Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vinovăţie generală

Mărturisirile lui Daniel Florea pun într-o lumină proastă întreaga conducere a fotbalului nostru

Recentele dezvăluiri din aşa-zisul caz valiza demonstrează că în fotbalul românesc se petrec lucruri urîte. Şi nu oriunde, ci chiar la vîrful lui. După cum reiese din […]

joi, 24 iulie 2008, 6:03

Mărturisirile lui Daniel Florea pun într-o lumină proastă întreaga conducere a fotbalului nostru

Recentele dezvăluiri din aşa-zisul caz valiza demonstrează că în fotbalul românesc se petrec lucruri urîte. Şi nu oriunde, ci chiar la vîrful lui. După cum reiese din “spovedania” lui Daniel Florea, fost preşedinte la Disciplină, la Apel şi, anticipez, la Arbitraj, de unde va fi demis în următoarele ore, independenţa şi autonomia comisiilor federale sînt vorbe goale. Basme de adormit copiii. Asupra organismelor respective se fac presiuni din toate direcţiile, iar şefii FRF şi ai LPF obişnuiesc să se bage unde nu le fierbe oala. Se amestecă, intervin, timorează, pretind ascultare. Legea lor e a bunului plac, dictată de simpatii, dacă nu, Şi mai rău, de interese.

Sigur, merită discutat în ce măsură, iertînd-o pe Steaua, Daniel Florea a avut dreptate. Nu-i prea uşor de înţeles cum, transformînd negrul în alb, Comisia de Arbitraj a răsturnat deciziile instanţelor precedente. La urma urmei, nici nu cred c-ar trebui să ne pese prea mult de Florea, ce costum poartă şi cu ce limuzină circulă. A stat în fruntea forurilor menţionate cît, iertaţi expresia, capra la ţap. Adus de Ionuţ Lupescu şi sprijinit de Dumitru Dragomir, sau invers, a venit ca să aibă de unde pleca. L-au precedat atîţia şi, evident, îi vor succeda atîţia. Mereu se vor găsi unii naivi ori şmecheri, gata să-şi închipuie că fotbalul constituie o trambulină către notorietate. Fie şi de rău, să vorbească lumea despre ei. Să ajungă cineva, să apară în ziare şi pe micile ecrane.

În schimb, s-ar cuveni să ne preocupe conduita celor care ţin hăţurile, aleşi ori doar numiţi. Iar aceştia sînt clar în culpă, de la primul pînă la ultimul. Inclusiv, deşi n-a jucat un rol de seamă în povestea cu pricina, preşedintele LPF. Căruia i se reproşează că a descoperit tentativele lui Lupescu de a-l monta pe Florea contra Stelei, dar a tăcut mîlc. Ca peştele. Spre a-i proteja pe Mircea Sandu şi, mai ales, pe Ionuţ Lupescu, Dragomir a pus batista pe ţambal. A căutat să evite scandalul, numai că a devenit complice.

Mai vinovat pare, şi probabil e, Lupescu însuşi. Recunoscînd, vezi Gazeta de ieri, că “am vrut să fac un bine Stelei cînd i-am spus lui Florea că poate amîna cazul”, fostul internaţional s-a acuzat singur. Pentru că, regulamentar şi logic, n-avea dreptul să se implice. Nici asta însă, ca să-i acordăm Kaiserului circumstanţe atenuante prin prisma tinereţii, adică a lipsei de experienţă, n-a şocat atît de tare cît afirmaţia lui că “În aceste dosare dificile, ar trebui să se întrunească cei trei şefi de comisie şi să meargă pe aceeaşi linie”! În măsura în care, din păcate, directorul general al Federaţiei judecă aşa, împotriva oricărei norme de drept şi de morală, atunci e grav. E foarte grav. În ideea că o asemenea atitudine învinuieşte, dar şi descalifică.

