Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mutu să tacă!

În afara prudenţei excesive impuse de selecţioner, adevărul e că şi mulţi „tricolori” au evoluat neconvingător la Euro 2008

Sîmbătă seara, ruşii ne-au arătat ce-ar fi trebuit să facem ca să-i batem pe olandezi. În loc să ne temem de […]

duminică, 22 iunie 2008, 5:16

În afara prudenţei excesive impuse de selecţioner, adevărul e că şi mulţi „tricolori” au evoluat neconvingător la Euro 2008

Sîmbătă seara, ruşii ne-au arătat ce-ar fi trebuit să facem ca să-i batem pe olandezi. În loc să ne temem de ei, să fi îndrăznit mai mult, îndeosebi spre capătul unei confruntări în care, de la 0-1 încolo, nu mai aveam ce pierde. Să ne fi asumat riscuri întrucît, dacă partida s-ar fi terminat şi 0-4, era acelaşi drac. Dar am fi putut invoca argumentul că, întîlnind un adversar redutabil, măcar am încercat tot ce se cerea încercat. Judecînd realist, probabil că nicicum „tricolorii” n-ar fi salvat rezultatul. Ar fi salvat însă imaginea şi ar fi părăsit Elveţia lăsînd o altă impresie decît aceea a unei echipe complexate, lipsită de curaj şi, pînă la urmă, de mijloace.

Deoarece i-am mai reproşat lui Piţurcă o precauţie împinsă pînă la dogmă, nu mai insist. Să zicem că recomandabilă contra Franţei, cînd se lua pulsul competiţiei, chiar şi în faţa Italiei, ditamai campioana lumii, prudenţa excesivă merita însă abandonată cu Olanda. Lăsată la vestiar. Fiind un meci de quitte ou double, trebuia jucat la victorie, numai la victorie. Cum nu s-a întîmplat aşa, selecţionerul poartă o parte din vina eliminării. Pentru că, predîndu-le elevilor săi o singură lecţie, i-a pus în situaţia de a nu fi învăţat alta.

Să admitem însă că a fost şi vina unora dintre jucători. Nu mă refer doar la Nicoliţă, la Fl. Petre şi la M. Niculae, despre care bănuiam, ca şi Piţurcă de altfel, că nu vor străluci. Fuseseră aduşi pe post de soldaţi care să apere cu devotament o strategie limitată, din care motiv nici n-am aşteptat să impresioneze. Fotbalişti conştiincioşi şi luptători, gata să moară pe teren, dar nu de nivelul unui turneu final. Fireşte, se pune întrebarea ce-au căutat ei aici?, despre asta însă cu un viitor prilej.

Practic, cu excepţia excelentului Lobonţ, ales de France Football, el, nu Pirlo, MVP-ul partidei cu Italia şi lăudat fără reţineri („le portier roumain a brille”), a fundaşilor, cu plusuri pentru Goian şi minusuri pentru Tamaş, ca şi a lui Rădoi pînă să se accidenteze, toţi ceilalţi au rămas datori. Codrea, Cociş, Dică şi D. Niculae n-au decepţionat, dar nici n-au strălucit. S-au dovedit utili, însă au ieşit prea rar în evidenţă.

Din păcate, n-au convins nici vedetele Chivu şi Mutu. Cine şi-a închipuit că aceştia nu vor scăpa ocazia CE ca să se remarce personal, ba şi să-şi tragă coechipierii după ei, s-a înşelat. Căpitanul „naţionalei” a reuşit o a doua repriză foarte bună cu Italia, dar atît. Contra Olandei, cînd era mai mare nevoie de experienţa şi de  anvergura lui, a preferat un joc la alibi, fiind pretutindeni şi nicăieri. Dincolo de scuza unui umăr fragil, ce putea ceda la primul contact mai viguros, Chivu trebuia să ofere mai mult pentru el şi, deopotrivă, pentru echipă. În măsura în care mesajul său e corect, o scuză are şi Mutu, în ideea că selecţionerul i-ar fi pretins să stea la cutie, lipit de tuşa stîngă ca marca de scrisoare. Să respecte strict indicaţiile, nu să ia acţiuni pe cont propriu. Oricum, bilanţul Briliantului la Euro 2008 s-a plasat surprinzător de jos: o pătrundere vijelioasă în meciul cu Franţa, terminată prin obţinerea unei lovituri libere în preajma careului, şi un gol în cel cu Italia. Nu puţin, dureros de puţin pentru talentul şi reputaţia lui Il Fenomeno. Altminteri, deşi nu-i normal să-i reproşăm la infinit ratarea penalty-ului din întînirea cu squadra azzurra, nici nu putem uita uşor că, dac-ar fi făcut 2-1 în minutul 81, am fi avut calificarea în buzunar. Italia s-ar fi dus acasă, iar România ar fi continuat cursa. Tocmai de aceea, ideal ar fi ca Mutu să-şi lingă rănile şi să tacă.

