Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Viena-Bucureşti, via Cluj

Dialogul la distanţă dintre CFR şi Steaua a durat exact o oră. Pînă în minutul 60 al derby-ului de pe Someş, cînd Bilica l-a doborît pe Ruiz în careu şi arbitrul Haţegan a dictat pe drept lovitură de la 11 […]

miercuri, 7 mai 2008, 8:09

Dialogul la distanţă dintre CFR şi Steaua a durat exact o oră. Pînă în minutul 60 al derby-ului de pe Someş, cînd Bilica l-a doborît pe Ruiz în careu şi arbitrul Haţegan a dictat pe drept lovitură de la 11 metri. Cadu a înscris, iar CFR a obţinut titlul pentru întîia oară în istoria centenară a clubului din Gruia. Deşi Steaua a surclasat-o pe Gloria Buzău cu 5-0, victoria ei n-a mai contat.

Adevărul e că, şi ieri, CFR s-a chinuit. S-a desprins greu, gîfîind, de ultima clasată, din care motiv destui pretind, cu oarecare dreptate, că n-a prea arătat a campioană. Pentru a fi campioană, la noi şi oriunde, nu-i însă obligatoriu să ai faţă, ajunge să ai un punct mai mult în clasament decît ocupanta locului 2. Nu trebuie să fii neapărat o echipă foarte bună, de superclasă, ci doar mai bună decît adversarele, ceea ce, spre lauda ei, a reuşit legiunea străină a lui Andone. Căreia, evident, i se cuvin felicitări, mai ales pentru evoluţiile sigure, uneori şi seducătoare, din toamnă. Dar despre triumful CFR-ului, după părerea mea just, vom mai vorbi.

Datorită corectitudinii şi rîvnei cu care şi-a apărat şansele, laude merită şi Universitatea. A murit frumos. Trist e că suporterii “şepcilor roşii” s-au făcut de rîs. În situaţia în care Clujul putea şi trebuia să fie capitala fotbalului, din păcate, cîţiva apucaţi puşi pe scandal l-au transformat în a bîtei şi a gazelor lacrimogene. Clujenii nu se sfiesc să repete că urbea lor se află mai aproape de Viena decît Bucureştiul. Judecînd după cum s-au comportat unii dintre fanii lui “U”, nu s-ar spune însă că lucrurile stau aşa.

Comentarii (167)Adaugă comentariu

ANUBIS (2 comentarii)  •  8 mai 2008, 10:27

Gata!Acum se asterne linistea peste acest campionat,tristetea din sufletul meu de U-ist este imensa ca am cazut din nou in B,dar microbistul din mine fierbe la gandul ca voi auzi la Cluj un „you`ll never walk alone” sau un „Amala,Pazza Inter amala” sau un faimos „Barca,mas que un club!”.Fac parte din suporterii civilizati ai Universitatii si doresc sa felicit CFR Cluj pt performanta pe care au reusit-o si le multumesc ca au pus pe harta CL Clujul.Este aberant sa sustii ca au furat cei de la CFR fara sa spui nimic de Steaua,Dinamo si de ce nu toate „combatantele” din Liga 1.Hotia si blatul sunt la el acasa pt ca se creaza o reactie in lant ,o reactie de genul „da ce, eu sunt mai prost?”,si sincer la milioanele vehiculate nici unul nu pune mai presus gloria de a fi cinstit,dar sarac si in fata televizorului.Cer doar corectitudine si nu clementa!In acest moment se discuta de blaturi,de hotii,de valize,de ingerasi,pe cand ar trebui sa vorbim despre 1 echipa in grupe ,una cu sanse mari sa ajunga in grupe fiind cap de serie si alte 4 care vor lupta in Cupa Uefa,o cupa de ce sa nu recunoastem,mult mai apropiata si accesibila valorii echipelor din Romania.Un lucru bun care rezulta din munca acestui domn de la CFR Cluj este faptul ca in sfarsit vor intelege si alte echipe ca nu poti plimba la infinit vedetele deja obosite ale ligii 1 de la o echipa la alta,ci sa aduci semi-valori de afara ,dar care au o alta mentalitate asupra acestu sport care din pacate a devenit o poarta spre politica si marketing.
Urmeaza sa soseasca uraganele in Romania,vesele si curiaose sa vada ce e defapt cu aceasta mica furtuna care naste atatea scantei?!Nu se numesc nici Katrina nici El Nino,au nume de artisti:C.Ronaldo,Messi,Ibrahimovic,Gerard,Lampard,Raul,Benzema,Drogba….

