Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

EXCLUSIV GSP / Victor Piţurcă şi Ovidiu Ioaniţoaia într-un dialog cu cărţile pe faţă: “Nu mi-e frică de Euro!”

Victor Piţurcă nu-i un tip uşor de abordat. Ca să obţin interviul de mai jos, a trebuit să-i dau cel puţin 10 telefoane. Deşi amabil, m-a tot amînat. Cînd îmi pierdusem orice speranţă, a acceptat să ne vedem vinerea trecută, […]

joi, 15 mai 2008, 6:50

1.jpgVictor Piţurcă nu-i un tip uşor de abordat. Ca să obţin interviul de mai jos, a trebuit să-i dau cel puţin 10 telefoane. Deşi amabil, m-a tot amînat. Cînd îmi pierdusem orice speranţă, a acceptat să ne vedem vinerea trecută, chiar a doua zi după ce împlinise 52 de ani. Ne-am întîlnit în holul Hotelului Lido, iar convorbirea a durat, după ceas, fix 50 de minute

– Piţi, mai eşti supărat pe presă?
– Sînt supărat pe Gazetă şi, mai nou, pe Libertatea, care a scris recent numai minciuni despre mine. Numai aberaţii.

– Ce-a scris?
– Că am devenit milionar pentru că l-aş fi lefterit pe generalul Oţelea la barbut! Că i-aş fi luat banii pe care şi i-ar fi însuşit din transferul lui Ilie Dumitrescu! Am citit şi m-am crucit. Una că barbutul nu-i jocul meu şi alta că n-am jucat cu Cornel Oţelea.

– Povestea de la Tîrgu Jiu nu se lega de barbut?
– Ba da, dar s-a petrecut în tinereţe. De-atunci am mai jucat, cînd şi cînd, doar poker.

2.jpg– Cu Gazeta ce ai?
– Există la Gazetă vreo 4-5 ziarişti tineri care au fost mereu împotriva mea. Cărora probabil le-a părut rău că s-a calificat “naţionala” la Euro. Şi după meciul amical cu Israelul, au dat în mine, aşa că rămîn în silenzio stampa faţă de Gazetă. Numai din respect pentru cititorii ei, am acceptat acest dialog. Ca excepţie.

– Exagerezi, dar hai să vorbim despre Euro. Cum stăm?
– Momentul nu e extraordinar, dar nici rău. Beneficiem de un grup închegat şi important e să ajungem în Elveţia cu cît mai mulţi jucători sănătoşi. Măcar cu 3 sferturi dintre ei.

– Din păcate, tocmai la acest capitol avem necazuri. Chivu …
– Lui Chivu noi i-am cerut să se opereze la umăr. Doctorul Popescu a discutat cu el şi Cristi s-a declarat de acord cu operaţia. S-a opus însă Inter. Dar poate că răul va fi spre bine deoarece, dacă s-ar fi operat mai devreme, ar fi reintrat abia în jur de 15 mai, cam tîrziu. Nu-mi fac însă probleme cu el. Sînt convins că va strînge din dinţi şi va reuşi. E un caracter puternic.

– Cu cine-ţi faci probleme?
– Cu steliştii, de pildă. Au ratat titlul la potou şi asta le-a influenţat starea psihică. Cu Marica şi cu Ogăraru. Primul e mai mult rezervă, dar tot a mai evoluat cîte 15-20 de minute. Din păcate, Ogăraru a prins ca titular un singur meci.

“Bănel Nicoliţă nu reprezintă un caz”
4.jpg– Dar Nicoliţă? Unii zic că …

– Prea puţin îmi pasă de ce zic unii! Din punctul meu de vedere, Nicoliţă nu reprezintă un caz. Cînd l-am adus la echipă, am ştiut cît poate da şi ce trebuie să-i cer.

– Eşti de acord însă că a dezamăgit în retur?
– Da, dar trebuie să ne întrebăm şi de ce? Şi din pricina suporterilor Stelei, care nu s-au purtat prea frumos cu el. Nu i-au mai arătat acelaşi respect. Trecînd de partea sud-americanilor, au uitat cît a transpirat Nicoliţă pentru ei şi pentru Steaua.

– Unii …
– Iar unii?! Cînd ai obiecţii, recurgi la formula cu unii!

– Unii îţi reproşează că nu i-ai convocat, printre alţii, pe Dănciulescu şi pe Trică.
– Ambii sînt fotbalişti foarte buni, iar Dănciulescu merită felicitări pentru că a ieşit golgeterul Ligii I. Jos pălăria pentru el! În opinia mea însă, care i-am debutat pe amîndoi, pe Trică în Divizia A la Craiova, iar pe Dănciulescu în selecţionata de tineret şi, ulterior, în cea mare, n-ar avea în locul cui să joace. E o prostie să crezi că am vreun cui contra lor. Dimpotrivă, îi apreciez. Dar am plecat la drum cu un grup şi mi se pare normal să merg cu el şi la Euro. Cine a dus greul trebuie şi recompensat.

