Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Sacrilegiul

Laude CFR-ului, care şi-a întregit victoria din campionat cîştigînd Cupa! Deplasată însă reacţia lui Arpad Paszkany, care şi-a permis să minimalizeze triumful Stelei din 1986!

Aşadar, CFR Cluj a reuşit eventul, fiind a şasea echipă din istorie, după Ripensia Timişoara, […]

duminică, 11 mai 2008, 2:37

Laude CFR-ului, care şi-a întregit victoria din campionat cîştigînd Cupa! Deplasată însă reacţia lui Arpad Paszkany, care şi-a permis să minimalizeze triumful Stelei din 1986!

Aşadar, CFR Cluj a reuşit eventul, fiind a şasea echipă din istorie, după Ripensia Timişoara, UTA, Steaua, Dinamo şi Universitatea Craiova, care îşi adjudecă ambele trofee în acelaşi an. Despre amănuntul că trupa lui Andone s-a desprins anevoie în finala Cupei, dominată pe parcursul reprizei secunde de Unirea Urziceni, îşi vor reaminti doar cei care au urmărit meciul. Peste timp, statistica va reţine însă numai îzbînda CFR-ului, una care, completînd-o pe cea din campionat, a întărit ideea că formaţia clujeană a fost cea mai bună în sezonul recent încheiat. Un succes putea fi întîmplător, rezultat al unei conjuncturi favorabile. Două sînt însă de necontestat, ceea ce s-ar cuveni să admită şi adversarii CFR-ului. Cu Steaua în frunte. Ca atare, toţi aceia care au gîndit şi dezvoltat proiectul de pe Someş, cu precădere patronul Paszkany, preşedintele Mureşan şi antrenorul Andone, merită laude. Cezarului ce-i al Cezarului.

Sentimentul că echipa lor a devenit number one le-a sporit conducătorilor clujeni siguranţa de sine. I-a îndemnat să fie mai ţanţoşi, să se simtă superiori. Aşa se şi explică de ce ei au boicotat acţiunile federale de la Piatra Neamţ, oraş care, jos pălăria!, a organizat impecabil ultimul act al Cupei. Pretextînd că se află în stare de suspendare, Mureşan a refuzat să participe la şedinţa Comitetului Executiv, pentru ca, împreună cu Paszkany & Co, să accepte abia într-un tîrziu, şi după insistenţe, să ia loc în tribuna oficială. Să zicem că, pînă la un punct, rezerva lor se putea justifica. Nu însă, sub nici o formă, şi ieşirea lui Arpad Paszkany, care şi-a permis să minimalizeze triumful Stelei în Cupa Campionilor Europeni din 1986! “A jucat un singur meci, în finală, în rest, cu ce echipe a jucat?!”, s-a trezit vorbind finanţatorul CFR-ului. Evident, la vremea respectivă, sistemul în C1 era diferit. Se disputau mai puţine partide şi se ieşea mai repede învingător. Totuşi, Steaua a susţinut 9 întîlniri, deloc uşoare, iar performanţa ei, cea mai frumoasă din istoria fotbalului tricolor, nu poate şi nu trebuie pusă sub semnul întîmplării, al norocului. fie şi pentru că i-au succedat cîştigarea Supercupei Europei şi calificarea În finala CCE din 1989. Ba şi deoarece repetarea ei pare foarte greu de realizat. Dacă nu imposibil.

Clar, Paszkany a dat cu bîta-n baltă. A vorbit gura fără el, iar atitudinea sa i-a indignat nu doar pe suporterii roş-albaştri, ci şi pe campionii de la Sevilla. Aceştia l-au taxat imediat, vezi replicile lui Ienei, Duckadam, Bumbescu şi T. Stoica din Gazetă, acide, virulente. Şi pe bună dreptate, întrucît există vorbe care nu se spun şi gesturi care nu se fac. Patronul CFR-ului trebuie să înţeleagă că a contesta succesul Stelei din 1986 provoacă un imens val de antipatie. Tocmai pentru cĂ rĂneŞte mîndria românilor, o reacţie ca a lui e mai mult decît o greşeală ori o provocare. E chiar un sacrilegiu.

