Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Bolnavi de scenarită

Pe lîngă alte boli, fotbalul nostru suferă mai nou şi de scenarită. Cei care prezintă simptomele acestei maladii pretind, de exemplu, că Rapidul nu şi-ar fi apărat corect şansele în tida cu CFR. Printre ei, fireşte, patronul roş-albaştrilor, care s-a […]

luni, 14 aprilie 2008, 6:08

Pe lîngă alte boli, fotbalul nostru suferă mai nou şi de scenarită. Cei care prezintă simptomele acestei maladii pretind, de exemplu, că Rapidul nu şi-ar fi apărat corect şansele în tida cu CFR. Printre ei, fireşte, patronul roş-albaştrilor, care s-a şi aventurat în asemenea declaraţii. Surprins neplăcut de prestaţiile lui Burdujan şi Boya, Gigi Becali a recunoscut pe un post de televiziune că i-a sunat la pauză pe “prietenii” Copos şi Taher, recomandîndu-le să solicite băncii tehnice introducerea lui Buga. Care a şi intrat după pauză, fără să aducă însă vreo înviorare în evoluţia vişiniilor. Dimpotrivă, aceştia au terminat mai prost decît începuseră.

Într-adevăr, Rapid a dezamăgit la Cluj. Demonstrînd asta, statistica din paginile 12-13 trebuie că le dă şi mai mult curaj celor care au considerat meciul ca fiind trucat, mincinos. Deşi nici CFR n-a sedus, s-a dovedit totuşi mai bună. Nu cu mult, dar cu destul cît să cîştige pe merit. Mai dete însă, ideea că, din dorinţa de a-i băga beţe-n roate rivalei din Ghencea, Rapid s-a predat în Gruia nu rezistă unei analize atente. Deoarece, în cazul unui succes, Rapid s-ar fi apropiat la 5 puncte de CFR şi ar fi căpătat o şansă în plus să prindă Champions League. Acum însă, la distanţă de 11 puncte înaintea ultimelor 5 etape, nu mai are la ce spera. Eventual, la un miracol. Oricum, nu există nici un element concret, chiar nici unul, în măsură să susţină noncombatul Rapidului.

Pentru că una e să joci slab şi alta să nu vrei să joci. Altfel spus, să vinzi, căci favorurile nu se mai acordă, dacă s-au acordat vreodată, doar pe ochi frumoşi. Şi admiţînd că Rapid ar fi urmărit să-i facă un rău Stelei, tot trebuie să gîndim că nu şi-ar fi trădat propriul interes. Care nu era acela de a sta drepţi. Sînt eu naiv sau judec logic?

Amatorii de regii oculte, şi nu-s puţini, anticipează că şi întîlnirea Dinamo – Steaua, programată pe 4 mai în Ştefan cel Mare, va fi cusută cu aţă alb. Pasămite, ca să-i blocheze CFR-ului drumul spre titlu şi, implicit, să i-l uşureze Stelei, Dinamo va alege să tragă pe dreapta. Să nu se omoare cu firea. După mine, altă fantasmagorie întrucît, dacă va pierde acasă, actuala campioană va risca să rateze şi calificarea în Cupa UEFA. Cînd normal ar fi, măcar în numele tradiţiei şi al orgoliilor, ca “eternul derby” să se joace la baionetă, cei dispuşi să vadă scenarii la fiecare pas sînt siguri că nu se va întîmpla aşa.
Nu pretinde nimeni, iar eu nici atît, că au dispărut complet meciurile strategice, menite să provoace suspiciuni şi polemici. Dar a bănui de aranjament un duel între Dinamo şi Steaua nu se justifică. Nu e mult, e chiar prea mult.

