Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Antidinamovistul Drăgănescu?!

“Centralul” nu numai că n-a ajutat-o pe Craiova, dar a şi dezavantajat-o

După Dinamo – Craiova, acţionarii grupării roş-albe, dar şi Rednic, au sărit la gîtul “centralului” Mugurel Drăgănescu. Turcu, Borcea et Comp i-au reproşat arbitrului din Breaza că a […]

marți, 2 septembrie 2008, 3:04

“Centralul” nu numai că n-a ajutat-o pe Craiova, dar a şi dezavantajat-o

După Dinamo – Craiova, acţionarii grupării roş-albe, dar şi Rednic, au sărit la gîtul “centralului” Mugurel Drăgănescu. Turcu, Borcea et Comp i-au reproşat arbitrului din Breaza că a ţinut pe faţă cu Craiova. Într-adevăr, acesta s-a păcălit cînd l-a eliminat degeaba pe Julio Cesar, nu însă şi pe Ropotan. Brazilianul nu doar că n-a participat la încăierarea din minutul 54, în urma căreia Mitchell a primit corect roşu, ba s-a şi străduit să liniştească spiritele. Lipsit de experienţa confruntărilor cu miză, delegat riscant la o asemenea întîlnire, fără îndoială că Drăgănescu a greşit. Cu intenţie sau fără, probabil că fără, dar a comis-o.

Asta nu justifică însă afirmaţiile că a ajutat-o pe Universitatea. Fie şi deoarece în faza amintită se impunea să-l elimine şi pe Lobonţ, dar n-a făcut-o. Înregistrările video au demonstrat că şi portarul “cîinilor” a dat cu pumnul, trîntindu-l la pămînt pe Mitchell. Întrucît Rednic efectuase toate schimbările, imaginaţi-vă ce s-ar fi putut întîmpla dacă Dinamo evolua jumătate de oră cu un jucător de cîmp între buturi! Adăugînd că acelaşi Lobonţ merita sancţionat cu 11 metri pentru că a lovit un adversar, sau măcar pentru că a avut intenţia, logic e să tragem concluzia că Drăgănescu n-a ajutat-o pe Craiova, ci mai degrabă a dezavantajat-o. Ca atare, în cazul în care n-a însemnat o diversiune, reacţia acţionarilor dinamovişti a părut una deplasată. Pentru cît a greşit, sigur că arbitrul din Breaza va plăti. Nicidecum însă pentru ce, Înfierbîntaţi şi pătimaşi, s-au grăbit să-i pună în cîrcă oficialii din Ştefan cel Mare.

Apropo de Craiova, suporterii ei au fost opriţi, ca nişte răufăcători, la intrarea în Capitală şi împiedicaţi să asiste la meciul din Groapă. Să admitem că galeria alb-albaştrilor nu-i vreo uşă de biserică, din care motiv pînă şi conducătorii Universităţii au lăsat-o din braţe. Clubul a pătimit atît de pe urma exceselor unora dintre membrii ei, amenzi, suspendări ale terenului etc., încît s-a umplut paharul. În frunte cu patronul Mititelu, el însuşi cîndva component al galeriei, şefii Craiovei s-au ăturat să deconteze la nesfîrşit ieşirile în decor ale celor 10-15 bezmetici. Dacă răceala respectivă e de înţeles, s-ar cuveni găsită o soluţie de compromis spre a se ajunge repede la împăcare. Pentru că orice echipă are nevoie de suporteri şi, cu atît mai mult, una tînără ca Universitatea.

Numai că borcanele nu trebuie încurcate. Antecedentele cîtorva huligani nu justifică însă, şi cu atît mai puţin scuză, faptul că organele de ordine i-au blocat pe olteni la barieră şi, încălcîndu-le dreptul la libera circulaţie, le-au interzis accesul pe stadion.  Că i-au şi bruscat, cum reclamă unii, e mai greu de crezut, deşi nu-i exclus. Nu există dovezi că Dinamo s-ar fi amestecat direct ori îndirect în această treabă urîtă, ceea ce nu modifică însă radical datele problemei. Intervenţia jandarmilor a constituit un abuz. Iată, vorbim despre democraţie, dar vorbim des şi o respectăm rar. Uneori chiar deloc.

