Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Timişoara are dreptate

Va fi foarte greu de răsturnat verdictul depunctării, dar lupta trebuie dusă, nu abandonată!

Povestea depunctării Politehnicii 1921 Ştiinţa Timişoara de către Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Lausanne nu-i complicată, ci foarte complicată. Cu observaţia că exprim mai degrabă […]

vineri, 5 septembrie 2008, 6:18

Va fi foarte greu de răsturnat verdictul depunctării, dar lupta trebuie dusă, nu abandonată!

Povestea depunctării Politehnicii 1921 Ştiinţa Timişoara de către Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Lausanne nu-i complicată, ci foarte complicată. Cu observaţia că exprim mai degrabă o părere decît o certitudine, îndrăznesc să susţin că Poli are dreptate. Că e în trista situaţie de a scoate din foc castanele băgate de alţii.

Asociere cu Viorel Boiţ, nu cu Claudio Zambon
Înfiinţat în 1921 şi, din 1990, organizat pe lîngă Institutul Politehnic din localitate, FC Timişoara s-a rupt la un moment dat în două. O societate condusă de Claudio Zambon şi alta de Viorel Boiţ, fiecare erijîndu-se în moştenitoarea istoricului, a palmaresului şi a culorilor vechiului club. Surprinzător, în ciuda repetatelor  conflicte dintre ele, şi una, şi alta au fost recunoscute de Federaţie. Înregistrată ca persoană juridică prin Sentinţa Civilă nr. 94 din 11.06.1993 a Judecătoriei Timiş, celei prezidate de Boiţ i s-a comunicat de către FRF că-i aparţin  “palmaresul şi drepturile conexe referitoare la simbolurile asociaţiei sportive Fotbal Club Politehnica Timişoara”, vezi facsimil stînga. În baza documentului respectiv, SC Politehnica  1921 Ştiinţa Timişoara, reprezentată şi subvenţionată de Marian Iancu, s-a asociat în 2 septembrie 2007 cu gruparea lui Boiţ, vezi facsimil dreapta. Întrucît Curtea de Arbitraj pentru Fotbal a FRF îi atribuise lui Boiţ istoria, palmaresul şi culorile, Iancu şi-a închipuit, logic, că acestea vor intra în posesia clubului rezultat din alianţa amintită.

De ce n-au ajuns toate actele la Lausanne?!
Iată însă că s-a înşelat. Zambon a cerut despăgubiri şi, deoarece a fost refuzat, a continuat să reclame la FIFA şi la TAS. Dacă TAS a căzut, cum merita bănuit, în capcană şi i-a dat italianului cîştig de cauză se poate explica prin faptul că n-a avut la dispoziţie un dosar complet. În consecinţă, n-a sesizat că Iancu s-a asociat cu Boiţ, nu cu Zambon. De aici încolo, numeroase sînt semnele de întrebare care rămîn, din păcate, fără răspuns. Sau care nu capătă răspunsuri convingătoare. Pe ce bază federaţia i-a acordat palmaresul şi celelalte drepturi lui Boiţ, implicit lui Iancu, dar şi, mai ales, de ce TAS n-a ţinut cont de asocierea menţionată? Singura explicaţie plauzibilă e că forului de la Lausanne nu i s-au prezentat toate înscrisurile, din care pricină, fiind incomplet informat, a mers pe o pistă falsă şi a tras o concluzie eronată.

Fie din neglijenţă, fie din rea-credinţă, fie din amîndouă, Federaţia n-a trimis toate actele. E ceea ce, justificat, le reproşează Marian Iancu lui Mircea Sandu, lui Adalbert Kassai şi lui Florin Prunea. Pe de altă parte însă, şi Marian Iancu e de vină. Prost sfătuit, dacă nu indus în eroare, acesta l-a ales ca apărător în instanţa din Elveţia pe Ştefan Justin, avocatul care a colaborat multă vreme cu FRF şi, după o scurtă pauză, mai colaborează şi azi. Nu-i exclus ca Justin să fi servit cu precădere interesele federale, nu pe cele ale lui Poli, cum îl acuză, ori măcar îl suspectează, oficialii timişoreni. Poate că da, poate că nu, nimeni nu-i de condamnat în lipsa dovezilor. Cert e însă că alegerea avocatului cu pricina n-a fost cea mai inspirată. Sau n-a fost deloc.

