Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cîtă vină are Piţurcă?

În faţa unor adversari de calibru, era normal ca selecţionerul să fie precaut. Din păcate, exagerînd cu prudenţa, el a mizat doar pe cartea apărării Aşa sîntem noi, fie lăudăm excesiv, fie criticăm la sînge. Acum, aud că în ţară […]

joi, 19 iunie 2008, 7:45

În faţa unor adversari de calibru, era normal ca selecţionerul să fie precaut. Din păcate, exagerînd cu prudenţa, el a mizat doar pe cartea apărării

Aşa sîntem noi, fie lăudăm excesiv, fie criticăm la sînge. Acum, aud că în ţară se trage în Piţurcă şi în „naţională” din toate poziţiile, ceea ce nu mi se pare corect. Evident că sentimentul de insatisfacţie, ba şi de dezamăgire, se justifică întrucît echipa României a pierdut la Euro exact cînd n-avea voie să piardă. Şi, asta doare cel mai tare, ea a jucat contra Olandei în dorul lelii, fără dăruire şi fără vlagă. Apatic, somnolent. Mai departe însă, mi-e teamă că dramatizăm. La urma urmei, deşi creditaţi cu ultima şansă în grupă, „tricolorii” au reuşit două egaluri prestigioase şi au terminat înaintea vicecampionilor mondiali. Ce să mai zică francezii, foşti dubli cîştigători ai CE, sau grecii, care au părăsit competiţia, şi unii, şi alţii, pe uşa din dos? Deţinătorii la zi ai titlului continental s-au întors la Atena cu mîna goală, chiar cu zero puncte! În locul lor, noi ce-am fi făcut, ne-am fi sinucis?! Iată de ce s-ar cădea să judecăm lucrurile cît mai obiectiv, nu cu patimă. Pentru că e totdeauna mai simplu să demolezi şi mai greu să construieşti.

De acord, o parte din vina eliminării poate fi atribuită selecţionerului. Principalul autor al unei calificări spectaculoase, performanţă ce nu trebuie minimalizată, Piţurcă n-a mai găsit şi aici soluţiile cele mai inspirate. În faţa unor adversari redutabili, se recomanda precauţie, atît că el a exagerat. Ca atare, echipa a jucat nepermis de prudent, parcă speriată. În 270 de minute a tras doar 9 şuturi pe poartă, unul cu Franţa, 6 cu Italia (între care golul înscris de Mutu şi penalty-ul irosit de acelaşi) şi două cu Olanda. Adică, o dată la jumătate de oră, nu puţin, ci foarte puţin. Evitînd să se deschidă şi să iasă la atac, formaţia noastră a stat permanent la cutie, sfioasă ca o călugăriţă. Cu o asemenea atitudine, expresia unei mentalităţi păguboase, n-avea la ce să spere. Practic, nu putea învinge pe nimeni decît din întîmplare şi cu mare noroc.

E drept, în repriza secundă de la Berna, Piţurcă a mai ridicat capul din pămînt. Şi atunci însă, deoarece i-a substituit pe M. Niculae, Codrea şi Nicoliţă cu D. Niculae, Dică şi Fl. Petre, a efectuat numai schimbări post pe post. În ciuda faptului că situaţia limită, de ori la bal, ori la spital, i-o impunea, nu şi-a asumat suficiente riscuri. N-a îndrăznit să insiste, să forţeze în ofensivă, cum a procedat, de pildă, turcul Terim în finalul confruntării cu Cehia. Cînd „ienicerii” au izbutit să răstoarne aproape miraculos rezultatul de la 0-2 la 3-2.

Personal, repet că aş fi dorit un Piţurcă mai curajos. În paralel însă, voi susţine că acesta, în ciuda unor erori, inclusiv de selecţie, nu merită luat la ţintă. A greşit, dar din jucători limitaţi sau uzaţi de genul lui Nicoliţă, Fl. Petre şi M. Niculae, putea obţine oare mai mult? Răspundeţi fiecare cum doriţi. A-l socoti însă pe Piţurcă unicul ţap ispăşitor pentru o comportare altfel onorabilă ar însemna să greşim la fel ca el. Chiar mai grav. Asta nu mă împiedică să observ că măcar împotriva binevoitorilor olandezi ar fi putut recurge la varianta de atac, mai agresivă, cu două vîrfuri de meserie şi cu Mutu în spatele lor. Surprinzător, a refuzat pînă şi în disperare de cauză s-o încerce. Sigur, în urma războiului, mai ales a unuia pierdut, mulţi viteji s-arată şi toţi se pricep. Nu-i exclus însă ca formula amintită să fi dat totuşi roade. Cert e însă că, folosind-o, Piţurcă nu i-ar mai fi îngăduit lui Mutu să sugereze că a decepţionat la Euro din pricină că aşa şi acolo i-a pretins antrenorul să joace. Pasămite, lipit de tuşa stîngă şi intrînd mai rar spre centru! Dar despre prestaţia lui Mutu şi a celorlalţi, într-o corespondenţă viitoare.

Comentarii (239)Adaugă comentariu

http://www.sportsaga.ro (51 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:14

Adriane, trebuie sa mai ai si cu ce.

