Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cîtă vină are Piţurcă?

În faţa unor adversari de calibru, era normal ca selecţionerul să fie precaut. Din păcate, exagerînd cu prudenţa, el a mizat doar pe cartea apărării Aşa sîntem noi, fie lăudăm excesiv, fie criticăm la sînge. Acum, aud că în ţară […]

joi, 19 iunie 2008, 7:45

În faţa unor adversari de calibru, era normal ca selecţionerul să fie precaut. Din păcate, exagerînd cu prudenţa, el a mizat doar pe cartea apărării

Aşa sîntem noi, fie lăudăm excesiv, fie criticăm la sînge. Acum, aud că în ţară se trage în Piţurcă şi în „naţională” din toate poziţiile, ceea ce nu mi se pare corect. Evident că sentimentul de insatisfacţie, ba şi de dezamăgire, se justifică întrucît echipa României a pierdut la Euro exact cînd n-avea voie să piardă. Şi, asta doare cel mai tare, ea a jucat contra Olandei în dorul lelii, fără dăruire şi fără vlagă. Apatic, somnolent. Mai departe însă, mi-e teamă că dramatizăm. La urma urmei, deşi creditaţi cu ultima şansă în grupă, „tricolorii” au reuşit două egaluri prestigioase şi au terminat înaintea vicecampionilor mondiali. Ce să mai zică francezii, foşti dubli cîştigători ai CE, sau grecii, care au părăsit competiţia, şi unii, şi alţii, pe uşa din dos? Deţinătorii la zi ai titlului continental s-au întors la Atena cu mîna goală, chiar cu zero puncte! În locul lor, noi ce-am fi făcut, ne-am fi sinucis?! Iată de ce s-ar cădea să judecăm lucrurile cît mai obiectiv, nu cu patimă. Pentru că e totdeauna mai simplu să demolezi şi mai greu să construieşti.

De acord, o parte din vina eliminării poate fi atribuită selecţionerului. Principalul autor al unei calificări spectaculoase, performanţă ce nu trebuie minimalizată, Piţurcă n-a mai găsit şi aici soluţiile cele mai inspirate. În faţa unor adversari redutabili, se recomanda precauţie, atît că el a exagerat. Ca atare, echipa a jucat nepermis de prudent, parcă speriată. În 270 de minute a tras doar 9 şuturi pe poartă, unul cu Franţa, 6 cu Italia (între care golul înscris de Mutu şi penalty-ul irosit de acelaşi) şi două cu Olanda. Adică, o dată la jumătate de oră, nu puţin, ci foarte puţin. Evitînd să se deschidă şi să iasă la atac, formaţia noastră a stat permanent la cutie, sfioasă ca o călugăriţă. Cu o asemenea atitudine, expresia unei mentalităţi păguboase, n-avea la ce să spere. Practic, nu putea învinge pe nimeni decît din întîmplare şi cu mare noroc.

E drept, în repriza secundă de la Berna, Piţurcă a mai ridicat capul din pămînt. Şi atunci însă, deoarece i-a substituit pe M. Niculae, Codrea şi Nicoliţă cu D. Niculae, Dică şi Fl. Petre, a efectuat numai schimbări post pe post. În ciuda faptului că situaţia limită, de ori la bal, ori la spital, i-o impunea, nu şi-a asumat suficiente riscuri. N-a îndrăznit să insiste, să forţeze în ofensivă, cum a procedat, de pildă, turcul Terim în finalul confruntării cu Cehia. Cînd „ienicerii” au izbutit să răstoarne aproape miraculos rezultatul de la 0-2 la 3-2.

Personal, repet că aş fi dorit un Piţurcă mai curajos. În paralel însă, voi susţine că acesta, în ciuda unor erori, inclusiv de selecţie, nu merită luat la ţintă. A greşit, dar din jucători limitaţi sau uzaţi de genul lui Nicoliţă, Fl. Petre şi M. Niculae, putea obţine oare mai mult? Răspundeţi fiecare cum doriţi. A-l socoti însă pe Piţurcă unicul ţap ispăşitor pentru o comportare altfel onorabilă ar însemna să greşim la fel ca el. Chiar mai grav. Asta nu mă împiedică să observ că măcar împotriva binevoitorilor olandezi ar fi putut recurge la varianta de atac, mai agresivă, cu două vîrfuri de meserie şi cu Mutu în spatele lor. Surprinzător, a refuzat pînă şi în disperare de cauză s-o încerce. Sigur, în urma războiului, mai ales a unuia pierdut, mulţi viteji s-arată şi toţi se pricep. Nu-i exclus însă ca formula amintită să fi dat totuşi roade. Cert e însă că, folosind-o, Piţurcă nu i-ar mai fi îngăduit lui Mutu să sugereze că a decepţionat la Euro din pricină că aşa şi acolo i-a pretins antrenorul să joace. Pasămite, lipit de tuşa stîngă şi intrînd mai rar spre centru! Dar despre prestaţia lui Mutu şi a celorlalţi, într-o corespondenţă viitoare.