Comentarii (161)Adaugă comentariu

baziliu (3 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 23:57

pe langa celelalte, ati scris un articol cu sens..ca de obicei, dar ce mai conteaza cand presa e infecta.nu va ascundeti dupa perdeaua comentariului rational,atunci cand lucrurile isi pierd ultima nuanta de decenta.aveti o putere si treuie sa o folositi! (ganditi-va cat rating ar castiga un sit care isi propune sa lupte impotriva injuriilor si speculatiilor.faceti un sondaj)

lulu (6 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 0:07

Si, totusi, nu ti-ai revenit, Domnule Ioanitoaia. Pacat. Toata lumea VEDE clar, pana si Andone, si dumneata faci declaratii hilare. Pai Coman a declarat ca vrea ca CFR sa ia campionatul. Nu, nu-l acuz pe Coman, jucator profesionist care a aparat ca un nebun incercand sa repare „greselile’ intregii echipe. Rada declara ca jucatorii au jucat la 40, 50% capacitate. Sapunaru a sugerat ca daca CFR este incapabila sa marcheze, atunci el va marca in proprie poarta. Golul CFR-ului s-a marcat de langa el, un simplu jalon lipit de iarba. Unde va este obiectivitatea? Cineva spun ea ca ar fi bine sa va retrageti acum, in glorie, decat prea tarziu. Care glorie? Un singur lucru pot respecta la DVS: doar varsta. In rest , jurnalistic, NIMIC! Nu sunt de acord cu jocurile de culis, aranjamente si scenarii. Nimeni nu este. Nu sunt de acord cu 3 la 0 oferit Stelei la masa verde. Dar Dvs nu sunteti obiectiv. Probabil ca v-a cazut cu tronc Rapidul, ca multor altora, insa, in calitate de ziarist, ar trebui sa fiti impartial. Cand toata lumea spune ca pamantul este rotund, nu va-nteleg de ce va incapatanati si spuneti ca este trapez. Eu, unul, as fi vrut ca Rapid sa castige campionatul, Steaua sau CFR pe locul doi, dar asta nu ma impiedica sa vad unde este alb si unde este negru. S-auzim de bine. Traiasca fotbalul curat!!!

Dariux (2 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 0:14

Dupa ce ati „urlat” isteric blat bla blat prin apropo-uri mai mult decat evidente de cate ori se ivea ocazia in ultima vreme… acum, dintr-odata ne acuzati ca suntem bolnavi de scenarita.

Interesant, domnule Ioanitoaia. Pare-mi-se ca sunteti cam partial. Prea partial pentru un jurnalist de talia dvs.

fan steaua (2 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 0:29

ioanitoaia iar minti pt ca gigi nu a spus niciodata ca e blat chiar daca poate a fost dar asa sunteti voi ziaristii,mancati ****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) tot timpil

matei (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 0:38

„Oricum, nu există nici un element concret, chiar nici unul, în măsură să susţină noncombatul Rapidului.”

poftim elemente concrete, pe care nu le-a observat absolut niciun deontolog de presa:
1. numarati cite pase cu calciul a incercat rapid in meciul asta si comparati cu cite a facut in tot campionatul; dupa ce-am vazut vreo 5 in prima repriza, noncombatul era deja evident; ce echipa care trage cu dintii de un rezultat joaca pasa decisiva pentru atacantul liber cu calciul?
2. faceti un raport intre suturile spre poarta executate de rapid din afara careului in acest meci si celelalte; au fost si situatii jenante in care rapidistii atacau 3 contra 2 si au tras la poarta din afara careului
3. urmariti marcajul pe care l-au facut rapidistii la cornere; nici o echipa de divizia c nu are o asezare atit de „naiva”.
in fine, acest trio de echipe supercurate – cfr (echipa care, apropo, s-a plins si anul trecut ca a fost „furata” pentru ca n-a lasat-o dinamo sa cistige pe de-a moaca), dinamo si rapid – n-au facut altceva decit sa justifice ceea ce face bekali.
domnu’ ovidiu, nu mai vorbiti scenarita. exista lucruri evidente pentru orice persoana de bun simt. si, sincer, nu pot respecta niste echipe care se dau afrodite nascute din spuma marii, cind, de fapt, se chinuie sa tot rasara din spumele facute la gura.