Cris (4 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:18

Daca n-are cu cine juca sa se demisioneze. Sunt altii care nu au pretexte de genul asta in vocabular. Sunt altii care ar incerca si nu ar da vina pe toti ceilalti din jurul lor… Pute!

spectatorul (9 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:19

Domnule Ovidiu, Franta a fost eliminata la CM din Corea-Japonia din faza grupelor cu toate ca era Campioana Mondiala, apoi, in Germania a jucat FINALA. Deci la ei aceste fluctuatii sunt des intalnite, au gresit selectia si asta a fost, DAR CEL PUTIN S-AU STRADUIT, AU ATACAT SI CAND ERAU IN 10 OAMENI SI CONDUSI CHIAR CU 2-0 DE ITALIA. Cu autobaza in poarta si putin noroc (golul lui Mutu ptr ca a auzit ce vorbesc fundasul si portarul, paradele lui Lobont care a scos goluri gata facute si gol anulat Italiei) sansa de a face meci nul este f mare. Aici este problema, daca ne-am dus sa facem puncte fara sa aratam ca stim fotbal, ATUNCI DA, NE-AM ATINS OBIECTIVUL! DAR INTR-O GRUPA ASA DE FRUMOASA TREBUIA SA JUCAM DESCHIS, CARE PE CARE, NU AVEAM NIMIC DE PIERDUT, CASTIGAM INCREDERE, AVEAM O IMAGINE DE LUPTATORI NU DE FRICOSI CARE DIN 11 JUCATORI 8 ERAU DEFENSIVI (4 FUNDASI, 2 INCHIZATORI DACA NU CHIAR 3 + PORTARUL). Golurile nu se dau NUMAI DIN FAZE FIXE, CE TE FACI DACA NU AI NICI O OCAZIE?

telegraful junglei (3 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:21

mutu a fost trompeta europenelor. Si nu din cauza lui piturca. Uitati-va la Robben si Van Persie, la Podolski si Klose si chiar la Cr. Ronaldo. Astia sunt atacanti dar nu ezita catusi de putin sa vina si sa-si dubleze fundasul sau mijlocasul pt. a-si AJUTA coechipierii. Pt. mutu este o corvoada si o umilinta sa vina in aparare, sa transpire pt. altii. Dupa ce a ratat penaltyul in cel mai penibil mod, a refuzat sa mai alerge si sa mai joace…Nu asa se comporta un mare jucator. Chivu a ratat nepermis de multe pase in meciul cu Olanda dar el are cel putin scuza ca a jucat cu o accidentare la umar care i-a diminuat randamentul. Contra a fost jalon si pt. olandezi si pt. italieni. tamas s-a facut de ras cu Italia si a gafat si cu Olanda. Cand 4-5 dintre jucatorii „experimentati” care ar fi trebuit sa traga echipa dupa ei, joaca nimic sau aproape nimic atunci este greu sa fii antrenorul nationalei. Piturca a facut tactica de joc si in functie de jucatorii avuti la dspozitie. Ca sa joci ofensiv cu Olanda trebuie sa ai jucatori care sa se preteze la asa numitul „fotbal total”. Ceea ce noi nu avem. In ultimul sfert de ora cand am jucat ofensiv cu Olanda si-au creat batavii 4-5 ocazii MARI de gol si ne-au mai dat o boaba. Asta ne este valoarea la ora actuala…

fucherul (13 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:22

d-le Ioanitoaia. Orice antrenor daca mizeaza pe cartea apararii, cum a facut Piti (ceea ce nu este rau, in conditiile unui adversar puternic), se gandeste sa dea goluri pe contraatac; noi doar ne-am aparat si am sperat ca Mutu sa faca minuni. Este inadmisibil sa pleci la un campionat European si sa nu faci cateva scheme de a contraataca si a da goluri adversarului. O fi Mutu valoros, dar nu poate face minuni de unul singur(cu exceptia golului dat Italiei la care a fost doar meritul lui).
In aceste conditii, consider ca Piti este cel mai mare vinovat de acest semiesec

dogs_of_war (16 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:24

barbugiul n-are nici o vina!vina au cei ce l-au pus selectioner!!!niste incompetenti pun alt incompetent antrenor!
PITURCA DUPA CE AI JUCAT TZURCA 3 MECIURI,AI PUTEA AVEA DECENTA SA-TI DAI DEMISIA!DAR DE UNDE DECENTA LA TINE??
PAI CU OLANDA2 TU JOCI CU 8 DEFENSIVI CIND TIE ITI TRE VICTORIE??:))) SINT SIGUR CA SI CARTU CASTIGA MECIUL ASTA!:(
TU AI AVUT 2 AUTOBAZE ,NU UNA!
DEMISIAAAA

Nelu DRAGNEA -TULCEA (18 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:27

Nu am vazut in peste 40 de ani nationala Romaniei sa faca un asemenea antijoc, sa nu joace fotbal. Ceea ce a jucat Romania la campionatul european se numeste antifotbal. Sa-i vedem pe specialistii lui “peste prajit” ce scuze mai gasesc. Au fost atat de nesimtiti incat au avut curajul sa se compare cu generatia lui: Gica Popescu, Hagi, Lacatus, Dumitrescu, Petrescu, Balint,s.a.m.d. Bine ca l-au lasat in pace pe DOBRIN.Unii dintre ei se credeau chiar superiori generatiei de aur. Nesimtiti, in frunte cu acest incorigibil jucator de noroc, la doua capete, pe numele lui victor piturca. Incepand de la selectie, pregatire,s.a.m.d. terminand cu echipa introdusa in teren. Ati fost cu toti o RUSINE. Acum am cules managementul(interesele meschine) celor 18 ani a lui Nasu’ Sandu si &.

Vasile cel obiectiv (7 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:28

Of, of, mai, mai.. De vina e Pitzi, sau Mutu sau martienii.. Mai, de vina e tot campionatul romanesc cu tot ce inseamna el (infrastructura, juniori, cluburi, Becali, Mitica, etc). De fapt pe Becali si pe Mitica i-as pune in fata (vezi valizele, inchiderea ochilor, etc). Mai, ia spuneti voi cati jucatori au plecat in ultimii 4 ani in campionate mai tari pe ceva bani (peste 2 milioane, si asta e un rahat de fapt pt un jucator bun). Aoleu, ca nu prea sunt. Ogararu si Daniel Nicolae, Ogararu rezerva totala la Ajax, Niculae mare atacant la echipa aia de a scapat de retrogradare in Franta. Si atat.. Campionatul nu mai produce jucatori de valoare. Unii zic, pai Bratu, Danciulescu, Trica, Costea, etc. Hai sa radem. Cu astia spulberam sigur pe italieni si pe olandezi. Pai marii jucatori Bratu si Danciulescu tot asa i-au „spulberat” pe aia de elsborg (asa se mai numeau??) Trica a spalat pe joc cu Famagusta (ori a fost invers??). Asta e adevarul, campionatul nu mai produce valoare la nivel de jucatori tineri (18-20 ani). Ultimul val a fost produs cam acum 10 ani: Lobont, Mutu, Chivu, Contra,Pancu . Acum nema. Daca nu se ridica un val nou ACUM (adica jucatori care au acum 18-20 de ani, nu obositii de prin campionat de acum) am cam pus-o fratilor. O sa ne aducem aminte cu drag de acesasta participare (oribila de altfel)…

gabriel (7 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:29

Am castigat doua puncte si am pierdut complet imaginea de echipa tehnica , care surprinde in mod placut lumea cu jocul ei . Avem acum imaginea unei echipe ordonate cu un joc anost , complet lipsit de imaginatie .