Comentarii (443)Adaugă comentariu

byby (10 comentarii)  •  12 mai 2008, 13:09

Despre Steaua 86 nu se poate decat spune ca a fost echipa care a ajuns pe cele mai inalte culmi pe care de-atunci n-a indraznit sa viseze vreo echipa romaneasca si nici in viitor nu cred ca mai este posibil de atins o asemenea performanta!
Pascany prin aceste declaratii si-a facut numai rau!(ori pentru ca nu se pricepe , ori pentru ca pur si simplu este un om cu calitati submediocre , ca sa nu fiu rau!).Steaua de-acum de asemenea putea sa fie de o valoare mai buna daca nu erau tot asa declaratii ale altui om submediocru Becali.Patronii SLABI(sa nu zic prosti) fac rau echipei VORBIND AIUREA!SCANDALURILE facute de oameni fara valoare , mahalagii , fac tot mai mult rau echipelor!Si federatia II CONSILIAZA si persoane din federatie fac la fel!RUSINICA!

scenariu (2 comentarii)  •  12 mai 2008, 13:24

un scenariu de groaza ar arata cam asa: steaua nu se califica in Liga Campionilor, ajunge in Cupa UEFA unde n-o sa treaca de grupe, nici rapid poli dinamo sau urziceni nu ma astept sa faca ceva (poate rapid totusi) iar CFR o sa fie ciuca batailor… de unde rezulta un coeficient dezastruos.

io (16 comentarii)  •  12 mai 2008, 13:25

hai sa dam un mail la DNA sa le asculte si telefoanele ziaristilor. sa vezi atunci valize de bani ce se descopera . hahahahaha

mihai (4 comentarii)  •  12 mai 2008, 13:49

Mai lăsaţi-o fraţilor cu „simbolul naţional”. Ce simbol naţional? Simbol COMUNIST. Asta e stiaua (cu s mic). O echipă comunistă. Au prins culoar favorabil, au câştigat la 11m şi asta e. Bravo lor. Dar de aici până la simbol naţional e cale lungă. Să nu uităm cum câştigau românii gheata de aur pe vremea comuniştilor. Şi alte minuni de genul ăsta.
La fel şi cu generaţia de aur. Au jucat şi ei un sfert de CM şi gata, sunt de aur.

Calin (8 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:03

„provoacă un imens val de antipatie. Tocmai pentru cĂ rĂneŞte mîndria românilor, o reacţie ca a lui e mai mult decît o greşeală ori o provocare. ”

Nu nea Ovi. Nu este nici o greseala, nu este nici un sacrilegiu. Dar este o provocare bine gandita, premeditata si aruncata intr-un moment de maxima audienta.

„rĂneŞte mîndria românilor”. Asta si vrea***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat). El este roman? Ce urmareste? Vom afla cat de curand ce ascunde***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) asta.
Nu vreau sa-i dau dreptate ciobanului***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat), dar printre nenumaratele aberatii debitate, mai si nimereste cate unele adevarate, cum ar fi in cazul ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)de Paskakany.

Pacat ca n-au castigat eventul cu vreo 3 ani in urma, sa joace prin turul 1 preliminar din CL si sa si-o fure iar de la Famagusta.