dadu (69 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 0:53

TATAIE, MATALE CHIAR N-AI INTELES NIMIC DIN TOT CE S-A INTAMPLAT IN CAMPIONATUL ASTA?!:))))

ESTI „PE LANGA” RAU…

PELE (161 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 0:54

TRAIANE,LASA-NE.ESTI DIN CE IN CE MAI PENIBIL.DU-TE MAI BAIATULE,PLEACA DIN NOU DIN TARA,INTOACE-TE,POLONEZULE,MAI FA SI CATE O NOTA,PE ICI PE COLO,STII TU UNDE PE STRADA BELDIMAN.****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat),SAU VREI SA-TI SPUN MAI MULTE,EVENTUAL CU FACSIMILE ,CA VAD CA SE POARTA LA GAOZARI .DU-TE……

petre (5 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 1:09

Toti il injurati pe domnul Ioanitoaia?Eu cred ca omul are dreptate.Si chiar daca a fost blat,noua stelitilor nu trebuie sa ne pese.Daca Steaua va juca bine vom fi cei mai tari si se vor descurca si in cupele europene.Daca a-ti vazut meciul MAN.UTD cu LIVERPOOL puteti sa va dati seama ca Rapidul a jucat corect.La acel meci LIVERPOOL au fost catastrofe si nimeni nu a comentat nimic in presa britanica.I-mi place ca domnul Ioanitoaia incearca sa ne gandim mai mult la ceva serios si nu la prostii.Asa ceva trewbuie sa facem si in viata de zi cu zi.

Catalin (3 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 1:16

Exact, nu poate fi decat un scenariu prost.
Rapidul nu s-a predat la cluj.
A prins o zi foarte proasta in care doar Coman a stralucit si pe alocuri Bozovici.

Razvan (102 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 2:03

Sunteti de ras! Rau de tot ! Imi e rusine cu asa gazetari ! La cazul bricheta ati urlat toata presa contra Stelei! Rusine, Rusine, Rusine !!!

Razvan (102 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 2:06

Cautati declaratiile jucatorilor rapidisti gen Sapunaru (daca nu da clujul gol, o bag singur in propia poarta) dani Coman (vreau sa ia clujul campionatul) suporterii cfr-ului dupa meci (ole ole multumim rapidule) plus…..in minutul 85 la 1-0 pt cluj rapid pasa in propria jumatate ! Sunteti penibil Domnule ioanitoaia…..si rapidist pe deasupra ! Si noi stim !

ovidiu (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 2:27

Au trecut vremurile cand Ovidiu I facea super emisiuni la RECURSUL ETAPEI si analiza corect situatia fotbalului Romanesc. Se pare ca a dat boala necrutatoare in GSP pentru ca nu mai recunosc nici un comentariu realist la voi. Rapidul s-a dat la oparte categoric. Se vede prea tare. Dar, voi de ce sa vedeti. Probabil va teme ti de suspendari si voi. Am mai zis ca sunteti cam DEGEABA si se pare ca se adevereste. Pai ce scenariu mai clar doriti decat cel scris de d-voastra. D-le Ovidiu I. Chiar asa de orbi ne credeti? Pana acum am vazut o echipa a Rapidului care luptau pe teren pana in ultimul minut. Iar acum spuneti ca e neputinta? A-ti ajuns ca si ceilalti „DEGEABA”.

