Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Un prim semnal

FRF aşteaptă finalizarea anchetei DNA pentru a o depuncta ori nu pe Steaua

Ce susţine Gigi Becali e o abureală, un bluf. Nici măcar un preşcolar nu-l crede că l-a trimis pe Teia Sponte la Cluj cu 1,7 milioane de […]

vineri, 9 mai 2008, 7:07

FRF aşteaptă finalizarea anchetei DNA pentru a o depuncta ori nu pe Steaua

Ce susţine Gigi Becali e o abureală, un bluf. Nici măcar un preşcolar nu-l crede că l-a trimis pe Teia Sponte la Cluj cu 1,7 milioane de euro ca să cumpere un teren exact în ziua în care “U” putea bloca drumul CFR-ului către titlul de campioană. A naibii coincidenţă! Cu atît mai greu de înghiţit cu cît, în loc să-l întîlnească pe proprietarul terenului, emisarul său s-a întîlnit cu Gigel Coman, unul dintre jucătorii Universităţii. În consecinţă, primind informaţii că suma respectivă era destinată motivării “şepcilor roşii”, DNA a avut temei să declanşeze urmărirea penală împotriva lui Gigi Becali şi a celorlalţi. clar, A existat o tentativă de a influenţa rezultatul unui meci Şi ea trebuia cercetată.

La întrebarea cît riscă magnatul din punct de vedere legal pentru dare de mită, nu-i însă uşor de răspuns. Probabil că nu foarte mult, din moment ce flagrantul nu s-a realizat. În eventualitatea în care geanta cu bani ar fi ajuns la fotbaliştii Universităţii, patronul din Ghencea ar fi încurcat-o rău. Aşa însă, şi deoarece i-ar fi stimulat pe nişte terţi să cîştige, nu să piardă, Gigi Becali poate scăpa. Paradoxal, deşi a împiedicat-o pe Steaua să iasă campioană, eşecul lui “U” i-a prins bine. Practic, l-a salvat. Întrucît, dacă lanterna roşie reuşea s-o ţină în şah pe CFR, Teia Sponte ar fi dat banii şi ar fi fost prins în flagrant. Situaţia ar fi devenit dramatică mai ales pentru Gigi Becali, socotit iniţiatorul acţiunii după ce el însuşi se lăudase, în stilu-i şmecher şi pompos, că va trimite la Cluj “3 milioane de îngeri”!

Privind aspectul sportiv al poveştii, Gigi Becali e în real pericol să fie exclus definitiv din fotbal, iar gruparea roş-albastră să fie depunctată. Depinde de ce-au mărturisit sau vor mărturisi jucătorii lui “U”, citaţi pe rînd de procurorii DNA, ceea ce încă nu ştim. În cazul în care vreunii dintre ei vor fi recunoscut, cum se aude, că latifundiarul le-a promis bani, nu-i exclus ca Stelei să i se ia puncte. Deunăzi, însuşi Mircea Sandu s-a pronunţat ferm în acest sens, cerînd aplicarea legii. Doar că, în funcţie de rapiditatea cu care DNA va finaliza ancheta, adoptarea unei hotărîri va mai întîrzia.

Să presupunem însă că, abilitată să decidă întrucît Comitetul Executiv nu mai are atribuţii să sancţioneze, Comisia de Disciplină a FRF îl va declara pe Gigi Becali persona non grata, iar pe Steaua o va penaliza cu 6 sau chiar cu 9 puncte, pedeapsa maximă stipulată de ROAF. Consecinţele vor fi minime. Pe cel dintîi, retras oficial din conducerea clubului, nu-l va leza. El va continua să sfideze, să fie grandoman şi închipuit. N-o va afecta însă nici pe Steaua. Care, terminînd campionatul cu un avans de 14 puncte faţă de următoarea clasată, îşi va păstra locul 2 şi va juca în preliminariile C1. Cum nu se pune problema retrogradării acesteia, căci regulamentul nu prevede o asemenea sancţiune, se va schimba ceva, dar prea puţin.

Şi totuşi, trebuie sesizată o schimbare. Faptul că DNA se ocupă, în sfîrşit, şi de fotbal constituie un semnal că ar putea demara operaţiunea de însănătoşire a acestuia. Cît de lung, orice drum începe tot cu primul pas.

Comentarii (274)Adaugă comentariu

Mihai (2 comentarii)  •  9 mai 2008, 23:55

La PUSHCARIE cu gigi!!! (sunt stelist)

kta (1 comentarii)  •  9 mai 2008, 23:55

park mai de mult domnule ioanitoaia ati scris un articol despre gigi becali si ati spus k asta e ultima oara cand mai scrieti despre el

Mihai (2 comentarii)  •  9 mai 2008, 23:56

pacat ca nu ati fost mai dur. trebuia! poate data viitoare…

Iesanul (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:04

Gigi nu e un sfant dragilor: el nu da bani Iasului , de ex., pt. a juca corect cu Galatiul si a nu nedreptati Vasluiul, el da bani unei echipe care ar putea sa-l ajute indirect sa puna mana pe euroii Ligii Campionilor. Unde vedeti fratilor moralitatea? Dar poate ca nu va intereseaza moralitatea ci Steaua. Ei bine pe Gigi nu-l intereseaza decat banii; Steaua e doar mijlocul prin care poate ajunge la ei. Va place stelist? Fotbalul romanesc e plin de mafioti de Bucuresti, Cluj, Timisoara ori de aiurea.