Comitetul Executiv şi-a dat acordul pentru mov!
Fireşte că depunctarea dictată de TAS şi aplicată de FRF i-a revoltat pe suporterii de pe Bega, iar pe Marian Iancu, care a investit în Poli milioane de euro, în mod special. Ca atare, a declarat că se retrage din fotbal. Pînă la un punct, reacţia finanţatorului se justifică. Cu atît mai mult cu cît, modificînd culorile echipei din violet în mov, schimbare dezavuată şi amendată de TAS, a solicitat aprobarea FRF şi a primit-o, ba încă prompt, din partea Comitetului Executiv  Ca şi în cazul avocatului, consider că Marian Iancu greşeşte iar. Sigur, are puţine variante, ori chiar nici una, să întoarcă verdictul de la Lausanne. De regulă, ce se hotărăşte acolo e bătut în cuie. Literă de lege. Atîta vreme cît există însă o şansă cît de mică, legată de completarea dosarului cu documentele invocate mai sus, lupta trebuie dusă, nu abandonată. Prima condiţie ca să cîştigi o bătălie e s-o dai.

Comentarii (160)Adaugă comentariu

Romeo (14 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 13:21

daca ar fi asa cum ziceti dvs si cum v-au spus cei care nu vor sa recunoasca o instanta internationala de justitie, echipa Politehnica care a activat in div.A si B in perioada 1993-200x, patronata acum de Zambon nu ar fi avut ce cauta in divizia A 1993-94, 1995-97 si in B in restul anilor. In realitate aceasta este continuatoarea palmaresului si a ajuns la Zambon. Echipa lui Iancu nu are nicio legatura cu fosta Poli, pentru ca s-a infiintat in 2002 prin transferul lui AEK si asocierea cu Boit este doar alt praf in ochi aruncat de fostul arestat Marian Iancu. Daca acesta nu ar fi facut pe desteptul sa incalece cu echipa lui vechea Politehnica, nu ar mai fi existat nici proces, nici sume de bani de plata, iar Zambo s-ar fi rugat si pe 1000 euro sa dea echipa.
Dvs incercati sa calcati hotararea TAS si a FIFA si sa dati dreptate smecherilor din Timisoara (nu includ aici toti suporterii), practic va opuneti cu o judecata credibila dar falsa unei hotarari internationale de justitie sportiva.

HASSAN PASA (2 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 13:23

NUMAI MERE CU ASTIA BA TREBUIE ARSI CU TIGARA SA NUMAI FACA FIGURI
TOATA LUMEA DUMINICA IN CENTRU

ze (3 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 13:38

Ce nu inteleg eu … Fulgerul Bragadiru unde este? Si sa fim seriosi mov-ul este violet !!!

sava sebastian (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 13:44

zambon la puscarie
poli o vesnica iubire

ze (3 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 13:45

Am si eu o intrebare de bun simt si cu multa logica:
Daca palmaresul nu-i apartine lui Zambon… atunci, de ce IANCU a schimbat culorile si numele echipei ??????? (raspunsul dupa pauza)

cosinus_08 (138 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 13:54

Facatura juridica reiese destul de limpede din articolu prezentat. Asa se aranjeaza toate lucrurile ce implica hartii la noi in tara. Sandu a vrut sa il lucreze pe Iancu si l-a lucrat bine de tot. Cine s-a mai lovit de modelul „licitatiei” in Ro, atunci cand asa zisa licitatie este de fapt negociata cu un singur licitant, isi da seama cum s-a lucrat si aici. I s-a dat lui Zambon pe principiu -ia d’aici fara sa stie celalalt- „la placinte ianinte, mircea sandu presedinte! Hai poli!