– În altă ordine de idei, de ce nu te-ai dus în cantonamentul de la Belek? Nici tu, nici Mutu.
– Greşeşti, la Belek nu-i cantonament, e vacanţă. Băieţii se relaxează alături de neveste şi de prietene. Singura lor obligaţie e să se mişte o oră şi jumătate zilnic, alergare, tenis cu piciorul, stretching, atît. În rest, distracţie, voie bună. Sînt cu ei secunzii Iovan şi Boldici, preparatorul fizic Lupu şi 4 masori.

3.jpg“Să nu se plictisească băieţii de mutra mea!”
– Nu mi-ai răspuns la întrebare.
– Nu m-am dus ca să nu se plictisească băieţii de mutra mea.

– Dar Mutu?
– Ce-ţi închipui, că Mutu a ajuns în America de capul lui?! Pentru că urmează să-i nască soţia, mi-a cerut voie să plece şi l-am lăsat. Decît să fi stat cu mintea în altă parte, mai bine aşa. Dar i-am dat şi lui un program, pe care are datoria să-l execute. Îl vom controla.

– Piţi, să trag concluzia că nimic nu-i întîmplător la lot?
– Evident, atît că voi, ziariştii, înţelegeţi numai ce vreţi sau ce vă convine. De un lucru trebuie să fiţi însă convinşi. Că Piţurcă hotărăşte şi el pretinde disciplină. Nu pentru că e mînă de fier, ci pentru că o performanţă nu se obţine niciodată fără disciplină. Performanţă egal rigoare. Uneori, militărie.

– Mă înşel sau ai mai slăbit?
– Glumeşti? Pe teren, greutatea mea ideală era de 78-79 de kilograme. Acum cîntăresc 80, aşa că m-am îngrăşat. Umbli cu complimente sau ce?!

– Victoria CFR-ului?
– Ce-i cu ea?

– Meritată ori nu?
– Indiferent cine ia titlul, înseamnă că-l merită. E drept, Steaua a redus spectaculos din handicap, dar a cedat presiunii din final. Cursa de urmărire a costat-o.

– Totuşi, nu-s prea mulţi stelişti în lot?
– Nu, sînt exact atîţia de cîţi am nevoie.

“Jucătorii francezi se înţeleg din priviri”
5.jpg– Sincer, ce aştepţi de la turneul final? Ţi-e teamă de el?
– Nu mi-e frică de Euro! E deja un succes faptul că, după o absenţă îndelungată, ne-am calificat între primele 16 echipe ale continentului. De aceea trebuie să privim Euro ca pe o sărbătoare, să ne bucurăm că vom participa. Că vom întîlni adversari de superclasă, între care campioana şi vicecampioana lumii.

– Eşti de acord cu varianta că n-avem ce pierde?
– Pînă la un punct, da. Nu însă şi mai departe, deoarece nu mergem la Euro doar să semnăm condica de prezenţă. Avem obligaţia să şi arătăm ceva. Să fim demni şi, dacă se va putea, să şi cîştigăm.

– Dintre Franţa, Italia şi Olanda, care ţi se pare cea mai tare?
– Toate-s tari, dar cel mai important meci e cu Franţa, pentru că e primul. Te ridică sau te coboară. Apropo, ştii cum mi-am petrecut ieri aniversarea zilei de naştere?

– Ai dat de băut, nu?
– Am mîncat la prînz cu nevastă-mea şi cu maică-mea, după care am analizat meciurile Franţei cu Italia şi cu Lituania.

– Şi?
– Numai în ultimul timp am studiat-o pe Franţa în 14 partide şi m-am lămurit cu cîtă dificultate se ajunge la poarta ei. Jucătorii lui Domenech acoperă ambele faze. În plus, formaţia nu prea s-a modificat de vreo cîţiva ani. Francezii s-au învăţat unul cu celălalt şi cu Domenech, se înţeleg din priviri.

– Cu Franţa va fi cel mai greu?
– Cel mai greu va fi să ne păstrăm concentrarea în toate cele 3 partide din grupă. Să ţinem ritmul şi, de fiecare dată, să găsim 3-4 jucători noi, proaspeţi.

– Vom reuşi? Mai corect spus, vei reuşi?
– Repet, sînt încrezător.

“Cantonamentul din Elveţia e un rai”
6.jpg– Dar Italia, dar Olanda?
– Personal, consider Franţa şi Italia peste Olanda. Au jucători mai puternici, iar pe Olanda o şi cunoaştem din preliminarii. Să nu uităm că, de la o vreme încoace, Italia ne-a bătut mereu. În oficiale şi în amicale. Totuşi, lucrurile s-au mai schimbat şi avem şanse să cîştigăm sau măcar să nu pierdem. Nu va fi însă deloc uşor. Italia se apără poziţional şi vigilent, iar pe contraatac te ucide. Cît despre Olanda, va dori să-şi ia revanşa, aşa că va juca împotriva noastră cu ambiţie maximă. La sînge.