flo (6 comentarii)  •  8 mai 2008, 10:27

„nero” – uiti ca am facut aceelasi curs (de prostie) si avem amandoi diploma??

Pro Steaua (1 comentarii)  •  8 mai 2008, 10:27

Steaua s-a luptat impotriva tuturor in acest campionat, CFR-ul s-a luptat doar cu Steaua. Diferenta de 1 punct in conditiile astea chiar mi se pare nesemnificativa. FRUNTEA SUS BAIETI SI LUATI-VA REVANSA LA ANUL!!! FORTZA STEAUA!!!

nad (16 comentarii)  •  8 mai 2008, 10:28

Domnule ziarist ai declarat odata pe un post tv ca dorinta ta este ca steaua sa castige campionatul.Nu in acest sezon cu ceva timp in urma.Asa ca oricat ai incerca sa negi ca esti pro-steaua ,lucrurile sunt extrem de clare.Pentru un ziarist sportiv este foarte grav,in conditiile in care acesta pozeaza intr-un tip impartial.Sfatul meu e sa postezi articolele viitoare pe siteul stelei.In rest numai de bine.

Evan (12 comentarii)  •  8 mai 2008, 10:31

Mai nad, daca nea Ovidiu e pro-Steaua pe fata atunci Buzarin, Geambasu sau Radulescu de la gsp cum sunt cand ei dau mereu doar in Steaua. Sau Nane si altii de la Prosport. Dupa mintea ta si a altora ca tine orice ziarist care nu scrie de rau despre Steaua e stelist. Faci umbra pamantului degeaba tu la cat de prost esti.

george (16 comentarii)  •  8 mai 2008, 10:36

nenea…
asa ca esti mai in varsta….si demonstrezi ca esti mai in varsta…nenea ioanitoaia-nu esti ioan chirila si nu devii…niciodata ,din pacate…nu vreau sa fiu ” ofensiv”…sunteti in mika masura profesionali si in rest…sentimentali,mangaietori…erotici as zice cu gunoiul nostru…ala care ne face sa visam un gigi presedinte si care la euro ne va face sa fim incasatori…..nu mai vorbiti de calificare,de puncte…am apreciat ca erati in top
odata chiar m-am „propus” voua…m.am bagat in seama….
nu „matali…”…lui tolontan-care parea tanar,deskis,corect( scuze nea ovidiu..)…in final…sunteti inkisi,previzibili,romantici
…p.s. ai curaj ioanitoaia sa zici ca intr.o tara demokraika….hihihihi…ce cuvant mare…unul care se joaca de.a soarecele si pisica si arunca noroi intr.un simbol care e „steaua” asa cum simbol e „nadia” sau „nastase”…se joaka cu sentimentele lumii facand 3 case din kirpici si apoi permitandu.si sa sfideze lumea cu manevrele lui de milioane de euri…e un gunoi…sa va treziti oameni buni…si berlusconi sau abramovich fac gafe…dar pe banii lor si nu luand biblia in brate…ps…iarta.ma ioanitoaia…cred ca esti un om bun in final….sunt multe vocale acolo…in numele tau…

george (16 comentarii)  •  8 mai 2008, 10:46

nea ioanitoaia…uite…sincer nu am o parere buna despre „matali”,dar pt ceea ce ai facut pentru sport,informatie,fotbal-in romania anilor 2000 esti un rau necesar…asa ca becali sau ca „rascoala clujului”…cauta-ma…am un cadou pentru ovidiu-(asta da nume)-nu kiar indiferent
ps. ar fi poate de ajutor nationalei la euro…

Coruptie clara la Becali! (2 comentarii)  •  8 mai 2008, 11:26

E coruptie clara!
U cluj era a primariei deci corupeau mediul public. ! BRavo!

