Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Care “impecabil”?!

Ridicînd în slăvi arbitrajul lui Haţegan, Florin Prunea a uitat tocmai faza în care arădeanul trebuia să aplice regulamentul şi să-l elimine pe senegalezul N’Doye!

Ceea ce scriu n-are legătură cu poziţia lui Florin Prunea în atît de controversatul “caz […]

vineri, 1 august 2008, 5:56

Ridicînd în slăvi arbitrajul lui Haţegan, Florin Prunea a uitat tocmai faza în care arădeanul trebuia să aplice regulamentul şi să-l elimine pe senegalezul N’Doye!

Ceea ce scriu n-are legătură cu poziţia lui Florin Prunea în atît de controversatul “caz valiza”, fireşte, una favorabilă lui Lupescu. Cum n-are nici cu eşecul suferit de Steaua la Vaslui, unde formaţia antrenată de Viorel Hizo a cîştigat pe drept. Ba putea cîştiga şi mai clar.

Rîndurile de mai jos vor să exprime uimirea că fostul portar al “naţionalei”, observator federal miercuri seara, a lăudat din răsputeri prestaţia “centralului” Ovidiu Haţegan din Arad. Cîntărind arbitrajul acestuia, Prunea a recurs la superlative, probă că l-a numit “impecabil”!

Pînă la un punct, amintind despre “o partidă dificilă” şi adăugînd că “arbitrul n-a influenţat direct rezultatul”, Prunea n-a greşit. Cam aşa au stat lucrurile. La fel, a avut dreptate şi atunci cînd, lărgind cadrul discuţiei, a apreciat că în fotbalul nostru se vorbeşte prea mult despre arbitraj şi prea puţin despre joc. Corect, observaţii juste.

Pînă la un punct însă, atît. Deoarece, mai departe, celui din fruntea Departamentului Internaţional al FRF trebuie să-i imputăm că nu s-a referit, cu intenţie sau nu, dar probabil cu, la faza consumată în minutul 30, care impunea eliminarea senegalezului N’Doye după o intrare brutală asupra lui Tiago (foto). Cînd însuşi Adrian Porumboiu, finanţatorul clubului moldav, a admis că “Haţegan îi putea arăta cartonaş roşu lui N’Doye”, iar Gheorghe Constantin, şeful CCA, s-a dovedit şi mai tranşant, precizînd că “imaginile TV demonstrează că N’Doye merita roşu”, Prunea nici măcar n-a amintit momentul respectiv, cu siguranţă unul dintre cele mai încinse ale meciului. Practic, pentru el nici n-a existat!

Nu pretinde nimeni, iar eu nici atît, că Vasluiul n-ar fi învins şi în inferioritate numerică. Imposibil de spus. Dar e de discutat, logic, şi varianta că, jucată 10 contra 11 timp de o oră, întîlnirea putea căpăta alt curs şi, eventual, duce la alt deznodămînt. Oricum, din postura lui, Prunea n-avea voie, sub nici o formă, să ignore faza cu pricina. Implicit, nici grava eroare a unui arbitru pe care, în ciuda evidenţelor, l-a ridicat în slăvi! Inexplicabilă amnezie, nu-i aşa?

Concret, ce s-ar cuveni să înţelegem din atitudinea observatorului, din tentativa lui, altfel eşuată, de a trage spuza pe turta lui Haţegan? Că tocmai Prunea, prezent la stadion într-o calitate oficială, n-a văzut ceea ce au văzut toţi ceilalţi?! Chiar toţi, fără excepţie.  O asemenea variantă fiind greu de acceptat, trebuie să deducem că Prunea ne-a luat de proşti şi, socotindu-se el singurul cunoscător, nu s-a sfiit să ne sfideze? Cu părere de rău, ăsta e răspunsul.

Comentarii (128)Adaugă comentariu

Radu (1 comentarii)  •  1 august 2008, 18:10

Arbitrajul a fost bun (ca maniera chiar impecabil). De ce tot analizam si ce nu trebuie analizat.

