Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ce-i reproşez lui Piţurcă

Deşi a avertizat că Lituania va fi puternică, selecţionerul a gîndit întîlnirea de parcă ar fi avut victoria în buzunar

Prestaţie lamentabilă şi rezultat dezastruos, aşa merită caracterizat debutul „tricolorilor” în preliminariile CM 2010. În afara absenţei mai multor titulari, […]

duminică, 7 septembrie 2008, 3:45

Deşi a avertizat că Lituania va fi puternică, selecţionerul a gîndit întîlnirea de parcă ar fi avut victoria în buzunar

Prestaţie lamentabilă şi rezultat dezastruos, aşa merită caracterizat debutul „tricolorilor” în preliminariile CM 2010. În afara absenţei mai multor titulari, a vedetelor Mutu şi Chivu, dar şi a „cîrcaşilor” Nicoliţă şi Fl. Petre (ce neimportant părea rolul acestora!), selecţionerul şi băieţii lui n-au pe cine da vina. Numai ei sînt responsabili pentru faptul că echipa naţională a jucat sîmbătă cel mai prost meci de cînd la timona ei se află Piţurcă. Amănuntul că ei înşişi se simt ruşinaţi de ce s-a întîmplat ne dă speranţe că lucrurile s-ar putea îndrepta. Nu-i şi scuză însă, deoarece un rău făcut e un rău făcut.

Nu mă număr printre cei care solicită plecarea lui Piţurcă, dar îi reproşez acestuia numeroase greşeli. Inclusiv pe aceea de a fi convocat cîţiva jucători ce nici n-au evoluat şi, ca atare, nici n-au convins în ultima vreme. În frunte cu Tamaş şi cu M. Niculae. Dacă şi asta ar fi de înţeles pînă la un punct, Piţurcă putînd pretinde că nu există alţii mai valoroşi, altceva e şi mai puţin de înţeles, chiar imposibil.

Deşi a intuit că Lituania va constitui un adversar redutabil, ba i-a şi avertizat pe cei superoptimişti, selecţionerul nu şi-a luat măsurile de precauţie ce se impuneau. A gîndit într-un fel şi, din păcate, a acţionat în altul. S-a temut, dar a procedat de parcă ar fi avut victoria în buzunar! Altfel nu se explică îndemnul lui din ajunul partidei că „mîine vreau să am în teren 11 atacanţi!”. Judecînd aşa, şi-a permis o serie de mişcări nechibzuite. Pe lîngă faptul că l-a introdus pe Şt. Radu fundaş lateral, acesta jucînd de regulă în centrul apărării la Lazio, l-a împins pe Contra în linia de mijloc şi a folosit un singur închizător de meserie, pe Rădoi. Practic, a hotărît să forţeze cînd s-ar fi recomandat să aştepte, să nu rişte. Adevărat că, simţind că-i fuge pămîntul de sub picioare, Piţurcă l-a scos pe Şt. Radu şi l-a coborît pe Contra, doar că, încă o decizie curioasă, l-a înlocuit şi pe Rădoi! S-a dovedit însă prea tîrziu. Răul fusese făcut şi echipa a continuat să semene cu o păpuşă stricată. Depăşit de ce vedea, de-a dreptul şocat, Piţurcă a mai recurs la un vîrf, atît că M. Niculae, ca şi Marica şi D. Niculae pînă atunci, ca şi Bratu ulterior, n-a mişcat în front. Pe fondul unei bulibăşeli generale, înfrîngerea s-a transformat în umilinţă.

Nimic nu-i mai simplu decît să ceri, după modelul tribunei clujene, demisia lui Piţurcă. Să zicem că o obţii, dar ce rezolvi? Cum miercuri e programată întîlnirea din Feroe, s-ar cuveni să ne păstrăm cumpătul, pentru că numai luciditatea şi echilibrul ne vor ajuta să ieşim din impas. Corect, trebuie să fim negri de supărare, nu însă şi disperaţi. Cum Franţa a cedat la Viena, iar Serbia a trecut cu emoţii de Feroe, să socotim că am pierdut o bătălie, şi am pierdut-o urît, dar nu şi războiul. Că „tricolorilor” le rămîne suficient timp să dreagă ce-au stricat. Dacă oamenii puternici, stăpîni pe ei, se cunosc în momentele grele, să demonstrăm că sîntem puternici!

Comentarii (204)Adaugă comentariu

bogdan (69 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 9:18

si tu, ovidius?!? domnule ioanitoaia, sunteti suparat ca nu a bagat faimoasa temporizare inca din primul minut?!? stiu ca erati tanar (ce bine era pe vremea lui angelo niculescu!:), dar nostalgia dv. a fost amendata si la vreo cateva editii ale CE, ultima chiar in vara trecuta.

pink (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 9:26

Regret sa va spun, dar aveti o mare contributie la dezastrul din fotbalul romanesc; v-am urmarit aseara cum incercati sa „puneti batista pe tambal” in disputa Prunea-Becali; pana n-o sa fie puse pe masa toate mizeriile din acest fotbal bolnav nu se va intampla nimic; si nu cred ca Dvs. veti avea vreun rol pozitiv; asa ca mai bine mergeti la pensie, ca este deja destul.