Zicea unu pe un blog, nu numai ca n-o sa scoata vreun punct in CL, problema e daca o sa dea vreun gol, ca de luat…….peste 15, sau fara numar, fara numar 🙂

rosu (19 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:24

acum asteptam ca Steaua sa fie trecuta la ,,sfintii”,auzi un sacrilegiu sa spui ca a avut noroc.suntem un neam de dobitoci daca facem un capat de tara din asta si cred ca mai rusinos este ce face becali in fotbal,scandalurile suporterilor si ami nou tenta de nationalism adusa in sport de niste mafioti albanezi.Englezi oare ce fac ca Arsenal are 2-3 englezi in echipa sau daca castiga CHELSEA C.L.ca doar patronul e rus si poate este mai ,,manjit”decat becali.Eu zic sa ne bucuram de fotbal sa facem comentarii dar sa nu ajungem sa vorbim de tara,unguri,albanezi si toate rautatile spuse prosteste.hai sa si speram ca face cfr-ul pct in C.L.,DINAMO,RAPID,POLI.UNIREA SI STEAUA aduc iar bucurii si pct (ca e la moda dar si necesar) si sa iesim in strada ca nationala joaca la EURO bine si poate chiar castigam campionatul.Presa sportiva poate devine iar sportiva ca doar sunt atatea sporturi si toata vrb mai mult de scandaluri extrasportive decat de sport.

Superman (4 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:27

Meciurile Stelei in 86 pana la finala: Vejle, Honved, Kuusysi Lahti, Anderlecht. Greu traseu, intr-adevar. :)) Si acest traseu s-a realizat luand cu japca jucatorii cei mai buni din toata tara. Big shit!

Luck43 (2 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:38

Suntem o tara de dezbinati in fotbal si nu stiu cum ne-am mai putea reveni asa cum era de exemplu in anul in care STEAUA castiga CCE.Daca va continua aceasta campanie antiSTEAUA , vom ajunge de rasul Europei.

geo (19 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:39

si ma rog la cine trebuie sa cerem voie sa vorbim de Steaua?partidul sa dus dl Ioanitoia si stim ca suntem in 2008,sec 21 si vreau sa cred ca este democratie in Romania si opiniile sunt libere,norocul face parte din joc iar cuvinte bombastice ca sacrilegiu este cam mult.Dar becali oare nu face un sacrilegiu cu Steaua?sau nu se pune ca el da cu banu”si este ,,mare patriot si toate glumele trebuiesc suportate ca doar fratii si verii fac un clan bine definit si nu le mai ajunge fotbalul acum vreau tara”cu totul ca de la ei nu-i lege doar tocmeala.Unde sunt comentariile fostilor stelisti la bataia de joc ce se-ntampla la Steaua acum sau idea de ,,se cuvine totul” a ramas bine intiparita din vremuri apuse .Rusine dl ca puteti in ziua de azi sa mai scrieti prostii sau sa va aduc aminte ESTE DEMOCRATIE SI LA NOI NUMAI TREBUIE SA ,,PUPATI ”PE NIMENI UNDEVA…..

Daniel (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:44

Paszkany a luat exemplu de la Becali. Cand a declarat ce a declarat a glumit. 🙂 Tot fotbalul romanesc e o gluma.

WWW (19 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:44

Totul este inpotriva lui becali ,Steaua este acaparata de mafiot si nu cred ca cineva vrea rau Stelei cat lui becali,sacrilegiu face mafiotul ca se foloseste de numele si istoria clubului si sa nu uitam fara noroc a fost si va fi greu in europa!

romario (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:56

pt mujotutun si pt toti frustratii…………..capete seci si invidioase,retineti si voi un lucru…….Steaua a castigat cupa campionilor in 86, a jucat semifinala de cupa campionilor in 87-88, a jucat finala de cupa campionilor in 88-89,a castigat supercupa europei, a pierdut cupa intercontinentala cu gol anulat eronat pe motiv de offisde……retineti capete seci….INTR-UN INTERVAL DE 4 ANI…..4 ANI……

data (2 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:56

Eu inca astept sa promoveze Steaua in Divizia A. Dupa aceea mai vorbim de trofee :)).

