Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mutu să tacă!

În afara prudenţei excesive impuse de selecţioner, adevărul e că şi mulţi „tricolori” au evoluat neconvingător la Euro 2008

Sîmbătă seara, ruşii ne-au arătat ce-ar fi trebuit să facem ca să-i batem pe olandezi. În loc să ne temem de […]

duminică, 22 iunie 2008, 5:16

În afara prudenţei excesive impuse de selecţioner, adevărul e că şi mulţi „tricolori” au evoluat neconvingător la Euro 2008

Sîmbătă seara, ruşii ne-au arătat ce-ar fi trebuit să facem ca să-i batem pe olandezi. În loc să ne temem de ei, să fi îndrăznit mai mult, îndeosebi spre capătul unei confruntări în care, de la 0-1 încolo, nu mai aveam ce pierde. Să ne fi asumat riscuri întrucît, dacă partida s-ar fi terminat şi 0-4, era acelaşi drac. Dar am fi putut invoca argumentul că, întîlnind un adversar redutabil, măcar am încercat tot ce se cerea încercat. Judecînd realist, probabil că nicicum „tricolorii” n-ar fi salvat rezultatul. Ar fi salvat însă imaginea şi ar fi părăsit Elveţia lăsînd o altă impresie decît aceea a unei echipe complexate, lipsită de curaj şi, pînă la urmă, de mijloace.

Deoarece i-am mai reproşat lui Piţurcă o precauţie împinsă pînă la dogmă, nu mai insist. Să zicem că recomandabilă contra Franţei, cînd se lua pulsul competiţiei, chiar şi în faţa Italiei, ditamai campioana lumii, prudenţa excesivă merita însă abandonată cu Olanda. Lăsată la vestiar. Fiind un meci de quitte ou double, trebuia jucat la victorie, numai la victorie. Cum nu s-a întîmplat aşa, selecţionerul poartă o parte din vina eliminării. Pentru că, predîndu-le elevilor săi o singură lecţie, i-a pus în situaţia de a nu fi învăţat alta.

Să admitem însă că a fost şi vina unora dintre jucători. Nu mă refer doar la Nicoliţă, la Fl. Petre şi la M. Niculae, despre care bănuiam, ca şi Piţurcă de altfel, că nu vor străluci. Fuseseră aduşi pe post de soldaţi care să apere cu devotament o strategie limitată, din care motiv nici n-am aşteptat să impresioneze. Fotbalişti conştiincioşi şi luptători, gata să moară pe teren, dar nu de nivelul unui turneu final. Fireşte, se pune întrebarea ce-au căutat ei aici?, despre asta însă cu un viitor prilej.

Practic, cu excepţia excelentului Lobonţ, ales de France Football, el, nu Pirlo, MVP-ul partidei cu Italia şi lăudat fără reţineri („le portier roumain a brille”), a fundaşilor, cu plusuri pentru Goian şi minusuri pentru Tamaş, ca şi a lui Rădoi pînă să se accidenteze, toţi ceilalţi au rămas datori. Codrea, Cociş, Dică şi D. Niculae n-au decepţionat, dar nici n-au strălucit. S-au dovedit utili, însă au ieşit prea rar în evidenţă.

Din păcate, n-au convins nici vedetele Chivu şi Mutu. Cine şi-a închipuit că aceştia nu vor scăpa ocazia CE ca să se remarce personal, ba şi să-şi tragă coechipierii după ei, s-a înşelat. Căpitanul „naţionalei” a reuşit o a doua repriză foarte bună cu Italia, dar atît. Contra Olandei, cînd era mai mare nevoie de experienţa şi de  anvergura lui, a preferat un joc la alibi, fiind pretutindeni şi nicăieri. Dincolo de scuza unui umăr fragil, ce putea ceda la primul contact mai viguros, Chivu trebuia să ofere mai mult pentru el şi, deopotrivă, pentru echipă. În măsura în care mesajul său e corect, o scuză are şi Mutu, în ideea că selecţionerul i-ar fi pretins să stea la cutie, lipit de tuşa stîngă ca marca de scrisoare. Să respecte strict indicaţiile, nu să ia acţiuni pe cont propriu. Oricum, bilanţul Briliantului la Euro 2008 s-a plasat surprinzător de jos: o pătrundere vijelioasă în meciul cu Franţa, terminată prin obţinerea unei lovituri libere în preajma careului, şi un gol în cel cu Italia. Nu puţin, dureros de puţin pentru talentul şi reputaţia lui Il Fenomeno. Altminteri, deşi nu-i normal să-i reproşăm la infinit ratarea penalty-ului din întînirea cu squadra azzurra, nici nu putem uita uşor că, dac-ar fi făcut 2-1 în minutul 81, am fi avut calificarea în buzunar. Italia s-ar fi dus acasă, iar România ar fi continuat cursa. Tocmai de aceea, ideal ar fi ca Mutu să-şi lingă rănile şi să tacă.