Comentarii (77)Adaugă comentariu

sssqs2 (1 comentarii)  •  24 iulie 2008, 23:43

„Spre a-i proteja pe Mircea Sandu şi, mai ales, pe Ionuţ Lupescu, Dragomir a pus batista pe ţambal”…asta e f tare…cand lupescu cu dragomir nu se inghit deloc dvs spuneti acum ca a vrut dragomir sa-l protejeze „mai ales” pe lupescu…sunteti hilar:)))

The Dirty Penguin (6 comentarii)  •  24 iulie 2008, 23:44

eu nu inteleg la ce va asteptati Domnu Ioanitoaia de la Lupescu si Prunea. Chiar vi se par oameni de caracter???
Eu cred ca ei se incadreaza in acelasi profil de „arivist mioritic ” fara scrupule. Credeti ca Lupescu a invatat ceva din experienta ca fotbalist din Germania??? Eu nu cred. De Prunea ce sa mai zici s-a dovedit un caracter mic si meschin de prea multe ori….imi amintesc cum mintea cand a fost scandalu ala cu fotbalistu(nu i mai retin numele) mort pe teren. Credeti ca Popescu e altfel? Nu e si ne a dovedit-o cu banii din transferuri etc.

123kzs123 (2 comentarii)  •  24 iulie 2008, 23:51

si tu asta, cum te cheama, cica „me”, mai „me”, mai tarane, pune frate mana pe carte cu „v-a oprii”, sa scrie corect „va opri”, ca e viitorul verbului „va opri”, puneti mana pe carte frati romani…

Alpin (53 comentarii)  •  25 iulie 2008, 0:14

Surpriza!!! Ati aflat si voi ce stie tot Sistemul Solar!!! Coruptie, si numai coruptie!!! Aici, da!!! Steaua e campioana absoluta!!!

Tristar (2 comentarii)  •  25 iulie 2008, 1:01

Daca veti privi cu atentie mimica fetelor lui Mitica Dragomir si Mircea Sandu, avuta cu prilejul ultimelor declaratiilor televizate referitoare la cazul „valiza”, veti observa la ei crisparea, discursul subtire, teama si minciuna. Se acopera unul pe altul precum niste copii mari. DOMNULE IOANITOAIA, BOMBARDATI-I PE NEMERNICI CU ARTICOLE! NU-I SLABITI DELOC! AS VREA SA APUC CAT MAI CURAND ZIUA CAND VOM SCAPA DE NENOROCITII ASTIA DIN FRUNTEA FOTBALULUI ROMANESC.

tatal vostru (3 comentarii)  •  25 iulie 2008, 1:54

Domnule Ioanitoaia,
Aveti mare dreptate in tot ce ati scris. Si copii au inceput sa intelega ca cum este cu “independenta” comisiilor. Toti cei din conducerea FRF s-au grabit sa dea in Florea, acuzandu-l ca ar fi cumparat de Becali. Este foarte curios cum nu-i intereseza esenta lucrurilor, respectiv daca acesta a judecat corect. Este evident ca fata de probele existente, nu se putea lua o alta hotarare, dacat in situatia in care se dorea, cu orice chip, pedepsirea exemplara a lui Becali si a Stelei. Florea a sesizat corect ca fapta de “coruptie” imputabila Stelei nu exista. Nu s-a dat si nu s-a primit niciun ban. A fost facuta o propunere de premiere, neurmata de executare. Nu exista nicio proba materiala ca valiza gasita la Cluj la oamenii Stelei, era destinata premierii si nu cumpararii de trenuri asa cum a probat cu martori si inscrisuri Becali. Singura declaratie, sa zicem incriminatoare, apartine lui Goga, cel despre care, Cernat, presedintele Comisiei de Disciplina, sustinea ca e de incredere, nu poate sa minta, intrucat..” e ca o fata, daca-l iei mai tare face pe el”. (halal judecata pentru un jurist). Acelasi Cernat spunea despre Dobos ca ..” nu recunoaste, dar se vede pe fata lui ca minte”. In aceste conditii, cum putea un jurist serios, care-si respecta meseria si pe sine insusi, sa mentina hotararile aberante ale Comisiei de Disciplina? Hotaririle care privesc soarta oamenilor nu se iau pe baza unor asemenea “probe”. De altfel, chiar omul asta, Florea, tot cere sa-i fie analizata hotararea, in care mentioneaza vreo 20 de motive pentru care a decis anularea hotararilor instantelor precedente. In aceaste conditii, nu e mai normal ca sefii FRF sa verifice, in special, modul cum au judecat primele instante? Asta, desigur, daca ar avea vreun interes ca lucrurile sa fie pe un fagas normal in Federatie. Se pare ca nu, implicarea lor in deciziile acestor comisii, devenind, astfel, foarte evidenta pentru toata lumea.

