Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Bolnavi de scenarită

Pe lîngă alte boli, fotbalul nostru suferă mai nou şi de scenarită. Cei care prezintă simptomele acestei maladii pretind, de exemplu, că Rapidul nu şi-ar fi apărat corect şansele în tida cu CFR. Printre ei, fireşte, patronul roş-albaştrilor, care s-a […]

luni, 14 aprilie 2008, 6:08

Pe lîngă alte boli, fotbalul nostru suferă mai nou şi de scenarită. Cei care prezintă simptomele acestei maladii pretind, de exemplu, că Rapidul nu şi-ar fi apărat corect şansele în tida cu CFR. Printre ei, fireşte, patronul roş-albaştrilor, care s-a şi aventurat în asemenea declaraţii. Surprins neplăcut de prestaţiile lui Burdujan şi Boya, Gigi Becali a recunoscut pe un post de televiziune că i-a sunat la pauză pe “prietenii” Copos şi Taher, recomandîndu-le să solicite băncii tehnice introducerea lui Buga. Care a şi intrat după pauză, fără să aducă însă vreo înviorare în evoluţia vişiniilor. Dimpotrivă, aceştia au terminat mai prost decît începuseră.

Într-adevăr, Rapid a dezamăgit la Cluj. Demonstrînd asta, statistica din paginile 12-13 trebuie că le dă şi mai mult curaj celor care au considerat meciul ca fiind trucat, mincinos. Deşi nici CFR n-a sedus, s-a dovedit totuşi mai bună. Nu cu mult, dar cu destul cît să cîştige pe merit. Mai dete însă, ideea că, din dorinţa de a-i băga beţe-n roate rivalei din Ghencea, Rapid s-a predat în Gruia nu rezistă unei analize atente. Deoarece, în cazul unui succes, Rapid s-ar fi apropiat la 5 puncte de CFR şi ar fi căpătat o şansă în plus să prindă Champions League. Acum însă, la distanţă de 11 puncte înaintea ultimelor 5 etape, nu mai are la ce spera. Eventual, la un miracol. Oricum, nu există nici un element concret, chiar nici unul, în măsură să susţină noncombatul Rapidului.

Pentru că una e să joci slab şi alta să nu vrei să joci. Altfel spus, să vinzi, căci favorurile nu se mai acordă, dacă s-au acordat vreodată, doar pe ochi frumoşi. Şi admiţînd că Rapid ar fi urmărit să-i facă un rău Stelei, tot trebuie să gîndim că nu şi-ar fi trădat propriul interes. Care nu era acela de a sta drepţi. Sînt eu naiv sau judec logic?

Amatorii de regii oculte, şi nu-s puţini, anticipează că şi întîlnirea Dinamo – Steaua, programată pe 4 mai în Ştefan cel Mare, va fi cusută cu aţă alb. Pasămite, ca să-i blocheze CFR-ului drumul spre titlu şi, implicit, să i-l uşureze Stelei, Dinamo va alege să tragă pe dreapta. Să nu se omoare cu firea. După mine, altă fantasmagorie întrucît, dacă va pierde acasă, actuala campioană va risca să rateze şi calificarea în Cupa UEFA. Cînd normal ar fi, măcar în numele tradiţiei şi al orgoliilor, ca “eternul derby” să se joace la baionetă, cei dispuşi să vadă scenarii la fiecare pas sînt siguri că nu se va întîmpla aşa.
Nu pretinde nimeni, iar eu nici atît, că au dispărut complet meciurile strategice, menite să provoace suspiciuni şi polemici. Dar a bănui de aranjament un duel între Dinamo şi Steaua nu se justifică. Nu e mult, e chiar prea mult.

Comentarii (161)Adaugă comentariu

rodin (5 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:21

daca vaslui sau gloria nu trag decit un sut sau doua la poarta stelei e blat,daca rapid nu trage un sut la poarta cfr-ului sintem bolnavi de scenarita

albanezuL (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:22

!

albanezuL (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:22

?

un om oarecare (85 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:23

@ rodin: cu asta ai spus chiar tot ce trebuia spus. total de acord cu tine!