Comentarii (253)Adaugă comentariu

doru (3 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:26

Bre nea ovidiu,te-ai prostit de tot.Si sa stii ca nu-i prima data cand te critic pe blog,desi sunt sigur ca nu prea pleci mata urechea la ce scriem noi,muritorii de rand.Pai daca la Gazeta ai 2-3 jurnalisti buni,iar restul sunt acolo doar asa,de umplutura,ce vrei sa scoti,Gazetta dello sport?Pai cam asa sta treaba,dupa parerea mea,si cu nationala noastra:diferenta intre cei 3(Mutu,Chivu,Lobont) si restul e mare,poate exceptandu-l pe Goian…si aici e buba,unde cred ca si Piturca are marea lui parte de vina.Cred totusi ca selectia nu e facuta pe criterii pur sportive,mai e si altceva la mijloc…

aluionalmandalinei (1 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:29

domnule ioanitoaia, cu deosebit respect va spun ca ati scris un articol jalnic, oglinda fidela a atitudinii pe care o aveti in ultima perioada. figura de stil din titlu este fortata si cel putin puerila, iar continutul confuz. este stilul pe care il preferati in ultimii ani, parca dorind sa va acordati la nivelul intelectual si moral indoielnic al cititorilor ziarului dv. „baietii au jucat dar se putea mai mult, bla-bla, bla-bla,” etcxcosdealfa. ca vedetele au facut si au dres, dar au ramas datori si ca puteau mai mult. etcxcosdealfa.
hai sa discutam barbateste. daca te consideri liderul gazetariei sportive romanesti, te rog scrie f. clar cine a jucat si cine nu a jucat, cine are fata de euro si cine nu, cum a fost cu asezarea in teren si cu selectia, cu mentalitatea si cu tactica de joc……. zi omule ceva clar si nu o mai lasa in doua ape!

sportplusbraila (17 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:33

Se vor mai face multe comentarii pe tema participarii Romaniei la Euro. Atitidinea tuturor ar trebui indreptata catre invatamintele ce pot fi trase din Elvetia. Lasati-i pe triclori ca ne-am mandrit cu ei cateva zile .
intr-o vara infierbantata de Rusia, Turcia…
Vom vedea in preliminarii la CM daca se schimba cate ceva in teoria lui Piti despre modelul jocului, plecand de la selectionare si ajungandu-se la tactica.

Paul (11 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:36

Ba voi astia de la gsp sunteti penibili! Voi vreti sa bata Mutu de unu singur? Pt Hagi muncea o echipa intreaga si erau pe langa el jucatori mai buni. Mutu face treaba la club pentru ca toata echipa joaca pentru el. Nedved a fost mai inteligent si a preferat sa se retraga din echipa nationala (tocmai pt ca s-ar fi zbatut degeaba) inainte sa pateasca ce a patit Mutu. Iar Dica nu a stralucit pentru ca nu a jucat! Mai bine verificati selectiile facute la nivel de copii si juniori la toate cluburile ca de acolo ni se trage! Nu e vina lui Piturca ca nu avem jucatori. Asta se vede si la echipele de club! Au adus ungurii o gloata de mercenari de mana a cincea si au castigat campionatul! Nu vi se pare destul de clar domnilor specialisti?

asdnjasdasjkd (20 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:36

MUtu nu a jucat bine da’ nici nu a avut cu cine! Nu putea chiar sa ia mingea sa dribleze de la jumate’ tot si sa dea gol, ca Maradona. Daca avea nu unul ci doi jucatori langa el altfel era pus in valoare. Isi arata clasa pe ultimii 25 de m. Asa el a fost mereu izolat si luat in primire de adversari. Si cand vroia sa faca faze pt ceilalti nu avea cui.

