Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

N-au murit frumos!

Adevărat, „tricolorii” au făcut un Euro onorabil, numai că, din păcate, au dezamăgit chiar în meciul decisiv Mutu a avut dreptate cînd a declarat că „am ieşit onorabil”. De acord, cotaţi cu cea mai mică şansă, chiar iluzorie, într-o companie […]

miercuri, 18 iunie 2008, 9:30

Adevărat, „tricolorii” au făcut un Euro onorabil, numai că, din păcate, au dezamăgit chiar în meciul decisiv
Mutu a avut dreptate cînd a declarat că „am ieşit onorabil”. De acord, cotaţi cu cea mai mică şansă, chiar iluzorie, într-o companie selectă, elevii lui Piţurcă au terminat la egalitate cu campionii şi cu vicecampionii mondiali, ba şi înaintea ultimilor în clasamentul grupei. Pentru că nu s-au făcut de rîs, lăsînd aici o impresie net mai bună decît polonezii sau grecii, selecţionerul şi jucătorii lui merită lăudaţi. Am mai scris-o şi nu-mi iau cuvintele înapoi. Pînă la un punct, „tricolorii” şi-au îndeplinit misiunea. Atît că n-am aşteptat de la ei doar o comportare onorabilă. Deoarece dăduseră senzaţia că pot mai mult, am sperat mai mult. Am rămas însă cu speranţele. S-au mulţumit cu puţin şi, cum se întîmplă de regulă, cu puţin s-au ales.

Dureros e că au clacat exact în partida decisivă. Deşi olandezii au folosit garnitura secundă, corect, alcătuită însă din fotbalişti cu ştaif, iar în prima jumătate de oră i-au invitat pe băieţii noştri să atace, aceştia au dezamăgit. Au părut împovăraţi de miză, obosiţi şi sfioşi, apatici şi temători. Degeaba s-a străduit galeria, inclusiv explodînd într-un tulburător „Deşteaptă-te, române!”, să-i scoată din amorţeală şi zadarnic s-a agitat Piţurcă pe bancă, jucătorii nu s-au trezit. Cu excepţia excelentului Lobonţ şi, parţial, a lui Ghionea, a lui Raţ şi a lui Codrea, toţi ceilalţi au evoluat slab, neconvingător. Avîndu-l pe Rădoi, mai dîrz, mai agresiv, poate că linia mediană s-ar fi înviorat şi nu le-ar fi permis batavilor să obţină o posesie a balonului zdrobitoare. Atenţie, de 62 la sută în general şi de 67 la sută pînă la pauză! Aşa însă, mijlocul a pierdut lupta şi, o dată cu ea, meciul. Nicoliţă limitat, Cociş împrăştiat, Chivu la alibi şi Codrea singur n-au izbutit să ţină nici ritmul, nici pasul. Întrucît Mutu n-a contat, el constituind marea decepţie a turneului final (voi referi asupra subiectului), iar M. Niculae n-a justificat titularizarea, echipa a fost o pradă uşoară. În loc să forţeze, căci victoria era unica variantă de calificare, s-a complăcut într-o expectativă fără orizont şi fără eficienţă. Pur şi simplu, neputincioasă. E drept, spre sfîrşit, introducîndu-i pe D. Niculae, pe Dică şi pe Fl. Petre, Piţurcă a hotărît să rişte. S-a dovedit însă prea tîrziu. Zarurile fuseseră aruncate şi calificarea ratată.

Mîhnirea care ne încearcă e greu de stăpînit mai ales din pricină că, lipsiţi de curaj şi de vînă, „tricolorii” n-au murit frumos. Eşecul n-ar fi deranjat atît de tare dacă ei ar fi pierdut dăruindu-se, zbătîndu-se, sacrificîndu-se. În măsura în care am fi văzut că vor, dar nu pot, i-am fi înţeles mai uşor. Aşa însă, datele problemei se schimbă.

 Surprinzător, nu s-au ridicat nici măcar la înălţimea suporterilor, care şi-au făcut treaba mai bine decît jucătorii. De pildă, am întîlnit aici, printre miile de români veniţi să-şi susţină favoriţii, doi tineri din Atlanta, Georgia, Statele Unite, pe constănţeanul George Buzică şi pe bucureşteanul Cristian Parfene, stabiliţi de cîţiva ani dincolo de Ocean. Tocmai pentru că au cheltuit o groază de bani şi au renunţat la concedii, aceştia au părăsit Berna necăjiţi, cu inimile frînte. Cu precădere lor, celor ce-au străbătut lumea ca să-i încurajeze, componenţii „naţionalei” noastre trebuiau să le arate mai mult respect. Din păcate, marţi, le-au rămas datori.

Comentarii (95)Adaugă comentariu

costi (1 comentarii)  •  18 iunie 2008, 22:10

lamentabil, acesta e adjectivul ce ilustreaza perfect jocul nationalei noastre…. da, cu siguranta, avandu-l pe radoi in teren n-am fi fost atat de calariti de olandezi, n-aveam cum, chiar daca ar fi trebuit sa moara cu ei de gat!!! numai ca radoi n-a fost si cu siguranta a murit de rusine in fata televizorului… cocis, un neica nimeni!!!!!

gabrielll (5 comentarii)  •  18 iunie 2008, 22:30

cam atat putem! daca am fi avut „sange de roman” poate ca eram noi in locul lor. Am fost si o sa ramanem un popor de calariti! hai in vacanta, Mutule! Ca am obosit deja! Sunt frustrat! Desteapta-te romane…….!!!!

tony (1 comentarii)  •  18 iunie 2008, 23:58

Si de ce crezi matale ca nu au vrut deloc ***(cuvinte sterse datorita limbajului necivilizat) astia sa joace ma rog ?