Praf (3 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:23

Daca juca Steaua era clar blat. Sunteti niste nesimtiti. Acum inchideti toti ochii, avem scenarita. Sa va fie rusine bastarzilor!!!Va spun ca intru din ce in ce mai rar la voi pe site, iar despre cumparat ziarul nici nu mai poate fi vorba. Nu vreau sa fiti prosteaua vreau doar impartialitate. Adica din acest ziar s-au lansat acuze dure stelei, iar despre meciul de aseara spuneti ca avem scenarita.Sa va fie rusine!

Eu_STEAUA (15 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:23

De ce nu ati sarit sa spuneti ca nici la Bistrita nu a fost blat?!
E parerea dvs., dar asta nu inseamna ca e si cea adevarata!

Pana la urma: Interesu’ poarta fesu’.

tudor (10 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:24

Esti naiv.Am fost la meci.Bozovic, Boya, C. Lazar, si inca trei se pupau cu Fabbiani & Co. ,” pana la moarte”. Blat ordinar. Dar asta e din cauza lui Jiji.Si sunt fericit ca a fost blat. Era cazul ca sa ajunga telecomanda si in alte maini. Asta inseamna o Romanie unita.Toti impotriva comunismului. Toti impotriva Stelei, a lui Jiji !!! Sa mai ia la locale 1,3 %. Asta ii doresc,hotul dracului. Pana la urma tot comunistii striga „Jos comunismul ! „.Eu sunt dinamovist,dar vreau sa ia CFR titlul !!! Asa ar fi corect !!! Iar daca baietii se dau la o parte cu Steaua,sa-si parcheze de-atunci incolo masinile in Ghencea !!!

Scenaristii nostri (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:25

Nea Ovidiule, cine sunt cei ce inventeaza scenarii? Ia vezi daca judeci logic. Poate te ajuta urmatoarea intrebare: „Domnule Becali, vi se pare ca Rapid si-a aparat corect sansele…?”

CINEVA (26 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:25

scenarita e de mult timp in fotbalul romanesc, in gazetarie, in mintea suporterilor, a conducatorilor de cluburi, si asa mai departe. A FOST, ESTE, Si VA FI MEREU… tine e cultura fotbalistica a Romaniei..

somnu (6 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:25

daca la steaua cu mioveniul si la steaua cu gloria bistrita a fost blat (cum ati scris chiar voi in marele si tarele vostru ziar) si daca toate victoriile stelei au fost cusute cu ata alba atunci aseara sa intelegem, noi prostimea, ca a fost un meci crancen (am vazut meciuri mai bune in divizia d) in care rapidul a jucat extraordinar si cu daruire. sunteti de c…t cu politica asta idioata. voi sunteti bolnavii (chiar de scenarita). daca dinamo se da la o parte din calea stelei vine sfarsitul lumii. poate ca cu steaua echipele din marea liga 1 trebuie sa moara pe teren, iar cu cfr joaca doar prost ca atata pot. lasa-ne nea ovi ca esti depasit

Bogdan (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:25

Articol slab. Rapidul nu avea nici un interes sa bata. Se apropia la 5 puncte si ..? Are un program mult mai greu decat al Clujului si era imposibil sa ii mai ajunga. Noncombatul a fost clar numai si din prisma faptului ca atacantii Rapidului nu au tras nici un sut(!) pe spatiul portii.

Analogia care o faceti cu Dinamo-Steaua e lipsita de noima. Rapidul avea tot interesul sa se dea la o parte din calea Clujului. Ce interes are Dinamo sa se dea la o parte din fata Stelei? Sa nu ia Clujul campionatul?? Pai mai degraba ei vor sa il ia Clujul deact Steaua.

Vine o varsta cand toti ar tb sa ne gandim la retragere…

andreib (7 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:25

bine zis rodin.noi sa fim sanatosi.va fi cel mai frumos titlu din ultimii ani si o sa le dam peste nas tuturor.

rusine sa le fie (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:27

Adversarii se dau la o parte din calea CFR-ului (daca astea nu sunt blat-uri atunci cum s-or numi?) iar acestia din urma striga ca Steaua face blaturi.