Didinho (4 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:39

Dle Ovidiu Ioanitoaia, va dau dreptate in tot ceea ce sustineti in acest articol. Un articol scris cu bun simt, desi, sunt convins, ati fi dorit „sa le-o spuneti altfel” tricolorilor. Remarc, deasemenea, „finetea” mesajului corului „romanilor din Romania”(desi nu au fost doar din tara) catre tricolori, mult prea limitati sa priceapa intelesul real al trilurilor. Nici macar „educatul”, vezi Doamne, Mutu, nu a inteles ca „Desteapta-te romane”, cantat de mii de romani, in timpul celei de a doua reprize a meciului cu Olanda, reprezenta, de fapt, un cor de fluieraturi „finute” ale publicului national, pentru niste jucatori care nu s-au ridicat nici un moment la nivelul cerut de o astfel de situatie. Deh, scoala putina, pregatire superficiala, femei, bani, droguri, golaneala… Piturca o fi avand multe pacate, ca orice om, dar are, in mod cert, calitatile lui. Este un tip inteligent, cu personalitate, care, intre altele, nu inghite fite … a la Mutu. De cele mai multe ori, analizeaza corect situatiile si pregateste excelent, in cele mai mici amanunte, meciurile. Cu siguranta ca a gresit tactic in meciul cu Olanda (si, se pare, a recunoscut deja asta), dar, in pregatirea partidei, a plecat de la ceea ce cunostea: valoarea modesta si posibilitatile psiho-fizice reduse ale jucatorilor romani. Daca alde Codrea, Cocis, Nicolita etcomp. au fost „morti” 90 de minute, cine Dumnezeu putea sa atace Olanda?!?
Pt. Ovidiu#39
Poate generatiile de dinamovisti din toate timpurile ale domnului Ovidiu#39, oricare ar fi fost ei, precum fratii Numveiler, M.Lucescu, C. Dinu, etc., din cauza carora marele Dobrin nu avea loc de titular in nationala Romaniei, in anii ’70.
Piturca este un antrenor foarte bun, dar care are, poate, defectele lui. Reuseste sa califice Romania fara probleme la un turneu final, de pe primul loc in grupa, si noi vrem dupa aceea, musai, sa castige titlul european. Nu conteaza daca are jucatori capabili sa realizeze asta. Noi ii cerem sa faca din cacat bici si sa si plesneasca! Cine „sa plesneasca”, domnule Ovidiu#39, in nationala Romaniei?!? Adrian Cristea, Ropotan, Moti, Izvoranu, Trica, s.a.m.d.? Dupa razboi, multi viteji s-arata.
In ceea ce priveste activitatea de fotbalist a domnului Piturca, spre deosebire de Camataru, Mateut si Dudu Georgescu, acesta a avut bunul simt sa se abtina de la a lua „Gheata de Aur”, in perioada cand dadea goluri in semifinale de Cupa Campionilor… si era varful de atac al campioanei Europei. Intregul joc de atac al Stelei ’86 era construit pe pendularile lui Piturca in careul advers, dar este mai greu cu fotbalul…domnu’ Ovidiu#39.
In ceea ce-l priveste pe domnu’ antrenor M. Lucescu, foarte valoros de-altfel, dar campion doar in campionate estice sau balcanice, s-a autoexclus de la nationala pe vremea cand Steaua defila prin Europa, iar dansul selectiona doar „copiii de suflet” de la Corvinul si Dinamo(doar la interventii de sus, in meciul cu Austria, 4-0, a bagat stelistii). Si, domnule, nu Mircea Sandu si D. Dragomir nu-l cheama la echipa nationala pe Lucescu senior. Acum nu mai vine el la nationala, pentru ca se arde. Nu mai are materia prima din anii ’90!
Pt. Ovidiu#39:
In privinta lui Mutu, unul dintre putinii jucatori romani actuali talentati si valorosi, doar un regim disciplinar strict poate sa-l determine sa joace in folosul echipei. El are tendinta de a cauta sa iasa in evidenta cu orice pret, devenind egoist. De cele mai multe ori sacrifica interesul echipei pentru interesul personal. In mai multe randuri, echipa Romaniei s-a dezlantuit (vezi repriza a doua a meciului cu Rusia de la Bucuresti), practicand un joc colectiv de toata frumusetea dupa ce Mutu a fost scos din teren. Sunt unul dintre cei care consider ca Mutu nu este de neinlocuit.
Apoi, Mutu trebuie sa inteleaga ca fitele lui nu sunt „inghitite” in Romania. Spectatorii romani, si in special cei stelisti, nu-i inghit nicicum figurile de Buftea, indiferent cat de adulat este el la Florenta. Sa nu creada Mutu ca este o onoare pentru spectatori sa-l vada jucand. Dimpotriva, este o onoare pentru Mutu sa aiba spectatori romani in tribune. Si daca este baiat educat, sa lase grimasele la Consuelo acasa sau la dom’ profesor de matematica, la Pitesti, care l-a cam scapat la joaca cand trebuia sa puna nuiaua pe el. Punct.

romanati53 (18 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:44

oare cui i-a placut cum a jucat mutu? a fost printre cei mai slabi jucatori ai echipei. nu-l mai numiti cu atata inversunare fenomen sau briliant. ce-a castigat mutu in cariera? si brazilienii cum ar trebui sa se numeasca. un jucator de clasa lui mutu este aproape nimeni in brazilia.

stel-bz (23 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:48

Si eu, care dadusem pronostic 3-1 pentru Olanda, care vedeam Portugalia castigatoarea cupei si care nu-i dadeam Romanicai niciun punct in grupa C !? Am vazut acum o Rusie mare, cu jucatori super: Arsavin, Pavljucenko, Zyriakov, dar foarte muncitori si foarte disciplinati, in comparatie cu Mutu, Chivu etc, superficiali si cu putin chef de a alerga dintr-un careu in celalalt…Or fi vazut si jucatorii nostri acest meci ? Or fi rezistat pana la sfarsit, de jena ??? Acesti rusi seriosi, modesti si deosebit de harnici in teren nu s-au speriat de echipa care castigase tot in grupa „mortilor” !

makinwa (1 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:52

toata lumea il ia la rost pe Piturca in legatura cu convocarea catorva jucatori: Banel Nicolita, Cocis si Fl.Petre. Dar si-a pus cineva intrebarea, logica de altfel: pe cine sa fi selectionat in locul lor? Ce solutie avea Piturca pentru postul de mijlocas dreapta? Dar pentru mijlocas central?
cred ca lui Piti nu i se poate imputa selectia facuta(cu exceptia lui Bratu, poate). dar i se poate imputa lipsa de reactie si incapacitatea tactica(ma refer aici la lipsa unei schimbari tactice in jocul cu olanda).
inteleg ca este o presiune foarte mare si emotiile sunt pe masura, la aceste turnee finale. dar poate ca Piturca este doar omul de campanie de calificare(unde presiunea este mai mica decat la un turneu final), nefiind in stare sa faca fata unui campionat european sau mondial…

O (4 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:53

DOMNILOR CARE CITITI SI SCRIETI VA INTREB UN SINGUR LUCRU .IN TOTI ACESTI 18 ANI DE DUPA REVOLUTIE VA FACUT VREUN ZIARIST FERICIT SAU TOT ECHIPA NATIONALA CU JUCATORI SI ANTRENORI LOR .CREDETI CA CEI DIN REDACTIE CITESC ACESTE RANDURI . VA INSELATI . EI AU LUAT BANI PE ZIAR SI SCRIU MAI DEPARTE NUMAI NIMICURI.CUM II CER LUI MUTU SA TACA CARE A FACUT CEVA PENTRU FOTBALUL ROMANESC MAI BINE AR TACE EI SI DIN RESPECT PENTRU TOTI CITITORI NU AR MAI FACE TOT FELUL DE COMENTARI. CI AR SCRIE NUMAI CE SE INTAMPLA PE TERN SI ATAT.VA MULTUMESC.

