Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Andone afară!

Antrenorul care a scos-o campioană pe CFR Cluj e în pericol să fie demis

Fireşte, orice club are dreptul să dea afară antrenorul cînd vrea. Probă că, deşi sezonul abia a demarat, Buzăul l-a mazilit pe Şt. Stoica, iar CS […]

duminică, 31 august 2008, 5:14

Antrenorul care a scos-o campioană pe CFR Cluj e în pericol să fie demis

Fireşte, orice club are dreptul să dea afară antrenorul cînd vrea. Probă că, deşi sezonul abia a demarat, Buzăul l-a mazilit pe Şt. Stoica, iar CS Otopeni pe sîrbul Jesici. Nu-i exclus s-o păţească la fel şi Andone, pe care patronul Paszkany şi preşedintele Mureşan ar intenţiona să-l demită. Motivele? Startul neconvingător al CFR-ului şi, pe de altă parte, ostilitatea unui public care şi-a huiduit fostul idol după egalul de pe teren propriu de vineri. În măsura în care semnalele transmise de conducătorii grupării someşene, aflaţi la Monaco în ziua remizei albe cu Poli Iaşi, au fost corect recepţionate, respectivii n-ar ţine morţiş să-l schimbe pe Ando, dar le-ar impune-o tribuna!

Subţire argument. Cu atît mai palid cu cît, socotindu-i pe ardeleni oameni mai aşezaţi, serioşi, era de aşteptat ca domnii Paszkany şi Mureşan să nu aplece urechea la scandările galeriei. Să realizeze că, uneori manipulată, galeria mai strigă şi ce i se sugerează. Sigur că e foarte important rolul acesteia, dar nu-i treaba ei să numească sau să destituie antrenori.

Şi pentru că Andone a declarat că nu se agaţă de scaun, e posibil să se ajungă totuşi la divorţ. Şi dacă-i va achita restul
de contract, peste 600.000 de euro, CFR va rămîne în culpă, nerecunoscătoare, faţă de tehnicianul care i-a adus cel dintîi titlu din istorie, apoi şi eventul. În ciuda startului dezamăgitor al actualei campioane, numai 8 puncte din 6 etape, meritele lui Andone în triumful CFR-ului nu pot fi contestate. Iar uitate nici atît. Ca atare, nu-i normal să-i răpeşti celui ce a calificat echipa în grupele CL şansa de a o însoţi acolo.

Recurgînd la o comparaţie, să observăm că situaţia tensionată de la Cluj aminteşte de impasul de la Doneţk, unde Şahtior, şi ea cîştigătoare a eventului, a început sezonul intern chiar mai prost decît CFR. Acumulase pînă ieri seară doar 6 puncte din 18. Numai că, spre deosebire de Paszkany, Ahmetov nu şi-a pus nici o clipă problema despărţirii de Mircea Lucescu!

Citind despre demiterea lui Andone, Ilie Balaci caracteriza acţiunea ca fiind una “pripită”. Puţin spus, căci ea trebuie considerată o gafă, consecinţa unei regretabile lipse de răbdare şi de tact. Deoarece oamenii cu adevărat puternici, stăpîni pe ei, nu intră repede în panică, iată că s-au păcălit aceia care i-au inclus pe şefii din Gruia în categoria de mai sus.
Altfel, Balaci avea perfectă dreptate cînd avertiza că, preconizînd să-l schimbe pe Andone cu un străin, CFR îşi va asuma
un mare risc. Ca nou-venitul, fie el italianul Guidolin, francezul Fernandez, spaniolul Irureta ori ucraineanul Protasov, să nu înveţe nici măcar numele jucătorilor pînă la primul meci din Champions League! Atît că fiecare doarme cum îşi aşterne,
aşa sună un vechi proverb românesc, despre care pare-se că domnii Paszkany şi Mureşan n-au auzit. Rău pentru ei şi primejdios pentru viitorul echipei.