Chefere (25 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:29

corect

maria (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:31

dar pe cine ai auzit mai sa spuna ca dinamo – steaua ar fi blat??? de unde le scoti?? nu are cum sa fie asa, ce ar castiga dinamo din acest aranjament??? ca doar pe steaua o uraste, de cfr ii doare in cot pe dinamovisti…. cat despre cfr – rapid asta a fost blat pe fata!!!! esti naiv, ioanitoaia, naiv putin spus…. pai ce interes avea rapid sa bata??? oricum nu mai aveau sanse la locul 2, au recunoscut chiar rapidistii asta si apoi nu era ocazia perfecta de a se razbuna pe steaua pentru meciul acela cu cantec?? ca doar nu era sa le ofere titlul pe masa stelistilor, ca asta ar fi insemnat daca batea rapid!!!! dar oricum, pot ei sa moara de ciuda, toti, ca tot steaua ia campionatul!!!! nici nu mai conteaza mujloacele cand vedem clar ca nici alte echipe nu sunt mai corecte!!!!!

rusine sa le fie (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:32

Ioanitoaia apara blat-ul Clujului dar pregateste deja o argumentatie pt a apara Dinamo de victoria Stelei in groapa. De ce atata ura? Pt ca Steaua le vinde ziarele si le umple buzunarele?

malasuerte (11 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:34

am fost la meci , am plecat cu impresia ca Rapid a jucat fara vreo dorinta aprinsa .De aici incolo orice scenariu e posibil ,inclusiv ca atata pot ei .Vorbim de 2 echipe dinamo si rapid care au trecut prin momente penibile campionatul asta , unul dintre autori fiind in ambele cazuri Rednic !Eu zic ca e posibil sa fi fost non combat , dar la fel de posibil e si sa fi fost maximum ce puteau ei la momentul asta

Becali & Co. (7 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:36

e clar. exista o coalitie anti-Steaua…. toti vand meciurile pentru ca Steaua sa nu iasa campioana. Le transmitem tuturor ca suntem mai puternici ca oricand.

rodin (5 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:36

si apropos unde e arhanghelul buzarin care loveste cu sabia dreptatii pe cei ce blatuiesc meciurile?probabil ca a vazut un meci echlibrat cu ocazii la ambele porti-in prima repriza la cea din dreapta iar in a doua la cea din stinga…

marius (5 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:36

pt tudor…. baiete esti bolnav, muriti de ciuda toti dinamovistii ca steaua chiar are rezultate si nu o veti egala nici de acum in 100 de ani!!!!
pt ioanitoaia…. du-te tataie si te spanzura… adica dupa ce ati spus de steaua ca face blaturi, indiferent cu cine a jucat, acuma, la un blat pe fata si jenant zici ca suferim de scenarita…. nu esti naiv, esti prost gramada!!!!!!!!!!!!!!

ciolanus (3 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:37

total de acord cu primul post
se vede a nu stiu cata oara ca Ovi e rapidist inrait.
rapidul s-a defecat pe el ca steaua a cumparat campionatul (in acceptiunea lor), iar ei fac egaluri iar cu cfr nici nu trag la poarta, dupa ce in ultimele meciuri a asediat portile adverse. nu e asta semn de blat?

cornel (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:38

Cu toata stima, cred ca ar fi cazul sa va retrageti la pensie. Dupa turneul emisiunilor dvs sportive pe la toate televiziunile, intamplator v-am vazut o emisiune de curand. O emisiune „prafuita”, lipsita de obiectivitate in care va prezentati parerile partinitoare despre meciurile etapei in prezentata unor invitati care erau de partea dvs.
Penibil !!! Nu am rezistat decat 10 minute.

BONANO (82 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:39


.

Rapid s-a predat CFR-ului;
.
FRF , LIGA , Sandu . Mitica , arbitrii si o duzina de echipe s-au predat Stelei si Talambului GIGI.
.
Aceste lucruri trebuie retinute.
.

andrei din cluj (5 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:40

mai mosule ovidiu…. adica steaua nu e capabila sa bata pe nimeni si tot face blaturi iar aseara ai vazut meci pe bune??? chiar ai orbul gainilor sau esti ****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat)??? ia ciocul mic si nu mai comentati negativ de steaua ca ea va vinde ziarele ca sa puteti voi huzuri!!!! recunoasteti, ce alta echipa vinde mai bine??? ****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) de gesepisti!!!!

Banciu (17 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:40

Domnu’ Ovi! La multi ani pentru cei 100 de ani ai dvs!