NELU (3 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 9:26

Atata vreme cat FRF este stat in stat si de 2 decenii aceleasi persoane conduc fotbalul fara teama ca li se poate intampla ceva, nu mai este nimic de discutat! Dupa modul in care membrii federatiei se arata unul pe altul cu degetul si se invinovatesc reciproc pt. diverse fapte, ar trebui sa le fie rusine si sa-si dea demisia in bloc! Dar cum ciolanul e prea mare si prin fotbal se scurg bani prespalati, e de la sine inteles ca nu se schimba nimic in bine! Sigur pt. selectie si pt. tactica de joc e de vina Piturca dar pt. organizarea fotbalului romanesc per ansamblu este federatia! In asemenea conditii cine e de vina si cine ar trebui sa-si dea demisia?

stefan (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 9:28

Calificarea s-a ratat! Afara Piturca

rssss (4 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 9:29

D-vs D-le „ZIARIST” nu ati spus nimic despre TACTICA PIŢURCIANĂ niciodata. Normal, nu ati avut despre ce sa vorbiti. Doar despre barbut dar la asta banuesc ca nu va prea pricepeti.

G F (46 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 9:30

domnule ioanitoaia, dupa un asemenea dezastru, dumneavoastra mai credeti in analize? chiar asa de prosti suntem? sa cascam gura la justificari in pragul dezastrului? acum chiar va puneti impotriva curentului! nu credeti ca v-ar putea costa cititori, fani, bani? va dau ca sigur ca tinandu-l in brate pe piturca raspunsul e afirmativ. facem pariu?

Florin (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 9:36

Ce sai zici mah lu piti.Ma daca nu sunt Mutu si Chivu nu avem nationala asta e fara ei Romania=0

Marius (2 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 9:43

Va faceti cu totii ca nu vedeti ca o haita flamanda de martafoi isi bat joc de fotbalul romanesc! Principalul vinovat pentru meciul de sambata este Piturca, un antrenor fara creier, dar marii vinovati sunt mafiotul M.Sandu, smecherasul M.Dragomir si gasca de profitori din FRF. Dle Ioanitoaia, faptul ca nu puteti misca nimic in fotbal va face ingaduitor cu acesti golani! Nu se poate, bataia de joc e prea mare…

tatone (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 9:48

aud intr-una scuze cum ca nu au jucat mutu,chivu si rat,asta inseamna k fara ei nationala nu ar avea nici o valoare si ca se asteapta totul de la ei,pai atunci la ce mai avem antrenor?!sincer nu e prima data cand nu vad nici o tactica in jocul nationalei,nici o schema,asta ma face sa cred ca Romania nu are antrenor.Insa in primul rand greseala este a noastra,suporterii,pt ca nu facem nimic ca sa indepartam acei oamenii incompetenti care se afla in fruntea federatiei.RUSINE SA LE FIE!

2peu (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 10:25

Cred ca e momentul sa vina Mircea Lucescu.Daca nici acum nuil puneti antrenor inseamana cae rea vointa , interese etc.Fara Mutu suntem „degeaba” , mare minune sa batem in Feroe…

vasim (144 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 10:26

Auziti aici : o echipa de football nu e formata din 11 oameni cum cred unii, e formata din zeci de oameni de la presedintele federatiei pana la maseor.
Daca intre membrii acestei echipe sunt disesiuni este greu sa faci performantza!
Va dati seama ca nu o sa functioneze.
Eu cred ca Piturca e un antrenor bun chiar daca din cand in cand face si el greseli.
Problema este daca el e sustinut in continuare de toata lumea si eu nu cred acest lucru.
Si atunci Piturca singur ar trebui sa demisioneze aratand ca are caracter si spunand pur si simplu ca numai e sustinut si atunci nu are sens sa ramana.
Cand presa il critica oamenii de pe stadion il critica presedintele federatiei il critica credeti ca pt Piturca e usor sa se concentreze la munca lui ?
Sa fim seriosi e si el om si il doare cand vede ca a calificat Romania la CE si apoi este criticat in ultimul hal.
Noi nici nu suntem realisti si nu stim ca Romania are jucatori limitati si ca Piturca cu acesti jucatori a facut o adevarata performantza!
Totusi ca sa arete ca are dreptate si pe deasupra sa arete ca e greu sa gasesti un alt antrenor de calibru lui Piturca el ar trebui sa demisioneze!
Cu toate ca chiar si dupa demisia lui la nationala nu o sa fie liniste!
Poate avem noroc sa il dea afara pe Mircea Lucescu de la Donetz si sa accepte sa vina 2 ani la nationala!
Hai Romania orice ar fi!

robi 48 (8 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 10:27

Domnule Ioanitoaia,ma simt total dezamagit.Cum puteti la virsta si experienta dv. sa mai credeti ca aceasta nationala,acesti jucatori si acest ingimfat antrenori mai pot da rezultate.Ar trebui sa i se ceara demisia adus imediat un antrenor strain care sa inceteze cu partipriurile si sa formeze o noua nationala cu jucatori noi dornici de afirmare,Acesti jucatori ,majoritatea nu mai pot sa joace de ingimfare si prostie.Incetati sa ii mai cocolositi.Da-ti in ei pina le vine mintea la cap si coboara cu picioarele pe pamint.