conquerer (3 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:58

Mai mare tampenie ca asta”sa-i multumim stelistilor ca au strans puncte in Europa” de mult n-am mai auzit.
Si ce daca au strans puncte?S-au gandit ei vreo clipa la coeficient cand jucau in UCL?Hai sa fim seriosi!Se gandeau doar la:1.prime 2.sa prinda un transfer in strainatate 3.gloria echipei.Asa au facut si asa vor face in continuare toate echipele din Ro calificate in cupele europene.
Cica Steaua ar fi trebuit sa castige campionatul pt ca ei au muncit cel mai mult la capitolul coeficient.Si ce daca au muncit?Sa facem atunci un campionat unde locul 1 este atribuit Stelei inainte de inceperea competitiei.
PS:Cu aceasta declaratie Paszkany a dovedit ca nu e cu nimic mai deosebit,mai civilizat ca Becali,Borcea,Copos ,Iancu.Daca era mai profesionist el se ocupa doar de Cfr si nu de Steaua…

Suporter REAL (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 14:59

Cine inca mai crede ca acest pashkany (nu merita efortul de a-i scrie numele corect!!!) are curaj de a spune lucrurilor pe nume trebuie sa fie foarte naiv…Se vede de la o posta ca de fapt acest individ are cu totul alte interese si se foloseste de acest fenomen care este fotbalul pentru a castiga popularitate si pentru a atrage
increderea oamenilor (care de fapt iubesc fenomenul sportiv in sine, nicidecum nu slujesc interesele acestui parvenit).
Apoi, referitor la compararea cazului Stelei cu cel al echipei Juventus (si celelalte), se uita un „mic” amanunt: echipele italiene au fost dovedite ca vinovate de cumpararea arbitrilor si influentarea rezultalor in meciurile pe care le-au disputat ele insasi…pe cand Steaua e acuzata de a incerca sa determine o alta echipa sa joace corect – nu vi se pare un pic cam fortata compararea?!?
De ce nu se doreste in schimb anchetarea meciurilor CFR-Rapid (cand componenti ai echipei Rapid au declarat ca ar fi stare sa-si bage mingea in poarta,numai sa nu ia Steaua campionatul) sau Dinamo-CFR (cand iarasi au aparut aceleasi declaratii gen facem orice numai sa nu castige Steaua campionatul)?!?!?

flo_aka_me (4 comentarii)  •  12 mai 2008, 15:03

ioanitoaia la final ai umpluto de sange cu:”Tocmai pentru ca raneste mindria romanilor, o reactie ca a lui e mai mult decît o greseală ori o provocare. E chiar un sacrilegiu.”” adica tu vrei sa ne bagi pe gat ca steaua e mandria romanilor sa inteleg? o fi mandria stelistilor din bucale ,a moldovenilor si a redactiei ziarului pe care il conduci dar a mea din timisoara sa stii ca nui mandria mea si nici a oltenilor si nici a ardelenilor si nici a banatenilor!am vazut un comentariu cu date date de cineva aicea mai jos si mia venit sa rad ca nu a intalnit cine stie ce echipe! asa ca lasati caterinca cu steaua mandria romanilor e democratie si daca arpad pascania vrut sa zica asta bravo lui e parerea lui dar normal ofticati de la steaua (aia de demult din epoca romantica) si asta de acuma din epoca premierea adversarelor sau gandit ca na e bine sa riposteze! oricum steaua a castighat la 11 metri finala unde echipele se niveleaza de tot si unde doar norocul aduce trofee nu stiinta sau valoarea

aadi222 (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 15:11

Nu stiu ce tot o tineti cu cupa aia din 86. Atunci erau alte vremuri, alt fotbal alti oameni. Nu poti compara liga campionilor de atunci cu cea de azi. Sa vad ca trece vreo echipa romaneasca acuma de grupe si se poate spune ca a facut performanta mai mare decat cea din 86-89.

ferenczi (15 comentarii)  •  12 mai 2008, 15:33

propun ca stelistii din ’86 sa fie canonizati si sa devina sfinti

ss (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 15:47

Vejle, Honved, Kuusysi Lahti, Anderlecht.Nu inteleg cu ce a gresit Paszkany.Ienei, Duckadam, Bumbescu şi T. Stoica traseul ar trebui sa vada de ex: traseul lui Dinamo din 1983 si poate nu ar mai fi asa de acizi la ardesa lui Paszkany.