Comentarii (111)Adaugă comentariu

viorel (1 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 21:46

e clar ca nici dupa atatia ani nu te pricepi;m-am saturat de situ-rile voastre pline cu randuri becaliene;chiar nu va puteti intorce la o normalitate, sa dati un exemplu;nu v-ati saturat sa faceti tiraj numai ptr oameni mediocrii?ce a ce dovediti cu darzenie ca sunteti!

Red (79 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 21:49

Nu se intelege scopul (?!), capra (sau oaia) si varza nu se pot impaca. Sa comentam un meci in care nu s-a intimplat nimic doar de dragul stiintei cu ingrediente filozofice si interpretari tipice oierului maybachist.
Au existat in etapa fapte mult mai grave pe care nu le vede nimeni.

Hans (102 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 21:51

Ai uitat sa specifici despre intentia lui Moti de a-l lovi pe Firtulescu pe dreapta in fata arbitrului de tusa! Asta era de cartonas! Se sanctioneaza si intentia ! Iar Moti a vrut sa-l loveasca si nu o data! La aceeasi faza in mai multe randuri!

Luciann (50 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 22:18

De data asta aveti dreptate: e chiar penibil sa te plangi ca ti-a dat afara un fundas in locul unui portar, cu cele trei schimbari deja efectuate ! Ropotan ar trebui eliminat etapa de etapa dupa faulturile pe care le face si dupa plonjonurile ca in bazin atunci cand este atacat ! Acum a dat cu cotul deci rosu direct ! In plus trebuia eliminat si Moti dupa gesturile de „cot in gura” la un jucator oltean care s-a si speriat si n-a mai urmarit mingea !

fan78 (1 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 22:21

1. lobont putea lua cel putin galben la faza respectiva. mitchell a facut initial un fault tactic (s-a opus degajarii lui lobont impingandu-l cu pieptul), apoi a cerut gol, lobont a ripostat nesportiv clar, moti a provocat iesirea lui mitchell (care a si recunoscut ca a GRESIT)
2. tot lobont a facut un fault intentionat la prepelita, care NU A FAULTAT PORTARUL, a urmarit o minge si apoi a incercat, si reusea daca lobont nu ridica piciorul INTENTIONAT, sa il evite pe portar. cel putin un galben, deci sigur eliminare, se putea da si 11 m
3. gestul lui moti (gesturile) la adresa lui Gangioveanu, astea ar fi trebuit rosu direct, fara discutie (oricum mai avea un galben)
DE FAPT JOCUL LUI DIMANO IN PARTIDA CU STIINTA (REPRIZA A DOUA, PROBABIL CA ASTA A FOST TACTICA STABILITA LA PAUZA DE ANTRENOR SI CONDUCERE, CA LA NOI IN FOTBAL ASTEA DOUA NU SE DIFERENTIAZA) A FOST EXACT CA GESTURILE LUI MOTI – ANTIFOTBAL.

Luciann (50 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 22:24

*** degeaba ca nu au fost dezavantajati ! Il mai vroiau si pe Bratu la mondiale si e vai de capul lui ! Sa se ia de mana cu Nicolita : amandoi alearga fara folos…

vdtot (5 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 22:26

nea’ OVI! uitasi taman ce era de zis: MOTI nu merita eliminat pt atitudine nesportiva? sau cainii au voie sa maraie cand si unde vor?pentru ei e alt regulament?

Luciann (50 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 22:27

@ caine foarte rosu
La atacat cu umarul nu cu gheata ! ****
In plus Lobont a mai ridicat piciorul la un atacant oltean ! E parsiv rau !

Dinny (681 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 22:32

*****..si asta s-a vazut inca de la ultimul ” Recurs”…unde alaturi de alti 2 olteni….analizati „impartial” meciul Dinamo-Craiova !
-Adica Ropotan eliminat corect !!!..****…aia era interventie care sa necesite sanctiune disciplinara ?!?
-11m la „piciorul ridicat” al lui Lobont….si ma rog,ce trebuia safaca Lobont?…sa le tarasca pe pamant…?..daca o asemenea „ridicare „..este fault…te inseli amarnic…piciorul nu depaseste nivelul corpului..
-Unde vezi matalutza ca Lobont loveste cu pumnul…nu se vede nimic clar…probabil(mai mult ca sigur0 este ca Lobont il trage pe Mithcell de brat..sau de tricou…unde vezi vreun brat care loveste ??!!??
-Si nimeni nu vede ca la faza cu Moti si Firtulescu,primul care foloseste antebratul, pentru impingere,este Firtulescu…dupa care Moti ii arata ca trebuie sa lase cotul…sa nu-l mai foloseasca pentru lovire…CLAR ?

