Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Un prim semnal

FRF aşteaptă finalizarea anchetei DNA pentru a o depuncta ori nu pe Steaua

Ce susţine Gigi Becali e o abureală, un bluf. Nici măcar un preşcolar nu-l crede că l-a trimis pe Teia Sponte la Cluj cu 1,7 milioane de […]

vineri, 9 mai 2008, 7:07

FRF aşteaptă finalizarea anchetei DNA pentru a o depuncta ori nu pe Steaua

Ce susţine Gigi Becali e o abureală, un bluf. Nici măcar un preşcolar nu-l crede că l-a trimis pe Teia Sponte la Cluj cu 1,7 milioane de euro ca să cumpere un teren exact în ziua în care “U” putea bloca drumul CFR-ului către titlul de campioană. A naibii coincidenţă! Cu atît mai greu de înghiţit cu cît, în loc să-l întîlnească pe proprietarul terenului, emisarul său s-a întîlnit cu Gigel Coman, unul dintre jucătorii Universităţii. În consecinţă, primind informaţii că suma respectivă era destinată motivării “şepcilor roşii”, DNA a avut temei să declanşeze urmărirea penală împotriva lui Gigi Becali şi a celorlalţi. clar, A existat o tentativă de a influenţa rezultatul unui meci Şi ea trebuia cercetată.

La întrebarea cît riscă magnatul din punct de vedere legal pentru dare de mită, nu-i însă uşor de răspuns. Probabil că nu foarte mult, din moment ce flagrantul nu s-a realizat. În eventualitatea în care geanta cu bani ar fi ajuns la fotbaliştii Universităţii, patronul din Ghencea ar fi încurcat-o rău. Aşa însă, şi deoarece i-ar fi stimulat pe nişte terţi să cîştige, nu să piardă, Gigi Becali poate scăpa. Paradoxal, deşi a împiedicat-o pe Steaua să iasă campioană, eşecul lui “U” i-a prins bine. Practic, l-a salvat. Întrucît, dacă lanterna roşie reuşea s-o ţină în şah pe CFR, Teia Sponte ar fi dat banii şi ar fi fost prins în flagrant. Situaţia ar fi devenit dramatică mai ales pentru Gigi Becali, socotit iniţiatorul acţiunii după ce el însuşi se lăudase, în stilu-i şmecher şi pompos, că va trimite la Cluj “3 milioane de îngeri”!

Privind aspectul sportiv al poveştii, Gigi Becali e în real pericol să fie exclus definitiv din fotbal, iar gruparea roş-albastră să fie depunctată. Depinde de ce-au mărturisit sau vor mărturisi jucătorii lui “U”, citaţi pe rînd de procurorii DNA, ceea ce încă nu ştim. În cazul în care vreunii dintre ei vor fi recunoscut, cum se aude, că latifundiarul le-a promis bani, nu-i exclus ca Stelei să i se ia puncte. Deunăzi, însuşi Mircea Sandu s-a pronunţat ferm în acest sens, cerînd aplicarea legii. Doar că, în funcţie de rapiditatea cu care DNA va finaliza ancheta, adoptarea unei hotărîri va mai întîrzia.

Să presupunem însă că, abilitată să decidă întrucît Comitetul Executiv nu mai are atribuţii să sancţioneze, Comisia de Disciplină a FRF îl va declara pe Gigi Becali persona non grata, iar pe Steaua o va penaliza cu 6 sau chiar cu 9 puncte, pedeapsa maximă stipulată de ROAF. Consecinţele vor fi minime. Pe cel dintîi, retras oficial din conducerea clubului, nu-l va leza. El va continua să sfideze, să fie grandoman şi închipuit. N-o va afecta însă nici pe Steaua. Care, terminînd campionatul cu un avans de 14 puncte faţă de următoarea clasată, îşi va păstra locul 2 şi va juca în preliminariile C1. Cum nu se pune problema retrogradării acesteia, căci regulamentul nu prevede o asemenea sancţiune, se va schimba ceva, dar prea puţin.

Şi totuşi, trebuie sesizată o schimbare. Faptul că DNA se ocupă, în sfîrşit, şi de fotbal constituie un semnal că ar putea demara operaţiunea de însănătoşire a acestuia. Cît de lung, orice drum începe tot cu primul pas.

Comentarii (274)Adaugă comentariu

Perfect Stranger (9 comentarii)  •  10 mai 2008, 10:52

Daca cele relatate despre party-ul la care au participat fundasii lui U impreuna cu Trica sunt adevarate, problema unei motivari financiare pozitive pentru ca jucatorii lui U sa joace pe bune cu CFR este cu atat mai actuala! Adevarul este ca foptbalistii veniti in Romania sunt cei atrasi de niste salarii ceva mai mari decat in tarile lor care nu sunt cu mult mai dezvoltate decat Romania, daca sunt. Un argentinian sau brazilian merge la capatul pamantului, intr-un El-Dorado cu cateva zeci de mii de euro in plus doar pentru ca la Boca/Sao Paolo face tusa nu in speranta ca va ajunge sa joace in locul lui Messi/Ronaldo in echipa nationala. Isi va face poza cu un Audi TT, va merge prin cluburi dupa care poate intr-un an sau doi va merge pentru alt pumn de dolari in plus la Al-Hilal, luat de un antrenor roman ce face „performanta” in desert. Cam asta e tristul adevar al stranierilor din campinatul nostru. Iar echipierii nationalei de tineret a Romanieim, daca nu au norocul lui Szepsi isi rup piciarele ca Ochirosii, Bicfalvi, Deac in echipe obscure in loc sa joace la echipele de varf din Romania. Apoi la 24-25 de ani vor fi vesnicele sperante neconfirmate, iar „noul Hagi” va ramane pe banca de rezerve…