felix (36 comentarii)  •  12 mai 2008, 15:54

@glom

Boule! Anderlecht era o echipa buna. Iar Milan – daca te-ai uitat vreodata la vremea aia la fotbal – nu avea rival in Europa: Barca a luat si ea tot 0-4.
Vreti nu vreti, Steaua e echipa fanion a fotbalului romanesc. Iar asta n-o sa se schimbe, indiferent cati Semedo sau Fabiani cumparati.

TEST (6 comentarii)  •  12 mai 2008, 15:57

facil traseu nu am ce spune pt steaua in 86. bine ca nu a nimerit cu 17 nenthori, famagusta , polonia varsovia adevaratele forte ale europei ca 10 goluri lua pe meci.
ceausescu nu mai e de 20 de ani, dar steaua si dupa revolutie are cele mai mari performante europene. dar si alea sunt furate…cine a impiedicat cfr sau rapid sau poli (aek_rocar)sau dinamo sa beneficieze si ei de aceste culoare facile si sa ia un trofeu, o semifinala, o finala…cine?? mateut dadea cate 50de goluri pe sezon sa ia gheata de aur, camataru la fel..oare in europa nu puteau marca. F R U S T R A T I. cu cat sunteti mai multi cu atat suntem mai puternici

cfr (7 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:02

Paszkany a spus ce multi au gandit dar nu au avut curajul sa o spuna

zoltanul (5 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:05

M-am saturat de „CFR e buna, dar,….” nu trebuie sa scrieti despre fotbal nici macar de alte sporturi (HCM Resita a castigat un trofeu european pe ultima pagina in ziarele noastre de sport)!!!! Traiasca barfele despre cioban si ale sale radOI. Dupa ce am fost 50 de ani un neam de suflatori pentru alesul poporului vom deveni in scurt timp o tara de barfitori pe o singura tema. D-le Ioanitoaia va rog sa va aruncati pixul de la Stefan Gheorghiu. In ochi!!

Mircea (3 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:10

Sunt CFR-ist dar nu sunt de acord cu spusele lui. A fost usor dar finala a fost adevarata.

bai makanitorilor (2 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:13

sunteti puternici ca fularu. in 1986 nici nu adunati 10.000 pe stadion, la meciul cu anderlecht au bagat militari ca sa para tribunele pline, pe vremea aia nu tineau cu steaua decat tzaranii adusi de ceasca in capitala pt industrializare. nu va mai legati de CFR ca sunteti mai tzarani ca ei. si cupa aia ati luat-o cu noroc chior, cand v-a dat milan 4 striga arrigo sacchi la jucatori de pe margine sa nu va mai dea, ca nu mai plateste berlusconi prima ca au batut niste muraturi, ca daca nu, va mai dadea…

gabriel_04pyb (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:24

Deci sa intelegem de la desteptul de paskakanica Steaua n-a realizat mare performanta in Europa! Intrebatil datorita cui joaca direct in grupele CL?
A jocului franarilor prestat in compania Famagustei?

lord belial (36 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:29

propun ca CFR sa piarda denumirea de ‘CFR Cluj’ si sa dobindeasca, in schimb, denumirea de CFR Porto, sau CFR Lisabona. multumesc.

gesia (4 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:33

Aveti dreptate: fotbalul de atunci nu e la fel cu cel de zi, CCE nu e la fel cu UCL. Din pacate, prostia de azi e la fel ca cea de ieri.

