Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arătatul pisicii

De fapt, Gigi Becali nu vrea schimbarea lui Mircea Sandu, ci mai multă putere

 În conferinţa de presă ţinută ieri dimineaţă, pe parcursul căreia a stat în prezidiu lîngă Lupescu, Kassai şi Prunea, Naşu’ n-a adus nici o noutate în […]

luni, 28 iulie 2008, 8:06

De fapt, Gigi Becali nu vrea schimbarea lui Mircea Sandu, ci mai multă putere

 În conferinţa de presă ţinută ieri dimineaţă, pe parcursul căreia a stat în prezidiu lîngă Lupescu, Kassai şi Prunea, Naşu’ n-a adus nici o noutate în “cazul valiza”. A repetat însă că merge în continuare necondiţionat, pînă în pînzele albe, pe mîna lui Lupescu, practic, acesta fiind principala ţintă a contestatarilor încolonaţi în spatele lui Gigi Becali, dar asmuţiţi din umbră de Dumitru Dragomir. Concret, s-ar fi cuvenit să intre în amănunte însuşi Lupescu, care trebuia să precizeze cînd, în ce moment, s-a repezit la gîtul lui Daniel Florea.

N-a făcut-o pentru că ar fi însemnat să se autoacuze. Asta în ideea că n-a răbufnit contra şefului CAF în urma faptului că acesta a mărturisit public că i s-a cerut, mai ales de către Lupescu, să menţină sancţiunea contra echipei din Ghencea, ci îndată după anunţarea deciziei. Cu alte cuvinte, înaintea dezvăluirilor lui Florea, de unde şi concluzia că tocmai iertarea Stelei l-a deranjat, nu spovedania finului Rezultă, logic, că Ionuţ Lupescu chiar a avut ceva de împărţit cu Steaua. Deşi el zice că nu, zice degeaba. Puţini sînt cei care-l cred.

Acţionînd astfel, Kaiserul l-a cîştigat de duşman, pe lîngă Dragomir, inamicul său mai vechi, şi pe Gigi Becali. Influenţabil, uneori uşor de manevrat, patronul din Ghencea a hotărît să lovească la vîrf, fiind sub demnitatea lui, nu-i aşa, să se ia la trîntă cu “licuricii”. Ca atare, a pornit cruciada Împotriva lui Mircea Sandu. Înţelegînd că Naşu’ nici nu se gîndeşte să renunţe la Lupescu, magnatul a comunicat că strînge semnături pentru convocarea Adunării Generale Extraordinare a FRF, singurul for abilitat să-l schimbe pe preşedinte. Nu prea are însă şanse de izbîndă ori n-are nici una. Pe de-o parte, deoarece Dragomir însuşi, autorul recentei declaraţii “Sandu e omul potrivit la locul potrivit”, nu subscrie unui asemenea demers. Iar Don Corleone, cel mai abil dintre toţi, continuă să facă şi să desfacă atît la Ligă, cît şi la Federaţie. Pe de alta, întrucît îi va fi greu să adune 91 de semnături ca să întrunească Adunarea Generală. Dacă va reuşi, e şi mai greu de crezut, chiar imposibil, că-i va capacita şi pe ceilalţi 181 de membri ai AG să voteze pentru demitere. Provenind din eşaloanele inferioare, de la judeţe, din fotbalul feminin, de sală etc., sectoare dominate de Mircea Sandu şi de Adalbert Kassai, fidel preşedintelui, merită presupus că ei nu vor mişca în front. De-aia a şi părut Naşu’, luni, atît de sigur pe el şi pe situaţie, relaxat.

Altfel spus, Gigi Becali nu va obţine mazilirea lui Mircea Sandu. Probabil însă că nici nu-şi imaginează c-o va obţine. Urmăreşte doar să-i arate acestuia pisica şi, presîndu-l, să-l determine să devină mai îngăduitor cu el şi cu Steaua. În măsura în care scopul lui Dragomir rămîne debarcarea lui Lupescu, Gigi Becali nu încearcă decît să-i forţeze mîna Naşului. Nimic mai mult. Practic, nu vorbim, varianta naivilor, despre o luptă pentru adevăr, ci despre una pentru putere.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

nae (1 comentarii)  •  28 iulie 2008, 20:27

mi-e scarba de ei!