Comentarii (106)Adaugă comentariu

dany (5 comentarii)  •  31 august 2008, 17:45

Ne am bucura pentru O Protasov!Ca stelist,pot spune ca a fost cel mai bun antrenor e dupa 1990 din campionaul nostru!Cu el,fotball de pe malul Somesului ar progresa si ar ava ceva snse in LC!macar sa se faca de ras!

dany (5 comentarii)  •  31 august 2008, 17:47

macar sa nu se faca de ras(vb de echipa)

mersi (37 comentarii)  •  31 august 2008, 18:13

Si eu sunt de parere ca nu trebuie luate masuri pripite, caci nu Ando e principalul vinovat de jocul slab al campioanei, are, sigur, si el partea lui de vina, dar eu consider ca actualmente, CFR-ul e plafonat si cu orice antrenor, nu ar facea prea mult nici in CL, nici in campionat, unde celelalte echipa ii stiu deja jocul. Mai bine ar fii fost sa i se dea in continuare credit lui Andone, si cu rabdare, rezultatele ar fii venit. Dar, se pare, ca nici ardelenii nu mai au rabdare, greselile au pornit, dupa umila mea parere, tot de la conducatori, o politica de achizitii cu orice pret, care au facut sa fie prea multi straini in echipa si nu toti de valoare, mai abine aduceau 2-3, dar valorosi, buni pt Cl si inca un trofeu intern. Asa, sunt deja prea multi, dar slabi, iar la capcaun si iata, acum si Semedo, s-a renuntat prea usor!

Decebal (83 comentarii)  •  31 august 2008, 18:13

Este o idee extrem de proasta, cei de la CFR au o parere mult prea buna despre jucatorii lor.

Dragos C. (8 comentarii)  •  31 august 2008, 18:23

Este cea mai mare prostie pe care am putut sa o aud de 37 de ani de cand urmaresc fotbalul!!!
Nici o echipa din lumea asta, cu exceptia Lyon-ului, nu a reusit sa castige in fiecare an capionatul. In general, dupa un an in care ai castigat tot, urmeaza reculul. Nu este vorba numai despre forma proasta si despre suficienta si lipsa de motivatie a jucatorilor dar si de faptul ca celelalte echipe se intaresc si ele, doar nu o sa se uite cum castiga CFR-ul si ele sa nu faca nimic, nu???
Andone a castigat eventul anul trecut. ANDONE si nu conducatorii sau jucatorii! El a stiut cum sa-i adune pe jucatori in jurul lui, cum sa-i aseze pe teren, cum sa-i motiveze etc. Din jucatori adunati din cele patru colturi ale lumii a stiut sa faca o echipa.
Anul acesta i s-au adus alti jucatori fara sa se renunte la nici unul din cei vechi. Astfel s-a ajuns la un lot aberant de peste 30 de jucatori!!! Desi Andone a spus ca sunt prea multi, conducatorii nu s-au sinchisit! Acum vor sa-l schimbe si sa-i rapeasca meritul de a juca in Liga Campionilor, desi el a dus acolo echipa!!!
***conducatori clujeni! Ati vazut ce a patit Dinamo anul trecut dupa ce la demis pe Rednic??? N-ati invatat nimic din gresala lor??? Dinamo a terminat totusi pe un loc 4 pentru ca are o alta forta ca si club si o mare experienta competitionala in spate. Cfr-ul nu termina anul asta in primele 7 daca il demite pe Andone!!!

css (76 comentarii)  •  31 august 2008, 19:11

La dat din gura suntem toti buni..insa prea putini realizeaza ca JOCUL SLAB l-a demis pe Ando,nu rezultatul de la un meci,doua sau noua. Amintiti-va de diferenta dintre turul si returul campionatului trecut!!! Au realizat eventul si cu sansa(multumiri Timisoara si Dinamo) dupa ce au terminat turul conducand detasat,desi juca atat Fabiani cat si Semedo !!!! Cata rabdare sa mai aiba conducatorii si galeria??? Pt d-l Ioanitoaia : ziaristii sunt manipulati mult mai usor decat o galerie..scriu la comanda,pe bani grei…sau poate chiar v-ar place ca CFR-ul sa nu-si rezolve problemele,care nu sunt noi deloc…

kvsc1907 (218 comentarii)  •  31 august 2008, 19:26

Sper sa nu plece Ando! Respect ANdo si multumim!!!!!Echipa isi va reveni!

css (76 comentarii)  •  31 august 2008, 19:38

Apropo de Lucescu si Ahmetov in comparatia d-lui Ioanitoaia..tocmai am vazut pe coloana din dreapta un articol intitulat „Dezastrul continua” ..despre un 2-2 intre Sahtior si M Zaporoje….e mishto..asa? Da bine asa un articol „spumos”.. Noi nu vrem sa CONTINUE DEZASTRUL si la Cluj,oricat v-ati dori voi,ziaristii sau pur si simplu suporterii altor echipe !!! DECI DOMNUL IOANITOIAIA…PUTETI ACUM INTELEGE DE CE NU AVETI DREPTATE ??? aveti un raspuns sincer???

