum presupun ca stiti, era/este perfect posibil ca jucatorii, antrenorii sa poata accesa ieri inainte de meci situl dvs’ si atunci va intreb:
CAM CE IMPACT CREDETI CA A AVUT ASUPRA LOR, CA UN LOT/ECHIPA, ATUNCI CAND AU CITIT DESPRE „TRISORUL DE LA CARMA NATIONALEI”, CAM CE MAI PUTE SA SPUNA PITURCA JUCATORILOR, CATA PUTERE SA FI AVUT CA SA-I MOBILIZEZE, CU CE VORBE, CUVINTE etc.???
CUM O FI FOST ATMOSFERA IN SANUL ECHIPEI ATUNCI, CU CATEVA ORE INAINTE DE MECI???
Si…nuuu, nicio vina nu avea Gsp, nuuu, ea DOAR preluase o stire din „Cancan” !!!
Un om, ca sa nu zic vorba mare si fals considerata de lemn, adica UN PATRIOT, NU ar fi lasat sa iasa asa ceva, nu ca sa ascunda ceva ci DOAR ca nu trebuia ATUNCI asa ceva, puteati sa o faceti azi, sa comentati orice, oricum, eventual precizand ca ieri ati refuzat sa veniti cu d’astea din motive de respect fata de ce urma sa faca nationala…
Dar nu, nu v-ati putut abtine si…cum se numaste ziarul vostru???…”din CANCAN in CANCAN traim si noi=Gsp” ????…
Urat d-le.Ioanitoaia, urat si muuult sub nivelul la care unii va mai cred, EU NU !!!!!

aciduzzu (78 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 12:19

dar de ce nu-l pune nimeni la zid pe Ghionea ca rezultatul asta rusinos si presiunea feroezilor din final e numai din vina lui

DeMaio (24 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 12:37

Staţi calm, nu o să plângă nimeni după Piţurcă. Ştim asta de la Steaua, când am ajuns să vedem şi noi un titlu la culoare după momentul în care a fost trimis acasă.

HAS (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 12:40

ASA SA FACA!!! SA BATA FRANTA SI APOI SA NE PARASEASCA !!! Si BANII din contract sa-i piarda!!!???…offf !!!nu se poate,trebuie sa il suportam cu tot cu fotbalul lui URAT URAT URAT pana la sfarsitul calificarilor.

bamboo (13 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 12:50

O federatie, cu comisiile ei cu tot, plina de nesimtiti, parveniti din fotbal, profitori ai unei generatii unice…
O liga ,,profesionista” care inseamna o singura persoana, din acelasi aluat cu cei de la FRF, sustinuta de investitori ce spala bani in fotbal…
O echipa nationala plina de fotbalisti manelisti, prost crescuti si needucati, interesati doar de bani, femei si distractii-chiar si cei casatoriti, ce vin la convocari doar pentru a se odihni, lipsiti de bucuria si dorinta de a mai juca fotbal reprezentativ…
Un selectioner (si echipa sa!) lipsit de profesionalism, cu mentaliate, comportament si atitudine retrograda, un smecher ordinar propasit in fotbal dar dependent de zaruri si cartile de joc…
Acesta este fotbalul romanesc pe care-l aparati cu atata indarjire…
Si nu ma mira nici macar aceasta atitudine a presei, in conditii de normalitate si in fotbal, din ce ati mai trai voi, domnilor?! Pe cine ar mai santaja patronii din media?!
Traim intr-o Romanie putreda, in care binele, buna cuviinta, buna crestere si normalitatea supravietuiesc complexate si rusinate de tot ce se intampla in jurul lor!

tussybau (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 13:01

sa sustinem??? domnu’ ioanitoaia…. hai sa fim seriosi! PE CINE SA SPRIJINIM??!!?? PE piturca?!? ACEL piturca CARE TOATA ZIUA Q BECALI ISI FAC PLANURI IN CAZINOURI sau pe unde ……?!?!? PE ACEL piturca????? CRED K E O GRESEALA!! VORBIM DESPRE ACELASI om?????!!!!??? HEI eu cred ca intai is interesele echipei nationala daca esti acolo!! NU? ma insel? asa pot si eu sa fiu selectioner…… sa il sustinem?!?:-o? mai bine sustinem pe MUTU!! SI SA PLECE piturca asta…. care sa recunoastem e un anonim!! daca tot sunteti asa de cinstiti! va rog! FACETI UN SONDAJ! MUTU SAU piturca?! va zic si rezultatul! 95% MUTU. 3% AMANDOI. 2% piturca! CONCLUZIA! … piturca=0% om+ 0% caracter+ 100% corupt! PA piti!!!