Exista oare vreun arbitraj perfect undeva ?

toader (15 comentarii)  •  1 august 2008, 18:16

ca sa ma exprim pleonastic :
nea ovi, esti si stelist si jurnalist la gsp. nu stiu daca e rau da’ imbatranesti urat.

Shu (4 comentarii)  •  1 august 2008, 18:18

mister ioanitoaia unde sunt arbitraje perfecte???
Deh…tineti partea stelei….daca dadea rosu azi UEFA afirma ca steaua joaca direct finala ucl???
Atatea greseli sunt etapa de etapa…dar deh….nu toti patronii au dolarei cu miros de cas…
O zi buna!

dvl (1 comentarii)  •  1 august 2008, 18:30

Pentru shu si toader , mai baieti , Steaua a spus ceva de lovitura aia? Au spus ca a furat arbitrul? Nici domnul Ioanitoaia nu a spus asta .. a fost o eroare , dar N’Doye merita fara discutie cartonas rosu .
Sa vedem cum o sa vorbiti cand o sa vi se intample voua asta (gen ” sunt greseli de arbitraj etc ” ).
Si Shu , mai baietel , dolarii , euroii poa’ sa miroasa si a cas si a miere si a ca-ca dar tot bani sunt , poate ca esti tu invidios.. si nu cred ca a dat Gigi bani sa piarda Steaua la Vaslui.

JIJI (1 comentarii)  •  1 august 2008, 18:34

Br*** lasa-ne. Toti cauti nod in papura acuma. Poate n-a vazut arbitrul, insa in general a arbitrat bine. Daca e sa facem o statistica, in marea lor majoritate articolele tale au fost despre Steaua. Ne-am cam saturat. Ai mai si scris ca Lupescu nush ce are cu Steaua. Te-ai abatut de la subiect, pana la urma asta era ca Jiji a comis-o cu banii pe care voia sa ii dea, a incalcat regulamentul, iar decizia care s-a dat initial era justa. Lupescu si Sandu si-au dat seama ca Florea o sa o comita si de asta au facut presiuni.
Ti se pare tie ca toata lumea are ceva cu steaua. O sa ajungi ca Jiji.

un stelist plicitisit (5 comentarii)  •  1 august 2008, 18:44

Nea Ovidiu, lasa-l dom’le pe Prunea, ca vorba aia trebuie sa „mananca” si gura lui o paine, mai bine spune cine ar fi in masura sa vina antrenor la Steaua ca Laca’ ne duce direct in „B” !

ALINUSU (4 comentarii)  •  1 august 2008, 18:52

Mai oameni buni, din cauza patimei voastre bolnave pentru o echipa sau pt. alta nu sunteti in stare sa ganditi intr-un mod logic si firesc, si sa luati ca atare un articol. Prin faptul ca acest ziarist (unul dintre cei mai buni pe care ii avem) spune pur si simplu ca un observator nu a semnalizat o faza CLARA de cartonas rosu, petrecuta in minutul 30, si numeste acest arbitraj impecabil, voi il faceti ,,stelist”, demnonstrati ca nu ganditi cu capul ci cu membrele inferioare. Prunea nu avea cum sa nu vada faza respectiva, caci si Porumboiu a vazut-o, si toti cei prezenti au recunoscut ca acel fault era de un rosu evident! Concluzia voastra care este, o voi astia, desteptii pamantului, niste imbecili perfecti, care in afara de a arunca ,,mosule lasate de fotbal, bai stelistule (ortografierea cuvantului lasa-te este voluntar gresita)” nu stiti altceva. In loc de argumente valabile si logice aruncati in scarba niste injurii la adresa unui om CARE A PREZENTAT UN FAPT REAL CE S-A INTEMPLAT. ACEST FAPT SPUNE CA OBSERVATORUL MECIULUI A CALIFICAT DREPT IMPECABIL UN ARBITRAJ CU ERORI, DINTRE CARE UNA PUTEA INFLUENTA REZULTATUL PARTIDEI, CACI STEAUA AR FI JUCAT UN ALT FOTBAL CU UN OM IN PLUS!!! BA MAI MULT, ACELASI ZIARIST SPUNE CA VASLUIUL AR FI PUTUT CASTIGA MECIUL SI IN 10, INSA PRECIZEAZA CA REGULAMENTUL NU A FOST RESPECTAT!!! Nu stiu daca voi puteti intelege aceste lucruri simple, dar asta este viata…Daca nu ar fi si idioti, cum ar mai iesi in evidenta oamenii cu scaun la cap…
Respect nea Ovi!
M-a uns la suflet victoria Vasluiului caci sunt dinamovist…Sau poate voi, cine stie ce mare teorie gasiti, pentru a ,,ma face sa fiu si eu impartial si sa vreau sa gastige Steau” !!