Dragos C. (8 comentarii)  •  31 august 2008, 19:53

Pentru Css

Tu chiar crzi ca in doua saptamani cat mai sunt pana la meciul cu Roma, un antrenor, fie el si Capello, poate sa faca o echipa sa joace ????? Se schimba sistemul, sa cunoasca cei 32 de jucatori din lotul CFR-ului, sa vada ce poate fiecare, sa-i faca sa fie O ECHIPA ??? Chiar credeti ca ar fi mai bine pentru CFR??? Sunteti paraleli cu fotbalul!
Andone a facut o echipa care a castigat eventul! Care sunt jucatorii mai buni decat la celelalte echipe pentru care credeti voi ca trebuia sa castige CFR-ul campionatul la pas???? Luati post cu post toata echipa CFR-ului si o sa vedeti ca nici un jucator nu este cel mai bun pe postul lui din Liga I. Daca in retur CFR-ul nu a mai mers ca in tur, ei bine este „meritul” lui Gigi Becali care a aranjat cu arbitri si jucatorii echipelor adverse reusind sa castige 7 meciuri consecutive! In plus i-a platit si pe cei impotriva celor cu care juca CFR-ul motivandu-i extraordinar d.p.v. financiar. Intr-un campionat curat, Steaua nu avea cum sa recupereze atatea puncte. Si totusi, Ando a reusit eventul. Voi ce vreti, sa-l castige in fiecare an??? Sunteti din alta lume! Era normal ca o sa urmeze un recul! Si la Dinamo s-a intamplat la fel anul trecut si la Steaua acum doi ani si la Rapid acul 3 si asa mai departe.
Dati-l afara pe Ando si CFR-ul nu face nici un punct in Liga Campionilor si iese – cel mult – pe locul 7 la vara in campionat!!! ***

Ai lasat vreodata muzica sa-ti vorbeasca? (16 comentarii)  •  31 august 2008, 20:06

Nu simpatizez Clujul dar e trist ce se intampla acolo. Daca il dau afara pe Andone preconizez ZERO puncte in Champions League. Asta isi doresc si conducatorii? Sa se gandeasca mai bine!

Neutru (8 comentarii)  •  31 august 2008, 20:07

Comentariul meu este pentru autorul articolului. Termenul „event” este utilizat atat de dv. cat si de alte persoane in mod gresit, pentru a descrie castigarea campionatului si a cupei. Termenul event vine din limba engleza si se traduce prin „eveniment”. Vedeti asadar ca „event” pot fi alte o mie de chestii, nu neaparat castigarea a doua competitii.

Dragos C. (8 comentarii)  •  31 august 2008, 20:10

Pentru Neutru:

EVÉNT s.n. (Sport) Probă, întrecere, cursă; spectacol sportiv; (p. ext.) rezultat bun, record. ♦ (Hipism) Pariu în care trebuie indicat câştigătorul din două curse consecutive. [< engl. event].

sursa: DEX

„Daca taceai, filozof ramaneai” zice un proverb….

Cfr (24 comentarii)  •  31 august 2008, 20:16

lasati-ne sa va lasam !
a avut un an de zile ca sa faca echipa sa mearga. nu au avut rabdare ? stati linistiti ca nu a fost o decizie pripita !
oricum, in locul vostru as zice un bravo pt ce au facut oamenii aia la Cluj ! echipa, stadion…. unde in romania s-a mai facut asa ceva ?
oricum, multumim andone pt ce ai facut la Cluj ! sa vina altul mai bun acum !