fucherul (13 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:34

Nu pot sa-l inteleg pe Piturca, nu stiu ce a gandit??? Pai cum sa te bazezi ca adversarii vor face un egal si te califici cu 2 puncte???
Bun , ne gandim la varianta asta, dar tu ca antrenor calculezi toate variantele si ma refer la faptul ca daca una dintre celelalte 2 echipe va inscrie tu trebuie sa joci la victorie.
Piti a facut doua schimbari post pe post, pai in minutul 70 cand era 2-0 pentru Italieni noi trebuia sa avem 4 atacanti in teren si sa-i calarin pe olandezi, in schimb noi ne-am aparat si atunci si am asteptat ca Mutu sa ne califice. Are si Mutu dreptate cand i-a injurat pe jucatori ca nu i-au dat macar o pasa mai stralucita.
Toata stima pentru Piti, este un antrenor ok, dar tactica meciului a fost de tot rahaatul. Daca faceam un meci frumos , cu Olanda, daca aveam si noi faze de poarta si jucam ceva nu cred ca s-ar fi suparat cineva; lumea spunea asta este , nu am avut noroc, soarta etc.

Sire (25 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:36

a, nu, nu e piturca unicul vinovat, sunt si acei jucatori „limitati sau uzati”…dar, cine e selectioner? a, da PITURCA ;)…hai sa incercam cu Dan Petrescu antrenor, ce ziceti?

fucherul (13 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:40

Si mai un lucru pe care nu-l inteleg si as fi tare curios sa aflu.
Ce solutie ar fi folosit Piti in cazul in care Franta ne dadea un gol,cand, in mod normal ar fi trebuit sa atacam, pai cu cine ??????, doar cu Mutu????
Concluzia: daca Francezii ne conduceau cu 1-0, 2-0, noi ne-am fi aparat in continuare, nu am fi fortat vreo egalare pentru ca nu aveam cu cine iar la sfarsitul meciului ar fi declarat ca am fost invinsi de finalista campionatului mondial.

Marius Cluj (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:41

Parerea mea este ca singura sansa a nationalei de fotbal a Romaniei de a’si depasi aceasta conditie de mediocritate, de eterni milogi, vesnici ciupitori este ca sa aducem un antrenor strain. Un neamt, un olandez.. caruia FRF sa’i acorde credit si libertati depline. Bineinteles sa’l si plateasca si sa’i si impuna obiective. Acum ar fi un moment propice pentru o astfel de mutare. Sa i se puna in fatza o lista cu toti stranierii si o lista cu toti fotbalistii care joaca in Liga 1.. sa lase omu sa mearga sa’i vada pe fiecare, sa’i studieze, sa’i cunoasca, sa si’i faca prieteni prin respect reciproc si multa disciplina. Un antrenor care sa nu fi stat in genunchi sub masa la care luau masa verii becali, contribuind din plin la drenarea supapei pe unde acestia cred ca vor pierde kilogramele in plus de pe burta. Un antrenor care sa nu’i fi trecut pragul casei lui gigi din pipera si sa nu fi dat ochii pe spate la vazul lunetistilor de al porti, un antrenor care sa nu tremure in fata lui Mutu doar pentru ca stie ca acesta i’a facut o data “cinste” cu una de 18 ani, un antrenor care are emisii nocturne noaptea in pat si nu la masa de poker, un antrenor care are stil, poarta o camasa alba asortata cu o cravata neagra si nu un trening care nu’l deosebeste de masor, un antrenor care isi poarta parul dat peste cap chiar daca are inceput de chelie si nu “pe mijoc” cum il purtam eu la 15 ani, un antrenor care sa stie ca fotbalul nu poate fi pacalit si ca nu merita nici macar sa incerci, un antrenor care doarme linistit acasa pt ca stie ca romanii il iubesc si care chiar daca nu e roman.. a invatat sa simta romaneste, sa vorbeasca, sa se bucure, sa iubeasca, sa cante, sa scrie, sa fie darnic, sa moara demn ca si Brancoveanu, sa lupte ca si plaiesii si sa traiasca mereu ca si Eminescu. Un antrenor, un barbat! cu prietenie, marius

nnn (5 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:41

revin:

Nu vreau sa fiu banuit de subiectivism…nu sunt o ruda de-a dlui. Ioanitoaia, nici prieten si nici cunoscut. Doar un simplu cititor.

Apreciez echilibrul judecatilor dlui. Ioanitoaia, faptul pune in balanta si relele, dar si bunele.
Apreciez lipsa de patima cu care sunt enumerate erorile si corectitudinea cu care sunt amintite reusitele selectonerului.
Apreciez prudenta cu care dl. Ioanitoaia isi expune optiunile personale, ca jurnalist de sport cu mare experienta.
E semnificativ ca dl. Ioanitoaia nu emite judecati definitive, nu se pripeste, dovedeste masura atunci cand critica, si mai ales incadreaza cu abilitate performanta nationalei in contextul potrivit.

Genul asta de analiza / abordare e foarte eficient pentru a diagnostica corect starea actuala si a gasi rapid solutiile pentru depasirea performantelor actuale. Fara bun simt, echilibru si masura, fara o cunoastere „intima” a fenomenuliu fotbalistic, vom avea parte doar de vochini si tolontani, ale caror judecati sunt fundate aproape exclusiv pe informatii statistice, pe idei copiate bezmetic din cursurile de antrenori.