Comentarii (253)Adaugă comentariu

ioropa (20 comentarii)  •  23 iunie 2008, 2:44

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)!!FL. Petre a jucat foarte bine in comparatie cu ratatii aia de jucatori din meciul cu olanda.a fost cel mai activ si cel mai periculos roman din meci.***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)ca o sa ajungem sa nu luam nici un punct cu austria in preliminariile pt 2010.***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)r,care isi bazeaza „strategia” pe un zar norocos.daca albania nu ne ajuta si arbitrul ala vedea offside-ul stateam noi frumusel acasa.si la euro…noroc cu zambrota ca eram vai de noi.selectia trebuie facuta de cineva care are ca unic scop alegerea unor jucatori competenti,pregatiti fizic si psihic,care reprezinta romania nu comisioane,prietenii si alte rahaturi.pai „atacantii” de la euro nu-i ajungeau lui bratu si danciulescu nici la glezna,sapunaru are 5 viteze in plus fata de contra,ghionea e sprinter fata de goian,moti este peste tamas,stefan radu e super fundas stanga,rat stie sa centreze iar cristea poate mult mai mult ca dica.
asa ca, putzirca e de vina ca el a facut selectia si echipa.

dadu (69 comentarii)  •  23 iunie 2008, 3:02

De ce i-a luat daca stia ca sunt mediocri pe Nicolitza,Petre,Niculae(si Marius si Daniel)?????De ce l-a luat pe Marica?Pe Dica?Pe Codrea?De ce l-a lasat acasa pe Bratu?Sau pe Margaritescu?PENTRU CA PITZURCA ARE SCOALA DE ANTRENORI LA ORODEL CU LICENTZA DATA LA SCOALA DE BARBUT BECALI&DRAGOMIR!?:)))

p.s MATALE DE CE NU TACI?:))))ESTI PLICTISITOR!!!!!!!

joska (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 3:19

sa stiti ca aveti dreptate….piturca trebuie schimbat…

Anonymous (133 comentarii)  •  23 iunie 2008, 4:16

Da ce a zis Mutu ceva? de ce sa taca daca nu a spus nimic saracu :)) … pana una alta a dat singurul gol al nostru si ne-a dus efectiv acolo … asa ca lasa-l in pace pe Mutu ca nu el e buba … ci vreo 6 jucatori slabi si antrenorul stupid

cristian (4 comentarii)  •  23 iunie 2008, 5:03

A observat cineva ca din „Grupa mortii” nu s-a calificat nici o echipa in Semifinale?…

vocea americii (31 comentarii)  •  23 iunie 2008, 5:31

Iata, s-au scris 160 de articole, care in afara de 2-3 toate critica vehement articolul principal si considera ca se putea mai mult, si ca principalul vinovat e antrenorul. De prostie si de rigiditate.

Domnule Ioanitoaia, nu aveti nimic de spus? S-a desteptat rumanul, domnule (asta daca a dormit vreodata)! Nu ne mai multumim cu egaluri. Timpul nu mai are rabdare!

Nu aveti nimic de spus?