Marius Moldoveanu (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 2:58

Cu tot respectul care vi-l port pentru anii care ii aveti cu pixu’ in mana,nu inteleg de ce ati scris acest articol !? Poate ca vedeti mai mult fotbal decat multi anntrenori si cred ca era mai indicat sa tratati alt subiect sau altfel subiectul. Chiar nu e nimik de comentat,e ceva 2008 gen PNL-PSD-UDMR :)) sau daca vreti istoria Romanilor din 44 🙂

Gerula (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 3:54

Ovidiu,

Esti blat, ca naiv nu esti -altfel n-ai avea ziarul plin de gagici goale si de scandaluri, cu Copos si cu Muresan.

florin (5 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 3:55

domnule ioanitoaia aveti un talent inascut acela de a face gazetarie si ca orice gazetar care se respecta ar trebui sa fiti impartial.in numerele trecute ale ziarului se sugera ideea ca steaua a fost ajutata de arbitrii sau de alte persoane sau alte cluburi.poate ca e adevarat.dar de ce nu va uitati si la cei din cluj , care in turul campionatului au beneficiat de multe ajutoare asemanatoare stelei si de care s-a cam uitat.suntRAPIDIST DAR NU POT SA NU OBSERV BLATUL CRUNT PE CARE L-AU FACUT AI MEI LA C.F.R. IMI PARE RAU DE EI SARACII DAR CHIAR S-A VAZUT DE LA 5 POSTE.ASTA E A FOST UN BLAT MURDAR SI TREBUIE SA O RECUNOASTEM.DAR SINCER MA ASTEPTAM LA DVS SA IL VEDETI LA FEL CUM VI S-AU PARUT A FI BLTURI SI ALTE PARTIDE DESPRE CARE S-A MAI COMENTAT PRIN PRESA.IMI PARE RAU CA A TREBUIT SA VA SPUN DOMNULE SI DVS DAR PROMIT SA NU SE MAI REPETE.al TAU cititor naiv RAPIDIST

iasi (2 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 6:25

5 puncte unde sa recupereze Rapid?
CFR nu pierde mai mult de 3 puncte pina in final.

marinel (3 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 6:32

Blaturi la greu in campionat, va mirati degeaba de scenarita. Asta-i realitatea: exista blaturi (si inca multe). Iar totul pleaca de la foamea de bani. Cand vor primi jucatorii peste 800 de mii salar atunci nu se vor mai uita la 20 mii spaga. Sunt jucatori care intr-un meci strategic primesc cat in 5 luni de salar.

catalin (11 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 7:28

cred ca nea ovidiu ori se uita la alte meciuri ori a intrat intr-un proces de ramolire? pai nea ovidiu stiu si sugarii ca rapidistii au preferat non combatul crezand ca este o dulce razbunare ptr cazul bricheta! daca asta este onoare de rapidist atunci merita apelativul gunoieri!

Adrian (4 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 8:11

Domnule Ioanitoaia,

incepeti sa semanati cu Topescu, atunci cand era redactor-sef la concurenta. Scrieti ca si cum v-ati pregati pensionarea.

auster (13 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 8:32

de acest sindrom sufera presa romana ,cea care ne intoxica cu prime record la meciul x sau y ,sau cu inventiile de peste noapte ,de genul „antrenorul x a semnat cu ….
profesionalism in ziaristica romana ,pe cand ?
aveti acel bun simt si va recunoasteti ,ineptiile si aberatiile scrise ! De ce nu faceti un schimb de experienta cu un ziarist de clasa ,dintr-un campionat puternic ??
Va spun eu de ce . Va plac ,t****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) , magariile si convolsile presei ieftine . Continuati pe aceeasi cale …??

ion (93 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:05

dupa intalnirea din sferturile uefa cu rapid olaroiu a zis o vorba mare antena1=rapid chanel.vad ca anticipati deza ca steaua va face blat cu dinamo.oare ei nu au voie sa castige nici un meci?daca urati steaua asa mult dragi gazetari din trustu „felix” nu mai scrieti despre steaua nimic si n-o mai televizati.va multumesc

sorin (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:07

DOMNULE IOANITOAIA ,CHIAR NE LUATI DE PROSTI????? ADICA TOATA TARA VEDE CE BLATURI FACE STEAUA,CHIAR SI CFR(CU DINAMO SI CLUJ) IAR TU NE FACI IDIOTI.EU ZIC SA SCHIMBI OCHELARII CA POATE NU MAI SUNT BUNI.