Florin (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:41

Cu totii suntem de acord ca Romania sta in Mutu. Buuun … Cand Mutu a „cerut” voie sa plece in SUA, sa fie langa Consuelo, asa cum este normal, atunci cand aceasta a nascut, i s-a dat acestuia un program de intretinere a tonusului muscular si a capacitatii aerobe? Daca nu i s-a dat un astfel de program, cine este de vina? Cum putea Mutu sa fie 100% din punct de vedere fizic, cand el a avut o perioada atat de lunga de inactivitate TOTALA? Daca Mutu avea un astfel de program si se prezenta in cantonamentul nationalei in halul in care s-a prezentat, responsabilitatea era clara. Cine este de vina pentru felul in care s-a prezentat Mutu, din punct de vedere fizic, la acest CE? In ultima perioada se vorbeste foarte mult, dar se analizeaza, la modul concret, foarte putin. Daca am fi invatat, pana acum, din greseli eram departe, si nu ma refer aici doar la fotbal.

Nisan (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:42

Invitati-l pe Piturca la un show televizat, sa-l vedem si noi cum isi justifica tactica. „Am facut meciuri mari cu campioana si vicecampioana lumii!” o sa spuna, cind Franta era de batut, pina si Scotia a facut-o de doua ori, iar Italia e o echipa obosita, imbatrinita. Esti condus cu 2-0 si tu plimbi mingea in jumatatea ta de teren?!!! Pui accent pe aparare si iei 2 goluri?! Pina si Sapunaru e mai bun decit Contra! Ce mai cauta acest Contra la nationala?

absolute mix (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:43

… si eu traiesc o mare dezamagire. chiar credeam ca o sa fie diferit de data asta dar nu! nu aveam cum sa ne depasim conditia de mediocrii atunci cand echipa e condusa de un antrenor care nu are capacitatea de a inspira, un antrenor care nu are o atitudine potrivita, un antrenor care nu are capacitatea de a se bucura sau a darui bucurie. E un tip incapabil sa se exprime si la fel o face si in jocul echipei nationale.
Ma uitam cu invidie la echipa turciei care a reusit sa revina si inca de doua ori; ma uitam la echipa germaniei care, creditata de ‘specialisti’ ca fiind rudimentara si ultradefensiva in comparatie cu portugalia a atacat continuu si a incantat pe toata lumea cu jocul ei. Ma uitam la modul in care Solari canta imnul Portugaliei si discuta cu jucatorii si ii invidiam pe portughezi. Nu am auzit ca un antrenor al unei alte echipe sa fi spus, dupa un meci pierdut de la un capat la altul de tactica impusa de el ca am pierdut calificarea daca cineva nu rata un nu stiu ce penalty intr-un meci anterior. De ce oare noi nu avem atitudinea celorlalte echipe? De ce noi nu avem curajul lor? De ce noi avem in lot tipi care alearga tot meciul pusi sa incurce – ma intreb pana la urma pe cine- si ei au jucatori care alearga la fel de mult (citeam statistcile de aseara- Balack si Schweisteiger au alergat cat banel) dar mai au timp sa si construiasca, sa dea pase decisive si goluri?! Ma intreb de ce unii au antrenor un Solari sau un van Basten sau Joachim Low si noi avem un piti? De ce mai e piti antrenor la nationala?

Nu cer capul lui piti pentru o greseala, pentru pierderea calificarii. Sa fie clar!!! Nu il vreau antrenor la nationala findca nu poti astepta nimic de la un tip care deja si-a aratat incompetenta?

fucherul (13 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:45

Piti este vinovat pentru tactica aleasa in ultimul meci, pentru selectia facuta cu ocazia accederii in grupe si tot el este vinovat pentru ca ne-a dus la Europene – pentru acest lucru il felicit. Ne-a demonstrat ca este un antrtenor bun dar nu suficient de bun pentru asemenea competitii.

vax (13 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:48

Nici nu se poate face o analiza, nimeni n-o poate face, pt ca nicaieri in lumea asta, indiferent de tara, de traditii, de pozitie geografica si de nivel de dezvoltare, DAR NICAIERI… echipa de fotbal nationala NU se apara cand TREBUIE SA CASTIGE UN MECI, DECI TREBUIE SA ATACE.
Asta-i problema…
Am putut scoate intr-un meci urat un egal cu Franta. Booon!!!!
Am putut juca cu Italia un fotbal frumos!! Excelent!
De ce ne-am aparat in meciul cu Olanda?????

Asta e raspunsul pe care-l vrem! Vrem adevarul! Ca daca meciul cu Olanda nu exista puteam spune ca ne-am prezentat onorabil!

De ce insa Piturca a OBLIGAT jucatorii sa se apereeeee?????

De ce din 10 pase intre Chivu si Mutu in meciul cu Olanda, 10 pase au fost gresite?????

Daca IN LOCUL NATIONALEI ROMANIEI, ERA ORICE ALTA ECHIPA, ANTRENORUL ZBURA!

Si lasati-ne cu faza ca n-am avut cu cine ataca, puteam intra cu 3 varfuri, aveam 3 varfuri lot, putea intra Dica din primul minut… Deci aveam cu cine ataca!

D-lor din federatie, vrem sa stim, DE CE AM VANDUT ACEST MECI?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Vasile cel obiectiv (7 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:50

O intrebare simpatica pusa de cineva si nu vreau sa fiu rautacios 🙂

„Ma intreb de ce unii au antrenor un Solari sau un van Basten sau Joachim Low si noi avem un piti? De ce mai e piti antrenor la nationala? ”

Intrebarea corecta ar fi poate:
Ma intreb de ce unii au jucatori un Balack si Schweisteiger si noi avem un banel?