Andaman (33 comentarii)  •  28 iulie 2008, 20:34

Mai bine am tine seama de situatia dezastrelor din Nordul Romaniei.
Slavonii astia, pe langa faptul ca ne-au asuprit secole la rand, si ne-au impus cu forta 40 % procente din cuvintele lor slavone in limba noastra, dandu-le la o parte pe cele de provenineta latina, (gen pricepe in locul lui a intelege, nadejede in loc de speranta, desavarsit in loc de perfect), au mai deschis si barajele pe nestiute pentru a ne mai tranti inca o lovitura sub centura.
In nordul tarii ar trebui sa fie D-ul Gigi Becali si M. Sandu, nu pe frontul de lupta al propriilor interese.
Apropo, rusii folosesc cuvantul „trup” numai cand este vorba despre ceea ce noi numim „cadavru”. Iata cat de mult si-au batut joc de noi, prin cuvintele lor pe care ni le-au impus a le folosi in limba noastra.
De la rusii niciodata nu ne-am ales cu ceva bun, comunism, banditisme, stalinisme, etc.

razvan (2 comentarii)  •  28 iulie 2008, 20:37

DOMNULE IOANITOAIA SA VA FIE RUSINE SI DUMNEAVOOASTRA SI TUTUROR ZIARISTILOR DE SPORT SI LUI DRAGOMIR SI LUI SANDU SI TUTUROR PENTRU CA DEJA A INCEPUT CAMPIONATU SI SUPORTERII NU SE POT BUCURA DE PARTIDE DECAT DACA FAC PARTE DIN OGRADA RCS ETC . SINCER NU-MI PASA CINE CE SI CUM EU VREAU DOAR SA-MI URMARESC ECHIPA FAVORITA SI SUNT SIGUR CA SI CEILALTI LA FEL.

razvan (2 comentarii)  •  28 iulie 2008, 20:44

OARE CHIAR NU VA PASA SAU OARE SUNTETI IN ECHIPA „BUNA” SI NU VA DA VOIE SEFUL SA COMENTATI? MI SE PARE DE NEDESCRIS LA CEEA CE NE SUPUN ( PE NOI FANII ) JOCURILE DE CULISE CU TELEVIZARILE / BANI NEGRII / NEINTELEGERI / INTEPATURI . NU POT SA NU INTELEG CUM DE NU A EXPLODAT ACEASTA PRESA SPORTIVA MEREU DORITOARE DE SCANDAL LA O ASEMENEA CHESTIUNE DE O ASEMENEA IMPORTANTA.

http://patruleasa.myminicity.com/sec (4 comentarii)  •  28 iulie 2008, 21:16

cum cautati voi ‘editorialistii” si „fondatorii” gazetariei sportive sa va eschivati de la subiectul care-i arde pe milioane de romani.

GFM (16 comentarii)  •  28 iulie 2008, 21:35

Nea Ovidele, ce draq bre, terminashi in genunchi articolu’.
Pai inteleg ca fuseshi in conced, da matale chiar credeai ca astia lupta pt adevar?
Sau facushi pe interesantu’? Nu prea iti iesi de data asta, cam subtire scrii de la o vreme, incep Geambashu si Tolo sa te surclaseze, caci nea Radu Cosasu si TRU sunt deja alta liga.

G F (46 comentarii)  •  28 iulie 2008, 21:39

si mai multa atentie, ceea ce dumneavoastra ii oferiti berechet. ca becali vrea (mai multa) putere nu-i secretul lui polichinelle, problema e cat mai lasati puroiul scurs de la acesta sa se reverse in paginile gsp. va inghite toata energia, ca o gaura neagra, atata vreme cat ii mai dati atentie. ar trebui sa luati in serios exemplul lui radu paraschivescu!

www.sportsaga.ro (51 comentarii)  •  28 iulie 2008, 21:46

Sandu n-o sa mai fie sef la FRF cand o vrea el. Gigi nu e usor de manevrat cum spui mata. Ciobanu’ stie bine ce vrea.

MariUS (6 comentarii)  •  28 iulie 2008, 22:50

Lupescu a explicat clar: l-a intrebat pe seful CAF daca poate sa mane decizia pana DUPA ce UEFA stabileste echipele participante in CL, si astfel Steaua participa sigur. Dl Ioanitoaia ori :
1)nu a vrut sa citeasca declaratia lui Lupescu (publicata chiar pe acest site..:) ), ori
2)a scris acest articol la comanda.
Banii mei pe varianta 2)… Voi ce credeti?

toader (15 comentarii)  •  28 iulie 2008, 23:08

si eu sunt de acord cu varianta 2. doar ca trebuie nuantat : a scris-o cu unele simpatii. a si uitat de spaga mizerabila care s-a dat. ce sa mai, nea ovi cam pupa de vreun an jumate’ incoace mana becaliului. probabil ca portocaliul tolo e al mai tare dintre toti.

cezi (10 comentarii)  •  28 iulie 2008, 23:09

marius, mi as paria si eu banii pe varianta 2 ,insa nu e mare smecherie.majoritatea pariaza pe aia,deci are cota mica la castig… si la urma urmei nu conteaza cine cu cine tine!eu nu inteleg cum pot alege gazetarii lu peste, intre astia doi!sandu e asa si pe dincolo,cum zic toti!il balacaresc de ani de zile!ok!asa si e!dar becali cum e?impreuna cu hotii ceilalti de veri care se stie ce au facut!!!vi l imaginati pe popescu presedinte,victor secretar,si jiji platitor si partener de golanii?cum ar fi?matale ,nea ovidiule si toti de la ziare,in loc ssa tot comentati atat ceea ce vedem si auzim si noi singuri,mai bine ati gasi niste solutii,chiar si doar ipotetice,la o imbunatatire a situatiei fotbalului romanesc !nu doar sa te iei de cine ti e mai antipatic!