sorin (95 comentarii)  •  25 iulie 2008, 2:01

Dati-va Demisia Dle. Ionut Lupescu!
Sunteti o rusine pentru Fotbalul Romanesc!
Numai in Romania se poate asa ceva!

www.500$ FREE fara Click (24 comentarii)  •  25 iulie 2008, 5:51

E timpul ca adevarul sa apara in fotbalul romanesc , avand in vedere purcoiul de bani pe care o sa-l plateasca RCS si GSP Antena !
Da-le tare la turloaie domnule Tolontan , pana nu te fluiera publicul pentru lipsa de impartialitate !
Este bine ca dumneata arati dedebsutburile din fotbalul romanesc , pentru ca dupa ce treci de suprafata e numai jeg si coruptie !:(

mujotutun (312 comentarii)  •  25 iulie 2008, 7:16

Ce mai sar in sus de fericire stelistii! Ce bucurie le-au facut jur(nal)istii Gazetei! Iata, Becali e nevinovat, rusine celor care se iau de el! Daca ar fi cumparat din timp inca doua-trei meciuri, Steaua ar fi castigat iar, pe merit, campionatul. Dar cand esti persecutat de „comisii”, ce poti sa faci? Noroc cu opinia publica: Tolo, dl nea OVI, ce te mai sustine.
O campanie mai crapuloasa ca asta, de inalbire a lui Becali, n-am mai vazut. Dar asa se fac averile „oamenilor de presa”. Altfel cum ar avea Bentley mizerabilul de Dan Diaconescu? Piticul KGBist ( Becali dixit!) a murit lasand o avere de 8 milioane de coco – din jurnalism! „Incoruptibilul”, „l-ami du peuple” CTPopescu, in ciuda gecilor rapanoase, este la fel de bogat. Ca si alte mari „condeie” luminate. De mult presa nu mai este a patra putere in stat; mai degraba a doua si jumatate!

MIMO (164 comentarii)  •  25 iulie 2008, 8:45

din tot ce se spune lupescu e vinovat de coruptia din fotbalul romanesc si de tot ce e rau e vinovat lupescu ca becali apare la tv si spune ca incepe el cu butoanele si sa vadeti cate puncte o sa faca steaua ,ca dragomir a inventat blaturile voi ziaristi ati inceput o campanie murdara contra lui lupescu in loc sa duceti o campanie pt disparitia mizeriilor din campionat vreti perpetuarea lor prin mitica ai santeti datori pacat presa se face pe interese si banii va sant drapelul calauzitor dl ioanitoaia seara pe marginea patului mai ai timp sa te rzgandesti ca nu lupescu e caracatita fotbalului de la noi

Bwana (7 comentarii)  •  25 iulie 2008, 8:50

Ptr toti cei care cred in pretinsa disputa intre Dragomir, Sandu,etc…luati-va gandul.
Sunt ca o familie. Orice polemica e praf in ochii fraierilor.Ei sunt un tot bine inchegat care nu fac decat sa mimeze disensiunea ptr a aplica un concept descoperit inca de pe vremea cand ne hraneam cu mamutzi…dezbina si stapaneste!
N-o sa avem niciodata curatenie..in nimic! Suntem din pacate o natie care ne-am autoprogramat genetic sa fim una de looseri! Cam de cand ne dadeam foc la holde si ne otraveam fantanile si apoi ne retrageam la fratele nostru, codrul. Ala ptr care am fost acum acuzati de fraticid!
E vai de capul nostru! Noroc cu asteroidul ala din 2039 care poate va mai repara ceva.

Adi (2 comentarii)  •  25 iulie 2008, 8:55

Ce naivi… poate nu stiti cine este lupescu…. Uitati va pe inregistrarile de cand era fotbalist…. Nu era in stare sa lege 2 cuvinte, sa inchege o fraza iar cand reusea numai porumbei scotea… apoi la brasov ca antrenor, cereti parerea jucatorilor din perioada cand era el antrenor… eu am auzit ca unii il faceau imbecil….
Avand un liceu care si ala a fost facut cum a fost facut… o cariera de fotbalist.. modesta…. ceva banuti pusi deoparte… mucosul asta crede ca e buricul pamantului..