Boishoru (7 comentarii)  •  8 mai 2008, 11:27

Flo, sa stii ca CFR nu va face nici macar 2 puncte in Campions League si de aceea o sa mai fie sus si la anul in campionat, pentru ca va iesi repede din Europa. Eu, ca suporter rapidist relativ echidistant cred, zic ca la anul batalia va fi clar intre Dinamo, Steaua si Rapid pentru locul 1.
Evan, pledoaria mea, chiar daca e pe alocuri exagerata are scopul de a demnostra ca per total, tur-retur, jocul CFR-ului a fost mai bun ca al Stelei. In ceea ce priveste meciul CFR-Rapid, da, e o pata pe blazonul Rapidului pentru ca daca ar fi castigat, Rapid ar fi avut sanse reale la locul 2. Steaua se va califica in Champions League, iar ca roman sincer as fi vrut sa mearga doar Steaua acolo iar CFR in UEFA unde poate facea mai multe puncte.
Per total, vedeti ce s-a intamplat daca Steaua si Rapid au adus puncte Romaniei in cupele europene?

Aldrin (70 comentarii)  •  8 mai 2008, 11:28

Da Steaua impotriva tuturor asa este! Mai putin comisia federatiei care a dat 3-0 pt Steaua contra Rapid cu arbitru decorat pt asta si 2 penaltiuri clare neacordate contracandidatei in meci direct.

Evan (12 comentarii)  •  8 mai 2008, 11:50

Boishoru, intr-adevar partea cea mai proasta este k CFR-ul nu va face nici un punct in grupe (am vazut toate cele 3 urne si nu vad cu cine ar putea face un egal macar) si daca se mai califica si Vasluiul in Uefa din Intertot pt k au un meci usor (sau poate Otelul daca schimba decizia abuziva TAS-ul). Si coeficientul Romaniei se va imparti la 7 adica se va duce de rapa toata munca Stelei si a Rapidului din anii trecuti pt k nu le vad pe Unirea, Poli sau chiar Dinamo facand prea multe puncte pt Romania. Asta e partea cea mai proasta. Partea buna e k acum isi da seama si Borcea k unii care acum 5 ani in Divizia C au ajuns in grupele Ligii inaintea lui desi el se pregateste de vreo 8 ani pt competitia asta :))

MANDIA DE A FI STELIST (164 comentarii)  •  8 mai 2008, 11:59

BUNICA TREBUIE BAGAT IN CARTEA RECORDURILOR ESTE SINGURUL FOTBALIST DIN LUME CARE DA GOL ADVERSAREI SI E RETOGRAT LA DIV.C SA NE BUCURAM STEAUA IN VIITOOR VA AVEA 5 SAU 6 PUNCTE DE LA BUZAU 6 DE LA VASLUI SI GEANTA LUI GIGI STIE DRUMUL

