Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Despărţirea de Tadici

În loc să-i mulţumim marelui antrenor, noi ne grăbim să-l punem la zid! Nedrept şi trist

Sigur, Gaţu are dreptul să-l demită pe Tadici de la conducerea “naţionalei” de handbal feminin pe motiv că aceasta a decepţionat la JO şi […]

vineri, 22 august 2008, 4:47

În loc să-i mulţumim marelui antrenor, noi ne grăbim să-l punem la zid! Nedrept şi trist

Sigur, Gaţu are dreptul să-l demită pe Tadici de la conducerea “naţionalei” de handbal feminin pe motiv că aceasta a decepţionat la JO şi nu şi-a îndeplinit obiectivul. Că nici Gaţu însuşi, ca preşedinte al FRH, nu şi l-a îndeplinit şi nu-i arată nimeni uşa e alt subiect, pe care n-ar strica să-l abordăm. Surprinzător e însă că lui Tadici i se reproşează acum atît clasarea dezamăgitoare a echipei, cît şi numeroasele deficienţe de comportament. Ar fi un bădăran care-şi jigneşte jucătoarele şi un satrap care le supune unui regim de cazarmă etc. Un dictator. Probabil că, dincolo de exagerările de rigoare, lucrurile au stat cîteodată chiar aşa. Numai că ele erau cunoscute, sau ar fi trebuit să fie, în Momentul în care FRH l-a numit în funcţie pe cel poreclit ţăranul. Un tehnician care, Şi pentru că a făcut 56 de ani, E socotit de modă veche. Pasămite, aparţinînd unei şcoli şi unei atitudini depăşite, Tadici ar fi, îl atacă inamicii, un fel de Halagian al semicercului.

Vorba unui clasic, din copacul prăbuşit toţi taie lemne. Ca atare, iată-l pe Tadici în mijlocul unei animozităţi generale, repudiat de cîteva dintre elevele sale şi hulit de oficialii Federaţiei, cu vicepreşedintele Paleu, cine-o fi dînsul?!, la pupitrul de comandă. într-o astfel de situaţie, îi e dificil să se apere. Puţini îl ascultă, iar şi mai puţini îl sprijină. Din preotul handbalului a devenit peste noapte groparul acestuia!

Fără îndoială că Tadici are şi defecte. La urma urmei, nimeni nu-i perfect pe lume, poate doar Gaţu şi Paleu. Pare însă o enormitate, chiar o blasfemie, să i se impute şi că nu s-ar pricepe, că n-ar fi meseriaş Cum să-l consideri impostor, făcătură, pe omul care a reuşit cu “naţionalA” Şi cu Oltchim Rîmnicu Vîlcea cele mai frumoase rezultate din istoria modernă a handbalului nostru?! Oricît l-ai duşmăni pe Tadici, acceptînd că trufia acestuia a stîrnit ostilitate, iar cariera lui invidie, n-ai cum să ignori că, pînă să ducă echipa reprezentativă la JO, unde handbalul feminin a fost singurul joc sportiv tricolor prezent, a calificat-o în finala Mondialelor din 2005 şi în semifinalele aceleiaşi competiţii din 2007. Cu Oltchim a cucerit, între alte trofee, Cupa Cupelor şi Supercupa Europei, ambele în 2007. Performanţele respective fiind greu de uitat, iar de contestat nici atît, meritele lui Tadici sînt imposibil de tăgăduit. Doar un  răuvoitor şi-ar asuma un asemenea risc.

Evident că pe marginea mazilirii în discuţie se poate discuta, cu argumente pro şi contra, la nesfîrşit. Din punctul meu de vedere, ca şi al multor altora, lucrurile sînt însă clare şi, din păcate, triste. Nu numai că nu ştim să ne preţuim cum se cuvine antrenorii, dar nu ştim nici să ne despărţim de ei. Din care pricină, nerecunoscători, în loc să-i strîngem mîna lui Tadici, îl punem la zid. Nu-i corect.

Comentarii (222)Adaugă comentariu

Bogdan Iasi (2 comentarii)  •  22 august 2008, 17:25

Ovidiu, cand am citit primele randuri, eram pornit sa te contrazic. Dupa mesajul asta, probabil vor urma multele altele in care vei fi injurat, sau in care se vor exagera problemele pe care le-ai ridicat tu. Dar, in final, ai dreptate. Lasand la o parte felul lui de-a fi, nu pot uita fata lui Tadici din meciul cu Franta. Era un om prabusit. Iar Gatzu a avut dreptate intr-o singura declaratie publica: „rufele se spala dupa terminarea Olimpiadei”. In primele jocuri, mecanismul a mers „ceas”. A fost de ajuns o singura infrangere, pentru ca lucrurile sa degenereze”. Unii se intrebau, in mod public (e important acest amanunt): „de ce n-a jucat Meirosu, dom’le”. Iar jucatoarele au reclamat faptul ca antrenamentele, vizionarile si intreg programul a devenit mai dur. Era normal sa se intample asa, deoarece planul initial cazuse si puteai intalni Rusia in sferturi. Apropo de Rusia, uitati-va la Trefilov. Tadici nu-i ajunge nici la glezne in privinta duritatii. E bine sa fii dur, sa fii mitocan in sport? Nu stiu. Stiu doar ca, daca fetele ar fi luat aurul, nimeni n-ar mai fi ciripit nimic. Este doar o parere, dar sunt de acord cu ideea ca nu stim sa ne despartim de cei care au adus rezultate. Rezultate pe care nu stiu cand le vom egala. Tadici nu bun? De acord.