NELU (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 13:41

Intreg fotbalul romanesc e putred. De ce? Pentru ca au putrezit oamenii din FRF! Au putrezit pentru ca stau pe aceleasi locuri de ani si ani de zile! Acesti oameni nu pot face schimbari pentru ca ei nu stiu ce e schimbarea. Daca ar fi sa fie schimbati nu are cine sa-i schimbe pt. ca ei pe ei sau ei intre ei sunt interschimbabili. Sunt de neinlocuit, FRF e stat in stat, nasul e de profesie nas, acolitii ii canta in struna si noi fraierii vrem ca nationala sa castige meci dupa meci!

zeo (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 13:51

Nu sunt un fan Piturca,dar cred ca a scos tot ce se putea scoate din acest joc. Tactic,echipa a stat f bine si a facut ce trebuia sa faca. Problemele noastre vin din alta parte,nu de la piturca. Nu putem sa finalizam asa cum trebuie. Nu avem valoarea necesara sa o facem. Piturca cred ca e cel mai indicat sa ramana in postul de antrenor la nationala. Faceti o analiza a meciului in sine si veti vedea ca echipa a facut tot ce a putut. Nu il criticati pe Piturca pt ce fel de om este. Echipa pe care a asezat-o aseara in teren arata ca a analizat foarte bine adversarul si asta era cea mai indicata tactica si cei mai potriviti (din ce avem) pt aceasta. Nu mai traiti in trecut ,cand marele Hagi rezolva un meci singur si l-a facut mare si pe Anghel Iordanescu. Valoarea noastra din acest moment asta e. Nu mai exista nici un meci castigat chiar inainte sa inceapa. Nu mai exista Hagi. Si referitor la Mutu,ce ar fi trebuie sa spuna Piturca,ca are nevoie de el ca de aer,ca se spanzura daca el nu mai vine,ca nu mai intra echipa in teren daca nu e si Mutu? A declarat exact ce trebuia,si-a protejat echipa,le-a dat incredere baietilor ca pot si fara Mutu,etc. Nu putea sa le spuna celorlalti ca,fara Mutu sunt nulitati. Adrian Mutu este un mare fotbalist si a aratat asta de cate ori a avut ocazia,dar asta nu inseamna ca trebuie sa nu mai intram in teren daca el nu e prezent. Inainte sa il creiticati pe Piturca ca om,faceti analiza fotbalului si o sa vedeti ca omul chiar stie sa isi faca treaba. Asta e echipa de care dispune(nu suntem Olanda sau Germania) si nu putem sa jucam altfel la nivelul la care suntem. Suntem la nivelul de a incerca sa incurcam marile echipe,nu sa ne batem de la egal-la egal cu ele. Asta e parea mea

mihai (7 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 14:21

Treaba e groasa si prezinta bataturi. Asa e cand ne impaunam cu victorii impotriva unor echipe din esalonul IV ( Muntenegru) in meciuri de verificare, si schimbam jucatorii ca la hochei. Ne credem mari, dar… o dam in bara. E clar ca echipa nu are nici o tactica de joc. Cu centrari aruncate in careu si pe urma sa vedem ce va fi, nu se obtine performanta, nu se progreseaza. Trebuie un suflu nou ( antrenori, jucatori, staff ) ca sa putem ridica fruntea si sa putem emite pretentii. Oricum CM din 2010 cred ca este ratat, dar se pot folosi aceste meciuri pentru un nou inceput. Sa speram sa auzim numai de bine