West (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 11:53

Piturca este vinovat fiindca el a alcatuit lotul pentru turneul final. El i-a ales pe Banel si pe ceilalti. Au ramas acasa jucatori de valoare fiindca nu i-a vrut el dar totusi nu este vinovat.Inaintea primului meci cu Franta cei mai rai de gura spuneau ca Franta ne da oricum un gol fiindca este titular Banel. Nu cred ca are scuze. Am vazut o alta Rusie cu un antrenor strain, campionatul nostru incepe sa arate altfel de cand a crescut infuzia de mentalitate sportiva occidentala. Noi totdeauna pornim la lupta avand scuzele pregatite pentru infrangere, ne raportam la cei mai slabi bu la cei mai buni.
Mutu este bun in campionatul italian fiindca are linga el o echipa, in cazul nationalei noastre nu exista nici urma de echipa.
Nu este treaba antrenorului sa inchege echipa ?
Un psiholog ar avea mult de lucru cu motivatia echipei nationale.

Gabriel (4 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:05

domnule Ioanitoaia,acum ne legam de granzii europei,ca a iesit franta,grecia,etc,dar sa ne uitam si la cei care au ramas, de exemplu turcia!,noi am pierdut calificarea cu o ochipa de rezerve a olandei,nu cu italia sau franta,am pierdut pe mana noastra si daca cautam vinovati cu siguranta trebuie cautati la echipa nationala ca doar nu am facut-o eu sau dumneavoastra,noi ne dam doar cu parerea,asa ca nu are rost sa-i tineti parte lui piti,la nationala consider ca se castiga binisor si atunci cineva trebuie sa aiba si niste responsabilitati,cu 7 suturi la poarta cu cine trebuia sa jucam sa ne calificam mai departe?cu luxemburg?pe viitor sa vorbeasca m.sandu cu platini sa ne rezerve un loc in finala pt ca noi suntem romani,il avem pe „briliantul”mutu si nu are rost sa-l obosim pe nicolita jucand la un interval de 3 zile

costi78 (27 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:15

100%

adrian de pe mare (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:16

tipic romanesc ganditi! fara curaj, in limita bunului simt si cu automultumirea! pana la urma istoria ii retine pe cei curajosi iar pe lasi ii inghite!! ce ne-a facut comunismul asta, Doamne!!

Cosmin Salajan (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:18

Domnule Ioanitoaia, asa sunt oamenii: critica, se supara, le trece … Ramane apoi problema de baza: schimbarea atitudinii fata de succes si performanta. Ori noi ne multumim cu putin, ne multumim ca ne-am calificat si am batut odata Olanda in calificari, ne-am multumit ca am iesit cu 2 puncte din “grupa mortii”, ne multumim sa constatam ca “am fi putut”, “eram foarte aproape”, “daca intra penalty-ul…” Ne asteptam, probabil in meciul cu Olanda, sa-si dea aia un autogol ca sa ne dea si noua o sansa. Pe scurt, avem o atitudine de LOSER, de la oficiali, oameni din fotbal, pana la majoritatea comentariilor din media. Aici cred eu ca trebuie insistat cu adevarat. Nea’ Pitzi, are o vina, dar nu e singurul. De la partea cu tactica si selectia lotului, nestiinta de a pregati fizic si mental, mai ales mental, o echipa care sa se ridice la valoarea unei asemenea competitii. Pentru ca, pana la urma, doar castigatorii sunt amintiti peste ani si ani. nimeni nu va mai sti ca am fost si noi in asemenea competitie. In afara de noi … Pai noi inca mai “mulgem” performanta incredibila a Stelei din ‘86! Pentru Dumnezeu, aia a fost acum 22 de ani! Traim prea mult in trecut!

Freelancer (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:19

Domnule Ioanitoaia! De ce, tot timpul cand trebuie sa ne justificam insuccesele facem referire la ce nu au facut altii?Chiar noi romanii, nu trebuie sa avem personalitate? Chiar trebuie, de fiecare data sa ne analizam prin comparatie cu altii?
Eu cred ca incredere in propriile forte, este o tema extrem de importanta la romani.Nu vad deloc o atitudine de genul ”mergem si maturam tot ce ne iese in cale”!!!Cred ca formatorii de opinie, asa cum sunteti si dumneavoastra, ar trebui sa aiba o alta atitudine.Ar trebui sa dati tonul unei schimbari de atitudine si de mentalitate!!!

mo (13 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:24

dupa batalie multi viteji se arata :))))))))))))))0.
Pai de cate ori mi-ati dat ban ca eram anti-nationala lui Piturca incropita din interese. N-a zis el ca raspunde de selectie, cand a fost scandalul Bratu sau „n stelisti in lot”?! Sa raspunda, nu sa se lamenteze de oboseala, presiune … Dle Ioanitoaia, faceti parte din increngatura mafiota care manipuleaza opini publica. M-am uitat la Germania aseara, la Turcia, Rusia, o bucurie. Si la ei sunt mici imperfectiuni, dar la noi e o mizerie prea grosolana..

Mihai (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:24

Ce nu ti-a convenit d-le Ionitoaia,de mi-ai sters comentariul? Ca am ziz pituica sau ca ti-am zis ca ai interese si de aceea esti un vesnic impaciuitorist? Te crezi grozav ca poti sterge tot ce nu-ti convine? Sa-ti fie rusine,n-am sa-ti mai citesc niciodata,nici un articol! Nu meriti sa-mi pierd timpul cu dumneata!

mihai (7 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:27

Domnule Ioanitoaia,
Poate ca nu inteleg bine, poate ca dumneata esti subtil, dar am si eu o intrebare referitor la intrebarea dumitale: ,,A greşit, dar din jucători limitaţi sau uzaţi de genul lui Nicoliţă, Fl. Petre şi M. Niculae, putea obţine oare mai mult? ”
Adica acesti jucatori i-au fost bagati pe gat? daca da, de ce nu a demisionat atunci Piturca? Cred ca batem apa in piua. Oricum, el si-a aratat limitele ca antrenor, iar la echipa nationala este nevoie de un suflu nou. Ce spuneti de urmatorul scenariu? In amicalul din toamna si doamne fereste in meciurile oficiale, suporterii care au cantat imnul tarii in timpul meciului cu Olanda 2 sa-i trezeasca pe ROMANII RESPONSABILI si NIMENI NU A VAZUT NICI O REACTIE DE LA ACESTIA, sa huiduie echipa, antrenorul, staful nationalei si sa ceara demisia acestora ? Ce vom scrie dupa ? Oare mereu trebuie sa constatam ceva ce s-a intamplat si este la timpul trecut si nu putem privi si in viitor? Sunt curios daca va lua in calcul vreun ziarist si conducerea FRF lucrul acesta. Sanatate si toate cele bune.