requiem (53 comentarii)  •  28 iulie 2008, 23:30

D-le Ioanitoata, chiar daca in cazul lui Sandu dovezile de influentare nu sunt asa de clare, desi a-si lua cuvantul lui Daniel Florea impotriva cuvantului lui Sandu la orice ora, nu trebuie sa uitam ca Sandu este cel care l-a adus la federatie pe Lupescu, si il sustine in continuare chiar cand dovezile impotriva traficului sau de influenta sunt coplesitoare, si se mai si autodenunta, sustinad ca i-a spus lui Florea inainte de judecata, ‘ca ar trebui sa se mentina pe aceeasi line cu decizile primelor 2 comisii’. Pai asta e un lucru extrem de grav si auto-acuzator.

Pe langa luare de pozitie in acest clar si sugestia unui ‘verdict’ presedintelui de comisie, Lupescu incalca regulamentul si statutul comisilor ‘independente’, arata lipsa de respect si cunoastere fata de actul de justitie si respectarea gradelor de competentam care pentru el sunt doar o chestiune de forma, din moment ce decizia trebuie sa fie aceeasi si nu in ultimul rand si foarte grav devine subiect activ al infractiunii de ‘trafic de influenta’.

Sa presupunem prin absurd ca Sandu nu ar avea nici o legatura cu influentarea, insusi suportul pe care il exprima fata de cineva care se face raspunzator de asemnea abateri de ordin moral, sporti, regulamentar si penal este auto-incriminatoare, si nu il recomanda ca cel mai important om din fotbalul romanesc.

Pentru cine nu stie, Lupescu nu e din alt motiv la frf decat din dorinta lui Sandu de castiga un nou mandat in fata lui Gica Popescu, Lupescu fiind perceput ca fost jucator tocmai retras cu palmaresul curat. Dar individul nu are nici un fel de studii si competenta sa ocupe un post de asemnea responsabilitate si nici obiectivismul si maturitatea necesare din moment ce este fost-dinamovist convins si se rasteste la presedintii din comisii fara a citi macar motivarea de pe iachtul lui Borcea.

Hai sa fim sinceri, avem acum la indemana argumentele si parghile de a actiona impotriva acestui mandat prelungit de 18 ani de zile, o sansa care rar se iveste de a smulge conducera si automat federatia de sub tutele securista, dinamovista si cooperatista care o stim cu totii ca exista. Putem sa ignoram toate faptele si sa dormim linistiti ca ‘totul e bine la frf’. Sandu e pur si simlplu incompatibil cu perspectiva unui fotbal sanatos si a unui REGULAMENT european, clar si specific, care ar trebui sa limiteze mandatele presedintilor de FRF la 2 maxim 3, sa asigure independenta si sedii independente si alegeri prin concurs comisilor, nu numiri de fini nasi si prieteni de vacanta, si multe altele. Nu vom avea un asemenea regulament pana ce unu ca Sandu va ramane la FRF. E genul de securist-comunism, care vrea sa aibe toatre parghile, administarea, executia si justitia, toate cele 3 institutii si puteri autonome din statul de drept, Sandu le vrea pe toate, pana si arbitrajul. Fotbalul romanesc are nevoie de institutii autonome care nu elimina neaparat, dar e un pas foarte important in a asigura mai multa corectitudine, mai multa responsabilitate si mai mult prestigiu institutilor din fotbalul; rommanesc.

Trebuie sa sustinem debarcarea lui Sandu. Orice alt compromis va fi frectie la un picior de lemn si o infrangere a fotbalului.

Dobre (4 comentarii)  •  28 iulie 2008, 23:41

Dl.Ioanitoaia Ovidiu este un fan al echipei ciobanasului si uns cu multe alifii . Tocmai de aceea , nu trebuie sa aveti incredere in ce scrie , fiindca este un ziarist partinic ; a se vedea ce spatiu mare acorda in paginile GS pentru Steaua si cat spatiu mic acorda pentru Rapid ,Dinamo ,CFR,etc. Sa speram ca nu este in barca clanului Becali , care vor sa-l puna PRESEDINTE LA FRF pe verisorul pistolar – DON GIOVANI BECALI . Ciobanul , tot cioban ramane , dar vai de acolitii lui ! S-au aliat , cu Mitica , cel caruia i-au cam batut clopotele in fotbalul romanesc , dar ca si vulpea cand este prinsa in cursa , isi musca piciorul . Mitica , iesi la pensie si lasa-i pe cei tineri , cu idei noi (nu de militian pucios ) , sa conduca destinele fotbalului romanesc si nu mai fi suparat pe Dl.Lupescu Ionut ca nu te-a luat GRATIS in avionul echipei nationale la Euro 2008. Nu mai fi milog , ca te lauzi ca ai bani destui ! Spectatorii vor sa vada un fotbal corect si nu marlaniile voastre prin presa si la TV. Deja , Don Giovani din clanul Becali a inceput campania la B 1 – TV . Pentru cei ce pleaca capul la prostiile ciobanasului de la Steaua si la marlaniile lui Mitica ( iesi la pensie ) , SA VA FIE RUSINE ca intinati imaginea acestui sport nobil ! Noi , ne-am cam suparat pentru butoane , valize , etc.=ajunge cu tupeul si prostia , ne-am plictisit si atentie la versurile poetului George Cosbuc : – sa nu dea Dumnezeu cel sfant , sa vrem noi (spectatorii )sange (a se citi schimbarea sefului LPF si suspendarea pe termen nelimitat a ciobanasului ) , nu fotbal .