Ratiuni tehnico-tactice (7 comentarii)  •  23 iunie 2008, 5:34

Ioanitoaia,cu asta trebuia sa incepi:ce au cautat unii la nationala.Imi vine sa cred ca se fac bisericute.Piturca are leafa 500mii euro/an dar imparte juma juma cu nasu Sandu ca de, el la uns in functie.Apoi jucatorii care sint numiti de Piturca la lot ii dau lui ceva ca sa-l unga pe Dragomir sa nu mai vorbesca.Probabil ca si tu capeti ceva de la toti ca sa scrii de bine.Si ia uite asa apare caracatita din fotbalul romanesc.Tot scrii timpenii.Daca Piturca a repetat la exasperare formula 9+1 ce voiai sa faca jucatorii in teren?Pe Mutu la lipit de banda stinga ca sa tina 2-3 adversari.Sa creeze spatii pentru contraatac.Corecta judecata ,dar la uitat pe Bratu acasa.Singurul om care ar fi in stare sa puna pe picior gresit 3 aparatori odata,Cernat, e cazut demult in dizgratiile capsomanului.Golgeterul campionatului nici nu e bagat in seama iar Trica care a aratat ca e in stare sa preia sarcina de conducator de joc nu e pe placul muschilor lui Piturca.El a format lotul ,el a predat lectiile de fotbal distructiv ,el are responsabilitatea finala.Cu citeva retusuri care sa dea o fata ofensiva echipei, actualul lot si-ar arata valoare daca ar avea un antrenor adevarat. Dar cu un misogin cu aere mitocanesti,plin de egoism si sete de putere(bani) e greu sa ajungi departe.Mai ales ca mentalitatea lui de pierzator o transmite si celor din jur.Un tip orgolios si plin de ingimfare care la acest euro si-a ingropatsingur jucatorii prin felul in care a gindit sistemul de joc.Si sa stii un lucru:daca cineva nu ar firespectat indicatiile pretioase ar fi fost sarit pentru viitorele reuniri ale lotului .Ca are asta o putere mai ceva decit un parlamentar.Pacat ca nu are si minte.Ori bretonul a crescut prea mare si nu a putut vedea prea bine.Acum incearca sa se scoata basma curata aruncind vina pe jucatori.Jalnic personaj.

felix (36 comentarii)  •  23 iunie 2008, 5:41

Ratarea calificarii din grupe nu e vina nimanui, ci a tuturora, a romanilor. Nu avem mentalitate de invingatori. Ne glorificam cu cate o calificare, apoi ne inecam ca tiganul la mal.
Pana n-o sa avem curaj sa luam un titlu, asa vom sfarsi mereu, fricosi, desi potentialul il avem.
Si, apropo, buna observatia unui blogger: din grupa mortii nu a sarit nimeni in semifinale.

wilbert (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 5:53

sa zicem ca mutu marca penalty. ce urma. italienii au marcat imediat dupa golul lui mutu. nu stiu daca rezistam. sa nu intelegeti ca tin cu mutu. s-a vazut clar ca si in alte partide cu miza, el nu a confirmat. toata lumea e suparata ca nu am mers mai departe. normal, dar urmatorul meci? tactica asta dezastroasa nu vad cum puteam face mai mult.

ps. m-am saturat sa tot citesc: am facut egal cu franta si italia… trebuie sa fim multumiti. bullshlt.

batman (564 comentarii)  •  23 iunie 2008, 6:12

DEMISIA

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  23 iunie 2008, 7:22

Bun articol.
Mutu si Chivu, sa nu mai joace la Nationala Romaniei. Ei au pierdut calificarea mai departe la Euro 2008. Deci, doresc o Noua Romanie in Fotbalul Romanesc.

assyk (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 8:29

pentru cine a jucat Romania si care au fost trocul in grupa morti ? Aveti „ochi , miros „si bun simt sa ne spuneti ca :
Romania a fost sluga Italiei ….!
Adevarul e cea mai mare minciuna !

anti gsp (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 8:30

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat). Tu care dupa 10 metri de fuga cazi lat tu comentezi. Sa taci tu looserule. Piturca e principalul vinovat. Ce trebuia sa faca Mutu? Sa-si ia elk mingile din aparare cand noi am jucat cu 8 fundasi?
Da ce-ti explica eu tie… Intoxicati lumea cu articolelel voastre partinitoare

valik (3 comentarii)  •  23 iunie 2008, 8:34

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

fabio blattello (3 comentarii)  •  23 iunie 2008, 8:58

daca alte echipe au aratat ca se pricep la fotbal, romania a aratat ca se pricepe la blaturi!!! olanda-romania a fost cel mai tare blat pe care l-am vazut vreodata!!! ha!ha!ha!