Lasa abureala si spune clar – au fost vinduti !

Singura intrebare este cine a luat banii – doar Sandu cu Piturca…Mutu..Chivu….asta sa afli si sa spui pe bune nu povesti pentru prosti

www.craiova4all.ro (45 comentarii)  •  19 iunie 2008, 0:01

am jucat cel mai urat fotbal … am vazut Rusia acum …. ce echipa …!!!! bravo lor *****spam publicitar

vali in LA (2 comentarii)  •  19 iunie 2008, 0:11

Da am egalat campioana si vice-campioana mondiala dar am marcat un singur gol in 3 meciuri, un gol dupa o greseala imensa a aparatorului. Daca am fi stiut ce am stim acum poate fortam cu Franta mai mult…Trist…intr-adevar Rusia, Croatia si chiar Turcia arata asa de bine pe langa noi…

Mihai (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 0:24

Asa e. Exact asa. Am mai observat ceva: cand o echipa se lupta, vrea victoria, se vede si in cartonase: la un meci de sacrificiu vezi 5 cartonase galbene, 2 rosii si tricouri murdare de noroi, de var si de iarba. Cateodata si de sange. In meciul cu Olanda am luat un galben si atat. In min. 82. Nu am avut spirit. Nu am avut explozia si vointa invingatorilor. Am fost carpe de praf… Pacat. Rusine sa ne fie. Ati vazut turcii? Ati vazut rusii? Oooffff..

Catalin Braga (34 comentarii)  •  19 iunie 2008, 0:30

Ce-au facut,domnule, baietii astia….Parca erau drogati la acest meci.Ceva e putred…Dar,ma rog,voi stiti mai bine,acolo,acasa…Noi am privit la televizor meciurile echipei noastre,aici,in Los Angeles,California,si va marturisesc ca toti cei care am privit meciurile Romaniei,am fost un pic dezolati.Am fi putut veni si noi in Europa,dar eram ferm convinsi ca,asa cum se intimpla de obicei,vom ‘trinti mucii in fasole’.Pacat…Din pacate avem o echipa mediocra,alcatuita,probabil,pe baza unor interese,care par mai presus de interesul unei competitii majore.Nu sint antrenor de fotbal,dar pot sa observ pina si eu ca nu avem jucatori de valoare,
capabili ,cu exceptia a vreo 2-3….Dar,asta este,o luam de la capat,si ne vom umili next time,again.Acum,ar fi tare,si nu e exclus deloc,sa-i vedem pe italieni campioni.Eu unul,cam asa vad .

Bogdan (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 0:31

niciun sut pe poarta intr-un meci ce trebuia castigat!
1 corner
11 faulturi
si o echipa cu curu-n poarta
plus suporteri din toata lumea tinuti dupa gard la cele 2 antrenamente deschise
bravo!

lord belial (36 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:03

ioanitoaio,atentie, ca esti gazetar:
” Întrucît Mutu n-a contat, el constituind marea decepţie a turneului final (voi referi asupra subiectului)”
e ori voi reveni asupra subiectului, ori ma voi referi. fa si tu un proof read inainte sa publici, nu te complace si tu exact ca nationala in sistemul ‘las’ ca merge si asa’. ce mai e de adaugat? nimic. piturca trebuie demis, tiganel nicolita azvilrit de la steaua, lobont – aplaudat, la fel si mutu care, egoist cum e, a dat singurul gol al romaniei la acest turneu. asta e masura dreapta a lucrurilor: o echipa de nputinciosi, pacat de sacrificiul lui radoi. afara cu piturca!

rafaelinho10 (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:05

greu de inteles cum de intr-un meci decisiv nu suntem in stare sa punem in pericol poarta adversa,eu unul chiar nu inteleg,cand m-am uitat la turcii cata daruire si dorinta au in ei la noi cand o sa fie asa probabil niciodata,pacat ca se putea mai mult

Gogu (131 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:12

Nu numai romanii din state au suferit ci si cei din Canada.
In acceste zile patriotismul romanilor care traiesc in Canada a iesit la iveala: masini cu stegulete tricolore, tineri imbracati in tricoul nationale Romaniei !
Multi s-au invoit de la servici, copii au chiulit de la scoala pt. a vedea meciul (cu toate ca sunt nascuti in Canada!) si au sperat in victoria tricolorilor. Da ati ramas datori, Hai Romania !!!!!!!!!!!!

scarba piti (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:15

Mai sti meciul cu Slovenia, 1-1, in care ai nostri au luptat ca nebunii si si-au dat sufletul pe teren? A fost un amar dulce, ne-a lasat norocul.
Ieri a fost FURT. FURT comis de Piturca si de toata gasca lui incompetenta.