Diaconescu D.E. (9 comentarii)  •  10 mai 2008, 10:59

Suma vehiculata era destinata apararii corecte a sanselor, nu pentru comiterea unor incorectitudini. Deci, din acest punct de vedere, nu exista element infractional. Din punct de vedere fiscal, este altceva…Ne pare rau ca GS nu sesizeaza acest aspect esential, mai ales dupa tentativa penibila pe care a comis-o la meciul Finlanda – Cehia. In ambele cazuri, ne detasam complet de aceste proceduri. ONOAREA este cea care trebuie sa determine comportamentul in sport si societate ! In nici un caz banii ! Sanctiunile drastice din alte tari s-au dictat pentru situatii total contrare, impotriva unor echipe care au obtinut puncte in mod fraudulos. Deci…

mosh Califar (3 comentarii)  •  10 mai 2008, 11:01

Dar initiativa GSP dinaintea meciului Cehia-Finlanda cum se numeste domnule Ioanitoaia ? Cand treceti pe la DNA ?

gin (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 11:07

Oameni buni, mai terminati cu povestea Cehia – Finlanda. Aia nu a fost tentativa de dare de mita, ci un demers gazetaresc, menit sa testeze reactia finlandezilor. Daca habar n-aveti ce inseamna gazetarie de calitate… „ciocu’ mic si mina iute”!

pt RADu (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 11:08

radule, la o prima vedere ai dreptate !
cu intrebarea cu ce difera ?
Dar eu, tu, firma noastra, ONG -ul nostru poate preamia pe oricine cu orice oricand !
De ce ? pt ca nu suntem implicati direct in competitie !
In schimb daca o facem din calitate de competitori avem o problema ! (mai ales daca vreun regulament interzice asta).
Nimeni nu are vre0 problema ca a fost premiat Bute – doar ca acesta nu a fost premiat de un alt competitor.
Oricine din Romania (inclusiv noi doi daca vroiam si puteam) in afara de frf sau jucatori din nationala sau alte organisme cu legatura stransa sau directa cu acestea , pot/puteau premia Finlanda sau pe cine vrei tu pt ca nici o lege nu ne interzice asta dar daca eram componenti in echipa nationala (de ex) aveam o mare problem,a daca o faceam !

Perfect Stranger (9 comentarii)  •  10 mai 2008, 11:17

@ pt RADu – si cine vrei sa cheltuie bani? cei neimplicati? pentru ce ar face acest lucru in cazul U-CFR – un spot publicitar in pauza meciului si un banner de juma’ de peluza? Pentru Bute se semneaza contracte de sponsorizare si poarta un logo pe sort sau tatuat pe spate. Sa nu ne inchipuim ca cineva da bani fara o motivatie, fara un interes asa ceva nu exista. Caritas-ul a murit demult… Si clujenii pot depune marturie, ca doar ei au crezut primii ca vine cineva si ne da de 8 ori mai multi bani „just like that”. So get serious man!

porto franco (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 11:24

Jurnalistii sunt destepti, iar cititorii e prosti…
Dupa cum se observa, jurnalistii de la gsp (si nu numai) par ca sufera de amnezie in ceea ce priveste episodul finlanda-cehia…
aceeasi jurnalisti care, pe cand erau la prosport, uitau si ca trebuie sa-si plateasca noii angajati…pacat ca nu s-a gasit nici unul dintre cei neplatiti cu lunile (si apoi dati afara) care sa faca o planngere la inspectoratul teritorial de munca. Desi, daca ma gandesc bine, numele lor apare in ziar, iar contract nu au vazut. Sau poate l-o fi semnat altcineva, caz in care avem de-a face cu fals in acte.
Dar vorba aia, jurnalistii sunt destepti…

tori (24 comentarii)  •  10 mai 2008, 11:26

In Portugalia Boavista retrogradeaza pentru ceva similar,la NOI nici nu se pune problema,NOI actionam doar cu regulamente viitoare,in cazul „bricheta” in Germania a continuat jocul,la NOI comisiile l-au facut praf.Desfiintati aceasta mizerie numita steaua!!!