– Clar. Altceva, în ce relaţii eşti cu conducerea Federaţiei, cu Mircea Sandu?
– Ce vrei să spui?

– Să fiu mai explicit? L-ai iertat pe Naşu’ după ce te-a scos de la “naţională” în 1999?
– Iar bagi strîmbe, nu te mai vindeci?! Sîntem în relaţii excelente şi tot ce am cerut s-a realizat. Cantonamentul din Elveţia e formidabil, un rai. Mai nou, am închiriat pentru antrenamente şi stadionul de lîngă hotel, o bază inaugurată de curînd.

– Deduc că ai trecut peste incidentul de-acum 9 ani.
– Fireşte. Dacă nu l-aş fi iertat pe Mircea Sandu, aş fi refuzat să revin. Oamenii se mai ceartă, dar se mai şi împacă.

– Ce-ar fi să te împaci şi cu Gazeta?
– Nu, deocamdată nu. Glumind, mă gîndesc că, împăcîndu-mă cu voi, s-ar putea să-mi meargă prost! E ultimul lucru pe care mi-l doresc.

– Oricum, mulţumiri pentru interviu şi multă baftă!
– Să fie!

– Scuză-mă, dacă meciul cu Franţa se va termina 1-0 pentru noi, promiţi să zîmbeşti?
– Hai, lasă, la revedere!

3 calificări a obţinut Piţurcă la turneele finale, una cu “naţionala” de tineret şi două cu prima reprezentativă, la Euro 2000 şi 2008

64% din meciurile “naţionalei” cu Piţurcă pe bancă au fost victorii, mai exact 32 din 50. Nici un alt selecţioner român n-are un palmares mai bun

Comentarii (113)Adaugă comentariu

Razvan (2 comentarii)  •  15 mai 2008, 12:38

@Ryon_M – Daca tot te apuci sa compui poezioare, poate scrii si tu ” .. veti fi iesiti ” si nu vei mai desparti subiectul si predicatul prin virgula ” eu am o banuiala”.

Despre convocarile pe care le-a facut Piturca nu am dreptul sa comentez pentru ca el va fi singurul responsabil de rezultate. Sper sa nu ne facem de ras si mai sper ca baietii sa joace cu ambitie, oricare ar fi primul 11 si rezervele. Bafta multa Romania!

titi axe (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 12:43

barbugiu imputit.i auziti ca barbutul nu e jocu lui.cand a fost la puscarie 3 zile la slatina se ruga de puscariasi sa joace cu el ahtiatu dracu,nici acolo nu lasa oasele din mana si acum nu mai recunoaste

Alex (5 comentarii)  •  15 mai 2008, 12:46

doua aspecte sunt f grave in discursul lui piturca:
1) el considera Euro ca o rasplata pt cei care au jucat in calificari si, ca urmare ii convoaca pe toti, indiferent de forma, daca au mai jucat sau nu sau daca sunt altii mai buni/mai in forma decat ei. e o eroare grava, iar marii antrenori nu au facut-o niciodata. Euro nu e nici concediul de dupa un an de servici, nici marele premiu al unei calificari deloc spectaculoase. Sunt destule exemple de jucatori care au ramas pe nedrept acasa sau se duc la euro doar ca turisti din cauza ideilor fixe ale lui pitzi. O sa-l coste scump atitudinea asta. Unde este ghioane (joaca excelent meci de meci la Kiev) si ce cauta nicolita, ov petre si dica la lot? ce mari meciuri au facut acestia 3 in primavara ca sa ii considere indispensabili?
2) legat de nicolita, citandu-l chiar pe „maestru” – Eşti de acord însă că a dezamăgit în retur?
– Da, dar trebuie să ne întrebăm şi de ce? Şi din pricina suporterilor Stelei, care nu s-au purtat prea frumos cu el. Nu i-au mai arătat acelaşi respect. Trecînd de partea sud-americanilor, au uitat cît a transpirat Nicoliţă pentru ei şi pentru Steaua. ” . Vrea sa zica ca la Euro nu e presiune? Cand un stadion plin canta iar in fata ai campioana mondiala si vicecampioana europei sunt 100% sigur ca presiunea e de zeci de ori mai mare decat a tribunei din ghencea cand joaca impotriva daciei mioveni.

In concluzie, se vede clar ca are favoritii lui, iar calificarea aceasta i-o datoreaza in proprtie covarsitoare lui Mutu, care dupa evenimentele din ultimul timp nu prea pare in apele lui. Acolo trebuie sa lucerze pitzurca, sa-l recupereze pe cel care a carat nationala in spate, nu sa pozeze in marele salvator al natiei.

PT IONITOAIA (4 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:00

In sfarsit o persoana care vede aberatiile pe care voi le scrieti si merita sa fie suparata pe voi. Asa ca nea Ovidiu mai citeste ce scriu colegi in ziarul pe care il stapanesti si mai tragei de urechi.