ciinefoarterosu (6 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 22:51

pt LUCIANN:ma refeream tocmai la faza la care te referi tu,nu la cea cu mitchell.Cere-ti scuze!

dinamovist (1 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 23:14

Da, sunt dinamovist!
Dar nu sunt subiectiv daca afirm ca dl Ioanitoaia este subiectiv in acest articol…si vede/comenteaza subiectiv. Dl Ioanitoaia este gazetar si ar trebui sa fie sau sa incerce sa fie obiectiv. Poate e cazul sa lase pe altii mai echilibrati sa scrie un articol si sa faca o analiza, cel putin in cazurile in care este implicata echipa sa favorita!

Ledutzu (9 comentarii)  •  2 septembrie 2008, 23:15

Domnu Ioanitoaia, am si eu o intreabare. Spuneti asa :”Adăugînd că acelaşi Lobonţ merita sancţionat cu 11 metri pentru că a lovit un adversar, sau măcar pentru că a avut intenţia”. Se da penalty dupa ce a fost sanctionat un fault la portar? Din cate stiu eu, nu…dar poate aveti dv alt regulament…special pentru olteni…

Alex (3 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 0:46

@dinamovist:
da prietene, asa e, trebuie sa fie obiectiv. si este. tu esti cel subiectiv. nu numai ca in loc de rosu lui cesar trebuia sa ia lobont, nu numai ca ropotan a meritat cele doua galbene, dar multe faulturi urate facute de marele fundas italian moti (ce bine ca am scapat de caracterul astuia de 2 lei din campionatul nostru) si de altii din compania sa, caini pe bune (cand vine vorba de joc urat si nesportiv) au ramas nesanctionate desi se impuneau avertismente. si asta doar ca e dinamo si ca nu poti sa le dai atatea cartonase? de ce? as elimina si jumatate din echipa la ce tacklinguri fac numai in picioare si mai putin la minge, la cat dau din coate de zici ca’s babe in autobuz nu fotbalisti. pt mine sunt fotbalisti de ultima speta si o sa’i dispretuiesc toata viata. cand zic ca nu’mi place dinamo, n’am nimic cu suporterii care n’au nimic cu mine, am ceva cu acesti „fotbalisti”.

cristi (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 2:12

ce articol anapoda rau…parca a-ti vazut alt meci…numa erori in acest articol iar lupta dintre stelisti ,dinamovisti si craioveni e in van.degeaba va certati in coment-uri caci arbitrul a gresit pt ambele tabere insa daca va place sa va certati…continuati,eu ma duc pana afara sa-mi traiesc viata.PA!:))

CS Oboseni (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 7:23

bai astia impartialii care tineti cu dinamo, cum naiba nu trebuia ropotan eliminat? ce nu va e clar cu lobont? moti n-a lovit, e drept, dar de amenintat a amenintat, sau nici asta nu s-a vazut?
e ca si cum ar veni unul de la steaua si ar zice ca n-a fost ofsiad la banel in meciul cu galata.
incercati sa fiti si voi mai impartiali si nu-i mai acuzati pe altii ca nu sunt !
PS: civilizatia sportului se invata pe stadion, nu la televizor.
Spor la treaba!

ghermanus (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 8:24

de ce sa nu ne gandim ca suporterii unversitati au fost opriti chiar cu stirea lui, Mititelu,pentru a nu vedea blatul ordinar de la pauza?cat a luat mititelu? cum a jucat Stiinta in prima parte?Cainii erau niste pisicute!!!

unguru bulan (27 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 8:42

metodele astea le practica echipa militiei inca de pe vremea lui ceasca

suporteru’ (27 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 8:45

Pentru Ledutzu: Draganescu a dictat eronat fault la portar. S-a vazut f. clar cum Prepelita l-a evitat pe Lobont, acesta lovindu-l pe craiovean cu piciorul drept ridicat prea sus.