shotgol (3 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 14:24

1) romania – o tara cu institutii conduse de numai de excroci
2) romania – tara in care excrocii straini sunt mai egali decat romanii si mai presus de lege
3) romania – tara in care romanii(****) tzin intotdeauna cu strainii
4) romania – tara in care mori cu dreptatea in mana
5) romania – tara in care tziganii fac legea
6) romania – tara in care unicul vinovat este timisoara
7)Romania – tara de care toata lumea isi bate joc,

Sunteti cei mai tari ****din lume, tineti-o tot asa

Destiny (34 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 14:40

Multumim nea Ovi pentru prezentarea competenta a situatiei. Sant brasovean si nu am stiut de unde a pornit totul si cum s-a ajuns aici. Intrebarea care mai ramane este cum se pote indrepta situatia? Poate d-voastra personal sau mediile in general ar putea face ceva in acest sens. Desfiintarea sau retrogradarea Timisoarei ar rapi un bun al fotbalului romanesc, si ar fi zau pacat de suporterii aceia, cel putin asta e parerea mea.

mircea (7 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 14:41

TIMISOARA repet TIMISOARA are DREPTATE !!!!!!!!!,dar iancu nu are.nu cumva este o manipulare din partea lui iancu a timisorenilor,pt. APATIA SI NECUNOASTEREA in acest caz ? nu cumva este un alibi de a se retrage si de a sterge unele fapte,gasind momentul prielnic ?NU CRED CA IANCU ESTE UN OM CREDIBIL!!!!!!!!!!!!

pentru ze (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 14:46

iancu a schimbat denumirea si culorile clubului pentru ca la adresa clubului a fost trimisa o somatie sa se intample acele lucrurui in caz contrar urma depunctarea. daca ar fi sa o iei babeste suna cam asa: aia vin si ii spun sasi schimbe denumirea si culorile altfel ii depuncteaza, iancu o face pentru a nu risca o sanctiune, frf-ul semneaza cum ca schimbarea a avut loc, lucrurile se linistesc si ghici ce urmeaza?!? timisoara este depunctata……de aici si toata frustrarea noastra :X Daaca iancu ar fi cautat scandal nu schimba numele clubului si incepea mai demult scandalul caci noi suporterii oricum eram alaturi de echipa. bagasi la bibilica?!? astept alte intrebari logice si cu bun simt, dupa pauza firesc 🙂

buzuk (12 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 15:18

mosule esti dus si corupt,toata lumea stie ca echipa lui iancu e fulgerul bragadiru.nu va inteleg voi prin niste hartii vreti sa furati identiatea fotbalistica unei echipe

mircea (7 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 15:21

VOM STI VREODATA DEDESUPTURILE ACESTOR MANEVRE?? IN TOT ACEST SCANDAL PARCA NE SCAPA CEVA!!!!!NU CREDETI ????????

www.petitieonline.ro. (59 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 15:28

sandu,kassai,lupescu,prunea aceste gunoaie vor plati.

GNChicago (2 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 16:12

CHICAGO alaturi de TIMISOARA!
Cred ca ar fi o prostie fara margini retragerea echipei din campionat urmata de retrogradare si problema va fi acolo pentru totdeauna.
Cel mai bun lucru este sa se conformeze cu hotararea tribunalului pentru moment (asa cum sugera cineva mai inainte sa aibe tricouri in negru si violet sau mov cu negru..in semn de protest) si continuarea luptei cu recurs la tribunal si atunci cunoscindu-se toate detaliile poate sa primeasca dreptate si sa ceara si daune morale.
Nu te poti lupta cu astia daca iesi din ring…..
Cele sase puncte luate la fel de bine pot fi date inapoi tot atit de usor cum au fost luate.
Deasemenea consiliul ala municipal din Timisoara ar trebui sa voteze niste legi locale (ordonante de urgenta..) in care zjambon daca vrea business acolo trebuie sa plateasca GRAS, la discretia celor din Timisoara….
If you mess with me, I will mess with you…it is simple like that!