17 elfsborg (27 comentarii)  •  10 mai 2008, 11:56

acuma tolontan e cu capul in nisip.degeaba asteptam comentarii in legatura cu cazul finlanda.campionul moralitatii este,vorba lui m badea,numarator de cornere.n-are curajul raspunderii.cum poti sa-l acuzi pe becali cand tu ai facut la fel?rusine deontologule.!,,,

boerescu andy (103 comentarii)  •  10 mai 2008, 12:05

taty de ce nu iesi la pensie si-ti faci viata grea ,acum la batranete? e dupa ce credem noi unii sau altii sau dupa ce se poate dovedii? au trecut vremurile cu comunisti,tataie

Bratu15 (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 12:20

Sa o retrogadeze pe Steaua sa se invete sa nu mai faca aranjamente,asa cum a retrogadat`o pe Boavista pentru fapte de coruptie.Steaua la matineu” ora 11.00″!!!!!!!!!!.Forza Dinamo!!!!!!!!!!!!!!

ioan plischi (128 comentarii)  •  10 mai 2008, 12:21

ieri dupa-amiaza la doha, in cadrul unui grandprix, o pustoaica din romania a cistigat proba de 1500 m cu un nou record mondial de junioare. ocupata pina peste tiraje de becalismele din mocirla ligii lu’ ala, presa noastra n-a prea avut timp macar sa anunte acest eveniment.

Codin Gheorghe (7 comentarii)  •  10 mai 2008, 12:32

Am inteles din articolul d-va ca rezultatul meciului de la C luj era stiut dinainte, iar Becali, citez,, a existat o tentativa de a influenta rezultatul unui meci”. Imbatraniti domnule Ioanitoaia. Editorialele d-va devin din ce in ce mai mult penibile.

frank zapa[king] (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 12:38

DL. IOANITOAIA,sunteti un port drapel al presei sportive in care ati activat si inainte si dupa 90.plecind de la aceasta premisa trebuie sa remarc faptul ca o contributie decisiva a avut-o si presa,in vicierea,in alterarea fotbalului romanesc,prin consecinta si dv. sunteti unul din cei care ati contribuit in timp la multe mizerii.
va voi reaminti ultimul episod urit mirositor,afacerea bricheta-si interesul curios de a manipula al presei,de a incerca sa induca impresia ca rapid este o icona iar cops un ingeras nevinovat.
ca becali a incercat sa PREMIEZE U CLUJ,e foarte clar-dar sa o premieze pt. a-si apara corect sansa-lucru permis in multe campionate,deci actiunea ramine discutabila,depinde de unde vezi problema.
atacul furibund impotriva lui becali are insa cu totul si cu totul alte cauze-inlaturind zgura ,ambalajul colorat,vom constata ca de fapt lucrurile sunt mult mai mizerabile,ca in spatele acestui spectacol sunt multi ticalosi-UNUL DIN EI,RAZBUNATORUL SI PENALUL COPOS-PACAT CA BECALI NU FACE LEGATURI INTRE COPOS,TAHER,SERVICII SI DNA-IAR DV. ZIARISTII STITI FOARTE BINE CUM STAU LUCRURILE NUMAI CA…VA CONVINE ATMOSFERA MIZERABILA DIN FOTBAL,SE CISTIGA MAI BINE-NU-I ASA DL. IOANITOAIA?

cristian (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 12:57

dupa cate stiu eu nu se judeca dupa cum crezi tu sau eu sau oricine altcineva ci se judeca in baza dovezilor.pana atunci toti sunt nevinovati,inclusiv tu de a fi penibil

Suporter (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 13:28

Este rusinos Dle Ioanitoaia, cum desi stim toti care urmarim fenomenul fotbalistic, faptul ca in fotbal se invart multi bani negri si ce e mai important NU DOAR DE CATRE UNII (Becali ) nu aveti de spus nici un cuvant in apararea lui si implicit a fenomenului fotbalistic. A acuza doar pe Becali este o marsavie fara margini, intrucat nu rezolvam nimic. Lovim intr-un club si intr-un om . Atat . Faptul ca Becali nu are capacitatea de a disimula si de a ascunde anumite gainarii pe care toti le fac nu va da dreptul sa dati in el atata timp cat nu dati in toti . Si nu uitati ca in „prostia” ( atentie nu am spus ca e prost ) lui a facut mult mult bine forbalului nostru. Ce spune Tolontan cateodata sunt povesti . Ca nu a facut tot ce a facut bine este alta discutie . Dar balanta inclina spre bine !

Suporter (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 13:45

As mai spune ca este jenant ca am ajuns in situatia de a trebui premiate echipele pentru a juca corect, pentru ca altfel … Din contra, ar trebui legalizata asta!

S12 (1338 comentarii)  •  10 mai 2008, 13:59

Daca nici de aceasta data nu sunt pedepsiti vinovatii,propun ca de sezonul viitor Liga 1 sa se numeasca LIGA I AL CAPONE.

un oarecare (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 14:57

Este incredibil ca exista oameni ca cel care se intituleaza SUPORTER, care sunt in stare sa-l scuze pe acest personaj marsav si bolnav la cap care conduce steaua. Sigur sa sunt si altii care nu sunt curati, insa ce face oierul asta in orice domeniu, cum foloseste religia si cum manipuleaza tot ce atinge pentru a-si atinge scopurile este dincolo de orice limita .

mersi (37 comentarii)  •  10 mai 2008, 15:00

Nu-l acuza numai pe Becali, chiar D-nul Ioanitoaia spune ca drumul e lung si important e primul pas, care, coincidenta, s-a intamplat sa fie al lui Gigi! Cum el calca mereu pe becuri, asta e, va supara sau nu, stelistilor, mai bine ati scapa de cioban, ca va trage mult in jos prin imaginea care v-o creaza! Nu conteaza numai banii pe care ii da Gigi, iata, el face mari deservicii chiar Stelei!