Branescu Adrian 91 (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:26

Eu as spune ca „S-au sinucis in Grupa mortii”…din pacate…:(
Va apreciez, domnule Ioanitoaia, aveti tot respectul meu…

mersi (37 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:34

Intr-adevar, nationala a jucat prea timid, parca le-ar fi taiat cineva capetele, chiar impotriva Frantei, ar fii trebuit sa cuteze mai mult, caci Franta ar fii putut fii invinsa, ca si rezervele Olandei, daca erau mai curajosi precum Rusia sau Turcia! Asa insa Romania trece ca una din cele mai defensive echipe ce a jucat la aceste europene!

dave gahan (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:38

Mesaj Catre Selectioner

Felicitari, d-le Piturca!
Nu va sunt fan.Taciturn, posomorat, chiar ciufut. Dar trebuie sa recunosc ca mi-ati depasit asteptarile. Care erau un zero absolut. Desi mai mult decat anost, raman la parerea ca ati ales tactica potrivita pentru meciul cu Franta. Putea fi rau si demoralizant. Cu Italia a fost altceva, ati trimis catre casa o emotie suculenta si imbietoare ca berea din fata suporterilor. Meciul cu Olanda a fost pur si simplu horror. Nu pentru ca nu ne-am calificat mai departe, nu pentru ca ne-a batut Olanda B. Pentru neputinta si pentru lipsa unei partituri – sau a interpretarii ei – pentru un segment dintrun meci, segment ce presupunea presiune pe adversar si avalansa pornita spre poarta adversa.
Felicitari, d-le Piturca! Multi dintre noi, sunt convins, nu ne asteptam sa ne intalnim cu emotia la acest Campionat European. Ati trezit in noi ceva, acel ceva special care leaga nationala de suporterii ei.
In virtutea lucrurilor de mai sus, va cerem insa sa ne calificati en-fanfare la Mondialul din 2010. Va cerem sa bateti acasa tot, va cerem un punct in Franta, si minim unul in Serbia. Va cerem victorii pe linie in Austria, Lituania si I-le Feroe. Va vrem puternici si concentrati. Va vrem favoriti. Va vrem agresivi si, macar pe teren propriu, nefiind important numele adversarului, va vrem vulcanici.

Ne-ati invatat la acest European sa nu plecam capul, indiferent de rezonanta CV-ului echipei intalnite. Va cerem acum sa ne-nvatati sa-l tinem doar sus, semet, sa fim curajosi si increzatori.

Felicitari, d-le Piturca!
Felicitari, tricolori!

yo-yo (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:44

Chiar si dupa 24 de ore,sunt trist si ma doare intradevar sufletul.Nevasta-mea a tot incercat sa ma consoleze,a mai fost si ziua mea de nastere.Dar degeaba,foarte greu am sa pot uita acest esec,mai bine spus acest meci.Mi-am pus mandru tricoul nationalei pe mine,am iesit la barul de la colt,m-am rugat de barmani sa-mi puna meciul(ei preferau sa vada Franta-Italia).Am reusit sa-i conving,pana la urma interesul chiar si al lor era sa castige romanii,pt a avea de fapt un meci din punctul lor de vedere mai usor impotriva noastra.Pana la urma chiar si ei si-au dat seama ca ceva nu functioneaza in blocul nostru.M-au consolat,desi mureau de ciuda,pt ca nu e tot una sa joci acum cu campioana mondiala.Atat de dezamagit am iesit din bar,ne-au sustinut si ei(spaniolii).Lui piturca i-am scris testamentul,sa mearga in liga 2-3 si acolo sa se apere cate zile de antrenor ar mai vrea sa fie.Cu sistemul, portar si noua jucatori cu curu in poarta(imaginea pe care am dat-o) la un campionat de acest nivel nu poti sa te prezinti.Jalnica imagine am dat,fara sacrificiu fara spirit de lupta.L-as baga pe piturca intr-o camera si l-as pune sa vada meciurile Croatilor,Turcilor,Rusilor,ma refer la aceste echipe ca sa fie ceva mai apropiat nivelului nostru.Inchei,dar inainte de orice vreau sa spun ca ti-ai batut joc domnule Piturca de tot neamul romanesc din toata lumea.

Marinel (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:45

D-l antrenor Piturca trebuie sa-si dea demisia si sa se scuze in fata intregii tari si suporterilor de pretutindeni. Locul lui nu a fost ,nu este si nici nu va fi niciodata ca antrenor la nationala.Din taria de caracter care-i mai ramina sa urmeze exemplu celorlalti antrenori care au ‘clacat” si sa lase pe altul mai bun . Odata pt. totdeauna ‘atita timp cit balonul este rotund nu trebuie sa fie nici o diferenta intre jucatori. Rus,neamt ,italian,tigan,francez, toti sunt egali ca sanse ,problema este doar in constiinta si daruirea fiecaruia, va rog sa ne lasati cu bla,bla,bla voi cei care incercati sa-l aparati pe Piturca . Meciul cu Olanda a fost poate cel mai rusinos din istoria fotbalului romanesc ,nu pt. ca am fost invinsi ,cit pt. ca nu s-a dorit nimic si asta a vazut o lume intreaga,rusine mare ..
Pina si quebecosii(canadieni francezi) care nu au habar de fotbal au vazut ca echipa noastra nu si-a dorit sa joace fotbal.
Canada.
Sa ne fie un exemplu pt. viitor si lasa-ti oamenii competenti si adevaratii sportivi sa-si faca meseria.
Asteptam demisia antrenorului si a ‘pretenilor ai.