felix (36 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 16:16

Dicolo de toate hatzisurile avocatesti, sunt lucruri care NU SE FAC! Nu ai voie sa refuzi/furi unei echipe culorile! Toata lumea stie ca alb-violet sunt culorile lui Poli. Eu sunt pitestean, intamplator FC Arges e tot alb-violeta (dar nu asta conteaza – sau inseamna totul!), mi-e jena de sistemul si onoarea echipei mele, murdarita atunci cand a fost pusa sa joace 100% intr-un meci in care singura miza era retrogadarea Timisoarei pentru ca indraznisera sa-i bata pe caini – asadar le tin partea neconditionat. Nu poti sa umilesti o echipa, zeci de mii de suporteri, un oras! Fruntea sus, Poli Timisoara!

adikady (6 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 16:32

in cartea fault,lumea ascunsa a organizatiei Fifa sunt prezentate neregurile din aceasta organizatie:mita,voturi furate si asa mai de parte
creca aceasta carte ar exprima si dezingrolada din frf.
nu sunt de acord cu zambon si cu pedeapsa pe care a primit-o timisioara fc.nimeni nu a intrebat suporterii timisoreni,nimeni nu vforbeste despre starurile timisoarei si despre suporterii acestei echipe:toti vorbim despre scandaluri in fiecare zi.aasta e diferenta dintre Romania si spectacol,dintre prostie si ratiune,asta e:

Nick_65, Toronto (4 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 16:57

E momentul ca toti iubitorii de fotbal din Romania sa iasa in strada si sa protesteze impotriva tuturor neregulilor din fotbalul romanesc.
Faceti un mare miting legal la Bucuresti si aratati cu degetul mafia din fotbalul romanesc. Acum e momentul! Daca acesti excroci scapa acum, nu-i va putea da jos nimeni de acolo!
POLI, cere ajutorul Presedentiei Romaniei!
Dle. Iancu, gaseste un avocat evreu de origine romana din Israel si vei castiga procesul.Avocatii evrei, intra peste tot!
Succes, timisoreni!
HAIDE, „U”, HAIDE „POLI”!

cianar (3 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 17:50

MI-A PLACUT ARTICOLUL PT CA INCEARCA SA PASTREZE ECHIDISTANTA SI SA FIE PE CAT POSIBIL OBIECTIV. CEEA CE VREAU SA STIU ESTE DACA MAI CUNOASTETI VREUN CAZ IN CARE O FEDERATIE DE FOTBAL SA SABOTEZE UN CLUB MEMBRU NUMAI PT A PLATI NISTE POLITE PATRONULUI. MI SE PARE CA CEEA CE S-A INTAMPLAT TINE MAI DEGRABA DE PRACTICILE LUMII INTERLOPE DECAT DE RELATII JUSTE FEDERATIE-CLUBURI SPORTIVE. SI CA CEI CAR CONDUC FEDERATIA TREBUIE SA PLECE PT CA AU CREAT UN PRECEDENT PERICULOS SI TOTAL NESANATOS PT FOTBALUL ROMANESC. SI SA NU SE MAI ASCUNDA DUPA SCUZA ‘ASA NE-A ORDONAT FIFA’ CI SA RASPUNDA PT CUM AU INDUS IN EROARE FORUL EUROPEAN NUMAI PT A-I DA O LECTIE UNUI PATRON CARE NU MAI VOIA SA JOACE DUPA CUM LE CANTA LOR.

ORRE (67 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 19:10

MA INTREB, DE CE TIMISORENII NU AU IESIT IN STRADA CAND RAPID A FOST FURATA CU BRICHETA? DE CE NU AU IESIT IN STRADA CAND CFR ERA FURATA CU VALIZA? PAI ACUM SE INTOARCE ASTA. SE PUTEA STERGE GUNOIUL DE ANUL TRECUT. ACUM VOR SPRIJIN NECONDITIONAT DIN GIULESTI( CARE SI IL AU ORICUM) CEILALTI SPORTERI (EXCEPTIE OIERII SI POATE CATELSII) TREBUIE SA INVETE DIN ASTA. SI EU IMI DORESC SA CASTIGATI ACEST RAZBOI, DAR NU POATE NIMENI SINGUR. SI AS PUTEA SA FIU CINIC SI SA AJUNGETI LA RETROGADARE CA SA FIE UN 0-3 LA UN MECI DEJA JUCAT. FITI TARI SI NU MAI FITI JIGODII CU CEI CARE CU ADEVART VA SUSTIN, SUCCES