ovidiu ia-nitzel-oaia (103 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:13

mestere, du-te si te culca. nu sintem nici orbi nici prosti

FLORIN (2 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:26

Nea Ovidiu, de ce nu te duci la pensie? Toata lumea vede si judeca singura, nu avem nevoie de parerile tale. Hai la pensie TATAIE !!!!

cipi (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:35

Uitati, probabil ca traim in Romania, unde a face sa moara capra vecinului e o reusita mult mai importanta decat sa iti cresti capra ta grasa si frumoasa. De ce sa muncim, sa ne ridicam prin propriile forte, sa ajungem la gloria eterna, mai bine aruncam cu pietre si noroi in cei ce fac asta. Insa cei care se ridica din noroi sunt si mai puternici, asa ca multumim dragi adversari ca ne dati puterea sa luptam, sa demonstram ca nu sunnteti decat niste figuranti.

UTAforever (167 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:36

Nu vedeti ce gindire de oameni mici de doi lei au ****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)? Nu vedeti ce mentalitate de se’ca’turi co’mu’nis’te au??? Nu vedeti cit de ba’tu’tzi in cap sunt??? Ei iau un lucru bun pe care l-au facut altii si pe care toata lumea i-l apreciaza si incearca sa-l transforme in ceva rau. Iar dupa aceea, aceeiasi ****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) din care s-au nascut si in care au trait si se lauda cu el. INCLUSIV campionatele lor mincinoase cistigate prin blat. Niste mi’ze’rii.

boerescu andy (103 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:42

sigur ai imbatranit si trebuie sa te pensionezi daca nu ai observat cum s-a lasat rapid calcata in piciore la cluj,a vazut o tara intreaga caci meciul a fost televizat,steaua poate a castigat meciuri aranjate dar nu s-a lasat batuta niciodata in fata tv.

ALTU’ (73 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:44

cand steaua castiga, mereu e blat…cand se vede de la o posta ca rapidul a cedat meciul cfr-ului, atunci suferim de scenarita.

comentatoru’ (2 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:52

nu iti e rusine sa fii atat de arogant? ca esti rapidist pana in maduva oaselor se stie de mult, dar macar in presa incearca sa fii obiectiv.. cand steaua castiga, e meci aranjat, cand rapid face cel mai nesimtit noncombat pe care lam vazut, spui ca suferim de scenarita.. nu ti-e rusine?

Mihai S (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:55

Nota 10 pt Ioanitoaia!!! Eu nu stiu cum nu le este rusine unor ziaristio sa puna problema unui non-combat…pana si Ilie Dumitrescu (stelist de altfel) nu se putea abtine sa nu rada la emisiunea de pe „irealitatea„ 🙂 cand realizatorul si Geambasu incepeau sa bata apropouri legate de un asa zis blat.

A.G. (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 9:56

Autorul daca nu este hot, este tampit.

cititorul anonim (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 10:04

Tataiee, te stingi incet incet si-ti atragi si antipatii din ce in ce mai multe. Vezi ca poate-ti fura astia din nou masina ca atunci cand te duceai la …. stii tu ce, iti mai aduci aminte cu siguranta mai ales ca atunci puteai dar acum se pare ca nu mai poti nici la…. si nici in ale gazetariei. Pacat de tine mai ales ca devenind mai batran ar fi trebuit sa devii si mai intelept dar se pare ca nu esti neutru si reprezinti interesele cuiva-parerea mea.

Romania 2008 (4 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 10:10

Nea Ovidiu e blat de la Bucuresti si pina la Cluj, sa fim seriosi, si te rugam in numele tuturor celor care au citit articolele dv. ani de zile sa nu ne crezi prosti, ca lucrurile miros de la o posta.

Romania 2008 (4 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 10:12

Si inca ceva te rugam sa si comentezi ce spun oamenii pentru ca asta inseamna blog. Multumim anticipat.