O (4 comentarii)  •  22 iunie 2008, 21:59

DACA TOT SUNTETI DOCTORI IN FOTBAL INSEAMNA CA SI STITI DE CE OLANDA A PIERDUT CONTRA RUSIEI CARE NOI AM INVINSO ACUM O LUNA .

O (4 comentarii)  •  22 iunie 2008, 22:01

CAND IN FOTBAL POTI SPUNE CA DACA INSEAMNA CA ERAM CAMPIONI MONDIALI SI EUROPENI DOMNULE IOANITOAIA.

Didinho (4 comentarii)  •  22 iunie 2008, 22:09

Pt. GOGU#95
Piturca a luat jucatori mai multi de la Steaua din doua considerente: primul, pentru ca astfel echipa castiga in omogenitate si in forta de joc; al doilea, pentru ca experienta din C.L. si traseul pana in semifinalele UEFA reprezentau o garantie a valorii jucatorilor de la Steaua in comparatie cu cei ai altor echipe interne. Exceptandu-l pe Nicolita, spuneti dvs. ce jucatori sunt mai buni pe posturile lor decat Radoi, Goian, Ghionea, Ov. Petre sau Dica?!?

YODA (106 comentarii)  •  22 iunie 2008, 22:16

Domnule Ioanitoaia,

Primul articol bun de dumneavoastra, il alstept si pe cel cu si despre demisia lui Piturca … si poate si al lui Sandu. BRAVO!

Iar despre inlocuirile jucatorilor Fl. Petre, Nicolita, Marius Niculae, Codrea, Contra si Cocis este simplu. Dar daca puneti in calcul mila ca vai ce sa zicem au ajutat Nationala sa se califice la Turneu …fiind convocati de interesele familiei Becali si FRF asta nea fost o sinucidere clara. Noroc ca fostul RAPIDIST Lobont joaca la Dinamo si Daniel Niculae la Auxerre ca altfel ramaneau REZERVE ca sarmanul Sapunaru … fiind convocat numai asa de ochii lumii. Deci hai sa fim seriosi. UN SAPUNARU este de 100 de ori mai bun ca Contra …. sa nu mai zicem de BUGA care acum ceva sezoane a facut SHOW in UEFA unde Nicolita si Fl. Petre inca invatau cum sa alerge pt. nefolosul echipei lor.

Deci dragi Romani Buni hai sa nu ne mai prostim unii pe altii vedem clar DISCRIMINAREA! Noi avem Keseru, Buga, Bratu, Szekely, etc.. etc.. iar noi ne chinuim cu un antrenor tip MARIONETA si mai este si limitat de a stii fotbalul modern.

ah … si se vede clar cum PALPATINE (Sandu) la facut pe Anakin Skywalker (Darth Vader…. adica Piturca).

RUSINE!!

GOD BLESS …. and may the force be with us!!!

laurentiu cazan (1 comentarii)  •  22 iunie 2008, 22:21

Cica antrenorul Olandei isi anunta jucatorii ca vor juca un meci contra
Romaniei.
Nimeni n-are chef, si la un moment dat portarul Van der Saar zice :
– Baieti, uite ce zic eu, joc eu singur contra Romaniei, si voi mergeti
intr-un club, OK?” Toti sunt de acord.
La un moment dat aprind TV-ul si ce vad: 1-0 pentru Olanda, gol Van der
Saar in minutul 5! Toti veseli, sting TV-ul si iar se pun pe baute…!!!
La capatul celor 90 de minute aprind din nou televizorul si… „Romania 1 –
Olanda 1, gol Mutu, minutul 90.” Fuga toti la stadion si la vestiare il
gasesc pe Van der Saar, disperat, cu capul in maini…
– Ce s-a intamplat, mai Van der Saar?
– Baieti, imi pare sincer rau, am fost eliminat in minutul 6 …!!!

grivei (1 comentarii)  •  22 iunie 2008, 22:33

da’ de Rat de ce nu se spune nimic ? Rat a jucat aproape fara greseli in toate cele 3 meciuri …restu’ erau din alt film !!