Comentarii (239)Adaugă comentariu

http://www.sportsaga.ro (51 comentarii)  •  19 iunie 2008, 20:04

„Acum, aud că în ţară se trage în Piţurcă şi în “naţională” din toate poziţiile, ceea ce nu mi se pare corect.”

Si ghici cine a dat tonul, maestre? Chiar Gazeta matale!

Red (36 comentarii)  •  19 iunie 2008, 20:24

Hai sa punem tunurile pe el. Poate ca a invatat ceva si anume sa nu tragi intr-un om cind e in impas, ceea ce dv. nu prea faceti acum.
Normal ca exista argumente fotbalistice si de personalitate pentru a-l demite pe Piturca, argumente pe care nu le-ati precizat. Si oricum nu e numai vina antrenorului. Sistemul pe care va straduiti sa-l caracterizati in fiecare zi e principalul vinovat si nu ati sesizat ca jucatorii care trag in Liga lui Mitica sint doar simplii amatori. Metafizic e ca si cum vedeti doar copacii, nu si padurea in care exista si citeva floricele.

diego (4 comentarii)  •  19 iunie 2008, 20:29

Jucatorii limitati sau uzati sunt rodul selectiei lui Piturca, asa ca…cum iti asterni, asa dormi. Nu cred ca e corect sa aruncam totul in spatele lui piti dar este evident ca are niste limite, a dovedit-o si la Steaua. daca vrem mai mult, nu el e omul care ne trebuie. Pina s-o schimba ceva , e clar(ca sa parodiez putin gsp) ca tot cu Piti incepem din septembrie. Hai Portugalia!

CALINESCU (34 comentarii)  •  19 iunie 2008, 20:41

SA-TI FIE RUSINE D-LE IOANITOAIA !!!!
– N- AI LUAT NICI O POZITIE CIND PITZURCA A MERS LA EURO FARA CEI MAI BUNI ATACANTI DIN CAMPIONATUL INTERN: DANCIULESCU,BRATU,TRICA SI FL COSTEA !!!
– N-AI LUAT NICI O POZITIE CIND PITZURCA NU A COMUNICAT CU PRESA SI S-A ASCUNS SA PREGATEASCA MAREA STRATEGIE NUMITA”TZURCA” !!!!
– ACUMA INTRODUCI TEME FALSE SI II PUBLICI PE FIU-SAU SI PE VARU-SAU CA SA NE SPUNA CE BUN ESTE „TATA” !!
– VOI CONTRIBUITI LA DISTRUGEREA FOTBALULUI ROMANESC PRIN ABSENTA CELEI MAI INFIME PRESIUNI ASUPRA ANTRENORULUI SI ECHIPEI !!!!
– FOTBALISTII ROMANI ,PARCA IL ASTEPTAU PE GIGI CU VALIZA CA SA REZOLVE MECIUL CU OLANDA !!!!
RUSINE D-LE IOANITOAIA !!!!

popica (4 comentarii)  •  19 iunie 2008, 20:56

asa sunt astia de la gsp niste cacaciosi in frutne cu ioanitoaie….niste preversi…ei au umblat cu stimulente pe la alte echipe si cand steaua a facut lucrul asta imediat au sarit la gatul lor, iar acum la fel si cu nationala…sunteti niste ***(cuvinte sterse datorita limbajului necivilizat).demini de spanzuratoare…

danezu (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 20:59

sa castige si piti o data euro si apoi sa nu ia nici un punct si mai vb

danezu (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 21:00

sa nu ne comparam cu franta…ei au mai afcut aceste ispravi si apoi la urmatorul campionat important ajung unde ajung…dc nu recunoastem ca nu avem personalitate si nu reprezentam nimik in acest fotbal

danezu (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 21:01

in loc sa ii eliminam ep italieni o sa astiam cum vor ajunge in finala si chiar castiga euro

danezu (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 21:02

asisitam..scuze

danezu (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 21:03

asistam..;))