Ple.shit.za 55 (29 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:33

Eu chiar ma intreb daca in cei 20 de ani in care ma uit la meciurile nationalei am vazut echipa jucind atit de prost. Nu-i problema de defensiv-ofensiv, ci de prost. Ca daca jucam defensiv bine nu era bulevard in apararea noastra.
Nimeni nu-i contesta lui Piturza maritele calificarii, da, fara el poate ne uitam iar la tv. Problema e insa cu costurile pe termen lung. Ne-am calificat dar am construit o echipa ultra-defensiva, care ucide fotbalul or cu asa ceva nu se ajunge prea departe.

Tudor(gt) (43 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:46

Ma dezamagesti d-le Ioanitoaia , cit a reusit Ronaldo aseara si ce jucatori are Portuglia , dupa voi Mutu trebuia
sa se imparta in 3 Mutu ca sa poata sa-si si paseze , sa si marcheze si eventual sa-si ia si om (sa-l pazeasca sa nu urce in atacul lor) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mai bine veneau fara nci un punct , stiam in ce grupa sintem , decit sa ne dea de doi bani speranta !
NU mai zic de toti **** care au intrat in teren , cind jucatori buni a lasat acasa sau e banca de rezerva !

Spydy (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:50

Mai bine luam bataie de la toate echipele ….
Atunci ziceam ca deh am jucat cu Campioana si Vicecampioana lumii…

Mentalitate de romani, cand castigam antrenorul si jucatorii sunt buni, cand pierdem sunt ultimii oameni…

As vrea daca se poate sa cautati comentarii imediat dupa tragerea la sorti in care lumea zicea „macar sa nu luam batie la multe goluri diferenta”.

Romanul uita repede…

HAI ROMANIA !!! Respect si recunostinta pentru tot ce ati facut la euro.

Cristi (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 12:55

Corect Spydy, felicitari pentru o atitudine corecta. Ai perfecta dreptate!

fane (4 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:02

Domnule Ioanitoaia. Daca ati vorbit de jucatori uzati de ce au terbuit sa fie convocati? oare un antrenor de echipa nationala nu e in stare sa vada dinainte care jucatori sunt apti si la capacitati maxime pt un asemenea turneu? Un antrenor de echipa nationala are sute de posibilitati de alegere. Ce altceva are de facut Piturca inafara de putinele meciuri de calificare sau de pregatire? are saptamani la dispozitie sa caute, sa priveasca , sa analizeze, mai ales ca are si o gramada de secunzi , ajutoare , delegati etc. Dar normal ca paleta larga de jucatori din care se poate alege se subtiaza semnificativ cand intervin interesele ,pilele, datoriile, slabiciunile, impunerile, obligatiile si multe altele.E o mare virtute si extrem de rara la roman, ca sa poti ramane impartial, nepatat, neimplicat, interesat doar in bunul mers al lucrurilor, doar in ati face meseria cat de bine posibil fara compromisuri, cu riscul de a fi neinteles. Oricum ar fi tot nu vor fi toti multumiti. In acest sens cred ca ar fi binevenit un antrenor strain. Sau o persoana care are personalitate si care unic obiectiv rezultatul bun. Rusine lui Piturca( il depaseste pana si pe Mourinho la orgoliu si incapatanare dar nu si la rezultate). Faptele trebuie sa vorbeasca.

suporter (56 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:05

Nu domnule Ioanitoaia. Nu aveti dreptate.
Piturca a PREGATIT GRESIT nationala, de la selectie si pana la tactica. NU A PREGATIT deloc faza de atac si asta e inadmisibil. Dati vina pe Mutu? De ce Fiorentina a stiut sa-l faca golgeter? Pentru ca a asezat in asa fel echipa ca Mutu sa fie servit pentru a da gol.
Lipsa de curaj a lui Piturca pentru a recunoaste ca a gresit, precum si lingusitoarea dumneavoastra tentativa de a-l salva, este nedemna si exclude orice sansa de progres la nationala.
Pentru a merge inainte este nevoie de asumarea greselilor. Dar asta….nu intr-o tara in care interese meschine guverneaza. Unde o greseala oricat de flagranta se iarta la infinit, si nimeni nu da socoteala pentru nimic.

rtafo (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:06

invocati faptul ca piturca nu putea juca altceva din cauza ca a avut la dispozitie niste jucatori ,,limitati”,dar cine ia selectionat ?(nicolita,fl.petre,etc.)si cine l-a impiedicat sa-l convoace pe golgeterul campionatului ?

chrys (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:07

a gresit piti pentru ca l-a folosit pe mutu pe banda si l-a obligat sa faca si faza defensiva pt ca astfel a obosit aproape degeaba si nu a putut sa isi faca treaba lui, si anume sa dea goluri…
PACAT