romanul (5 comentarii)  •  23 iunie 2008, 9:24

mutu si chivu,sunt principalii vinovati.daca erau profesionisti adevarati,jucau la adevarata valoare pe care vor sa ne faca sa credem ca o au.dar sa nu uitam in ce campionat joaca.daca s-ar fii accidentat,nu mai jucau in campionatul italian o perioada,si ar fii pierdut o groaza de bani.doar asta e interesul lor,nu?au valoare doar in meciurile de duzina,cu muntenegru,liechenstein,moldova,andorra,etc.in cele cu miza,nu joaca nimic.daca mutu marca din penalty,si italia pierdea calificarea,el nu mai juca tot turul de campionat in il calcio!si fetita aia de chivu,la fel.deci nu aveau nici un interes.mai bine,ar pleca de la nationala,ca mai rau ne distrug.sunt niste parveniti,si niste profitori.numai gura e de ei.sa ne lase in pace.daca erau meseriasi,jucau altceva decat le-a zis piturca,pt ca daca am fii castigat,nu se mai lua nimeni de ei.dar au mintea ingusta,zici ca afost programati ca niste roboti.nu cred ca l-a pus piturca,sa rateze 11 m.si decat sa-si linga ranile,mai bn mutu ar linge altceva,ca ii place mai mult,si e mai meserias.sa ne lase cu aerele lui de vedeta,ca nu e bun de nimic.valoarea lui,pt ROMANIA,e ZERO.no comment!

CL (41 comentarii)  •  23 iunie 2008, 9:25

Din ciclul „Aceste cuvinte ne doare”: Mutu sa taca!
…iar Surdu sa ciuleasca urechile…

mark (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 9:32

unicul vinovat: piturca. jucatorii sunt oi si se plimba acolo unede-i poarta ciobanu’. ciobanu’ a tzinut turma la pascut numai in careul propriu refuzand orice initiativa. echipe mult mai modeste ca romania au aratat spectacol, curaj si ambitie. noi, in schimb, am ramas cu mentalitatea vremurilor in care ciobanashul nostru se legana in careurile adversare. nu are ce cauta, la niveluri internationale, un personaj de asa natura care se inchide in schemele propriei minti sterile, care nu se adapteaza la adversar, care refuza sa-si trimita oamenii in teren cu un ordin strict: sa castigati! deci sa atacati! merita o pedeapsa: de fiecare data cand la tv este o partida de fotbal el n-are voie sa o vada; l-as pune sa revada la infinit doar gunoiul acela de meci: olanda-romania. asa, pana la epuizare

marius din iasi (30 comentarii)  •  23 iunie 2008, 9:52

D-le Ioanitoaia, iar incepi sa delirezi. Dupa ce ai incercat sa-l scapi de vina pe Piturca, acum incerci sa arunci vina pe jucatori. Jucatori pe care tot Piti i-a luat si i-a pregatit. Stim ca esti prieten cu Piti, opinia ta nu poate fi considerata obiectiva.
Este incredibil cum nimeni nu-si asuma esecul de la euro, si chiar mai mult, cum ziaristi ca Ioanitoaia incurajeaza aceasta stare de fapt.
Piti, DEMISIA!

lau (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 9:57

ia mai terminati cu prostiile si visurile, d-le ioanitoaia…chiar meritam sa ajungem in sferturi dupa jocul prestat ?? eu zic ca nu…tot ne omorati cu penaltiul ratat..si ? asta e tot ce stie romania la fotbal, se vede,pomana…nu jucam deloc ofensiv pt ca nu stim !! o luam cu 3-4 – la zero in sferturi de la spania, de nu ne vedeam…tot ne exaltati aiurea cand nu avem echipa, nici antrenor, iar Mutu e ridicat in slavi cand e doar un jucator mediocru–de ce nu e la real, barca ?!?! de ce nu a ramas la Chelsea ?!? aud?