mike (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 9:12

va felicit,aveti perfecta dreptate

bogdan (11 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 9:36

Citez”Iată, vorbim despre democraţie, dar vorbim des şi o respectăm rar. Uneori chiar deloc.”
Cand spuneti asta va ganditi si la trustul pentru care lucrati?
Abuzuri se fac si in democratie.
Stiu un trust care a castigat drepturi de televizare pentru un campionat si sub „acoperirea” democratiei, a economiei de piata, a concurentei ,a instaurat un monopol de toata frumusetea.

aius (133 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 9:50

extraordinar!mare dreptate aveti.lobont trebuia eliminat de 2 ori si tot de 2 ori penalty.dar este portarul nationalei si mai grav al lui dinamo.daca faza se intampla la cealalta poarta era dezastru pentru craiova.oricum o echipa cu atatea vedete cumparate pe bani grei,cu salarii peste ceea ce joaca s-au chinuitco o achipa de copii!bravo craiova!

CL (41 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 10:21

Ce cool! „Circulatia” pe stadionul Dinamo e libera!
Noi stiam ca ai nevoie de bilet ca sa „circuli” pe-acolo si, in general, pe orice stadion.
Nea’ Oviiiii!!! Oltenilor li s-a „interzis” accesul pe stadion pentru simplul motiv ca n-aveau bilete la meci. Sunt convins ca oltenii sunt oameni deosebiti, de unde si bancurile cu ei, da’ chiar asa sa vrei sa intri gratis si sa mai si tipi ca nu te lasa, parca e un pic prea deosebit…

gazza (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 10:23

Este foarte grav…daca dinamo a fost implicata in oprirea suporterilor,inseamna ca ”militienii” si-au reluat vechile practici…mai rau este ca sunt lasati sa faca abuzuri…tare ma tem ca anul acesta sunt facute jocurile pentru dinam*…lupescu stie!!!!

*** (14 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 10:28

Sigur, Dinamo a fost de vina ca nu a permis intrarea gratis a vreu 300 de suporteri craioveni beti jumatate din ei!!

De ce nu s-a lasat Dinamo injurata si bestelita de acei cetateni de onoare ai Romaniei veniti **** Caracal!!??

Cind Rapid i-a dat lui Dinamo strict 408 bilete si suporterii au fost scanati ca la tomograf, lucrurile au fost in regula!!?? Atunci cu Craiova de ce sa fie altfel!!?

*** (14 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 10:32

„…Apropo de Craiova, suporterii ei au fost opriţi, ca nişte răufăcători, la intrarea în Capitală şi împiedicaţi să asiste la meciul din Groapă…”!!??

Cine i-a impiedicat Mister!!? Borcea? Turcu? Elyass? Badea!!?…

Hai sa fim seriosi, jumatate nu erau raufacatori, dar cealalta jumatate sigur erau delincventi din Craiova si imprejurimi! Chiar Mititelu spune asta mereu!!?

** (14 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 10:39

De tare ce a fost avantajata Dinamo in meciul cu Craiova, uite ca acum cu Vasluiul Dinamo nu se poate baza pe axul sau central: Ropotan-Julio Cesar- Moti!!

A propos, daca tot se ACCEPTA ACESTE ROSII ACORDATE GRATUIT DUPA CUM VOR MUSCHII LUI Mugurel Draganescu, de ce nu i-a dat rosu lui Moti!!?? Stia cumva ca e inutil! Ca Moti pleaca oricum!!? Daca mai pun si galbenele acordate aiurea si cu atita usurinta la Dinamo, stau si ma-ntreb: cine e mai nebun? Borcea ca-si striga necazul, sau Draganescu ca si-a indeplinit CU SUCCES misiunea in Groapa!!??

Voi ziaristii obiectivi si corecti de la GSP care ATI DEMASCAT CU MINIE PROLETARA SINGURUL BLAT DIN FOTBALUL ROMANESC : Ceahlaul – Dinamo!! Nu mai aveti vigilenta atit de treaza incit sa va puneti macar citeva intrebari necesare!!??***.!? 😉

*** (14 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 10:44

Si pina la urma cu ce greseste Dinamo cind ii cere lui Mugurel Draganescu sa arbitreze CORECT!!? Sa acorde CORECT cartonasele galbene si rosii!?

Sa fi acordat CUI MERITA CARTONASELE , nu cui TREBUIA SA FIE ACORDATE!!??