Dar, daca portarul Coman aproape ca spune explicit ca a fost blat, iar suporterii si staff-ul au lasat sa inteleaga din declaratii ca e blat, ce rost mai are sa suferim noi de scenarita! Hai sa fim seriosi! Meciul prost e meci prost! Aici s-a vazut clar ca rapid s-a dat la o parte! Dar nu asta e problema! Problema e ca acesti rapidisti se dau moralisti!

rodion (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:42

Da Dl Ioanitoaia sunteti naiv ,la atata experienta cit aveti dv.nu se poate sa nu fi observat ca Rapid efectiv a mimat fotbalul,dar toti aveti ceva cu STEAUA care a adus faima si cinste ROMANIEI.Rapid este o echipa de nimic, daca ei au ajuns sa se predea in fata C.F.R vezi doamne ca asa ii va face rau STELEI.Niciodata ei nu vor fi profesionisti pentru ca asta este mentalitatea lor a jucatorilor si conducatorilor

celestul (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:42

esti varza ghionoaia :))

mamaika (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:42

Impusca-te sau iesi la pensie….n-ai nimic de zic, umpli paragrafe si nu spui nimic…nici sare nici piper….

Dupa cum vezi, nu zic nimic despre factul ca esti partizan, o viata intreaga ai fost caine…

arsnl (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:42

@rodin prima data cand un comentariu de un rand e mai bun decat tot articolul.
in rest: ce legatura este intre cfr-rapid si dinamo- steaua.afirm ceva dupa care fac o predictie si zic ca daca predictia mea e corecta atunci afirmatie mea e si ea corecta.n-are logica
si oricum dinamo steaua nu o sa fie blat ca deja cfr-dinamo o fost blat si nu merge calculul

BONANO (82 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:43


.

Rapid s-a predat CFR-ului;
.
FRF , LIGA , Sandu . Mitica , arbitrii si o duzina de echipe s-au predat Stelei si Talambului GIGI.
.
Aceste lucruri trebuie retinute.
.
.
Ultimele campionate „castigate” de Steaua , trebuie sterse din analele fotbalului sau pomenite ca cele mai cumparate titluri din fotbalul romanesc.
.
Sandu , si Mitica simt mirosul banilor Milostivului GIGI , IN PROPRIILE BUZUNARE si cateva hectare de pamant in comuna Pipera.
.

.

123 (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:44

eu cred ca singurul meci cu cantec din retur a fost Steaua – CFR. Motivul? Steaua trebuia la acel moment sa ia locul II. Nu stiu daca s-a umblat la arbitri sau acestia au fost depasiti de presiunea creata…ganditi-va… daca Steaua pierdea, campionatul era jucat…nimeni nu mai putea ajunge CFR-ul…si, sa fim seriosi, daca CFR castiga in Ghencea, refuz sa cred ca s-ar mai fi impiedicat de Ceahlaul sau Pandurii…Avem echipe de moral si asta e un lucru demonstrat…e normal ca o echipa „pe val”, dupa un sut puternic in spate, sa o ia pe campiile patriei…pariati cu mine ca Pandurii mai obtin max. 4 puncte pana la final…moralul…

gabi (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:45

BAI IOANITOAIA,
MAI BINE DU-TE LA COCA……..STI TU CARE SA TE MAI F..E BINE SA-TI TREACA DE GAZETARIE

Shogun (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:47

Nea Ovidiu, sunt perfect de acord in ceea ce priveste derbiul si meciul Rapidului la Cluj.
Insa am o mare durere…De cateva zile, imi apare pe ecran o ferestruica cu promo la reality showul despre mutu. Care nu poate fi inchisa sau macar mutata mai acana, cum e normal si cum e posibil cu alte reclame. Zau nea Ovidiu, e pacat sa piarda GSP cititori pentru asemenea bagatela. Pe mine daca ma mai enerveaza mult, o sa ma duc dracului pe alte situri…Va rog vorbiti cu cie ce administreaza situl sa ne lase si noua o sansa sa citim articolele, nu sa-l vedem pe Mutu cu forta…

io (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:48

tataie, tu i-ai crescut si educat iar acum te injura.
hihihihi.
tu stii de ce te injura si unii si altii: lipsa de educatie si muuult timp liber toate adunate cu coruptia la nivel inalt si nu numai din fotbal.
iar cand ai timp de taiat frunze la caini normal ca te atasezi de o echipa si poti fi in stare chiar sa si omori vreo cati-va ”dusmani”.
nu uita si tu esti partas la chestia asta.