brichetu (6 comentarii)  •  31 august 2008, 20:18

Sunt CFR-ist din ’73,nu mi-a placut de steaua si dinamo din cauza metodelor prin care castigau campionatele,dar am tot respectul pt.cei care au aratat ceva in dreptunghiul verde,printre ei si Andone.Nu merita un asemenea tratament,a calificat echipa in CL si trebuia lasat sa conduca echipa in aceasta competitie chiar daca nu e cel mai mare antrenor din Europa, Andone e un nume mare in Romania.Daca tot trebuie sa plece Andone, sa-i stoarca de bani,sa-si ceara tote drepturile din contract.Chiar nimeni nu-i in stare sa-l sfatuiasca pe paskany ca acest muresan nu se pricepe la fotbal?D-le Ioanitoaia,sunati-l pe arpy si spunetii ca greseste.

k pax commander (67 comentarii)  •  31 august 2008, 20:25

andone….parca saptamina trecuta muresan si arpy spuneau ca andone va ramane multi ani antrenorul lui cfr…

doctorul si pacientul (13 comentarii)  •  31 august 2008, 20:27

cei de la cluj isi bat joc de munca lui andone, a echipelor steaua si rapid care i-au calificat direct in grupe si le-au bagat banii in buzunar si de coieficientul UEFA al Romaniei. probabil ei au alte interese si urmaresc coieficientul portugaliei. nu are rost sa dam proverbe aici si mai ales romanesti, dar dupa cum spune un cliseu fotbalistic „au dovedit ca NU au caracter„. galeria CFR niste novici in fotbal.
btw sunt suporter stelist

Albu-Sibiu (95 comentarii)  •  31 august 2008, 20:47

Cei de la Cluj nu cred ca au nevoie de judecata voastra. Sunt pe banii lor, nu au de-a da socoteala nimanui. Nu e vorba nici de punctele pierdute, nici de scandarile galeriei ci de faptul ca de aproximativ 8 luni echipa CFR nu mai joaca nimic. Nu se mai leaga pasele, nu se mai face pressing, nimic. E cazul sa se treaca la masuri radicale.
Manipularea este cel mai vechi termen folosit de catre ziaristii scoliti la Stefan Gheorghiu. Cine sa ma manipuleze pe mine, un biet telespectator si suporter CFR? Daca sesizez un lucru, daca gandesc, daca-mi exprim parerea, inseamna ca sunt manipulat? Asta mi se pare o jignire directa la adresa inteligentei mele si probabil a multora din galeria CFR. O galerie care are si ea excesele sale, injuraturile sale, dar care, chiar si asa, este mult mai eleganta decat restul din tara. Daca nu credeti, luati numai proportia suporterilor de sex feminin de pe stadion si veti intelege, poate….
Andone a avut toti banii pe care i-a dorit, ar fi putut aduce pe oricine, a avut luni intregi la dispozitie sa consolideze un lot si, in loc de toate faptele, acum la Cluj se vede o miscare brown-iana pe teren si o rotatie ca la hochei a formulelor de start. Si, vad ca nimeni nu aminteste, Andone a mai ratat si in Cipru, acum cateva sezoane. Si aceia sunt prosti, nerecunoscatori, impulsivi, manipulati? Vedeti ce usor se poate scrie un editorial, domnule Ioanitoaia? Ce ziceti, ma angajati? ***

clujeanca (13 comentarii)  •  31 august 2008, 21:06

Riscul de a continua cu Andone e imens. Ar fi un butoi de pulbere care ar sari in aer la prima scanteie. Si apoi, Andone renunta usor la lupta. El „n-are nicio problema” daca va fi schimbat. Doar pe cea a banilor (destui) pe care-i va lua…

Vlad (19 comentarii)  •  31 august 2008, 21:15

Andone trebuia schimbat chiar mai repede. In returul campionatului trecut CFR-ul deja nu mai juca mare lucru. Dupa ce au plecat cu 12 puncte avans, au cistigat in extremis in fata Stelei. Nu e vorba ca Andone nu ar fi antrenor OK si nu ne batem joc de el, dar in functie de ce obiective iti propui, trebuie sa ai si meseriasi corespunzatori. Asta e, si in viata in general e la fel, in orice meserie nu sintem toti la fel de buni. Si asta nu e neaparat ceva rau sau batjocoritor, pur si simplu asa e pe lume.