gg (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 21:03

Iara practicam stilul pur romanesc (balcanic) de diluare a responsabilitatii. Toti sunt de vina, dar in fapt nici unul. Piturca nu e de vina, ca doar echipa nu si-a facut treaba, echipa nu e de vina, ca doar Piturca era responsabil cu selectia, etc., etc., etc. Dvs., domnule Ioanitoaia spune-ti ca Piturca e vinovat, dar dupa aia o dati la intors comparandu-ne cu ceilalti din Europa. E exact chestia cu capra vecinului care daca e moarta suntem mai fericiti, decat daca realizam noi ceva personal fara a ne compara cu acesta. Domnule Ioanitoaia, daca GSP nu are vanzari, are rezultate financiare negative, cine e responsabil? Femeia de serviciu care nu a sters praful de pe ecranul calculatorului Dvs.? Sau fotograful gazetei ca la un meci important nu i-a mers aparatul (chestie sinonima cu penaltyul ratat de Mutu)? Sau Dvs. care sunteti directorul acestui ziar raspundeti 100% si va dati demisia? Tot ne-am plans ca suntem in grupa mortii, dar in fapt pe campul de lupta doar olandezii au fost lei (si asta nu cu noi). In baza acestui fapt, Piturca e singurul vinovat ca nu a stiut sa se orienteze in teren, traieste numai din teorii, practica il cam omoara. Cercetarea la fata locului… Era chiar asa de greu dupa o repriza cu Franta sa vezi ca avem o paine de mancat cu astia? Era chiar asa de greu sa impuna un alt jucator decat Mutu (mai putin stresat si obosit-spre exemplu Dica?) sa bata penaltyul cu Italia? Se zicea prin ziare ca Piturca e un bun jucator de poker, adica si un bun psiholog. In fapt un antrenor bun trebuie sa fie un foarte bun psiholog. Oare nu stia in acele momente ca Mutu are mari sanse sa rateze?
Imi pare rau pentru sperantele puse in aceasta echipa, dar sunt foarte dezamagit. Sper sa-mi treaca, dar nu e prima oara. Asta e,… suntem romani, si asa vom ramane o vesnicie.

RYHJK (14 comentarii)  •  19 iunie 2008, 21:43

PAI TRANSMITETI-I SI LUI TOLONTAN SI RADULESCU,SA INCETEZE CU ACUZELE IN EXCES,CA DAU IMPRESIA CA PLATESC POLITE,NU COMENTEAZA!

vancouver (564 comentarii)  •  19 iunie 2008, 22:19

Deci ce sa intelegem, maestre ? Sa fim multumiti, daca ne calificam la campionatul maondial ? Si poate cu putin noroc il convingem pe Piturca, sa mai incercam si poarta din cind in cind ? Deci sa ne luam la revedere de la fotbal, de acuma incolo, o sa ne concentram numai pe puncte, ca nu avem jucatori. Frumos, macar asa nu o sa ajungem ca Ungaria, astazi. Dar, asta e valabil, numai pe termen scurt. Pe termen lung, se poate sa ajungem in situatia ei.

vancouver (564 comentarii)  •  19 iunie 2008, 22:33

Singura parte buna, cu Piturca, e ca oamenii mai invata din propria experienta si poate e si cazul lui. Partea proasta ,e ca, Piturca e orgolio si orgoliul, tine de prostie. Eu nu cred ca o sa se schimbe. Uitati-va cum portughezii incep sa-si revina cu nemtii. Dela 2-0.Acum e 2-1. Stiu, o sa imi spune-ti din nou, de mentalitatea jucatorului roman, si ca competitia interna nu produce jucatori de valoare. Bun , aveti dreptate. Si noi de ce sa ne ducem la competitii mari, ca sa facem act de prezenta ?

lord belial (36 comentarii)  •  19 iunie 2008, 22:35

eh, ce sa zic, s-a gasit ioanitoaia sa-l apere p piturca. deh, e unul dintre singurii gazetari pe care ii baga satana in seama. ioanitoaio, nu exista asa ceva, ce zici tu, ingaduinta pentru piturca, asa cum nu exista nici egaluri onorabile. onorabil e sa pierzi ca rusia in fata spaniei, sau sa cistigi ca rusia in fata suediei. aia e onorabil. restu’ e apa de ploaie. afara cu piturca! afara! trebe adus antrenor strain, care sa scuture chipa de praf si de mentalitate defensiva, de tiganie nicolita si florentini petre.