requiem (53 comentarii)  •  28 iulie 2008, 23:45

Iar voi astia care il sustineti pe sandu sunteti jalnici. Nu stiu cine va plateste, probabil un mic procent din sponzorizarile FRF va revin. Sustineti o echipa cooperatista care o duce bine cu Sandu? Nu o duce bine echipa, o duc bine investitorii, echipele cooperatiste nu sunt recunoscute si respectate, nu fac performanta reala, se ingropa in propaganda, ies repede din europa si vin repede in L1 sa se ocupe cu atentie de culise si smecherii si influente.

requiem (53 comentarii)  •  28 iulie 2008, 23:51

Din cauza voastra si a mentalitatilor voastre Sandu si Mitica au rezistat atata timp in fotbal concurand amandoi cu Ceausescu in termeni de longevivitate si dictatura. Acestia sunt ideali pentru asa-zisii ‘investitori’ care baga bani putini, pe care ii recuperaeaza in proportie de peste 80% prin aceste manevre ale capilor Mafiei Fotbalistice Romanesi: The Godfather si Corleone. Cat de INDECENT sa fii sa sustii 2 personaje care pana si pseudonimele ii recomanda ca poersonaje celebre din Cosa Nostra?

BETFORCASH – click aici !! (1 comentarii)  •  29 iulie 2008, 0:01

toata ziua becali, si pe mail il primesc pe becali desi nu m`am abonat nicaieri la voi, meritati sa fiti spamati si voi..

maragogype (12 comentarii)  •  29 iulie 2008, 0:08

Berbecali te iubim si ca tine-am vrea sa fim ! FA bine si scoate porcariile alea de lumini colorate de la palat , ca destul l-ai boit .

danny (5 comentarii)  •  29 iulie 2008, 0:11

nici o tabara nu e cinstita, si fiecare stie lucruri pe care nu le spune din 2 motive: 1. le pastreaza pt cand au nevoie de ele (situatia in cauza), sau le folosesc cand tabara cealalta dezvaluie ceva din ce stiau ei (deci tot aceasta cauza). daca neaparat vor, sandu ar putea sa infunde tot fotbalul romanesc, in frunte cu ei, mitica, neamul becali, pinalti, iancu, copos, si lista continua la nesfarsit. dar nu o sa se intample nimic, sunt interese prea mari.

maragogype (12 comentarii)  •  29 iulie 2008, 0:15

Nea Ovi , te rog sa bagi mai multe femei goale pe gsp ca te fac aia de la prosport . Ia si tu exemplu de la antena cu****r {pardon, antena 3 } . Ce drecu nea Ovi ,trebuie sa te invat eu cum se aduna click-urile …

Dobre (4 comentarii)  •  29 iulie 2008, 0:26

De la butoane si valize cu euro , am ajuns sa fim spectatori la razbunarea ciobanasului din Ghencea , datorita implicarii politicului (cine are nevoie de procentajele PNG-CD ) si INEFICIENTEI voite a justitiei ( cel care a dus valiza cu euro , a fost scos din documente ) . Deasemeni , am vazut o emisiune sportiva , in care , redactorii foarte bine documentati , au demontat – una cate una , minciunile lui Mitica de la LPF , care , nemaiavand suflu ,a plecat din emisiune . Pentru a avea un fotbal linistit si noi spectatorii trebuie sa luam atitudine impotriva celor de teapa lui Mitica si a clanului Becali , a sforilor pe care le trag in fotbal , murdarindu-l . Dar , voi ziaristi , credeti ca nu mai aveti o paine de mancat , daca scoateti la suprafata mizeriile din culisele fotbalului sau sunteti naimiti de cei cu bani multi ? Dar , daca prezentati nelegiuirile din culisele fotbalului , urmariti si prezentati-ne si modul de finalizare .

xxkx (1 comentarii)  •  29 iulie 2008, 0:31

cs

www.500$ FREE fara Click (24 comentarii)  •  29 iulie 2008, 0:49

🙂 PIsica neagra? Sandu nu va pleca de la FRF si probabil vrea sa skpe de Lupescu dar vrea sa dea vina pe altii. 🙂