mujotutun (312 comentarii)  •  8 mai 2008, 12:08

Oameni buni, cititori si iubitori ai GSP, nu va maniati! Gazeta de astazi nu este adevarata Gazeta a Sporturilor! Este o editie pirat scrisa de Gabi Safta, Zmarandescu si Tweety! Cum ati fi crezut ca niste oameni onorabili si echidistanti ca dl nea OVI, dl Tolontan, dl Vochin, dl Udrea, dra Andries s.a. ar putea sa scoata o mizerie de numar ca acesta, in care prima pagina sa nu ne prezinte proaspata campioana ci o poza sexi cu un anemic si indurerat Radoi, nimeni altul decat cel care afirma cu nu multa vreme in urma ca „nu mai putem trage o basina din cauza voastra (a ziaristilor n.m.)!”, marele campion de street fighting pe terenurile de fotbal, jucatorul pe care se bateau, oferind zeci de milioane, marile cluburi ale Europei si cel mai asiduu vizitator al Bolognei. Plus finul dlui Becali. Si nu redactia GSP ar fi putut avea nerusinata partinire (demna de cel mai descreierat suporter) si infricosatoarea lipsa de bun gust si simt (idem) de a nu pomeni nimic despre CFR Cluj pana in pagina 10 (zece)!!!, rezervand acel spatiu redactional screamatului muntelui ce a nascut un soarece, caruia mai pe scurt ii spunem Steaua. Lacrimi si regrete amare, explicatii puerile, insinuari murdare, indemnuri grotesti si amenintari voalate, toate in slujba unei echipe de faliti (am numit iar Steaua), pot oare ocupa primele noua pagini ale unui ziar decent si ECHIDISTANT, daca redactia nu ar fi fost rapita si tinuta ostateca de catre un comando de stelisti turbati? Il si vad pe bietul domn nea OVI cu un calus in gura si ochii de doua ori mai bulbucati, in vreme ce icterul dlui Tolontan a devenit rubrum de la fumul de ardei iuti pe care abductorii il silesc sa-l inhaleze. Nici nu vreau sa-mi imaginez ce i-au facut bietei dre Andries! Asa ca, aceasta nu este Gazeta Sporturilor ci Gazeta Stelei. Sa asteptam cu calm conditiile rapitorilor, poate ca in curand ii vor elibera pe bravii redactori inteligenti si drepti si dansii isi vor relua activitatea onorabila de impartiala si corecta informare a publicului cititor. Probabil ca numarul, cu toata intarzierea va fi rescris (urmand ca aceasta mizerie sa fie topita in intregime, exceptand cateva numere ce vor servi ca proba in procesul teroristilor stelisti si vor fi apoi incredintate fondului secret al bibliotecii Vaticanului, langa materialele din care Dan Brown, fratele si sotul celebrei Sandra, si-a tras miezoasele creatii literare).
Pana la reaparitia ADEVARATEI GSP, boicotati aceasta falsa productie! Trebuie sa inteleaga si stelistii ca este o limita in toate si ca, oricat de mare ti-ar fi supararea, nu este admisibil sa batjocoresti asteptarile publicului cititor cu astfel de „productii” pseudojurnalistice.

Evan (12 comentarii)  •  8 mai 2008, 12:20

Mujotutun esti dus cu capul. Inca nu ai invatat k totul e comercial si k ziarele trebuie sa scrie ce cred ele k le va aduce mai multi cititori. Pai daca puneau CFR pe prima pagina, cumparau ziarul cei 5000 de suporteri ai lor pe cand daca au pus ceva despre Steaua au garantate cateva sute de mii de ziare vandute pt k daca numai si 10% din cei 5 milioane de fani ai Stelei le cumpara ziarul, ei sunt multumiti. Sut stelist dar si eu zic k era normal k prima pagina sa fie cu CFR. Nu a fost asa din motive pur comerciale. Cat despre Gazeta Stelei, citeste tu articolele lui Buzarin sau Radulescu si vezi cat de porniti sunt impotriva Stelei (sau poate a lui Jiji) si abia apoi acuza daca mai poti.

mujotutun (312 comentarii)  •  8 mai 2008, 12:27

Cum e acum, dle nea OVI cu sacosele de bani? Ca sunt zvonuri nefondate, povesti, diversiuni… Poate ar fi cazul sa reconsiderati. Poate ar fi cazul ca toti marii jurnalisti formati de dvoastra sa lase capul in pamant si sa admita ca sunt ignoranti si inabili (daca nu au aflat) ori malonesti (daca nu au comunicat). Oricum v-ati facut de bacanie. Iar numarul de azi, in care ignorati cu o obstinatie inumana izbanda CFR-ului in primele noua pagini, face cea mai potrivita pereche cu numarul din Sportul ulterior celebrei finale ce cupa Steaua-Dinamo, aia cu retragerea de pe teren. Revolutia a ajuns la dvoastra numai pe latura pecuniara, pe cate vedem! Halal!