skipy (3 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 10:28

Am ajuns de „rasul curcilor”,cautam scuze pt faptul ca o nationala „mare” ca Lituania ne-a dat acasa 3 boabe!Daca pierdeam cu Italia, Franta, Olanda sau alte mari echipe(cu toate ca nici ele numai sunt ce au fost)mergeau astfel de scuze.Cred ca nationala din acest meci era invinsa de oricare echipa din liga 1.Selectia la ntionala e facuta pe pile , pe baza numelui impresarului si asa mai departe.De ce numai jucatori de la marile echipe din Bucuresti?Au fost si 2 exceptii , dar aia nu au prins lotul, cu toate ca eu cred ca amandoi trebuiau sa fie titulari.Selectia nu se bazeaza pe forma jucatorului in acel moment ci poate pe ce a aratat odata!MECUIL CU LITUANIA A FOST CONTINUAREA CELUI CU LETONIA SI A CELUI CU OLANDA!PITURCA ITI ESTE REUSINE SA DEVII SOMER?PLEACA CA STILUL TAU ESTE EXPIRAT!DUTE DE ANTRENEAZA CAMILE PE LA ARABI !Sunteti jalnici toti cei care sunteti in fruntea federatiei!Cica il vom schimba cand nu vom mai avea sanse la calificare !pai la ce bun !lasati-l pina la sfarsit si gata.Schimbarea trebuie facuta cand e momentul prielnic si cand se mai poate redresa ceva.Ce face Piturca acum e dragoste cu sila , care se poate numi „viol”.Va urasc pe toti netrebnicilor care ne-ati distrus speranta si care numai aveti pic de demnitate sa renuntati cand numai sunteti doriti!Maine poimaine o sa ne bucuram ca reusim un egal cu Moldova!HUUUUUUUUUUUUOOOOOOOOOOOOO,MAMA VOASTRA DE PARVENITI SI DE NEGUSTORI DE CADAVRE!RESPECT PT TIMISOARA SI PT FOTBALISTII ADEVARATI CARE-SI DAU VIATA PE TEREN(NICOLITA SI ALTII CA EL), S-A INTORS DOBRIN CU FUNDUL IN SUS IN MORMANT DE RUSINE!VOPI CEI CARE VA SIMTITI NU STITI DECAT SA ARUNCATI CU PIETRE SA INJURATI , GOLANI DE COLTUL STRAZII CE SUNTETI , NU MERITATI DRAGOSTEA NOASTRA!DACA NU ERA PRESA SA VA RIDICE IN SLAVI UNII DINTRE VOI ERATI INCA PRIN LIGA 2.RUSINE TAMAS SA NU MAI CALCI PE LA ECHIPA NATIONALA , ESTI UN MARE ZERO LA FOTBAL ,GANDESTETE PE UNDE AI FOST SI CATE LUCRURI „MARETE „AI FACUT!!!!!!!!

vasim (144 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 10:31

Inca o chestie strategia de aseara a ales-o Piturca din cauza presiunilor presei!
Toata lumea l-a acuzat ca de ce joaca Romania defensiv!!!
Raspuns e: singurul lucru care il putem juca cu ratatii de jucatori care ii avem.
Acum cu Lituania am jucat ofensiv sau am incercat de fapt si uite ce s-a ales pe Romania!
Pe deasupra aveti si tupeul acum sa il acuzati pe Piturca de ce a riscat!?!?!
Pai nu voi ati spus sa Romania se apara doar ???
Acum ziceti de ce am atacat ???
Rusine ziaristilor!
Acum de fapt ii dati dreptate la Piturca!!!
De fapt daca stati sa va ganditi nici nu e asa un antrenor slab!!!

ora exacta (2 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 10:52

Excepntand faptul ca va luati a nu stiu cata oara de dinamovisti, sunt de acord cu selectia aiurea facuta de Pitzurca. Niciodata nu am avut impresia ca a fost o selectie facta pe baza de talent. Mai degraba pe alte talente, decat fotbalistice… Nu vad de ce e vinovat Tamas, de dezastrul la care a participat si Radoi, de exemplu…Sau de ce Marius Niculae, e degeaba pe teren, cand nu a primit o pasa pertinenta. Oricum, odata cu iminenta curatire a fotbalului romanesc, se va curati si presa de sport din Romania. Mi-e sila de voi, soarecilor! Participati din plin la dezastrul din fotbalul romanesc, murdar si corupt!

Canadianu (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 11:02

Antrenoru si presedintele federatiei sunt primii impostori si ar trebui sa-si de-a demisia !!
Ai raspuns la misto cand ti s-a spus ca ai jucat cu 6 aparatori !?!?!
Se apara ca astia ar fi valoarea jucatorilor romani … gresit avem atatea echipe calificate in cupele europene , dar de fapt astia sunt jucatorii pe care el ii vrea meci de meci , aceasi jucatori care n-au facut nimic in Europa si s-au intors ca prostii acasa , gen Tamas or M.Nicolae or Ogararu … asa ca am jucat cu jucatori expirati !!! si antrenorul e vinovat !!!!!!!!!