USA (25 comentarii)  •  29 iulie 2008, 2:05

De cand si pana cand pe ariciul de Florea il cdonsiderati curat ca lacrima.Adica doua comisii iau o decizie si vine el si se suceste cu 180 de gradesi tot el e ala care striga.Adica hotul striga hotii.Se pare ca Lupescu ar fi aflatde chestie si a vrut doar sa-l atencioneze.Daca voi considerati asta imixtiune lasati-va de jurnalism si angajati-va la Becali.(Gigi)

Fusulan (40 comentarii)  •  29 iulie 2008, 2:23

Cum vine asta dom’le : „sa-i arate pisica” ?!
De cand au devenit bietele pisici aducatoare de spaima ?
In privinta debarcarii, Sandului ii sint numarate zilele. Jiji a obtinut intotdeauna ce a vrut, cu pretul de a innebuni toata lumea din jur. De aceea, atunci cand ii va veni, caderea-i va fi brusca si dureroasa.
Caci cine ridica sabia…

tolonesimtitu (3 comentarii)  •  29 iulie 2008, 2:23

Numai mintea unuia ca tine, a unui „ziarist inchipuit ” ce lucreaza la un asemenea ziar poate imagina astfel de scenarii… Cum iti poti permite sa faci aprecieri subiective cu privire ce-si imagineaza sau ce cred unii si altii??? Ce rusine! Ce mizerie de caracter, ce mizerie de ziar de sport(daca-l putem numi ziar)! Intr-adevar ai creat o generatie de „ziaristi”. Demn inaintas al lui tolonta, geniala, georgescu…

scufita (12 comentarii)  •  29 iulie 2008, 2:34

USA, ‘se pare ca … ‘ esti cam derutat pe fond nervos …:)) Mai bine ai analiza modul ridicol juridic in care au fost ‘motivate’ decizile primelor 2 comisii alaturi de declaratile lui lupescu pe toate posturile de televiziune cum ca ‘comisile TREBUIE sa mearga pe aceasi linie’, si vezi ce se obtine, fara a-l include pe Florea deloc in problema …:))

Sa nu se uite, cum Mircea Sandu a reinnoit mandatele comisiei de Disciplina (in totalitate) si Comisiei de Apel (toti, in afara de unul), imediat dupa ce au dat aceste sentinte anti-Steaua, care pot constitui lectura juridico-umoristica, si inainte de a se judeca recursul la CAF. Iata o alta modalitate de a influenta decizia CAF, in mod ‘regulamentar’ si indubitabil:

w.w.w.frf.ro/stiri/159/decizii-ale-comitetului-executiv-al-frf.htm

Fusulan (40 comentarii)  •  29 iulie 2008, 2:35

Pentru cei care il acuza pe dl. Ovidiu de partinire ciobaneasca, oiereasca, le-as spune ca ei gresesc, se cam pripesc.
Dl. Ioanitoaia este impartial, atit cit poate fi un om erudit ca dumnealui. Deci, aproape de 99%, ca deh, fiecare, cit o fi de citit, tot mai are si cite-o slabiciune ! Caci de tzinut, tzine cu stiu eu cine, dar nu cu o echipa din Bucale. Las’ ca stim noi, ca e doar om vechi d’al nostru..
Asa ca, vorba aluia de la strigatul darului, la nunta :
„Din partea nashului, cinci mii de lei si…doua perini fantezii ! Sa traiasca !” – )))

scufita (12 comentarii)  •  29 iulie 2008, 2:49

Acest cimpanzeu care si-a facut cotetz la frf impreuna cu cireada sa de nevertebrate latratoare, a facut ultimul abuz! Daca institutile statului nu se sesizeaza, se va lasa cu violente …:)) Ar fi bine sa fie cercetat si ‘oracolul ala din prostesti’ care s-a bagat si el repede la ciupeala sa ia comisile la liga si sa influenteze el cum vrea muschiul sau securist! Comisile trebuie sa fie independente !!! iar Sandu, Lupescu si Mitica sa iasa la pensie ca au furat si influentat si luat comisioane pentru 10 vieti …:))

guiza (16 comentarii)  •  29 iulie 2008, 4:16

Sandu si-a creat un sistem la fel ca Ceausescu. Si ala o dadea cu Marea Adunare Generala pana l-o luat draku, la fel si Sandu cu Adunarea Generala formata din vrute si nevrute: fotbal de sala, de la pitici, de la sate, fotbal de plaja, etc. Dar tot ca orice sistem indestructibil si sistemul lui Sandu o va sfarsi prost, asta asa ca o observatie. Romanii au nevoie de un sistem democrat in care cei care vin cu banii sa aibe un cuvant de spus. Cu cati mai multi investitori, cu atat mai bine va fi pentru ca puterea se distribuie si se echilibreaza. Iar la nivel de conducere, avem nevoie si de straini care pot sa ne invete cate ceva din modelul altor federatii performante de fotbal. Asta ar garanta si calitatea si corectitudinea. Orice ar fi, Sandu trebuie schimbat pentru sistemul lui ceausist nu duce niciunde, asa cum de 20 ani nu a dus decat la valize si influente.