CFR (5 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:46

Daca stai sa te gandesti, egalurile cu Franta si Italia sunt nesemnificative, deoarece Franta si Italia au fost varza. Erau echipe de batut. Olandezii nu s-au chinuit prea mult si le-au dat 3-0 si 4-1. Cu putina vointa si munca ii bateam cu 1-0. Insa nu sunt trist pentru esecul nationalei, deoarece nu simt ca m-a reprezentat pe mine, ca roman. Eu nu sunt las, nu sunt fricos si nu ma demoralizez asa usor.

romy (4 comentarii)  •  19 iunie 2008, 1:49

pacat ca Rusia si Turcia merg mai departe .. echipe pe care le-am batut fara drept de apel in meciurile de pregatire.. Ei chiar au jucat frumos.. Chiar au renascut!

adi (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 2:02

eu zic ca au fost prosti rau,generatie de r***(cuvinte sterse datorita limbajului necivilizat)Toata lumea zice ca au facut meci bun cu franta,nu stiu frate cum se poate numi meciu ala drept „meci bun” ca nu au jucat nimic,au fost varza rau,nici un sut pe poarta.Cu italia au miscat un pic dar tot asa fricosi,n-au pic de mandrie in ei,a ratat mutu penalti,pai dc avea italia penalti credeti ca aia ratau? cred ca nici nu stiu cum sa rateze aia un penalti.
Cu olanda au jucat de parca le era frica,zici ca au fost pt prima data pe un stadion cu nocturna,sau au jucat undeva pe luna si ei erau primi acolo.
De piturca ce sa mai zic cred ca e suparat ca nu l-au lasat aia sa aduca autocaru in poarta dar la cat de prosti suntem tot ne dadea gol olanda.Cum sa castige cand joca cu 8 fundasi.
Uitati-va pe you-tube la rezumatu romania-argentina di 94 si o sa va dati seama de diferente.

Dragos (102 comentarii)  •  19 iunie 2008, 2:17

Asteptam scuze de la Piturca, noi suporterii nationalei !

Alin (3 comentarii)  •  19 iunie 2008, 2:50

Nu au reusit sa dea decat un gol in trei meciuri si asta spune multe despre o nationala care alta data era recunoscuta pt. forta ei ofensiva.
Sa nu mai spun despre generatia de aur ca stateau cu fundu in poarta,macar aia au cu ce se mandri.
Raman niste ilustri mediocrii in frunte cu „marele’ antrenor Piti invarte zaruri.
Poate ca ne-ar trebui si noua un Hiddink sau un Fatih Terim sa-i invete ce-i aia onoare si barbatie,ca nu au deloc vana in ei…
Sa va fie rusine ca v-ati batut joc de voi si de o tara intreaga intr-un mod atat de lamentabil.

alin amsterdam (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 2:57

sa fim foarte clari:meciul cu franta egal cu zero ;meciul cu italia pe care voi toti spuneti ca a fost bun a fost defapt plin de noroc pt ca puteau sa ne dea 3-4 iar noi am fost atat de ghinionisti sa spunem pt ca am ratat un 11 metri care ar fii ramas inestimabil pt noi dar sa trecem la ce ne doare cel mai mult meciul cu olanda ;ce a vazut toata lumea ??va spun eu am vazut o echipa care nu a avut nici cea mai mica ambitie sa castige o echipa care si-a batut pur si simplu joc de noi ….m-au luat nervii iar credeti-ma si stiti ce nu mai suport ??de ce nu am vazut pe nimeni sa ia o atitudine clara pt tot ceea ce sa intamplat? toata lume spune ca doar atat sa putut dar nimeni nu spune lucrurilor pe nume ….ce ar fii de spus ?cauta in sufletul tau de fan al nationalei si ai gasit raspunsul……

nicu (2 comentarii)  •  19 iunie 2008, 2:57

nu poti sa castigi cand nu ti cont de forma jucatorilor, sa introduci doar jucatori de la steaua din campionat e o rusine ptr piti, ce cauta cocis in nationala nu inteleg nu a jucat in nici un meci bine ,nu mai vorbesc de d niculae si m niculae habar nu au fotbal.Doar cu lobont un poarta si mutu in atac fotbalul e departe de noi.

federalu (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 3:02

eu am fost pe stadion la meciul cu olanda iar in minutul 60 cand am inceput sa cantam imnul, de disperare ca noi nu vioam sa atacam si piti nu mai introducea macar un varf sa avem si noi doua sau hai 3 ca orice echipa care nu mai are alta varianta decat victoria , mi au dat lacrimile nu stiu poate de emotii sau poate ca sunt eu mai patriot, dar nu cred , iar in momentul in care jucatorii au ramas impasibili mi am dat seama ca banii luati la negru de la italieni sunt mai importanti decat mine plus alti 10 000 de suporteri care nu au dormit cu o noapte inainte de emotii si care am facut eforturi mari pt a vedea cele 3 meciuri ale natioanlei.
este imposibil ca o echipa care a facut egal cu olanda acum un an pe terenul lor si pe care i am batut la bucuresti acum cateva luni , si apoi care a jucat cu vicecampioana mondiala si apoi cu campioana fara sa piarda sa nu reuseasca sa atace, nu sa inscrie ci doar sa atace sa puna presiune , sa alerge .
situatia penibila de la acest meci era ca olandezii voiau sa i batem si noi nu voiam asta pt ca la federatia romana de fotbal este o enorma infectie care ar trebui extirpata dar nu o putem face noi suporterii poate presa dar cine stie pana
ps domnul ioanitoaia daca banati acest mesaj inseamna ca sunteti infectat de cei de la federatie .