banatean (3 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 19:11

Cu toate ca marea parte a celor ce si-au exprimat opiniile aici a inteles din articolul D-lui Ioanitoaia care este adevarul,mai raman totusi cativa sceptici care pun sub semnul intrebarii veridicitatea celor afirmate in articolul de mai sus.Acestora am sa le pun o intrebare:cum se face ca voi il credeti pe cuvant pe zambon si ii inghititi pe nemestecate povestea despre palmaresul lui Poli si nu dati crezare celor scrise de Dl.Ioanitoaia ,care a avut in mana toate actele ce dovedesc faptul ca palmaresul Politehnicii Timisoara se afla in curtea lui Iancu ,dupa ce acesta s-a asociat in 2007 cu asociatia care detinea patrimoniul lui Poli inca din anii ’90?Adica voi,chiar si in viata de toate zilele dati mai degraba crezare la niste povesti pescaresti decat sa „puneti botul” la ceea ce redau negru pe alb niste acte oficiale?Asta e de-a dreptul prostie.Ca fapt concret in directia lamuririi situatiei palmaresului Politehnicii ,Primaria Timisoara si Institutul Politehnic Timisoara au intocmit zilele astea o documentatie stufoasa cu toate ACTELE VALABILE LEGAL care se gasesc in arhiva institutiilor locale si cu care scretarul Primariei Timisoara se va deplasa la bucuresti pentru a prezenta situatia REALA SI DOCUMENTATA a palmaresului Politehnicii Timisoara in fata institutiilor centrale.Treaba va fi urata pentru zambon fiidca pe langa faptul ca in realitate nu detine palmaresul,foloseste ilegal numele Politehnica Timisoara ,care este MARCA INREGISTRATA LA OSIM(oficiul de stat pentru inventii si marci) a Istitutului Politehnic Timisoara.

av.d (1 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 19:30

Bravo. Felicitari echipei D-lui Ioanitoaia. Bun material. Corect juridic, corect si din alte puncte de vedere. De aici un avocat bun trebuie sa arate ce se poate face acum si cum poate fi suspendata Hotararea TAS si apoi anulata sau modificata. Orice alte actiuni pot fi doar complementare. Intrebari. Sunteti siguri ca in alb este voie? Ia cititi cu atentie Hotararea TAS. Cum acorda FRF despagubiri unei entitati care nu mai e asociat al FRF?

banatean (3 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 19:32

pentru ORRE:sincer e regretabil faptul ca Rapidul nu a avut parte de sustinerea noastra atunci cand a dat de greu dar incearca sa intelegi ca e vorba de o raceala si distantare mai nemteasca (deh, sutele de ani de influenta germana isi spun cuvantul).Din cauza acestei atitudini s-a ajuns si la povestea cu palmaresul lui Poli.Oamenii pe aici in Banat ,mergand pe tiparul modelului comportamental germanic,sunt mai interesati de ograda proprie decat de cea a vecinului.Eu personal nu cred ca „SE PUTEA STERGE GUNOIUL DE ANUL TRECUT”,pentru ca e novoie de un scandal de anvergura celui pe care il provoaca acuma Iancu pentru a putea spera (deci nu a avea certitudinea)ca sandu si clica lui pica de la conducerea federatiei.

ORRE (67 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 19:39

si mai este ceva pt timisoreni, nu puteti singuri, tb sa aveti si o forta langa voi , hai sa-i zicem politica(vezi boc la cluj, adica basescu vz basescu) aveti sustinrea a 90% dintre microbisti inclusiv OIERI. Chiar si a VOIEVODULUI, CARE STIE CA POATE PATI CEVA ASEMANATOR. eu cred ca castigati SIGUR, LE ESTE FRICA CA VOR FI DOBORATI DAR NUMAI ASTA, LE ESTE FRICA CA VOR PATI MAI URAT DEOARECE AU JUCAT SI TARE SI LA CACIALMA, NU ESTE VORBA DOARE DE POSTURILE LOR