Radu (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:02

Domnule Ioanitoaia, un gazetar serios (nu neaparat mare!) ar trebui s-o lase mai usor cu ipoteze de Cismigiu, iar unul cu putina logica elementara si-ar fi dat seama ca fie si o victorie in meciul cu Italia (nemeritata dealtfel) nu ne-ar fi asigurat calificarea, o foarte posibila victorie a Frantei cu 2-0 contra unei Italii deja eliminate trimitandu-ne frumusel acasa.
Ideal ar fi ca dumneavoastra sa taceti cand nu aveti nimic inteligent de spus!

Grupa Mortilor… (24 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:05

„Specialistilor”!! S-a ales prafu’ de „Grupa Mortii”… Toate echipele eliminate inca din sferturi… De cine trebuia sa ne fie frica? De Franta? De Italia? De Olanda? Toate sunt acasa, in fatza televizorului, sa vada semifinalele Rusia – Spania si Germania – Turcia… Suntem niste carpe de sters prafu’… Singurul specialist pe care l-am auzit la acest campionat este Boloni! El e singurul care a prezis realitatea. Si l-ati injurat toti….

Dan (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:06

Cariere contra calificare!
Credeti ca jucatorii care deja joaca in Italia mai aveau sanse sa joace daca bateau Italia si/sau Olanda?
Credeti ca jucatorii care aveau oferte de la cluburi din Italia mai aveau sanse sa fie achizitionati?
Credeti ca mai apareau „mariri de salariu” a doua zi dupa ce eram eliminati?
Credeti ca nu se relua procesul celor 12000000 Euro?
Fara sa vrea, presa italiana a dat raspunsul.
Jocul Italiei in sferturi a confirmat impresia.
Insasi calificarea Italiei in locul Frantei (de altfel la fel de slaba) a fost o confirmare a presiunilor ilicite realizate de cei care spun ca au „cel mai puternic campionat” – poate si cel mai „aranjat”.
Semnificativ este faptul ca s-au calificat echipele care nu au practic nici o legatura cu campionatul italian (Rusia, Turcia, Germania, Spania).
Tot acest campionat european a fost, pana in aceasta faza controlat in stil mafiot de Italia.
Ultimele meciuri vor scapa de aceasta tutela.
Acum incepe europeanul.
Echipa Romaniei, capabila si pregatita pentru a face fata competitiei, a fost victima masinatiunilor gruparilor mafiote din fotbalul european. Jucatorii, care nu sunt, fara discutie, varfuri inatacabile ci numai jucator buni si foarte buni, au avut de ales intre glorie si cariera. Presiunile extra sportive au fost prea mari pentru ei. Au ales cariera.

Artur (3 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:10

Ioanitoaia sa taca!!!

Cata (14 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:13

Hai sictir, Piturca!

Si cel mai rau e ca tot presa il va pupa ***pe ratatul asta, in frunte cu nea Ovi. Presa in loc sa faca ceva sa plece *** asta de Piti, ii cauta scuze.
***

alex (3 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:17

ioanitoaia, scri cum joaca italia fotbal…

Seba (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:26

Chiar si dupa demonstratia de penibilism ii necersar sa-i mai spuneti lui Mutu „il fenomeno” si briliantul mai terminati,nu inteleg ce ii cu periatu asta pai dc aveam si nou un christiano ronaldo atunci cum ii spunea-ti?

Luci E. (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:29

E bine ca Romania a iesit. Probabil ca asa se vor gandi romanii si la lucruri mai importante decat la fotbal. Cum ar fi de exemplu lucrurile spirituale. Dar desigur ca nu gasesti niciodata timp pentru Dumnezeu, insa intotdeauna e timp pentru fotbal sau alte lucruri nesemnificative ca acesta. Ia aminte si cauta Adevarul.