SAVI BRATESCU (15 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 11:24

ROMANIA-LITUANIA 0-3 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!CATASTROFA,DEZASTRU!RUSINE!impotenta,PROSTIE,mediocritate.DUPA ,lungi dezbateri EUROPEENE,si romanesti pe toate fetele ,a partide-i ,nu)i decat o singura SOLUTIE,DEMISIA impostorului,impotentului,mediocrului,care n-a stiut,NU STIE NIMIC de antrenorat modern,inteligent,PITTURCA victor ,si inlocuirea lui cu un antrenor competent,capabil sa califice echipa ROMANIEI,la CM 2010?DAR SI SA FORMEZE ?O NOUA ECHIPA RESTRUCTURATA PE VALOARE DIN RADACINI:propun URGENT ,angajarea ca antrenor principak-l la echipa NATIONALA A ROMANIEI,antrenorul cel mai potrivit si competent al momentului,antrenorul echipei nationale ale STATELOR UNITE ALE AMERICII SUA,si ca secund antrenorul olandez LUIS VAN GAL.

Cipri (30 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 11:25

Domnule Ioanitoaia!
Nu vi se pare ca jucatorii nu-l mai vor pe Piturca?
Ei au transmis un semnal clar dupa Euro (vezi Mutu, Chivu) ca nu sunt de acord cu stilul lui Piti.
Au zis ca sacrifica un meci ca sa salveze celelalte.
In Europa se joaca altceva! Nationala joaca batraneste! din pacate si cluburile noastre reprezentative (in special, Steaua) joaca la fel. Cu asemenea joc, excaladezi dealuri, dar muntii, nu!
Exista o singura sansa pentru a redresa nationala:
Lucescu director tehnic (nu-i nevoie sa renunte la Sahtior) si un antrenor mai tanar alaturi de el (gen Balint, Sabau) pentru ca e nevoie de un om cu personalitate. daca nu, unul strain, dar in situatia actuala mi se pare cam tardiv.

M.Badea (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 11:27

Dl. Ioanitoaia ar avea dreptate in ceea ce a spus daca nu ar exista un element in articol, care nu exista in realitate : jucatorilor nu le pasa de echipa nationala. Si eu (ca oricine altcineva) pot sa recit platitudinile jucatorilor din romania, dar adevarul se vede in joc, pe teren. S-a vazut insa asa ceva in jocul de simbata? Ma tem ca nu s-a mai vazut nu numai atunci, ci inca de la CE..din pacate echipa nationala nu mai este reprezentativa pentru aceasta tara, ramanind doar un element figurativ, demonstrativ, literar. Dl. Ioanitoaia, daca ar privi in ansamblu si dincolo de latura sa gazetara, daca ar privi prin ochii unui individ care compune majoritatea sociala a acestei tari ar constata ca si dumnealui greseste, incercind sa vada in joc ceea ce nu a existat.

ANGELLY (2 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 11:51

ce spune nea ovodiu aici ar trebui sa inteleaga fiecare tricolor pt a se trezi cu totii .hai romania

marius din iasi (30 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 12:11

Piturca a spus ca nu e un rezultat rusinos, deci nu inteleg de unde a inteles Ioanitoaia ca tricolorilor le-ar fi rusine de rezultat. Apoi, normal ca Ioanitoaia nu-i va cere demisia prietenului Piturca, el fiind singurul din presa care poate sa-i ia inerviuri selectionerului. Articolul asta nu valoareaza nici doi bani. Piti, daca ai onoare, da-ti demisia. Despre asta e vorba. Nu spun ca e numai vina lui, dar un om de onoare isi asuma esecurile, nu numai „succesurile”.

dan florea (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 12:20

„Suntem cinci atacanti,s-o gasi cineva s-o bage in poarta” asa spunea acest individ de 2 bani M.Nicolae. cand se spunea ca lipseste Mutu.
Acest taranoi ,pe nume Piturca ,nu are si nu a avut stofa de antenor ,a dovedit-o inclusiv la C.E. unde cu un antrenor bun puteam ajunge in finala.Am avut cale libera dar nu am fost in stare sa batem o Olanda alcatuita din 9 rezerve. Dute PITI! Dute tata,n-ai ce cauta la nationala in afara de sutele de mii de euro care le iei degeaba.RUSINE!

marius din iasi (30 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 12:31

„ce nevoie are piturca de mutu?”… asta a zis-o idolul oilor… „nationala nu sta in mutu?”… asta a zis-o piti … „noi nu suntem ciobanasi”… asta au zis-o „tricolorii”… „mutu e un drogat”, „ce a facut mutu in fotbal?”… asta au zis-o „suporterii”, probabili aceieasi care l-au injurat si scuipat in ghencea si care vor face din nou la fel la meciul cu fiorentina…

marius din iasi (30 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 12:36

@ dan florea… cand echipa nu a avut nici o idee de tactica, cand toti jucatorii, dinamovisti, stelisti, etc. abia au miscat pe teren, mi se pare de un tupeu extraordinar sa stigmatizezi un anume jucator. Primul vinovat e Piti, daca ar avea onoare si-ar da demisia. Lobont, care a scos niste goluri ca si facute (meciul se putea termina si 6-0) , desi e singurul care si-a facut treaba pe teren, e primul injurat in presa, pentru ca a avut niste altercatii cu niste asa-zisi „jurnalisti”, desi „paparazi” ar fi fost termenul corect.