Oby (33 comentarii)  •  10 mai 2008, 15:43

Acum vreti sa ziceti ca doar Becali a stimulat sau a incercat sa stimuleze adversarele contracandidatelor. Vrajeala! Becali a fost cel mai fraier pentru ca a fost prins! Si asta pentru ca e grandoman si declara prostii in presa scrisa si la posturile TV. Practica cu stimularea e lucru deja obisnuit cel putin in primele 2 ligi. Mai rau e cu „stimularea” arbitrilor sa traga pentru tine, a adversarilor directi sa se dea la o parte sau sa bage echipa a-2-a (vezi Rapid-CFR, Dinamo-CFR si CFR-Bistrita). Acolo toti au inchis ochii si s-a vazut clar ca si presa a ajuns sa „traga” pentru CFR. Bineinteles, meritul principal este tot al lui Becali, care crede ca e cel mai aproape de Dumnezeu, si-i desconsidera pe toti ceilalti din cauza banilor pe care ii are.

Boggddan (1338 comentarii)  •  10 mai 2008, 16:09

**** CFR

dbTibi (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 16:16

sa-l imitam pe Pillat din Pont?!!! ‘nu gasesc nici o vina in omul acesta’…?! Raul trebuie taiat de la radacina,dupa parerea ziaristilor…uita insa ca o moneda are doua fete!

Ion (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 16:34

Cum s-ar putea scapa de acest oier megaloman ? Foarte simplu : barosanii din presa romaneasca ar putea decide ca incepand de azi :
– nu va mai fi publicata nici o fotografie si nici o declaratie a ciobanului
– ciobanul ca nu va mai beneficia de nici o aparitie televizata
– singurul motiv pentru care i se va publica numele in ziar va fi legat de anchetele ce-l vizeaza si procesele unde este acuzat
Dar asa ceva nu se va intampla. Pentru ca presa stie sa vorbeasca despre moralitate si legalitate doar atat timp cat profitul nu este amenintat. Ce conteaza ca ciobanul are probleme psihice, e incult, grandoman si, mai grav,se si lauda cu magariile pe care le face sau ar vrea sa le faca ? Daca e ca presa sa profite de pe urma lui toate astea nu sunt importante. Nu-i important sa fie sanctionat un pericol social, important e doar ca presa sa-si vanda ziarele si emisiunile sutelor de mii de spalati pe creier ce pun botul la fanfaronada unui cioban isteric.

Cocrisel (19 comentarii)  •  10 mai 2008, 17:35

Bossule, citeste-l pe mosh Califar de mai sus si dupa aceea du-te si te spanzura! Ne plicisesti pe zi ce trece tot mai mult.

Bastus (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 17:41

„Cît de lung, orice drum începe tot cu primul pas.”
Dar daca de la primul pas calci in strachini si iti rupi piciorul..? Cei de la DNA cam calca-n gropi si n-au nici scara la ei. La noi se lucreaza din auzite, vezi cazul Miron Cosma. Cum au auzit ca s-a razgandit Iliescu, au si sarit sa-l aresteze, fara nici o hartie la mana. Chit ca ma calca pe nervi Miron Cosma, abuzul slujbasilor statului, tot abuz ramane.
La urma urmei, ce legatura au instantele sportive cu cele civile, sau UEFA trebuie sa sanctioneze un fotbalist ca isi bate nevasta si ajung la tribunal?

kyfi (13 comentarii)  •  10 mai 2008, 17:52

Extrapoland un pic,DNA-ul poate si chiar trebuie sa ancheteze si politicienii,care au promis pensii marite ca sa fie alesi!Iar acum cu campania electorala ar trebui sa ploua cu arestari pentru ca se da mita la greu!!Se fac promisiuni exact cum ziceti ca a facut si Becali.CAnd MAzare le da pensionarilor din Constanta pachete,le da mita ca sa-l voteze,la fel face si VAdim,cu cina crestina,pai cum,cetatenii romani trebuie stimulati sa-si faca indatorirea cetateneasca?DE azi incepand sa bagati la puscarie toti ospatarii,apoi sa luati la rand frizerii si apoi mecanicii auto…VAi de mama lui DNA,n-a fost in stare sa instrumenteze un singur caz serios…Semnalul asta de care scrieti domnule IOanitoaia este un mare fas.Trebuia inceput acum 19 ani,cand cu ,,revolutia”lui Iliescu,trebuiau bagati la puscarie teroristii,mafiotii imbogatiti peste noapte din devalizare economiei nationale si alti ,,facatori” de bine ai poporului roman ca sa nu ajungem aici.Poporul roman nu este fermecat de acesti haiduci moderni,in schimb a invatat repede ca asa se reuseste mai usor,asa ca sa nu ne mai miram.Cei care au promis si au dat mita ca unii sa nu-si faca treaba sunt bine mersi ….daca tot sunteti deontologi,vorba lui BAdea,ia dati-i in gat pe toti…de ce nu instituim lapidarea in piata publica..de dat cu pietre suntem toti in stare,de cladit ceva serios cu temelie de piatra,mai greu…