ROBERT (13 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:31

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

Ionel (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:32

De acord cu Luci E. Bine a zis.

je (15 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:32

nenea ioanitoaia…………? las-o asa cum a cazut. corect, jucatorii nominalizati, n-au stralucit, dar hai sa spunem lucrurilor pe nume: tactica falimentara a lui piturca s-a vazut si in randamentul baietilor. e ca si cum d-ta esti antrenor la gazeta si le spui jucatorilor (gazetarilor) sa joace (scrie) cum vrei d-ta. degeaba sunt ei super-meseriasi daca au primit „indicatii” sa scrie intr-un anumit fel sau intr-o anumita directie……..asa ca piturca nu a dovedit ca stie ceea ce un antrenor de nationala ar trebui sa stie. de fapt, s-a vazut sovaiala antrenorului de la inceput, cand a facut lotul pt. euro. greseli in lant. pacat! sper ca totusi sa fii invatat lectia de atac de la ceilalti antrenori care au jucat cu contra-candidatele noastre. deci se poate………

mark (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:46

apropo: n-am inteles ce-i cu numishorul asta penibil „briliantul”. si „il fenomeno” ?!?! in italia nu-l chema nimeni asa. era supranumele lui ronaldo pe vremea cand juca la inter. sh-atunci ma-ntreb: cronicarii romani chiar n-au un pic de fantezie originala/decenta?

Laur (28 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:49

mutu cu franta a fost nul , cu italia sa inecat ca banelinio la mal iar cu olanda s-a zbatut dar ceilalti in frunte cu marele capitan chivu au fost penibili, poate in afara de rat si sigur in afara de loby , cam asa am vazut eu lucrurile ..dar cea mai mare vina nu o au baietii astia unii dintre ei cu aere chiar intelectuale vezi capitanul , ci antrenorul lor infatuat si nul atat ca pregatire tehnico-tactica dar si ca factor mobilizator..si ar mai fi ceva : cred ca in grupa asta efortul tuturor echipelor a fost colosal iar urmarea a fost epuizarea totala a fotbalistilor m m decat evidenta in meciurile lor ultime de la euro

nebunu’ (13 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:52

comentariu super-realist. Numai ca la meciul cu Olanda exista un singur vinovat – PITURCA pentru taqctica aleasa. Ce putea face Mutu cu mingile alea lungi si aiurea, ce au fost aruncare spre el din apararea noastra??????????

piti_barbugiu (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 10:55

mergi sa antrenezi la barbut

Dan (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:09

PITI SA PLECE! EL E TOATA VINA. STRATEGIE?? SELECTIE??

iow (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:12

cand va aparea adevaratul briliant, il fenomeno, cum o sa-l numiti?

ROBERT (13 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:13

atata timp cat nu sunt jucatorii cu cine s joace la campionat.aici se vad adevarati jucatori.k joci din 3 in 3 zile k esti supus la stres..nu k in romania joci 3 luni apoi vacanta de iarna 4 luni si mai joci 3 luni..enlezii joca a 2 a zi de revelion ..la noi e greu..e oboseala..p cine s ia piturca la nationala?singurul repros bratu sau danciulescu..pe postu de mijlocas dreapta nu are ,mijlocas stanga nu are ,la creatie nu are..poi cu c s joace?cu lobont tamas si goian?dac mai marii fotbalului..patronii d ekipe vor doar bani da nu fac centre de copii si juniori la standarde.or veni ei brazilieni direct d p plaje da ai nostrii d unde vin?d p maidan?

florin (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:17

Pentru nationala Romaniei: Nu va limitati a fi doar spectatori la o competitie, participati sim castigati-o!

Tudor(gt) (43 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:28

Aita timp cat ai un antrenor , nu da vina pe jucatori . Cred ca ai facut armata d-le Ioanitoaia , dumneata in armata miscai in front , incalacai ordinele ?! Nici macar Olanda nu a incalacat ordinul lui Van Basten , si are destuii rebeli in echipa , asa ca mai usor cu acuzele la jucatori , chiar si la cei care au enervat pe toata lumea , nu ei au cerut sa fie acolo !
Cit depre Mutu , unul care se pricepe mai bine decit noi amindoi la un loc la fotbal si care e cel mai bun antrenor roman (M .Lucescu ) zice : Mutu nu trebuia pus sa bata 11m , niciodata nu pui cel mai bun jucator , mai ales atunci cind stii ca are probleme reale in viata sa bata 11m „.Mutu nu era recomandat la moentul ala sa bata 11m .
Echipe pe care eu unul nu am dat 2 bani au facut niste figuri , extraordinare la Euro , cui d-le Ioanitoaia , va spun eu datorita antrenorilor care STIU CE SA CEARA si mai ales STIU SA ANTRENEZE ! Si inca un lucru despre acesti antrenori , care stiu sa faca din vaxi necunoscuti niste vedete , acestia sint antrenori adevarati , nu alde Piturca , care ia jucatori care joaca vai mama lor si in campionat !