ursubadd (1 comentarii)  •  22 august 2008, 17:28

la fel a patit si Belu, tot dictator a fost si el , iar dupa ce a plecat s-a ales praful de gimnastica romaneasca (izbasa si nistor au intrrat in lot in timpul lui belu)
in 2 ani de zile o sa ne bucuram daca intram in barajul pentru CE sau CM asa cum la gimnastica ne-am bucurat pentru bronz

dinamovism cronic (14 comentarii)  •  22 august 2008, 17:30

Domnule Ioanitoaia, aveti partial dreptate. Nu ne pretuim in general valorile, nu cred ca este doar cazul lui Tadici. Dincolo de ingratitudinea tipic romaneasca, in handbal am avut tot timpul o constanta: labilitatea psihica a unui lot format din individualitati – de multe ori – sclipitoare. Tadici a avut rezultate (discutabile, eu nu cred ca locul doi la Mondiale este entuziasmant, imi pare rau daca nu ma incadrez in suficienta specifica romanilor), si a fost permanent generator de marlanie, conflicte si speculatii. Romania tremura pe teren de fiecare data cand este condusa cu trei goluri, si asta spune multe. Va reamintesc ca Razvan Lucescu a dus Rapid in semifinalele UEFA pentru ca a generat incredere intr-un lot „subtirel”, nu datorita unor super-fotbalisti sau a genialelor partituri tactice aplicate. Tadici este bun, dar are si handbaliste de clasa la dispozitie. Si nimic nu-i da dreptul sa fie mitocan. Avem nevoie de buni psihologi la Nationala, nu de satrapi spurcati la gura…

Wili (17 comentarii)  •  22 august 2008, 17:57

Asa i-am facut si lui Piturca dupa CE, uitand ca trecusera 8 ani de cand nu mai respirasem aerul tare al unei asemenea competitii.
Belu a patit-o si el, iar acum e randul lui Tadici.
Oare doar Tadici trebuie sa plece? Conducerea FRH nu are nicio vina ca echipa masculina nu a mai jucat la vreun CE, CM sau JO de ani de zile?

ovidiu (2 comentarii)  •  22 august 2008, 18:12

e nedrept sa se procedeze asa cu Tadici, ale carui performante sint greu de egalat. de paleu sau valeu sau cum l-o fi chemind, nu a auzit nimeni. chiar are vreo legatura cu handbalul sau e doar vreun bagator de seama, asa cum sint atitia in pozitii-cheie? iar Tadici i-a dat replica asa cum merita. Gatu are toate meritele ca fost jucator, ne-a incintat cu evolutiile lui, dar mai apoi? si apoi, ati vazut antrenor care sa nu strige la sportivii lui? va aduceti aminte ca si despre Bellu s-a spus la fel dupa ce nu mai antrena lotul? daca handbalistele nu au suportat regimul dur, de ce nu au plecat din lot si sa lase pe altele? de ce nu au avut curajul sa isi decline identitatea atunci cind au vorbit presei?

hmmm (4 comentarii)  •  22 august 2008, 18:39

http://blog.mysport.ro/hmmm/2008/03/06/specia-perfecta/

exact asta am sustinut si eu in martie,in urma altui scandal! cititi. sa il critice tarca,voina etc.,nu paleu…un taran trecut prea repede de la opnci,la pantofi cu lac!

cristi-vo buzias (1 comentarii)  •  22 august 2008, 18:56

Asa suntem noi romanii!La greu jicnim si hulim pe cel(cei)ce ne-au facut „mari”.Daca ne clasam pe un loc onorabil probabil ca Tadici era erou national.Acum, acelasi Tadici este un antrenor hulit de cei din conducerea federatiei,facuti peste noapte conducatori,hulit de jucatoarele pe care tot el le-a facut vedete,de parca acelasi Tadici ar fi jucat pe teren,nu marile noastre contestatare!

Bogdan (2 comentarii)  •  22 august 2008, 18:58

Cred ca glumesti! Urmareste interviul de pe sport.ro al luminitei hutupan sa vezi ce a facut tadici din fete. Cum le umilea. Asta nu a fost antrenor! Rezultatele au venit datorita fetelor si nu lui.

toto (8 comentarii)  •  22 august 2008, 19:17

Problema cu Tadici este ca el isi atrage antipatii prin declaratiile si atitudinea sa. Era previzibil ca va fi pus la zid daca nu obtine rezultate si asta si adatorita fricii lui de a nu se intampla asta. Nu vedeti declaratiile lui, ca „cineva in tara se bucura” sau atunci cand a castigat, in loc sa se bucure decent spunea ca „unii crapa de ciuda in tara”. Pai asta era grija lui, ca sunt unii(probabil se referea la Tarca, Florescu si poate Paleu) care se bucura de insuccesele lui si au ciuda pe succes? Daca el gandeste asa, probabil asa ar face el daca ar fi in locul celor din tara. Mai greseste el ca nu stie sa-si asume raspunderea insuccesului. Nu l-am auzit odata spunand ca a gresit. Orice infrangere era urmata de injuraturi si critici la adresa jucatoarelor, dar el nu stie sa le monteze sa le faca sa se simta bine pe teren.
Este adavarat ca a obtinut rezultate bune, este si meritul lui incontestabil, dar as prefera sa nu-l mai vad la nationala, decat sa continue scandalurile astea.
Unii spun ca a fost la fel cu Belu, dar nu e asa. Eu nu l-am auzit pe Belu injurand in sala de concurs, iar fetele de la gimnastica erau totusi apropiate de antrenorii lor.
Este si diferenta de varsta, gimnastele sunt niste adolescente care vor la discoteca, sa mai manance o prajitura, pe cand o Hutupan si-a sacrificat 3 ani din viata si poate sansa de a face un copil pentru a lua aceasta medalie, iar Tadici le injura in cele mai importante momente ale meciului decisiv. Pai ce antrenor face asta? in loc sa le incurajeze, sa le dea incredere, el le inhiba si mai tare.