I-am traso Stelei si FRF (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 10:30

CU Rapid nu s-a pus nici CEausescu ,da un oier ****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)r ca Sandu si Dragomir de la FRF .Suntem peste tot acasa si asa am facut am dat meciul lui CFR ,n-ati vazut ce Rapid era proasta sa egaleze ca sa avantajeze Steaua.

Mihutzu (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 10:51

Dar de asta ce parere ai d-le Ovidiu? Mai merita rapidistii incurajati in frustrarea lor. Uite unde s-a ajuns cu instigarile la ura impotriva Stelei ale tuturor, de la Coman la Burdujan, de la Corsicanu la Manea …
http://www.gsp.ro/stire/haos-total-63984.html

cristi_stelistu (9 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 10:55

ia zi bre, mai primesti prima de la copos? ca ai scris un articol cum ai place comunistului? la steaua meci de meci e blat ..iar rapidu e echipa corecta nu?au vazut toti ca le era frica sa traga la poarta nu cumva sa o scape portaru cfrului….blat ordinar …chiar sapunaru a spus dupa meciul cu steaua ca isi va baga mingiea in poarta daca nu da gol cefere……declaratie de ‘fotbalist prfesionist’

cristi_stelistu (9 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 10:56

ia zi bre, mai primesti prima de la copos? ca ai scris un articol cum ai place comunistului? la steaua meci de meci e blat ..iar rapidu e echipa corecta nu?au vazut toti ca le era frica sa traga la poarta nu cumva sa o scape portaru cfrului….blat ordinar …chiar sapunaru a spus dupa meciul cu steaua ca isi va baga mingiea in poarta daca nu da gol cefere…..rusine

Rough (14 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 10:57

trebuie sa aiba putin sange rece ca sa raspunda… cand vede ca a calcat stramb o lasa moale.Probabil nu e atat de dobitoc incat sa se contrazica pe tema articolului jenant pe care l`a publicat…Sincer nea Ovi` , este nesimtire curata ceea ce ai tiparit astazi in ziarul pe care ma intreb zilnic de ce il mai cumpar

Mario (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 11:30

Fratilor in Ardeal este o vorba : „hotul tot de furat se teme”

Lupu’Galben (167 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 11:38

“Suporterii” stelisti pentru cupe si flori stau capra la cioban. Rapidul a avut demnitate si a vrut sa opreasca ascensiunea mincinoasa a stelei chiar cu pretul propriului sacrificiu, dar nu le explicati dro+ga+ti+lor de la cimitir asa ceva caci ei nu vor intelege asa ceva. Ei sunt obisnuiti sa dea bani ca altii sa se dea laoparte din fatza lor, nicidecum sa renunte la un potential loc 2 si asta pentru O IDEE, pentru UN PRINCIPIU.
RESPECT RAPID.
PETROLUL in Liga I.
P.S.deci aici nu este vorba de „blat” si alte “interpretari” steliste si cu atit mai putin de frustari.Aici este vorba ca Rapidul si-a sacrificat un FOARTE posibil loc 2 si a dat dovada de ONOARE pentru a va mai opri pe voi din marsul acesta mincinos de****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)care dateaza din 1947 til+ha+rilor si i+po+cri+tilor care sunteti.

om (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 12:03

nea Ovi, stiti ce ma deranjeaza pe mine? Cand toata lumea sarea in sus ca Steaua a facut blat cu Mioveni, cu Bistrita, cu Pandurii, nimeni nu a zis ca lumea e blonava de scenarita. Toti ziaristii puneau paie pe foc. Acum ca se vorbeste de rapid, sariti repede in apararea lor. Unde e echidistanta, nea Ovi?

radu (3 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 12:06

scenarita, nescenarita, dar poate cineva sa-mi explice cum se face ca majoritatea (daca nu toate) echipele dupa ce joaca cu steaua au meci cu „steluta” in urmatoarea etapa?