mielu (1 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:48

Esti foarte naiv nea ovidiu dar pot sa spun ca naivitatea dvs este dea dreptul fresh cel mai clar exemplu este intrebarea pe care i-ati pus-o lui Andone duminica la telefon „ia zii sincer Ando este ca steaua a scapat in castigatore”. S-a vazut pe fata lui cum i s-au naruit toate schemele logice pe care si le-a facut ca sa se motiveze si la randul lui sa-si motiveze fotbalistii, i-a cazut cerul in cap, i s-a taiat rasuflarea HI HI HI HI. Respect nea Ovidiu

edi (6 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:51

d-le Ioanitoaia. cind vezi un portar de talia lui Lobont luind goluri cum a luat cu cfr si bistrita in tur nu ai cum decit sa te gindesti ca a facut-o intentionat. Cu cfr Moti si Lobont au jucat fals. Vedeti ca nu zic nimic de Blay sau Izvoranu pentru ca la astia este clar atit pot. Lobont absolut asemanator cu primul din mecil cu cfr a luat gol si in meciul cu bistrita. A”alunecat” exact la fel de parca se arunca in bazin. Atunci a vrut sa-l curete pe Rednic acum a ajutat cfr. Sint sigur de asta ca am ochi si nu ma insel. Urmariti pe casete ce v-am specificat si sa vedeti. Este evident deci nu-i scenarita sint realitati. Cum a jucat vasluiul cu dinamo au murit pe teren capete sparte(mardare) si cum a jucat cu steaua ca la antrenament. Frunza, balce Mardare (curat ca neaua) Liubincovici mai puteau juca un meci cind dupa meciul cu dinamo au cazut pe teren epuizati. Si asta afost vazut de toata lumea. Asa si aseara rapid a mimat jocul. Sint lucruri evidente se vad de la o posta . Nu este nimeni bolnav de scenarita. Este realitatea cruda. ESTE CEL MAI MIZERABIL CAMPIONAT DE CIND STIU EU DE FOTBAL. Si sint in problema de 40 ani. Se fura si se fac aranjamente pe fata. Nu se mai aranjaza meciuri la nivel de conducere se face mult mai mirsav se aranjeaza direct cu jucatorii 3-4 din cei importanti si in punctele cheie. Nu se mai poate controla unii pot alerga de mor si alti se fac ca joaca. Nu sint „in forma” poti spune dar totul este mult mai mirsav. Porumboiu este un om foarte serios si nu abereaza. Asa se fac multe meciuri este o tehnica introdusa de cine stie toata lumea. Trebuie facut curatenie si la conducatori cu riscul de a deveni fotbalul amator sau pe baza unor investitori puternici si corecti nu maidanezi de lux.

alx (5 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:52

dl ioanitoaia tot respectul dar gresiti.Daca ziceti ca Steaua are scenarita clujul ce are?ca de cand a inceput campionatul muresan viseaza numai blaturi si meciuri suspecte.El are suspecticita in forma deosebit de acuta cred ca inceput de la acel Dinamo-Cluj unde nu stiu care-i problema ca dinamo a fost mai buna ca cluj

Ploiesti (13 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:52

DINAMO – STEAUA – blat ????? sa fim seriosi !
Eu cred ca Rapid avea o datorie mai veche de platit CFR-ului cat si Stelei , dar totusi daca bateau ei poate mai spera la locul 2 .
Acum Steaua pare a avea un program mai greu daca termina prima la sfasitul clasamentului , chiar merita sa fie campioana.
Dinamo macar din orgoliu ar trebui sa joace un meci de ” fotbla „cu Steaua si sa bata

ingenuu (50 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:53

daca nu a fost blat, inseamna ca rapidul joaca excesiv de prost, ceea ce n-a fost cazul pana acum. in plus, si anuntul cu prima-record de 10 mii de euro miroase a facatura. nici cu steaua nu mi-e rusine, dar meciurile clujului cu dinamo si rapid sunt cel putin suspecte… castiga cine poate cumpara mai mult!!!

cristi (7 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:54

bai mosulica iesi naibii la pensie nu esti naiv esti foarte prost nu esti deloc obiectiv vezi numai ce ti convine esti expirat rau