nu conteaza (9 comentarii)  •  22 iunie 2008, 22:35

E o nesimtire sa-l acuzi pe Mutu, domnule Ioanitoaia. 80% din vina prestatiei nationalei o poarta Piturca, cu tactica lui ultradefensiva si cu multi jucatori stelisti luati la lot pentru a le creste valoarea. Ghinion domnule Piturca, s-a vazut valoarea lui banel si karate kid radoi. Piturca nu i-a luat pe Bratu, Trica si Danciulescu, in schimb a insistat in atac cu Daniel Nicolae care n-a jucat absolut nimic. In afara de penaltiul cu Italia acordat foarte usor de arbitru, Daniel Nicolae nu s-a remarcat prin absolut nimic. Pai ce vreti domnule Ioanitoaia, sa joace Mutu de unul singur: el in aparare, el sa paseze si tot el sa primeasca pasa ?! Tactica stelistului Piturca a fost total gresita. Echipele surpriza care au ajuns in semifinale pana acum, Rusia si Turcia au aratat un joc ofensiv, au aratat ca stiu sa ATACE. Piturca nici macar nu a vrut sa atace, s-a multumit sa se apere. Nici macar „marele” aparator al stelei, Goian n-a facut un turneu stralucit. Sau poate numai eu imi amintesc cum trecea „tinerelul” Anelka in viteza pe langa el, sau cum i-a fost data mingea printre picioare cand a luat cartonas galben in meciul cu Franta? Sa-l joci pe Chivu mijlocas, cand el joaca fundas la campioana Italiei, e o nesimtire domnule Ioanitoaia ? Si de ce se intampla acest lucru ? Pentru ca in aparare „trebuie” sa i se faca loc unuia de la steaua Goian sau Ghionea. De ce au fost atatia fundasi in lot si un jucator ca Bratu, excelent pentru jocul de contraatac a fost lasat acasa ? Sau poate Piturca nici macar sa contraatace nu voia? Poate Piturca spera sa mai dea Goian vreun gol din ofsaid ca in meciul cu Olanda si sa-l vanda Becali cu vreo 10 milioane si sa-si ia si el vreun comision, nu ? In incheiere, domnule Ioanitoaia, nu-l mai injurati pe Mutu, ca daca nu era el, nici macar nu ajungeam la Euro, daramite sa mai dam si gol Italiei. Piturca e cel care trebuie injurat si demis de la nationala.

cristi pitesti (254 comentarii)  •  22 iunie 2008, 22:39

asta este viata mergem mai departe invatam din greseli totusi ar trebuii schimbata mentalitatea jukatorilor sa joace mai cu vina nene

fan fotbal (33 comentarii)  •  22 iunie 2008, 22:53

Nu stiu daca Mutu poarta vina necalificarii in sferturi, atata timp cat nu prea a avut cu cine juca. Piturca este cel vinovat, mai ales prin modul cum a facut convocarile si selectia pt turneul final. E impardonabil sa-l lasi pe Bratu acasa cand omul isi dovedise clasa batand de unul singur pe Steaua (ups, pe cine a batut?!) si la fel de impardonabil este si modul cum a gandit meciul cu Olanda.
Despre jucatorii buni, eu cred ca Rat a fost cel mai in forma dupa Lobont, nicidecum Goian sau Radoi. Cat despre Petre si Banel, nu mai are rost sa vorbim: oamenii au facut tot ce au putut, nu e vina lor ca au fost convocati. Oricum, amandoi merita respectul nostru pentru cat s-au zbatut.
In incheiere, cer ceva ce isi doresc toti romanii: AFARA CU PITURCA, AFARA CU SANDU, LA PUSCARIE CU CLANUL BECALI!!!!!!!!!!

:)) (1 comentarii)  •  22 iunie 2008, 22:54

ASA ESTE :)) MAI STITI CUM FACEAU AIA DE LA VACANTA MARE MISTO DE IOANI TZO AIA :)) PENAL INTRADEVAR ARTICOLUL SPER CA VA PLACE CAPS-UL MEU

wasabi (1 comentarii)  •  22 iunie 2008, 23:11

@BFC
invata bah romana analfabetule
@dl ioanitoaia
bun articol
@mutu
frate in afara de aere nu mai ai nimic..a ba da..prafuri
@piturca
stai frate acasa..nu esti antrenor
@echipa nationala
trebuia sa ii lasa`ti pe englezi in locul vostru si sa stati acasa acolo unde va este locul

Andreea I (1 comentarii)  •  22 iunie 2008, 23:38

Mai domn` Ioanitoaia si toti ceilalti kare il critik p Mutu .. credeti k dak erati in locul lui executati mai bine ? Nu va mai kakati atata pe voi k nu sunteti asa de buni` p kt va credeti ..

:) (5 comentarii)  •  22 iunie 2008, 23:38

Cat timp fotbalul romanesc e condus de niste mafioti precum Mircea Sandu si Mitica Dragomir, nici nu ne putem astepta la performanta.

Red (36 comentarii)  •  22 iunie 2008, 23:44

Text in nota caracteristica comentariilor din Liga lui Mitica. Ultima fraza cu Mutu este o mare ineptie chiar daca se vrea a fi ideala. De fapt luati apararea lui Piturca, principalul vinovat. Mai ales ca i-a si spus lui Mutu sa vorbeasca cind va fi antrenor.
De fapt nimeni nu vrea sa vorbeasca de conflictul Mutu-Piti referitor la 11 m. E clar ca Piturca si-a aparat interesele. Pentru Mutu cele 2 variante de a marca sau de a rata erau la fel de nasoale, deci Piturca i-a fortat mina.

colaps (1 comentarii)  •  22 iunie 2008, 23:57

te-ai trezit sa-i spui lui Mutu sa taca abia dupa ce ai vazut ca rusii au putut sa-i bata de sa-i stinga pe olandezi.. pana atunci v-ati ascuns cu totii capetele in nisipul mediocritatii.. deh, dupa razboi se arata multi „destepti”, mai ales dupa razboaiele altora…

nea ovi… revino’ti!! (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 0:17

m’am saturat de toate reprosurile aduse lui mutu pentru penalty!! altceva ar trebui sa i se reproseze lui mutu in urma acestui turneu, si anume k a fost MEDIOCRU, nu un lider cum ar fi trebuit

cat despre penalty…. fratilor, toti marii fotbalisti au ratat cel putin un penalty decisiv in viata lor dar nu au fost crucificati, cum facem noi acum….