ipse50 (4 comentarii)  •  22 august 2008, 19:27

D-nule Ioanitoaia aveti dreptate si nu prea in Romania se lucreaza dupa principiul”scopul scuza mijloacele”si asta dupa cum cred ca stiti este de domeniul trecutului.Timpul in care antrenorul te batea si avea puterea sa faca cu tine ce vroia(eu stiu ce spun, ca junior am fost si eu chemat la lotul de handbal)jucarori nu aveau nici un drept,dca te suparai ereai trimis acasa si se termina totul.Tadici face parte din aceasta speta de antrenori.Federatia stia, la inceputul anului a fost iarasi cearta si Gatu a spus”trebuie sa vad ce sa intimplat si de va fi cazul Tadici va fi dat afara”.Ca sef al FRH trebuia sa intervina sa stea de vorba cu Tadici si sa ii impuna sa se compoarte civilizat cu fetele.Parerea mea este ca nici Gatu nu stie alt fel.Al doilea punct contractul lui Tadici se termina la 31 aug.de ce acest circ?contractul sa terminat si la revedere,dai mina si gata.trei cine este acest Paleu sau cum il cheama ce are el acolo de comentat”nu cumva este el seful lui Gatu si noi nu stim”!!!.Si partu eu cred ca FRH in frunte cu Gatu sint mai vinovati de ce sa intimplat de cit Tadici,eu cred ca au dat posibilitatea fetelor sa se plinga si cu aceasta au facut un joc dublu care a dus la ratarea obiectivului.Cind intr-o echipa nu este unitate si armonie nu este posibil sa se faca perfomanta.Cred ca d-nul Gatu ar trebui sa se gindeasca bine daca el este omul potrivi la conducerea FRH.Tot mai multa lume nu mai este de acord cu ce face d-nul Gatu si eu cred ca de la o anumita virstra ar trebui sa te retragi si lasi treaba pe mina altor mai tineri si mai priceputi spui la revederesi te retragi,lumea te va aplauda si totul va fi bine .

Lucks (2 comentarii)  •  22 august 2008, 19:42

Si eu am facut greaseala sa il consider foarte bun antrenor pe Tadici..dar m-am mai gandit putin ,si mi-am amintit ca aceast lot..a castigat de 2 ori aurul la tineret,cu alt antrenor..iar acum..cu Tadici..au pierdut de fiecare data,..asa ca…pana la urma rezulatele te tin in picioare..oriunde..si domnul Tadici..scuze,dar mai mult rateuri au avut!..Eu am norocul si locuiesc in Norvegia..si aici handbalul e sport national..!Mereu au declarat,ca avem lot foarte bun,dar avem probleme cu antrenorul…probabil stiu ei ce zic!

marius (5 comentarii)  •  22 august 2008, 19:48

Sunt de acord in totalitate cu articolul. Nu stim sa apreciem valorile. Ce este gimanstica fara tiranul de Belu? Nimic. Ne batem joc de un om care a reusit totusi ceva. Jucatoarele au ajuns la maturiatate si au pretentii dar sa nu uite ca datorita lui au ajuns unde sunt. Cate dintre jucatoare nu l au avut la echipa de club ca antrenor. De ce nu au comentat mai demult? Ele stiau cum este ca antrnor si nu cred ca este singurul care face asa. De ce nu au comentat dupa „rusinosul” loc patru de la mondiale? Pentru ca el a reusit sa le aduca la nivelul la care sunt acum.Pacat ca un bun profesionist cum este Tadici este mazilit. Cred ca trebuia macar pentru ce a facut sa i se acorde mai mult respect. Sunt curios sa vad cate campionate mondiale o sa castigam de acum in colo. Pacat si pentru Tadici si pentru jucatoare ca s au caomplacut in situatia asta. Vom vedea pe viitor daca e bine sau rau dar oricum o alta situatie neplacuta pentru sportul romanesc.

zsoltika (1 comentarii)  •  22 august 2008, 19:57

Domnule Gatu demite-l pe Tadici, iar apoi da-ti si Dumneata demisia. Ca n-aveti nici o performanta ca presedintele federatiei de handbal. Scuze, aveti, dar ele sunt aduse de Tadici.
Iar de domnul Paleu n-am ce sa scriu. Habar n-am cinei, si nici numa intereseaza.

a71 (1 comentarii)  •  22 august 2008, 20:24

te asteptam la Baia Mare domnule Tadici

adrian (1 comentarii)  •  22 august 2008, 20:32

perfecta dreptate ai d-nul ioanitoaia. oare trefilov cum se comporta? am vazut si eu interviul luminitei, dar am o intrebare pt ea: de ce nu la acuzat dupa finala cu rusia din 05 sau dupa cupa cupelor si supercupa europei din 07????

observator pamfletaru (1 comentarii)  •  22 august 2008, 20:58

fetele sunt de vina,nu tadici.

carmen amariei a facut numai greseli in meciul cu nordicele,parca era de pe alta planeta.

nu au avut omogenitate, nu au luptat ,nu au stiut sa se bucure la fiecare gol.au fost cu capul in nori.

vroiati ca tadici sa stea mut sa nu le certe?
l-au adus in sapa de lemn, asa ca n-au avut ele ambitz

ajungi aproape de podium si gresesti repetat , ca pe maidan.

poti fi tadici, sau oricare antrenor, ce poti sa faci, sa joci tu in locul lor?

gatzu era un mare luptator in teren,chiar nu vede ca fetele nu l-au ajutat pe tadici si nu s-au ajutat nici pe ele?!!