ORRE (67 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 19:46

banatean

te inteleg, eu pana la 19 ani am stat in Sibiu, stiu ce inseamna „influenta germana”, am ajuns in buc, si imi aduc aminte ca dupa timisoara sibiul, NU BUCURESTIUL A IESIT IN STRADA, in buc este un conglomerat, eu tin cu Rapid pentru ca nu am suferit TOT CE ESTE COMUNISM, si ma bucur ca am ales asa, nu vreau sa castig din bricheta, ma consider prea tara sa fac asta.
Iancu nu va castiga singur, doar sprijinit, chiar interesat, asa a facut si Timisoara cu Iliescu si cu USA SI RUSIA. Asa ca depindeti macar de 60% din totalul celor care pot influenta asta. Eu imi doresc sa nu mai vad valize, brichete, depunctari aiurea, si multe altele, nu le mai insir.

capitala (294 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 20:23

De acord cu cel de sub mine. Majoritatea aici in Bucuresti va sustine. Jos cu Mafia din fotbal. Nu mai vrem sa ii vedem. Cica daca nu sunt ei la conducere, se duce totul de ripa. Minciuni gogonate….

banatean (3 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 20:28

In momentul de fata ar fi foarte utila sustinerea lui Iancu de catre celelalte cluburi din tara,dar nu stiu daca ea se va concretiza.In schimb ma bucur foarte tare sa vad ca autoritatile locale ,in special Primaria precum si Institutul Politehnic au sarit in ajutorul clubului.Se ajunge pentru prima data dupa 1989,la o coalitie a intereselor factorilor locali cu cele ale clubului de fotbal si a suporterilor.E totusi ceva!Macar pentru o perioada de timp,institutiile importante ale orasului vor lasa deoparte „miserupismul” caracteristic ultimilor 20 de ani si vor sprijini in mod activ cauza fotbalului alb-violet.In ceea ce priveste Sibiul ,e pacat de faptul ca primarul de acolo nu considera ca e important ca orasul sa aiba o echipa de fotbal care sa reprezinte orasul intr-una din ligile superioare.

ORRE (67 comentarii)  •  6 septembrie 2008, 20:49

banatean

primarul neamt are 95%, deci este ok la sibiu, desi este unoras care TACE, la fotbal este altceva, de ex in Timisoara a venit un Bucurestean (nu timisorean), la steaua a venit un armean-excroc (ceci nu bucurestea), la rapid a venit un arab (deci nu un bucurestean) , as putea spune ca la oradea incerca un oradean, desi mafiot), poate vine abramovici la sibiu (ipotetic), bine ar fi. Dar oricum sper sa vad asta.

val (7 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 0:06

Hai bre ca fabulezi ….. frumos.
Cazul s-a judecat timp de doi ani, sau dat o sumedenie de verdicte pro Zambon, si Iancu, cu gindul protectiei federatiei nici ca s-a sinchisit. A avut nenumarate posibilitati sa se duca si sa arate „adevaratele” documente. A ales calea cea usoara, sistem romanesc: nu aplicam hotaririle tribunalului ca nu au ce sa ne faca.
Acum e prea tirziu. Hotarirea e definitiva, ba au fost citeva avertizari privind neaplicarea deciziilor tribunalului. Rediscutare deciziei se poate face daca apar informatii noi. Hirtiile de care vorbesti sint vechi, iar pentru neglijenta lui Iancu da a le prezenta, tribunalul nu e raspunzator.
Rezultatul: Iancu ori face frumos ce ii cere tribunalul, ori se retrage din fotbal. Ori se pune bine cu Zambon, care e dispus sa vinda si va plati de zece ori mai mult ca acum fo’ trei ani. N-ai cei cere prostului ……

fcbrasov (4 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 0:11

bai eu nu inteleg ceva…zambon se imbraca in alb violet si cand se imbata cu prietenii intr-o crasma se lauda cu palmaresul ca ce-a facut el? Eu stiu ca o echipa de fotbal are culori si palmares, nu un om sau o societate..ce pastele masii, face ala dus in alb violet? Eu asta nu prea inteleg…