alin amsterdam (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 3:03

pt nea ovidiu …….de ce nu ai barbatia sa declari un intreg razboi cu vedetele noastre sa le spui exact ce spunem noi astia prostii care iesim in strada si ne bucuram sau plangem cand se intampla cate o catastrofa din asta noi astia care cheltuim bani cu echipa peste tot noi astia care venim ca prostii la stadioane …..exact spune-le ce parere avem noi PROSTII…….despre ei MARILE VEDETE IMPUTITE SI NESIMTITE ….V-ATI MAI BATUT ODATA JOC DE NOI ….VA MULTUMIM……

iulian (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 3:04

Mutu, Codrea si Chivu joaca in Italia.Sa ne vedem lungul nasului, zicea Chivu; adica sa ne dam la o parte sa mearga Italia.
Piturca trebuia sa desemneze alt jucator sa execute penaltiul, in afara celor 3. Si Lobont era mai indicat! Bateam Italia si eram calificati(victirie directa).
Daca nu mai poti bate nici echipa de rezerve a OLANDEI la ce vrei sa mergi mai departe???

Ro Man (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 3:07

Bai, da’ nu zicea Boloni ceva inainte de Euro? Unde-s acuma toti oligofrenii care-l acuzau de tradare? Saracu’ Boloni, el care a batut Italia, doar a mentionat lipsa de ambitie. Nici n-a mentionat problema cea mai mare: Impotenta…

alin amsterdam (6 comentarii)  •  19 iunie 2008, 3:08

NEA OVIDIU ……CHIAR NU VEZI CE ZICE OMUL ALA CARE A FOST LA MECI PE STADION ???I-AU DAT LACRIMILE ……PAI PE MUTU L-AM VAZUT RAZAND LA SFARSIT …..NU AI IMPRESIA CA CONTRASTUL E PREA GRAV ??
VREM RAZBOI…RAZBOI….DOAR PRESA O POATE FACE DAR ATATA TIMP CAT SANTETI TOTI MANA IN MANA NU O SA SE INTAMPLE NIMIC IAR DESPRE ARTICOL MA ASTEPTAM SA AI DESFINTEZI NU SA AI MENAJEZI …ASTA NU O INTELEG DE CE NU SPUNETI EXACT CE GANDIM NOI NU VOI ……….

sandu (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 3:36

Mutu ar trebui executat ca Escobar de la Columbieni cand sia bagat acel autogol la Sua ’94 , pentru ca el nu trebuia sa execute acel penalty, pentru ca juca la Fiorentina, si daca Italia ar fi mers acasa din cauza celor doua goluri ale lui Mutu, ar fi fost in Italia declarata persoana non-grata. Cat despre meciul cu Olanda………….. Sa speram ca ne vom califica la mondialul din 2010. Oricum au dezamagit o Romanie intreaga, cine sar fi gandit ca nu o sai batem pe Olandezi??? Dupa atatea calcule, ca Olandezilor le-ar fi mai bine sa joace cu Romania in Semifinale de exemplu decat cu Italia, oricum cred ca si Spaniolii ne-ar fi eliminat in sferturi, daca se dadeau Olandezii la o parte acuma in grupa.

Marinel (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 3:51

MENTALITATEA DE INVINGATOR este ceea ce ne lipseste. Nici o echipa nu este mai buna decit cealalta voresc de echipele mai maicel de la EURO. Croatia,Rusia,Olanda,Spania,e.t.c nu sunt mai bune decit Romania ,insa noua ne lipseste ceea ce este mai important dupa cum am spus ‘Mentalitatea”.Antrenorul e marele vinovat ca nu stie sa faca echipa ,ai lipseste flerul de antrenor. Un exemplu sa va dau si am terminat.Puneti-l pe Piturca ca antrenor in locul lui Van Basten si invers si atunci eram calificati 100% cu trei victorii, iar olanda era acum acasa. Adevarul doare insa trebuie recunoscut si luat atitudine daca vrei sa nu se mai repete.Echipe care sa joace numai in aparare mai rar in momentul de fata pe glob. Cred ca si Somalia daca si-ar pune 8 jucatori in aparare ar fi greu pt. Italia sau franta sa cistige.Romania stie fff. bine ca o echipa in aparare are sanse minime sa avanseze si sa cistige ceva in afara de cel mult un meci nul. Se apropie campionatu; mondial si vai de capul nostru daca pastram aceeasi mentalitate de aparatori ai portii.
Avem aceleasi conditii de antrenament ,mincare si tot tacimul ca orisicare adevarat sportiv,fie ca se cheama Ronaldo,Maradona si cei mai buni jucatori ai lumii.
Nu vad scuze cum ca sunt mai rezistenti,mai iuti ,mai atletici sau orice scuze invocate in fata neputintei. Nu faci fata , nu rezisti nu este nici o problema ,din 22 milioane sunt multi capabili sa raspunda la aceste conditii.Problema este de conducere si de antrenor care trebuie sa stie sa aleaga ce-i bun dupa criterii de performanta si nu dupa interesele fiecaruia. Un mare jucator de ex. Van Basten sunt sigur ca aplica aceste principii la singe si atunci uitati-va la roade. Felicitari si jos palaria in fata unui asemenea antrenor.Mai spune unul altul cum ca Olandezii aveau 2 echipe si noi numai una in cei 22 de jucatori. Cine ne-a oprit sa nu avem si noi la fel. Suntem niste plingaciosi si cautam tot timpul scuze cind treaba nu merge. Cu Franta ziceau ca au avut vreme ploioasa si rece la antrenament iar apoi in ziua meciului a fost f. cald ,fapt care a cauzat randamentul redus . Aceleasi conditii le-au avut si echipa adversa,deci sa lasam prostiile. Ce zicea-ti daca la antrenament era f. cald si la meci f. rece. Scuze de copil care nu pot fi acceptate din nefericire . Un adevarat sportiv este cel care stie sa joace pina la ultima picatura fara sa se plinga si sa caute scuze.
Mi-as fi dorit sa scriu numai lucruri de laude despre echipa si nu numai eu. Luati dusul rece ca un picior in fund si sa nu se mai intimple FOREVER!