oscar (32 comentarii)  •  25 iulie 2008, 9:06

Domnule Ioanitoaia, cmentariul dv mi se pare pertinent, dar trece prea usor peste diversiunea pe care o incearca dl Florea pentru a se evita anchetarea relatiei dintr el si oamenii lui Becali, care l-au cumparat in mod evident. Altfel cum putea sa vada el albul acolo unde toata lumea a vazut negru, cum spuneti chiar dv. Alibiul cu banii pentru terenuri este penibil, atata timp cat s-a deomonstrat ca a existat o filiera prin care ajungeau banii la clujenii tocmiti de Gigi. Sunt oare inventii telefoanele dintre Gigel Coman si Petre Marin? De ca a trebuit sa stea Gigel Coman tot meciul cu oamenii lui Becali in loc sa stea la stadion, acolo unde juca echipa la care inca era legitimat? Dl lorea este mai destept decat anchetatorii DNA, comisiile anterioare, atatia si atatia jurnalisti care au vazut ce era de vazut in aceasta afacere? Sau e mai prost? Eu cred ca este manjit si acum face o diversiune ieftina. Daca i se va ubla putin prin conturi vom avea mari surprize.

S (5 comentarii)  •  25 iulie 2008, 9:56

frf+lpf+cei mai multi conducatori de club=o mare cloaca,asta-i formula

radu (2 comentarii)  •  25 iulie 2008, 10:46

Bai broscoiule,deci,lupescu nu mai este educat si cinstit?

Sably (15 comentarii)  •  25 iulie 2008, 11:07

Incercand sa accesati PERTINENTA, ati sfarsit uitand lamentabil EVIDENTA, domnule Ioanitoaia!
CINE A TRIMIS VALIZA, UNDE SI AI CUI ERAU BANII, PENTRU CE ERAU, CUM ARATA PTR.DVS’ IMAGINEA ACESTUI „CELMAIMEDIATIZAT” ANALFABET DIN ROMANIA ????…
V-ati alaturat domnule Ioanitoaia celorlati boi ce trag la carul lui Jiji, va place cum va zice hais, cea ???…
Jalnic, nici mila nu meritati !…

bobitza (14 comentarii)  •  25 iulie 2008, 11:16

Ati auzit de Turnul Babel? In fotbalul romanesc este exact ca in Turnul Babel. Daca vrem ca fobalul romanesc sa fie curat, trebuiesc eliminate cele doua cancere ale fotbalului adica Mitica Dragomir si Mircea Sandu. Mai departe, e palavrageala ! AM ZIS !

Tibi (2 comentarii)  •  25 iulie 2008, 11:58

Nimeni nu vede fondul problemei.Sandu si Lupescu au insistat ca decizia de depunctare sa fie mentinuta,dar Lupescu discuta la UEFA ca Steaua sa nu fie depunctata.
Adica de fapt ne arunca noua praf in ochi,sa vedem ca ei judeca si taie in carne vie,cand de fapt decizia nu modifica nimic esential in clasament,iar la UEFA era deja aranjata situatia.
Pe de alta parte,Becali n-a avut incredere si s-a temut sa nu fie exclusa Steaua din CL.Asa ca a mituit membrii comisiei sa anuleze deciziile.Eu cred ca singura solutie e interventia procuraturii si arestarea preventiva a tuturor celor implicati,ca in libertate pot influenta multe ploi.Si pana la judecarea cazului la tribunal,sa puna un procuror la conducerea FRF.

popa ioan (1 comentarii)  •  25 iulie 2008, 12:04

Nu are rost sa ne facem probleme,totul se va linisti curind ,astea sant vrajeli ieftine.pestele de la cap se inpute

seba (1 comentarii)  •  25 iulie 2008, 12:27

Steaua,campioana coruptiei

sergiu (6 comentarii)  •  25 iulie 2008, 12:32

in sfarsit a tras si d-ul Ioanitoaia niste concluzii pertinente si a vazut albul-alb si negrul-negru fiindca de nuantele auiuritoare ale d-lui ne cam saturaseram !!! e drept ! CONCLUZIA E UNICA !!! ce rost mai au trei instante de judecata DACA TOATE TREBUIE SA JUDECE LA FEL !!! indiferent de ceea ce a facut jiji (care nu-mi este
DELOC simpatic) este o copilarie fata de agitatia lui lupescu ,sandu si dragomir ! daca lui lupescu i-as da doar o lectie pt. ca e prins prima oara la borcanul cu magiun,cutrele batrane ar trebui trimise acolo unde le era DEMULTA VREME locul : LA PUSCARIE !!! deci ! jiji are dreptate !!! inca odata !!! DNA se agita cand e vb. de el fiindca ASA A PRIMIT ORDIN !!! TRAFICUL DE INFLUENTA intr-un caz DE JUDECATA !!! nu este caz penal? mai grav decat tentativa d-lui jiji de coruptie…hm! nu vad defel arestari spectaculoase si descinderi ca in filme sa sechestreze orice document revelator de la federatie si liga …!!! e trist cand ciobanul are dreptate si atunci cum poti sa vrei macar sa-l judeci!?