mujotutun (312 comentarii)  •  8 mai 2008, 12:42

Nea @evane, uite ca alt ziar de sport, ProSport, tinut, culmea, de un mare stelist – dar si om invatat si educat, dl Topescu, are o alt abordare, adica una decenta. Dar ce sa pretinzi de la oameni ca voi? Mergeti mai bine in pelerinaj la Hidrantul Bistritean si dati si voi putin sange pentru Steaua. Si daca SI TIE ti se parea NORMAL ca prima pagina sa fie cu CAMPIOANA, de ce sunt eu dus cu capul? Nu ca m-ar deranja, dar n-are nici un chichirez ce spui. La urma urmelor, cu toata cocoloseala asta stupida – Steaua de azi e leit dl Goe – tot voi va faceti de ras. In locul unei atitudini barbatesti, lamentari si miorlaieli. In locul unei priviri cinstite asupra realitatii, paleative si fictiuni melodramatic-binevoitoare. Si cand mai apar si sacosele de bani pe care toti lacheii din presa nu stiu cum sa le mai escamoteze, chiar ca te apuca lehamitea.
Ca sa nu fii suparat, uite: Steaua este o foarte mare echipa si numai forte ticaloase si oculte au facut ca ea sa piarda (nemeritat, nejustificat, infam si inuman) titlul, suporterii ei sunt persoane impecabile, Lacatus este superantrenor, Becali un adevarat mesia (plus filozof si mare filantrop si om de gust) iar majoritatea mediei trateaza aceasta echipa intr-un mod revoltator. Si sa nu uit: numarul suporterilor Stelei este egal cu cel putin 90% din cititorii GSP si depaseste de cateva ori totalitatea celorlalti suporteri din fotbalul romanesc din toate esaloanelor. Am zis! (adica howgh!)
Ti-ai mai schimbat opinia despre mine?

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 12:44

prosti sunt cei care cred ca u-cefere nu a fost blat!

3 mil de euro a luat u de la unguri!

Vozganian (11 comentarii)  •  8 mai 2008, 12:57

O fi aia prosti, dar tu esti OAIEbah!
Ai asistat lu la tranzactia aia de 3mii de euro? Sau il insoteai pe Tea Sponte cu milionul ala si 700 de mii?
Hai, du-te si lasa-ne!

Vozganian (11 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:01

Ce mi-e Paszkany, ce mi-e Bekali…
Suna la fel de… ne-romaneste!

Daca unii sunt unguri si portughezi, ceilalti sunt numaidecat aromani si rromi…

Gica (13 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:10

Ptr Evan @ 12:20
Problema nu e ca se vorbeste pe 9 pagini de Steaua, ci ca despre Campioana se vorbeste de abia pe pagina 10. Tu ma intelegi ? Adica nu incerca sa arunci cu praf in ochi ca GSP nu s-ar fi vindut daca scria mai mult de CFR, ptr ca vorbim de o lipsa crasa de corectitudine si fair-play jurnalistic din partea multora din media bucuresteana. Ioanitzoaia e doar unu’ dintre ei. Ei tot timpu’ au senzatia ca Romania inseamna numai si numai Bucuresti. Asta e problema. Tu intelegi ?

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:11

vozganiane taci ca nu stii ce vorbesti.

a dat unguru enorm de multi bani ca sa ia acest titlu.a spalat enorm de multi bani.pt ca nu erau banii lui.banii la cefere vin de la firma maghiara trigranit.

spala bani non stop echipa asta!

de asta transfera in prostie(chiar daca multe transferuri sunt proaste)

3 milioane la u. dar nu stiu daca doar pt blatul de ieri sau pt toata activitatea din acest sezon(meciurile cu cefere rapid si Steaua)

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:11

bravo cfr!
respect „U”.