mihai (10 comentarii)  •  19 iunie 2008, 22:52

Dl Ioanitoaia nu critic faptul ca la trimis acasa pe Bratu,cu toate ca lumea spune Bratu in sus/in jos .Bratu nu facea nimik, ne-a demonstrat-o de cateori a fost chemat . Haideti sa fim seriosi, niciun jucator care era pe banca la meciul cu olandezii ,indiferent de ce le-ar fi spus Piti sa joace ,ei tot fara vlaga ar fi jucat.Amintesc ca intr-un articol al dl Vohin spunea ” noi n-am intors niciodata un rezultat ce era contra noastra .” Din aceste cuvinte se trage concluzia „n-avem mentalitate de invingatori” .Cand am reluat meciul turcilor , ma geandeam ce au turcii astia fata de noi ? Jucatori putintei prin afara tarii lor ca si noi de altfel.Deh,noi latinii intotdeauna vom cauta scuze si iata: nu italienii si francezii depindeau de noi ci noi depindeam de ei ,acest lucru reiese din cele spune de Piturca „au vazut rezultatul de 1-0 pt Italia.”Noi, nefiind in stare sa ne luptam ca otomanii-ne-am lepadat de armele si ” atat putem”.

neafane (2 comentarii)  •  19 iunie 2008, 23:05

Nu pot sa inteleg de ce atata intelegere pentru nationala care a avut cel mai URAT stil de joc de la Euro.
Ar mai fi multe de scris insa am obosit sa vad cum in permanenta se incurajaeaza aici mediocritatea. Daca lumea e multumita dupa ce a vazut jocul Romaniei la Euro nu mai e nimic de spus, ne meritam fotbalul cu Mitica, Nashu si Piti! Sa fie iubiti, dar nu de mine.

Cali (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 23:07

Dar ce ne pasa noua ce a facut Franta si Grecia? Adica daca vecinul are balega in curtea lui asta inseamna ca balega din curtea mea miroase mai putin? Fiecare trebuie sa-si faca curat in curtea lui indiferent de ce se s-a intimplat peste gard.
Hai Romania… ca numai pe voi va am, acum si pina la sfirsit.

Alex (3 comentarii)  •  19 iunie 2008, 23:23

Una singura!!! Confunda carciuma, pentru care are reala chemare!!!, cu o echipa de fotbal!!! Locul lui e la lada de gunoi a fotbalului!!!

vancouver (564 comentarii)  •  19 iunie 2008, 23:40

Uitati-va cum si-a jucat Portugalia , sansa, pina in ultima secunda?

Stefan (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 23:44

Domnule Ioanitoaia, problema este si va fi intotdeauna a antrenorului, cine este Piturca in fond, este un om de neinlocuit, cimitirul este plin de astfel de oameni, cred ca ne-ar trebui un Van Basten si noua ca antrenor si in primul rand si jucatori care sa joace fotbal, nu copii de mingi care dau mingea in teren la adevaratii jucatori. Si apropo daca Olanda cu „echipa a doua” ne-a batut cu 2-0 lotul Romaniei ar putea fi declarat lotul al treilea olandez?
Sunt indignat ca sunt oameni care le iau aprarea intr-un mod nemeritat, ei se umplu de bani cand eu stau o ora si 30 de minute in fata televizorului, pentru ce sa le gasim scuze, au fost vai de mama lor.
Marea smecherie nationala, ne-a calificat la euro, nu pe noi ne-a calificat (Coca-Cola, Continental) pe ei, de aici vin banii lor si ai dumneavostra, nu ai mei, de ce ii aparatii.
Performanta este Locul I la Olimpiada, Locul I la Mondiale, gimnastele, nu astia.
Sa va fie rusine.

someone (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 23:51

„din jucători limitaţi sau uzaţi de genul lui Nicoliţă, Fl. Petre şi M. Niculae, putea obţine oare mai mult?”
oare cine face selectia, nu tot Piturca? de ce va chinuiti sa argumentati ceva ca sa stricati totul la sfarsit?

The Dirty Penguin (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 23:56

Cum bine a zis Vochin, piti a invatat jumate de materie :Apararea. A uitat sa invete Atacul. Hai sa zicem ca in prima repriza cu Olanda a luat pulsu meciului, mai ales ca Olanda intra cu o garnitura total noua, dar a doua repriza ce scuza mai are?? de ce nu a schimbat asezarea in teren?

The Dirty Penguin (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 23:58

Pe mine cel mai mult ma deranjeaza lipsa de atitudine , nu infringerea in sine…..daca lupti pana la ultima picatura de sudoare poti sa iesi cu capu sus…

http://www.sportsaga.ro (51 comentarii)  •  19 iunie 2008, 23:58

Mie nici Portugalia nu mi s-a parut asa de „rea” in teren. Ma asteptam sa vad mai multa determinare din partea lusitanilor.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  20 iunie 2008, 0:00