3T3RnAL (24 comentarii)  •  29 iulie 2008, 5:24

Urmăreşte doar să-i arate acestuia pisica şi, presîndu-l, să-l determine să devină mai îngăduitor cu el şi cu Steaua. În măsura în care scopul lui Dragomir rămîne debarcarea lui Lupescu, Gigi Becali nu încearcă decît să-i forţeze mîna Naşului. Nimic mai mult. Practic, nu vorbim, varianta naivilor, despre o luptă pentru adevăr, ci despre una pentru putere.

Domnul Ioanitoia, realizati ca tocmai ce ati scris aici inseamna CORUPTIE pana in maduva oaselor????? Dv. ne sugerati ce o sa se intample sau deja aveti luat la cunostinta aceste „manevre” ??? Daca DA, atunci este grav domnule Ioanitoaia. E grav, pentru ca nimeni in tara asta nu ia nici o masura. E grav daca se petrec asemenea lucruri la asemenea nivel, iar voi ziaristii sunteti partasii din umbra. Preferati sa scrieti de mizerii pentru un ratting mai bun, insa nu scrieti si pentru indepartarea lor. De ce oare? De ce nu puneti odata punctul pe I, sa puneti presiune pe DNA, PNA, etc, dar si pe mafiotii astia din Romania care au dus de rapa fotbalul romenesc gen nasu, mitica, clanul becali, netoii, iancii, etc. Voi doar ne prezentati niste fapte pe care oricum le stie toata lumea.

mircea (22 comentarii)  •  29 iulie 2008, 8:37

Nea Ovi din tota gasca aia de la frf prezenta la conferinta de presa lipsesta al II-lea om ca importanta in federatie.E vorba de Piturca.De ce?E de partea ciobanului si le stie naravurile celorlalti.El e omul din interior al pucistilor.

kokolino (1 comentarii)  •  29 iulie 2008, 8:39

E clar ca lupta pt functia asta e mai incrancenata decat cea pt CL (ce venituri vor iesi din transferuri cu jucatori obligati sa joace la nationala!). Daca ajung la putere ai lui beeecali s-a dus in p ma-si tot fotbalul romanesc. Poate ar trebui sa-i dea de gandit si lu’ rcs/A1 lupta asta ca daca se impute treaba cu L1 au pus-o cu milioanele pe care le-au investit, nu vor mai fi telespectatori. Nu il suport pe sandu, clanul becali-popescu! N-ai cu cine, niste tarani!!!

tonny (20 comentarii)  •  29 iulie 2008, 9:27

Nea Ovidiu explica`mi bre si mie de ce tot repetzi chestia asta cu supranumele atribuit lui Lupescu „Kaiserul” o fi fost si asta frun Dobrin sau frun Franz Bekenbauer si io nam aflat inca??? Sau te referi pur si simplu la sunca aia impanata si dacai asa punei bre si lui Prunea un supranume ceva de genul „aripioare” de exemplu k si asta a fost o mare vedeta a fotbalului internatzional…hapciuuuuuu…

corneliu popa (116 comentarii)  •  29 iulie 2008, 9:37

Iar pornim de la premisa de vinovatie!! Domnul Ioanitoaia ne induce ideea ca Becali nu va reusi. Mai mult il pune in postura de Don Qujote, adica o cauza pierduta! Becali e explicat, cat poate el de clar, ca nu vrea demiterea lui Mircea Sandu. Cu alte cuvinte el ar dori o Adunare Generala care sa-i dea un vot de incredere, sau nu, Presedintelui Federatiei. Ati reusit sa asmutiti suficienti suporteri (alegatori) impotriva lui Becali , banuiesc ca la comanda „motanului Felix”. Toata mascarada care este facuta pe tema „valizei” este una care „sa acopere” misculatiile lui Dragomir si a „motanului Felix”, respectiv Liga Profesionista de Fotbal si Trustul Impact cu privire la drepturile de televizare a meciurilor din Liga, care fie vorba intre noi este o mare dezamagire si o „palma” data tuturor suporterilor din tara ce sunt „vaduviti” de un serviciu pentru a se imbogati Trustul Impact! Referitor la asa zis „caz valiza” NU SUNT PROBE PENTRU JUSTITIA ROMANA, Becali si acolo a „aratat pisica, dar na pus botul”, sau mai elevat nu s-a consumat flagrantul! Domnul Mircea andu executa o „comanda politica” din partea Partiduluin Liberal, iar mass-media o alta „comanda politica” de la Presedintele de onoare a Partidului Conservator, domnul Voiculescu! Cum sa nu fii suparat cand vezi cat se poate de clar ca daca Mircea Sandu si Lupescu ar mai fi aparat Steaua la UEFA mai era un pic si era data afra din CL pe niste Declaratii nesemnate, pe niste „banuieli” a mass-media (care fie vorba intre noi face parte din coalitia anti Steaua) Asera s-a vazut clar cum domnul Moraru ia luat apararea administratorului Fondului Masoneriei Maghiare din Canada in fata domnului Condescu (?), cand noi credeam ca un jurnalist trebuie sa fie echidistant si sa apere niste valori morale! Mass-media a incurajat mitocania si violenta transformandu-se in „cazul bricheta” nu intr-un aparator al clubului domnului savarina , pe atunci, ci a violentei si a mirlanie, constituindu-se intr-un „cor de bocitoare pro Rapid” Iar chefere cluj mituia (mai bine zis CUMPARA) meciuri, facnd ca echipe precum Dinamo, Bistrita, Farul, Craiova sau rapid „sa stea capra”, mai pe romaneste (in limba maghiara se spune altfel!!) contra unor sume de bani nimeni nu s-a sesizat sau auto-sesizat cum ar fi fost normal, pentru ca era comanda sa fie terminata Steaua!! Cum se intampla in Romania daca un om are succes, celalalt nu doreste sa-l intreaca ci sa-l desfinteze, ceeace a facut Coalitia anti Steaua (de fapt anti Becali) formata din mass-media, Federatie, Liga, Comisii si mai ales arbitrii! Asa vedem noi ciulu-buli din patria noastra (multe silve sunt) lucrurile si nu cum incearca sa ne induca domnul Ioanitoaia!!