Bronx (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 17:59

„Pe cel dintîi, retras oficial din conducerea clubului, nu-l va leza. El va continua să sfideze, să fie grandoman şi închipuit”…………pai de ce dracu’ il filamti intr-una daca nu reprezinta nimic pentru clubul Steaua……….prosti sunteti voi ziaristii……..si mai ales pt faptul ca: – pai sa ii motiveze sa joace bine……..si daca nu ii motiva? pierdeau de buna voie?……..de ce trebuie sa ma motiveze cineva sa fiu corect?…….
pai ba deci.daca eu dau bani la o echipa sa joace bine insemana ca dau mita?
pai asa da mita Becali la Steaua deci……….ca el nu reprezinta nimic la club?
corect? ca el da bani la club………..
sunteti penibili cu totii….
inclusiv boii de la DNA care nu sunt in stare sa faca un flagrant………..si ce e mai grav……asta pe banii nostri ai contribuabililor…ca sa nu mai spun ca de fapt e un abuz……..

www.craiova4all.ro (45 comentarii)  •  10 mai 2008, 18:01

da o sa se intample fix nimic..parca mitica si cei de la frf nu sunt tot niste sartalatni
***(spam publicitari)

patratel (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 18:03

Noi cand avem un caz clar de ciobanie imediat aruncam vorba romaneasca: da’ ce, numa’ Becali a furat in fotbalul romanesc ? Stupida si romaneasca intrebare. Ne meritam saracia si tampenia. Neam de robi si de orbi.

Pt tataia Oanitzosu! (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 18:31

Auzi mai tataie Oanitzosu,voi astia de la hazeta sunteti artisti cand e vorba de criticat.Insa aici ati cam smereclit-o,pt ca si voi la randul vostru ati facut acelasi lucru.Ia uite ce bine zice unu’ „colaps” intr-un comentariu pe fcsteaua.ro – „cineva ar trebui sa il intrebe pe Tolontan deontologu’ – ce se cheama ca au facut mazeta cand au strans bani si au trimis-o pe geniala lu’ Ioanitzoaia in Finlanda sa-i stimuleze/mituiasca ca sa-i bata pe cehi? ai? ai dreaq DNA nu s-au sesizat mai nene… n-au luat-o pe fatuca s-o mai perchezitzioneze cu pistolul la ceafa pe aeroport…” Insa bineinteles ca la voi nu se pune,ca de,puteti vedea paiul din ochiul altuia,dar nu si barna din al vostru.Intre a cumpara meciuri,cum a facut Koloshvarosh-ul tot campionatul si a stimula adversarii sa joace corect,ce e mai grav?Pai d-aia n-are ursu coada(asta a propos de articolul lui Tontolan-„Ursu”),pt ca i-au mancat-o hazetarii sportivi.Asa ca inainte de a-l judeca pe Becali,incepeti cu voi,mai angajatzii lui motanu’ Felix!

roach (17 comentarii)  •  10 mai 2008, 18:35

Ce a reusit Becali in fotbalul romanesc e destul de simplu de explicat: a adus cu el PARANOIA. Chiar si oameni aparent normali au cazut in plasa. Nimeni nu mai vorbeste de VALOARE, ci numai de saci, pungi sau genti cu bani. Se lasa impresia ca nu valoarea iti castiga un meci, ci banul primit de la un tert interesat. Daca pierzi un meci, nu e fiindca adversarul a fost mai bun, ci fiindca ori ai lasat-o mai moale, ori fiindca tertul interesat n-a venit la intalnirea de la restaurant. Fanii stelisti se prefac (iar unii sunt mult prea grei de cap ca sa inteleaga) diferenta: Becali NU dadea banii ca sa se joace corect. NU dadea banii ca U sa joace mai bine (mai bine decat ce?? Decat ar fi putut s-o faca? Dar de unde stie ORICINE cat de bine poate sa joace o echipa, in ziua x la ora y?? E o chestie matematica?? Avem de-a face cu roboti programati??). Becali dadea bani ca U sa impiedice CFR. Daca U pierdea, NU lua banii. Chiar daca ar fi jucat „mai bine”, chiar daca ar fi jucat „corect”. Daca pierdea, e clar (pt. becalieni): U nu ar fi jucat corect. E simplu.

Din fericire, IN FIECARE AN, in Cupele Europene, Steaua lui Becali le ofera tuturor stelistilor cate o injectie cu ANTIPARANOIA: VALOAREA nu se gaseste in pungi, valize, genti, ci IN IARBA. De cele mai multe ori, in partea de gazon unde joaca adversarii.

roach (17 comentarii)  •  10 mai 2008, 18:43

Problema e ca si analisti seriosi au cazul in aceeasi plasa. Un exemplu? Meciul CFR-Rapid. Pe 2 pagini de ziar mi se argumenta de ce e posibil sa fi fost blat. Fiindca Rapid a avut tot campionatul in medie x ocazii si y cornere pe meci, iar cu CFR a avut x-3, respectiv y-5. Concluzia care putea fi? In toate meciurile in care Rapid a avut mai putin ca media, Rapid a vandut meciul. Iar in cele in care a avut mai mult, adversara le-a dat meciul.