TIMISOARA (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:42

mai ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat),in primul rand va felicit ca ne tucati in dos pe noi ,TIMISORENII pt. ca si datorita noua ati castigat gunoiul asta de campionat desi ati tipat ca niste ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) impotriva TIMISOAREI atata timp,DAR VETI AVEA DREPT LA REPLICA IMPOTRIVA STELEI DOAR ATUNCI KND VETI INVINGE DE EX. PE DINAMO LA KIEV CU 4-1,***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)DE CLUJENI.DEOCAMDATA,NU-L UITATI PE ALIUTA!!!!!!!!

joe (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:53

bravo cfr.in 5ani din c au devenit campioana.restu numa invidie si ura.

giordano (3 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:58

acest ungur a minimalizat victoria stelei asa cum poate ca peste un timp are tupeul sa comenteze si vis a vis de tratatul de la trianon , si sa acuze ca romania in speta ardealul este cumva proprietatea celor ca el adica a ungurilor. si lingaul de muresan a tacut , de ce ?
pt ca este un tradator de neam si de tara.muresan te rog sa***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) pe ungurul arpad.

marcel (2 comentarii)  •  12 mai 2008, 16:58

autorul articolului mai ca scapa lacrimi de oftica pentru ca o echipa din tara a iesit campioana .pt. dansul Romania inseamna steaua si dinamo.(care probabil il mai iau prin deplasari),nici macar nu poate ascunde antipatia pt.ceilalti in plictisitoarele sale emisiuni.
Suntem in 2008 si in Romania a avut loc o revolutie domnilor !

cristi (6 comentarii)  •  12 mai 2008, 17:00

eee…acum chiar a fact o gafa domnul de CFR. Uite asa incep sa intre si ei in randul conducatorilor de Liga I 😉

sorin h (2 comentarii)  •  12 mai 2008, 17:08

Nea Ovidiu vreau ca macar tu sa intelegi ca ungurul asta nu se ia de Steaua ci de fotbalul romanesc. Este invidios ca ungurii lui nu mai sunt pe harta Europei. A creat o echipa in Romania, dar care nu este romaneasca, la comanda stiti voi cui si pt. ce interese.

cristi111 (42 comentarii)  •  12 mai 2008, 17:14

eu in 86 nici nu eram nascut.
nu credeti ca am laudat destul aceea victorie.
de aia suntem unde suntem in aceasta lume ,
traim din trecut si nu facem nimic pentru viitor.
e tampenie care nu duce decat la regres.

valentin (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 17:17

a spus doar adevarul, stiut de toata lumea si ignorat doar de suporterii si „suporterii” stelei. cum dadeau de un adversar mai tare luau bataie in perioada aia (afara, ca in tara avea grija partidul sa iasa rezultatele „corecte”). au prins insa un an extrem de norocos, cu adversari jalnici.

mult mai penibili sunt cei care ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) cu unguri. aveti grija ca o sa va stea in gat si va inecati!

cristi111 (42 comentarii)  •  12 mai 2008, 17:18

si apropo nu tin nici cu steaua nici cu clujul.
dar din cate stiu aseara a fost premierea celor care au castigat campinatul.nimeni nu a transmis nimic in direct.
anii trecuti pe toate canalele erau transmisiuni live de la sarbatoarea dinmovistilor -2007 si stelistilor -2006
rusine .

Unu_din_TM (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 17:32

=)) sacrilegiu =)) ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) in Steaua ’86 si tot ce reprezinta ea din ’47 pana azi!

WWW (19 comentarii)  •  12 mai 2008, 17:53

oare chiar este un sacrilegiu sau nene ovi esti obosit si nu mai poti.abia astept cmpionatul viitor in care spuneti doar de bine despre mitica ,cum promoveaza steaua si alte bazaconii ca despre CFR NU AVETI VOIE CA AU LUAT EVENTUL SI E O CHESTIE NASOALA CA AU IESIT ATATEA MURDARII LA SUPRAFATA CA MAI BINE CASTIGA echipa partidului inca un campianat asa cum era scris in foile dela frf si liga,sacrilegiu este ca oameni ca tine se cred gazetari sportivi dar cu sportul masluit este greu mai bine treceti la coda ca la palat se da pomana tuturor celor care sunt inpotriva cfr-ului.