HAI SA FIM SINCERI CU NOI INSINE. ALA A FOST MECI PENTRU A CASTIGA ORI A FOST VANZARE? EU ZIC CA „IUDA DE ROMANIA”, SI-A LUAT CEI 30 DE ARGINTI SI A VANDUT ROMANIA. O RUSINE NATIONALA CE NU POATE FI TRECUTA CU VEDEREA. NU AVEM CARACTER IN NOI DOMNILOR SI NIMENI NU SE POATE BAZA PE NOI ROMANII. ASTA ESTE. CAT PRIVESTE PE PITURCA, PAREREA MEA E CA ALT ANTRENOR MAI BUN SI MAI IEFTIN CA EL „NU EXISTA”, ASA CA, MERGEM PE MANA LUI MAI DEPARTE, LA MONDIALE . HAI STEAUA! HAI ROMANIA!

dadu (69 comentarii)  •  20 iunie 2008, 0:11

„limbutza calda” strike again:)Mosule, NE DISPERI CU INEPTZIILE MATALE!CE CAUTA NICOLITZA SAU DICA PE TEREN?????????????????????

Dragos (102 comentarii)  •  20 iunie 2008, 0:17

Hai sa ne lamurim !

1. Sa nu ne mai uitam in alta ograda ca tot tzaranul si sa ne vedem de treaba noastra! Nu ma intereseaza ca Grecia nu a facut nici un punct, cum nu ma intereseaza ca Italia e campioana iar Franta vicecampioana!

2. Daca are jucatori uzati cum spuneti d-voastra, iar nu ma intereseaza, pt ca tot acest mare Piturca a facut selectia! Si si-a permis sa il las epe Danciulescu, Bratu, Costea acasa ! Sunt stelist, sa nu se inteleaga gresit !

3. Piturca e singurul vinovat, pt ca echipa joaca ce ii spune antrenorul! De aia Mutu tot vocifera sa ii lase sa iasa la joc, avrea dreptate Mutu! Dar deh, Piturca nu a jucat pt Chelsey niciodata!

PS: Cum e posibil s anu mai introduci pe Marica atunci cand aveam mare nevoie de un varf cu „zvac”, doar pt ca ti-a raspuns mai rastit?

PS: ASTEPTAM SCUZELE SI DEMISIA LUI PITURCA ! NOI SUPORTERII !!!

guguvasile (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 0:19

Piturca nu este selectioner. Face convocarile dupa cati bani ia de la sefii de cluburi si impresarii jucatorilor…asta este clar atata vreme cat in lotul pentru EURO nu si-au gasit locul jucatori ca Danciulescu(golgeterul campionatului), Costea de la Craiova (forma extraordinara pe tot parcursul campionatului), Trica (forma excelenta), etc….dar au fost convocati Banel (o bomba de jucator care nu are nici o teraba cu fotbalul), cei doi Niculae (zero barat ambii), Marica (cred ca tot sezonul a jucat 5 partide), etc…
Domnule Piturca ai bunul simt si da-ti demisia de la nationala…cu stilul tau de a face convocari si cu tactica ta de a juca cu 11 fundasi niciodata nu vom face performanta.
PS: Inca o critica: in meciul cu olanda la 1-0 pentru ei si dincolo 1-0 pentru Italia, ce te-a oprit sa „risti” introducerea unui atacant in locul unui mijlocas defensiv???? Mai bine ai facut schimbari post pe post???? Rezultatul se vede: suntem eliminati.
Inca o mentiune: FRF ar terbui sa se gandeasca serios la un staff strain pentru nationala care sa insufle dragutilor nostri jucatori un pic de mentalitate de invingator nu ca cea pe care o avem acuma: lasa ca ne ajuta vecinii.
MI LEHAMITE DE MENTALITATEA JUCATORILOR ROMANI!

http://www.sportsaga.ro (51 comentarii)  •  20 iunie 2008, 0:45

Iar eu un alt suporter nu astept nicio demisie. Pentru ca Piti e capos si asteapta sa fie dat afara.

iaka (29 comentarii)  •  20 iunie 2008, 0:58

Ioanitoaia,tu esti un jurnalist onorabil,pe cat de onorabila a fost comportarea noastra la acest turneu,in frunte cu Piti,asa cum ai scris.Sper sa nu te simti jignit.
Tine-o tot asa,sa nu-ti strici stilul,fii cumpatat si intelept,n-are rost sa te apuci sa deranjezi oamenii…

Valentin (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 1:05

Domnule Ioanitoaia,

Sunteti un reporter apreciat in Romania, si citindu-va articolul am avut revelatia sursei si-a pretului acestui succes in tara pe care-o iubesc atat.