FRANKI/DUBLIN (7 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:10

Domnule Ioannitoaia,va intreb pe sleau:CE DRACU E GRESIT IN A PLATI PE CINEVA SA JOACE CORECT?????RASPUNS:CEI CE DE FAPT AR FI TREBUIT SA O FACA!!!!!DACA CFR-UL AR FI JUCAT DOAR PE BUNE,NU AR MAI FI TEMUT ASA MULT DE O ECHIPA DE PE LOCUL 18,FIE EA SI CONCITADINA,ASA CA MAI LASATI-O MOALE CU BECALI CA DE DAR=TA ASTA V-ATI FACUT DE CACAO SECURISTILOR!!!!!

Nu are importanta (40 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:24

Ma uit de cind s-a terminat campionatul la toate articolele si comentariile pro si contra. Sunt de acord ca poti sa premiezi, ca particular, sportivii pentru rezultatele pe care le au in activitatea pe care o depun. Dar acest lucru trebuie sa se faca in acord cu legile in vigoare, fie ca ne plac sau nu. Ceea ce inseamna ca trebuie sa demonstrezi ca banii cu care ii premiezi iti apartin si ca sportivii platesc taxele si impozitele in vigoare ca noi toti de altfel, fanii oricarei echipe din acest campionat.
Daca participi la joc insa, nu mai pot accepta premierea acestor sportivi. Premierea unor sportivi de catre patronii unor cluburi rivale in aceste conditii inseamna de fapt achizitionarea acestora. Ar fi ca si cind firma rivala a companiei la care lucrez m-ar stimula financiar sa lucrez mai bine, sau mai putin bine, in functie de interese la o licitatie la care concuram impreuna. Dar pina la urma toate vin si trec. Si cei care conduc fotbalul sunt vinovati in primul rind de ceea ce se intimpla. Pentru ca ei sunt cei implicati direct. Noi suntem pe margine, cu un limbaj mai mult sau mai putin evoluat, cu un fanatism care ne intuneca mai mult sau mai putin mintea. Si cu comentariile de pe bloguri. Pacat de ceea ce ar putea fi deosebit.

ubaTTabu (5 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:24

To FRANKI/DUBLIN
De unde stii ca becali dadea bani pt ca U sa joace corect? eu stiu ca dadea bani pt ca U sa nu piarda, ceea ce nu e chiar acelasi lucru. corect presupune sa joci fotbal, fair-play. Sa nu pierzi se poate obtine si cu simulari, trageri de timp, mingi in tribune, intrari la rupere nesanctionate cu cartonase. Lui gigi i-a mai iesit o data la jiul-rapid, cind, dupa 15 minute de antiantiantiantiantifotbal, cei de la rapid au ales sa-si faca singuri dreptate pe teren si-au uitat naibii ca erau acolo ca sa joace, macar ei, fotbal.

QFWFQ (6 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:27

Foarte corect! Ia sa se ocupe DNA si de ziaristii care cistiga bani negri din fotbal (luare de mita si frauda fiscala)!

Misu (3 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:36

Domnule Ioanitoaia,dar cat de corect si-au aparat sansele dinamo si rapid cu cfr cand scrieti ?????????????? dar declaratiile alea in care rada recunostea efectiv blatul nu scriti nimic ???????????sau lingeti si voi la acele portofele ???????????

Misu (3 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:41

Hai sa ii arestam si pe bute,si pe diaconu si mai e un sat intreg,vadu rosca care a primit mita de la Becali,hai sa ii arestam pe toti ptr luare de mita……… tara de cacaciosi si ofticati.spania,anglia care e mama fayr playului premiaza echipele adverse si ne trezim noi romanii destepti sa fim mai catolici decat papa,mie greata de presa jegoasa din romania………..

florin (6 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:42

este posibil sa aveti dreptate,nu spun nu,dar totusi sunt multe lucruri care dau de gindit…daca Steaua o sa fie penalizata,ce penalizari se vor da in cazul urmatoarelor meciuri:
1. dinamo-cfr cluj
2. cfr cluj -rapid
3. cfr cluj -gloria bistrita
daca intr-adevar se vrea eliminarea echipei Steaua din fotbalul romanesc doar pentru ca patronul ei este un necioplit care striga in gura mare ceea ce face,pai atunci sa fie distrusa in totalitate,stadionul sa-i fie demolat etc,etc…si am sa va dau si un exemplu de moralitate din fotbalul romanesc pe care dumneavoastra,cei din presa sportiva, nu doriti sa-l tratati: jucatorul cfr-ului,Eugen Trica, de citeva luni bune jigneste continuu echipa Steaua…Dorin Goian dupa meciul de la Galati face anumite declaratii nefondate,tinind cont ca nu a avut probe…care este rezultatul final?…Goian suspendat!!!…sau a ajuns fotbalul romanesc imoral doar din cauza lui Becali?…in anul 1990 sustineam teoria ca societatea romaneasca ca sa evolueze in democratie trebuie sa izoleze total cel putin 100.000 de persoane…SUA este tara tuturor posibilitatilor iar Romania este tara in care orice este posibil!…o mica asemanare,dar total diferit!…legea este pentru toti domnule Ioanitoaia,nu numai pentru Steaua sau Becali!…

dragos17 (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:45

Ma uit cu stupoare la toti idiotii care nu pricep cu adevarat ce s-a intamplat.
Aici nu este vorba de faptul ca este moral sau nu sa premiezi sau sa bonifici o echipa sa joace corect.
Este vorba de respectarea unui regulament, care functioneaza ca o lege pentru fotbal.
Maine cineva va ucide pentru ca un individ s-a culcat cu nevasta-sa, e moral sau nu asta?
Va incalca o lege si daca asta e un amarat, va aparea la stirile de la ora 5 si apoi va lua 20 ani de puscarie, daca este un om cu greutate va aparea in prime time si va iesi basma curata!
Chiar nu va simti sfidati de astfel de oameni?
Ce s-a intamplat cu Becali dupa ce a incalcat Legea Electorala intrand in cabina de vot cu un cetatean?
Nimic!
Dumnezeule, chiar suntet orbi?

car (4 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:46

cica ar trebui sa te apuci de crescut nepoti bre nea ovidiu zic oamenii astia!!!!tu ce zici???