Racul (10 comentarii)  •  1 august 2008, 19:16

Arbitrajul a fost bun, chiar foarte bun. O eroare mare care poate chiar a influentat rezultatul dar cine nu greseste?

Io ca stelist am fost multumit de arbitraj, a fost mai mult decat ok. Si Prunea are dreptate sa fie multumit. A exagerat insa numind arbitrajul impecabil.

glumetzul (14 comentarii)  •  1 august 2008, 19:25

@ALINUSU

o sa mai dureze mult timp pana cand suporterii romani vor inceapa sa gandeasca suficient de mult incat sa nu aibe mereu senzatia ca oricine nu e cu ei e impotriva lor si sa posteze niste comentarii decente pe aceste bloguri.

007 (2 comentarii)  •  1 august 2008, 19:50

bun articolul. si adevarat. din pacate comportamentul lui prunea nu face altceva decat sa confirme ceea ce a spus becali inaintea meciului referitor la delegarea acestuia ca observator. este cat se poate de clar punctul de vedere al frf vis-a-vis de steaua.

Oby (33 comentarii)  •  1 august 2008, 19:58

Corect spus, nea Ovidiu. Problema este ca desi chiar presedintele CCA a recunoscut ca N’Doye merita rosu, Comisia de Disciplina nu se autosesizeaza pentru a corecta decizia centralului si a da suspendarea cuvenita de cel putin 2 etape, conform probei video. Sau poate Comisia nu s-a reunit inca dupa vacanta…

Ionescu (1 comentarii)  •  1 august 2008, 20:20

Daca ar fi fost vorba de un rosu neacordat stelistilor ati fi sarit toti ca arsi ca a umblat Becali la butoane si mai stiu eu ce baliverne. Daca s-a gresit impotriva Stelei nu-i nimic, e omenesc, chiar impecabil.

cyclon (8 comentarii)  •  1 august 2008, 20:22

cititi ce a spus oby (commentul 13) .. are foarte mare dreptate … de ce nu se indreapta greseala arbitrului ?

marius din iasi (30 comentarii)  •  1 august 2008, 20:30

ioanitoaia, ***** esti partinitor pe fata**** Dinamo a fost mult mai clar defavorizata decat Steaua in etapa I si nu a facut nimeni atata scandal cum fac lacheii ciobanului.

Luca (29 comentarii)  •  1 august 2008, 20:31

Ce te astepti de la unul ca Prunea ?! Asta suntem popor de fraieri, ai dreptate !Daca ne lasam condusi de oameni ca Prunea si Lupescu. De ce nu fac publice sumele pe care le-au incasat de la FRF pana acum.Cifre exacte,nu procente…

un caine (1 comentarii)  •  1 august 2008, 20:34

Daca steaua ar trebui sa se planga Dinamo ce ar trebui sa faca dupa arbitrajul de la Tg Jiu si mizeria pe care ati facut-o voi,netelevizand aceasta echipa?De ce n-ati avut aceeasi atitudine pe care o aveti atunci cand steaua este dezavantajata si fata de Dinamo?Nesimtitilor!

balauru (2 comentarii)  •  1 august 2008, 20:41

Cel mai actualizat blog sportiv.Aici puteti gasi noutatile din toate sporturile. Asa ca nu stati si comentati!
***

pronto (2 comentarii)  •  1 august 2008, 20:50

Generatia de ziaristi Felix Motanu – prima generatie de ziaristi cu bodyguarzi

DE ce va mirati? (1 comentarii)  •  1 august 2008, 20:53

Imaginile tv l-au surprins pe Prunea, spre finalul meciului, atat de ingrijorat, cand ataca Steaua, chiar mai ingrijorat decat patronul Porumboiu. El este un antistelist din nastere! N-are ce cauta in fruntea Federatiei!