Ninja (8 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:39

Felicitari pt incisivitate! Vinovatul principal pt esecul de la euro il are selectionerul si formatorii de opinie din jurul nationalei, cititi inclusiv PRESA!!! Dvs. din presa tot umflati aberant echipe, jucatori numai pt ca nu sunt romani. „Marea Anglie” (acasa), „marea” Italie si Franta (penibile la euro), „extraterestrul” Ronaldo (sters) si exemplele pot continua la nesfarsit. Acum o sa spuneti „gigantica” Rusie (pe care am batut-o cu 3-0). Mentalitatile trebuie sa se schimbe la nivelul formatorilor de opinie si sunt convins ca va avea o influenta asupra jucatorilor si antrenorilor.

pretext (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:40

cum puteau sa alerge? cati dintre jucatorii romani nu fumeaza? stiti? eu cred ca vreo doi sau trei. se plang ca nu au spectatori pe stadion. pentru ce sa mergem la stadion sa vedem meciuri aranjate si trucate? sa vedem jucatori terminati inainte sa inceapa sa joace? uitativa la cluj au venit jucatori din afara au jucat in tur bine dupa care s-au contaminat de romanism.AVEM DOUA MARI PROBLEME 1.SUNTEM LATINI
2. SI PE DEASUPRA SI BALCANICI

james (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:48

Sint de acord cu dumneavoastra Stimate Ioanitaia,de altfel am notat un amanunt foarte important pe care vas ruga umil sa il pasati domnului Piturca.Acela ca noi nu avem cu adevarat un capitan al nationalei cu adevarat sa inspire jucatorii si sai imbarbateze.Eu personal nu cred ca Chivu si nici Mutu persoana potrivita ptr a fi capitanul nationalei.Mai potrivit probabil e Contra sau Lobont.Avem nevoie de un jucator cu personalitate care chiar daca are un joc mai slabut sa compenseze prin a incuraja jucatorii fara exeperienta si sai impulsioneze.Pot da un exemplu?Zidane,Cocu,Puyol,Cannavaro,Maldini,care chiar uneori (am fost de fata)tipau la coechipieri.
Facind o mica analiza a evolutiilor noastre sa vazut clar ca Piturca grestete avind incredere in jucatori si continuind sa spere ….ca vor straluci.Nicolita a avut un sezon f.slab la Steaua…si a fost selectionat….iar la Euro a fost 0 .Cocis a avut citeva partide anul acesta doar pt Locomotiv….nici nu trebuia luat in lot macar trebuia adus excelentul Trica care a avut un sezon excelent…..unde e Niculescu care a avut un final de sezon excelent cu goluri magistrale(din faze fixe….ce ne lipseste noua)unde e Vlad Munteanu……..in rst chivu nu mai trebuie lasat sa execute lovituri libere caci este penibil……
Mutu a fost 0 ,restul ptr mine nu aui valoare de echipa nationala…..

Tudor(gt) (43 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:59

@prtexet , citi din echipa rusiei nu bea (dupa meciul cu Spania ,s-a spus clar ca au lungi-o pina noaptea tirziu cu vodca !!) , citi din echipa turciei , italiei , nu fumeaza , hai fii serios , cred ca glumesti cu asta ?! Citi din acest campionat(Euro) isi schimba singele , cum fac ciclistii si se considera dopati , si la UEFA s-a spus ca -i regulamentar , (intrebati fiind de echipa Austriei ) , se facea si la noi pe timpul vechii generatii acum se pare ca nu , nu stiu motivul !