TROMPY SATU MARE (1 comentarii)  •  31 august 2008, 21:47

hai sa fim seriosi, cu protasov sanse zero in champions league, cla steaua a facut treaba buna dar la dnepr ce a facut in doi ani………..NIMIK, apropo a fost eliminata saptamana asta de bellizona!!!!!!!!!! in doua saptamani nu face nimik nici intr-un an!!!!!! SUNT DEZAMAGIT TOTAL!!!!!!! dl ovidiu aveti dreptate cu exemplul shaktior

gabe (2 comentarii)  •  31 august 2008, 21:49

nici nu mai stiu ce sa zic.sa plece sa tsea.Da ce e mai important ce a facut sau ce face ando la echipa.pai fratilor daca mai continua asa echipa noastra se duce pe rapa.daca …daca…pai cu daca nu ajungem noi sa facem puncte in UCL.asa ca sa dea dumnezeu minte lui muresan si paszkany sa ia decizia corecta..hai CFR

gabe (2 comentarii)  •  31 august 2008, 21:51

oricum protasov nu are ce cauta in Gruia. sa stea la mama lui acasa ca la steaua clar nu are loc nici atat cat la noi.Sa isi bage mintile ando in cap si sa puna echi[pa pe roate ca nu cred ca altcineva face treaba la cfr acum in cateva saptamani.Hai CFR

mihai_cj (4 comentarii)  •  31 august 2008, 21:52

si eu am fost pana , ieri alaltaieri , un sustinator al lui ando…pana cand am analizat putin situatia prin care am trecut cu totii pana la urma:
ganditi-va ca ando practic are acel tur foarte bun de campionat, cand totul a mers shnur, datorita valului care l-au luat, elanul acela imens, cand simti ca nimeni nu te mai opreste.
apoi returul a inceput catastrofal, a castigat cfr cum a castigat, cu chiu cu vai, pana in ultima etapa.
Acolo iarasi, o BUBA mare. probabil ca daca nu era acel penalty in minutu 70 si ceva, numele ANDONE nu mai era asociat clubului cfr demult. insa norocul.
APOI TITLUL LA CLUJ, ANDO L-a castigat, tralalalalalala..
inceputul acesta de campionat trebuia sa fie un deja-vu, insa nu a fost asa….echipa este exact aceeasi din tur, ando nu resuseste sa gaseasca echipa ideala, si totul se duce pe rapa
in concluzie, cu toate ca l-am sustinut in totalitate pe ando, se pare ca ar trebui sa ne lase pentru ca pana la urma doar acel tur de campionat minunat a realizat la cfr.

PS:
sa nu uitam de famagusta :((

Neutru (8 comentarii)  •  31 august 2008, 22:08

Dragule, nu ma indoiesc ca in DEX (dictionar facut de „mitici” pentru „mitici” este posibil sa se fi dat acestui termen englez alte sensuri decat cel normal. La fel cum in limba romana de azi se foloseste pentru englezul „Challenge” ori francezul „défi” termenul total impropriu de „provocare”. Multumesc pentru sfat, si ramai dumneata cu „miticismele***, ca sa ti-o spun, cum se exprima comentatorii romani….”pe final”

Lexmarkz (51 comentarii)  •  31 august 2008, 22:08

Hai sa fim seriosi. Turul trecut echipa a jucat ce-a invatat-o Bergodi. Si era exact echipa asezata in teren de Bergodi. Apoi a inceput sa se vada mina lui Ando. In plus, cfr a facut 2 mari greseli. A renuntat mult prea usor la Fabbiani, care asa gras cum era tinea permanent 2-3 aparatori si avea momente de geniu. Si nu l-a jucat aproape deloc pe Semedo. Care si el pleaca. Cu 2 extreme foarte rapide, Semedo si Dubarbier, altfel arata echipa. Dar de cite ori au fost impreuna in teren?

Luciann (50 comentarii)  •  31 august 2008, 22:14

Ai dat-o in bara cu exemplul Sahtior pentru ca si acolo se pare ca Lucescu va fi demis ! Timpul numai are rabdare…

Gigel (1 comentarii)  •  31 august 2008, 22:15

cred ca era necesar

Neutru (8 comentarii)  •  31 august 2008, 22:21

Mersi pentru sfat, dar eu ma refeream la termenul englez „event” nu la ceea ce au facut „miticii” din el ! E foarte posibil ca in DEX (dictionar romanesc) sa apara ceea ce spui dta. In alta ordine de idei, sa stii ca nu le cunosti chiar pe toate…nu doar Lyon a castigat titluri unul dupa altul. In ultimii doi ani, Manchester United a fost camioana Angliei. In plus dta esti probabil prea tanar (de acolo ti se trage probabil si aroganta) ca sa stii ca Liverpool, Juventus si Bayern Munchen au castigat nenumarate campionate succesive. Vezi ca pot si eu sa ti-o spun pe aia cu ..”si tacuises philosophus mansises” ?