cornelius serghie (28 comentarii)  •  22 august 2008, 20:59

Bun articol,vinovat nu e Tadici,ci intreg sportul romanesc care se afla in colaps.Stiu ce scriu,sunt in Canada,si ca un specialist in sport imi dau seama ca sportul romanesc se indreapta spre groapa.De ce?Vinovati sunt in ordine:guvernul,MEC,mas media,parintii ca pleaca peste hotare si-si lasa copii pe mana bunicilor,iar acestia nu au cum sa devina sportivi de mare performanta,decat in cazuri foarte rare.
Antrenorii,profesorii nostri cum e Tadici-Musi,Forminte,Berceanu,traiesc intr-o mare saracie,si pe un salariu lunar de mizerie.Belu acum cativa ani avea dreptate.iata ca si Forminte spune acum ca nu poti lucra pe 12 milioane lei atat cat ia un antrenor gimnastica la Deva.Nu este un esec,sigur e un semiesec ca s-a intamplat sa fim sub China si Franta la handbal in 2010,dar nu uitati ca vin Europenele in decembrie si Mondialelel la anul si sunt sigur ca generatia asta va lua o medalie.Poate ca nu va lua dar a fost f.aproape de 2 de ea.Acum la Beijing si la Mondialul din 2007 cand am pierdut bronzul in ultimele secunde cu Germania.Asa a fost sa fie.Felicitari antrenorilor si sportiveleor caci e o mare performanta doar sa participi la J.O.,nu?Ce a facut presa,Tv,in toti acesti 4 ani?De ce numai acum isi aduc aminte toti si striga toti spre sporturile olimpice fara rezultate?De ce au sustinut doar fotbalul,cam 95%in cei 4 ani,si acum in 3 saptamani .la Beijing isi aduc si ei aminte si in loc sa le multumeasca ca Romania le aduce glorie doar cu participarea ,si face sa fie vandute ziare si urmarite stirile sportive, ei arunca cu noroi in Tadici si in handbaliste.faceti ceva,implorati guvernul sa aloce bani sportului olimpic, si dezbateti probeleme in sedinte in mese rotunde in favoarea sportului si cu o tinta:Londra 2012.Daca nu faceti asta,sunt sigur ca peste 4-8 ani vom striga de bucurie daca luam 2 medalii de aur la J.O.
Cu bine din Canada,Cornelius Serghie,fost prof. educatie fizica Deva,antrenor si arbitru judo

eu (14 comentarii)  •  22 august 2008, 21:09

Mai terminati,mai,cu „marele antrenor”!Cu un lot ca asta,oricine face performanta!Cu Oltchimul,si Tirca a jucat o finala de cupa,cu un lot mult mai subtire,si a fost eliminata de Togliati,care,intr-adevar,la acea ora nu putea fi batuta!(v-o amintiti pe Polenova?)
Nu e neaparat mare lucru ca le injura,dar voi chiar nu pricepeti ca injuraturile tin loc de indicatii de joc?Ca face selectia in functie de simpatii si antipatii?Ca e un tip ranchiunos,si aceasta ranchiuna il calauzeste in alcatuirea echipei?Disciplina nu se confunda cu dementa!Ce scheme de joc ati vazut?Ce le spune la time-out?Jucatoarele astea au facut performanta la atatea cluburi,fara Tadici!Sa-l vedem,daca va gasi o echipa,ce va face!Va spun eu:nimic!

leo (1 comentarii)  •  22 august 2008, 21:11

Din pacate aratam din nou, pentru a cata oara , caci nu ne apreciem valorile si cu siguranta domnul Tadici este una dintre acestea.O sa ne dam seama de acest lucru mai tarziu si o sa regretam. Nu uitati ce a facut acest om pana acum.Oare Gatu si acest Peleu ce au facut, in special ultimul , care si prin nume nu inspira prea mult.Rusine federatiei si rusine acelor fete care il vorbesc de rau prin presa pe domnul Tadici

eu (14 comentarii)  •  22 august 2008, 21:14

Si inca ceva!Veti vedea cu alt antrenor cum va merge!Sa va fie clar:lotul a facut performanta,nu Tadici!Sa pleci la mondiale,cu o singura extrema dreapta-Nechita-care ne-a mancat zilele,dar nu avea cu cine sa o schimbe,e opera unui antrenor mare,nu?
Datorita scandalului permanent cu Mariana Tirca(alta tata),nu a vrut sa selectioneze anumita jucatoare!Cei care il lauda sunt ca cei care-l laudau pe Ceausescu,ca”pe vremea lui,era ordine,si aveau toti un serviciu”!

Cata (3 comentarii)  •  22 august 2008, 21:16

Gatu a fost cred cel mai mare jucator de handbal.Ca sef de federatie nu mai este asa valoros.
Tadici a facut ca atunci cand jucam adversarii sa ne respecte ca echipa si a readus speranta ca putem castiga un trofeu.(mai avem echipa masculina de handbal?)
Paleu, era o cofetarie linga blocul meu care face niste paleuri foarte bune.
Pina cand nu vom invata sa pierdem nu vom fi civilizati.

cornelius serghie (28 comentarii)  •  22 august 2008, 21:25

In urma actiunilor mass mediei romanesti de acum 4 ani ,care a facut o presiune foarte mare pe cel mai mare cuplul de antrenori din gimnastica Belu-Bitang, a „reusit”sa ii demita.Acum scenariul se repeta cu acest cuplu Tadici-Musi,care au in palmaresc loc 2.C.M.Rusia 2005 ,loc.4 C.M.2007,calificare la J.O.2008(loc.7-8),calificare la C.E.2009.De ce?Nu ne gandim ca poate aceste fete de la handbal au gresit pe teren in faze copilaresti,nepermise de multe greseli,de pase,de tras la poarta, greseli de dribling.Aceste sunt cele mai bune fete handbaliste din tara.Dar oare e asa de mare selectia in handbal in Romania?Oare avem sportivi,asa multi ca in Rusia sau Norvegia sau Franta?Oare sportul nostru are o asa mare selectie de copii-cadeti,juniori?
De ce nu are?Ce a facut sa scada selectia sportului romanesc?De ce nu mai vin copiii la cluburi?De ce parintii prefera sa-si trimita copilul la net-cafe sau TV,sau jocuri pe calculator,unde copiii „invata”prostiile legate de sex,pornografie,droguri ,crime,fumat,si alte prostii care le stiti mai bine,in loc sa-i lase sa mearga,sa frecventeze un club sportiv,sa practice un sport olimpic,duminica sa mearga la biserica ortodoxa impreuna cu ei,asa cum a declarat proaspata campioana olimpica la Maraton Tomescu Dita Constantina(Pusa).Luati exemplu de la ea dragi copii si parinti,chiar daca ea traieste acum In USA dar ea nu s-a lasat la cei 38 ani si a castigat,e prima in lume,a cucerit pe toti,cu medalia ei,la cucerit si pe campionul olimpic de la natatie Michael Phelps(8 medalii de aur la Beijing 2008)care a declarat ca Constantina e un exemplu ptr toti,ca la varsta ei, nu s-a lasat si a invins,a invins viata.
Succes in idei domnul Ioanitoaia si va rog sustineti sportul olimpic ptr ca Londra 2012 bate la usa,de Vancouver 2010 Olimpiada sporturilor de iarna nu mai vorbesc nimic caci Romania nu va putea aduce nici macar o medalie.De ce?Infrastructura de la noi e zero,avem oameni si copii talentati dar ne termina sistemul politic care nu face absolut nimic in favoarea sportului ci numai in favoarea lui,cumparandu-si masini ptr parlamenatri an de an,si apoi case,apartamente si alte afaceri murdare.