Milici (440 comentarii)  •  1 august 2008, 20:56

Prunea e un partizan jalnic si previzibil al cauzei FRF SRL+Mircea Sandu si , in al doilea rand , al lui Dinamo.
Ms a gresit ca putea sa aduca niste fotbalisti mai dotati la tartacuta.Din pacate pentru el , altii nu au vrut sa faca compromisul.Asa ca mult timp o sa inghitim elucubratiile cuplului comico-fantezist Lupescu Prunea.Recunosc ca, fata de cei doi, MS are clasa.Pacatul lui este modul in care a inchegat FRF SRL , cu femei de servici si omeni de casa;evident ci e a facut un compromis din start va face si in continuare.

marius (3 comentarii)  •  1 august 2008, 20:58

Eu am o vorba din batrani: ” asa conducatori, asa oameni”! imi pare rau da nu vom mai vedea fotbal la televizor ci „spitalul de urgenta”. Banii isi spun cuvantul!

gsptv rusinea nationala (1 comentarii)  •  1 august 2008, 21:10

GSPTV – NISTE HOTI !GSPTV – NISTE HOTI !***

enderbmf (9 comentarii)  •  1 august 2008, 21:11

Asa este „nea” Ovidiu, aici merge si vorba lui Becali „nu asteptam sa dea afara din jucatorii adversi sa castigam”, dar nici sa incuajezi si mai ales din debutul sezonului, asemenea faze. In reluare se mai vedea si tusierul cand facea semne „continuati, continuati”, probabil trebuia sa-si tina tibia rupta in doua sa vada rosu! Ma reantorc la reluarea cu tusierul care facea semne de continuare a jocului si ma gandeam ce o fi fost in mintea lui Tiago si vazand semnele unui tusier care ii statea mai bine in divizia C- „skin and bones”, decat in Liga 1!
Toate cele bune!

x ray (3 comentarii)  •  1 august 2008, 21:17

Lasa, nea Ovi!
Nici matale nu ai fost mai impartial ca tot romanu’ cand ai spus ca Steaua nu a jucat nimic!Vasluiul a castigat cu bafta, duritati, lipsa de fermitate a arbitrului in a stopa simularile, tragerile de timp, intrarile la rupere (inca de la inceput). E drept ca nici Steaua nu a mai avut luciditatea de-a nu se napusti haotic spre gol si a se angrena in anti-jocul Vasluiului.
Te-ai grabit sa-i dai una peste bot Stelei si abia a 7a zi dupa Scriptura sa vezi ce era mai grav. Pozitia acestui portaras ajuns mare mahar la FRF, care ar fi trebuit primul sa infiereze duritatile si jocul la rupe, nu sa-i cante in struna lui Hizo care a declarat ca nu era intrare de roshu!

f1 (3 comentarii)  •  1 august 2008, 21:23

Nu a vazut nimeni cele doua lovituri cu cotul, din prima repriza, executate cu mare gratie de ratoi si Ghionea?
Arbitrajul nu poti sa-l judeci dupa o faza, se judeca evolutia per ansamblu!
Interventia lui Ndoye a fost de rosu, nu se poate discuta altfel, dar din experienta mea, de peste 20 de ani de fotbal, pot spune ca n-a fost la fel de periculoasa ca cea a lui Ghionea, la faza celui de-al doilea cartonas galben! L-a prins pe vasluian cu piciorul in pamant si a avut mult noroc ca nu i l-a fracturat!

dinamo a fost mult mai clar dezavantajata si nu v-am vazut sa zbierati toti ca in satra! Unii oameni imbatranesc urat, comunist ati fost, comunist…

FZR!!!

pt. f1 (3 comentarii)  •  1 august 2008, 21:35

@f1
****

Oby (33 comentarii)  •  1 august 2008, 21:35

Si pentru Dinamo a fost gol valabil, si in meciul Stelei trebuia rosu la N’Doye. Insa, dupa principiul „sa moara si capra vecinului”, daca nu s-a dat gol valabil lui Dinamo, de ce sa recunoasca fanii ros-albi faptul ca trebuia rosu la N’Doye… Simptomatic pentru modul de a gandi al romanului.