unoltean (139 comentarii)  •  31 august 2008, 22:26

Eu il apreciez pe Andone pt felul cum si-a recunoscut greselile dupa fiecare meci, este un om de caracter si cred ca i s-au facut multe nedreptati, in special la Dinamo…dar in afara de un tur de campionat perfect, in rest nu a realizat nimic, titlul l-au castigat cu mult noroc, iar primul care trebuia sa gestioneze situatia de la echipa era el…si uite ca a trecut ceva dar el nu a reusit…sigur ca este nedrept sa castigi un campionat si sa nu poti sta pe banca echipei macar cateva meciuri in Champions League, dar nici nu cred ca Andone va mai reusi sa dea un impuls echipei si sa o aduca pe drumul cel bun…din pacate sefii de la Cfr au de ales intre un rau mai mic, sa-l lase pe Andone in continuare cu orice risc, si unul mai mare, aducerea unui antrenor strain care nu va reusi sa faca mare lucru intr-o perioada scurta de timp, oricata valoare ar avea…

CAMPIOANA CFR (3 comentarii)  •  31 august 2008, 22:28

Ioanitoaia, tine-l tu pe Andone sa te duca in B! Cred ca ai fi mega-fericit daca ar ramane Andone sa distruga CFR-ul!… Pe Andone l-au citit toti antrenorii din Liga 1!! A distrus toata munca lui Bergodi! Bine ca vine Protasov, un antrenor care i-a lasat lui Olaroiu o echipa care merge! Diferenta dintre Olaroiu si Andone e ca Olaroiu a lasat echipa asa cum o primise si nu a stricat-o precum Andone!

virgil (7 comentarii)  •  31 august 2008, 22:28

A spune mai intai ca Andone va imbatrani ca antrenor la CFR si imediat dupa aceea sa se afirme ca Ando este numai bun pentru a fi concediat,mi se pare o incalcare grava a moralitatii, care nu face deloc cinste oficialilor clujeni. Acest comportament disproportionat denota crasa lipsa de respect fata de antrenor, dar si fata de cititorii care urmaresc cu interes tot ce se intampla in lumea fotbalului. Eu, personal, nu ma asteptam ca ardelenii sa gestioneze atat de prost propriile lor afirmatii.

iulius caesar (2 comentarii)  •  31 august 2008, 22:34

pacat de dl. Andone pentru ca nu merita un astfel de tratament. daca tot vor sa-l demita macar sa-i se gaseasca un loc in organigrama clubului pentru ca tot va fi folositor pe viitor.

longo (1 comentarii)  •  31 august 2008, 22:37

nea ovidiu… inca nu e clar ca fotbalul e in proportie covarsitoare o afacere ? dupa ani de zile cand don giovane ti-a insufletit procesele etapei, tot nu te-ai deprins cu gandu asta ? hai, ca esti om destept…
ando e un sufletist, dar un antrenor mediu si un negociator prost. asta e.
si un om dintr-o bucata, ceea ce nu e putin lucru. eu il admir.

senateo (3 comentarii)  •  31 august 2008, 22:38

Am vazut tot felul de pareri si analize ale rezultatelor lui Andone. Echipele antrenate de Andone nu au continuitate in joc, dupa perioade cu rezultate bune apar caderi pe care nu poate sa le mai gestioneze. Dar cu toate ca CFR e in criza, nici un alt antrenor (nici macar Capello) nu poate redresa o asrfel de situatie. Sezonul e compromis pentru CFR indiferent daca antrenor e Ando sau altcineva, asa ca ar trebui sa i se lase satisfactia de a fi in champions League.

Radu (10 comentarii)  •  31 august 2008, 22:43

Te faci ca nu stii, nea Ovidiule. Andone este schimbat pentru ca nu el a castigat titlul ci patronul si presedintele. Manevrele, nenica. Cand stii ca ai castigat prin metode securiste si vezi ca treaba se impute nu mai ai ce face, schimbi antrenorul chiar daca risti demascarea. Asta este explicatia, si normal ca aveau nevoie de pretext, asa ca l-a huiduit publicul.