any (12 comentarii)  •  22 august 2008, 21:32

Tadici,un antrenor cu doua fete ,una butucunoasa si alta de se sprerie si cioriile ,cind il vad de aproape,va da-ti seama saracile ciorii,uita sa mai zboare;
Da ce domne ,e cumva un mare antrenor,e cel mai bun din lume ,nu este ,si in al doilea rind ,mai bine juca amatoarele, decat super jucatoarele,ce am ajuns de rasul gainiilor, nu sintem in stare sa batem pe ungurii,mare rusine ,nu de alta da ne mai credem ca suntem buni, dar noi nici nu stim termenul sau sinonimul , domnule hai sa simbim cu totii ,ca ne sta bine ,nu de alta dar aducem un plus de viteza la creatie ,poate vad fetele mai bine adeversarele si alearga pe linga ele sa le faca cu mina .
Nu-i nimic oamenii buni ,arbitru a fost de vina ,nu a vazut „infractiunea”,ce rost mai avea sa se duca la olimpiada ,daca nu a luat nici macar bronzul,ce pacat nu ,am avut nejansa ,au fost obosite saracutele de ele,iar de Tadici,ce sa spun ,nu mai sperie nici macar cioriile ,dar ar mai putea el sa sperie pe cineva,poate doar cu fularu pe gat?!

stefy (3 comentarii)  •  22 august 2008, 21:33

avem echipa mare!nu tadici a castigat meciurile ,ci fetele.imi pare rau pentru ce au suportat fetele de la asemenea animal.se poate juca handbal si fara injuraturi si jigniri.o sa vina o persoana care sa respecte jucatoarele si va merge treaba mult mai bine!
domnu’ioanitoaia sa se gandeasca cine joaca:echipa sau animalu’?asta nu e om,nu are ce sa mai caute langa asemenea fete!sa plece!

simion (1 comentarii)  •  22 august 2008, 21:58

felicitari domnule Tadici, pentru tot ce ati facut pentru handbalul romanesc.
ma mira faptul ca jucatori de valoare din handbalul romanesc nu vad ce s-a intamplat si va gasesc pe dumneavoastra vinovat.
cine s-a uitat la mecurile nationalei a vazut numeroasele ratari de pe 6 mari, numeroasele suturi ale interilor pe langa poarta, 6 metri ratate, si apararea inexistenta in ultimele 3 meciuri.
nu e posibil sa ai tot semicercul liber si sa inviti adversarul sa dea la poarta.
felicitari inca o data si domnule gatu ar fi bine sa ne mai lasa-ti si dumneavoastra ca nu aveti nici un merit, ca sa nu mai vorbim si de performantele baietilor din ultimil timp.

Dinu (4 comentarii)  •  22 august 2008, 22:00

Domnule Ioanitoaia, nu va pricepeti deloc la handbal, dar nu va sfiiti sa va dati cu parerea in cel mai put stil romanesc.
Va dau un mic sfat, ascultati interviul Luminitei Hutupan (sper ca stii cine este) de pe sport.ro si apoi rescrietiva articolul, eventual folosinf tasta delete.

catalin_cj (37 comentarii)  •  22 august 2008, 22:00

acum cativa ani echipa de tineret a romaniei era campioana mondiala. o generatie de exceptie care trebuia sa confirme si la nivel de senioare. raspunsul lor a venit in 2005 cand au obtinut maximum din ceea ce se putea obtine in rusia. probleme au fost tot timpul la echipa de fete a romaniei. cu amariei cu tarca mici animozitati cu federatia. problema lui tadici cu cei din jur a fost ca nu s-a lasat induplecat sa faca ce au vrut altii si asta l-a costat. acum v-a trebui schimbat mai mult din cauza modului lui de a fi decat din cauza rezultatelor. pentru ceea ce a facut imi scot palaria. pentru restul era doar datoria jucatoarelor sa invinga. nu tadici a fost in teren. probabil ca vom pati ca si la gimnastica. pacat de aceasta generatie exceptianala.

ovidel (12 comentarii)  •  22 august 2008, 22:06

Felicitari pt articol, de 2 zile tot asta scriu si eu pe siturile gsp.Cei care spun ca doar jucatoarele au avut performante si nu Tadici poate sunt tineri si nu stiu ca 20 de ani, generatii foarte talentate au ratat si iar au ratat rezultate mari.Si asta fiindca pana la Tadici, badaranul Tadici probabil, nu s-a gasit un antrenor POTRIVIT.Va rog sa-i transmiteti lui Tadici ca sunt si romani obiectivi care ii apreciaza meritele si munca.Numai bine tuturor!

REBEL (1 comentarii)  •  22 august 2008, 22:27

CATI SPECTATORI AVETI LA GSP 1, GSP 2, GSP 3, GSP 4, GSP 5, GSP 6, GSP 7, GSP 8, GSP 9, GSP 10, GSP 11, SI CATE OR MAIFI ! VA FACE PLACERE SA VORBITI IN GOL ? DACA ATI VORBI PE UN STADION CU CAPACITATEA DE 23 MILIOANE SPECTATORI, IAR IN TRIBUNE AR FI 10 SPECTATORI CUM V-ATI SIMTI ? LA FEL CA ACUM ! ACEEASI JURNALISTI CARE CER CURATENIE IN FOTBAL LUCREAZA LA GSPTV ! ABSOLUT TOTI AU CONSTIINTA CURATA ? TVR-ISTII STIU DE CE INTREB !