Rapid Visiniu (33 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:00

Nu prea am inteles…ce-i mai important?recunostintza fatza de cei care ne-au dus pana acolo sau performantele echipei care reprezinta Romania?

maximus (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:00

piti e un tip mai dificil , mai greu de inteles.Totusi trebuie sa recunoastem ca e bun ca antrenor , mult peste dom’general care avea o echipa care juca singura , acum e mult mai greu, jucatorii sunt mai fitosi mai greu de controlat.Sper sa si poata:bafta piti

Rapid Visiniu (33 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:01

Vorba lui Piturca: „hai,lasa,la revedere!”

wizu (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:01

„Iar bagi strîmbe, nu te mai vindeci?! ”

:)))) super tare replica!

Eu (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:02

Lucian Florescu …. ce zici de orele de poker cu el si multi altii.

Blanco (2 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:04

Daca jucatorii vor asculta sfaturile lui Piti si nu vor juca doar pentru propria lor imagine pentru a prinde un contract afara si voi fi un grup solid, cu/fara Mutu si Chivu, atunci Romania trecand de grupe, cu greu va putea fi oprita. Vad o finala Romania-Rusia.
Multa bafta! Noi credem in voi, insa voi credeti ca veti reusi?

alin Stan (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:06

Cel mai mare succes realizabil al nationalei ar fi calficarea din grupe, dar contra cine? Cred eu cele mai tari 3 echipe ale europenelor. Un singur lucru l-as sugera selectionerului: Invatai sa atace si sa lupte ca o echipa mare – pt ca daca nu ai macar atitudinea de echipa mare – vom muri si vom muri necunoscuti.
P.s bucurati-ne cu meciurile voastre RESPECT PITI

marx (2 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:09

haide bai piti, ca esti arogant aiurea. n-ai reusit sa bati bulgaria si visezi sa dai gol cu franta. calificarea a venit dupa un gol din offsaid pe un teren de polo. asa ca mai lasa-ne si cu selectia ta cu tot.

Alex (5 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:10

foarte corect ce a zis Alin mai devreme. Trebuie sa jucam ca o echipa mare pt ca daca ne ducem acolo la mica ciupeala o sa plecam cu o caruta de goluri luate si, poate, un gol dat din corner.

cat despre ce zicea unu mai inainte….vise tata…vise, romania fara mutu si chivu nici nu ajunge la poarta adversa. si da, daca trecem de grupe avem asigurate semifinalele sau, chiar finala.

Bazil (4 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:16

Dragi compatrioti microbisti, nu intelegeti ca, nu selectia e de vina(ca Piturca l-a convocat pe X si nu l-a convocat pe Y) ci VALOAREA intrinseca a jucatorilor romani? Nu avem nicio sansa cu acesti jucatori, locul 4 cu 0 puncte e tot ceea ce putem realiza!

Yoz (6 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:16

Eu personal nul simpatizez intr-un mod deosebit pe Piturca insa daca am realizat ceva in aceasta campanie de calificare, in care atentie!!! eram califiacti cu 2 runde inainte intro grupa destul de grea, este ca am am dobabndit o mare incredere in capacitatile lui de a gestiona un meci. Nu sunt de acord cu numarul mare de stelisti la lot din care consider ca 2-3 nu au ce cauta la lot dar asta am zis inaintea fiecarui meci si uite k din scepticism in scepticism am ajuns sa ne bucuram la vara asa k nici numi pasa cine e in lot… eu ii dau credit total domnului Piturca si cred k orice hotarare o sa ia va fi spre binele echipe si sunt sigur k va obtine maxim din ce se va putea cu aceasta echipa in aceasta grupa…ar fi bine sal sustinem toti sa nul mai blamam atata pt k nu poate lua 50 de jucatori la turneu si nu poate baga 20 in teren asa k nu are cum sa-i multumeasca pe toti…in concluzie BAFTA ROMANIA!!!

NjoY (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:23

o sa zbori dupa euro piti unde ai m-ai vazut sa nu mearga la un campionat indiferent care golgheterul unei tari…sau cel mai bun mijlocas adica Danciu si Trica….si ii duce pe Marica si Banel doi jucatori terminati..

Ryon_M (3 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:23

P I T U R C A
Om dificil, cu toti o stiu,
Nu e nevoie sa insist!
A devenit din barbugiu,
Un mare profesionist!

Stefan (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:26

tot respectul domnule Piturca bafta

morchi (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:30

succes Piti

Ryon_M (3 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:35

Pt. RAZVAN de la #51

Dreptate mare ai baiete!
Sa recunosc nu mi-e usor.
Si ca sa nu se mai repete,
Te iau pe tine corector!

nicanor (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:35

Puneti-l pe Balaci antrenor cand este treaz si maseor pe fica-sa poate prinde si Trica un rol de titular.
Pe Danciu tot mereu l-au chemat la nationala si nu a dat satisfactie a fost timorat si nesigur ca si Claudiu Niculescu.
Nu cred ca acum este timp de experimente.