albsinegru (3 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 14:21

O sa avem fotbal cand scapam de Piturca. Si nu numai de el! Cred ca voi, cei din presa, ar trebui sa puneti o mai mare presiune pe FRF pentru demiterea lui. Tot ce am citit azi in presa sportiva sunt doar niste lamentari. Nimeni nu a venit cu o initiativa concreta pentru demiterea impostorului. Si, credeti-ma, din proprie initiativa nu va pleca niciodata! In locul celor de la ProSport si GSP as merge pana la a propune boicotarea meciurilor echipei nationale, atat de catre presa cat si de catre suporteri. Daca tot e nationala lor, sa joaca singuri, fara spectatori si nebagati in seama de nimeni. Asa cum si pe ei ii doare-n dos de majoritatea covarsitaore a romanilor!

G F (46 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 15:01

domnule ioanitoaia, v-o spun din ce in ce mai multi cititori: lasati analiza de salon si folositi-va priceperea pentru declansarea/grabirea debarcarii lui piturca. e limpede ca nu mai poate tine in mana calificarea, indiferent de echipa pe care o aliniaza. vom sta si vom privi in ochi dezastrul, doar asta ne mai ramane. cu el pe banca moare orice speranta(nu-i de mirare, satana pare idolul lui piturca). in absurd, chiar daca ar avea priceperea tehnica a lui sacchi sau a lui mourinho, tot nu ar mai redresa situatia. el si-a irosit orice farama de autoritate, a ramas doar un tip izolat, cocotat pe un scaun aducator de multi bani. cu tonul din acest articol, oricat de corecta ar fi analiza, va pierdeti si dumneavoastra din prestigiu. sunt situatii, si aceasta e una din ele, cand actiunea e necesara si urgenta.

Amygos (1 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 15:09

Romania atat a putut sa faca la ora actuala….se vede ca ne lipseste un capitan adevarat care sa motiveze ceilalti jucatori sa joace cu sufletul tot meciul….Aici se vede lipsa lui Cristi Chivu nu a lui Mutu….la noi sunt foarte mari probleme in defensiva….in atat nu prea avem probleme….ii avem pe Dica , D.niculae, M.Niculae….si multi altii…deci nu ducem lipsa de atac….poate in celelalte meciuri vom reusi mai mult….sa batem Franta

michele (2 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 15:39

In loc de comentarii, va invit sa cautati pe site-ul FRF rezultatele campaniilor de calificare al echipelor nationale ale Romaniei-juniori si tineret 14,15,16,17,18, 19,20 si 21 de ani. Ultimele actualizari dateaza pentru cei mici de prin 2007, asta pentru ca adevarul sa nu apara in toata splendoarea: TOATE CAMPANIILE DE CALIFICARE (OBIECTIVELE) AU FOST RATATE !!!. CINE RASPUNDE??

probleme erectie (6 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 15:50

munca nu e tot. eu cred ca mai e nevoie si de ceva talent pentru a rezolva unele ** pe care le avem acum.