Bronx (30 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:49

D-le Ioanitoaia in inceputul comentariului d-voastra pe acest blog ati spus asa:
„Nici măcar un preşcolar nu-l crede că l-a trimis pe Teia Sponte la Cluj cu 1,7 milioane de euro ca să cumpere un teren exact în ziua în care “U” putea bloca drumul CFR-ului către titlul de campioană. A naibii coincidenţă!”

D-le Ionitoaia, desi ar trebui sa iesiti la pensie iar pe cartea de munca sa scrie gazetar in slujba cititorilor… parerea mea nevrednica de cititor al fenomenului fotbal va declar ca eu NU VA CONSIDER GAZETAR!

Si pt ca asa e frumos, am sa va spun si motivul meu.

Nici macar un prescolar nu crede ca DNA s-a sesizat si ascultat telefoanele ca sa dea lovitura de curatire a fotbalului romanesc la meciul care hotara campiona Romaniei, din proprie initiativa, fara ca cineva SA-L OBLIGE S-O FACA! A naibii coincidenta!
De ce sa rezolvi o prbl la sf campionatului cand tu puteai s-o faci in orice moment???????? Dar acum 2 ani????????
DNA a avut la dispozitie un campionat intreg, plin de declaratii belicoase, de meciuri strategice, de non-combaturi, de blaturi, de mocirla!
Dar s-a gasit momentul… imi pare rau dar nu cred ca pot sa fi atat de prost si sa te numesti procuror DNA si sa iei o astfel de decizie.
Si la fel de rau imi pare d-le Ioanitoaia, nu cred ca sunteti atat de prost gazetar si ca n-ati vazut si aceasta latura a scandalului valiza!
Multumesc pt atentie, pt ca oricum parerea mea nu conteaza, dar macar… cine stie… poate din greseala se vor alia si alte pers la aceasta campanie mizera ANTISTEAUA!

flotop (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 0:58

D-le Ioanitoaia, cum puteti sa spuneti ca a fost o tentativa de a influenta rezultatul unui meci? Adica meciul era cistigat dinainte de cfr si gigi a dat banii sa cistige u cluj, sau le dadea banii ca premiu pt un eventual rezultat bun, favorabil stelei? Sunteti penibil, ar trebui sa va ginditi mai mult inainte de a scrie!!!

dragos17 (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:01

Pt Bronx

Consier ca DNA-ul a actionat neprofesionist si din punct de vedere legal nu cred ca-i vor putea face nimic lui Becali. Problema insa ramane, s-a incercat stimularea unei echipe lucru neadmis de regulament. Cum comentezi asta?

Mario (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:06

OFFF.. cati lingai o sa mai scrie de Steaua si o sa traiasca pe spatele ei cu asemenea articole?? Se gaseste orice bombalau care nu are nici o treaba cu legile si regulamentele (aviz Ioanitoaia). In orice tara din lume nu cred ca se pedepseste motivarea unor sportivi, dar vad ca in Romania autoritatile sunt cele mai spurcate; rapeni de procurori fac ce vor, jucatori amendati si suspendati dupa preferinte si functie de apartenenta la un club ( Lupescu).Eu le ofe***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) la acesti oameni.. BECALI e vinovat ca are gura sparta, si daca ne gandim nu e vina lui ca s-a nascut ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)! Se pot gasi alte metode ca sa fie linistit acest personaj! HAI STEAUAA cand o sa se termine cu practicile comuniste???

Bronx (30 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:08

Dragos, daca ai 17 ani nu ma astept sa intelegi.

Oamenii, ca sunt stelisti, rapidisti, ceferisti… nu conteaza… daca sunt oameni trec prbl prin filtrul mintii.
Eu sunt stelist si recunosc… felicit CFR pt campionat, bravo lor chiar daca ei ne fac mitici… dar sa stau cu mainile in san la o astfel de campanie fatisa… ANTISTEAUA nu pot.
Si-mi ramane doar sa postez si sa le demonstrez celor care scriu la comanda ca nu au atins intreaga prbl.. si stiu ei de ce!
In rest: Imi doresc sa vad fotbal, sa citesc despre fotbal in gazetele de profil si sa aud ca specimene ca Becali, Copos, Borcea, Iancu, Paskany etc etc… sunt dupa gratii.
Sa respectam legile dar sa nu ne trezim ca unii folosesc legile impotriva altora pt ca sa devina campioni!