Ryan (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 12:39

Piturca nu e vinovat si se face prea mult caz din infrangerea asta…Sa vedem ce mai ziceti dupa ce le batem pe Feroe si pe Franta.Oricum cu Lituania am jucat in 10…pt ca Daniel Niculae nu a existat pe teren.Singurul jucator care a jucat ceva a fost CContra.

LUPU (47 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 12:39

nea ovideus, dar daca rumunia ar avea o echipa ca luzemburgu si nivelul de trai si civilizatia de la ei, te-ar direnja? raspunde rapid, ca pierd trenul!

Marius (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 12:46

Ce poti sa ii reprosezi?Unii i-au reprosat ca nu a jucat ofensiv la Euro ,altii ca a jucat ofensiv cu Lituania si a uitat apararea.Eu cred ca i se poate reprosa ca s-a nascut in Romania intr-un campionat care nu are valori si in care vin doar straini de mana a doua ,acolo unde juniorii nu au baze de pregatire, acolo unde ca sa ajungi fotbalist ori ai un mare talent ori are tata bani ,acolo unde nu mai este spiritul fotbalistic ci doar banii de pe salarii si prime.Sa va uitati de cand nu am mai dat jucatori pe la marile cluburi in afara de Mutu si Chivu ,iar cei care au plecat pe la alte echipe s-au intors cu coada intre picioare acasa.Cine-i vinovat?
Toti cei care au contact cu acest sport ,iuncepad de la cluburi pana la Federatie.

flavione (9 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 12:51

Nu trebuie sa disperam , dar acesta nu este un motiv sa nu fim ingrijorati . Sunt anumite „episoade” ale componentilor echipei nationale , si ale antrenorului , care trebuie sa dea de gandit . Acreala antrenorului , ingamfarea lui , atitudinea dictatoriala , a inceput sa-i marcheze si pe jucatori . Altfel nu-mi explic comportamentul aberant al catorva jucatori , cand au dat cu pietre si au injurat ziaristii .
Ceva trebuie sa se schimbe la nationala . Si cum pe PIturca l-am ” citit ” demult , nu cred ca el se va schimba …
Domnule Ioanitoaia , NU exista persoana de neinlocuit .

cristi (8 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 13:01

sunt doua reprosuri catre piturca : tamas si postul pe care a jucat contra…. in locul lui tamas trebuia sa joace moti iar in cel al lui contra aliuta….restul sunt vorbe in vant!!!

haihui (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 13:03

Bravo domnule Ioanitoaia ! Sunteti singurul jurnalist de meserie ! Aveti perfecta dreptate ! Insa pana romanii nostrii vor putea ridica capul si vor deschide ochii, ei vor striga in continuare „Demisia”. Penibil ! Unii inca nu pot gandi liber, si suntem in 2008…

marius din iasi (30 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 13:06

Piti, DEMISIA!… asa e haihui, nu gandesc liber… Piti, Piti, Piti, lasa-ne, lasa-ne!

bogdan (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 13:16

Piturca e vinovat ca a dus echipa la un campionat european dupa prea multi ani de absenta…toata lumea se astepta parca sa castigam campionatul european…pai sa fim realisti…ce jucatori de valoare avem noi macar ca sa iesim din grupe…dupa parerea mea in afara de chivu si poate alti 2-3 jucatori mediocri si nu buni din nationala nu avem pe ce sa ne bazam! Am pierdut meciul acesta din cauza seriozitatii jucatorilor…nu din cauza lu’ piturca…are si el partea lui de vina…dar dupa un meci pierdut nu-ti dai demisia…tre sa fi idiot sa-i ceri demisia dupa ce ca singurul antrenor care a facut ceva cu nationala in 8 ani!

RAZVAN COCIS (8 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 13:30

Daca stam sa vedem conjunctura in care s-a desfasurat meciul era greu sa castigam sambata.Scandaluri la FRF,jucatori accidentati,jucatori fara valoare (M.Niculae,Dica,D.Nicolae ),jucatori care se gandesc sa nu se accidenteze(Radoi,Marica-intradevar au meciuri foarte grele toamna asta) si selectionerul pe care nu-l inteleg deloc ce joaca de mai mult timp-joaca in amical cu Pulhac,il are pe Nesu in lot si incepe meciul cu Radu St. care a fost paralel cu postul de fundas stanga-exemple identice pot fi : CONTRA,RADOI,D.NICOLAE,GOIAN.Dar peste toate numele ce se invart in jurul nationalei este unul care nu stiu ce cauta acolo,RAZVAN COCIS.Si asta de 3 ani de zile.Un jucator inexistent din toate punctele de vedere.Mai rau e ca-i incurca si pe ceilalti.Am auzit ca piti il cearta cel mai des dar degeaba ca nu are pe cine.Are si o privire de zici ca atunci a aterizat pe teren.Si dupa cum joaca asa si este.Va rog faceti ceva cu acest jucator.Faceti-i cetatenie franceza sau sarba poate asa ne putem califica.Si ceilalti au zile mai bune si mai proaste dar sa-mi zica cineva un meci bun facut de COCIS la nationala sau chiar la echipa de club.Nu cred ca este.In rest numai de bine.Inca nu-i totul pierdut.Se poate dar cu alte personaje.Care vreau si care…pot.Cu jucatori care au nevoie de succese.