Ratiunea de existenta a unei natii si-a unui individ este crearea de valori universale. De aceea singura masura a propriei valori n-o putem recunoaste decat in sclipirea admirativa din ochii celorlalti. Cititi presa internationala, ascultati comentatorii straini care de multe ori incearca sincer sa fie binevoitori si nu pot. Cititi-l pe Boloni. La ce bun sa ne menajam amorul propriu daca asta nu ne face sa progresam?

Piturca, Mutu, Chivu nu sunt vinovati de-o deziluzie, ci de faptul ca ne amintesc de homo-mediocrus atat de promovat pe aceste meleaguri dragi si nefericite.

Recititi-va articolul incercand sa va eliberati de atasamentul natural fata de propria creatie. N-aveti impresia ca-n spatele lui se ascunde un Piturca al presei. Nu prin orgoliu, ci prin lipsa de nerv, de sclipire, de geniu.

Poate c-am exagerat insa in ceva esential ramane. Nu ne faceti povara mai gre

Cu incredere,
Valentin

Valentin (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 1:06

Domnule Ioanitoaia,

Sunteti un reporter apreciat in Romania, si citindu-va articolul am avut revelatia sursei si-a pretului acestui succes in tara pe care-o iubesc atat.

Ratiunea de existenta a unei natii si-a unui individ este crearea de valori universale. De aceea singura masura a propriei valori n-o putem recunoaste decat in sclipirea admirativa din ochii celorlalti. Cititi presa internationala, ascultati comentatorii straini care de multe ori incearca sincer sa fie binevoitori si nu pot. Cititi-l pe Boloni. La ce bun sa ne menajam amorul propriu daca asta nu ne face sa progresam?

Piturca, Mutu, Chivu nu sunt vinovati de-o deziluzie, ci de faptul ca ne amintesc de homo-mediocrus atat de promovat pe aceste meleaguri dragi si nefericite.

Recititi-va articolul incercand sa va eliberati de atasamentul natural fata de propria creatie. N-aveti impresia ca-n spatele lui se ascunde un Piturca al presei. Nu prin orgoliu, ci prin lipsa de nerv, de sclipire, de geniu.

Poate c-am exagerat, insa in ceva esential ramane. Nu ne faceti povara mai grea decat este!

Cu incredere,
Valentin

Laur (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 1:09

D-ul Ioanitoaia aveti o vorba”cum sa nu criticam jocul echipei cand e de criticat” si avem material din belsug.Pai eu am fost ”nebucuros” si nemultumit dupa absolut toate cele 3 meciuri ale nationale,iar in legatura cu spectacolul fotbalistic in sine ni se aduce aminte periodic noua suporterilor cand ne infierbantam mai tare ca e doar un joc,un show deci un spectacol sportiv.Pai mai tata daca e asa nationala noastra(cu Piturca)de ce nu face spectacol dar la modul deschis ca o bucurie a vietii,de ce atata incracenare negativa.Si apropo mi se pare absolut normal ca pretentiile romanilor sa fie mari pt. ca natiunea noastra a inceput sa nu se mai multumeasca cu putin.

sunt nimeni la fel ca mutu (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 1:17

moarte lu mutu si chivu

adi (9 comentarii)  •  20 iunie 2008, 1:21

Nationala e pe primul loc pentru mine.
Insa decat sa vad cele 3 meciuri de rusine, mai bine nu ne calificam.
Cat de orbi trebuie sa fim sa nu recunoastem adevarul?
Am jucat rusinos. RU-SI-NOOOOS!
Atata umilinta ca in meciul cu Olanda nu am mai simtit. S-au dat la o parte in prima repriza, insa s-a adevarat vorba aceea – „dar nu-ti baga in desaga!”.
In a 2-a repriza Olanda a fost obligata, culmea! de catre chiar echipa noastra, sa isi apere blazonul.
Ar fi fost o pata de rusine prea mare pentru ei sa ii batem cu asa un joc.
Piti trebuie sa plece sau sa isi schimbe mentalitatea. Greu de crezut a 2-a varianta, dar eu sper, pentru ca nu conteaza cine e la carma echipei. Importanta este schimbarea de mentalitate!