Dar voi, pseudo-gazetarii, nu veti niciodata corecti, va ocupati numai cu aburirea publicului, in functie de simpatiile voastre, halal!

andrdcd (5 comentarii)  •  31 august 2008, 22:47

mai Ioanitoaia, eu cred ca tie ti-e frica de faptul ca ar putea veni si la CFR un antrenor serios asa cum a venit la Rapid sau Poli si o sa ramana Steaua singura echipa cu antrenor zero…

Ando nu e demis doar pentru cele 6 etape de acum, ci si pentru cele 15 etape din primavara in care CFR-ul.

probabil ca pur si simplu nu stie cum sa gestioneze un lot cu 30 de jucatori..

in fine no, eu sunt tare multumit de decizia conducatorilor de la CFR de data asta.

iar tu Ioanitoaia, as zice sa renunti la a mai da sfaturi celor de la CFR atata vreme cat e evident ca voi cei de la GSP sunteti clar impotriva lor.

Dragos (102 comentarii)  •  31 august 2008, 22:48

Sefii de la Cluj stiu ca au castigat titlul cu ajutorul arbitrilor ! De aia il demit pe Andone, si-au dat seama de mult ca nu e ce vor ei ! Au furat campionatul trecut, nu mai il puneti pe Andone pe locul 1 !

pt ardndcd (102 comentarii)  •  31 august 2008, 22:50

Steaua cu antrenor „zero” a eliminat Galatasaray cu 8 titulari in echipa nationala a turcilor………iar Cfr-ul a pierdut rusinos cu Anorthosis Famagusta ! So…..be quiet !

Dragos (102 comentarii)  •  31 august 2008, 22:51

Forta Steaua !

tttttt (1 comentarii)  •  31 august 2008, 23:01

Am fost la meciul cu Poli Iasi.
La CFR sunt doua galerii una formata din maghiari si alta formata din romani.
Galeria maghiara scanda „Lasa-ne, lasa-ne, lasa-ne, Andone lasa-ne” iar cea formata din romani scanda „Andone suntem cu tine”.
Oare sa nu fie o manipulare a patronului?
Oare cum galeria era impartita (una cu Andone alta impotriva) nu erau impartiti si jucatorii CFR-ului de pe teren?

Locke (1 comentarii)  •  31 august 2008, 23:12

Noi nu-l dam afara pe Andone dupa numai 6 meciuri, ci dupa un retur dezamagitor in care a pierdut un avans de 14 puncte LA CARE se adauga 6 meciuri in acest tur in care a strans doar 8 puncte. De multa vreme s-a vazut ca Andone nu e la nivelul lotului pe care il avem. Iar ultimele sale masuri: Fabiani, Semedo, Culio, demonstreaza ca mai degraba reduce nivelul lotului decat sa creasca el. OUT!

CFR (4 comentarii)  •  31 august 2008, 23:44

***! Se vede clar ca nu te pricepi deloc la fotbal, daca spui ca Andone e un beneficiu pentru CFR. CFR-ul a mers bine in tur doar datorita muncii asidue a lui Bergodi. Andone a distrus mai mult decat s-a construit la CFR. Un antrenor care nu a stiut sa gestioneze nicio situatie de criza. Un antrenor care nu a intors niciodata rezultatul, care nu a stiut niciodata sa intoarca jocul, sa schimbe tactica (in cazul in care exista vreo tactica, desi mi-e greu sa cred) in timpul meciului. Demiterea lui Andone e cel mai mare castig posibil pentru CFR.

CFR-istu (5 comentarii)  •  31 august 2008, 23:45

CFR-ul nu a jucat niciodata mai prost decat o face acum. Si in divizia B juca mai bine. Andone nu are nici in clin nici in maneca cu antrenoratul, s-a vazut preabine cu fiecare ocazie. La ce lot are CFR-ul, merita un antrenor bun. Andone doar a cules roadele investitiei conducatorilor CFR si a muncii lui Bergodi.

CFR-istu (5 comentarii)  •  31 august 2008, 23:46

Andone a inlaturat jucatori precum Fabbiani, Semedo si Culio. Sa plece cat mai repede, sa ne lase echipa in pace, sa distruga alte echipe, nu CFR-ul.