D-l Ionitoiei , mesage de acest gen imi doresc sa vad in presa in momentul de fata, caci numai in acest fel putem indrepta raul spre bine.
Cine se scuza in momentul de fata se acuza in fapt. Corect?
Multumesc si succes echipei Romaniei.
Sincer dupa meciul cu franta chiar daca nu am jucat stralucit ,vedeam Romania cistigatoarei Cupei Euro 2008.
Stiu ca vointa si dorinta nu pot fi niciodata invinse, sunt doua chei care nimeni nu ti le poate lua si ca roman adevarat ,poate pe jumate canadian, speram sa existe si in constiinta celor 22 jucatori si a celor ce au format echipa. Cind spui ca atit s-a putut in conditii de egalitate e rusinos pt. un mare ,mare, sportiv.Pune-ti punctul pe iiiiiiiiiiiiii
Mihai

Resiteanu’ Exilat (44 comentarii)  •  19 iunie 2008, 4:07

Comentariile anterioare sunt destul de elocvente. As adauga ca Piturca este un antrenor depasit, corupt si incapatanat care nu are ce cauta la nationala, daca vrem sa avem o campanie mondiala mai buna.
Oricine (Andone, R. Lucescu, Petrescu sau Munteanu) ar fi facut mult mai buna treaba ca acest ingamfat cu numarul de inmatriculare 666 la masina.

vancouver (564 comentarii)  •  19 iunie 2008, 4:22

Cam „blind” articolul. Nea Ovi’, vrea sa nu il enerveze prea mult pe Domnul Piturca pentru ca mai are nevoie de el pentru interviuri. Ce pot sa zic de Piturca? Un timmpit.

danyel77 (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 4:43

Sunteti patetici, nu vreau sa va jignesc dar la felul cum a jucat romania in ultimul meci meritau primiti cu oua, nu au avut mandrie nu au avut nimic, chiar daca pierdeam cu 4-0 nu ma suparam daca vedeam putina ambitie, parca a fost un meci trantit atat de groaznic au jucat, ati vazut rusia in seara asta? rusine Mutu, rusine Chivu, felicitari Lobont, felicitari Goian, felicitari Radoi, felicitari Rat, restul nu exista.

scufita (12 comentarii)  •  19 iunie 2008, 5:27

Exact! Ganditi-va ca tot ce apare in presa e pur si simplu comercial. Presa este libera exact atat cat comercialul ii permite. Persoane gen Piturca, Hagi, Mutu sunt extrem de ranchiunoase si razbunatoare, si atunci presari fac un calcul simplu: de ce sa piarda sursa de informatii, cand publicul cititor mediu neinteligent reactioneaza la fel si la adevar si la minciuna? Noi cerem de la acesti presari chestii costisitoare, in locul lor ati face la fel.

Mutu e deja inatabulat ca The Second Comming, are acelasi profil acum ca atunci cand pleca de la FC Arges la dinamo: jucatorul decisiv pe care sa stii sa-l joci (valabil pentru orice jucator mediocru care este jucat excelent), tara speranta de 27-28 de ani acum, tipul de jucator de succes (dar fara trofee si chestii rezonante, succesul de standarde romanesti), rasfatat, exceptia de la regula sportului de echipa, cel de deasupra legilor sportului si disciplinei tactice, egoistul incurabil propus de multi indivizi in deficit de activitate neuronala peste C Ronaldo and co., cel in jucrul caruia trebuie sa se faca selectia, singurul care poate sa-si injure coechipierii si pe antrenor, singurul pentru care un scandal de droguri trece ca o chestie normala, singurul pentru care ratarea unui penalty calificabil este transferata pe spinare echipei si a antrenorului toti lasi bineinteles si neridicandu-se la divinitatea lui mutu. Revin eu cu Mutu.

Presa nu are nici un interes sa zica asa ceva. Pentru ca nu ei raspund, ei incaseasa indiferent de calitatea si sinceritatea informatiei. Daca nici FRF nu raspunde si cititorii sunt ok, ca pentru ei a facut Boloni caracterizarea, ca pe ceilalti nu-i cunoaste. Revin cu Boloni. Presa nu are nici un interes sa-si darame propriul ‘fenomen’, il catastrofico produce bani si rating, dar numai atata timp cat e singurul ‘fenomen’, 2 fenomene le-ar strica reteta beckhamiana.

ksa-TM-27 (2 comentarii)  •  19 iunie 2008, 5:27

piturca,un ***(cuvinte sterse datorita limbajului necivilizat)speriat de moarte sa nu ia gol,pt el era ok daca faceam 0-0 si plecam cica,NEINVINSI…,asta a fost obiectivul inainte de ultimul meci,nu calificarea,aia nu conta!!! Sa-si faca Piturca cota,ca nu l-a batut nimeni… Dar el pe cine bate…? Zic el,caci el crede ca nationala e a lui,iar de jucat a jucat doar pt el…,mai bine zis n-a jucat nimic! Jalnic antrenor,jalnica mentalitate! Comparati doar cu mentalitatea croata! Sa nu mai zic de bravii otomani…

rusu (264 comentarii)  •  19 iunie 2008, 5:32

-nea Ovidiule, dupa cum au jucat italienii si mai ales francezii, si noi, evident, a fost mai degraba …grupa mortaciunilor; asa ca nu mai cautati scuze!