Bistro (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 0:31

Intradevar nea ovi, ciocu mic un pic. De ce n-ai scris asta dupa meciu nostru cu olanda nu acu dupa ce si rusii si turcii ne-au aratat valoare si ei nu au briliant.
Mutu a ratat si gata. Toti jucatorii valorosi rateaza si ce?
Oricum dak nu era el nu ajungeam la euro deci ce atata repros lui mutu. Mutu e baiat bun, intradevar a lasat mult de dorit la acest euro da ciocu mic si lasati-l in pace.

Vasile (3 comentarii)  •  23 iunie 2008, 0:46

Sa taca ? De ce ? El,Rat si Lobont sint singurii care au aratat ceva – restul zero ! Mai bine ati initia o campania de trecere in somaj a lui Pizdurca – altfel o sa fim echipa cu cele mai multe remize din istoria UEFA!

kostel – dublin (4 comentarii)  •  23 iunie 2008, 0:46

cu cat e platit bulangiul asta de piturca? eu zic sa mai punem cate 3 eur (100.000 lei) de suporter, la circa 3 milioane de suporteri cam ies banii sa il angajam pe guus hidink si poate la mondialul viitor o sa ajungem si noi in sferturi sau semifinale. eu unul am deschis un cont: cod IBAN – IE41 BOFI 9000 1775 9818 86, bank of ireland, astept si restul de donatii (nu mai mult de 3 eur de om) si de la anul avem antrenor nou. sa dea Domnul sa fie intr-un ceas bun. hai romania.
p.s.: aku nu mai sare nimeni in sus ca sortii ne-au fost potrivnici si am cazut in „grupa mortii”, grupa din care nimeni nu a ajuns in semifinale? atat se mai bateau in piept federalii si jucatorii ca nu avem noroc la tragerile la sorti. daca iti joci sansa pana la capat (turcia pana in minutul 120 sau rusia tot pana in min 120) poti sa cazi in 8 grupe de lei si de briliante ca tot te califici mai departe. dar asa suntem noi, doar tari „in gura”. pacat de suporterii si de pe stadion si de acasa, caci marlanii astia de jucatori nu ne merita.

kostel – dublin (4 comentarii)  •  23 iunie 2008, 0:52

Antrenorul Olandei isi anunta jucatorii ca vor juca un meci contra Romaniei. Nimeni n-are chef, si la un moment dat portarul Van der Saar zice : – Baieti, uite ce zic eu, joc eu singur contra Romaniei, si voi mergeti intr-un club, OK?” Toti sunt de acord. La un moment dat aprind TV-ul si ce vad: 1-0 pentru Olanda, gol Van der Saar in minutul 5! Toti veseli, sting TV-ul si iar se pun pe baute… La capatul celor 90 de minute aprind din nou televizorul si… „Romania 1 – Olanda 1, gol Mutu, minutul 90.” Fuga toti la stadion si la vestiare il gasesc pe Van der Saar, disperat, cu capul in maini… – Ce s-a intamplat, mai Van der Saar? – Baieti, imi pare sincer rau, am fost eliminat in minutul 6 …

Di Stefano (15 comentarii)  •  23 iunie 2008, 0:55

La aceste ‘europene’, Mutu a facut un singur lucru bun:
RATAREA PENALTIULUI in meciul cu Italia.
Cum asa ?… Pentru ca a facilitat ELIMINAREA CELEI MAI URITE ECHIPE de la acest turneu final.
Romania, O ECHIPA CARE A PRACTICAT NU NUMAI ANTIFOTBAL TOTAL, DAR CHIAR UN ANTIFOTBAL DE CEA MAI JOSNICA SPETzA, CU MULT SUB LIMITELE MEDIOCRITATII.
————————————————–
SI PENTRU CA „satisfactia” SA FIE TOTALA, in urma cu citeva minute, insasi „CAMPIOANA MONDIALA A ANTIFOTBALULUI” – Italia A FOST ELIMINATA DE LA SARBATOAREA FOTBALULUI.
————————————
ACUM AVEM DOUA SEMIFINALE SUPERBE, CU PATRU ECHIPA CARE JOACA FOTBAL ADEVARAT SI TOTAL.
————————————
TRAIASCA FOTBALUL !!!

marcellino (3 comentarii)  •  23 iunie 2008, 0:56

JOS mafiotii sandu si dragomir
ei omoara fotbalul romanesc
eradicatii

YODA (106 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:02

pt. nea ovi … revino’ti!! si cei ca el care habar nu au ce este aia fotbal adevarat si performanta adevarata.

TU COMPARI PENALTIURI RATATE DE NATIONALE CU ADEVARATE STARURI, PALMARESURI, ANTRENORI DE VALOARE, JUCIND FOTBAL DIN SPIRITUL SPORTULUI…….CARE AU LUXUL DE A RATA PENALTIURI IN SEMIFINALE SI FINALE?!?!

CEI CARE VORBESC ca Mutu nu este de vina (avind tupeul sa fure GLORIA numai pt. el ) …. sint niste AMATORI.