Irina Maxim (9 comentarii)  •  1 august 2008, 21:40

Nu stiu de ce mai stati la analize, cand era clar de la inceput ca delegarea lui Prunea e cu probleme. N-am vazut nicaieri nota pe care a primit-o centralul, dar ma gandeam chiar inainte de a se termina partida ca nota asta trebuie sa fie una de la mare in sus.
Si asa cum uneori viata bate filmul si in acest caz curul bate gura (scuzati expresia „gura”).
Ca daca lui GG i-ar tacea gura aia din cand in cand, n-ar lua suturi de la toti din Federatie in fiecare zi.

f1 (3 comentarii)  •  1 august 2008, 21:43

Daca romanul ar fi gandit, ar fi desfintat , dupa „revolutie”, cele doua clone comuniste!!!

Sunteti doar niste pusti corditi care nu cunosc nimic despre perioada comunista si cele doua mizerii comuniste!!!

Iar acest „ziarist” este unul dintre cei mai **** oameni de presa!

romanu (11 comentarii)  •  1 august 2008, 21:46

iar va luati de nimicuri si ignorati esentialul. steaua e varza, fara orizont, fara vlaga si fara fotbalisti de valoare. in loc sa subliniati asta va legati, in stilul bine-cunoscut de nimicuri gen ‘cutare la faultat pe cutare si nu i-a dat cartonas’. pai asta e important intr-un meci? asta intereseaza pe iubitorul de fotbal s-auda? nu!! si de aia, in curand, o sa ramaneti fara cititori. tineti-o tot asa si va desfiintati singuri.

CL (41 comentarii)  •  1 august 2008, 21:56

Nu!
Mesajul lui Prunea, de fapt al lu’ Nasu’, a fost clar: daca te pui cu noi te tocam pana te lasa nervii!
Arbitrii sunt la noi, observatorii suntem noi, comisiile sunt ale noastre. Un rosu azi, un penalty maine, un offside poimaine, un gol anulat saptamana viitoare, si tot asa incat atunci cand s-o tine Adunarea Generala poti sa-i aduci tu si pe Messi, Cristiano Ronaldo si Drogba, cu cine vor muschii tai antrenor, o sa ajungi sa te bati la retrogradare! Putem s-o facem si o s-o facem daca nu stai la un loc!

balauru (2 comentarii)  •  1 august 2008, 22:00

Un nou blog a luat azi nastere este cel mai actualizat site din minut in minut apare o stire noua din fotbal un blog in care poate intra oricine si comenta noile stiri.Va promit k va fi cel mai bun blog in cateva zile asa k daca sunteti un prieten bun dati mai departe massul sa se auda de acest blog.Adresa:http://megasport4all.blogspot.com Asa k nu mai stati si intrati si comentati {MASS} Dati mai departe va rog mult

f1 (3 comentarii)  •  1 august 2008, 22:01

stelistii au tupeul sa discute despre arbitraj dupa nenorocirile facute sezonul precedent!!! S-a intors lumea cu susul in jos!