Daca si in aceste conditii Craiova a fost dezavantajata, inseamna ca am innebunit cu totii si Romania e un salon cu dusuri reci si camasi de forta! La cite intrari tari nu s-a aratat nimic Craiovei, ai putea sa scrii un nou Regulament de fotbal… :mrgreen:

*** (14 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 10:56

Si in plus, ce merita ***Mitchell, care dupa ce a luat rosu corect, ainflamat spiritele in continuare, calcindu-l pe cap pe Moti, asa ca supliment saptaminal!!?? Daca Lobont spuneti voi ca trebuie eliminat pentru „impinsatura” ce ar merita Mitchelul asta pentru „calcatura”!!??

D-lor ori ati luat-o razna cu Mircea Sandu in frunte ori eiu nu stiu ce sa mai cred!!? Romania a devenit tara unde ticalosii dupa ce te omoara, striga ca din gura de sarpe ca tu i-ai furat fara scrupule!!? In cre di bil!! 🙁

bravo (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 11:10

bravo nene.Se vede ca nu ai imbatrinit degeaba in fotbal.** arbitru a AVANTAJAT „dinamo” ca de fiecare data.Pentru mine un suporter al Craiovei ,suspecta este tacerea oficialilor craioveni cu privire la arbitraj.In rest numai bine.A.,eram sa uit dinamo nu a aratat nimic in acest meci,la sf.locul 5.

torinezu (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 11:17

Nea’ Ovidiu aveti perfecta dreptate. Totusi frumos meci.Cum ati mai spus Draganaescu la centru a fost o alegere neinspirata dar nu trebuie sa punem tunurile pe el.Lobont este omul negru la acest meci.A avut cateva gesturi foarte urate. Cum a avut Mitchel intrarea la Lobont a avut si Danciulescu la Bornescu,insa Bornescu nu l-a strans de gat pe Danciu. Dinamo nu a aratat a echipa de cupa Eufa cu copii Craiovei. Important este ca aceasta echipa frumoasa de juniori nu mai este ciuca batailor. Apropo, Moti se crede in ring ?? Trebuia si el elimintat pentru comportament nesportiv. Ar mai fi cateva fae in care fotbalistii dinamovisti au uitat sa joace fotbal. Cand ai astfel de comportamente denota neputinta in jocul cu mingea si putinta in jocul fara minge:) Asta e Dinamo!! Hai Craiova!!

pt torinezu (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 11:32

Ai dat exemplu intrarea lui mitchell la lobont si cea a lui danciulescu la bornescu. Exista asemanare ca si ciocnire, dar mari deosebiri in cele din urma. Intai de toate, mitchell nu avea cum sa loveaca mingea la inaltimea la care a ridicat lobont mainile si clar a intrat rauvoitor in portar, in schimb danciulescu a merc cu piciorul jos, cu clara intentie de a lovi mingea inainte ca bornescu sa o prinda. Apoi, mitchel a gesticulat nervos imediat dupa ciocnira cerand gol, in schimb danciulescu s-a ridicat repede si s-a interesat daca l-a lovit tare pe bornescu. Sunt situatii ce implica acelasi conflict, dar tratate la fata locului absolut diferit de cei implicati.

****

dinamo dinamo (9 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 11:35

copilasi incetati cu prostiile meciul s-a jucat dur dar nu tre sa uitati ca dinamo a fost mai buna si in inferioritate numerica….in loc sa cersiti cartonase si penaltyuri inexistente mai bine v-ati concentra efectiv pe fotbal si nu pe cerseli si strategii de impingere a portarului cu mingea in mana in poarta…lol

wlm shkspr (7 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 13:16

Cum spuneam altadata Ioanitoaia scrie pentru minte, inima si literatura… :)***
Era normal ca Dinamo sa-l acuze pe Draganescu si ar fi fost imoral daca n-ar fi facut-o!! Pentru ca nu poti justifica atitea decizii eronate si faulturi neacordate sau acordate aiurea intr-un meci numai prin dorinta PASTRARII ECHILIBRULUI!!!?? 🙁

Eu unul l-as suspenda pe Mitchel pentru TOT TURUL DE CAMPIONAT, ca sa inteleaga ca huliganii stau in fotbal doar dincolo de gard! Iar pe acest incolor si insipid Draganescu l-as suspenda pina LA SFIRSITUL CAMPIOANTULUI, pentru a-l pune sa invete cum NU TREBUIE stricat un meci numai dupa bunul sau plac!