realistul (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:14

Am vazut ca multi dintre voi nu sunteti de acord cu ceea ce a scris dl Ioanitoaia. Este probabil ca dansul sa nu fi descris situatia chiar in ansamblul ei, axandu-se efectiv pe acest eveniment. De aceea, voi stelistii, ati avut ocazia sa veniti cu o multitudine de contraargumente, de genul: cine a facut mai multe blaturi, cine a jucat corect si cine nu, care jucatori trebuiau/nu trebuiau sa fie/sa nu fie suspendati. Eu cred ca nimeni nu e sfant, nimeni nu a jucat 100% corect intreg campionatul. Problema cea mai mare este insa, ca in timp ce altii au jucat in medie 80% corect, sunt ferm convins ca BECALI nu a ajuns nici la rusinosul procent de 50%. Ceea ce vreau sa spun este ca acest incident de la CJ nu este singurul cu care BECALI se lauda si ca DNA urmareste de mult aceste „sponsorizari”. Nu a intervenit pana acum din mai multe motive … probabil ca cel mai important se leaga de influenta pe care o are BECALI chiar si in aceasta institutie. Urmatoarele intrebari ar fi: va pati ceva BECALI? Luand in considerare cate infractiuni si fapte penale a savarsit acest BECALI, de ce nu a patit pana acum nimic? Eu zic ca pana la urma tot i se va infunda … trebuie doar ca opinia publica si cei direct implicati sa nu se lase intimidati in nici un fel de MAFIA construita de BECALI, in jurul lui, sa riposteze si sa-l puna la colt pe acest individ. Ceea ce construieste el de fapt asta este: MAFIE. Nu mai punem la socoteala si celelalte calitati negative pe care le gasim din belsug la acest personaj.

dragos17 (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:18

Bronx

Nu am 17 ani si sunt un „mitic” ca si tine!
Nici eu nu ma dau in vant dupa specimenele mentionate de tine. Sunt dinamovist si poate de asta sunt subiectiv dar nu consider asta o campanie impotriva Stelei. Poate impotriva lui Becali. Dar dupa parerea mea omul o merita mai mult ca orcine, prea este arogant si prea ia in desert numele Domnului.
Totusi nu pot sa nu remarc ca de fiecare data cand se incearca o actiune de insanatosire indiferent de domeniu si catva, printre care mi se pare ca te numeri si tu, care nu vad decat conspiratii! Poate ca ai dreptate, dar trebuie sa se incepa de undeva.

conan (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:26

de ce s a aliat toata lumea impotriva stelei?toata lumea vede numai meciurile stelei,dar meciurile cfr-ului nu le vede-ti d-le ionitoaia cfr-rapid,dinamo-cfr,cfr-bistrita,cfr-vaslui?blaturi clare!!!!!!!!!!!!alea nu le comenta-ti ?de ce?

sir_nicu (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:27

esti la fel de penibil ca toti ziaristii de la gazeta…..oare cat de ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) sunteti ??? …..de ce nu lasati Steaua in pace?

PS: luati-l si pe gigi becali cu voi si deceti-va invartidu-va!

Bronx (30 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:29

Dragos,
Sa facem impreuna un exercitiu de memorie.
1 Daca Steaua ar fi facut blaturi asa cum tuna si fulgera toata lumea inseamna ca n-ar fi trebuit sa castige niste meciuri din preliminariile CL ca sa joace acolo 3 ani la rand.
2 Daca Steaua ar fi facut doar blaturi atunci n-ar avea 5-6 jucatori de nationala care s-a calificat la Euro 2008.

Lucrurile sunt simple… daca ai fi citit GSP zilnic sau intrai pe site-ul lor. Ma intereseaza Becali asa cum te intereseaza pe tine Borcea. LA PUSCARIE CU EI.
Dar nu la puscarie Becali, finantatorul Stelei iar ceilalti sunt investitori curati si uscati. Si cand asta? In ultimul meci, care hotara campioana!
Noi discutam aici despre 2 echipe de fotbal, despre ce inseamna ele pt fanii lor, despre fenomen.

Exista o campanie ANTISTEAUA!

gabriel (5 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:31

Cineva care a comentat articolul dlui Ioanitioaia, desi stelist, a facut o afirmatie f adevarata, singura de altfel dintre comentariile celorlalti: „sa fie desfiintat clubul, demolat stadionul…” Prima parte est5e justa, infiintata de comunisti, CCA apoi CS Steaua a constituit vaca de muls a multor tovarasi cu grade pe umeri, cu salarii sfidatoare pentru ceea ce faceau, care desi erau cadre militare, nu stiau nici cum sa intretina pistolul din dotare! Deh, erau fosti-sportivi! In timp ce alti sportivi, faceau o facultate „pe bune”, practicau si un sport la nivel de performanta sau mare performanta, sport in care cu putine exceptii, se intalneau cu vesnicul duel al gradelor si pancardelor: stoaia si dinamuie! Campionatele erau impartite intre cele doua cluburi indiferent ca erau sau nu in editia respectiva mai valoroase decat celelalte competitoare, cu arbitrii, cu PCR, cu Secu cu toti factorii decisivi si decidenti! Pe aceste principii s-au cladit echipe si loturi care sub masca „amatorismul” existent in comunism (in realitate erau profesionisti 100%) au distrus moraliceste sportul romanesc! Multi dintre sportivii de valoare, componenti al echipelor altele decat stoaia sidinamuie, au fost frustati de recunoasterea valorii prin titluri nationale castigate pe teren nu prin birouri (vezi finala baschet masculin Poli Buc – Dinamo din 1972 ) .
Acum sistemul se perpetuewaza, se adapteaza noilor conditii. „Democratia este cel prost lucru din lume, dar altceva mai bun nu exista”. Oameni de nimic si caracter indoielnic, zugravi si soferi, detinuti de drept comun si ciobani, asociati cu nomenclaturisti pcr de nivel 2 sau 3, deveniti cu totii dupa ’89 mari oameni de afaceri, isi extind sferele de influenta si in sport unde „este un os de ros”, generalizand practicile de tip mafiot. Iar cand se incearca o interventie a organeloor si institutiilor statului de drept, apar tot felul de refulati din tribune, tot felul de adepti a lui V.C.Tudor, nationalisti si extremisti sa-si expuna parerea lor care nu are nici-o legatura cu sportul sau cu activitatea sportiva!
De acord si in alte campionate se practica stimularea de genul „sa nu pierzi meciul cu formatia X” insa acolo este lucru normal deoarece nu exista tentative de stimulare de genul „sa pierzi meciul cu ..” daca se intampla asa ceva, indiferent ca se „stimuleaza” echipe sau „se umbla” la arbitrii, si dupa X ani, se descopera, se judeca, se retrag si se anuleaza performantele realizate de clubul respectiv, se retrogradeaza automat (vezi Juve, Milan, mai nou Boavista!!).
Independent de DNA, FRF ar trebui sa ia o singura decizie: retrogradarea stoaiei! Este decizia pe plan sportiv. De ce in activitatea cluburilor mai intai se judeca pe diverse niveluri pe plan sportiv si numai daca sunt indicii de incalcare a legii sa se aplice hotarrariel instantelor judecatoresti pe plan civil si penal? Nu ar fi normal sa se aplice o decizie pe plan sportiv care sa fie un semnal de alarma pentru altii care practica sau doresc sa practice aceste proceduri, urmand ca instantele judecatoresti sa-si faca meseria pentru care sunt platiti din bani publici, ai nostrii, ai contribuabililor!
Stoaia retrogradata, nu credeti ca ar fi adevaratul castig al sportului romanesc? O lovitura de imagine pentru FRF, pentru presedintele federatiei care are si functie in UEFA? Se ia aceasta decizie deci este clar pentru toata lumea ca oricine care va proceda la fel in viitor, masura va fi aceeasi! Ar mai avea cineva curajul sa faca „prostii”? Ar stii nu ca va fi retrogradat automat dar ca va pierde toate drepturile de televiziune care-i revin, ca va avea greutati la intocmirea bugetelor prin retragerea sponsorilor deci nu va primi licenta! Acesta este esenta!
orice alte comentarii ale unor refulati si bipezi cu creiere de bacterii nu au nici-o valoare,iar sportul romanesc ar avea sperante de insanatosire! Acum este bolnav, aproape de metastaza!