Mesmer (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:41

Blanco pe ce droguri esti frate…Finala Romania-Rusia..?..Poate pe PlayStation…:)

zardoz36 (4 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:45

e ata de penibil pentru yiaristi sa tot aduca in discutie chestia asta cu barbutul !
nu sunt FAN piti dar eu yic ca daca luam viata a peste 95% dintre cei care scriu ori vorbesc despre fotbal am afla lucruri mai ţperverseţ deat partide de carti
poponari
pedofili
betivi
cartofori
tepari
norocul lor e ca pe ei nu+i cauta nimeni
ca nici nu+i cunoaste nimeni
9 vieti daca o sa scrie rau de piti tot nu o sa+i stie nimeni
dar piti va ramane in istorie
unii, ca piti FAC, altii care NU sunt in stare, dau di clanta
BAFTA ROMANIA LA EURO !

mircea (7 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:54

echipa nationala a romaniei:director tehnic-victor si giovani becali,director general-jiji becali,antrenor-victor piturca.sa aflam procentajul lui piturca din vanzarea jucatorilor.ceaq mai tare declaratie:banel nicolita nu poate sa-si arate „talentul,inteligenta simaiestria”in fotbal din cauza suporterilor stelisti.hahaha penibil

Adriano (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 13:55

Nu stiu ce tot aveti cu Piturca !…Lasati-l in pace sa-si faca treaba!!!….si luati-va de el doar cand nu are rezultate !…pana acuma nu aveti ce sa-i ziceti…a calificat Romania la Euro cu un lot mult mai putin valoros decat cel al Olandei.Cu Banel…fara Banel….a reusit !!!…Cand va gresi va plati !!…Cat despre relatia sa cu presa….foarte bine va face !!…Ca prea va luati de toata lumea numai cu nimicuri…numai prin zvonuri si „surse”…nu stiti ce sa mai faceti…ce scandaluri sa mai iscati numai ca sa va vindeti ziarul !..Daca as fi vreun presedinte de club as face un „blat” cu ceilalti presedinti…sa intram toti in silenzio stampa…sa vedem atunci ce-ati mai scrie…si cate ziare ati mai vinde !!…presa sportiva din Romania a devenit o presa vulgara…o presa care iti ia ochii cu cate un titlu mare si stupid.Dau un mic exemplu….”HEREA LA STEAUA?”….pai de ce puneti semnul intrebarii???…ma intrebati pe mine ????…sau eu trebuie sa aflu de la voi ??!!….un ziar trebuie sa contina lucruri corecte si concrete….nu zvonuri !!!….sper sa va reveniti.Imi pare rau sa zic dar sunteti jalnici…RUSINE !!!…In rest…multa sanatate….si HAI ROMANIA !!!

hai Romania (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 14:07

se spune ca dc zice unu ca esti beat nu il crezi da dc spun 1000 cel putin te duci la culcare…
asha ca dl Piti ar tr sa ii ia pe Ogararu shi pe Danciulescu… shi sa ii dea afara pe Nicolita, Deac, Moti, Ghionea, Marius Niculae
shi poate gaseste o solutie shi pt Ghioane, in locul lui Ov Petre

Cip (30 comentarii)  •  15 mai 2008, 14:52

Ce om incuiat si ranchiunos!
incredibil
el nu vede ca in timp nu o sa-i aduca niciun folos stilul asta?

Valeriu. (21 comentarii)  •  15 mai 2008, 15:12

Si daca vom castiga europenele Dl.Piturca nu va fi iertat
pt. nedreptatea care i-a facut-o celui mai valoros atacant
roman DANCIULESCU.
Prof. Aleandru.

calinescu (46 comentarii)  •  15 mai 2008, 15:25

SA-L PUPE-N FUND PE MUTU !!!
L-A FACUT MARE ANTRENOR PE SATANA DIN ORODEL !!!
STILUL CARE IL JOACA NATIONALA VA FI BOTEZAT „TZURCA” ,IAR DACA IL SUPARA PUTIN PE MUTU ,VA PATI CUM A PATIT CU HAGI !!!
ATIT MERITA ACEST NESIMTIT !!!

husky (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 15:27

Cred ca ar trebui sa-ti intre foarte bine in cap ca nu tu ai calificat nationala la euro,ci Mutu,Marica,Chivu si Lobont.Din punctul multora de vedere trebuiau convocati alti jucatori decat echipa stelei.Cand vine vorba de nationala lasi deoparte antipatiile si simpatiile,nu esti un incapatanat,nu-i tratezi pe toti de sus,ceea ce te face un fals selectioner.Ai noroc cu sandu ca te mai tine,dar vei zbura cat de curand,mai bine zis dupa euro.Cred ca vom fi cea mai rusinoasa reprezentare de la euro cu banel,ov petre,nesu…bine ca nu i-a luat si pe mendozi,moreni si alte panarame…