In momentul in care arunci aiurea cu cartonase inseamna ori ca nu intelegi fenomenul, ori esti prost facut gramada, ori rau intentionat! Alegeti dvs. varianta corecta…

Pentru mine Dinamo a jucat surprinzator de bine in 9 oameni, iar Craiova suficient de ticalos! Ma refer la intrarile prin alunecare aflate la limita regulamentului, si RAMASE FARA EXCEPTIE NESANCTIONATE de arbitrul arlechin… 👿

Eu nu sunt suficient de nauiv ca sa pornesc in cautarea adevarului asa cum incearca sa faca Ov.Ioanitoaia, din cauza faptului ca as putea esua in incercarea mea…

Pot spune cu siguranta ca in viata nimic nu usuca mai mult spiritul uman decit repulsia de a concepe idei obscure. De data asta Ov.I. a reusit pe deplin acest lucru… 🙁

raptor (29 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 14:09

imi spune si mie careva,cit s-a terminat meciul dinamo-craiova???alooo,iar comentam de arbitrii si de copii craiovei???daca erau buni cum se cred,ii rupeau pe caini ,asa stati in banca voastra cu chestii anti dinamo….vesnica placa,militia,etc…uite ca militia de-a-lungul timpului ,a facut istorie ,cu manevre sau nu,suntem mai cunoscuti in europa,decit craiova….oltenii ramin olteni pe viata,n-ai cum sa-i schimbi….as vrea sa spun mai multe dar sunt convins ca-mi vor fi cenzurate cuvintele,asa ca va las in pace si va doresc o zi buna la toti,mai putin oltenilor…

DUCU ION (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 14:22

cum va explicati faptul ca de fiecare data cand jucam cu cei din bucuresti , in special cu dinamo , suntem dezavantajati de arbitru ???!!! asa ceva este inadmisibil !!!! parca am fi tot pe timpul comunistilor cand trebuia sa castige dinamo si steaua cu orice pret !!!!

DaJackal (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 14:38

Foarte „obiectiv ” articolul, d-le Ioanitoaia. L-ati intrebat pesonal pe Lobont daca a dat cu pumnul? Pe imagini se vede ca Mitchell s-a smucit singur. Poarte l-a ajutat si Lobont printr-un impuls, dar in niciun caz nu se vede vreun pumn.
Ma rog… discutia e relativa. Ceea ce ramane e ca abitrul a eliminat un jucator pe nedrept si fara nicio justificare. L-am vazut ca da declaratii in presa, dar n-am vazut sa explice care ar fi motivatia lui pt. eliminarea lui Corea.
Si eliminarea lui Ropotan mi se pare exagerata, mai ales in conditiile in care se juca deja 10 la 10. Dar aia nu i se poare imputa lui Draganescu, pt. ca nu el l-a eliminat, ci arbitrul de rezerva.
E clar ca si reactia conducatorilor dinamovisti e exagerata, dar cred ca vine ca un raspun la presiunea pe care a facut-o Mititelu asupra arbitrilor in toata saptamana premergatoare meciului.
Inca astept ziua in care sa avem o etapa de campionat cu niciun meci influentat de arbitri. Cred ca trebuie sa mai am ceva rabdare.

wlm shkspr (7 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 14:44

@DUCU ION

Ducule tata, eu am ascultat toate basmele cind eram mic. Cum ati fost voi dezavantajati in meciul cu Dinamo!!?

Toate fazele litigioase au fost JUDECATE IN DEFAVOAREA lui Dinamo!!? Sau vii si tu acum cu povesti ca trebuia eliminat Moti ca simuleaza lovitura sau pe Lobont ca il impinge pe Mitchell!!?

Pai atunci cind Mitchell il calca pe cap pe Moti ce ar trebui facut!!? Sa dam afara jumatate din echipa Craiovei, nu!!?