sir_nicu (2 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:31

@bronx

ai avut niste comentarii foarte pertinente si sunt in asentimentul tau!

FORZA STEAUA!

gogu pintenogu (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:37

DNA total neprofesionisti,niste agiamii.Nu a existat nimic concludent,nici o baza legala.Pe ce baza ii ancheteaza pe oamenii aia ,nimeni nu stie.Daca erau profesionisti actionau imediat ce s-a facut inregisrarea convorbirii telefonice .N-a fost sa fie.U.Cluj putea sa faca egal sau chiar sa bata cfrul,si cei cu asta ,nu s-au mai vazut surprize in fotbal?U ia batut pe Rapid la Bucuresti,deci putea sa-i bata pe cfr acasa la ei ,cu o galerie dementa ce facea presiune enorma.Nu a batut si nici nu a facut egal.De ce? Cum de ce.Pentru ca altii si anume cei care deja erau pe picior de plecare,cei care deja semnasera cu alte echipe au vindut meciul CFRului.Nu e clar si foarte clar ca fautul in careu a fost regizat cu multa abilitate de conducerea CFRului cu citeva zile inainte de meci?Aveau nevoie doar de un jucator sau doi care sa o faca deci sai ajute,pe multi multi bani binenteles.A se urmari faza din care a iesit lovitura de pedeapsa. Ase urmari pe inregistrare jocul celor doi sportivi de la universitatea care cu citeva seri inainte au petrecut la greu impreuna cu TRICA,unde Trica a platit toata consumatia si asta fiind doar firmiturile.Sunt sigur ca in cazul in care U Cluj egala ,tot CFRul ar fi batut.De ce? Asa.Cum? Tot in urma unui fault in careu ,de data asta facut de celalalt partener de distractie.Jucatorii U.Cluj in majoritate au fost cumparati de Cfr.De ce? De aia.Multi aveau de gind sa paraseasca echipa din sezonul viitor,deci ia durut in baston da U Cluj pica in liga II a depunctata sau nu.Asta e motivul pentru care partida s-a terminat asa si nu un egal de 0-0 asa cum ar fi trebuit dupa desfasurarea ostilitatilor.Degeaba fanii s-au agitat atit de mult si ma refer la cei ai U.Cluj in comparatie cu cei ai CFRului care nu s-au prea vazut.De ce? Cum de ce.Se stia ca CFRul a intreprins ceva fosnitor verzuliu cu multe poze de presedinti si nu avea nici un sens sa se agite si sa intre in conflict cu politia asa cum au facut fanii sepcilor rosii.In final ceea ce se intimpla cu Becali acum nu este altceva decit o denigrare a unui viitor candidat la presedentie si in acelasi timp denigrarea PNGului in campania electorala.Sa dea DUMNEZEU sanatate la Romani.

dragos17 (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:39

Bronx

Trebuie sa-ti spun ca nu mai sunt in tara, am trecut de ceva timp ocenul dar inca sunt „bolnav” dupa fotbal.
Citesc zilnic Gazeta pentru ca numai asa pot sa tin legatura cu fenomenul si pentru ca ste singurul loc unde pot urmari partidele de fotbal. Nu o sa-mi dau cu parerea despre ofsaid-uri s-au faulturi pentru ca, calitatea transmisiilor nu este grozava, dar esti subievtiv acum tu. Nu este o campanie impotriva Stelei, este o canpanie pro curatenie in fotbal si ar trebui dusa pana la capat, nu asa cu jumatati de masura cum s-a facut dupa Cehlaul-Dinamo. Apropo, ce s-a intamplat dupa acel Blat, mai tii minte? Mai tii mintece dovezi s-au adus?