REBEL (8 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 0:20

Timisoara are dreptate ! Timisoara n-are dreptate ! toti aveti dreptate ! toata lumea este multumita.
de ce nu se ia atitudine in presa din Romania (toata presa) atunci cand un conducator din fotbalul romanesc face un autodenunt !
domnule Ioanitoaia ati cerut ani de-a randul probe ! ce proba mai doriti in acest moment cand dl. Iancu a afirmat clar pe toate posturile nationale de televiziune ca a dat SPAGA zeci de mii de euro ! de doua ori! autoritatile statului nu-si fac datoria, asta este clar, dar jurnalistii ? ce va impidica sa luati atitudine ? mai ascultati declaratiile domnului Iancu si apoi comentati-le ! daca nu aveti curaj de ce mai va numiti jurnalisti ?

REBEL (8 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 0:22

Timisoara are dreptate ! Timisoara n-are dreptate ! toti aveti dreptate ! toata lumea este multumita.
de ce nu se ia atitudine in presa din Romania (toata presa) atunci cand un conducator din fotbalul romanesc face un autodenunt !
domnule Ioanitoaia ati cerut ani de-a randul probe ! ce proba mai doriti in acest moment cand dl. Iancu a afirmat clar pe toate posturile nationale de televiziune ca a dat SPAGA zeci de mii de euro ! de doua ori! autoritatile statului nu-si fac datoria, asta este clar, dar jurnalistii ? ce va impidica sa luati atitudine ? mai ascultati declaratiile domnului Iancu si apoi comentati-le ! daca nu aveti curaj de ce mai va numiti jurnalisti ?
ne-ati tradat increderea ! mare pacat !

val (7 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 0:24

Pentru Banatean

Documentele se prezinta la judecata. Dupa judecata, mai e un terman cind se poate face contestatie. Daca e nevoie de timp pentru intocmirea dosarului judecata se poate amina. Apoi totul devine definitv, batut in cuie.
Dar sa intocmesti dosarul dupa doi ani de la verdict ….???
Chiar inteligenta „a la Mutu” a devenit standard romanesc. Pe ala il duc de nas avocatii ca sa-l mai mulga de bani …
Nu va ramine decit sa va puneti bine cu Zambon , care e dispus sa vinda. Oricum o sa fie mai ieftin si mai rapid. Cit de recus, oricit ar scrie Ioanitoaia, trenul e dus si nu se intoarce ….
Cit de sfidarea TAS si FIFA, o gluma mai buna (proasta) nici ca se putea. Rezultatul FRF va fi dezafiliat sau dezafiliaza Timisoara…

ila (2 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 0:36

un avocat bun ar putea ajuta tm dar are nevoie de sustinerea tuturor care vor ca sa se faca curatenie in fotbal . cei care nu vor sustine tm vor fi cei care vor continua sa cotizeze in continuare.atata timp cat pt a ajunge la nationala de tineret treb sa cotizezi,pt a ajunge un albitru sa urce trebuie sa cotizeze,scolile sportive nu au preparatori si medici de specialitate si trebuie sa duci bani de acasa sa mergi in cantonament nu va merge nimic.avem copii talentati dar nu i vedem din cauza spagilor iar fotbalul se duce de rapa(ex meciul de azi)

palconi valentin (4 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 0:44

ne vedem timisoreni azi la 19 in piata operei ***

Clau (1 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 1:18

Daca vreti o schimbare acum e momentul, daca puteti iesiti in strada la ora 19 Duminica in fiecare oras din tara sa strigam la unison demisia lui mircea sandu, va avea un efect mult mai puternic deca daca veniti din mai multe orase in TM, iesiti in strada in fiecare oras … daca se poate bineinteles 🙂

adi (8 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 1:44

nea’ Boit e profu’ meu de sport 🙂

korci (2 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 2:03

ce mai e de adaugat? nimic! simplu ca buna ziua!!!

violaveritas (1 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 3:06

ARE DREPTATE CLAU, DACA VREM SA SE SCHIMBE CEVA TREBUIE SA NE UNIM SI SA LUPTAM UNITI IMPOTRIVA SISTEMULUI JEGOS SI MURDAR CARE NE CONDUCE IN FOTBAL IN MOMENTUL DE FATZA. HAIDETZI SA IESIM TOTI IN STRADA ASTAZI LA ORA 19 TIMISOARA,ARAD,VASLUI,BUCURESTI,URZICENI,CRAIOVA,GALATI,BUZAU……………….HADETI SA FIM UNITI ACUM CAND E MOMENTUL SI E MAI MARE NEVOIE.