HAI ROMANIA!

nu conteaza (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 1:31

Numele nu conteaza…cum nu a contat si pentru tricolori sa trecem mai departe…O echipa care ne`a invitat sa atacam iar noi ne`am intrecut l`a alergat fara minge..poate ne gande`am ca se joaka pe km alergatzi{Nicolita} ..dar aici se joaka pe goluri…toate echipele care au fost l`a euro chiar daka au pierdut au avut un jok frumos…dar noi am avut cel mai prost jok pe care se pute`a vede l`a euro…asta e viatza…tot Romani ramanem!!!

nu conteaza (2 comentarii)  •  20 iunie 2008, 1:36

Am uitat sa mentzionez…poate daca citeste domnu Piturca….”Domnule Piturca sunt atatzi jukatori in Romania asta mult mai buni ca, Nicolita Marius Niculae sau Petre…de exemplu Bratu,Trica,Torje..etc”

sharp (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 1:54

Dl. Ioanitoaia,
De batut trebuia sa ne bata cineva, ca echipa nu era pregatita moral sa gandeasca la finala sau semifinala. Dar conteaza si cum te bate. Cand olandezii te roaga sa ataci si sa marci un gol care te poate califica iar tu te ambitionezi sa te aperi (nu stiu ce sa aperi) ca un nebun. Asta este problema cu Piturca. El trebuia sa fie cel ce sa sustina echipa sa mearga in atac. Dar dupa cum au jucat ai nostri se pare ca nici nu vroiau sa castige. Va aduceti aminte de meciul cu Suedia de la mondialul 94? Au murit pe teren si au fost ovationati chiar daca au pierdut. Dar acesti aroganti au jucat numai sa treaca timpul.
Stiti ce se intrebau comentatorii de la BBC sport in timpul meciului cand Italia conducea cu 1-0? De ce romania vrea sa apere un meci nul cand nu o ajuta.
Asa ca nu -i mai luati apararea acestui individ Piturca. Si daca ne gandim ce mare antrenor este el. Ce asa rezultate deosebite are la nivel de club? El nu are ochi sa vada jucatorii care intr-adevar au valoare de nationala, ce sa mai spun sa gandeasca o tactica.

martoru (20 comentarii)  •  20 iunie 2008, 2:02

are vina, in primul rand la selectie… a luat pre multi fundasi in lot (radu stefan, ghionea si moti… ultimul nici macar nu face de nationala)… nu l-a selectionat pe trica (singurul inlocuitor viabil al lui mutu)… iar pe banda dreapta merge cu 2 petarde ‘a lui giovanii’ (petre – care a fost retrogradat cu echipa de club si banel – pe care si jiji l-ar vrea vandut afara… cand ogarau era o varianta mult mai viabila); in loc sa-l selectioneze pe bratu… care putea juca in dreapta exact ce juca daniel niculaie in stanga…

mutu in centru… fara sarcini defensive… ceilalti doi au o dispozitie la efort suficienta

p.s. am uitat de selectionarea lui marius niculaie in dauna lui danciulescu… sau chiar florin costea

Alin (3 comentarii)  •  20 iunie 2008, 2:08

Domnule Ioanitoia,scurt si la obiect.
La barbut,oare Piti procedeaza la fel???

tudor (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 2:10

Dle. Ioanitoaia daca stenograma publicata mai sus este adevarata si acelea sunt indicatiile dl.Piturca alaturi de selectia slaba a jucatorilor,atunci va rog sa+l angajati Dvs. pe dl.Piturca .Dureros nu este faptul ca nu ne+am calificat ci faptul ca nu am jucat NIMIC. Nimeni nu l+a obligat pe dl.Piturca sa+i tina in lot pe M.Nicolae sau Daniel Nicolaie si sa+i lase acasa pe Bratu sau Danciulescu. In nici un meci nu am reusit sa vad linia de mijloc a nationalei,am vazut doar o echipa care se apara cu toti jucatorii de camp,sperand ca Mutu o sa rezolve meciurile. Prefer sa pierd meciurile jucand decat sa stam cu fundul in poarta. Sperand ca data viitoare Dl.PITURCA chiar va fi SELECTIONER si va reusi sa imprime NATIONALEI un profil ofensiv,va doresc toate cele bune.

chelseafc (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 2:19

stau si ma intreb, oare erau rautaciosi comentatorii de la bbc cand se intrebau ce cauta m. niculae si nicolita intr-o echipa nationala de la euro2008??????

geo (8 comentarii)  •  20 iunie 2008, 2:22

Dar a cui este vina domnule Ioanitoaia ca echipa Romaniei a avut in componenta ei jucatori precum Nicolita sau M Nicolae , nu tot a selectionerului ? Tactica adoptata nu e tot a lui ? Si faptul ca a tinut jucatori odihniti precum Radu sau Marica si altii care cu siguranta ar fi putut alerga mult mai mult si ar fi avut si o alta dorinta de joc ! Banuiesc ca Piturca si daca ar fi avut 5 jucatori ca Ronaldo in echipa si tot defensiv ar fi jucat ! Degeaba incercati sa-l periati pe acest individ …a gresit impardonabil si mult mai mult decit lasati sa se inteleaga !