„suporterii” cred ca echipei lor i se accepta orice magarie!

crstip79 (2 comentarii)  •  1 august 2008, 22:12

****

CL (41 comentarii)  •  1 august 2008, 22:20

@f1
*** la cel de-al doilea galben Ghionea a lovit mingea, nici nu l-a atins pe moldovean, casca ochii pe imagini!
Dimpotriva, a fost norocul lui Tiago ca gorila aia nu l-a prins cu piciorul pe pamant, ca i-l facea praf. Nu l-a interesat de nici un fel mingea, iar Hateganu cu chiu, cu vai i-a dat galben pitecanthropului si doar dupa ce s-a mai si luat la harta cu Golanski.
Si n-au fost numai astea… Hugo Luz l-a tinut pe Szekeli numai pe jos, de l-a speriat pana si pe Hizo, care l-a schimbat ca sa nu ramana cumva in 10. Ochirosii cum a intrat pe teren, cum si-a luat un cot in gura, asa, de control, fara minge, fara nimic, sa stie cum sta treaba. Au fost doua cornere la care desi Arthuro, respectiv Dayro au fost cei cu tricouri rezistente, Hateganu a fluierat de fiecare data fault in atac.
Asa ca taticu’, mai da *** jos ochelarii aia de cal, sau daca tot te uiti la meciuri ca rama-n piatra, macar taci din gura.
Si nu ne mai impuia capul atat cu „clonele comuniste”, ca habar n-ai despre ce-i vorba in propozitie. Daca n-ai decat „douazeci de ani de experienta”, e cam subtire capitane… Decat sa vorbesti din ce ti-au povestit parintii si sa te faci de marmelada, mai bine taci.

ALEX (1 comentarii)  •  1 august 2008, 22:26

Ioanitoaia din pucntul meu de vedere este cel mai bun ziarist din Romania! Ai mare dreptate nu te uita la comentariile celorlalti sunt niste rautaciosi …. Good Work!!

Terfelici (2 comentarii)  •  1 august 2008, 23:22

Ioanitoaia, ai ramas un jeg. Chiar tu subliniezi ca „imaginile tv au aratat ca…”. Pai, aia din tribune stau cu televizoru in brate? De ce nu i-ai pus faza reluata pe tv si sa-l intrebi atunci cand o vede. Dar tu, care-ti iei malaiul din firimiturile lu gigi, de care ti-e frica sa nu te bata…Vai de kuru tau!

Yo ! (102 comentarii)  •  1 august 2008, 23:34

Bravo domnule Ioanitoaia ! Felicitari !

ciobanski (237 comentarii)  •  1 august 2008, 23:54

Pai … ce nu e clar?
Prunea e o javra imputita…care s-a remarcat doar in meciul cu Suedia din ’94!:((((

ciobanski (237 comentarii)  •  1 august 2008, 23:58

Sunt curios daca N-doye asta primeste vreo etapa de suspendare…Nu de alta, dar pe Lovin l-au suspendat asta primavara dupa meciul cu UTA…si pe Goian la fel (pt. niste declaratii dupa meciul cu Otelul) ca doar urma meciul cu Dinamo si trebuia ajutat Chefereul! ***

emilmihai1923 (143 comentarii)  •  1 august 2008, 23:58

buna sera
in acelasi context, trebuie mentionat si „cotul in figura” pe care radoi i l-a aplicat cu cateva minute inaintea acelei faze lui burdujan..care era tot de rosu!!
radoi nu se supune acelorasi reguli?

edgar (1 comentarii)  •  2 august 2008, 0:20

bai domnule **** ioanitoaia ,

tu ar trebui sa fii inculpat pentru genocid asupra fotbalului romanesc

bai ***de nu stiu cate ori ai comentat numai arbitrii

da mai da-i ma in aia a noastra de arbitrii , sa se exprime fotbalistii

dupa cum ziceai , in anglia nu stiu daca e vreun ziar de sport iar la noi sunt 2 si vreo 10 televiziuni de sport

bah , iti dau un sfat prietenesc , cu toate ca nu suntem si nu cred ca vom fi

a inceput postul , asa ca te rog sa nu mai iei foloase necuvenite , ***

cu respect ,

edgar – aparatorul saracilor !

cosmyn (1 comentarii)  •  2 august 2008, 0:23

televizati pe DINAMO nesimtitilor una din echipele cu cei mai multi suporteri din tara!!! bine ca dati pe vaslui si iasi se uita 1000 de oameni la ei sau chiar mai putini. ****