RUSINE!!!

GOD BLESS!!!

YODA (106 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:10

unde esti tu KESERU, MITEA, BUGA, SZEKELY, HEREA, OGARARU ….. etc, etc… acesti jucatori sint de crescut si de ridicat NIVELUL NATIONALEI … NU EXPIRATII si OVERRATED/Supra-Evaluatii de Presa Romaneasca si influente personale …. ca Codrea, Fl. Petre, Nicolita, Contra, Dica si Cocis.

B.E.L.I.T.I … OCHII CUM SPANIA MERGE DEPARTE CU COPII DE 21 de ani!!!!!

RUSINICA!!!!

gabbi (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:11

Cata nesimtire in presa romaneasca…numai Romania lui Mircea Sandu si Piturca puteau vinde un meci italienilor… E o rusine… daca avea putina demnitate Piturca recunoastea vina si se retragea imediat sau il dadea Mircea sandu afara… dar mafia isi spune cuvantul… Vor sta si vor fura in continuare… vor juca oamenii lui Becali si gata… Eu unul sunt scarbit… Numai la noi mai ramane un antreenor dupa ce o ekipa joaca atat de prost… Sa fii invitat sa castigi si sa nu vrei! Mi-e scarba…

CALIN (3 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:16

DOMNULE IN LOC SA TE IEI DE JUCATOR AR TREBUI SA INITIEZI O CAMPANIE PENTRU DEMTEREA LUI PITURCA.CHIAR MA SURPRINDE CA NIMENI NU A INTIAT-O PINA ACUM.TREBUIE SA SCAPAM DE EL.NU IL MAI AVEM PE HAGI,POPESCU,DAN SI ALTI CARE SA RIDUCE VOCEA SI SA IL FACA SA PLECE.AM INTELES CA MUTU A INCERCAT CEVA DA DEGEABA.VOCEA SUPORTERIOLR SPUNE:PITURCA DEMISIA.VOCEA PRESEI CE SPUNE?O TOT DATI DIN COLT IN COLT.CE FACETI NU PROTESTATI CA PITURCA NU A STIUT NICI MACAR SA ISI ASUME VINA?NU II CERETI DEMISIA?CE FEL DE PRESA SPORTIVA E PRESA ROMANEASCA?DACA ERA IN ALTE TARI MAI CIVILIZATE(GERMANIA DE EXEMPLU)PITURCA ERA DEMIS DE MULT.NOI SUPORTERI RUGAM PRESA SA IA ATITUDINE IMPOTRIVA LUI PITURCA SI SA CERETI SA VINA UN ANTRENOR STRAIN.VA MULTUMIM.

adrian (11 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:22

Criticile vin pentru ca Romania a jucat mai slab decat in calificari. Dupa ce ne-au dat de inteles ca s-au globalizat, baietii s-au intors la complexele provinciale de altadata. Am ajuns sa admiram iarasi egaluri. Psihologia insului care simte ca te-a pacalit facandu-te sa apari pe teren si boicotand jocul ca apoi sa se poata lauda ca „a jucat” impotriva ta si „scorul a fost egal” nu e una de mare mafiot, cum isi rad in barba baietii de la federatie, ci una de bisnitar, practic.
Am intrat in epoca fotbalului de bisnita.

dandy (5 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:31

Domnule Ioanitoaia, mai bine am gandi in viitor si in loc sa-l blamati pe Mutu pentru un penalty ratat, mai bine ati initia o campanie de convingere a mai-marilor fotbalului sa deschida cateva scoli profesioniste de fotbal, pentru ca dintr-o forta a anilor ’90 tindem sa devenim un sparring partner pentru vechile si noile puteri ale fotbalului!

iaka (29 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:35

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat),cand toata lumea a vazut ca Piturca a facut praf acel meci iar acum nu-l mai inghite nimeni,vii tu sa arunci cu petarde de-astea fasaite?Esti penibil,te cobori atat de jos incat ii reprosezi lui Mutu ca a ratat penalty-ul,cand stii bine,ratari din astea sunt cu duiumul…Spui ca nu vrei sa mai insisti cu reprosurile la adresa lui Piturca,iar cine nu a citit ce ai scris tu pana acum,isi inchipuie ca deja l-ai tocat marunt…cand de fapt,nu stii cum sa faci sa-l scoti basma curata.Ceea ce a facut Piturca la meciul cu Olanda nu se cheama ,,precautie impinsa pana la dogma,, cum in mod savant formulezi tu,ci,mult mai simplu:****,la care poti adauga,daca vrei,CRASA.Langa prostia crasa,se afla:mandria,interesele personale si lasitatea,iar cuvantul care sa defineasca cel mai clar personajul cu asemenea insusiri,este:***!!! Nu este el singurul,as spune ca in tara asta,la varful oricarei structuri,este chiar inflatie de asa ceva.Inclusiv in presa voastra…
Ar trebui sa-ti fie rusine,pt. ca ne tratezi ca pe niste idioti!

cosmo (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:44

Am vazut ca se bate moneda pe m. sandu…eu cred ca la acest european mai mult de atat nu ne putea ajuta,daca pana acum aveam albitraje ostile,acum chiar am fost ajutati…si in fata cui? italia,albitraj impecabil cu franta si olanda,a creat conditzii de 5 stele jucatorilor,ce vroiati sa joace el?Daca analizati la rece si mai vizionati odata meciul cu olanda cred ca osa va punetzi si voi niste??????eu cred ca n-au vrut sa joace

Vasile (3 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:50

Cind generatia lui Ioanitoia cu alde Pizdurca,M.Sandu,clanul Becali,Dragomir si alti hoti mici si mari post-comunisti va disparea – de abia atunci
fotbalul romanesc va avea o sansa !