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:14

cei care acuzati ca a dat 3 milione de unde scoati?
ati auzit si voi asa dupa blocuri?
de ce nu 2,5 miliona sau 3,5 sau 10 milioane?
De unde scoateti aberatiile astea?
vorbiti si voi sa nu taceti din gura.

fortza cfr!

Martinescu (4 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:14

Nimic despre modul rusinos in care s-a predat GLORIA BUZAU.Va este frica sa nu-l suparati pe RAZBOINICUL LUMINII.Imi este mila de voi ZIARISTII

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:15

3 milioane pt ca atat a dat ungurul.

de ce crezi ca i-au dat aia de la u pe oamenii lui becalii in gat?

3>1,7!

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:21

Ce campionat e cand cineva este dat la o parte (bunica) ca da un gol?
Ce echipa e care pedepseste jucarorul pt. ca a dat gol?
Ieri cei de la Buzau s-au dat la o parte foarte frumos. Portarul la primul gol sare spre colt can mingea merge spre centru. Foarte inspirat.
Aparatorii se dau la o parte din fata atacantilor stelei ca nu cumva sa-i incurce…
Daca Buzau juca corect, iesea macar un egal … da cum sa joace corect cu atatea stelisti in lot. La sfarsit cei doi patroni s-au imbratisat ca si cum ar fi spus: „A fost cum am stabilit”
Asta a fost blat, nu jocul de la Cluj

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:24

ce intelegi prin blat?
blat = cand o echipa se da la o parte din fata ta. asa stiu eu.

nu ca o echipa te incurca.

daca vrei blaturi uita-te la meciurile cefereului cu rapid, dinamo, uta,bistrita,u cluj.

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:26

„blat = cand o echipa se da la o parte din fata ta. asa stiu eu.”

blat = Buzau s-a dat la o parte din fata stelei

Evan (12 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:26

Mai mujotutun, postul tau ca raspuns la al meu este exact de ce am scris k esti dus cu capul. Esti un fel de Copos, numai prin ironii stii sa te exprimi si numai conspiratii vezi. Unde am zis eu k Steaua a pierdut nemeritat titlul? Daca vrei sa stii, eu cred k Steaua a pierdut titlul din cauza oligofrenului si megalomanului de Becali care l-a pus antrenor pe Lacatus doar k sa se impace cu prostimea (adica galeria) desi Lacatus nu face nici cat o ceapa degerata ca antrenor (indiferent de ce a facut k jucator pt Steaua). Si conform ultimului sondaj efectuat, Steaua are in momentul asta 5 milioane de suporteri. Stiu k doare, dar asta e adevarul. Daca presa a considerat k cei 1.7 milioane de euro ai lui Becali si fatza lui Radoi vor vinde mai multe ziare decat bucuria CFR-ului asta a fost decizia lor si nu te obliga nimeni sa cumperi ziarul. Eu am fost scarbit de articolele lui Buzarin si Sendre si de aparitiile la TV ale lui Radulescu. Tot ce faceau era sa vb de Steaua asa cum vb tu aici, de parca nu datorita ei, CFR-ul joaca acum direct in grupe. Si totusi am citit GSP in continuare pt oamenii de valoare din redactie. Sper sa intelegi ce am scris si sa nu te mai ratzoiesti degeaba la mine.
Si pt Gica, a fost o campanie anti-Steaua (de fapt eu cred k anti-Becali dar tot aia e) de la meciul cu Rapid (de parca ar fi fost vina Stelei k un tigan din tribuna aruncat o bricheta metalica in capul arbitrului) si tot voi, cei care nu tineti cu Steaua va plangeti de presa? Hai sa fim seriosi…

Romeo Schifirnet (1338 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:28

Hmm!?

Evan (12 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:29

ferenczi daca tot acuzi blatul Stelei cu Buzaul de ce nu pomenesti si de Dinamo – CFR, CFR – Rapid, Uta – CFR (Uta bate in Giulesti dupa ce face figuratie pe teren cu voi) sau CFR – Gloria in care Sabau baga echipa de rezerve. O stii pe aia cu barna din ochi nu?