Dysco (4 comentarii)  •  2 august 2008, 1:11

Un mare caracter acest pruna. De jucator nu mai zic…printre cei mai mari portari din lume…cu toate astea…desi e urias…stiu eu un baiat care sare mai mult la cap decat el cu mainile ridicate. Florin Pruna a reusit sa intristeze o intreaga natiune, sa aduca lacrimi in ochii a milioane de oameni. Multi in locul lui plecau din tara, sau se retrageau, insa aceia aveau caracter. Daca eram in America de Sud, nu-l mai aveam pe el „observator”, care sa nu „observe” un fault de rosu….dar, daca el n-a vazut mingea in 94…ce pretentii sa mai avem…

Digweed (10 comentarii)  •  2 august 2008, 1:43

Bai FORZA DINAMO, dute i*****pe stadion daca te crezi mare suporter…. GspTv trebuie sa faca profit, nu pierderi, prin meciul vostru *** Pam-pam!

careva (139 comentarii)  •  2 august 2008, 2:32

bei edgar, tu esti aparatorul saracilor care lucreaza cu buteliile???..****
In rest, toate vechi si noua toate, aceiasi dinamovisti frustrati si analfabeti, neinteresati de gramatica si de un limbaj civilizat…ca de, nu-i prinde nimeni ca injura…in fatza e mai greu….iti trebuie curaj..chiar li se potriveste asta cu cainii..musca si fug..:))
Domnee, nu televizeaza astia pe Dinamo…ei si?..vor suferi cateva zeci de mii si gata, restu de milioane prefera alte echipe, Steaua, Craiova, Rapid, Cfr…ce sa vada la Dinamo? Dansul Shakirei sau cum se consuma trabucu’ lu’ Dinu mai repede decat e normal??

Basescu (20 comentarii)  •  2 august 2008, 2:35

Un articol bun, felicitari autorului! Asa este, nu poate spune nimeni ce s-ar fi intamplat daca ar fi dat cartonasul rosu, iar Steaua nu are nici o scuza, a pierdut pe mana ei, ce mai! Dar acolo se impunea cartonas rosu, si multe etape de suspendare. Putea sa-l scoata din fotbal pe Tiago, asa intrari nu au voie sa fie tolerate si musamalizate, indiferent de numele echipei si alte interese. Rusine Prunea, ****

robert (8 comentarii)  •  2 august 2008, 6:05

in sfirsit ati vazut si dvs asta! totusi nu credeti ca este un pic de sfidare din parteaFRF delegand pe Prunea ca observator? tragerile intermimabile de timp nu se scriu in foaia de observator? Steaua a jucat prost dar sa joci 60 de min in zece , este totusi o problema. Dle ioanitoaia cat timp va mai vindeti fituica pe spatele stelei?

Stranger (9 comentarii)  •  2 august 2008, 6:52

Prunea, la cat bine a facut fotbalului din Romania, culminand cu meciul contra Suediei, cand in saritura Keneth era sa-i dea cu genunchiul in gura, (noroc ca era baiat finut blondutul – pe la ei aparuse conceptul de political corectness si nu loveau persoane din minoritati mai brunete) arfi trebuit sa se ascunda ca si ofiterii SS nazisti prin vecinatatea Tarii de Foc. Chiar asa, de ce nu te duci tu Florine tata in Tra de Foc, te faci scouter si ne zici si noua cum mai joaca Fabianni in campionatul Argentinei sau poate descopei un nou Zamorano sa Salas prin Chile. Si stii ceva, poate ramai pe acolo, ca de dor o sa ne treaca la cat esti tu de bun!

Plumea (9 comentarii)  •  2 august 2008, 6:59

Bhey Prunica, daca tu ai scris ca totul e OK nu o sa-l mai judece pe african la comisii. Sper totusi sa se sesizeze cineva si sa-i de o pedeapsa, pentru ca altfel africanul pricepe ca n-are de suferit daca intra ca un killer si o sa continue asa si el si poate si altii. Parca exista precedente pentru suspendari chiar si in lipsa unui cartonas rosu in timpul jocului? Ba mai mult pe Goian l-au suspendat pentru declaratii, s-au sesizat baietii instant!

Comentează