james (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 11:59

Oare de ce noi iubitorii fotbalului sintem atit de dati la o parte cind vem sa ne spunem punctul de vedere?De ce nu a fost adus pina acum Mircea Lucescu la cirma nationalei?De ce nu vorbiti dumneavostra cu Mircea Sandu?Lucescu are performante excelente ca antrenor si deci de ce nu?Mam saturat de Piturca fricosul ,Boloni,Iordanescu….gata ei au fost la nationala si gata nu mai trebuie adusi inapoi.De ce nu ne schimbam mentalitatea inca Domnule Ioanitoaia probabil ca dv-stra sinteti unica persoana care poate sugera o schimbare la nationala…Lucescu pe unde a antrenat a facut magie si performante de asta avem nevoie noi la n ationala nu de oameni care vor sa faca performanta ..insa nu pot.
Romania ma deceptionat tamas a fost 0,cocis 0,niculae 0 amindoi,codrea 0 numai.
Un plus ptr goian si lobont.Atit.
Pitrucrca trebuie sa invete ca trebuie sa selectioneze jucatorii in forma si nu dupa nume.
Unde erau Trica,Danciulescu,Niculescu,Bratu????????
Cu Sg.Radu stim cu totii caci Piturca sia batut joc.La selectionat la un meci si dupa uin meci nu ia mai dat nici o sansa(ce mentalitate de roman prost comunist)El il prefera pe Marica…..care a fost ….0
Asta este .Bravo Rusiei

Dani(HD0 (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 12:06

Ne-au aratat rusii si turcii de asemenea cam cum ar fi trebuit jucat fotbalul la aceste europene.Ce daca intalnesti campioana mondiala sau super echipa Olandei, in fond se intalnesc 22 de jucatori si se joaca cu o singura minge, deci sanse egele.Poate ca cineva trebuia sa le explice romanilor ce este acela tupeu in joc, sau ce inseamna rautatea in teren.O lectie de fotbal adevarat ne-au dat-o turcii pe care sa nu uitam Hagi i-a invatat ce inseamna FOTBALUL!

Adrian Haradau spune (133 comentarii)  •  23 iunie 2008, 12:07

Afara cu: PITURCA, DRAGOMIR SI SANDU – GROPARII FOTBALULUI ROMANESC!

Sa inceapa cu ei curatenia!

Tudor(gt) (43 comentarii)  •  23 iunie 2008, 12:13

De ce nu un antrenor STRAIN , oameni buni !
Uitati-va la acest Hiddink , a facut o Coree care s-a batut de la egal la egal cu orice echipa europeana(sau nu) a facut dinRusia , oechipacu jucatori numai din campionatul intern , o echipa care se p*** pe toate marile vedete !
Unul din tara face ce face si Piturca ia jucatori pe simpatii , pe fratii mafioti becali , pe te mai miri ce plocoane . etc, etc , .

Tepes (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 12:22

Un articol corect, dar nu pot uita ca presa e cea care a facut din niste pacalici super fotbalisti!
Voi ati scris la superlativ despre niste amarati limitati si infumurati si despre un oltean a carui singur merit e ca e perseverent in prostia lui.

bengy (8 comentarii)  •  23 iunie 2008, 12:27

Ma scarbiti cu alergatul vostru dupa bani, non-stop. Vreti subiecte tari, care duc la moralitate scazuta, si apoi va intrebati de ce sta echipa prost cu moralul. Nu vreti sa intelegeti odata ca se poate face treaba si fara sa pupi in cur pe careva? Ce-i tot luati atata apararea lui Piturca? Nu a pregatit meciul in 3 zile, a avut timp destul. Nu a confirmat, sa plece! El e principalul vinovat. La cati bani castiga trebuia sa faca mult mai mult si nu-l mai comparati cu altii care castiga mai mult ca nu e de valoarea alora. Acum o sa il tinem la nationala ca sa ne arate ce? Ca o poate califica la CM? Nu vrem calificare. Vrem totul sau nimic. Vrem ca echipa sa joace. Vrem sa vedem ca incearca sa faca ce au facut turcii sau rusii. Ce drq e asa de greu de inteles? Ce trebuie sa facem sa ne intelegeti? Sa va amenintam? Ca vad ca majoritatea celor care comenteaza aici merg in directia asta si pe voi va doare’n cur, si nici macar acolo daca stau sa ma gandesc bine…Scrieti titluri care contin cuvantul „onorabil” cand unei tari intregi ii este rusine. Sa va fie voua rusine pentru ca aveti tupeul sa scrieti asa ceva!

Comentează