MIHAI (1 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:31

***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:32

bun bai!
s-a dat la o parte.
dar asta in ultimul meci din campionat.
un singur meci, ultimul meci.

fata de cefere in fata caruia s-au pus capra rapid,dinamo,bistruta,uta si u cluj e totusi mult mai putin!

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:42

Nu acesta a fost singurul meci al Stelei, si nu acesta a fost singurul campionat in care Steaua a facut „aranjamente”.
Multi sunt frustrati acum ca a luat CFR campionatul.
Steaua castiga de obicei prin aranjamente, relatii, telefoane … acum sunt frustrati ca nici acest lucru nu mai este de ajuns sa ajunga campioni.

Steaua a avut performante inainte de ’89 ca jucatorii buni erau obligati sa joace la steaua. era singura optioune sa faci performanta in tara si in strainatate. Dupa ’89 e clar ca dupa atatia ani a avut un avantaj fata de celelalte echipe.

da acum timpurile alea s-au dus, au bani si altii sa aduca jucatori buni si sa faca echipe. asta e doar inceputul, inceputul sfarsitului stelei.

steaua apune, incet da sigur.

Nu cred Dinamo si Rapid s-au dat la o parte din fata lui CFR.

hai poli tm (2 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:45

Adio Steaua! Destul ti-ai batut joc de fair play!

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:46

pai zi pustiule alte blaturi de-ale Stelei.

cu dinamo probabil, nu?
le-am dat meciul!

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:46

poli tm nu e echipa aia de joaca in liga a 3a?

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:50

ferenczi frate tu vorbesti din auzitele amintirilor altor frustrati.

deja e veche faza cu „Steaua face blaturi si fura”.

daca Steaua face blaturi si fura cum se face ca a jucat o semifinala UEFA, a participat in CL, a jucat 3 ani consecutiv in primavara europeana,etc

ia explica-mi si mie!

pai fratele meu, ia uita-te matale la cefere.
au fost umiliti de necunoscutii de la farmagusta dar au luat titlul.

oare cum?

Evan (12 comentarii)  •  8 mai 2008, 13:58

Ferenczi, asa pot sa zic si eu k nu cred k Buzaul s-a dat la o parte din fata Stelei dar asta nu inseamna k e adevarat cand toata lumea a vazut k asa a fost si la fel au vazut si la meciurile CFR-ului cu Dinamo si Rapid. Daca CFR-ul face mai mult de 2p in grupe o sa ii felicit sincer dar nu cred k vor reusi avand in vedere jocul lor si experienta din Uefa de anul trecut cu Anorthosis.

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:00

Ai dreptate, a participat in CL. Si ce a facut?
I-a prins intr-o zi proasta pe cei de la Kiev. Atat a facut, nimic mai mult. A ajuns de rasul Europei.

Da macar a facut posibil prin partcipare ca acum CFR sa ajunga direct in grupe. Atat a facut Steaua. Multumim mult pt. acest lucru.

Frustrati sunt acum stelistii ca nu mai functioneaza „butoanele”. Ei sunt singurii frustrati acum din tara.
Adevaratii Stelisti stiu ca Steaua ar trebui sa arate altfel … nu ca o turma condusa de un cioban. Pana cand Becali va fi la Steaua echipa o sa fie ca o turma.

Daca cumpara altcineva clubul, cineva mai cu cultura, cineva civilizat poate are si steaua sanse in Europa … altfel … Steua apune

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:04

cat despre evolutia lui CFR in cupele UEFA anul trecut …
s-au facut de rusine, aveti dreptate.
nu prea au experienta da capata. cum sa capete experienta daca nu joaca in cupele europene?
sau dupa logica voastra cei care nu au experienta sa nici nu joace in CL? Numai cei care au jucat pana acum?
atunci sa joace numai Steaua ca numai el are experienta in CL.

multa logica in ecest tip de gandire…

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:07

ferenczi esti varza:))

vorbesti de ce a facut Steaua in CL, dar ce a facut cefere in cupa uefa?