Adyr (3 comentarii)  •  22 august 2008, 22:28

Tare mi-as dori sa aveti fetelesau nevestele printre jucatoarele lotului national de handbal, mai ales d-ta domnule Ioanitoaie sa vad cum ai reactiona in gazeta cand ti-ar lua Tadici ****! Un *** om care ar face puscarie la greu daca ar exista cea mai mica suspiciune ca abuzeaza verbal o femeie ! Sa ii iei aprarea lui tadici e ca ca si cum i-ai lua apararea unui criminal in serie prins dupa multi ani dar dumneata ii admiri si ridici in slavi mijloacele ingenioase de tortura si omor ! La morala dumitale….ce sa mai asteptam !?

cristian (2 comentarii)  •  22 august 2008, 22:30

dar de performantele de la silcotub zalau nu amintiti?!!o echipa mica fara a transfera mari jucatoare!lasa-i in pace tadici si hai inapoi la zalau!tot orasul te asteapta

corneliu (2 comentarii)  •  22 august 2008, 22:39

Asta e poporul roman.Ce pretentii ai cand EDUCATIA SI CIVILIZATIA lasa f. mult de dorit.E f.greu sa ne scoata cineva smecheria din cap.La banii care-i castiga n-ai dreptul sa arunci vina pe antrenor.Toate se cred profesioniste,poate fizic,dar in in nici-un caz mental.
Toate jucatoarele sunt nesimtite prin atitudinea aratata pe teren care l-au sapat pe Tadici.Mare Rusine Scroafelor.

Golem (2 comentarii)  •  22 august 2008, 22:47

scriu cu o mare durere de ficat dupa ce citesc articolul asta surreal al unui om care pare rupt de realitate.
domnu ioanitoaia ce parte din „am strans toate din dinti si am zis ca mergem mai departe” nu ati inteles?! Fetele astea stiu ca formeaza o mare nationala si au crezut ca pot trece peste orice, chiar si peste un neandarthalian ca tadici. ca sa intelegeti si dumneavoastra o sa facem o paralela cu „marele” fotbal unde se presupune ca ati sti mai multe : real madrid nu a avut nevoie decat de un del bosque care sa le ofere jucatorilor confortul mental pentru a se pute desfasura in voie. del bosque nu avea ce sa-i mai invete nimic tehnico-tactic. la cat de mari sunt jucatorii realului, simt singuri cand si ce trebuie sa schimbe intr-un meci. ati inteles acum?!
echipa asta a romaniei trebuia sa fie cel putin o data campioana mondiala, iar oltchimul trebuia sa ia liga campionilor.

cand ai astfel de jucatoare nu trebuie decat sa lucrezi cum trebuie cu moralul lor si sa le oferi confortul necesar pentru a juca. restul il fac singure. iar cand apare un moment de cumpana trebuie sa stii sa faci acel ‘ceva’ care sa le reintroduca in joc : ceri un time out si poate le zambesti, poate le spui o gluma sau discuti calm cu ele.
pentru ca nu poti avea o echipa cu personalitate cand un*** care de abia leaga doua vorbe le trateaza pe jucatoare ca pe niste vaci pe camp.

ca au tacut poate e si vina lor, dar repet, au crezut ca se pot lupta cu orice. si inca ceva : ele l-au acceptat tocmai pentru ca stiau ca ori cu el ori fara el tot aia era. ele trebuiau doar sa joace si sa spere ca rahatul umblator nu va face mari greseli (gen schimbari, etc). ca federatia l-a numit, da e o mare greseala si trebuia reparata din timp. dar lipsa testiculelor e un leit motiv in sportul romanesc.

cat de plin de prostie si de suficienta trebuie sa fii ca sa spui ca ‘le-ai bagat bani in buzunar jucatoarelor’ si sa-ti tot trambitezi asa zisele performante, dupa un esec teribil ca acesta?!
****

nelu (2 comentarii)  •  22 august 2008, 22:51

domnule ioanitoaia n-o mai dati la-ntors pt ca fetele au dreptate! au strins din dinti si au rabdat porcariile unui animal in speranta ca vor fi pe podium la olimpiada! a fost suficient, insa, infringerea cu norvegia, si s-a declansat animalul de tadici pe care, de fapt si la victorii l-am vazut facind la fel. si, apropo, formatul si organizarea recursului e de toata jena. nu e posibil ca un argaseala sa-ti spuna: „hai domne, mai vorbesti mult cu telespectatorul ala la telefon, ca eu am o nunta la care trebuie sa ajung”! astept raspuns de la numele blogului ca de la matale……

dick (1 comentarii)  •  22 august 2008, 22:51

dupa razboi,multi viteji se arata,multumesc domnule TADICI si nu-i luati in seama pe mojici,bravo pentru articol d-le Ioanitoaia

Liviu surse (16 comentarii)  •  22 august 2008, 23:17

Domn Ioanitoaie, pai Gatu si Paleu fara gsp (tv) nu erau auziti de nime’!!!!!

emil (3 comentarii)  •  22 august 2008, 23:23

Nu are tadici principala vina . Ganditi-va si la campania impotriva lui Belu si Bbitang, pe care ati declansat-o si ati distrus si un lucru care mergea perfect , tot cu acelasi tip de acuzatii. Gena de ratati o avem din nastere, iar doar cei alesi pot sa o neutralizeze si asta nu se face cu dulcegarii. Cat despre ***chiar si oficiali care-si dau cu parerea numai de bine!

frij_63 (6 comentarii)  •  22 august 2008, 23:48

Da, domnule Ioanitoaia, aveti perfecta dreptate, insa poate ar fi cazul sa cititi si Gazeta Sporturilor de astazi, vineri 22 august 2008, sa aflati si parerea marelui dumneavoastra specialist Catalin Tolontan despre antrenorul Tadici. Articolul se cheama „Depasitul si atele din fund”.