giuby5679 (44 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:44

Eu ced ca DNA ar trebui sa inceapa cu ziaristii.
Sunt tonomate care manipuleaza cel mai usor populatia.

gabriel (5 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:44

Ref mesajul dvs de moderatie a comentariului meu
Aveti impresia ca prin moderatie pot sa se atinga exact lucrurile care genereaza o stare de fapt? Aveti impresia ca moderatia este un instrument in cazul actiunilor vecine cu furtul, hotia, jaful si mita? Moderatia este aplicabila atunci cand ai si cu cine! Aici nu ma adresez redactiei GSP care chiar daca impartaseste optiuni sportive diferite, are totusi o activitate pe care personal o apreciez! Aveti impresia ca in orice stat de drept, in momentul in care „ai calcat pe bec” societatea te trateaza cu „moderatie”? Poate este o impresie insa ca unul care a trait destul de mult in strainatate va spun ca gresiti: asemenea aspecte sunt tratate dur, foarte dur fara nici cea mai mica nuanta de moderatie. Se taie in carne vie! Ai gresit, platesti! Din acest punct pleaca diferenta intre noi si ei: le este frica sa faca ceva, sa incalce legea (fie ea si trecerea pe loc nemarcat sau pe rosu) fiind ca stiu si sunt constienti ca daca sunt prinsi, amenda este usturatoare! De ce sa aplicam o moderatie prost inteleasa? Avem alte interese decat instaurarea unui adevar zugrumat de gunoaiele si mizeriile celor 50 de ani de comunism care au indobitocit si distrus psihic, moral si genetic un popor?
Modificati softul de raspuns automat! Un soft nu poate interpreta esenta unui lucru precum o face omul! Mai bine inca nu!

giuby5679 (44 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:45

Cred ca avem cea mai proasta presa din Europa.

Bronx (30 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:50

Da, accept ca pot fi subiectiv, si accept ca e f posibil sa ma insel.
Dar e modul meu de-a gasi rezolvare la o nedreptate cat roata carului intr-o tara de furnici.
Si nu poti fi altfel decat subiectiv atunci cand e vb de echipa ta favorita cu care tii de-o viata. Ma astept totusi sa gasesc articole ECHIDISTANTE a unora care sunt gazetari, iar dupa parerea mea si a multor stelisti, aceste comentarii nu exista!
Daca ar fi un referendum SA votam cu da sau nu pt curatirea fotbalului din tara nu numai ca as merge la vot dar as vota si DA.
SA SE CURETE, DAR DACA DNA A ASCULTAT DOAR TELEF LUI GIGI BECALI ATUNCI INSEAMNA CA E CAMPANIE IMPOTRIVA STELEI!
Chiar as mai accepta ceva… CA GIGI SA MERGA LA ZDUP MAINE si sa pp ca Gigi va merge dupa gratii… dar daca nu va fi urmat de restul… atunci da-mi voie sa ma revolt. Si sigur nu voi fi doar eu!

redblu (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:51

Intr-o tara civilizata si intr-un fotbal curat, gigi becali nu ar fi fost nevoit sa dea bani. Suntem bolnavi!!!!!
Ma doare fix in cot cati bani a vrut sa dea gigi becali! Ideea era ca din bun simt clujul (si U si CFR) trebuia sa joace corect, Dinamo sa fi avut aceeasi daruire si cu Pandurii si cu CFR si cu Steaua, Rapid sa fi avut bunul simt sa se fi prezentat la meciul cu CFR, ca doar de aia platesc televiziunile o gramada de bani, ca sa difuzeze un meci de fotbal si nu un antrenament, Steaua sa fi cerut rejucarea meciului cu Rapid pentru ca nu e normal ca niste suporteri retardati sa decida soarta unui meci.

Tot din bun simt, Bistrita ar trebui sa fie retrogradata in divizia C pentru ca in fiecare an ei fac un bine fotbalului romanesc lasand o echipa sau alta sa-i bata (sper ca va mai amintiti cand cineva de la Bistrita declara ca e bine pentru fotbalul romanesc ca i-au batut Craiova). Anul asta a fost bine ca i-a batut CFR, anul viitor poate va fi bine cand ii vor bate Avantul Plopeni sau mai stiu eu cine….

Nu inteleg de ce ne strica week-end-urile unul ca Iancu, care a fost in deplasare la Piatra Neamt doar sa bea o bere cu Pinalti, ca acolo fotbal nu s-a jucat sigur …. stia un oras intreg de ce meciul a fost pus la aceeasi ora cu Dinamo – Steaua si de ce nu a fost televizat.

Ma doare sufletul sa vad in divizia A doar 2-3 echipe care de-a lungul acestui an nu prea au ridicat semne de intrebare legate de jocuri de culise.

Acum, dupa ceva vreme, va amintiti cine se ocupa de steaua pentru a avea o echipa cat de cat competitiva? O fi oare acelasi personaj care a pus umarul la promovarea Urziceniului la rangul de echipa europeana?

Ma enerveaza Mihai Stoica, dar ii recunosc meritele. Ma enerveaza la culme Lucescu Jr. si Dinu Vama, dar pe vremea lor Rapidul mai semana a echipa de fotbal.

La final il felicit pe domnul Andone! A aratat ca se poate! Bravo nene Ando!

crazy_boy (3 comentarii)  •  10 mai 2008, 1:54

ce este mai grav sa faci un blat vizibil de pe luna sau sa promiti niste bani unei echipe daca obtine un rezultat bun,desi ambele sunt interzise de regulament …logic ar fi daca se face o curatenie nu ar trebui sa se inceapa de la blaturi ..pentru k daca nu ar fi aceasta suspiciune de blat nu ar mai vrea nimeni sa motiveze pe alti..dar na steaua deranjeaza prea multa lume ..asta a fost si asa va fi.