Steaua a terminat pe 3 macar in cea mai grea grupa acum un an.Si a facut meciuri de care sa nu iti fie rusine in CL anul asta.
Care e pb?
voiai cumva sa mature pe jos cu sevilla si arsenal?

pai bai, daca voi ati fost umiliti de niste nimicuri, cum naiba poti sa vb de o victorie la limita a arsenalului ca e rusinos pt Steaua?

tu te auzi?

Stai tu calm ca lucrurile au un mod de a se rezolva singure.

De la anul adio participare direct in grupe daca nu faceti nimic anul asta.Si daca trebuie preliminarii, in afara de Steaua care are coeficient, nu stiu ce echipa din Romania mai poate ajunge acolo…:))

Vali_B (171 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:10

Cred ca nici Gloria Buzau nici Ceahlaul nu meritau sa ramana in Liga I. Gloria a avut ieri o atitudine umila in fata Stelei, dupa ce a patit ce a patit cu golul lui Bunica din tur, care a fost „rasplatit” cu un transfer in liga a treia. Pe de alta parte, nici Ceahlaul nu merita sa ramana, dupa atatea meciuri suspecte in ultimele 4-6 saptamani. Mai mult, au pierdut cu Craiova printr-un autogol ciudat, faza la care atacantii Craiovei s-au dat la o parte ca nu cumva sa marcheze! Cred ca asta este dreptate divina, altfel nu-mi explic. Raman la ideea ca retrogradarea a 4 echipe din Liga I este prea mult, desconsidera ideea de competitie si
face inutile eforturile unor echipe oneste, cum au fost UTA si U Cluj. Cred ca ar trebui deschisa o dezbatere publica prin care sa se rediscute sistemul de promovare/retrogradare (fie 3 retrogradate direct, fie 2 direct si 2 la baraj) si sa se reorganizeze liga a IIa intr-o singura serie de 20 de echipe, care ar face competitia mult mai atractiva

MIMO (164 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:11

DINAMOVISTII POT TRAI IN PACE SI INELEGERE CU UNGURII DAR NICIODATA ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) SI STELISTI MAI ALES CA BECALI SE COMPORTA CA UN ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:19

tu citesti ce scriu sau numai reactionezi frustrat?
nu ai citit ca am scris ca s-au facut de rusine cei de la cfr?
mai mult ce sa scriu?

cat despre victoria lui Arsenal la limita in fata Stelei nu zic nimic… cine cunoaste competitia stie de ce a fost numai atat scorul iar pentru cine nu conoaste competitia degeaba explici ca tot nu pricepe

da zi-mi si mie care a fost miza acelei partide?

doublet (1 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:20

To ..:: mujotutun ::..
tine-o tot asa!!! ai cele mai faine comentarii !!!! uat a piti iu stil rid dis crapi niuspeipar !! …

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:23

ferenczi

ok, ai dreptate, era ultimul meci dar…

de ce nu zici nimic de 1-0 la limita cu arsenal de acasa?
2-1 de la sevilla?
nimic?

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:24

si sa-ti raspund la intrebarea „tu te auzi?”: nu, nu ma aud. Cum sa ma aud daca scriu.

de ce intrebi? tu te auzi?

Adrian (119 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:26

era o expresie…e prea greu pt tine sa intelegi limba romana?

ferenczi (15 comentarii)  •  8 mai 2008, 14:27

A facut Steaua meciuri bune, nu am zis ca nu a facut da nu in CL. Acolo singurul meci bun a fost cu Kiev.
Da Steaua a jucat meciuri in Europa deci are experienta.

O sa vedem si pe CFR ce face cand o sa aiba macar 10 meciuri in europa. Nu zic anul acesta, peste 2,3 ani.
Cred ca si CFR va scoate atata meciuri bune cate a scos Steaua, mai ales daca mai aduc jucatori noi.

Comentează