Un prescolar nu, dar sigur un scolar le-ar fi putut spune d-lor analisti ca media se obtine adunand valori mai mici si mai mari decat media, impartite la numarul de valori adunate. Si ca exista 0% sanse ca in 30 de etape, media sa fie obtinuta adunand ACEEASI valoare de 30 de ori.

anonim(ptr. tine!) (3 comentarii)  •  10 mai 2008, 18:57

bravi ioane, bine zis! dar asta nu se va intampla niciodata
caci presa srisa sau vorbita(televizata) traieste de pe urma acestor oameni de nimic care dau orice sa iasa in fata. si asa fripturistii de ziaristi taiesc bine si Romania se face de ras! inca o data , bravo IOANE(218)

day (3 comentarii)  •  10 mai 2008, 19:23

intr-adevat,de vreo 4 ani vedem in europa cine fura mai mult in tara.in 4 ani steaua joaca optimi de uefa,joaca semifinala de uefa,2 prezente consecutive in liga unde nu a facut mare lucru dar altii au dus-o si mai rau desi sunt obisnuiti ai ligii.toate astea in conditiile in care a trebuit sa joace tururi preliminare.ia sa vedem ce a facut dinamo.intr-un sezon n-au trecut de grupe iar in altul au fost eliminati in 16-imi.au luat un campionat la pas dar s-au facut de kk cu lazio si elfii.rapid?sferturi -eliminati de steaua fara diaconi,episcopi,comisii,brichete.altceva?cand steaua facea 5 pct in liga cu real,lyon si kiev astia nu treceau de grupe cu…cautati in arhiva.sezonul asta s-au lovit de nurnberg.da’ campiona ce a facut?stie toata lumea.o sa vedem la toamna care a furat mai mult.dupa unii hotiile din campionat sunt direct proportionale cu prezentele pe plan europen.eu as zice ca e invers,k hotiile de pe aici sunt invers proportinale cu prezentele pe plan european.asa e mai credibil

gelu_tec (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 19:33

aveti dreptate domnule Ioanitoia. De undeva si cu cineva trebuia inceput. A fost sa fie becali primul care pica. nenorocul lui, dar poate norocul fotbalului din Romania. O mica observatie mi-as permite sa fac. Il mediatizati prea mult pe acest Becali. De ce, daca nu mai are nici o functie la club? Cea mai mare pedeapsa pentru becali (scriu cu b mic intentionat) este sa nu mai fie mediatizat. E un om terminat fara media. Merita macar incercat. In rest va doresc sa aveti sanatate si ptere de munca.

blogaru de serviciu (81 comentarii)  •  10 mai 2008, 19:44

Federatia Româna de Fotbal îsi exprima pe aceasta cale ferma optiune de a nu participa în nici un fel la demersurile realizate de unele cotidiane românesti, vizând motivarea financiara a membrilor echipei nationale a Finlandei în perspectiva jocului de mâine, contra Cehiei, contând pentru ultima etapa a grupei 1, zona Europa, a preliminariilor Cupei Mondiale FIFA 2006. Este de la sine înteles ca FRF, aidoma tuturor componentilor echipei noastre reprezentative si a iubitorilor fotbalului din tara noastra, doreste din toata inima ca jucatorii nordici sa izbuteasca un rezultat care sa ne califice la jocurile de ‘baraj’ pentru Mondialul de anul viitor. Numai ca, pe de alta parte, aceasta dorinta legitima nu are voie sa implice, si nici nu implica din partea noastra, încalcarea celor mai elementare norme de fair-play si de respect. În acest context, FRF dezavueaza actiunile jurnalistice, realizate cu precadere de cotidianul ‘Gazeta Sporturilor’, care arunca o noua pata asupra imaginii internationale a fotbalului nostru. Aceste actiuni sunt, orice s-ar spune, diferite de cele invocate de cotidianul amintit în editia sa de azi, 11 octombrie a.c., FRF delimitându-se de asemenea practici si reiterând faptul ca nu are nimic în comun cu evocatele demersuri. Multumim tuturor celor care sprijina cu buna credinta echipa noastra nationala, uram succes reprezentativei Finlandei si lansam acum, când a ramas o singura zi pâna la meciul Finlanda – Cehia, un apel la fair-play, implicit la renuntarea demararii unor actiuni periculoase pentru întregul fotbal românesc.

……………………………………………………………………………………………………………………………………..