xavi (3 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:11

Nu am citit tot articolul pentru ca nu sunt un fan al celui care se intituleaza Ovidiu Ioanitoaia…dar titlu mi se pare putin absurd….cum adica cata vina are Piturca…pai ia sa vedem….a lasat acasa jucatori ca Bratu,Danciulescu,Ogararu,Costea,Trica,Lazar….si a chemat jucatori ca Marica …care intr`un an a dat un gol la echipa de club…chiar daca este atacant…Marius Niculae…ca vine de la o echipa modesta dintr`un campionat mai slab cotat decat al nostru…pe Nicolita care este total iesit din forma…pe Florentin Petre care se stia de la inceput ca nu are fizic sa se bata cu masivi fundasi ai Italiei,Frantei sau Olandei…pe eternul Cocis care se tot incearca cu el…dar rar iese cate ceva…asta numai in privinta lotului pe care sustine ca el la facut ( oare Giovani Becali ce parere are?) cu privire la jocul prestat la europene…noi am avut permanent 3 mijlocasi defensivi…in teren…Chivu,Codrea,Cocis sau Radoi ….un singur jucator de banda si ala numai de banda dreapta…Nicolita sau Florentin Petre…pe partea stanga nu am avut nici un jucator…cu toate ca se spune ca Mutu sau Chivu trebuie sa acopere partea aia nu a fost asa…si unde mai pui ca nici unul nu e mijlocas stanga de meserie…deci…la noi in echipa cine trebuia sa dea pase….cine era mintea limpede de la mijlocul terenului…care era jucatorul ala(Trica)…ce jucator acoperea partea stanga cand urca rat in atac…(vezi golul cu italia si cele cu olanda care au inceput de pe stanga)…ce cauta Marius Niculae in teren cu Olanda…cred ca sa gandit ca este un jucator de forta si se poate bate cu fundasi olandezi…gresit…acolo trebuia un jucator cu viteaza si tehnica gen Bratu sau Danciulescu…deci si aici a gresit…pai domnule Ioanitoaia….mai lasati`ne cu chestii de genul ca vai dar de cate ori ne`a salvat Mutu…ca trebuie sa fim langa jucatori,sa credem in ei…ca trec printr`o perioada grea…dar noi domnilor…noi nu trecem….oare noi nu ne`am saturat sa vedem fetele pline de fite la tv ale lui mutu sau chivu….sa auzim de milioane de euro…nu credeti si voi ca poate ne`am saturat si noi…de ce sa le luam apararea…de ce sa i incurajem…pentru ca peste 2 ani…sa traim iar o dezamagire…nu domnilor…de data asta trebuie ca voi fotbalisti sa ne impacati pe noi…sa deveniti si voi mai putini aroganti…vi se pare voua domnilor ziaristi ca mutu da doi bani pe suferinta poporului roman care a crezut in el…din moment ce nici macar nu a avut bunul simt sa vina cu restul lotului in tara…vi se pare voua ca pentru el noi exista in alt mod decat ca o sursa de asi rotunji veniturile…eu nu cred!

rtafo (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:14

meciul romania-franta a fost cel mai urat meci de la euro. nu am jucat urat ,am facut antijoc,antifotbal ,au dreptate italienii sa spuna ca ar fi fost o cruzime ca romania sa se califice.de ce chivu la sfarsitul meciului cu italia era superfericit?si de ce pasele sale catre mutu din meciul cu olanda se duceau in cel mai bun caz la 15-20m de acesta?

suporter (56 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:14

Daca mai aveti nevoie de argumente…:
„La vestiar, jucătorii au încercat să-l convingă pe antrenor că trebuie să schimbe stategia: “E 1-0 pentru Italia. Nu avem ce să mai apărăm!”. Piţi nu a fost de acord: “Nu, rămîne cum am stabilit de la început. Nu ne aruncăm în atac, aşteptăm pînă în minutul 75 şi după aceea schimbăm!”. Fot­ba­liş­tii au fost nevoiţi să urmeze planul impus de selecţioner, deşi nu erau deloc de acord cu el. ”
Cred ca acesti jucatori cu alt antrenor faceau MUUUULT mai mult!

http://www.sportsaga.ro (51 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:16

Daca Piturca ar fi demis pe cine ati vrea in locul lui?

Laurentiu Boariu (5 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:17

Piţurcă, ca Angelo Niculescu
Nu am trăit pe vreamea cân nea Angelo era selecţionerul României, dar din câte am citit despre el, deduc că Piţi antrenează naţionala cam în stilul AN. Asta înseamnă că e bun, dar fricos şi limitat. Piţi ar fi putu să reţină mai mulţi atacanţi în lot, fără Marius Niculae, pe care l-a luat numai ca să-i umfle valoarea, având probabil promis un comision important dintr-un eventual transfer.

2cashmore.com (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:25

Propun sa analizam la rece:

1. Dupa cum a jucat Franta la turneul asta, nu cred ca 0-0 e o surpriza, mai ales ca aproape „am bagat autobaza in poarta”

2. Cu Italienii am jucat bine, dar sa nu uitam ca i-a furat arbitrul, si daca era 1-0 pentru Italia nu mai jucam noi asa, pt ca la noi moralul parca e de kk se topeste cum apare un pic soarele

3. Olanda, mai are rost sa spun ceva? Cand noi trebuia sa castigam neaparat olandezii faceau presing la Lobont 🙁

suporter (56 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:26

„Daca Piturca ar fi demis pe cine ati vrea in locul lui?”
Pe antrenorul lui Fiorentina

mircea (7 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:36

de ce trebuie sa ascultam aceeasi placa,ca am jucat cu campioana,vicecampioana etc.de ce ne ascundem dupa degete?grecia ce era la acest turneu?sa vedem:franta-olanda[prima echipa]1-4;italia-olanda[prima echipa]0-3;romania-olanda[rezervele]0-2;pt.jocul cu olanda trebuie sa le multumim echipei nationale,antrenorului pt.tactica,daruirea,spiritului de echipa,devotamentul de care au dat dovada fata de minunati suporteri din tribuna.au jucat pina la epuizare , au fost obositi dupa vacanta din turcia petrecute cu nevestele,prietenele[poate ele sunt de vina?].oare cine este de vina? suporteri din tribuna?marca televizorului din vestiar?incalzirea globala?

cocorel (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:36

Miorita la Euro 2008

Pe-un picior de plai
Unde habar n-ai
Iata vin cu tot
La aeroport
Jucatori – vedete
Cu cercei si plete,
Ghiuluri, celulare,
Si cu girofare

Se vor îmbarca
Cu toti vor pleca
Spre un campionat
De toti asteptat
Cam de vreo opt ani
Sperante si bani,
Ni s-a împlinit
Pohta ce-am pohtit

Ne-au aruncat sortii
Într-o grupa a mortii,
Cu dârzi olandezi,
Cu cocosi francezi
Si italieni
Iuti si cam vicleni.