Zoltan (218 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:52

Il Fenomeno??Cine ii spune asa?

totpe (8 comentarii)  •  23 iunie 2008, 1:59

Singurul atacant de calitate din ultimii ani dat de Romania, Victoras Iacob, a fost pus la zid si i s-a distrus cariera pentru ca nu a intrat in interesele celor care scot bani din convocarile la Nationala. In schimb ne-am afisat cu cei doi Nicolae, cu Nicolita si Dica, niste nulitati, ca na, tre sa le creasca valoarea … si lista ar putea continua.

Am si o intrebare: Cine e adevaratul beneficiar al politicii nasului Sandu & co.? Poate initiati o ancheta … daca nu aceleasi personaje stau si in spatele presei sportive.

mda (8 comentarii)  •  23 iunie 2008, 2:04

Presupunand prin absurd ca ne-am fi calificat in sferturi as fi sustinut o eventuala demitere a lui Pituraca, a lui Sandu si a tuturor celor de la conducerea fotbalului. Lotul cu care ne-am prezentat a fost penibil. Si degeaba incercati sa-i acoperiti prezentand doar declaratii Rat, Mutu, Lobont, Chivu, singurii carara suporterii nu prea au ce sa le reproseze.

Mircea (4 comentarii)  •  23 iunie 2008, 2:18

***(cuvinte sterse din cauza limbajului necivilizat)

goghe (1 comentarii)  •  23 iunie 2008, 2:19

Bine zis! Mutu sa taca si sa se duca eventual. Cind o sa joace pentru nationala cum face la Fiorentina, mai vorbim. Pina atunci sa stea in Italia, in America si pe unde o mai fi! Si cine spune ca Mutu a aratat a fotbalist la CE ori e prost, ori nu a vazut meciurile!

cosmo (2 comentarii)  •  23 iunie 2008, 2:26

d-le m. sandu credeti ca daca i-ati face d-lui m. lucescu o oferta corecta dpdv financiar v-ar refuza?eu cred ca ar veni cu cea mai mare placere.in primul rand ati elimina suspiciunile de selectie pe interese si cred ca si jucatorii vor avea o alta atitudine.nu am nimc cu „fotbalistul” nicolita,nu e vina lui ca a ajuns la euro,dar cina la dus acolo nu trebuie sa raspunda?
am 28 de ani , 110 kgsi din cauza unei duble fracturi nu am mai jucat fotbal de la 15 ani,dar cand i-l vad pe nicolita la nationala i-mi vine sa ma apuc de pregatire.e inadmisibil sa ajunga la nationala romaniei un „fotbalist”care nu stie sa puna un stop,sa protejeze o mingie ,sa dea o centrare,sa stea in teren,in meciul cu olanda i-l bufnea si pe el rasu de ce facea,iar piturca i-l urmarea pe marica cum se incalzea.n-are decat sa fie incapatanat cu familia si afacerile lui,ROMANIA nu este un S.R.L unde piturca este patron si poate sa faca ce-l taie capu fara sa raspunda d-le m. sandu.

gogu (8 comentarii)  •  23 iunie 2008, 2:27

Ar fi o stupizenie sa fie inlocuit Piturca la presiunea suporterilor. La fel cum a fost o stupizenie ceea ce a facut Borcea dupa ce a ratat calificarea in CL. La fel cum multi jucatori sunt inlaturati doar pentru ca-s fluierati de public. La fel cum e o stupizenie ca presa sa-i manipuleze pe suporteri impotriva unor jucatori la comanda presedintilor de club. etc (stupizenii care imi trec prin minte :)) )

stafia (31 comentarii)  •  23 iunie 2008, 2:28

a durat cam mult sa va dati seama de unde bate vintu si care-i strategia de urmat ca sa se vinda si ziarul si site-ul… ii cereti lui Piturca ceea ce voi insiva n-aveti: curaj.

de spus sunt 2 lucruri:
1) ca la nivelul superior al fotbalului romanesc TOTI stau la mina bandei Becali, care controleaza bani, titluri, transferuri, jucatori, ziaristi, drepturi tv (ups , aici e o bresa, sa vedem urmarea si sa vedem cita vreme), antrenori, nationala si care – in consecinta – are 19 jucatori in lotul national si un antrenor sluga;
2) au vindut meciul in favoarea Italiei? si acuma fiecare incearca sa dea vina pe altii: antrenorul pe jucatori, jucatorii pe antrenor, Sandu pe antrenor, etc [surpriza ar putea-o furniza Mitica care sigur a fost sarit din schema de data asta, nu ca in ’96, dar care nu-i bou sa vorbeasca ca Jilava scrie pe el….)

fanel din ghencea (8 comentarii)  •  23 iunie 2008, 2:38

Da, daca era Borcea sefu’ nu mai era urma de Mutu la Nationala. Din cauza lui s-a pierdut calificarea ratand 11m. Norocul lui Adi ca nu-i Borcea in locul nasului Sandu.

Comentează