CFR Fan (5 comentarii)  •  31 august 2008, 23:49

Ioanitoaia nu se pricepe la fotbal. Cum sa spuna ca demiterea lui Andone e o pierdere si o greseala ?! Andone nu se pricepe deloc la antrenorat. Nu a stiut niciodata sa gestioneze o situatie de criza, nu a intors niciodata rezultatul, nu a stiut niciodata sa schimbe tactica (in cazul in care exista vreo tactica, desi ma indoiesc) in timpul meciului. Andone titularizeaza dupa simpatie, nu dupa forma jucatorilor. Andone insista sa joace anumiti jucatori pentru a-i face pe Muresan si Paszkany fericiti, pentru a confirma transferurile. Nimic nu poate fi mai gresit. Asa s-a intamplat cu Dorsin, Hirschfeld, Oberman, Ruiz si altii. Toate aceste gafe ale lui Andone, precum si inlaturarea unor jucatori precum Fabbiani, Culio si Semedo, doar slabesc si destabilizeaza CFR-ul. ***

pali (2 comentarii)  •  31 august 2008, 23:56

***. nu sa luat in considerare opinia publicului ci calitatea de antrenor a lui Andone. antrenamentele clujenilor din ultima vreme seamana cu un joc in curtea scolii. nu se munceste cu ei deci nu sunt rezultate.prin urmare, antrenorul care a avut la dizpozitie 3 luni de zile, n-a reusit nimic. singura solutie e schimbarea pinionului blocat: demiterea lui Andone, care mi se pare o actiune logica.

lord belial (36 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 0:01

nu-l da nimeni afara pe lucescu de la shaktar, mai calmati-va astia care sustineti contrariul

JHB (1 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 0:14

De obicei pe bucuresteni nu-i inghite nimeni…iar pe ardeleni toti ii stimeaza …cand echipele din Bucuresti isi schimbau antrenorii toti dadeau exemplu pe FC Timisoara (pe atunci Poli Timisoara)…cu ai sai suportari inimosi…dar acum si Clujul a ajuns sa fie un Bucuresti…terminati cu prostiile capionatul nu l-ati castigat cu arbitrii…ci ajutati de Dinamo…daca Dinamo nu batea Steaua…voi nu erati campioni…asa ca aveti tot dreptul sa-l alungati pe Andone …asa este a pierdut 15 puncte in retur si acum n-a prea facut nimic…insa terminati sa-l faceti praf …lasati-l in mediocritatea lui…n-are sens…vad vorbele grele aduse lui…dar cati dintre voi au scris aceste vorbe acum 3 luni cand CFR castiga campionatul atunci Andone era bun…acum va dati toti viteji…doresc macar unul dintre voi sa-mi arate un mesaj scris aici in GSP acum 3 luni in care il ataca dur pe Andone…nici unul din voi n-a facut asta…asa ca treptat va transformati si voi in bucuresteni…pe care ii huliti…nici voi clujenii nu sunteti mai breji, degeaba ati facut parte din Imperiul Austro-Ungar tot balcanici sunteti…pacat…cati din voi i-ati multumit lui Dinamo dupa victoria cu Steaua…cati din voi nu l-ati injurat pe Fabbiani cand rata copilareste…cati…dar nu voi ati uitat totul…toti erau buni…acum toti sunt prosti…terminati cu gargara asta…si ajutati echipa CFR sa nu cada ….ca peste ceva timp Univ. Cluj v-a reveni in A si tare mi-e ca o sa va bata…mai ales ca ei au un antrenor adevarat…acum…

Alex (1 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 0:14

Domnule Ioanitoaia , daca sefii CFR-ului il demit pe Andone inseamna ca sunt niste oameni de nimic. Ii ziceau ca ramene pe viata la club si acum il scot pe usa din dos ! Sa le fie rusine daca este adevarat !
Se pare ca au uitat cam repede ca domnul Andone luat titlul si cupa Romaniei !

andrdcd (5 comentarii)  •  1 septembrie 2008, 0:17

Steaua a eliminat pe Galatasaray fiindca turcii au fost naivi in primele 15 minute de la Istanbul, iar la Bucuresti au incasat un gol dintr-un offside evident.

in mod normal, dupa cum joaca Steaua sub Lacatus, nu ar fi trecut nici de Olympiacos, care apropos, parca a fost eliminata acum de Anohtosis…

Comentează