ANDRUTU (3 comentarii)  •  22 august 2008, 23:55

Pot spune ca am citit cu mare interes aceste randuri scrise de toti cei de aici si vad ca parerile sunt impartite si e bine asa.
Haide-ti sa rememoram putin cum a fost demis Lucescu de la Rapid, un om care nu ar mai veni sa antreneze in tara nici mort, cum au fost demisi Belu si Bitang de la gimnastica si lista poate continua poate la nesfarsit.
Poate Tadici e un mare nemernic asa cum spun unii, poate era un tiran cum spun altii dar am o mare nelamurire, oare chiar nu se putea actiona cu mai mult tact domnule inteligent si filosf Gatu, oare chiar era necesar tot acest scandal jenant, oare nu ii puteam strange mana acestui om care poate chiar a munci la echipa asta, oare chiar trebuia desfintat si executat in piata mare.
Oare cati din cei care scriu pe aici nu l au admirat pe Tadici cand dadea indicatii cu duritate si seriozitate,oare cati nu i ar fi pupat picioarele cand echipa batea.
Corect echipa nu merge trebuie demis asta e legea democratiei dar oare trebuia sa se ajunga aici.
Distrugem valorile si nu cultivam decat pupincurismul si servilii, caracterele tari ne enerveaza ca ne spun adevarul in fata.
Tot respectul ptr DOMNUL TADICI,DOAMNA HUTUPAN si celelalte doamne si domnisoare din echipa.
Sunt foarte dezamagit pentru ca nu trebuia sa se ajunga aici si mai am o intrebare pentru contestatarii acestei echipe LA CE ANUME MAI OCUPAM LOCUL 5 IN LUME?
Gandtiti cand scrieti si cand actionati domnilor si doamnelor acest comportament ne a adus aici suntem pe zi ce trece un popor cu o cultura de mahala si presa cultiva acest lucru zi de zi.
Sunt dezamagit pentru ca unele dintre fete s au lasat atrase in jocul acestui Paleu despre a carui existenta nu stiam si nici nu mai vreau sa stiu.
Pacat.
Domnule Tadici va doresc tot binele din lume si va respect pentru tot ce ati facut pentru handbal.
Si o ultima parere
NU CUMVA SINGURUL MOD DE A RIDICA ACEST POPOR DIN MIZERIE ESTE DICTATURA!???
Ganditi inainte de a scrie si a actiona!!!

frij_63 (6 comentarii)  •  22 august 2008, 23:56

Domnule Ioanitoaia, cine il indeasa mai tare cu fata la zid pe marele antrenor, cum ii spuneti domnului Tadici, decat tocmai marii dumneavoastra specialisti, Ursescu si Tolontan?

Dragos din Norvegia (6 comentarii)  •  22 august 2008, 23:58

Lotul a facut performanta bazata pe valoarea individuala, nu pe ce le-a invatat Tadici. Aici in Norvegia Tadici nu ar putea fi nici macar antrenor la echipa inchisorii din Lillehammer.
Marit Breivik, antrenoarea Norvegiei nu zbiara la jucatoare, iar acestea nu joaca cu frica. Le respecta, iar respectul este intors pe terenul de joc.
Fetele sunt terorizate de acest mutant. Ma mir ca nici unul dintre sotii sau prietenii jucatoarelor nu l-a luat inca la bataie. N-ar fi exclus.
Puneti pe oricine la nationala, dar scapati-ne de Tadici. Cu un asemenea lot, un antrenor intreg la minte ne-ar fi adus aurul olimpic, fara discutie.

rekinu (6 comentarii)  •  22 august 2008, 23:59

dl ioanitoie cauti sa impaci si varza si capra si varza merge doar cu ciolanul care ti-l arunca tie dl gatu esti pa ………….

gigi (2 comentarii)  •  23 august 2008, 0:03

„În loc să-i mulţumim marelui antrenor” – aceasta expresie inca ma intristeazasi mai tare …

Tadici trebuia sa-si dea seama caci cu un astfel de comportament isi sapa singur groapa. Un prim exemplu care ar fi trebuit sa-l puna pe ganduri a fost Oltchim.
Dar in sfarsit , acum fiecare se poarta cum stie. Poate nu site sa-si exprime respectul fata de ani unor jucatoare, fata de performantele si medaliile lor (pe care nici Tadici nu le are), pentru valoarea lor. Dar comportamentul lui te face sa-ti dai seama ca nu-i asta. Sa tipi la un jucator ca nu-si indeplineste sarcinile (sa fi vulcanic) este una . Dar sa injuri in fel si chip , este de neacceptat profesional si uman.

Poate ca medalia de argint de la Mondiale este un lucru mare, dar aceste jucatoare la tineret si juniori au castigat medalii de aur la mondiale si europene.

Iar cu toatea astea sa-i gasesti acum scuze penibile (moda veche, etc) mi se pare la fel de ipocrit pe cat este sa-l faci raspunzator de tot.

doctoru (1 comentarii)  •  23 august 2008, 0:08

Tot ce stiu despre tactica lui Tadici in mod direct este ce vorbeste in ‘time-out’-uri. Din reprosuri si critici si ‘ba’ si ‘ma’ nu le scoate pe fete. Nici o indicatie care sa se potriveasca cu situatia, nici o ‘aplicati schema x’. Pana si comentatorul danez spunea ca Tadici isi trateaza fara pic de respect jucatoarele. Tadici e din alta lume, o lume apusa, lumea comunista unde nu se stia decat de frica. Frica nu da rezultate decat pe termen scurt, s-a vazut si la Oltchim si la nationala. Nationala este pe o panta evident descendenta dupa acel loc 2 de la CM, si asta in pofida unor generatii de junioare si tineret exceptionale, campioane mondiale si europene consecutiv. Romania trebuia sa domine handbalul la ora asta! Peste 4-5 ani nu vom avea astfel de generatii de exceptie (vedeti ce vine de la tineret), iar acum cand le avem ne batem joc de ele cu antrenori ca Tadici. De 20 de ani la nationala se perinda aceleasi nume, Tadici, Musi si Macovei. Din cand in cand au mai obtinut si rezultate, dar dezamagirile provocate suporterilor au fost mult mai multe si mai dureroase. Trebuie taiat nodul gordian, adus un antrenor profesionist, chiar strain, nu vrem ‘becalizarea’ si a handbalului cu declaratii si jigniri non-stop, chiar daca ziarele doar asta asteapta. Mai vorbiti si de tactica, si de tehnica, si de celelalte echipe de la JO (absolut superba echipa Frantei cum si-a dozat efortul in grupa si a dat tot ce e mai bun cand conta, exact opusul Romaniei).