G F (46 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 14:08

piturca a ales sa se faca de …ras. e treaba lui insanu trebuie lasat in continuare, individul nu are nici macar un gram de bun simt. nu vede in fata ochilor decat bani si iar bani. la salariul sau intelegem de ce nu demisioneaza, nu intelegem insa de ce nu e demis. demisie e un cuvant prea civilizat pentru el. piturca trebuie dat afara, zburat, terminat, dus unde a dus mutu iapa… am zis mutu? ce ironie pentru piturca!

viorel dumitrescu (8 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 14:11

Dl. Ioanitoaia esti un vechi si versat jurnalist sportiv.
Dar………..
De aici apar problemele. Astfel in ultimii ani fotbalul a devenit un butoi de interese: banesti in principal si de alta natura. Si ca orice butoi si acesta atrage mustele.
Cu regret domnule Ioanitoaia va atrag atentia ca sunteti un mare muscoi. Prea va inclinati dupa cum bate un vant puturos dar profitabil pentru persoana Dvs. Cat despre onestitatea Dvs. poate fi discutabila din calitatea de jurnalist inregimentat in trupele lui Felix motanul.
Asadar lasati pe alti in pace. Dupa un razboi multi viteji se arata. Ati uitat ce publicati sub semnatura Dvs. la ultima calificare a nationalei. Ce sa faca Piturca cu mumii ca niculae si niculae, bratu, marica, radoi…….Si chiar credeti ca Mutu si Chivu schimbau ceva. Nu cred !

viorel dumitrescu (8 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 14:11

Dl. Ioanitoaia esti un vechi si versat jurnalist sportiv.
Dar………..
De aici apar problemele. Astfel in ultimii ani fotbalul a devenit un butoi de interese: banesti in principal si de alta natura. Si ca orice butoi si acesta atrage mustele.
Cu regret domnule Ioanitoaia va atrag atentia ca sunteti un mare muscoi. Prea va inclinati dupa cum bate un vant puturos dar profitabil pentru persoana Dvs. Cat despre onestitatea Dvs. poate fi discutabila din calitatea de jurnalist inregimentat in trupele lui Felix motanul.
Asadar lasati pe alti in pace. Dupa un razboi multi viteji se arata. Ati uitat ce publicati sub semnatura Dvs. la ultima calificare a nationalei. Ce sa faca Piturca cu mumii ca niculae si niculae, bratu, marica, radoi…….Si chiar credeti ca Mutu si Chivu schimbau ceva. Nu cred !

Demisia !!!!!!!! (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 14:14

Singurul vinovat de esecul rusinos este Piti. de ce sa ne ascundem dupa degete? se vede clar ca s-a saturat de antrenat echipa nationala. La euro a facut antiperformanta, in meciul amical cu Letonia s-a vazut clar ca jocul echipei nu merge. Ce masuri a luat? la cati bani ia, ar trebui sa studieze jocul echipei adverse si sa ia masuri sa contracareze. El este singurul responsabil de esec. trebuia sa convoace la lot jucatori capabili sa faca fata unei echipe mici ca Lituania. Au jucat execrabil si vina este in totalitate a antrenorului. trebuia sa isi dea demisia inca de la sfarsitul meciului. Inca mai sper ca dupa meciul cu Feroe, indiferent de rezultat sa isi dea demisia.

BULA (10 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 14:14

3.14 TZURCA,
este orice, numa’antrenor nu! (cum nici jucator n-a fost, norocul lui a fost sa joace intr-o echipa de exceptie)
Este in schimb un mare barbugiu (se zice ca si la poker se pricepe), si gasca cu ceilalti ‘oameni de cultura’, Victor si Ion becali l-au facut sa parvina in epoca manelista de dupa ‘revolutie’_daca nu mureau copiii aia nevinovati in 1989, acest copil imbecil care n-a descoperit inca freza (inca are bretonul scolerului ****) ar fi disparut prin bodegile vreunui cartier, asa……..,
face parte din peisajul obisnuit al unei Romanii de***, cu*** Iliescu, ***!!!
Amin!

bobitza (14 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 14:18

mai oameni buni, parca traiti pe alta lume. Nici un portar din lume nu putea para suturile senzationale pe care le-au expediat lituanienii. E adevarat ca Piturca a gresit in alcatuirea echipei l-a introdus mijlocas dreapta pe Contra desi il avea pe Aliuta care e in mare forma si care e si mijlocas de meserie. Dar repet: nici un portar din lume nu putea apara suturile senzationale la golurile marcate de lituanieni ! In plus am avut ca inaintasi jucatori care nu sunt in forma care au fost refuzati si respinsi de echipele europene in care au jucat. m-a refer la cei doi Nicolaie si la Tamas. Nici Radu Stefan nu a dat randament. Cred ca mai bun ar fi fost Nesu in locul lui !

GAB (3 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 15:17

Retorica si nimic mai mult!
Nu avem centre de copii si juniori, nu avem stadioane, nu se fac investitii consistente in fotbal si nu ne pretuim marile glorii care sunt exemple si idolii copiilor, viitorilor jucatori de fotbal.
Pe langa toate acestea, ne lipseste atitudinea, comportamentul si dorinta de-a invinge. Suntem o natiune slaba, plina de contradictii si nu suntem capabili sa ne strangem in jurul unui ideal. Caracter domnilor! Sa stiti ca fotbalul se joaca si cu caracter si cu mandrie!

suporter (56 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 15:55

ghinionul dumneavoastra e ca nu toti cititorii pot fi manipulati.