Poate ca e mai bine sa plece unii pe la sapat de capsuni, Asa nu ni s-ar parea libertatea de expresie doar un sofism al celor sanatosi la cap… 😉

caine_tm (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 15:01

domnule Ioanitoaia…. toata lumea stie ca sunteti un fan al Universitatii Craiova….. nu mai este un secret pt nimeni…. ca sunteti un anti-dinamovist convins…..

deci cred ca ar fi foarte bine si profesionist sa nu mai comentati tendentios despre anumite evenimente

OVE (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 15:01

Nu as fi crezut, in anul 2008 dupa Hristos, la 19 ani de la „??revolutie??”, sa vad militienii cum opresc, sub un motiv pueril, suporterii unei echipe sa intre pe stadionul echipei militienesti Dinamo.
NU S-A SCHIMBAT NIMIC IN BINE. E MAI RAU CA INAINTE.

buca (3 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 15:28

Apropos de pumni d-le Ioanitoaia poate dati pe site secventa in care Lobont loveste cu pumnul ca sa ne dumirim si noi astia mai „militieni” care tinem cu Dinamo.
Dupa cronicari dintr-astia „onorabili” care sunt pusi numai sa inflameze spiritele Dinamo ar trebui desfiintata.
Ganditi-va totusi ca sunteti o persoana publica, articolele dvs. sunt citite de multa lume si daca nu va controlati decat limbajul nu si ideile expuse, puteti declansa animozitati la nivel de grupari, oameni ca dvs. nu ar trebui sa-si exprime partizanatul decat in particular.

vilce (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 15:39

****
bai, vere, da’ nu va mai infierbantati in halul asta.
Dom’ Ioanitoaia are dreptate… Lobont trebuia eliminat. Si Ropotan trebuia eliminat… asa cum si Moti trebuia sa primeasca macar un galben la amenintarile cu cotul facute pe final de meci.
Iar Mitchell a fost eliminat corect. Poate trebuie si suspendat fo’ 2 etape. Dar numai daca ‘primeste’ si Lobont ceva…

buca (3 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 15:46

Exact ce-am spus mai devreme despre spalarea creierelor.
Cel mai graitor exemplu „vilce”
Cred ca aici vorbim nu de suporteri ci de anti-

buca (3 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 15:59

anti’garcea tata nu a fost tablagiu, a avut de suferit din cauza lor si inca foarte mult, ar fi bine sa nu-ti mai dai cu parerea doar asa aflandu-te in treaba, iar eu tin cu clubul Dinamo pentru ca asa vreau, asta e optiunea mea pe linie sportiva, si nimic altceva.
Tot ce va rog pe voi cei ce simpatizati cu alte echipe este sa fiti pro echipa voastra si nu anti adversari, si daca nu cer prea mult, putin mai civilizati, merci.

Dinamo = Forever Champion (32 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 16:07

Hai sa mai vedeti o data faza cu Lobont ! De la inceput ! Lobont prinde mingea, jucatorul oltean vine si-l impinge pe Loby in poarta ; din pacate Loby riposteaza si-l impinge si el ! Aici meritau amindoi galben(sau doar Lobont, sa zicem… ) si se incheia toata povestea ! Dar arbitrul n-a facut-o ! Si a iesit ” meleul” ! Apropo, Dle Ioanitoaia, unde ati vazut dumneavoastra ca Lobont a dat cu pumnul , ca de aici nu se vede nimic ! In schimb se vede cum Lobont il trage de umar pe jucatorul craiovean care aplecase asupra lui Moti ! Din aceasta tragere, craioveanul forteaza si se arunca la pamint !
Sincer nu am inteles ceva : de unde ati dedus ca trebuia sa se dea lovitura de la 11 m pentru Craiova ? Lobont a fost faultat prima data si trebuia dat fault in favoarea echipei Dinamo ! Faptul ca Lobont a ripostat cred ca trebuia sa-i dea galben dar pina la cartonas rosu si 11 m in favoarea Craiovei e cale lunga !

Dinamo = Forever Champion (32 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 16:17

Revin si poate veniti si dumneavoastra cu explicatii pe blogul dumneavoastra de comentator ! Probabil considerati ca dinamovistii sunt foarte iritati dar incep sa se adune greselile facute de arbitri in defavoarea noastra si asta inseaman puncte care se cuantifica la final : 2 puncte cu Pandurii ( gol Bostina anulat fara motiv ! ) , 1 sau 2 puncte cu Rapid ( 11 m clar la Cristea in min 45 – uitati-va la reluarea fazei sa vedeti cum piciorul lui Cristea este agatat de jucatorul rapidist in careu, fara sa atinga mingea ! ), timp in care alte echipe sunt ajutate de arbitri ! Bine, inca nu au inceput butoanele ros-albastre din Pipera (sau Aleea Alexandru ) ca atunci sa vezi ! Nu zic ca Dinamo joaca nemaiponetit dar ne-am saturat de arbitrajele astea anti-Dinamo !

cri (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 16:25

CEL MAI PENIBIL ARANJAMENT…BLAT ORDINAR.