dan_tm (15 comentarii)  •  11 septembrie 2008, 15:56

Salut, bajetii , indiferent cu cine tineti nu incercati sa stabiliti clasamente! Fiecare echipa e iubita de suporterii ei precum indiferent de cat de frumos,destept ,etc e iubit un copil de parintii lui. Steaua e echipa cu cel mai mare palmares din Romania . Craiova lui Balaci si Argesul lui Dobrin au fost (din punctul meu de vedere) poate cele mai ‘braziliene ‘ echipe romanesti . UTA a fost cea mai puternica echipa din afara sistemului in primii 20 de ani de comunism. Poli si Rapid (nu degeaba sunt infratite) s-au detasat prin modul rebel de a se opune sistemului si prin suporteri inflacarati. Dinamo a fost o echipa controversata ,poate cea mai controversata a istoriei moderne dar totusi trebuie sa recunoastem perioada Lucescu in care Dinamo a jucat un fotbal adevarat si de calitate. Cred ca ce ne intereseaza pe noi mai mult decat trecutul e prezentu ! Prezentul e baza viitorului ,trecutul poate fi doar stimul sau piedica . Vad comentarii de genul : Poli are stadion mai mare ,Steaua are mai multi spectatori,etc . Dragute comentarii pentru curtea scolii unde ne laudam fiecare cu masinutza lui. AZI NE LOVIM DE O MARE PROBLEMA, MORALITATEA,CORECTITUDINEA SI FAIR PLAY-UL PE CARE AR TREBUII SA-L PROMOVAM. Am cantat la 1-8 pentru Steaua pentru ca ai nostrii fotbalisti fugeau si sperau macar sa mai inscrie o data :),da asta e adevarul. Vrem sa invingem? trebuie sa intelegem ca doar respectandu-ne adversarii si impulsionand echipa favorita o putem face . Inainte de asta avem nevoie sa nu acceptam victorii mincinoase si clasamente bazate pe santaj,coruptie ,minciuna ,frauda si ma opresc aici. Am vazut multe meciuri si pot sa spun ca atat de polist cum sunt prin 2000 eram la La Buole (Franta,Atlantic) si Steaua juca cu FC Nantes un amical si noi eram 5 timisoreni si i-am inconjurat pe ROMANII nostrii de la steaua , strigam tare … la un moment dat oamenii de langa noi au inceput sa ne aplaude :), nu ne erau nicidecum ostili. Cred ca daca ne jignim si ne oprim la rivalitati de 2 bani vom accepta solutii de 2 bani de la conducatorii fotbalului romanesc . Hai sa producem schimbarea !! salutari, Dan

cucu (6 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 4:34

CAND O SA DAM BALEGARUL AFARA DIN GRAJD, SA-L ARUNCAM PE CAMP, UNDE II E LOCUL?

Mircea (1 comentarii)  •  12 septembrie 2008, 9:25

Nu o sa fie prea tarziu daca asteptam rezultatul cu Franta ? De fapt, Franta a pierdut in Austria care Austrie a pierdut in Lituania, care Lituanie ne-a aratat ce poate si s-a instalat deja pe primul loc cu maximum de puncte. Ne batem oare cu Franta ? Nu cumva Franta, egala noastra din Elvetia, traieste din amintiri ? De ce ne raportam la Franta ? Chiar de batem Franta nu inseamna ca, neaparat, cu stilul de joc imprimat de Pitzurca echipei noastre nationale, avem cumva sanse de calificare ! Sa fim seriosi ! Cine zice ca ne-am spalat rusinea dupa meciul cu Lituania, castigand la Torshavn sau avand in continuare un parcurs care sa ne califice la Turneul Final cred ca glumeste. O asemenea rusine nu se poate spala, nu datorita faptului ca am primit 3 goluri antologice ca executie ci ca am jucat cum am jucat. Si am jucat astfel cred, numai datorita antrenorului oricum s-ar numi el. O asezare in teren fara nicio noima, o tactica fara tactica, jucatori aruncati in teren pe posturi cu totul aiurea, doar, doar s-o nimeri careva sa introduca mingea in poarta. Si s-a vazut: nici o ocazie pentru noi !!! Cine spune ca ne-am creat ocazii gen lovitura lui Dica in transversala, greseste ! Nu este o ocazie creata de noi ci de adversari care au comis un fault ! Iar o „bara” poti s-o dai si de la 50 m distanta de poarta, asta nu se cheama ocazie ! Visez la ziua cand fotbalul romanesc va juca ofensiv cu orice pret. Sa nu mai vedem trageri de timp, faulturi grosolane, asa-zis „tactice”… A facut cineva calculul cate faulturi comit echipele noastre sau echipa nationala, cate cartonase galbene, rosii inregistram in comparatie cu alte natii ? Sunt sigur ca suntem pe locuri fruntase iar un fault inseamna „neputinta” de a te exprima printr-un joc corect ! Revenind la echipa noastra nationala si concluzionand, parerea mea este ca Pitzurca nu trebuie dat afara, Pitzurca trebuie sa plece el singur pentru a demonstra ca este un om de onoare. Pentru onoarea lui si binele fotbalului romanesc ! Sper ca antrenorul echipei noastre nationale sa nu se agate de o clauza contractuala conform careia daca este demis va primi despagubiri consistente iar daca isi va da demisia nu va mai primi nimic ; pentru ca, iarasi trebuie sa vorbim de ONOARE …

Comentează