Arpi (3 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:03

Domnu Ioanitoaia, am observat ca ii laudati pe cei de la CFR Cluj, pentru ca „meritau campionatul”, v-ar veni sa credeti ca acest campionat a fost un premiu de la PD-L?

Raspundeti-mi la o intrebare, va rog: Cine este principalul sponsor in Cluj-Napoca al PD-L? Si cine a fost numit un „exemplu civic” de Traian Basescu? Hai ca va raspund eu: Arpad Paszkaly!

Cititi mai multe aici:
http://presalibera.wordpress.com/2008/05/09/campionatul-romaniei/

Poate va mai luminati 🙂
Sincere condoleante.

Neutru (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:03

Se pare ca in acest retur G.B. a cumparat circa 10 terenuri consecutiv dupa care i s-a cam stricat piata…

dragos17 (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:04

Nu ma intelege gresit. Eu nu imi doresc ca Becali sa mearga la inchisoare. Imi doresc doar ca in Romania sa se respecte regulile si legile, iar daca DNA-ul poate proba vreo ilegalitate atunci da, Becali, Borcea, Iancu sau cine or mai fi sa fie pedepsiti, dar dupa lege! Stiu ca e tarziu in tara asa ca te las sa te culci! Mi-a facut placere sa „polemizez” cu o persoana ca tine! Pe curand!
P.S. Sper ca data viitoare sa dicutam despre rezultatele bune ale Echipei Nationale ale Stelei si ale lui Dinamo in cupe.

giuby5679 (44 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:08

Acuz GSP ca a distrus arbitrajul romanesc si gimnastica feminina prin scandaluri comandate..
Va rog respectos sa nu va implicati in distrugerea echipei de fotbal Steaua din respect pt valoile care au evoluat la acest club..
Ar fi deranjant ca personajul Gigi Becali care a facut mai mult bine decat rau sa fie inchis iar indivizi ca Iancu Marian si Nicu Gheara sa fie liberi.

tonny (20 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:15

Abureala a fost si meciurile Dinamo-C.F.R. si C.F.R.-Bistrita..alta abureala este transferul lui Torje la Dinamo cik 2mil pe 50%…domnule Ioanitoaia oare aburelile lui Bekali sunt mai putzin aburitoare decat ale celorlaltzi patroni din liga1…eu cred sincer k totzi sunt o apa si un pamant…poate in afara de cel de la urziceni…

biancorossi (60 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:17

bronx
te afli in eroare. confunzi MODUL cum a ajuns fc steaua in cupele europene in ultimii 4-5 ani cu ceea ce a realizat si CUM a realizat acest club in cupele cu pricina. Si asa ajungi tu, inteleptule, ca si multi altii ca tine la concluzia eronata si oricum paguboasa ca nu stiu ce campanie ar fi impotriva fc steaua. eroarea ta de baza este ca atat tu, cat si cei ca tine, uitati sau va faceti ca uitati cum acest fost cioban SI_A PERMIS luxul de a cumpara ca la taraba 2 campionate si un amarat loc 2 de unde a reusit sa acceada din nou in CL. faptul ca a ajuns acolo nu e vina fc steaua si nu neaparat trebuie sa ne legam de norocul clasic si notoriu al acestei formatii, dar retine ca primele 10 trupe din liga 1 elimina in 8 din 10 duble la rand trupe precum zaglebie sau bate borisov, a caror valoare este absolut jenanta. cu un an in urma fc steaua a avut de asemenea sansa sa dea de o echipa belgiana vlaguita si cu f putin peste cele de care am pomenit mai intai. da, se poate spune ca performanta a fost cu valencia, in 2006 mi se pare,atunci cand a fost si singura editie REALA a acestui club. in rest, simpla accedere in CL a insemnat DEZASTRE ale fotbalului stelist si implicit, romanesc. un singur egal, in conditiile stiute, cu lyon, in rest kg de goluri primite, inferioritate absolut dezarmanta si per ansamblu o imagine sifonata a fotbalului romanesc in CL. evident ca nimeni nu reusea, deocamdata, mai mult, dar nici tu, nici cei ca tine, nu puteti si nu aveti dreptul sa nu recunoasteti ca EXISTA LIMITE, iar peste unele din ele nu se poate trece. in ce priveste semifinala uefa, te rog studiaza atent componenta grupelor uefa din ultimii 5 ani si vei observa ca in anul cand steaua a ajuns in semifinale, curios sau nu, uefa a fost extrem de slaba, cu echipe care nu vor mai ajunge prea curand nici macar acolo, nicicum in CL. per a contrario, sa revezi componenta cupei uefa de anul asta doar, si vei vedea ca a fost un mini CL, desi distanta dintre cele doua cupe nu va fi niciodata redusa, insa anul asta in uefa cup valoarea trupelor a fost de cateva ori mai mare decat in anul stelei cu rapid si boro. ideea e alta de fapt: era si asa intolerabil ca in anul 2008, in vazul unei tari intregi si a europei intregi sa se produca ani si ani FAPTE DE CORUPTIE IN FOTBAL,RECUNOSCUTE,INSUSITE SI REVENDICATE ca ceva normal, ca ceva absolut firesc, ca si fapte de arme daca vrei, de un individ absolut indoielnic ca si valoare umana, cu evidente carente educative si mari disabilitati afective si psihocaracteriale. E vb de omul caruia unii ar fi in stare sa ii pupe talpile picioarelor oricand si la orice ora, chiar daca acest om nu merita decat dispretul si propriul public. Ca orice infractor.