Alex 1 (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:55

D-le Ioanitoaia, chiar nu stiu ce incercati dumneavoastra sa sugerati cu acest articol. Cum am precizat mai devreme intr-un comentariu, o tara intreaga a vazut magaria de meci de la cluj, singurii care se bucurau de aranjamentul facut fiind doar rapidistii si suporterii lor. Toate declaratiile facute atat inainte cat si dupa meci au indicat foarte clar acest lucru. Stiu ca nu e frumos sa spun asta, dar dvs chiar daca nu sunteti suporter rapidist, natura relatiei Voiculescu-Copos, va determina sa devaniti precum baza giulestenilor de pregatire – „Pro Rapid”. Deci, d-le Ioanitoaia, va rog nu incercati sa acoperiti acest gest al rapidistilor. Dimpotriva, dvs ar trebui sa aduceti argumente cum ca nu ar fi fost blat, in schimb, noi restul, venim cu cel mai beton argument – meciul. Refuz sa cred ca dvs ati scris acest articol din proprie initiativa, deoarece sunteti un om experimentat in fotbal si nici in ruptul capului nu va vad pe dvs. considerand acest joc unul corect. In rest numai de bine !

danny08 (21 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 18:59

f tare faza asta,meciurile dinamo-cfr si cfr-rapid le-am trait l intensitate maxima,au fost cele mai pline d suspans meciuri din tot kmpionatul asta in kre cfr-ul a fost „dezavantajata” d arbitri si a jukt doar p „teren”,nu v-ar fi rusine s afirmati asa cv,vasluiul poate pierde doar cu marea echipa a ceahlaului kre ii poate bate oriknd,cu orice alta echipa din romania insa nu si cu steaua,k de…steaua e o echipa mik si n-are valoare s bata p nimeni p-aici(logik gandire)si bineinteles k rapidul si-a aparat corect sansele(d a termina p locul 6 si a pierde europa)-k asta si merita-dar mai bn ne-ai lasa nea ovidiule cu ineptii d 2 lei,k-ti strici imaginea d tot

edi (6 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 19:07

pt. DANI08- nu ai inteles nimica. Steaua poate bate pe oricine ca este o echipa valoroasa. dar mai conteaza si CUM CISTIGI.Vezi mecirile vasluiului cu dinamo si cu steaua comparale si trage concluziile. Atit.

paisie (3 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 19:08

hai bre nea Ovidiule daca la Vaslui ati urlat ca o fost blat acum ce o fost?????? Pai unul e si altul nu sau cum?????

B.S. (5 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 19:16

MAI VOI TOTI ASTIA DISPERATI DE SCENARITA COMUNISTA FANII AI LUI TALANTAN MATURIZATI-VA SI APOI MAI POSTATI COMENTARII.

Alex 1 (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 19:18

E a patra oara cand citesc articolul si tot nu-mi vine sa cred ce vad. D-le Ioanitoaia, sunt cateva milioane de oameni care au cazut de acord asupra unui singur lucru…meci aranjat la cluj. Parca e si un proverb: „Daca trei oameni iti spun ca esti beat, te duci si te dormi”.

arsnl (4 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 19:18

@BS da wa .adevarul ca rapid e slaba.o echipa de pluton.si ma bucur ca coman creca crede acu ca deja romania nu poate bate pe nimeni in grupa.asta da profesionist

Tovi (5 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 19:19

Dupa declaratiile dinaintea meciului , precum si dupa aspectul jocului se pot trage si astfel de concluzii.Rpidul are un joc frumos , ofensiv si trebuiau sa fie barbati , sa lupte , macar sa razbune infrangerea din meciul tur , provocata de deciziile „eronate” ale arbitrilor.dar ce sa faci? vorba aia „cele mai multe ****(cuvant banat din cauza limbajului necivilizat) nu-s femei”

picone (2 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 19:26

ai surprins bine nea ovi : favorurile nu se fac doar pe ochi frumosi – asa ca rapidul n-a cedat pe ochi frumosi ; si vizavi de intrebare : nu esti naiv, esti canalie !

B.S. (5 comentarii)  •  14 aprilie 2008, 19:26

PT.Alex 1 .MATURIZEAZA-TE SI INCEARCA SI TU SA VEZI REALITATEA DE LANGA TINE NU DE DINCOLO DE NEGURI SI DACA 3 OAMENI CARE FAC PARTE „DIN PROSTIME” ITI ZIC ASTA MAI BINE ANALIZEAZA NU MERGE LA SOMN.BAFTA

Comentează