LA FINALUL MECIULUI MINCIUNEL DECLARA CA E CEL MAI BUN ARBITRAJ SI ECHIPA LUI A FOST CLAR DEZAVANTAJATA….ASTA AM VAZUT CU TOTII

Cata (12 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 16:27

ma intreb cum s-or putea recupera cele 2 puncte din meciul cu pandurii….

in felul ciudat in care faceti presa, in modul mai mult decit magaresc in care va credeti apostolii dreptatii, infailibili, doar starniti compasiunea pentru niste fiinte umane ratate si greata pt ca mizeria frustrarilor voastre simitit nevoia s-o dati si altora! santeti, din pacate, pentru noi, voi , omenire in general nici macar un rau necesar. santeti nimic.

Human rights (2 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 18:02

Nu tin cu nici una din echipele de mai sus. Este insa prima data cand gasesc un articol privitor la abuzul jandarmilor impotriva galeriei Craiovei (ma refer la acest incident specific). Nu inteleg cum nici o organizatie non-guvernamentala din Romania nu ia pozitie si chiar mass media Romana tace malc. Cum este posibil ca drepturile omului sa fie incalcate atat de grosolan si nimeni nu poate face nimic!?
Oare acesti jandarmi sunt comandati de oamenii cu bani din tara care pot da ordine jandarmeriei la orice ora?

Oameni buni, eu din fericire mai am si alta cetatenie si dupa ce termin proiectul la care lucrez acum in Romania voi pleca innapoi in cea de a doua tara a mea, dar voi care stati aici chiar nu vedeti ce se inampla, chiar nu poate face nimeni nimic?

D-le Ioanitoaia,
Daca ati avut curajul sa scrieti acest articol, de ce nu luati o pozitie mai ferma, de ce nu spuneti si la televizor, de ce nu urla ziarele ca s-a incalcat dreptul la circulatie al unor cetateni ai Romaniei? Motivul ca n-ar mai fi fost bilete de vanzare nu poate fi invocat, poate oamenii acestia ar fi vrut sa vada meciul intr-un bar langa stadion, asa cum se intampla in multe alte locuri in lume, sau puteau sa cumpere bilete de la bisnitari, sau puteau doar sa astepte langa stadion sa strige si ei la vederea echipei lor, sau macar sa-si vada idolii, dar sa le interzici intrarea in Bucuresti este ceva INCREDIBIL.
Nu stiu daca intelegeti gravitatea acestui fapt oameni buni.

Adi stelistul (137 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 18:19

@ Human rights

Oare in ’99 nu li s-a incalcat si minerilor dreptul la libera circulatie ?
Cat de bine era daca li se incalca si in ’90 si in ’91.
Lucrurile sunt ceva mai complicate . Iti urez succes si cu proiectul si cu viata in a doua tara , dar sa nu ne lasam inselati de aparente . Occidentul are multe momente grele din punctul asta de vedere . Membrilor „Greenpeace” li se incalca dreptul la libera circulatie oriunde s-ar duce , de revolta de anul trecut din suburbiile Parisului ce sa zic, la fel de cea de la inceputul anilor ’90 din LA. De „Patriotic Act” a lui Bush , nu stiu , o gasesti foarte democratica ? Drepturile omului sunt valabile pana acolo unde ameninta drepturile altui om .
Postul meu nu se refera strict la cazul suporterilor olteni , ci mai degraba la comentariul tau , care m-a iritat prin tenta lui cumva aroganta(imi pare rau , asa am perceput). Toate cele bune!

gigione (1 comentarii)  •  3 septembrie 2008, 19:05

Cum nu a avantajat dinamo? Dl Ioanitoaia are perfecta dreptate, in plus, as mai adauga ca Draganescu nu a aratat decat 3 min de prelungiri(desi, la intreruperile care au fost trebuiau cel putin 5 min), din care nu a tinut decat vreo 2min si 45sec, asta in conditiile in care dinamo se apara cu toata echipa in careu… Asa ca dinamoistilor, „ciocu mic” !!!

Comentează