petre (1 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 4:14

eu sant in canada si nu imi vine sa cred ce vad la tv. trebuie sa iesiti in strada si sa nu va opriti pana nu scapati de toti hotii de la federatie si liga. fotbalul nostru a ajuns in groapa, groapa sapata de conducerile celor doua foruri si acolitii lor. iesiti in strada nu pentru poli, iesiti pentru fotbalul romanesc.

mihai (1 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 6:52

BUCURESTIUL VA SUSTINE ! VENITI AICI SI NE ALTURAM VOUA !

Raul (2 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 8:12

mai pleaca Iancu` de la Poli?

sammy of roman (2 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 8:50

cauza timisoarei trebuie sa triumfe.cei din conducera frf ar trebui sa-si dea demisia sau sa fie demisi.nu au facut nimic pt fotbalul romanesc.centre de copii si juniori ioc,baze sportive ioc,ajutor material liceelor cu program sportiv ioc.uitati-va la consecinte[romania-lituania 0-3 ]

www.craiova4all.ro (45 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 10:52

Craiova alaturi de Timisoara !!!! JOS CORUPTIA DIN FOTBAL . Echipa nationala e facuta de familia Becali!!!!!
by http://www.craiova4all.ro

ZORRO (2 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 11:06

AVETI DE GAND SA FACETI CEVA SA VEDEM SI NOI MECIURILE DIN LIGA!
NU AVEM BANI SA NE RACABLAM, IAR IN UNLE ORASE MICI, NICI NU AVEM CUM!
TREZITI-VA, NU VA MAI BATETI JOC DE NOI, PENTRU CA IN SCURT TIMP VETI REGRETA, TOTI, DE LA PRESA PANA LA MAI MARII FOTBALULUI ROMANESC!

bobitza (14 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 11:24

hai si u va mai prostiti atata ca in fotbal s-au mai petrecut asemenea accidente ca acrsta de la Cluj ! Nu uitati ca balonul e ROTUND ! s-a intamplat ca lituanieni sa prinda doua suturi de exceptie si asta a fost! Nu va mai stropsiti atata. dealtfel s-a cunoscut absenta fortuita a 4 titulari de baza din echipa Romaniei. Plus ca cei doi „Nicolae” sunt niste fantome si lustruiesc bancile de rezerva la echipele lor ! Au fost niste conjuncturi nefericite si asta e cauza esecului cu Lituania. Hai nu va mai stropsiti atata !

shmo (35 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 11:38

Iancu nu a mai cotizat si drept urmare federalii miticanil l-au taxat !

derment (1 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 11:47

Are dreptate pe dracu, demagogule.

palconi valentin (4 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 11:54

votati petitia pt demiterea lui mircea sandu
http://www.petitieonline.ro/petitie-p09871056.html

palconi valentin (4 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 11:55

@raul iancu nu va pleca de la poli pt ca este un luptator el pleaca doar din functia executiva pt ca echipa sa nu fie depunctata din cauza razboiului pe care el il duce cu federatia.

Vasile (1 comentarii)  •  7 septembrie 2008, 12:36

Timisoara are dreptate. Chiar daca nu avea, Mircea Sandu la pozitia pe care o are la UEFA putea rezolva in favoarea Timisoarei. De ce nu a facut-o ?
1. Pentru ca voia sa-l puna la punct pe Iancu, singurul patron de club care cere adevarul ?
2. Santaj, voia sa scoata bani de la Iancu ?
3. Serveste interesul cluburilor bucurestene care nu vor o provincie puternica, in ciuda declaratilor ?
Este o naivitate sa crezi ca Sandu nu avea puterea sa-l desfinteze pe acest Zambon la UEFA. Atunci ce mai cauta in functia pe care o are acolo ? Interesele cui le serveste ?

Comentează