Vali_B (171 comentarii)  •  15 mai 2008, 15:29

Am senzatii amestecate dupa ce am citit interviul si toate comentariile. As putea sa jur ca toti au dreptate, si cei care-l critica si cei care-l lauda pe Piturca. E drept ca i-a raspuns cam in doi peri lui Ioanitoaia. In aceste conditii e greu sa-ti facci meseria si-ti piere tot cheful sa-l mai intrebi ceva pe Piturca. Dar asa e el, de bine de rau a calificat echipa, ca a fost gol din offside la constanta acum nu mai conteaza. Adevarul e ca nu prea avem jucatori de mare valoare, caliti in Liga Campionilor si in mari competitii. pe astia ii avem, cu astia defilam. Si eu sunt trist ca nu l-a luat pe Danciulescu, era in forma si cred ca nu ar fi dezamagit. Pana la urma insa, cred ca trebuie sa mergem pe mana lui Piturca, asa capos cum e. Pana acum a iesit bine, iar cand „n-a mai fost el”, cand a lasat-o mai moale si a renuntat la niste principii a iesit prost. Sa speram ca din cei 23 din lot va reusi sa ii aleaga pe cei mai in forma, ca sa nu ne facem de ras. Eu chiar cred ca si fara Danciulescu, si fara Costea (altul care merita incercat, dar probabil ca nu mai e timp de experimente), baietii lui Piturca vor lupta bine si vor face o figura frumoasa. Haideti sa fim alaturi de nationala, sa nu mai fim atat de carcotasi si sa avem incredere ca Piturca o va nimeri si de data asta. Poate ca Piturca are defecte, dar are un atu: nu-i place sa piarda, si cred ca va alege echipele care pot juca pentru acest obiectiv. Cu 3 puncte putem spera la calificare prin jocul rezultatelor. Sper sa nu pierdem iar cu Italia, ca nu mai pot sa-i sufar!
Hai Romania si succes la Euro!

flaviu (2 comentarii)  •  15 mai 2008, 15:43

ce sa zic … HAI ROMANIA si sa credem si noi o data in Piturca… in rest… pt GSP mai scrieti si voi lucruri concrete si nu tot zvonuri si cu un limbaj mai adecvat ca folositi formule care vor sa para senzationale dar de fapt sunt cat se poate de ridicole… HAI ROMANIA inca o data !!!

VladRefec (4 comentarii)  •  15 mai 2008, 15:59

Fratilor, unii dintre voi sunteti incredibili. Dc l-a adus pe ala, dc nu l-a adus pe celalalt, dc aia, dc cealalta. Omul asta a obtinut cele mai bune rezultate cu nationala dintre toti selectionerii care au fost la nationala Romaniei in toate timpurile.

Dc sunt in lot Marica, Nicolita, Ov Petre, Fl Petre, Sapunaru, M. Niculae, Bratu ?

1) Marica – e un varf de forta, care poate sa se bata cu fundasi de valoarea celor italieni, si care poate sa ii alerge pe batranii francezi. Danciulescu nu poate face asta, si in plus Marica a contribuit din plin la calificare.

2) Nicolita – e jucatorul perfect in fata viitorilor adversari. A jucat toata campania de calificare. Ce vroiati, Szekely care nu a jucat nici un meci la nationala sa debuteze vs Franta, Italia si Olanda ?

3) Ov. Petre – la capitolul recuperari e cel mai bun mijlocas defensiv roman. Nu stie sa dea o pasa de 2 metri cu latul, dar ce vreti, NU SUNT juc romani care sa faca ce fac Makelele, Viera, Gattuso

4)Fl. Petre – altul nu avem pe dreapta !! spuneti un juc mai bun ca el pe postul ala ! Si in plus are f multe meciuri la nationala + a inceput sa joace bine si la bulgari

5)M Niculae – Cand juca la Sporting era bun ? Eh, uitati ca si-a revenit. A facut un sezon foarte bun la scotieni, si un meci senzational cu Rusia. Avem nevoie MARE de el, e mai bun decat Marica la ora asta si joaca cam acelasi lucru amandoi

6)Bratu – e cel mai bun varf de viteza , si e in forma.

7) Sapunaru – il inlocuieste pe Ogararu care nu a jucat sezonul asta aproape deloc. E polivalent si e in forma.

De ce nu sunt la nationala : Trica, Ogararu, Danciulescu ?

Pt ca nu au in locul cui sa joace. Trica joaca pe post cu Cristea, Dica si Cocis, iar de Danciu si Ogararu am scris mai sus.

Avem cel mai bun lot POSIBIL la ora actuala !

VladRefec (4 comentarii)  •  15 mai 2008, 16:02

@Vali_B …. pai dc nu au calificat Mutu, Lobont, Chivu si restul nationala si fara Piturca ? Ce haos era la nationala inaintea lui ? Cate scandaluri legate de alcool si toate nenorocirile posibile ?