Piturca va pica sigur, nu pentru ca asa vor unii sau altii,
ci pur si simplu din neputinta. Nu mai poate face nimic la nationala. E terminat. Nu mai crede nici el.
E jenant cum se acunde, se eschiveaza, se agata de acest post. (la fel ca si acest articol care se grabeste sa dojeneze pentru a evita o palma din partea altora- e dezgustator…).Lipsit pana si de demnitatea de a recunoaste ca a fost o infrangere rusinoasa.
Unde vezi domnia ta luciditate si echilibru?
Piturca s-a desfiintat CA OM in primul rand.

GAB (3 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 16:07

Vina nu este a lui Piturca! Eu il consider chiar o victima a sistemului, un „tap ispasitor” si un vinovat, produs al sistemului.
Vina totala o are Federatia Romana de Fotbal dupa 1990. Pana in 1990 nu putem sa facem analize corecte si rationale. Tot ce s-a intamplat dupa 1990 in jurul federatiei, toti conducatorii sunt vinovati pentru ca nu au creeat o politica sportiva coerenta, nu s-au batut pentru ca statul sa investeasca si sa creeze mecanisme pentru ca toti care investesc in fotbalul romanesc sa ajute la dezvoltarea fenomenului sportiv: scoli si centre de pregatire pentru copii si juniori, stadione, baze sportive (mai tineti minte Luceafarul, Scolile Sportive de Fotbal) si centre sportive (este valabil pentru tot sportul romanesc). Cum vreti sa avem succese daca Guvernul (Tariceanu) a anuntat cu cativa ani in urma ca Sportul nu este o prioritate a acestui Guvern. Cum vreti sa avem performanta, daca cei care doresc sa investeasca in infrastructura sportiva sunt franti si fugariti mereu: vedeti cazul Ilie Nastase, cazul Tiriac, etc. Priviti cu atentie la Romania reala si comparati rezultatele! La Urziceni, Vaslui, Cluj, Piatra-Neamt, s-au bagat ceva bani in infrastructura sportiva si rezultatele au aparut dupa ceva timp (dar acest lucru se datoreaza ambitiilor personale ale conducatorilor si nu consecinta unei politici sportive federative sau statale). Nu este nimic intamplator! Unde se pregateste Selectionata de fotbal a Romaniei?
Piturca este o victima care din pacate, tace si nu spune tot adevarul despre realitatea fotbalului romanesc!
De ce nu luam exemplul Portugaliei si Spaniei. Priviti ce fotbal joaca! Un fotbal total!. De foarte multi ani sunt mereu prezenti la fazele finale ale campionatelor europene si mondiale de juniori si tineret. Jucatorii actuali sunt produsul unor centre de formare si a unor academii de fotbal, finantate de fundatiile sportive din spatele cluburilor, cu ajutor si supravegherea federatiei de fotbal. Ei au inteles perfect ca dupa generatiile de aur Eusebio si Di Stefano (nascut in Argentia din familie de italieni, a jucat pentru echipele nationale ale Argentinei, Columbiei si Spaniei) care din nefericire nu a participat la nici un turneu final al CM, trebuie investit in formare, in centrele de copii si juniori, pentru a avea continuitate. Nu au castigat nimic de foarte multi ani, pana anul acesta, dar priviti ce fotbal joca…un fotbal de continuitate.
Acesta, dupa parerea mea este diagnosticul adevarat al fotbalului romanesc!
Nu se rezolva nimic daca ne descarcam nervii si frustarile toate pe Piturca, Ionut Lupescu, Prunea si altii…vedeti cine ne conduce Federatia, Guvernul, Liga de Fotbal si unele cluburi de fotbal. Une-i Ministerul Sporturilor…atat de necesar si de important intr-o tranzitie? Vedeti ca in Portugalia si Spania exista un asemenea pol de echilibru care se ocupa de Tineret si Sport…nu stiu daca-i minister, dar functioneaza foarte bine!
Romania trezeste-te!!! …sau te rog frumos…Desteapta-te romane!

G F (46 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 16:09

N-am inteles de ce a fost sters mesajul! e o invitatie adresata sefului frf sa ne explice de ce plateste regeste un antrenor care pierde cu scor de forfait, in fata unei echipe mult mai slab cotate. cu patru sute de mii de dolari poti avea serviciile unui antrenor onest, care nu insulta continuu natia din care face parte spunandu-i sa-si vada de lungul nasului, ca nu are resurse sa fie performera s.a.m.d. Ei bine, Romania nu are nevoie de un insolent care sa-i spuna asta, ci de un antrenor care sa castige meciuri, sa alcatuiasca o nationala pe merit si nu pe cumetrii, de un antrenor indraznet si profesionist, nu de un neinteles mereu ofuscat. e simplu! dumneavoastra sunteti o voce cu autoritate si puteti contribui la insanatosirea fotbalului romanesc. una dintre actiuni este sa aducem pe banca nationala un antrenor care crede in echipa formata de el(!) si in profesionalismul sau. nu mai vrem iconite sau satanisti. a avut sansele sale, le-a ratat.

piti_lasa_ne (3 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 16:11

Te rugam, lasa-ne! Am crezut cat timp erai si la Steaua, si la EURO cu nationala, ca nu stii sa joci decat defensiv. Am zis.. bine – macar atat. Dar daca iei acasa 3 goluri de la Lituania (si nici macar nu dai vreunul) – atunci chiar nu mai ai nicio scuza ca antrenor. Ai gresit si tactic, nici nu ai stiut s amotivezi jucatorii (aceleasi reprosuri si pentru meciul cu Olanda) – asa ca PLEACA!