Iulian (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 12:18

Iti explic eu, domnu’ Raducu. Asta tine de tragerea la sorti. Buzaul a fost scos din urna dupa Steaua, atata tot. Daca te uiti bine, este valabil si in cazul altor „perechi” de echipe. Pandurii + Dinamo, de exemplu

liviu (3 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 12:22

Nea Ovidiu…pai nu mai inteleg nimic:)sa va spus si de ce.1.pe editia electronica scrie mare CIFRELE(cu rosu)CARE ARATA CA RAPID N-A JUCAT LA CLUJ .Pai cum ramane?cand toata lumea a vazut ca rapid n-a jucat nimic,statistic vb nu poti sa ai pretentii cand dai un singur sut pe poarta.2-Citeam in fanatik declaratia lui Marius Constantin,e adevarat din surse neoficiale,citez”Golul lui Nicolita a fost minciuna pe Bernabeu…sa vedeti la mine.Din ce-ati relatat ma tem ca boala asta de care vorbeati nu la meciul Stelei e cazul …asa ca ati cam dat-o in bara cu articolul asta.Din ce vad eu la tv.la Iancu de la Tiimisoara ,Porumboiul si nu in ultimul rand ,domnul doctor Muresan…sufera cumplit:)O zi buna!

radu (3 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 12:37

Multumesc domnu’ Iulian. Nu cunosc modalitatea, algoritmul care sta la baza stabilirii programului pe baza tragerii al sorti.

paladino (16 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 12:39

atat timp cat jurnalistii sportivi nu se respecta pe sine si nu-si respecta meseria,asezandu-se in genunchi si plecand capul in fata unui alt om(indiferent cine ar fi el si cum ar fi),nu o sa avem progres.atata timp cat comentatorii sportivi,mai bine zis de fotbal,ne spun ca ce urat a intrat un jucator de la ”U” la unul de la steaua si ca ar merita rosu fara echivoc,iar cand un jucator de la steaua(Golanski)intra la rupere nu zice mai nimic si ca ar fi de galben,atunci ce poti sa spui?ce poti sa spui cand un oier,nedemn urmas a lui Bucur(nedemn pt ca e un nomad) face hahalere si jigodii gazetari de la cele doua publicatii,iar gazetarii impartiali nu misca nici macar coltul drept al buzelor,stand cu capul plecat?dar tot acesti gazetari impartiali,cand vorbesc de o alta echipa din tara sau din provincie(nu inteleg cum o tara intreaga e provincia unui oras?)cum zic ei cu pieptul scos si capul sus,o fac la modul cel mai critic.indubitabil,acesti gazetari impartiali in ceea priveste echipele din tara si partiali in ceea ce priveste echipele “granzii”cu istorie KGB-ISTA,sunt formatori de opinie.cei care pot face ceea ce e de facut sunteti voi,jurnalistii impartiali,cu coloana ,care nu va asezati in genunchi la usa unui asa zis palat(tot voi l-ati numit asa)a unui oier nomad.

ion emil (1 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 12:45

Bolnavi de scenarita… pai voi de 9 etape de cand tot bate steaua facetzi scandal,voi inseamna ca suntetzi bolnavi CRONICI de scenarita .. nesititilor

mark (51 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 13:04

Radule uite cum sta treaba.Imperecherea este stabilita aleatoriu fara sa se stie dinainte ce numar de ordine va avea fiecare echipa.De ex:In etapa 1 joaca echipa nr.1 cu nr.6,nr.2 cu nr5,nr.3 cu nr.9,etc.Cand se stabileste programul de desfasurare al etapelor,reprezentantii fiecarui club isi extrag dintr-o urna un numar de ordine.Apoi se trece la imperechere pe acea schema dinainte stabilita.Acum,intamplator,Steaua si Buzau,au tras numerele care le-au pus in aceasta situatie.

danI (11 comentarii)  •  15 aprilie 2008, 13:09

nea Ovi , va e ciuda ca jijica castiga titlul iarasi? 😀

Comentează