„64% din meciurile “naţionalei” cu Piţurcă pe bancă au fost victorii, mai exact 32 din 50. Nici un alt selecţioner român n-are un palmares mai bun”

A reusit 3 calificari / 3 posibile. Al cui e meritul, daca nu al lui ?!

VladRefec (4 comentarii)  •  15 mai 2008, 16:03

Ultimul mesaj era pt husky , nu pt Vali_B , imi cer mii de scuze pt eroare !

tony (2 comentarii)  •  15 mai 2008, 16:03

Nici nu vreau sa comentez interviul asta!Vreau sa va spun d-le Ioanitoaia ca ar trebui SA VA FIE RUSINE ca ati permis publicarea articolului lui TRU!!RUSINE!RUSINE!RUSINE!

VladRefec (4 comentarii)  •  15 mai 2008, 16:09

@hai Romania ->

Tu ce iti doresti, sa joace jucatorii enumerati de tine, si sa ne mai uitam la televizor la inca 10 campionate europene sau sa joace echipa asta selectionata de Piturca si sa jucam si noi la Europene ?! A terminat campania de calificare pe LOCUL 1 ! Ce vroiai mai mult , frate ?!

Suntem un popor prost. Nici mai mult, nici mai putin. Nu stim sa ne bucuram cand suntem pe val, nu stim sa ne vedem de lungul nasului cand suntem la pamant. Avem o mentalitate distrusa de anii de feudalism si comunism si va ma trece multa apa pe Dunare pana cand se va schimba ceva in bine.

Emilio (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 16:25

SINCER! Poate ca nu am vazut spectacol in toate partidele nationalei, DAR , Piturca a reusit sa faca o echipa si imi pare bine ca la ora actuala are de unde alege (e treba lui pe cine). Insemna ca cel putin jucatorii romani dau dovada pe caracter si profesionalism. Pacat de mizeria celor cu bani in fotbalul romanesc actual

simi (3 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:05

de ziua mea, am studiat meciurile frantei! performanta egal disciplina. sunt doua lucruri care spun tot.
daca piturca va iesi din grupa asta, va avea oferte cu sume astronomice. putin probabil sa-l mai vedem, in aceasta situatie, la echipa nationala. foarte putin probabil sa-l mai vedem la nationala si daca pierde.

minciuneta sporturilor (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:23

Din acest interviu am tras urmatoarele concluzii:
1.Piturca face numai ce vrea el, lot, tactica, program etc si bine face.Daca se ia dupa unul sau dupa altul nu platesc aceia ci el.Asa ca daca pierde sa piarda pe mana lui.Daca invinge e meritul lui.Bafta Piturca si tine-o tot asa.
2.Piturca este suparat pe buna dreptate pe gsp.Un ziar care baga numai fitile intre oamenii de fotbal si arunca fel si fel de zvonuri pe piata iar cand gresesc nu-si cer scuze.Ioanitoaia este seful lor si nu s-a debarasat de incercarea de a asmuti oamenii unii impotriva altora.ce pretentii sa mai ai atunci de la fomistii aia mici care se cred ziaristi de sport.
PS:Tolontan are salariul de 15.000 euro si scrie ca dracu, acelasi tolontan care-i critica pe fotbalisti ca au salarii mari si nu arata nimic. UNDE ESTE DIFERENTA?

Gigi (2 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:34

Credeti ca daca ii ia pe Danciu,Trica,Costea luam CE?……oameni buni avem 1% sanse sa trecem de grupe….trebuie sa fim realisti nu ne putem compara cu echipele din grupa.Oricum trebuie sa ii dam credit lui Piti,el si-a ales un nucleu de jucatori cu care e normal sa mearga la EURO, a reusit sa formeze o familie.Daca trica era Ronaldinho si Costea era Kaka mai ziceam ,dar sunt jucatori modesti cu care nu putem sa castigam CE,trebuie sa ne vedem lungul nasului.

Tudor (98 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:40

ioan plischi si cu capo@,nu mai bine mergeti voi la debitat aberatii gratuite in alta parte!Ca de mizerii din astea gen „individ infect” sau „titularizarea excesiva a lui D.Munteanu ca cea mai mare realizare”-cand omul a calificat de 2 ori echipa la turnee finale de pe locul 1,avand adversari de calibru,e satula toata lumea care pricepe cat de cat fotbal!Jucatorii care nu vor fi apti,nu vor ajunge la Euro(deocamdata,slava Domnului,nu e nimeni in situatia asta),nu vor fi luati in carje,proteze,sau mai stiu eu ce acolo!