Dragos (1 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:21

Nene ioanitoaie sa ma pupi in coaye! Esti penibil si din ce in ce mai evident impotriva Stelei! Lasa-te… De ce nu scri de blaturile lui CFR cu Rapid, Dinamo si Bistrita??? ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)? Lasa-te…

Arpi (3 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:31

steaua a picat la mijloc, a fost un PREMIU, pentru domnul Arpad, in schimbul sponsorizarilor primite de-a lungul anilor la PD-L, de catre Poc si Base.

ioanitoaia se pare ca si el este teleghidat de telecomanda de la cotroceni, poate il are cu ceva la mana.

arpi e corect? da e foarte corect, a fost implicat in furat de terenuri, spalari de bani si trafic de influenta. diferenta? becali are 4 clase, asta nu stiu cate are.

DNA vegheaza!

http://presalibera.wordpress.com/2008/05/09/campionatul-romaniei/

redblu (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:34

Cu noroc sau nu, cu momente extrem de slabe sau nu, Steaua a avut niste sezoane bunicele. Acele zile sunt insa istorie. Steaua nu va ajunge in grupe si CFR nu cred ca va reusi macar acel egal pe care il reusea steaua.

Anul trecut a facut un punct. Acum doi ani a terminat pe 3, aratand ca Romania e putin mai sus ca Ucraina.

Rapid a trimis acasa multe echipe germane.

CFR a trimis Famagusta mai departe in UEFA.

De Dinamo nu discutam. Imi aduce aminte de un amic care in fiecare an isi propunea sa plece la munte sa schieze si in anul in care a ajuns, a racit pe drum si nu a fost in stare sa se mai tina pe picioare, daramite sa-si mai puna si claparii.

toate cele bune si noapte buna

Bronx (30 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:35

biancorossi, dragule… cu tine nu se poate vorbi. Tu esti orbit. Fotbalul nu inseamna sa ma duc cu piatra sa lovesc un sustinator al altei echipei. Fotbalul inseamna sa fii om si sa recunosti cand echipa ta favorita pierde. Cand Dinamo a batut Steaua imi venea sa omor pe cineva… in 2 minute m-am calmat… STEAUA N-A JUCAT NIMIC. De ce sa ma enervez? Am realizat ca Dinamo a fost mai buna.
Tu n-o sa fii in veci in stare sa gandesti ca mine… tu nu te uiti la echipa ta ca n-a jucat in CL dupa revolutie DIN NEPUTINTA dar esti in stare sa te uiti la Steaua si sa spui c-a avut echipe slabe in competitie, ca a avut noroc.
Baiatule… nu asa esti fanul unei echipe, niciodata. Si normal, n-ai nici o vina, pt ca asta iti e nivelul… atat poti.
Si din cauza ta nu merg femeile pe stadioane… de-aia se striga ce ce striga si sunt batai intre galerii si fortele de ordine. Pt ca nu voi n-ati inteles si nu veti intelege fotbalul niciodata! NICIODATA!

redblu (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:37

@biancorossi egalul ala cu Lyon e din alt film, vezi ca esti putin in alt sezon, ala in care Dinamo Kiev il aplauda pe Dica

Anul trecut am facut egal cu Slavia. Am avut insa nenorocul sa nu intelegem ca puteam termina pe locul 3, cel putin.

biancorossi (60 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:44

redblu
citeste mai atent, inca e la inceput am precizat ca am in vedere ultimii 4-5 ani, nu are importanta care din ei.
bronx
si eu am spus ca steaua merita felcitari pentru ce a reusit, indiferent ca si norocul a avut un rol. la urma urmei, daca eram stelist, preferam ghinion la tragerile la sorti pentru un dram de noroc in semifinal aia aiuristica..

redblu (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:44

@bronx – unii oameni nu sunt capabili sa aplaude adversarul, altii nu sunt capabili sa accepte ca fotbalul e un simplu joc de care trebuie sa te bucuri si nu sa te apuci de injurat ca sub podul Grant. Sa ma scuze rapidistii dar in giulesti dai peste nesimtiti intr-o proportie ingrijoratoare.

Imi place galeria de la dinamo, chiar daca uneori e muult prea violenta. Am vazut niste coregrafii superbe amplificate poate si de numarul mai mic de suporteri

biancorossi (60 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:46

bronx
precizare necesara: sunt un om in varsta de 41 de ani, dublu licentiat, doctorat si restul nu mai conteaza. retine ca prin natura meseriei mele sunt obligat sa stopez violenta sau sa pledez impotriva ei. la meciuri merg din ce in ce mai rar tocmai din motivele insirate de tine, dar nu cauzate de unii ca mine..e vb de generatia internauta, drogata, manipulata si cam slabeducata…dar asta e alta istorie..

redblu (8 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:48

@biancorossi – sezonul trecut a fost intradevar dezastru, precedentul insa a fost ok. Iar in cele precedente CL, Steaua a avut multa bafta sa dea peste echipe lejere, e drept dar totusi a facut o figura frumoasa. De asta nu ar trebui sa uitam. Jocurile alea castigate cu bafta au dat anul acesta CFR-ului posibilitatea accederii directe in grupe.

giuby5679 (44 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:51

Primul pas ar trebui sa fie ascultarea telefoanelor redactorilor sefi

De azi sunt cu Becali! (15 comentarii)  •  10 mai 2008, 2:51

Problema acum nu mai tzine de fotbal. Tzine de politica. In spatele scandalului se afla Basescu. Cum „Care Basescu”? Ala care a vandut flota!

Comentează