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  19 iunie 2008, 5:33

D-LE OVIDIU DACA NU CASTIGI LA MECIUL CEL MAI IMPORTANT SAU DACA NU DAI CAND TREBUIE GOL IN FOTBAL, ESTI ZERO PE LINIE. FOTBALUL ESTE O MATEMETICA SIMPLA. CASTIGI CU 1-0, SAU PIERZI CU 2-0. NU CONTEAZA CUM AI JUCAT, CONTEAZA REZULTATUL. NU AVEM O ECHIPA MENTALA CARE SA CASTIGE MATEMATIC. ASTA ESTE .

scufita (12 comentarii)  •  19 iunie 2008, 5:44

D-le Laszlo Boloni: poporul roman se imparte in cei care mint, cei care cred si cei care rad …:)) asta e singura generalizare/clasificare care se poate face de catre cineva fara studii de specialitate. Minciuna este atunci cand lansezi o chestie care stii ca nu este adevarata, ca pe o opinie legitimata. Cei care preiau minciuna ca venid de la o ‘sursa avizata’ si o transmit mai departe, de fapt nu mint pentru ca ei nu costientizeaza ca transmit un fapt fals, ca sunt folositi ca un receptor si distribuitor.

Minciuna a evoluat si ea sa tina pasul. Astazi tonul unui mesaj este mai important decat continutul. Expertii minciunari pot astfel sa te faca pe tine sa reconstitui mincina doar din ton si sa te faca sa crezi ca esti inteligent si tu ai descoperit cu fortele proprii o mare chestie. Atentie la tonul mesajelor.

scufita (12 comentarii)  •  19 iunie 2008, 6:14

Dar sa revin la Mutu. Pana la aparitia acestui ‘il catastrofico’, nu am crezut ca fotbalul in esenta imaterial poate fi furat de cineva. Ei bine nu stiu cum a facut-o dar a facut-o, o clipa de neatentie si fotbalul nu mai e al meu, nu mai e al nimanui, e a lui Mutu. Baiatul are acte de proprietate, frf este vanzatorul, presa este martorul iar cei care mai contesta titlul de proprietate al lui mutu sunt etichetati ca uzurpatori, paradoxal.

Magicianul Mutu. Domania sa face gol din nimic, scoate iepuri din palarie. ‘Nimicul’ e de fapt echipa, cei care alearga, atletii, cei care sangereaza, luptatorii, cei care paseaza, altruistii, cei care opresc atacurile de 7 stele, aparatorii. Nimicul e cand vine un fundas si te califica in finala campaniei de calificari in fata principalei favorite la castigarea Euro. Nimicul e deasemnea un penalty decisiv pentru traictoria si munca unei intregi echipe de ‘nimicuri’, penalty pe care 22 de milioane de romani l-ar fi transformat cu furie, nu pentru a impresiona Italia si a il umili pe Buffon, ci exclusiv pentru o Romanie care vrea sa se debaraseze de clieele hortyste lasate de bolonici.

Distrasul Mutu. Pierdera unei rude, un debit ‘injust’ de 12 ‘grame’ (vin chetele din tara asteapta…). Normal ca te distrag, daca esti Mutu. Pe Contra nu l-a mai distras, l-a motivat. Dar Mutu e genul de jucator distras si de un blitz din tribuna deci … Ceilati cca 368 de jucatori de la Euro nu or avea probleme extra-fotbalistice? Radoi nu o fi fost distras ca in timp ce el sangereaza pentru Romania, cateva costume cu accente uguresti unelteaza pe la spate sa-l lase fara loc de munca?

AL – Toronto (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 6:17

Cel mai rusinos meci al nationalei Romaniei nu a fost cel cu Olanda de la Euro 2008. Cel mai rusinos a fost cel de la Bratislava de sub conducerea lui Cornel Dinu cand am pierdut cu 5 – 1 avand si doi jucatori avantaj pe teren. De fiecare data cand adversarii luau un cartonas rosu, ne mai bagau doua goluri…Asa ca prestatia Nationalei la Euro 2008 a fost departe de fundul sacului. Cu siguranta insa, avand pe Mitica Dragomir si pe Nasu’ la conducerea fotbalului romanesc, vom ajunge din nou intr-o zi acolo.