Blindatul (15 comentarii)  •  29 iulie 2008, 9:45

Becali, datorita orgoliului si nesocotintei bazate pe convingerea ca manevrele asunse nu sunt de talia lui a bagat lichidul in valiza. A fost greseala capitala.Se uita acest lucru.Nea Mircica Nasul il va face pentru ca are in Becali un inamic slab care nu-si ia masuri de asigurare de lupta orbit de supraprecierea propriilor potente.Puterea Nasului a crescut enorm dupa accederea in structurile „angelice” ale UEFA iar Becali reprezinta ceva doar in masura in care vantul imobiliar ii umfla panzele. Deci baiatul asta este incorijibil.In loc sa-si cosume linistit tainul imobiliar vrea putere si cred ca tot de la fotbal i se va trage, adica va fi finul Nasului. Poate are bani mai putini Taherul dar cultura „ascunselor” il face net superior in comparatia Gigi poate si in comparatia cu Muresopaskany sau Cristi. Sa vedeti ce echipa i se va da Stelei in calificarile CL si ce arbitraje va avea si acestea toate pentru ca o gura nu poate sa taca si sa nu sfideze si sa nu injoseasca pe „neprihanitii”concurentii la notorietate.

corneliu popa (116 comentarii)  •  29 iulie 2008, 10:00

Pentru nike 3T3RnAL!! Sunteti din aceesi familie cu dl Ioanitoaia!! Prin omisiune reusiti sa-i „curatati” pe masonii de la cluj, care in numele cruciadei anti Steaua a pus sa „stea capra” o sumedenie de echipe din Liga lui Mitica fara a se sesiza nici mass-media, institutiile abilitate ale statului sau opinia publica. S-a „mers pe burta” ca sa-si „rupa gatul” nenorocitul si agramatul de oier machidon, care a avut neobrazarea sa infrunte „mintile luminate” ale natiei. Am fi ajuns un popor de cacao daca un simplu oier a „pacalit” un ministru, sase sau sapte consileri sau juristi consulti, pe urma marele minti ale neamului nu pot sa stea, valoric sau educational, langa acest parvenit care din nimic a facut avere, marsand pe defecte precum lacomia, oportunismul, invidia, supraestimarea! Si pentru asta trebuie sa-l desfintati sau sa-i aratati ca exista si alte cai de imbogatire: santajul (folosit masiv de mass-media si politicieni) parsivenia, coalizarea etc

allex (39 comentarii)  •  29 iulie 2008, 10:24

Tara asta nu isi da seama ca Mircea Sandu este la putere in fotbalul rom de la revolutie?Ce avem aici?Un nou Ceausescu?Peste tot conducatorii s-au schimbat dupa un timp.POate ca aveti dreptate, gigi e in nebunie lui inconstient de multe lucruri.Dar cine dintre oamenii sanatosi la cap nu s-a saturat de acest „nas” cu spritu’ si friptura lui care a rancezit demult…Acest om mie imi produce sila…DV?

Aratatorul pe ei (2 comentarii)  •  29 iulie 2008, 10:29

Daca alaturarile de porecle gan Nasu’ sau Don Corleone sunt haioase si dau un sens umoristic articolului, cea de Kaiser (alaturata lui Lupescu) nu face decat sa imi faca sila….daca si Lupescu e Kaiser ma intreb ce titlu are Beckenbauer….ca si el stie germana si, daca nu gresesc a jucat ceva mai binisor si e putintel mai cunoscut…..dar deh…..trebuie sa copiem si noi ceva

spar (1 comentarii)  •  29 iulie 2008, 10:39

Stimate domnule Ioanitzoaia,

Va instiintzez ca nici nu mai vreau sa aud sau sa citesc ceva scris de dumneavoastra sau zis pe post, din moment ce ati fost de acord sa ne luati orice posibilitate de a mai putea viziona meciurile din Liga 1.