BULA (10 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 16:13

@GAB,
are tata un baiat……c – – – a!
Nu-i asa ca nici – – riceanu nu trebuia schimbat!!

parex (4 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 16:16

Domnule Ioanitoaia,
va consider un jurnalist 100% subiectiv , care scrieti numai in functie de interese,de aceea nu prea citesc editorialele Dumneavoastra !
Meciul din Feroe nu conteaza pentru echipa nationala,acolo toate echipale cu pretentii la calificare isi vor lua punctele.
Problema este ca la noi, masurile necesare se iau atunci cand nu mai este nimic de facut ,cand calificarea este deja compromisa .
Piturca , in afara faptului ca este un antrenor limitat in gandire si strategie de joc, face si selectia in functie de simpatii. El nu v-a renunta niciodata la Petre,Contra,Tamas,Cocis,Nicolita Banel !

kukulika (16 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 16:28

Piturca daca vrea sa aiba rezultate sa selectioneze fotbalisti in forma, chiar de au „nume mari” … sa uite de contra, marica care-s „obsolate”, si sa aiba tupeu chiar sa-l tina pe mutu pe banca, daca nu-i in forma. Are tupeu sa se razboiasca cu ziaristii si suporterii, dar a uitat pt ce a fost el „placut” mai inainte: pt disciplina in echipa, pe care a uitat-o, pt tratarea „vedetelor” la fel ca si pe junioru Costica (ooop care nu a prins echipa din pacate). Daca nu vede mai departe de lotul de zi, inseamna ca-i timpul sa lase locul la altul care-i mai obiectiv si „la zi” cu jucatorii din Romania (ca sunt si din astia, dar trebuie chemati, nu lasati sa imbatrineasca in timp ce mumiile de la nationala decid de buna voie sa se retraga. A propos, de ce nu-l mai chemi pe Dorinel Munteanu? ca sunt sigur ca ar juca mai bine decit jumate din ciumetii de azi….

success in descoperirea de tineret … ca e mare nevoie la nationala !

ovidiu gl (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 16:32

sunt un mare suporter al nationalei de peste 20 de ani.insa nu m am simtit niciodata umilit ca sambata (si in meciul cu olanda de la euro).sper din toata inima sa nu bata pe feroe.sa scapam de ei!ar trebui(daca am putea)sa le retragem palmaresul si culorile.cum au facut ei cu POLI.acesti nesimtiti nu merita sa reprezinte niciun catun,daramite o natiune!!!!

G F (46 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 16:34

domnule ioanitoaia, nu tribuna clujeana a cerut demisia, ci romanii disperati de opera „neclintitului” piturca. oriunde s-ar fi aflat in romania, s-ar fi strigat la fel. poate chiar mai virulent! observ ca ati folosit doar apelativul selectioner, nu si pe acela de antrenor la adresa lui piturca. dvs reprosati selectia defectuoasa si lipsa ideilor tactice, de altfel evidente pentru toata lumea. nu inteleg atunci de ce nu-i cereti demisia! ar fi logica si justificata de argumentele dumneavoastra. atunci, ce sa credem? ca e incompetent dar e al nostru?ca batem un cal mort? sa fim seriosi!

romanati53 (18 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 16:44

dle ioanitoaia, adevarurile pe care le spuneti, le spuneti cu jumatate de gura. ingaduitori, nu mai putem fi cu prostia, necunoasterea, indolenta, ingamfarea nemasurta de care dau dovada acesti samsari. daca ne temem de lituania(care ne-a batjocorit) si de feroe, ce mai cautam in aceste preliminarii? doar sa ne mandrim, prosteste, ca am terminat inaintea insulelor feroe? m-asteptam sa scrieti ca, aceasta adunatura de amatori, nu reprezinta nationala romaniei, ci o selectionata , incropita la un meci de barbut, de clanul becali si piturca si care joaca in numele romaniei, cu neprecupetitul ajutor a unor incompetenti din fruntea frf. ma-ntreb, daca piturca nu poate fi dat jos, ce motive l-or fi impins pe sandu sa semneze un contract de asemenea maniera? sa fi fost dezinteresat? n-as crede. sleata asta de incompetenti isi bate joc de iubitorii de fotbal din romania, si chiar si de ziaristi. mai arunca cu pietre in ei, din cand in cand, sa se mai distreze. daca ziaristii au fost agresati intr-un spatiu public, de ce nu depun plangere penala?. fiti mai dur, dle ioanitoaia cu astfel de specimene, cu carte putina si aere multe! asta asteapta de la dvs. iubitorii de fotbal.multumesc!

Comentează