Teddy (10 comentarii)  •  19 iunie 2008, 6:25

Eu vad o singura solutie sa se mai poata face ceva: de la toamna cind incepe campania pt. 2010, Piturca si acolitii lui sa fie huiduiti incontinuu pe orice stadion ar juca nationala (cum a fost huiduit Mircea Sandu la Timisoara).

scufita (12 comentarii)  •  19 iunie 2008, 6:33

Mutu si Fiorentina. Argument care vine constant sa ne linisteasca si amorteasca simturile. Ca Mutu joaca altceva la echipa de club la capitolul atitudine e destul de clar, ca Fiorentina nu este cine stie ce mancare de peste nici la nivel de Italia nici de Europa e o alta chestie evidenta. Ca Mutu nu a plecat de la Fiorentina/Parma pana acum la o echipa de top, cum au facut-o alti jucatori gen Adriano si Luca Toni, iar e ceva care este ignorat. Ignorantii nu vor sa accepte, ca echipa nationala inseamna valoare si disciplina, capacitatea de a da maximum intr-un numar relativ mic de meciuri si antrenamete, capacitatea de a reactiona tactic si psihic in fata unor adversari de calibru, nu slalomul printre jaloane statice gen belarus si albania, fara sefi fara fitze. La statutul pe care Mutu il are la ‘nationala sa’ de ‘sef suprem’, nu ar trebui sa ne mire ca anumiti jucatori sunt acolo la doleanta sa expresa.

scufita (12 comentarii)  •  19 iunie 2008, 6:49

Se poate scrie o carte despre ‘cele 1000 de motive pentru care mutu dauneaza exprimarii si atitudinii echipei nationale’, dar asta nu va schimba situatia curenta comerciala care pluteste in jurul nationalei, in care mutu e parte centrala si va fi pana se va retrage.

Ramane senzatia de frustare din jocul echipei, atunci cand vezi ca echipa poate mai mult dar nu e lasata sa se exprime, cand performata este sacrificata pentru show-ri de televiziune despre viata personala a distinsei catastrofe, cand vezi diversi ziaristi si fani care tabaresc pe alti jucatatori si pe oricine de fapt pentru a-l scoate pe mutu cu basma curata, diversiunea e la moda in anul 2008.

Felicitari aparari Romaniei care s-a descurcat excelent. Ei sunt cauza pentru care care am plecat cu 2p si nu cu 0p. Din pacate Piturca trebuie sa plateasca pentru ipotenta ofensivei, care lasa impresia ca am fost ultra-defensivi, cand de fapt am fost doar defensivi cu atac inexistent datorita unui sistem falimentar centrat in jurul lui ‘il catastrofico’.

vancouver (564 comentarii)  •  19 iunie 2008, 6:52

Parca mi-a mai trecut supararea. Am revazut meciul cu Franta si mi-am mai revenit, dupa ce am revazut faza cu „bicicleta lui Nicolitza”. Ba, am ris 10 minute si uite asa mi-am revenit. Gata, de acum incolo cind mai ma supar pun dvd-ul cu Nicolita.

scufita (12 comentarii)  •  19 iunie 2008, 7:39

Penalty-ul. O ultima chestie despre nationala, subiect care devine plictisitor, gata cu vacanta, sa revenim la chestii profesioniste. Forza Steaua!

Pai ala nu a fost un penalty. A fost PENALTY-UL! Niciodata in istoria fotbalului romanesc post-Sevilla un penalty nu a avut o miza mai mare. In istoria tuturor natiunilor sunt astfel de momente cheie si decisive care inchid sau deschid viitorul unei generatii. Anelka, C. Ronaldo ratand 1/5 penalty-uri la lovituri de departajare in semifinala-finala CL nu e acelasi lucru. Vor avea alta sansa anul viitor, echipe pe care le reprezinta nu au mai nimic de dovedit europei si tarilor lor. Nu mai vorbim ca Anelka a fost o solutie de avarie, iar C Ronaldo e infinit mai mult decat o gogosa de presa gen Mutu, e un jucator providential si cu adevarat decisiv pentru echipele sale. Ce pasa a putut sa dea cu Cehia! mutu e doar bizarro-ronaldo. Bun o victorie cu Italia nu numai ca scotea pe Italia din peisaj 100%, dar si pe Franta 99%, rescriam istoria meciurilor cu italia, despaseam complexul italian, dateam unei intregii echipe o incredere in fortele proprii si o determinare de genul carora care iti castiga trofee, cream cu adevarat o ‘generatie de aur’, prima, si nu ‘una de tabla’, era o victorie pentru romanii de afara si pentru spiritul lor.

Voi nu realizati importanta unor chestii, din pacate pentru voi si le transformati in chestii banale, motiv pentru care responsabilitatea partilor vinovate nu se activeza niciodata.

Vihai Viteazul (363 comentarii)  •  19 iunie 2008, 8:31

Ceea ce au facut jucatorii nostri la Euro stim foarte bine domnule Ioanitoaia. Intrebarea care se pune este: ce e de facut? Care sunt solutiile sa nu ne mai facem de ras intr-o maniera atat de lamentabila? Sau ne facem iar ca nu s-a intamplat nimic, ingropam subiectul si musamalizam toate porcariile pe care le-am vazut la Euro? Luati bani de la cei 3 Becali si voi?

dan (1 comentarii)  •  19 iunie 2008, 8:52

stimabililor turcii nu au vrut sa moara frumos,au vrut sa lupte frumos si le-a iesit!!
RUSINE!!RUSINE!!RUSINE!!

gigi (2 comentarii)  •  19 iunie 2008, 9:10

Sa le fie rusine acestor asa zisi fotbalisti. Ei nu sunt decat niste ingamfati, ***(cuvinte sterse datorita limbajului necivilizat)i, tatuati. La astea sunt cu siguranta campioni mondiali. Penibililor!!!

radu (9 comentarii)  •  19 iunie 2008, 9:42

D-le Ioanitoaia,stilul Dvs.de-a impaca si capra si varza merge pana la un moment dat.Insa cum toate pe lumea asta au o limita,mai lasati-ne.

Comentează