Tudor (98 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:44

Gigi@,tocmai ca avem destule sanse sa trecem de grupe fara Trica sau Costea!Daca mergem acolo cu mentalitatea asta paguboasa ca nu putem face oricum mai nimic,chiar nimic n-o sa facem!Marele merit al lui Piturca e si ca i-a redat speranta ca se pot face lucruri mari unei echipe care ajunsese jos de tot!Dintre echipele din grupa tocmai ne-am comparat cu Olanda si comparatia a fost in avantajul nostru in preliminarii!Si nici Italia sau Franta nu-s formate din mutanti cu 4 maini si 8 picioare.Intr-o zi buna,Romania poate bate pe oricine,mai ales cu Piturca antrenor!

shorty (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:45

Cam multi antrenori gasesc prin comentarii .. ma bucur ca doar Pitzurca ia deciziile. Va salut cu respect D-le Pitzurca! E cel mai bun pentru nationala .. rezultatele vorbesc. Si cine zice ca mutu, chivu ei is miezu .. sa nu uite ca fara Nea Pitzi n-au reusit. In schimb Nea Pitzi a reushit si fara ei… Stie sa scoata ce-i mai bun din jucatorii pe care ii are. Bafta la EURO! Hai Romania!

ady (2 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:47

Trebuie sa intelegem ca indiferent pe cine ar convoca sansele nostre raman acelesi.Noi nu suntem Italia nu suntem Franta nu suntem Olanda…..noi suntem Romania oameni buni ,ce nu ati inteles?

Johnny (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:50

un interviu de nota 10 ! Bravo !

Tudor (98 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:56

husky,calinescu,mircea@,mergeti la oi!Calificarea Romaniei i se datoreaza IN PRIMUL RAND LUI PITURCA,nu lui Mutu sau Chivu sau oricarui alt jucator!N-au jucat Mutu si Chivu si alte campanii inainte si le-au ratat cu brio??Iar stilul in care joaca nationala e cel mai bun din ultimii 10 ani,unul pragmatic!Dar niste frustrati anti-Piturca nu pot sa priceapa asta!Apropo,daca Mutu il supara pe Piturca zboara el urgent din lot,cum a mai zburat o data,acum 2 ani si de atunci a devenit foarte cuminte!:)
Cum naiba sa fim cei mai slabi de la Euro??N-avem nici o sansa sa fim asa,ca doar n-o sa ajunga acolo niste impiedicati ca margaritescu,maftei sau trica!Si,la cat de profesionist e Piti o sa-si dea seama ca nici petardele de moti si sapunaru n-au nici o treaba cu fotbalul,darmite sa ajunga la Euro!!Apropo,SINGURUL PUNCT DE VEDERE CARE CONTEAZA SI CARE ESTE VALABIL PENTRU ECHIPA NATIONALA E CEL AL SELECTIONERULUI!!Bagati-va asta bine in cap si nu mai debitati toate ineptiile!Si ar fi chiar culmea ca Sandu sa dea afara un selectioner care a scos nationala,si chiar si federatia intr-o masura,din *****!Din contra,ar trebui sa se dea peste cap sa-l tina cat mai mult la nationala,daca vrea performanta!Chiar mi-e rusine ca se gasesc astfel de specimene care sa atace un om care isi face treaba ca un adevarat profesionist!Si ne mai miram de ce merg lucrurile cum merg pe la noi!Cum apare o valoare,indiferent unde,cum se gasesc nu stiu cate nulitati sa o atace!

Tudor (98 comentarii)  •  15 mai 2008, 17:59

ady@,si daca suntem Romania,care e problema??Pana una alta,toate echipele din grupa pornesc cu aceiasi sansa,indiferent cum se numesc!Cum i-am depasit pe olandezi in preliminarii asa ii putem depasi si pe italieni sau pe francezi sau macar pe unii dintre ei!Si asta,in mare parte,si datorita lui Piturca!

Tudor (98 comentarii)  •  15 mai 2008, 18:08

Interviul e bun,dar putea fi si mai bun.Unele intrebari sunt destul de puerile,exemplu aia cu „te temi de Euro”-ce era sa raspunda saracu’ Piti ca nu mai poate de frica sau din contra ca n-are absolut nici o problema si merge acolo fluierand???Oricum,in afara de luat partea gazetei,dar e de inteles,sunt oamenii matale,interviul e destul de bine realizat!Poate ar fi trebuit,daca tot ai adus vorba de Banel sa-l intrebi si daca F.Petre va fi titular,ca asta chiar e o problema,pana si Banel e mai bun decat piticul!Mi-a placut cum a raspuns despre stelisti,nu e ceva in 2 peri,pur si simplu si-a aparat punctul de vedere si le-a adus aminte aflatorilor in treaba ca el raspunde de lotul pe care-l face si are dreptul sa ia in el pe cine considera ca merita!BAFTA PITURCA!!BAFTA ROMANIA!!
@valentin,daca Piturca castiga Euro cu Romania,ar merita sa-i fie iertate toate pacatele,darmite neconvocarea lui Danciulescu!In plus,printr-o asemenea performanta,ar arata ca a avuta perfecta dreptate sa-i convoace pe unii si nu pe ceilalti!

Vali (1 comentarii)  •  15 mai 2008, 18:15

Felicitari Piturca ! tine-o tot asa si cu nationala si cu Gazeta !

Comentează