alex (4 comentarii)  •  25 iulie 2008, 13:22

vinovatie generala? sunt de acord. dar includeti aici si gazeta.

aciduzzu (78 comentarii)  •  25 iulie 2008, 13:41

Nu e vorba ca Lupescu a vrut sa-l monteze pe Florea contra Stelei ca asta e usor de zis si greu de dovedit, problema e ca la judecata si la recurs Florea chiar a fost dusmanul numarul 1 al Stelei, dar la apel a luat bani de la Becali si s-a razgandit brusc. Asta e fapta de puscarie pe fata!

doar eu (1 comentarii)  •  25 iulie 2008, 14:43

Aici nu mai conteaza care culori le iubim. Avem un fotbal corupt. Personal, astept demisia conducerii FRF dar sunt convins ca astept degeaba. Vinovatii suntem noi suporterii pentru ca nu iesim in strada , sa boicotam acest campionat INFECT, condus de presedinti corupti si incopetenti, sa cerem demisia ,,na-sului” de la FRF, a celui de la LPF, si nu in ultimul rand a celor care conduc JUSTITIA OARBA, MUTA si SURDA din Romania.

Nicse (17 comentarii)  •  25 iulie 2008, 15:00

Uitati care este problema reala: judecarea unui fapt de coruptie savarsit de becali. Cat timp acest cancer al fotbalului romanesc ii sfideaza pe toti cu banii lui (reali sau nu, nu asta-i problema), vom avea corupti si coruptie. Ce-a fost rau ca s-a dorit amanarea cazului ? Steaua intra in UCL si oricum s-ar fi zis ca Lupescu, fost dinamovist, pune bete in roate Stelei… Aveti incredere ca acest Florea este curat ? Eu unul nu…hotarat nu. Problema lui este aceea a hotului care striga ca altii il fura. A tras tunul cu banii lui becali si acum se retrage linistit… De ce cred asta? Pentru ca s-a dovedit ca becali corupe sau incearca sa corupa.. Iar pentru gsp este un prilej de a-si creste tirajul. Firesc…

„nu se vede padurea de copaci..” (1 comentarii)  •  25 iulie 2008, 15:04

chiar e bun articolul! dar vad in continuare unii (gen sergiu) care afirma: „jiji are dreptate..”!! bai sergiu, chiar daca mori intre ultrasi si cacareze, tot trebuie sa nu uiti fondul: CORUPTIA, SPAGA!! ca ala a zis, ca de unde stia, etc, – acestea sunt fleacuri mondene pe langa fond. crezi ca noi vrem sa nu mai zica unul nu stiu ce, sau ca vrem sa terminam cu spagi si valize? ai, ce parere ai ultrasule? cat ati fi de stelisti, de cand a venit oierul, miroase rau a spagi si blaturi, iar imaginea stelei e deja murdara! mie jiji imi este chiar simpatic, insa ce s-a intamplat in ultimii 3 ani, cand in retur, steaua a intors de fiecare data realitatea in favoarea ei (e clar pt toata lumea cum!), – ei, asta ne oripileaza pe toti!
hai sa speram ca vom scapa odata de mafioti si vom avea si noi fotbal pe teren!

mary0720720 (6 comentarii)  •  28 iulie 2008, 16:24

imi explica si mie cineva unde e coruptia ? l-a prins pe jiji dand bani la jucatorii CFR-ului sa piarda meciul , sau nu inteleg eu ce e aia coruptie? daca mie mi se da prima din partea unui client ca a fost multumit de treaba facuta de mine trebuie sa intru in puscarie ptr coruptie ?
de cand „inteligentilor”premierea e coruptie?
citesc si ma minunez cat de corecti va dati toti dinamovisti , rapidisti , cfristi …mare ti-e gradina ta doamne !!!

Comentează