Cu toti am crezut
De la început,
Biata Miorita
Va fi chisalita,
Vom fi niste miei
În groapa cu lei,
Cu toti ne gândeam
Si ne planuiam
De la început
Nu-i nimic pierdut,
Sa jucam frumos
Si spectaculos,
Orice gol marcat
Sau punct câstigat
Va fi pretuit
Si sarbatorit…

Umpluti de emotii,
Am înfruntat sortii
Jucând primul meci
C-o echipa – terci,
De cocosi francezi
Ce ai nostri iezi
De se-nvârtosau,
Sigur o bateau.

Dar am remizat
C-un zero barat
Într-un meci închis
De mare plictis…

Apoi a urmat,
Meciul asteptat,
Mare tevatura
Cu echipa azura,
Ce fusese încinsa,
Umilita, învinsa,
De niste batavi
Aprigi rau si bravi.

Dumnezeu din cer
Si c-un tusier
Mult ne-au ajutat,
Gol le-au anulat,
Si-un italian
Putin cam plavan,
S-a cam bâlbâit,
Direct l-a servit
Pe al nostru Mutu,
Care a dat cu sutu’
Le-a bagat-o în plasa
Si mortul în casa.

Dar nu a tinut
Decât un minut,
Ca ne-au egalat
Dintr-un gol ciudat,
Caci un brav fundas
Zis Gabi Tamas,
Da pe lânga minge
Si meciul se-ncinge.

Nenea flueras
Cu capul golas,
Ne face cadou
Ca la anul nou,
Un pinalti mare
De calificare,
Numa’ gol sa dai,
Ca noroc tot ai…

Intra iar în scena,
Vedeta eterna
Tot Mutu suteaza
Si normal, rateaza!
În toata splendoarea
Si calificarea…

Acum olandezii
Au batut francezii,
Facând cu ei bors
Zeama de cocos.

Bietii nostri iezi
Spun la olandezi
S-o lase mai moale,
Capul nu-i mai doare
Sunt calificati
Si-ar fi câstigati,
Meciul lor sa-l dea,
Atunci ar scapa
De italieni
Care sunt vicleni,
Sarmanii francezi
Vad doar stele verzi,
Sunt împrastiati,
Descalificati.

În al treilea joc,
Nu mai era loc
Sa se speculeze,
Sa se parieze,
Miorita laie
Iese la bataie,
Ca e favorita
De lume iubita,
Temutii batavi
Nu mai sunt chiar bravi,
Vor sa se conserve
Au bagat rezerve,
Sunt buni de batut
De la început.

Joaca relaxat,
Rateaza distrat,
Ai nostri stresati
Cad ca secerati,
Cu fundul pe jos
Si joaca fricos.

Dica parca doarme,
Mutu are toane,
Contra are treaba
Tot cade prin iarba,
Banel tot alearga
Mingea s-o culeaga,
Si face marcaj
La kilometraj,
Iar bietul Piturca
E satul de turca,
Schimba disperat
Dar s-a terminat!

Meciul s-a sfârsit,
Rau ne-au umilit,
Jucând cu rezerve
Iar noi cu conserve.

Vor veni în tara,
Pentru a câta oara?
Spunând raspicat:
IARASI AM RATAT!

dan (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:37

Nu va mai impacientati atata! Astia toti sunt pe o mana, incerca sa se scoata uni pe altii si noi, suporterii suntem cei care suferim. Toti isi dau cu parerea din fotolii si daca ii pui sa fuga o suta de metri au nevoie de ambulanta. Nu realizati ce cloaca a ajuns presa sportiva din Romania,(in special gsp) si nu mumai. Scriu numa” tampenii, unele la ordin, altele ca asta or visat ei noaptea si sa se laude la sfarsit de luna cat or vandut. Nu va mai consumati oameni buni, ca n-are rost.
De plictiseala am dat si eu pe gsp ca mai rad putin cand vad ce aberatii scriu astia. N-au nici o treaba cu realitatea noastra! Cine plateste e OK. Restu care este e fraieri. Adica NOI!

ioan plischi (128 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:38

cita vina are? cam doua kilograme si o suta de grame. acum ramine sa calculam daca aceasta cantitate este scoasa dintr-o vinovatie de trei kilograme sau dintr-una de o suta de kilograme. totul este sa fim obiectivi, ceea ce nu’asa la romani nu se prea cauta.

fane (4 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:39

Piturca DEMISIA!
DDDDEEEEMMMMIIIISSSSSSIIIIAAAAA!!!!!!!!!
PITI,PITI,PITI LASA-NE!!!
RUSINICA!

Dinamovistu’ (9 comentarii)  •  20 iunie 2008, 13:42

Chiar, ce vina are,
in afara de aceea ca N-A JUCAT FOTBAL?!?
Sau ca n-a stiut ca Franta e mai slaba decit … Albania!
Cum sa nu ataci cind ai nevoie de victorie, si asta nu-nseamna vina?!
Daca eu gresesc la locul de munca, platesc! De ce nu peste tot se plateste gresala/prostia?!
Daca n-a gresit, DECORATI-L!
Faceti-l erou!
Cind iti propui putin, obtii (cel mult) acel putin! Si, apoi, te lauzi ca ti-ai indeplinit obiectivul.
Vad ca asta e tactica-n toate sporturile, mai nou: nu le mai impun Federatiile de profil obiectivele, nu le mai impune nimeni; isi propun ei… o prezenta „onorabila”, spre a nu spune cineva ca nu si-au indeplinit obiectivele!
Asa si la J.O.: ne-am propus vreo medalie? De la zeci de medalii (si unele ramuri sportive erau criticate), am ajuns la a fi multumiti daca s-o nimeri vreun bronz!
Tot… inainte!

Comentează