rodoet (2 comentarii)  •  23 august 2008, 0:08

Nu pot comenta mai mult decat un chibit oarecare, care isi da si el cu parerea!. Asa ca,un antrenor nu poate fi comparat cu noi chibiti care ne dam cu parerea pe aici. In meciul cu Ungaria am reusit sa aud cateva franturi din observatiile antrenorului exprimate jucatoarelor. „Nu mai insistati in atac doar pe flancul drept, incercati sa combinati si cu cveleleale jucatoare” Spre nedumerirea mea nu au respectat indicatiile antrenorului. Cred ca nici nu au dorit sa auda ce le-a spus. Cred, totusi ca vedetismul unora dintre jucatoare nu prea da bine. Aroganta, chipurile ca joaca multe pe la diferite echipe din Europa face ca sa nu mai auda ce le indica antrenorul. Oare era de vina Tadici cand trageau pe langa poarta, intarziau atacul pana la limita, fiind fluierate de joc pasiv. Nu se vedea o agresivitate din partea lor, similara cu a unguroaicelor.
Va amintiti de parintii gimnastelor care au navalit la Deva pentru a potoli antrenorii. Prea isi faceau ei de cap pe la club. Greu a iesit dl.Belu si d-na Bitang din acel boicot. Asa ca, domnilor …fara efort, fara sacrificii, in sport nu te poti mentine in fruntea ierarhiei, la un moment dat dispari de tot. Chiar putem spune ca in gimnastica…inceputul sfarsitului s-a instalat de mult. As putea spune, chiar din momentul in care antrenorii au inceput sa fie blamati, atacati prin presa. Cam asa se va intampla si cu handbalul.

roach (17 comentarii)  •  23 august 2008, 0:08

Nu trebuie sa spun foarte multe, au spus altii inainte. Cert e ca Tadici are cele mai mari performante din handbalul romanesc de dupa ’89, baieti si fete deopotriva. Club sau Nationala, deopotriva. Sa iei campionatul cu Zalaul la handbal e echivalent cu un campionat castigat de Farul Constanta la fotbal. Sa ai performantele de la Oltchim e echivalent cu un Zenit St. Petersburg in fotbal. Si asta fara NICIO jucatoare straina. Despre Nationala, ce sa mai zicem? Dupa zeci de ani de dezamagiri la competitii, ce s-a intamplat in ultimii 3 ani e fantastic. Dar asa e romanul, daca il inveti cu sampanie si piscoturi, stramba din nas la vin si branza. Felicitari lui si tuturor jucatoarelor care au facut performantele astea.

PS: De ce nu se gaseste un cititor de-asta pe buze si la meciurile Rusiei, sa vedem, Trefilov cu ce cuvinte isi „mangaie” jucatoarele??

frij_63 (6 comentarii)  •  23 august 2008, 0:08

Domnu Ovidel, cautati va rog frumos si vedeti ca cele mai frumoase „ofrande” i se aduc „marelui antrenor” taman de catre ziaristii GSP. Adica sefu da si Hancu (Catalin) ba.
Domnu Dragos din Suedia, nu il scuz pe domnul Tadici pentru comportament (daca o fi chiar asa), dar cum explicati va rog faptul ca pana la el Nationala Romaniei se lupta constant la campionatele mondiale pentru locurile 10-12, uneori chiar mai rau, iar in 2005 a devenit vicecampioana olimpica? Multumesc si scuze.

frij_63 (6 comentarii)  •  23 august 2008, 0:09

vicecampioana mondiala, mea culpa.

gigi (2 comentarii)  •  23 august 2008, 0:19

si incheind, acest articol mi se pare „de moda veche”, scris pentru un singur personaj. Si apropos, d-le Ioanitoaia, majoritatea care-l contesta pe Tadici , nu inseamna ca nu-i respecta cunostintele despre handbal (pentru ca nu am putea) cu doar faptul ca nu mai este (si de ceva vreme) o solutie pentru nationala.

roach (17 comentarii)  •  23 august 2008, 0:31

@doctoru

Comentatorul danez ori a facut facultatea in Romania si stie limba, ori e expert in limbajul trupului.

Frica da rezultate. Complacerea in mediocritate NU.

Generatii de junioare campioane mondiale SI europene consecutiv?? La junioare n-am luat NICI UN titlu in ultimii 30 de ani. La tineret avem UN titlu mondial si UN loc 3 in ultimii 10 ani.

TREBUIA sa dominam handbalul? De cand faptul ca esti campion mondial la tineret te indreptateste la rezultate si la seniori? Probabil asa au gandit si portughezii despre generatia lui Figo la fotbal, sau, mai spre noi, de cea a lui C. Ronaldo si Quaresma. N-a fost sa fie…

De 20 de ani aceleasi nume?? Tadici, Musi, Macovei? E clar, nici nu stii despre ce vorbesti.

„Becalizarea” handbalului? Tadici e in handbal de 35 de ani. Nu s-a sesizat nimeni pana acum?? Sau le-a fost bine cand se laudau cu performantele LUI?

Franta a dat tot ce e mai bun cand conta?? Cand? La meciul pt. locurile 5-8?? Parca au luat bataie in sferturi, nu? Sau nu ALA e meciul care conta?? Ca daca nu e ala, de ce ne afecteaza ca SI NOI tot in sferturi am pierdut?

Comentează