Cu stima va transmit sa va fie rusine pentru ce ati facut,

Un microbist fara drogu lui: fotbalul

allex (39 comentarii)  •  29 iulie 2008, 10:44

Mai e ceva…pe Ceausescu l-am dat jos…dar Sandu se dovedeste mai tare decat Ceasca.De ce trage omu asta cu dintii de fiecare data cand greseste sa ramana la conducere?Deja se lauda ca are prieteni(Platini).Nu observa nimeni ca seamana cu Ceausescu???El stie ca in mom in care va pleca sau va fi dat afara va deveni OFICIAL, UN NIMENI.Oricum e un nimeni…Daca nu voi ziaristii si presa sa ajutati sa alungam acest gunoi din fotbalul rom, atunci cine???Cine dl.Ioanitoaia???

Dobre (4 comentarii)  •  29 iulie 2008, 11:34

Ciobanasul de la Steaua vrea sa ia permanent campionatul . Pentru aceasta , trebuie pus presedinte la FRF – verisorul pistolar Don Giovani Becali , cu ajutorul acolitilor din COOPERATIVA NOU CREATA ! Dar, Don Giovani din clanul Becali , care vrea neaparat o functie de conducere , a avut la Rapid si la Dinamo ,,raspundere ” , dar nu a stiut ce sa faca cu ea si a fost scos pe usa din spate . De la FRF v-a iesi pe cos . Prin GS , ProSport , etc. , a-ti mutat atentia opiniei publice de la ,,butoane si valiza cu bani „( cel care a dus valiza la Cluj , nu mai are piese la dosar ) la schimbari in FRF,LPF(Mitica si tie iti bat clopotele de schimbare) . Cand se porneste tavalugul , schimba tot , nu se poate opri ! Poate numai asa iese si seful LPF la pensie si se v-a ocupa de problemele de partid . Nu mai fi ofticat si uita Mitica , ca nu te-a luat Lupescu pe GRATIS in avionul nationalei la Euro 2008 . Din gandirea de militian razbunator nu te poate scoate nimeni ! Iesi la pensie Mitica .

radu-ilarion munteanu (22 comentarii)  •  29 iulie 2008, 11:38

rationamentul dv are sens. intai de toate e realist. dar merg mai departe si zic? e tactica lui becali acuzabila in contextul realitatii? inclin sa cred ca nu. lumea e asa cum e. putere s-o curete nici un hercule redivivus n-ar avea. atunci, daca nu e de ales decat intre banditi, un bandit ca becali e de o mie de ori preferabil unui bandit ca mircea sandu si ciracii lui dinamovisti. parerea mea 😉

blogpariuri.com (1 comentarii)  •  29 iulie 2008, 12:20

Pana nu o sa se intample ca in Polonia, nu e nicio sanse sa se schimbe ceva si la noi.

Peste tot se fac aranjamente, dar mult mai rar ca la noi.

;) (46 comentarii)  •  29 iulie 2008, 12:32

Indiferent de rezultat steaua este de ***

allex (39 comentarii)  •  29 iulie 2008, 12:43

Sau pana nu o sa primeasca vreun conducator dasta ca nasu un glontz in cap nu o sa renunte…ca la bulgari si la rusi.Ca vad ca asta vrea…

giuby (44 comentarii)  •  29 iulie 2008, 14:27

Cand ai scris ultimul articol despre jocul de fotbal..

bogdan (4 comentarii)  •  29 iulie 2008, 14:48

Sincer urmaream emisiunile dumneavoastra ,dar in ultimul timp numai sunteti acel Ovidiu Ioanitoaia …nu stiu parca nu se mai leaga nimic …probabil au aparut altii mai tineri….chiar v-am apreciat ,acum consider ca ati intrat intr-un con de umbra.merci si succes in continuare

bogdan (4 comentarii)  •  29 iulie 2008, 14:54

Am o intrebare la dumneavoastra …..pe UBC pot vedea si eu meciurile ,pt ca nu mi se da nici o posibilitate ,eu am contract pe 2 ani cu UPC ,normal mi se parea sa pot cumpara canalul respectiv ,nu sa-l puna la o singura companie ….asa e peste tot ….dar nu se tine cont de noi ….banii primeaza …..

3T3RnAL (1 comentarii)  •  29 iulie 2008, 15:00

Pentru nike 3T3RnAL!! Sunteti din aceesi familie cu dl Ioanitoaia!! Prin omisiune reusiti sa-i “curatati” pe masonii de la cluj, care in numele cruciadei anti Steaua a pus sa “stea capra” o sumedenie de echipe din Liga lui Mitica fara a se sesiza nici mass-media, institutiile abilitate ale statului sau opinia publica…

@ Corneliu Popa

Scuza-ma ca nu l-am pus si pe ungur, dar nu mi-a venit in minte numele lui, si oricum am precizat „si restul conducatorilor”….

BlogNews (3 comentarii)  •  29 iulie 2008, 15:56

dar cata putere vrea si Gigi Becali asta bai nene.

Comentează