johnny (30 comentarii)  •  12 mai 2008, 18:06

Categoric, nu sunt de acord cu declaratiile pline de rautate ale lui Paskany! Dar sunt de acord ca oricine are dreptul la o opinie. Chiar daca majoritatea dintre noi gandim altfel, conducatorul CFR-ului are tot dreptul sa-si exprime parerea. Apreciez ca fostele mari glorii steliste i-au sarit la gat. Foarte bine! Mi-ar placea sa vad cum tot ei sar in apararea Stelei ori de cate ori Becali apare la televizor si o spurca pe Steaua zicand cat de mult o iubeste si se jertfeste pentru ea. Mult mai rau batjocoreste Becali pe Steaua decat Paskany. Pe multe legende steliste i-a scrofalit in public foarte amar. Probabil urmeaza Lacatus, mai incolo Dan Petrescu, am impresia ca si Duchadam e pe lista, dupa ce va da chix in politica… Pana la urma il inteleg si pe Paskany; oare n-as incerca sa lovesc si eu in Steaua dupa ce si eu si echipa mea a fost calcata in picioare de Becali? Poate nu, dar seful Stelei o merita din plin!

fortzza cfr (1 comentarii)  •  12 mai 2008, 18:10

„Reusita stelei din 86, a fost una nemaipomenita. A fost munca multa in randul clubului, dar sa admitem a fost si mult noroc, echipele intalnite de steaua au favorizat accesul spre finala. Promit ca, clubul CFR va incerca sa repete acea istorie, bazat pe acelasi noroc..sau Nu…”….cam asa trebuia sa sune vorbele D-lui Paskany. Din pacate e maghiar, sper sa se fi incurcat in vorbe, findca e foarte urat gestul sau. Poate in maghiara ar fi spus-o altfel, dar tot nu e scuzabila. Idea ce a spus-o poate fi adevarata, dar modalitatea in care a fost spusa, e deplasata..

Sire (25 comentarii)  •  12 mai 2008, 18:12

de ce va tot agatati de acel trofeu din 1986? asta a fost atunci…Steaua de acum e foarte departe de acel momentsi Paskany are dreptul sa spuna ce vrea. e democratie, nu? sau, nu avem voie sa vb de Becali si de Steaua? e SACRILEGIU? d-le Ioanitoaia, de ce le dati apa la moara celor care impart Romania intre romani si unguri? ati imbatranit…cred ca a venit momentul sa va retrageti linistit la un ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

DANI (3 comentarii)  •  12 mai 2008, 20:54

pT. makanitorul de mai sus : Probabil ca esri si tu un baiat „cult”care stie de toate , inclusiv cum a fost pe stadion , desi probabil nu te nascusei inca , sau daca se intimplase asta nu stiai inca pe ce lume traiesti.
Si chiar daca LA A DOUA FINALA , Berlusconi a strigat la jucatori sa o lase mai moale , cred ca acelasi lucru LA PATIT SI CFR ANUL TRECUT CU PUTERNICA ECHIPA DIN CIPRU. NUmai ca in cazul vostru nu era puternica AC MILAN , care a maturat tot in Europa in urmatorii 5 – 6 ani, ci o echipa care venise in Romania cum mergeam noi in occident pe vremea comunismului.
De ce nimeni nu se inghesuie sa transmita in direct sarbatoarea CFR-ului? Aceasi intrebare am pus-o si eu acum doua zile.
Probabil pentru ca exista convingerea ca titlul a fost cucerit asa cum a fost si pentru ca exista multe semne de intrebare…. poate mai multe decit pentru scandalul cu U din ultma etapa.
Dar asteptam toamna, cind vom vedea ce ve-ti face. Aveti acces direct in grupe, aveti echipa care a cistigat „numai pe teren”, deci ….. toate premisele sa treceti mai departe sau sa faceti si voi macar un punct….
Mult succes ………

Comentează