Marc Adi (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 2:22

Daca zici ca Piturca are parte din vina, de ce nu-i ceri sa-si asume responsabilitatea acestei prezente anti-fotbal. Parca asa a zis la plecare – ca face numai cum vrea el, pentru ca el raspunde de rezultat. Ei bine rezultatul este dezamagitor, si cu Piturca la carma viitorul negru. Au ajuns pana si jucatorii sa nu mai aiba incredere in ei, si sa declare ca nu au putut/pot mai mult, din cauza unui antrenor idiot. Daca ei nu pot de sa mai merge/uitam noi la meciuri? Ca ei oricum nu pot cu Piturca.

Florin (1 comentarii)  •  20 iunie 2008, 2:30

Sunt de 10 ani in strainatate..si sincer e pt. prima data cind mi-e rusine ca sunt romin!!! Piti..esti un antrenor de a 3º categorie..daca exista.. E rusinos cind vezi pe Basescu linga Platini si 12 ciobani care incearca sa arate lumii ca Romania exista pe harta!!..In fine..cred ca continua coruptia..continua prostia..

PS. : Inca imi mai aduc aminte de domnul Ioanitoaia ca 1 dintre cei mai mari zuristi din Rominia..imi pare nespus de rau ca asta s-a schimbat cu timpul… Florin Portugalia

geo (8 comentarii)  •  20 iunie 2008, 2:34

De fapt astia sunt antrenorii romani , incapabili sa ia decizii care sa intoarca soarta unui meci ! Parca au brainfreez ! Am cosmaruri si acum dupa meciul pierdut de Steaua la Middlesbourgh ! Olaroiu a stat pe margine si a privit dezastrul fara sa schiteze un gest ! Si acolo am adoptat aceasi tactica lasa …sa ne aparam cu toti oamenii ! Cind vor intelege antrenorii romani ca fotbalul nu se mai lasa pacalit ! Mare rusine sa vad o nationala pierzind in genunchi ! Deziluzia e imensa ! Cum poate sustine cineva ca rezervele olandei sunt mai bune ca titularii campioanei mondiale ?

http://www.sportsaga.ro (51 comentarii)  •  20 iunie 2008, 2:46

Da aveti dreptate. Vreau sa antrenez eu nationala. Votam selectia pe internet si la fel si tactica. Asa cand pierdem pierdem pa mana la cateva milioane acolo. si poate asa sunteti mai satisfacuti.
1. Toti ***(cuvinte sterse datorita limbajului necivilizat)monitoare isi dau cu pararea si asta ma scoate din sarite
2. Piturca e slab, ala slab, ala slab …. care e bun ?
3. Cu Nicolita, Petre si un Niculae ne-am calificat.
4. Ala de ti-e rusine ca esti roman, ia-ti alta cetatenie! Ce sa-ti povestesc ti-e rusine ca rade Europa de tine ca nu joaca nationala fotbal. I***(cuvinte sterse datorita limbajului necivilizat) Sunt oameni, care au muncit din greu si mi-e rusine cand ma uit la ei ca n-au cu ce trai din pensie. Iar tu te-ai imbujorat cand au facut portughezii misto de tine.
5. Pana nu vin bani in fotbal sa schimbe infrastructura nu poti sa ai pretentii.
6. Ce a fost a fost. E timpul sa realizati prezentul si mai ales viitorul.
***(cuvinte sterse datorita limbajului necivilizat), de ti-e rusine ca esti roman ca am pierdut la fotbal eu nu sunt extremist. Dar urasc prostia.

George Morariu (4 comentarii)  •  20 iunie 2008, 3:14

Dupa razboi multi viteji ….Cred ca cel mai bine pentru fotbalul romanesc este sa avem la echipa nationala un antrenor strain .Dar nu oricine !!!Ma gindesc acum la Roberto Mancini . Sint convins ca ne vom califica cu Victor Piturca la Mondialele din 2010 dar daca vrem sa le si cistigam cred ca numai asta este solutia .

mersi (37 comentarii)  •  20 iunie 2008, 3:34

Nu vreau sa sterg meritele lui Piturca la calificare, dar dupa cum prezinta Gazeta Sporturilor dialogurile dintre antrenor si jucatori in timpul meciului cu Olanda, un lucru e clar; Piturca e cel care n-a vrut sau i-a fost frica sa riste si sa atace, atragand echipei multe antipatii la acest Euro! Cand il pui pe Mutu sa vina in aparare, se vede ca nu stii ce poate el in atac, doar de dragul prudentei exagerate, care s-a vazut unde duce. Ce mai era de riscat, in conditiile in care italia conducea, iar Olanda ne conducea la toate capitolele, nu stie el de zicala: cea mai buna aparare e atacul?!!

Comentează