“Ma simt frustrat!”Lu 12 dec 2005 17:20:00 +0200
Deşi consideră că România nu beneficiază de condiţii demne de o naţională care să joace la mondiale, selecţionerul are regretul necalificării
la CM 2006.
Iulian ANGHEL
Victor Piţurcă se află în perioada de hibernare. “Mă uit mult la casete, ca să nu mai repetăm vreo greşeală în viitoarele preliminarii”, a spus selecţionerul înainte de a face o analiză a ceea ce a însemnat anul care se termină pentru fotbalul românesc. R. Ce v-a deranjat cel mai mult în acest an?
VP. Atmosfera încordată întreţinută de unii în jurul echipei naţionale. Oameni de fotbal, ba chiar preşedinţi au întărâtat galeria înaintea meciului cu Olanda ca să strige: “Demisia!”. Apoi unii antrenori au făcut nişte remarce vizavi de jucătorii convocaţi, care nu-şi aveau rostul. Vă spun sincer, m-a deranjat şi campania dusă împotriva lui Mircea Sandu.R E presa de vină?
VP. În mare parte, da. La noi se fac scandaluri, care în ţările civilizate se făceau acum 25 de ani. De aceea nici nu vreau să apar toată ziua prin ziare sau pe la televizor. Fără teama de a greşi, afirm că o parte, ce-i drept mică, a necalificării a fost cauzată şi de presă.R. De ce?
VP. La meciul Finlanda – Cehia ni s-a făcut un mare deserviciu, acela de a trimite o fată cu 10.000 de euro la federaţia finlandeză. Un gest în băşcălie făcut de Gazeta Sporturilor. Finlandezii s-au simţit foarte jigniţi, iar noi am fi fost la fel dacă ni se ofereau bani. La un astfel de nivel nu se fac asemenea lucruri. Practic, noi, românii, am fost făcuţi de râs de o iniţiativă fără sens, ca să nu-i spun altfel. În loc să-i lăsăm pe finlandezi să se concentreze, le-am distras atenţia cu astfel de tâmpenii.

estrella (19 comentarii)  •  10 mai 2008, 20:01

O porcarie,o mizerie daca se vrea sa se faca ceva de ce nu se incepe cu meciuri blatuite (cu cei care dau bani ca sa castige ei)?nu cu cei care dau bani ca sa se joace corect si cinstit. De ce DNA nu s-a sesizat inainte de meciurile Dinamo-cfr ;cfr-Rapid sau CFR-Bistrita ;Ceahlaul-Timisoara;cand aceste meciuri au fost suspecte de blat cu cateva zile inainte de a se disputa (ba chiar in cel de la Piatra-Neamt cu Timisoara,Iancu a declarat public blatul).Suntem o tara de tot rahatul la noi ca la nimeni in lume.

kapa (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 20:20

NENE IOANITZOAIA, ia notite, pt ca omul cat traieste invatza , asa ca noyeza :

APARAREA BETON A LUI BECALI :
1. in cazul in care nimeni nu recunoaste nimic, ce mai raman ? decat eventual convorbiri telefonice, dar ele, singure nu sunt probe daca nu sunt coroborate si cu alte probe.
2. cazul cel mai defavorabil : sunt convorbiri telefonice si declaratii care spun ca banii trebuiau sa ajunga la U Cluj. Becali o sa spuna in instanta : “onorata instanta, am vrut sa ma dau mare, in realitate eu am o procura (ce mare scofala sa prezinte o procura antedatata din partea fundatiei x sau firmei y) , pe care v-o prezint in original si prin care sunt imputernicit (deci premierea e din partea unui tert) sa premiez pe U in caz de victorie ! sponsorizarile si premierile nu sunt interzise , asa ca LA REVEDERE ! “ . Pentru ca, daca are procura , asta inseamna ca raportul juridic nu este intre becali si U , ci intre fundatia x (firma y) si U, ceea ce este perfect legal !
COMENTARII pe marginea art din cod penal care reglementeza darea si primirea de mita :
cazul 1 : din pct de vedere juridic, e foarte greu, daca nu imposibil sa asimilezi jucatorii de fotbal si presedintii de cluburi cu functionarii publici.
cazul 2 : sa fortam lucrurile si sa admitem ca jucatorii de fotbal sunt asimilati functionarilor publici :
“Potrivit articolului 254 Codul Penal, functionarul care, direct sau indirect, pretinde ori primeste bani sau alte foloase care nu i se cuvin, ori accepta promisiunea unor astfel de foloase sau nu o respinge in scopul de a indeplini, a nu indeplini ori a intarzia indeplinirea unui act PRIVITOR LA INDATORIRILE SALE DE SERVICIU comite infractiunea de luare de mita, iar fapta se pedepseste cu inchisoare intre 3 si 12 ani si interzicerea unor drepturi.”
a) am subliniat intentionat “privitor la indatorilile de serviciu” ale functionarilor publici-fotbalistii : in contractul de munca al fotbalistilor NU e trecuta ca indatorire de serviciu VICTORIA , pt ca daca ar fi trecuta , fotbalistilor li s-ar desface f usor contractele de munca pt neindeplinirea indatoririlor de serviciu , in cazul in care nu ar obtine victorii ! ce tampit de fotbalist e acela care in contractul de munca ar accepta sa fie stipulata victoria obligatorie ca indatorire de serviciu .
b) deci daca am aratat ca victoria nu este indatorire de serviciu trecuta in contractul de munca, si jucatorul a primit bani pt victorie , inseamna ca nu e mita, pt ca mita e numai atunci cand se iau bani privitor la indatoriri de serviciu !
CONCLUZIE : mita nu e , e doar o promisiune de premiere a unui succes sportiv !
-daca nu ar fi asa , ar trebui arestati toti cei care premiaza sportivii care castiga, inclusiv becali , pt ca l-a premiat cu 10.000 euro pe diaconu cand a devenit campion mondial la box, acum cateva saptamani !
-Oricum daca instanta de judecata ar da o sentinta prin care intr-un joc sportiv e premiat cel care invinge ar fi caz UNIC IN LUME, RETINETI !
Celelalte aberatii, cum ca Becali trebuia sa declare banii, sa plateasca impozit pe ei , nu le mai comentez pt ca nu merita efortul, sunt puerile. Fac o singura observatie : cei care ar fi trebuit sa declare veniturile la fisc, sunt NUMAI fotbalistii care eventual ar fi fost premiati !
In rest e numai Show mediatic !
OBS : ROG DATI-MI UN SINGUR EXEMPLU DE PE TOT GLOBUL , CAND O INSTANTA DE JUDECATA PEDEPSESTE O PREMIERE SAU PROMISIUNE DE PREMIRE PENTRU O PERFORMANTA SPORTIVA.

iulian (5 comentarii)  •  10 mai 2008, 20:21

sigur ca interesul gaozarilor este ca sa se inceapa curatenia cu gigi dar pana una-alta vorbim doar pe niste supozitii ca fotbalistii de la u cluj ar fi declarat ceva sau chiar ar fi fost contactati.daca nu e asa atunci intreaga pledoarie a dlui ioanitoaia cade si va intra astfel si dansul in categoria gaozarilor.

fane (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 22:07

imi pare rau ca nu sunt la subiect dar pe blog la dream cup nu-mi raspunde nimeni la o intrebare.
poate am noroc aici
cum aflu pe ce loc sunt in clasamentul general?

blogaru in vacantza (264 comentarii)  •  10 mai 2008, 22:19

CORB LA CORB NU-SI SCOATE OCHII! (prostilor insa -da)
-deocamdata frf si-a luat masuri de precautie, a venit urgent cu amendamente la un asazis regulament prin care amana orice sanctiune …pentru sezonul viitor: a si precizat ca orice sanctiune nu poate fi aplicata faradelegilor savarsite inainte de 9 mai 2008 (ziua in care s-a intrunit comitetul frf?!?!) -oricare ar fi ele! Asa ca adio sanctiuni; iar la anu, vor inventa alte clauze…

Dany (7 comentarii)  •  10 mai 2008, 23:43

Zice-ti ca nu a fost penalty la hentul lui Toni???
Nu aud…..

***(spam publicitar)

bruzly (1 comentarii)  •  11 mai 2008, 0:38

Eu zic asa: in sezonul urmator sa i se dea titlul stelei de la inceput sa ia jiji trofeul sa si-l infiga in c.. si sa ne lase sa ne uitam la fotbal linistiti. E SINGURA SOLUTIE SA SCAPAM DE eL

CL (41 comentarii)  •  11 mai 2008, 0:57

Nea’ Ovi, acu’ 3 ani cand v-ati dus cu bani la Helsinki sa „motivati” Finlanda sa-si „apere corect” sansele cu cehii a fost corect sau tre’ sa faci vreo vizita pe la DNA?

Fusulan (40 comentarii)  •  11 mai 2008, 1:28

Acum ar fi momentul ca Steaua sa fie retrogradata, desfiintata. Astia vor sa fure mereu, cum au facut-o si comunistii in 1946.
Trebuie terminati si aia de la Dinamo.
Numai asa se va vindeca fotbalul romanesc.
Si, evident, afara cu Nasul si cu Corleone.
Dar nu cred ca e vreo sansa de redresare. Pai daca Bombonel revine, atunci la ce poti sa te mai astepti de la Mircea si Mitica ?!

dadu (69 comentarii)  •  11 mai 2008, 2:00

TATAIE AI MANCAT DE PE JOS?IN SFARSIT O OPINIE TRANSANTA!MI-E RAU!IMI DAU PALME CA SA MA TREZESC!CHIAR AI SCRIS MATALE ARTICOLUL ASTA?BRAVO!CITITZI ART.60 DIN REGULAMENT SI VETZI VEDEA CA STEAUA POATE FI RETROGRADATA IN CAZURI EXCEPTIONALE!militzica va intra in actiune!CINE E LA BUTOANE GIGELE?:))TU SAU BORCEA?

dadu (69 comentarii)  •  11 mai 2008, 2:00

CL – CORECT!

Adrian (1 comentarii)  •  11 mai 2008, 3:22

Domnule Ioanitoaia doresc sa intervin in direct maine la Recursul Etapei pentru a-i pune domnului Mircea Sandu 2 intrebari, sunteti amabil sa-mi spuneti daca acest lucru este posibil?

stefan_nica (5 comentarii)  •  11 mai 2008, 4:13

Steaua ,o echipa fondata de Armata Rosie

Comentează